Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
MAX3400 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:58:
[...]

Fake my ass... Ze controleren niet eens de gegevens van je account met die van je creditcard; volgens XBLive woon ik ergens in New Mexico maar mijn creditcard loopt gewoon in Leiden. Betaald en binnen 3 minuten goedgekeurd en had ik een jaar Gold.
nou mooi toch, zou eens raar zijn als je dat niet eens mag hebben :)
ben iig blij dat ie hem pakt!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Noener schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:28:
[...]

Welke auto gebruik je voor de cone challenge? Ik race in het algemeen met de F50-GT en daar red ik alles grotendeels wel mee om platinum te halen. Niet dat het makkelijk is, maar dat is ook niet de bedoeling op platinum :) Net de cone-challenge is een b**ch
Cone challenges zijn op platinum ook zeer goed te doen met de Radical SR3 Turbo.

* Techno Overlord almost Platinum Champ!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Xbox 360 voor 349,95 :)

Hoef je alleen maar voor naar de US te verhuizen :+

http://www.xboxic.com/news/1187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Hopelijk zakt hij nog 1x 50 dollar/euro/ w/e _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wboevink schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:18:
[...]

Pff die 20 gig is ook zo vol. Ik zou gewoon een core halen als je op dit moment geen HD nodig hebt (zoals je al aangeeft. En straks een keer een grotere HD (want die komt ook binnenkort)
maar zonder die 20 gig kan je geen demos downloaden en alle game content (uitbreidingen). Ook je savegames kan je wel vergeten, als ik jouw was had ik dan gewoon wat extra uitgegeven en ipv een memorycard een hd gekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Mensen ik heb nog eens een vraagje, ik wil met een maat van mij samen op 1 xbox een xbox live sessie spelen van bijvoorbeeld far cry predator (dus met 2 controllers en 1 xbox live account op 1 xbox). Maar ik krijg dit dus echt op geen enkele manier voor elkaar, wanneer ik de 2 controllers aangesloten heb en dan een xbox live sessie start, krijg ik geen splitscreen maar gewoon 'single' screen. Het lukt me niet om de 2e speler er bij te krijgen. Het enige dat mij lukt is om een splitscreen sessie te starten, maar dan kun je alleen maar tegen elkaar spelen dus zonder online tegenstanders. Ik weet niet of dit per spel verschilt, maar hoop dat iemand mij dit ff kan uitleggen!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:38:
[...]

maar zonder die 20 gig kan je geen demos downloaden en alle game content (uitbreidingen). Ook je savegames kan je wel vergeten, als ik jouw was had ik dan gewoon wat extra uitgegeven en ipv een memorycard een hd gekocht.
De Core kost nu 249,- bij Alternate. + harde Schijf, ben je 340,- kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prey demo staat nu op marketplace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:24:
Prey demo staat nu op marketplace...
Thanks man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Damnit, gisteren X360 Premium gehaald, aangesloten en wat offline gespeeld. Ik wil echter wel Xbox Live deze keer en ben dus aan de slag gegaan.

Bij het aanmelden zegt de service OF dat er totaal GEEN verbinding is, OF dat er een update is. Als er een update is dan selecteer ik "Yes" en wacht. Er komt een blanco scherm en dan houdt het feest op.
Error, ga naar xbox.com/support. Daar gekeken en eigenlijk niets wijzer geworden.

Bij network tests krijg ik de volgende resultaten:
Network adapter: Wired
IP adress: Confirmed
DNS: confirmed
MTU: confirmed
ICMP: confirmed
Xbox Live: failed

Ik zit achter een standaard routertje, PC en XBMC op de oude Xbox werken er prima mee. Provider is (schaam) Chello, pakketje Light.

PS:
Nu test ik net weer en staat er DNS zelfs failed :{
W:0000-0008
X:0000-F001
Y:0000-0000
Z:8015-1904
Ik word er een beetje zuur van.

EDIT:

Never mind, bleek dat mijn router de DNS geblokt hield, handmatig geforward in de Xbox zelf :') Het werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door skullsplitter op 30-06-2006 22:54 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf ook voor de core gaan eigenlijk.

Ten eerste vind ik die chrome lade er te bling bling uitzien :) . Een volledig witte front is net iets mooier. (maar dat is smaak)

En verder, als je de vga kabel nodig hebt, moet je die bij de premium er zowieso nog bijkopen, dus daar doe je geen voordeel mee. Ik heb liever een controller met draad (niettegenstaande draadloos waarschijnlijk wel een aangename ervaring is) maar met draad heb je nooit problemen met batterijen, opladen, enz... (en later kan je een tweede draadloze controller bijkopen)

Zowieso zou ik zelf er een mem cardje bijwillen. (wat je dus bij de premium er ook moet bijkopen, dus daar ook geen voordeel)
Reden? =>
- Beter bewaren van je gegevens. (als de xbox in garantie gaat en met lege HD terugkomt )
- Backup van je belangrijkste savegames
- Meenemen naar kenissen om daar met je eigen profiel te kunnen gamen...
- Voor mij genoeg want demo's downloaden zou ik toch maar zelden doen. En als de HD nodig wordt voor games, dan pas bijkopen. In het geval ik net die ene game zou willen waar de HD vereist is. Not very likely.

En bottomline, je bent nog steeds goedkoper uit. Een uitgave van 250 euro in eerste instantie is toch 'vriendelijker' op je budget. Ook al ben je in the long run misschien duurder kan. Kan best, maar dan zijn de aankopen toch meer gespreid. Ik ben in elk geval te vinden voor de oplossing van microsoft tot het uitbrengen van twee versies. (toch op de manier zoals ms het doet, de PS3 way spreekt me minder aan) . Dat terwijl ik er vroeger helemaaal tegen was. Paste helemaal niet bij het console principe, één apparaat, blablabla. Toen wist ik natuurlijk niet hoe het concreet zou uitgewerkt worden, maar op deze manier werkt het dus wel.

Dit allemaal in de veronderstelling dat ik een xbox360 zou kopen :p want nu nog niet echt aan de orde is ;) Het spreekt me voorlopig nog niet zoveel aan. En feit is ook: xbox360 van microsoft, windows XP van microsoft. Crossplatform ontwikkelen is hier nog meer een evidentie dan op gelijk welk ander platform. Dus alle goede games voor de xbox zullen waarschijnlijk ook op de pc te vinden zijn. (bioshock, ...) En over een jaartje kan je op een degelijke mid end pc lara croft ook gelijkaardig draaien... Dus vooralsnog weinig echte aanzet tot een xbox-aanschaf. :) (behalve voor sportgames, platform en racers die veel beter spelen op een console, en die genres doe ik eigenlijk het liefste. Maar goed, de PS3 moet ook nog komen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto gp 06 44,99 bij www.gamevision.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@alvi: allemaal onderbouwde argumenten maar je VGA-kabel moet je ook bij de Core los bijkopen. Verder is een HDD erg handig, niet alleen voor save-games maar ook echt wel voor demo's, Xbox Arcade en trailers downloaden. En voor wat betreft je draad-controller: buiten het feit dat jij een draadje fijner vindt spelen, is de rest een non-argument. Het opladen is misschien eens in de week als je 4-6 uur per dag speelt en zelfs tijdens het opladen kan je tijdelijk met draadje verder gamen.

Nog een voordeel van wireless controllers; als je gefrusteerd bent en je gooit ermee, mol je niet gelijk je controller-port.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help,

Ik speelde met mijn vorige Xbox ALTIJD op Pal 60!
Nu met mijn 360: Als ik hem op Pal 60 zet komt er een wit streepje bovenin rechts (op ongeveer 20 cm van de rechterkant), zelfs als de screensaver ''aanschiet'' blijft hij gewoon fel wit!
Iemand een oplossing, licht dit aan de tv, of moet Microsoft maar es wat veranderen?

P.s:

Merk: Aristona
Model: 51TA1462/03

MVG, Bram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:46:
Ik speelde met mijn vorige Xbox ALTIJD op Pal 60!
Nu met mijn 360: Als ik hem op Pal 60 zet komt er een wit streepje bovenin rechts (op ongeveer 20 cm van de rechterkant), zelfs als de screensaver ''aanschiet'' blijft hij gewoon fel wit!
Iemand een oplossing, licht dit aan de tv, of moet Microsoft maar es wat veranderen?
Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/xbox360_widescreen_op_normale_tv.jpg
Links zonder, en rechts met screensaver aan.

Bedoel je dit soms?

Heb ik ook als ik op mijn "gewone" 4:3 TV (Philips, model weet ik even niet) waneer ik mijn Xbox op op Widescreen zet.

Het maakt niet op uit of hij dan op 50Hz of 60Hz staat. Mijn TV "knijpt" het beeld dan namelijk samen (compress) waardoor je als het ware de "uiteindes" van het beeld in zicht krijgt, met dus een witte lijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 01-07-2006 13:42 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:42:
[...]

[afbeelding]
Links zonder, en rechts met screensaver aan.

Bedoel je dit soms?

Heb ik ook als ik op mijn "gewone" 4:3 TV (Philips, model weet ik even niet) waneer ik mijn Xbox op op Widescreen zet.

Het maakt niet op uit of hij dan op 50Hz of 60Hz staat. Mijn TV "knijpt" het beeld dan namelijk samen (compress) waardoor je als het ware de "uiteindes" van het beeld in zicht krijgt, met dus een witte lijn.
Ja, dat bedoel ik,
Maar mijn tv is een gewone, en geen widescreen, hij stond al altijd op normal!
Heb nu de tv van me ouders, nu werkt et wel!

P.s bedankt voor je berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
prrrrrrrt

Prey is echt wreeeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Ligt het nou aan mij, of is dat spel echt TE donker? Ik zag in het begin helemaal niks dus heb ik de Brightness op z'n allerhoogst gezet (menu doet pijn aan je ogen, maar je ziet tenminste wat). Verder moet ik zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt. De graphics zijn lang niet zo goed als ze hadden kunnen zijn imho de sfeer vond ik ook weinig aan. Multiplayer kan ik niet veel positiefs over zeggen omdat ik de eerste 2x een connection error kreeg en toen ik de wel in een game kwam was er gigantische lag.
Nogal een tegenvaller vind ik zelf, had er toch wat meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik heb hem voor 43 US dollar (inclusief verzendkosten) bij Play-asia.com besteld. Minder dan 32 eurootjes en was binnen 1 week thuis. Regiovrij dus werkt op elke Xbox 360. Handleiding en het spel zijn gewoon in het Engels.

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 01-07-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prey lijkt me een aardige spel, alleen zal vanavond wat meer spelen omdat ik nu bijna niets zag :P Ik heb het ook op de PC gespeelt en die demo was erg wreed, dit is dezelfde demo dus ik ben benieuwd voor de Xbox360. Ik heb ook even de multiprey gespeelt, alleen werd ik na 5 min. er meteen uit gezet "you are not worthy" of zo iets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wekko schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:05:
[...]

Ligt het nou aan mij, of is dat spel echt TE donker? Ik zag in het begin helemaal niks dus heb ik de Brightness op z'n allerhoogst gezet (menu doet pijn aan je ogen, maar je ziet tenminste wat).
Hmm had ik geen last van eigenlijk. Tis gewoon een Doom-style spel in een donker alien ship, tja.
Verder moet ik zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt. De graphics zijn lang niet zo goed als ze hadden kunnen zijn imho
Doom 3 engine, tja. Quake 4 viel ook om een reden enorm tegen. OpenGL engines zijn gewoon niet geschikt voor 360.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
curry684 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:28:
[...]

Hmm had ik geen last van eigenlijk. Tis gewoon een Doom-style spel in een donker alien ship, tja.

[...]

Doom 3 engine, tja. Quake 4 viel ook om een reden enorm tegen. OpenGL engines zijn gewoon niet geschikt voor 360.
Op de pc met alles op ultra high is quake 4 juist weer een van de mooiste spellen. En prey is nog mooier :*)

(Op pc dan he :P )

[ Voor 5% gewijzigd door JSTPS op 01-07-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:28:
[...]

[...]

Dat klopt helemaal dat OpenGL engines niet geschikt zijn voor de 360, maar vind jij dat op z'n minst niet bedenkelijk?
Wat ik bedoel is dat Microsoft ergens wel OpenGL support op de 360 maar niet tot de volle 100%.
Mijn mening is dat je iets support voor de volle 100% of helemaal niet.
OpenGL is toch echt beter dan het hele DX gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
@ Supernova©

Ik vind dat niet waar, en waarom niet: Als microsoft 100% Opengl wilt ondersteunen hadden we in 2008 waarschijnlijk de xbox 360 nog niet. Wat ik dus wil zeggen, Microsoft zat in een soort Deadline, waardoor ze gewoon niet alles uitstekend konden maken, kijk naar de warmte problemen etc. Mijn persoonlijke mening is: de games zien er fantastisch uit, en het gaat ook om de gameplay en als dat een in game bagger is ook al zijn de graphics zo mooi is het tog een kut spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:24:
@ Supernova©

Ik vind dat niet waar, en waarom niet: Als microsoft 100% Opengl wilt ondersteunen hadden we in 2008 waarschijnlijk de xbox 360 nog niet. Wat ik dus wil zeggen, Microsoft zat in een soort Deadline, waardoor ze gewoon niet alles uitstekend konden maken, kijk naar de warmte problemen etc. Mijn persoonlijke mening is: de games zien er fantastisch uit, en het gaat ook om de gameplay en als dat een in game bagger is ook al zijn de graphics zo mooi is het tog een kut spel.
OpenGL is gewoon een driver die door de meeste grafische kaarten ondersteund word en dat al jaren dus helemaal niet moeilijk om het te laten werken met de 360, maar Microsoft heeft zijn DX gebeuren en ziet OpenGL als een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik vond de Prey demo een stuk leuker om op de PC te spelen. Op de een of andere manier heb ik veel meer het idee in de game zelf te zitten waardoor de sfeer een stuk mooier is. Op de PC vond ik het echt super om te spelen, op de x360 meer zoiets van mwah gaat wel. Misschien omdat je bij de pc versie wat dichter op het scherm zit, de schrikeffecten beter tot z'n recht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Prey is vet, demo 2 keer gespeeld, een Duke Nukem vibe dus meer voor de oudjes ;) FF de instellingen wat lichter zetten in het spel, totdat je op het plaatje wat details van de kist ziet, en dan ziet de game er fantastisch uit.

Door het spelen van deze demo, ga ik de full version halen. (ik moet weten hoe het verder gaat, verhaal is wel aardig imo)

[ Voor 24% gewijzigd door S2S op 02-07-2006 11:30 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:37:
[...]

OpenGL is gewoon een driver die door de meeste grafische kaarten ondersteund word en dat al jaren dus helemaal niet moeilijk om het te laten werken met de 360
OpenGL is geen driver maar een hardware-onafhankelijke API. Kan ook werken op een Xbox 360 maar dan moet dat wel door een 3rd party geprogrammeerd worden want MS bouwt natuurlijk volledig op hun eigen DirectX-API. Als er geen native OpenGL op de 360 is, kan er anders nog een wrapper gebruikt worden, een interface die OpenGL-commando's naar DirectX vertaalt. Waarschijnlijk is er zoiets voor Quake 4 gebruikt gezien de matige prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de laaste tijd steeds meer vastlopers, net in prey ook. nou zal het huidige weer buiten ook niet echt goed doen maar toch? zal ik hem maar rma naar Microsoft gaan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 12:33 . Reden: Waarschijnlijk zou je bij dat bedrijf weinig gehoor krijgen, Microsoft heet namelijk zo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Al dat gelul over OPENGL, PREY draaid gewoon op een DIRECT X engine op de X360, immers kan je gewoon de 3d models, textures en andere assets gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun tijd verspillen door een OPENGL systeem te schrijven voor deze game. De game draaid prima op de 360 op 720 ps is er neits aan het handje in SP en loopt ie bijna locked op 30 fps, tenminste de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

S2S schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:27:
Al dat gelul over OPENGL, PREY draaid gewoon op een DIRECT X engine op de X360, immers kan je gewoon de 3d models, textures en andere assets gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun tijd verspillen door een OPENGL systeem te schrijven voor deze game. De game draaid prima op de 360 op 720 ps is er neits aan het handje in SP en loopt ie bijna locked op 30 fps, tenminste de demo.
Je mist het punt volgens mij, namelijk dat alle id-engines gebouwd en geoptimaliseerd zijn voor OpenGL, en dus op de inherent DirectX gebaseerde 360-kernel minder presteren wegens wrappers en missende optimalisaties :) Prey lijkt overigens stukken beter te presteren nog dan Q4, dat vond ik echt een slideshow.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:11:
[...]

OpenGL is toch echt beter dan het hele DX gebeuren.
En waar haal je dat vandaan?

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 02-07-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Nederlandse account gemaakt (had een Amerikaanse) en ik zag dat er andere filmpjes te downloaden zijn met een nederlandse account, zoals bv een GamersKing filmpje. Als je een japanse account hebt zijn er dan ook andere dingen wat je kunt downloaden? Zoals andere demo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Hallo allemaal,

Hier een xbox360 newbie. Heb er sinds eergister een. FF een vraagje.

- Ik heb hem van iemand overgekocht. Vandaag ook een nieuwe wireless controller gekocht. Wat is het verschil tussen een accu en een batterijen controller. De 2ehands controller heeft er namelijk een met accu. De nieuwe met batterijen. Kan ik die met batterijen niet wireless gebruiken. Pas als ik hem aansluit aan een kabel (ik weet niet waar die kabel voor is, ik dacht om mijn accu mee op te laden) gaat ie aan. Er zat geen kabel bij de nieuwe controller.

- Klopt het dat filmpjes van games als oblivion en kameo stotteren. Ik weet dat sommige door de laatste update problemen hebben. Kan het in mijn geval aan die update liggen.

Ik weet dat veel vragen vast al zijn beantwoord maar om nou 18 topics met honderden berichten door te spitten.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:12:
heb de laaste tijd steeds meer vastlopers, net in prey ook. nou zal het huidige weer buiten ook niet echt goed doen maar toch? zal ik hem maar rma naar Microsoft gaan doen?
heb ik dus ook, ikzelf zit op een vrij warme zolder en de 360 blaast echt gloedjehete lucht.
Na 10-15 minuten spelen loopt het zaakje vast, ongeacht het spel dat erin zit.
Toch jammer, dit soort dingen wil je met een console toch eigenlijk geen omkijken naar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
michielvz schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:31:
Hallo allemaal,

Hier een xbox360 newbie. Heb er sinds eergister een. FF een vraagje.

- Ik heb hem van iemand overgekocht. Vandaag ook een nieuwe wireless controller gekocht. Wat is het verschil tussen een accu en een batterijen controller. De 2ehands controller heeft er namelijk een met accu. De nieuwe met batterijen. Kan ik die met batterijen niet wireless gebruiken. Pas als ik hem aansluit aan een kabel (ik weet niet waar die kabel voor is, ik dacht om mijn accu mee op te laden) gaat ie aan. Er zat geen kabel bij de nieuwe controller.

- Klopt het dat filmpjes van games als oblivion en kameo stotteren. Ik weet dat sommige door de laatste update problemen hebben. Kan het in mijn geval aan die update liggen.

Ik weet dat veel vragen vast al zijn beantwoord maar om nou 18 topics met honderden berichten door te spitten.

Alvast bedankt !
- Die met batterijen en accu zijn allebei gewoon draadloos. Als je er een los koopt zitten er batterijen bij. Je kan dan nog een Play & Charge kit kopen waarin de accu zit en een snoer om hem op te laden. Als je draadloze controller met batterijen niks doet totdat je hem met het snoer aansluit zijn de batterijen die erin zitten dus gewoon op.

- Switch eens tussen PAL 50 en PAL 60, dat wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik wil em ook binnenkort gaan halen nu bekent is dat PES naar de 360 komt, had 2 maanden geleden nog een ps2 gekocht, echt zonde, moet wel eerst daarvan af.
Beneden een mooie HDtv staan met een geluidssetje, wordt weer lekker gamen vd zomer.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:33:
Ik heb net een Nederlandse account gemaakt (had een Amerikaanse) en ik zag dat er andere filmpjes te downloaden zijn met een nederlandse account, zoals bv een GamersKing filmpje. Als je een japanse account hebt zijn er dan ook andere dingen wat je kunt downloaden? Zoals andere demo's?
Yep. Hou er wel rekening mee dat een hoop Japanse demo's het niet niet vanwege de ingebouwde regiobeveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:32:
[...]

Je mist het punt volgens mij, namelijk dat alle id-engines gebouwd en geoptimaliseerd zijn voor OpenGL, en dus op de inherent DirectX gebaseerde 360-kernel minder presteren wegens wrappers en missende optimalisaties :) Prey lijkt overigens stukken beter te presteren nog dan Q4, dat vond ik echt een slideshow.

[...]

En waar haal je dat vandaan?
Ga voor de grap maar eens een game op de PC spelen waarbij je de keuze hebt tussen OpenGL en Direct3D, dan ga je toch echt een groot verschil zien.
Verder gaat OpenGL niet alleen over games, het is een 'description language' voor grafische toepassingen en de huidige versie (2.0) is min of meer superieur aan het grafische aspect van DirectX. Alle grote merken in de grafische industrie ondersteunen en ontwikkelen voor OpenGL, en zijn per saldo niet afhankelijk van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:37:
[...]

Yep. Hou er wel rekening mee dat een hoop Japanse demo's het niet niet vanwege de ingebouwde regiobeveiliging.
maakt niks uit, demos uit amerika zijn ook gewoon af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:05:
[...]

Ga voor de grap maar eens een game op de PC spelen waarbij je de keuze hebt tussen OpenGL en Direct3D, dan ga je toch echt een groot verschil zien.
Noem eens een voorbeeld?
Verder gaat OpenGL niet alleen over games, het is een 'description language' voor grafische toepassingen en de huidige versie (2.0) is min of meer superieur aan het grafische aspect van DirectX.
Ik heb de term description language nog nooit gehoord, maar als ik die definitie op Wikipedia goed lees is DirectX ook een description language. Bovendien is DirectX ook niet alleen geschikt voor spellen, DirectX wordt ook gebruikt voor andere applicaties. Google Earth kan ook gebruik maken van DirectX en in Windows Vista draait bij Aero vrijwel de hele user interface op DirectX.
Alle grote merken in de grafische industrie ondersteunen en ontwikkelen voor OpenGL, en zijn per saldo niet afhankelijk van MS.
Dat OpenGL gekozen wordt boven DirectX lijkt mij veel eerder te maken te hebben met het feit dat OpenGL open is en DirectX niet. OpenGL wordt daarom op meer verschillende systemen ondersteunt en OpenGL applicaties zijn daardoor min of meer portable, terwijl DirectX applicaties dat niet zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Wekko schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:56:
[...]

- Die met batterijen en accu zijn allebei gewoon draadloos. Als je er een los koopt zitten er batterijen bij. Je kan dan nog een Play & Charge kit kopen waarin de accu zit en een snoer om hem op te laden. Als je draadloze controller met batterijen niks doet totdat je hem met het snoer aansluit zijn de batterijen die erin zitten dus gewoon op.

- Switch eens tussen PAL 50 en PAL 60, dat wil nog wel eens helpen.
Pal 60 was idd de oplossing. Wat betreft de batterijen. Ik had de plus kant van beide batterijen boven. Zeer dom en mijn excuses daarvoor. Dit had ik zelf moeten zien. Bedankt voor de reactie ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

wat dacht je van quake ;)
en dan vooral quake2 vroeger op voodoo gl :9~

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:20

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:13:
[...]

Er zijn volgens mij maar 1 soort demo's. Die worden aan een continent beschikbaar gesteld.
Als je de xbox namelijk op PAL 50 laat staan dan schokken de filmpjes van de demo's soms. Als je vervolgens je box op PAL 60 zet is het probleem weg... ;)

Conclusie : Demo = in NTSC / PAL60 format en niet in PAL50 formaat... dus maar 1 demo 'versie'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

[...]

Redelijk bullshit natuurlijk, geen enkele developer gaat compleet aparte engines bouwen die beide graphic subsystems tot op het randje benutten. Een gaat dus per definitie in het nadeel zijn, en het zou me niet verbazen als dat Direct3D is in het geval dat een game beiden ondersteunt: de native DirectX developer heeft weinig reden om OpenGL eraan te patchen daar iedere Windows-PC toch DirectX aan boord heeft, en vice versa heeft de OpenGL developer wel baat om DirectX-support erbij te frotten.
Verder gaat OpenGL niet alleen over games, het is een 'description language' voor grafische toepassingen en de huidige versie (2.0) is min of meer superieur aan het grafische aspect van DirectX. Alle grote merken in de grafische industrie ondersteunen en ontwikkelen voor OpenGL
Dat komt voor 99% op het conto dat nVidia Quadro drivers geoptimaliseerd zijn voor OpenGL. Maar vraag maar eens een willekeurige gamedeveloper en je zult zien dat ze in het algemeen met name over Direct3D 8 en later lyrisch zijn tegenover OpenGL.

@ Hubert: alle id-engines zijn OpenGL, dus Quake en Quake 2 ook ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Lekkere beargumentatie. Game X die OpenGL gebruikt draait beter dan game Y die D3D gebruikt. Dat zegt dus geen fuck over de gebruikte API, maar destemeer over de keuzes die de developers en artists gemaakt hebben bij het ontwikkelen van de game en de engine. Elke game heeft een andere usepattern, en dat is nog veel belangrijker dan de gebruikte API. Het is echt onzin dat ogl beter zou zijn dan d3d of andersom, het zijn beide low-level API's om een doel te bereiken en bovendien beide exact hetzelfde doen.

Van een developers point of view is d3d daarentegen wel interessanter dan opengl wegens betere documentatie en standaardisatie (verschillende vendors implementeren dezelfde features altijd op verschillende manieren in OpenGL, en het duurt altijd even tot er een standaard ARB manier is om het te bereiken)

Maar vertel me eens, wat voor ervaring heb jij eigenlijk met de API's, of zijn je blaatopmerkingen puur gebaseerd op die paar games die je hebt gezien?
Verder gaat OpenGL niet alleen over games, het is een 'description language' voor grafische toepassingen en de huidige versie (2.0) is min of meer superieur aan het grafische aspect van DirectX.
Bullshit, OpenGL 2.0 is zo'n beetje Direct3D 8 a 9, en dat werd tijd. Alleen nu gaat de huidige vorm van D3D weer op de schop en krijgen we D3D10 waarbij OpenGL wéér achterloopt. En dit is een probleem dat zelfs erkend wordt door de industrie zelf als het gaat om gaming. Daarnaast zal OpenGL nooit kunnen bereiken wat D3D10 nu bereikt wegens de veel uitlopendere hardware waar OpenGL nu op draait. In de gameindustrie kun je afdwingen dat hardware zich aan bepaalde strenge eisen moet houden, en dit is een punt dat zowel performance als development-tijd ten goede komt. OpenGL kan dat niet, omdat het juist zo'n open API is dat overal op zou moeten kunnen draaien.

Dat er in de wetenschappelijke wereld OpenGL wordt gebruikt is meer omdat er in diezelfde wereld ook vaker op UNIX gedraaid wordt, en dan is D3D simpelweg geen keuze. Daar is portability zeker een issue, en bovendien hebben ze hun roots in OpenGL. Maar in essentie boeit het echt niet welke API je gebruikt als je platform vast ligt, en daar de meeste gamedevelopers niet linux of mac targetten maar wel de consoles die allemaal hun eigen API gebruiken en eigen optimalisaties nodig hebben heeft de keuze van de API maar weinig te maken met portability. En dan ga je dus liever voor de technical support en development tools, die voor D3D veel en veel beter zijn dan voor OpenGL.

En kijk ook eens in deze topic: [rml][ OpenGL] de toekomst?[/rml]

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 03-07-2006 11:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

curry684 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:15:
[...]

@ Hubert: alle id-engines zijn OpenGL, dus Quake en Quake 2 ook ja ;)
Ja i know ;) maar hij vroeg om een voorbeeld, en ik vondt quake2 wel het beste, omdat je toen echt mooi het verschil zag :)

ook met unreal btw :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:32:
[...]

Lekkere beargumentatie. Game X die OpenGL gebruikt draait beter dan game Y die D3D gebruikt. Dat zegt dus geen fuck over de gebruikte API, maar destemeer over de keuzes die de developers en artists gemaakt hebben bij het ontwikkelen van de game en de engine. Elke game heeft een andere usepattern, en dat is nog veel belangrijker dan de gebruikte API. Het is echt onzin dat ogl beter zou zijn dan d3d of andersom, het zijn beide low-level API's om een doel te bereiken en bovendien beide exact hetzelfde doen.

Van een developers point of view is d3d daarentegen wel interessanter dan opengl wegens betere documentatie en standaardisatie (verschillende vendors implementeren dezelfde features altijd op verschillende manieren in OpenGL, en het duurt altijd even tot er een standaard ARB manier is om het te bereiken)

Maar vertel me eens, wat voor ervaring heb jij eigenlijk met de API's, of zijn je blaatopmerkingen puur gebaseerd op die paar games die je hebt gezien?

[...]

Bullshit, OpenGL 2.0 is zo'n beetje Direct3D 8 a 9, en dat werd tijd. Alleen nu gaat de huidige vorm van D3D weer op de schop en krijgen we D3D10 waarbij OpenGL wéér achterloopt. En dit is een probleem dat zelfs erkend wordt door de industrie zelf als het gaat om gaming. Daarnaast zal OpenGL nooit kunnen bereiken wat D3D10 nu bereikt wegens de veel uitlopendere hardware waar OpenGL nu op draait. In de gameindustrie kun je afdwingen dat hardware zich aan bepaalde strenge eisen moet houden, en dit is een punt dat zowel performance als development-tijd ten goede komt. OpenGL kan dat niet, omdat het juist zo'n open API is dat overal op zou moeten kunnen draaien.

Dat er in de wetenschappelijke wereld OpenGL wordt gebruikt is meer omdat er in diezelfde wereld ook vaker op UNIX gedraaid wordt, en dan is D3D simpelweg geen keuze. Daar is portability zeker een issue, en bovendien hebben ze hun roots in OpenGL. Maar in essentie boeit het echt niet welke API je gebruikt als je platform vast ligt, en daar de meeste gamedevelopers niet linux of mac targetten maar wel de consoles die allemaal hun eigen API gebruiken en eigen optimalisaties nodig hebben heeft de keuze van de API maar weinig te maken met portability. En dan ga je dus liever voor de technical support en development tools, die voor D3D veel en veel beter zijn dan voor OpenGL.

En kijk ook eens in deze topic: [rml][ OpenGL] de toekomst?[/rml]
En @Curry684.
Als jullie mijn reacties bestempelen als zijnde bullshit en blaatopmerkingen dan heb ik geen enkele behoefte om hier verder op te reageren.
Oh ja toch één ding, 23 jaar ervaring in de grafische wereld (Repro) met verschillende systemen naast elkaar zegt natuurlijk helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee, dat zegt idd helemaal niets als je gewoon vormgever bent (kan ik uit je profiel niet opmaken maar je reactie suggereert dat wel). Het enige wat je dan echt weet is hoe je zo'n pakket moet gebruiken, niet hoe de API opgezet is of van binnen werkt. Je hebt hands-on experience met beide API's nodig om te kunnen oordelen wat beter is, resultaten van derde partijen hebben daar helemaal geen waarde-oordeel in.

Maar goed, mijn 10 jaar ervaring als programmeur met beide APIs, waarvan 2 professioneel in de gameindustrie en 2 shipped AAA titles die gebruik maken van een van die APIs zegt natuurlijk ook niets :Z

Punt is dat je geen enkel argument hebt gegeven waarom OpenGL beter is dan D3D anders dan "kijk maar naar het verschil tussen product X en Y" en "het wordt gebruikt in industrie Z". Tja... Gebruik dan die zogenaamde ervaring om met degelijke argumenten te komen, gewoon zeggen dat je ervaring hebt heeft geen enkele betekenis als je het niet weet te vormen tot de juiste argumenten.

[ Voor 60% gewijzigd door .oisyn op 03-07-2006 13:19 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ehh Dames...... Dit is een XBOX 360 topic en niet wie heeft gelijk in grafische rommel topic. Als ik dat wil lezen ga ik wel naar het topic wat daar voor bestemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Hallo,

Even een vraag. Ik heb een externe schijf aan een linksys nslu2 (een serverkastje) welke weer in verbinding staat met mijn router. Ik kan dus de externe hardeschijf van buiten en van binnen benaderen. Heel handig dus. Ik vroeg mij af of ik met de xbox 360 ook kon verbinden met het netwerk dus zonder het installeren van wmc op een pc. Ik wil nml foto's en mp3's streamen vanaf de externe hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:13:
[...]

Onzin. Probeer maar 'ns de Japanse demo van Love Football op je Europese 360 aan de praat te krijgen. Lukt niet want de demo is regiobeveiligd. Zie bijv deze discussie: http://forum.lik-sang.com/showthread.php?t=13913

De meeste demo's hebben die regio check niet, maar het is wel mogelijk en wordt vooral in Japan toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:47:
[...]

En @Curry684.
Als jullie mijn reacties bestempelen als zijnde bullshit en blaatopmerkingen dan heb ik geen enkele behoefte om hier verder op te reageren.
Klein kind dat je bent. We noemen het iig bullshit en onderbouwen het vervolgens met een kwartier typwerk, maar omdat je je gelijk niet krijgt is het handiger om te vallen over 1 woordje he.
Oh ja toch één ding, 23 jaar ervaring in de grafische wereld (Repro) met verschillende systemen naast elkaar zegt natuurlijk helemaal niets.
Nee, dat zegt idd verbazend weinig. Ooit een werkende 3D-game-engine geschreven? Zo nee heeft oisyn toch echt iets meer geloofwaardigheid met uitspraken over 3D-engines, hij krijgt ervoor betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 03-07-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaaaandd... .we gaan ons weer even richten op de xbox en de games, ipv op elkaar ;)
vrede en liefde en wederzijdsrespect, dikke knuffel en aai over de bol EN KLAAR ERMEE :+

Ik heb me afgelopen weekend positief laten verrassen door Fifa World Cup 06. Kon 'em voor een zacht prijsje kopen en ben erg content met de verbeteringen in het spel. Vooral de achievments zijn wat lastiger te halen (gelukkig geen "600 punten voor het in de lade stoppen van het spel" - © Curry :+) en de challenges zijn een leuke oude bekende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wat vaags met de x360 incm media center.
alles linked en werkt. kan films afspelen enz maar zodra ik naar music ga en wil mijn collectie checken krijg ik een timeout. en gaat ie gewoon niet verder. iemand een idee? heb iets van 300 albums die ik dan eraan heb gelinked in mce op de pc zelf maar blijf de melding krijgen. kan het gewoon de beperking zijn van de 360 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Suprnova, Curry684 en al die offtopic personen (behalve mezelf dan) hebben volgens mij een goede beurt bij hun geliefde nodig. Werkt erg ontstressend :+ })

Prey demo is wel vet man, maar de personages zien er soms niet zo geweldig uit en bewegen ook niet zo geweldig. Zelfs Fifa RTWC en WC 2006 poppetjes bewegen beter 8)7 :X

[ Voor 36% gewijzigd door crzyhiphopazn op 03-07-2006 16:11 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ik twijfel al heel lang over de aanschaf van een 360 en mede tussen de varianten. Ik zou eigenlijk van jullie willen horen wat voor mij nou beter zou zijn. Ik wil de 360 voornamelijk om op te gamen. Ik speel heel veel WoW en mijn 360 ervaringen zijn dus eigenlijk meer voor het singleplayer gebeuren.

Ik zal vast ook niet allerlei trailers van films en games downloaden, ik vraag me dan af of die 20GB HD zin heeft voor mij. Mijn grootste struikelblok is eigenlijk, als ik een Core koop en straks grotere HD's beschikbaar worden, kan/mag je die dan ook nog inbouwen? Want wat me wel aantrekt is om via de xbox muziek af te spelen, kan ik die vanaf een server binnen me netwerk pakken of moet ik ze op de HD van de xbox zetten?

En als je geen HD erin hebt, moet je dan gebruik maken van memorycards? Of beter gezegd, als je wel een HD hebt, heb je dan geen memorycards nodig?

To HD or not to HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Lees 4 pagina's en je weet het. Dit is al 100x gevraagd

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:17:
Ik twijfel al heel lang over de aanschaf van een 360 en mede tussen de varianten. Ik zou eigenlijk van jullie willen horen wat voor mij nou beter zou zijn. Ik wil de 360 voornamelijk om op te gamen. Ik speel heel veel WoW en mijn 360 ervaringen zijn dus eigenlijk meer voor het singleplayer gebeuren.

Ik zal vast ook niet allerlei trailers van films en games downloaden, ik vraag me dan af of die 20GB HD zin heeft voor mij. Mijn grootste struikelblok is eigenlijk, als ik een Core koop en straks grotere HD's beschikbaar worden, kan/mag je die dan ook nog inbouwen? Want wat me wel aantrekt is om via de xbox muziek af te spelen, kan ik die vanaf een server binnen me netwerk pakken of moet ik ze op de HD van de xbox zetten?

En als je geen HD erin hebt, moet je dan gebruik maken van memorycards? Of beter gezegd, als je wel een HD hebt, heb je dan geen memorycards nodig?

To HD or not to HD...
Je kan nu een Core + HD kopen voor 340,-. Als je geen HDTV hebt, of Wireless controller nodig hebt, een prima koop.

Core 249,-
HD 89,-

Je kan dan ook nog los een controller of Component kabel kopen, en dan ben je goedkoper uit dan de Premium:

http://www.alternate.nl/h...t1=504&cat2=000&cat3=000&

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 03-07-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Kaap schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:17:

De demo's en Xbox Live Arcade maken IMHO de harde schijf meer dan noodzakelijk. Sommige spellen zullen ook de harde schijf nodig hebben en dus niet met de memory cards werken. Ook komen er voor sommige spellen extra uitbreidingen(soms gratis!) en patches van enkele tientallen MB's. De huidige memory cards zijn maar 64MB, dus dan ben je al snel door je ruimte heen. Het is trouwens nog niet eens bekend of er wel grotere harde schijven komen. De harde schijf klik je aan de zijkant van de console vast, er is geen sprake van iets inbouwen.

Muziek kun je vanaf een USB-storage device, de Xbox 360 zelf of vanaf een Windows Media Connect server afspelen.
Als je een harde schijf hebt, dan heb je geen memory cards meer nodig.
To HD or not to HD...
Ik zou de harde schijf zeer sterk aanraden, het is een stuk makkelijker en je kunt er veel meer mee dan de memory cards.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je patches e.d. eigenlijk niet op usb storage opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kunt geen gamecontent o.i.d. opslaan op een USB-stickie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Neen das alleen voor muziek en plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MetroidPrime schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:43:
De harde schijf klik je aan de zijkant van de console vast, er is geen sprake van iets inbouwen.
Klik je deze aan de zijkant vast als hij staat of ligt? Vanwege zijn geringe afmetingen kan ik hem mooi in een dressoir sieropening leggen op zijn zijkant, ik weet niet hoe dik die HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Kaap schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:21:
[...]
Klik je deze aan de zijkant vast als hij staat of ligt? Vanwege zijn geringe afmetingen kan ik hem mooi in een dressoir sieropening leggen op zijn zijkant, ik weet niet hoe dik die HD is.
Kijk zelf maar op deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/curry/xbox360topichdr.png

Dat donkergrijze uitsteeksel aan de linkerkant is de HDD. Als je de Xbox rechtop zet, zit ie aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]
Als de 360 ligt klikt de harde schijf aan de linkerkant vast. Hij steekt daar hooguit anderhalve centimeter uit. Ik denk dat het belangrijker is om rekening te houden met de ruimte voor de ventilatiegaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

[...]
Als jij je xbox snel dood wil hebben moet je dat vooral doen. dat ding houd graag van goed geventileerde ruimte om zich heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Hubert schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:49:
[...]

Als jij je xbox snel dood wil hebben moet je dat vooral doen. dat ding houd graag van goed geventileerde ruimte om zich heen ;)
Nouja, de mijne staat ook in een kassie en vaak alleen van voren open, of soms zelfs ff met t glas dicht en ik heb dan ook nog noooit enige vastloper gehad, dus t valt wel mee denk ik zo ;) oh en dat als sinds december en zelf nu met 30+ buiten :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

.oisyn schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:11:
Maar goed, mijn 10 jaar ervaring als programmeur met beide APIs, waarvan 2 professioneel in de gameindustrie en 2 shipped AAA titles die gebruik maken van een van die APIs zegt natuurlijk ook niets :Z
geheel oftopic natuurlijk, maar aan welke titels heb je je steentje bijgedragen? En nee, ik ben niet nieuwsgierig ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:44:
Ik heb me afgelopen weekend positief laten verrassen door Fifa World Cup 06. Kon 'em voor een zacht prijsje kopen
Waar heb je die tegen een zacht prijsje gekocht? We gaan binnenkort hier weer eens lekker ouderwets met 4 man en wat biertjes achter het scherm zitten, maar ik heb nog wat behoefte aan leuke spelletjes die je met meerdere op de 360 kunt spelen (waaronder dus FIFA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

-SaveMe- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:25:
[...]

geheel oftopic natuurlijk, maar aan welke titels heb je je steentje bijgedragen? En nee, ik ben niet nieuwsgierig ;)
In ieder geval aan Tomb Raider Legend: [rml].oisyn in "[ Multi] Tomb Raider Legend"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ah, cool! Erg leuk om te lezen/weten :P

Ook nog maar ff on topic:
Ik vond de PREY demo dus niet bepaald je dat. Graphics erg matig en het ID-engine plastic effect all over, modellen zien er raar uit en bwegen echt zo niet realistisch. En qua gameplay...
De zoveelste rechtlijnige volg het pad shooter... Nee, ik pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:25:
[...]

Zie profiel, bij nixxes dus. http://www.nixxes.com/website/frameset_projects.html :)
Maar ik ben wel benieuwd naar zijn verhaal, wat hij precies doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://tweakers.net/gallery/18710 ;)
Ik ben het laatste jaar bezig geweest met het culling gedeelte van onze next-gen engine (dus zo efficient kijken wat zichtbaar is, welke lichten waarop vallen en hoe de schaduwen weer op andere objecten vallen) en wat tools daaromtrent, en heb deze gedeeltelijk ingebouwd voor de next-gen PC port van TR:L. Sinds de afronding van TR:L ben ik bezig geweest met het implementeren van de next-gen PC renderer voor de xbox360 (geweldig platform om voor te ontwikkelen!) en het opruimen van de prev-gen rendering code uit onze codebase voor onze upcoming games (waar ik momenteel nog niets over mag zeggen ;)).

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 04-07-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Wanneeer komt er weer eens een shooter zonder aliens en anders raar gespuis.
ik wil gewoon farcry maar dan zonder die rare labmonsters.

iemand enig idee?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Call of duty 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:27:
[...]

Waar heb je die tegen een zacht prijsje gekocht? We gaan binnenkort hier weer eens lekker ouderwets met 4 man en wat biertjes achter het scherm zitten, maar ik heb nog wat behoefte aan leuke spelletjes die je met meerdere op de 360 kunt spelen (waaronder dus FIFA)
overgekocht van een maatje van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Gully schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:07:
[...]

Nouja, de mijne staat ook in een kassie en vaak alleen van voren open, of soms zelfs ff met t glas dicht en ik heb dan ook nog noooit enige vastloper gehad, dus t valt wel mee denk ik zo ;) oh en dat als sinds december en zelf nu met 30+ buiten :)
eerzint eer gij begint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hubert schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:49:
[...]

Komt goed, die open ruimte is 15 hoog, 80 breed en 50 diep. De achterkant is gewoon open dus hij krijgt voldoende ventilatie. Hij past gewoon daartussen waar mijn DVD speler niet past. En daarom nemen we de xbox ook als multimediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Kaap schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:29:
[...]
Komt goed, die open ruimte is 15 hoog, 80 breed en 50 diep. De achterkant is gewoon open dus hij krijgt voldoende ventilatie. Hij past gewoon daartussen waar mijn DVD speler niet past. En daarom nemen we de xbox ook als multimediacenter.
De Xbox heeft ook ruimte nodig aan de rechterkant en aan de bovenkant van de console. Misschien levert het in jouw situatie geen problemen op, maar de console is erg gevoelig voor een gebrek aan ventilatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dutchzilla schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:25:
Wanneeer komt er weer eens een shooter zonder aliens en anders raar gespuis.
ik wil gewoon farcry maar dan zonder die rare labmonsters.

iemand enig idee?
Just Cause?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52
-SaveMe- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:27:
[...]

dan is fifa zeker een aanrader, probeer dan ook eens de world cup te winnen om daarna de invinceble walls en no-refferee te unlocken, dat maakt het 30 % leuker!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
heb gisteren nieuwe internet orange adsl family nou heb ik het ff aan gesloten op mijn 360 toen
ff die inet verbinding test gedaan maar nu staat er bij "nat - moderate" met mijn oude inet stond daar gewoon "open".

weet iemand misschien een oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die info klopt volgens mij niet helemaal, want op mijn WRT54G (originele firmware overigens) heb ik juist geen ports opengezet maar alleen UPnP aangezet. Sindsdien staat 'ie netjes op Open (daarvoor op Moderate) en werkt alles perfect :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
is er al een mogelijkheid om de 360 aan te sluiten via hdmi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hellrazor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 02:01:
is er al een mogelijkheid om de 360 aan te sluiten via hdmi?
nee, en hij ondersteunt dat dacht ik ook niet.

aan de andere kant, Over G is onderweg :P verwacht hem wel deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben eruit, ik ga voor een 360 Premium. Wel een beetje teleurgesteld dat FIfa 2006 niet beschikbaar is voor de 360, alleen road-to- en worldcup.

Das jammer en zag dat hij ook niet op backwards compatibilitylist stond :(

Afijn, ander spel zoeken om erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kaap schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:46:
Ik ben eruit, ik ga voor een 360 Premium. Wel een beetje teleurgesteld dat FIfa 2006 niet beschikbaar is voor de 360, alleen road-to- en worldcup.

Das jammer en zag dat hij ook niet op backwards compatibilitylist stond :(

Afijn, ander spel zoeken om erbij te kopen.
Waarom niet worldcup?
of wil je perse Ajax tegen PSV spelen ofzo :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met het bestellen van games via www.play-asia.com?
krijg je geen problemen als je je asia regio-vrije game aansluit op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TheEvilCuber schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:49:
[...]

Waarom niet worldcup?
of wil je perse Ajax tegen PSV spelen ofzo :Y)
Klopt :) Ik speel graag clubseizoenen enzo. Eigen team samestellen, top.

Weet iemand of in Burnout ook een free mode zit? Dus geen tijd, geen tegenstanders, free rondrijden wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kaap schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:53:
[...]

Weet iemand of in Burnout ook een free mode zit? Dus geen tijd, geen tegenstanders, free rondrijden wat je zelf wilt.
Deze mogelijkheid zit niet in Burnout.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Kaap schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:53:
[...]

Nou ja, Time Trial is redelijk free. Je rondetijden worden weliswaar bijgehouden, maar dat verplicht je niet om snel te moeten rijden. Je hebt alleen wel verkeer (misschien dat er een cheat code is om verkeer uit te zetten), en je zult altijd dezelfde richting op moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:15:
Die info klopt volgens mij niet helemaal, want op mijn WRT54G (originele firmware overigens) heb ik juist geen ports opengezet maar alleen UPnP aangezet. Sindsdien staat 'ie netjes op Open (daarvoor op Moderate) en werkt alles perfect :)
Zou sinds de laatste update kunnen zijn, ik had met mijn WRT54G en UPnP eerst juist altijd problemen :) Ik heb sowieso een hekel aan UPnP, waarmee trojans en virussen zelf kunnen besluiten dat ze poorten vanuit internet open willen zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb ook een WRT54G met stock firmware, nooit ports hoeven te forwarden voor mijn 360 (heb hem vanaf het begin) altijd perfect gewerkt. UPnP staat wel aan, overigens nooit veranderd.

Heb wel problemen op mijn WRT54G als ik wireless adapter gebruik met WPA, vandaar nog steeds op WEP :(

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Waar hoort trouwens het serial number te staan op de Xbox 360?
Als ik kijk naar hoe de Xbox in eerste instantie in de doos zou hebben gezeten en waar het gaatje in de doos dan op uitkijkt, dan lijkt het er op dat het serial number op het plaatje naast de Ethernet- en AV-poorten hoort te staan. Ik heb echter een (zwarte) limited edition PGR3 Xbox 360, en die heeft op die plek dus geen serial number staan. Ergens anders kan ik 'm ook niet vinden. Misschien dat er overheen geschilderd is ofzo, dat zou nogal slordig zijn. Ik zou wel graag m'n Xbox willen registeren op Live, voor alle zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Volgens mij moet je in je Dashboard helemaal naar rechts gaan, daar zou het ergens moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Wekko schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:52:
Volgens mij moet je in je Dashboard helemaal naar rechts gaan, daar zou het ergens moeten staan.
Ach gut, dat ik dat niet gezien heb :P
Neemt nog niet weg dat 't vreemd is dat die serial number niet op de console zelf staat, maar dit voldoet wel. Danke schon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Devil N schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:01:
[...]

Ach gut, dat ik dat niet gezien heb :P
Neemt nog niet weg dat 't vreemd is dat die serial number niet op de console zelf staat, maar dit voldoet wel. Danke schon :)
Heb je al ahter het klepje van de USB aansluitingen gekeken (voorkant) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
S2S schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:32:
[...]

Heb je al ahter het klepje van de USB aansluitingen gekeken (voorkant) :+
Aha, nogmaals danke schon. :P
Maar dan vind ik 't wel vaag dat er zo'n opening in de doos zit waar je het serial number doorheen zou moeten kunnen zien. Want er zit nog altijd plastic om de console, dus je kunt dat klepje niet even opendrukken ofzo. Nahja, 't zal wel, m'n console is inmiddels geregistreerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 05-07-2006 16:26 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.