HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh i see, thanks mate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier vind je instructies over hoe je hem uit elkaar haalt, en daarna natuurlijk weer in elkaar zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:43
hoe zet ik bestanden direkt vanaf mn PC op het geheugenkaartje in mn vario? ik heb namelijk niet zo'n mini SD - SD adapter bij mn vario gekregen, dus ik kan hem niet in mn kaartlezer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
wessel99 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:05:
Even een vraagje. Ik weet dat er een link staat in de startpost naar diverse houders, maar nu heb ik er ook een gezien op marktplaats, actieve houder met speaker (en dus ook oplader) inclusief GPS muis met TMC in 1 voor 85 euro (zwanenhals met zuignap).

Nu is deze echter alleen als verticale (ingeklapte) houder te koop en ik vermoed dat horizontaal (uitgeklapt) het lekkerste werkt.

Ik heb echter nog nooit van alturion/navigon/tomtom/igo gebruik gemaakt (altijd ingebouwde navigatie gereden) dus ik ben benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn?

Horizontaal (opengeklapt) of verticaal (dichtgeklapt)?? Wat is het prettigst?
Even aanvulling op deze post : de GPS werkt NIET in combinatie met een Vario.
Als iemand deze houder wilt kopen, dan zal er los een BT GPS moeten worden aangeschaft.

Ik heb namelijk de eigenaar gemaild en dit kreeg ik als antwoord.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Forum leden,

Ik ben sinds een paar weken een moet ik toegeven trotse eigenaar van de T-Mobile Vario. Ik heb vraag waarbij ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

- Als ik de MDA in de auto gebruik (in de telefoonhouder) dan heb ik last van spiegelingen van de MDA scherm. M.a.w. kan de MDA vario ontspiegeld worden?

Wisten jullie trouwens dat T-Mobile sinds medio mei (helaas kom ik er nu pas achter want dit was een belangrijk argument om voor T-Mobile te gaan) de T-Mobile HOTSPOTs uit de PIT heeft gehaald. Dat vertelde de dame van de klantenservice me zojuist. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:46:
hoe zet ik bestanden direkt vanaf mn PC op het geheugenkaartje in mn vario? ik heb namelijk niet zo'n mini SD - SD adapter bij mn vario gekregen, dus ik kan hem niet in mn kaartlezer gebruiken.
Mogelijkheid 1: via Active Sync verbinding (= langzame overdracht!)
Telefoon aansluiten op de pc met de USb-kabel, Active Sync-verbinding wordt to stand gebracht, da naar Windows Explorer/Deze Computer, Ga naar Mobiel Apparaat, dubbelklik op Mijn op Windows Mobile gebaseerde apparaat, dubbelklik op Storage Card

Mogelijkheid 2: via Programmaatje WM5torage (= snellere overdracht)
Je kunt dan je Geheugenkaartje benaderen als externe "harde schijf"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonfie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:52

bonfie

Ok, voor die gast die zijn icoontje kwijt was:

Ik zag iets over sommige tekst van NL naar ENG, misschien zorgt jouw Vario toevallig ook in de Programfiles map in plaats van Programma Bestanden, soortgelijk voor de startmenu map.

Voor die gast die zijn telefoon in de broekzak wou doen:
Je telefoon slijt giganties in spijkerbroeken, dus het heupzakje kan ik je aanraden.
Ik dacht ook eerst van doe ik in de broekzak, deed ik ook, maar het heupzakje bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:35
Weet iemand hoe je de meldig voor verjaardagen uit zet?
Want ik krijg nu elke keer om 23:45 een meldig dat de volgende dag iemand jarig is.

Kan dat nergens vinden waar ik dat uit kan zetten. (ik gebruik SPB, misschien dat het daarmee te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:36:

Mogelijkheid 2: via Programmaatje WM5torage (= snellere overdracht)
Je kunt dan je Geheugenkaartje benaderen als externe "harde schijf"
_/-\o_

Ken hier iemand het programmaatje GPSgate? ik heb op internet gevonden dat je op deze manier compatibiliteits problemen tussen tomtom en een andere GPS kunt oplossen:
http://franson.com/gpsgat...ion=Settings&platform=ppc
http://franson.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1398

Ik heb een Leadtek GPS, die het goed doet met bijvoorbeeld wififofum, maar absoluut niet met Tomtom. Het probleem is dat ik een beetje vastloop met het instellen van poorten in GPS gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:42:
Ik ben sinds een paar weken een moet ik toegeven trotse eigenaar van de T-Mobile Vario. Ik heb vraag waarbij ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

- Als ik de MDA in de auto gebruik (in de telefoonhouder) dan heb ik last van spiegelingen van de MDA scherm. M.a.w. kan de MDA vario ontspiegeld worden?
Een (goede) screenprotector gaat de spiegeling tegen. Zie de TS voor screenprotectors.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Misschien een Tip.

Mijn Mda heeft nooit lang met een accu lading gedaan. Dagelijks moest ik deze opladen. Na de laatste rom update (qtek nl) was het helemaal belachelijk. Kon ik het net redden om van 's morgens tot eind van de middag mijn telefoon te gebruiken voor deze leeg was. (tussen 2 oplaad sessies in de auto).

I.v.m. een ander probleem heb ik een hardreset gedaan. Ik heb de installatie van de extended Rom overgeslagen.

Ik heb mijn MDA nu 2 en een halve dag aanstaan en de accu is nog 30 procent vol _/-\o_
Heerlijk werken zo.... :-)

Misschien een tip voor anderen met snel leeglopende accu's...
na een rom update een hard reset, geen extended rom installeren

[ Voor 6% gewijzigd door [Roland] op 30-06-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Mijn broertje is zo slim geweest om het display van zijn telefoon kapot te maken, niet echt slim dus Maar heeft iemand enig idee waar en voor hoeveel je dat kan laten repareren. Bij T-mobile zelf wordt het een kostbare aangelegenheid. (alleen het scherm is dus gebarsten)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Matthijz schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:50:
Mijn broertje is zo slim geweest om het display van zijn telefoon kapot te maken, niet echt slim dus Maar heeft iemand enig idee waar en voor hoeveel je dat kan laten repareren. Bij T-mobile zelf wordt het een kostbare aangelegenheid. (alleen het scherm is dus gebarsten)
geen garantie? dan wordt het inderdaad een dure aangelegenheid. misschien kun je een andere defecte telefoon goedkoop kopen, eentje waaraan dus iets anders dan de display kapot is. en dan zelf je telefoon maken, ik heb laatst een hele handleiding gezien hoe je je telefoon demonteert en weer monteert, ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Byte_Me schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:21:
[...]

geen garantie? dan wordt het inderdaad een dure aangelegenheid. misschien kun je een andere defecte telefoon goedkoop kopen, eentje waaraan dus iets anders dan de display kapot is. en dan zelf je telefoon maken, ik heb laatst een hele handleiding gezien hoe je je telefoon demonteert en weer monteert, ergens in dit topic.
Een paar posts hierboven staat die manual : http://www.smarter-phones...Wizard_Service_Manual.pdf

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem mn scherm laten repareren bij fixsupport. dan ben je hem wel 2 weken kwijt, kosten zijn 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:42:Wisten jullie trouwens dat T-Mobile sinds medio mei (helaas kom ik er nu pas achter want dit was een belangrijk argument om voor T-Mobile te gaan) de T-Mobile HOTSPOTs uit de PIT heeft gehaald. Dat vertelde de dame van de klantenservice me zojuist. 8)7
Is dit zo???

