met mijn huidige lvl 25 undead priest, werkt Holy fire, SW:P (optioneel shield) Mind blast, holy fire of wanden, ook goed.
ik lvl zoveel mogenlijk samen met een vriend van mij, ook undead priest, gister in het noorden van stonetalon mountains bezig geweest in die grot, dan heb je dus 3 x lvl 27 elite gastjes op je, het duurt wel even maar met zijn 2 en kan je ze hebben, omste beurt Fear, en SW:p op allemaal, voor de rest alleen shield en eventueel mind flay gebruiken, en een mind blast is ook nog weleens handig.
maar duurt wel erg lang. dus we halen de laatste key over een paar lvls wel even.
als undead heb je ipv starfall , touch of weakness, wat echt een waardeloos buff is. denk dat star fall dan toch interressanter is.
maar daar integen WILL of the Forsaken is wel weer erg handig.
moet wel zeggen dat een priest makkelijk spelen, ik was laatst in Stonetalon aan het questen, en die vriend van mij was net gelogd, komt er ineens een lvl 25 pally bacstabben (had 90% health en 20% mana ongeveer) gevecht duurde best lang uiteindlijk had ik wel verloren helaas, maar met full HP + mana weet ik zeker dat ik gewonnen had.
mijn corpse lag vlak naast de GY, dus gelijk terug lopen, probeerden een beetje the chargen, maar toen kwam die pally alweer terug, weer in gevecht, ik had de overhand toen er ineens een lvl ?? (gok rond de 50 ) aankwam holen, boom ik dood. (was van dezelfde guild overigens)
vond het zelf een nogal lame, was opzich best een leuk gevecht, maar ze bleven maar door ganken op mij en andere die voorbij kwamen,
toen maar even met mijn lvl 60 mage ingelogd. die stond in ogrimmar, dus in de Guildchat zeg ik Gankin Time, zegt de GL goed ik ga met je mee

(hijs een lvl 60 orc rogue)
toen met zijn 2 en die pally en warrior 15 a 20 min ganked, en toen gingen ze maar ressen bij de GY.
en weer fijn questen met priestje
tot slot, Shadow Priest bevalt me heel erg goed ook in duels is het goed te doen, voor zover dit lvl.
[
Voor 54% gewijzigd door
Valkyre op 29-05-2006 14:44
]