Ja. die heb ik dus ook! Dat blok past gewoon op een X1900 XT(X)
Het enige dat niet past zijn de extra bevestigingen rondom het geheugen. Mijn blok zit dus alleen vast met de vier schroeven rondom de GPU, maar alles maakt gewoon goed contact.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat de thermalpads bij nVidia kaarten 1mm dik zijn en dat de pads die je voor ATi kaarten nodig hebt, 1.5 mm moeten zijn.
Ik heb dat opgelost door de pads van de originele luchtkoeler te gebruiken, deze zijn dus 1.5mm dik.
Anders kan je altijd nog de pads los op
www.ikbenstil.nl bestellen:
http://www.ikbenstil.nl/p...77ad13afcc0ad381a30c1c738
Het enige waar je nog op moet letten bij je blok is het volgende:
Als je naar de onderkant van het blok kijkt, is bij de ATi versie helemaal aan de zijkant een kleine verlaging uitgefreest. Dat komt omdat er bij de ATi kaarten de Rage Theater chip in de weg zit.
De nVidia blokken hebben die verlaging dus niet, maar nou komt het mooie:
9 van de 10 keer krijg je als je een NexXxos nVidia blok besteld gewoon de ATi variant.
Want de ATi blokken zijn 100 compatible. Ik bleek dus ook de ATi versie te hebben terwijl ik in eerste instantie de nVidia variant had besteld
nVidia zonder uitsparing

ATi met uitsparing (rood)
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover