It's heeft hem voor 199.
Niet echt een super lage prijs, maar ik deed het er voor.
Niet echt een super lage prijs, maar ik deed het er voor.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door mattymat op 15-12-2006 13:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
via www.digitaaltvkijken.nl ook 199.. Op marktplaats nieuw voor 179.mattymat schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:48:
Even wat prijzen op een rijtje, na even zoeken:
KabelTeleShop - 199
It's - 200
Bobshop - 249
DirectSale - 259
tooStylish - 267
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:24:
Ik heb deze set-topbox al een tijdje met een Samsung LE32W61B LCD TV en moet zeggen de HD zenders die ik bij @home/Essent heb zoals NGC HD,Film 1 HD en Sport 1 HD zijn echt fantastisch. Wat een verschil met een normale 4:3 TV en Breedbeeld TV qua scherpte en kleustelling. Het is net of alles nog levendiger lijkt.Je ziet veel meer details, dan op een normale TV. En ook de HDMI aansluiting werkt perfect. Want de de component aansluiting is bezet voor mijn XBOX 360.
Alleen af en toe willen nog wel eens de zenders wegvallen zeg maar knipperen, dan heb je een seconde geen ontvangst en dan een minuut weer wel. Maar dit duurt maar een minuut of vijf en dan doet die weer normaal.
Als je terugleest in dit topic vind je meerdere winkels hoor17maart schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:41:
Ik heb deze decoder besteld (bij IT's). In dit forum las ik dat er géén HDMI kabel bij zit. Ik wil de decoder aansluiten op mijn Samsung LE40F71B. Dat moet toch wel lukken via HDMI lijkt me.
Heeft iemand een tip voor een niet te dure, maar wel werkende, HDMI kabel van 1,5m.
Gebruik je de decoder ook in 1080i modem via de hdmi?Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:40:
Monteur hier ook langs geweest.
Wat ze eigenlijk doen is het volgende; Mijn "defecte decoder" werd meegenomen, en wordt gerepareerd, en zal de volgende week bij iemand anders in de huiskamer staan. Zo heb ik nu ook een gerepareerde van iemand anders dus. Hij doet het overigens nu perfect op mijn Philips 37PF9731.
Ik weet niet of die actie nu daadwerkelijk correct is omdat de decoder die ik nu heb zeker 8 maanden oud kan zijn, terwijl die van mij hooguit 2 maanden is, maar goed, niet over zeuerne verder, als ie het goed blijft doen.
Kanalen op zwart.maarten22 schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:35:
Nog maals de vraag:
na de 2 weken proefperiode zonder te hebben geregistreerd gaan de pakketten dan automatisch door naar een jaar abbonement of gaan de kanalen op zwart??
Hmm.. jah, maar ik zoek toch liever een winkel waar ik garantie op het product krijg.maarten22 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:40:
Op marktplaats nieuw voor 150 in doos...
En en en, wat zijn de resultaten? Ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:22:
Heb dinsdag Samsung gebeld en gister belde er netjes een monteur terug dat hij vrijdagavond jawel s'avonds langs komt, hij neemt in ieder geval een nwe decoder mee en probeert dus ons probleem te verhelpen.
Nou als dit lukt vind ik dit een topservice want de Sony tv is schitterend en HD is nog veel mooier maar ja geen geluid is ook niet alles.
Zal jullie op de hoogte houden
gr anja
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ik heb hem weer opgehaald bij de mediamarkt. De boxen die ze daar hebben zijn gemodificeerd maar wel nieuw. Vraag prijs is 199 maar als je de juiste persoon opzoekt kan je altijd onderhandelen bij de mediamarkt. Ik heb hem meegenomen voor 179. Er stond ook imand van athome bij. je kon de box voor 199 krijgen met een home kaartje er bij.mattymat schreef op zondag 17 december 2006 @ 11:58:
[...]
Hmm.. jah, maar ik zoek toch liever een winkel waar ik garantie op het product krijg.
Bij IT's was de zilver kleurige uitverkocht. De verkoper zag in het systeem dat de zwarte bij de standaard leveringen aan de winkel hoort en de zilveren als extra. Toch vreemd, aangezien TV's en videorecorders tegenwoordig meestal zilver zijn.
Had iemand 'm nou ook bij de Mediamarkt gezien?