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Op de T-Mobile site staat niets meer over Wifi bij het Web'n'Walk abo, dus het zou best eens kunnen zijn dat de hotspots eruit gehaald zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:01
Als dat zo zou zijn, is dat toch reden tot opzeggen van je contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
koksie schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:07:
Op de T-Mobile site staat niets meer over Wifi bij het Web'n'Walk abo, dus het zou best eens kunnen zijn dat de hotspots eruit gehaald zijn...
Mocht het zo zijn dat ze het eruit hebben gehaald zou ik het jammer vinden, maar veel erger vind ik het dat ze hun klanten daarover niet op de hoogte hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

RaZ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 02:05:
Sinds ik de T-Mobile ROM succesvol heb geupdate, kan ik op geen enkele mogelijkheid meer op MSN komen met Pocket MSN. Ik rkijg elke keer de melding dat ik niet kan aanmelden omdat de service niet reageerd.

Toeval kan het niet zijn, want via de zelfde WiFi verbinding werkt het op een desktop en laptop gewoon prima.

Voor de update had ik hier geen problemen mee, en zoeken in dit topic op de termen die de foutmelding geeft kwam ook niets naar boven.

Als ik in het register ga kijken, en opzoek ga naar een url/ip waar MSNnaar zou moeten connecten, zie ik alles 2 keer staan.
code:
1
2
3
4
5
MSNControlPanel.MSNShutdown
MSNControlPanel.MSNShutdown.1
[..]
MSNSharedServices.ShareMem
MSNSharedServices.ShareMem.1

Maar iets bruikbaars om aan te passen zie ik dus niet. Het is niet dat ik een ander adres dan een hotmail account gebruik,de aanpassing vanuitde OP bied niet de oplossing.
Aangezien hier nog niet op geantwoord is, quote ik mezelf maar even.
En als toevoeging, ik heb direct na het updaten van de ROM de instellingen van de GPRS verwijderd, omdat ik niet PIT heb, en dus niet oververwacht met een hoge rekening kom omdat er via GPRS data is verstuurd.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:07:
Bij Web 'n Walk zitten geen HotSpots. Bij Pocket Internet Totaal zitten wel nog gewoon de hotspots. Het ligt er dus aan wat je precies voor abonnement hebt. Als je PIT hebt afgesloten valt Hotspot gebruik nog steeds binnen de bundel. (anders zou dit idd reden voor opzegging zijn).

@ Raz: sorry, verkeerde quote

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:22:
[...]

BIj Web 'n Walk zitten geen HotSpots. Bij Pocket Internet Totaal zitten wel nog gewoon de hotspots. Het ligt er dus aan wat je precies voor abonnement hebt. Als je PIT hebt afgesloten valt Hotspot gebruik nog steeds binnen de bundel. (anders zou dit idd reden voor opzegging zijn).
:?
Lees m'n post nog eens..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
In de bevestigingsbrief van T-Mobile PIT die ik deze week kreeg staat letterlijk dat het gebruik van Hotspots buiten het PIT abonnement valt. Was voor mij ook een verrassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

web n walk is toch ook gewoon hetzelfde als PIT? Het is gewoon een mooiere naam die marketing technisch misschien wat beter aanslaat...

In ieder geval, jammer dat die hotspots eruit zijn, maar eerlijk gezegd vind ik het normale GPRS gedeelte veel zinvoller, ivm de dekking. Sites laden misschien wat langzamer, maar ik browse toch alleen op mn vario in "noodgevallen" (als in: ff snel wat checken). Mail is het belangrijkste en daar werkt GPRS ook wel mee. Trouwens, volgens mij krijg ik van xs4all elke week 1 uur gratis wifi acces bij mn Basic adsl abbo :P , moet ik is ff uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luzero
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb jullie hulp hard nodig!!

Gisteren ben ik in het zonnetje gaan liggen met mijn mda vario bij mij als mp3 speler. Ik ben in slaap gevallen met mijn vario in de zon. |:( Sinds dien valt het beeld bijna de hele tijd weg. Soms heb ik even goed beeld dan wordt het beeld lichter en verdwijnt het. De backlight werkt wel nog en het scherm wordt dus wit.

Het is mij opgevallen dat het onderste gedeelte van het schermgedeelte heel erg heet wordt als het scherm aan staat.

Heel graag jullie advies!! Wat is er stuk en wat te doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:13:
[...]

En hier vind je instructies over hoe je hem uit elkaar haalt, en daarna natuurlijk weer in elkaar zet!
Hey bedankt man, echt goede instructies, komt ook misschien dat het van HTC zelf is? confidential? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIT en web 'n' walk zijn hetzelfde, maar volgens mij is sinds kort het Hotspot gebruik uit het abonnement verwijdert voor nieuwe aansluitingen en niet voor de oude.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

luzero schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:38:
Ik heb jullie hulp hard nodig!!

Gisteren ben ik in het zonnetje gaan liggen met mijn mda vario bij mij als mp3 speler. Ik ben in slaap gevallen met mijn vario in de zon. |:( Sinds dien valt het beeld bijna de hele tijd weg. Soms heb ik even goed beeld dan wordt het beeld lichter en verdwijnt het. De backlight werkt wel nog en het scherm wordt dus wit.

Het is mij opgevallen dat het onderste gedeelte van het schermgedeelte heel erg heet wordt als het scherm aan staat.

Heel graag jullie advies!! Wat is er stuk en wat te doen? :?
Zit er nog garantie op? Dan lijkt het me het beste om contact op te nemen met t mobile. Persoonlijk zou ik de oorzaak van het defect maar in het midden laten en gewoon het defect melden en te vragen naar de oplossingen.

Maarre, ik zat gister dus ook in de zon met mn vario en hij werd ook echt heel erg heet, zo heet zelfs dat ik um binnen heb gelegd omdat ik bang was dat ie stuk zou gaan, echt bizar hoe snel dat ding opwarmt in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000 freaks.
Ik heb een probleempje! Van de 1 op de andere dag geen geluid (niet laten vallen) meer uit de speaker en microfoon is ook dood. Als ik gebeld wordt gaat wel gewoon het geluid af, maar als ik opneem hoor ik niks en de tegenpartij hoort mij ook niet. Ik kan alleen bellen als ik mijn headset gebruik 8)7 .
Had dit probleem voor de ROM update en heb het helaas nu nog steeds!
Wie o wie kan mij helpen, mijn dank is zeer groot en gewardeerd?! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:18:
PIT en web 'n' walk zijn hetzelfde, maar volgens mij is sinds kort het Hotspot gebruik uit het abonnement verwijdert voor nieuwe aansluitingen en niet voor de oude.
even ondersteuning met een linkje

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:07:
Hallo mede i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000 freaks.
Ik heb een probleempje! Van de 1 op de andere dag geen geluid (niet laten vallen) meer uit de speaker en microfoon is ook dood. Als ik gebeld wordt gaat wel gewoon het geluid af, maar als ik opneem hoor ik niks en de tegenpartij hoort mij ook niet. Ik kan alleen bellen als ik mijn headset gebruik 8)7 .
Had dit probleem voor de ROM update en heb het helaas nu nog steeds!
Wie o wie kan mij helpen, mijn dank is zeer groot en gewardeerd?! _/-\o_
Misschien heb je dezelfde probleem dat ik eerst had:
Martino-s in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..."

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:35

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

nóg een paar problemen:

1.
van de een op de andere keer krijg ik geen verbinding met gprs... of, wél verbinding, maar geen internet :/...
na een soft reset krijg ik soms weer wel internet... :/ (dan wordt t dus meerdere malen resetten)

is dit opgelost met de nieuwe rom???

2.
verder nog iets:
hoe kan ik instellen dat ik gewoon wil internetten via wifi?? want als ik verbonden ben met de router, geeft ie vaak aan dat hij geen verbinding kan krijgen met het internet, maar het toch heeft... (komt trouwens ook vaak hetzelfde probleem voor als met GPRS dat ik dus moet soft-resetten om internet te kunnen krijgen)
ik denk dat dit met de kiesregels te maken heeft, maar ik zou niet weten hoe ik dit allemaal moet instellen... (heb echt 0,0 verstand van die verbindingen instellen)

3.
bluetooth syncronisatie met een sitecom USB bluetooth-device wilt niet... zit een heel appart programma bij... (kan óók geen geluid van mijn telefoon op mijn computer krijgen)

ik heb zelf al heel erg veel zitten experimenteren met die knommel, maar kom maar niet verder...

verschillende malen hard reset uitgevoerd, maar niets... windows is in de tussentijd ook al 3 keer opnieuw geinstalleerd wegens hardware-upgrades, maar geen baat...

plz.. help me... :'(

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaZ schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:19:
[...]

Aangezien hier nog niet op geantwoord is, quote ik mezelf maar even.
En als toevoeging, ik heb direct na het updaten van de ROM de instellingen van de GPRS verwijderd, omdat ik niet PIT heb, en dus niet oververwacht met een hoge rekening kom omdat er via GPRS data is verstuurd.
Hoe kun je die instellingen dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Ik snap er niets meer van :?
Zoals velen van jullie heb ik PIT (geen web 'n walk). Ik kan dus als ik naar de McDonalds ga met een wifi verbinding internetten zonder extra kosten???
In m'n wifi netwerken staan o.a. "T-Mobile, en tmobile". Hiermee connect 'ie automatisch? Of moet je nog een sleutel invoeren o.i.d....
Dacht dat PIT alleen gprs was namelijk... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nielsracing op 02-07-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luzero
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Elp schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:37:
[...]

Zit er nog garantie op? Dan lijkt het me het beste om contact op te nemen met t mobile. Persoonlijk zou ik de oorzaak van het defect maar in het midden laten en gewoon het defect melden en te vragen naar de oplossingen.

Maarre, ik zat gister dus ook in de zon met mn vario en hij werd ook echt heel erg heet, zo heet zelfs dat ik um binnen heb gelegd omdat ik bang was dat ie stuk zou gaan, echt bizar hoe snel dat ding opwarmt in de zon.
Is het geen probleem dat ik mijn vario compleet unlocked heb en een andere firmware erin heb zitten.
Aangezien het scherm stuk is, is het lastig om alles terug te zetten 8)7

Heeft iemand anders er ooit last van gehad dat de kleuren op het scherm heel licht worden en verdwijnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he die Elroy.
Bedankt voor je berichtje. Heeft dat bij jou geholpen? Kga het zo uitproberen en laat het wel weten. maar heb er een hard hoofd in aangezien ik de headset daarna gebruikt hebt en het nog steeds niet is verholpen :'( !

nog andere suggesties/??

mijn dank is nog steeds zeer groot O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:18:
Ik heb sinds kort een abo met PIT. Dus dan zou ik een nieuwe abonnee kunnen zijn. De dame van de klantenservice vertelde me dat de hotspots eruit zijn sinds 26 mei (dacht ik te horen). Afgelopen weekend gechecked bij een T-Mobile shop. Die jongens daar vertelden me dat het sinds begin van het jaar er al niet meer in zit. Ging ik naar Dixons want ik zag dat die een aktie hebben en die gaven aan dat de hotspots wel in de PIT zitten zonder extra kosten. Dus ik weet het niet meer. Dus heb maar een email gestuurd naar T-Mobile voor een officieel antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:20:
Bedankt voor je berichtje. Heeft dat bij jou geholpen? Kga het zo uitproberen en laat het wel weten. maar heb er een hard hoofd in aangezien ik de headset daarna gebruikt hebt en het nog steeds niet is verholpen :'( !

nog andere suggesties/??

mijn dank is nog steeds zeer groot O-)
[...]
Als je beter had gezocht in de ruime aantal topics had je gezien dat dit probleem vaker voorkomt.

Door het gebruik an de headset blijft de hardwareschakel hangen, hij denkt dat je nog steeds je headset er in hebt zitten ne geeft geen geluid over de speakers...
Oplossing:
Het stekkertje van de headset er flink induwen, er weer flink uit rukken en doe dat nog eens een paar keer...
Hij zal het gewoon doen als je de stekker er goed uitscheurt...

Dit kan ook wel in de OP... deze vraag is meermalen voorbij gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:09:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen precies dezelfde combi. De Adapt 300 en de Vario met nieuwe T-Mobile ROM. Heb je deze stappen precies opgevolgd?

[...]

Kan bijna niet mis gaan.....bij mij werkt het als een trein.
Jep dat heb ik allemaal al gedaan, en hij werkt dan ook prima. Tot dat ik hem uitzet/reset. Dan moet ik het weer opnieuw doen... Is vrij irritant...

Heeft verder iemand een idee of programma om te zorgen dat als ik mijn mail ophaal via GPRS, dat deze dan in de zelfde box komt als active-synch? Zodat ik niet al die mails dubbel download elke keer, maar dat hij kijkt welke ik al via usb heb gesyncht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:18:
[...]

Ik snap er niets meer van :?
Zoals velen van jullie heb ik PIT (geen web 'n walk). Ik kan dus als ik naar de McDonalds ga met een wifi verbinding internetten zonder extra kosten???
In m'n wifi netwerken staan o.a. "T-Mobile, en tmobile". Hiermee connect 'ie automatisch? Of moet je nog een sleutel invoeren o.i.d....
Dacht dat PIT alleen gprs was namelijk... :P
Hotspots in PIT-bundel
Net even gebeld met de TM klantenservice: Bij "oude" PIT abonnees zitten de HotSpot's wel bij het abo inbegrepen, bij "nieuwe" PIT abbonees niet meer. Aan de aanduiding "PIT" of "Web 'n Walk" kun je niets afleiden omdat deze al geruime tijd naast elkaar worden gebruikt. Beslissend of hotspot gebruik binnen de PIT bundel valt is de aansluitdatum: vóór 1 juli valt Hotspots er binnen, vanaf 1 juli vallen ze er buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
luzero schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:22:
[...]

Is het geen probleem dat ik mijn vario compleet unlocked heb en een andere firmware erin heb zitten.
Aangezien het scherm stuk is, is het lastig om alles terug te zetten 8)7

Heeft iemand anders er ooit last van gehad dat de kleuren op het scherm heel licht worden en verdwijnen??
is juist heel makkelijk terug te zetten, dat doe je namelijk via je PC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Ik heb echt een heel raar probleem sinds de nieuwe ROM update van T-Mobile ([NL] 2.21.2.5). Ik werk via een exchange 2003 configuratie. Het probleem is dat na verloop van tijd mijn activesync ineens niet meer werkt. Hij probeert te synchroniseren via ActiveSync maar zegt dan ineens dat deze niet meer te synchroniseren is. Kijk ik vervolgens op mijn device dan wordt GPRS actief (???) Op mijn device kan in vervolgens ook niet meer via ActiveSync het internet op. Ik moet mijn device los halen van de USB connector. Dan gaat het syncen via GPRS wel goed. Nog even samengevat:
  1. Ik verbind de PDA via USB
  2. Ik verkrijg een IP adress (169.*.*.*)
  3. ActiveSync wordt actief en geeft de melding: synchroniseren
  4. Als ik dan vervolgens op mijn PDA kijk zie ik het GPRS logo syncen! Ik krijg dus niet het ActiveSync logo (twee pijltjes horizontaal) te zien boven in. Normaal verdwijnt het GPRS logo ook en wordt het door dit logo vervangen. Het GPRS logo geeft rond draaiende pijltjes.
  5. Vervolgens komt ActiveSync met de meldingcode 85002003 naar ongeveer 1 minuut. Gezocht via Google/GoT leverde helaas tot op heden geen concrete resultaten op.
  6. Ik constateer dat ik op geen enkele manier via IE op de PDA een internet connectie kan opbouwen terwijl deze wel verbonden is via USB.
  7. De volgende melding komt op de MDA te voor schijn:Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.
  8. Ik haal de USB kabel eruit. Ik kan vervolgens synchroniseren en internet via GPRS
  • Ik heb me al alle mogelijk instellingen na gekeken maar ik kom tot geen enkele fix
  • Ik heb het profiel zowel als via ActiveSync als op de PDA totaal gewist en opnieuw aangemaakt
  • Na een hard reset van het device werkt het weer een tijdje goed totdat het weer van vooraf aan begint met het probleem dat ik ineens niet meer kan synchroniseren.
  • Related: http://hardware.mcse.ms/archive96-2006-3-290665.html
Tijdelijk Workaround met behoud van gegevens zonder een hard reset uit te voeren
  • Maak de PDA los van je USB connector
  • Deinstalleer ActiveSync in zijn geheel en herstart je computer
  • Wis alle ActiveSync profielen op je PDA en voer daarna een soft reset uit van je device
  • Maak vervolgens je Exchange 2003 profiel opnieuw op je PDA aan
  • Sluit je PDA opnieuw aan en voltooi de Wizard

[ Voor 19% gewijzigd door Neowam op 03-07-2006 13:42 . Reden: workaround toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:00:
[...]

Hotspots in PIT-bundel
Net even gebeld met de TM klantenservice: Bij "oude" PIT abonnees zitten de HotSpot's wel bij het abo inbegrepen, bij "nieuwe" PIT abbonees niet meer. Aan de aanduiding "PIT" of "Web 'n Walk" kun je niets afleiden omdat deze al geruime tijd naast elkaar worden gebruikt. Beslissend of hotspot gebruik binnen de PIT bundel valt is de aansluitdatum: vóór 1 juli valt Hotspots er binnen, vanaf 1 juli vallen ze er buiten.
JA je hebt gelijk. Vandaag ook weer T-Mobile aan de lijn gehad en die vertelde me dat alle aansluitingen vanaf vandaag geen T-Mobile hotspots bevat. Leuk is dat we ook gebruik mogen maken van KPN hotspots. Wel raar trouwens dat de dame van de klantenservice vorige week wel anders vertelde. Maar ik ben weer een blij mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een keer iets gelezen over de camera van de mda dat je de resolutie en de revresh rate kunt aanpassen van zeg maar 1/10 naar 1/15 zodat het filmen minder schokkerig gaat. Maar ik kan het nergens vinden. Want ik vind het beeld maar schokkerig als ik iets heb gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:33:
[...]

JA je hebt gelijk. Vandaag ook weer T-Mobile aan de lijn gehad en die vertelde me dat alle aansluitingen vanaf vandaag geen T-Mobile hotspots bevat. Leuk is dat we ook gebruik mogen maken van KPN hotspots. Wel raar trouwens dat de dame van de klantenservice vorige week wel anders vertelde. Maar ik ben weer een blij mens
KPN Hotspots zijn gratis tot het einde van dit jaar. T-mobile Hotspots zijn gratis tot het einde van je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:34:
Ik heb ooit een keer iets gelezen over de camera van de mda dat je de resolutie en de revresh rate kunt aanpassen van zeg maar 1/10 naar 1/15 zodat het filmen minder schokkerig gaat. Maar ik kan het nergens vinden. Want ik vind het beeld maar schokkerig als ik iets heb gefilmd.
volgens mij is het bij de nieuwste firmware sowieso verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

dlawit schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Als je beter had gezocht in de ruime aantal topics had je gezien dat dit probleem vaker voorkomt.
Door het gebruik an de headset blijft de hardwareschakel hangen, hij denkt dat je nog steeds je headset er in hebt zitten ne geeft geen geluid over de speakers...
Oplossing:
Het stekkertje van de headset er flink induwen, er weer flink uit rukken en doe dat nog eens een paar keer...
Hij zal het gewoon doen als je de stekker er goed uitscheurt...
Dit kan ook wel in de OP... deze vraag is meermalen voorbij gekomen...
Dit heeft friemel007 wel gezien, want als jij goed gelezen hebt, kon je zien dat in de post die hij 'quote' een verwijzing naar een eerdere post van mij stond.
Maar ook jouw antwoord klopt inderdaad. De plug er een paar keer hard in en uit doen... 8)

friemel007: laat even weten als het weer werkt!

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
is het mogelijk om programma's op te starten? ik heb uiteraard al gezocht, maar kan weinig vinden, alleen over automatische opstartfuncties van programma's zelf. Ik wil gewoon bij wijze van spreken een snelkoppeling naar het gewenste programma in een autostartup map zetten. Is er zo'n functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Byte_Me schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:08:
[...]

volgens mij is het bij de nieuwste firmware sowieso verbeterd.
Ik heb de nieuwste T-Mo Rom en ik vind het nog steeds kut filmen. En de foto's zijn ook nog steeds zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king_bass schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb de nieuwste T-Mo Rom en ik vind het nog steeds kut filmen. En de foto's zijn ook nog steeds zuur.
Ja inderdaat. Foto's zijn iets beter. Maar filmen is slecht. Maar het schijnt dat je de refresrate omhoog kunt zetten in het register. Maar ik heb nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:11:
[...]

Ja inderdaat. Foto's zijn iets beter. Maar filmen is slecht. Maar het schijnt dat je de refresrate omhoog kunt zetten in het register. Maar ik heb nog niets gevonden.
Dat zou ik dan ook wel graag willen weten! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Martino-s,
Suuuppppppeeer. Jullie tip werkt idd _/-\o_ . Misschien handig om deze "bug" bij de opening topics te plaatsen.
Nu maar een Bluetooth aan schaffen..................

Gr. Keith
Byte_Me schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:16:
is het mogelijk om programma's op te starten? ik heb uiteraard al gezocht, maar kan weinig vinden, alleen over automatische opstartfuncties van programma's zelf. Ik wil gewoon bij wijze van spreken een snelkoppeling naar het gewenste programma in een autostartup map zetten. Is er zo'n functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Laatst online: 09-09 16:24
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:00:
[...]

Hotspots in PIT-bundel
Thanks!
Dus voor het allerlaatst samengevat...Stel ik rij met m'n auto naar een McDonalds. Vervolgens bestel ik een frietje met fritesaus, McWKBitterbal en een McKroket zonder saus. Ik rijd door naar de 't volgende raampje, betaal netjes, rij vervolgens om mijn langverwachte zak eten op te halen. Shit....milkshake vergeten, ik herhaal de McDrive nog een keer :9 en zodra ik alles heb verzameld rijd ik de parkeerplaats op. Ik draai m'n raampje open voor frisse lucht en zet m'n Wifi aan.
What the heck moet ik dan nog doen.... :/ Moet ik een soort van netwerksleutel hebben? Is die sleutel al standaard geinstalleerd en pakt 'ie automatisch het netwerk? Of moet ik een SMS sturen om een code te vragen?
Ik heb serieus geprobeerd dit op te zoeken maar het is me nog compleet onduidelijk.
Dus als iemand 't antwoord weet, _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:23:
[...]

Thanks!
Dus voor het allerlaatst samengevat...Stel ik rij met m'n auto naar een McDonalds. Vervolgens bestel ik een frietje met fritesaus, McWKBitterbal en een McKroket zonder saus. Ik rijd door naar de 't volgende raampje, betaal netjes, rij vervolgens om mijn langverwachte zak eten op te halen. Shit....milkshake vergeten, ik herhaal de McDrive nog een keer :9 en zodra ik alles heb verzameld rijd ik de parkeerplaats op. Ik draai m'n raampje open voor frisse lucht en zet m'n Wifi aan.
What the heck moet ik dan nog doen.... :/ Moet ik een soort van netwerksleutel hebben? Is die sleutel al standaard geinstalleerd en pakt 'ie automatisch het netwerk? Of moet ik een SMS sturen om een code te vragen?
Ik heb serieus geprobeerd dit op te zoeken maar het is me nog compleet onduidelijk.
Dus als iemand 't antwoord weet, _/-\o_
Ik heb van de klantenservice begrepen dat je eenmalig een gratis SMS moet sturen om te activeren. Je krijgt dan de inloggegevens. Bekijk de T-Mobile site maar eens. Daar staat onderstaande tekst:

Hoe werkt HotSpot?
Start je internetbrowser op een T-Mobile HotSpot locatie, log in en je bent direct online. Geen ingewikkeld gedoe met inbellen, kabels of configuraties. Ben je T-Mobile abonnee maar heb je nog geen username en password? Je kunt deze eenvoudig aanvragen door een sms te sturen met de tekst OPEN naar 9434 (WIFI). Je ontvangt dan je T-Mobile username en password per sms.

Verder werd me verteld dat we ook (tijdelijk) gebruik maken KPN hotspots. Ik ga dit volgende week testen. Kijken of inderdaad of dit inderdaad binnen PIT valt en dat niet extra in rekening wordt gebracht op mijn eerstkomende factuur.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:22
Vraagje over koppelen van GPS devices: waarom moeten er zowel een outgoing als een incoming port aangemaakt worden? Ik heb Alleen een outgoing port op Com6, en daarmee werkt alles. Soms duurt het wat lang voordat er een fix is, maar dat kan nooit aan die poort liggen. (Keomo nemerix 1500)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:16:
Om programma's automatisch te starten als je MDA opstart, zet je een snelkoppeling naar het programma in de map: "\windows\opstarten\"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
Martino-s schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:33:
[...]

Dit heeft friemel007 wel gezien, want als jij goed gelezen hebt, kon je zien dat in de post die hij 'quote' een verwijzing naar een eerdere post van mij stond.
Maar ook jouw antwoord klopt inderdaad. De plug er een paar keer hard in en uit doen... 8)

friemel007: laat even weten als het weer werkt!
Ik zie dat friemel007 het voor elkaar heeft. Is het moeilijk om te doen? Hoevaak moet je het proberen

Mijn probleem: ik dacht tijd voor een Rom upgrade. Rom upgrade naar laatste Qtek rom gedaan.

Upgrade ging prima, maar eerste wat ik merkte daarna is dat ik geen geluid meer hoor door de telefoon bij het bellen. Mediaplayer en geluid van het touchscreen (die via de andere speaker gaan) doen het wel. Als ik tijdens het bellen kies voor "speaker on" dan hoor ik ook geluid maar dat belt niet zo fijn. Headset hoor ik ook geluid.

Omdat dit probleem zich voordeed na een Rom-upgrade (en de koptelefoon daarvoor nog nooit hebben te gebruikt), vraag ik me af of ik met het zelfde probleem heb van doen.

Ik heb het geprobeerd: Telfort Voicemail gebeld en dan maar (wisselend) hardhandig / zachthandig / heel langzaam de koptelefoon er in en uitgeplugged. Denk wel minimaal 100x ondertussen.

Zou het dan eigenlijk al opgelost moeten zijn? Grote kans dat ik een ander probleem heb?

Ik zit te overwegen het via garantie / verzekering een ander toestel te krijgen, zit er al 2 weken mee te klooien.
De vraag: zou dit moeten gaan via de fabrieksgarantie van Qtek / leverancier (2call.nl) of via mijn gsm verzekering bij Actua?

Als laatste nog: ik wilde graag een andere Rom proberen omdat het misschien daar aan ligt. Maar klopt het dat ik geen downgrade van de Rom kan doen? (Hij begint te miepen voor "newer Nib files" oid). Of welke andere Rom kan ik proberen? Imate pakt die niet vanwege Vendor ID. Qtek NL rom pakt die ook niet. Oudere Qtek English pakt die niet.
Momenteel heb ik Qtek WWE 2.17.

Sorry voor de lange post, maar Help! Wil hem graag voor mijn vakantie 31 juli weer op orde hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Laatst online: 10-09 17:42
Ik heb een vraag en hoop dat andere hier een oplossing voor kunnen geven. Ik heb een bluetooth stereo headset gekocht van Jabra (BT 620), maar wanneer ik deze wil gebruiken om muziek te luisteren vanaf mijn qtek wordt mijn voice dialer gestart. De headset doet het dan gewoon, maar zodra de voice dialer geen goede naam kan vinden sluit hij zichzelf weer af en wordt de verbinding met de headset gestopt. Iemand een idee?

Ik zat zelf te denken om de voice dialer te verwijderen, maar deze zit in mijn ROM.

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:35

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

trekker22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:19:
[...]

Ik zie dat friemel007 het voor elkaar heeft. Is het moeilijk om te doen? Hoevaak moet je het proberen

Mijn probleem: ik dacht tijd voor een Rom upgrade. Rom upgrade naar laatste Qtek rom gedaan.

Upgrade ging prima, maar eerste wat ik merkte daarna is dat ik geen geluid meer hoor door de telefoon bij het bellen. Mediaplayer en geluid van het touchscreen (die via de andere speaker gaan) doen het wel. Als ik tijdens het bellen kies voor "speaker on" dan hoor ik ook geluid maar dat belt niet zo fijn. Headset hoor ik ook geluid.

Omdat dit probleem zich voordeed na een Rom-upgrade (en de koptelefoon daarvoor nog nooit hebben te gebruikt), vraag ik me af of ik met het zelfde probleem heb van doen.

Ik heb het geprobeerd: Telfort Voicemail gebeld en dan maar (wisselend) hardhandig / zachthandig / heel langzaam de koptelefoon er in en uitgeplugged. Denk wel minimaal 100x ondertussen.

Zou het dan eigenlijk al opgelost moeten zijn? Grote kans dat ik een ander probleem heb?

Ik zit te overwegen het via garantie / verzekering een ander toestel te krijgen, zit er al 2 weken mee te klooien.
De vraag: zou dit moeten gaan via de fabrieksgarantie van Qtek / leverancier (2call.nl) of via mijn gsm verzekering bij Actua?

Als laatste nog: ik wilde graag een andere Rom proberen omdat het misschien daar aan ligt. Maar klopt het dat ik geen downgrade van de Rom kan doen? (Hij begint te miepen voor "newer Nib files" oid). Of welke andere Rom kan ik proberen? Imate pakt die niet vanwege Vendor ID. Qtek NL rom pakt die ook niet. Oudere Qtek English pakt die niet.
Momenteel heb ik Qtek WWE 2.17.

Sorry voor de lange post, maar Help! Wil hem graag voor mijn vakantie 31 juli weer op orde hebben!
ik zou zeggen, probeer de gewone standaard rom nog eens terug te zetten... aangezien het probleem pas na het flashen is ontstaan... probeer de "t-mobile update" anders maar eens...

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
TommelMOD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:14:
[...]

ik zou zeggen, probeer de gewone standaard rom nog eens terug te zetten... aangezien het probleem pas na het flashen is ontstaan... probeer de "t-mobile update" anders maar eens...
Probleem is: Ik heb een Qtek 9100 uit september 2005. Ik weet niet precies welke Rom daar bij hoorde. 1.15 of zoiets?

Op deze site ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/
Stel ik installeer deze: Qtek_9100_RUU_Prodigy_10107105_Qtek_WWE_ship.exe Een oude dus, dan krijg ik de volgende melding: The NBF file cannot be used for your PDA Phone. Please get newer NBF file.

Welke Rom zou ik nog kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetallerbeste
  • Laatst online: 16-06 22:03
Dit probleem heb ik al eens eerder aangemeld op verschillende forums, maar helaas niemand kan mijn probleem oplossen. Ik heb namelijk regelmatig dat ik na het uitdoen van de QTEK deze niet meer aankrijg. Terwijl het lampje boven op wel flikkert. Na het bellen naar het toestel gaat deze ook niet aan. Ik heb dit bij probleem bij alle ROMS welke ik geprobeerd heb te installeren. Als oplossing heb ik nu dat de QTEK dagelijks gewoonweg aan blijft zonder dat deze zichzelf uitschakeld. Maar hierdoor kan ik minderlang mee met mijn batterijen wat ik liever niet wil natuurlijk.

Is het mogelijk dat dit door de SIM komt?
Ik kan het me bijna niet voorstellen, misschien dat iemand mij kan helpen. Alle functies werken naar behoren. Ik heb verschillende software geinstalleerd maar ook zonder de geinstalleerde software blijf ik het probleem houden. Heeft iemand dit eerder gehad?

Groetjes Hans

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:05:
[...]

Ik heb van de klantenservice begrepen dat je eenmalig een gratis SMS moet sturen om te activeren. Je krijgt dan de inloggegevens. Bekijk de T-Mobile site maar eens. Daar staat onderstaande tekst:

Hoe werkt HotSpot?
Start je internetbrowser op een T-Mobile HotSpot locatie, log in en je bent direct online. Geen ingewikkeld gedoe met inbellen, kabels of configuraties. Ben je T-Mobile abonnee maar heb je nog geen username en password? Je kunt deze eenvoudig aanvragen door een sms te sturen met de tekst OPEN naar 9434 (WIFI). Je ontvangt dan je T-Mobile username en password per sms.

Verder werd me verteld dat we ook (tijdelijk) gebruik maken KPN hotspots. Ik ga dit volgende week testen. Kijken of inderdaad of dit inderdaad binnen PIT valt en dat niet extra in rekening wordt gebracht op mijn eerstkomende factuur.
Ik heb t-mobile gebelt en die konden mij vertellen dat klanten na juni (of in?) een PIT abo afsluiten niet gratis gebruik kunnen maken van hotspots. Maar ik had het al in feb aangevraagd dus kan tot einde van mijn contractduur er gratis gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ChristianD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:12:
Ik heb een vraag en hoop dat andere hier een oplossing voor kunnen geven. Ik heb een bluetooth stereo headset gekocht van Jabra (BT 620), maar wanneer ik deze wil gebruiken om muziek te luisteren vanaf mijn qtek wordt mijn voice dialer gestart. De headset doet het dan gewoon, maar zodra de voice dialer geen goede naam kan vinden sluit hij zichzelf weer af en wordt de verbinding met de headset gestopt. Iemand een idee?

Ik zat zelf te denken om de voice dialer te verwijderen, maar deze zit in mijn ROM.
je kan via total commander in het register een key wijzigen die je voicedialer start bij indrukken van die knop.
hklm\software\oem\voicecommand staatie in!

Vraagje van mij aan jou: hoe is geluidskwaliteit bij luisteren van bijv mp3tjes? nog last van ruis etcetc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
trekker22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:23:
[...]

Probleem is: Ik heb een Qtek 9100 uit september 2005. Ik weet niet precies welke Rom daar bij hoorde. 1.15 of zoiets?

Op deze site ftp://ftp.xda-developers.com/Wizard/Roms/Qtek/
Stel ik installeer deze: Qtek_9100_RUU_Prodigy_10107105_Qtek_WWE_ship.exe Een oude dus, dan krijg ik de volgende melding: The NBF file cannot be used for your PDA Phone. Please get newer NBF file.

Welke Rom zou ik nog kunnen proberen?
je kan deze rom eens proberen, dat is wel een beta WWE rom (stabiele), maar daarna kan je gewoon terug naar elke rom die je maar wilt.
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=52775

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Kurios schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:46:
[...]

je kan deze rom eens proberen, dat is wel een beta WWE rom (stabiele), maar daarna kan je gewoon terug naar elke rom die je maar wilt.
Dankje, die Rom krijg ik wel geinstalleerd. Maar helaas het probleem is gebleven en ligt dus ook niet aan de Rom.

Ik ga vanavond nog een half uur lang proberen het middels de headset op te lossen, anders wordt het garantie/verzekering.

Nog 2 vragen:
- alle mogelijke tips over hoe het proberen op te lossen middels in/uitpluggen. Hard/zacht? Ondertussen bellen of niet?
- stel het lukt me niet, via wie kan ik het beste op lossen. Via de leverancier (garantie) of via mijn gsm verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trekker22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:13:
Nog 2 vragen:
- alle mogelijke tips over hoe het proberen op te lossen middels in/uitpluggen. Hard/zacht? Ondertussen bellen of niet?
- stel het lukt me niet, via wie kan ik het beste op lossen. Via de leverancier (garantie) of via mijn gsm verzekering?
Probeer het volgende eens:Bericht Schonfeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je T-Mobile abonnee maar heb je nog geen username en password? Je kunt deze eenvoudig aanvragen door een sms te sturen met de tekst OPEN naar 9434 (WIFI). Je ontvangt dan je T-Mobile username en password per sms.
en dat deed ik dus. krijg ik sms terug met onbekend keyword, gebruik alleen 'hotspot, close of password'. tja.

hoe zit het eigenlijk met hotspots buiten nederland. Op vliegvelden heb je altijd t-mobile hotspots. Die vallen zeker buiten de bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of dat schuifmechanisme en het touchscreen niet erg kwetsbaar is. Ik weet niet hoe jullie het doen maar gaat hij niet snel kapot in je broekzak? Of is het ok als je hem gewoon altijd in het draagtasje doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:11:
Ik vroeg me af of dat schuifmechanisme en het touchscreen niet erg kwetsbaar is. Ik weet niet hoe jullie het doen maar gaat hij niet snel kapot in je broekzak? Of is het ok als je hem gewoon altijd in het draagtasje doet?
ik heb m nu 2 weken, en het schuifmechanisme is best wel stevig. Het touchscreen is inderdaad wel een zwak punt denk ik.
Screenprotector is vereiste, en ik heb ook een leren hoesje besteld.
http://www.digitalsonline.nl/modules/mod_shop.php?id=326 voor Qtek 9100 spullen. Is echt stuk goedkoper dan pdashop.nl oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

justjermaine schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:48:
Moet je per se de CLD lock weghalen
om je rom te updaten naar een andere?
ik krijg telkens een error als ik wil ik gaan updaten
Het CID lock dien je alleen te verwijderen als je naar een andere BRAND rom wilt overgaan. Dus stel je wilt graag een QTEK ROM updaten maar je hebt een T-Mobile MDA dan zal dit niet gaan tenzij je dus je CID unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb van die 3M screen protectors gekocht. wat ik vrij irritant vind is dat ze ongeveer 1mm te kort zijn. hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Byte_Me schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:52:
ik heb van die 3M screen protectors gekocht. wat ik vrij irritant vind is dat ze ongeveer 1mm te kort zijn. hebben meer mensen daar last van?
zijn dat van die universele, of zogenaamd speciaal voor deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb er een binnen van T-Mobile. Er zit nog niets extra's op, maar ik vind het wel een kek apparaat. E-mail had ik al snel aan de gang (planet internet en hotmail), de boel werkt redelijk voor de hand liggend. Gotten is mijn ook zowaar gelukt, maar dan merk je dat de snelheid van GPRS achterblijft.

De Bluetooth verbinding snap ik wel, doch de wireless niet. Dat ga ik later nog wel uitzoeken. Het primaire onderdeel werkt tenminste (e-mail). Dat is dan agenda, contacts en e-mail dicht bij elkaar en daar deed ik het voor. Internet is leuk voor kleine dingetjes opzoeken, maar niet perse noodzaak. De camera is niet best, maar daar heb ik 't niet voor.

Een minpunt: wat is die telefoon bar slecht zeg. Gelukkig heb ik 'm ook daar niet echt voor aangeschaft. Als of je in een blikje praat en een blikje tegen je oor hebt. Voor bellen hoef je 'm niet aan te schaffen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:11:
Na 6 maand is het schuifmechanisme nog redelijk stug bij mij.
Het pennetje laat wel makkelijker los nu...

ik kreeg een rare kras in mijn scherm door mijn gesp van mijn riem (5x riem afdoen en telefoon uit broekzak @ airport istanbul :(

najah een brando screenprotector besteld en na verwijderen van de gekraste schermprotector bleek mijn daadwerkelijke touchscreen ongeschonden. Nu een mooie schittervrije brando er op van pdashop die perfect past...

voor zover mijn hardware belevenissen\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

bij deze een reactie via de MDA. gotten vanuit de tram, eigenlijk best een vreemd idee :)

Het schuifmechanisme komt op mij wel stevig over, maar ik heb hem pas een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Kurios schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:05:
[...]

zijn dat van die universele, of zogenaamd speciaal voor deze phone?
ze worden als speciaal verkocht, maar of ze dat ook echt zijn?

ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Geprobeerd, geen enkel resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Kurios schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:46:
[...]

Ik heb deze Rom er nu opstaan. Maar als ik van deze weer terug wil naar originele rom 1.1.7.5 dan krijg ik weer de melding over een "newer nbf".

Moet ik iets speciaals doen om te downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
trekker22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:15:
[...]

Ik heb deze Rom er nu opstaan. Maar als ik van deze weer terug wil naar originele rom 1.1.7.5 dan krijg ik weer de melding over een "newer nbf".

Moet ik iets speciaals doen om te downgraden?
kijk hier hoe je moet upgraden
downgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Danku met die uitleg krijg ik in ieder geval niet die Nbf melding. Maar op het moment dat de installatie klaar is, dan geeft die aan dat nog steeds de oude 2.24 rom van MrClean erop. Terwijl ik toch echt de 1.1.7.5 geinstalleerd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:19:
[...]

Ik heb t-mobile gebelt en die konden mij vertellen dat klanten na juni (of in?) een PIT abo afsluiten niet gratis gebruik kunnen maken van hotspots. Maar ik had het al in feb aangevraagd dus kan tot einde van mijn contractduur er gratis gebruik van maken.
Ik weet het niet meer. Mij werd laatst verteld dat alleen de abo vanaf Juli geen hotspots hebben in de PIT. Ik ga maar opnieuw bellen en vragen het antwoord in een email te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 3 weken een MDA vario en sinds kort 3 "dode" pixels op het scherm :(. Hebben jullie er ervaring mee en weten jullie of dit binnen garantie van toestel valt. Kan je deze dode pixels ook voorkomen als je een screenprotector hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:21:
[...]

Ik weet het niet meer. Mij werd laatst verteld dat alleen de abo vanaf Juli geen hotspots hebben in de PIT. Ik ga maar opnieuw bellen en vragen het antwoord in een email te zetten.
Ik zal het even kort uitleggen:

*Begin juli krijgen nieuwe contractanten die PIT afsluiten geen toegang tot hot spots.
*Ze kunnen hier een speciale bundel voor aflsuiten.
*Oude contractanten met pit, houden de hot spots er wil in. DIt omdat het in hun voorwaarden stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Laatst online: 10-09 17:42
Kurios schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:43:
[...]

je kan via total commander in het register een key wijzigen die je voicedialer start bij indrukken van die knop.
hklm\software\oem\voicecommand staatie in!

Vraagje van mij aan jou: hoe is geluidskwaliteit bij luisteren van bijv mp3tjes? nog last van ruis etcetc?
Ik heb het eindelijk aan de praat. Moet om de een of andere reden elke keer als ik de headset wil gebruiken opnieuw pairen. Over de kwaliteit van het geluid ben ik eigenlijk best tevreden. Las nadat ik hem had gekocht dat vele met een stereo headset weinig bass hoorden, maar vind het geluid goed in balans. Tevens werken alle knoppen (start/pauze/next/etc) van de headset met windows media player zonder problemen. Volume vind ik zelf ook hard zat.

Wat me wel opviel was dat de 9100 met het afspelen van een mp3 icm bluetooth streaming het best zwaar heeft. Je moet zeker niet teveel andere zaken ernaast gaan draaien. Ook merkte ik stotteringen op wanneer ik gelijktijdig aan het kopieren was naar de mini sd card en afluisteren. Op zich wel logisch gezien de beperkte bandbreedte van het sd kaartje maar dacht vermeld het maar.

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wekkel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:09:
bij deze een reactie via de MDA. gotten vanuit de tram, eigenlijk best een vreemd idee :)
nu maar hopen dat er een keertje een pda template voor GoT komt :)
Het schuifmechanisme komt op mij wel stevig over, maar ik heb hem pas een paar uur.
behalve dat hij bij mij soms spontaan een paar milimeter openschuift in mijn broekzak, maar nooit verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:11:
Een minpunt: wat is die telefoon bar slecht zeg. Gelukkig heb ik 'm ook daar niet echt voor aangeschaft. Als of je in een blikje praat en een blikje tegen je oor hebt. Voor bellen hoef je 'm niet aan te schaffen :X
Denkt iedereen er zo over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
trekker22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:05:
[...]

Danku met die uitleg krijg ik in ieder geval niet die Nbf melding. Maar op het moment dat de installatie klaar is, dan geeft die aan dat nog steeds de oude 2.24 rom van MrClean erop. Terwijl ik toch echt de 1.1.7.5 geinstalleerd heb...
heb je die nbf files vervangen in de exe/of in map (als je exe uitpalkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:24:
[...]

ik kom van een nokia 8310 en het is mij niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ChristianD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:46:
[...]

Ik heb het eindelijk aan de praat. Moet om de een of andere reden elke keer als ik de headset wil gebruiken opnieuw pairen. Over de kwaliteit van het geluid ben ik eigenlijk best tevreden. Las nadat ik hem had gekocht dat vele met een stereo headset weinig bass hoorden, maar vind het geluid goed in balans. Tevens werken alle knoppen (start/pauze/next/etc) van de headset met windows media player zonder problemen. Volume vind ik zelf ook hard zat.

Wat me wel opviel was dat de 9100 met het afspelen van een mp3 icm bluetooth streaming het best zwaar heeft. Je moet zeker niet teveel andere zaken ernaast gaan draaien. Ook merkte ik stotteringen op wanneer ik gelijktijdig aan het kopieren was naar de mini sd card en afluisteren. Op zich wel logisch gezien de beperkte bandbreedte van het sd kaartje maar dacht vermeld het maar.
oke bedankt voor de info.. evt kan je trouwens de Wizard overklokken, standaard draait hij op 200Mhz, maar hij kan bij ongeveer iedereen tot 240Mhz. Bij mij geeft hij zelfs aan dat ie maar op 180 Mhz draait.

Voor programma's zoals Skype is dit eigenlijk wel nodig om ze vloeiend te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisTraller schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:33:
Vraagje over koppelen van GPS devices: waarom moeten er zowel een outgoing als een incoming port aangemaakt worden? Ik heb Alleen een outgoing port op Com6, en daarmee werkt alles. Soms duurt het wat lang voordat er een fix is, maar dat kan nooit aan die poort liggen. (Keomo nemerix 1500)
Alleen een uitgaande poort is noodzakelijk. Het type poort (in of uit) bepaald wie het initiatief kan nemen om de BT verbinding op te zetten. In dit geval (uit) de PDA. Het is niet zinvol dat de GPS ontvanger het initiatief neemt om een verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:24:
[...]
Ik had gisteren een gesprek op de luidspreker, dat werkte wel aardig al moet je contact aan de andere kant niet te hard in zijn telefoon praten. Anders gaat het nogal kraken. Dit telefoongesprek klonk op de gewone telefoonstand al beter dan het eerdere, maar het is geen topkwaliteit. Dat ernstige 'blikkerige' was er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb een hi pre-pay sim in m'n Qtek9100. Ik heb van Qtek zo'n bestandje gedownload voor de instellingen van Nederlandse providers.

MMS versturen lukt ook -> daarvoor maakt hij GPRS verbinding.

Nu heb ik normaal m'n internet verbinding op wifi staan maar die kan ik ook op KPN GPRS zetten. Maar dan lukt het niet om verbinding te maken. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Kurios schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:26:
[...]
ik kom van een nokia 8310 en het is mij niet opgevallen.
Wekkel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:11:
Een minpunt: wat is die telefoon bar slecht zeg. Gelukkig heb ik 'm ook daar niet echt voor aangeschaft. Als of je in een blikje praat en een blikje tegen je oor hebt. Voor bellen hoef je 'm niet aan te schaffen.
Ik heb ook een Nokia 8310 gehad en een Nokia 6600.
De geluidskwaliteit doet echt niet onder met bellen!

Het zal denk ik eerder aan je bereik liggen, of jij hebt gewoon een half defecte telefoon gekocht.
En ik zit al maanden in dit forum, en 98% van de mensen zijn enorm positief over deze telefoon!

[ Voor 5% gewijzigd door Martino-s op 05-07-2006 09:52 . Reden: typo ]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor tomtom kocht ik vorige week een miniSD card van 2GB. Ik zet op die kaart 2 dingen: e-mailbijlages en tomtom. Nu valt me op dat de hoeveelheid data die ik op de kaart heb geplaatst 10MB in grootte is (die map met mailbijlages), maar zowel de mobiel (instellingen - geheugen) als ook mijn eigen PC (eigenschappen SD card via cardreader) zeggen dat 917MB al in gebruik is. Dan gaat het snel en past er natuurlijk nog amper extra tomtom kaarten op. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

sphere

Debian abuser

Wekkel schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:50:
Ik had gisteren een gesprek op de luidspreker, dat werkte wel aardig al moet je contact aan de andere kant niet te hard in zijn telefoon praten. Anders gaat het nogal kraken. Dit telefoongesprek klonk op de gewone telefoonstand al beter dan het eerdere, maar het is geen topkwaliteit. Dat ernstige 'blikkerige' was er wel af.
Mijn vrienden bellen voornamelijk handsfree met dit toestel, misschien dat dat beter is?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:00:
Nu valt me op dat de hoeveelheid data die ik op de kaart heb geplaatst 10MB in grootte is (die map met mailbijlages), maar zowel de mobiel (instellingen - geheugen) als ook mijn eigen PC (eigenschappen SD card via cardreader) zeggen dat 917MB 971MB al in gebruik is.
hum, ook geformatteerd is er al direct 960MB in gebruik..... ik heb de shop maar even gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Welk programma gebruiken jullie om smsjes te backuppen.. Jeyo wil maar niet werken (maakt geen verbinding).. Of misschien heb ik een te oude versie van het progsel kan natuurlijk ook :+

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
sphere schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:04:
[...]

Mijn vrienden bellen voornamelijk handsfree met dit toestel, misschien dat dat beter is?
Ik bel ook bijna altijd met oordopjes in en ik vind het geluid niet slecht.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Ik ben er over aan het denken om van de T-Mobile actie gebruik te maken om een MDA Vario te kopen. Nou wilde ik alleen graag weten of de browser die erbij zit HTTPS ondersteunt (ik neem aan van wel) en of er mensen zijn die ervaring hebben met de Vario en het gebruik van de website van de ABN-Amro, www.abnamro.nl.

Ik kon dit niet zo gauw terugvinden in dit of ander topic. :'(

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:01
Iemand hier die werkt met een Vario icm Mac OSX?? En dan niet Office mac maar met de applicaties van macosx, Ical enz. Iemand ervaringen?? Ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.