Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69297

Sterkte de komende tijd Jesper !! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 53576 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:52:
Je weet toch dat je een console koopt en geen pc? Als jij wilt FPS`en dan koop je maar lekker een pc.
Ik heb ook een x360 gekocht en heb een poging gewaagd om Call of Duty 2 te spelen maar het beviel me niet, besturing kan ik niet aan wennen. Maar ik heb de x360 voornamelijk voor de dikke sportgames gekocht (want dat speelt pas echt lekker op een console!). En natuurlijk de andere aankomende toppers. :)
Ik ben het hier ook wel mee eens. Ik heb beide platformen. :) De PC gebruik ik voornamelijk voor FPS, RTS en RPG's. De XBOX360 heb ik juist aangeschaft voor aktie, race en sportsgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Anoniem: 69297 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Sterkte de komende tijd Jesper !! :d
Dankje :), er zit 1 voordeel aan :P dat ik me niet meer rot irriteer aan het feit dat die photo upload mode nog niet werkt in PGR3

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Laat het eens rusten. Er zijn FPS-en op de 360, alleen ben je blijkbaar te slecht om ze met een gamepad te kunnen spelen. Ik ook, daarom laat ik ze links liggen. FPS-en speel ik op mijn pc oomdat ik dat fijner vind. Zeuren heeft in deze niet ze heel veel zin. Er zullen altijd genres zijn die op een ander type console/pc beter speelbaar zijn. Van mij hoeft er geen muis op mijn console, erger nog, als ze die dingen met muis gaan uitbrengen dan hoef ik ze niet meer. Ik wil lekker in mijn stoel kunnen ziten met een gamepad in mijn hand. RSI veroorzakende houdingen omdat je je muis ergens moet neerleggen lijken me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11:35

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

The Otherside schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:44:
[...]

Dankje :), er zit 1 voordeel aan :P dat ik me niet meer rot irriteer aan het feit dat die photo upload mode nog niet werkt in PGR3
Ehm, die foto mode werkt al als je de directe URL weet van de pagina waar de foto's op komen te staan. S2S had de URL vorige week nog gepost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
MetroidPrime schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:55:
[...]

Ehm, die foto mode werkt al als je de directe URL weet van de pagina waar de foto's op komen te staan. S2S had de URL vorige week nog gepost.
Ik weet de directe link maar de foto's die ik upload verschijnen niet. Dus daarom werkt het bij mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Nou, bij mij begint de 360 ook kuren te vertonen. Heeft zeer zeker met de temperatuur te maken maar goed... daar moet het ding maar tegen kunnen (het is zo'n 32 graden in het hok waar ik zit te gamen).

In PGR3 én in het dashboard hangt het apparaat soms gewoon. Geen gekke beeldlijnen ofzo. Gewoon: hangen. Een reboot en het is weer in orde. Het MS devies: "Reboot ist immer Gut" lijkt ook voor de 360 van toepassing.

Gelukkig heb ik het ding een in goede shop gekocht zodat ik me geen zorgen maak over een eventuele afhandeling van ernstiger problemen mochten die zich voordoen. Goede shop is overigens The Entertainer in Amersfoort (bliep).

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Anoniem: 75298 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:07:
[...]

Skill gaat niet alleen om de hand en oog coordinatie. Het gaat er ook om hoe creatief jij bent.
Ik zie het zo pc gaming is de top sport zeg maar de formule 1 waarbij de 100e seconde en mm telt. Console is meer iets van een bmx wedstrijd.

De multi player van GRAW was leuk. Maar niet vergelijkbaar met CS.
Anoniem: 75298 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:07:
[...]

Skill gaat niet alleen om de hand en oog coordinatie. Het gaat er ook om hoe creatief jij bent.
Ik zie het zo pc gaming is de top sport zeg maar de formule 1 waarbij de 100e seconde en mm telt. Console is meer iets van een bmx wedstrijd.

De multi player van GRAW was leuk. Maar niet vergelijkbaar met CS.
Wat een bullshit verhaal zeg. Als je zo creatief bent verzin dan iets zodat je wel met een controler om kan gaan.

Jij hebt het de hele tijd over MS die games uitsluit..... dat doen ze niet:
RTS heb je Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II, en die schijnt prima te spelen zijn.
Er zullen er dus nog RTS games volgen als blijkt dat het dus wel goed mogelijk is.

Er zijn ook meerdere FPS en dat is echt een kwestie van wennen. Ik heb zelf ook jaaaaaaren intensief met muis en toetsenbord gespeeld. Een FPS met een controler ging bij mij dus ook ook echt voor geen meter. Maaaaaar... na 1 a 2 dagen oefenen begon het gevoel te komen. Daarna alleen maar progressie geboekt...

De enige die games uitsluit ben jij omdat JIJ niet skilled genoeg bent om met controler om te gaan.
Dus hou a.j.b. op met zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:09
@valkie: Alvast bedankt voor het testen.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken.
1 Kan je normale divx, avi, xvid bestanden via de xbox 360 streamen ?
2 Kan je de nieuwe HD film types .ts, wmvhd films afspelen via de xbox 360 ?
3 Als je al iets kan streamen via de HD of DVD naar je xbox 360 hoe is de kwaliteit in vergelijking met een directe aansluiting op je lcd tv met vga input ?

Ik hoor graag je reactie.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DLP schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:53:
@valkie: Alvast bedankt voor het testen.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken.
1 Kan je normale divx, avi, xvid bestanden via de xbox 360 streamen ?
2 Kan je de nieuwe HD film types .ts, wmvhd films afspelen via de xbox 360 ?
3 Als je al iets kan streamen via de HD of DVD naar je xbox 360 hoe is de kwaliteit in vergelijking met een directe aansluiting op je lcd tv met vga input ?

Ik hoor graag je reactie.
Is al meermalen behandeld in dit topic maar goed:

1. Nee, niet streamen. Wel transcoden onder MCX: http://www.runtime360.com
2. Ja, WMV files kunnen native worden afgespeeld onder MCX. Transport Streams ook, allean dan moet je HDTVPump (ff googlen) installeren op je MCE.
3. Geen idee, geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
TheRitz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:58:
Nou, bij mij begint de 360 ook kuren te vertonen. Heeft zeer zeker met de temperatuur te maken maar goed... daar moet het ding maar tegen kunnen (het is zo'n 32 graden in het hok waar ik zit te gamen).

In PGR3 én in het dashboard hangt het apparaat soms gewoon. Geen gekke beeldlijnen ofzo. Gewoon: hangen. Een reboot en het is weer in orde. Het MS devies: "Reboot ist immer Gut" lijkt ook voor de 360 van toepassing.

Gelukkig heb ik het ding een in goede shop gekocht zodat ik me geen zorgen maak over een eventuele afhandeling van ernstiger problemen mochten die zich voordoen. Goede shop is overigens The Entertainer in Amersfoort (bliep).
Niet om je bang te maken ;), maar zo is het bij mij ook begonnen. Af en toe een freeze in PGR3 waarna het ineens erger werd en na een reboot ik nog slechts 3 min kon gamen en hij vast sloeg. Tot ik de 3 red lights of death zag.

Ik heb verder wel rare dingen gehad met het apparaat maar dat had verder geen gevolgen:

COD2 in het beeld ontstaan in eens allemaal blauwe pixels
PGR3, rare strepen in het beeld
PGR3 beeld dat weg valt om de paar seconden
PDZ geluid is ineens foetsie.

Maar dat deed zich steeds maar 1x voor en daarna nooit meer gehad. Nu constante freezes met de dood als gevolg :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77252

Jongens,

Ik heb zojuist mijn nieuwe tv opgehaald en wel de 32PW9551 welke HD prepared is maar waar ik dus wel HD op zou moeten kunnen gamen.

Ik heb het nog nooit ingesteld op mijn xbox dus ik zit er mee in de knoop.
Ik heb mijn onlangs aangeschafte advanced scart cable afgekoppeld en de standaard kabel (welke ook het schuifje TV-HDTV heeft) aangesloten.

Nu ga ik in mijn xbox naar het display menu en klik op 720p en dan geeft hij bij mij een blauw scherm op de tv. ik zou dan eigenlijk een plaatje moeten zien volgens de xbox zelf.
Dat is dus niet het geval. toen heb ik het schuifje op hdtv gezet en dan merk je dat de xbox gaat resetten. helaas geen beeld en blijft blauw.

Hoe moet ik mijn xbox of tv instellen zodat ik gebruik kan maken van HDTV? doe ik iets fout of is het een andere volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 20:56
Anoniem: 77252 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:08:
Jongens,

Ik heb zojuist mijn nieuwe tv opgehaald en wel de 32PW9551 welke HD prepared is maar waar ik dus wel HD op zou moeten kunnen gamen.

Ik heb het nog nooit ingesteld op mijn xbox dus ik zit er mee in de knoop.
Ik heb mijn onlangs aangeschafte advanced scart cable afgekoppeld en de standaard kabel (welke ook het schuifje TV-HDTV heeft) aangesloten.

Nu ga ik in mijn xbox naar het display menu en klik op 720p en dan geeft hij bij mij een blauw scherm op de tv. ik zou dan eigenlijk een plaatje moeten zien volgens de xbox zelf.
Dat is dus niet het geval. toen heb ik het schuifje op hdtv gezet en dan merk je dat de xbox gaat resetten. helaas geen beeld en blijft blauw.

Hoe moet ik mijn xbox of tv instellen zodat ik gebruik kan maken van HDTV? doe ik iets fout of is het een andere volgorde
Je TV is HD prepared, maar heeft geen HD beeldbuis, je kan geen true HD weergeven omdat de resolutie van je tv niet aan de minimum 1280x720 voldoet.

Je hebt echter wel een HDMI ingang zodat je hd signalen kan ontvangen, enkel kan je geen true hd weergeven, dit wordt namelijk omgezet naar SD... sorry gast maar dit is geen echte HDTV.. dan moet je echter een LCD of in enkele gevallen een plasma hebben atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11:35

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 77252 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:08:
Jongens,

Ik weet niet of het veel nut heeft om op die TV het HD signaal aan de praat te proberen te krijgen. Ik geloof dat die TV wel alle HD signalen aan zou moeten kunnen, maar, in tegenstelling tot een echte HD-Ready TV, alles eerst naar 720x576(de oude SDTV resolutie) omzet voordat alles wordt weergegeven. Je merkt op die TV waarschijnlijk geen enkel verschil tussen 480p en 720p.

Je zou volgens mij alleen de schakelaar op HDTV hoeven zetten en vervolgens de 360 op 720p of 1080i moeten zetten. Dan zou alles moeten werken.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 19-07-2006 18:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hem misschien een domme vraag maar ik heb Chapter 2 geload voor GRAW. Voor wat ik kon lezen zaten er ook een paar nieuwe SP maps bij. Toen ik de GRAW schijf erin stopte kreeg ik wel een update die ik moest installeren en vervolgens ging ik door naar de game. Ik kan hier alleen de nieuwe maps enz. niet vinden... Is er misschien iemand die weet hoe dit precies zit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 69297 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:52:
Ik hem misschien een domme vraag maar ik heb Chapter 2 geload voor GRAW. Voor wat ik kon lezen zaten er ook een paar nieuwe SP maps bij. Toen ik de GRAW schijf erin stopte kreeg ik wel een update die ik moest installeren en vervolgens ging ik door naar de game. Ik kan hier alleen de nieuwe maps enz. niet vinden... Is er misschien iemand die weet hoe dit precies zit ??
Er zitten alleen nieuwe co-op maps bij.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 21:21
Niemand dus Chromehounds aangeschaft? :) Volgens mij is de populariteit van deze game hier in nederland erg matig, weinig winkels hebben de game en ik op forums hoor ik er ook weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Koffiezuiper schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:14:
Niemand dus Chromehounds aangeschaft? :) Volgens mij is de populariteit van deze game hier in nederland erg matig, weinig winkels hebben de game en ik op forums hoor ik er ook weinig over.
Na de demo ben ik ook niet echt onder de indruk

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:49:
[...]

Er zitten alleen nieuwe co-op maps bij.
Ok thnxx voor het antwoord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Royal schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:15:
[...]

Na de demo ben ik ook niet echt onder de indruk
De demo hadden ze beter ook nooit zo online moeten gooien =) Retail versie schijnt echt veel beter te zijn en met name dus ook de online play en die persistant war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 75298 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:10:
[...]

Wat de hel moet ik me bij specifieke tuning voorstellen?

Het leuke van q3 was dat je alleen kon ownen met de juiste cfg. de juiste muis en muispad. prachtig.
anders ga je op de pc waar je nu voor zit q3 spelen. En gebruik je alleen de 360 voor genres, waarvan jij denkt dat ze ook daadwerkelijk thuishoren op de 360. Jij zal iig 1 van de weinige zijn die deze mening heeft, MS zal daarom (gelukkig) ook niet luisteren naar jou mening :P

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77252

BlowFish schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:32:
[...]

Je TV is HD prepared, maar heeft geen HD beeldbuis, je kan geen true HD weergeven omdat de resolutie van je tv niet aan de minimum 1280x720 voldoet.

Je hebt echter wel een HDMI ingang zodat je hd signalen kan ontvangen, enkel kan je geen true hd weergeven, dit wordt namelijk omgezet naar SD... sorry gast maar dit is geen echte HDTV.. dan moet je echter een LCD of in enkele gevallen een plasma hebben atm.
Mijn probleem is al opgelost.

Er zitten bij de standaard scart kabel een 6tal tulp stekkers welke er 3 van in het scart blokje gaan en de andere 3 gebruikte ik eerst niet. Deze moet je nu rechstreeks op de tv aansluiten en dan het speciale kanaal met een hele wazige naam van een paar letters achter elkaar selecteren en voila je hebt HDTV.

En deze tv ondersteunt wel degelijk HD signalen.
Hij heeft welliswaar wat minder beeldlijnen om het het echte HD ready logo to mogen voeren maar hij laat wel degelijk 720p en 1080i signalen door en toont wezelijk verschil met mijn oude sony niet HD breedbeeld tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:21

S2S

Anoniem: 77252 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:23:
[...]

Mijn probleem is al opgelost.

Er zitten bij de standaard scart kabel een 6tal tulp stekkers welke er 3 van in het scart blokje gaan en de andere 3 gebruikte ik eerst niet. Deze moet je nu rechstreeks op de tv aansluiten en dan het speciale kanaal met een hele wazige naam van een paar letters achter elkaar selecteren en voila je hebt HDTV.

En deze tv ondersteunt wel degelijk HD signalen.
Hij heeft welliswaar wat minder beeldlijnen om het het echte HD ready logo to mogen voeren maar hij laat wel degelijk 720p en 1080i signalen door en toont wezelijk verschil met mijn oude sony niet HD breedbeeld tv.
Dat is ook zo, ik heb die TV ook, prachtig beeld. En dat voor die prijs. BTW het kanaal YbPbR wat je dus aanluit met component kabel, das niet wazig, maar dus een component aansluiting.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

mijn xbox gaat ook retour. laaste dagen aleen maar vast lopers.
en zou niet door de hitten mogen want als ik samen met een vriend speel waar het nog heter in huis is die dan niet vast loopt lijkt het me wel duidelijk.
volgens xbox sup moet ik heb gaan opsturen.
wel gaar want dat gaat minimaal 2 weken duren.

moet de hdd mee gestuurt worden? want ben niet van plan me save's kwijt te gaan raken.
heb orgineel een core met hdd erbij gekocht dus ik hou me hdd denk mooi thuis.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 20-07-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Anoniem: 151407 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:49:
mijn xbox gaat ook retour. laaste dagen aleen maar vast lopers.
en zou niet door de hitten mogen want als ik samen met een vriend speel waar het nog heter in huis is die dan niet vast loopt lijkt het me wel duidelijk.
volgens xbox sup moet ik heb gaan opsturen.
wel gaar want dat gaat minimaal 2 weken duren.

moet de hdd mee gestuurt worden? want ben niet van plan me save's kwijt te gaan raken.
heb orgineel een core met hdd erbij gekocht dus ik hou me hdd denk mooi thuis.
Als het goed is geeft de Xbox support aan of je je harddisk moet mee sturen of niet. In mijn geval hoefde dit niet. (ik heb ook een core met losse HDD).
Die van mij is gisteren opgehaald door UPS, zal vandaag/morgen wel in Duitsland worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vind het echt slecht dat ik overal lees dat de xbox met zoveel hardware failure's uitvalt.
natuurlijk lees je niet de goede verhalen maar jah. hoop gewoon niet de box 2 weken kwijt te zijn.
je betaald wel voor je live account die je dan niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 19:36
Ik heb 'm hier in Hengelo/Enschede echt overal zien liggen.
Maar ik vond de demo dermate slecht dat ik het geen aanschaf waard vindt. Hij krijgt overal ook erg matige reviews, dat zou ook een verklaring voor de populariteit zijn.
If you don't have Xbox Live, don't bother with this game. Since all the single-player missions are training sessions for the online experience, it really feels like an incomplete, unfulfilling package by itself. That being said, the online modes definitely deserve credit. It's one of the most robust multiplayer packages on the Xbox 360, offering a persistent world within which players can wage numerous sorts of war, make money, buy more parts and assemble more powerful Hounds. Despite the options for customization, Chromehounds' core battle mechanics suffer from a severe lack of variety. Since each Hound is so slow, there's little to do in battle aside from aim, lazily strafe, and shoot. Gauging aimed shots isn't difficult; most players should get the idea within an hour or two of training. As such, it's only those who are willing to use each of the six RTs to their fullest tactical potential that will glean any enjoyment from this game. Yet even while using proper RT tactical maneuvers, playing Chromehounds only amounts to a point and shoot experience, despite its impressive customization complexities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand al die nieuwe arcade game Cloning Clyde aangeschaft ? Hij ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen. Deet me een beetje aan Earthworm Jim denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ik zou dat spel ook maar niet aan schaffen, want het schijnt letterlijk een XBOX 360 killer te zijn.
Zie dit bericht www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60877

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

kazuka schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:14:
Iemand al die nieuwe arcade game Cloning Clyde aangeschaft ? Hij ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen. Deet me een beetje aan Earthworm Jim denken :P
Idd, Earthworm Jim meets Abe :P
Ga 'm vanavond eens proberen. Ik hou wel van een 'goofy' platformer op z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn rotte 360 is aangemeld. op naar de 3 weken zonder O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Heb vandaag een Xbox 360 gekocht :)

Leuk ding gek :) nu nog wat games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die wireless controller is echt heeeeerlijk.

Ik had eerst zo mijn twijfels.. maar is helemaal top hoor :D

Eindelijk af van dat kut draad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Anoniem: 128210 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:54:
Die wireless controller is echt heeeeerlijk.

Ik had eerst zo mijn twijfels.. maar is helemaal top hoor :D

Eindelijk af van dat kut draad :D
Dat had ik ook. Ik heb mijn 360 nu 2 maanden en dat wireless is zo relaxed! Helemaal dat ik de xbox aan en uit kan doen vanuit mn luie stoel/bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Bigg Balls schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:19:
[...]

Dat had ik ook. Ik heb mijn 360 nu 2 maanden en dat wireless is zo relaxed! Helemaal dat ik de xbox aan en uit kan doen vanuit mn luie stoel/bed.
Idd relaxed. Alleen maar hopen dat de goede game erin zit, anders kan je nog lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-05 16:07

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 151407 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:14:
mijn rotte 360 is aangemeld. op naar de 3 weken zonder O-)
Valt wel mee hoor, heb em vorige week vrijdag aan ups meegegeven, kreeg gister een emeel dat de xbox in het service center ontvangen was en vandaag al een emeel dat ie (of een nieuwe :D) weer terug gestuurd is. Hoop em morgen of begin volgende week binnen te hebben.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

De mensen die Chromehounds feitelijk hebben zijn zeer te spreken over de multiplayer tho:
quote: Rival24
I finally started winning some games. Damn this is so f*cking sweet
quote: Chris
I heard that the demo doesn't do justice to what it's really like because the online multiplayer portion is so much better.

Is that true?
quote: jrichar3
I just rented it last night, and I think I'll own this at the end of the week.
quote: Rival24
Online multiplayer is amazing, with small squads, 3-6 people it's just one big awesome battle. Everybody moving around with their custom built hound in 6 different classes. And the feeling you get when you destroy an enemy hound is 10 times better than killing an enemy in GRAW :P There's just so much stuff to do online, from simply building a hound to voting for a senator or something for your country.

And indeed, the demo sucks major cock compared to the full game.
quote: Kicks
You're so right. The satisfying explosion, great teamwork, and mech customization that I'm still learning make this game awesome. I'm going through SP now just to earn the parts for completing the missions
Consensus is wel ook dat de SP campaign zuigt :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Yup en ik stem volledig met die lui mee :) SP is gewoon een uitgegroeide training mode, niet meer en niet minder :) Natuurlijk kom je in de SP mode meer te weten over de verschillende naties en waarom er oorlog is.

In de SP mode leer je gewoon hoe je de verschillende classes (RT's) het beste kan gebruiken en verschillende tactics voor op het slagveld. Het is niet zo verwonderlijk dat je onderdelen krijgt voor je mech zodra je een missie hebt gehaald, als dit niet het geval was zou niemand de SP doen denk ik :)

Zodra je Xbox Live betreed kom je direct in een andere "wereld". Je krijgt landkaart waarop je verschillende gebieden ziet en zo zie je ook welke gebieden veroverd zijn of vernietigd. Ook krijg je diverse nieuws berichten te zien van wat er precies is gebeurd, veroverde gebieden, wie een donatie heeft gemaakt naar jouw fractie, of waar de hell is losgebarsten, deze feature vind ik erg geinig want zo krijg je echt het gevoel dat je ook in een oorlog zit die alsmaar door blijft gaan.

Online heb ik nog niet zoveel ervaring mee helaas, heb nog geen squad gevonden die ik kon joinen jammer genoeg. Ben voornamelijk bezig geweest met online missies om zo wat geld te krijgen. Beginners missies bestaat uit bv zoveel mogelijk tanks uitschakelen in 10 minuten en daar krijg je dan geld voor. Hiermee kan je weer nieuwe onderdelen voor je mechs in de shop :) Wat ook geinig is het feit dat zodra je capital vernietigd is dat je ook geen onderdelen meer kan kopen, moet je dus weer wachten totdat het weer veroverd is.

Het samenstellen van je mech is in het begin een beetje wennen, je krijgt enorm veel data naar je toe gesmeten maar met een simpele guide in het begin krijg je het al vrij snel in de gaten hoe het werkt. Het maken van een mech is simpel gezegd 8) _/-\o_ Gisteravond ben ik hiermee gewoon circa 2 uur mee bezig geweest om steeds andere wapens te testen en configuraties :) Dit kan je allemaal doen op een test veld. Je hebt zoveel mogelijkheden met deze feature dat is gewoon ongelovelijk.

Ik kan niet wachten om mijn mech online te testen en straks samen te werken in een squad :) Deze koffiezuipert heeft voor 3 maanden live en zal hier nu echt veel gebruik van maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koffiezuiper schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:56:
Yup en ik stem volledig met die lui mee :) SP is gewoon een uitgegroeide training mode, niet meer en niet minder :) Natuurlijk kom je in de SP mode meer te weten over de verschillende naties en waarom er oorlog is.

In de SP mode leer je gewoon hoe je de verschillende classes (RT's) het beste kan gebruiken en verschillende tactics voor op het slagveld. Het is niet zo verwonderlijk dat je onderdelen krijgt voor je mech zodra je een missie hebt gehaald, als dit niet het geval was zou niemand de SP doen denk ik :)

Zodra je Xbox Live betreed kom je direct in een andere "wereld". Je krijgt landkaart waarop je verschillende gebieden ziet en zo zie je ook welke gebieden veroverd zijn of vernietigd. Ook krijg je diverse nieuws berichten te zien van wat er precies is gebeurd, veroverde gebieden, wie een donatie heeft gemaakt naar jouw fractie, of waar de hell is losgebarsten, deze feature vind ik erg geinig want zo krijg je echt het gevoel dat je ook in een oorlog zit die alsmaar door blijft gaan.

Online heb ik nog niet zoveel ervaring mee helaas, heb nog geen squad gevonden die ik kon joinen jammer genoeg. Ben voornamelijk bezig geweest met online missies om zo wat geld te krijgen. Beginners missies bestaat uit bv zoveel mogelijk tanks uitschakelen in 10 minuten en daar krijg je dan geld voor. Hiermee kan je weer nieuwe onderdelen voor je mechs in de shop :) Wat ook geinig is het feit dat zodra je capital vernietigd is dat je ook geen onderdelen meer kan kopen, moet je dus weer wachten totdat het weer veroverd is.

Het samenstellen van je mech is in het begin een beetje wennen, je krijgt enorm veel data naar je toe gesmeten maar met een simpele guide in het begin krijg je het al vrij snel in de gaten hoe het werkt. Het maken van een mech is simpel gezegd 8) _/-\o_ Gisteravond ben ik hiermee gewoon circa 2 uur mee bezig geweest om steeds andere wapens te testen en configuraties :) Dit kan je allemaal doen op een test veld. Je hebt zoveel mogelijkheden met deze feature dat is gewoon ongelovelijk.

Ik kan niet wachten om mijn mech online te testen en straks samen te werken in een squad :) Deze koffiezuipert heeft voor 3 maanden live en zal hier nu echt veel gebruik van maken 8)
toon volledige bericht
Hmmm, dit klinkt toch wel erg relaxed (demo heb ik na 5 minuten afgezet)...

M'n loon is net gestort en ik stond eigenlijk op het punt de stad in te gaan om LOTR aan te schaffen, maar je hebt me aan het twijfelen gebracht. LOTR wou ik kopen omdat ik eigenlijk sinds c&c geen RTS meer heb gespeeld. Weer eens wat anders voor mij. Maar een mech game heb ik helemaal nog nooit gespeeld. Maar als ik dit zo lees kan dat online erg leuk zijn.

Ik ga nog maar ff wat reviewtjes lezen en de demo maar eens spelen. Kijken of ik toch maar beter voor Chromehounds moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vond bij de demo van Chromehounds die vreselijk goedkope midi-muziek zo ergerlijk :D Is dat in de full game ook nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04 13:02
Kan je ergens die 360 voedingen los kopen?
Ik speel de ene keer in de woonkamer en de andere keer in de slaapkamer met de Xbox en heb geen zin om elke keer weer allerlei kabels aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

kazuka schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:33:
Ik vond bij de demo van Chromehounds die vreselijk goedkope midi-muziek zo ergerlijk :D Is dat in de full game ook nog steeds zo?
Wat is nou een van de beste functies van de Xbox 360??.. je eigen muziek natuurlijk. _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:46
Moet je net een beetje mazzel mee hebben. Ik heb een tweede stroomkabel van iemand over kunnen nemen waarvan de Xbox gestolen was (zonder kabels)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:02
Macer schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:56:
Moet je net een beetje mazzel mee hebben. Ik heb een tweede stroomkabel van iemand over kunnen nemen waarvan de Xbox gestolen was (zonder kabels)
Xbox gestolen in je eigen huis? En welke inbreker neemt nou een Xbox mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Aubergine schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:03:
[...]

Waarom niet.. Voor een Xbox 360 met controllers en spel leg je al gauw €500 neer. Kun je beter deXbox jatten dan een portomonee, dan heb je waarschijnlijk €50 aan kleingeld.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
Koffiezuiper schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:56:

toon volledige bericht
Is Chromehounds dan meer een soort MMORPG in zijn multiplayer vorm? Ik bedoel dan hoe je de wereld hebt achtergelaten toen je uitlogde kan die ondertussen door andere gamers weer veranderd zijn? Dat is natuurlijk wel heel erg cool als dat zo is.

Ben benieuwd naar het antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

begin ook wel enthousiast te worden van Koffiezuiper zn review :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Aubergine schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:03:
[...]

Was gestolen uit z'n hotelkamer.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:02
Wie neemt er nou een xbox mee op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah, was er net uit dat ik Chomehounds wou aanschaffen, is ie nergens te vinden in A'dam centrum.

Het aanbod bj de meeste FRS daar is sowieso beroerd. Meestal hooguit 10 verschillende games ofzo.
Dacht dat ik bij Fame wel zou slagen maar die zaten zonder elektricitet toen ik daar aankwam :'(

Naja, misschien dat ik morgen maar ff richting MM Arena ga. Daar is het aanbood in het algemeen een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Kaap schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:26:
[...]
Is Chromehounds dan meer een soort MMORPG in zijn multiplayer vorm? Ik bedoel dan hoe je de wereld hebt achtergelaten toen je uitlogde kan die ondertussen door andere gamers weer veranderd zijn? Dat is natuurlijk wel heel erg cool als dat zo is.

Ben benieuwd naar het antwoord...
Ja, je hebt namelijk een wereldkaart met verschillende steden die je dus kan overnemen als factie/squad. Een oorlog duurt een bepaald aantal uren, volgens mij twee of drie dagen, vrij lang in ieder geval. Ik weet nog niet precies hoe en wat met dat aspect :) Maar momenteel heeft Tarakia dus een control van 27.3% over de gehele wereldkaart, aan jouw squad dus de taak om daar 100% van te maken en deze oorlog te winnen.

Online speel je tegen zowel AI gestuurde tegenspelers en normale mensjes natuurlijk. Wat ook een leuk punt is het feit dat elke factie ook zo zijn eigen specifieke onderdelen heeft. Zo kan je in een andere factie andere onderdelen kopen.

In een zekere zin heeft het dus wel iets van een MMORPG.. ze noemen het zelf ook een Persistant War :) mmorpg dus in een kleine vorm. Zonet logde ik dus ook weer in en kreeg ik een nieuws bericht dat een bepaalde stad onder vuur ligt en dat ik daar naartoe kan gaan met mijn squad om mee te helpen. Ik hoop dat ik vanavond serieus wat kan proefen van wat squad based actie online en zal mijn impressie wel posten dan.

Ik ben tenminste blij dat ik de game gekocht heb, ondanks de slechte demo en reviews want ik vermaak me sierlijk. Maar vergeet niet smaken verschillen ;) Ik vind het tenminste een fijne afwisseling dan ipv al die arcade stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:44

danplo

The Force is strong with me

Is er online ook een zaak waar je niet alleen de faceplates kan kopen, maar waar je ook de zijkanten kan laten veranderen ??
Soms zie ik wel eens vette Xbox360 computers die geheel andere body hebben. :9
Ben dat witte huidje wel een beetje zat namelijk.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

danplo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:34:
Is er online ook een zaak waar je niet alleen de faceplates kan kopen, maar waar je ook de zijkanten kan laten veranderen ??
Soms zie ik wel eens vette Xbox360 computers die geheel andere body hebben. :9
Ben dat witte huidje wel een beetje zat namelijk.
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,205.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:44

danplo

The Force is strong with me

Bedankt ;)
Ik ga het gelijk even bekijken. :9

PS:
Zijn er toevallig ook Star Wars Xbox 360 skin Cases ergens te koop ??
Met Google kan ik niks vinden helaas, en ebay ook niet :?

[ Voor 25% gewijzigd door danplo op 21-07-2006 21:30 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Afbeeldingslocatie: http://www.meandwii.nl/dump/koffiezuipermech.jpg

Zo even fijn onderuit zitten, ventilator aan en een mech in elkaar knutselen. Wie had dat nou gedacht voor de vrijdagavond ;) Tot zover vermaak ik me dus prima met alleen deze optie al :+

Wat is trouwens de release date voor Dead Rising? Ik zie 15 September staan op Dimplus, moeten we echt nog zolang wachten voor die game? Over iets langer dan twee weken komt die al uit in de USA, de rotzakken :) Dacht juist dat het verschil tussen release dates wat zou verminderen deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ik ga straks een 360 premium halen. is er nog iets waar ik op moet letten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Neem vooral geen lege doos mee ;)

Volgens mij zijn er niet echt verschillen te ontdekken aan de dozen, dus het type dvd speler (voor de firmware flashers) e.d. kan je vanaf de buitenkant niet zien. Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om een play and charge kit aan te schaffen. Daarmee heb je een accu die je direct kan opladen via een USB kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Pewwy schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:46:
Neem vooral geen lege doos mee ;)

Volgens mij zijn er niet echt verschillen te ontdekken aan de dozen, dus het type dvd speler (voor de firmware flashers) e.d. kan je vanaf de buitenkant niet zien. Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om een play and charge kit aan te schaffen. Daarmee heb je een accu die je direct kan opladen via een USB kabel :)
ok thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

en zorg dat je bv een le32r71 van samsung ofzo meeneemt.

heb ik ook staan en maakt het xboxen een stuk interesanter als met mijn gewone tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

ik zou trouwens als ik jou was zo'n batterij cradle halen ipv play and charge... bespaart je de irritatie van een kabel uit je prachtige 360 :) tenminste zo zie ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koffiezuiper schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 22:53:
[afbeelding]

Zo even fijn onderuit zitten, ventilator aan en een mech in elkaar knutselen. Wie had dat nou gedacht voor de vrijdagavond ;) Tot zover vermaak ik me dus prima met alleen deze optie al :+
Nerd :P
Hoe zit het trouwens met het aantal spelers online. Beetje druk ??
Ik wil die game ook aanschaffen maar dan moeten er wel genoeg spelers op live zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Anoniem: 134612 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Nerd :P
Hoe zit het trouwens met het aantal spelers online. Beetje druk ??
Ik wil die game ook aanschaffen maar dan moeten er wel genoeg spelers op live zitten...
Een online match kan met een totaal van 12 mensen tegelijk, 6vs6 dus. Hoeveel lui er totaal nu online zitten? Ik heb totaal geen idee :) Kan alleen de squads bekijken die bij mijn fractie zitten namelijk maar ik heb wel al veel lui voorbij zien komen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ik heb met mijn microfoon wel ruis (voor als ik de kabel beweeg.) is dat normaal, kan ik het fixxen ? of is mn headset brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batman2k schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:20:
ik heb met mijn microfoon wel ruis (voor als ik de kabel beweeg.) is dat normaal, kan ik het fixxen ? of is mn headset brak?
als je headset ruis geeft bij het bewegen van je kabel kan je een bruekje hebben of een vieze connector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:24:
[...]

als je headset ruis geeft bij het bewegen van je kabel kan je een bruekje hebben of een vieze connector
nou hij komt net uit de doos.. das dus weer mooi *** als ie nu al niet (goed) werkt.
zal connector ff schoonmaken en in de controller ingang ff blazen kijken of het helpt. zoniet dan microsoft bellen ?

[ Voor 13% gewijzigd door mellowpimp op 22-07-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Had ik ook in het begin, na een tijd gebruikt verdwijnt het ruis vanzelf (atleast bij mij)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ja heb ff de connector schoongemaakt met een doekje en dat ingang ff ingeblazen. hoor nu al geen ruis meer dus denk dat het wel goed zit.. hopen dat het zo blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door mellowpimp op 22-07-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Fight Night demo is wel vet :)

Hoewel ik niet echt hard kan slaan 8)7 win ik toch whahahaha

Erge graphics ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Star Wars video van e3 is released!

Een nieuwe Jedi Knight :D

http://news.teamxbox.com/...e-Powers-Tech-Demo-Movie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

BlowFish schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:32:
[...]

sorry gast maar dit is geen echte HDTV.. dan moet je echter een LCD of in enkele gevallen een plasma hebben atm.
Je hebt gelijk, dit is geen echte HDTV... Daar houd het enige negatieve commentaar ook gelijk mee op want de beeldkwaliteit van deze 32pw9551 met HD beelden is zeer goed te vergelijken met veel duurdere lcd tv's op sommige vlakken zelfs veel beter dan LCD tv's.

Omdat een CRT tv niet met pixel werkt, mag/kan je het aantal beeldlijnen ook niet 1 op 1 vergelijken met LCD tv's. Zet je xb360 eens op 720p en dan op deze 32pw9551. Je zult ontzettend spijt krijgen van die €1000,- die je teveel hebt betaald voor je LCD tv om enkel HD te kunnen gamen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 17:51
damn, dit is nou eindelijk wat je wilt doen als je een jedi bent, mannekes gooien!
kan me nog herinneren dat ik met hl2 ook altijd die ventjes aan het hengelen was, geweldig! :D

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Vrijdag had ik mijn xbox gekocht en had na een tijdje gamen een vastloper met Table Tennis.
Zaterdag speelde ik het spel weer en deed het geluid raar.
Zondag had ik de demo van FN3 gedownload na een een minuut spelen liep ie vast.
Het vastlopen resulteert in freezing van de games.
Is dit een kwaal of moet mijn XBOX terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 20:23
Is er genoeg ventilatie om je 360 heen? Als dat genoeg is zou ik gewoon contact opnemen met Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Wekko schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:22:
Is er genoeg ventilatie om je 360 heen? Als dat genoeg is zou ik gewoon contact opnemen met Microsoft.
je genoeg ventilatie, hij staat gewoon open op de grond met genoeg ruimte eromheen.
contact met microsof via telefoon of mail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:21

S2S

ratsja schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:13:
Vrijdag had ik mijn xbox gekocht en had na een tijdje gamen een vastloper met Table Tennis.
Zaterdag speelde ik het spel weer en deed het geluid raar.
Zondag had ik de demo van FN3 gedownload na een een minuut spelen liep ie vast.
Het vastlopen resulteert in freezing van de games.
Is dit een kwaal of moet mijn XBOX terug ?
Ja is heel normaal, lijkt me helemaal geen probleem. Na de minuut de console uit en aanzetten doen we hier allemaal! Wij hebben namelijk ook om de minuut vastlopers, hoort bij de gameplay.

Je hebt egenlijk je eigen vraag al beantwoord :D

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:54:
Die Fight Night demo is wel vet :)

Hoewel ik niet echt hard kan slaan 8)7 win ik toch whahahaha

Erge graphics ook :9~
Spel zelf is nog veeeeul vetter ;)

* Anoniem: 640 heeft na een interne worsteling met zich zelf vanmorgen toch FN3 gekocht ipv Chromehounds en is daar voorals nog niet erg verdrietig om... wat een kikke spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

S2S schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:36:
[...]

Ja is heel normaal, lijkt me helemaal geen probleem. Na de minuut de console uit en aanzetten doen we hier allemaal! Wij hebben namelijk ook om de minuut vastlopers, hoort bij de gameplay.

Je hebt egenlijk je eigen vraag al beantwoord :D
Ik wist dat er problemen waren met de xboxen in het begin, deze van mij is van maart MFD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

ratsja schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:56:
[...]

Ik wist dat er problemen waren met de xboxen in het begin, deze van mij is van maart MFD.
Gewoon meteen terugbrengen naar de winkel binnen 8 dagen, zij zijn verplicht je een nieuwe te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

curry684 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:08:
[...]

Gewoon meteen terugbrengen naar de winkel binnen 8 dagen, zij zijn verplicht je een nieuwe te geven :)
Ik heb al contact gehad met microsoft, ik moest hem proberen zonder HD.
Vanavond maar even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Waarom via MS spelen? Ding doet het niet binnen 8 dagen = terug naar winkel rennen en nieuwe eisen. Scheelt je een hoop gezeik met opsturen en al, je krijgt meteen een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

curry684 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:35:
Waarom via MS spelen? Ding doet het niet binnen 8 dagen = terug naar winkel rennen en nieuwe eisen. Scheelt je een hoop gezeik met opsturen en al, je krijgt meteen een nieuwe.
Heb je ook gelijk in, hoop ik wel dat ze er nog eentje hebben liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160603

ff een vraagje..
Heb de volgende situatie:

xbox is op mn LCD tv aangesloten via de Microsoft VGA kabel.
xbox spuugt 1360x768 uit, en mn tv heeft een native resolutie van 1366x768

Nou heb ik rechts van mn scherm een zwarte verticale balk lopen, en ik dacht eerst dat dat door die 6 pixels verschil kwam. Echter, die balk is wel zo'n 1 cm breed, dus ik vraag me af of dit ook echt wel het probleem is. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:20

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat met net pas opvalt:

Een paar weken geleden heb ik de Solo Career van PGR3 op Platinum uitgespeeld. Als ik bij Achievements kijk dan zie ik dat ik Silver Champion, Gold Champion en Platinum Champion ben geworden.

Ik heb de Solo Career in 1x op Platinum gereden. Dus niet eerst op Gold en daarna op Platinum, maar direct op Platinum. Je zou zeggen dat ik dan gelijk ook Steel Champion ben. Dit is echter niet het geval. Vrienden van mij die eerst op Gold hebben gereden hebben wel de Steel Champion Achievement. Dit is volgens mij een zeer lelijke bug, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Ik heb geen zin om alles op Steel te rijden!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

Iemand die weet of er al een releasedate is voor Pro Evolution 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Weet iemand hier of je ook een losse adapter bij kan kopen voor de 360?
Dus de standaard meegeleverde stroomkabel voor het apparaat.

Ik neem de box soms wel eens mee naar iemand anders en zou de kabels bij de tv graag laten liggen zoals ze liggen en wat extra kabels hebben die ik mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:10
Alleen de stroomkabel dus echt? Die kan je gewoon zelf maken. Neem zon kabel die je bij je computer ofzo krijgt en snij daar een stukje uit. Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Anoniem: 53576 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:47:
Iemand die weet of er al een releasedate is voor Pro Evolution 6?
Als het goed is eind oktober..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Macer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:50:
[...]

Dat duurt gewoon nog veel te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Iemand enig idee wanneer die cam uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43

rally

Deyterra Consultancy

Of die 40GB harddisk? :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe is de DOA 4 demo ?
Iemand deze al binnen gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
lowfi schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:49:
Alleen de stroomkabel dus echt? Die kan je gewoon zelf maken. Neem zon kabel die je bij je computer ofzo krijgt en snij daar een stukje uit. Klaar :)
Misschien dat ik je verkeerd begrijp hoor of dat je mij verkeerd begreep maar hoe kom ik op jouw manier aan die xbox stekker aan de ene kant dan en waarom leveren ze dat dikke blok erbij als jij suggereert dat je die niet echt nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:10
Ik begreep jou verkeerd ;) De adapter zelf heb je natuurlijk nodig en die kan je niet uitsnijden :P De kabel die van de muur naar die adapter loopt is echter ook iets anders dan een normale stroomkabel maar die kan je wel zelf "maken". Zo duidelijker? Voor een andere adapter zal je denk ik MS even moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo na een weekje gamen met mijn 360 op mijn samsung le32r71 moet ik zeggen dat de kwaliteit van de 360 me eindelijk geeft wat ik ervan verwachte maar met mijn sony trinitron 100 hz niet kreeg

heb er wel 2 dagen voor nodig gehad voordat ik erachter kwam hoe ik hem op 1080 pi kon zetten of hoe dat dan ook heet.

dacht dat doet hij automatish wel maar moet je dus in het menu ergens doen d-:
de tv op gaming mode gezet en normal color en woei daar ging ik met burnout.

eigenlijk niks anders gedaan ondaks het mooie weer d-:
van de week en volgend weekend maar inhalen.
ik kan deze tv aan iedereen dus aanraden die toch een lcdtje wil halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Macer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:50:
[...]

Confirmed, ik zag in een gameswinkel in Parijs dit weekend een officiele promoposter voor PES6 met oktober erop genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Confirmed, ik zag in een gameswinkel in Parijs dit weekend een officiele promoposter voor PES6 met oktober erop genoemd.
cool...dan kan het aftellen beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
Ik gebruik mijn Xbox ook veel om muziek van mijn media center af te spelen. Waar ik me aan erger is dat de Xbox 360 de ID3 tags uitleest en je dus muziek ziet op artiest, genre of album. Erug annoying als je je ID3 tags niet op orde hebt. De complete muzieklijst is helemaal een ramp.

Iemand die wellicht weet of er plugins voor media center zijn die ook de bestandsnaam aan kan leveren aan de 360? Want om nou 75GB aan MP3 tags te gaan controleren is me wel erg veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Anoniem: 63800 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:27:
zo na een weekje gamen met mijn 360 op mijn samsung le32r71 moet ik zeggen dat de kwaliteit van de 360 me eindelijk geeft wat ik ervan verwachte maar met mijn sony trinitron 100 hz niet kreeg

heb er wel 2 dagen voor nodig gehad voordat ik erachter kwam hoe ik hem op 1080 pi kon zetten of hoe dat dan ook heet.

dacht dat doet hij automatish wel maar moet je dus in het menu ergens doen d-:
de tv op gaming mode gezet en normal color en woei daar ging ik met burnout.

eigenlijk niks anders gedaan ondaks het mooie weer d-:
van de week en volgend weekend maar inhalen.
ik kan deze tv aan iedereen dus aanraden die toch een lcdtje wil halen
heb je op die speciale game modus ook minder ghosting dan normaal 8 ms? (als je het ten minste kan vergelijken omdat je nog geen LCD TV hebt gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En we kunnen hier verder gaan: Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 25-07-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online