Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Chubz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:35:
[...]

dan willen mensen je wel als healer ;p
Tja zowel mijn Priest als Paladin zijn beide holy, en ik ben altijd healbot. Maar dat betekend niet dat ik dat altijd leuk moet vinden.

Gelukkig zit ik in een dermate leuke guild dat ik ook geregeld kan offtanken etc.

Needless to say. Ik ga eigenlijk alleen maar in Guild raids op stap. Ik heb het wel gehad met die PUGs.

[ Voor 13% gewijzigd door SandsOfArrakis op 27-05-2006 10:54 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54

Japser

Jeej!

Iemand enig idee hoe ik deze quest serie kan starten? http://www.thottbot.com/?qu=8416

Ik kan maar niet tegen die priest praten. En men zegt dat je in SW in de cathedral tegen de pala trainer moet aanlullen maar die heeft verder niks te melden m.b.t. bovenstaande quest. Kan het zijn omdat ik al lvl 60 ben dat ik de quest niet meer kan doen? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Japser schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:06:
Iemand enig idee hoe ik deze quest serie kan starten? http://www.thottbot.com/?qu=8416

Ik kan maar niet tegen die priest praten. En men zegt dat je in SW in de cathedral tegen de pala trainer moet aanlullen maar die heeft verder niks te melden m.b.t. bovenstaande quest. Kan het zijn omdat ik al lvl 60 ben dat ik de quest niet meer kan doen? Nee toch?
Probeer http://wow.allakhazam.com anders :) Die heeft het beter voor elkaar qua quests dan thottbot.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
i kill a yeti in the morning i kill a yeti in a day i kill a yeti in the morning because a yeti is GAY, moest net 3 uur lang op yetis inhakken voor een stomme quest om een rod te vinden :S toen verzon ik dit maar toen ik aant hakken was:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
weet iemand een manier om je rep te boosten by de Bloodclan Buccaneers (of hoe die ook mogen ehten, zit op mijn werk kan het niet nakijken) die lui die rond Booty BaY wonen.

Ik heb daar bewust alle quests overgeslagen die je REP zwaar naar beneden halen, want ik wil honored ofzo worden bij hen (vraag niet waarom, gewoon zin in, en je krijgt een leuk hoedje ofzo)

anyway, je kan Booty Bay goblins gaan killen, maar is er nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
mn eerste deel van heroism binnen, de bracers :)

De drop chance van [Silithus Venom Sample] zuigt wel hard imo :(
Maargoed, niets aan te doen. Was gister 58 gelvlt, en nu alweer halverwege voor lvl 59 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:29
Btw.. Ik ben een warlock en ben nu dus mn dreadmist setje aan het verzamelen.. Als ik dus ga questen om die te upgraden naar deathmist, heb ik dan epic items? Of is deathmist ook blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 08:25
cls schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:11:
Btw.. Ik ben een warlock en ben nu dus mn dreadmist setje aan het verzamelen.. Als ik dus ga questen om die te upgraden naar deathmist, heb ik dan epic items? Of is deathmist ook blue?
een paar setitems zijn epic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
BootVluchteling schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:15:
[...]

een paar setitems zijn epic..
Ik zie het nu idd:
http://www.wow-loot.com/warlock.htm#set2

4 van de 8 setitems zijn epic: head,chest,feet,hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Bleh, constant 1600-1800 ms tegenwoordig, weet zeker dat het niet aan mij ligt. Hun site ligt er ook weer uit dus daar heb ik ook niks aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Toch maar besloten om mijn epic setje aan de boom te hangen en WoW te stoppen. Vooral nu ik weer een vriendin heb en het niet meer kan opbrengen om zo vaak te raiden. Tevens heb ik al een paar weken niet meer echt GeWoW'ed en mis het niet eens.

/exit :>

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Imodium schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:08:
Toch maar besloten om mijn epic setje aan de boom te hangen en WoW te stoppen. Vooral nu ik weer een vriendin heb en het niet meer kan opbrengen om zo vaak te raiden. Tevens heb ik al een paar weken niet meer echt GeWoW'ed en mis het niet eens.

tot over een paar weken (of anders bij de expansion) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Viggen schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:37:
[...]

tot over een paar weken (of anders bij de expansion) ;) :P
Mwah, ik ga mijn account verkopen dus dat zal lastig gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Imodium schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:40:
[...]

Mwah, ik ga mijn account verkopen dus dat zal lastig gaan :)
mja, laatst nog weer iemand gezien die al z'n chars enzo al had gedelete en na een half jaar toch terug kwam ;) :P

en ik zal 't onthouden als ik je chars tegenkom op Outland (lijkt me dat je ook getransferd bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Imodium schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:08:

Succes! Ik heb het ook geprobeerd!
Maar zelfs Oblivion of UT2k4 (wat ik al 6 jaar speelde,UT99 meegeteld) hebben het uiteindelijk niet van WoW kunnen winnen.
Geloof me! Je komt echt terug, zoniet; heel knap!

Waarom freeze je je account niet gewoon een tijdje? Las je een zomerstop in.. na de zomer is er weer zo veel nieuws te ontdekken dat je je weer prima kunt vermaken.

Ook kan ik een persoon die zelfs een tijde met parental control heeft gespeeld.. :P kon die echt maar 2 uurtjes per dag, haha. (was ik niet btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Heheh, klopt, World of Warcraft is zeer verslavend.

Ben persoonlijk in februari 2006 gestopt, na 7 maanden ge-raid te hebben. Maar naarmate er iedere keer nieuwe elementen toegevoegd worden begint het steeds meer te prikkelen... heb besloten dit weekend toch maar weer te gaan spelen, niet raiden in ieder geval, daar heb ik de tijd niet meer voor, maar gewoon lekker verder met mijn lvl40 priest.

Mijn hoofdcharacter is een lvl60 hunter overigens... maar naast raiden valt daar niet veel meer mee te doen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Mwah, ik heb niet zo heel veel geld op het moment als mijn vriendin straks geslaagd is wil ik iets leuks voor haar kopen, dus vandaar ook :+

En ik ga WoW denk ik niet eens vervangen door een ander spel, zit nauwelijks achter de computer de laatste tijd..nee, ik ga toch voor de verkoop. Ik heb al ruim 140+ dagen in game /played erop zitten dus meer dan genoeg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Imodium schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:07:
Mwah, ik heb niet zo heel veel geld op het moment als mijn vriendin straks geslaagd is wil ik iets leuks voor haar kopen, dus vandaar ook :+

En ik ga WoW denk ik niet eens vervangen door een ander spel, zit nauwelijks achter de computer de laatste tijd..nee, ik ga toch voor de verkoop. Ik heb al ruim 140+ dagen in game /played erop zitten dus meer dan genoeg :Y)
Jammer, dit jaar al meerdere mensen zien stoppen en na 3 maanden zien terugkomen :) Maar sommigen kunnen echt van de verslaving afkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ik stopte in februari en toen benk tog maar weer terug te komen ^^ der is geen game zoals
WoW de laatste maanden zat ik me te vervelen en beetje met photoshop te kloten:S want ik had geen game zoals WoW :( te verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 10:05

GG85

.......

Heb gisteren de Auctioneer mod ontdekt, heb nu binnen een dag al 34 gold verdient met m'n lvl 13 alt (begonnen met 80 silver :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 80011 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:59:
Heheh, klopt, World of Warcraft is zeer verslavend.

Ben persoonlijk in februari 2006 gestopt, na 7 maanden ge-raid te hebben. Maar naarmate er iedere keer nieuwe elementen toegevoegd worden begint het steeds meer te prikkelen... heb besloten dit weekend toch maar weer te gaan spelen, niet raiden in ieder geval, daar heb ik de tijd niet meer voor, maar gewoon lekker verder met mijn lvl40 priest.
.
grappig
als je niet gaat raiden, wat voor nieuwe elementen zijn er dan ingestopt :?
Het enige wat ik kan bedenken voor niet raiders is de tier0,5 spullen en de 5man instances (:()

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
heuveltje schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:45:
[...]

grappig
Het enige wat ik kan bedenken voor niet raiders is de tier0,5 spullen en de 5man instances (:()
De hele silithus-quest-berg, bergen reputatie-content, pfff, nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

[...]

grappig
Tegen die tijd zal de expansion er ook al wel zijn, dus nieuw ras + nieuw starters area + nieuwe quests die met de expansion meekomen. Lvl cap is okmhoog, dus daar zullen ook wel weer nieuwe questjes voor te vinden zijn lijkt mij, inclusief nieuwe 5 man instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
D'r zit zeker niemand op Arathor? Ik zoek namelijk een nieuwe guild :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 27-05-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

cls schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:00:
D'r zit zeker niemand op Arathor? Ik zoek namelijk een nieuwe guild :Y)
<<--Arathor Maar we zitten redelijk vol bij Velvet Glove. Class/lvl/gear? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

[...]

grappig
Naast de punten welke de bovenstaande personen genoemd hebben heb je als priest bijvoorbeeld ook de nieuwe talent trees, zoals je zelf al noemt de tier 0.5 set, en tegen de tijd dat ik daar een beetje van kan genieten (ja ik ga niet zo snel :) ) is 1.12 ook al weer uit met grote PvP veranderingen als we blizzard mogen geloven.

En ik heb er overigens veel plezier in om met vrienden non-raid instances te doorlopen met Ventrillo aan. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 80011 op 27-05-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:08:
[...]

<<--Arathor Maar we zitten redelijk vol bij Velvet Glove. Class/lvl/gear? ;)
Level56 Warlock maar geef me 3 dagen en ik ben 60 :) MD/Ruin built (kwas eerst sm/ruin daarna firemancer maar toch maar een respec voor PvE ownage)... M'n gear is nu redelijk crap (ben bezig met het verzamelen van dreadmist) maar dat is omdat ik dus nog geen high level instances heb gedaan :) Heb ZAT tijd, na school elke dag wel 5+ uur dus dat zit wel snor voor raids bijv :)

[ Voor 28% gewijzigd door danslo op 27-05-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
GG85 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:59:
Heb gisteren de Auctioneer mod ontdekt, heb nu binnen een dag al 34 gold verdient met m'n lvl 13 alt (begonnen met 80 silver :p)
Hoe?
Vertel me je geheim :P

* rakkertje zit in geldnood atm :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 31-05 10:05

GG85

.......

Beetje slim hadelen en alles in de gaten houden :), en die mod maakt dat wel heel makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 13:40

Wiebbe

<none />

no offense, maar als je toch tijd gaat steken in gear verzamelen, verzamel dan ZEKER niet dreadmist. Dreadmist zelf is echt een nutteloze set voor een warlock.

Het enige waar het nu redelijk nuttig voor is is om ze om te vormen naar Dungeon 2. Maar de items die het echt waard zijn kan je kan makkelijk vervanging voor minder met +spell of +shadow damage.

Paar voorbeeldjes:

Shroud of the Nathrezim

Anastari Heirloom

Maleki's Footwraps

Sacred Cloth Leggings

Thuzadin Sash

Dit zijn allemaal items die imho al beter zijn dan crapmist, en zeer makkelijk te farmen in Stratholme. (waar je sowieso komt voor Dreadmist items..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Rakkerzero schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:48:
[...]

Hoe?
Vertel me je geheim :P

* rakkertje zit in geldnood atm :(
http://www.curse-gaming.c...ons-146-1-auctioneer.html
It provides you with methods to identify the bargains at the auction house (the percentless and bidbroker commands) by identifying price trends and then finding items that will buyout or bidout for less than the trend data suggests should be it's correct price. By identifying these items, you can play the market. Buying low and then relisting at the market norm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 08:49
Heb mn mage toch maar laten zitten, ze was lvl 9, maar zat op een andere realm dan mn main omdat ik eens Alliance wilde proberen. Mja, nu toch maar gewoon een alt aangemaakt op mn main realm, een Tauren Druid. Opzich wel een leuke class omdat het van alles een beetje is. Waarom ik toch liever op realm van mn main zit, is om de reden dat ik er gelijk gold heen kon sturen en 4x 14slots bags, toch wel zo handig. En op de andere realm was het nogal saai als je er niemand van kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

MST_Morpheus schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:33:
[...]

Zelfde reden waarom mensen liever een resto druid of een holy priest hebben.. Als je kan healen, dan heal je :/
Ik heb gisteren in een 5-man LBRS party gehealt :) Vond het best aardig, een Shammy die kan healing als enige in een party.

