Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

Devil N schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:25:
[...]

Aha, nogmaals danke schon. :P
Maar dan vind ik 't wel vaag dat er zo'n opening in de doos zit waar je het serial number doorheen zou moeten kunnen zien. Want er zit nog altijd plastic om de console, dus je kunt dat klepje niet even opendrukken ofzo. Nahja, 't zal wel, m'n console is inmiddels geregistreerd.
Ik kon hem eerst ook niet vinden :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:51:
Heeft er iemand al ervaring met het bestellen van games via www.play-asia.com?
krijg je geen problemen als je je asia regio-vrije game aansluit op xbox live?
Ik heb vorige week de regio-vrije MotoGP '06 binnen gekregen. Besteld bij Play-Asia en was binnen een week binnen. Het is een NTSC-versie maar hij doet het prima op mijn PAL-360.

Ik heb het spel niet getest met Xbox Live maar ik verwacht geen problemen. Voor Xbox Live is het veel belangrijker in welk land je account is gesitueerd dan de regio van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik had MotoGP na 5 dagen ook binnen via Play-Asia, helaas is mijn 360 al ruim een week in Duitsland voor reparatie :S Dan maar MotoGP2 spelen op mijn oude xbox.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
echt geweldig he :P.. Als wij nederlanders ook maar een paar euro goedkoper uitkunnen zijn, met het kopen van spullen grijpen we de kans er ook voor ondaks het een week duurt om te versturen :P vind ik egt grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik vind een game voor 32 euro in huis hebben anders wel meer dan een paar euro verschil. Het is bijna de helft van de adviesprijs.

Ik kan harder lachen om mensen die alles meteen willen hebben en daarom twee keer zoveel geld uitgeven voor hetzelfde spel. voor dat geld kan ik lekker nog een spel erbij kopen, waarmee ik die week wachten weer kan overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:19:
Ik vind een game voor 32 euro in huis hebben anders wel meer dan een paar euro verschil. Het is bijna de helft van de adviesprijs.

Ik kan harder lachen om mensen die alles meteen willen hebben en daarom twee keer zoveel geld uitgeven voor hetzelfde spel. voor dat geld kan ik lekker nog een spel erbij kopen, waarmee ik die week wachten weer kan overbruggen.
Of je hebt gewoon veel geld net als mij.....(tja ik heb ook zo een relaxed job met salaris 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:37:
[...]

Of je hebt gewoon veel geld net als mij.....(tja ik heb ook zo een relaxed job met salaris 8) )

[ Voor 30% gewijzigd door milenko79 op 06-07-2006 12:59 . Reden: laat maar, dit word een loze discussie, verder over 360 weer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het erop houden dat GoGo geen neerlandicus is :+

32 euries is inderdaad mega cheap, goed om in het achterhoofd te houden als ik dadelijk Fifa WC06 weer uitgespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

als mij ik; zeker geen nederlands nodig bij die relaxe job van je ;) (sorry kon het niet laten O-) )

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ach...alle mensen die een XBOX 360 kunnen betalen zijn vast ook miljonair jah ;)

Maar wat versta jij onder veel geld? Ik kan me voorstellen dat een student 600 euri per maand veel geld vind, terwijl iemand die ehh..al 10 jaar een consultancy functie bekleed misschien 3000 per maand nog niet veel vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Heeft iemand een idee hoe je in de Weather plugin van XP-MCE2005 op de xbox360 je stad in kan voeren? Op de pc met MCE lukt het wel, maar de xbox360 neemt die stad niet over... en met de kleine afstandsbediening (die bij de premium 360 zat) kan je niet typen? :?
Ik heb hier al naar gezocht en zag dat er al eerder mensen last hadden dat de stad niet onthouden wordt... maarja ik kan nog niet eens iets invullen.... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Exar op 06-07-2006 15:03 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Exar_Kunn schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:02:
Heeft iemand een idee hoe je in de Weather plugin van XP-MCE2005 op de xbox360 je stad in kan voeren? Op de pc met MCE lukt het wel, maar de xbox360 neemt die stad niet over... en met de kleine afstandsbediening (die bij de premium 360 zat) kan je niet typen? :?
Ik heb hier al naar gezocht en zag dat er al eerder mensen last hadden dat de stad niet onthouden wordt... maarja ik kan nog niet eens iets invullen.... :|
Kan volgens mij wel als je een toetsenbord op je 360 aansluit, een andere manier is er inderdaad sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Kan volgens mij wel als je een toetsenbord op je 360 aansluit, een andere manier is er inderdaad sowieso niet.
Ik heb het gewoon ingevuld met mijn bijgeleverde kleine remote. Als je op dat veld gaat staan waar je je stad moet invullen en dan op die grote knop in het midden drukt (menu of wat is dat? zit recht boven de 4-richtingen toetsen) dan komt er een toetsenbordje in beeld en kun je je stad invullen. Peace of cake en werkt perfect.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Hmmm oke, zo had ik het ook geprobeerd geloof ik maar als ik dan wat had ingevuld wilde hij het maar niet opslaan, ik zal het nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Exar_Kunn schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:02:
Druk als in je in Media Center modus bent eens op de DVD Menu knop, misschien dat dat is wat je zoekt.

[edit]
Nevermind, ik was te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 06-07-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.lik-sang.com -> motogp 06 voor 27,50 incl verzenden. Helemaal nieuw, dat is pas goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
OMFG.. wanneer komen die games voor een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt he, een tientje is mischien wat overdreven maar komop, games voor 30 euro mag onderhand wel (in Amerika zijn ze al zover) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:19:
Ja echt he, een tientje is mischien wat overdreven maar komop, games voor 30 euro mag onderhand wel (in Amerika zijn ze al zover) 8)7
Waar dan? Ik kom regelmatig in Amerika (meerdere keren per jaar), maar ik zie games nooit echt goedkoper dan in Europe (op de Euro-dollar koers na, maar dat kan ook voordelig werken op een gegeven moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
ik wil binnenkort een wireless dongle voor mijn 360 kopen.
moet je dan die van microsoft kopen, of werken er ook al 3d party dongle's?
(heb al ge-googled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

DarkChylde schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:37:
ik wil binnenkort een wireless dongle voor mijn 360 kopen.
moet je dan die van microsoft kopen, of werken er ook al 3d party dongle's?
(heb al ge-googled)
Alleen de official WIFI dongle werkt helaas.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:31:
www.lik-sang.com -> motogp 06 voor 27,50 incl verzenden. Helemaal nieuw, dat is pas goedkoop...
Is er hier al iemand die MotoGP 06 via lik sang hebben gekocht en al ontvangen hebben ??? Werkt dit gewoon op de europese 360;s ?? En kan je er ook mee op live ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
TheEvilCuber schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:51:
[...]

Alleen de official WIFI dongle werkt helaas.
das jammer... dan houd ik 'm nog ff bedraad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:13:
[...]

Is er hier al iemand die MotoGP 06 via lik sang hebben gekocht en al ontvangen hebben ??? Werkt dit gewoon op de europese 360;s ?? En kan je er ook mee op live ?
In beide gevallen: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:08:
[...]

In beide gevallen: ja.
Dus het is wel een betrouwbare bron om te bestellen zeg maar. En dan heb je gewoon een goed werkende engelse versie. Er zitten toch geen verzendkosten op als ik dat zo zag ?
Ik ben erg voorzichtig met bestellen bij bedrijven die ik minder goed ken vandaar dat ik er ff extra na vraag. Hoelang duurd het ongeveer voor dat het pakketje bij je thuis word afgeleverd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:54:
[...]

Dus het is wel een betrouwbare bron om te bestellen zeg maar. En dan heb je gewoon een goed werkende engelse versie. Er zitten toch geen verzendkosten op als ik dat zo zag ?
Ik ben erg voorzichtig met bestellen bij bedrijven die ik minder goed ken vandaar dat ik er ff extra na vraag. Hoelang duurd het ongeveer voor dat het pakketje bij je thuis word afgeleverd ??
Lik-Sang is zeker betrouwbaar. Het is een grote naam in het import wereldje. Heb er zelf ook wel eens wat besteld en dat verliep allemaal prima. Weet niet meer precies hoelang de levertijd was, maar ik dacht +- een weekje,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat giropas zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Er zijn toch ook spellen met regio code? Dead rising & bullet witch bv. Tenminste er staat expliciet JPN of US achter.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:42:
Er zijn toch ook spellen met regio code? Dead rising & bullet witch bv. Tenminste er staat expliciet JPN of US achter.... :(
jah maar dat kan alsnog regio vrij zijn, moet je ff op play-asia.com kijken daar staat het erbij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:50:
[...]

jah maar dat kan alsnog regio vrij zijn, moet je ff op play-asia.com kijken daar staat het erbij vermeld.
Hier de lijst.
http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Ik heb: Moto GP 06 en Ghost Recon Advanced Warfighter maar besteld bij play-asia.
Maar 31 euri per stuk, in PAL en Engels talig. :D

Ik heb sinds een paar dagen ook een: Xbox 360 Premium :)
Ben nu aan het rond rijden in: PGR 3.
Alleen vraag ik mij af, of ik het beste op een breedbeeld of TFT scherm moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
En ik hitman....

Normaal bestelde ik eigenlijk altijd bij play.com maar dit scheelt toch wel een boel :) In de winkel kopen is voor mij geen optie omdat ik dan in 95% van de gevallen een franstalige versie krijg aangezien ik in frankrijk woon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

nFo schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:16:
[...]

Hier de lijst.
http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Ik heb: Moto GP 06 en Ghost Recon Advanced Warfighter maar besteld bij play-asia.
Maar 31 euri per stuk, in PAL en Engels talig. :D

Ik heb sinds een paar dagen ook een: Xbox 360 Premium :)
Ben nu aan het rond rijden in: PGR 3.
Alleen vraag ik mij af, of ik het beste op een breedbeeld of TFT scherm moet aansluiten.
gebruik zelf een breedbeeld tft scherm :D zou niet anders meer willen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
lowfi schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:29:
En ik hitman....

Normaal bestelde ik eigenlijk altijd bij play.com maar dit scheelt toch wel een boel :) In de winkel kopen is voor mij geen optie omdat ik dan in 95% van de gevallen een franstalige versie krijg aangezien ik in frankrijk woon :(
Maar je moet ook nog invoer rechten betalen. En dat kost ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

deltananie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 00:28:
[...]

Maar je moet ook nog invoer rechten betalen. En dat kost ook geld.
Op games? grappenmaker, onder een bepaald bedrag doet de belasting niet zo moeilijk hoor.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zo vandaag over g fighters binnen gekregen. :D

eerste indruk: op normal zijn de missie's veel te makkelijk. ze zijn vaak ook al voorbij als je je hoofd doelen raakt.
grafisch ziet het er ok uit. vliegtuigen zien er mooi uit. grond ook niet slecht. beetje vergelijkbaar met lockon al zag dat er op de pc beter uit
besturing is ok, alleen turns maken gaat niet echt lekker net of t toestel je tegenwerkt zeg maar.
moet nog testen met real controls maar denk niet dat daar veel verbetering in zit. al met al wel een aardig spel.

al voelt het toch nog gehaast aan.
dus om te zeggen dat het next gen is nee, wel een goeie voor flightsim (arcade) fans die graag met jets willen vliegen en missie's willen doen.

wat plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fef0c6800cea4f6242f5f42575f2cee4/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4bb975b45be1346aff637834c2685228/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d592b34682f8f23bfd548c7aacf41096/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/35e3d88dc48e7aea0fff0e6c6c77de39/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6f1248cdbe189dd633e99fc561c204f0/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0d780beb0eafa2e0b75e5de627d73a15/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/38ea2db8cfa14dc674a93d655489b847/thumb.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Hubert op 08-07-2006 18:24 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Hubert schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 22:23:
[...]

gebruik zelf een breedbeeld tft scherm :D zou niet anders meer willen.
En op een vierkant scherm dan ?
Maar goed ik heb zo'n vga kabel besteld, en we zien wel.
Ik wilde het gebruiken op een: Samsung SyncMaster 730BF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ik zag vandaag Chrome Hounds liggen. Heb hem nog niet gekocht, ik dacht dat hij pas volgend jaar uitkwam. De demo was toch niet goed genoeg dan wel af?

Maar nu las ik een site dat het eigenlijk een mulitiplayer game is, waar 6 single play missies opzitten om te oefenen. Maar het zou absoluu geen single play game zijn. Is dat zo?

Kon ook al nauwelijks reviews vinden die misschein wat licht zouden schijnen op deze zaak.

btw CH moet je echt op een 1280x720 display spelen, je staat verbaast als je ziet wat je mist op een gewone tv

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 08-07-2006 21:55 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ground hounds demo vond ik geen reet aan eigenlijk...

Screenshots waren wel veel belovend maar viel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Xander84 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:12:
Mensen ik heb nog eens een vraagje, ik wil met een maat van mij samen op 1 xbox een xbox live sessie spelen van bijvoorbeeld far cry predator (dus met 2 controllers en 1 xbox live account op 1 xbox). Maar ik krijg dit dus echt op geen enkele manier voor elkaar, wanneer ik de 2 controllers aangesloten heb en dan een xbox live sessie start, krijg ik geen splitscreen maar gewoon 'single' screen. Het lukt me niet om de 2e speler er bij te krijgen. Het enige dat mij lukt is om een splitscreen sessie te starten, maar dan kun je alleen maar tegen elkaar spelen dus zonder online tegenstanders. Ik weet niet of dit per spel verschilt, maar hoop dat iemand mij dit ff kan uitleggen!
Niemand hier die mij hier mee kan helpen? FF kort: ik wil dus met 1 of meer maten samen op 1 xbox een multiplayer match spelen (en met 1 online live account).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
In dat geval ondersteunt FC:P dus geen Guest functie. In bijvoorbeeld Halo 2 of PGR3 kan dit wel (al moet je bij PGR3 in je Dashboard volgens mij wel een tweede profiel aanmaken) en kan je dus met meerdere controllers op 1 Xbox360 met 1 Xbox Live Gold profiel toch online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Weet iemand of er nog profiles van xbox spellen worden toegevoegd? Ik zou graag Fifa 2006 willen spelen maar die staat niet op de compatibilitylist helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kaap schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:45:
Weet iemand of er nog profiles van xbox spellen worden toegevoegd? Ik zou graag Fifa 2006 willen spelen maar die staat niet op de compatibilitylist helaas.
Dat is maar afwachten, maar reken er maar zeker niet op. De prioriteit van het bc compatible maken ligt heel laag bij MS. Ze werken er nog wel aan, maar je weet nooit aan welke games en hoelang dat gaat duren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58
nouja, laag zal ook wel meevallen denk ik (er zal niet 10 man aan werken nee).
maar het schijnt lastig te zijn omdat veel spellen ook maar 50 hz draaien volgens mij, of omdat sommige internationale versies verschillen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:11:
In dat geval ondersteunt FC:P dus geen Guest functie. In bijvoorbeeld Halo 2 of PGR3 kan dit wel (al moet je bij PGR3 in je Dashboard volgens mij wel een tweede profiel aanmaken) en kan je dus met meerdere controllers op 1 Xbox360 met 1 Xbox Live Gold profiel toch online spelen.
pgr 3 toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Hmmm ik dacht dat het in PGR3 wel kon eigenlijk, maar het is al weer een tijd geleden dat ik PGR3 gespeeld heb. In Halo 2 en Perfect Dark 0 kan het sowieso, dus het ligt gewoon aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Even een vraagje over Far Cry
Als ik het stuk gehaald heb waarbij je met een sniper rifle Val moet helpen van de steiger af te komen dan laad het filmpje waarbij je een pijltje in je nek krijgt nog wel maar daarna krijg ik een zwart beeld en blijft de xbox volledig hangen
de spel dvd is volledig kras vrij en de xbox heeft ook geen problemen met andere spellen
zou iemand weten of hier iets aan te doen is of dat het vaker voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Wekko schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:11:
met ghost recon kan je gewoon met de andere controller mee spelen. zat laatst nog zelf online met 2 maten die samen achter 1 xbox zatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ik heb nog is zitten kijken naar breedbeeld schermen.
Die gaan hoger dan wat de VGA kabel aan kan.
19" Wide: 1440x900
20,1" wide: 1680x1050
VGA kabel max: 1360 x 768

Maar als de resolutie lager wordt gezet van de breedbeeld tft, dan wordt het beeld toch ook een stuk minder of niet ?

Want als ik mijn resolutie lager zet van de: SyncMaster 730BF ziet het er niet meer uit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Bah, mijn 360 heeft het ook begeven, vorig weekend.

Alleen heb ik van MS geen labels ontvangen dus kon ik niets opsturen, dus maar teruggebracht naar de Mediamarkt en het door hun laten opsturen.

Iemand hier ervaring mee? Gaat dit net zo snel als dat je het zelf opstuurt? Want mijn Live Gold abbo tikt langzaam weg... |:(

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

nFo schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:57:
Ik heb nog is zitten kijken naar breedbeeld schermen.
Die gaan hoger dan wat de VGA kabel aan kan.
19" Wide: 1440x900
20,1" wide: 1680x1050
VGA kabel max: 1360 x 768

Maar als de resolutie lager wordt gezet van de breedbeeld tft, dan wordt het beeld toch ook een stuk minder of niet ?

Want als ik mijn resolutie lager zet van de: SyncMaster 730BF ziet het er niet meer uit. :/
dat ligt dan aan je tft.

ik gebruik zelf een dell 2005fwp en dat ziet er uber :9~ uit op 1360x768
terwijl het scherm native 1680x1050 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Garoth schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:26:

Alleen heb ik van MS geen labels ontvangen dus kon ik niets opsturen, dus maar teruggebracht naar de Mediamarkt en het door hun laten opsturen.

Iemand hier ervaring mee? Gaat dit net zo snel als dat je het zelf opstuurt? Want mijn Live Gold abbo tikt langzaam weg... |:(
als jij microsoft belt dan krijg je gewoon een mailtje met labels.
Heb je die dus niet heb dan bel je ff terug en vraag je om nogmaals dat mailtje te laten opstuuren :?

en via microsoft gaat het normaal gesproken: opgestuurd/ontvangen, zelfde dag mailtje dat nieuwe onderweg is/ volgende dag nieuwe binnen.
3 dagen dus. :) maar het wil ook wel eens wat langer duuren voor sommige kennelijk ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Hubert op 10-07-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:26:

wat voor een xbox had je? eentje die je vanaf de launch gekocht hebt? of een latere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Aanwijzingen voor HDMI-poort Xbox 360 verschenen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1152551609.jpg

Waarom plakken ze die HDMI poort er niet meteen op ?
Leuk is dat........ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

nFo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:09:
Aanwijzingen voor HDMI-poort Xbox 360 verschenen
[afbeelding]

Waarom plakken ze die HMDI poort er niet meteen op ?
Leuk is dat........ :/
Niet direct alles geloven wat je leest. Eerst even afwachten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben eruit, ik ga een Xbox 360 kopen _/-\o_ Twijfelde nog, kon een premium voor 300 krijgen, 6 maanden oud, was van 21-12-2006 maar had zoiets van beter 100 euro meer voor volle garantie betalen.

Morgenochtend erom, heb nog paar dagen vrij om er van te genieten en ik neem in ieder geval Fifa WC 2006 erbij en dan nog even verder kijken naar wat voor games, Oblivion lijkt me ook heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Shiver23 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:11:
[...]

Niet direct alles geloven wat je leest. Eerst even afwachten.
Ja oke, maar het ziet er niet uit als een foto soep.

En nog iets, kun je de hardeschijf vervangen voor een grotere exemplaar.
Want er zit een: laptop harddisk in.
Of gebruikt het een ander bestands systeem dan FAT 32 of NTFS.
Afbeeldingslocatie: http://img336.imageshack.us/img336/3421/xbox360hd1jv.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 10-07-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nFo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:20:
[...]

Maar kun jij uit dit plaatje opmaken dat het 100% om een xbox360 mobo gaat? Of om iets heel anders met een HDMI-port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Shiver23 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:39:
[...]

Maar kun jij uit dit plaatje opmaken dat het 100% om een xbox360 mobo gaat? Of om iets heel anders met een HDMI-port?
Rechts zie je dat gat voor die twee ventilators en rechts achter zie je de heatsink van de GPU.

Hier een plaatje om het te vergelijken.
Afbeeldingslocatie: http://techrepublic.com.com/i/tr/gallery/crackopenxbox360/IMG_0352.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 10-07-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Snap niet zo hoe dat met audio werkt. Ik weet dat hdmi ook audio ondersteunt maar volgens mij doen de meeste lcd tvs dat niet? Mijn beamer kan dat zeker niet en dat zou dus betekenen dat ik 2 kabels moet gebruiken? Een nieuwe HDMI kabel en bv een Component kabel alleen maar voor de optische audio?

Mij lijkt logischer dat er speciale microsoft hdmi kabel komt met aan de ene kant een hdmi stekker en aan de andere kant een stekker die nu ook gewoon op de xbox zit. Ach ja... logica is bij MS afentoe ook ver te zoeken dus wie weet :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 10-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
[...]

[afbeelding]
ik zou zeggen: probeer ergens een schijfie vandaan te halen en kijken of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

lowfi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:21:
Snap niet zo hoe dat met audio werkt. Ik weet dat hdmi ook audio ondersteunt maar volgens mij doen de meeste lcd tvs dat niet? Mijn beamer kan dat zeker niet en dat zou dus betekenen dat ik 2 kabels moet gebruiken? Een nieuwe HDMI kabel en bv een Component kabel alleen maar voor de optische audio?

Mij lijkt logischer dat er speciale microsoft hdmi kabel komt met aan de ene kant een hdmi stekker en aan de andere kant een stekker die nu ook gewoon op de xbox zit. Ach ja... logica is bij MS afentoe ook ver te zoeken dus wie weet :Y)
Uhhhhhhh ok. Component doet geen geluid. Alleen beeld. En (bijna) alles met een HDMI-port ondersteunt audio. Logisch zou zijn dat MS de AV-out zou gebruiken. Maar deze kan geen digitaal signaal uitsturen. Niet geschikt dus.

ATI heeft destijd wel gezegd dat de chip dit wel ondersteund (digitaal beeldsignaal), dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 10-07-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

[...]

Nee.
Nee, hij heeft een andere connector.
Ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
curry684 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:13:
[...]

Nee.

[...]

[...]

Ook nog.
Dat MS doet wel verrot moeilijk zeg :P waarom kunnen ze het niet ff makkelijk houden, zonder al die beveiligingen kon je de xdoos wel voor 300 euro halen denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik ga mijn xbox360 verkopen over 2 weken ongeveer als ik mijn nieuwe heb, want deze is stuk. Maar als ik mijn nieuwe heb ontvangen en die ga ik dan verkopen, heeft degene die hem koopt hier dan nog garantie op?

Wat vinden jullie eigenlijk een goede prijs voor:

Nieuwe 360 in verpakking
alle kabels
vga kabel t.w.v. 30 euro erbij gekocht
hardeschijf
ghost recon AW+ PGR3
met 1 wireless controller
een headset

Ik dacht aan 400 euro, aangezien dit alles nieuw 550 is en de 360 dan nieuw in de verpakking zit.
Maar maakt het eigenlijk uit wat voor dvd-drive in de 360 zit? want dan vraag ik een andere aan de microsoft medewerkers.

[ Voor 13% gewijzigd door JSTPS op 10-07-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SOEDARKMASTER schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:52:
Ik ga mijn xbox360 verkopen over 2 weken ongeveer als ik mijn nieuwe heb, want deze is stuk. Maar als ik mijn nieuwe heb ontvangen en die ga ik dan verkopen, heeft degene die hem koopt hier dan nog garantie op?

Wat vinden jullie eigenlijk een goede prijs voor:

Nieuwe 360 in verpakking
alle kabels
vga kabel t.w.v. 30 euro erbij gekocht
hardeschijf
ghost recon AW+ PGR3
met 1 wireless controller
een headset

Ik dacht aan 400 euro, aangezien dit alles nieuw 550 is en de 360 dan nieuw in de verpakking zit.
Maar maakt het eigenlijk uit wat voor dvd-drive in de 360 zit? want dan vraag ik een andere aan de microsoft medewerkers.
Als je huidige stuk is, en je een nieuwe koopt, waarom verkoop je die nieuwe dan? Ik volg hem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Kaap schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:02:
[...]
Als je huidige stuk is, en je een nieuwe koopt, waarom verkoop je die nieuwe dan? Ik volg hem niet...
Nee, ik krijg een nieuwe van microsoft, die sturen zij op. Die verkoop ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Kaap schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:02:
[...]
Omdat hij misschien geen xbox 360 meer wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Dyoma schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:48:
Even een vraagje over Far Cry
Als ik het stuk gehaald heb waarbij je met een sniper rifle Val moet helpen van de steiger af te komen dan laad het filmpje waarbij je een pijltje in je nek krijgt nog wel maar daarna krijg ik een zwart beeld en blijft de xbox volledig hangen
de spel dvd is volledig kras vrij en de xbox heeft ook geen problemen met andere spellen
zou iemand weten of hier iets aan te doen is of dat het vaker voor komt?
Weet iemand of dit probleem zich vaker voor doet met Far Cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

krijgnuwat schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:15:
[...]

Dat MS doet wel verrot moeilijk zeg :P waarom kunnen ze het niet ff makkelijk houden, zonder al die beveiligingen kon je de xdoos wel voor 300 euro halen denk
Omdat ze dik verlies maken op het ding en ze willen voorkomen dat ze massaal ingezet worden als Linux webservertjes waardoor ze dat verlies niet compenseren op games en accessoires? Die beveiligingen zijn broodnodig om het ding voor onder de 800 euro te kunnen verkopen juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft een financiële meevallert (lees: staatsloterij ;)) en kan dus binnenkort weer een game aanschaffen... iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:36:
/me heeft een financiële meevallert (lees: staatsloterij ;)) en kan dus binnenkort weer een game aanschaffen... iemand tips? :)
volgens mij komt Prey deze week uit :) en anders Hitman Blood Money ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:32:
[...]

wat voor een xbox had je? eentje die je vanaf de launch gekocht hebt? of een latere versie?
Van een paar weken na de launch. Manufacturing date was 10-10-2005. Ik weet alleen niet welke drive erin zat. Daar was wel zo'n plaatje van, maar dat kan ik even niet meer vinden...

En voor de record, ik heb 3 keer gebeld met MS support voor die labels, maar iedere keer was er iets met hun systeem aan de hand, en konden ze niets registreren. Dus zouden ze later een mailtje sturen met de labels, maar dat is dus niet gebeurd... En aangezien ik weinig tijd heb, heb ik het ding maar even naar de MM gebracht. Vandaar dus. :)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm ff tussen door, zoals ik al eerder had gemeld was m'n COD2 disc defect (gescheurd vanuit het midden, bekend probleem).
Na het contact opnemen met CD Contact Data mocht ik m'n spel opsturen.
Dit had ik vorige week gedaan en nu kreeg ik vandaag m'n nieuwe disc ineens binnen!!!!
Best een snelle (zou eigenlijk rond de 6 weken gaan duren werdt gemeld) en goede service toch!?
Kan ik in de tussentijd ff spelen totdat TDU uit komt :)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister maakt mijn koelfan van m'n xbox360 een ander geluid dan "normaal" Het lijkt wel of het fannetje te krap in zijn behuizing zit. Wanneer hij een uurtje of wat gedraaid heeft klinkt hij normaal. Dit geluid hoor ik alleen als er geen geen spel speel omdat de discdrive nogal gehorig is.

Moet ik me zorgen maken, of is er niets aan de hand ?

Xbox is van Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

curry684 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:13:
[...]

Nee.

[...]

[...]

Ook nog.
Het kon wel op een pc aangesloten worden zag ik.
Maar goed, ik ga het eerst maar even op xbox live aansluiten.
En de VGA kabel is testen. :9

Zat ook een: Verloop kabel voor het geluid en een: Mini Gender changer ?
Wat is dat voor gek ding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hmm ik wil dmv Windows Media Connect op mijn Xbox muziek afspelen vanaf mijn fileserver. Dat is echter een Win2K3 bak ipv de vereiste Windows XP. Iemand enig idee of dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Kaap schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:54:
Hmm ik wil dmv Windows Media Connect op mijn Xbox muziek afspelen vanaf mijn fileserver. Dat is echter een Win2K3 bak ipv de vereiste Windows XP. Iemand enig idee of dat werkt?
Dunno...ff proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff n vraagje,

Welke wireless router kunnen jullie mij aanraden om te kopen voor xbox live?

Mischien een beetje offtopic maar de 360 experts zitten toch echt hier B)
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Werkt niet nee :(

Ik heb wel een ander probleempje, heb dat Media Connect op me eigen PC gezet. Xbox ziet netjes mijn playlists die ik met Winamp heb gemaakt. Maar hij ziet alleen de eerste 15 nummers van die .m3u file :S Iemand enig idee wat er mis kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik zag op gamespot.com een review van LOTR: BFME 2 (lord of the rings dus :P). Weet iemand of er al bekend is of er binnenkort een demo van deze game verschijnt? Ben wel benieuwd hoe zo'n spel speelt op de x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Garoth schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:55:
[...]

Van een paar weken na de launch. Manufacturing date was 10-10-2005. Ik weet alleen niet welke drive erin zat. Daar was wel zo'n plaatje van, maar dat kan ik even niet meer vinden...

En voor de record, ik heb 3 keer gebeld met MS support voor die labels, maar iedere keer was er iets met hun systeem aan de hand, en konden ze niets registreren. Dus zouden ze later een mailtje sturen met de labels, maar dat is dus niet gebeurd... En aangezien ik weinig tijd heb, heb ik het ding maar even naar de MM gebracht. Vandaar dus. :)
Media Markt stuurt bijna alles naar een reparatiebedrijf is Goest. Dus het kan dan wel ff duren als het vanaf daar weer naar Weiterstadt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Neoflip schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:52:
Ik zag op gamespot.com een review van LOTR: BFME 2 (lord of the rings dus :P). Weet iemand of er al bekend is of er binnenkort een demo van deze game verschijnt? Ben wel benieuwd hoe zo'n spel speelt op de x360.
Er is wel eens een demo genoemd, maar nooit ergens officieel bevestigd.
Donnie Darko schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:49:
[...]

volgens mij komt Prey deze week uit :) en anders Hitman Blood Money ;)
Prey a.s. vrijdag :)

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 11-07-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Weet iemand of je Far Cry: Instincts Evolution (da's die goedkope voor de Xbox eigenlijk) ook op de Xbox 360 kan spelen?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wil eik geen shooter en hitman heeft me nooit zo geboeid... :s (sorry als ik nu een hele vreemde ben ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

BFME2 schijnt verbazend goed te zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:11:
hmm wil eik geen shooter en hitman heeft me nooit zo geboeid... :s (sorry als ik nu een hele vreemde ben ;))
Of je houd je geld nog even in je zak.....september wordt een maand vol met potentiele toppers;
Saint's Row
N3
Dead Rising >:)
SC:DA

Keuzes, keuzes, keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Test Drive Unlimited wordt denk ik ook wel een toppertje. De demo was 2 maand terug een beetje crap, maar aan de nieuwste filmpjes te zien is de game al een stuk verder door-ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:36:
Ik zou toch voor LoTRII gaan......lijkt me geweldig een RTS lekker relaxed in mij luie IKEA seat....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Neoflip schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:45:
Test Drive Unlimited wordt denk ik ook wel een toppertje. De demo was 2 maand terug een beetje crap, maar aan de nieuwste filmpjes te zien is de game al een stuk verder door-ontwikkeld.
Agree :) . Maar die verwacht ik eerlijk gezegd niet voor oktober in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleg had net 3 vastlopers binnen 10 min. was graw online aan spelen en ding bleef maar vast lopen.
begin er moe van te worden. tijd voor een rma denk maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
curry684 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Er is wel eens een demo genoemd, maar nooit ergens officieel bevestigd.

[...]

Prey a.s. vrijdag :)
Prey is vandaag naar mij verstuurd... Was eigenlijk vergeten dat ik die besteld had. Nou ja, goede reden om mijn xdoos weer eens af te stoffen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Beter als dit klopt:

12.07.06 - Frogger
19.07.06 - Cloning Clyde
26.07.06 - Galaga
02.08.06 - Street Fighter II Hyper Fighting
09.08.06 - Pac-Man

XBLA woensdag :) Nu maar hopen dat gamefront gelijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:07:
[...]

Of je houd je geld nog even in je zak.....september wordt een maand vol met potentiele toppers;
Saint's Row
N3
Dead Rising >:)
SC:DA

Keuzes, keuzes, keuzes :P
True, alhoewel kort daarna toch ook weer PES6 naar de 360 komt?
Hoe vinden mensen hier FN:R3? Is het eentonig of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pewwy schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:57:
Beter als dit klopt:

12.07.06 - Frogger
19.07.06 - Cloning Clyde
26.07.06 - Galaga
02.08.06 - Street Fighter II Hyper Fighting
09.08.06 - Pac-Man

XBLA woensdag :) Nu maar hopen dat gamefront gelijk heeft :)
Ik weet wel zeker dat dat klopt ;) MS had press release iets te vroeg verstuurd, ze wilden dit op de Summer of Xbox Live Arcade event bekend maken (die atm nog wel bezig zal zijn).

edit:
Tis nu extreem officieel: klik

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 12-07-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:22:
[...]

Yup PES3 in september/oktober, idem voor FIfa 2007.

Iemand al iets gehoord over Def Jam Vendetta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:22:
[...]

FN:R3 is echt een goed boks spel wel compleet anders dan de meeste vechtspellen maar bij mij zitten er al heel wat uurtjes in :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

Iemand PREY al gespot in de shops hier?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Dyoma schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:30:
[...]

FN:R3 is echt een goed boks spel wel compleet anders dan de meeste vechtspellen maar bij mij zitten er al heel wat uurtjes in :9 .
Same here. Ik vond de demo al grappig, maar nu ben ik ook regelmatig in de FN:3 boksring te vinden.
Het is idd weer eens wat anders dan racen of sluipen. Graphics zijn strak, alleen de intros/tussenfilmpjes worden wat eentonig, maar goed. Het spuug uit iemand slaan zittend op de bank is ook wel een apart gevoel.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Moet zeggen dat de “style pack” weer een toffe nieuwe collectie scheurijzers aan PGR3 toevoegt. Eindelijk kan ik m’n garage voorzien van enkele Beemers (o.a. M3 CSL :9~ ).

Ook die nieuwe gamemodes/achievements zullen weer voor de nodige extra uurtjes gameplay gaan zorgen. Wederom niets dan lof !!

Big ups Bizarre !! _/-\o_
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.