HD-hdd-recorders zijn niet alleen in Nederland niet los te krijgen.Phusebox schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:57:
ik snap niet dat er nog geen ander merk HD decoder is idd... Nederland loopt weer eens lekker achter
en dan ook nog geen hdd recorder in die samsung. wat heb je er dan aan vraag ik me af als je nooit wat kunt opnemen
En je kan best uit Duitsland een Humax HD-decoder halen. Alleen kun je dan niet rekenen op firmware-updates via het netwerk. Of koop een Loewe TV met ingebouwde HD-decoder en hdd-recorder.
Ik heb de Samsung ongeveer vanaf die te koop is. De eerste ging na 2 weken niet meer aan. Nieuwe gekregen (nu wel zilver, omdat die eerst nog niet te krijgen was). Na de verschillende firmware updates heb ik echt nu bijna niets meer te klagen over de decoder. Alleen mijn HDMI-uitgang doet het nog niet lekker. Omdat ik via component kijk is dat geen probleem, maar zelfs als het een probleem wordt kan ik altijd nog bij Samsung aankloppen voor reparatie/vervanging (met dank aan Kassa). Met de nieuwe revisie is dan ook echt weinig op aan te merken.
PSN: Shiver23