Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Is toch wel al langer als een maandje bezig.SinergyX schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Contracten, licenties en verificaties, Paypal duurde bij mij bijna een maand om alles te regelen, bergen dingen te tekenen/faxen/mailen, wachten en weer een berg tekenen. Cheque's zijn helemaal een ramp.
Maar ja.. we wachten wel weer, zijn we ondertussen wel gewend als rosespelers he ^^
't is denk ik ook de intergratie in de website en de koppeling met de accounts. Ze moeten namelijk iets maken dat voor ons anders is dan voor de lokale bevolking en die 2 apart houden.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:53:
[...]
Is toch wel al langer als een maandje bezig.
Maar ja.. we wachten wel weer, zijn we ondertussen wel gewend als rosespelers he ^^
[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 28-06-2006 13:56 ]
dat is idd wel een lastig klusje om 1,2,3 te doen ja maar na al die moeite worden ze cker rijkelijk beloond xDluckyjan schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:55:
[...]
't is denk ik ook de intergratie in de website en de koppeling met de accounts. Ze moeten namelijk iets maken dat voor ons anders is dan voor de lokale bevolking en die 2 apart houden.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:40:
Ligt het aan mij of heb je in evo veel meer stats points om te verdelen?
Wat ik me ook afvraag; of dat er meer quests in evo zitten?
erg rijkelijk.. hack-attempts, forums-flushes.. ja, erg rijkelijkph4nt0m schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:11:
[...]
dat is idd wel een lastig klusje om 1,2,3 te doen ja maar na al die moeite worden ze cker rijkelijk beloond xD
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nee met de centjesSinergyX schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:56:
[...]
erg rijkelijk.. hack-attempts, forums-flushes.. ja, erg rijkelijk
dat ligt aan jouVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:43:
[...]
Iemand?
Wat ik me ook afvraag; of dat er meer quests in evo zitten?
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Verwijderd
Lol, ik heb nu al 2 items gevonden die geen naam hebben
Je zult er nog wel een zooi vinden vrees ik, en je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:25:
Jammer dat ze nog steeds geen nieuwe quests hebben toegevoegd.
Lol, ik heb nu al 2 items gevonden die geen naam hebben
maar is er nog geen nieuws over prose op het moment? ik zag laatst dat Iruja wat gepost had en weer snel weggehaald, was daar nog iets van waar?
Verwijderd
rose borad zijn alweer gehackt, al je nu naar de boards gaat staat er groot
IT WORKS!!!
Verwijderd
Lol alweer gehacked, hoop niet dat dit de migratie vertraagd.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:25:
ik denk dat mensen flink wraak aan het nemen zijn op lug
rose borad zijn alweer gehackt, al je nu naar de boards gaat staat er groot
IT WORKS!!!

Pff vanmiddag solicitatiegesprek in Rijswijk en als dat goed komt zal er waarschijnlijk nog minder "speelbare" R.O.S.E. tijd voor me overblijven
ps JAN ( cetues ) WAT BEN JE STIL !!!! JE KOMT WEL TERUG WHA !!!
moest ff
t schijnt dat jan wel terug komt ja maar is ook op t moment into WoW (met dank aan gerwin)Local Host schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:10:
Ik hoop echt dat er een hoop mensen van de " harde kern " terug komen in R.O.S.E. en niet inmiddels zijn vastgehaakt aan een ander spel.
Pff vanmiddag solicitatiegesprek in Rijswijk en als dat goed komt zal er waarschijnlijk nog minder "speelbare" R.O.S.E. tijd voor me overblijvenMaargoed werk/cariere is iets belangrijker
moest ff
maar ik maak t tot 12 juli af
Verwijderd
Mja Local. Het is zomer he. Meeste mensen zullen toch ook lekker genieten van het weer. Als ik dan wel achter de pc zit, ben ik momenteel bezig met pokeren ^_^ Win zo wel makkelijk geld om Rose te betalen eigenlijk ghehe.Local Host schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:10:
Ik hoop echt dat er een hoop mensen van de " harde kern " terug komen in R.O.S.E. en niet inmiddels zijn vastgehaakt aan een ander spel.
Pff vanmiddag solicitatiegesprek in Rijswijk en als dat goed komt zal er waarschijnlijk nog minder "speelbare" R.O.S.E. tijd voor me overblijvenMaargoed werk/cariere is iets belangrijker
moest ff
Ow over Lynnete (me zus voor degene die ut nog nie wisten
Verwijderd
Denk dat de de meeste wel gaan he..Local Host schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:10:
moest ff
als ik naar mensen uit de oude LoT kijk.. Ax3 Ph4 Ik Iruja Jij Evo Psy en ga maar door gaan alemaal door. En veel mensen uit de OoT ook en zo.
Denk dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken
Wel hoop ik dat ze echt opschieten. Wand mis het E/Prose clannetje wel.
@blue , geef je zus sterkte en zo, en herrinner haar er aan dat ze belooft had geboorte kaartje te posten als het zo ver is.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 10:56 ]
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:54:
[...]
Denk dat de de meeste wel gaan he..
als ik naar mensen uit de oude LoT kijk.. Ax3 Ph4 Ik Iruja Jij Evo Psy en ga maar door gaan alemaal door. Wand mis het E/Prose clannetje wel.
@blue , geef je zus sterkte en zo, en herrinner haar er aan dat ze belooft had geboorte kaartje te posten als het zo ver is.
feliciteer der maar van heel LoT bart
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
En mij4th schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:58:
[...]
vergeet ie mij
![]()
feliciteer der maar van heel LoT bart
en ook feli alvast
Kater? Eerst water, de rest komt later
En dan kunnen we meteen zien op welke LoT collega het kindje het meest lijkt ^^
Verwijderd
- Added 2 loading screens.
Als iemand ze ziet, maak dan ff een prt scr
Verwijderd
als die op haan lijkt dan krijgt hij/zij als bijnaam kuiken^^Local Host schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:18:
we horen wel wanneer we als R.O.S.E. collega's beschuit morgen komen halen.
En dan kunnen we meteen zien op welke LoT collega het kindje het meest lijkt ^^
altijd vergeten jullie de noobs ook te noemen uit BoT
GEFELICITEERD, dat het maar een gezond en leuk kind wordt!
Verwijderd
OkeVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:56:
[...]
als die op haan lijkt dan krijgt hij/zij als bijnaam kuiken^^
altijd vergeten jullie de noobs ook te noemen uit BoT
GEFELICITEERD, dat het maar een gezond en leuk kind wordt!
Hij lijkt hier wel als of hij al geboren is
Ze is hoog zwanger, het moet nog komen he ^^
Maar denk dat heel BoT OoT LoT haar wel sterkte toe wenst he.
Gaan er nog BoT mensen naar Prose trouwens, onze zo als Damy zegt Pro Nooby's

Lucky jij verwacht midde juli, is dat niet een beetje te snel (niet dat ik het erg vind
En wat voor soort event kunnen we dan verwachten?
BTW hoor eigenlijk nooit meer iets over Psychoot op het forum zou hij weg zijn, we willen natuurlijk zo veel mogelijk mensen weer in pRose hebben
Ghehehe, maak je maar geen zorgen, zodra we in pRose kunnen beginnen, kom ik ckers terug.Local Host schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:10:
moest ff
Ben idd momenteel ff in WoW aan het kijken, maar er mist daar iets HEEL belangrijks: ONZE OUDE COMMUNITY
Het is daar nogal saai, vergeleken bij de oude Clans in Rose.
Zit momenteel met zo'n 250 man in een NL guild in WoW, maar echt veel aan is het niet.
Daarbij ben ik ook nog volop bezit met een stamp cursus MCSE en ben dus stiekem blij (sry mensen) met de uitstel van pRose

PS,
BEETJE jammer dat je na al die tijd me ign nog verkeerd schrijf
[ Voor 6% gewijzigd door Koudijs op 29-06-2006 15:02 ]
Nah ik weet het ook niet maar toen ik vroeg over 9 juli (aangezien wozzie en ik dan 48 uur non stop op drome zitten) kwam het antwoord dat die datum te vroeg zou zijn op manier die me hoop gaf dat het ook niet zoveel later zou zijn. Vooral omdat ie daarna aangaf dat er alleen nog wat kleine problemen met creditcard betalingen zijn. Maar het blijft een pure gokKaytjuh schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:
Alvast gefeliciteerd met de kleine![]()
Lucky jij verwacht midde juli, is dat niet een beetje te snel (niet dat ik het erg vind)
En wat voor soort event kunnen we dan verwachten?
BTW hoor eigenlijk nooit meer iets over Psychoot op het forum zou hij weg zijn, we willen natuurlijk zo veel mogelijk mensen weer in pRose hebben
Verwijderd
mijn noobie had lead van BOT dus over dat gedeelte hoef men al geen zorgen te maken, ik ben in ieder geval met me account actief.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:04:
[...]
Oke
Hij lijkt hier wel als of hij al geboren is
Ze is hoog zwanger, het moet nog komen he ^^
Maar denk dat heel BoT OoT LoT haar wel sterkte toe wenst he.
Gaan er nog BoT mensen naar Prose trouwens, onze zo als Damy zegt Pro Nooby's
Ik lees nog iedere dag het forum hoorKaytjuh schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:
...
Op Tala heet me char btw 1337n00b ipv Psychoot, hehe
Zodra pRose online gaat hoop ik weer vanaf de 1e minuut te kunnen spelen zoals eRose indertijd
@Blue/Lynette, alvast gratz met oom/moeder zijnde
Verwijderd
en jammer lucky hehe geen rose op drome
word weer saai urt dan
Aaa daar heb je PsychootPsychoot schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:20:
[...]
Ik lees nog iedere dag het forum hoorPost alleen wat minder ...
Op Tala heet me char btw 1337n00b ipv Psychoot, hehe
Zodra pRose online gaat hoop ik weer vanaf de 1e minuut te kunnen spelen zoals eRose indertijd![]()
@Blue/Lynette, alvast gratz met oom/moeder zijnde
Zijn we nou een heel eind compleet, of missen we eigenlijk nog iemand
[ Voor 4% gewijzigd door Kaytjuh op 29-06-2006 17:50 ]
ja mijKaytjuh schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:49:
[...]
Aaa daar heb je Psychoot![]()
Zijn we nou een heel eind compleet, of missen we eigenlijk nog iemand
nah ik kom niet terug alleen voor jan wat te geven.
heb op tala gespeelt lvl 25 muse
het is wel lekker die buffs nu maar kan er geen zin meer in krijgne langer dan 30 min.
Dus ja blijf wow
Verwijderd
The ROSE NA game servers will be brought down for maintenance on June 29, 2006 at 10:00AM Pacific Time. The maintenance period is scheduled to be 3 hours in length. The servers will be brought back online as quickly as possible once the maintenance has been completed. Also, the World Cup Event will be removed during this maintenance period and the 4th of July event will begin after this server maintenance has been completed.
ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.
Zozo, al 2 events achterelkaar mss begint gravity het eindelijk te snappen.
Alleen denk ik dat het weer zon ''jelly beans hebben dit gestolen nu moet jij mobs killen'' event word.
Achja 4th of july steken ze altijd vuurwerk af
Dit zijn de 2 die ik tegen kwam.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:55:
In de update van vandaag op tala:
- Added 2 loading screens.
Als iemand ze ziet, maak dan ff een prt scrIk vind die rose loading schermpjes altijd heel mooi.

En het viel me trouwens op dat criticals ook weer goed worden weer gegeven.
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Hier zelfde verhaalKoudijs schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:58:
[...]
Ghehehe, maak je maar geen zorgen, zodra we in pRose kunnen beginnen, kom ik ckers terug.
Ben idd momenteel ff in WoW aan het kijken, maar er mist daar iets HEEL belangrijks: ONZE OUDE COMMUNITY![]()
Het is daar nogal saai, vergeleken bij de oude Clans in Rose.
Zit momenteel met zo'n 250 man in een NL guild in WoW, maar echt veel aan is het niet.
Daarbij ben ik ook nog volop bezit met een stamp cursus MCSE en ben dus stiekem blij (sry mensen) met de uitstel van pRose
PS,
BEETJE jammer dat je na al die tijd me ign nog verkeerd schrijf
Vanmiddag solicitatiegesprek gehad en ik heb dus een andere baan
Dus voor mij de komende tijd ff rustig maar ik neem nog wel wat weekjes vakantie op.
Jan -> MCSE 2003 ga ik nu ook aan beginnen
Verwijderd
Die hawker toch ook altijdt he^^ lekker sexyracingfreak schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:55:
[...]
Dit zijn de 2 die ik tegen kwam.
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn die maintance duurt lang
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 21:09 ]
Verwijderd
Bedanktracingfreak schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:55:
[...]
Dit zijn de 2 die ik tegen kwam.
[afbeelding]
[afbeelding]
de community is niet zo close als in rose
maar iig
Blue doe de groeten aan je zus
Verwijderd
Edit: na 10min is de lol er wel vanaf.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 22:16 ]
Verwijderd
maanden geleden had ik ergens vilmpjes vandaag van een japanse rose soep, dus gewoon een filmpje en verschillen rollen van de chars en heel het soap verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:46:
Er moet een Rose anime komen imho!! dat zou echt te vet wezen haha xD
kan ze nu niet meer vinden
Verwijderd
Maar een anime van rose lijkt me niks, ragnarok film is ook geflopt enzo
Paarse critical is back
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 23:35 ]
Verwijderd
Rose blijft trouwens wel irritant dat ze nooit officieel ruim van te voren een datum prikken and thats it. Altijd wordt er gespeculeerd, verschoven en ga zo maar door. Jammer
ja ik weet wat je bedoeltVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:51:
Leuke reacties! Zal het Lyn doorgeven. Kijken of we die kleine in de toekomst ook roseverslaafd kunnen maken
Rose blijft trouwens wel irritant dat ze nooit officieel ruim van te voren een datum prikken and thats it. Altijd wordt er gespeculeerd, verschoven en ga zo maar door. Jammer
Dat is de storage waar later je items in komen van de item mall.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:13:
Wat is de Mileage storage?
"Annoucement: Attention all Main World Players. Surprise Surprise, 2X Drops starting now until July 3rd, 12:30nn
@evo dat was xp, nu drops lijkt het maar heb der nog niets van gemerkt
[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 30-06-2006 12:46 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
het was toch al 3x4th schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:16:
voor evo spelers:
"Annoucement: Attention all Main World Players. Surprise Surprise, 2X Drops starting now until July 3rd, 12:30nn
Verwijderd
Aha ok, krijgt prose item mall danracingfreak schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:46:
[...]
Dat is de storage waar later je items in komen van de item mall.
Verwijderd
Welke tijd was jones quest ook alweer op NA? En hoe laat afgelopen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 16:09 ]
Verwijderd
Er over nagedacht dat dit heel erg fake is?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:41:
DE eROSE PS SOURCE IS GERELEASED!
ZIE GamerzPlanet!
Zie ook dat forum
geloofwaardigheids-gehalte... 0,1%
Verwijderd
Should be a fairly quick maintenance period. We are looking at a quick 30 minutes to take down the servers and apply the patch.
^^
Server is inmiddels alweer online.
Weer maintance
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 20:18 ]
Jah idd zat al te denken ligt het nou aan mijVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:46:
....
^^
Server is inmiddels alweer online.
Weer maintance
Hoelang duurt deze? of was dat niet aangegeven.
Edit: Servers zijn weer up
[ Voor 8% gewijzigd door Kaytjuh op 30-06-2006 20:37 ]
Verwijderd
geen ideeVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:28:
Half uur stond in de notice. Wanneer is jones quest?
Verwijderd
Verwijderd
Zeg, spelen er nog wel mensen van ons op tala?
Zie verdacht weinig gotters rondlopen
Mja ik ben er wel maar erg weinig tijd atmVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:16:
Zo gametime nu wel over, kaart is al geregeld.
Zeg, spelen er nog wel mensen van ons op tala?
Zie verdacht weinig gotters rondlopen
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 30-06-2006 23:21 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Overmorgen zal het dan wel worden.
Had het morgen willen doen maar mijn kaart is nog niet binnen

