Hier even mijn verslagje.
Vandaag kwam er rond 15:30 een leuk pakketje binnen.
De verpakking is verwijdert en:
Het is een doos!
En toen was ie open:
Alle shit eruit:
De bijgeleverde kabels:
De AB:
De H360R zelf:
En zo staat hij in de tv meubel:
Ik moet zeggen dat ik een beetje een noob ben hoor. Eerst dat ding aangesloten en toen wilde ik wat met de instellingen gaan klooien maar dan moest je eerst een pin code invoeren. Dat was even zoeken maar toen vond ik het. Het is dus 0000. Verder had geen flauw idee hoe ik het beeld moest krijgen. Dus ging ik even naar multikabel.nl en daar vond ik wat gegevens die ik moest invoeren. Hierna kwam er dan eindelijk een mooie lijst met zenders binnen
Eerst sprong nederland 1 dus voor me kiezen op 4:3 formaat maar ik hou niet van kader aan de zijkant dus ging ik met de AB spelen en ineens was me beeld weg en en reageerde de H360R niet meer op de commandos. Als je iets op de AB indrukt dan brand er een rood lampje op de H360R dat hij het heeft ontvangen. Dat lampje reageerde wel maar de H360R deed verder niks. Dit probleem heb ik kunnen verhelpen door de schakelaar achter even te gebruiken om hem uit en weer aan te zetten.
Later in de avond had ik nog een keer een probleem. Ik was even me 360 aan het testen en toen ik daarna terug schakelde naar de H360R op me TV kreeg ik alleen nog maar groen beeld.

Ook hier was de oplissing weer het gebruik maken van de magische schakelaar op de achterkant.
Ik heb dus een 32 inch HDTV die de beschikking heeft over 1x HDMI, 1x Component, 1x VGA, 2x SCART en 1x COAX antenne.
Ik had dus al een PC aangesloten op HDMI en een 360 op component. Nu ik de H360R erbij heb wilde ik in de eerste instantie de PC op VGA gaan doen, de 360 op component laten en dan de H360R op HDMI doen. Wat ik hiervoor moet aanschaffen is dit:
- 1x HDMI kabel
- 1x VGA kabel
- 1x Optische kabel (om digitaal geluid naar me geluidsset te sturen)
Nu bleken die HDMI kabels echt belachelijk duur te zijn. Bij de BCC kwamen ze dood leuk met een HDMI kabel van 99,-

Ik vertelde ze dat ik dat een 'beetje' duur vind voor een kabeltje. Toen kwamen ze met eentje van 50,-
Tja ik bleef die kabels duur vinden dus besloot ik het anders te doen. Namelijk zo:
PC -> HDMI
XBOX360 -> VGA + Optisch
H360R -> Component + Optisch
Verder heb ik ook nog het starters pakket van Multikabel in de winkel gekocht waar zo een kaart bij zit. Deze heb ik nodig om extra zenders te kunnen aanvragen. Ik wil namelijk graag Cartoon Network met al die geweldige tekenfilms hebben en hun HD kanelen pakket met discovery enzo.
Nou ja, alles werkt nu. De beeld kwaliteit ziet er erg nice uit en het geluid is ook om van te smullen. Ik heb dus niks te klagen verder
Een foto van hoe het er nu in zijn geheel erbij staat.