Ben zelf nu zo'n twee weken weer actief aan het spelen na zo'n anderhalve maand inactive. Meest jammere is nog dat ik nu al twee weken actief elke dag aan´t PvPen ben, op een paar instance runs na, en nog steeds een rank lager ben dan voordat ik stopte

. Had gehoopt de epic PvP mount te kunnen halen, maar het ziet er naar uit dat ik maar gewoon 900G moet gaan neerleggen.
Wat gear betreft besloten dat de Magister set waardeloos is (tier 0), en de tier 0.5 set, Sorcere, best aardig is om een paar delen van te gebruiken. De bracers zijn het 1e deel uit de upgrade-chain, alleen die zijn weer zo gruwelijk slecht te krijgen

. Nu maar hopen dat ik een stuk meer geluk heb in de komende ZG runs dan tot nu toe (4 runs en enige wat ik kreeg was een random green en een repair bill).
Voor stats, zie Carnage zijn post. In PvP zijn druids in WSG vaak flag-cappers, en samen met rogues kunnen ze mooi stealth teams vormen. Echt killers heb ik het nooit gevonden in PvP, maar als beer kunnen ze aardig wat klappen vangen.
Druids zijn er inderdaad niet zo heel veel, wat een goeie reden is om een druid te gaan spelen, tov bijvoorbeeld een hunter wat zo vreselijk veel mensen zijn. Hou wel in de achterhoofd dat als je endgame wilt spelen met een druid, er meestal van je verwacht wordt dat je Resto specced, de healing-kant. Heeft je guild al heel veel druids of heel veel healers kan je misschien feral gaan, maar aangezien druids niet algemeen zijn moet je daar maar niet van uitgaan.
Mocht je feral gaan, zal het trouwens niet makkelijk wezen qua gear, omdat je bijvoorbeeld geen rogue sets kan dragen, en rogues voorrang kunnen krijgen op items die jij net zo goed kan gebruiken.
[
Voor 26% gewijzigd door
jjwa op 28-05-2006 16:30
]