Hitachi 42" Plasma
H360R Zwart
Casema te Boskoop
Signaal kwaliteit is circa 85% op het balkje
Geluid is gewoon via de tulps
Aangesloten via component kabel (duurdere van Hama).
Firmware Loader:106, SW: 118, HW: 501
Nu zijn alleen 39 van de 40 zenders gewoon 4:3, 16:9 forceren resulteert in te dikke beelden waarbij mn plasma geen Panoramic ondersteunt via deze ingang. Iemand enig idee? zijn er echt zo weinig breedbeeld uitzendingen, twee grote zwarte balken links en rechts vind ik maar niks.
Kwaliteit is wel wat beter dan analoog, maar niet extreem veel beter. Overigens is de HDTV kwaliteit wel leuk, maar absoluut niet hetgeen wat HDTV kan. Mij valt op dat Net 5 vrijwel net zo goed is als een HDTV kanaal?
Als ik een HDTV demo draai via DVI van mijn pc, dan val ik zowat van mijn stoel zo mooi is deze (ja zelfs op een 852 plasma). Overigens is het verschil tusssen DVI en component minimaal op mijn plasma, waarbij beide absoluut zeer goed functioneren.
Hoe kom ik dr btw achter welke HDTV kanalen ik kan kiezen, tot nu toen zie ik 10 keer dezelfde sportuitzending als HDTV?
Edit:
Ik moet toch eventjes terugkomen op de kwaliteit van de National Geographic uitzending, deze is behoorlijk strak idd. Ook zag ik gister laat een Volleybal wedstrijd welke er gelikt scherp en zuiver uit zag. Overigens doet mijn setup het beter en veel mooier dan de setups welke ik in de winkel had gezien met HDTV, dus dat valt mij zeker mee.
Nu nog een vraag aan anderen hier, mijn eerste gekochte Casema DTV pack bevatte geen TDV-kaart. Ik dus behoorlijk pissig weer terug naar de winkel. Nu had ik daar ter plekke gecontroleerd of er een kaartje in zat, en dit was de 2e keer natuurlijk wel het geval. Nu kunnen jullie het al raden, de inschrijvingskaart blijkt er nu niet in te zitten, maar wel 2 keer de envelop. De getrainde inpak aap bij Casema faalt dus weer behoorlijk.
Heeft iemand toevallig er nog 1tje liggen, of kan hij of zij deze toevallig inscannen voor mij, ik voel er zeer weinig voor om Casema te bellen.
[
Voor 39% gewijzigd door
Carel op 01-07-2006 08:42
]