lol wie hacked er nou zo een trage rotsite ?Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:41:
WTF onze roseonlineshop is gehacked
Verwijderd
ahhhh wat liefVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 01:21:
[...]
sacardus kom op man is toch een geintje ik heb je nog geen eens gezien, neem het niet zo persoonlijkje bent niet lelijk ^^ sorry man ik dacht dat je het niet erg zou vinden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 00:03 ]
Verwijderd
Ik ben morgen ook op vakantie, hoop als ik terug ben dat we prose kunnen spelen =)
Offtopic: Ik zag btw net dit spel op techzine: http://www.tricksteronline.com , ziet er echt cute uit ala rose
Offtopic: Ik zag btw net dit spel op techzine: http://www.tricksteronline.com , ziet er echt cute uit ala rose
ROFL... kom hier ff een dex7str7 muse vest lvl10 tege voor ap... 1,3k ofzo
mijn 2nd char gaat goeie start tegemoet
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Weer nieuwe error op roseboards :
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 403
roseboards.yehey.com
Apache/2.0.54 (Mandriva Linux/PREFORK-13mdk)
Achja, ik ben nu op vakantie
Mzzl!
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 403
roseboards.yehey.com
Apache/2.0.54 (Mandriva Linux/PREFORK-13mdk)
Achja, ik ben nu op vakantie
Mzzl!
Ik denk dat ze een ander forum erop aan het knallen zijn, wat beter 'exploit'proof
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb nog steeds it works
als t er maar mooi uit komt te zien 
Off-topic:
Erik (evo) gefeliciteerd met je verjaardag
Off-topic:
Verwijderd
ik had primedefender nog gevraagt over dat it works, blijkt dus het hostbedrijf of iets dergelijks te wezen die IT works heet....
Verwijderd
gefeliciteerd evo;)ph4nt0m schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:10:
ik heb nog steeds it worksals t er maar mooi uit komt te zien
Off-topic:
Verwijderd
gefeli evo! hoeveel jaartjes jong/oud ben je nu dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 12:26 ]
Verwijderd
20 en nog steeds jongVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:26:
gefeli evo! hoeveel jaartjes jong/oud ben je nu dan?
Speel zelf sinds zaterdag nacht weer rose
Oh wat heb ik dat gemist, heb de beta een maand of 3 gespeeld. Had een paar character oa. een hawker. Ik ga nu weer bezig met hawker en ik ben 'al' level 22. Moet ik nog iets speciaals weten over naRose? Ik hoor vanalles over Evo en die stuff die ze uit de beta hebben gehaald (3e planeet enzo). In andere woorden: hoe ziet de toekomst er uit?
Want wat dit:
Want wat dit:
betekend weet ik echt niet"Annoucement: Attention all Main World Players. Surprise Surprise, 2X Drops starting now until July 3rd, 12:30nn
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Ffies een vraag aan iedereen..
Ik ben sinds gisteren bezig met deze Quest: Hovert's Mementos (van Crune uit Junon Polis)
De bedoeling is dus dat je in Anima Lake voorwerpen vind, ik heb een hele tijd tegen aquas gevochten en heb nu 3 items: Horse Saddle, Helmet en Boots.. Maar het schijnt dat je nog een voorwerp nodig hebt om verder te kunnen komen in de quest. Ik vecht nu al meer dan 2,5 uur en heb nog steeds 3 voorwerpen. Iemand die enig idee heeft wat ik moet doen?
P.s. ik ben al een aantal keer teruggegaan naar Crune, maar daar kon ik niks anders als wat informatie vragen over Hovert..
Ik ben sinds gisteren bezig met deze Quest: Hovert's Mementos (van Crune uit Junon Polis)
De bedoeling is dus dat je in Anima Lake voorwerpen vind, ik heb een hele tijd tegen aquas gevochten en heb nu 3 items: Horse Saddle, Helmet en Boots.. Maar het schijnt dat je nog een voorwerp nodig hebt om verder te kunnen komen in de quest. Ik vecht nu al meer dan 2,5 uur en heb nog steeds 3 voorwerpen. Iemand die enig idee heeft wat ik moet doen?
P.s. ik ben al een aantal keer teruggegaan naar Crune, maar daar kon ik niks anders als wat informatie vragen over Hovert..
3 voorwerpen zijn genoeg, je moet nu naar de die Guide toe in Anima lake bij de spawnplaats ipv crune.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:37:
Ffies een vraag aan iedereen..
Verwijderd
Pein? Daar ben ik ook geweest een aantal keer (nu weer) maar daar kan ik niks vinden over deze Quest..cm_sicko schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:44:
[...]
3 voorwerpen zijn genoeg, je moet nu naar de die Guide toe in Anima lake bij de spawnplaats ipv crune.
nu begin ik te twijfelen of het wel 3 voorwerpen waren of 4. Ik weet iig toen ik hem deed dat ik de quest bij die guide(Pein) moest inleveren.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:47:
[...]
Pein? Daar ben ik ook geweest een aantal keer (nu weer) maar daar kan ik niks vinden over deze Quest..
Verwijderd
Ik heb dus van iemand gehoord dat je ook een Diary moet hebben van die gast, en dat je daarna naar die Pein moet gaan. Maar ik heb na 2,5 uur dat ding nog niet
Verwijderd
memento quest moet je 4 voorwerpen hebben 1 van iedere soort vis: weet ff de namen niet zo maar aleles behalve king of captain. daarna moet je naar pain toe (die gast in anima) die vraagt je om naar spoon te gaan geloof ik en daarvan krijgje een 5de item
of iets in die richting.
verder kan je de nieuwe rose evolution ook testen voor 15 uur durige beta, je moet je hier www.roseonline.ph aanmelden en dan de tala beta client downloaden
of iets in die richting.
wat je van narose misschien wil weten is dat er na waarschijnlijk deze maand niemand (bijna niemand) van got er meer speelt omdat er een andere server voor ons open gaat, namelijk de prose server (filipijnen) verwel iedereen gaat daarheen omdat een Eurose server chars terug komen (NIET DE BETA CHARS VAN IROSE)Crowmeister schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:43:
Speel zelf sinds zaterdag nacht weer roseOh wat heb ik dat gemist, heb de beta een maand of 3 gespeeld. Had een paar character oa. een hawker. Ik ga nu weer bezig met hawker en ik ben 'al' level 22. Moet ik nog iets speciaals weten over naRose? Ik hoor vanalles over Evo en die stuff die ze uit de beta hebben gehaald (3e planeet enzo). In andere woorden: hoe ziet de toekomst er uit?
Want wat dit:
[...]
betekend weet ik echt niet
verder kan je de nieuwe rose evolution ook testen voor 15 uur durige beta, je moet je hier www.roseonline.ph aanmelden en dan de tala beta client downloaden
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 15:16 ]
Verwijderd
Dus, de servers waar we nu zeg maar opzitten zullen langzaam leeglopen?[b][message=26067445,noline]
[...]
wat je van narose misschien wil weten is dat er na waarschijnlijk deze maand niemand (bijna niemand) van got er meer speelt omdat er een andere server voor ons open gaat, namelijk de prose server (filipijnen) verwel iedereen gaat daarheen omdat een Eurose server chars terug komen (NIET DE BETA CHARS VAN IROSE)
Trowuwens evo.. je bedoelt dus met die aquas: Guards, Hunter, Warriors? (Maar dat zijn er 3..)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 15:51 ]
niet helemaal, op die Prose server kunnen straks alleen mensen inloggen met een europees IP, dus de amerikanen en andere landen blijven allemaal op Narose die is gewoon vrij toegangelijk voor alle landen.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:32:
[...]
Dus, de servers waar we nu zeg maar opzitten zullen langzaam leeglopen?
Verwijderd
sicko, weet jij niet toevallig hoe die quest in elkaar zit? 
(Trouwens, ik zit nu op NaRose (denk ik), dus ik heb geen kans dat ik m'n oude accounts terug krijg?
(Trouwens, ik zit nu op NaRose (denk ik), dus ik heb geen kans dat ik m'n oude accounts terug krijg?
Dan moet je nu alleen nog op aqua rangers jagenVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:32:
[...]
Dus, de servers waar we nu zeg maar opzitten zullen langzaam leeglopen?
Trowuwens evo.. je bedoelt dus met die aquas: Guards, Hunter, Warriors? (Maar dat zijn er 3..)
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Oooooh nou zie ik het, je hebt hunters en rangers.. ik dacht 1 van de 2 maar:P Dan zal ik nog wel op Hunters moeten jagen..
Thnx, het is gelukt
Thnx, het is gelukt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 16:18 ]
Ah interesant dank je wel. Dus de lui die een char op de eu sever hadden kunnen die doorspelen op prose? Hoe dan ook is het zo heel erg voor mij want ik speel al met een vriend op narose.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:13:
memento quest moet je 4 voorwerpen hebben 1 van iedere soort vis: weet ff de namen niet zo maar aleles behalve king of captain. daarna moet je naar pain toe (die gast in anima) die vraagt je om naar spoon te gaan geloof ik en daarvan krijgje een 5de item
of iets in die richting.
[...]
wat je van narose misschien wil weten is dat er na waarschijnlijk deze maand niemand (bijna niemand) van got er meer speelt omdat er een andere server voor ons open gaat, namelijk de prose server (filipijnen) verwel iedereen gaat daarheen omdat een Eurose server chars terug komen (NIET DE BETA CHARS VAN IROSE)
Valt me ook wel op dat er veel minder lui zijn sinds beta, extreem veel minder. En de namen zijn erger
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Zo erg is dat toch nog niet de meesten van ons die na erose naar narose zijn gegaan omdat er toen geen nieuws was dat die onze erose chars naar prose zouden gaan hebben immiddels 100+char en de meeste ook nog een 2e char die daar ook niet verweg van zitten. Maar dat houd ons niet tegen om naar prose te gaan de community is daar veel beter.Crowmeister schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Ah interesant dank je wel. Dus de lui die een char op de eu sever hadden kunnen die doorspelen op prose? Hoe dan ook is het zo heel erg voor mij want ik speel al met een vriend op narose.
Valt me ook wel op dat er veel minder lui zijn sinds beta, extreem veel minder. En de namen zijn ergerVan DutchThunder tot tttttttttt en van xxxSoulxxxFirexxxx tot XDEATHKILLPOWERDEATHKNIGHTPOWERDESCRUCTIONX
En het is natuurlijk logisch dat de beta chars niet zijn overgenomen met al die hacks toen dat doet geen enkele mmorpg.
In jouw situatie zou ik gewoon die vriend als die ook eu is meetrekken naar prose en daar eerst ff tijdelijk op de tala server spelen. Want als je beetje goed gelezen hebt rose word weer heel anders met het evo systeem. Prose is superieur aan na.
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 03-07-2006 18:37 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ah dat is misschien een goed idee, couple 'o question thoughWilliam/Ax3 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:32:
[...]
Zo erg is dat toch nog niet de meesten van ons die na erose naar narose zijn gegaan omdat er toen geen nieuws was dat die onze erose chars naar prose zouden gaan hebben immiddels 100+char en de meeste ook nog een 2e char die daar ook niet verweg van zitten. Maar dat houd ons niet tegen om naar prose te gaan de community is daar veel beter.
En het is natuurlijk logisch dat de beta chars niet zijn overgenomen met al die hacks toen dat doet geen enkele mmorpg.
In jouw situatie zou ik gewoon die vriend als die ook eu is meetrekken naar prose en daar eerst ff tijdelijk op de tala server spelen. Want als je beetje goed gelezen hebt rose word weer heel anders met het evo systeem. Prose is superieur aan na.
Neem aan dat us char niet meer gaan? (duh)
Wanneer gaat Prose live?
Wat zijn de voordelen van Prose?
Gaat evo direct live met Prose?
Is Prose een 'gewone expanation? (dus meer content)
Prose gaat voor 25 aug live. Kan morgen zijn maar ook 24 aug.Crowmeister schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:06:
[...]
Ah dat is misschien een goed idee, couple 'o question though
Neem aan dat us char niet meer gaan? (duh)
Wanneer gaat Prose live?
Wat zijn de voordelen van Prose?
Gaat evo direct live met Prose?
Is Prose een 'gewone expanation? (dus meer content)
Voordelen zijn community, super gm's, super pr, events enz.
Evo gaat over een aantal weken op de commerciele servers dus zou best tegelijk kunnen zijn.
Prose is het zelfde als Narose maar met meer events. Prose EVO is wel anders.
Ah yeah, bedoelde Evo. My bad. Klinkt allemaal goed. Denk dat ik dat ga doen, bedankt voor de hulp
edit: komt evo nog naar andere realms?
edit: komt evo nog naar andere realms?
[ Voor 17% gewijzigd door Crowmeister op 03-07-2006 23:40 ]
Verwijderd
Hier wordt ik gewoon blij van
ff een nieuw wapentje gekocht 
Jammer dat er weinig tweakers nog maar online zijn/kunnen zijn ik heb me tijdelijk verplaatst naar andere clan samen met ramon en vermaken ons daar prima^^ gaat echt lekker het trainen nu
Jammer dat er weinig tweakers nog maar online zijn/kunnen zijn ik heb me tijdelijk verplaatst naar andere clan samen met ramon en vermaken ons daar prima^^ gaat echt lekker het trainen nu

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 02:14 ]
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 00:07:
offtopic:
Ziet er wel leuk uit. Maar ff een account aangeslingerd.:P Nu ff wachten tot 10 juli om dat spel te kunnen spelen
Ziet er wel leuk uit. Maar ff een account aangeslingerd.:P Nu ff wachten tot 10 juli om dat spel te kunnen spelen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ik kan ej nog steeds wel aan hoorVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 02:13:
Hier wordt ik gewoon blij vanff een nieuw wapentje gekocht
[afbeelding]
Verwijderd
uhuhuhuhummmm
Omg zag net een Tarkion Bow voor 2,4mil te koop maar ik had niet genoeg geld
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 12:16 ]
Verwijderd
Laat ons maar weer achter in de clanVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 02:13:
Hier wordt ik gewoon blij vanff een nieuw wapentje gekocht
[afbeelding]
Verwijderd
srry

( als dat ooit nog komt )
We gaan Sac wel PKen als we hem zien op TG 
(kreeg em na een half uur op hem schieten nog niet dood, maar misschien met een paar man wel
)
(kreeg em na een half uur op hem schieten nog niet dood, maar misschien met een paar man wel
Verwijderd
even snel screentjuh van mu char
:
\
@wozz
yup, 22 dodge voor 1,7

@wozz
yup, 22 dodge voor 1,7
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 17:25 ]
Morgen komt het prose forum weer online. Zou toch gewoon aan die provider liggen (yehey dat ie zolang uit de lucht blijft). Geen nieuws over de migratie behalve dat iedereen hard aan het werk is
Verwijderd
Jongens ik ben paar weken op vakantie dus jullie zullen me niet meer zo vaak zien (ik post toch al niet veel maargoed, volg t topic wel)
Fijne vakantie allemaal!
offtopic:
Dat trickster lijkt me echt een leuk spel, ook omdat het op mn verjaardag uit komt
Fijne vakantie allemaal!
offtopic:
Dat trickster lijkt me echt een leuk spel, ook omdat het op mn verjaardag uit komt
Verwijderd
hf op vakantie
prose forum terug finaly leuke host hebben ze dan
ik heb wel geluk hehe met me musje
net me wisp staff met atp 5 naar 6 gebracht en een dark shadow staf gwevonden van crafty cap
hihi
prose forum terug finaly leuke host hebben ze dan
ik heb wel geluk hehe met me musje
net me wisp staff met atp 5 naar 6 gebracht en een dark shadow staf gwevonden van crafty cap
hihi
offtopic:
zijn er nog mensen hier die ook meedoen met de closed beta van Cabal Online? er zijn zo weinig NL'ers daar, mijn ingame name is gewoon Sicko
zijn er nog mensen hier die ook meedoen met de closed beta van Cabal Online? er zijn zo weinig NL'ers daar, mijn ingame name is gewoon Sicko
bedankt voor je oude staff wozzie! ben er erg blij mee
Verwijderd
Lijkt echt kruizing tussen Ragnarok en Rose, leuk maar gaat te veel tijd kosten,Rakkerzero schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 02:44:
[...]
offtopic:
Sac en Ramon zijn uit LoT nu... te stil
Maar nu zit ik zowat alleen nog met stage2 en 3 (wel gezellige mensen gelukkig)
Maar Prose moet echt opschieten hoor, vind ditmaar niks.
ja ik was nog ff op je acc geweest damn was echt saai lol!Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:13:
[...]
Lijkt echt kruizing tussen Ragnarok en Rose, leuk maar gaat te veel tijd kosten,
Verwijderd
Ja zelfs TG is geen ruk meer aanph4nt0m schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:40:
[...]
ja ik was nog ff op je acc geweest damn was echt saai lol!

Maar ag heb zo weinig tijd om te gamen met werk, en het lekkere weer.
Gister maar lekker de hele avond met biertje op terrasje gezeten, dus op die maniet kom ik de tijd tot Prose wel door.
Verwijderd
Is het ook mogelijk om bij Prose met Wallie Cards te betalen? Om maar gewoon een vraag te stellen ^^
Verwijderd
Dit is de zelfde reden waarom wij weg zijn jullie zijn wel gezellig maar geen party's mogelijk dat vinden we jammer en het was wel stil als jullie nie online warenVerwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:13:
[...]
Lijkt echt kruizing tussen Ragnarok en Rose, leuk maar gaat te veel tijd kosten,
@TygerWo Ik ben een lvl 78 hawker/raider in prose wie weet als ik kom kunnen we partyen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 12:28 ]
Verwijderd
Ziet er lekker uit hoor. Wel triest dat je alle wapon op lvl 100 kan dragen

ik geef je gelijk lolVerwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:24:
[...]
Ziet er lekker uit hoor. Wel triest dat je alle wapon op lvl 100 kan dragendat moet ze echt eens weiziggen.
denk eerder 11xVerwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:43:
hoogste lvl is 107, ik ben 104, maar daar ga ik wel overheen....
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
zijn geen 11x in game, hoogste lvl zit in onze clan
Owkee hij is nu 116 en ik 105
Owkee hij is nu 116 en ik 105
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 13:52 ]
is de update server down? krijg hele tijd can't check latest version...
Een testserver.. en nog een wedloop wie het hoogste is..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alle wapens op 100? Mjah qua lvl maar qua stats requirement zal je over de 300 moeten gaan.ph4nt0m schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:35:
[...]
ik geef je gelijk lolje laat gewoon iemand zo een ding zoeken en hoppa 300 atkpwr meer dan een andere lvl 100 staff
Ik weet wel dat de hoogste armor lvl 190+ is
Verwijderd
Dat verhaal kan 2 kanten opgaan.Psychoot schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:25:
[...]
Alle wapens op 100? Mjah qua lvl maar qua stats requirement zal je over de 300 moeten gaan.
Ik weet wel dat de hoogste armor lvl 190+ is
Er zijn armours van lvl 150, maar het kan zo zijn dat de verschillende 2nd jobs een andere kleur armour krijgen.
Zo zijn er van elk "3rd" job armour 2 kleuren.
En in dat geval zijn er geen lvl 190 armourd.
Iig zoals ik het nu zeg zit het nu in de client, of dat definitief is weet ik niet.
Verwijderd
sorry maar ik krijg nu echt weer een leuk maar ook weer niet leuk gevoel van binnen al zie ik al jullie leuken ss ...
ff vraagie kan je ook met walliecard op P/E rose payen
ff vraagie kan je ook met walliecard op P/E rose payen
Ik heb PrimeDefender gevraagd welk lvl je nodig had voor de hoogste armor. Dat zal 190+ worden.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:54:
[...]
Dat verhaal kan 2 kanten opgaan.
Er zijn armours van lvl 150, maar het kan zo zijn dat de verschillende 2nd jobs een andere kleur armour krijgen.
Zo zijn er van elk "3rd" job armour 2 kleuren.
En in dat geval zijn er geen lvl 190 armourd.
Iig zoals ik het nu zeg zit het nu in de client, of dat definitief is weet ik niet.
De nieuwe armor sets komen na de huidige lvl 100 armor (plate/heaven etc.)
Na de plate armor ofzo krijg je dus weer een "noobie" look armor. Maar dan zit je wel op Eldeon.
Dan zit je met je nieuwe armor in de sfeer van Eldeon.
edit: deze announcement werd op het IRC-kanaal gemaakt
Reden dat sommige dus niet op Tala kunnen komen.[19:14] -pROSE-News:#prose- 8 @pROSE-News Damnit... TO WHOM IT MAY CONCERN: STOP FLOODING THE PATCH SERVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PEOPLE CAN'T CONNECT TO TALA BECAUSE OF THESE "HACKERS".
[ Voor 43% gewijzigd door Psychoot op 05-07-2006 19:27 ]

<PRIMEat711> Blackie, what she was tryina say is that these hackers are attacking pROSE just so you guys are forced to join auROSE when we give up on the migration project.
maar gelukig zeg die ook:
<PRIMEat711> they found a really staunch opponent
<PRIMEat711> we won't stop the project
[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 05-07-2006 20:02 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
pfft echt triest dan en als dit waar is zijn de lui die op dat aurose gaan spelen nog triester
elenden word hier zo fucking moe van
elenden word hier zo fucking moe van
Verwijderd
... Wordt je toch niet goed van...
btw ik denk niet dat die aurose developers dit doen.. eerder fans of spelers die er voor willen zorgen dat het straks wat "gezellig" wordt op de aurose server....
[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 22:49 ]
Ja ik had er met prime al een paar weken geleden over dat die Matt misschien zat te klooien aangezien hij het aurose forum host en dat ze dat dan doen om proberen de migratie te stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:42:
... Wordt je toch niet goed van...btw ik denk niet dat die aurose developers dit doen.. eerder fans of spelers die er voor willen zorgen dat het straks wat "gezellig" wordt op de aurose server....
Prime is een echt vechtersbaasje gelukkig
Hé Verdorie, NOg steeds stuk, Verveel me ;

Verwijderd
psssttt... Ik ben het: TomWmikenuun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:44:
[afbeelding]
dROSE ftw. ;-)
Coowl, Kom eens op IRC?Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:52:
[...]
psssttt... Ik ben het: TomW
dROSE ftw. ;-)
Verwijderd
WTF?mikenuun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:44:
[afbeelding]

Verwijderd
hallo mensen,
ik kom even langsdroppen op het forum
.
Kzie dat iedereen geduldig aan het wachten is op Prose terwijl de helft beetje tala aan het testen is waaronder ik
. Misschien dat ik ook aan rose ga beginnen ingame zitten begint echt te kriebelen. de sound de graphics it's too damn addictive
.
Nog voor de liefhebbers, mijn vriendin is in het bezit van zo'n lvl100 staff iemand die em misschien wilt overkopen (kijkend richting iruja
)?
ik kom even langsdroppen op het forum
Kzie dat iedereen geduldig aan het wachten is op Prose terwijl de helft beetje tala aan het testen is waaronder ik
Nog voor de liefhebbers, mijn vriendin is in het bezit van zo'n lvl100 staff iemand die em misschien wilt overkopen (kijkend richting iruja

Verwijderd
opeens heb je het, je wordt kunstenaar ^^ en mannymo kom gewoon naar prose het wordt gezellig;)mikenuun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:44:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 00:57 ]
Verwijderd
Hee hallo luitjes
Vergeet ik ff een paar dagen(misschien 2 weken) om forum te lezen, wordt er weer over me
geroddeld.
Ik sta nog steeds lekker op "ontploffen" en word ook niet echt gelukkig van dit warme weer.
Jammer dat Prose nog steeds op zich laat wachten, maar ook wel geluk voor mij, kom ik ook niet achter op jullie.
Enne die ring Ph4 was ik nog niet vergeten hoor hehe
Geboortekaartje op forum komt goed hoor vlieg!
Allemaal een fijne vakantie, of werk ze(ik zit heerlijk met de beentjes om hoog
)
en jullie horen het. En denk erom niet te hard roddelen want ik kan lezen.
Vergeet ik ff een paar dagen(misschien 2 weken) om forum te lezen, wordt er weer over me
geroddeld.
Ik sta nog steeds lekker op "ontploffen" en word ook niet echt gelukkig van dit warme weer.
Jammer dat Prose nog steeds op zich laat wachten, maar ook wel geluk voor mij, kom ik ook niet achter op jullie.
Enne die ring Ph4 was ik nog niet vergeten hoor hehe
Allemaal een fijne vakantie, of werk ze(ik zit heerlijk met de beentjes om hoog

Wij roddelen of jou Manon ? We zouden niet durven
( wijst stiekum vinger naar ceteus )
Maargoed ik ga dus per 1 september van baan switchen waardoor er wat meer werk / studiedruk op me komt te liggen. voor 1 sep heb ik een weekje of 2 vakantie wat ik in die tijd zal doen zien we nog wel. Ik ga iig niet naar een exotisch land en mijn vriendin zit dan ook 2 maanden in Australie.
Voor de rest heb ik al een aantal weken R.O.S.E. niet meer aangeraakt en wacht geduldig af op prose. Tot die tijd vermaak ik me wel op terrasjes of @ xbox360 ( ja en een beetje MTA:SA haan
)
m00
( wijst stiekum vinger naar ceteus )
Maargoed ik ga dus per 1 september van baan switchen waardoor er wat meer werk / studiedruk op me komt te liggen. voor 1 sep heb ik een weekje of 2 vakantie wat ik in die tijd zal doen zien we nog wel. Ik ga iig niet naar een exotisch land en mijn vriendin zit dan ook 2 maanden in Australie.
Voor de rest heb ik al een aantal weken R.O.S.E. niet meer aangeraakt en wacht geduldig af op prose. Tot die tijd vermaak ik me wel op terrasjes of @ xbox360 ( ja en een beetje MTA:SA haan
[ Voor 4% gewijzigd door Local Host op 06-07-2006 07:43 ]
Ik weet niet of er hier ook mensen waren met een X2 processor die het "trukje" met de affinity moesten doen. de patch van amd op de frontpage lost bij mij i.i.g. het probleem op
nieuws: AMD brengt 'Dual-Core Optimizer' uit
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
hehe wat leuk dat je broer dat heeft gezegdVerwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 05:43:
Hee hallo luitjes
geroddeld.![]()
Enne die ring Ph4 was ik nog niet vergeten hoor hehe![]()
Allemaal een fijne vakantie, of werk ze(ik zit heerlijk met de beentjes om hoog)
ik hoop je wel weer in-game te zien nadag je door t bevallingsproces heen bent
Rose draait hier perfect @X2-4200.Maferick01 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:14:
Ik weet niet of er hier ook mensen waren met een X2 processor die het "trukje" met de affinity moesten doen. de patch van amd op de frontpage lost bij mij i.i.g. het probleem op
Mijne Heren / Dames
PRose Draait Weer :D:D:D
PRose Draait Weer :D:D:D
das mooi is had erg veel last van haperigen in het beeld , dwz dan weer snel dan weer langzaam
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
Doominator, zie jij de kans nog 1x die Tala client te kunnen hosten?
Mika kan sinds dit weekend niet meer downloaden van die Prose site.
Nou nou ^_^Local Host schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 07:41:
Wij roddelen of jou Manon ? We zouden niet durven![]()
( wijst stiekum vinger naar ceteus )![]()
" bla bla blaat "
m00
Ik roddel NOOIT over clanmates

Ik hoop je wel terug te zien in Rose Dennus, dan kunnen we weer als vanouds op mekaar schelden en bekken.
Je moet wel gedurig ingame zijn, anders word je never sterker dan mij
dat ingame zal wel lukken .... als shop dan
Moet me eerst ff flink gaan concentreren op MCSE 2003 nouja iig de 4 modules
Moet binnen nu en 2 maanden 70-270 hebben gedaan, maar dat moet wel lukken
Voor de rest zie ik nog wel hoeveel ik ga gamen , moet toch weer bij lvl 1 beginnen dus zal lekker op mijn eigen tempo gaan farmen.
Maar dat ik terug kom is zeker. Ik heb even wat uurtjes van EVO mogen proeven en dat beviel me uitstekend.
Voor de rest zie ik nog wel hoeveel ik ga gamen , moet toch weer bij lvl 1 beginnen dus zal lekker op mijn eigen tempo gaan farmen.
Maar dat ik terug kom is zeker. Ik heb even wat uurtjes van EVO mogen proeven en dat beviel me uitstekend.
Verwijderd
vanaf lvl 1? ik weet toch ckers dat in eurose de "no i am not the rose host" shop er al wasLocal Host schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:22:
dat ingame zal wel lukken .... als shop dan
@ evo klopt maar hawker is niet mijn ding dus moet weer lvl 1 soldierwijffie beginnen ^^
Die is nog IP-blocked, je kan alleen de bittorrent versie binnen halen.Faab007 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:35:
Ik kan die Tala client niet downloaden van de site iemand een idee?
Doominator had een tijdje terug de client ook gehost voor een paar dagen.
Ahh bedankt dan ga ik even kijken of ik meer geluk heb met de torrentsSinergyX schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:24:
[...]
Die is nog IP-blocked, je kan alleen de bittorrent versie binnen halen.
Doominator had een tijdje terug de client ook gehost voor een paar dagen.
R.O.S.E. <3
Verwijderd
Bah wat een grote patch voor tala XD
Kan ik nog niet spelen
Kon al de hele ochtend niet spelen want ik zat in de rechtbank van den bosch.
Verder wek goed verlopen enzo, alleen jammer dat ik nu niet gelijk verder spelen kan XD
Kan ik nog niet spelen
Kon al de hele ochtend niet spelen want ik zat in de rechtbank van den bosch.
Verder wek goed verlopen enzo, alleen jammer dat ik nu niet gelijk verder spelen kan XD
Verwijderd
door die patch is het craften gefixt, er zijn wat screens bij en nog wat bugs zijn eruit, alles heeft nu een naam en nog wawt bugs zijn eruit.
Die patch neemt trouwens behoorlijk wat processor capaciteit bij mij in beslag (2000+ AMD)
Hoort dat altijd als ROSE gaat patchen ofzo?
Ga wel weer even inloggen om de veranderingen te bekijken, spelen doe ik pas weer met mijn erose char. Veels te mooi weer buiten om binnen te zitten
Ga wel weer even inloggen om de veranderingen te bekijken, spelen doe ik pas weer met mijn erose char. Veels te mooi weer buiten om binnen te zitten
Verwijderd
ik heb nog een lvl 32 cleric met nog wat tijd als je die wilt moet je maar even mailtje sturenAmafi schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:50:
Die patch neemt trouwens behoorlijk wat processor capaciteit bij mij in beslag (2000+ AMD)
ik dacht dat t door de hitte kwam, maar mijn proc wordt ook zeeer intensief gebruikt met het downloaden van de freaking patch al.... heel vaag
ik ga toch weer spelen ondanks weinig tijd en mooi weer...bowhawk is heel leuk spelen nu, en ik ga zo een dealertje starten (al wat low lv gear verzameld en staat een visitor met nog statreset lvl 14 te wachten)
sowieso wel leuk om venetian dress weer te dragen op low lvl (35) (remember i-rose ^^ )
patch 35% nu...
ps. ook eu-rose.com downloadpagina voor tala is dood... is er geen betere manier dan msn om iets snel direct uit te wisselen, msn is traag en loopt vaak vast als een groot bestand bijna klaar is, en echte p2p is te ingewikkeld of dan kun je het niet naar 1 persoon sturen...anyone?
ik ga toch weer spelen ondanks weinig tijd en mooi weer...bowhawk is heel leuk spelen nu, en ik ga zo een dealertje starten (al wat low lv gear verzameld en staat een visitor met nog statreset lvl 14 te wachten)
sowieso wel leuk om venetian dress weer te dragen op low lvl (35) (remember i-rose ^^ )
patch 35% nu...
ps. ook eu-rose.com downloadpagina voor tala is dood... is er geen betere manier dan msn om iets snel direct uit te wisselen, msn is traag en loopt vaak vast als een groot bestand bijna klaar is, en echte p2p is te ingewikkeld of dan kun je het niet naar 1 persoon sturen...anyone?
[ Voor 88% gewijzigd door precious1 op 06-07-2006 20:32 ]
Mazzel$#%#Local Host schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:22:
....Blaat....
....Nog meer geblaat....
uitstekend.
Ik kreeg op 1 juni te horen dat ik op 10 juli op cursus ging.
Begin dus as maandag met de "praktijk"cursus 70-270 en 70-290
Had maar 5 weken de tijd om die 2 dikke pillen uit me bolle kop te leren.
Valt allemaal niet mee voor een simpele Agro-manager
Verwijderd
Rofl, wat hij daar tekent is perfect mogelijk, als je maar genoeg kennis hebt.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:56:
[...]
opeens heb je het, je wordt kunstenaar ^^ en mannymo kom gewoon naar prose het wordt gezellig;)
Hier bijvoorbeeld de code voor het GM command om te levelen. ^^
Doe dit soort dingen maar niet posten op GoT
[ Voor 58% gewijzigd door Crash op 07-07-2006 10:19 ]
Dit topic is gesloten.