Kwam ik later helaas ook achter, ben weer eens te enthousiast gaan prutsenmad_max234 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:13:
[...]
De ocwb1 ondersteund geen sd3700+ dacht ik, ik weet niet of hij dan ook niks meer doet.
Wat je kan proberen is een blind flash met asrock bios of een ocwb die het wel ondersteund.
De 3700+ word pas vanaf de 1.3 ondersteund pak gewoon de ocwb7.
Ik denk dat je mobo gewoon goed geflasht is, en dat hij gewoon werkt zoals het ocwb1 zou moeten.
edit/
Niet goed gelezen er staat ocwbeta en geen ocwb1.maar een blind flash kan je altijd proberen.
Welke bios heb je gepakt van ocw?
Blind flash kan helaas ook niet, dat ding reageert nergens meer op. Heb nu een MSI K8N SLI -FI gekocht, en doet het tot nu toe prima, heb em nu op 2,53Ghz lopen, krijg em nog niet zo ver als de ASrock, moet alles nog beetje testen in de bios (erg uitgebreid). Maar gamen ging net prima op deze settings. Het vage is dat de voltages niet goed worden uitgelezen, denk dat het 1,4v is (speedfan). In de bios is dit 1,49 oid.
Ik ben iig al lang weer blij dat alles werkt, verder overklokken komt wel als ik t in de stacker heb zitten, met een dikke 100CFM fan op de CPU