Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:14
Ik ben nu al een tijdje warlock.. Helaas niet veel tijd nog voor gehad daarom nog level 22 :). Maar heb bevalt me echt alleen solo wil je nog wel eens sterfen en een je zelf soul stonen zit een down time op van een half uur.

Dit is soms een echte frustratie in instances, maar als ik lui ga doden in pvp van zelfde level of paar levels hoger dan met beetje fear en curses ben je echt bijna onoverwinnelijk. Laatst een een level 27 warrior om zeep geholpen :).

Zitten er eigelijk nog meer mensen hier op sylvanas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 27963 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:35:
[...]

Dat is waar, alleen zelfde probleem met in parties komen (zeker 5-man) afaik. Zeker krachtig in PvP mits goed gespeeld anders is het een konijntje.
Ik zie ze ook vaak PvP-en trouwens, itt tot rogues, die je nu toch steeds minder ziet in de BG's (die ene die er dan is in BG's (horde) hou ik vaak permanent gemarked. Effectief: zeker, Flauw: misschien)).
warlock probleem om in parties te komen???? niet op onze server. En een rogue die niet snel genoeg stealth vraag om een mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644

Rddr schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:44:
Zitten er eigelijk nog meer mensen hier op sylvanas?
Een vriend van me zit daar, ik zit er ook over te denken daar te gaan (wanneer ik WoW heb). Maar is het wat? Het is toch een PvP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:14
Anoniem: 176644 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Een vriend van me zit daar, ik zit er ook over te denken daar te gaan (wanneer ik WoW heb). Maar is het wat? Het is toch een PvP server?
het is inderdaad een PvP server. Gister voor het eerst een lagje gehad. Er zitten veel high levels op dus het is wat eenzaam in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:48:
[...]

warlock probleem om in parties te komen???? niet op onze server. En een rogue die niet snel genoeg stealth vraag om een mark.
Tja, dps heeft men vaak liever een mage of zelfs een hunter, soulstone is wel weer nice offc. Party-probleem is voornamelijk minder groot omdat er minder locks zijn dan hunters misschien.

Tuurlijk, maar die rogue kan stealthen wat ie wil, zolang ik die mark elke keer refresh voordat ie afloopt (2 minuten) dan kan die rogue weinig doen. In AV wordt dat ook zelden gecleansed, en de cleanser is het snel zat als ie dezelfde rogue 10 keer moet cleansen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 20:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 135339 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:30:
Mischien is ie al voorbij gekomen, maar hier toch een leuke map van Naxxramas :)

[afbeelding]
Wauw, vijftien bazen! En er zitten wat interessante encounters bij. Kel'Thuzad natuurlijk, The Four Horseman lijkt me ook een interessante naam, Sapphiron zal wel een gigantische Frostwyrm zijn *slik*, en we zullen dus ook wat gigantische spinnen moeten mollen.

Zal me benieuwen :P

Ben trouwens m'n Warlock aan het levellen (49, yeey!), dus kan er ook bijna over meepraten. Ik moet in ieder geval zeggen dat het wel een leuke class is om te spelen, alhoewel je wel een heel ochtendritueel af moet gaan (Healthstone, Soulstone, Summon Succubus, cast Soulstone, cast Demon Armor, OOM! :P).

[ Voor 22% gewijzigd door Snappie88 op 29-05-2006 10:57 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

vraagje.. : is de nieuwe patch er al.. ? :(
word weer downloaden voor mij.. dan..

[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:55:
Start wow en kijk of er een patch gedownload wordt :p
spoiler:
nee die is er nog niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Snappie88 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:55:
[...]

Sapphiron zal wel een gigantische Frostwyrm zijn *slik*, en we zullen dus ook wat gigantische spinnen moeten mollen.
Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/3/3e/Sapphiron2.jpg

Slik mag je wel zeggen :P

Spinnen bazen? Ben je mal ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/6/68/Anub%27Rekhan.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/6/68/Faerlina.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/6/6b/Maexxna.jpg

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Snappie88 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:55:
[...]

Wauw, vijftien bazen! En er zitten wat interessante encounters bij. Kel'Thuzad natuurlijk, The Four Horseman lijkt me ook een interessante naam, Sapphiron zal wel een gigantische Frostwyrm zijn *slik*, en we zullen dus ook wat gigantische spinnen moeten mollen.

Zal me benieuwen :P

Ben trouwens m'n Warlock aan het levellen (49, yeey!), dus kan er ook bijna over meepraten. Ik moet in ieder geval zeggen dat het wel een leuke class is om te spelen, alhoewel je wel een heel ochtendritueel af moet gaan (Healthstone, Soulstone, Summon Succubus, cast Soulstone, cast Demon Armor, OOM! :P).
4 horsemen is gewoon een gelijke ripoff van de bijbel (ofzo)

kleuren van de paarden zijn ook gelijk aan die van de 4 horsemen of the apocalypse
daarnaast lijkt me die encounter gewoonweg geweldig. Sir Zeliek weet wel wattie doet van wat je aan zijn speech kan zien, alleen kan hij het niet tegenhouden. Zelfde als met die vrouw in Road to Damnation verhaaltje met Kel'thuzad :P

Edit: dat je dat allemaal doet in godsnaam :P neem aan dat je sm/ruin spec gaat :P
Ik grind zelf wat gemakkelijker met een vw dan met succu :P

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 167308 op 29-05-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ook nog wel enkele weekjes duren daar de testrealm nog niet echt werkte deze week (beter in de VS begreep ik) en men het meestal toch zo'n 3 a 4 weken test (op het testrealm) alvorens het live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:02:
[...]

Start wow en kijk of er een patch gedownload wordt :p
spoiler:
nee die is er nog niet dus..
ik kan niet kijke.. me abbo is eXpired.. :(

vandaag ff nieuwe halen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:08:
[...]

ik kan niet kijke.. me abbo is eXpired.. :(

vandaag ff nieuwe halen :D
Bedankt!

Nu kan ik vanacht weer slapen!

@ReCreator, damn man wat een vette bosses!
Vooral die 1e ziet er erg cool uit, lijkt wel een Dino-skelet :)

Eindelijk eens wat anders dan Dragons, Dragonkins en Bugs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
YES, eindelijk pogressie bij Twin Emperors

Gister 10 tries. de eerste 3 a 4 waren net zo dramatisch als vorige week, wipe op 89 % enzo..

Toen ineens 9%, 2%!!!!!! fckfckfck! 5%

Kortom ze zijn zo goed als dood, nog 1 puntje op i en we hebben ze. het probleem was dat we net een beetje dps te kort kwamen om de 15 minuten te halen.

nu moeten de warlocks en mages heel voorzichtig af en toe een beetje mee dpsen, maar dat is erg gevaarlijk . volgende keer een paar casters omruilen met melee dps en het moet dan toch echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:55:
Welke patch zou er moeten zijn?

1.11 zit op dit moment nog op het PTR. Verwacht deze maar niet binnen 2 weken. Verder is woensdag patchdag, dus ga er maar niet vanuit dat je moet patchen (kleine hotfixes daargelaten).

---

Na afgelopen weekend behoor ik nu waarlijk tot de orde van Axe-rogues in Plate :D Nouja, plate.. ik graag mail gloves en chest :P Ik heb net zoveel armor als hp, te weten 38xx. In andere woorden, een lucky mage kan me met 1 schot mollen :P
Natuurlijk zitten er ook positieve kanten aan dergelijek hoeveelheden HP en armor, namelijk: 30% crit (zerkerstance unbuffed) en 8% hit. Het is echt een genot om nu met m'n warrior te grinden/dmg-dealen in raids. Enige nadeel is dat ik te makkelijk aggro jat van de tank als ik niet oplet.

Trouwens: het valt me op dat ik in AQ(20) belachelijk vaak crit. Volgens Recap van een guildie lag mijn critrate rond de 45% tijdens de laatste run. Niet dat ik dat niet op prijs stel, in tegendeel, maar het valt wel op.

Met wat healing is het trouwens ook een waarlijk genoegen in WSG. Samen met een andere Fury warrior in m'n guild (wat minder dmg, maar veel meer hp) vormen we een ideale reconstructie van een levende blender :P Alle2 charge, intercept en beuken maar. Casters krijgen geen cast meer van de grond, alles wordt vermalen.

Zoals al eerder vermeldt: ik heb in totaal 4 epics; 2 craftable's (Lionheart Helm & Titanic Leggings) en 2 epics uit instances (Drillborer Disk (n.v.t; meestal zit er een axe in m'n offhand) & Deathbringer (hoop m'n 2de vanavond op te kunnen halen)). De rest is allemaal uit instances zoals AQ20/ZG/etc. Je kan dus, zonder dat je die-hard moet raiden, een perfecte dmg-dealer maken. Het speelt ook nog leuk, want met 3,8k HP & armor is het echt instagib or be instagibbed :P Echt mijn manier van spelen :P

Als je m'n build en gear wil bekijken: Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 29-05-2006 11:21 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mja vanavond dus aq weer in toch? dan ben ik er wel (morgen weer niet :P )
heb er wel zin in opzich

mja op zich komt er uit AQ20/ZG prima spul ^^
voor me rogue ga ik voor madcap's outfit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Als ik een tip mag geven voor een goede pvp char ( Priest ).

Als Shadow Priest ben je Uber voor al als je Undead bent ( Will of the Forsaken ).
Je kunt echt makkelijk van alle andere classes winnen.
En je kunt ook heel makkelijk als flagcarrier spelen. ( Schield + Fear + Renew ) Super combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:20:
mja vanavond dus aq weer in toch? dan ben ik er wel (morgen weer niet :P )
heb er wel zin in opzich

mja op zich komt er uit AQ20/ZG prima spul ^^
voor me rogue ga ik voor madcap's outfit
Yep, vanavond gaat Fankriss eraan. Tactics staan op Br forum, misschien moet je daar ff kijken.

En idd, AQ20/ZG zijn instances met goede loot, voorals als je (nog) geen toegang hebt tot MC/BWL/AQ40. (Ook goede loot als je er al wel toegang tot hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:09
Anoniem: 167097 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:22:
Als ik een tip mag geven voor een goede pvp char ( Priest ).

Als Shadow Priest ben je Uber voor al als je Undead bent ( Will of the Forsaken ).
Je kunt echt makkelijk van alle andere classes winnen.
En je kunt ook heel makkelijk als flagcarrier spelen. ( Schield + Fear + Renew ) Super combinatie.
Priests zijn inderdaad wel cool, alleen wil ik alliance zijn. Vanwege guild en andere alliance chars op dezelfde server.

Priests zijn inderdaad wel sterk en moeilijk neer te krijgen (afhankelijk van de situatie). In raids zul je altijd moeten healen ben ik bang of moeten respeccen. (persoonlijk ben ik niet een healer)

Sinds 1.10 zijn priests trouwens toch gebuffed ? Nu was het toch ook mogelijk om aardig wat damage te doen als holy of disciple ? of heb ik dat verkeerd begrepen.

Hoe zit het met gear als shadow priest, want volgens mij zijn de meeste gears gebaseerd op healing of niet ipv spelldamage.

Hoe is het trouwens om te levelen solo met een priest? Te doen of vaak hulp nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:26:
[...]

Yep, vanavond gaat Fankriss eraan. Tactics staan op Br forum, misschien moet je daar ff kijken.

En idd, AQ20/ZG zijn instances met goede loot, voorals als je (nog) geen toegang hebt tot MC/BWL/AQ40. (Ook goede loot als je er al wel toegang tot hebt :P)
Fankriss is the easy, serieus :)

2 Tanks op Fankriss himself en 2 tanks die alle losse spider adds oppakken.
Eventueel losse tank op de adds die Fankriss spawned en tada! insta epics en beetje gold ;)
Stop wel DPS als de eerste add er is anders lopen er zo 2 a 3 rond :o

ZG is ook perfect voor een rogue tbh, de 2 Jin ringen en Fang of the Faceless as Offhand wapen.
Eventueel nog een Gurubashi d0rf destroyer als leuke ranged met 30AP erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:34:
Hoe is het trouwens om te levelen solo met een priest? Te doen of vaak hulp nodig ?
Ben hier ook mee bezig, ik grind alleen de blauwe XP weg.

Prima te doen, zorg dat je een goede wand hebt, pak mobs op gelijk lvl. Shield, Holy Fire, SW:P, evt Mindblast en wanden maar (even fearen als het er 2 of 3 zijn natuurlijk). Met 5/5 Spirit Tap ga je nooit oom en 5/5 Wand specialization is ook erg handig voor dps (ja ja, grind build ;-) ). Ik heb items met voornamelijk spirit en stamina en enig intellect. Intellect is niet erg nodig daar je mana (als je het goed doet) zweeft tussen 60 en 100% (vanaf het moment dat je spirit tap hebt en een goede wand).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 29-05-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:10:
[...]

@ReCreator, damn man wat een vette bosses!
Vooral die 1e ziet er erg cool uit, lijkt wel een Dino-skelet :)

Eindelijk eens wat anders dan Dragons, Dragonkins en Bugs ;)
Ja zeker weer wat anders, al zijn we zelf nog niet vaak in Silithus te vinden :)

En ik denk dat we voorlopig hier ook niet naar toe gaan.. we zijn net een beetje begonnen aan BWL, en MC is al een tijd op farm.

Deze baas lijkt me ook gaaf (Loatheb)

Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/images/d/d0/Loatheb.jpg

En dit is natuurlijk wel gaaf en handig :)
Vendor
Jimmy McWeaksauce is in the center of Naxxramas. Jimmy sells the following items and is generally a cool guy:
* Free Repairs
* Free Res sickness removal
* Spell reagents
* Tome of Tranquilizing shot
* Rogue poisons
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:40:
vrijdag en zondag avond zijn we lekker aan het wipen geweest op veal. Vrijdag hadden we maar 4 rogues waarvan 2 nog geen mc gear hadden dus toen kwamen we tot max 10%. Gister gelukkig 6 rogues waarvan 3 met goeie gear. Helaas hadden we toch nog 2 x een wipe gehad op 1% bij de 2e wipe duurde die 1% zo ontzettend lang, we hadden ook nog aardig wat mensen over dus ik dacht dat we het wel gingen halen maar helaas toch niet als eenmaal de laatste tank dood is gaat die wipe zo ontzettend snel.
Gelukkig heb je wel als je hem op 1% krijgt het idee dat ie te doen is. De tank switches gaan nu bijna perfect allleen van 1 naar 2 wil nr 3 wel eens agro overnemen en dan gaat het net te rommelig kwa healing en wil er wel eens een tank sneuvelen.
Ja, sweet!
Ik had nooit verwacht dat we hem op 1% konden krijgen. Vorige week op 15%, vrijdag op 11%, zondag ineens op 1%, en whoppa, daarna weer op 1% :D
Zaterdag eindelijk de Azuresong Mageblade geloot voor m'n Paladin, en hopelijk krijg ik volgend weekend Malister's Defender of Red Dragonscale Protector (mits Veal het lootje wil leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
[quote]Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Als het je gaat om PvP'en en daar maximaal plezier uit wilt halen, ga dan niet voor een warlock. Ja hij is best sterk, maar heeft ook heel veel frustraties als het om BG's gaat. Denk aan soulshards (die komen niet uit de lucht vallen), flinke downtime na deaths en verdwijnende demons.

quote]

verdwijnende demons komt erg weinig voor, downtime is er niet echt, je ressed, je cast demon armor (instant) en rennen maar.

shard probleem vind ik ook weinig belangrijk, je leert vanzelf wel om ten alle tijden shards aan te vullen. investeer wel in een 24 slot shard bag dat werkt erg lekker (of nog beter 28 slot, maar dan moet je in een raid guild zitten)

En als je van killing blows houdt.... als ik speel staan er meestal 2 of 3 warlocks boven aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:34:
[...]

Priests zijn inderdaad wel cool, alleen wil ik alliance zijn. Vanwege guild en andere alliance chars op dezelfde server.

Priests zijn inderdaad wel sterk en moeilijk neer te krijgen (afhankelijk van de situatie). In raids zul je altijd moeten healen ben ik bang of moeten respeccen. (persoonlijk ben ik niet een healer)

Sinds 1.10 zijn priests trouwens toch gebuffed ? Nu was het toch ook mogelijk om aardig wat damage te doen als holy of disciple ? of heb ik dat verkeerd begrepen.

Hoe zit het met gear als shadow priest, want volgens mij zijn de meeste gears gebaseerd op healing of niet ipv spelldamage.

Het solo is HEEL makkelijk en wat gear betreft je kunt voor dreadmist gaan of voor +DMG gear.

Dit is mijn gear atm Undutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
downtime is er niet echt, je ressed, je cast demon armor (instant) en rennen maar.
Ehm.. ressen en demon armor casten.. lekker rennen maar zonder mana en health...

En dan hebben we nog niet eens nieuwe healthstone(/soulstone) gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:03:
[...]

Ehm.. ressen en demon armor casten.. lekker rennen maar zonder mana en health...

En Priest hebben dat niet met PW:F/Inner Fire/etc
En Mages hebben dat niet met Arcane Intellect/etc
En Shamans hebben dat niet met Lightning Shield en wapen encant/etc

Elke class heeft zn voor en nadelen met PvP ;)
Rogues hebben geen buffs maar wel weer poisons die je ELKE bg weer moet toepassen.
Kost geen energy of mana, maar wel hard geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn shadow priest dan niet handig in raids...? Ze kunnen toch ook healen.. (als ze damage doen, 30% van de damage dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:09:
[...]
Poisons zijn toch niet zo duur?

En volgens mij kun je dat makkelijk betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:09:
zijn shadow priest dan niet handig in raids...? Ze kunnen toch ook healen.. (als ze damage doen, 30% van de damage dacht ik).
Shadowmages kunnen healen met VE ja. Maar VE is 99% van de tijd overhealing, aangezien het niet gerichte healing is. Als je het krijgt, heb je het niet nodig en sls je het nodig hebt, krijg je het niet. Kortom: als je als shadowpriest denkt dat je nuttig kunt healen in raids terwijl je in shadowform zit heb je het (in 99% van de gevallen) mis.
Daarentegen, wij hebben met regelmaat een shadowpriest mee met raids. Tijdens thrash DPS't hij, en dat doet ie goed. Bij bosses gaat ie uit Shadowform en healt ie gewoon goed en degelijk.

Kortom (en di's mijn mening): shadowpriests in je raid is helemaal nix mis mee, alleen moeten ze zich aanpassen aan de situatie.

Owja: deze bovengenoemde shadowpriest kan m'n fury warrior (zie aantal posts hierboven) gewoon overeind houden bij Shazzrah in MC :P Mage erbij om me te dispellen en voila, Shazzrah is ineens niet meer zo saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:09:
[...]

En Priest hebben dat niet met PW:F/Inner Fire/etc
En Mages hebben dat niet met Arcane Intellect/etc
En Shamans hebben dat niet met Lightning Shield en wapen encant/etc

Elke class heeft zn voor en nadelen met PvP ;)
Rogues hebben geen buffs maar wel weer poisons die je ELKE bg weer moet toepassen.
Vergeet niet dat

1. Demon armor de minst nuttige self buff in het spel is
2. Demon armor de duurste self buff is mana wise (ruim 1500 mana, voor de gemiddelde warlock 1/3 van zn manapool)

Wordt hierdoor, ondanks dat het een buff is, zelfs vaak maar achterwege gelaten op BG's.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:23:
[...]

Vergeet niet dat

1. Demon armor de minst nuttige self buff in het spel is
Vind je? Ik zou graag Frostbrand Weapon op m'n shammy inruilen tegen Demon Armor, yes plx!.
2. Demon armor de duurste self buff is mana wise (ruim 1500 mana, voor de gemiddelde warlock 1/3 van zn manapool)
Mja idd, als jullie nou iets van een skill hadden waarmee je life om kon zetten in mana was het misschien wel balanced geweest. Zeker als je ook een buff hebt die langzaam je life weer regened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Nog wat vraagjes

- Met cooking kun je toch eten maken waarmee je kunt shapeshiften? Welk eten is dat en welke skill moet je hebben? Lijkt me handig om zo`n zwarte "ninja" te zijn in PVP ipv een grote koe (/moo).
- Soms zie ik ook van die skeletjes lopen? Hoe doen ze dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

nogglefogger kan je kopen in tanaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:30:
[...]

Vind je? Ik zou graag Frostbrand Weapon op m'n shammy inruilen tegen Demon Armor, yes plx!.

[...]

Mja idd, als jullie nou iets van een skill hadden waarmee je life om kon zetten in mana was het misschien wel balanced geweest. Zeker als je ook een buff hebt die langzaam je life weer regened.
Weinig mana te verdienen als je geen health hebt. Dus ja ik kan volledig buffen na een res en heb dan nog 100 hp/mana over. Kan ik een minuut gaan eten/drinken (kost gelukkig ook niks).

Trust me, een minuut+ downtime na iedere death wordt je aardig ziek van op een gegeven moment. Resultaat is dat ik Demon armor zelf vaak niet meer cast. Zelfs healthstones laat ik achterwege (kost me ook weer shards/bergen mana).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:34:
[...]

Weinig mana te verdienen als je geen health hebt. Dus ja ik kan volledig buffen na een res en heb dan nog 100 hp/mana over. Kan ik een minuut gaan eten/drinken (kost gelukkig ook niks).
Als ik als mage de spam zie die ik krijg voor eten/drinken, zeg ik idd, nee dat kost jullie niets

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
yay
* Proqzor heeft sinds afgelopen vrijdag full Nightslayer (en gister ook nog ff onyxia tooth pendant binnen gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Predje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:31:
Nog wat vraagjes

- Met cooking kun je toch eten maken waarmee je kunt shapeshiften? Welk eten is dat en welke skill moet je hebben? Lijkt me handig om zo`n zwarte "ninja" te zijn in PVP ipv een grote koe (/moo).
Da's Savoury Deviate Delight. Het recipe is een drop en redelijk prijzig, omdat het nogal gewild is (fashion item ftw). De vissen die je hiervoor nodig hebt zijn Deviate Fish en die zijn her en der te vangen (hint: probeer Wailing Caverns in The Barrens). Met cooking kan je deze meuk fixen.
- Soms zie ik ook van die skeletjes lopen? Hoe doen ze dat?
Noggenfogger Elixer. Deze kan je kopen bij Marin Noggenfogger in Gadgetzan, Tanaris. Voordat je deze kunt kopen moet je praten met Sprinkle, female goblin, ook in Gadgetzan. Je moet voor haar een Voilet Tragan halen uit een meertje in The Hinterlands. Als je deze hebt ingeleverd moet je met die Marin praten en krijg je wat elixers. Deze kan je bijkopen, 40S voor 5 stuks.
Je word trouwens niet altijd een skelet. Je kan ook een slow fall buff krijgen van een minuut en je kan krimpen (50% size). Vooral die slowfall is leuk, niemand verwacht een vliegende orc warrior te zien tussen Flightmaster-toren en de Bank in Orgrimmar :P

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter185 op 29-05-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:35:
[...]

Als ik als mage de spam zie die ik krijg voor eten/drinken, zeg ik idd, nee dat kost jullie niets
Hehe precies, dan snap je ook waarom je die spam krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:34:
[...]

Trust me, een minuut+ downtime na iedere death wordt je aardig ziek van op een gegeven moment. Resultaat is dat ik Demon armor zelf vaak niet meer cast. Zelfs healthstones laat ik achterwege (kost me ook weer shards/bergen mana).
Het "Demon Armor casten en rennen"-verhaal was van toepassing op het PvP'en in de Battlegrounds d8 ik. Zoals je wellicht weet resurrect je hier met 100% mana/life. In dat geval is het dus wel Armor casten en rennen...., of in jouw geval: rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:03:
[...]

ik gebruik niet continue health stone, je leert wel in te schatten of die stone je gaat redden of niet, en vaak is dat niet. wel gebruik ik veel combat potions.

ik heb genoeg mana , ook na demon armor. eventueel nog 1 a 2 lifetaps, je moet soms ook een tijdje lopen voor je weer vecht en dan herstel je al weer een beetje.

werkelijk dit is geen enkel probleem.

waarschuwing: warlocks zijn wel vaak het doelwit. je killed veel, maar wordt ook veel gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:39:
[...]

Het "Demon Armor casten en rennen"-verhaal was van toepassing op het PvP'en in de Battlegrounds d8 ik. Zoals je wellicht weet resurrect je hier met 100% mana/life. In dat geval is het dus wel Armor casten en rennen...., of in jouw geval: rennen ;)
Yeah dank je.. ben overigens niet de enige, wordt regelmatig over de mana cost van demon armor gediscussieerd in de warlock forums. Het is simpelweg niet in verhouding met soortgelijke selfbuffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70988

Het is inderdaad wel veel ja wat je voor je Armor moet gebruiken, maar ik red me toch eigenlijk altijd prima op BG.

En warlocks zijn naar mijn mening 1 van de fijnste classes in BG, dot, dot, dot, dot fear dood.....

In BG sta ik meestal bovenaan met killing blowes, en gebruik helemaal niet zo veel deathcoils of shadowburns om killing blowes te forceren, maar gewoon veel dotten doet genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177595

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:09:
Priests in shadowform kunnen geen holy spells casten en dan ook niet vergeten dat een shadowpriests al zeker 30 talent points in zijn shadow tree heeft gestoken, terwijl deze echt wel een groot verschil maken als je gaat kijken naar de talents en de extra's die je krijgt van de talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

Het is gewoon een feit dat warlocks zwaar de lul zijn als ze net ressurecten. andere classes zijn dat misschien ook maar dan nog. res->demon armor -1500 mana , je krijgt bloodpact -> health op 85 procent- > je maakt healthstone weer min 1000 mana - > klaar voor ' actie' met +- 35% mana 85% health. ohja en denk niet dat het zon geweldige regen rate is van demon armor

met bloodpact heb ik 55xx HP. demon armor doet 15 health in 5 seconden. 5500/15=367 , 367*5=1835 seconden oftewel het duurd 1835/60=30 minuten voordat ik mijn totale health heb geregained door deze geweldige buff :P , het mooie is dan ook nog dat er een grappige priest aankomt die je demonarmor dispelled :D
om nog maar niet te praten over het feit dat je pet vaak gemold word waardoor je in het begin ook nog je pet moet summonen. waardoor je feitelijk met 0% mana begint kun je weer 30 seconden gaan zuipen voordat je weer op 100% zit ( nog niet eens want de meeste drankjes uit de INN bijvoorbeeld vullen niet eens je totale mana pool).
ja rogues hebben het wel zwaar dat ze elke keer poison op hun zwaarjes moeten doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 160063 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:53:
Het is gewoon een feit dat warlocks zwaar de lul zijn als ze net ressurecten. andere classes zijn dat misschien ook maar dan nog. res->demon armor -1500 mana , je krijgt bloodpact -> health op 85 procent- > je maakt healthstone weer min 1000 mana - > klaar voor ' actie' met +- 35% mana 85% health. ohja en denk niet dat het zon geweldige regen rate is van demon armor

met bloodpact heb ik 55xx HP. demon armor doet 15 health in 5 seconden. 5500/15=367 , 367*5=1835 seconden oftewel het duurd 1835/60=30 minuten voordat ik mijn totale health heb geregained door deze geweldige buff :P , het mooie is dan ook nog dat er een grappige priest aankomt die je demonarmor dispelled :D
om nog maar niet te praten over het feit dat je pet vaak gemold word waardoor je in het begin ook nog je pet moet summonen. waardoor je feitelijk met 0% mana begint kun je weer 30 seconden gaan zuipen voordat je weer op 100% zit ( nog niet eens want de meeste drankjes uit de INN bijvoorbeeld vullen niet eens je totale mana pool).
ja rogues hebben het wel zwaar dat ze elke keer poison op hun zwaarjes moeten doen hoor :)
Zoals ik het lees lijkt het net alsof je je niet kan verdedigen zonder pet en demon armor. Lijkt me ERG stug. Je hoeft geen pet te summonen als je net geresurrect bent. Je hoeft geen demon armor te casten en een healthstone te maken.

En lang niet alleen warlock is de lul vlak na het summonen hoor. Nagenoeg alle classes zijn gewoon de lul als ze gecorpsecamped worden. (Als je het niet over corpsecampen hebt weet ik niet waarom je lock-downtime zo'n ramp is).

Eigenlijk valt het allemaal onder de noemer: It's fine, Learn to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:53:

life tap gebruiken? Doe ik ook altijd, tot beide terug wat bijgevuld zijn en dan is dat weer in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 177595 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:51:
[...]

Priests in shadowform kunnen geen holy spells casten en dan ook niet vergeten dat een shadowpriests al zeker 30 talent points in zijn shadow tree heeft gestoken, terwijl deze echt wel een groot verschil maken als je gaat kijken naar de talents en de extra's die je krijgt van de talents.
Een priest in shadowform cast dan wel weer vamparic embrace, en dat healed best netjes ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:32

Ryceck

Constants and Variables

Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Zoals ik het lees lijkt het net alsof je je niet kan verdedigen zonder pet en demon armor. Lijkt me ERG stug. Je hoeft geen pet te summonen als je net geresurrect bent. Je hoeft geen demon armor te casten en een healthstone te maken.

En lang niet alleen warlock is de lul vlak na het summonen hoor. Nagenoeg alle classes zijn gewoon de lul als ze gecorpsecamped worden. (Als je het niet over corpsecampen hebt weet ik niet waarom je lock-downtime zo'n ramp is).

Ooit geprobeerd een lock te spelen in BG's zonder pet? Demonarmor en healthstones ben ik met je eens dat het geen daadwerkelijke verplchting is, maar zonder pet komt je als warlock toch niet ver hoor :) En als ze je pet hebben gemold houdt het in dat je toch weer 1k mana en een shard kwijt bent na resureccten :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ryceck schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Ooit geprobeerd een lock te spelen in BG's zonder pet? Demonarmor en healthstones ben ik met je eens dat het geen daadwerkelijke verplchting is, maar zonder pet komt je als warlock toch niet ver hoor :) En als ze je pet hebben gemold houdt het in dat je toch weer 1k mana en een shard kwijt bent na resureccten :)
Nee, m'n Lock is level 30 en speel er nauwelijks op. Wel heb ik een 60 hunter. Daarmee vecht ik nooit met m'n pet uit. Veel mensen vinden dat vreemd. Is het misschien ook wel, maar ABSOLUUT niet essentieël. Wellicht is dat bij een lock anders, maar op level 30 merk je er bagger weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 11:41

chromeeh

the Gnome

Ik speel geen PvP dus kan daar niet over oordelen maar als ik dood ga in een instance en ik soulstone, dan vraag ik eerst m'n party members of ik kan ressen....
Als eerste zorg ik voor pet, dan komt Armor wel :)
Want dan kan m'n pet al weer verder assisten, en kan ik zelf ff snel een hapje eten + drinken :Y)
Dit kun je solo niet... Dat ga je niet redden, maar solo gebruik ik toch eigen m'n FelHunter of m'n Voidy.
Deze kunnen prachtig tanken 8)
En dat de Warlock ten op zichte van andere classes 'slechter' of 'zwakker' is, dat is toch een eindeloze discussie, maar elke class heeft voordelen & nadelen. Bij de ene class valt het soms iets meer op als bij de ander.

Ik speel met veel plezie rmet m'n Warlock en heb nooit problemen om party's te vinden voor een instance. Daarnaast kun je omdat je een pet hebt veel quests solo doen omdat je zelf niet alle klappen krijgt :Y)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
chromeeh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:24:
Ik speel geen PvP dus kan daar niet over oordelen maar als ik dood ga in een instance en ik soulstone, dan vraag ik eerst m'n party members of ik kan ressen....
In een instance gooi de soulstone in het algemeen niet op jezelf, maar op een andere speler, eentje die andere spelers kan ressen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16:32

Ryceck

Constants and Variables

Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Nee, m'n Lock is level 30 en speel er nauwelijks op. Wel heb ik een 60 hunter. Daarmee vecht ik nooit met m'n pet uit. Veel mensen vinden dat vreemd. Is het misschien ook wel, maar ABSOLUUT niet essentieël. Wellicht is dat bij een lock anders, maar op level 30 merk je er bagger weinig van.
Idd is een lock wezenlijk anders :)
Een hunter is zijn pet een leuke toevoeging en in sommige situaties extreem handig. Maar een lock leeft met zijn pet.
Van de 4 pets die we hebben (imp, succubus, felhunter, voidwalker) is iedere pet in een bepaalde situatie handiger en allemaal bieden ze andere opties.
Zeker als de betreffende lock demonology-specced is zijn deze pets zeer belangrijk. Imp: -20% threat, Succubus: +10% dmg, Voidwalker: -10% melee dmg taken, Felhunter: +xx (level) resist to all. Daarnaast nog de abilities welke onmisbaar zijn (Succubus: seduce, Voidwalker: Sacrifice voor 2500hp shield, Felhunter: Spelllock, Imp: bloodpact)

Kort vertaald: een lock zonder pet is gewoon een zeer gegimpde mage :) Een lock met pet daarentegen is een full-class om tegen te spelen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:17:
[...]

Een priest in shadowform cast dan wel weer vamparic embrace, en dat healed best netjes ;)
dat is waar, maar wat healt het beste in raids: priest in shadow form met vamperic embrace of priest in healer gear met holy tree dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Als je in een BG zit "WSG" ofzo kan je als ressed gelijk naar een Rejuvenation huisje rennen om binnen 6 sec Fullhp/MP te zijn, zeer snelle respawn tijd ! :D

in PVP als hunter is je pet je afleidings manouvre om je target ondertussen vol te pompen met pijlen ( irritant in de weg vliegend, ik heb een bat ), die in pve veel minder belangrijk is en meer is om te tanken en je het grinden makkelijker te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Thanks, end of warlock discussion...

warlock pets zijn nodig, downtime is te hoog (en downtime is geen kills), demon armor is zo goed als nutteloos gezien de mana cost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ach als ik met mn priest alles cast
sta > inner fire > shadow buff > fear ward > shadowform (spi buff als je niet holy bent) > ren naar huisje met rejuvenation
wat dat betreft doet een priest niet onder voor een lock volgens mij kwa mana voor buffs.
Een single sta buff kost me 1695 dus das ook aardig de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:09
Na dit allemaal een beetje gelezen te hebben wordt het toch een priest of een warlock.

Mijn ervaring is dat priests moeilijk te killen zijn. Shield, healen en je mag weer overnieuw beginnen.

Ik zit alleen even te kijken op thottbot bij de spels van een priest en ik zie dat er per race bepaalde spells verkrijgbaar zijn.

Elf hebben een AoE spell starfire, humans een extra heal spell, dwarf ook de heal spell van de humans en daarbij fear ward.

Zijn een van deze spells de moeite waard om voor een bepaalde Race te kiezen ?

Ik ga zowiezo vanavond even de spells naast elkaar zetten en vergelijken, kijken wat mij het beste lijkt en dan maak ik mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:32:
[...]

warlock pets zijn nodig, downtime is te hoog (en downtime is geen kills), demon armor is zo goed als nutteloos gezien de mana cost
Warlocks pets zijn nuttig, maar alsof je echt een pet nodig hebt om iemand te killen?
Wees blij dat je tenminste nog een selfbuff hebt... wedden dat de Warlocks echt een complete oceaan zouden janken als ze hem niet meer hadden?

Warlocks hebben er tenminste eentje.. rogues niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:32:
[...]

hahahahah... hoor jullie mensen over locks.. praten... downtime is te hoog.. downtime voor wat... voor je mana..? O_O ach man... lifetap...(hp naar mana) en dan bandage..... bijna full hp.. maar ja mana zit zeker vol, ik vind mana bij een lock sneller omhoog gaat dan bij mages..., je moet het wel tactisch aanpakke :), een goeie lock hoeft bijna nooit mana te zitte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:38:
[...]

Warlocks pets zijn nuttig, maar alsof je echt een pet nodig hebt om iemand te killen?
Wees blij dat je tenminste nog een selfbuff hebt... wedden dat de Warlocks echt een complete oceaan zouden janken als ze hem niet meer hadden?

Dus wel! Detect Traps!!!1 Naja, tot 1.11, dan wordt het een passive :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Detect traps :X

Wat wel leuk is met detect traps.. cast je mount, en vlak voordat je mount gecast is spam je de detect traps button ;)

Leuke beams die rijken tot zo ver je kunt zien, en andere zien ze ook :D

edit:
ik begrijp dat Detect Traps passief wordt... :(
Hadden we eingelijk een leuk trucje gevonden voor wat extra effecten met een mooi wauw gehalte :P

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 29-05-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Ik kill ook altijd gericht warlock pets, moet ie em ressen waar die weer een tijdje mee zoet is, naast de mana die het kost. Zelfde voor hunter, veel hunters gaan zelden dood, en pas nadat ze dood zijn geweest wordt de pet automatisch meegeressed. Als je de pet dus killed heeft is óf geen pet tot ie zelf dood is geweest, of hij moet hem ressen hetgeen 1700 mana, tijd en geld (happyness wordt niet gereset als je hem zelf ressed, dus je moet hem voeren ~ 7s) kost. Zekerrrrr doen als het een BM-hunter betreft...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 29-05-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:42:
[...]

hahahahah... hoor jullie mensen over locks.. praten... downtime is te hoog.. downtime voor wat... voor je mana..? O_O ach man... lifetap...(hp naar mana) en dan bandage..... bijna full hp.. maar ja mana zit zeker vol, ik vind mana bij een lock sneller omhoog gaat dan bij mages..., je moet het wel tactisch aanpakke :), een goeie lock hoeft bijna nooit mana te zitte
ga ik volledig mee akkoord. heb met mijn mage zeker de dubbele downtime van een warlock. Als lock moet je idd lifetappe en dan bandagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@Wouter en ReCreator,

Dat is toch geen buff man :P Dat is ons vermaak met mooie lichtjes en draaiende effects ;)
Nu word die passive in 1.11 :( Dus geen fireworks van ons als de buffronde weer aan de gang is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Seduce? Dispell?

En dan heb ik het nog niet eens over de Soul Link locks die hem ECHT nodig hebben omdat hun hele build erop gebaseerd is?

Tuurlijk iedere buff is een buff, denk niet dat ze erg blij zijn als ze hem zomaar weghalen. Maar dat zegt natuurlijk 0,0 over het nut/mana gehalte ervan in BG's.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Anoniem: 177595 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:48:
[...]

ga ik volledig mee akkoord. heb met mijn mage zeker de dubbele downtime van een warlock. Als lock moet je idd lifetappe en dan bandagen...
Ach en met een goed team word een lock ook gehealt na lifetap.
Gister in Uldaman met een lock, hij steeds lifetap ik meteen lesser healing wave en we konden weer door.
Ik heb een beetje teveel spi voor een shaman, maar dat is op zo`n momenten dan wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

Over Warlocks, drie keer raden wie gisteren een 1v1 duel tournament won op onze server ?

Een 5/8 Nemesis Soul Link Warlock.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:58:
[...]

Ach en met een goed team word een lock ook gehealt na lifetap.
Gister in Uldaman met een lock, hij steeds lifetap ik meteen lesser healing wave en we konden weer door.
Ik heb een beetje teveel spi voor een shaman, maar dat is op zo`n momenten dan wel handig.
Dank je voor je bijdrage, het gaat hier alleen over PvP :P

En een warlock heeft overigens meer aan de HoT's. Meer health, minder mana. En er is toch geen haast bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:55:
@Wouter en ReCreator,

Dat is toch geen buff man :P Dat is ons vermaak met mooie lichtjes en draaiende effects ;)
Nu word die passive in 1.11 :( Dus geen fireworks van ons als de buffronde weer aan de gang is :>
Het is een buff ;)

Maar ik gebruik het alleen in de BG :P
En verder in raids enzo inderdaad voor de leuke effecten :)

Trouwens gisteren wel een leuke avond gehad :)
Bloodfang Hood en Pants gekregen...
Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/tnx.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ReCreator op 29-05-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:00:
Over Warlocks, drie keer raden wie gisteren een 1v1 duel tournament won op onze server ?

Een 5/8 Nemesis Soul Link Warlock.
En terecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ReCreator schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Het is een buff ;)

Maar ik gebruik het alleen in de BG :P
En verder in raids enzo inderdaad voor de leuke effecten :)

Trouwens gisteren wel een leuke avond gehad :)
Bloodfang Hood en Pants gekregen...
[afbeelding]
Detect * zijn skills, geen buffs (ze verhogen niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

Finale was tegen een SM/Ruin Warlock :D

3e Hunter, 4e Shaman geloof ik....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:38:
Na dit allemaal een beetje gelezen te hebben wordt het toch een priest of een warlock.

Mijn ervaring is dat priests moeilijk te killen zijn. Shield, healen en je mag weer overnieuw beginnen.

Ik zit alleen even te kijken op thottbot bij de spels van een priest en ik zie dat er per race bepaalde spells verkrijgbaar zijn.

Elf hebben een AoE spell starfire, humans een extra heal spell, dwarf ook de heal spell van de humans en daarbij fear ward.

Ik ga zowiezo vanavond even de spells naast elkaar zetten en vergelijken, kijken wat mij het beste lijkt en dan maak ik mijn keuze.
ja die talents zijn zeker leuk om daarop je char te kiezen.
Fear ward spreekt voorzich is geinig in pvp en perfect bij sommige bosses in pve. Die starshards is als ik het goed heb niet aoe en is een channeled spell daarbij niet super goed dus ik zou hem niet nemen. Shadowmeld van NE kan wel leuk zijn natuurlijk als er een groepje op je afkomt.
De instant heal van dwarfs en humans is ook een echte lifesaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:38:

Lvl22 Priest.

Mijn idee hierover is : Shield, Inner-Fire ,Holy Fire tot damage van tegenstander op 20% staat. Daarna met elfwants verder gaan zodat mana weer up date is. Meestal is tegenstander alreeds dead :9

Soms als tegenstander zwaar is , tussendoor weer shield, FlashHeal , elfenwants tegenpartij dood maken. Want mana op 50% en shield en flashheal = 0% mana over. Dus dan met elfwants de rest down gooien hehe

Maar zodat je tegen 2 mobs moet etc. Dan kan je het zogoed als altijd vergeten :'( Teminste op dit level nu

Idee'en ik hoor het graag. Speel nu 3days played time B)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 101547 op 29-05-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:22:
[...]

Lvl22 Priest.

Mijn idee hierover is : Shield, Inner-Fire ,Holy Fire tot damage van tegenstander op 20% staat. Daarna met elfwants verder gaan zodat mana weer up date is. Meestal is tegenstander alreeds dead :9

Soms als tegenstander zwaar is , tussendoor weer shield, FlashHeal , elfenwants tegenpartij dood maken. Maar zodat je tegen 2 mobs moet etc. Dan kan je het zogoed als altijd vergeten :'( Teminste op dit level nu

Idee'en ik hoor het graag. Speel nu 3days played time B)
wat voor priest ben je.. NE..? ik heb level 22 gehaald binne 1 dagje played :D,
tips... welke talents heb je.. shadow..?

edit: wat ik altijd doe met mjin priset is shield... smite.. shadow word pain, mindblast, mindflay (fley?) en dan mindflay'n (fley'n) tot als ze dood zijn, kost me atm 50% mana per mob :(, kep wel een rooie biggetje gedood met dez tactiek :p
Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:35:
Ehmm is m'n eerste Char op World Of Warcraft. En dan moet je veel uitzoeken opzoeken etc. En wil wel van het spel genieten. Dus doe bewust rustig aan en bekijk alles even goed.

M'n 2e Char zal ik ook snel kunnen halen omdat ik dan ook weet waar ik precies moet zijn etc :Y)
goeie keuze voor eerste char.. :p

maar heb je wel shadow gekozen als talent...? Voor een solo tour is het beter om shadow te pakken

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Shield:Mindblast:SW:P:Mindflay, dan optioneel Mindblast/Mindflay (bij stun), wand to death?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehmm is m'n eerste Char op World Of Warcraft. En dan moet je veel uitzoeken opzoeken etc. En wil wel van het spel genieten. Dus doe bewust rustig aan en bekijk alles even goed.

M'n 2e Char zal ik ook snel kunnen halen omdat ik dan ook weet waar ik precies moet zijn etc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

met mijn huidige lvl 25 undead priest, werkt Holy fire, SW:P (optioneel shield) Mind blast, holy fire of wanden, ook goed.

ik lvl zoveel mogenlijk samen met een vriend van mij, ook undead priest, gister in het noorden van stonetalon mountains bezig geweest in die grot, dan heb je dus 3 x lvl 27 elite gastjes op je, het duurt wel even maar met zijn 2 en kan je ze hebben, omste beurt Fear, en SW:p op allemaal, voor de rest alleen shield en eventueel mind flay gebruiken, en een mind blast is ook nog weleens handig.
maar duurt wel erg lang. dus we halen de laatste key over een paar lvls wel even. :)

als undead heb je ipv starfall , touch of weakness, wat echt een waardeloos buff is. denk dat star fall dan toch interressanter is.
maar daar integen WILL of the Forsaken is wel weer erg handig.

moet wel zeggen dat een priest makkelijk spelen, ik was laatst in Stonetalon aan het questen, en die vriend van mij was net gelogd, komt er ineens een lvl 25 pally bacstabben (had 90% health en 20% mana ongeveer) gevecht duurde best lang uiteindlijk had ik wel verloren helaas, maar met full HP + mana weet ik zeker dat ik gewonnen had.
mijn corpse lag vlak naast de GY, dus gelijk terug lopen, probeerden een beetje the chargen, maar toen kwam die pally alweer terug, weer in gevecht, ik had de overhand toen er ineens een lvl ?? (gok rond de 50 ) aankwam holen, boom ik dood. (was van dezelfde guild overigens)
vond het zelf een nogal lame, was opzich best een leuk gevecht, maar ze bleven maar door ganken op mij en andere die voorbij kwamen,
toen maar even met mijn lvl 60 mage ingelogd. die stond in ogrimmar, dus in de Guildchat zeg ik Gankin Time, zegt de GL goed ik ga met je mee :) (hijs een lvl 60 orc rogue)

toen met zijn 2 en die pally en warrior 15 a 20 min ganked, en toen gingen ze maar ressen bij de GY.
en weer fijn questen met priestje :)

tot slot, Shadow Priest bevalt me heel erg goed ook in duels is het goed te doen, voor zover dit lvl.

[ Voor 54% gewijzigd door Valkyre op 29-05-2006 14:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:36:
met mijn huidige lvl 25 undead priest, werkt Holy fire, SW:P (optioneel shield) Mind blast, holy fire of wanden, ook goed.

ik lvl zoveel mogenlijk samen met een vriend van mij, ook undead priest, gister in het noorden van stonetalon mountains bezig geweest in die grot, dan heb je dus 3 x lvl 27 elite gastjes op je, het duurt wel even maar met zijn 2 en kan je ze hebben, omste beurt Fear, en SW:p op allemaal, voor de rest alleen shield en eventueel mind flay gebruiken, en een mind blast is ook nog weleens handig.
maar duurt wel erg lang. dus we halen de laatste key over een paar lvls wel even. :)
Haha Je mind blast is inderdaad goed. gebruik ik ook soms. Maar vind Holy fire net iets sterker en sneller :D Wat betreft je locatie. Ben daar nu ook werkzaam.. Ben de Q 6000 aan het doen.. Zijn net gremlings hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:35:

heel verstandig ga lekker overal van genieten niet gaan lopen grinden of zsm willen levelen das zonde.
Het spel was veel leuker de eerste keer dat ik levelde dan de 2e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:39:
[...]

Haha Je mind blast is inderdaad goed. gebruik ik ook soms. Maar vind Holy fire net iets sterker en sneller :D Wat betreft je locatie. Ben daar nu ook werkzaam.. Ben de Q 6000 aan het doen.. Zijn net gremlings hehe :9
holy fire.. sneller.. dan mindblast.. mindblast heeft een casting time van 1.5 sec.. en holy fire casting time van 3 sec!!
MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:41:
[...]

heel verstandig ga lekker overal van genieten niet gaan lopen grinden of zsm willen levelen das zonde.
Het spel was veel leuker de eerste keer dat ik levelde dan de 2e keer.
me eerste char vond ik saaier dan me tweede.. (A) maar nu kan me tweede uber equipments geven aan me eerste :P

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:42:
[...]

holy fire.. sneller.. dan mindblast.. mindblast heeft een casting time van 1.5 sec.. en holy fire casting time van 3 sec!!
Ben nog een broekie. Dus kan best. Ga ik niet tegenspreken :9

Vind Holyfire wel ok moet ik zeggen. Teminste op dit level dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:42:
[...]

[...]

me eerste char vond ik saaier dan me tweede.. (A) maar nu kan me tweede uber equipments geven aan me eerste :P
als je nu eens keer leest wat ie zegt, hij zegt STERKER en niet sneller, Holy fire is een goede opener, en doet iets meer dmg dan mind blast.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Anoniem: 27963 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:08:
<PTR>
Zal ook nog wel enkele weekjes duren daar de testrealm nog niet echt werkte deze week (beter in de VS begreep ik) en men het meestal toch zo'n 3 a 4 weken test (op het testrealm) alvorens het live gaat.
Mwah de test realm is een beetje overbelast met 5000+ queues die een uur of drie duren. Ik heb daar wel een tijdje op een premade mage kunnen spelen omdat ik wel eens met dikke gear wat nieuwe builds wilde uitproberen. De LFG channel is wereldwijd daar en ik had nooit gedacht zoveel "LFG NAXX" te zien :D

Premade characters hebben echt DIKKE gear, niet te zuinig. Omdat ik geen tijd had voor Naxx, het liep tegen 04:00 zaterdagnacht toen ik de queue voorbij was, heb ik wat zitten pvp'en. Er lopen een tiental AB, 15 WSG, en 3 AVs. PvP galore, wou dat het op mijn eigen server zo was. In AV binnen een uur iets van 500 HKs (gaat hard met een raid :+ ), en tweede op de KB lijst met 69. Redelijk netjes, en tijd voor bed. Ik moet zeggen dat de nieuwe talents in pvp me behoorlijk konden bekoren. Ik hoop van de week even Naxx binnen te stappen op de test realm, zal ik dan ook wel even laten weten.

Mage uit mijn guild had zijn eigen character gekopieerd en al wat Naxx gedaan. Hij deed ~1250 dps over een periode van 20+ seconden met maximum dps in die tijd van ~1700. Fire spec, vies goede gear. Hij was daarmee tweede op de damage charts, 1 rogue verpletterde hem en ieder ander (~20% meer dps).
</PTR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129671

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:42:
[...]

ga's een destruction lock spelen en je komt toch tot hele nieuwe conclusies.
ik outdamage een mage op lv39 met m'n 39 met ongeveer een kwart in damagemeters.. das zeer behoorlijk..

en lifetappen.. dat heeft verdomd weinig zin, aangezien alleen affliction of DM locks hier optimaal van genieten, aangezien hun spells nogal wat goedkoper zijn.

ik shadowbolt/searing pain erop los en dan is je mana snel foetsie:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:45:
[...]

als je nu eens keer leest wat ie zegt, hij zegt STERKER en niet snelle, Holy fire is een goede openen, en doet iets meer dmg dan mind blast.
okay... gohan-san doe es ff lezen okay..?
Anoniem: 129671 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:47:
[...]

ga's een destruction lock spelen en je komt toch tot hele nieuwe conclusies.
ik outdamage een mage op lv39 met m'n 39 met ongeveer een kwart in damagemeters.. das zeer behoorlijk..

en lifetappen.. dat heeft verdomd weinig zin, aangezien alleen affliction of DM locks hier optimaal van genieten, aangezien hun spells nogal wat goedkoper zijn.

ik shadowbolt/searing pain erop los en dan is je mana snel foetsie:D
je mana is wel foetsie... maar je regen is veel sneller dan een mage.. uhm.. doe jij wel eens bandage...? je healed 2k hp in 8 sec volgens mij... je hp is ongeveer 2.8k je mana is ongeveer 4-5k je lifetap je hele hp dat is ongeveer 2.5k (dat is ongeveer de helft van je mp) en dan bandage dat is +- 2.5k hp...
en je mana zit ongeveer bij de 4-4.5k mana... dus... jah.. maar het kan wel dat je meer of minder mana gebruikt

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:52:
[...]

okay... gohan-san doe es ff lezen okay..?
Is voor interpretatie vatbaar. Hij zei sterker en sneller, maar geeft daarbij niet aan of hij casting tijd bedoelt of kill tijd. De spell is sterker dus de mob gaat sneller neer; daarom is de spreuk dus sneller.

Hm, ok. Dus. Correct gebruikt van interpunctie zou ten zeerste op prijs gesteld worden. En iets minder 'train of thought' ten opzichte van een gestructureerde post zou ook niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damage is goed.

Aleen nadeel is dat als je twee tegen hebt dat je bijna altijd verliest :r

Soms lukt het wel als de 2e iets later eraan komt. Dan kan je met flashheal en elfwants en shield die wel down krijgen maar zeker niet altijd.

Kan beter weglopen en shields zovaak mogelijk up houden hahaha :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:56:
Damage is goed.

Soms lukt het wel als de 2e iets later eraan komt. Dan kan je met flashheal en elfwants en shield die wel down krijgen maar zeker niet altijd.

hahaha.. je hebt volkomen gelijk.. B),

maar priest zijn is zeker leuk vooral shadowform.. woahh.... lijkt me wel grappig om zo'n dikke kleine female dwarf in shadowform te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:36:
Als undead heb je ipv starfall , touch of weakness, wat echt een waardeloos buff is.
Hier ben ik het niet mee eens.

Het is namelijk shadow aanval en als je Blackout heb kan het een lifesaver zijn.
Ik heb heel vaak dat door Touch of weakness een rogue of warrioir in Blackout gaat.
Maar dat niet alleen de DMG van hun gaan ook met 15 omlaag en dat kun je goed merken.

En je vergeet Douvering Plague dat is ook iets voor een Undead.
Deze geef de DMG die hij doet terug aan de caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik denk dat ik met mijn blonde Female Human Priest ook de shadow op ga. :) Of toch met mijn Female NightElf Hunter op pad, om mijn pet te lvlen? Hmm.. Of misschien toch eens verder met mijn Female Undead Warlock? En die Male Gnome Warrior kan ik ook niet eeuwig laten wachten. ;) Oh, en uiteraard moet ik zeker wel verder met mijn Female NightElf Druid, die "al" level 26 is. :P Owja, en anders heb ik ook altijd mijn Male Dwarf Paladin nog. Hehe. Allemaal nog maar net rond de level 10, maar dat houdt het voor mij wel afwisselend.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damage is goed.

shield opzetten, sw:pain, effe wand gebruiken, als mana terug wa hoger is, terug wa spells... en natuurlijk het shield hoog houden e :) niet vergeten fearen natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 177595 op 29-05-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damage is goed.

Dat is ook weer niet waar. Je kunt er makkelijk 2 aan gewoon alle 2 dotten en schield omhoog en fearen dan 1 voor 1 af maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 167097 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens.

Het is namelijk shadow aanval en als je Blackout heb kan het een lifesaver zijn.
Ik heb heel vaak dat door Touch of weakness een rogue of warrioir in Blackout gaat.
Maar dat niet alleen de DMG van hun gaan ook met 15 omlaag en dat kun je goed merken.

En je vergeet Douvering Plague dat is ook iets voor een Undead.
Deze geef de DMG die hij doet terug aan de caster.
ow absoluut ik was devouring palgue vergeten, vind het zelf een hele relaxte spell, vooral bij de boss die een paar lvls hoger zijn dan jij, kost op dit moment nog wel veel mana,
samen met renew moet je aardig wat dmg kunnen counteren dan :)

wat zijn elfwants, ik heb echt geen flauw idee. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 29-05-2006 15:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160063

Wouter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:06:
[...]

hmmm , misschien omdat je dan eerst moet wachten op je ressurect , 30 seconden . en dan nog 30 seconden gaat zitten drinken. ja lekker handig in WSG bv als je flag gejat word of je flagcarrier onder aanval is.
En TBH ik ben geen destruction lock dus idd. zonder PET ben je zwaar waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:14:
[...]

Dat is ook weer niet waar. Je kunt er makkelijk 2 aan gewoon alle 2 dotten en schield omhoog en fearen dan 1 voor 1 af maken.
majah.. ligt eraan welke level... toch hou ik liever van paladins.. (A) die tanken makkelijk 2 orange mobs... en meppe ze ook wel makkelijk dood.. :p, ze kunnen een hele lang battle houden... had laatst eentje van 10 mins 2 priest in SM XD dat is niet grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

majah.. ligt eraan welke level... toch hou ik liever van paladins.. (A) die tanken makkelijk 2 orange mobs... en meppe ze ook wel makkelijk dood.. :p, ze kunnen een hele lang battle houden... had laatst eentje van 10 mins 2 priest in SM XD dat is niet grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Al dat fearen... 90% van de tijd kun je die niet gebruiken omdat je dan ipv 2 er 5 achter je aan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[
[...]

Zal het vanavond eens proberen. Het is m'n eerste char en zeker niet de laatste.Moet nodig veel leren en sta daar altijd open voor ;)

offtopic:
Vrijdag morgen om 06.00 uur achter de pc (Vriendin moest ineens werken) en dacht rond 12.30 uur hmm krijg honger en dorst hoe kan dat nou _/-\o_ Na 13.00 uur maar doorgegaan :D

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 101547 op 29-05-2006 15:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar