Even mijn (OC) ervaringen met dit bordje posten:
Ik heb toegang tot 4 systemen met dit moederbord. Ze werken alle 4 prima.
Eentje daarvan draait met twee raptor 76gb disks in raid -0 al twee maanden stabiel.
Drie anderen draaien al meerdere maanden met dezelfde windows installatie stabiel.
Ik heb in mijn eigen mobo met drie CPUs wat overgeklokt:
twee keer 3200+
één 3700+, die ik nu gebruik.
De 3200+ CPUs wilden geen van beiden stabiel op 2400 mhz draaien

Ik heb naar mijn gevoel alles geprobeerd, htt laag gezet, ram laag geklokt, vcore maximaal, bussen async mem timings los, een custom bios etc etc maar deze venicejes hadden er gewoon geen zin in. Ook in een andere dualsata 2 waren ze niet vooruit te branden. Uiteindelijk ben in gesettled op een prime stable 3200+ @ 3500+ (ram gewoon op 200 mhz met a64tweaker divider). Dit was een volgepropt systeem met 2 gig ram, 3 sata harddisks, 2 pata harddisks, een audigy platinum, tv kaart en verschillende randapparatuur. Het werkt nog steeds erg goed.
Ik vond het de laatste tijd allemaal echter nét niet snel genoeg meer, voorals sinds ik een X1900XTX erbij had genomen. De videokaart werd in veel games duidelijk gebottlenecked door de CPU. Ik heb sinds dit weekeinde dan ook een San Diego 3700+, die ik direct overclocked heb

Ik overclock mn RAM niet. Vcore staat op 1.4 volt (=max), HTT staat op 800 mhz.
Het resultaat is vooralsnog 3 uur prime stable 2.9ghz. (264x11). Het ram draait op 194mhz.
Ik ben benieuwd of hij dat volhoudt. De CPU draait ook op 3 ghz maar geeft dan na een half uur prime errors helaas.
Mn 3Dmark05 prestaties zijn van 9200 naar 11.000 gegaan. De minimum framerates ingame zijn ook duidelijk hoger, dus ik ben erg blij met deze CPU: voor weinig centen heb ik een cpu die sneller is dan een Athlon FX57, en in veel gevallen ok sneller dan een X2 4800+
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB