Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

S2S schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:
[...]

Ik heb hem ook, ff wat mapjes gedaan, een woord prachtig en fuck the haters! (eigenlijk meer dan 1 woord) Jungle mines _/-\o_
Maar die coop missies zijn wel tricky :X Gisteren met 2 geprobeerd maar we werden hopeloos potje gepwnd :D

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
AzN_cRzY schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:02:
[...]

Voor die 3 accounts betaal je maar 1x voor je live. Een vriend van me heeft het zelfs geprezstterd om 3 actieve live GOLD accounts en 2 Silver accounts op zn xbox te zetten en dat met €60,-

Dus in prinicipe hoeft hij geen €25,- extra te betalen o zn gamertag te wijzigen.

Als het tenminste mogelijk is om 2 Europese live gold accounts te maken :+
Lekker duidelijk dit :z Hij heeft een 360 gekocht, en daarop stond een xbox-live gold account met nog 11 maanden membership. Echter, hij wou dat de account qua vrienden, reputatie, en gamerscore gerest werd. Dit is niet mogelijk. Hij kan wel z'n gamertag veranderen, voor (uit mijn hoofd) 800MS points. De vriendenlijst, reputatie, en gamerscore blijft gewoon.

Op elke Xbox 360 kan je een oneindig aantal Xbox Live accounts aanmaken. De eerste 3 krijgen een gratis maand xbox live gold, de accounts die daarna volgen krijgen dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Muthas schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:30:
[...]

Lekker duidelijk dit :z Hij heeft een 360 gekocht, en daarop stond een xbox-live gold account met nog 11 maanden membership. Echter, hij wou dat de account qua vrienden, reputatie, en gamerscore gerest werd. Dit is niet mogelijk. Hij kan wel z'n gamertag veranderen, voor (uit mijn hoofd) 800MS points. De vriendenlijst, reputatie, en gamerscore blijft gewoon.

Op elke Xbox 360 kan je een oneindig aantal Xbox Live accounts aanmaken. De eerste 3 krijgen een gratis maand xbox live gold, de accounts die daarna volgen krijgen dit niet.
Tnx voor de info

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

Voor die 3 accounts betaal je maar 1x voor je live. Een vriend van me heeft het zelfs geprezstterd om 3 actieve live GOLD accounts en 2 Silver accounts op zn xbox te zetten en dat met €60,-

Dus in prinicipe hoeft hij geen €25,- extra te betalen o zn gamertag te wijzigen.

Dan heb ik niks gezegd, dat wist ik niet :D

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK people, bedankt voor de input. Ik heb 1000 MS points aangeschaft, en met 800 puntjes kon ik de gamertag veranderen. Alle vrienden kon ik ook manueel verwijderen, de ervaringen en achievements helaas niet, tsja, als je zo'n Xdoos 360 overneemt, wil je graag alle oude rommel verwijderen....Misschien de harddisk formatteren ?

Naar die manier om extra (gratis) Live account aan te maken ben ik best benieuwd. Trouwens best vreemd dat je dan extra moet betalen. Ik bedoel, zo'n doos staat meestal (denk ik) in gezinnen waar meerdere mensen gebruik maken van Live. Waarom dan niet zeg 3 accounts op 1 Gold lidmaatschap ?

My two cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Je kan alles op je Xbox wel verwijderen, maar wat bij je account hoort niet. Een format zal ook niet helpen. Een nieuwe Live account is heel simpel, gewoon in je dash, even sign out doen, dan weer sign-in kiezen, en niet met je account inloggen, maar een nieuwe maken. Daar kan je dan kiezen tussen een 'offline-account' die nooit op Xbox Live zal komen, of een normale account, waarvoor je nickname dus niet bezet kan zijn.

Over de accounts, 5 euro per maand vind ik een goed bedrag, je kan met je hele familie gewoon dezelfde Xbox spelen, gewoon voor offline kan je zoveel accounts gratis aanmaken als je wilt, en wil je niet dat iemand anders je reputatie etc. verpest, maar wel op Live kan (zonder jou toezicht ;) ) dan moet je een 2e lidmaatschap kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Kut Ivanov! I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

nou die oneliners zitten we niet op te wachten. Of je moet over je virtuele veldslag hebben met FIFA2006 WOrdcup op de XBOX360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
zit die scheids daar dan ook in? zo ja, dan eens wat meer op de scheids mikken dan (zal wel niet geblesseerd kunnen raken denk ik? )

btw, is er een mogelijkheid om je gamerpoints over te zetten naar een andere account? aangezien ik een account wil stoppen is het wel handig als ik daarvan de punten bij mn eigen account kan zetten (zitten 400 punten op)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
S2S schreef op zondag 25 juni 2006 @ 08:16:
[...]

Wat je wel kan doen is de gamertag veranderen, maar dit kost je wel wat geld ( 8 euro ofzo) in de vorm van marketplace points. Aan je reputatie kun je niet zo veel veranderen maar das ook niet echt belangrijk imo.
Ik dacht dat je gamertag niet te veranderen is hoor.
Er is ook nergens een optie te vinden om die te veranderen (ook niet in 'account management').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik krijg artifacts in PGR3. Als ik even heb gespeeld krijg ik een enkele keer grote driehoeken over de weg te zien waaruit ik op denk te maken dat het een geheugen-oververhitting probleem zou kunnen zijn. Ik heb het in 3 weken nu 2 keer gehad en ook als ik de 360 10 minuten uitzet en daarna weer probeer, lost dat niets uit. Een paar uur later en er is niets meer aan de hand.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:55:
[...]

Je hoeft niet een versterker te kopen, die zit wel in dat 5.1 setje.
Er zijn dolby digital decoders te koop voor ongeveer 50 euro, bijvoorbeeld van Creative, die komt dan tussen de Xbox en dat 5.1 setje.
Je hebt dan vele malen beter geluid dan stereo, je weet niet wat je mist. :)
Ik ben ook opzoek naar zo'n decoder zodat ik men xbox kan aansluiten op men 5.1 setje. Die decoder van creative (ddts-100) is alleen meer dan 100 euro en vind ik weer net iets te duur.
Zijn er goedkopere oplossingen om van een toslink aansluiting naar gewone tulpstekkertjes te gaan. Ik ben niet zo thuis in dat wereldje en weet dus ook niet zo best waar ik op moet zoeken.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

S2S

ZakHooi schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:03:
[...]

Ik dacht dat je gamertag niet te veranderen is hoor.
Er is ook nergens een optie te vinden om die te veranderen (ook niet in 'account management').
Zeker weten dat je die kan veranderen, ik zal het is ff opzoeken voor je zo. (doe ik een edit)

*edit:
op de eerste dashboard pagina op je gamertag klikken(vlak boven)
blade komt te voorschijn.
kies edit gamer profile
kies Gamertag
volgende pagina staat netjes de prijs 800 points en dat je je tag kan veranderen.
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:12:
Hey,

Ik krijg artifacts in PGR3. Als ik even heb gespeeld krijg ik een enkele keer grote driehoeken over de weg te zien waaruit ik op denk te maken dat het een geheugen-oververhitting probleem zou kunnen zijn. Ik heb het in 3 weken nu 2 keer gehad en ook als ik de 360 10 minuten uitzet en daarna weer probeer, lost dat niets uit. Een paar uur later en er is niets meer aan de hand.

Bekend probleem?
Uhm jah, kan twee dingen zijn imo, je X360 is kapot of je X360 staat te warm, geen versterkers die hitte afgeven op de 360 zetten of in de buurt zetten. En de X360 niet in een gesloten kastje stoppen, ding word erg warm. Is het niet de warmte dan moet je hem toch echt terug sturen naar MS.

[ Voor 66% gewijzigd door S2S op 26-06-2006 09:14 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]

Mag hij wel eens vertellen hoe hij dat gedaan heeft, want volgens mij is dat gewoon niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:07:
[...]

Uhm jah, kan twee dingen zijn imo, je X360 is kapot of je X360 staat te warm, geen versterkers die hitte afgeven op de 360 zetten of in de buurt zetten. En de X360 niet in een gesloten kastje stoppen, ding word erg warm. Is het niet de warmte dan moet je hem toch echt terug sturen naar MS.
hum, Xbox staat naast de tv en niet in de buurt van de versterker en redelijk vrij. Zou wel behoorlijk klote zijn als ik hem terug moet sturen!
thanx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noener schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:53:
[...]

Ik ben ook opzoek naar zo'n decoder zodat ik men xbox kan aansluiten op men 5.1 setje. Die decoder van creative (ddts-100) is alleen meer dan 100 euro en vind ik weer net iets te duur.
Zijn er goedkopere oplossingen om van een toslink aansluiting naar gewone tulpstekkertjes te gaan. Ik ben niet zo thuis in dat wereldje en weet dus ook niet zo best waar ik op moet zoeken.
Je kunt niet zomaar een toslink aansluiting omzetten naar tulpstekkertjes, en ook al zou je dat kunnen dan moet het geluid alsnog gedecodeerd worden, daar heb je dus echt een dolby digital decoder voor nodig.
Zoek maar eens bijvoorbeeld op Sound Blaster® Audigy™ 2 NX, Google is your best friend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
is het btw mogelijk om 2 gamertags samen te voegen zodat je de punten bij elkaar krijgt? aangezien ik 2 accounts heb maar er maar 1 meer van gebruik en het toch een hoop punten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

djmantri schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:32:
is het btw mogelijk om 2 gamertags samen te voegen zodat je de punten bij elkaar krijgt? aangezien ik 2 accounts heb maar er maar 1 meer van gebruik en het toch een hoop punten zijn?
Het schuiven met Gamerpoints tussen verschillende accounts is niet mogelijk. Vrees dat je ze weer opnieuw moet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
S2S schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:07:
[...]

Zeker weten dat je die kan veranderen, ik zal het is ff opzoeken voor je zo. (doe ik een edit)

*edit:
op de eerste dashboard pagina op je gamertag klikken(vlak boven)
blade komt te voorschijn.
kies edit gamer profile
kies Gamertag
volgende pagina staat netjes de prijs 800 points en dat je je tag kan veranderen.
Ok dan heb ik het volgende probleem:
Ik heb 3 profiles op mijn xbox 360: 1 waarmee ik op live zit (en dus wil veranderen) en 2 andere accounts.
Eigenlijk wil ik de gamertag van mijn actieve account veranderen in een van de 2 andere accounts.
Natuurlijk mag ik dat niet: 'gamertag already exists', dus wil ik de 2 accounts die ik niet gebruik deleten (zodat deze weer vrij komen), maar ook die optie kan ik nergens vinden.