Verwijderd
Hmm... Het gaat hier toch duidelijk over de Main World Servers dus Sirius en Polaris vanwege dat leuke event daar ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 07:18 ]
Verwijderd

trouwens kan ik heel misschien samen met mijn broertje (Marino) in een van de clans van GoT??
en blue/lyn ik denk dat jullie maar moeten duimen dat het kind niet op sacardus zal lijken
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 12:46 ]

Verwijderd
maar vooral niet op sacardus ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 13:16 ]
Als het kindje op mij lijkt mogen de ouders anders niet klagen hoor

Naja tot na de vakantie

Ik ook twee weken italië als ze me een beetje heel laten in het ziekenhuisDutch-Hane schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:36:
Ook ik ben er 3 weken niet, Italië gaat het wordenTot dan!
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 01-07-2006 17:05 ]
Stichting BREIN toevallig ?Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:02:
hf all en kay sorry gister plotseling weg was maar kwam bezoek binnen voor me
Verwijderd
sacardus kom op man is toch een geintje ik heb je nog geen eens gezien, neem het niet zo persoonlijkVerwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:47:
[...]
heheleuk hoor. ik ben cker weer de lelijkste van allemaal?.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 01:22 ]
Verwijderd
liefdes verklaring? xDVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 01:21:
[...]
sacardus kom op man is toch een geintje ik heb je nog geen eens gezien, neem het niet zo persoonlijkje bent niet lelijk ^^ sorry man ik dacht dat je het niet erg zou vinden
Verwijderd
geintje he phan,
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 05:04 ]
als je degene dus bedoelt in je spiegel nee dat ben ik dus niet ik vrees dat je dus jezelf bedoeltVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 05:03:
idd sc iedereen weet dat lars hier de lelijkste isdus dat ben je zoiezo niet
geintje he phan,
mja hou t ff ontopic
iig heeft iemand nog wat nieuws gehoord van meneer de primedefender
Das waarVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 07:52:
he das niet liev he luckyjan is de meeste enge hier he
Verder geen nieuws van primedefender. Hij blijft erbij dat het roseboard onverwacht down is voor onderhoud. Dat is wel een heel lang onderhoud...... verder staat er nu constant "it works".
Hoop niet dat het met hacken ofzo te maken heeft.
edit: site werkt weer, servers being inspected... btw, wat is het tijdverschil met prose? 5-6-7u?
edit2: evo back up
[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 02-07-2006 11:44 ]
Verwijderd
daar is het 7 uur later had ik begrepen uit een lang verhaal van prime en phage:P4th schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:19:
tala 2 ch down, topup site werkt niet voor over 2-3 uur me account te upgrade... dit is klote
edit: site werkt weer, servers being inspected... btw, wat is het tijdverschil met prose? 5-6-7u?
Verwijderd
Dus even een screenie om te laten zien dat sommige krawfy captains gloeien bij mij

Owja en deze is ook wel mooi

Voor degene die het nog niet wisten hier spawned de giant krawfy

tala is up luna, kom ff want me gametime loopt om 5 voor 1 af... hebbe we party net ff omhoog...
[ Voor 32% gewijzigd door 4th op 02-07-2006 12:08 ]
Dit topic is gesloten.