[PC MMORPG] ROSE Online - deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181285

Hallo,

ik lees al een tijdje de Rose topics van GOT. Maar kon me nooit registreren.
Nu wel dus. Ik speel nu ook Prose, vette game!

Even 1 ding, waarom is bijna iedereen zo negatief over aurose, niemand van jullie heeft het nog gespeeld, en het is nog niet eens klaar.

Ik heb een best vaag probleem, als ik Rose Evo wil updaten, die nieuwe grote patch, dan krijg ik steeds virus meldingen, en dan sluit de pc af. Ik heb het ook al gepreobeerd om zonder virusscanner te updaten, maar dan sluit de patcher van rose gewoon af, en moet ik me pc opnieuw opstarten.
Heb het spel al opnieuw geinstaleerd, maar dan werkt het nog niet.

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 181285 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:06:
Even 1 ding, waarom is bijna iedereen zo negatief over aurose, niemand van jullie heeft het nog gespeeld, en het is nog niet eens klaar.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat GOT deze illigaal beschouwd (je ziet immers ook geen tig topics over wow pservers ect). En dit ging niet over aurose dit ging over drose welke gebasseerd is op een vrijgegeven code van erose.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Ik denk dat het in dit geval niet zo heel erg is, omdat het stukje code niets doet.
Toch kun je dit soort dingen beter uit het topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:10:
pfft echt triest dan en als dit waar is zijn de lui die op dat aurose gaan spelen nog triester
elenden word hier zo fucking moe van
Axe dit bedoel ik, slaat nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:38
Waarom slaat dat nergens op? diverse kanten zeggen al dat het de mensen van AuRose (aanhanger of dev, who cares) zijn, zegt meteen genoeg over 'die' mensen. Rose is helaas de vergaarbak van de kiddies, de 'ik kan het nog niet maken in het echte leven, laat ik het maar op internet proberen' kinderen die met zulke zieke acties een 'naam op het net' proberen te behalen. Iedereen wil stoer doen met het showen van een hack, stukje commando of 'foute' plaatjes, te laten zien hoe goed je niet wel bent. Tja, ben ook jong geweest, toen was het een kick beter te zijn dan een ander.. nu alleen goeie 8 jaar verder kijk je er toch wel heel anders naar. In CoH bv speel ik nagenoeg met alleen 20+s, zelfs ouders spelen dat spel. Volwassen eerlijk spel, waar slechts een enkele probeert de boel te omzeilen.

Soms als ik het zo allemaal lees, hoop ik gewoon dat Prose het hele project plat gooit. Laat lekker die 'eerlijke' spelers van Prose hun gang verder gaan, laat Aurose die 'vergaarbak' maar worden. Want als dit al nu zo zijn gang gaat, hoe zal het gaan als Prose echt open is voor europa? Zal de populariteit van Prose voor hun 'eigen' mensen niet bepaald goed doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is misschien wel zo dat aurose de vergaarbak is, maar dat komt omdat, er allemaal van die kindjes van 13-14 jaar op dat forum zitten te spammen.
Maar als Erose niet bij Prose werd toegevoegd zat iedereen hier nu nog NArose te spelen, en ik weet zeker als AUrose uitkomt dat er vast een paar van jullie erop gaan spelen of kijken hoe het is.

Maar in Irose had je ook allemaal van dat soort lui, in elke Rose denk ik wel.
Maar dit forum heeft veel meer serieuse posters, er zijn betere regels. Op het Aurose forum is dat niet zo. Maar daarom zal AUrose nog niet minder zijn dan bij Prose, want AUrose is nog niet eens uit, en op Prose kun je ook nog niet spelen.

Maar ik vind dat het nu wel genoeg is geweest over die AUrose (pservers). Ik speel nu Prose Tala en misschien straks als server voor ons open gaat, Prose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

Anoniem: 181285 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:28:
[...]

Axe dit bedoel ik, slaat nergens op!
je heb wel een grote mond voor iemand die net post hier

ilegaal ben ik fwel tegen au= semi ilegaal en als die lui mijn spel plezier mijn char
naar de maan helpen heb ik het recht daar pist off over te zijn en dan heb jij totaal niet
het recht mij daar op te veroodelen je kent me niet eens

als je zo'n aurose aanhanger bent ga dan lekker daar posten en doen maar laat mij
met rust ik wil legaal eerlijk en met me eigen gebouwde char waar 3 maanden in zit verder op prose
en dan zeg jij dat ik niet negatief mag zijn tov aurose als die lui proberen te verkomen dat ik met me
eigen char verder mag op prose en dan hopen dat ikd aar heen kom flikker lekker een eind op zeg

who the fuck denk je wel niet te zijn
sjeees man denk ff na gvd voor je zo'n onzin hier neer knalt
denk ff na over gevoelens van mensen
denk ff na dat er veel tijd in die erose chars zitten

maar nee het slaatnergens op dat ik ze veroordeel dat ze dat proberen te verzieken met hacken en
weet ik veel en zeg niet dat het niet zo is want die kut nerd van een matt zit er bij.

je heb helemaal gelijk ik moet mijn werk mij tijd mijn geld niet verdedegen en metteeen daar
heen want ze zijn zo lief 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 51626 op 07-07-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zeg niet dat je dat niet mag posten hoor :)

maar vraag het me alleen af waarom je zoiets zegt, heb echt helemaal niks tegn jou hoor of andere.

Edit: Ik zeg toch ook niet dat ik aurose geweldig vind en dat jullie er ook op moeten spelen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 181285 op 07-07-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 29-06 12:08
Anoniem: 181285 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:40:
Het is misschien wel zo dat aurose de vergaarbak is, maar dat komt omdat, er allemaal van die kindjes van 13-14 jaar op dat forum zitten te spammen.
Maar als Erose niet bij Prose werd toegevoegd zat iedereen hier nu nog NArose te spelen, en ik weet zeker als AUrose uitkomt dat er vast een paar van jullie erop gaan spelen of kijken hoe het is.

Maar in Irose had je ook allemaal van dat soort lui, in elke Rose denk ik wel.
Maar dit forum heeft veel meer serieuse posters, er zijn betere regels. Op het Aurose forum is dat niet zo. Maar daarom zal AUrose nog niet minder zijn dan bij Prose, want AUrose is nog niet eens uit, en op Prose kun je ook nog niet spelen.