Verwijderd
Verwijderd
LEES nou een keer het topic, alle vragen die je stelt zijn al tig keer behandeld!maarten22 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:32:
Moet je zelf de decoder updaten en waar kan je dat doen??
[ Voor 4% gewijzigd door mace op 18-12-2006 15:54 ]
Mmm.. ik heb het weekend een post van 5x36 pagina's doorgelezenmaarten22 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:29:
Jah srry maar dat zijn 29 pagina's het is toch niet zo moeilijk om gwoon ff antwoord te geven??
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik een Profigold HDMI kabel, en had hem gekocht bij de Harense Smid. Tevens een update over mijn Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger, sinds @home/Essent een patch/nieuwe firmware heeft afgegeven gaat het switchen van zenders ook een stuk vlotter.17maart schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:54:
Welke HDMI kabel gebruik je en waar heb je die vandaan?
[...]
OK. Bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:45:
[...]
Ik gebruik een Profigold HDMI kabel, en had hem gekocht bij de Harense Smid. Tevens een update over mijn Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger, sinds @home/Essent een patch/nieuwe firmware heeft afgegeven gaat het switchen van zenders ook een stuk vlotter.
Verwijderd
Even bij mijn mannetje langs geweest: was niet de AB maar de 360 zelf, met een nieuwe naar huis... Super service!! (mag helaas geen namen noemen!Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 20:00:
Hulp vraag van (inmiddels) tevreden gebruiker icm pioneer 436 plasma: opeens hield de ab van de decoder er mee op, ooit eens een tip gelezen (alles uit en nummers 1tm 0 indrukken en weer aan of zo iets) kan deze niet meer vinden, wie o wie weet raad (battereien verkeren in top conditie)
THNX!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Je zou er nog een regeltje aan toe kunnen voegen;Yuco schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:38:
Kunnen die mensen waarbij de hdmi aansluiting nu wel goed werkt mij duidelijkheid verschaffen over het beeldkwailiteitsverschil van het tv-signaal bij gebruik van de hdmi/scart uitgang?
Ik bedoel dus het verschil in beeldkwaliteit van digitale tv (in mijn geval zal dat @home zijn), dus geen hdtv-tv, tussen:
* decoder aangesloten via scart -> aangesloten op (rgb) scart ingang van lcd tv
* decoder aangesloten via hdmi-> aangesloten op hdmi ingang van lcd tv
Testing, one, two ...
Verwijderd
Ja, ik heb de frequentie's goed ingevoerd. Maar email is dus ook een ramp! Dat is telefoneren met Samsung ook, 20 minuten in de wacht gestaan...uiteindelijk maar opgegevenmaarten22 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:27:
Emailen heeft geen enkele nut krijg je een automatisch berichtje terug waar je niks aan hebt en waar niks nuttigs instaat.
Heb je de frequentie's goed ingevoerd??
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Verwijderd
Vulcan750 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:53:
Dit is inmiddels 2 weken terug, en ik heb nog steeds niets gehoord!
Verwijderd
Nee, je moet een HDMI kabel hebben, er zijn geen verloop kabeltjes in de handel.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:11:
Even een vraagje
Ik heb een Philips HD ready TV met alleen een DVI-I ingang. Geen component of HDMI oid. Nu heb ik een Xbox 360. Deze heb ik met een verloopstekkertje op mijn TV aangesloten (component > DVI, werd meegeleverd met de TV)
Nu wil ik binnekort ook HD-TV (signaal) aanschaffen. Maar ik zie dus dat deze geen DVI out heeft. Is er een speciaal kabeltje voor, of moet ik wachten op een andere versie van een HDTV ontvanger.
Die vlieger gaat ook niet op. Wat je wel kan doen is de losse component stekkers er bij kopen en dan achter in de TV en kastje stoppen. Dan kun je ook gewoon gebruik maken van die set-topboxVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:11:
Even een vraagje.
Ook zie ik een component ingang in dat samsung kastje. Kan ik dan daar mijn Xbox 360 op aansluiten, zodat het HDMI kastje het weer door stuurt naar mijn TV (als er dus een DVI kabel is)?
Scart -> Scart is dus de slechtste optie.Yuco schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:38:
Kunnen die mensen waarbij de hdmi aansluiting nu wel goed werkt mij duidelijkheid verschaffen over het beeldkwailiteitsverschil van het tv-signaal bij gebruik van de hdmi/scart uitgang?
Ik bedoel dus het verschil in beeldkwaliteit van digitale tv (in mijn geval zal dat @home zijn), dus geen hdtv-tv, tussen:
* decoder aangesloten via scart -> aangesloten op (rgb) scart ingang van lcd tv
* decoder aangesloten via hdmi-> aangesloten op hdmi ingang van lcd tv
Nou ik dacht het wel dat die er waren.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:29:
Nee, je moet een HDMI kabel hebben, er zijn geen verloop kabeltjes in de handel.
Euh die tv is dus niet HD-ready.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:11:
Even een vraagje
Ik heb een Philips HD ready TV met alleen een DVI-I ingang. Geen component of HDMI oid. Nu heb ik een Xbox 360. Deze heb ik met een verloopstekkertje op mijn TV aangesloten (component > DVI, werd meegeleverd met de TV)
Nu wil ik binnekort ook HD-TV (signaal) aanschaffen. Maar ik zie dus dat deze geen DVI out heeft. Is er een speciaal kabeltje voor, of moet ik wachten op een andere versie van een HDTV ontvanger.
Ook zie ik een component ingang in dat samsung kastje. Kan ik dan daar mijn Xbox 360 op aansluiten, zodat het HDMI kastje het weer door stuurt naar mijn TV (als er dus een DVI kabel is)?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Okay, dat is dan nieuw voor mij, maar dessalnietemin kun je ook component-component gebruiken voor de beeld kwaliteit maakt dat niet zo veel uit.Ibby schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:50:
[...]
Nou ik dacht het wel dat die er waren.
Want ik heb er zelf namelijk een![]()
http://www.allekabels.nl/na/0/1297/Hdmi-dvi-Kabel.html
Verwijderd
Verwijderd
Nee hoor.schnumi schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:51:
[...]
Euh die tv is dus niet HD-ready.
Dan moet er een component en HDMI ingang opzitten meen ik.
Werkt z'n decoder nou ook met een normale monitor? Die zou je dan aan moeten sluiten met een hdmi-dvi convertor? En is dit resultaat mooi? Als het goed is heb ik binnenkort een vrij grote monitor binnen die dan ook mooi als hdtv kan dienen? Dat zou het mooist zijn, maar deze monitor heeft geen hdmi, wat hij eigenlijk wel zou moeten hebben?MooDyBLueS schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:15:
....
Ik heb trouwens een Dell in combinatie met de Samsung, en ondanks dat het een Samsung paneel bevat, komt de electronica toch echt bij Dell vandaan en is het geeneens een LCD-TV, maar een TFT monitor. En dat werkt perfect.
[ Voor 5% gewijzigd door ksi op 20-12-2006 22:20 ]
Wat wil je nu laten zien? HD-Ready is een norm. Minimaal 720 beeldlijnen, analoge en digitale HD aansluiting (over het algemeen component en HDMI/DVI met HDCP).Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:22:
[...]
Nee hoor.
Dit is de TV, let niet op het beeld, het is ook allemaal een stukkie scherper dan op het plaatje. Foto is wat wazig. Maar goed, het is een 1280x768 TV. max 768p kan ie dus aan.
http://img321.imageshack.us/img321/5686/dsc005557re.jpg
PSN: Shiver23
De component ingang op mijn lcd tv is al bezet, waardoor HDMI overblijft. Mijn tv heeft helaas slechts 1 hdmi ingang, waardoor bij mij de vraag op komt (met het oog op de toekomst) of je een hdmi ingang kunt splitsen?hardware-lover schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:07:
[...]
Je zou er nog een regeltje aan toe kunnen voegen;
* decoder aangesloten via component -> aangesloten op component ingang van lcd tv
Zo zit ie bij mij namelijk aangesloten en de (@home HD) beeld-kwaliteit is dusdanig dat ik de noodzaak van HDMI -> HDMI (nog) niet zie zitten.
Verwijderd
Hij zegt dat ie niet HD-Ready is, en dat is ie welShiver23 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:26:
[...]
Wat wil je nu laten zien? HD-Ready is een norm. Minimaal 720 beeldlijnen, analoge en digitale HD aansluiting (over het algemeen component en HDMI/DVI met HDCP).
Je moet nu 2 HD-apparaten op 1 aansluiting proppen. Dat gaat niet zonder meer.
En de persoon die zich afvroeg of component erg veel slechter is dan HDMI kan ik volmondig nee zeggen. Is zelfs per toestel afhankelijk of HDMI uberhaupt 'beter' is.
Verwijderd
Ik heb ook zo'n Philips TV (gehad). Via de DVI ingang op de tv kun je via verlopen zowel dvi, component als hdmi aansluiten, alleen het geluid van hdmi niet.Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:11:
Even een vraagje
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Hirschmann koka799 RULESRichieB schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:10:
Je kan met digitale TV het beste 6,5mm coax kabel gebruiken.
Heb het hier ook liggen, alleen jammer dat die kabel slecht te buigen is...
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
[ Voor 46% gewijzigd door bassie91 op 22-12-2006 21:23 . Reden: Vraag verwijderd, omdat ik al een topic hierover geopend heb. ]
[ Voor 23% gewijzigd door Deniax op 22-12-2006 15:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door joe-black op 23-12-2006 13:01 ]
Maar waarom heb je deze dan geaccepteerd?joe-black schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:28:
Let maar goed op als de monteur langskomt.
De monteur is ten eerste niet van Samsung maar van Microfix in Leiden.
Bij mij is hij vanmorgen in Oss langs geweest en heeft een andere decoder geplaatst.
Je krijgt geen nieuwe maar gewoon een gereviseerd model.
Ik had eerst wel digitaal geluid via de versterker en geen geluid via HDMI.
Nu heb ik helemaal geen (digitaal) geluid meer en ben er dus nog meer op achteruit gegaan.
Ik heb gewoon een kapot exemplaat gekregen.
Meneer Samsung , bedankt voor de uitstekende service voor jullie mooie produkten !!!!!!!!!!
En de monteur is al lang weg en nu is er natuurlijk niemand meer bereikbaar.
Maar waarom test je het niet even zodat je weet dat het apparaat naar behoren werkt?joe-black schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 19:03:
De monteur was er zeker van dat deze goed was en ik ging er ook van uit.![]()
Een les voor de volgende keer.
Wil je voor de grap toch eens twee vergelijkings-screenshots posten van Scart -> Scart en HDMI -> HDMI/Component -> Component?Ibby schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:45:
[...]
Scart -> Scart is dus de slechtste optie.
Bij deze verbinding kun je niet eens 1080i selecteren.
Die optie valt eigenlijk meteen af bij aanschaf van deze decoder.
Oftewel gewoon niet aan beginnen.
Dan blijft er over:
HDMI -> HDMI
Component -> Component.
Als ik beide aansluitingen bekijk zie ik geen grote verschillen.
Ook niet op de HD kanalen.
Verwijderd
ik heb casema, maar hier geeft mij receiver niet aan dat er dobly digital is bij film1.Deniax schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:30:
Kan het kloppen dat Film 1 HD Dolby Surround heeft? Dolby Digital 2.0 is al erg, maar Dolby Surround....
Dit terwijl de films wel degelijk in 5.1 zijn uitgebracht.
Het kan natuurlijk ook aan Casema liggen. Er is ook maar 1 stream die ze meesturen en dat is die DS
Bij mij is hij ook langsgeweest, en heeft hem eerst uitgebreid getest.Deniax schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 22:28:
[...]
Maar waarom test je het niet even zodat je weet dat het apparaat naar behoren werkt?Kost die vent 5 min en dat factureert hij toch fijn door aan Samsung. Hij heeft misschien een "tight schedule" , maar jij bent de klant die ook tijd vrij moet maken om het probleem op te lossen..
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Blijkbaar niet, anders zou 'ie het verschil wel weten.GrrRon schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:10:
Heb je echt alles gelezen????
De reden dat ik dit vraag is omdat een goede kennis onlangs de vorige Samsung met scart-aansluiting omgewisselt heeft voor de 360 en deze aangesloten heeft met HDMI. Hij zag geen enkel verschil.Wildfire schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:01:
[...]
Blijkbaar niet, anders zou 'ie het verschil wel weten.
Hij zag geen enkel verschil, maar zoals hierboven ook wordt gezegd, lees even de threads door, er wordt toch gehint dat je misschien wel eens ongelijk kan hebben?...Tim45 schreef op maandag 25 december 2006 @ 17:29:[...]De reden dat ik dit vraag is omdat een goede kennis onlangs de vorige Samsung met scart-aansluiting omgewisselt heeft voor de 360 en deze aangesloten heeft met HDMI. Hij zag geen enkel verschil.
Verwijderd
Ik heb een Philips 37PF9731D/10 .Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:10:
de decoders die nu in de winkels verkocht worden zijn die wel vrij van alle problemen?
Nieuwe firmware lost dit op, zie 37PF9731 topicbandietjeoo7 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:04:
[...]
Waar ik last van heb is groene streep rechts en boven in beeld bij 1080i over hdmi, met beeldformaat-instelling (op de tv) op 'breedbeeld'.
been there, done that, bought the T-shirt
Dat heb ik hier ook wel eens. Ik kan het oplossen door van beide apparaten de stroom af te halen (terwijl de tv en decoder in standby staan). Daarna op beide apparaten weer stroom te zetten en de tv en decoder uit standby te halen. Ik heb een stekerblok waarmee ik alles tegelijk uit en aan kan zetten.bandietjeoo7 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 10:04:
Op 576p werkt alles goed, op 720p en 1080i last van storingen in beeld en geluid , beeld verspringt naar een roze beeld en het geluid is dan vervormt.
Voor de "normale" SD-uitzendingen geeft 576p naar mijn mening het beste beeld, omdat de Philips tv dan een aantal van zijn digitale truukjes kan toepassen.Maar het beeld is op 576 ook geweldig.
Verwijderd
Verwijderd
Wel op de 46x2000, component werkt alleen op 576p, rest wel geluid maar geen beeld.guido09 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:26:
iemand een combinatie van deze decoder met een Sony 40v2000 lcd-tv?
en zijn ervaringen hiermee uiteraard.
Verwijderd
De monteur is vandaag opnieuw langsgeweest en nu heb ik een nieuwe decoder vers uit de doos gekregen (deze keer zelfs een zilverkleurige aangezien we deze eigenlijk al vanaf de voetbalkampioenschappen wilden hebben).joe-black schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:28:
Let maar goed op als de monteur langskomt.
De monteur is ten eerste niet van Samsung maar van Microfix in Leiden.
Bij mij is hij vanmorgen in Oss langs geweest en heeft een andere decoder geplaatst.
Je krijgt geen nieuwe maar gewoon een gereviseerd model.
Ik had eerst wel digitaal geluid via de versterker en geen geluid via HDMI.
Nu heb ik helemaal geen (digitaal) geluid meer en ben er dus nog meer op achteruit gegaan.
Ik heb gewoon een kapot exemplaat gekregen.
Meneer Samsung , bedankt voor de uitstekende service voor jullie mooie produkten !!!!!!!!!!
En de monteur is al lang weg en nu is er natuurlijk niemand meer bereikbaar.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dat kan je aanpassen onder: Systeem - Media instellen - Digital Out op PCM zetten.Wildfire schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
Enige lullige is, en dat ligt niet aan de decoder, is dat via HDMI Discovery HD geen geluid heeft. Schijnt aan de kabelmaatschappij te liggen die AC3 meestuurt, wat vervolgens ook vrolijk via HDMI wordt meegestuurd naar de TV... die geen AC3 doet - zoals de meeste TV's.
PSN-id: Chrasher
Die optie regelt enkel de digitale uitgang van het apparaat (de optische), niet wat er met HDMI meegestuurd wordt. Probleem is dus dat met Discovery HD er AC3 over HDMI wordt meegestuurd blijkbaar, wat bijna geen enkele TV zal snappen.Chrasher schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:47:
[...]
Dat kan je aanpassen onder: Systeem - Media instellen - Digital Out op PCM zetten.
Enige nadeel is dat indien je toch af en toe DD wil beluisteren via de versterker, je deze optie weer handmatig terug moet zetten.
Heb je het geprobeerd? Bij mij werkt het nl. wel... Ik heb een Philips 37PF9731D die wel AC3 snapt over HDMI. De TV geeft dan bijv. aan "Dolby Digital 3/2" (bij Discovery HD) of "Dolby Digital 2/0" (bij NGC HD).Wildfire schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:05:
Die optie regelt enkel de digitale uitgang van het apparaat (de optische), niet wat er met HDMI meegestuurd wordt. Probleem is dus dat met Discovery HD er AC3 over HDMI wordt meegestuurd blijkbaar, wat bijna geen enkele TV zal snappen.
Verwijderd
Dat dacht ik eerst ook, er gebeurde helemaal niets als je de pincode wou invoeren. Tot ik erachter kwam dat hij op tv bediening stond ingesteld. op de afstandsbediening zitten linksboven twee knopjes, 'TV' en 'STB', als je op STB drukt kan je wel de cijfers van je afstandsbediening gebruiken.Arx schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:38:
Alleen het installeren van dit ding was een bitch. Moest telkens een pincode invoeren voor het instellen van de decoder. Maakte niet uit welk nummer je indrukte, er gebeurde niets. Lekker dan. Blijkt achter af de keypad van de AB stuk te zijn!
[ Voor 29% gewijzigd door straat op 29-12-2006 15:27 ]
Die zien er toch zowieso "gelikt"uit?Straat schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:14:
. Wel jammer dat die pornokanalen nog niet HD zijn...
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Thx!Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:23:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, er gebeurde helemaal niets als je de pincode wou invoeren. Tot ik erachter kwam dat hij op tv bediening stond ingesteld. op de afstandsbediening zitten linksboven twee knopjes, 'TV' en 'STB', als je op STB drukt kan je wel de cijfers van je afstandsbediening gebruiken.
Misschien is dit ook bij jou het geval.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 11:56 ]
Ik heb ook geen probleem met Discovery HD en HDMI.Wildfire schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:05:
[...]
Die optie regelt enkel de digitale uitgang van het apparaat (de optische), niet wat er met HDMI meegestuurd wordt. Probleem is dus dat met Discovery HD er AC3 over HDMI wordt meegestuurd blijkbaar, wat bijna geen enkele TV zal snappen.
Verwijderd
Bij de BCC Hoofddorp helaas nietIbby schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:16:
Volgende week bij de BCC:
DCB-H360
€ 199,-
€ 20,- Kassa korting
€ 40,- Retour via @home bij aanschaf van TV Digitaal Extra of TVHD pakket.
Dus € 139,-
Zo staat hij ook in de folder die morgen in de bus valt.
Het antwoord m.b.t. het verschil in beeldkwaliteit tussen de 9401R en de H360R(S) bij SD-beeld staat echt al in dit topic vermeld. Even teruglezen dus..chulin schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:19:
Hi:
Ik ben een tevreden gebruiker van de Samsung 9401R. Ik maak gebruikt van de diensten van multikabel en icm een “gewoon” beeldbuis Philips tv moet ik zeggen dat het beeld is uitstekend.
Binnenkort wordt de tv vervangen voor een nieuwe generatie Plat scherm (ik ben nog niet uit maar waarschijnlijk wordt de Pioneer 427XA), zo de volgende logische stap is een HDTV digitale decoder.
Ik volg deze topic al een tijd. Het lijkt dat nu de DCB-H360RS beter zijn werk doet, maar toch kan ik concluderen dat niet alle kinderziektes eruit zijn en veel gebruikers ontevreden zijn.
Voordat ik de decoder gaan aanschaffen heb ik een paar vraagjes:
Heb iemand ervaring met deze decoder icm de Pioneer plasma en multikabel?.
Zijn de €200 de moeite waard, en ik bedoeld is het beeld beter dan de 9401R met de SD zenders? HD vind ik voorlopig minder belangrijk, het aanbod van zenders is beperk, en ik zou 90% van de tijd naar gewoon tv of dvd’s kijken.
Graag hoor ik jullie meningen en ervaringen.
Groet
Testing, one, two ...
Sorry, maar niet kunnen vindenhardware-lover schreef op zondag 31 december 2006 @ 13:51:
[...]
Het antwoord m.b.t. het verschil in beeldkwaliteit tussen de 9401R en de H360R(S) bij SD-beeld staat echt al in dit topic vermeld. Even teruglezen dus..
Jur schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:37:
Conclusie:
In vergelijk met de DCB-9401R een veel betere decoder en in dat opzicht dus zeker een aanrader, de hdmi wekt bij mij dus nu wel (tot zover), maar is voor bezitters van andere lcd's dan Samsung een grote gok, er is echter op dit moment (naar mijn mening) geen betere ontvanger (qua beeld) op de markt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq