[PC MMORPG] ROSE Online - deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Geprobeerd om guns te craften, maar zodra ik op Craft druk, verdwijnen m'n materials en geeft hij aan no materials. Het zit dan ook niet meer in m'n inventory.. klein bugje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:12:
Geprobeerd om guns te craften, maar zodra ik op Craft druk, verdwijnen m'n materials en geeft hij aan no materials. Het zit dan ook niet meer in m'n inventory.. klein bugje
dat had ik ook in rose evolution met die potion craft, de items verdwijnen en hij geeft aan geen materials beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb de luna quest erop zitten en ben nu lekekr slags aan het doen :D
Lekekr vertrouwt luna, damn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ff gespeelt tot lvl 28 en ik moet zeggen dat los van de bugs het eerder op Irose dan op Erose lijkt en dat is erg positief :P Pffff Iruja nu al op luna? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door luckyjan op 25-06-2006 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
luckyjan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 01:17:
ff gespeelt tot lvl 28 en ik moet zeggen dat los van de bugs het eerder op Irose dan op Erose lijkt en dat is erg positief :P Pffff Iruja nu al op luna? ;)
lol richandfamous die is al lvl 100 xD (als ie nu inmiddels niet al hoger is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Nu online
ph4nt0m schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:49:
[...]

lol richandfamous die is al lvl 100 xD (als ie nu inmiddels niet al hoger is)
Nee dat was toch een NArose screen waar ie liet zien dat ie met visitor als eerste lvl 100 heeft gehaalt.

Ik stop nu met lvl'en op lvl 30 in evolution. Ga waarschijnlijk nog wel sightseeing doen :P

Edit: Primedefender is ook weer een beetje afgekoelt zie ik op eu-rose ;)

"I love your community and I look forward to seeing you in Polaris soon. Despite all that we are facing now, I am still very positive about the fusion of our communities to form a very interesting, crazy, fun amalgam of cultures in-game.

You have been very warm (let alone those who just love to destroy things) to us and we appreciate your sunny disposition in gaming and in life in general.

I enjoin every member of this community to continue practising good gaming attitude as you always had.

Special thanks go to those (you know who you are) who have been very active in making this project happen whether through information dissemination, brainstorming sessions on how this can be made a success, etc etc. Without you we couldn't have gone this far.

Thanks to the members of this community for staying optimistic and constructive at all times. In return, we, the ROSE Management Team of Level Up, commit ourselves to working doubly hard to provide you with the best possible service we could ever give. Both the eROSE and pROSE communities deserve nothing but the best possible service from us.

See you in Polaris soon, see you in Tala.

Have a fun, psychedelic weekend ROSE Buddies!

-Pao"

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/850/roseevolution14rx.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door luckyjan op 25-06-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Jipee ook eindelijk is mzzl ;).

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/1571/screen0060kt.th.jpg

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Haan

dotnetter

^^ Nice Ax3 :)

Mijn soldier lvl 35, ben nu 36, maar geen zin/tijd meer om nog verder te gaan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c4d79e46622bb3966b090d4e0ec6bac4/thumb.jpg

Dan nog even een klein verslagje van mijn tocht naar Gorge of Silence:

Doonga origin in vermomming? :? (er liepen een stuk meer van die beesten rond)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4fe82e0f5bb242fb835c4d48add80c6a/full.jpg

De golems hebben bijna allemaal een wapen gekregen om je nog harder te slaan ;) Gelukkig is de wormdragon er wel nog gewoon :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/23e524d34db7ce0d36c5a8152edb7ea7/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aed1fb0ad2bcd42c3f9061f63bf31b50/thumb.jpg

En toen werd ik doodgemept door die msg's met houten staf, dus heb ik niet meer screens ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:43:
^^ Nice Ax3 :)

Mijn soldier lvl 35, ben nu 36, maar geen zin/tijd meer om nog verder te gaan:
[afbeelding]

Dan nog even een klein verslagje van mijn tocht naar Gorge of Silence:

Doonga origin in vermomming? :? (er liepen een stuk meer van die beesten rond)