Weet iemand raad PLZ!!?

fenks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Weinig nieuwe demos en filmpjes de laatste tijd op marketplace :( Ben benieuwd wanneer de Prey demo uitkomt voor de 360 en of er nog een demo komt van Over G Fighters en Chromehounds. Over G Fighters leek me eerst heel mooi tot ik de trailers zag, het ziet er niet echt uit. Maar een demo is toch altijd het proberen waard, misschien is het juist een hele vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Mijn 360 is onderweg naar Weiterstadt. Nu zit ik zonder 360, maar heb nog mijn xbox gelukkig.
De vraag die bij me opkomt nu is, kan ik met mijn xbox nog gewoon live spelen?? Of is het zo dat als je migreert naar Xbox Live Gold dat je dan niet meer online kan met je oude xbox?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15
Volgens mij kan dat wel ja. :)
Ben laatste tijd weer meer op mijn oude xbox aan het spelen dan op mijn nieuwe. :+
Wordt tijd voor wat nieuwe goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
Xbox staat bij mij ook al zon 2 weken stof te happen :|

Zie uit naar prey, alan wake, dead rising etc...

Duurt helaasch alleen nog zon lang allemaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:42:
Xbox staat bij mij ook al zon 2 weken stof te happen :|

Zie uit naar prey, alan wake, dead rising etc...

Duurt helaasch alleen nog zon lang allemaal :'(
Over welke zon heb je het eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
oh jee een typo... bel de politie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

lowfi schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:18:
oh jee een typo... bel de politie!
het arrestatieteam is al onderweg... 8)7

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een big-up "AAAAARRRGHGHGGHGH" voor de cone-challenges van PGR3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 11:40
Klopt het dat je nu de TDU demo niet meer kan downloaden voor de Xbox 360 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:06:
ff een big-up "AAAAARRRGHGHGGHGH" voor de cone-challenges van PGR3 :+
Toevallig gister Platinum Champ geworden op onze vaste wekelijkse game-avond met vrienden. Alleen was het dus niet op mijn eigen Xbox 360 (die van mij komt er donderdag aan 8) ) Kan ik weer van vooraf aan beginnen om alles op Platinum te halen. Maar zal wel lukken. Cone Challenges zijn, als je ze eenmaal door hebt, echt goed te doen.

Maareh, ik had ff een vraag. Loont het zich dat ik donderdag een Advanced SCART-kabel erbij koop. Ding kost toch al € 30,- en ik zou graag willen weten of ie het geld waard is. Mijn Sony KV-28WX1D heeft een RGB-ingang.

Vergelijkende foto's van RGB en non-RGN zouden zeer welkom zijn!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

CaptainM schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:21:
[...]

Toevallig gister Platinum Champ geworden op onze vaste wekelijkse game-avond met vrienden. Alleen was het dus niet op mijn eigen Xbox 360 (die van mij komt er donderdag aan 8) ) Kan ik weer van vooraf aan beginnen om alles op Platinum te halen. Maar zal wel lukken. Cone Challenges zijn, als je ze eenmaal door hebt, echt goed te doen.
Welke auto gebruik je voor de cone challenge? Ik race in het algemeen met de F50-GT en daar red ik alles grotendeels wel mee om platinum te halen. Niet dat het makkelijk is, maar dat is ook niet de bedoeling op platinum :) Net de cone-challenge is een b**ch

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Ik las ergens dat in Japan de demo van ChromeHounds al op marketplace staat. Met mijn japanse login account zie ik hem echter niet staan. Wel een demootje van Love Football.

Weet iemand meer over die CH demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Noener schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:28:
[...]

Welke auto gebruik je voor de cone challenge? Ik race in het algemeen met de F50-GT en daar red ik alles grotendeels wel mee om platinum te halen. Niet dat het makkelijk is, maar dat is ook niet de bedoeling op platinum :) Net de cone-challenge is een b**ch
De RUF Concept vind ik hier briljant voor; daarmee heb ik alle Platinums gehaald.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
[...]

Die cone-challanges zijn inderdaad moeilijk |:( Heb nog niet eens de hele SP uitgespeeld, dus nog geen medialle daarvoor, maar ben hard opweg naar de goude O-) . En dan (op mijn nieuwe 19" tft die ik ga halen _/-\o_ ) doorzwoegen naar platinum :*) . Dacht eerst nooit echt na over welke auto ik nam, wel een klasse C of D, maar zal die F50-GT is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Net een corrupte profile gehad terwijl ik wel gewoon nog vanmiddag erophad gegamed.

Ik Ms live support bellen, moest eerst mn profile verwijderen en toen mn tag recoveren. Terwijl ik mn profile verwijder kon ik kiezen of alles weg (incl save games) of al1 profile. Gekozen natuurlijk voor Only Profile en toen mn tag recoveren. Dat deed echt eeuwen voor maar 2 mb 8)7 .Toen ik weer ingelogd was ging ik gelijk naar mn savegames kijken en TADA ze stonden er nog. Gelijk maar alle games die ik nog niet had geupdate naar mn memcard gekopieerd incl mn gamertag.

ik zweette wel ff toen ik zag dat mn savegames verwijderd werden

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

[...]

Eerste gedeelte met de F50-GT natuurlijk. Toen we eenmaal Kudos Rank 1 hadden met de RUF.

We zijn begonnen de eerste maandag na de release van de 360 (5 december dus) en we spelen elke maandag-avond alleen maar PGR3. Nu hebben we pas eindelijk alles op Platinum. Jammer genoeg beschikken we maandag niet over Xbox Live maar dalijk heb ik wel Live en dan kunnen jullie toevoegen: The Captain M is mijn gamertag. Speel nu alleen nog Halo2 op oude Xbox :D

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Volgens UPS is mijn 360 afgeleverd in Duitsland. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik wat hoor/lees van MS.

[ Voor 7% gewijzigd door DoctorV64 op 27-06-2006 17:29 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Table Tennis is zo frustrerend! damn kan me controller wel slopen soms :(

Ik doe al zo lang om tegen die sloyaman ofzo uit Egypte op medium level te verslaan :S damn.. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:06:
Table Tennis is zo frustrerend! damn kan me controller wel slopen soms :(

Ik doe al zo lang om tegen die sloyaman ofzo uit Egypte op medium level te verslaan :S damn.. iemand tips?
probeer het met die zweed, daarmee lukte het mij vrij eenvoudig. met die zweed sla je bijna iedereen makkelijk eruit . suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 15:07
Ik heb een Creative T7900 7.1 op mijn PC aangesloten. Zou ik deze ook aan de 360 kunnen aansluiten? Of moet ik dat in de Audio forum vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Tjees, wat zuigt gamecow.nl :r Ik heb 3 weken terug een spel opgestuurd om te ruilen tegen een andere. Mijn game was ontvangen en die andere zou opgestuurd worden. De game was zoekgeraakt bij de post, gamecow zou er achter aan gaan om uit te zoeken waar het spel gebleven is. Dit is nu 2 weken geleden, hij laat niks meer van zich horen. Voor dit gebeurde mailde hij netjes elke keer dezelfde dag terug. Nu heb ik hem al 3 of 4 keer gemaild waar mijn spel blijft en of hij al meer weet, en heb nu dus al 2 weken helemaal niets meer gehoord.

Iedereen is te spreken over gamecow, ik vind het echter op een oplichter beginnen te lijken op zo'n manier. Ik heb een gloednieuw spel opgestuurd van 59 euro en hoor er niks meer van weer. Als ik over een week geen mailtje of spel heb ontvangen geef ik het wel aan op internetoplichting.nl ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:35:
[...]

probeer het met die zweed, daarmee lukte het mij vrij eenvoudig. met die zweed sla je bijna iedereen makkelijk eruit . suc6
Yup, met Jesper op volle bak rossen moet het lukken :+ mij gisteren ook gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Neoflip schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:23:
Tjees, wat zuigt gamecow.nl :r Ik heb 3 weken terug een spel opgestuurd om te ruilen tegen een andere. Mijn game was ontvangen en die andere zou opgestuurd worden. De game was zoekgeraakt bij de post, gamecow zou er achter aan gaan om uit te zoeken waar het spel gebleven is. Dit is nu 2 weken geleden, hij laat niks meer van zich horen. Voor dit gebeurde mailde hij netjes elke keer dezelfde dag terug. Nu heb ik hem al 3 of 4 keer gemaild waar mijn spel blijft en of hij al meer weet, en heb nu dus al 2 weken helemaal niets meer gehoord.

Iedereen is te spreken over gamecow, ik vind het echter op een oplichter beginnen te lijken op zo'n manier. Ik heb een gloednieuw spel opgestuurd van 59 euro en hoor er niks meer van weer. Als ik over een week geen mailtje of spel heb ontvangen geef ik het wel aan op internetoplichting.nl ofzo.
En wat kan gamecow eraan doen dat de post je pakketje kwijtraakt?
Aangetekend en/of verzekerd verstuurd? Zo niet, ook niet zo handig van jezelf.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Shiver23 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:32:
[...]

En wat kan gamecow eraan doen dat de post je pakketje kwijtraakt?
Aangetekend en/of verzekerd verstuurd? Zo niet, ook niet zo handig van jezelf.
Even lezen; Gamecow is hun pakket kwijtgeraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:36:
[...]

Klopt ja. Gelukkig heb ik net eindelijk een mailtje van gamecow gekregen. Gamecow stuurt een nieuw exemplaar op, hopelijk komt die dan wel aan!

Ik neem mijn twijfels voor Gamecow (voorlopig) terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Aubergine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:55:
Ik heb een Creative T7900 7.1 op mijn PC aangesloten. Zou ik deze ook aan de 360 kunnen aansluiten?
Als ie een optische ingang heeft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:36:
[...]

De game was zoekgeraakt bij de post
Uhm, ok. Dacht dat met de post de TPG post bedoeld werd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Shiver23 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:50:
[...]

[...]

Uhm, ok. Dacht dat met de post de TPG post bedoeld werd.
Was het ook ;)

Net in de winkel Over G Fighters gehaald. Best leuke game, doet me denken aan Top Gun vroeger op de NES. Beetje arcade allemaal maar wel fun om te doen. Graphics zijn wel middelmatig jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Neoflip schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:41:
[...]

Was het ook ;)

Net in de winkel Over G Fighters gehaald. Best leuke game, doet me denken aan Top Gun vroeger op de NES. Beetje arcade allemaal maar wel fun om te doen. Graphics zijn wel middelmatig jammer genoeg.
Please specify want de gameplay movies op Gamespot zagen er wel goed uit en ik hou wel van een vliegspelletje... Iemand anders ook nog in bezit van deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:50:
[...]

Please specify want de gameplay movies op Gamespot zagen er wel goed uit en ik hou wel van een vliegspelletje... Iemand anders ook nog in bezit van deze game?
Het menu van Over G Fighters is typisch Japanse stijl. Cheape muziek en simpele tekst om te navigeren. Het spel zelf begint wat saai met wat bommenwerpers die je neer moet schieten. Gewoon mikken en schieten en klaar. Daarna kun je oefenen met opstijgen en landen en krijg je wat rakketten om de oren die je met flares en roles kunt ontwijken.

Grafisch is het allemaal redelijk. De grond textures zien er niet uit, net als het water wat niet op water lijkt. De vliegtuigen zelf zijn wel mooi gedetailleerd. Je kunt vanuit de cockpit om je heen kijken, dan zie je dus ook de vleugels en de flaps die bewegen wat er wel mooi uit ziet. Als je om het vliegtuig heen kijkt zie je dat deze mooi scherp is.

