Anoniem: 120284 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:07:
Weet je zeker dat je IWS hebt? (Internationale garantie)
De meeste modellen hebben het namelijk niet meer.
Komt nog 19% overheen inderdaad. Waarschijnlijk ook over de verzendkosten.
Zelf sta ik op het punt een T61 uit de USA te laten komen.
Ben benieuwd, waar heb jij de jouwe besteld?
Die config kost in Nederland € 1590 (Azerty)
Ik kom uit op $1432 (in Duitsland 1700 euro) + ultrabay battery ($125) + verzendkosten ($110)=$1667
Ongeveer € 1475 dus na belastingen.
Is dan officieel wel zonder IWS.
Config:
T7300
1*1GB ram
Intel 4965 a/b/g/n wireless
Bluetooth
1 Gb Intel Turbo Memory
nVidia Quadro NVS 140m
14.1" wide WXGA+ (1440x900)
6 cell battery
Windows Vista Bussines
DVD+/-RW
120 GB 5400 rpm HDD
Ultrabay battery
Ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Ik heb er niet eens aan gedacht om in Duitsland te bestellen vanwege die gunstige Euro-Dollar koers.
En nu je het zegt trouwens, ik heb gevraagd aan die winkel of het model met IWS kwam, en zij zeiden JA. Echter ik had een foutje gemaakt en heb daarna een ander model besteld, waarvan ik het niet heb nagevraagd. Ik heb nu het Tabook helemaal zitten doorspitten of mijn specifiek model met IWS komt, maar nergens staat IWS bij. BIj IWS staat namelijk een voetnoot, en die voetnoot kan ik bij geen enkele T60 terugvinden!

Ik hoop dat er wel iets anders wat te regelen valt, anders heb ik een groot probleem.
De BTW heb ik ook al over de verzendkosten meegerekend. In totaal was het 1400 Euro inclusief verzekerd transport door FedEx én de BTW bij de douane.
Het model is de T60 87445BU (QWERTY) en besteld bij
www.euclidcomputers.com. Tot nu toe goede service. Altijd een reactie op mijn (vele) e-mails binnen een kwartier tot een dag. Het bedrag heb ik vrijdag overgemaakt via Internet-bankieren en ze hadden het dinsdag al ontvangen. Shipping is vrijdag en geschat wordt dat ik de laptop 6 juni heb.
Ik kan echt niet wachten.

Ik hoop echter dat er niets mis mee is bij ontvangst
Die nVidia is overigens wel goed. Ik heb niet voor een T61 gekozen omdat de LCD nogal matig is (zo schijnt) vergeleken met de T60's. Ook is de batterijduur niet echt denderend (van de WSXGA ook niet, maar niet zo erg als de T61....). Ook zit het scherm niet precies in het midden, en ik kan me soms nogal ergeren als objecten asymmetrisch van vorm zijn.