[afbeelding]

De golems hebben bijna allemaal een wapen gekregen om je nog harder te slaan ;) Gelukkig is de wormdragon er wel nog gewoon :)

[afbeelding] [afbeelding]

En toen werd ik doodgemept door die msg's met houten staf, dus heb ik niet meer screens ;)
ja ik vin t wel leuk om te zien dat bijna alle mobs ook wapens dragen om dmg te doen :) want dat vuist vechten van ze was btje lame :) dit is een leuk element wat aan t spel is toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo 5 min voor me game time op is pak ik nog ff legend lynx bow van aqua king :)

en tijdens de aqua giant is me time op :(

[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 25-06-2006 12:54 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister even geprobeerd om op prose main servers in te loggen, jammer genoeg is die ip block daar nog steeds.

Ik had ook maareens terug gezocht op welke server we speelde toen prose nog gratis was maar dat was dus sirius dus vanaf dat account kan je ook moeilijk iets overbrengen of je moet nieuwe char op sirius aanmaken natuurlijk. (why do that)

Ik ga nu beetje rondmailen en pmen bij lug of we misschien nog beetje voortijd op polaris kunnen spelen door alleen ip block weg te halen.

wie weet met beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 01:16:
Zo ik heb de luna quest erop zitten en ben nu lekekr slags aan het doen :D
Lekekr vertrouwt luna, damn :D
heb jij niet onderhand geld genoeg om lot op te richte? heb hier al 165k op lvl45 dus kan wel voor me 2 chars betale

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel geld maar ik moet nu voor 100k pots per keer kopen, komt neer op 300k per dag.
Ik kan het gewoon niet missen omdat ik gewoonweg geen goede parties krijgen kan.
Misschien over een paar dagen.
Iig de clan moet er komen voor luna want daarna kun je geen geld meer saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 bow
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/1249/screen0152uq.jpg
100 sword
Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/5204/screen0373aq.jpg
100 staff
Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/1927/screen0401pl.jpg
visitor (7) haha xD I had 2 but broke one to (8)
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/9235/screen0788cf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

de sword had ik nog niet gezien, staff wel, heb zelf nu ook de bow :)

visitor is geinig btw :D

edit: en nog een 2de legend trident op de kop getikt voor 25k :)

[ Voor 26% gewijzigd door 4th op 25-06-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staff had ik geregeld, maar nu wilde die hem niet meer verkopen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10
100 sword... uberish kwijl, wat een AP heeft dat ding. Kan mij mn lvl85 hammer herinneren die had maar net 216 AP. Ik wil, ik wil, ik wil, ik wil!!! :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ik heb nu zon staff geruild voor die bow. Iruja kijk maar maar wat mij betreft leen je die gewoon duurt toch euwen voor ik 100 ben als ik dat ooit word voor erose launched, denk realistisch gezien dat het krap word.

Edit weer zon bow gevonden gaan we die ook proberen te ruilen hebbie er ook 1 ^^.

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 25-06-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kan je die dingen trouwens al wel gebruiken op lvl 100? Het lijkt mij dat je nog wel een paar leveltjes hoger moet zijn om aan de stat req. te voldoen van die wapens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:10:
Kan je die dingen trouwens al wel gebruiken op lvl 100? Het lijkt mij dat je nog wel een paar leveltjes hoger moet zijn om aan de stat req. te voldoen van die wapens..
tenzij je EQ heb met allemaal +int stats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ph4nt0m schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:36:
[...]

tenzij je EQ heb met allemaal +int stats ;)
Dan nog wordt het lastig met een 2:1 int-str build denk ik ;) Soldier had geloof ik iets van 234 str. nodig voor dark flame axe, en dat was net te doen met volledig +6 str armor en bijna alle stats in str gepompt.. En zo te zien zijn de irose stats weer terug, dus 6 int equip zal je ook niet meer hebben dan :P (wel 7 str/ 7dex, lekker puh }) )

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 25-06-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer 6/5 stats ingame :9

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/9803/screen005custom20nl.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

wist ik al, heb con6sen5 stats op me soldier boots :D

edit: zojuist de 50 gehaald in evo, ik moet ergens die soul wreck skill vandaan hebben, iemand al tegengekome? da kreng is 1200 skill power en me melee double op lvl9 is 200....

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 26-06-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Jeej vamiddag lvl 50 geworden op naRose

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/517/naamloos5ni.th.png

Off-topic: *huilt omdat nederland heeft verloren*

[ Voor 19% gewijzigd door Kaytjuh op 25-06-2006 23:19 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:18:
Jeej vamiddag lvl 50 geworden op naRose

[afbeelding]

Off-topic: *huilt omdat nederland heeft verloren*
ja grats!

* ik vond t een &$*@ wedstrijd!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Haan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:38:
[...]

Dan nog wordt het lastig met een 2:1 int-str build denk ik ;) Soldier had geloof ik iets van 234 str. nodig voor dark flame axe, en dat was net te doen met volledig +6 str armor en bijna alle stats in str gepompt.. En zo te zien zijn de irose stats weer terug, dus 6 int equip zal je ook niet meer hebben dan :P (wel 7 str/ 7dex, lekker puh }) )
Vergeten we niet toevallig drilled items met str-gems? (ruby?) 8)7
Lijkt me dat je dan het nog best snel kan halen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Haan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:38:
[...]

Niet echt hoor 209int maakt 90str op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vendetta leeft

neje ik betaal nog niet, ik wou mezelf gewoon even in de clan zien.

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/7011/screen0126lm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:31:
Ze zijn begonnen vandaag met de account info versturen naar de erose gebruikers voor prose :)
Raar, nog niks gekregen :O

Helaas ben ik nog niet echt in tala te vinden. Heb atm een lvl 15 Soldier maar nog ff druk met school. Laatste week en dan vakantie :Y) (buiten werken dan 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze zijn vandaag begonnen met mensen te banned.

Zijn er al 3 gebanned waar ik het van weet.
Voor scammen tot account sharing, zoals je hebt kunnen lezen i ndie log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:23:
En ze zijn vandaag begonnen met mensen te banned.

Zijn er al 3 gebanned waar ik het van weet.
Voor scammen tot account sharing, zoals je hebt kunnen lezen i ndie log.
mag account sharen ook niet joh :S, dat is wel een beetje te hoor dan kan je in feiten nooit een vriend op jou account laten gamen buiten jou pc om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:34:
[...]

mag account sharen ook niet joh :S, dat is wel een beetje te hoor dan kan je in feiten nooit een vriend op jou account laten gamen buiten jou pc om
Toch niet meer dan logisch krijg je anders weer tq praktijken. Nee hebben groot gelijk als het in de policy staat gewoon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
kijk dat je acc shared vin ik nie best nee..
maar wat nou he als je dus ergens anders zit b.v. bij vriend thuis op een lan en je wil gaan rosen >.<
dat kan dan dus nie he :S
vin ik persoonlijk nogal jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
ph4nt0m schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:11:
kijk dat je acc shared vin ik nie best nee..
maar wat nou he als je dus ergens anders zit b.v. bij vriend thuis op een lan en je wil gaan rosen >.<
dat kan dan dus nie he :S
vin ik persoonlijk nogal jammer
Volgens mij bedoelen ze het meer zo van:

geef niet je account aan je vriend want je weet niet wat hij er mee doet/gaat doen.
ze hebben liever dat jij inlogt bij je vriend en ff vragen of hij ze rug omdraait.
Want is toch lullig al is al je geld/items (zuly) weg de volgende ochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik denk niet dat het een probleem is als je op meerdere ip-adressen met je account inlogt, dan zou ik zelf ook niet eens kunnen spelen als ik in het weekend bij m'n ouders slaap..

Als ze merken dat jouw account 24/7 aan het spelen is, zal er wel een lampje gaan branden dat er misschien wel meerdere personen mee bezig zijn. (zo denk ik tenminste dat ze bij LUG er mee omgaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:20:
Ik denk niet dat het een probleem is als je op meerdere ip-adressen met je account inlogt, dan zou ik zelf ook niet eens kunnen spelen als ik in het weekend bij m'n ouders slaap..

Als ze merken dat jouw account 24/7 aan het spelen is, zal er wel een lampje gaan branden dat er misschien wel meerdere personen mee bezig zijn. (zo denk ik tenminste dat ze bij LUG er mee omgaan)
ja zou best kunnen maar ik zal t ff vragen aan prime als ik em weer eens spreek xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
dat valt ook nog wel mee denk ik.
het maakt toch niks uit als jouw account 24/7 aan staat ja of nee, het is juist een stuk veiliger!!!
zo kan er niemand anders op jouw account inloggen.
Als jij bv je PC altijd aan heb staan, je hebt je shop open gezet en je alt tabed naar windows om weet ik veel wat te doen! kan je rose gewoon aan laten staan!

het wordt verdachter als je 4 x op een dag met 3 verschillende ip's inlogt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is niet wat er niet mag, dit is puur indekking tegen veel gezeik. Mocht iemand flink gescammed worden door jou vriend die ook op jou account kon spelen, geeft al je items weg en raakt zelfs gebanned door grof taalgebruik.. kan jij gaan lopen klagen, maar je hebt geen poot om op te staan want 'sharen mag niet'.

Bijna alle Asia-located MMO's hebben deze regel, maar ik & mika kunnen al sinds jaar en dag op elkaars account, nooit problemen gehad. Dus puur indekking voor hun dat jij geen enkel recht heb op het moment dat het fout gaat en jij sharde je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There are only 3 banned in june:

Character: Vollemelk
Reason: Game Integrity Infringement
Sentence: Permanent Account Suspension
Eff. Date: Jun 26, 2006
Character: VoXxZ
Character: Zeus

Dat zijn toevallig de dire die op die screens van doom stonden, dit zijn de 3 die gabanned zijn voor hacken, er is nog een hele stapel die wellens rose op verschillende pc's heeft gespeeld (achterlijke reden)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 12:02

Local Host

Het forum is om te leren.

* Local Host ziet zijn shopje al in duigen vallen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:37:
[...]

* Local Host ziet zijn shopje al in duigen vallen :'(
dennis, haan heeft t een btje lomp getypt
je kan wel de hele dag ONLINE ZIJN maar niet zeg maar de hele dag op verschillende locaties en dat je dus door lvlt, shops zijn op de zelfde lokatie kan dus WEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

^^ Juist, dat wou ik zeggen :P Als er op 1 account non-stop wordt geleveld, is dat een teken dat er meerder mensen spelen op dat account.
Ik ben inderdaad ook wel eens dagenlang non-stop online geweest met m'n shopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals sommige hier weten ben ik dus met narose begonnen haha, ben nuj lvl 42,
ik ga onder de naam Stage2 en speel samen met een maat van me die is zelfde level en heet stage3, we hadden een eigen clan samen met een 3e iemand die meespeelde die Stage1 heetde en de clanleader was, maar hij gaat dus niet betalen zit nuj dus in een nutteloze clan... maar even goed, mijn vraag is dus over maby 2 plekjes over zijn voor mij en stage3 in LoT in narose... ik zou iig behoorlijk dankbaar wezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Nu online
Ik denk dat je totaal geen probleem hebt als je met een account op verschillende plekken inlogd (das ook geen account sharing) maar wel als je bijv. iedere dag tot 0.8.00 - 20.00 uur op 1 ip speelt en dan vanaf 20.00 - 08.00 uur uur op een ander en dat dagenlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist dan zal het wel verdacht worden hehe zeker als het steets de zelfde 2 ip's zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Heb ik dan een probleem :? mijn ip verandert namelijk om de dag :/

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:25:
Heb ik dan een probleem :? mijn ip verandert namelijk om de dag :/
nee haha want als je een dynamisch ip heb en ze bannen je ip dan kan je toch wel weer spelen omdat je zoals je zelf al zegt telkens op ander ip zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
Een dynamisch ip helpt alleen niet echt als je een account ban krijgt, want dat is wat de meeste mensen krijgen.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe betaal je voor pRose?
kan dit via walliecard?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:16:
Hoe betaal je voor pRose?
kan dit via walliecard?
Ik geloof dat wallie al in narose niet kon, dus neej kan niet, alleen creditcard en paybycash zou actief worden, zelfs paypal was nog twijfeling over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Paybycash.com komt ondermeer als betalingsoptie, kijk op hun website maar wat ze allemaal ondersteunen, oa:

WallieCard (FRS)
PayPal (met je emailadres)
iDeal (met je online bankrekening)
en meer

@evo: wallie kon al lang bij NaRose, simpelweg omdat je met paybycash.com kunt betalen, zelfde geld bij Prose voor paypal. Eventueel komt inderdaad bij PRose de paypal optie ook nog apart (zoals nu bij NARose) maar dit zou niet veel uitmaken, kan immers al via Paybycash.com

[ Voor 43% gewijzigd door precious1 op 26-06-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow okay beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol Gem Goblin Guards blazen zichzelf op met een aoe als ze bijna dood zijn XD

Zelfmoordterroristen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe beter toch;) ze hebben ook wat van de Al Qaida in de game geplaatst:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe laat clan field open gaat in prose wanneer wij europeanen kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom is het nog niet open, zijn ze nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Even kort gespeeld met een staff/wand combo muse, toch jammer dat je je buffs kwijt raakt als je van wapen wisselt. Def buff blijft wel, maar heb je niet echt zoveel aan. Mika lijkt gewoon op de server te kunnen, zij kan zelfs de client van die FTP-site downloaden (ipv torrent). Ze wil toch staff blijven, zou dan een knight of champion beter voor party-combo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:04:
daarom is het nog niet open, zijn ze nog niet over uit.
Ik hoop wel dat het betere tijd is dan NArose. Anders moeten ze hem gewoon 2x openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister nog al brak na zondag (Was geen voetbal meer, gewoon potje kaarten :/ 4 rode, joepy kwartet)
Dus maar weer eens gaan lvllen met me ehm 3de char, en muse is 75 nu :)
En onderweg nog even mede tweaker naar lvl 70 geholpen :)
En zelf nog een golden golden staff als drop, geluk kon niet meer op toen hij nog de (5) haalde.
Me shadow (8) heeft 2 ap meer, maar ga wel voor de golden golden al is het alleen voor de looks :P

Heb effe 10 lvl's evo gedaan, maar dat was ik snel zat... weer die eerste 30 lvl's had ik echt effe geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:47:
lol Gem Goblin Guards blazen zichzelf op met een aoe als ze bijna dood zijn XD

Zelfmoordterroristen :D
Al die verhalen, post is wat leuke screens ^^, beeld doet altijd meer dan tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer betaald..
I (L) ROSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of heb je in evo veel meer stats points om te verdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:34:
[...]

Al die verhalen, post is wat leuke screens ^^, beeld doet altijd meer dan tekst
Kan geen screenies maken, zien er vernaaid uit... bug ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:12:
[...]

Ik hoop wel dat het betere tijd is dan NArose. Anders moeten ze hem gewoon 2x openen :)
narose was perfecte tijd! alleen gemquest niet, laat ze het maar op prose tijd cf opene, heb ik meer kans om te spele dan op erose tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:48:
[...]

prtscr werk nog altijd prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:56:
[...]

prtscr werk nog altijd prima..
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
dan is je tb kapot, want dat werkt nog altijd als ingame screenshot button, zelf getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:55:
[...]

narose was perfecte tijd! alleen gemquest niet, laat ze het maar op prose tijd cf opene, heb ik meer kans om te spele dan op erose tijd...
Mwah, ik vind het nog steeds te laat :), EUrose tijd was echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
4th schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:55:
[...]

nou ik heb me wel vermaakt met jou snachts xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:29:
[...]

nou ik heb me wel vermaakt met jou snachts xD
*Ramon denkt door * zir0x , heb je ff naar 71 gehakt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:48:
[...]

Probeer het eens met 32 bit. :) Als ik hem op 16 bits kleuren zet, zien de screens er ook verkloot uit.

(tenzij hij al op 32 staat natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend waneer er goede betaal mogelijk heden komen voor Prose ?
Al die leuke verhalen hier maken me wel nieuws gierig, maar ga echt niet spelen als ik maar 15 uur kan, en kaartjes voor 1 week vin dik wat te weinig omdat ik zo weinig tijd tegenwoordig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx Ramon :D gingen lekker gister he fly eindelijk 70 en kan eindelijk me cressent gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:01:
[...]
Probeer het eens met 32 bit. :) Als ik hem op 16 bits kleuren zet, zien de screens er ook verkloot uit.

(tenzij hij al op 32 staat natuurlijk)
Staat ie ook al XD

Ik krijg voor 3/4 zwart beel en 1/4 vernaaid beeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Staat ie ook al XD

Ik krijg voor 3/4 zwart beel en 1/4 vernaaid beeld :|
misschien heb je toch iets te veel in de client lopen neuzen ;), bij mij werkt het opzich perfect met screenshots en de gene die klachten hebben is het meestal het 16-bit probleem wat onze hollandse haan al zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk dat er iemand reageert op mijn vraag |:( dan maar nog een keer :P is er in narose nog 2 plekjes over in LoT voor mij en Stage3? de reden waarom kan je op vorige pagina vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[RESOLUTION]
WIDTH=1600
HEIGHT=1200
DEPTH=32
FREQUENCY=80

Geen idee dus XD

Maybe ligt het aan de 7900gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou ik ben een paar daagjes er tussen uit. En moet 12 pagina's lezen. Rose is weer hot :)

Wordt ook helemaal enthousiast nu ik die screens en verhalen weer hoor, Nu even alles evenwichtig maken en we hebben weer een super game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:56:
leuk dat er iemand reageert op mijn vraag |:( dan maar nog een keer :P is er in narose nog 2 plekjes over in LoT voor mij en Stage3? de reden waarom kan je op vorige pagina vinden :P
Van mij mag je maar vliegje moet dat ff regelen hij is master en bij hem moet je maar ff vragen.

Iemand enig idee waar je allemaal wallie cards kunt kopen behalve bij de free record shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:06:
Is er al bekend waneer er goede betaal mogelijk heden komen voor Prose ?
Al die leuke verhalen hier maken me wel nieuws gierig, maar ga echt niet spelen als ik maar 15 uur kan, en kaartjes voor 1 week vin dik wat te weinig omdat ik zo weinig tijd tegenwoordig heb.
Ach kaartjes zijn maar 2.50 dus dat is niet zo erg. Hoogstens nog een week of 3/4 dus max 10 euro.

Maar Prose bevalt me echt super leuke mensen praten leuk als je vraagt om een buff geven ze die ook ect. Spots zijn druk maar nog geen echte problemen gezien zoals in narose. GM's zijn ook zo nu en dan aanwezig en die zijn ook wel grappig qua aanouncements enzo. Paar dagen geleden kwam Phage langs bij de guardian tree spot en die spawnde gewoon ff 2 guardians voor de grap ;). Kan mij het schelen dat deze char de koelkast ingaat vermaak me gewoon super. Stukken beter dan ik in narose deed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:34:
[...]

Ach kaartjes zijn maar 2.50 dus dat is niet zo erg. Hoogstens nog een week of 3/4 dus max 10 euro.

Maar Prose bevalt me echt super leuke mensen praten leuk als je vraagt om een buff geven ze die ook ect. Spots zijn druk maar nog geen echte problemen gezien zoals in narose. GM's zijn ook zo nu en dan aanwezig en die zijn ook wel grappig qua aanouncements enzo. Paar dagen geleden kwam Phage langs bij de guardian tree spot en die spawnde gewoon ff 2 guardians voor de grap ;). Kan mij het schelen dat deze char de koelkast ingaat vermaak me gewoon super. Stukken beter dan ik in narose deed in ieder geval.
Tja, je maakt me wel weer beetje geintreseert. Maar wacht toch maar eff tot onze eigen chars komen. Dan kan ik eindelijk onze zo gezellige clan weer bij elkaar gooien. Daar kan ik echt niet op wachten man:)
Word dan eindelijk weer ouderwets gezellig.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:56:
Add me in game maar als flyingdutch, dan kijken we wel effe.
Volgens mij zijn er veel mensen nog in LoT die niet meer spelen en dus zou het niet zoon probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook niet wachten hehe begin na nu beetje moe te worden hehe
maja het is beter als niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prose kwam tog in augustus? of heb ik het mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb net een mooi kaartje gekocht voor 2 maanden voor slechts 8 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
William/Ax3 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:34:
[...]

Phage was laatst ook in zant, hij liet ff wat vlinders spawnen, het beeld zat op een gegeven moment hartstikke vol met die beesten. En ik heb de eerste waarschuwing voor foutief taalgebruik ook al gezien, top werk van die GM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prose forum nu alweer down?

mySQL error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
mySQL error code:
Date: Wednesday 28th of June 2006 01:49:46 AM

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Nu online
In de euro sectie van het prose board kon je prime feliciteren met zijn verjaardag alleen is dat nu down.
Dan maar hier ;) http://www.eu-rose.com/sh...=13460&posted=1#post13460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar komt rose EVO ook gelijk op de pRose servers als wij daarop kunnen spelen? want als dat wel zo is ga ik met me muse verder als cleric;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt ervanaf hoe snel ze dat betaal gedoe op orden hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, er zijn echt al hoge levels in de tala test server >:)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:40:
maar komt rose EVO ook gelijk op de pRose servers als wij daarop kunnen spelen? want als dat wel zo is ga ik met me muse verder als cleric;)
je kan er zoiezo van op aan dat rose evo ALS het er nog niet is zeker binnen de maand komt

Ik heb net weereens op een nieuw account op tala gezeten, ben nu lvl 32 cleric sinds maandag :P
kwam zelfs spoekie nog tegen, weereens een ouderwets gezzelige party gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
dacht dat pRose veel later kwam. Of komen de nieuwe chars pas veel later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
maxjuh schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:53:
dacht dat pRose veel later kwam. Of komen de nieuwe chars pas veel later?
chars zitten er nu al op maar ze hebben de payment nog nie geregeld :(
zodra de payment is afgerond zal de ip ban van de polaris server gehaald worden. :)
en kan ej spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Bedankt voor het toelaten tot de clan, Vliegje! :)

Toch wel raar dat sommige mensen absurde geldbedragen neerleggen voor nutteloze dingen. Had namelijk mijn LA-wings (dodge12, geen andere stats) voor 1.2M te koop gezet, omdat ik deze zelf gebruikte, bleken ze vanmorgen verkocht te zijn.
Met dit geld meteen een blauwe White Staff gekocht, nu ben ik weer arm.

Heeft iemand nog een muts te leen? :P (ben atm level 47)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[RESOLUTION]
WIDTH=1024
HEIGHT=768
DEPTH=32
FREQUENCY=85

Op een 7900GTX, screenshots werken perfect

ja ik weet dat mijn reso laag is, maar speel op mijn tv, die max die reso aan kan

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-06-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders gebruik je toch gewoon een programma als fraps om screens mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:33:
Anders gebruik je toch gewoon een programma als fraps om screens mee te maken?
werkt niet :) t schijnt dat gameguard dat blokt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:28:
[...]

chars zitten er nu al op maar ze hebben de payment nog nie geregeld :(
zodra de payment is afgerond zal de ip ban van de polaris server gehaald worden. :)
en kan ej spelen :P
warom moet dat toch zo lang duren he :/
Hoe moeilijk kan het zijn om paybuycash.com Paypal en CC goed te krijgen :(
Wil graag Prose in lekker weer met de arti :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:14:
[...]

warom moet dat toch zo lang duren he :/