Maar ik vind dat het nu wel genoeg is geweest over die AUrose (pservers). Ik speel nu Prose Tala en misschien straks als server voor ons open gaat, Prose.
Heeft er ook allemaal mee te maken dat het aurose forum (en misschien straks ook de server?) wordt gehost door die Matt. Hij is degene die het pROSE forum uit verveling heeft gehacked en dus ook verantwoordelijk is voor het feit dat het nu uit de lucht is (na de hack werkte het niet goed meer dus zijn ze het nu helemaal opnieuw aan het opbouwen maar die yehey provider van het forum schijnt niet veel soeps te zijn).
Dus ja dan wordt het nogal snel 1 + 1= 2 aangezien als pROSE voor ons niet doorgaat Aurose daar voordeel bij heeft en Matt de eerste stap heeft gezet door het hacken van het forum.
En voor degenen die gaan zeuren van dan hadden ze dat forum maar goed moeten beveiligen en door een betere provider moeten laten hosten wil ik toch wel zeggen dat daarvoor het forum 1 jaar lang prima werkte want wie haalt het nu in zijn hoofd om een philipijns rose forum te gaan hacken??
edit @wozzie straks een lekker pilsje op drome om ff af te koelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

precious1 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:11:
....
patch 35% nu...
ps. ook eu-rose.com downloadpagina voor tala is dood... is er geen betere manier dan msn om iets snel direct uit te wisselen, msn is traag en loopt vaak vast als een groot bestand bijna klaar is, en echte p2p is te ingewikkeld of dan kun je het niet naar 1 persoon sturen...anyone?
FTP-Server opzetten :) Voor de liefhebbers kan ik de Tala-client wel op hosten. Ik heb alleen maar een upload van 80kb p/s :'(

PS: Ik lach me kapot als die auRose ooit eens gaat resetten of wordt opgedoekt, dan wordt het oorlog daar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 is niet genoeg :P maar ze liggen in de diepvries atm komt goed haha
zo ff wat eten in pakken en aanrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Elkaar nu meteen aan tevallen over uitspraken is nou ook weer niet dah-way-to-go, laten we het op het slechte weer houden :P Ik vraag me alleen af, AuRose werkt dus met een 'aangepaste' client, lijkt me dat dit dus niet mag. Tot hoeverre zal Gravity zelf nu acties gaan ondernemen richting hun (met name Matt in dat geval)?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
SinergyX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:12:
Elkaar nu meteen aan tevallen over uitspraken is nou ook weer niet dah-way-to-go, laten we het op het slechte weer houden :P Ik vraag me alleen af, AuRose werkt dus met een 'aangepaste' client, lijkt me dat dit dus niet mag. Tot hoeverre zal Gravity zelf nu acties gaan ondernemen richting hun (met name Matt in dat geval)?
Geen idee maar alles wat ik over hem kan vinden (zelfs dingen als zijn "bloos" probleem en dat ie snel te dik wordt) geef ik aan prime door. Hopelijk kunnen ze hem een keer juridisch ergens op pakken. Hem vinden zal niet zo moeilijk zijn met al de info die ie zelf op een of ander studenten forum heeft gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aurose gaat waarschijnlijk de Krose Evo client gebruiken. Er komt alleen een patch zodat je een Krose Evo client hebt die in het Engels is. Weet niet of dat illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gravity geeft ze die client hebben ze licentie bij gavaty gekocht om het te hosten
zoja dan is het niet ilegaal ze nee is het ilegaal lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

irose was gewoon de start hiervan, als irsoe onderhouden werd zal het nu ook niet zo gek zijn hoor, want dat heeft toch de basis gelegd.

en @SinergyX , je praat nou net zo of dat europese de schuldige zijn van wat er nu met prose gebeurd, dat is echt niet zo hoor, elk land heeft zijn haar, wanabe hackers.

dat aurose komt vind ik opzich niet erg want als al hierboven word gezegd daar zitten de 13/14 jarige die niet voor dit spel willen betalen, laat ze daar maar los gaan hoor, ik betaal graag voor prose als ik weet dat het daar wat volwassener is.

het enige wat ik niet van aurose mag is de manier waarop het tot stand komt. en aurose is gwoon helemaal illigaal, de software is ooit van gravity gejat of uit het systeem verkregen door hacken. maar gravity deed nooit moeilijk over private servers kijk maar naar ragnarok

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-07-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 51626 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:22:
Gravity geeft ze die client hebben ze licentie bij gavaty gekocht om het te hosten
zoja dan is het niet ilegaal ze nee is het ilegaal lijkt me
Iets zegt me dat gravity ze snel zal gaan aanvallen. Kijk naar de tala client. Hebben jullie gravity ooit zo snel ergens op zien reageren met patches e.d. Aurose wordt regelmatig genoemd door lug medewerkers als veroorzaker van flooding e.d. (zelf een beetje schuld aan door primedefender te wijzen op de link tussen aurose en matt 1 maand geleden om de aandacht van ons zielige europeanen af te leiden). Dus ik verwacht dat zodra ze in de lucht gaan ze binnen 1 maand weer uit de lucht zijn. Er zijn tenslotte niet veel goed werkende private rose servers.
edit: Zou denk ik wel helpen als aurose alle banden met Matt zou verbreken!

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 07-07-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luckyjan schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:31:
[...]

Iets zegt me dat gravity ze snel zal gaan aanvallen. Kijk naar de tala client. Hebben jullie gravity ooit zo snel ergens op zien reageren met patches e.d. Aurose wordt regelmatig genoemd door lug medewerkers als veroorzaker van flooding e.d. (zelf een beetje schuld aan door primedefender te wijzen op de link tussen aurose en matt 1 maand geleden om de aandacht van ons zielige europeanen af te leiden). Dus ik verwacht dat zodra ze in de lucht gaan ze binnen 1 maand weer uit de lucht zijn. Er zijn tenslotte niet veel goed werkende private rose servers.
edit: Zou denk ik wel helpen als aurose alle banden met Matt zou verbreken!
De rose pserver van dit moment is niks, je kunt er alleen maar in rondlopen en dan houd het al gouw op.
En als AUrose uitkomt, ligt de server binnen 10 minuten plat
Als 5k mensen inloggen, poppetje maken en dan naar de world server gaan, dat zal nooit goed gaan. Of ze moeten een uber server hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang ze de client niet aanpassen (een loader mag wel) en geen originele stukken code va nde server gebruiken mag het 100% legaal.
Je kunt het een grijs gebied noemen maar het gebeurd al zoveel en geen enkele rechter heeft uitgesproken dat dit niet mag, ik noem het ook geen grijs gebied.

Maar verder, op pRose tala is de 2nd job quest bugged, dus ik houd er ook mee op en ga niet meer top uppen.

Leuke verbeteringen op zich, paar min puntjes over het skillsysteem, maar de client zelf is helemaal top.
Zitten ook nagenoeg geen bugs in, wat er in zit werkt eigenlijk naar behoren, en iets wat mist vind ik geen bug.

Mooie vind ik is dat er geen blauwe equip is voor jobs, alleen low lvl equipment, all job, is er in blue.
Stats zijn rare maar wel irose style, midner nutteloze stats dus :)

Craft systeem is licht aangepast, maar dat is wel ok, geen verbetering, maar ook niet verslechterd.
Wel kunnen er nu hp en mp pots gecraft worden!

Mja clan window is ietswat veranderd, quest screen, layout va nde client heeft iedereen nu wel door, adventures plains...

Spawnrates zijn erg goed, op de 2nd job questmobs na, maar dat is makkelijk te fixen.

Ook nu weer voegt dex geen mspd toe (gelukkig zou ik haast zeggen)

Zowel con als dex lijken geen atk power te adden voro wands.

Mages kunnen zichzelf nu niet meer healen (ja je kan een zwakke nutteloze cure hebben)

Clerics kunnen nu solo'en maar pvp leggen ze het zwaar af, irose style is er niet bij.

Blue weapons voor lvl 100 zijn zwaar overpowered, en dat zou ik fixen, hoe wel het voor mage aardig klopt met wat ik gewend ben, doch wel iets overpowered.

Clangrades nog niet terug, maar dat komt vast wel goed, dus ook geen clanpoints.

Geen meer dan (1) drop, dat zie ik wel graag gefixt.

Veel van dezelfde drops en nagenoeg nooit equip drops, tot het extreme aan toe vind ik, mag rustig wat meer droppen.

Artisians zijn doordat er nu geen blues meer zijn, behalve weapons dan (die evenveel atk geven als een yellow op (1) overigens), weer aantrekkelijk om te spelen.

Bij artisians zijn de atk skills gefixt begreep ik.

Blauwe wapens, hogere atk is nu ook weer hogere lvl requirement, zoals het hoort.

Jammer genoeg nog steeds 3 maps op eldeon, maar nu iig wel drops daar, maar nog steeds geen lvl 100+ equip of weapons.

Owja die party hp bug is weer terug, die fixen ze zo vaak als dat ie terug komt dus ik vraag me serieus af waarom fixen ze dat niet voor eens en altijd?
Pas zogenaamd gefixt maar nog steeds niet 100%

Iig van 2nd job skills kan ik niet veel zeggen maar alle jobs zien er zo best ok uit, maar schijnbaar van die paar 2nd jobs die er zijn heb ik gehoord dat de 2nd job skills zwaar bugged zijn zoals het begin van erose met sommige skills.

Mwa het zijn eigenlijk kleine dingen die gefixt moeten worden en dat lijkt mij geen probleem, zijn maar een paar dingen die ik echt anders zou doen.

Bijv. muse heb je dat cleric perse wand moet gebruiken en mage een staff, anders kun je de skills niet casten, en dit vind ik absolute bs, een magic weapon is zowel een staff als wand...

Mage geen goede heal, en 2nd job mage geen def passive...

Ofwel je kiest nu voor elke job bij 1st job eigenlijk al voor je 2nd job...

En dan kom ik op het laatste punt, geen werkende stat reset en al helemaal geen skill reset!!!
Dit kan ik dan absoluut niet behappen, why why why? lijkt me een kleine moeite te fixen.

Zover wat mij is opgevallen in 2 weken, iig overwegend positief, met een paar kleine buggs en onvolkomenheden, en een paar toch wel gigantische missers zo durf ik het wel te noemen.

Het zal gewoon weer wennen worden, maar best from all roses is het zeker nog niet zoals we eerst dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het moeilijkste van iets te ontwikkelen is het afronden ervan, dat merk ik zelf ook vaak genoeg een geheel iets opzetten is ook maar de helft van de tijd, de andere helft is de kleine ditjes en datjes fixen.

Ik hoorde dat de drop rate goed komt qua wat er dropt, nu dropte er voornamelijk geld op tala maar dat was ook meer om mensen snel ver te laten komen.

die mp/hp craften werkt echt TE ziek ik geloof nooit dat dat blijft je kan namelijk 1 appel 100 hp omzetten naar 1 hp vial 400 hp en zo door (van fruit naar vial)

en ik vind nog steeds dat er skills ontbreken bij de low lvl gebeuren.

ik vraag me wel af wat er met de huidige blues gebeurd? iemand enig idee worden die omgezet of blijven die zo in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

Anoniem: 181285 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:19:
Aurose gaat waarschijnlijk de Krose Evo client gebruiken. Er komt alleen een patch zodat je een Krose Evo client hebt die in het Engels is. Weet niet of dat illegaal is.
Aurose word Krose EVO met engelse patch, heel mischien Prose EVO.
Anoniem: 181285 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:36:
[...]
De rose pserver van dit moment is niks, je kunt er alleen maar in rondlopen en dan houd het al gouw op.
[...]
Welke bedoel je, aurose? Die is al bijna af..
Ik ben iig tester van aurose(ik ga er niet verder op in voordat de mods weer boos worden ;))

En is er een bewijs dat die matt prose verkloot?

--Volgens mij host hij AUROSE niet eens maar nvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:21:

Ik ben iig tester van aurose(ik ga er niet verder op in voordat de mods weer boos worden ;))
Ik bedoel bijv erose(pserver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:04
Een mooi stukje heb je geschreven Iruja.
Kan je zien hoe het allemaal is.

Het is echt best erg hoelang ze er wel niet mee bezig zijn.
En dan elke keer weer een andere versie van rose.
Betalen jullie nog voor de game?
Want wat er word beschreven hoe het er nog aan toe is lijk het nog beta te zijn.

[ Voor 79% gewijzigd door Calamor op 07-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Onder welke steen kom jij vandaan? :P Er is zelfs een gesprek geweest tussen prime/matt.

@calamore:
Legaal:
NARose - p2p oude Rose. Daar moet je dus nog voor betalen als je daar speelt.
Prose - is p2p voor philipines, europe volgt (beta tala server kunnen wij in), Evolution Rose. Het account dat je gebruikt voor Tala server is ook gewoon account, kan je dus (nu) middels timecards uppen, om tijdelijk door te spelen op Tala server. Wanneer Prose live gaat voor ons moet je gewoon weer gaan betalen.

niet legaal:
AuRose - naja.. je kent het wel, gejatte Evo K/Prose client.
Erose - nooit echt bevestiging gezien dat deze bestaat.

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Aurose word Krose EVO met engelse patch, heel mischien Prose EVO.

[...]

--Volgens mij host hij AUROSE niet eens maar nvm.
lol als je eens op de wat legaalere forums kwam had je geweten dat die matt het nodig vond om
het prose forum te hacken en wat ding te verandere waardoor het nu al een tijdje down is

en niemand zegt dat matt aurose hoste maar hij hoste wel het forum dus is i erbij betrokken

hf op je aurose mijn betreft ben je een 0 als je daar aan mee werkt maar das mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 17:00
weet je dit soort posts vind ik saai om te lezen over een pserver!

is er al nieuws lucky jan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:10:
weet je dit soort posts vind ik saai om te lezen over een pserver!

is er al nieuws lucky jan? :P
Geen echt nieuws en ik vertrek bijna naar drome en daar is geen internet (volgens mij expres aangezien al die wow'ers en die ene rose player de lanparty sfeer bederven) dus ik hoop dat ik a.s. zondag kan lezen dat we snel op pROSE polaris kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
[...]

Geen echt nieuws en ik vertrek bijna naar drome en daar is geen internet (volgens mij expres aangezien al die wow'ers en die ene rose player de lanparty sfeer bederven) dus ik hoop dat ik a.s. zondag kan lezen dat we snel op pROSE polaris kunnen :)
Owkidoki :) succes op drome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@iruja, de quest is toch wel te doen opzich voor muse 2nd job een aantal hebben hem met succes afgesloten, aknok is nu lvl 127 mage dus je kan hem vragen hoe goed de 2nd jobs skills nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:54:
@iruja, de quest is toch wel te doen opzich voor muse 2nd job een aantal hebben hem met succes afgesloten, aknok is nu lvl 127 mage dus je kan hem vragen hoe goed de 2nd jobs skills nu zijn.
Ermm hij is juist het moeilijkste voor muse lol. Aknok is 4 dagen bezig geweest ofzo (als het niet langer is geweest). Voorbeeld tq en naruto zijn +- gelijk begonnen met de quest en tada wie was er eerder klaar tq als raider natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nu steeds meer en meer lui komen die de quest doen.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 07-07-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Anoniem: 149249 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:08:
[...]

Doe dit soort dingen maar niet posten op GoT ;)
Mikenuun mag z'n client dus wel promoten?

Of ik mag m'n code dus wel in een prentje zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 07-07-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:27

Haan

dotnetter

Anoniem: 149249 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:25:
[...]

Mikenuun mag z'n client dus wel promoten?

Of ik mag m'n code dus wel in een prentje zetten?
Waar heeft ie dat gedaan dan? Ik heb alleen een paint tekeningetje gezien van hem..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:52:
ik vraag me wel af wat er met de huidige blues gebeurd? iemand enig idee worden die omgezet of blijven die zo in game?
Worden naar yellows omgezet aangezien er geen blues zijn.
Grand fancy zal wel blue blijven maar def en lvl veranderd.
Dit is nog niet zeker maar wel het meest waarschijnlijk.
William/Ax3 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:18:
[...]

Ermm hij is juist het moeilijkste voor muse lol. Aknok is 4 dagen bezig geweest ofzo (als het niet langer is geweest). Voorbeeld tq en naruto zijn +- gelijk begonnen met de quest en tada wie was er eerder klaar tq als raider natuurlijk. Vergeet daarbij niet dat er nu steeds meer en meer lui komen die de quest doen.
Werd vandaaag gewoon toen ik er voor de 5de dag mee bezig was ge ks'ed doror 5 mensen :|
Ding spawnt maar eens in het uur, en je hebt er al vlug 30+ nodig, tel uit...

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-07-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

luckyjan schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:20:
[...]

prime is tm zondag zelf weekendje op *vakantie* dus daar hoor je dit weekend niks van, ik sprak em gistere nog, hij zei dat et deze maand gwoon nog werd... mid/einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127866

Nadat ik hier de laatste twee pagina's doorlas had ik zo het gevoel dat er hier iets serieus verkeerd zat met de mentaliteit rond het private server gebeuren. Het is namelijk zo dat erose noch aurose iets illegaals doet. Ze maken namelijk zelf alle SERVER files na, wat op zich niks fout met zich meebrengt, in tegenstelling tot de client, maar ik wil vragen aan diegene die zei dat aurose een hacked client gebruikt waar hij dat in godsnaam vandaan haalt? Aurose gebruikt een client die officieel is vrijgegeven door Gravity, zonder enige aanpassingen clientside. Een commandregel in de snelkoppeling veranderen is niks veranderen aan de client zelf.
Wat heeft aurose jullie persoonlijk misdaan dat je een reden heeft om zo anti te zijn?

Het besef dat er ook legale servers zijn bestaat wel bij aanhangers van private servers, maar de mogelijkheid tot betaling / vertrouwen in het bedrijf ontbreekt vaak.
Ik denk dat iedereen zich bij het bruuske einde van irose (en ook tijdens de betas zelf) afvroeg wat die mensen bij Triggersoft/Gravity bezielde om het spel zo aan zijn lot over te laten. Er zijn mensen die misbruik gemaakt hebben in irose, maar zonder alleen slechte bedoelingen, want ze hebben bug reports gestuurd naar Triggersoft maar die waren te lui om te antwoorden of er maar iets aan te veranderen.

De betrokkenheid van Matt bij het hacken van de prose boards heeft absoluut NIKS te maken met aurose, maar met de vijandige band tussen Matt en Primedefender. Dat is op eigen verantwoordelijkheid. Niet dat ik het goedkeur, maar daar heeft aurose echt niks mee te zien.
Matt is mod bij aurose omdat hij het forum host. Wat is daar zo verkeerd aan? Oorspronkelijk stond het NIET op de hosting van Matt maar waren er wel even negatieve reacties tegenover aurose. Zeggen dat je afkeer hebt van aurose omwille van Matt is een flauw excuus...

Mensen mogen niet betalen van hun ouders of kunnen gewoon niet betalen wegens geen creditcard of geen bank die de mogelijke betalingsmogelijkheden ondersteunt. Daarbuiten zijn er ook mensen die niet meer hetzelfde willen meemaken als irose, waar de maandenlange opbouw van een char is verloren gegaan van één dag op een ander. Of die na eurose genoeg hebben, omdat ze weer eens foutief vertrouwen hebben gehad in één of ander bedrijf die hun geld krijgt en dan failliet gaat en zonder enige waarschuwing stopt. Bij narose zitten er hackers die de gameplay verpesten, ook niet echt leuk om daar je geld aan te hangen hé.

Die mensen, waaronder niet alleen kleuters die smeken om rose te spelen, willen een alternatief waarvan verzekerd wordt dat het er komt en dat het onderhouden wordt door actieve GMs en niet zoals irose wordt verwaarloosd qua bugs etc.
Als zij dan kiezen om een private server te steunen is dat hun volste recht!
Ik vind dan ook niet dat er zo'n verregaand beledigende en aggresieve reacties nodig zijn om de afkeur te laten blijken op dit forum.

Met WoW zit het uiteraard anders. Daar is er WEL actieve GM-controle en wordt alles perfect onderhouden.

Vrije meningsuiting is belangrijk en ik accepteer elke reactie hierop, maar ik wil niet dat er nog een flamewar ofzo ontstaat, en dat mensen inzien dat veralgemenen dat iedereen die aanhanger van aurose een 0 is of kinderen/losers zijn, moeten opletten of dat wel doorgrond is. Ik denk dat dat hier dus helemaal niet het geval is.

Als je tot hier gelezen hebt dan hoop ik dat je mijn standpunt snapt, en voor eens en voor altijd omhoudt met die discussie rond aurose, en gewoon accepteert dat er aurose bestaat. Ik vraag niet om aurose te gaan steunen, zeker niet, maar minder afkeur is zeker het minste dat ik verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ik heb totaal geen afkeer tegen aurose. Maar je moet gewoon begrijpen dat het gewoonweg nog door got als grijs gebied word veklaard en daarom maak ik mensen gewoon erop wijs dat GOT niet accepteerd om hier links/bestanden/stukje codes te plaatsen. Kep verder alle respect dat ze het voor elkaar krijgen om te programeren. WOW pserv zijn eigenlijk pcies hetzelfde je veranderd op zich niks aan de client maar toch worden ze hier illigaal bestempeld. Moet je niet bij mij zijn das gewoon de policy hier die ik respecteer.

De geruchten zijn gewoon dat sinds prose aankondigde (dit heeft niks met forum hack te maken) er mensen die te maken hebben met aurose het moedwillig willen nekken (flooden van patch/inlog/world server). Zelfs Prime zegt dit en ik heb geen reden om aan hem te twijfelen. Ze hebben voordat de rest op tala kon testen nog nooit zo'n last gehad van hackers. Nu ineens wel omdat de ip's open zijn gegooid. Wat voor doel zouden die scriptkidies anders hebben dan het nekken van de migratie?

Mijn persoonlijk gevoel bij pserv bij wat voor game dan ook is altijd het voortrekken van bepaalde personen met eq/items/lvl's dat vind ik gewoonweg niet fair dat verdomd gewoonweg een gedeelte van de fun. Dan krijg je van dat ik moet vriendjes met die en die worden want dan krijg ik alles. Speel de game zoals het bedoeld is dat is wat dit soort games leuk maken. Verder zorg je er ook voor dat de makers van het spel geen inkomen van je krijgt. En dat zorgt er dus weer indirect voor dat ze minder geld krijgen voor ontwikkelen van de game en andere games. (Ik zie dit net zoals normaale games copy'en een goed spel betaal ik gewoon voor, net zoals voor films ect). Als iedereen maar dan ook iedereen alleen op pservers gaat spelen komen er gewoonweg geen nieuwe games meer dan gaan alle bedrijven failiet.

Als je gravity echt niet mag speel dan gewoon een andere game er zijn en komen nog tig andere MMORPG's kijk maar is wat codemasters allemaal uit heeft gebracht en uit gaat brengen. Sure ze hebben fouten gemaakt maar geef ze ook de kans om deze goed te maken. Of heb jij nooit iets doms gedaan? Natuurlijk wel fouten zijn om van te leren.

En dat de irose chars ooit weg zouden gaan was vanaf begin al duidelijk natuurlijk het was niet voor niks een beta (In de user agreements daar staat in dat ze op ieder gewenst moment wat ze zelf willen de boel kunnen dellen/stop zetten). Dan had je gewoon niet moeten speelen als je dat niet leuk vind. Het is je eigen keuze om veel moeite te doen in een beta game niemand verplicht je dat. In andere MMORPG's worden beta chars ook gewoon gedeld daar is het een beta voor.

Van dat betalen heb je vind ik mis zowat iedere 12 jarige heeft tegenwoordig een bankrekening met internet bankieren en dan kan je altijd betalen niks de creditcard nodig.

Maar wat is er mis met de gm's bij LUG? Sure in narose/erose was het een zooitje maar in prose niet.

Van mij mag aurose gewoon opengaan niks op tegen integendeel zelfs, dan gaan de mensen waarvan ik denk dat ze gewoonweg niet willen betalen voor een game daar naartoe dan heeft het publiek wat wel gewoon wil betalen meer lucht.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 07-07-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181454

Hey Rosers,

De meesten zullen me kennen wanneer je naar mn username kijkt. Meer zeg ik niet :X

Ik heb 't forum doorgelezen en gelukkig zie ik dat het goed gaat. Kaytjuh heeft mij op de hoogte gehouden van wat er de laatste maanden is gepost, en de ontwikkelingen rond p/eRose.
Zelf heb ik veel gewerkt aan mn site www.RoseOnlineGame.nl , en een aantal dagen geleden heb ik een nieuw lay-out upgedate.
Ik kijk uit naar pRose , om weer lekker te partyen met een aantal Tweakers.
Ik zal niet hier niet actief gaan posten, de reden lijkt me duidelijk.
Voor degene die niet weten waar ik het over heb, lees de vorige topics nog eens door zou ik zeggen.

Ik hoop dat ik jullie binnenkort weer zie in game, en succes.

1ihsoY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef je grotendeels gelijk, maar een paar kleine puntjes wil ik nog toevoegen.

Prose heb je gelijk in, daar zit wel alles goed.
Maar waarom zouden wij (niet eurosers) prose willen spelen? We hebben geen account en kennen daar niemand. En iedereen spreekt een taal waar we geen woord van begrijpen. Als je met een paar vrienden kunt gaan spelen is er nog iets aan, maar voor velen is prose gewoon een vervolg op eurose.
En prose heft alleen de ipban voor europese IPs op, niet voor andere werelddelen.

Daarom heeft aurose ook zoveel leden, de meeste leden die zich volwassen gedragen kunnen gewoonweg niet spelen op prose of vinden narose niet leuk meer door de hackers. Zij hebben gewoon geen alternatief, en kiezen voor aurose.

Over vriendjespolitiek ben ik het ook oneens met je: aurose lijkt me betrouwbaar en ik denk niet dat bepaalde leden meer items krijgen dan een ander. De admins en devs/mods verdienen een GM-plaats, omdat ze er zo hard aan gewerkt hebben, dat is niet meer dan normaal.
Als dat effectief zo is, zullen er wel genoeg middelen zijn om dat aan te vechten bij de admins.

Over betalen: Ik ben 16 en ik heb natuurlijk ook een bankrekening, daar gaat het niet om, maar mijn ouders vinden dat er genoeg gratis spellen zijn dat ik mijn geld niet aan betaalde spellen moet geven, snap je? En ik ben niet de enige met dit probleem.

Maar voor de rest kan ik je perfect begrijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127866 op 07-07-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 127866 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:42:
Ik geef je grotendeels gelijk, maar een paar kleine puntjes wil ik nog toevoegen.

Prose heb je gelijk in, daar zit wel alles goed.
Maar waarom zouden wij (niet eurosers) prose willen spelen? We hebben geen account en kennen daar niemand. En iedereen spreekt een taal waar we geen woord van begrijpen. Als je met een paar vrienden kunt gaan spelen is er nog iets aan, maar voor velen is prose gewoon een vervolg op eurose.
En prose heft alleen de ipban voor europese IPs op, niet voor andere werelddelen.

Over betalen: Ik ben 16 en ik heb natuurlijk ook een bankrekening, daar gaat het niet om, maar mijn ouders vinden dat er genoeg gratis spellen zijn dat ik mijn geld niet aan betaalde spellen moet geven, snap je? En ik ben niet de enige met dit probleem.

Maar voor de rest kan ik je perfect begrijpen.
Prose word officeele hoster voor de eu en bijna alle philipijnen kennen net zoals wij gewoon engels kijk maar in de tala server. En we gaan daar dus met onze eu rose chars verder welke we daar hebben opgebouwd. Dat de usa er niet op kan is logisch natuurlijk. Ik zie geen reden om bijvoorbeeld in aurose WEER vanaf lvl 0 te beginnen geen enkel zin in. De community is gewoon super erg behulpzaam en niet van die iri usa gasten die je spot taken enzo met de taal van Mine spot go away terwijl je er al uren zit. Ik heb gewoonweg meer respect voor mensen uit dat deel van de wereld totaal andere en betere mentaliteit.

Van dat betalen heb je geen xbox/playstation of mobiele telefoon? Lijkt mij beetje stug dat je daarvoor ook niks betaal ach verder je eigen keuze natuurlijk. ;).

Verder is het natuurlijk jouw keuze en niet die van mij. Zo te zien heb je zelf je eigen prioriteiten om daarvoor te kiezen. Veel plezier natuulijk toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
kan men nu even stoppen met de geklets over auRose. tis nogal booring :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lees goed:
Games & Discussies » [PC MMORPG] ROSE Online

Oja, dat is dus ook discussies over AuRose..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen aurose zelf heb ik ook niks ik lees hier nu wel voor het eerst dat de client niet gejat is, dus ga ik verder ook niet op in.

wat de komst van aurose wel doet is mensen de aanleiding geven om de concurrentie uit te schakelen en dat matt dat alleen doet omdat hij prime niet mag geloof ik geen reet van. natuurlijk wil hij dat aurose populair word en ze gaa ner gewoon 100% tegenaan om aurose voor de lancering van prose in orde te hebben, wat er ook voor nodig is.

verder over wie waar speelt moet men zelf weten maar op den duur moet aurose ook net zoalng wachten op de updates van nieuwe planeten etc.

En ik weet niet hoe goed jullie alles monitoren op aurose qua wat een gm doet maar vriendjes politiek zal ik ckers niet zo snel uitsluiten als je zegt strike-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 127866 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:06:
Ze maken namelijk zelf alle SERVER files na, wat op zich niks fout met zich meebrengt, in tegenstelling tot de client, maar ik wil vragen aan diegene die zei dat aurose een hacked client gebruikt waar hij dat in godsnaam vandaan haalt?
En daar zit juist het grijze gebied. 3 grote MMO's die ik speel/speelde hebben duidelijk in hun EULA staan dat de client enkel (dus slecht enkel) mag worden gebruikt waarvoor hij is gemaakt. Verbinding maken met de 'gelicentieerde' server, in dat geval dus P of K (NA nog niet) rose. Het feit dat hun dus een client gebruiken die dus niet door Gravity ''uitgegeven' is tbv AuRose maakt het dus een behoorlijk grijs gebied. Echter zal Gravity er niet bijzonder van wakker liggen, die geeft toch geen support qua patches/updates voor serversoftware richting AuRose. Zo ben ik zelf 48 gebanned door slechts een 'commandline' aan te passen om direct langs de updater te gaan, dit is dus (bij dat spel) al in strijd met de EULA. Ik heb de EULA niet niet goed nagelezen als je bij de Tala server inlogt, vraag me af wat daar over staat geschreven.

Daarbij, een server 100% nabouwen zonder maar 1 enkel bestand/code te weten hoe alles werkt? Heb zelf bij 2 private WoW servers gewerkt, dat was toch echt 80% gejatte server-software.

En mocht ik dus van _mening_ zijn dat deze aanvallen 1 op 1 gekoppeld staan met de komst van AuRose, tja.. dan heb je een leuk verhaaltje geschreven maar meer voor mij ook niet. Want vooralsnog.. keiharde bewijzen zijn er helaas dus niet ;)

Edit, ik ben nooit een private server tegengekomen waar geen vriendjes politiek is.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-07-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177132

sorry maar ik krijg nu echt weer een leuk maar ook weer niet leuk gevoel van binnen al zie ik al jullie leuken ss ...

ff vraagie kan je ook met walliecard op P/E rose payen
want dan wil ik er ook wel voor gaan payen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177132 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:14:
sorry maar ik krijg nu echt weer een leuk maar ook weer niet leuk gevoel van binnen al zie ik al jullie leuken ss ...

ff vraagie kan je ook met walliecard op P/E rose payen
want dan wil ik er ook wel voor gaan payen..
ja, en had je die zelfde postn iet al eens eerder gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat de komst van aurose wel doet is mensen de aanleiding geven om de concurrentie uit te schakelen en dat matt dat alleen doet omdat hij prime niet mag geloof ik geen reet van. natuurlijk wil hij dat aurose populair word en ze gaa ner gewoon 100% tegenaan om aurose voor de lancering van prose in orde te hebben, wat er ook voor nodig is.
Dat is een doordachte theorie, maar ik vraag me af of Matt het wel zo bedoeld heeft. Daar kan je over blijven discussiëren of het nu wel of niet zo was.
Daarbij, een server 100% nabouwen zonder maar 1 enkel bestand/code te weten hoe alles werkt? Heb zelf bij 2 private WoW servers gewerkt, dat was toch echt 80% gejatte server-software.
Ik weet bijna 100% zeker dat er niks gestolen is. Ik ken namelijk Brett goed (andere private server) en de code die vrijgegeven is, heeft hij allemaal zelf gescript. Trouwens, als aurose zoveel server files zou gestolen hebben, dan zouden ze toch geen 10 maanden gewoon zitten bugfixen of kleine dingetjes afwerken? Het zou ook raar zijn dat ze 5+ devs die 10 maanden gewoon voor de show laten werken? Ze bouwen de server op door packets te loggen van de officiele servers en die dan te verwerken in hun code, zodat de client weet wat ermee te doen. Ze zijn van 0 gestart eind september vorig jaar, en nu is het bijna af. Ik vraag me af of het wel mogelijk is om de server files te stelen. Serverfiles zijn .exe's, en dan zouden ze die gewoon moeten draaien en ze hebben een server? Aurose heeft C++ source codes van alles, en van een .exe -> .cpp gaat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor betaal mogelijkheden komen er voor ons, voor Prose?

offtopic:
lol, ik heb 3 van die gamecards aan gevraagd op eu-rose.com
heb ik ze eindelijk gekregen, doen ze het niet. Card already used.

Lekker is dat dan. Naja, hoop dat die Whitestar even reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als we nu eens ophouden met dat gezeur want dat gaat echt nergens over.

Een server nabouwen is gewoon legaal, als er geen stukken gestolen software in verwerkt is, en de client niet aangepast wordt.
Dan kan er nog in de eula staan dat de client alleen met gelicenseerde servers gebruikt mag worden, maar dit is in een aantal landen verworpen, zo wordt het in Nederland bijvoorbeeld gedoogd, maar in Amerika is het compleet verboden.
En dan zijn er nog landen door de gebrekkige wetgeving waardoor dit alles legaal is zelfs als er stukken code gestolen zijn of de client aangepast wordt, en ik meen dat rusland daar een voorbeeld van was, maar geheel zeker weten doe ik het niet.

Ofwel hier gaan we er niet uitkomen en dat welles nietes spelletje kan zo eeuwig doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-07 20:25
Die welles / nietes discussie mag inderdaad gestaakt worden aangezien deze gewoon niets toevoegd aan dit topic behalve vervuiling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Ik vraag me af wie die armors/items/wapens/werelden etc. ontworpen heeft, zal auRose vast niet vanaf 0 gedaan hebben ;)
auRose wordt net zo gehacked en geresset/opgedoekt als iRose

[ontopic]Het schijnt dat Polaris/Sirius op pRose weer down is door login problemen.... Gelukkig is Tala nog online waar ik nu weer ff ga rondrennen :)[/ontopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip

OT: Even een vraagje wat misschien al bekend is maar dan bij mij nog niet: Is er al een clanindeling bekend? Ik hoorde van Kay dat er veel van jullie naar internationale clans overstappen. Nu climaXed niet meer verdergaat lijkt het me leuk een TweakersClan te joinen met mn lvl 111 mage; Yoshi1.

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 09-07-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 181454 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:19:
[...]

*knip

OT: Even een vraagje wat misschien al bekend is maar dan bij mij nog niet: Is er al een clanindeling bekend? Ik hoorde van Kay dat er veel van jullie naar internationale clans overstappen. Nu climaXed niet meer verdergaat lijkt het me leuk een TweakersClan te joinen met mn lvl 111 mage; Yoshi1.
Zal vast wel een plekje vrij zijn joost^^ ik stap ook uit WolfsOffury (niemand gaat meer terug daarvan)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 09-07-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 161022 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:42:
[...]

Zal vast wel een plekje vrij zijn joost^^ ik stap ook uit WolfsOffury (niemand gaat meer terug daarvan)
Ik stap er ook uit als cateye enzo niet meer verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
B1gk1ller schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:32:
[...]

Ik stap er ook uit als cateye enzo niet meer verder gaan.
ik weet niet wat betreft cateye kheb haar er niet echt over gesproken maar feyto komt wel terug en circe zou een kijkje nemen die was atm met werk bezig ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip

Heeft er iemand een idee wat er is gebeurd met het pRose forum. Ik hoorde dat Matt daar heeft zitten klooien, maar is dat de reden dat het pRose forum nu nog steeds uit de lucht is?
Zo ja, heeft iemand een idee wanneer het forum weer online zal zijn?

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 09-07-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181454 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:57:
[...]

*knip

Heeft er iemand een idee wat er is gebeurd met het pRose forum. Ik hoorde dat Matt daar heeft zitten klooien, maar is dat de reden dat het pRose forum nu nog steeds uit de lucht is?
Zo ja, heeft iemand een idee wanneer het forum weer online zal zijn?
Als je iets verder terug leest wist je dat de host gwoon sloom is met weer de site in de air te krijgen, maandag is alles weer up

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 09-07-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 15-07 20:25
Modbreak:Post kwijt :? Dan staat ie in de trashcan :{
Kansloos flamen is één ding, maar vervolgens allemaal gaan happen en het nog erger maken is ook niet bepaald handig voor dit topic. Plaats in het vervolg gewoon een TR (wat maar liefst één persoon heeft gedaan) en reageer verder niet op dergelijke posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik kan die TR niet eens vinden :P
haha wie kijkt daar nou ? xD toch bedankt :P

[ Voor 81% gewijzigd door ph4nt0m op 10-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Linksboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor iemand die hier ooit dealer heeft gespeeld, waar is de lvl 30 quest voor deze class? op de narose site hebben ze die quest locaties allemaal weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gezocht : Doominator, pm me even ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 141799 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:05:
voor iemand die hier ooit dealer heeft gespeeld, waar is de lvl 30 quest voor deze class? op de narose site hebben ze die quest locaties allemaal weggehaald.
bij dezelfde npc waar je de lvl20 quest ook haalt in Zant, waar je de dealerskills ook koopt, kan ff niet op naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Sorry Vliegje dat Stage 2 en ik weg zijn gegaan zonder wat te zeggen, maar er was lange tijd niemand online. Aangezien onze oude clan weer leeft zijn we dus weer terug gegaan. Hopelijk vind je het niet erg, want we zitten nu bij mensen die ong. hetzelfde level zijn.
Zie je vast nog wel een keer ingame, want heb ook nog die schoenen van je! ;)

@ hierboven:

Is dat niet Spero?

[ Voor 6% gewijzigd door Wrack op 10-07-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
nope da's die verkoper van guns in zant, ik gooi er nog een maandje Narose tegenaan, zal straks 's kijken hoe die heet.
Kan ik ook ergens handmatig de patches van Rose downloaden? ik heb m'n pc opnieuw geinstalleerd en als ik via die updater van Rose erop moet gaan wachten duurt dat weer eeuwen.

[ Voor 50% gewijzigd door Sicko op 10-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161527

Ulysses en ze oude nick was Juresis ^^

[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 10-07-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cm_sicko schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:39:
[...]

bij dezelfde npc waar je de lvl20 quest ook haalt in Zant, waar je de dealerskills ook koopt, kan ff niet op naam komen.
Het is nu de storage gast, crow geworden, maar je stuurde me de goeie kant op dus dankje als nog

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 10-07-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 141799 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:02:
[...]

Het is nu de storage gast, crow geworden, maar je stuurde me de goeie kant op dus dankje als nog
ow je hebt het dus over Tala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cm_sicko schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:22:
[...]

ow je hebt het dus over Tala?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

ph4nt0m schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:12:
[...]

ik weet niet wat betreft cateye kheb haar er niet echt over gesproken maar feyto komt wel terug en circe zou een kijkje nemen die was atm met werk bezig ofzo
cateye die speelt tog met circe enz rf online ?

JARIG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 174022 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:36:
[...]

mja maar circe is gestopt omdat t boring werd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 174022 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:36:
[...]

Gefeliciteerd!!! }:O

Ja cateye speelt rf online met een aantal andere WolfsOfFury mensen, die komen dacht ik nie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeliciteerd ramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

mikenuun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:44:
Hé Verdorie, NOg steeds stuk, Verveel me ;

[afbeelding]
Vaag, m'n vorige post werd zonder reden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Crash schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:55:
Modbreak:Post kwijt :? Dan staat ie in de trashcan :{
Kansloos flamen is één ding, maar vervolgens allemaal gaan happen en het nog erger maken is ook niet bepaald handig voor dit topic. Plaats in het vervolg gewoon een TR (wat maar liefst één persoon heeft gedaan) en reageer verder niet op dergelijke posts.
eerste regel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic :

w00t net mu auto theorie gehaalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:18:
[...]

Vaag, m'n vorige post werd zonder reden verwijderd.
je post het toch ook zonder reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Tjonge let paar dagen niet op topic en dikke rel hier over Aurose :P (slechte zaak voor de ondwikkeling voor rose. Zonder betalende klanten geen geld om het spel verder te ondwikkellen)

Maar mijn god wat is het stil aan het woorden in NArose zeg, lijkt na-reset Irose wel.
Ik als zoon beetj enigste online Tweaker over :P
Nu zal vast Prose open gaan eind van de maand als ik net lekker 3 maanden op vakantie ga.
Zal vast wel weer. Hoop het niet anders is dat mooi klote met de clans en zo. Nou ja zien dat dan wel weer.
Iruja vertelde dat craften anders was gewoorden in de Evo client.
Zou je meschien hier wat meer over kunnen vertellen, vind dat wel intressant voor arti he.
Dat in evo mage zo slechte heal heeft is wel bullshit zeg.... heb ik meteen niks meer aan me mage in E/Prose, door heal kon je zo heerlijk solo en zo.

Nou ja hoop iedereen snel in Prose te kunnen zien. Onder tussen Hang ik soms in NArose en zoms Beetje unreal tournament.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 11-07-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb arti gespeeld tot lvl 35, het craften is pas een week actief sinds de laaste update.

Opzich werkt het precies hetzelfde er zijn alleen wat extra materials bij gekomen en wat nieuwe dingen om te craften, zo kan je nu ook potions craften.

de meeste recepten zijn compleet veranderd, zo is een iron helm nu:
tim
gemini stone
wind stone

en het was:
metal
worn-out leather
broken metal fragment

om iets te craften moet je beter zoeken naar items want op low lvl vind je bijvoorbeeld niet snel een wind stone. Je nu wel qua aantal van een item minder nodig
Wat ik niet ckers durf te zeggen is dat elke craft een gemini stone of een andere versie hiervan nodig heeft.

verder is craften nu zeer interesant geworden omdat iedereen weer yellow items draagt. en verder zijn alle oude irose suits weer terug op hun orginele level, zelfs de redfield green suit

qua attack kan ook een arti lekker schieten maar net als alle andere jobs kan je geen arti en bourg skills combineren, zo moet je al kiezen of je kiest voor craftsman skill of discount

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 11-07-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vraag me af of die potions erin blijven, je kan gewoon met 100hp appels 400hp vitals maken. Lijkt me beetje scheef. (gezien G15 keyboard nu ook werkt met gameguard aan en muissimulatie ondersteun, kan je ff flink macro'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nouja craften is wat anders geworden, tegenover de laatste rose versie heb je nu minder mats nodig, maar wel weer speciale items die je alleen kan krijgen door het dissamblen van equip en weapons, allerlei soorten blades en stones met koreaanse/chinese tekens erop.
Verder meen ik nu dat je succesrate kan zien en nu kan refinen, maar ik had zelf geen dealer gebouwd dus dit kan ik niet bevestigen.
Verder lijkt het dat crits weg zijn, iig zeldzamer en in de plaats daarvan dubbele dmg terug gekomen is.
Andere soorten kogels zijn nog niet terug maar ik had begrepen dat ze daar over nadachten.
Artisians zijn nog steeds underpowered en solo'en zoals irose zit er nog steeds niet in.
Mage daar tegen over is overpowered, maar slechte def, en mist nu op paarse mobs, maar alles daar onder valt het nog best mee.
Met 2 mages of een mage en een cleric kun je nog steeds powerlvl'en.