Snap niet dat mensen die Priest / Shaman / Paladin / Druid rolled, altijd binnen de korste keren anti-heal zijn. Ik vind het eigenlijk wel leuk om gewaardeerd te worden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Snappie88 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:27:
[...]

Ik heb gisteren in een 5-man LBRS party gehealt :) Vond het best aardig, een Shammy die kan healing als enige in een party.

Snap niet dat mensen die Priest / Shaman / Paladin / Druid rolled, altijd binnen de korste keren anti-heal zijn. Ik vind het eigenlijk wel leuk om gewaardeerd te worden.
Vind healen in raids nog steeds het leukst op me druid :)

btw, niet gemigrate of oude sig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Snappie88 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:27:
[...]

Kom zojust ook uit Uldaman, werd /w in Brill of ik mee wou gaan.
Ik ben ele/ench specced om sneller te lvlen, maar ondanks dat ik geen 1 punt in resto heb zitten kun ik toch echt goed healen.
Ik vind het wel leuk 5 man healen, poison cleanen, totum hier totum daar en dan daarnaast ook nog een beetje meehakken WF proc, flurry, dan met ES rank 1 weer een caster stoppen.. pats ClearCast nouja dan maar een ES rank 6 er tegenaan :P 500 crit.

Je staat echt niet boven in de DPSmeter, maar iedereen waardeerd je wel enorm.
- ze blijven leven
- worden gerezzed
- krijgen geen spells op hun dak (ES, grounding)
- hoeven niet achter elke wegrennende mob aan (FS, earthbind)
- krijgen str, agi, WF, healingstream totums
- curse en poison worden gecleaned

* Predje is een happy shaman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kan iemand mij vertellen welke stats het belangrijkst zijn voor een Druid?
En hoe is een Druid in PvP?

Er zijn volgens mij niet veel druids, dus ik weer er niet zoveel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

superbassie schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:05:

Valt te bezien:

Balance druid : Stamina/Int en +spelldamage
Feral druid : Stamina/Strenght/Agility
Restoration druid : Intellect/mana per 5

En een druid kan heel sterk zijn in pvp, maar is opnieuw te zien hoe je specced bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
oeh! oeh! oeh!

Gates van AQ worden NU geopend op Xavius \o/

edit:
Nog leuk wat rep kunnen farmen. Maar doordat de opening geheim gehouden werd (nieamnd behalve 1 alliance guild wist het) was de opkomst niet groot, was iig wel leuk dat ik erbij was :)

Maartoch, het is een server event. Iedereen versus mobs. Maar toch moet de meest 'elite' en best uitgeruste guild weer iedereen lopen ganken. Jammer :(

[ Voor 75% gewijzigd door addictive op 28-05-2006 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Imodium schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:07:

Ojee kijkt uit wat je nu gaat doen, want wat ik hier hoor is het volgende:
Gek op een meid, voor de rest wil je alles vergeten...opeens is het over en merk je da je een aantal erg leuke dingen heb "gedumpt". Erg of topic, maar denk er wel aan, je zal neit de eerste zijn. :)

Ontopic:
Ik heb staff of westfall en heb zojuist een staff (of acroabtic) gekocht voor 1.5G, heeft geen spirit enzo maar wel +20 frost damage. De ene zegt niet zo een goede koop de andere zegt, wel goede aankoop vooral in partys. Wat denken julie? Ik zelf denk staff of westfall for solo, andere voor instance/party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Weet iemand of er binnenkort nieuwe releams bijkomen? Of welk releam het nieuwst is? Zit er hard over na te denken om weer te beginnen :+
Maar heb geen zin om op een server te beginnen waar iedereen al in mc/bwl epics rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 13:58

Bezulba

Formerly known as Eendje

hebben meer mensen last van het feit dat als je cosmos gebruikt dat je in de grote steden constant disconnect en nixs kan doen?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 13:56

Phydomir

Dennis

eendje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:30:
hebben meer mensen last van het feit dat als je cosmos gebruikt dat je in de grote steden constant disconnect en nixs kan doen?
Gebruik zelf ook Cosmos en heb nergens last van.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 104748 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:10:
[...]

Ojee kijkt uit wat je nu gaat doen, want wat ik hier hoor is het volgende:
Gek op een meid, voor de rest wil je alles vergeten...opeens is het over en merk je da je een aantal erg leuke dingen heb "gedumpt". Erg of topic, maar denk er wel aan, je zal neit de eerste zijn. :)

Ontopic:
Ik heb staff of westfall en heb zojuist een staff (of acroabtic) gekocht voor 1.5G, heeft geen spirit enzo maar wel +20 frost damage. De ene zegt niet zo een goede koop de andere zegt, wel goede aankoop vooral in partys. Wat denken julie? Ik zelf denk staff of westfall for solo, andere voor instance/party.
Mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Zo m'n eerste MC run met m'n druid, in crappy gear :P

Maar ja, moet eigenlijk alleen mee voor decursing, guild waar ik mee ga kregen de meeste bosses met 26 man al plat :P (maar ging dus mis door de curses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
addictive schreef op zondag 28 mei 2006 @ 04:31:
oeh! oeh! oeh!

edit:
Nog leuk wat rep kunnen farmen. Maar doordat de opening geheim gehouden werd (nieamnd behalve 1 alliance guild wist het) was de opkomst niet groot, was iig wel leuk dat ik erbij was :)

Maartoch, het is een server event. Iedereen versus mobs. Maar toch moet de meest 'elite' en best uitgeruste guild weer iedereen lopen ganken. Jammer :(
Cool, jammer dat niet meer Xavius speel. Niet dat ik me op Boulderfist niet vermaakt hoor, want daar is het ook erg leuk. Tauren druid ftw. 8)

Jij gaat lekker met de lvls :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Zo, gisteren de bom een beetje gebarst, met als resultaat dat Affliction nu dood is :(

Maarrrr samen met de oude raiderscore van Affliction, en van Malediction (de andere goeie Horde guild op Genjuros) hebben we een nieuwe pure raid guild opgericht, Original Sin. Eindelijk even 45 mensen met allemaal dezelfde gedachten en wensen, puur top end raiden en een van de beste guilds in Europa worden :)
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat lukken, vandaag gelijk maar even door AQ40 heen walsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 16:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wat voor classes zijn er nog nodig op xavius??
zoek nog goeie realm voor een horde char :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Cool, jammer dat niet meer Xavius speel. Niet dat ik me op Boulderfist niet vermaakt hoor, want daar is het ook erg leuk. Tauren druid ftw. 8)

Jij gaat lekker met de lvls :P
ja Xavius gaat lekker hoor :)
Ben nu 10k exp van 59 af.
Als ik goed mn best doe ben ik vannacht nog 60 :o :D
TepelStreeltje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:33:
wat voor classes zijn er nog nodig op xavius??
zoek nog goeie realm voor een horde char :)
Druids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 16:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hehe, had al drood gemaakt daar. Chiel (ff geen zin om creatief te doen, dus gewoon men eigen naam)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Anoniem: 114195 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:32:
Zo, gisteren de bom een beetje gebarst, met als resultaat dat Affliction nu dood is :(

Maarrrr samen met de oude raiderscore van Affliction, en van Malediction (de andere goeie Horde guild op Genjuros) hebben we een nieuwe pure raid guild opgericht, Original Sin. Eindelijk even 45 mensen met allemaal dezelfde gedachten en wensen, puur top end raiden en een van de beste guilds in Europa worden :)
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat lukken, vandaag gelijk maar even door AQ40 heen walsen.
Jammer om te horen, die wav van jullie toen cthun neer ging was genieten :) Suc6 met nieuwe guild!

Deze dus: http://bdn.asobrain.com/nailz/cthundown.mp3 :)

[ Voor 5% gewijzigd door SouLmaN op 28-05-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
eendje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:30:
enige waar ik last van heb als het savonds druk is dan ga ik echt heel erg laggen:S en als ik dan restart valt t weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
TepelStreeltje schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:45:
hehe, had al drood gemaakt daar. Chiel (ff geen zin om creatief te doen, dus gewoon men eigen naam)
ga je weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 18:51

jjwa

CZ3 tentmuis

Ben zelf nu zo'n twee weken weer actief aan het spelen na zo'n anderhalve maand inactive. Meest jammere is nog dat ik nu al twee weken actief elke dag aan´t PvPen ben, op een paar instance runs na, en nog steeds een rank lager ben dan voordat ik stopte :(. Had gehoopt de epic PvP mount te kunnen halen, maar het ziet er naar uit dat ik maar gewoon 900G moet gaan neerleggen.

Wat gear betreft besloten dat de Magister set waardeloos is (tier 0), en de tier 0.5 set, Sorcere, best aardig is om een paar delen van te gebruiken. De bracers zijn het 1e deel uit de upgrade-chain, alleen die zijn weer zo gruwelijk slecht te krijgen :(. Nu maar hopen dat ik een stuk meer geluk heb in de komende ZG runs dan tot nu toe (4 runs en enige wat ik kreeg was een random green en een repair bill).

Voor stats, zie Carnage zijn post. In PvP zijn druids in WSG vaak flag-cappers, en samen met rogues kunnen ze mooi stealth teams vormen. Echt killers heb ik het nooit gevonden in PvP, maar als beer kunnen ze aardig wat klappen vangen.

Druids zijn er inderdaad niet zo heel veel, wat een goeie reden is om een druid te gaan spelen, tov bijvoorbeeld een hunter wat zo vreselijk veel mensen zijn. Hou wel in de achterhoofd dat als je endgame wilt spelen met een druid, er meestal van je verwacht wordt dat je Resto specced, de healing-kant. Heeft je guild al heel veel druids of heel veel healers kan je misschien feral gaan, maar aangezien druids niet algemeen zijn moet je daar maar niet van uitgaan.

Mocht je feral gaan, zal het trouwens niet makkelijk wezen qua gear, omdat je bijvoorbeeld geen rogue sets kan dragen, en rogues voorrang kunnen krijgen op items die jij net zo goed kan gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door jjwa op 28-05-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ben op zoek naar een paar leuke Druid Macro's

IK had al deze Priest macro omgebouwd tot druid macro:
code:
1
/script if (IsAltKeyDown()) then TargetUnit("player"); CastSpellByName("Healing Touch(Rank 4)"); else if (UnitIsFriend("player","target")) then CastSpellByName("Healing Touch (Rank 4)"); SendChatMessage("* Incoming healing for [ %t ]", "PARTY"); end; end;

Welke zijn nog meer handig?? Op WoW forum kan ik niks vinden over druid macro's

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 28-05-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Rakkerzero schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:44:

code:
1
/script if (IsAltKeyDown()) then TargetUnit("player"); CastSpellByName("Healing Touch(Rank 4)"); else if (UnitIsFriend("player","target")) then CastSpellByName("Healing Touch (Rank 4)"); SendChatMessage("* Incoming healing for [ %t ]", "PARTY"); end; end;

Check http://forums.worldofwarc...75723&p=1&tmp=1#post75723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op zondag 28 mei 2006 @ 04:31:
oeh! oeh! oeh!

edit:

ik hoorde het toen ik zat te grinden in winterspring.. vond het wel gescheten.. kan ik eindelijk voor achtelijk veel geld mn ring met nature res verkopen.. als ik dit doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
_/-\o_ Dat wordt mijn macro's etc.. ingame ff opruimen/toevoegen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 28-05-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023

Feral druids zijn het beste in PvP...alleen het duurt enorm lang voor je de goede items hebt. Ze droppen niet in MC, slechts sporadisch dropt er wat in AQ en BWL, verder is de Marshal-set ook wel redelijk goed.
Als feral druid zul je het in het begin best moeilijk hebben in PvP...maar als je eenmaal 1200-1300 AP hebt, 27-28% crit chance, 2500-2600 armor en 4500 - 4600 HP in catform, dan ben je in PvP zeer sterk.
De meest voorkomende feral build is 14/32/5

Aangezien het enorm moeilijk is om de hierboven genoemde stats te krijgen, gaan veel PvP druids eerst voor 0/30/21, met instant-heal kun je in PvP goed meedoen, als je dan na verloop van tijd de goede items vind voor feral, kun je alsnog respeccen.
Ander nadeel van feral is dat je moeilijk aan een guild komt, gelukkig zit ik in een guild waarin een feral druid zeer wordt gewaardeerd, vooral LotP is voor rogues, hunters en mages best een krachtige boost. Alleen er blijven plaatsen in MC en BWL waarin je toch echt moet healen, helaas, maar dat komt vooral omdat Blizzard weigert goede feral druid itemsets (met fire/shadow resistance) uit te geven. Maar ergens misschien toch wel begrijpelijk, want anders worden rogues helemaal nutteloos en overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thnx voor de tips over Druids mensen :)
Heb inmiddels ook bearform en het is wel een leuke class tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

Janspj schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:20:
Weet iemand of er binnenkort nieuwe releams bijkomen? Of welk releam het nieuwst is? Zit er hard over na te denken om weer te beginnen :+
Maar heb geen zin om op een server te beginnen waar iedereen al in mc/bwl epics rondloopt.
zo dacht ik er ook over, dus vanmiddag een char gemaakt op de kilrogg server (de enige normal/pve realm met de status op "recommended"). nu, vroeg in de avond, het bericht
Killrogg is full
position in queue: 89
8)7 hoog tijd voor nieuwe non-transfer realms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Werkt de oude exploit eigenlijk nog, die waarmee je een buff in Sen'jin Village kon halen waardoor je ghosts zag. Maar deze liet ook de ghosts zien bij scholomance waardoor je die recepten (major mana etc) kon kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

Zucht, wat is Huhuran toch een cockblock he :/
Puur en alleen een resistance fight en heeft niks met skill of tactics te maken :(

Zit je daar... met een raid die net aan de ~120 NR buffed komt tegen de 26% van Huhuran aan te hikken :)
Tank krijgt gewoon teveel poison op zn klep en de DPS valt natuurlijk ook als bosjes neer.
Zodra we eindelijk die NR hebben is dat ook weer klaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 11:37
QuarK schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:57:
Werkt de oude exploit eigenlijk nog, die waarmee je een buff in Sen'jin Village kon halen waardoor je ghosts zag. Maar deze liet ook de ghosts zien bij scholomance waardoor je die recepten (major mana etc) kon kopen..
Dacht het niet, ooit gelezen te hebben op allakhazam..

Thinking of which.. Nu met die baron 45 min questgiver heb je ook zo'n item waarmee je ghosts kan zien, ik vraag me af of die wel werkt, zullen ze echt wel fixen neem ik aan :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113525

RaseriaN schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:48:
Zucht, wat is Huhuran toch een cockblock he :/
Puur en alleen een resistance fight en heeft niks met skill of tactics te maken :(

Zit je daar... met een raid die net aan de ~120 NR buffed komt tegen de 26% van Huhuran aan te hikken :)
Tank krijgt gewoon teveel poison op zn klep en de DPS valt natuurlijk ook als bosjes neer.
Zodra we eindelijk die NR hebben is dat ook weer klaar :/
Yup wij zitten ook al 2 weken bij huhuran nu, meestal mensen in de wall wel rond de 200 nr, maar toch gaat het steeds fout;(

We voelen ons echt radeloos atm, 3x 11% wipe.. zelf denken we dat we te gimped zijn en daardoor DPS missen die we de laatste 10% nodig hebben.

Meestal begint het met 2 warriors die down gaan van de wall, mages(iceblock) springen nog wel even bij maar dan is et gedaan rond de 11%...
Misschien dan iemand nog tips heeft voor de laatsts 10%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:10:
[...]
Ik ben dus een mage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Gelijk maar een goed begin voor Original Sin:

Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/9866/zgtiger7ck.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
gratz. nice mount..!

uhm,

om 23.10 uur xavius server time is het gebeurt.. Blondje is 60 gedingt.. gelijk mc attuned, ben bij crumbled up note van ony.. alles komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:41:
gratz. nice mount..!

uhm,

om 23.10 uur xavius server time is het gebeurt.. Blondje is 60 gedingt.. gelijk mc attuned, ben bij crumbled up note van ony.. alles komt goed :)
grats!

Ik ben nu halverwege lvl 60 :)

MC attunement quest had ik al op lvl 54 afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ben Pixel (mn oude Xavius troll mage) voorbij gegaan met lvlen :D
Ik ben nu lvl 28 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Vandaag eindelijk als 1e alliance side viscidus down, en daarmee AQ40 gecleared \o/

Dropte

Scarab Brooch
Binds when picked up
Unique
Trinket Miscellaneous
Requires Level 60
Use: Your magical heals provide the target with a shield that absorbs damage equal to 15% of the amount healed for 30 seconds.

Qiraji Bindings of Dominance
Qiraji Bindings of Command

voor ons :) . Moet zeggen als je eenmaal de tactiek door heb dat hij best wel meevalt, hadden gister onze tactiek drastisch veranderd en dat werkte perfect.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz gisteren Sartura Kill gemist omdat ik beloofd had wat vrienden op Bloodscalp te helpen ;(

naja iig heeft me rogue nu de Dal Rend mainhand, gelijk maar even +15 agi op laten zetten en nu even farmen voor de offhand ^^

dmg range en speed zijn exact gelijk aan Sword of Zeal (welke ik had met +4dmg) naja met de offhand erbij straks hoef ik pas te vervangen als me rogue MC/Ony gaat ^^

Vish'kag en Bruatlity Blade :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 10:59

chromeeh

the Gnome

Hmmm King Mukla lvl 51 Elite (STV) is een grote stugge aap :/
Gisteren tot 2% gekregen :*)
Pet gaat dood, je krijgt ineens aggro en dan is het bye bye :'( :'(
En je kunt 'm niet fear'en... Voordeel is wel als je op het strand vecht dta je de zee in kunt rennen als het echt dreigt mis te gaan :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
QuarK schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:57:
Neej das gefixed in 1.10, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

eindelijk ben ik klaar met cenarion circle repgrinden.

eindelijk exalted, zou eens tijd worden :P

vanavond weer twin emps, hopelijk zijn er wel mensen te porren anders ga ik huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op maandag 29 mei 2006 @ 01:17:
[...]

grats!

Ik ben nu halverwege lvl 60 :)

MC attunement quest had ik al op lvl 54 afgerond :)
ik was echt verbaasd hoe snel ik dat laatste level was gegained.. was met dik 1 dag klaar. uurtje of 6 werk.. vorige chars heb ik allemaal in instances laten dingen.. deze ook, maar alleen de laatste 10%..

scholomance 5 man is trouwens kut met peren..

is het anders te doen dan een groep pet priest, paladin (/shaman) mage,lock (ik) en warrior..?

ideale party mijn inziens is mage, rogue, priest, pally, warrior... maarja.. ik heb mn warlock nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Rakkerzero schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:44:

code:
1

Ah heerlijk... heal spam...

Waarom denken mensen dat het nuttig is om alle te casten spells te verkondigen?

Ooit eens met een mage in een groep gezeten die werkelijk voor elke spell zo'n aankondig macro had.. Hij kon het niet uitzetten dus was het /leave /bye

Kon geen guild/party/private chat meer lezen (heb ik in 1 venster) en had ook geen zin om voor zo'n aap mn chat vensters aan te gaan passen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Anoniem: 113525 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:06:
[...]

Yup wij zitten ook al 2 weken bij huhuran nu, meestal mensen in de wall wel rond de 200 nr, maar toch gaat het steeds fout;(

We voelen ons echt radeloos atm, 3x 11% wipe.. zelf denken we dat we te gimped zijn en daardoor DPS missen die we de laatste 10% nodig hebben.

Meestal begint het met 2 warriors die down gaan van de wall, mages(iceblock) springen nog wel even bij maar dan is et gedaan rond de 11%...
Misschien dan iemand nog tips heeft voor de laatsts 10%?
Wij zitten er ook al anderhalve week op de wipen. Onze meatwall hebben allemaal 200+ NR. Maar de switch van tanks gaat totaal niet goed, dus op begeven moment heeft onze MT 9 dots opzich wat haast niet valt te healen als een priest.

Welke tactics gebruiken jullie eigenlijk ? wij gaan volgende keer gewoon zonder switch tryen , gewoon nuken en kijken of we MT kunnen levend houden tot 30 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
Anoniem: 98940 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:23:
[...]

Wij zitten er ook al anderhalve week op de wipen. Onze meatwall hebben allemaal 200+ NR. Maar de switch van tanks gaat totaal niet goed, dus op begeven moment heeft onze MT 9 dots opzich wat haast niet valt te healen als een priest.

Welke tactics gebruiken jullie eigenlijk ? wij gaan volgende keer gewoon zonder switch tryen , gewoon nuken en kijken of we MT kunnen levend houden tot 30 %.
Zijn jullie horde of alliance? als alliance kan je een tank transitie forcen door de tank die 3/4 debuffs heeft Blessing of Protection te geven.

Als horde kan je een grounding totem neer flikkeren want die absorbed die dots.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 15:46

DinX

Motormuis

Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:22:
[...]

Ah heerlijk... heal spam...

Waarom denken mensen dat het nuttig is om alle te casten spells te verkondigen?

Ooit eens met een mage in een groep gezeten die werkelijk voor elke spell zo'n aankondig macro had.. Hij kon het niet uitzetten dus was het /leave /bye

Kon geen guild/party/private chat meer lezen (heb ik in 1 venster) en had ook geen zin om voor zo'n aap mn chat vensters aan te gaan passen.
Moet er niet aan denken dat elke priest/druid/pala zo'n ding aan heeft staan in raids.

:X

Zu wat geven als je aant flashheal-spammen bent :X

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

[...]

Onze MT switch gaat gelukkig heel erg goed, we hebben 4 warriors die totaal op elkaar zijn ingespeeld (ie. sinds MC speelt deze group al samen) en we doen eigenlijk rustige DPS/Damage tot 30% en zorgen dat mensen hun mana een beetje sparen om zo op 30% de 'zerg' te starten.

Gaat goed, totdat de tanks omvallen door te weinig NR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Alliance , wij doen ook die blessing of protection maar die dot blijft gewoon door gaan en onze OT krijgt geen agro. Alleen onze MT is prot specd daardoor kan het ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 22:55
Ik ben dus van plan vanavond een nieuwe char te starten.

Nu twijfel ik tussen een warlock en een warrior.
Ik weet wel dat ik een gnome wil worden. (Geen pink hair).

Gnome in full armor is wel gaaf om te zien, vooral die pvp sets.

Warriors kunnen best dikke damage doen maar om dat te kunnen doen ben je afhankelijk van je gear. Voordat je die hebt ben je wel even zoet heb ik gehoord. 1 op 1 ben je ook niet al te sterk als het aankomt op world pvp. In een group ben je volgens mij weer wel sterk. Bij warrior heb je wel weer de uitdaging om te kunnen tanken en aggro te houden tijdens raids.

Warlocks zijn 1 op 1 weer sterk,. Minder gear afhankelijk en een goedkope mount op level 40. Je kan soulstones en dergelijke maken waardoor je het lang kan volhouden solo.

Moeilijke keuze op dit moment.
Iemand nog meer voor of nadelen om voor warlock of warrior te gaan?

Ik wil eigenlijk vanaf het begin af aan redelijke damage kunnen doen, vandaar dat ik op dit moment meer zie in een warlock ipv een warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:50

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

MysticSnake schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:43:
[...]

[...]

maar als je eenmaal 1200-1300 AP hebt, 27-28% crit chance, 2500-2600 armor en 4500 - 4600 HP in catform, dan ben je in PvP zeer sterk.
Dat wil ik geloven ja :D

Dat doet de gemiddelde rogue je niet na en die zijn al aardig sterk in pvp :')

[ Voor 29% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-05-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

vrijdag en zondag avond zijn we lekker aan het wipen geweest op veal. Vrijdag hadden we maar 4 rogues waarvan 2 nog geen mc gear hadden dus toen kwamen we tot max 10%. Gister gelukkig 6 rogues waarvan 3 met goeie gear. Helaas hadden we toch nog 2 x een wipe gehad op 1% bij de 2e wipe duurde die 1% zo ontzettend lang, we hadden ook nog aardig wat mensen over dus ik dacht dat we het wel gingen halen maar helaas toch niet als eenmaal de laatste tank dood is gaat die wipe zo ontzettend snel.
Gelukkig heb je wel als je hem op 1% krijgt het idee dat ie te doen is. De tank switches gaan nu bijna perfect allleen van 1 naar 2 wil nr 3 wel eens agro overnemen en dan gaat het net te rommelig kwa healing en wil er wel eens een tank sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben ook weer druk bezig geweest met WoW sinds tijden.
Heb wel een respec gedaan op BM om zo te kunnen solo'en.
Nu wil ik de rest van de punten in MM stoppen alleen weet ik niet wat een goede build is.
Hebben jullie nog ideeen ? Mijn Char is nu: http://wow.allakhazam.com/profile.html?853684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:32:

Warriors kunnen best dikke damage doen maar om dat te kunnen doen ben je afhankelijk van je gear. Voordat je die hebt ben je wel even zoet heb ik gehoord. 1 op 1 ben je ook niet al te sterk als het aankomt op world pvp. In een group ben je volgens mij weer wel sterk. Bij warrior heb je wel weer de uitdaging om te kunnen tanken en aggro te houden tijdens raids.

Warlocks zijn 1 op 1 weer sterk,. Minder gear afhankelijk en een goedkope mount op level 40. Je kan soulstones en dergelijke maken waardoor je het lang kan volhouden solo.

Ik wil eigenlijk vanaf het begin af aan redelijke damage kunnen doen, vandaar dat ik op dit moment meer zie in een warlock ipv een warrior.
Als het je gaat om PvP'en en daar maximaal plezier uit wilt halen, ga dan niet voor een warlock. Ja hij is best sterk, maar heeft ook heel veel frustraties als het om BG's gaat. Denk aan soulshards (die komen niet uit de lucht vallen), flinke downtime na deaths en verdwijnende demons.

Het leuke aan warriors, rogues en dergelijke classes is dat ze niet mana/pet/shard/etc afhankelijk zijn, dus altijd lekker door kunnen rammen met minimale downtime.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:45:
[...]
Als het je gaat om PvP'en en daar maximaal plezier uit wilt halen, ga dan niet voor een warlock. Ja hij is best sterk, maar heeft ook heel veel frustraties als het om BG's gaat. Denk aan soulshards (die komen niet uit de lucht vallen), flinke downtime na deaths en verdwijnende demons.
Ik denk inderdaad dat ik meer zal pvpen dan zal raiden. Maar goed eerste wat ik wil is de char naar level 60 brengen. Heb al te vaak meegemaakt dat een ongeorganiseerde wsg gewoon niet werkt als alliance zijnde. De horde snapt toch schijnbaar beter dat je moet samenwerken.
Het leuke aan warriors, rogues en dergelijke classes is dat ze niet mana/pet/shard/etc afhankelijk zijn, dus altijd lekker door kunnen rammen met minimale downtime.
Dat is inderdaad waar. Maar een class moet mij blijven boeien. Ben al te vaak rond de 30/40 gestopt en weer een nieuwe char begonnen. De keuze voor warrior of warlock is ook omdat daar tijdens het levelen speciale quests voor zijn. Meer dan bij de andere classes.

[ Voor 18% gewijzigd door KraveN op 29-05-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

[...]

Wij hebben net een kleine wijziging op deze tactic gemaakt. We stoppen dps op 35%, wachten op de eerstevolgende sleep, cleansen dat en gaan dan vol dps (30% of niet). Zo voorkom je dat de tank gecleansed moeten worden (en dus een berg dmg krijgen) als huhu net in berserk gaat.

We hebben Huhuran nu 3 keer neer, maar steeds was het geluk hebben om wyvern (sleep) op 33% te krijgen (veel wipes vooraf). Nu dwingen we dat dus af, meteen kill met deze nieuwe tactic gisteren (na 2 wipes) met aardig wat ppl nog levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:49:
[...]

Ik denk inderdaad dat ik meer zal pvpen dan zal raiden. Maar goed eerste wat ik wil is de char naar level 60 brengen. Heb al te vaak meegemaakt dat een ongeorganiseerde wsg gewoon niet werkt als alliance zijnde. De horde snapt toch schijnbaar beter dat je moet samenwerken.

De keuze voor warrior of warlock is ook omdat daar tijdens het levelen speciale quests voor zijn. Meer dan bij de andere classes.
Verkijk je verder niet teveel op de gratis mounts ook. Warlock heeft heel veel skills en betaalt zo goed als het hele bedrag van je lvl 40 mount aan skill costs.

Verder is de level 60 mount veel werk en kost je ook minimaal 500G aan materiaal. Ik durf zelfs te beweren dat je sneller en goedkoper klaar bent met cash grinden en een 900G mount te kopen.

Neemt niet weg dat de Dreadsteed een hele vette mount is natuurlijk :)

Die 'speciale quests' voor warlocks zijn verder ook minimaal en heeft iedere class wel (meestal ook niet meer dan de standaard verzamelen dit en lul met die quest en alsjeblieft, hier heb je een waardeloze trinket).

edit:
hoop niet dat ik een negatief beeld van de Warlock aan het scheppen ben, maar er wordt vaak te eenvoudig over gedacht :P Gratis mounts dit, uber in PvP dat... etc maar er wordt altijd vergeten die paar cobra's onder het gras te vermelden :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113525

[...]

Wij gebruiken 1 tank + totems en dat gaat als een trein, gewoon aardig wat stam / def gear aan en redelijk wat nr...
Helaas maakt deze tactiek het onmogelijk om aggro te krijgen nadat de tank valt, ben zelf 1 van de tanks in de guild en heb echt alles geprobeerd om op 2e pos op aggrolijst te komen, maar met een raid die bijna voluit gaat en die irritante sleep die soms telaat verwijderd word is het niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

qua pvp betreft mag ik als warlock niet klagen, ze zijn super in wsg, leuke statics in AB.

Ik haat AV dus daar kom ik ook nooit :P

fear, dc, zijn allemaal hele leuke abilities.

en nog beter als je het met een groepje doet <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:53:
[...]
Verkijk je verder niet teveel op de gratis mounts ook. Warlock heeft heel veel skills en betaalt zo goed als het hele bedrag van je lvl 40 mount aan skill costs.

Verder is de level 60 mount veel werk en kost je ook minimaal 500G aan materiaal. Ik durf zelfs te beweren dat je sneller en goedkoper klaar bent met cash grinden en een 900G mount te kopen.

Neemt niet weg dat de Dreadsteed een hele vette mount is natuurlijk :)

Die 'speciale quests' voor warlocks zijn verder ook minimaal en heeft iedere class wel (meestal ook niet meer dan de standaard verzamelen dit en lul met die quest en alsjeblieft, hier heb je een waardeloze trinket).

edit:
hoop niet dat ik een negatief beeld van de Warlock aan het scheppen ben, maar er wordt vaak te eenvoudig over gedacht :P Gratis mounts dit, uber in PvP dat... etc maar er wordt altijd vergeten die paar cobra's onder het gras te vermelden :P
Dat negatieve beeld valt wel mee hoor, zo kun je over iedere class wel iets zeggen. Misschien moet ik dan anders kijken.
  1. Ik wil de meeste quests solo kunnen doen(instances enzo niet meegerekend). Dus groepjes van 3 mobs moet ik aankunnen.
  2. Daarnaast zo min mogelijk downtime.
  3. Moet redelijk makkelijk in een party kunnen komen.
  4. Wil 1 op 1 redelijk uit de voeten kunnen in pvp. (dus niet als ik een class zie aankomen mijzelf al voorbereiden op een run naar mijn body)
  5. En ik wil dps kunnen doen zonder dat ik daarvoor dikke epics nodig heb (snap natuurlijk dat dat nodig is om bij te blijven, maar ik zie mijzelf niet iedere avond raiden, geen tijd voor)
Misschien is er niet zo'n class te vinden, maar misschien hebben jullie aanraders.

Heb druid gehad, maar aangezien ik het healen niet meer zag zitten en alle gear op healen is gebaseerd ben ik ermee gestopt.

Rogue gehad, maar daar ben ik een jaar terug mee gestopt omdat ik met een groep bf2 ging spelen.

Heb nu een hunter en die bevalt wel, maar goed was even toe aan iets nieuws aangezien er al zoveel hunters rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:21:
[...]

ik was echt verbaasd hoe snel ik dat laatste level was gegained.. was met dik 1 dag klaar. uurtje of 6 werk.. vorige chars heb ik allemaal in instances laten dingen.. deze ook, maar alleen de laatste 10%..

is het anders te doen dan een groep pet priest, paladin (/shaman) mage,lock (ik) en warrior..?

ideale party mijn inziens is mage, rogue, priest, pally, warrior... maarja.. ik heb mn warlock nu :9
klopt lvl 53 tot 56 ging erg traag bij mij. De laatste lvl's vliegen weer :)
Vanavond (vannacht waarschijnlijk :P) ben ik lvl 60 :)

Heb gister een guild-run naar scholomance gedaan. Ik (warrior), een warlock, een mage, een rogue en een shammy. Ging perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:07:
  1. Ik wil de meeste quests solo kunnen doen(instances enzo niet meegerekend). Dus groepjes van 3 mobs moet ik aankunnen.
  4. Wil 1 op 1 redelijk uit de voeten kunnen in pvp. (dus niet als ik een class zie aankomen mijzelf al voorbereiden op een run naar mijn body)
  5. En ik wil dps kunnen doen zonder dat ik daarvoor dikke epics nodig heb (snap natuurlijk dat dat nodig is om bij te blijven, maar ik zie mijzelf niet iedere avond raiden, geen tijd voor)
Dit is zo ongeveer de beschrijving van een hunter, alleen het "makkelijk in een party komen" is weleens lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:07:
[...]

Dat negatieve beeld valt wel mee hoor, zo kun je over iedere class wel iets zeggen. Misschien moet ik dan anders kijken.
Misschien is er niet zo'n class te vinden, maar misschien hebben jullie aanraders.

Heb druid gehad, maar aangezien ik het healen niet meer zag zitten en alle gear op healen is gebaseerd ben ik ermee gestopt.

Rogue gehad, maar daar ben ik een jaar terug mee gestopt omdat ik met een groep bf2 ging spelen.

Heb nu een hunter en die bevalt wel, maar goed was even toe aan iets nieuws aangezien er al zoveel hunters rondlopen.
Je kan een warlock rollen, als je deze goed onder controlle heb kan je 3 mobs aan van gelijke level. PvP heb ik nog niet gedaan met me warlock maar fear is een zeer goede start en een curse erop met een paar andere debuffs dan gaat het hard.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
KraveN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:32:

zoals mijn sig vermeld, heb ik beide op 60.. voor pvp zou ik voor warlock gaan.. mensen onderschatten de warlock EXTREEM!

in WG was ik eerst best onbelangrijk voor de horde.. aan het eind van het potje was ik elke x de eerste die sneuvelde, aangezien ik bakken met dmg deed :P

ik vind warlock leuker en makkelijker spelen dan warrior.. warrior slaat ook geen deuk in een pakje boter zonder dikke equip én specs... aangezien ik ook nog wil kunnen tanken ben ik 31/5/15 specced.. hierdoor kan ik de fury/arms specced warriors niet bijhouden...

ik zou gaan voor warlock.. blijft cool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:21:
[...]

Schrap die pally/shaman en gooi er een goeie damage dealer bij (warlock bijvoorbeeld ;)). 1 healer is genoeg. Vergeet ook niet de priest te laten shacklen en de mage te laten sheepen. Dan kan ik me niet voorstellen dat je nog ergens problemen mee hebt in Scholo (op die fucking crypt na, maar daar kun je met een epic geared group nog wipen als je niet oplet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Mischien is ie al voorbij gekomen, maar hier toch een leuke map van Naxxramas :)

Afbeeldingslocatie: http://static.curse-gaming.com/nimage/62/NaxxramasBossMap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we_are_borg schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:24:
[...]

Je kan een warlock rollen, als je deze goed onder controlle heb kan je 3 mobs aan van gelijke level. PvP heb ik nog niet gedaan met me warlock maar fear is een zeer goede start en een curse erop met een paar andere debuffs dan gaat het hard.
Dat is waar, alleen zelfde probleem met in parties komen (zeker 5-man) afaik. Zeker krachtig in PvP mits goed gespeeld anders is het een konijntje.
Ik zie ze ook vaak PvP-en trouwens, itt tot rogues, die je nu toch steeds minder ziet in de BG's (die ene die er dan is in BG's (horde) hou ik vaak permanent gemarked. Effectief: zeker, Flauw: misschien)).
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar