Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

S2S schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:59:
[...]

Om je verhaal kort te maken ;) waarom blijf je niet lekker op je PC spelen :P
Als dat allemaal zo is dan koop ik ook geen console meer, als er iets heel irritant is is het wel dat je een spel speelt wat super soepel draait en dan ineens gaat schokken.

Dan speel ik liever op mijn pc waar spellen tenminste niet van die sudden drops hebben.
Ik heb zelf F.E.A.R. best soepel kunnen spelen op mijn pc, 1024x768 en de graphics bijna allemaal op het allerhoogst en zag er ook heel mooi uit, alleen had ik wel een paar momenten dat de fps wat _minder_ werd maar nooit zo als COD2 voor de xbox.

Ik vind het eigelijk hetzelfde als je een HD TV zou kopen die dus hele scherpe beelden levert maar dan schokt het soms wel, maarja hij levert wel hele mooie beelden, zou je dat dan ook goed vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door RAZORDUDE op 15-06-2006 20:35 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:08:
[...]

En dan bel je 3 vrienden op, en dan gaan jullie aan elkaar telefonisch doorgevem welke kaarten er worden opgelegd :?
Ja, stel je voor dat je je vrienden moet uitnodigen en dat ze dan in je huiskamer komen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chaser2600 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:31:
[...]

Ja, stel je voor dat je je vrienden moet uitnodigen en dat ze dan in je huiskamer komen zitten ;)
AAHH. Real Time mensen in de kamer?

* PWM rent weer snel zijn van alle zonlicht en mensen verwijderde kelder in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

He dudes, als ik kameo new demo of motogp wil downloaden krijg ik een foutmelding. status 8708990]-= bla bla wat cijfers. Hebben jullie dit ook?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:35:
He dudes, als ik kameo new demo of motogp wil downloaden krijg ik een foutmelding. status 8708990]-= bla bla wat cijfers. Hebben jullie dit ook?
Soms, ik denk dat het dan te druk is. Als je het meteen weer probeerd dan lukt het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

curry684 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:22:
[...]

Wat moet Microsoft ('M$' is extreem kinderachtig trollen fyi) in godesnaam eraan doen dat de fabrikant al lang heeft toegegeven dat een aantal door hun geperste batches van CoD2 de neiging kan hebben te barsten vanuit het midden, waarna alle importeurs hebben aangegeven dat je bij schade gratis of tegen verzendkosten de schijf kunt omruilen?
Oe! dat wist ik niet! ik heb google doorgezocht maar ik kwam alleen maar fora's tegen waarbij mensen opnieuw een COD2 disc aan het kopen waren en MS in hun ogen moeilijk deed dus ging ik er vanuit dat het onbegonnen zaak was.

iig thnx

Ik gebruikte "M$" om het feit dat er in hun boekje staat dat kapotte DVD's altijd je eigen verantwoording / schuld is.

EDIT:

oke, het ligt dus aan het doosje...
zoek worden waren "gebartse" vandaar dat ik het niet vondt, morgen maar is naar FRS

MotoGP is vandaag uit!

[ Voor 17% gewijzigd door Underworld op 16-06-2006 11:05 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

lol, ik speel 'm al een week ;) .

Maar als je een keer lekker online wilt blazen....voeg me maar toe :) . Wordt een beetje ziek van die trieste luitjes (vooral Amerikaanse broekies) die het spannend vinden om te gaan spookrijden :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiverzz schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Maar als je een keer lekker online wilt blazen....voeg me maar toe :) . Wordt een beetje ziek van die trieste luitjes (vooral Amerikaanse broekies) die het spannend vinden om te gaan spookrijden :r .
AAAAHH, doen ze dat nog steeds?

Dat was in de vorige delen (en ja, het zijn meestal Amerikanen) ook al zo.

In PGR3 mooi opgelost, doordat zodra je begint te spookrijden of de verkeerde kant op staat, je auto een echte Ghost wordt :)

Maar goed, als mensen het Feedback systeem echt gebruiken, zouden dit soort nare mannetjes vanzelf naar beneden moeten duikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:30:
[...]

Als dat allemaal zo is dan koop ik ook geen console meer, als er iets heel irritant is is het wel dat je een spel speelt wat super soepel draait en dan ineens gaat schokken.
Succes! ;) Er kunnen toch altijd kleine glitches in een game zitten? Ook in de Holy PC-games hoor ;)
Dan speel ik liever op mijn pc waar spellen tenminste niet van die sudden drops hebben.
Ik heb zelf F.E.A.R. best soepel kunnen spelen op mijn pc, 1024x768 en de graphics bijna allemaal op het allerhoogst en zag er ook heel mooi uit, alleen had ik wel een paar momenten dat de fps wat _minder_ werd maar nooit zo als COD2 voor de xbox.
Je bedoelt die game waar ik menig collega de haren van uit het hoofd zie trekken omdat hun middle tot high-end pc het maar net trekt op 800x600? :+
Ik vind het eigelijk hetzelfde als je een HD TV zou kopen die dus hele scherpe beelden levert maar dan schokt het soms wel, maarja hij levert wel hele mooie beelden, zou je dat dan ook goed vinden?
Misschien is het dadelijk wel zo dat de eerste HD-receivers af en toe een lag hebben inderdaad, maar technieken worden constant door ontwikkeld. Voorbeeld? Ik heb al 1,5 jaar digitale TV van KPN via satteliet. Eerste receiver was klote, regelmatig rond 22.30 (wisseling van stroomtarief, dus herrie in de meterkast) reageerde mijn receiver op signalen in de omgeving en stoorde het beeld.
3 maanden later had ik een nieuwe receiver van KPN, alles opgelost.

Dit is bij een game natuurlijk niet te realiseren, (alhoewel updates veel doen) maar wat ik wil zeggen is dat een game als CoD2 een releasegame is. Weet je nog hoe de releasegames op de PS2 eruitzagen en wat ze er nu uit weten te persen... Tippie: check GRAW eens, iets meer dan 6 maanden verder dan CoD2 ;)

Enfin, een vooroordeel zal ik niet zomaar weg weten te poetsen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik zit nog steeds met een vraag: als ik niet wil dat mijn vrouw en mijn zoontje onder mijn Live account inloggen, moet ik dan voor hun accounts betalen om onilne te kunnen, of kunnen ze gewoon online op mijn X-Box (ik heb wel Gold)? Mijn vrouw is mijn Uno ranking namelijk ongewenst aan het laten stijgen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 16-06-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

PWM schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:49:
AAAAHH, doen ze dat nog steeds?

Dat was in de vorige delen (en ja, het zijn meestal Amerikanen) ook al zo.

In PGR3 mooi opgelost, doordat zodra je begint te spookrijden of de verkeerde kant op staat, je auto een echte Ghost wordt :)

Maar goed, als mensen het Feedback systeem echt gebruiken, zouden dit soort nare mannetjes vanzelf naar beneden moeten duikelen.
Dat spookrijden is idd een geen onbekend fenomeen in de MotoGP reeks :/ .Maar aldoende leert men (Climax) en zo worden spookrijders in MotoGP'06 gelukkig ook "ge-ghost". Maar het blijft irritant als je met een leuke club gamers aan 't racen bent, en er zijn een paar die het zo nodig "anders" moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:08:
[...]

3 is hardware failure, 4 is dat je je AV-cable moet aandrukken.

[...]
Ik zit even de site te bekijken die in je tag staat.. Erhm wat een foutieve informatie allemaal zeg.. sorry hoor :o

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Underworld schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:32:
[...]

Oe! dat wist ik niet! ik heb google doorgezocht maar ik kwam alleen maar fora's tegen waarbij mensen opnieuw een COD2 disc aan het kopen waren en MS in hun ogen moeilijk deed dus ging ik er vanuit dat het onbegonnen zaak was.
Gewoon importeur even bellen :)
Ik gebruikte "M$" om het feit dat er in hun boekje staat dat kapotte DVD's altijd je eigen verantwoording / schuld is.
Is het in beginsel ook: zolang het niet normaal is dat DVD's zomaar barsten is het in principe altijd het gevolg van onzorgvuldig gebruik, en je zou ze niet de kost willen geven die op hun doosjes gaan staan of waar de kat met de disc vandoor gaat en die dan proberen een nieuwe te claimen met dat de leverancier brakke waar heeft geleverd. In het geval van CoD2 was het echter al heel snel bekend dat er een hele batch ondeugdelijk was geperst.

Overigens zie ik zelfs in het feit dat Microsoft in beginsel geen aansprakelijkheid erkent voor het feit dat een consument schade heeft aan het product van een andere leverancier zoals in dit geval Activision geen enkele reden om te trollen. Ik neem normaal posts waarin M$, Mickeysoft of wat dan ook voor onzin staat eigenlijk al bij voorbaat niet serieus (als ik al niet als mod ingrijp).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Pewwy schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:00:
Ik zit nog steeds met een vraag: als ik niet wil dat mijn vrouw en mijn zoontje onder mijn Live account inloggen, moet ik dan voor hun accounts betalen om onilne te kunnen, of kunnen ze gewoon online op mijn X-Box (ik heb wel Gold)? Mijn vrouw is mijn Uno ranking namelijk ongewenst aan het laten stijgen :+
Dit wil ik ook wel ff weten. Mijn broertje zit ook telkens achter mijn xbox en hij is veel beter dan ik in cod2 met als gevolg dat ik volgens mijn account beter ben dan ik daadwerkelijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Wilde schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:20:
[...]

Ik zit even de site te bekijken die in je tag staat.. Erhm wat een foutieve informatie allemaal zeg.. sorry hoor :o
Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mutatie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:53:
[...]

2 jaar? In de winkel waar ik hem kocht (MM) zeiden ze nadrukkelijk dat er 1 jaar garantie op zit via Microsoft.
Hoe zit dat in elkaar?
Blijft toch een punt in dit topic, mischien maar eens iets over garantie in topicstart plaatsen?

Ik plaats het garantie-verhaal nog 1x (mijn visie iig) en dan vindt ik het wel mooi geweest.
Mocht dit niet in goede aarde vallen dan hoor ik het wel van een mod en dan haal ik het bericht wel weg :)

Mensen die er de buik al vol van hebben, gelieve even door te scrollen :P

Boekje 'Deel 2: Garantie' (blz 45) die bij de Xbox 360 zit (en dus eigenlijk tegenstrijdig is):

DUUR: Deze garantie gaat in op de datum waarop je het Xbox-product aanschaft en loopt één kalenderjaar daarna af.

GEBIEDEN: Deze garantie is geldig in de volgende landen: Engeland, Ierland, Spanje, Italie, Frankrijk, Duitland, Oostenrijk, Zwitserland, Belgie, Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Portugal en Griekenland.

Echter, Burgerlijk Wetboek Boek 7, Titel 1, Afdeling 1, Artikel 6:

De toepasselijkheid op de consumentenkoop van een recht dat de door de richtlijn nr. 99/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen (PbEG L 171) voorziene bescherming niet of slechts ten dele biedt, kan er niet toe leiden dat de koper de bescherming verliest die hem krachtens deze richtlijn wordt geboden door de dwingende bepalingen van het recht van de lidstaat van de Europese Unie of de andere staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte, waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft.

samen met de in het Burgerlijk Wetboek genoemde Europese richtlijn 1999/44/EG, Artikel 5, Termijnen, punt 1:

1.De verkoper is aansprakelijk krachtens artikel 3 wanneer het gebrek aan overeenstemming zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen. Indien voor de uitoefening van de in artikel 3, lid 2, vermelde rechten in de nationale wetgeving een verjaringstermijn geldt, kan die niet verstrijken binnen een periode van twee jaar vanaf de aflevering.

Kortom:

Microsoft / MM (MM is eigenlijk degene waar je een overeenkomst mee hebt!) geeft 1 jaar garantie.
Europese richtlijn is als uitgangspunt opgenomen in het Burgerlijk Wetboek.
Die Europese richtlijn zegt dat bij een afwijking dit niet ten koste van de koper mag zijn, dus minimaal 2 jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 16-06-2006 14:11 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

ironx schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:05:
[...]

Blijft toch een punt in dit topic, mischien maar eens iets over garantie in topicstart plaatsen?

Ik plaats het garantie-verhaal nog 1x (mijn visie iig) en dan vindt ik het wel mooi geweest.
Mocht dit niet in goede aarde vallen dan hoor ik het wel van een mod en dan haal ik het bericht wel weg :)

Mensen die er de buik al vol van hebben, gelieve even door te scrollen :P

Boekje 'Deel 2: Garantie' (blz 45) die bij de Xbox 360 zit (en dus eigenlijk tegenstrijdig is):

DUUR: Deze garantie gaat in op de datum waarop je het Xbox-product aanschaft en loopt één kalenderjaar daarna af.

GEBIEDEN: Deze garantie is geldig in de volgende landen: Engeland, Ierland, Spanje, Italie, Frankrijk, Duitland, Oostenrijk, Zwitserland, Belgie, Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Portugal en Griekenland.

Echter, Burgerlijk Wetboek Boek 7, Titel 1, Afdeling 1, Artikel 6:

De toepasselijkheid op de consumentenkoop van een recht dat de door de richtlijn nr. 99/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen (PbEG L 171) voorziene bescherming niet of slechts ten dele biedt, kan er niet toe leiden dat de koper de bescherming verliest die hem krachtens deze richtlijn wordt geboden door de dwingende bepalingen van het recht van de lidstaat van de Europese Unie of de andere staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte, waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft.

samen met de in het Burgerlijk Wetboek genoemde Europese richtlijn 1999/44/EG, Artikel 5, Termijnen, punt 1:

1.De verkoper is aansprakelijk krachtens artikel 3 wanneer het gebrek aan overeenstemming zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de aflevering van de goederen. Indien voor de uitoefening van de in artikel 3, lid 2, vermelde rechten in de nationale wetgeving een verjaringstermijn geldt, kan die niet verstrijken binnen een periode van twee jaar vanaf de aflevering.

Kortom:

Microsoft / Media Markt geeft je 1 jaar garantie.
Europese richtlijn is als uitgangspunt opgenomen in het Burgerlijk Wetboek.
Die Europese richtlijn zegt dat bij een afwijking dit niet ten koste van de koper mag zijn, dus minimaal 2 jaar.
Alleen recht hebben is iets anders dan recht krijgen helaas. Ik heb in het verleden dit er ook wel eens bij gehaald alleen bij veel winkels is het net als of je tegen een muur praat want de medewerkers snappen het simpelweg niet.

Winkelmedewerkers zijn er nog altijd heilig van overtuigd dat zijn garantie geven en dat ze overal met algemene voorwaarden onderuit kunnen komen. En leg ze maar eens uit dat het niet zo is...

Maar je hebt gelijk iig en dit is een hele duidelijke post. Misschien moet dit idd maar opgenomen worden in de openingspost want dat kan een hoop vragen in de toekomst besparen. Misschien is het ook wel interresant om te vermelden dat als je erop staat dat de winkel de garantie moet leveren en dat jij niks met de fabrikant te maken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Shiverzz schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Officeel vandaag en FRS had hem nog niet eens :X, mja en ik wil toch wel van m'n korting gebruik maken dus tja toch maar wachten en anders ff naar m'n maat die bij dixons werkt,...

bevalt ie btw?
Ik ben er namelijk nog steeds niet over uit of het een aanschaf zou moeten worden of toch wachten op TDU die ik ook nog steeds erg gruwelijk vindt.
Demo roelt (van bijde) best wel namelijk...
curry684 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:23:
[...]

Gewoon importeur even bellen :)

[...]

Is het in beginsel ook: zolang het niet normaal is dat DVD's zomaar barsten is het in principe altijd het gevolg van onzorgvuldig gebruik, en je zou ze niet de kost willen geven die op hun doosjes gaan staan of waar de kat met de disc vandoor gaat en die dan proberen een nieuwe te claimen met dat de leverancier brakke waar heeft geleverd. In het geval van CoD2 was het echter al heel snel bekend dat er een hele batch ondeugdelijk was geperst.

Overigens zie ik zelfs in het feit dat Microsoft in beginsel geen aansprakelijkheid erkent voor het feit dat een consument schade heeft aan het product van een andere leverancier zoals in dit geval Activision geen enkele reden om te trollen. Ik neem normaal posts waarin M$, Mickeysoft of wat dan ook voor onzin staat eigenlijk al bij voorbaat niet serieus (als ik al niet als mod ingrijp).
ik denk btw. (na wat research) dat het niet de dvd zelf is maar het doosje, degene waar push op staat kun je gewoon gebruiken maar die doosjes waarbij er nog een ring tussen zit (dus een verhoging) zijn dus "levensgevaarlijk!"

Ik ging er eigenlijk in de eerste plaats vanuit (en als ik eerlijk ben nog steeds een beetje) dat het aan de dvd speler lag, er waren namelijk meerdere dingen gepost door llama's e.d.

FRS ruilt hem iig niet om, maar het komt vast wel goed als ik het via de importeur afhandel.
Mja is dit eigenlijk niet een idee voor de SP? Neem aan dat ik niet de enige ben of is het gewoon een algemeen iets wat je gewoon zou moeten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb probleem met mijn 360.
als ik GRAW speel met de play en charge kit in de front usb poort om tergelijk de controller te laden dan freeezed de xbox in graw na paar minuten spelen. plug ik hem in de achter poort van de 360 dan laad hij verder prima op tijdens het spelen en loopt de game ook gewoon goed.
kan het zijn dat de front poorten minder power afgeven dan de achterpoort waardoor de box crashed?
kon nergens in de boekjes vinden dat je moet laden met de achter usb poort.
iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Mijn Play&Charge doet het perfect via de frontports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Underworld schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:34:
bevalt ie btw?
Ik ben er namelijk nog steeds niet over uit of het een aanschaf zou moeten worden of toch wachten op TDU die ik ook nog steeds erg gruwelijk vindt.
Ik vermaak me er iig prima mee. Het is niet helemaal waar ik op gehoopt had (Vsync/framerate probs), maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de superverslavende gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Underworld schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:34:
[...]

Officeel vandaag en FRS had hem nog niet eens :X, mja en ik wil toch wel van m'n korting gebruik maken dus tja toch maar wachten en anders ff naar m'n maat die bij dixons werkt,...

bevalt ie btw?
Demo roelt (van bijde) best wel namelijk...
Ben bij Dixons, FRS, Bart Smit geweest allen hadden hem nog niet binnen :/

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruilen is, net als andere handel, niet toegestaan op GoT

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeaaah.... terr met een tackle met gestrekte benen, maaarrr op de bal ;)

beetje raar, maar heb mn xbox nog niet aangehad terwijl mn vriendin al 2 dagen/avonden weg is (op vakantie) ik krijg er de bibbers van ;) snel aanzetten zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Vraagje . . . is vast wel een paar keer al langs geweest maar als ik de zoekfunctie gebruik dan levert dat niks op.

Ik heb een HD-TV waar geen VGA/DVI aansluiting op mogelijk is. Nu heb ik begrepen dat je d.m.v. de "Advanced Scart Cable" die RGB ondersteund ook HD kunt spelen, klopt dat? En zo ja, wat moet ik er precies voor doen om het voor elkaar te krijgen.

Want nu is het zo dat ook na het aansluiten van de Advanced scart cable in mijn dashboard de optie HD-TV grijs is (dus niet kiesbaar).

Is het uberhaubt mogelijk om HD te spelen met de Advanced scart cable (RGB)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Nee.

Heeft je tv geen component ingang? Dan kan je die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

lowfi schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:22:
Nee.

Heeft je tv geen component ingang? Dan kan je die gebruiken.
Nee voor zover ik kan zien heeft ie geen component ingang. Hij heeft 2 HDMI, 2 x Scart en RGB aansluiting. Wil dit dan zeggen dat ik mijn Xbox 360 dus nooit met HD kan spelen op deze TV??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Wat voor tv heb je dan? Ik dacht dat Component een eis was voor het HD-Ready logo.
Als je inderdaad geen VGA/Component ingang hebt kan je niet op HD resolutie spelen, misschien als de HD-DVD speler uitkomt en een HDMI uitgang heeft (in die speler kan je ook gewoon games spelen toch?) maar ik zou er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

Wekko schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:37:
Wat voor tv heb je dan? Ik dacht dat Component een eis was voor het HD-Ready logo.
Als je inderdaad geen VGA/Component ingang hebt kan je niet op HD resolutie spelen, misschien als de HD-DVD speler uitkomt en een HDMI uitgang heeft (in die speler kan je ook gewoon games spelen toch?) maar ik zou er niet op rekenen.
Ik heb een Philips 32PF5321/12.

En als dit echt zo is dan ga ik die TV wil inruilen of zo. Wat is dit kut zeg. Er is dus echt geen mogelijheid om de Xbox 360 HD beeld op deze TV te krijgen met de beschikbare aansluitingen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 11-09 17:17
Wat bedoel je precies met RGB aansluiting? 3 losse tulpjes? Dat is dus component.

Philips 32PF5321/12. :
2 x HDMI ( 19-pens HDMI Type A ) - achter
2 x geluidsinvoer ( RCA phono x 2 ) - achter
1 x component video-invoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
1 x SCART (AV in/uit / RGB) ( 21 PIN SCART ) - achter
1 x SCART (AV in/uit / S-Video) ( 21 PIN SCART ) - achter
1 x hoofdtelefoon ( mini-geluid stereo 3,5 mm ) - zijde
1 x samengestelde video-invoer ( RCA phono ) - zijde
1 x geluidsinvoer ( RCA phono x 2 ) - zijde
1 x S-video-invoer ( 4 PIN mini-DIN ) - zijde
Gewoon component dus alleen beetje raar dat ze het geluid x3 noemen.

[ Voor 80% gewijzigd door lowfi op 17-06-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik neem aan dat je een Premium 360 hebt? In dat geval kan je de bijgeleverde kabel gebruiken (Advanced Scart dus niet) en het schuifje daarop op HDTV zetten. Dan die kabel op je tv aansluiten met behulp van de 3 stekkertjes en genieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer Street Fighter 2 eindelijk te downloaden is ? Krijg nog steeds alleen die stomme plaatjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:54:
Heeft iemand enig idee wanneer Street Fighter 2 eindelijk te downloaden is ? Krijg nog steeds alleen die stomme plaatjes :'(
Als jij het al niet weet, hoe moeten wij het dan weten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:54:
Major Nelson zou het op zijn blog posten zodra hij wist wanneer het spel uit zou komen. Als je zijn blog in de gaten houdt, weet je (hopelijk) snel wanneer het spel uitkomt.

Wat is er trouwens gebeurd met dat gratis Poker spel dat in mei zou uitkomen?

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 17-06-2006 22:28 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn Xbox360 verbinden met mijn pc..
Nu kreeg ik gelijk al de melding dat ik eerst ( .NET Framework ) moet gaan installeren, waar haal ik dat programma eigenlijk vandaan en natuurlijk het liefst de nieuwste versie.

Begrijp ik het goed dat ik bij het aanamken van een abbo dat ik voor het silver-abbo moet gaan, zodat ik niet hoef te betalen? (ik heb hier 2 jaar abbo's liggen maar die wil ik pas gaan activeren in oktober/november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:27:
Ik wil graag mijn Xbox360 verbinden met mijn pc..
Nu kreeg ik gelijk al de melding dat ik eerst ( .NET Framework ) moet gaan installeren, waar haal ik dat programma eigenlijk vandaan en natuurlijk het liefst de nieuwste versie.

Begrijp ik het goed dat ik bij het aanamken van een abbo dat ik voor het silver-abbo moet gaan, zodat ik niet hoef te betalen? (ik heb hier 2 jaar abbo's liggen maar die wil ik pas gaan activeren in oktober/november).
www.windowsupdate.com (wat je eigenlijk bi-weekly moet doen)...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je link, heb het programma inmiddels gevonden!
Wat de updates betreft, ik heb net een verse installtie achter de rug.....

Ik zit achter een router en de update blijkt niet te werken, vandaar dat ik een 'losse' download zocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het nu zo moeilijk om aan het volgende bestand te komen ' XboxMCEFULL-ENU.exe'?
Mijn download breekt continu af... :(

Voor elkaar tnx to a nice tweakert! _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Crash op 19-06-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MetroidPrime schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:25:
[...]

Wat is er trouwens gebeurd met dat gratis Poker spel dat in mei zou uitkomen?
Daar heb ik vandeweek nog volk bij MS over uitgehoord, en het letterlijke antwoord was "same story as SF2". Oftewel zij hebben ook geen idee en zijn afhankelijk van derde partijen die hun fiat moeten geven. Capcom heeft intussen al om vage redenen 2 keer SF2 geruime tijd uitgesteld, en van Poker is gewoon helemaal niets meer gehoord sinds de losse aankondiging dat ie (ik geloof in maart al origineel) zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Net nu ik twee weken mijn xbox weer heb krijgt deze ook kuren. Nu doen al mijn spellen het ineens niet meer en wordt de cd niet meer herkend :(

Is dit een veel voorkomende fout bij een xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Zou het misschien iets met netspanning oid te maken kunnen hebben dat al die xboxen telkens dood gaan?

Hoe vaak hier nu wel niet voorbij is gekomen dat mensen die al een kapotte box hadden, nu WEER met een kapotte box zitten, terwijl andere mensen nooit ergens last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

En weer moet ik hem opsturen :(

Kutzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:46:
En weer moet ik hem opsturen :(

Kutzooi.
heeft je xbox wel genoeg koeling? of heb je hem misschien helemaal ingebouwd?

zelfs toen het vorige week ofzo ff vet heet was heb ik nog nooit een vastloper gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerden, bij ZuiderPark hebben ze nu een aantal games in de aanbieding. O.a. Fifa Road World Cup 2006 voor 25 euro. Bah, dacht dat het Fifa World Cup 06 was :P. Verder ga ik me ook eens aan King Kong wagen, best een leuke budget titel ondanks dat mensen zeggen dat die kort is. :).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:30:
[...]

heeft je xbox wel genoeg koeling? of heb je hem misschien helemaal ingebouwd?

zelfs toen het vorige week ofzo ff vet heet was heb ik nog nooit een vastloper gehad
Hij staat gewoon op de vloer. Erg warm was die ook niet echt dus wat dat betreft zou het iets anders moeten zijn. Hij leest de spellen gewoon niet meer maar wel weer dvd's ed. Heel erg vreemd. Ik hoop vandaag nog een mailtje te krijgen van ups en dan kan die voor de tweede keer weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:49:
Voor de geinteresseerden, bij ZuiderPark hebben ze nu een aantal games in de aanbieding. O.a. Fifa World Cup 2006 voor 25 euro. Ik zoek al een tijdje een footie en ik denk dat deze me best warm kan houden tot PES 6/Fifa 07, voor dat geld kan ik hem niet laten liggen denk ik zo. Verder ga ik me ook eens aan King Kong wagen, best een leuke budget titel ondanks dat mensen zeggen dat die kort is. :).
Dat is wel "FIFA 06 - Road to FIFA World Cup" en die is fraai slecht. Ik heb hem even gespeelt, en geloof me dan kun je beter via marktplaats of ebay "FIFA World Cup Germany 2006" kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die laatste kost dan ook nog maar 39.95 bij de FRS :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:49:
Voor de geinteresseerden, bij ZuiderPark hebben ze nu een aantal games in de aanbieding. O.a. Fifa World Cup 2006 voor 25 euro. Ik zoek al een tijdje een footie en ik denk dat deze me best warm kan houden tot PES 6/Fifa 07, voor dat geld kan ik hem niet laten liggen denk ik zo. Verder ga ik me ook eens aan King Kong wagen, best een leuke budget titel ondanks dat mensen zeggen dat die kort is. :).
Ik heb pas voor 20 euro pes5 gekocht, die houdt me lekkerder bezig dan welke Fifa dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eolis schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:42:
[...]

Ik heb een Philips 32PF5321/12.

En als dit echt zo is dan ga ik die TV wil inruilen of zo. Wat is dit kut zeg. Er is dus echt geen mogelijheid om de Xbox 360 HD beeld op deze TV te krijgen met de beschikbare aansluitingen????
Ik heb dezelfde TV als de jouwe en daar zit gewoon Component ingang op. Achter zijde goed kijken.. Niks mis met die TV werkt prima. Ben er helemaal tevreden mee.
Pewwy schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:44:
[...]

Ik heb pas voor 20 euro pes5 gekocht, die houdt me lekkerder bezig dan welke Fifa dan ook ;)
Exact die heb ik ook laatst gekocht :) speelt lekker :) alleen bij mij zie je links en rechts nog zwarte balk verticaal. Heb hem op 480 staan maar ik denk dat dat te maken heeft met het spel...maar toch gelukkig dat PES5 backwards compatible is :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:46:
[...]

Ik heb dezelfde TV als de jouwe en daar zit gewoon Component ingang op. Achter zijde goed kijken.. Niks mis met die TV werkt prima. Ben er helemaal tevreden mee.
Ik heb die tv ook en bij mij ziet het er ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:31:
[...]

Dat is wel "FIFA 06 - Road to FIFA World Cup" en die is fraai slecht. Ik heb hem even gespeelt, en geloof me dan kun je beter via marktplaats of ebay "FIFA World Cup Germany 2006" kopen.
Verrek, snel nog even een mail achter mijn order aangeschopt ;). Sorry voor de verkeerde informatie, ik zal mijn post even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, kijk dit filmpje van de tilt controller van microsoft die al jaren uit is in Amerika. Sony beweert dat dit nieuw is in de Playstation 3...

Tilt Controller Microsoft

Als dit spam is mag je het ook weer weghalen, kon het echter nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Het lijkt me helemaal niks dat tilt gebeuren, zit je een beetje als een halve zool dat ding te draaien, neh, nix voor mij. Probeer maar eens uit met je 360 controller, ga lekker onderuit liggen op de bank en ga dan dat ding is draaien, comfortabel is het zeker niet. Voor mij is gamen lekker realaxen en als je daar je armen voor moet gaan bewegen wordt dat relaxen eerder fysiek inspannen ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Laatst online: 09-09 21:57

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Klopt inderdaad,was het al helemaal vergeten.
Was in de tijd van midtown midness 1
Ik heb zelf nog de controller gehad zonder motie detectie..
offtopic:
vraag me eigenlijk af waarom microsoft er niet mee verder is gegaan

[ Voor 1% gewijzigd door Logic op 19-06-2006 19:03 . Reden: typo ]

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:48:
LOL, kijk dit filmpje van de tilt controller van microsoft die al jaren uit is in Amerika. Sony beweert dat dit nieuw is in de Playstation 3...

Als dit spam is mag je het ook weer weghalen, kon het echter nergens anders vinden.
Die heb ik hier nog liggen, das de freestyle pro. leuke optie voor een half uurtje dan ben je er op uitgekeken, voor de rest was het wel een goeie gamepad maar die "freestyle" optie heb ik nauwelijks gebruikt. Het werkt trouwens alleen bij race en vliegspellen fatsoendelijk. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe sony die feature op de PS3 interresant wil gaan maken....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Vraag me af waar MotoGP 06 blijft... hij zou vrijdag uit komen maar in heel utrecht nergens te krijgen... er was 1 dixons verkoper die beweerde hem binnen gekregen te hebben. 4 stuks maar liefst! Maar die waren allemaal uitverkocht... "Maar ik heb nog wel tafeltennis"

Ga hem maar bij GCShop kopen denk ik... nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Zijn hier ook al meerdere mensen die een ongelooflijke hekel hebben aan JUNG SOO??!!! :'(

Ik word gek van die vent! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Ponymaster schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:05:
Zijn hier ook al meerdere mensen die een ongelooflijke hekel hebben aan JUNG SOO??!!! :'(

Wie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

The Otherside schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:36:
[...]

Ben bij Dixons, FRS, Bart Smit geweest allen hadden hem nog niet binnen :/
Pfff nog steeds niets damn ik baal best wel :S
mja ik heb gelukkig een reservering bij Dixons (werkt een maat).

op de frs staat ook helemaal niets, volgens mij is hij gewoon vet moeilijk los te krijgen...vet vaag...

hier ook: "ik heb wel tafeltennis voor je, die is ook nieuw"

:/ :| :?

Omg! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Heb hier zaterdag in Enschede gewoon moto gp kunnen kopen, ruime voorraad ook.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto gp ligt hier al sinds donderdag in de winkel teminste in nijmegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
personage uit Rockstar Table Tennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:38:
[...]

personage uit Rockstar Table Tennis :)
Dat spel heb ik niet :) Ik dacht een of andere ontwikkelaar van een spel waar iedereen op zit te wachten ofso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Iets vreemds. Ik heb min xbox gisteren verstuurd naar weiterstadt via ups (voor de 2e keer) en nu kijk ik op de ups site of die daar ook aangekomen is en dan staat er ineens Warennan als locatie terwijl er vorige keer wel keurig Weiterstadt stond.

Nu heb ik UPS gebeld om te vragen hoe dat kon maar daar konden ze vandaag nog geen antwoord op geven omdat het morgen pas bij hun in het systeem staat :?

Komt deze plaatsnaam iemand bekend voor? Of is de xbox verkeerd afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Pfff nog steeds nergens geen MotoGP :( :( :(
ik baal echt,..vanmiddag maar is naar A'dam maarja daar zal ie ook wel niet te verkrijgen zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponymaster schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:05:

Ik hier van Cassidy... maar moet ook nog wel ff oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Was geloof ik eerste commentaar van Microsoft binnen 15 minuten na de Sony E3 press conf waar ze de DS3 aankondigden ;) Hij kwam in 1999 uit geloof ik en werd binnen enkele maanden gecanceld omdat het in de praktijk niet prettig werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:28:
[...]

Was geloof ik eerste commentaar van Microsoft binnen 15 minuten na de Sony E3 press conf waar ze de DS3 aankondigden ;) Hij kwam in 1999 uit geloof ik en werd binnen enkele maanden gecanceld omdat het in de praktijk niet prettig werkte.
heb er anders talloze uren mee gespeeld. Voor de NFS serie. Het was even wennen, maar als je er mee om kon gaan kon je mooi bochtjes make..

Maar nu ik wat ouder ben zal ik niet meer de moeite willen nemen om zo overdreven te zitten zwaaien... Staat ook zo lullig... en het reageert gewoon te traag. (voeger ging alles nog wat rustiger ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
/me Heeft Table Tennis gekocht
Lache spel :) (tot nu toe iig :P) maar best wel pittig, en kan tot enorme frustraties lijden..
Net heb ik namenlijk al me controller op me bed geslagen en toen was ie uit 8)7
Maar kon hem gewoon meteen weer aan zetten, alleen als ik hem nu wat "buig" de controller wat naar binnen druk gaat hij uit (vrij hard duwen :p )
Ik weet niet of het hiervoor ook was nooit geprobeerd :D
Hebben jullie dat ook? of komt het door me slag :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Mijn controller blijft lekker aanstaan als ik hem probeer wat te buigen, echt hard probeer ik het natuurlijk niet....
Ik heb Table Tennis ook, en inderdaad een pittig spel. Ik ben nu de Hard Tournament aan het doen (of hoe die ook heet) en eerlijk gezegd heb ik het meeste last van irritante besturing. Ik heb het best vaak dat wanneer mijn tegenstander zo'n soort 'powershot' doet en je even ziet dat er wordt ingezoomd op de tegenstander dat mijn besturing net daarna iets te traag reageert waardoor ik een simpele bal gewoon missla of mijn character (meestal Jesper) gewoon nog naar rechts loopt terwijl ik m'n joystick al naar links heb. Dat levert voor mij nog wel de meeste frustratie op, wat ik trouwens ook wel af en toe met de Top Spin 2 demo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Hmm hij doet het nu ook niet meer, maar wel onder een wedstrijdt :x appart..
maarja moet wel dik hard buige dan :P

Pff hoelang zijn jullie aant trainen geweest om je match een beetje te kunnen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Externe USB harddisk en heb die verbonden met mijn XBOX360 in de hoop dat ik mijn DVD op die disk kon afspelen.
Mijn XBOX360 leek niet veel te detecteren. Moet mijn harddisk in FAT32 zijn of mag dat in NTFS.

Weet er iemand of je DVD kan streamen naar je XBOX360 als je Windows XP draaien hebt dus GEEN mediacenter hebt.

Trouwens werkt die XBOX360 enkel met de Windows Media center of ook met freeware mediacenters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Externe USB hd moet FAT32 zijn.

Nee, daarvoor is mediacenter nodig, en nee dat kan niet met freeware mediacenters.

Wat een pech allemaal :P .

Sony gaat het hopelijk beter uitwerken als dit, want die gast daar zit zo hyper met die controller heen en weer te bewegen, niet normaal 8)7 .

[ Voor 67% gewijzigd door Muthas op 20-06-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Alleen met de media center versie..
Maar als je media center heb schij je wel te kunnen streamen etc..

Met de "gewone" XP kan dit dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 00:29
Xander84 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:16:
[...]

Het werkt trouwens alleen bij race en vliegspellen fatsoendelijk. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe sony die feature op de PS3 interresant wil gaan maken....
Ik denk eerder dat het nooit erg goed gebruikt is. Het lijkt me ideaal in games als je je bv. achter een muurtje verschuilt even om de hoek te kijken. MGS4 bv.
Lijkt me wel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Onno_Devine schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:14:
Hmm hij doet het nu ook niet meer, maar wel onder een wedstrijdt :x appart..
maarja moet wel dik hard buige dan :P

Pff hoelang zijn jullie aant trainen geweest om je match een beetje te kunnen winnen?
Argh ik krijg hier moordneigingen :X
Net even tegen Luc gespeeld in het Pro Tournament, maar ik kan gewoon niet winnen. Heel vaak na zo'n slowmotion inzoom actie reageert mijn character gewoon niet goed waardoor ik hele simpele ballen verlies en daardoor verlies ik de Match uiteindelijk ook. Kan je die vreeeeeselijk irritante inzoom acties niet gewoon uitzetten ofzo? Table Tennis moet het juist hebben van zijn snelle gameplay, dus waarom die irritante onderbrekingen er überhaupt inzitten snap ik niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Wekko schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Net even tegen Luc gespeeld in het Pro Tournament, maar ik kan gewoon niet winnen. Heel vaak na zo'n slowmotion inzoom actie reageert mijn character gewoon niet goed waardoor ik hele simpele ballen verlies en daardoor verlies ik de Match uiteindelijk ook. Kan je die vreeeeeselijk irritante inzoom acties niet gewoon uitzetten ofzo? Table Tennis moet het juist hebben van zijn snelle gameplay, dus waarom die irritante onderbrekingen er überhaupt inzitten snap ik niet :r
Irritant hè? Als je zo'n slowmotionslag krijgt van de tegenstander ben je gewoon te laat of je beweegt nog met je mannetje als een kangeroe de andere kant op..........

Net mijn stick gewoon gesloopt door dit spel (pookje lam)...........maar ik krijg je nog wel Jung Soo!!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wekko schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Dat Zoomen kan je uitzetten in de opties :)

Elke speler heeft zijn zwakke kanten, die moet je even ondekken.

En als je denkt dat Luc lastig is........ :)

Maak je borst maar nat verder in het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb inderdaad die optie net uitgezet en het gaat nu al een stuk beter, maar heb hem nog net niet verslagen. Nog steeds wel eens problemen met niet reagerende besturing, misschien moet ik wat later m'n knoppen gebruiken ofzo maar als ik dat doe sla ik vaak weer te laat.... Morgen ga ik het wel weer overnieuw proberen maar dan niet meer met Jesper aangezien die te slecht is met spins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wekko schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:21:
Ik heb inderdaad die optie net uitgezet en het gaat nu al een stuk beter, maar heb hem nog net niet verslagen. Nog steeds wel eens problemen met niet reagerende besturing, misschien moet ik wat later m'n knoppen gebruiken ofzo maar als ik dat doe sla ik vaak weer te laat.... Morgen ga ik het wel weer overnieuw proberen maar dan niet meer met Jesper aangezien die te slecht is met spins.
Jesper is juist degene die het makkelijkst de toernooien kan halen.

Ga je het met een ander proberen, dan is het wel leuker, maar zeker niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

eh misschien een raar vraagje

maar is het vaker voorgekomen dat je een spel niet kunt lezen en de rest wel gewoon kunt spelen.

Ik heb het spel oblivion weer eens in mijn xbox geduwd en deze geeft als je een nieuwe karakter aan wil maken Cannot read disk

Op mijn buurmans xbox doet iet het wel gewoon

ALle andere spelen die ik heb doen het wel.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stronkie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:08:

maar is het vaker voorgekomen dat je een spel niet kunt lezen en de rest wel gewoon kunt spelen.

Ik heb het spel oblivion weer eens in mijn xbox geduwd en deze geeft als je een nieuwe karakter aan wil maken Cannot read disk

Je hebt niks aan me, geen oplossing namelijk, maar ik heb het zelf ook :)

Ik heb het met PGR3, alles doet het, behalve Japan. Dit pas gelukkig nadat ik alles heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

zal misschien de dvd speler kapot zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Stronkie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:08:

Ik heb de mijne daarom opgestuurd. Bij leesde hij al mijn spellen moeilijk of helemaal niet! Ik laat wel ff weten hoe dat afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb het dus allen bij oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:14
Ik moet zeggen dat ik sinds de laatste update erg veel last heb met het inlezen van spellen, wat ik erg vreemd vind. Aangezien ik niet echt geloof dat net op het moment van de update de dvd brak wordt, baal ik er dus een beetje van...
Zijn die problemen van jullie ook begonnen / frequenter geworden na de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
PWM schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:45:
[...]

Jesper is juist degene die het makkelijkst de toernooien kan halen.

Ga je het met een ander proberen, dan is het wel leuker, maar zeker niet makkelijker.
Hmmm dat is toch wel jammer. Wel een behoorlijk pittig spel dan moet ik zeggen, vaak nogal frustrerend :P . Ach, heb ik tenminste wat te doen in de zomervakantie.
Overigens heb ik geen problemen met Read Errors. Ik heb het een paar keer gehad bij Oblivion, maar niet steeds op 1 moment en ook niet vaker na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer even helemaal bij "gegamed" na 2 dagen thuis zijn met keelonsteking ;)
Maandag TableTennis gekocht en dat is echt een leuke game. Ik mis eerlijk gezegd wel de diepgang van een careermode, maar dat is persoonlijk. En voor die prijs met zulke gameplay moet je eik ook niet zeuren :)

Gisteren weer even hard gewerkt aan mijn PGR3 kwaliteiten ;) Wil graag de Ferrari-Expert kwalificatie halen, maar mijn beste tijd is nu een scherpe 46' waar 44' de eis is... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Underworld schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:07:
Pfff nog steeds nergens geen MotoGP :( :( :(
ik baal echt,..vanmiddag maar is naar A'dam maarja daar zal ie ook wel niet te verkrijgen zijn :S
Ja ik heb hem maar besteld op GCshop...

Maar goed denk je met CC te betalen hebben ze het geld snel binnen kan hij de zelfde dag nog op de bus... nee hoor wachten ze nog een dag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

leuk alles verwijderd van mijn HD (van oblivion) Disc cache gecleared met de groene knop. Bingo Hij speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn xbox, 6 weken geleden binnengebracht omwille dat ie kapot was gegaan na een 30 min oblivion. Ze zeiden me dat het max 2-3 weken ging duren. Nu krijg ik een belletje, dat ik een nieuwe mag halen omdat de kosten te hoog waren.

Is er nu al een patch ofzo uitgekomen, zodat dat niet meer kan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Een patch tegen kapotte hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister MotoGP 06 gehaald (volop verkrijgbaar bij Mediamarkt A'dam) en hij bevalt me wel.

Graphics zijn niet echt bijzonder (zelfde als in de demo) maar de gameplay is dik in orde. Weer eens wat anders dan met auto's racen. In het begin bakte ik er echt niets van, maar zodra je "het gevoel" een beetje krijgt is het erg strak. Maar ik heb nog niet echt heel lang gespeeld dus heb nog een hoop te verbeteren...

Ik las in een aantal reviews dat hij niet echt vernieuwend is t.o.v. de vorige versie maar die heb ik nooit gespeeld dus dat is voor mij geen probleem.

Het spel komt op mij vrij compleet over. Uitgebreide career mode e.d., veel banen... Online speelt hij ook heerlijk. Aantal races gedaan met 16 man en dat liep echt als een trein. Totaal geen lag ofzo.

Ik ga mij er de komende tijd wel mee vermaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:19:
Een patch tegen kapotte hardware?
Het klinkt misschien raar maar ik denk dat veel van de defecte xboxen een combinatie is van hard en software.

Ik denk dat 85% van alle defecte x360's stuk is gegaan tijdens Oblivion. Mij xbox is ook overleden na 5 minuten Oblivion (dus waarschijnlijk geen hitteprobleem). Dan ga je toch snel denken dat er ook iets mis is met de software. Als dat zo is zou dat gepatched kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:34:
[...]
Ik denk dat 85% van alle defecte x360's stuk is gegaan tijdens Oblivion. Mij xbox is ook overleden na 5 minuten Oblivion (dus waarschijnlijk geen hitteprobleem). Dan ga je toch snel denken dat er ook iets mis is met de software. Als dat zo is zou dat gepatched kunnen worden.
85%? dude... ik denk dat je dan beter geen schatting kan maken...

/me vraagt zich ten zeerste af of software wel moedwillig hardware kan mollen...

edit: en dan bedoel ik dus de software die door Microsoft okay is bevonden en commercieel wordt uitgerold :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:34:
[...]

Het klinkt misschien raar maar ik denk dat veel van de defecte xboxen een combinatie is van hard en software.

85 is wel heel erg overdreven, weet je wel hoeveel miljoenen xboxen dan kapot zouden zijn gegaan door Oblivion? In de eerste 3 weken werden er al 1.7 miljoen examplaren verkocht van Oblivion.

Het klinkt misschien vreemd, maar zoveel Xboxeb gaan er ook niet kapot. De personen die problemen hebben met hun xbox posten dit, personen die geen problemen hebben met hun xbox post niet. Daarom zie je meer problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:33:
[...]

85 is wel heel erg overdreven, weet je wel hoeveel miljoenen xboxen dan kapot zouden zijn gegaan door Oblivion? In de eerste 3 weken werden er al 1.7 miljoen examplaren verkocht van Oblivion.
Jezus gasten. Ga lekker zielig doen over cijfertjes. Dan is het geen 85 %... nou blij ?
En je mag mijn post ook wel goed lezen voor je met jouw mening komt.
Ik zei als de xbox defect raakt, dat 85 % tijdens Oblivion gebeurd. Niet dat 85% van de xboxen defect raakt.
Die 85 % is trouwens niet belangrijk. Misschien had ik moeten zeggen het grootste deel. Het gaat erom dat veel van de gevallen waar de xbox stuk gaat dat tijdens Oblivion gebeurd. Lees de forums er maar op na.
Het klinkt misschien vreemd, maar zoveel Xboxeb gaan er ook niet kapot. De personen die problemen hebben met hun xbox posten dit, personen die geen problemen hebben met hun xbox post niet. Daarom zie je meer problemen
En hoe weet jij dat er niet zoveel xbox-en kapot gaan ? Je glazen bol ? Zolang MS geen cijfers daarover vrij geeft kan jij daar helemaal niets nuttigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:32:
[...]
85%? dude... ik denk dat je dan beter geen schatting kan maken...
Nou mr. CBS, ben ik zeer benieuwd naar jou schatting...
* BlaZe vraagt zich ten zeerste af of software wel moedwillig hardware kan mollen...

edit: en dan bedoel ik dus de software die door Microsoft okay is bevonden en commercieel wordt
Ja dat kan, alleen kan je dat moedwillig weg laten uit je zin.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:22:
[...]

Ben ik zeer benieuwd naar jou schatting...
Ik waag me niet aan een schatting om dezelfde reden die je zelf al aangeeft ;)
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:
En hoe weet jij dat er niet zoveel xbox-en kapot gaan ? Je glazen bol ? Zolang MS geen cijfers daarover vrij geeft kan jij daar helemaal niets nuttigs over zeggen.
B)

Voor de rest iets minder aangebrand, we vinden elkaar over het algemeen allemaal wel lief hoor, in dit topic ;)

edit: gast, doe ff het gas eraf joh

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:
Dat heeft MS wel gedaan, uitval percentage was binnen de normale hoeveelheden.
Dit is 5 %. Pak de verkoopcijfers erbij en reken maar uit :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.