Zoals gewoonlijk zijn dealer en muse stuff weer rare en overpriced

Ondanks dit alles is het een stap in de geode richting maar toch zou ik voor elke job nog wat kleine veranderingen zien.

Mage: def passive en heal, silence is nu opeens een all muse job lvl 145???
Cleric: houden zo, commentaar van andere sluit ik me niet bij aan.
Soldier: 2e attack zou wel handig zijn
Hawker: schijnt best uitgebalanceerd te zijn van wat ik hoor
Artisian: underpowered, doe daar wat aan!
Bourg: schijnbaar weinig veranderd.

En dan de stats. er zijn 7/7 en x/15 en 6/5.
Andere goede stats nog niet gezien.
Het craften dus, vooral nu er minder of zelfs geen blues zijn, is helemaal terug!

Mwa, er zijn dus een paar kleine minpuntjes zoals ik al eerder zei, maar het is redelijk final, en ik vind dat vooral nu het betalen het echt waard is, toch zou ik erop willen aandringen dat ze die enkele dingen aanpassen, want wat is nu een mage zonder heal?

Het jammere is dat bijv dex cleric, of blunt bourg, of alle speciale combo's nu absoluut niet meer mogelijk zijn :'(

Dus gewoon betalen om te spelen, het is het echt wel waard!
Daarom stem ik voor een ban op het woord aurose vanaf het volgende topic :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dat is heerlijk sefltaget en heal op 1 knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:34:
en dat is heerlijk sefltaget en heal op 1 knop :)
Dacht dat macro's niet helemaal de bedoeling waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Door rood licht rijden ook niet.. tja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[17:53] <Moony`BRB> meron daw event sa friday :D
[17:53] <Prime-> hehehe
[17:53] <Prime-> fashion show :)
[17:54] <Prime-> The 2006 Evolution Collection:
[17:54] <Prime-> Advanced 2nd Job Sets
[17:54] <Prime-> Advanced 2nd Job Weapons
[17:54] <Prime-> Advanced Cart System
[17:54] <Prime-> Advanced Castle Gear System
[17:54] <Prime-> Carts with enhancements
[17:54] <Prime-> Carts with meister frames
[17:55] <Prime-> Junon Polis 7pm
[17:55] <Prime-> Tala Bliss
[17:57] <Prime-> We'll also show:
[17:57] <Prime-> Whitestars Seraph Wings
[17:57] <Prime-> *white* seraph wings
[17:57] <Prime-> Blue Astaroth Wings
[17:57] <Prime-> Pink Astaroth Wings
[17:58] <Prime-> Hmm we'll try to show the following, too:
[17:58] <Prime-> Scented Butterfly Wings with Bag functionality
[17:58] <Prime-> hmmm
[17:58] <Prime-> ano pa ba
[17:58] <Prime-> wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177665

Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:02:
[17:53] <Moony`BRB> meron daw event sa friday :D
[17:53] <Prime-> hehehe
[17:53] <Prime-> fashion show :)
[17:54] <Prime-> The 2006 Evolution Collection:
[17:54] <Prime-> Advanced 2nd Job Sets
[17:54] <Prime-> Advanced 2nd Job Weapons
[17:54] <Prime-> Advanced Cart System
[17:54] <Prime-> Advanced Castle Gear System
[17:54] <Prime-> Carts with enhancements
[17:54] <Prime-> Carts with meister frames
[17:55] <Prime-> Junon Polis 7pm
[17:55] <Prime-> Tala Bliss
[17:57] <Prime-> We'll also show:
[17:57] <Prime-> Whitestars Seraph Wings
[17:57] <Prime-> *white* seraph wings
[17:57] <Prime-> Blue Astaroth Wings
[17:57] <Prime-> Pink Astaroth Wings
[17:58] <Prime-> Hmm we'll try to show the following, too:
[17:58] <Prime-> Scented Butterfly Wings with Bag functionality
[17:58] <Prime-> hmmm
[17:58] <Prime-> ano pa ba
[17:58] <Prime-> wait...
En... wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:29
Waar is die chat eigenlijk waar die Prime enzo meestal op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk irc aleen de server weet ik niet eer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ben weer terug van vakantie (het was leuk :9 )

Heb gehoord dat er een en ander is gebeurt op het forum heeft iemand zin om kleine samenvatting te maken over al het nieuws enzo :P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
irc.undernet.org #prose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaytjuh schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:48:
Hallo tweakers,

Heb gehoord dat er een en ander is gebeurt op het forum heeft iemand zin om kleine samenvatting te maken over al het nieuws enzo :P
niks nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:48:
Hallo tweakers,

hallo! niks gebeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 05:52

4th

axe maat , niet teveel op terrasjes zitte man, kom weer eens spele :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:33:
Verder lijkt het dat crits weg zijn, iig zeldzamer en in de plaats daarvan dubbele dmg terug gekomen is.
Heey,

wat jij poste over die crit, klopt niet helemaal geloof ik. Voordat die grote patch kwam, was die crit vervangen door dubbele damage idd, maar na patch zijn de criticals weer helemaal terug, ik heb vrij veel criticals met mijn hawker :D

dacht meld het even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nog wat nieuws van prime:

Binnen nu en een week een "announcement" voor ons europeanen. edit: mag nog niet zeggen waarover de mededeling gaat (maar gebruik je fantasie).

Verder zijn ze op zoek naar een andere host voor het forum aangezien de huidige zeg maar "sucks".

[ Voor 90% gewijzigd door luckyjan op 12-07-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Dank u voor de mooie feedback.
Dat arti niet solo kan is niet zo erg. Daaar zijn ze niet voor gemaakt. Dat Green Redfield er weer is vind ik wel super. En als arti kan rifinen met % er bij zou echt super zijn. Maar zo te horen mag ik wel stats resetje doen. Anders word het niks :P
Wel leuk dat je meschien wat minder items per craft nodig hebt. Wand in Erose sloeg het zoms nergens op. 9XX hout of metal voor een lvl 100 wapon.
Fliegje krijgt er wel weer zin in, wat mooie veranderingen.
Als ik nou ook nog een skil krijg om gaatje te boren in Items. Kan ik teminste eindelijk me gems gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:17:

Binnen nu en een week een "announcement" voor ons europeanen. edit: mag nog niet zeggen waarover de mededeling gaat (maar gebruik je fantasie).

Verder zijn ze op zoek naar een andere host voor het forum aangezien de huidige zeg maar "sucks".
bedankt he :P khad al zo een gevoel daarover gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
En dan gaan we alweer naar deeltje 24 :*)
[PC MMORPG] ROSE Online - deel 24
AuRose is verboden in dit deeltje

@modje gooi maar dicht
Danku phan _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Kaytjuh op 12-07-2006 12:14 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luckyjan schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:17:

laten we dat vantasie gebruiken nu maar niet doen aangezien onze ervaring hiermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
gelieve hier verder te gaan:
[rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 24[/rml]

*mod sluit dit topic maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash