Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23

S2S

Shiverzz schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:35:
Moet zeggen dat de “style pack” weer een toffe nieuwe collectie scheurijzers aan PGR3 toevoegt. Eindelijk kan ik m’n garage voorzien van enkele Beemers (o.a. M3 CSL :9~ ).

Ook die nieuwe gamemodes/achievements zullen weer voor de nodige extra uurtjes gameplay gaan zorgen. Wederom niets dan lof !!

Big ups Bizarre !! _/-\o_
Pagani Zonda F

Deze is zooooooooooooooooo fijn, ik haal makkelijk goud.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

En nog steeds loopt de xbox vast als ik in PGR3 de guideknop indruk :(

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

D.R. schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:23:
En nog steeds loopt de xbox vast als ik in PGR3 de guideknop indruk :(
Dat zou niet moeten! Want die bug is gepatched, mss zijn er wat nieuwe bugs in geslopen na de update van vandaag. Mijn X360 liep vast in het menu van PGR3(mn X360 loopt nooit vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27
S2S schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:35:
[...]

Dat zou niet moeten! Want die bug is gepatched, mss zijn er wat nieuwe bugs in geslopen na de update van vandaag. Mijn X360 liep vast in het menu van PGR3(mn X360 loopt nooit vast)
Ik heb de laatste tijd weleens dat de menu's in PGR3 heel langzaam/schokkerig bewegen en traag reageren op de controller, na een minuut is dan alles weer normaal..... Alsof de 360 andere dingen aan het doen is. (had dit al voor de laatste update)

En trouwens idd regelmatig een vastloper als ik online aan het racen ben en op de guide knop druk.

Edit: volgens mij zit de hele wereld de RUF R.K. Spyder te downen :( , gaat retetraag :O

[ Voor 8% gewijzigd door Marcusso op 12-07-2006 20:14 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:05:
bleg had net 3 vastlopers binnen 10 min. was graw online aan spelen en ding bleef maar vast lopen.
begin er moe van te worden. tijd voor een rma denk maar.
Ik heb nooit geen vastlopers met mijn Xbox360.
Maar net als jij met GRAW ( dit alleen als ik online speel ) loop mijn Xbox360 heel vaak vast.
Weet niet of dit aan het spel ligt, want met andere spellen geen vast lopers.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik heb pas een paar keer een vastloper gehad met Full Auto maar dat kwam omdat die demo niet goed was gedownload, heb de demo opnieuw gedownload en niks meer aan het handje.

Mijn broertje leent de Xbox voor de 1.5 week dat ik op vakantie ben, kom terug van vakantie en ja hoor 3 rode lampjes, Xbox stuk :( |:(. Snap er echt helemaal geen fuck van, zo heb je nooit problemen en zo is je Xbox in een keer kapot zonder reden :X.

Morgen opsturen voor reparatie, hoop dat het niet te lang gaat duren. En ik mag me hardeschijf gewoon thuis houden :D.

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 12-07-2006 21:11 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vraagje, kon het niet vinden in de OP; wat is een goeie plek (winkel omstreken A'dam of online) om xbox live prepaid voor 3 of 12 maanden te kopen? Want ik zie alleen maar van die xbox marketplace points, waar ik nogal weinig aan heb (toch?)

Kortom, wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Vandaag mijn 360 teruggekregen na 2 weken. Ziet er zeker nieuw uit en productiedatum 4-4-2006.
Nu loopt wel MotoGP vast tijdens het zoeken naar Friends Time als ik live wil gamen. :S
Even testen met andere games. Downloaden van demo's geen probleem gehad tot nu toe.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
apNia schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:08:
Vraagje, kon het niet vinden in de OP; wat is een goeie plek (winkel omstreken A'dam of online) om xbox live prepaid voor 3 of 12 maanden te kopen? Want ik zie alleen maar van die xbox marketplace points, waar ik nogal weinig aan heb (toch?)

heb het gehaald bij Fame (dam) maar zal dus ongetwijfeld bij iedere Free Record Shop achtige zaak gewoon te halen zijn. Probeer anders Media Markt bij de Arena

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:17:
Vandaag mijn 360 teruggekregen na 2 weken. Ziet er zeker nieuw uit en productiedatum 4-4-2006.
Nu loopt wel MotoGP vast tijdens het zoeken naar Friends Time als ik live wil gamen. :S
Even testen met andere games. Downloaden van demo's geen probleem gehad tot nu toe.
Dat vastlopen van motoGP is een bekende bug van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 07:23:
Dat vastlopen van motoGP is een bekende bug van deze game.
Een dag na de release van MotoGP heeft Climax al een patch voor dit probleem beloofd, maar tot op heden....nada noppes :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik zie hier allemaal berichten staan over vast lopers:
Zijn er meer mensen die vast loop problemen hebben in Far Cry aangezien dit bij mij elke keer gebeurd op het zelfde punt van het spel :( . met andere spellen nog nooit vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Lord_T schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 06:57:
[...]

heb het gehaald bij Fame (dam) maar zal dus ongetwijfeld bij iedere Free Record Shop achtige zaak gewoon te halen zijn. Probeer anders Media Markt bij de Arena
maar die marketplace points hebben er niks mee te maken dus he? die kan je niet inwisselen voor zegmaar 3 maanden live gold ofzo? Want die marketplace shit wordt in overvloede aangeboden, maar als ik zoek op de freerecordshop site is er geen live prepaid stuff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
apNia schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:22:
[...]

maar die marketplace points hebben er niks mee te maken dus he? die kan je niet inwisselen voor zegmaar 3 maanden live gold ofzo? Want die marketplace shit wordt in overvloede aangeboden, maar als ik zoek op de freerecordshop site is er geen live prepaid stuff...
Nee je moet gewoon vragen naar Xbox live abbonnement. Dan vertellen ze je in elke winkel wel of ze het op voorraad hebben.
Als je het kan vinden, maar dat is vrijwel onmogelijk - kan je een oud xbox1 spel kopen met een jaar gratis xbox live. Die werken ook met de nieuwe live en zijn stukken goedkoper. Maar zoals ik zei is de kans daarop vrijwel nihil. Je beste kans heb je gewoon door naar binnen te lopen bij Fame of Free Record shop en te vragen naar xbox live abbo. Ze hadden het bij mij bij de eerste winkel al :P

En die marketplace points wil je uiteindelijk misschien ook wel een paar als dat arcade fight spelletje uitkomt :D Maar das eigen keuze :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:44:
Zijn er meer mensen die vast loop problemen hebben in Far Cry aangezien dit bij mij elke keer gebeurd op het zelfde punt van het spel :( . met andere spellen nog nooit vastloper gehad.
Ja, mijn X-BOX 360 loopt ook regelmatig vast, als ik FIFA Worldcup speel, maar bij 2K NBA bastketbal geen probleem. Je zou haast zweren dat die DVD speler moeite heeft met sommige spellen, dit probleem doet zich ook voor met normale DVD's afspelen dat ie schokt en soms een plaatje van een film met moeite vloeiend over het beeldscherm kan laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Frogger is sinds gisteren beschikbaar, maar het spel gebruikt bij mij niet eens een kwart van het beeldscherm oppervlak. Had dat nog kleiner gekund?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
@ hierboven, ik heb dan weer helemaal geen vastlopers met fifa worldcup

kan me er nog maar 1 herinneren en dat was net nadat ik geupdate had en toen hing ie f f bij PGR

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Yeah, kan mn Prey's vandaag ophalen w00t w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

bij mij loopt de xbox vast ook bij worldcup , meestal alls ik een wedstrijd klaar heb en gespeeld en dan hangt ie gewoon. alleen een druk op de ring of light geeft me de verlossing dat er weer iets gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
apNia schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:08:

dixons online heeft ze

http://www.dixons.nl/De_o.../accessoires/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Ligt het nu aan mij (of m'n TV :+) of is de beeldkwaliteit van de XBOX360 bij de game Fifa World Cup 06 vergelijkbaar met de PS2. Ik heb zo'n platte TV waar ik zelf niet zo'n fan van ben (maar de rest van de familie wel :() dus ik dacht al misschien ligt het daar aan. Als andere dit ook hebben ligt het dus aan de game, als andere dit niet hebben dus aan de TV.

Iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
misschien handig om de desbetreffende tv te vermelden

[ Voor 3% gewijzigd door Giant87 op 13-07-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
giant schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:16:
misschien handig om de desbetreffende tv te vermelden
De TV is een Teco TL2610FMR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:30:
Frogger is sinds gisteren beschikbaar, maar het spel gebruikt bij mij niet eens een kwart van het beeldscherm oppervlak. Had dat nog kleiner gekund?
Dit kun je volgens mij vergroten als je in het spel zit bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
TomGiethoorn schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:33:
Ligt het nu aan mij (of m'n TV :+) of is de beeldkwaliteit van de XBOX360 bij de game Fifa World Cup 06 vergelijkbaar met de PS2. Ik heb zo'n platte TV waar ik zelf niet zo'n fan van ben (maar de rest van de familie wel :() dus ik dacht al misschien ligt het daar aan. Als andere dit ook hebben ligt het dus aan de game, als andere dit niet hebben dus aan de TV.

Iemand een antwoord?
Als ik Fifa op mijn Flat TV (Philips 32PF9966) speel rent mijn PS2 spontaan een hoekje in om zich te gaan schamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:44:
zal wel aan de cd liggen
S2S schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:35:
[...]

die patch heeft bij mij nooit effect gehad. voor de style pack ook al niet

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Chaser2600 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Dit kun je volgens mij vergroten als je in het spel zit bij instellingen.
Volgens mij zit er in de demo niet zo'n instelling, tenzij ik er overheen kijk?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmm, kom er nu pas achter dat lego star wars 2 ook voor de 360 uitkomt :) Dat komt mooi uit nu de originele van de xbox op de compatibility list staat. En nu hopen op mooie nieuwe Star Wars spellen op de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

hmmm nog geen battle for middle earth

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

darkphoenix schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:39:
hmmm nog geen battle for middle earth
Ik kwam nog net de demo daarvan tegen. Hij staat nu op Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het willen weten:

HL2 + Eps.1 + Eps.2 komen naar zowel de xbox360 als de ps3.

Dat niet alleen, ook TF2 komt eraan!! Dit zal bij Eps.2 zitten.

http://www.gamespot.com/news/6153984.html

Ik hoop dat ik dit hier mag posten btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Team Fortress 2 komt niet bij de 360- en PS3-versies. Sorry bout that ;)

En BFME kwam rond 1 uur uit idd, ik ben nog aan het downloaden.
MetroidPrime schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:30:
Yep, maar ook groter, Dat stel je namelijk zelf in door even op Start te drukken tijdens het spel, kun je breedte en hoogte zo aanpassen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door curry684 op 14-07-2006 02:14 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01
Yeee, geloof het laatste forummember ondertussen, maar heb eindelijk mijn xbox 360 premium _/-\o_ . Ik heb hem gelijk op microsoft geregistreerd, voor het geval dat hij korttijdig overlijd. Ik heb PGR3 en Far Cry instinct predator erbij genomen.

Nu heb ik de volgende vraag, ik heb hem nu aangesloten op een kleine philips tv van 37CM, maar nu wil ik hem aansluiten op mijn tft scherm. Dat is een "normale" 19 inch, nu is mijn vraag krijg ik alleen bij pgr3 last van kleine balken onder en boven, of zijn er al meer games bekend waarbij dat het geval is.

Heb nu ff genoeg gexdoost, dus ga slapen.

Slaap lekker allemaal! :Z

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Gister voor het eerst eens geprobeerd online te spelen met GRAW. Vriend van me deed game invite maar telkens kreeg ik de melding Connection to servcer failed. Ook zo lekker duidelijk :S. Andere mensen kwamen gewoon in zijn lobby ook.

Als ik ging zoeken naar games met ANY als criteria vond ik ook maar 2 games. Hier moet aan mijn kant toch wel wat mis zijn maar wat?

Die poorten uit startpost staan geforward dus dat is het probleem niet. De tests voor network komt hij ook allemaal goed door.

Iemand nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Er is niets te zien aan de cd geen krassen of iets en alleen met de uitknop reargeert de xbox weer als ik de cd lade open wil doen dan reargeert de xbox als nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kaap schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:06:
Gister voor het eerst eens geprobeerd online te spelen met GRAW. Vriend van me deed game invite maar telkens kreeg ik de melding Connection to servcer failed. Ook zo lekker duidelijk :S. Andere mensen kwamen gewoon in zijn lobby ook.

Als ik ging zoeken naar games met ANY als criteria vond ik ook maar 2 games. Hier moet aan mijn kant toch wel wat mis zijn maar wat?

Die poorten uit startpost staan geforward dus dat is het probleem niet. De tests voor network komt hij ook allemaal goed door.

Iemand nog enig idee?
Woont die vriend irl toevallig op niet al te lange afstand, of zit hij in het zelfde ip subnet als jij? dat kan namelijk een probleem vormen soms weet ik uit ervaring :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TheEvilCuber schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Woont die vriend irl toevallig op niet al te lange afstand, of zit hij in het zelfde ip subnet als jij? dat kan namelijk een probleem vormen soms weet ik uit ervaring :X
Hij woon in dezelfde stad maar we hebben beide een andere ISP. Maar wat ik er ook aan toevoegde was dat ik helemaal geen games voor GRAW kon vinden.

Ik zal vandaag es met FIfa kijken, als ik dan ook moeite heb, moet het echt aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Kaap schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:06:
Dat ie ze doorkomt zegt niets: het gaat om welke waarde je krijgt bij "NAT". Als daar "Closed" of "Moderate" staat moet je nog wat bijconfiggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
curry684 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:39:
[...]

Dat ie ze doorkomt zegt niets: het gaat om welke waarde je krijgt bij "NAT". Als daar "Closed" of "Moderate" staat moet je nog wat bijconfiggen :)
Bij de test geeft hij bij NAT aan "open". Enigste wat me opvalt is dat de ICMP test erg lang duurt ivm de anderen.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al eerder behanderld maar ik denk van niet.
Met Graw op de 360 zit ik in het hoofdstuk Clear the way en kan niet verder komen. Niet doordat er te sterke vijanden zijn of zo.

Je krijgt twee doelen om anti aircraft posities te vernietigen maar na de tweede geeft het spel niet aan dat je doel is voltooid. De tanks kunnen niet verder hoewel ik de antitankgunner tussen de grote flat en de huizen op de hoek heb doodgesniped. |:(
Als ik gewoon probeer door te lopen op de daken geeft ie aan dat ik in een NOG ongeidentificeerd gebied loop. Je weet wel zo'n grijs gebied wat blauw of rood wordt als je een subdoel hebt voltooid.

Of ik nu mischien naar beneden kan of eerst nog iets moet kapot schieten weet ik niet. De vrachtwagen is al door de tanks vernield! Hoe je het tweede subdoel kan voltooien is me een raadsel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Weet iemand of Project Gotham Racing 3 nog ergens cheap te krijgen is?

of maybe heeft iemand de game liggen in een hoekje, dan wil ik hem ook wel overnemen :)

stuur me een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:14:
Weet iemand of Project Gotham Racing 3 nog ergens cheap te krijgen is?

of maybe heeft iemand de game liggen in een hoekje, dan wil ik hem ook wel overnemen :)

stuur me een mailtje.
xboxworld.nl daar op het forum zijn veel goedkope games te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:16:
Misschien is het al eerder behanderld maar ik denk van niet.
Met Graw op de 360 zit ik in het hoofdstuk Clear the way en kan niet verder komen. Niet doordat er te sterke vijanden zijn of zo.

Je krijgt twee doelen om anti aircraft posities te vernietigen maar na de tweede geeft het spel niet aan dat je doel is voltooid. De tanks kunnen niet verder hoewel ik de antitankgunner tussen de grote flat en de huizen op de hoek heb doodgesniped. |:(
Als ik gewoon probeer door te lopen op de daken geeft ie aan dat ik in een NOG ongeidentificeerd gebied loop. Je weet wel zo'n grijs gebied wat blauw of rood wordt als je een subdoel hebt voltooid.

Of ik nu mischien naar beneden kan of eerst nog iets moet kapot schieten weet ik niet. De vrachtwagen is al door de tanks vernield! Hoe je het tweede subdoel kan voltooien is me een raadsel. :X
Ik ben erachter wat er mis was. Ik hoefde die antitankgunner niet zelf dood te snipen maar de tanks hadden hem kunnen vermoorden. De tanks werkten gewoon zeer slecht mee. Telkens zeggend dat ze niet verder kunnen. Ik moest de tank telkens een stukje naar achteren en een stukje naar voren bewegen zodat hij uiteindelijk de laatste soldaat kon neerschieten. 8)7 (slechte dingen die tanks)Hierdoor is het subdoel automatisch gehaald en komt de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik weet niet of het al genoemd is maar Mass Effect lijkt me een behoorlijk kicken game die nog voor de 360 uit gaat komen.

http://masseffect.bioware.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:07:
ik weet niet of het al genoemd is maar Mass Effect lijkt me een behoorlijk kicken game die nog voor de 360 uit gaat komen.

http://masseffect.bioware.com/
Op Marketplace staat inmiddels een Demo walkthrough (al heeft het volgens mij niks met de demo te maken.....) waarin je iig wat beelden ziet en een beetje een idee van het spel kan krijgen. Niet echt mijn ding iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wekko schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:13:
[...]

Op Marketplace staat inmiddels een Demo walkthrough (al heeft het volgens mij niks met de demo te maken.....) waarin je iig wat beelden ziet en een beetje een idee van het spel kan krijgen. Niet echt mijn ding iig.
Doet me een beetje denken aan "Star Wars: Knights of the Old Republic",
maar dan met een ander jasje. Beetje moeilijk vergelijken met oblivion imho >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Photomode-upload PGR3 werkt (semi)

http://projectgothamracing3.com/photos

Als je niet kan insignen onder photos.

Doe het dan hier onder de leaderboards:

http://projectgothamracing3.com/Live

ben je ingelogged, past dan deze link in de browser:
http://projectgothamracing3.com/photos/photogallery

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/PGR3_vegas_soul2soulPIC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/PGR3_newyorkbridge_soul2soulPIC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/PGR3_sky_soul2soulPIC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/PGR3_newyork_soul2soulPIC.jpg

Wat pics die ik vorig jaar heb gemaakt en gister heb geupload, alleen resized in Photoshop, geen filters in PGR3.

En natuurlijk wel wat photo's uploaden naar het web via PGR3 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 15-07-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
Kan ik nou wel of geen games uit de VS spelen op mijn EU Xbox 360?
thnx in advance!

VeeGee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
VeeGee schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:52:
Kan ik nou wel of geen games uit de VS spelen op mijn EU Xbox 360?
thnx in advance!

VeeGee
Sommige zijn regio vrij en kan je dus wel spelen, en andere helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Over regio-vrije games gesproken, Prey is ook regio-vrij. Kost $40 US dollars bij play-asia.com. Inclusief verzendkosten komt het op zo'n 32 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je capslock de volgende keer uit

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok me kapot daarnet, het loading screen van LoTR:BFME2 loopt er ineens een spin die behoorlijk echt leek :o Zat meteen 2 meter verder naar achter, haha.
Leuk spel trouwens, geeft me een beetje Age of Empires gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:
IK HEB 1 VRAAG:

WAAROM KAN ER NIET MET EEN MUIS OP WORDEN GESPEELD?

ER ZIT EEN USB INGANG OP NOTEBENE.

IK SNAP HET NIET.
Omdat een muis vooral bij FPS games handig is (met een racegame is controller handiger dan toetsenbord), dus een muis+toetsenbord gebruiken zou je online een oneerlijk voordeel geven ten opzichte van mensen die wel met een controller spelen en dus wordt dit niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:14:
[...]

Omdat een muis vooral bij FPS games handig is (met een racegame is controller handiger dan toetsenbord), dus een muis+toetsenbord gebruiken zou je online een oneerlijk voordeel geven ten opzichte van mensen die wel met een controller spelen en dus wordt dit niet ondersteund.
Oplossing: Iedereen koopt een muis!!!!

Voordeel: Nu kan je ook tegen pc spelers spelen!

Gevolg: Meer mensen kopen de 360!

Gevolg: Betere positie tegenover Ninetondo en Sony!

Gevolg : Ik ben heel erg blij omdat ik nu normaal FPS en RTS spellenb kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Nadeel: lekker gamen op de bank zit er niet meer
Gevolg: Veel ontevreden mensen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:20:
[...]

Oplossing: Iedereen koopt een muis!!!!

Voordeel: Nu kan je ook tegen pc spelers spelen!

Gevolg: Meer mensen kopen de 360!

Gevolg: Betere positie tegenover Ninetondo en Sony!

Gevolg : Ik ben heel erg blij omdat ik nu normaal FPS en RTS spellenb kan spelen!
heydavid niet zeiken over een muis op een gameconsole. MS ondersteunt dat gewoon niet. 360 gamers moeten het met equal hardware doen en dat vind ik maar goed ook anders krijg je van die bitches die zeggen jah mn muis deed het ff niet of ik heb geengoed muis en tobo setje. Op de 360 komen je echte skills tevoorschijn.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
al zou iets van een muis voor het menu wel handig zijn. De xbox 360 is meer een gameconsole met joysticks en buttons ipv toetsen en muizen. Bovendien spelen een hoop games toch beter met een controller (vooral sportgames en racegames)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het met BM eens. Op de bank muizen gaat gewoon niet. Train jezelf gewoon met de controller en ga lekker achterover zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:33:
IK HEB 1 VRAAG:

WAAROM KAN ER NIET MET EEN MUIS OP WORDEN GESPEELD?

ER ZIT EEN USB INGANG OP NOTEBENE.

IK SNAP HET NIET.
Ik wil niet als een klootzak klinken, maar als je dat wil moet je gewoon een PC kopen. Kan je de games ook nog zelf updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een console gekocht om met de controller te spelen niet met de muis. Zie je het al voor je, jij met de muis op je salon tafeltje te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
Nou een muis en toetsenbord op deze manier zou ik niet erg vinden...

Afbeeldingslocatie: http://www.phantom.net/graphics/productsshot02.jpg

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die onzin over muizen aan consoles... als de shooter goed is, en de gameplay pakkend, speel je toch wel en leer je op den duur best om te gaan met een controller. "Goldeneye" op de N64 of Halo1+2 waren toch ook gewoon topgames?

Sowieso beetje rare vergelijking imho, want je praat over verschillende manieren van games beleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
trouwens toetsenborden werken mits ze een native usb aansluiting hebben en niet via verloop usb hebben. heb momenteel een logitach ultrax media keyboard aangesloten. Dit ivm FFXI waar je gewoon niet zonder een toetsenbord kan als je regelmatig beetje wil kunnen communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
Ik had drie vragen.
1 Zijn er andere xbox 360 game ruil sites dan marktplaats en gameexchange ? Daar het ruilen van games nou niet bepaald snel gaat :( (heb al 1,5 maand 3 games in de aanbieding die ik in omgeving den haag zou willen ruilen).
2 Wie heeft de xbox 360 als mediaextender in gebruik en kan wat vertellen over de kwaliteit van het afspelen van films als die via de netwerk kabel door zijn mediacenter computer gefeed worden?
Is deze kwaliteit beter als wanneer je je pc rechtstreeks met een vga kabel aan je hd tv hangt ?
3 Werkt Windows VISTA mediacenter in samenwerking met de mediaextender van de xbox 360 ?

Alvast bedankt!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DLP schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:58:
Ik had drie vragen.
1 Zijn er andere xbox 360 game ruil sites dan marktplaats en gameexchange ? Xboxworld forum is vaak erg snel
2 Wie heeft de xbox 360 als mediaextender in gebruik en kan wat vertellen over de kwaliteit van het afspelen van films als die via de netwerk kabel door zijn mediacenter computer gefeed worden?
Is deze kwaliteit beter als wanneer je je pc rechtstreeks met een vga kabel aan je hd tv hangt ?
direct zal misschien wel wat betere kwaliteit zijn
3 Werkt Windows VISTA mediacenter in samenwerking met de mediaextender van de xbox 360 ?
Nu nog niet, maar in de toekomst wel
Alvast bedankt!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had drie vragen.
1 Zijn er andere xbox 360 game ruil sites dan marktplaats en gameexchange ? Daar het ruilen van games nou niet bepaald snel gaat :( (heb al 1,5 maand 3 games in de aanbieding die ik in omgeving den haag zou willen ruilen).

Alvast bedankt!
1)gewoon verkopen. Ik snap nooit dat mensen willen ruilen. De kans dat je iemand vind die dichtbij woont en zoekt naar het spel wat jij hebt én ook nog eens een spel hebt wat jij wilt hebben. Is vrij klein, als je snapt wat ik bedoel. Verkopen, geld vangen en van dat geld een andere game kopen. Veel makkelijker.
2)kwaliteit is perfect.
3)nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Iemand hier al Chromehounds aangeschaft en die wat impressies kan plaatsen over de online optie? CH is op dit moment het spel wat me erg aanspreekt en waarvoor ik wel weer live wil nemen maar ik vraag me af hoe het er een beetje voorstaat online enzo en of iemand ook al een squad heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over wijzigingen als je de 360 gebruikt als extender op een vista media center?
Het al tijdje lopen googlen maar nog niets gevonden over nieuwe functionaliteiten, nieuwe look/feel, extra mogelijkheden etc.

Ik ben vooral benieuwd of het met Vista wel mogelijk is dvd's van het netwerk af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:51:
Is er al iets bekend over wijzigingen als je de 360 gebruikt als extender op een vista media center?
Het al tijdje lopen googlen maar nog niets gevonden over nieuwe functionaliteiten, nieuwe look/feel, extra mogelijkheden etc.

Ik ben vooral benieuwd of het met Vista wel mogelijk is dvd's van het netwerk af te spelen.
Geen flauw idee. Ik weet overigens ook niet of het al werkt met de NL Xboxen. bij Build 5384.4 was het nog niet mogelijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik geef het toe.

Sommige games kunnen beter met een gamepad gespeelt worden.

MAAR sommige games ook weer niet.

Ik weet niet of hier echt FPS spelers zitten.

Maar ik heb een tijd lang Quake 3 en American Army gespeeld en CS.

Het gameplay gevoel is zo erg belangrijk. Quake spelen met een gamepad is gewoon not done als je het gewent bent met een muis. Het slaat gewoon nergens op. Ik weet wel waarom je Quake 4 niet tegen PC spelers kan spelen op de 360. Omdat je dan gigantisch wordt gep0wned. Het is niet dat het moeilijk is om zon servertje op te zetten. Op de Dreamcast kon het al.

Nintendos Wii komt er aan. Die joystick komt bij de muis in de buurt. Mischien wordt hij zelfs beter.

Muis en Consoles gaan niet samen vind ik geen goed argument eerder een loze kreet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Kerel zwam niet zo, de discussie FPS-met-controller is duizenden malen eerder gevoerd en is altijd een heel vermoeiende activiteit door met name de verstokte PC-gamers die nog nooit langer dan een half uur een shooter met een controller hebben gedaan "omdat je dan gigantisch wordt gep0wned", onderwijl vergeten dat hun eerste paar uur FPS met muis ook rennend tegen een muur en in ravijnen werd gespendeerd. Het feit dat je nu met meerdere jaren 12 uur per dag FPS-muis-ervaring "zo gigantisch p0wned" heeft weinig van doen met je klungelige eerste pogingen om met een controller hetzelfde te doen.

Lees ook dit eens. Met Live Anywhere mag je dadelijk in diverse games als 360- en PC-gamer gewoon tegen elkaar spelen. En afhankelijk van de game heeft dat specifieke tuning nodig om te voorkomen dat een van de 2 partijen structureel de andere "p0wned".

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 19-07-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:07:
Kerel zwam niet zo, de discussie FPS-met-controller is duizenden malen eerder gevoerd en is altijd een heel vermoeiende activiteit door met name de verstokte PC-gamers die nog nooit langer dan een half uur een shooter met een controller hebben gedaan "omdat je dan gigantisch wordt gep0wned", onderwijl vergeten dat hun eerste paar uur FPS met muis ook rennend tegen een muur en in ravijnen werd gespendeerd. Het feit dat je nu met meerdere jaren 12 uur per dag FPS-muis-ervaring "zo gigantisch p0wned" heeft weinig van doen met je klungelige eerste pogingen om met een controller hetzelfde te doen.

Lees ook dit eens. Met Live Anywhere mag je dadelijk in diverse games als 360- en PC-gamer gewoon tegen elkaar spelen. En afhankelijk van de game heeft dat specifieke tuning nodig om te voorkomen dat een van de 2 partijen structureel de andere "p0wned".
Wat de hel moet ik me bij specifieke tuning voorstellen?

Het leuke van q3 was dat je alleen kon ownen met de juiste cfg. de juiste muis en muispad. prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Anyhow......... muis komt er niet. Wil je dat pak dan een PC, hele tijd er over zeiken is behoorlijk doelloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:10:
[...]

Wat de hel moet ik me bij specifieke tuning voorstellen?

Het leuke van q3 was dat je alleen kon ownen met de juiste cfg. de juiste muis en muispad. prachtig.
En dat is juist klote, het moet 100% gelijk zijn vind ik. Anders gaat het niet meer om de skill.
Op de xbox heb nu zelfs het probleem dat iemand met een HDTV / breedbeeld meer ziet als jij. Vooral in je ooghoeken of in de verte hebben ze dan voordeel omdat je normaal daar te weinig pixels voor ziet.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:58:
[...]

En dat is juist klote, het moet 100% gelijk zijn vind ik. Anders gaat het niet meer om de skill.
Op de xbox heb nu zelfs het probleem dat iemand met een HDTV / breedbeeld meer ziet als jij. Vooral in je ooghoeken of in de verte hebben ze dan voordeel omdat je normaal daar te weinig pixels voor ziet.
Skill gaat niet alleen om de hand en oog coordinatie. Het gaat er ook om hoe creatief jij bent.
Ik zie het zo pc gaming is de top sport zeg maar de formule 1 waarbij de 100e seconde en mm telt. Console is meer iets van een bmx wedstrijd.

De multi player van GRAW was leuk. Maar niet vergelijkbaar met CS.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:07:
[...]

Skill gaat niet alleen om de hand en oog coordinatie. Het gaat er ook om hoe creatief jij bent.
Ik zie het zo pc gaming is de top sport zeg maar de formule 1 waarbij de 100e seconde en mm telt. Console is meer iets van een bmx wedstrijd.

Succes tegen King Tuur dan... die verdient toch een aardig zakcentje met zijn "BMX-wedstrijden"... Wil jou "Formule 1"-talent er wel eens tegenover zien ;)

En bok nu aub op uit dit topic als je niet van console-gamen houd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet toch dat je een console koopt en geen pc? Als jij wilt FPS`en dan koop je maar lekker een pc.
Ik heb ook een x360 gekocht en heb een poging gewaagd om Call of Duty 2 te spelen maar het beviel me niet, besturing kan ik niet aan wennen. Maar ik heb de x360 voornamelijk voor de dikke sportgames gekocht (want dat speelt pas echt lekker op een console!). En natuurlijk de andere aankomende toppers. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Alvast bedankt!
Ik gebruik de X360 als mediaextender, maar voornamelijk voor foto's & mp3's te streamen. DVD films streamen heb ik nog niet gedaan omdat het beperkt is dat je dat alleen via de dvd-drive van de MediiaCenter dvd-drive kan doen. Beetje nutteloos dus.. Ik had liever gezien dat ik dvd kan afspelen vanaf de MC harddisk...

Ik zal het vanavond ff voor je testen met een willekeurige film, en post vanavond m'n bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:52:
Je weet toch dat je een console koopt en geen pc? Als jij wilt FPS`en dan koop je maar lekker een pc.
Ik heb ook een x360 gekocht en heb een poging gewaagd om Call of Duty 2 te spelen maar het beviel me niet, besturing kan ik niet aan wennen.
Dat is jammer toch? Waarom 2 genres (FPS en C&C achtige games) uitsluiten op een console die de power heeft van een pc?

Ik kom er gewoon niet bij.

De keuze is toch makkelijk gemaakt als je de FPS En C&C markt ook bij je doelgroep wilt hebben? En waarom niet? De 360 kan het makkelijk aan. Zal wel met de lakse houding van Microsoft te maken hebben dat ze zich niet zorgen maken om de PC markt die ownen ze namelijk al en die willen ze zeker niet kwijt omdat een PC onnodig vele male duurder is.

Nintendo heeft wel door dat ze de FPS markt moeten gaan pwnen. Vandaar hun nieuwe gamepad. Ik hoop echt dat alle maar dan ook alle ECHTE FPSers overstappen naar Nintendo en Microsoft een dikke middelvinger geven als ze ook van die klote gamepad afstappen. (Lees Gamepad is alleen klote voor FPS en C&C games)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Nou mijn Xbox 360 is voorlopig foetsie.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/5206/dooie360003oq6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/1967/dooie360004vp6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/8192/dooie360deel2001um0.th.jpg

;(

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:13:
[...]

Nintendo heeft wel door dat ze de FPS markt moeten gaan pwnen. Vandaar hun nieuwe gamepad. Ik hoop echt dat alle maar dan ook alle ECHTE FPSers overstappen naar Nintendo en Microsoft een dikke middelvinger geven als ze ook van die klote gamepad afstappen. (Lees Gamepad is alleen klote voor FPS en C&C games)
Gast... je lult alsof je al met zo'n nieuwe controller van de WII hebt gespeeld... en dat heb je niet. En als je denkt dat Nintendo de FPS-markt moet "gaan pwnen" moet je nog maar eens goed kijken naar wat Nintendo in de markt wil uitstralen en welke type games ze daarvoor maken ;)

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterkte de komende tijd Jesper !! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:52:
Ik heb ook een x360 gekocht en heb een poging gewaagd om Call of Duty 2 te spelen maar het beviel me niet, besturing kan ik niet aan wennen. Maar ik heb de x360 voornamelijk voor de dikke sportgames gekocht (want dat speelt pas echt lekker op een console!). En natuurlijk de andere aankomende toppers. :)
Ik ben het hier ook wel mee eens. Ik heb beide platformen. :) De PC gebruik ik voornamelijk voor FPS, RTS en RPG's. De XBOX360 heb ik juist aangeschaft voor aktie, race en sportsgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Sterkte de komende tijd Jesper !! :d
Dankje :), er zit 1 voordeel aan :P dat ik me niet meer rot irriteer aan het feit dat die photo upload mode nog niet werkt in PGR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:13:
[...]
Ik kom er gewoon niet bij.
Laat het eens rusten. Er zijn FPS-en op de 360, alleen ben je blijkbaar te slecht om ze met een gamepad te kunnen spelen. Ik ook, daarom laat ik ze links liggen. FPS-en speel ik op mijn pc oomdat ik dat fijner vind. Zeuren heeft in deze niet ze heel veel zin. Er zullen altijd genres zijn die op een ander type console/pc beter speelbaar zijn. Van mij hoeft er geen muis op mijn console, erger nog, als ze die dingen met muis gaan uitbrengen dan hoef ik ze niet meer. Ik wil lekker in mijn stoel kunnen ziten met een gamepad in mijn hand. RSI veroorzakende houdingen omdat je je muis ergens moet neerleggen lijken me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

The Otherside schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:44:
[...]

Dankje :), er zit 1 voordeel aan :P dat ik me niet meer rot irriteer aan het feit dat die photo upload mode nog niet werkt in PGR3
Ehm, die foto mode werkt al als je de directe URL weet van de pagina waar de foto's op komen te staan. S2S had de URL vorige week nog gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
MetroidPrime schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:55:
[...]

Ehm, die foto mode werkt al als je de directe URL weet van de pagina waar de foto's op komen te staan. S2S had de URL vorige week nog gepost.
Ik weet de directe link maar de foto's die ik upload verschijnen niet. Dus daarom werkt het bij mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Nou, bij mij begint de 360 ook kuren te vertonen. Heeft zeer zeker met de temperatuur te maken maar goed... daar moet het ding maar tegen kunnen (het is zo'n 32 graden in het hok waar ik zit te gamen).

In PGR3 én in het dashboard hangt het apparaat soms gewoon. Geen gekke beeldlijnen ofzo. Gewoon: hangen. Een reboot en het is weer in orde. Het MS devies: "Reboot ist immer Gut" lijkt ook voor de 360 van toepassing.

Gelukkig heb ik het ding een in goede shop gekocht zodat ik me geen zorgen maak over een eventuele afhandeling van ernstiger problemen mochten die zich voordoen. Goede shop is overigens The Entertainer in Amersfoort (bliep).

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Wat een bullshit verhaal zeg. Als je zo creatief bent verzin dan iets zodat je wel met een controler om kan gaan.

Jij hebt het de hele tijd over MS die games uitsluit..... dat doen ze niet:
RTS heb je Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II, en die schijnt prima te spelen zijn.
Er zullen er dus nog RTS games volgen als blijkt dat het dus wel goed mogelijk is.

Er zijn ook meerdere FPS en dat is echt een kwestie van wennen. Ik heb zelf ook jaaaaaaren intensief met muis en toetsenbord gespeeld. Een FPS met een controler ging bij mij dus ook ook echt voor geen meter. Maaaaaar... na 1 a 2 dagen oefenen begon het gevoel te komen. Daarna alleen maar progressie geboekt...

De enige die games uitsluit ben jij omdat JIJ niet skilled genoeg bent om met controler om te gaan.
Dus hou a.j.b. op met zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
@valkie: Alvast bedankt voor het testen.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken.
1 Kan je normale divx, avi, xvid bestanden via de xbox 360 streamen ?
2 Kan je de nieuwe HD film types .ts, wmvhd films afspelen via de xbox 360 ?
3 Als je al iets kan streamen via de HD of DVD naar je xbox 360 hoe is de kwaliteit in vergelijking met een directe aansluiting op je lcd tv met vga input ?

Ik hoor graag je reactie.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DLP schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:53:
@valkie: Alvast bedankt voor het testen.
Ik ben benieuwd naar de volgende zaken.
1 Kan je normale divx, avi, xvid bestanden via de xbox 360 streamen ?
2 Kan je de nieuwe HD film types .ts, wmvhd films afspelen via de xbox 360 ?
3 Als je al iets kan streamen via de HD of DVD naar je xbox 360 hoe is de kwaliteit in vergelijking met een directe aansluiting op je lcd tv met vga input ?

Ik hoor graag je reactie.
Is al meermalen behandeld in dit topic maar goed:

1. Nee, niet streamen. Wel transcoden onder MCX: http://www.runtime360.com
2. Ja, WMV files kunnen native worden afgespeeld onder MCX. Transport Streams ook, allean dan moet je HDTVPump (ff googlen) installeren op je MCE.
3. Geen idee, geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
TheRitz schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:58:
Nou, bij mij begint de 360 ook kuren te vertonen. Heeft zeer zeker met de temperatuur te maken maar goed... daar moet het ding maar tegen kunnen (het is zo'n 32 graden in het hok waar ik zit te gamen).

In PGR3 én in het dashboard hangt het apparaat soms gewoon. Geen gekke beeldlijnen ofzo. Gewoon: hangen. Een reboot en het is weer in orde. Het MS devies: "Reboot ist immer Gut" lijkt ook voor de 360 van toepassing.

Gelukkig heb ik het ding een in goede shop gekocht zodat ik me geen zorgen maak over een eventuele afhandeling van ernstiger problemen mochten die zich voordoen. Goede shop is overigens The Entertainer in Amersfoort (bliep).
Niet om je bang te maken ;), maar zo is het bij mij ook begonnen. Af en toe een freeze in PGR3 waarna het ineens erger werd en na een reboot ik nog slechts 3 min kon gamen en hij vast sloeg. Tot ik de 3 red lights of death zag.

Ik heb verder wel rare dingen gehad met het apparaat maar dat had verder geen gevolgen:

COD2 in het beeld ontstaan in eens allemaal blauwe pixels
PGR3, rare strepen in het beeld
PGR3 beeld dat weg valt om de paar seconden
PDZ geluid is ineens foetsie.

Maar dat deed zich steeds maar 1x voor en daarna nooit meer gehad. Nu constante freezes met de dood als gevolg :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Ik heb zojuist mijn nieuwe tv opgehaald en wel de 32PW9551 welke HD prepared is maar waar ik dus wel HD op zou moeten kunnen gamen.

Ik heb het nog nooit ingesteld op mijn xbox dus ik zit er mee in de knoop.
Ik heb mijn onlangs aangeschafte advanced scart cable afgekoppeld en de standaard kabel (welke ook het schuifje TV-HDTV heeft) aangesloten.

Nu ga ik in mijn xbox naar het display menu en klik op 720p en dan geeft hij bij mij een blauw scherm op de tv. ik zou dan eigenlijk een plaatje moeten zien volgens de xbox zelf.
Dat is dus niet het geval. toen heb ik het schuifje op hdtv gezet en dan merk je dat de xbox gaat resetten. helaas geen beeld en blijft blauw.

Hoe moet ik mijn xbox of tv instellen zodat ik gebruik kan maken van HDTV? doe ik iets fout of is het een andere volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:08:
Jongens,

Ik heb zojuist mijn nieuwe tv opgehaald en wel de 32PW9551 welke HD prepared is maar waar ik dus wel HD op zou moeten kunnen gamen.

Ik heb het nog nooit ingesteld op mijn xbox dus ik zit er mee in de knoop.
Ik heb mijn onlangs aangeschafte advanced scart cable afgekoppeld en de standaard kabel (welke ook het schuifje TV-HDTV heeft) aangesloten.

Nu ga ik in mijn xbox naar het display menu en klik op 720p en dan geeft hij bij mij een blauw scherm op de tv. ik zou dan eigenlijk een plaatje moeten zien volgens de xbox zelf.
Dat is dus niet het geval. toen heb ik het schuifje op hdtv gezet en dan merk je dat de xbox gaat resetten. helaas geen beeld en blijft blauw.

Hoe moet ik mijn xbox of tv instellen zodat ik gebruik kan maken van HDTV? doe ik iets fout of is het een andere volgorde
Je TV is HD prepared, maar heeft geen HD beeldbuis, je kan geen true HD weergeven omdat de resolutie van je tv niet aan de minimum 1280x720 voldoet.

Je hebt echter wel een HDMI ingang zodat je hd signalen kan ontvangen, enkel kan je geen true hd weergeven, dit wordt namelijk omgezet naar SD... sorry gast maar dit is geen echte HDTV.. dan moet je echter een LCD of in enkele gevallen een plasma hebben atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:08:
Jongens,

Ik weet niet of het veel nut heeft om op die TV het HD signaal aan de praat te proberen te krijgen. Ik geloof dat die TV wel alle HD signalen aan zou moeten kunnen, maar, in tegenstelling tot een echte HD-Ready TV, alles eerst naar 720x576(de oude SDTV resolutie) omzet voordat alles wordt weergegeven. Je merkt op die TV waarschijnlijk geen enkel verschil tussen 480p en 720p.

Je zou volgens mij alleen de schakelaar op HDTV hoeven zetten en vervolgens de 360 op 720p of 1080i moeten zetten. Dan zou alles moeten werken.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 19-07-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem misschien een domme vraag maar ik heb Chapter 2 geload voor GRAW. Voor wat ik kon lezen zaten er ook een paar nieuwe SP maps bij. Toen ik de GRAW schijf erin stopte kreeg ik wel een update die ik moest installeren en vervolgens ging ik door naar de game. Ik kan hier alleen de nieuwe maps enz. niet vinden... Is er misschien iemand die weet hoe dit precies zit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:52:
Ik hem misschien een domme vraag maar ik heb Chapter 2 geload voor GRAW. Voor wat ik kon lezen zaten er ook een paar nieuwe SP maps bij. Toen ik de GRAW schijf erin stopte kreeg ik wel een update die ik moest installeren en vervolgens ging ik door naar de game. Ik kan hier alleen de nieuwe maps enz. niet vinden... Is er misschien iemand die weet hoe dit precies zit ??
Er zitten alleen nieuwe co-op maps bij.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Niemand dus Chromehounds aangeschaft? :) Volgens mij is de populariteit van deze game hier in nederland erg matig, weinig winkels hebben de game en ik op forums hoor ik er ook weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Koffiezuiper schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:14:
Niemand dus Chromehounds aangeschaft? :) Volgens mij is de populariteit van deze game hier in nederland erg matig, weinig winkels hebben de game en ik op forums hoor ik er ook weinig over.
Na de demo ben ik ook niet echt onder de indruk

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.