De explosies zijn daarentegen heel erg slecht. Het lijkt wel van Falcon 4 toendertijd. Niks geen brokstukken, het vliegtuig veranderd in een vlammetje en wat rook en weg is kees. Dit had van mij een stuk beter gekund.

Het geluid is ook niet geweldig, als de vliegtuigen langsvliegen veranderd het motorgeluid spontaan van octaaf. Wat wel erg gaaf is is de vertraging van het geluid bij een knal. Als een vliegtuig ver voor jou ontploft hoor je dat pas een tijdje later.

Verder de besturing. Deze kun je op arcade zetten of op Real. Enige verschil wat ik tot nu toe heb gezien is dat je met Real de flaps moet bedienen, wat met arcade automatisch gebeurd. Verder kun je nog kiezen of je het landen zelf wil doen of dit uit wilt laten. De besturing van het vliegtuig is eigenlijk wel in orde. Het reageert allemaal wel goed en lijkt vrij realistisch qua bewegen. Je kunt dus niet zoals in Battlefield 2 een gigantisch barrel roll met achtereenvolgende looping o.i.d. doen. Dan gaat je vliegtuig wel flippen en krijg je een blackout of redout.

Al met al een redelijke vliegspel. Ik heb hem zelf gehaald omdat er zo ontzettend weinig vliegspellen uitkomen de laatste jaren en ik nu wel zin had om eindelijk weer eens in een f16 te "stappen". Deze moet je trouwens wel unlocken. Je begint met alleen een F14 en 1 landschap, als je meer missies haalt krijg je Achievements en dus ook nieuwe vliegtuigen en missies. Ik heb ondertussen een F14, F16 en F18 hornet. Later kun je nog de F22, F35 en nog wel wat meer unlocken.

Als je een quick missie wil doen kun je alleen de landschappen en vliegtuigen kiezen die je reeds hebt unlockt.

Ik geef het spel een 7 denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Neoflip: dank je voor deze review!!! _/-\o_

Toch morgen maar even langs de gameshop voor een exemplaartje, zo te lezen. Weer eens wat anders dan dat constante racen & schieten op de 360 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
heeft media markt nog games als PGR3 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:15:
@Neoflip: dank je voor deze review!!! _/-\o_

Toch morgen maar even langs de gameshop voor een exemplaartje, zo te lezen. Weer eens wat anders dan dat constante racen & schieten op de 360 :Y)
Geen dank ;) Maar dit is ook constant schieten hoor :Y) Ik heb hem ook op de gok gekocht, ik had zoiets van als ik het niks vind ruil ik hem toch gewoon om op zo'n ruilwebsite 8)

Hopelijk vind je het wat, anders ben ik wel onschuldig he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:41:
heeft media markt nog games als PGR3 in de aanbieding?
Hoeveel is PGP3 bij media markt dan?

Een vraag:

Ik wil mijn Credit Card gebruiken om mijn live abbonement te verlengen. Maar als ik dat kies dan moet ik een amerikaanse adres opgeven. Ik kan natuurlijk een fake adres op geven. Maar is het ook mogelijk om je land te veranderen naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verschil tussen de Core en Premium er groot? Voor de 20 gig hd hoef ik het iig niet te doen. De controller soort boeit me ook niet.

Wat heb ik verder nog nodig om die core "gameklaar" te maken? Een memory card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:30:
Is het verschil tussen de Core en Premium er groot? Voor de 20 gig hd hoef ik het iig niet te doen. De controller soort boeit me ook niet.

Geen Core halen.. echt, die 100 euri is het dubbel en dwars waard hoor.

De 360 wireless is de fijnste controller ooit - feit.
20 gig hdd wil je op een gegeven moment toch hebben, ik ken niemand die een core kocht en naderhand geen hdd heeft gehaald. Al die zooi die je van marketplace kunt downloaden, heerlijk... zonder hdd mis je een boel.

Als je nu een core haalt voor 299 weet ik haast wel zeker dat je over een tijdje meer dan 399 euri hebt uitgegeven aan je xbox, en nog steeds niet alles van het premium pakket hebt.

Nogmaals: premium premium premium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:30:

Waarom zou je het niet voor die HD doen? Die HD is juist de voornaamste reden om de Premium versie te kopen. Je komt waarschijnlijk al snel ruimte tekort als je een memory card gaat gebruiken en die HD kost los al 100 Euro, precies het prijsverschil tussen beide versies.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, die core is dus afgezien van de hard disk en de hd/av kabel niet minder "gameklaar" (hoe zeg je dat?- pick up and play) dan de Premium?

Ik heb namelijk ook begrepen dat er binnenkort de mogelijkheid komt tot het extern aansluiten van hd's? Of is dat een fabeltje? Er komt ook een externe hd-dvd speler?

Edit:
Zijn er nog plekken waar hij 2e hands te krijgen is? Want, ik vind 400 euro en dan minimaal 1 game erbij toch echt heel prijzig. Mja, op de ps3 hoef je ook niet te wachten want die is nog duurder.

Voornaamste reden voor aanschaf van een 360 is dat de games gewoon ubervet zijn. De meeste zien er bovendien mooier uit dan op de pc (over een jaar zal dat weer anders zijn, maar de pc blijf je upgraden bij een console niet).

Toen ik op gametrailers.com beelden zag van de nieuwe Rainbow Six: Las Vegas en GRAW was ik eigenlijk wel om :P
Daarnaast ga ik voor school waarschijnlijk over van pc naar laptop en dan wil ik natuurlijk nog wel ergens op blijven gamen :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Premium is regelmatig in de aanbieding bij verschillende grote zaken zoals MM, Dixons en Dynabyte; ben je voor 370 klaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:41:
Maar, die core is dus afgezien van de hard disk en de hd/av kabel niet minder "gameklaar" (hoe zeg je dat?- pick up and play) dan de Premium?
Je krijgt bij de core geen memory card of harde schijf waardoor je geen gamesaves kunt opslaan. Ook zit er geen componentkabel bij de core, die je nodig zou kunnen hebben als je een HDTV hebt.
Ik heb namelijk ook begrepen dat er binnenkort de mogelijkheid komt tot het extern aansluiten van hd's? Of is dat een fabeltje? Er komt ook een externe hd-dvd speler?
Dat is een fabeltje. Je kunt alleen een harde schijf aansluiten die speciaal voor de Xbox 360 is ontworpen. Voorlopig zal er maar één harde schijf beschikbaar zijn en dat is die van 20 gigabyte.

Er komt wel een externe HD-DVD drive voor de 360, maar deze is alleen om films af te spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:41:
Min of meer. Je kunt games gewoon spelen enzo, maar updates en nieuwe content zijn niet beschikbaar. Daarnaast heb je sowieso een storage device nodig om te saven. Dat kan ook een memory card zijn, maar die krengen zijn ook al iets van 30 euro.
Ik heb namelijk ook begrepen dat er binnenkort de mogelijkheid komt tot het extern aansluiten van hd's? Of is dat een fabeltje?
D'r zijn een aantal third party USB harde schijven voor de Xbox 360, maar die zijn ten eerste een stuk duurder, ten tweede een stuk kleiner, en ten derde kun je er niet hetzelfde mee als met een normale Xbox 360 HDD. Je kunt zo'n externe HD alleen gebruiken voor muziek, foto's, etc.
Er komt ook een externe hd-dvd speler?
Yup, maar dan alleen voor films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard begrijp ik dat een hd-dvd speler alleen voor het afspelen van bedoelt is ;)

Ok dus je bent idd beter af met de premium.
Tweedehands kan ik iig weinig vinden, wat goedkoper is dan de normale winkelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:01
Het xbox360 core pakket is in de aanbieding bij alternate voor €249. Ik vind dit persoonlijk wel een leuke prijs, en dat zou het zeker zijn, wanneer er een externe HD aangesloten kan worden. Ik weet hier niet veel vanaf. Maar ik ga de xbox dan via VGA aansluiten, en heb ik de extra kabels niet nodig die bij de premium versie zit. Ben ik dan alsnog veel goedkoper uit, of moet ik dan toch alsnog voor de premium versie gaan? Hoe zit het met de "nieuwe" samsung drives, maken deze minder geluid dan de hitachi versie?

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Je kunt wel een externe HDD aansluiten, maar die kun je niet voor xbox360 doeleinden zoals gamesaves/marketplace downloads gebruiken.

Een externe HDD die je aansluit is puur bedoeld voor het media blade, om foto's vanaf te bekijken of muziek te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
ik heb nu ook een kras in mn game :(
het is burnout en dat is dus flink balen

en aangezien ik ergens benieuwd naar ben, een poll:
Poll: Heb jij krassen gekregen met je xbox games?
Nee
Ja, met een Hitachi drive
Ja, met een Samsung drive
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=137111&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Neoflip schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:57:
[...]

Geen dank ;) Maar dit is ook constant schieten hoor :Y) Ik heb hem ook op de gok gekocht, ik had zoiets van als ik het niks vind ruil ik hem toch gewoon om op zo'n ruilwebsite 8)

Hopelijk vind je het wat, anders ben ik wel onschuldig he :o
Even nog een ander vraagje; zijn er veel achievements die je online moet halen? Want aangezien mijn inet-verbinding nogal vaag doet, speel ik bijna niet meer online maar ik wil wel altijd graag games zeer ver uitspelen en dus daar wel een aantal achievements voor terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:26:
[...]

Even nog een ander vraagje; zijn er veel achievements die je online moet halen? Want aangezien mijn inet-verbinding nogal vaag doet, speel ik bijna niet meer online maar ik wil wel altijd graag games zeer ver uitspelen en dus daar wel een aantal achievements voor terugzien.
Hangt per spel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:26:
[...]

Ik heb nog niet gekeken wat je online kunt halen aan achievements, aangezien ik mn xbox live gold account nog niet geactiveerd heb boeide me dat nog niet zo ;) Als je wilt kan ik morgen nog even kijken wat er aan achievements te halen valt.

Ik heb nu in singleplayer al 4 achievements gehaald van 25 punten per stuk, dat ging vrij rap. Ik denk dat er met multiplayer ook wel wat te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lees ff terug; het gaat over "Over G Fighters"...
Neoflip schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:18:
[...]

Ik heb nog niet gekeken wat je online kunt halen aan achievements, aangezien ik mn xbox live gold account nog niet geactiveerd heb boeide me dat nog niet zo ;) Als je wilt kan ik morgen nog even kijken wat er aan achievements te halen valt.

Ik heb nu in singleplayer al 4 achievements gehaald van 25 punten per stuk, dat ging vrij rap. Ik denk dat er met multiplayer ook wel wat te halen valt.
Yes please, als je tijd hebt om te kijken, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is de xbox zo in te stellen dat hij niet opstart als ik op mijn mce keyboard mijn media center opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Kan iemand mij helpen met Windows Media Connect?

Het probleem is: Ik kan totaal geen verbinding krijgen. Als ik op mijn pn WMC installeerd, dan gaat alles automatisch. Als het programma naar een xbox zoekt, kan hij deze NIET vinden. Als ik via de xbox360 naar pc's zoekt met WMC krijg ik ook GEEN pc's met WMC te vinden. Ik heb de Internet test (met xbox live test) uitgevoerd, en dit gaf geen enkel probleem.

De internet connection test geeft een fout aan bij PC Connection. Dan geeft de xbox360 aan of ik zeker weet of de Xbox is aangesloten op het thuisnetwerk. Dat is uiteraard wel zo, anders kon ik niet online gaan.

Iemand? Ik kon al zien dat meerdere mensen hier problemen mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:21:
Lijkt me niet dat er veel online ge-achieved hoeft te worden. klik
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:00:
Weet iemand of het mogelijk is de xbox zo in te stellen dat hij niet opstart als ik op mijn mce keyboard mijn media center opstart?
In de system blade heb je ergens de mogelijkheid in te stellen op welke IR signalen je 360 dient te reageren (zoek naar "remote"). Kan me zo even niet voor de geest halen wat de opties waren, maar daar kom je wel uit. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Shiverzz op 29-06-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 06:41:

Het probleem is: Ik kan totaal geen verbinding krijgen. Als ik op mijn pn WMC installeerd, dan gaat alles automatisch. Als het programma naar een xbox zoekt, kan hij deze NIET vinden. Als ik via de xbox360 naar pc's zoekt met WMC krijg ik ook GEEN pc's met WMC te vinden. Ik heb de Internet test (met xbox live test) uitgevoerd, en dit gaf geen enkel probleem.

De internet connection test geeft een fout aan bij PC Connection. Dan geeft de xbox360 aan of ik zeker weet of de Xbox is aangesloten op het thuisnetwerk. Dat is uiteraard wel zo, anders kon ik niet online gaan.

Misschien dat deze sites je kan helpen. De eerste link is een tutorial, zeer handig:
http://www.geekstogo.com/...king_Tutorial-t98770.html
http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup
http://www.microsoft.com/...ces/wmconnect/readme.aspx
http://support.microsoft....spx?scid=kb%3Bnl%3B911738
http://www.jakeludington....cant_see_my_xbox_360.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chromehounds demo is nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand die fifa world cup 2006 heeft alle Global challenges al gehaalt?
Ik zit vast op de 7-0 met Australie. iemand tips? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:00:
Hoi, ja dat is mogelijk. In het system instellingen menu van de xbox 360 kun je aangeven of je de xbox alleen wil starten d.m.v. de knop op de voorkant of met de controller. 2e Optie is dat je ook met je MCE remote hem kunt starten. Je moet daar dus even optie 1 kiezen, dan ben je er vanaf. ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:11
Ligt het aan mij of is die demo van Chromehounds alleen voor gold members? Bij mijn silver account staat ie er namelijk niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:52:
Ligt het aan mij of is die demo van Chromehounds alleen voor gold members? Bij mijn silver account staat ie er namelijk niet tussen?
Ik heb op het moment ook geen gold abbo meer maar bij mij staat hij gewoon onde new demo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:52:
Je zou hem dan wel zien, alleen kan je hem niet downloaden. Bij de E3 lijst staan daar er ook een aantal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
Zat ff bij die account en billing site van MS te kijken en blijkbaar staat mijn account op United States. Maar in mijn 360 en op xbox.nl staat gewoon Nederland :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:
Zat ff bij die account en billing site van MS te kijken en blijkbaar staat mijn account op United States. Maar in mijn 360 en op xbox.nl staat gewoon Nederland :?
Ik heb precies hetzelfde, volgens mij speel ik nu ook in de USA regio en zie ik ook hun marketplace.
Kan je dit nog veranderen?

Ik heb precies hetzelfde probleem, de links die gegeven zijn in dit topic hebben niet geholpen.
Het ligt bij mij volgens mij gewoon aan mn netwerk, in iedergeval, deze pc waarom op WMC hebt staan is gewoon niet zichtbaar voor mn xbox360 en andersom ook niet

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die oude x-box is trouwens erg goedkoop geworden. 85 euro bij saturn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je je Xbox aan het Inet hangen, toevallig via Inet Connection Sharing?
Dan werkt Windows Media Connect niet namelijk, omdat UPnP (o.i.d.) uitgeschakeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:
Dit had ik gisteren ook dus gevraagd. Ik wil nu met mijn CC betalen maar ik moet een amerikaanse adres opgeven. Ik kan het niet veranderen naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:21:
[...]

Lees ff terug; het gaat over "Over G Fighters"...

[...]

Ik zou nog even kijken voor je. Er zijn 38 achievements in Over G, die je alleen met singleplayer kunt halen. Alle achievements haal je met de Scenario Mode, dus niet op Live.

[ Voor 2% gewijzigd door Neofloppy op 29-06-2006 13:41 . Reden: oops iemand had de achievements al gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:12:
[...]

Dit had ik gisteren ook dus gevraagd. Ik wil nu met mijn CC betalen maar ik moet een amerikaanse adres opgeven. Ik kan het niet veranderen naar Nederlands.
Dat heb ik ook gehad. Je hebt je GamerTag zeker gekoppeld aan een hotmailadres/WindowsLive/PassportAccount. Als je daar inlogt en je land weer naar NL verandert is het opgelost (als ik het me goed herinner)...

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 29-06-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
TheVMaster schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:49:
[...]

Dat heb ik ook gehad. Je hebt je GamerTag zeker gekoppeld aan een hotmailadres/WindowsLive/PassportAccount. Als je daar inlogt en je land weer naar NL verandert is het opgelost (als ik het me goed herinner)...
Nou volgens mij niet. Ik heb mijn passport weer op NL gezet en het is nog steeds niet opgelost. Heb maar even een mailtje gestuurd via de xbox site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:17:
[...]

Nou volgens mij niet. Ik heb mijn passport weer op NL gezet en het is nog steeds niet opgelost. Heb maar even een mailtje gestuurd via de xbox site.
Dit is niet meer te veranderen, tenzij je een nieuwe account aanmaakt. Ik heb hetzelfde. Maar goed, maakt verder niet uit hoor. XBox Live is door de gunstige wisselkoers goedkoper, net als de points. Overigens is het niet mogelijk om nederlandse prepaid kaarten te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb CoD2 weer eens opgepakt, met de nieuwe maps.

Wat een goed spel is het toch :)

Natuurlijk in het begin schandalige lag en support, maar nu het opgelost is:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
MetroidPrime schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:38:
[...]

Waarom zou je het niet voor die HD doen? Die HD is juist de voornaamste reden om de Premium versie te kopen. Je komt waarschijnlijk al snel ruimte tekort als je een memory card gaat gebruiken en die HD kost los al 100 Euro, precies het prijsverschil tussen beide versies.
Pff die 20 gig is ook zo vol. Ik zou gewoon een core halen als je op dit moment geen HD nodig hebt (zoals je al aangeeft. En straks een keer een grotere HD (want die komt ook binnenkort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
Killkees schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:02:
[...]

Dit is niet meer te veranderen, tenzij je een nieuwe account aanmaakt. Ik heb hetzelfde. Maar goed, maakt verder niet uit hoor. XBox Live is door de gunstige wisselkoers goedkoper, net als de points. Overigens is het niet mogelijk om nederlandse prepaid kaarten te gebruiken.
Dus eigenlijk heb ik niets aan die account? Billing adres klopt niet en is niet te veranderen en ik kan geen prepaid kaarten gebruiken?

Dan gaan we dus maar een andere aanmaken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
wboevink schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:18:
[...]

Pff die 20 gig is ook zo vol. Ik zou gewoon een core halen als je op dit moment geen HD nodig hebt (zoals je al aangeeft. En straks een keer een grotere HD (want die komt ook binnenkort)
Er is nog niks aangekondigd, dus dat zal nog wel even duren. Die 20 gig is genoeg voor demo's, patches, arcade games, en een beetje muziek. Wil je echter je 1337-extra-large muziek verzameling bij de hand hebben dan zal je je mp3-speler eraan moeten hangen, of een usb-hd moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie hier eens naar willen kijken ?
Is een petitie die een collega van me heeft gestart :P

http://www.ipetitions.com/petition/EA_greed/

Hij is een grote fan van LOTR en zit zich al 2 dagen boos te maken dat EA nu al contant download aanbiedt voor een spel wat nog niet eens uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

TeringJantje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:59:
[...]

Dus eigenlijk heb ik niets aan die account? Billing adres klopt niet en is niet te veranderen en ik kan geen prepaid kaarten gebruiken?

Dan gaan we dus maar een andere aanmaken :'(
Anders bel je gewoon even met xbox helpdesk, kan me niet voorstellen dat ze dit niet kunnen aanpassen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zow net maar vast ff overg fighters besteld bij cd wow, ben zeer benieuwd naar deze game :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Hubert schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:03:
zow net maar vast ff overg fighters besteld bij cd wow, ben zeer benieuwd naar deze game :D
Ben ook benieuwd wat je er van vind, laat het hier even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Neoflip schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:06:
[...]

Ben ook benieuwd wat je er van vind, laat het hier even weten!
Will do, duurt alleen wel even voor dat ik hem heb waarschijnlijk. schijnt 5 tot 7 dagen kwa shipping te zijn. maar goed, je moet er wat voor over hebben om er niet voor naar buiten te moete :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:47:
[...]

Anders bel je gewoon even met xbox helpdesk, kan me niet voorstellen dat ze dit niet kunnen aanpassen
Ik heb net gebelt, en heb er lang over gepraat. Maar ze kunnen niet je Land veranderen. Wel heel erg slecht van ze. Ik heb weinig zin om een nieuwe account aan te maken. Dus zit er niet op dan een fake adres te gebruiken. Dat heb ik tegen ze gezegt en ze zeiden inderdaad dat dit inderdaad het beste is voor me |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe maps voor COD 2 zijn nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:57:
[...]

Ik heb net gebelt, en heb er lang over gepraat. Maar ze kunnen niet je Land veranderen. Wel heel erg slecht van ze. Ik heb weinig zin om een nieuwe account aan te maken. Dus zit er niet op dan een fake adres te gebruiken. Dat heb ik tegen ze gezegt en ze zeiden inderdaad dat dit inderdaad het beste is voor me |:(
Fake my ass... Ze controleren niet eens de gegevens van je account met die van je creditcard; volgens XBLive woon ik ergens in New Mexico maar mijn creditcard loopt gewoon in Leiden. Betaald en binnen 3 minuten goedgekeurd en had ik een jaar Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:31:
Zouden jullie hier eens naar willen kijken ?
Is een petitie die een collega van me heeft gestart :P

http://www.ipetitions.com/petition/EA_greed/

Hij is een grote fan van LOTR en zit zich al 2 dagen boos te maken dat EA nu al contant download aanbiedt voor een spel wat nog niet eens uit is.
Ik geloof dat de totaalscore van internetpetities die succes had op 3 of 4 staat oid. Van de ~50 miljoen die er gemaakt zijn.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.