Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:31:
[...]

Dat heeft MS wel gedaan, uitval percentage was binnen de normale hoeveelheden.
Dit is 5 %. Pak de verkoopcijfers erbij en reken maar uit :)
Dat waren de 1e cijfers (2005) en toen was Oblivion nog niet uit ;)

EDIT: en toch vertrouw ik die cijfers niet helemaal. Het was zelfs minder dan 5%. Ik geloof 2 of 3%.

Ik ken nog 2 andere mensen met een x360. Beide zijn een keer stuk gegaan. Ik zit inmiddels aan mijn 3e. Kan natuurlijk heeeeeeeeel erg veel pech zijn maar ik geloof daar niet meer in. Volgens mij ligt de defect rate gewoon een stuk hoger dan dat MS naar buiten brengt. Maar dat is puur mijn mening...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:27:
[...]

Voor de rest iets minder aangebrand, we vinden elkaar over het algemeen allemaal wel lief hoor, in dit topic ;)

edit: gast, doe ff het gas eraf joh
Nu ik het terug lees is mn reaktie inderdaad overdreven...
Ben normaal geen tegenspraak gewend ;)
Kusje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik gisteren MotoGP 06 gekocht bij gcshop, betaald met CC in de hoop dat ik hem dan vandaag al zou hebben (niet dus).

Ik kon in heel Utrecht en omgeving geen exemplaar vinden.... loop ik vandaag door het winkel centrum... overal MotoGP 06 staan... :( En ik moet weer wachten :'(

[ Voor 4% gewijzigd door The Otherside op 21-06-2006 15:58 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:41:
[...]
Nu ik het terug lees is mn reaktie inderdaad overdreven...
ya think? :D
Ben normaal geen tegenspraak gewend ;)
Hmm... je bent IRL namelijk 2 meter lang en 2 meter breed en eet blaze'jes voor het ontbijt? :P
Kusje ?
neh, laten we dat maar niet doen, ik ben verkouden en heb een keelontsteking :+

Overigens heeft die Dodende Boon wel een punt; de mening is dat er veel uitval is, omdat je hier (en op andere fora) veel erover leest. Maar de mensen die wel een goed functionerend apparaat (en daarmee bedoel ik xbox) hebben (;)) hoor je niet. Het uitval getal van 5% is misschien iets hoger (maar zal niet veel meer zijn), dan is 85% van die vijf procent nog veel om te wijten aan een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:
[...]

Die 85 % is trouwens niet belangrijk. Misschien had ik moeten zeggen het grootste deel. Het gaat erom dat veel van de gevallen waar de xbox stuk gaat dat tijdens Oblivion gebeurd. Lees de forums er maar op na.
Kan iets van doen hebben met dat Oblivion ruim het meest gespeelde spel is natuurlijk. Met statistiek kun je iedere relatie bewijzen vanzelfsprekend. Zodra 1 iemand geroepen heeft dat zijn 360 tijdens Oblivion overleden is gaan anderen die dat ook hebben meegemaakt het herhalen en dan krijg je de selffulfilling prophecy waar jij nu met 2 benen in trapt. Fwiw: de mijne overleed tijdens GRAW ;)

In ieder geval heb ik een tijdje terug nog met Xbox PR volk contact gehad erover en na navraag bij de support dept bleef de officiele stellingname dat ze tussen de gangbare 3 en 5% zitten voor consumentenelectronica. Of je dat gelooft is jouw probleem ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanW
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 12:53
Mijn 360 krijgt bij Oblivion om de zoveel tijd de foutmelding dat de disc onleesbaar is en dan crasht hij naar de dashboard. Ik dacht eerst dat het aan Oblivion lag, maar nu ik Table Tennis heb en het spel daar ook om de zoveel tijd crasht (wel zonder foutmelding) ben ik bang dat mijn 360 problemen heeft.. Iemand tips over wat ik kan doen? Het liefst probeer ik eerst alle opties uit voordat ik een vervanging aanvraag onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)
Hmm... je bent IRL namelijk 2 meter lang en 2 meter breed en eet blaze'jes voor het ontbijt? :P
Hangt en vanaf hoe groot jij dan weer bent... :9
Overigens heeft die Dodende Boon wel een punt; de mening is dat er veel uitval is, omdat je hier (en op andere fora) veel erover leest. Maar de mensen die wel een goed functionerend apparaat (en daarmee bedoel ik xbox) hebben (;)) hoor je niet. Het uitval getal van 5% is misschien iets hoger (maar zal niet veel meer zijn), dan is 85% van die vijf procent nog veel om te wijten aan een game.
Klopt, maar ik baseer mijn mening niet op de verschillende fora (is meer aanvullende info) maar op wat ik persoonlijk mee maak. En dat zijn 2 defecte xboxen bij 2 maten van me en ik zit al aan mijn 3e box.

Maar nou wil ik niet te negatief doen over de x360 (of is dat al telaat ;) ) Vind het een wereld apparaat. Ik denk alleen dat MS niet zo heel eerlijk is over de cijfertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:40:
[...]

Hangt en vanaf hoe groot jij dan weer bent... :9
1.90m en 94 kg :P
[...]
Klopt, maar ik baseer mijn mening niet op de verschillende fora (is meer aanvullende info) maar op wat ik persoonlijk mee maak. En dat zijn 2 defecte xboxen bij 2 maten van me en ik zit al aan mijn 3e box.
Dat maakt het toch juist alleen maar kortzichtiger?
Maar nou wil ik niet te negatief doen over de x360 (of is dat al telaat ;) ) Vind het een wereld apparaat. Ik denk alleen dat MS niet zo heel eerlijk is over de cijfertjes.
De eerlijkheid van Microsoft omtrent de cijfers doet inderdaad niets af aan de kwaliteit van het apparaat. Ik denk alleen dat juist een bedrijf als Microsoft zich niet kan veroorloven te liegen over die cijfers, omdat ze er net zo hard mee naar beneden gehaald kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Punt is dat MS (net als Sony overgens) patst met het aantal verscheepte consoles naar de winkels toe en niet met het daadwerkelijke aantal dat verkocht is.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 21-06-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:48:
Punt is dat MS (net als Sony overgens) patst met het aantal verscheepte consoles naar de winkels toe en niet met het daadwerkelijke aantal dat verkocht is.
Punt is volgens mij dat ze op dat moment al door Microsoft "verkocht" zijn?
Of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Derde XBOX? Wat doe jij daar dan allemaal mee? Ik kan me indenken dat je een keer pech hebt maar 2 of drie keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:11:
[...]
Kan iets van doen hebben met dat Oblivion ruim het meest gespeelde spel is natuurlijk. Met statistiek kun je iedere relatie bewijzen vanzelfsprekend. Zodra 1 iemand geroepen heeft dat zijn 360 tijdens Oblivion overleden is gaan anderen die dat ook hebben meegemaakt het herhalen en dan krijg je de selffulfilling prophecy waar jij nu met 2 benen in trapt. Fwiw: de mijne overleed tijdens GRAW ;)
Als 1 spel zoveel random vastlopers heeft (dat kan je toch niet ontkenenn) en het lijkt dat veel xboxen tijdens het spelen van dat spel defect raken, dan is het toch helemaal niet zo gek om te denken dat er misschien een relatie is tussen hard- en software. Ik heb nergens gezegd dat dat daadwerkelijk ook zo is. Jullie doen alleen of zoiets onmogelijk is...

Als er zo'n verband is kan dat wellicht worden opgelost d.m.v. een patch. Vandaar mij reaktie op jouw post. Niets meer, niets minder.
In ieder geval heb ik een tijdje terug nog met Xbox PR volk contact gehad erover en na navraag bij de support dept bleef de officiele stellingname dat ze tussen de gangbare 3 en 5% zitten voor consumentenelectronica. Of je dat gelooft is jouw probleem ;)
No offence, maar ik verwacht ook niet dat ze bij jou opeens met andere cijfers aan komen zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb ook mijn derde xbox al
heb zelfs een nieuwe gekocht en de oude verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:44:
[...]

Dat maakt het toch juist alleen maar kortzichtiger?
Waarop moet ik mijn mening dan baseren ?
De eerlijkheid van Microsoft omtrent de cijfers doet inderdaad niets af aan de kwaliteit van het apparaat. Ik denk alleen dat juist een bedrijf als Microsoft zich niet kan veroorloven te liegen over die cijfers, omdat ze er net zo hard mee naar beneden gehaald kunnen worden...
Ik denk niet dat ze keihard liegen maar dat het een kwestie van slim rekenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3e xbox ja.
Ik kan me indenken dat je een keer pech hebt maar 2 of drie keer....
Zo denk ik er dus ook over...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:17:
[...]

Als 1 spel zoveel random vastlopers heeft (dat kan je toch niet ontkenenn) en het lijkt dat veel xboxen tijdens het spelen van dat spel defect raken, dan is het toch helemaal niet zo gek om te denken dat er misschien een relatie is tussen hard- en software. Ik heb nergens gezegd dat dat daadwerkelijk ook zo is. Jullie doen alleen of zoiets onmogelijk is...
Op basis van mijn niet geringe ervaring als developer stel ik inderdaad dat het onmogelijk is dat in een productierijp stabiel apparaat waarbij alle software gecertificeerd is een relatie kan bestaan tussen het blijvend falen van hardware en de software die erop draait :) Maakt verder niet uit :)
No offence, maar ik verwacht ook niet dat ze bij jou opeens met andere cijfers aan komen zetten ;)
Het was enkele maanden na de originele melding dat ze "well within common DoA figures" zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:40:
[...]

Op basis van mijn niet geringe ervaring als developer stel ik inderdaad dat het onmogelijk is dat in een productierijp stabiel apparaat waarbij alle software gecertificeerd is een relatie kan bestaan tussen het blijvend falen van hardware en de software die erop draait :)
:X :X :X

;)
Het was enkele maanden na de originele melding dat ze "well within common DoA figures" zaten
Hoe zit dat nou eigenlijk met die percentages ? Die 2-5 % is dus DoA ? Ja, in dat geval zullen die cijfers wel kloppen. Het merendeel van de boxen gaat ook stuk na verloop van tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:21:
[...]

Waarop moet ik mijn mening dan baseren ?
In dat geval zou ik eerder uitgaan van de common voice in de verschillende fora's en communities dan in het geval van 2 vrienden die ook een kapotte xbox hebben. Ik heb namelijk 4 vrienden die nog nooit een probleem hebben gehad :+

But before we get all bloated in here: het lijkt mij dus ook erg onwaarschijnlijk (zeker gezien de checks, rechecks, double checks, check-checks die gedaan worden, maar het is inderdaad geen onmogelijkheid, zoals jij wil duidelijk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:59:
[...]

In dat geval zou ik eerder uitgaan van de common voice in de verschillende fora's en communities dan in het geval van 2 vrienden die ook een kapotte xbox hebben.
Ho ho, je zei zelf al dat een forum ook een vertekenend beeld gaf :). Maargoed, ik neem allebij mee in mijn overweging maar ik werd getriggerd door mijn persoonlijke ervaring. Het is gewoon lastig om een objectief beeld te krijgen over dit soort zaken
Ik heb namelijk 4 vrienden die nog nooit een probleem hebben gehad :+
Logisch. . Zelfs als zou blijken dat de uitval hoger ligt dat MS nu aangeeft, dan is de kans dat er niets mee aan de hand nogsteeds groter. Tenzij je over de 50% zou gaan maar dat is in mijn ogen zelf overdreven ;)

Maar als MS zegt dat er uitval is van 2-5 % en ik zie in mijn omgeving (virtueel en real-life) zoveel defecten, en ik behoor 3 maal achter elkaar (en ik ben niet de enige) tot die hele kleine groep dan zet ik daar mijn vraagtekens bij...
But before we get all bloated in here: het lijkt mij dus ook erg onwaarschijnlijk (zeker gezien de checks, rechecks, double checks, check-checks die gedaan worden, maar het is inderdaad geen onmogelijkheid, zoals jij wil duidelijk maken :)
Ok, het is inderdaad niet erg waarschijnlijk. Moet ik toegeven...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik heb ook een xbox 360, werkt perfect, en heb geen post gemaakt in dit topic :) Zulke mensen zijn er ook echt genoeg :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:32:
Ik heb ook een xbox 360, werkt perfect, en heb geen post gemaakt in dit topic :) Zulke mensen zijn er ook echt genoeg :)
Joh...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oblivion is een vieze tegenvaller, verkoop hem wel weer door

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:11:
Erg goed van jou dat jij zo een genuanceerde mening geeft over een game die een paar miljoen mensen een erg goede game vinden.
Maarja, ieder zijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Goed onderbouwde mening om met de rest van de wereld te delen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
ik wou dat die scheidsrechters net zo waren als op fifa world cup, wedstrijd nl - argentinie sloeg helemaal nergens op hoe vaak die floot voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

What's wrong with the layout??

Hotlinking not allowed :?

Mijn xbox doet het nog steeds vanaf eind februari. Ik speel zeer vaak uren op mn 360. Gelukkig maar want ik zie het niet echt zitten om een "gerepareerde 360 terug te krijgen."

Was ook iets met folie op de gpu dat door een duitser is ontdekt als ik me niet vergis

Waarschijnlijk dat dat de grootste oorzaak is van het fenomeen 3 red lights of dead

[ Voor 18% gewijzigd door crzyhiphopazn op 21-06-2006 23:23 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:22:
[...]
Ho ho, je zei zelf al dat een forum ook een vertekenend beeld gaf :). ...[/quote]

Da's dus de derde keer op rij dat je niet begrijpend leest :>
Ik bedoel dus aan te geven "als je al een mening vormt. doe het dan op basis van"... ;)

En nu weer back on games;
Wie heeft zich al geplaatst voor de Ferrari Expert Challenge met PGR3?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ben sinds gisteren overgestapt van 66 cm crt naar 82 cm lcd.
speel graw op 1080i en het beeld is echt fooking scherp. geen kartels meer te bekennen.
hdtv films via de box zijn ook super scherp! _/-\o_

mesa happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 07:16:
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:22:
[...]
Ho ho, je zei zelf al dat een forum ook een vertekenend beeld gaf :). ...[/quote]

Da's dus de derde keer op rij dat je niet begrijpend leest :>
Ik bedoel dus aan te geven "als je al een mening vormt. doe het dan op basis van"... ;)

En nu weer back on games;
Wie heeft zich al geplaatst voor de Ferrari Expert Challenge met PGR3?
nog heel ff offtopic: Iedereen heeft een mening, die moet je ergens op baseren. Ik baseer de mijne op mijn pers. ervaring en diverse fora. Jij baseert je mening op cijfers van MS. Ieder zijn ding..
Maar ik begreep je heel goed hoor, vandaar de smilie :P

Ontopic:

Wat houden die chalenges nou precies in ? Ik heb mijn PGR al een aantal maanden uitgeleend. Heb dus nooit wat mee gekregen van die challenges. Alleen dat het schijnbaar erg moeiilijk is om je te plaatsen (geen idee waarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Yeah, Het is zo ver. Mijn oude xbox (mijn derde) die ik verkocht heb . Is ook al dood....
Gelukkig dat mijn neef de lol er wel van in ziet en is dus bij deze al onderweg naar duitsland.

Effe een update over gerepareerde dingen. (het enige wat oud is aan de xbox is de kast , omhulsel) Mainboard, DVD speler en fans koelblokken enzo worden vervangen. Dus eigenlijk heb je een nieuwe xbox met een oude productie datum.

Maar hoe hou MS in de gaten dat je niet over je 2 jaar zit.

Want XBox 1 in januari gekocht.
Xbox 2 in februarie gekregen (ander serienummer , ander productie datum)
Xbox 3 in mei gekregen (weer ander serienummer , ander prductie datum)
Xbox 4 (niet meer van mij) in juni Gekregen (waarschijnelijk weer andere serie nummer)

Dus mijn vraag is hoe MS nou weet dat je nog binnen de garantie periode zit.

Of kijken ze naar Bon 1 van Januari 2006..... en zo ja hoe weten ze nou zeker dat ik mijn nieuwe xbox niet gebruik om mijn oude xbox op te sturen. Mijn bon is nl van eergisteren dus ... hmmzz

zelf word ik er niet duidelijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:07:
[...]

nog heel ff offtopic: Iedereen heeft een mening, die moet je ergens op baseren. Ik baseer de mijne op mijn pers. ervaring en diverse fora. Jij baseert je mening op cijfers van MS. Ieder zijn ding..
Maar ik begreep je heel goed hoor, vandaar de smilie :P
offtopic:
Aaaaarrggh... ik heb er geen mening over omdat ik er geen inzicht in heb. Ik STEL alleen dat als ik een mening zou moeten vormen tegen Microsoft, ik die zou baseren op internet ipv 3 vrienden uit de buurt. De enige mening die ik tegen je geventileerd heb ik dat ik het onwaarschijnlijk vind dat een game de hardware verschroeit... je begreep me dus niet... |:( en nou kap ik erover (er moet iemand zijn he ;))
Ontopic:

Wat houden die chalenges nou precies in ? Ik heb mijn PGR al een aantal maanden uitgeleend. Heb dus nooit wat mee gekregen van die challenges. Alleen dat het schijnbaar erg moeiilijk is om je te plaatsen (geen idee waarvoor).
De vorige heb ik ook niet meegekregen, in dit geval betekend het een zo snel mogelijke ronde rijden op een track met een ferrari, waarbij een bepaalde cut moet halen (de eerste 64) de tijd lag gisteren nog op 44' nog wat. Je kwalificeert je dan voor een hoofdtoernooi, maar dan? geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:12:
Yeah, Het is zo ver. Mijn oude xbox (mijn derde) die ik verkocht heb . Is ook al dood....
Gelukkig dat mijn neef de lol er wel van in ziet en is dus bij deze al onderweg naar duitsland.

Effe een update over gerepareerde dingen. (het enige wat oud is aan de xbox is de kast , omhulsel) Mainboard, DVD speler en fans koelblokken enzo worden vervangen. Dus eigenlijk heb je een nieuwe xbox met een oude productie datum.

Maar hoe hou MS in de gaten dat je niet over je 2 jaar zit.

Want XBox 1 in januari gekocht.
Xbox 2 in februarie gekregen (ander serienummer , ander productie datum)
Xbox 3 in mei gekregen (weer ander serienummer , ander prductie datum)
Xbox 4 (niet meer van mij) in juni Gekregen (waarschijnelijk weer andere serie nummer)

Dus mijn vraag is hoe MS nou weet dat je nog binnen de garantie periode zit.

Of kijken ze naar Bon 1 van Januari 2006..... en zo ja hoe weten ze nou zeker dat ik mijn nieuwe xbox niet gebruik om mijn oude xbox op te sturen. Mijn bon is nl van eergisteren dus ... hmmzz

zelf word ik er niet duidelijk van
Neem aan dat het reparatiecenter van Microsoft wel een systeem bijhoudt met daarin alle data omtrent reparaties en vervangingen. Dus neem aan dat een xbox uit juni ook garantie heeft tot juni 08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nou daar waag ik me nog over te twijvelen.

Ze konden me niet zeggen dat mijn vorige xbox (twee er voor) al eens opgestuurd was. Ze tikken het huidige serie nummer in en kijken dan of ze je kunnen helpen (het enige wat ze zagen is dat de xbox als eens in duitsland was geweest). Het lijkt er op of ze de xbox tracken en niet de gebruiker met xbox.

Zodra je je xbox registreerd, (via www.xbox.com en dan my XBOX) word jou xbox gekoppeld aan je naam met Xboxlive account. (of hij word gekoppeld aan je naam zodra je opbeld over een storing).

Ze tikken de xbox serienummer in en zien dan hoevaak deze al repareerd is en bij welke eigenaar hij nu staat. Zodra je een andere xbox krijgt behoort de techcenter je oude xbox weg te nemen van je naam en de "nieuwe" opgestuurde aan je account te koppelen. Dit word dus vrijwel altijd vergeten. Bij mij is het dus bij elke keer dat ik MS bel dat ik eerst nog gekoppeld word met mijn huidige XBOX. En ze konden niet zien dat ik al meerdere xboxen opgestuurd had, dat heb ik zelf moeten aangeven.

Dus ik denk echt dat alleen de xboxen zelf getraceerd worden en hoevaak je ze al terug gekomen zijn.

Dan rijst nog de vraag op. Hoe weten ze dan zeker dat de oude xbox die ik heb (met bon uit januari) niet de Xbox is die ik eergisteren heb gekocht...

Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:24:
[...]

[offtopic]
Aaaaarrggh... ik heb er geen mening over omdat ik er geen inzicht in heb. Ik STEL alleen dat als ik een mening zou moeten vormen tegen Microsoft, ik die zou baseren op internet ipv 3 vrienden uit de buurt.
Moet je wel mijn post ook goed lezen. Ik neem beide mee in mijn overweging, niet 1 van de 2... Nogmaals, mijn pers. ervaring was de trigger (zodra jouw xbox 3 keer stuk gaat krijg ook jij er een mening over), de diverse fora vulde de boel aan... (einde offtopic shit)
De vorige heb ik ook niet meegekregen, in dit geval betekend het een zo snel mogelijke ronde rijden op een track met een ferrari, waarbij een bepaalde cut moet halen (de eerste 64) de tijd lag gisteren nog op 44' nog wat. Je kwalificeert je dan voor een hoofdtoernooi, maar dan? geen idee :D
Hmm, misschien moet ik em maar eens terug vragen om te kijken wat het is...
Aan de andere kant, ik heb moto GP net gehaald dus daar ben ik voorlopig ook nog wel zoet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Voor de mensen die op de Prey demo zaten te wachten, die is dus delayed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
AzN_cRzY schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:22:
What's wrong with the layout??

Hotlinking not allowed :?

Mijn xbox doet het nog steeds vanaf eind februari. Ik speel zeer vaak uren op mn 360. Gelukkig maar want ik zie het niet echt zitten om een "gerepareerde 360 terug te krijgen."

Was ook iets met folie op de gpu dat door een duitser is ontdekt als ik me niet vergis

Waarschijnlijk dat dat de grootste oorzaak is van het fenomeen 3 red lights of dead
M'n host van het leuk om bij iedereen's account zomaar voor niks hotlinking tegen te gaan... Nu heb ik ze maar even op imageshack gezet, en zet ze terug als me host weer normaal gaat doen.

Dat folie, dat was ondekt door zo'n Duister ja. Microsoft heeft gezegd dat het hier niks mee te maken had en het zo hoorde. Iemand die z'n 360 al open had gehaald, en garantie meer had kreeg last van de 3 red lights of dead. Daarom waagde hij maar de gok, en had het folie er af gehaald, en scheen zn xbox weer te werken.
Ik vind het juist het leukste spel uit me collectie _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier een aantal mensen die MotoGP 2006 hebben gekocht. Ik heb zelf de demo gespeeld en die viel mij erg tegen. De graphics waren lang niet zo mooi als die op de screenies. Het zag er gewoon net zo uit als in MotoGP 3 en het geluid was nou ook niet echt fantastisch. Hoe zit dit allemaal in de full version ? Ziet die er wel veel beter uit ? En hebben ze wat aan het geluid gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:46:
Ik zie hier een aantal mensen die MotoGP 2006 hebben gekocht. Ik heb zelf de demo gespeeld en die viel mij erg tegen. De graphics waren lang niet zo mooi als die op de screenies. Het zag er gewoon net zo uit als in MotoGP 3 en het geluid was nou ook niet echt fantastisch. Hoe zit dit allemaal in de full version ? Ziet die er wel veel beter uit ? En hebben ze wat aan het geluid gedaan ?
Hetzelfde. De graphics in de replays zijn ongeveer net zo mooi als op de screens. Ingame is dit inderdaad tegenvallend (zeker niet slecht). Desondanks toch een goede game naar mijn mening. Vooral gameplay en het online spelen is erg leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

ik heb gisteren ook motogp demo gespeeld, maar ik vond m eerlijk gezegd niks aan.
Smaken verschillen uiteraard.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de banen een beetje kent en de motor onder controle kan houden, is het toch een heel verrmakelijk spel. Voor autoraceliefhebbers is het even wennen aangezien je veel eerder moet insturen. Oefening baart kunst en plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:46:
Graphics zijn zeker niet spectaculair. Zelfde als de demo. Daar hoef je de game dus niet voor te kopen.
Geluid vind ik wel erg goed. Ik speel op een 5.1 surround set en het klinkt echt erg lekker.... Geluid van de motor klinkt behoorlijk realistisch.

Maar zijn de graphics en het geluid de enige reden waarom je de demo niets vond ?
De gameplay is namelijk de echte reden waarvoor je dit spel zou moeten kopen. Het is ff wennen (heb zelf geen ervaring met de vorige versies) maar als je het rijden onder de knie hebt speelt het echt heerlijk.
Als je de gameplay in de demo niets vond dan zal dit spel niets voor jou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:37:
[...]

Graphics zijn zeker niet spectaculair. Zelfde als de demo. Daar hoef je de game dus niet voor te kopen.
Geluid vind ik wel erg goed. Ik speel op een 5.1 surround set en het klinkt echt erg lekker.... Geluid van de motor klinkt behoorlijk realistisch.

Maar zijn de graphics en het geluid de enige reden waarom je de demo niets vond ?
De gameplay is namelijk de echte reden waarvoor je dit spel zou moeten kopen. Het is ff wennen (heb zelf geen ervaring met de vorige versies) maar als je het rijden onder de knie hebt speelt het echt heerlijk.
Als je de gameplay in de demo niets vond dan zal dit spel niets voor jou zijn...
Natuurlijk is de gameplay belangrijker dan de graphics maar gezien er van die prachtige screenies uit kwamen en men beweerde dat het echt ingame shots waren was mijn verwachting van de game vrij hoog. Ik heb zelf een paar eerdere delen gespeeld maar dan wel op de pc. Ik zie nou niet echt super veel verbeteringen ten opzichte van de oudere pc versies. Ik denk dat ik deze game dan ook lekker aan me voorbij laat gaan.Er komt binnenkort vast wel weer een echte must have zoals GRAW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza2, TestDrive Unlimited :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de gameplay van motogp is echt wel goed en naar mijn mening ook belangrijker dan de graphics. Vind het alleen jammer dat ze er zo weinig motoren in hebben gestopt. Ik had het bijvoorbeeld leuk gevonden als de rs 125, rsv, gsx-r of de r1 er in zaten, mja tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Natuurlijk moet de gameplay van een spel goed zijn, maar daar heb je geen xbox360 voor gekocht... die heb je gekocht voor de zieke graphics. Een vergelijkbare game met goeie gameplay vind je ook wel op andere consoles.
Goeie graphics zijn gewoon een eis, imo. Daar heb ik voor betaald.

Een spel met slechte graphics voor de 360 zou van mij nooit een voldoende krijgen, ook al is de gameplay nog zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:24:
Natuurlijk moet de gameplay van een spel goed zijn, maar daar heb je geen xbox360 voor gekocht... die heb je gekocht voor de zieke graphics. Een vergelijkbare game met goeie gameplay vind je ook wel op andere consoles.

Een spel met slechte graphics voor de 360 zou van mij nooit een voldoende krijgen, ook al is de gameplay nog zo goed.
jah ok maar t ziet er nog ok uit vind ik en tja het is dan net hoeveel waarde jij aan een motorspelletje hecht. Ik heb er iig die 55/60 euro wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Beiden moeten goed zijn, anders geen voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
komt test drive nou volgende week voor 360 of pas in september ofzo? want aangezien mn ouders volgende week op vakantie gaan is het wel handig om te weten dat ik het spel 24/7 kan spelen :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Houd het maar op september... dacht dat hij laatst delayed was.

van play.com:
Test Drive Unlimited

Pre-order
Due for release on 01/09/2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Laatste wat ik heb gehoord was ook september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Forza 2 krijgt geen cockpit view, kost teveel tijd en moeite |:(, vindt ik wel weer een tegenvaller :(. Ze maken wel een bonnet view :).

http://www.gamer.nl/doc/33131

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Dat die 360 zo ziek snel is hoeft niet altijd uit te blinken in de graphics he..
graphics hoeven niet slecht te zijn, maar in plaats van niet van echt te onderscheiden mannetjes (of vrouwtjes) kan die power ook gaan naar ziek goeie A.I. of een veld vol met honderden mannetjes die van IETS mindere kwaliteit zijn...

een lelijk spel zal je niet meer tegenkomen op de 360 (zolang je niet bij de arcade games gaat kijken) maar die power van dat apparaat hoeft niet altijd volledig naar de graphics te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik weet niet of ik het hier moet vragen of in het vista topic maar ik krijg mediacenter niet aan de praat met windows vista op de xbox 360. Er wordt melding gegeven over dat de code signature niet correct is of zo. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ik een nederlandse(europese) 360 heb en de vista beta 2 een amerikaans product is.

Heeft iemand hier een oplossing voor. Vista is erg tof en ik zou het zonde vinden om het weer weg te doen omdat mediacenter op de 360 niet werkt. Helaas is dat wel een harde eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:55:
Hey,
Ik weet niet of ik het hier moet vragen of in het vista topic maar ik krijg mediacenter niet aan de praat met windows vista op de xbox 360. Er wordt melding gegeven over dat de code signature niet correct is of zo. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ik een nederlandse(europese) 360 heb en de vista beta 2 een amerikaans product is.

Heeft iemand hier een oplossing voor. Vista is erg tof en ik zou het zonde vinden om het weer weg te doen omdat mediacenter op de 360 niet werkt. Helaas is dat wel een harde eis.
hehe ik heb hetzelfde problem, volgens mij is hier geen oplossing voor. Ik hoorde overigens iemand roepen dat je de Duitse Vista eens moest proberen, maar ja..wie wil er nu een Duitstalig OS...ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Ehm.... het heet toch 'mediacenter'
Wat dacht je er van dat je dan misschien windowsxp Mediacenter edition moet hebben???
Of zou het voor niets zo heten? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door xzenor op 23-06-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Windows media connect is te gebruiken op elk OS, je kan alleen geen DVDs streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Windows Media CONNECT is iets HEEL anders dan windows media CENTER.
En het gaat in bovenstaande post echt over mediaCENTER........

Je kan geen video's streamen met media connect bijvoorbeeld. Met mediaCENTER wel...
En zo zijn er meer dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Dat weet ik, misschien mijn fout dat ik er vanuit ging dat hij Windows media Connect bedoelde, omdat hij inderdaad Vista gebruikt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 16:36
Schalkie schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:34:
Windows media connect is te gebruiken op elk OS, je kan alleen geen DVDs streamen.
Ik dacht dat je met MCE (2005 in mijn geval) geen dvd's kon streamen via de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorige XBOX360 wat kaptop gegaan door Oblivion, heb nu een nieuwe en alles werkt naar behoren. Af en toe blijft ie wel eens haperen bij de buiten levels. Alsook al 2 keer vastgelopen bij het binnengaan van chorrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

possamai schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:57:
Ehm.... het heet toch 'mediacenter'
Wat dacht je er van dat je dan misschien windowsxp Mediacenter edition moet hebben???
Of zou het voor niets zo heten? 8)7
Windows Vista gaat zo ver als ik begrepen heb gewoon windows media center bevatten (net zoals nu windows media center eigenlijk XP + media center is). Dat Vista nu nog niet in combinatie werkt met de 360 ligt er denk ik gewoon aan dat het een beta versie van Vista betreft, wanneer de echte versie gereleased is zal het gewoon werken in combinatie met de 360.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Xander84 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Windows Vista gaat zo ver als ik begrepen heb gewoon windows media center bevatten (net zoals nu windows media center eigenlijk XP + media center is). Dat Vista nu nog niet in combinatie werkt met de 360 ligt er denk ik gewoon aan dat het een beta versie van Vista betreft, wanneer de echte versie gereleased is zal het gewoon werken in combinatie met de 360.
Jullie doen allemaal aannames... :( Windows Vista werkt perfect met de XBOX 360, alleen niet met een Europese XBOX :(

Ik heb net als de persoon hierboven die het probleem aan de kaak stelt ook Windows Vista Beta2 geinstalleerd. Het gaat hierom om de Windows Vista Ultimate versie. Deze versie heeft gewoon Media Center in zich.

Windows Vista ziet keurig de Xbox (als hij aan staat) en vraagt dan of hij er verbinding mee moet maken. Op het moment dat je zeg maar de code (die op het scherm van de XBOX staat als je een koppeling met MCE wil maken) hebt ingetoets in Windows om een koppeling tot stand te brengen gaat Windows de Extender software op de XBOX proberen te installeren.
Als je dan naar je XBOX 360 loopt zie je een foutmelding staan. Deze melding roept iets in de trend van 'Wrong region code. Unable to install the software'. Met andere woorden :

Windows Vista (Engelse versie) is een US versie en onze XBOX 360 is een Europese versie (Regio 1 vs Regio 2). Dit probleem zou zich (volgens geruchten, ik heb het zelf niet geprobeerd) niet voordoen met de Duitse versie van Windows Vista (omdat dit een Europese en dus regio2 zou zijn?).

Ik weet dat het regio1 en regio2 verhaal voor Windows niet opgaat, maar dit maakt het verhaal volgens mij wel iets duidelijker....

Microsoft : KOM alsjeblieft met een Europese update zodat wij ook onze XBOX360-Windows MCE functionaliteit kunnen testen :)

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 23-06-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Ik weet het verschil tussen xp /xp mce/ vista/ media connect dus daar hoeven geen posts meer op te volgen. Mijn vraag is in middels beantwoord door even te zoeken in de Vista threads. 8)7 Dit probleem is inderdaad een region probleem met je europese versie van de xbox. Engelse (amerikaanse) 360s werken wel perfect met Vista (mediacenter) en er is voor ons voor alsnog geen oplossing. :'( . Als Vista officieel uit komt, zal de europese versie natuurlijk gewoon werken met 360.

Zeker wel jammer want de mediacenter-feature van Vista ziet er weer wat gelikter uit dan die van XP en Vista zelf is ook toffer dan XP, half jaartje wachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Ik weet het verschil tussen xp /xp mce/ vista/ media connect dus daar hoeven geen posts meer op te volgen. Mijn vraag is in middels beantwoord door even te zoeken in de Vista threads. 8)7 Dit probleem is inderdaad een region probleem met je europese versie van de xbox. Engelse (amerikaanse) 360s werken wel perfect met Vista (mediacenter) en er is voor ons voor alsnog geen oplossing. :'( . Als Vista officieel uit komt, zal de europese versie natuurlijk gewoon werken met 360.

Zeker wel jammer want de mediacenter-feature van Vista ziet er weer wat gelikter uit dan die van XP en Vista zelf is ook toffer dan XP, half jaartje wachten dan maar...
Enneh...de Duitse Vista? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn grenzen.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
TheVMaster schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:15:
Microsoft : KOM alsjeblieft met een Europese update zodat wij ook onze XBOX360-Windows MCE functionaliteit kunnen testen :)
Denk je echt dat er mensen van Microsoft die daar iets aan kunnen doen dit forum bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzenor

xzenor

Nee, alleen de gene die het uitvoeren denk ik...
Dat zijn techneuten met nederlandse taalkennis.. best kans dat die ook fan van tweakers zijn..

Degene die de opdracht moeten geven zijn waarschijnlijk managers zonder technische achtergrond die zich geen ruk in techniek interesseren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Laatst online: 16-06 14:11
wizzzzzz schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:56:
[...]

Ik dacht dat je met MCE (2005 in mijn geval) geen dvd's kon streamen via de xbox 360?
Waarom wil je een DVD streamen van af een MCE pc? kan je niet beter gewoon de DVD in je Xbox douwen? :+

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
DiEPVRiESKiP schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:25:
[...]

Waarom wil je een DVD streamen van af een MCE pc? kan je niet beter gewoon de DVD in je Xbox douwen? :+
Hij bedoelt denk ik films :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 16:36
Muthas schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:28:
[...]

Hij bedoelt denk ik films :P
Ik heb een ISO, denk ik mount die in daemontools en gaan met die ....film. Dan hoef ik hem niet eerst te branden.
DivX kan wel maar om de film weer eerst om te zetten naar DivX is me ook wel een hele hoop werk.......dan toch maar branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martien
  • Laatst online: 16-06 14:11
[...]

Jullie doen allemaal aannames... :( Windows Vista werkt perfect met de XBOX 360, alleen niet met een Europese XBOX :(

Ik heb net als de persoon hierboven die het probleem aan de kaak stelt ook Windows Vista Beta2 geinstalleerd. Het gaat hierom om de Windows Vista Ultimate versie. Deze versie heeft gewoon Media Center in zich.

Windows Vista ziet keurig de Xbox (als hij aan staat) en vraagt dan of hij er verbinding mee moet maken. Op het moment dat je zeg maar de code (die op het scherm van de XBOX staat als je een koppeling met MCE wil maken) hebt ingetoets in Windows om een koppeling tot stand te brengen gaat Windows de Extender software op de XBOX proberen te installeren.
Als je dan naar je XBOX 360 loopt zie je een foutmelding staan. Deze melding roept iets in de trend van 'Wrong region code. Unable to install the software'. Met andere woorden :

Windows Vista (Engelse versie) is een US versie en onze XBOX 360 is een Europese versie (Regio 1 vs Regio 2). Dit probleem zou zich (volgens geruchten, ik heb het zelf niet geprobeerd) niet voordoen met de Duitse versie van Windows Vista (omdat dit een Europese en dus regio2 zou zijn?).

Ik weet dat het regio1 en regio2 verhaal voor Windows niet opgaat, maar dit maakt het verhaal volgens mij wel iets duidelijker....

het is toch ook mogelijk de windows media center extender te installeren op de xbox zonder dat er een pc geconnect is? volgens mij heb ik deze optie ergens zien staan

@iMartien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bart_NL schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:34:
[...]

Denk je echt dat er mensen van Microsoft die daar iets aan kunnen doen dit forum bezoeken?
Ja toevallig denk ik dat O-)

NEE natuurlijk niet :) |:(
DiEPVRiESKiP schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:11:
[...]

het is toch ook mogelijk de windows media center extender te installeren op de xbox zonder dat er een pc geconnect is? volgens mij heb ik deze optie ergens zien staan
Hmm..dan gaat me nog maar eens zoeken

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 23-06-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
wizzzzzz schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Ik heb een ISO, denk ik mount die in daemontools en gaan met die ....film. Dan hoef ik hem niet eerst te branden.
DivX kan wel maar om de film weer eerst om te zetten naar DivX is me ook wel een hele hoop werk.......dan toch maar branden.
Transcode 360, kan nu ook iso's van DVD's transcoden naar de 360.

www.runtime360.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:08:
Mijn vorige XBOX360 wat kaptop gegaan door Oblivion, heb nu een nieuwe en alles werkt naar behoren. Af en toe blijft ie wel eens haperen bij de buiten levels. Alsook al 2 keer vastgelopen bij het binnengaan van chorrel.
Heb al n tijdje het topic niet meer gevolgd, maar hoe kan een console nu kapot gaan door een game? dat lijkt me onwaarschijnlijk... :?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:24:
[...]

Heb al n tijdje het topic niet meer gevolgd, maar hoe kan een console nu kapot gaan door een game? dat lijkt me onwaarschijnlijk... :?
en dat is t ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Gatverder gatverder ... na 7 maanden voor het eerst problemen met mijn 360. Tijdens RTT bleef die hangen en sindsdien heb ik 2 keer the red ring of light gehad en blijft mijn 360 hangen na paar minuten. Morgen maar MS eens bellen ... damn heb ik een week verlof genomen gaat mijn 360 kaduk.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024

De MCE extender software voor Vista wordt op dit moment al wel getest, maar die beta is niet public... je kon je er een tijdje terug voor opgeven, maar daar konden (zucht) alleen Amerikanen aan mee doen.

Nog ff geduld dus... :)

Valt me wel op dat nog niemand die beta software op usenet heeft gegooid, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Al mensen aan de gang geweest met GRAW's "Chapter 2"?
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter Chapter 2 Content includes:
Continuation of the multiplayer Co-op campaign with 4 all-new missions in Chapter 2
8 revisited, relit multiplayer Adversarial maps
2 all-new game types with 1 new game mode – Team Battle
2 new camouflage patterns
4 new character customization faces
5 new weapons
Kost 1200MP en is 725Mb groot. Ben m nu aan t downen, maar het gaat zoooooo traag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15
Shiverzz schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:19:
[rml][ PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter[/rml]
;)
Ik heb hem iig niet.
Want vanavond weer eens online gespeelt en voordat je eindelijk eens in normale game zit ben je 10 min verder. Laat ze dat maar eens fixen, ipv idioot dure expansion packs te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Albinoraptor op 24-06-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Shiverzz schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:19:

[...]

Kost 1200MP en is 725Mb groot. Ben m nu aan t downen, maar het gaat zoooooo traag....
Heb 'm gedownload maar ben nu net weer zat thuus, heb nog niet de kans gehad ermee te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

curry684 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 04:45:
[...]

Heb 'm gedownload maar ben nu net weer zat thuus, heb nog niet de kans gehad ermee te spelen :P
Ik heb hem ook, ff wat mapjes gedaan, een woord prachtig en fuck the haters! (eigenlijk meer dan 1 woord) Jungle mines _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 24-06-2006 13:44 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Albinoraptor schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:47:
Ik heb hem iig niet.
Want vanavond weer eens online gespeelt en voordat je eindelijk eens in normale game zit ben je 10 min verder. Laat ze dat maar eens fixen, ipv idioot dure expansion packs te maken.
Als je met een vaste groep speelt heb je daar echt geen last van. “Lobbyhoppers” daarentegen... ;)
S2S schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:
Ik heb hem ook, ff wat mapjes gedaan, een woord prachtig en fuck the haters! (eigenlijk meer dan 1 woord) Jungle mines _/-\o_
Die map hebben we gisteravond gemist, vanavond maar eens proberen dus. Wat ik tot nu toe van “Chapter 2” gezien heb is iig dik in orde. Hoeraatje voor Ubi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
idd, voor 725 mb mag het ook wel wat zijn desalniettemin redelijke feedback
en dat je niet snel in een game zit heb je bij meerdere games hoor...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Probleempje, vraagje... Ik ga over van een 55cm CRT TV naar een 19" tft. Echter, dan wil ook nog geluid hebben. Ik heb laatst een 5.1 set gewonnen voor de pc, die kan ik aansluiten met 3 kabeltjes. Als ik er 1 (de groene, er is ook nog een zwarte en oranje) in mijn stereoset doe, krijg ik normaal stereo geluid eruit. Ik hoef geen surround op me xbox, aangezien ik nu geen geld voor heb om daar versterker apparaat voor te kopen, met optical in. Alleen hoe kan ik het groene kabeltje omtoveren in de rode en witte van de VGA kabel? Heb al zitten zoeken, maar qua trefwoorden wou het niet echt lukken (als het überhaupt kan?)Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7063369A.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat ik bij Fifa 2006 worldcup witte vlekken naast het voetbalveld zie liggen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:41:
Probleempje, vraagje... Ik ga over van een 55cm CRT TV naar een 19" tft. Echter, dan wil ook nog geluid hebben. Ik heb laatst een 5.1 set gewonnen voor de pc, die kan ik aansluiten met 3 kabeltjes. Als ik er 1 (de groene, er is ook nog een zwarte en oranje) in mijn stereoset doe, krijg ik normaal stereo geluid eruit. Ik hoef geen surround op me xbox, aangezien ik nu geen geld voor heb om daar versterker apparaat voor te kopen, met optical in. Alleen hoe kan ik het groene kabeltje omtoveren in de rode en witte van de VGA kabel? Heb al zitten zoeken, maar qua trefwoorden wou het niet echt lukken (als het überhaupt kan?)[afbeelding]
Je hoeft niet een versterker te kopen, die zit wel in dat 5.1 setje.
Er zijn dolby digital decoders te koop voor ongeveer 50 euro, bijvoorbeeld van Creative, die komt dan tussen de Xbox en dat 5.1 setje.
Je hebt dan vele malen beter geluid dan stereo, je weet niet wat je mist. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor een mooi bedrag een 360 van iemand kunnen overnemen. Die jongen had pas een maand geleden een Gold abbo voor een jaar afgesloten. Ik zit nu echter met zijn tag enzo als ik opstart en ik wil natuurlijk mijn eigen tag en reputation etc opbouwen. Weet iemand hoe ik zeg maar dat oude abbo kan resetten of editten ? Ik heb op xbox.com gekeken en in de fora, maar ik kwam er tot nu toe nog niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb gisteren MS gebeld en kreeg netjes een servicenummer e.d. Ook kreeg ik een mailtje met een UPS label en de mededeling dat ik mijn 360 en alleen de voeding (met of zonder kabel?) zelf in een doos moest stoppen en de uitgeprinte label erop moest plakken. Vervolgens moet ik ze bellen om mijn 360 op te komen halen.

Ik dacht dat UPS langskwam met een doos waarin je je 360 stopt?

Komt dit omdat ik een Core versie heb of worden alleen de premium versies zo behandeld?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 01:48:
Ik heb voor een mooi bedrag een 360 van iemand kunnen overnemen. Die jongen had pas een maand geleden een Gold abbo voor een jaar afgesloten. Ik zit nu echter met zijn tag enzo als ik opstart en ik wil natuurlijk mijn eigen tag en reputation etc opbouwen. Weet iemand hoe ik zeg maar dat oude abbo kan resetten of editten ? Ik heb op xbox.com gekeken en in de fora, maar ik kwam er tot nu toe nog niet goed uit.
Ja, dat kan helaas niet.
Heb er zelf ook een tijdje mee zitte kutten, maar het ken niet.
Anders zou je zelf een nieuw gold abbo moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 01:48:
Wat je wel kan doen is de gamertag veranderen, maar dit kost je wel wat geld ( 8 euro ofzo) in de vorm van marketplace points. Aan je reputatie kun je niet zo veel veranderen maar das ook niet echt belangrijk imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
En anders een nieuw account openen. Ik weet niet hoe lang de Live nog loopt van de Xbox die je nu hebt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Macer schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:25:
En anders een nieuw account openen. Ik weet niet hoe lang de Live nog loopt van de Xbox die je nu hebt.
Een jaar min een maand is elf maanden ;) Anyway, je zal het met zijn account moeten doen of een eigen account moeten afsluiten. Ik deel mijn account met mijn zoontje om niet 2 keer live te hoeven betalen, dus ik ben ook wat minder "gewild".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Pewwy schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:30:
[...]

Een jaar min een maand is elf maanden ;) Anyway, je zal het met zijn account moeten doen of een eigen account moeten afsluiten. Ik deel mijn account met mijn zoontje om niet 2 keer live te hoeven betalen, dus ik ben ook wat minder "gewild".
Per xbox kan je op zn MINST 3 Live accounts aanmaken.

Ik heb namellijk een Europese, Japanse en Amerikaanse account aangemaakt. Dus waarom zouden 2 europese accounts niet wekren op een xbox

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

AzN_cRzY schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:33:
[...]

Per xbox kan je op zn MINST 3 Live accounts aanmaken.

Ik heb namellijk een Europese, Japanse en Amerikaanse account aangemaakt. Dus waarom zouden 2 europese accounts niet wekren op een xbox
Lezen is en blijft een kunst hé B)
Pewwy schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:30:
[...]

Ik deel mijn account met mijn zoontje om niet 2 keer live te hoeven betalen.
Maar ik zou inderdaad zoals hier boven werdt gezegd voor 8 euro je gamertag naam wijzigen, dan heb je teminstel 11 maanden gold. Die rep. stelt geen ruk voor, is alleen handig wanneer mensen irritant zijn online, maar aangezien bijna iedereen 100% positieve rep heeft gaat dat eigenlijk nergens over.

[ Voor 26% gewijzigd door Xander84 op 25-06-2006 11:43 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:35:
Weet iemand hoe het komt dat ik bij Fifa 2006 worldcup witte vlekken naast het voetbalveld zie liggen? 8)7
Wilde gok: sneeuw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:55:
[...]

Je hoeft niet een versterker te kopen, die zit wel in dat 5.1 setje.
Er zijn dolby digital decoders te koop voor ongeveer 50 euro, bijvoorbeeld van Creative, die komt dan tussen de Xbox en dat 5.1 setje.
Je hebt dan vele malen beter geluid dan stereo, je weet niet wat je mist. :)
En als dat nu even niet kan :P ? Zolder waar xbox staat = te heet in zomer, dus wil hem nu weg, maar moet wel met geluid kunnen spelen... Bestaan er geen omzet blokes ofzo, stereo vind ik voorlopig wel best (tft zal al een hele verbetering zijn O+ ).

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 25-06-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb wat mp3's op een USB stick, hoe krijg ik die op de HD van de xbox 360 zodat ik ze kan afspelen met PGR3?

Ik heb me een aap gezocht in de menus maar kan het niet vinden.

fenks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Niet. Je moet ze streamen vanaf je USB stick, je kan ze niet direct op de HD in je 360 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen sneeuw, het lijkt wel kots ofzo 8)7 Heeft iemand dit ook bij fifa worldcup 2006?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Xander84 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:39:
[...]

Lezen is en blijft een kunst hé B)

[...]

Maar ik zou inderdaad zoals hier boven werdt gezegd voor 8 euro je gamertag naam wijzigen, dan heb je teminstel 11 maanden gold. Die rep. stelt geen ruk voor, is alleen handig wanneer mensen irritant zijn online, maar aangezien bijna iedereen 100% positieve rep heeft gaat dat eigenlijk nergens over.
Voor die 3 accounts betaal je maar 1x voor je live. Een vriend van me heeft het zelfs geprezstterd om 3 actieve live GOLD accounts en 2 Silver accounts op zn xbox te zetten en dat met €60,-

Dus in prinicipe hoeft hij geen €25,- extra te betalen o zn gamertag te wijzigen.

Als het tenminste mogelijk is om 2 Europese live gold accounts te maken :+

[ Voor 12% gewijzigd door crzyhiphopazn op 25-06-2006 14:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.