Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Roeligan schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:19:
[...]

hmmm dubeel xp... ga je dan 2x zo snel??? :P

Ik ben nu maandje 60 en mijn valor gear wil maa rneit droppen, doe elke dag 1 of 2 runs op strat/scholo/*brs heb de helft pas... maar het blijft leuk en ZG loopt al te lonken.
Ben al paar maanden lvl 60 en heb op Bracers of Valor (Heroism inmiddels) na helemaal geen Valor items. Ik doe wel ZG, lekker als dps'er, vind ik wel zo leuk. Ben btw nog geen één keer in die pre-raid instances geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een undead rogue.
En ik heb nu alle questen in Tirsifal Glades(?) gedaan.

Moet ik nu naar de barrens of silverpine?
iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:17:
Ik ben een undead rogue.
En ik heb nu alle questen in Tirsifal Glades(?) gedaan.

Moet ik nu naar de barrens of silverpine?
iemand tips?
Ben niet zo bekend met de Horde kant, maar het meest logisch lijkt me Silverpine. Daar het aan Tirisfal grenst.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

BootVluchteling schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:22:
[...]

heartstone doet wonderen ;)

ik lvl 2x zo snel met die dubbele xp.. is erg prettig.. vooral als je 180.000 xp nodig heb.. :X
Ff voor de record :)
Het klopt niet altijd, je krijgt 2x zoveel xp voor kills. maar niet voor inleveren van quests.
Dus je lvlt wel 2 keer zo snel als je alleen maar grind, maar niet als je veel quest :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:30:
[...]

Ben niet zo bekend met de Horde kant, maar het meest logisch lijkt me Silverpine. Daar het aan Tirisfal grenst.
Ja misschien wel ...
als iemand anders nog tips heeft hoor ik het wel :p

-edit-

Iedereen zegt dat ik beter naar The Barrens kan gaan.
Want rep. kan ik altijd nog wel bij undercity krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:49:
[...]

jij weet ook niet wat je wil.. :X

hoe zit het nou met je xavius char?
ik heb maar 1 weekje op xavius gezeten. toen ben ik naar Trollbane gegaan. heb daar op alii kant lvl 31 hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:48:
[...]

Ja misschien wel ...
als iemand anders nog tips heeft hoor ik het wel :p

-edit-

Iedereen zegt dat ik beter naar The Barrens kan gaan.
Want rep. kan ik altijd nog wel bij undercity krijgen
Barrens is een gigantische quest hub.
Silverpine valt vies tegen vergeleken met the barrens en heeft niet echt boeiende quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij zegt ook dat ik beter naar de barrens kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:17:
Ja, m'n undead priest heeft daar 1 level gequest, toen maar naar de barrens gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha oke :)
en ik kan later altijd nog naar Silverpine om daar questen te doen voor rep.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Roeligan schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:19:
[...]

hmmm dubeel xp... ga je dan 2x zo snel??? :P

Ik ben nu maandje 60 en mijn valor gear wil maa rneit droppen, doe elke dag 1 of 2 runs op strat/scholo/*brs heb de helft pas... maar het blijft leuk en ZG loopt al te lonken.
Als 'ZG lonkt' zou ik geen moeite doen om Valor te verzamelen. In ZG heb je betere plate drops (waaronder epic leggings). Wil je echter voor die Heroism set gaan dan ja... veel succes gewenst, ik heb zelf 'maar' een stuk of 30 runs gedaan om mijn Valor helm te krijgen >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:17:
Ik zou zeker weten naar The Barrens gaan ;) is groot en heeft veel quests :P
Van alle plekken waar ik geweest ben vind ik The Barrens nog steeds het leukst qua quests enzo en ook gewoon qua omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Liep ik daarnet op mijn PVE server in de buurt van The Barrens, ben zelf een Night Elf Druid level 25, zie ik een level 24 Orc lopen met PVP aan. Dus ik zet ook /pvp aan, en wil hem gaan aanvallen, zie ik opeens dat er nog een level 26 Orc bij loopt. Whoops. Dood. Gelukkig gingen ze na 4 minuten corps-campen al weer verder. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

OkkE schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:11:
Liep ik daarnet op mijn PVE server in de buurt van The Barrens, ben zelf een Night Elf Druid level 25, zie ik een level 24 Orc lopen met PVP aan. Dus ik zet ook /pvp aan, en wil hem gaan aanvallen, zie ik opeens dat er nog een level 26 Orc bij loopt. Whoops. Dood. Gelukkig gingen ze na 4 minuten corps-campen al weer verder. :)
Hehehe. dat zijn de mooie verhalen.

Maar barrens is wel leuk questen en ook veel!. Je kan daar denk ik zo van 15 - 25/30.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hmz, zit weer in queue van 360 :'(
Gelukkig bijna weer migrate :P hopen dat er weer een zooitje weggaan, al denk ik van niet mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:36:

Bedankt
Eerst sepulcher doen, in the barrens moet je veel lopen. En silverpine niet. Silverpine doe je ff snel de questjes. Ze zitten allemaal dicht bij elkaar en zijn zo gedaan. Het is zelfs zo dat ik met start loc. The barrens eerst langs sepulcher ga voor de snelle xp daar.

Heb overigens alleen maar horde chars. En paar keer geprobeerd om ander ras te nemen maar undead start locatie lvlt zo snel :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In Silverpine zit de beste/mooiste instance in het spel. Shadow Fang Keep! Alleen daarom zou je er al heen moeten gaan!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
<3 barrens chat. De flame regio op de server : )

Vandaag voor het eerst in 1 avond MC gedaan. Normaal gesproken t/m golemag, 2e keer naar domo/ragnaros en dan BWL induiken. Mains only. Zo leuk om daar met een flask of suprem power / Greater arcane potion / Brilliand wizard oil te lopen : ) 221 extra spelldmg en 1 extra crit kans :) <3 frost bolts van 1400+

Ook vandaag voor 't eerst azuregos down gekregen 1st try, 1st attempt ooit. Wel met een beetje hulp van een ally guild. Na MC BWL ingedoken en razorgore + vael down op 1st sty.

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 26-05-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Bij Gammo is een World of warcraft special gaande :)

Voor degene die hem hem willen zien:

- http://www.gammotv.nl/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:33:
Bij Gammo is een World of warcraft special gaande :)

Voor degene die hem hem willen zien:

- http://www.gammotv.nl/
ik zag 't ja :)

tijd geleden was er ook een reportage over WoW bij 2 Vandaag... moest ik m'n pa ff echt duidelijk maken dat ik echt niet verslaafd was O-) ;) :P

[ Voor 24% gewijzigd door Viggen op 26-05-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
C'thun down!!!
YES
Afbeeldingslocatie: http://student.science.uva.nl/~kgroot/cthun.jpg

Nerf trinket mages?

Afbeeldingslocatie: http://student.science.uva.nl/~kgroot/resist.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
DRaakje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:46:
C'thun down!!!
YES
[afbeelding]

Nerf trinket mages?

[afbeelding]
mja, noob mages... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
Prachtig tbh :P

Ik heb dat wel met arcane missiles, als die missen is het echt mana vern**king! :X Of als je ZHC casts niet willen critten, tja... ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ik snap t niet wrm mage zo geliefd zijn, oke ze doen veel dmg:p maar in 2 klappen van een rogue zijn ze dood:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:36:
ik snap t niet wrm mage zo geliefd zijn, oke ze doen veel dmg:p maar in 2 klappen van een rogue zijn ze dood:S
Je stelt een vraag waar je zelf al het antwoord van geeft..
@ras, hoe heette dat ook alweer? :P

Pff, net full bwl clear gedaan. 9 nef kills, 7 judgement chests, 1 al gedisenchant nu :(. Is wel heel zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, mn eerste trip in ZG, en gelijk de epic drop die nodig is voor mn druid-chest. Nu alleen nog 50 runs ofzo voor de revered status. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. ik denk dat ik binnenkort misschien morgen weer verder ga met World of Warcraft, maar weet nie ik heb het al eerder gespeeld en ga dus op mijn oude account verder spelen maar denk dat ik dan een nieuwe character ga aanmaken een dwarf hunter want ik heb al met tauren en night elve maar vond het een beetje saai zegmaar.. hopen dat dwarf beter is hehe.. maar de vraag is welke server want wil wel nederlanders tegen komen want anders word het spel ZO snel saai..dus de vraag is welke server :P en wil natuurlijk wel pvp server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:00

ErA

Toch maar ff wat +hit gear farmen ey ;-)

Je mis change op een lv 63 mob (destroyers, en alle raid bosses) is 17%

[ Voor 22% gewijzigd door ErA op 26-05-2006 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:36:

Bedankt
Je kunt in de barrens gaan vechten van lvl 10 t/m 20/25, dan pak je de quests in silverpine tussendoor include Shadow Fang Keep. Dan ga je vanaf lvl 25 weer verder in Stonetalon mountains tot lvl 30.
Vanaf lvl 30 kun je dan naar Tarren Mill of naar Ashenvale ofzo, maar net wat je wilt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Miles Teg schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:50:
Hmm, mn eerste trip in ZG, en gelijk de epic drop die nodig is voor mn druid-chest. Nu alleen nog 50 runs ofzo voor de revered status. :+
Een gemiddelde ZG run levert mij iets meer 2000 rep op. In die 2000 rep zitten alle bosses + de thrash er tussenin. Als je echt alles afmaakt geraak je gemakkelijk aan 3 tot 4000 rep voor een run.
Om die chest te krijgen heb je 21000 rep punten nodig (12000 + 6000 + 3000).

Dus 50 runs heb je echt niet nodig 8) (daarom hebben ze de ZG rep gebuffed een aantal patchen geleden)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:36:
ik snap niet waarom rogues zo geliefd zijn, 2 shadowbolts en ze zijn dood :Z

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 07:24:
[...]

ik snap niet waarom rogues zo geliefd zijn, 2 shadowbolts en ze zijn dood :Z
en zo is het maar net. tis redelijk goed gebalanceerd... hoge dps is snel dood.. alleen warlocks zijn net een slagje anders :9

tis gewoon dé pvp class..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BootVluchteling schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 07:46:
[...]

en zo is het maar net. tis redelijk goed gebalanceerd... hoge dps is snel dood.. alleen warlocks zijn net een slagje anders :9

tis gewoon dé pvp class..
Ik denk toch echt dat een shadowpriest de pvp class is, zo heb ik dus geen enkele moeitje met een warlock, alleen een hunter heb ik soms nog moeite mee, maar dat komt alleen nog maar omdat me gear nog niet echt pvp gericht is, mages en warlocks stelen al mijn loot :P die hebben bij onze prioriteit op sommige gear.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
OkkE schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:11:
reroll rogue , als je dan 2 van die orcjes tegenkomt dan snij je ze gewoon allebei de keel door :)

dat doe ik tenminste altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ik denk tog echt dat rogue de pvp king is.. ze zien iemand die te goed is aankomen en ze stealthen.. zo simpel is dat.. als priest zijnde of mage zijnde moet je maken dat je wegkomt, maja priest heeft dan nog fear en mage ijs :P, shaman vind ik echt DE pvp koning. ze pakken de vlag verandere in wolf en niemand stopt ze of je gaat lekker met je mace/axe hakken :o khad een keer 20-0 :p zat gewoon kleine gnoompjes dood te hakken ^^ dat voelde echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:07:
ik denk tog echt dat rogue de pvp king is.. ze zien iemand die te goed is aankomen en ze stealthen.. zo simpel is dat..
oops een dot/flare :P
als priest zijnde of mage zijnde moet je maken dat je wegkomt, maja priest heeft dan nog fear en mage ijs
trinket, fubared, free action potion, oops :D
:P, shaman vind ik echt DE pvp koning. ze pakken de vlag verandere in wolf en niemand stopt ze
behalve de priest who has l2p en even op zijn dispel knop ramt, Druid > Shaman als flagrunner
of je gaat lekker met je mace/axe hakken :o khad een keer 20-0 :p zat gewoon kleine gnoompjes dood te hakken ^^ dat voelde echt goed
mja shaman is goed, tot in pvp, tot je op 60 komt :< dan haalt iedereen je weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

heerlijk al die verhalen wie die pvp king is ;)
En de 10.000ste post over wie waarom overpowered is en welke classes slecht zijn.
Ligt er ook maar helemaal aan wat je een pvp king noemt is het de rogue die boven aan staat met 50 killing blows of de priest met 0 killing blows maar die achter die rogue stond te healen. Of is het die paladin met een berg hp die 3 x de vlag heeft gescored??
En dan heb ik het nog niet over de rest ;) die de pala heeft verdedigt de andere flagcarrier heeft gestopt geslowed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gisteren trouwens onze eerste Asscandy geloot
^^ MC en BWL nu al leeg, rest van de week voor AQ 40

Fury warrior is meteen weer gerespeeced, moest geld lenen van mensen om te respeccen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twins zijn eindelijk verslagen :)
Gisteravond wel weer gezien hoe dom sommige in de guild zijn :p opweg naar twins maakte iemand een portal naar IF omdat iemand opeens melding kreeg dat er geen speeltijd meer was. Grappige, was exact weer we op een kluitje stonden. enja, 3man zo dom te denken dat het een summon portal was en die dus even in IF uitkwamen :p
Maarja, na 30min verder te zijn waren we bij de twins. Eerste poging gelijk raak en niemand dood :)
Toen de trash mobs naar Cthun, wat zijn die simpel zeg!!! Enja, bij Cthun zelfde dommiteiten, iemand die denkt, hee een ingang laat ik er eens inkijken en daarmee begon de encounter :p
Iedereen dood natuurlijk (die leaser doetme trouwens niet eens zoveel dmg:p). Maja, wij weer terug en portal anar IF omdat het al zeer laat was en ben gaan slapen :) Vanochtend wel even me quest afgerond (nouja, 30min reizen van IF naar Cthun) en me nieuwe shield gekregen :) Wat is die klein trouwens, maar vind um wel zeer cool :)
Ik even HS naar IF en toe even kleren enzo aantrekken, kwam terug bij me pc en had opeens meer reacties dan normaal op me gear :p
Zit nu trouwens ook weer op 76 Arcanite Bars, 24 tegaan voor me Thunderfury :) Voordeel, ik krijg de crystals van de guildbank, dit metname omdat de guildbank er de afgelopen dagen meer dan 100 gekocht heeft van AH en de prijzen van 20g naar 45g zijn gegaan :p Die crystals zijn dus nodig voor mij en voor Naxx, je moet als je revered bij AD ben 2 nexus crystals, 2 arcane crystals en 30g betalen om erin te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik ben nu bezig met questen in silverpine als een lvl 15 undead priest maar is het slim om ook naar de barrens te gaan voor instances om een beetje leuke gear te halen. Of gewoon lekker in silvepine blijven en daar alle quest af te lopen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Defector op 26-05-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Speedy55 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:47:
[...]

Ik denk toch echt dat een shadowpriest de pvp class is, zo heb ik dus geen enkele moeitje met een warlock, alleen een hunter heb ik soms nog moeite mee, maar dat komt alleen nog maar omdat me gear nog niet echt pvp gericht is, mages en warlocks stelen al mijn loot :P die hebben bij onze prioriteit op sommige gear.
Om heel eerlijk te zijn heb ik meer moeite met Holy Priests dan met shadow priests. Ik kan uit 2 soorten damage kiezen, fire en shadow. Met beiden kan ik nuken. Holy priests healen echter beter/sneller waardoor ik een shadow priest sneller neer kan nuken en met shadow ward/felhunter hou ik nog redelijk wat schade tegen.

Moet wél toegeven dat ik als Soullink Lock een eitje had tegen priesters, nu ik terug Sm/Ruin ben is het lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:41:
[...]

Om heel eerlijk te zijn heb ik meer moeite met Holy Priests dan met shadow priests. Ik kan uit 2 soorten damage kiezen, fire en shadow. Met beiden kan ik nuken. Holy priests healen echter beter/sneller waardoor ik een shadow priest sneller neer kan nuken en met shadow ward/felhunter hou ik nog redelijk wat schade tegen.

Moet wél toegeven dat ik als Soullink Lock een eitje had tegen priesters, nu ik terug Sm/Ruin ben is het lastiger.
Soullink is vies :<

mja ooit leuke quote van een of andere holy priest
"So there i'm fighting this rogue who can't even outdamage my renew." :+

hoe meer ik op die PTR rondloop hoe meer ik zin heb in de 1.11 mage patch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Nu wij zijn 14 keer gewiped op twins gister.

het gaat nog niet echt goed, elke keer maakt er weer iemand een fout. we zijn horde. dus geen easy palladin tactics...

het switchen gaat goed, maar we hebben nog te vaak dat er mensen in de ice aoe terecht komen, of dat een tank ineens dood is zonder reden... of er loopt een dps warrior of rogue net ietsje te laat weg, waardoor een twin daar op af gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:41:
[...]

shadowpriest met silence en improved fear evt blackout dan ben ik heel benieuwd wat een holy priest meer doet?

Daarbij had ik al dwarf priest (fear ward) en een shadowbuff vaak niet heel veel moeite met gelijk gegearde locks maar misschien waren die allemaal erg slecht ;) want ik ben zeker niet super goed.

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 26-05-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Yes eindelijk Vael down!
Na een aantal 1% wipes, eindelijk down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
Gister ook weer wat WSG als level 29 zijnde(geen twink gewone char).

Waarom snapt op mijn server (Ravenholdt) the alliance niet dat ze samen moeten werken. Er werden wel pogingen gedaan maar het ging vaak mis. The horde liep met 10 man heen en weer, bij ons 5 aanval 5 verdediging. Naja je verwacht dus al wat er gebeurde. iedere keer dood en niet te stoppen zo'n groep.Later een andere groep waarmee we 5 keer op rij hebben gewonnen.

Maar ik erger me als hunter zijnde echt aan Shamans.

Frostshock, rennen naar je toe en dan is het lastig om weer op afstand te komen. En met 1 op 1 melee lukt het mij af en toe om te winnen, maar meestal niet. Daarbij heb je ze bijna neer, beginnen ze te healen als ze warstomp hebben gebruikt. Heel irritant.

Moet ook zeggen dat een warrior al behoorlijk moeilijk is neer te krijgen in wsg op level 29. Vooral als die ook nog eens gehealed wordt. Maar goed dan is alles lastig neer te krijgen.

Denk dat ik maar even rested xp opbouw en even ga kijken naar een andere class, vind hunter nog steeds leuk mis alleen de class specifieke quests die je wel hebt als warrior of warlock zijnde.

Dus nu ff kijken welke class ik pak, warrior of warlock.

Warrior veel hp en armor. Tanken lijkt me ook een uitdaging. Slecht tegen casters. Kwa damage output ook wel goed mits goede gear. (volgens mij)

Warlock komt overeen met een hunter denk ik vanwege zijn demons. Maar goed is meer Dot en caster. Goede PvP class wanneer goed gespeeld. (dat is misschien wel zo bij elke class)

Ik ga zowiezo voor een gnome, zijn klein en hebben stiekem toch veel power. Daarbij speel ik op een RP PvP server en dan is er altijd wel iets over je lengte te discusseren. En ze hebben die racial escape artist of iets dergelijks.

Iemand anders tips/hints welke class te kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackadder75 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:08:
Nu wij zijn 14 keer gewiped op twins gister.

het gaat nog niet echt goed, elke keer maakt er weer iemand een fout. we zijn horde. dus geen easy palladin tactics...

het switchen gaat goed, maar we hebben nog te vaak dat er mensen in de ice aoe terecht komen, of dat een tank ineens dood is zonder reden... of er loopt een dps warrior of rogue net ietsje te laat weg, waardoor een twin daar op af gaat
Dat een tank opeens dood is kan idd wel eens gebeuren, kwam bij ons ook voor. Wat betreft de ice aoe, dat is gewoon te oefenen en hoeft in princiepe nooit voor te komen ;) Wat wij trouwens doen, elke healer en melee class een paar frostpots meegeven, dus als ice aoe komt gelijk eentje nemen, niet van tevoren maar als je erin terechtkomt, dit kan dat probleem wel eens verhelpen ;)

Trouwens, iemand enig idee welke van de volgende bazen het makkelijkst te leren is: Ouro, C'thun of dat groene geval na Frankiss?
Zijn op me server nu 3 guilds die deze 3 nog moeten doen en alle andere guilds zijn daar nog lang niet, zou leuk zijn als we is een first server kill hebben en daarmee ook nog eens meeste bazen down hebben op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

blackadder75 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:52:
[...]
reroll rogue , als je dan 2 van die orcjes tegenkomt dan snij je ze gewoon allebei de keel door :)
dat doe ik tenminste altijd
Rogue lijkt me nou echt helemaal nix. Ik heb een level 4 Rogue, maar het staat me gewoon helemaal niet aan. Ik vind mijn Druid, Mage en Hunter echt stukken leuker. :)
Daarnaast; ik zit niet voor niets op een PVE server, ik vind PVP zo af en toe wel grappig, maar alleen als ik zelf zin heb en het mij uitkomt. :P

[ Voor 1% gewijzigd door OkkE op 26-05-2006 12:04 . Reden: Spelling van Rogue ;) ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:08:
[...]

shadowpriest met silence en improved fear evt blackout dan ben ik heel benieuwd wat een holy priest meer doet?

Daarbij had ik al dwarf priest (fear ward) en een shadowbuff vaak niet heel veel moeite met gelijk gegearde locks maar misschien waren die allemaal erg slecht ;) want ik ben zeker niet super goed.
Ik vermoed (ben ook geen pvp wonder) dat het hem in de heals zit. Een holy priest healt snel en veel, terwijl de Shadow Priest meer op DPS gegeared/specced is. En ik heb gewoon iets meer nukepower dan de priest. Je kunt een warlock ivm stamina/resists nu eenmaal niet echt platnuken met spells. Dus als de (shadow)priest een heal begint te casten, ram ik Death coil, mits de felhunter die al niet gecounterspelled heeft. Ik begin gewoon gelijk met nuken. Shadowbolt+DC+Shadowburn is meestal toch al een leuke 2k of meer. Tel daar de dots bij op en de dps van de felhunter (ongeveer 45/sec) en je hebt binnen de eerste 10/15 seconden al meer dan 3500hp weggenuked.

Krijgt de priest er en succesvolle fear vanaf (die bij hem wél instant is) dan leg ik het meestal af. Want die fear kan ik niet tegengaan en zo kan hij lekker SW:P Mindflay e.d. eraf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
heuveltje schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:37:
[...]

Ff voor de record :)
Het klopt niet altijd, je krijgt 2x zoveel xp voor kills. maar niet voor inleveren van quests.
Dus je lvlt wel 2 keer zo snel als je alleen maar grind, maar niet als je veel quest :)
Dit is niet waar hoor. Als je quests inlevert, schuift je rested bonus gewoon op. Je blijft hem dus behouden...

Edit Het klopt natuurlijk wel als je bedoelt dat je geen rested bonus krijgt voor het inleveren van een quest, maar je kan gerust questen zonder je rested bonus te verliezen is wat ik duidelijk wil maken

[ Voor 20% gewijzigd door Ecto2002 op 26-05-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:30:
[...]

Rouge lijkt me nou echt helemaal nix. Ik heb een level 4 Rouge, maar het staat me gewoon helemaal niet aan. Ik vind mijn Druid, Mage en Hunter echt stukken leuker. :)
Daarnaast; ik zit niet voor niets op een PVE server, ik vind PVP zo af en toe wel grappig, maar alleen als ik zelf zin heb en het mij uitkomt. :P
Nee een stuk poeder/makeup is ook niet leuk, komt zo homoachtig over met Rouge op je gezicht!

En sinds wanneer is een rogue(spelling!) alleen maar voor PvP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
KraveN schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:22:
Ik ga zowiezo voor een gnome, zijn klein en hebben stiekem toch veel power. Daarbij speel ik op een RP PvP server en dan is er altijd wel iets over je lengte te discusseren. En ze hebben die racial escape artist of iets dergelijks.
Dat juich ik toe! het is altijd cool om over de gnomes te chatten vooral van die LIEFE female gnomes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, weer lekker de laatste 10 pagina's van dit topic bijgelezen op stage. Was woensdag ziek en gisteren vrij, en thuis zit ik toch liever te gamen dan fora te lezen :Y)

Gisteravond weer verwoedde Huhuran pogingen gedaan. Wipe op 4% en, als beste poging, op 1%! ZO naar, echt verschrikkelijk. Nog 2.5k health had ze over, het vliegend sekreet! Als ik 3 hammers of GG had gegooid, of als mijn LoH wél was afgegaan op de MT zodat hij een execute kon doen, of als.. als..
jarnotjuh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:42:

Je stelt een vraag waar je zelf al het antwoord van geeft..
@ras, hoe heette dat ook alweer? :P

Pff, net full bwl clear gedaan. 9 nef kills, 7 judgement chests, 1 al gedisenchant nu :(. Is wel heel zonde..
Rhetorische vraag?

Vanavond doen we de rest van BWL (Ebonroc -> Nefarian), hopelijk een rejuvenating gem waardoor ik op +570 healing zou komen. Of een van die Judgement Chests, zou ik ook niet verkeerd vinden! (if allebei then +healing = +620 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:30:
[...]

Ik vermoed (ben ook geen pvp wonder) dat het hem in de heals zit. Een holy priest healt snel en veel, terwijl de Shadow Priest meer op DPS gegeared/specced is. En ik heb gewoon iets meer nukepower dan de priest. Je kunt een warlock ivm stamina/resists nu eenmaal niet echt platnuken met spells. Dus als de (shadow)priest een heal begint te casten, ram ik Death coil, mits de felhunter die al niet gecounterspelled heeft. Ik begin gewoon gelijk met nuken. Shadowbolt+DC+Shadowburn is meestal toch al een leuke 2k of meer. Tel daar de dots bij op en de dps van de felhunter (ongeveer 45/sec) en je hebt binnen de eerste 10/15 seconden al meer dan 3500hp weggenuked.

Krijgt de priest er en succesvolle fear vanaf (die bij hem wél instant is) dan leg ik het meestal af. Want die fear kan ik niet tegengaan en zo kan hij lekker SW:P Mindflay e.d. eraf gooien.
holy priests healen niet veel sneller of beter dat valt mee tis wel iets maar das procenten tis meer dat ze langer door kunnen healen. De meeste priests zullen in duel niet een greater heal casten die is wel wat sneller maar das ook pas sinds de nieuwe priest talents. Misschien ben je gewoon goeie holy priests tegen gekomen en slechte shadow ;)
Ik open meteen met fear daarna nog een silence erop en dan gaat het al erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RaseriaN schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:42:
[...]

Nee een stuk poeder/makeup is ook niet leuk, komt zo homoachtig over met Rouge op je gezicht!

En sinds wanneer is een rogue(spelling!) alleen maar voor PvP? ;)
Ik vertelde dat ik gekilled was door 2 Orcs, de reactie was toen: "Neem een Rogue, dan had je hun kunnen killen". Mijn reactie was toen weer, zoals in het bericht wat jij quote, dat ik een Rogue niet leuk vind, en daarnaast weinig PVP, waardoor het spelen van een Rogue 'om 2 Orcs te kunnen killen, ipv zelf dood te gaan' niet aan mij besteed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:03:
[...]

Ik vertelde dat ik gekilled was door 2 Orcs, de reactie was toen: "Neem een Rogue, dan had je hun kunnen killen". Mijn reactie was toen weer, zoals in het bericht wat jij quote, dat ik een Rogue niet leuk vind, en daarnaast weinig PVP, waardoor het spelen van een Rogue 'om 2 Orcs te kunnen killen, ipv zelf dood te gaan' niet aan mij besteed is. :)
als je rogue pas level 4 is moet je nog ff door gaan zeker pas vanaf dat je kan dual wield begint het leuker te worden. Als je dan je wapens een beetje up to date houdt is het genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:49:
[...]

holy priests healen niet veel sneller of beter dat valt mee tis wel iets maar das procenten tis meer dat ze langer door kunnen healen. De meeste priests zullen in duel niet een greater heal casten die is wel wat sneller maar das ook pas sinds de nieuwe priest talents. Misschien ben je gewoon goeie holy priests tegen gekomen en slechte shadow ;)
Ik open meteen met fear daarna nog een silence erop en dan gaat het al erg hard.
op 60 healen holy priests veel meer, flink ook, komt vooral doordat holy priests voor +healing gaan en shadow voor +dmg en op soortgelijke gear zit er 2x zoveel +healing op als +dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:19:
heerlijk al die verhalen wie die pvp king is ;)
En de 10.000ste post over wie waarom overpowered is en welke classes slecht zijn.
Ligt er ook maar helemaal aan wat je een pvp king noemt is het de rogue die boven aan staat met 50 killing blows of de priest met 0 killing blows maar die achter die rogue stond te healen. Of is het die paladin met een berg hp die 3 x de vlag heeft gescored??
En dan heb ik het nog niet over de rest ;) die de pala heeft verdedigt de andere flagcarrier heeft gestopt geslowed ;)
das waar ^^ maar shammy heeft dat allemaal in 1 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
mijn rogue alt is ook op pve server, het fijne is dat je in zo'n situatie snel eentje kan aanvallen, en hem als het goed gaat al dood hebt voor de ander goed en wel reageerd. dan zet die ook zijn pvp aan, jij doet Vanish... en even later pak je die er ook bij.

maar het kan ook met andere characters, en als je erg goede gear hebt kan je vaak sowieso wel winnen tegen 2 anderen van gelijk lvl, vooral op laag lvl zeg maar tot lvl 35 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:08:
[...]

op 60 healen holy priests veel meer, flink ook, komt vooral doordat holy priests voor +healing gaan en shadow voor +dmg en op soortgelijke gear zit er 2x zoveel +healing op als +dmg.
das weer het gear verhaal daarbij kan een shadow priest ook + healing gear hebben natuurlijk.
Het ging om de spec en dan healen holy priests wel iets meer maar dat valt reuze mee.
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:10:
[...]

das waar ^^ maar shammy heeft dat allemaal in 1 ;p
waar is die ambush van die shaman dan die met 1 hit iemand op half hp zet? Of die paladin blessing waardoor je geen slows op je kan krijgen of de dikke plate armor van een paladin? Of dat instant shield van de priest die je nog net kan redden.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 26-05-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:15:
waar is die ambush van die shaman dan die met 1 hit iemand op half hp zet? Of die paladin blessing waardoor je geen slows op je kan krijgen of de dikke plate armor van een paladin? Of dat instant shield van de priest die je nog net kan redden.
Purge, instant heal, shocks, ghostwolf evt, totems! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:20:
[...]

Purge, instant heal, shocks, ghostwolf evt, totems! ;)
dan nog mis ik de dingen die ik net noemde. Misschien die instant heal ipv shield ik wist niet dat shammies ook instant heals hadden.

Daarbij is ghostwolf grappig maar alleen instant met talent points en kan je geen mooie frost shocks of earthbinds meer doen.

Een schock kan je niet echt vergelijken met een ambush van van een rogue natuuurlijk.

Laten we zeggen een shaman is van alles wat maar net niet ;)
ik heb niks tegen shammies hoor ik heb er zelf 1 die is 35 en het speelt best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:26:
[...]

dan nog mis ik de dingen die ik net noemde. Misschien die instant heal ipv shield ik wist niet dat shammies ook instant heals hadden.
1x in de 3 minuten met nature's swiftness, is wel een rier 5 talent dus 21 punten
Daarbij is ghostwolf grappig maar alleen instant met talent points en kan je geen mooie frost shocks of earthbinds meer doen.

Een schock kan je niet echt vergelijken met een ambush van van een rogue natuuurlijk.
ghostwolf is minimaal 1 sec met talents, nooit instant, Earthbind, warstomp, ghoswolf das de standaard procedure :P

mja een crit es van een ele shammy kan je wel vergelijken met een ambush hoor ^^
ik heb niks tegen shammies hoor ik heb er zelf 1 die is 35 en het speelt best leuk
mja tot je 60 wordt :P mijn advies, reroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 11-09 10:56
MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:26:
[...]
jack of all trades, maar dat is een druid dus ook. Kan alles maar is niet subliem daarin in vergelijking tot de werkelijke class.

http://gathering.tweakers...message/25827838#25827838

Iemand nog tips hints op het laatste gedeelte? Warrior/Warlock gedeelte

Moet trouwens zeggen dat ik de pvp sets vaak mooier vindt dan de de dungeon item sets.
Bij de warrior is de pvp sets + tier 3 mooi
Bij de warlock de pvp sets + tier 2. Rest vind ik niet zo gewelig, maar dat blijft natuurlijk iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Windfury ? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de tier2 set voor warriors wel mooi, enig zwaar irritante vind ik is dat de achterkant van de shoulders er niet uit zien, nu heb ik voor mezelf wel een mooie warrior van de voorkant maar ik met lopen dus steeds op die stomme achterkant kijken. Ze hadden het design van de shoulders van voren ook van achter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
OkkE schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:30:
[...]

Rogue lijkt me nou echt helemaal nix. Ik heb een level 4 Rogue, maar het staat me gewoon helemaal niet aan.
Zo doorgaan! Je kan ook echt na die 4 lvl's zeggen of je het iets vind of niet he.. Lvl 4, dat haal je in 15 minuten! :X

Mijn priest was in het begin ook saai, maar vanaf lvl 10 kan je het pas zien.. Nu ben ik er toch maar mee gekapt omdat het ook te saai werd op lvl 43...
Dat zocht ik... :+

[ Voor 15% gewijzigd door enira op 26-05-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

jarnotjuh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:41:
[...]

Zo doorgaan! Je kan ook echt na die 4 lvl's zeggen of je het iets vind of niet he.. Lvl 4, dat haal je in 15 minuten! :X
Ik had er ook nooit bij moeten zetten dat ik nog maar lvl4 was.... Goed; verdere uitleg:

De hele class Rogue leek me om te beginnen al niet leuk; toch ben ik er wel één begonnen. Mijn Mage, Druid en Hunter waren gelijk vanaf de eerste minuut leuk. Natuurlijk voor een deel ook omdat ik me daar positief op had ingesteld. Mijn Rogue vond ik, net als mijn Paladin en Warrior, na 4 levels nogsteeds niet boeiend. Elke minuut dat ik die speelde, wilde ik liever stoppen en verder gaan met mijn Mage, Druid of Hunter. Voor mij zegt dat genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:41:
[...]

Mijn priest was in het begin ook saai, maar vanaf lvl 10 kan je het pas zien.. Nu ben ik er toch maar mee gekapt omdat het ook te saai werd op lvl 43...
nou is priest ook een class die in mijn ogen pas intressanter werd na lvl 40 zeker als je shadowspecced bent onder de 60 moet je eigenlijk geen holy of disc zijn ;)
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:33:
[...]

1x in de 3 minuten met nature's swiftness, is wel een rier 5 talent dus 21 punten

[...]

ghostwolf is minimaal 1 sec met talents, nooit instant, Earthbind, warstomp, ghoswolf das de standaard procedure :P

mja een crit es van een ele shammy kan je wel vergelijken met een ambush hoor ^^

[...]

mja tot je 60 wordt :P mijn advies, reroll
ja ik twijfelde al over die ghostwolf maar ik heb nooit die talents erin gezet dus ik wist het niet zeker.
En bij alle 3 de genoemde punten met je dus wel een bepaalde specc hebben en dan nog haal je het niet niet imho.
instant heal 1 x in de 3 minuten
ghostwolf niet instant
en de dmg output van een shammie ook al crit ie wel eens kan je niet gelijk zetten aan die van een rogue.

En is een shammie niet meer leuk op 60 dan?? nou ja ik level hem ook heeel rustig aan ik speel meestal met mn andere chars dus ;)

[ Voor 51% gewijzigd door MantaMania op 26-05-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen op Ahn'Qiraj rond lvl 36 ofzo die zin hebben om ff te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
als je heel duidelijk weet wat je wilt kies daar dan voor.
Elke class heeft zijn sterke punten en je kunt altijd nog een alt maken.

Ik vind het niet belangrijk om de meeste DPS te hebben, maar ik wil wel wat vette gear kunnen dragen, geen cloth of leather. Ook wil ik graag kunnen healen en andere partymembers kunnen helpen.
Shaman is dus gewoon mijn beste optie, ben een warrior 50+ geweest in de beta was leuk, maar ook kunnen healen vind ik veel leuker.

Bovendien is GW gewoon makkelijk ben nu 47 en heb nogsteeds geen mouth in mijn ogen niet echt het geld waard voor die 20% meer speed. Natuurlijk straks in RAIDS wel he ;)

Kies gewoon wat het beste bij je past.. en als je dan zwakker bent of niet kunt winnen zegt dat meer over jezelf dan over jou class.

Je zult altijd mensen killen en altijd gekilt worden. WoW is goed gebalanseerd imho.
Leer gewoon je tegenstander kennen en leer ze te bevechten dan ben je zelf een goede speler.

Zo zag ik laatst een roque van 29 een druid killen van 38 met gemak (zal wel een twink zijn) maar zo versloeg ik dan weer een rogue van 50.

In de ene guild doet de warrior ook veel meer damange dan de roque.

winnen: eigen skill > lvl > gear/talents > class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:02:
<3 barrens chat. De flame regio op de server : )

Vandaag voor het eerst in 1 avond MC gedaan. Normaal gesproken t/m golemag, 2e keer naar domo/ragnaros en dan BWL induiken. Mains only. Zo leuk om daar met een flask of suprem power / Greater arcane potion / Brilliand wizard oil te lopen : ) 221 extra spelldmg en 1 extra crit kans :) <3 frost bolts van 1400+

Ook vandaag voor 't eerst azuregos down gekregen 1st try, 1st attempt ooit. Wel met een beetje hulp van een ally guild. Na MC BWL ingedoken en razorgore + vael down op 1st sty.
Hey dat hebben wij gisteravond ook gedaan, (flask/gap/bwo), was wel grappig dat er idd dik gehit werd op de mobs... (al haal ik geen 1400 hits, kwam niet verder dan +624 spelldmg, guildie zat op +685).
Jammer was dat we Ragnaros niet voor de sons down hadden (0,001% oid) nadat hij weer respwnde was hij instant dood, geloof niet dat er iemand anders dan een roog/tank nog een klap op heeft gekregen.
Dus Gnauw noob, niet meer proberen uit de lava te komen de volgende keer, gewoon blijven nuken die priest healed je wel... :)

Daarna ony nog ff gedaan en eindelijk me head geloot, ff wat critzooi opsparen voor 1.11

En grts met Azuregos, ik was onderweg naar Duke voor die rune doof zooi toen ik eerst Grotekoe tegenkwam, verderop inene een hele Exomna raid (en wat mensen van ONIX).
Wat wel weer leuk is is dat mijn CTRA dus reageerden op jullie raid, continue die yell van Azu in beeld gevold door een **teleport**, jullie weten toch dat je bij hem in de buurt moet blijven nubs;)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Is mn guild tabard niet cute? :$

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpdumpdump/cute.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 06:49
Routed schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Hey dat hebben wij gisteravond ook gedaan, (flask/gap/bwo), was wel grappig dat er idd dik gehit werd op de mobs... (al haal ik geen 1400 hits, kwam niet verder dan +624 spelldmg, guildie zat op +685).
Jammer was dat we Ragnaros niet voor de sons down hadden (0,001% oid) nadat hij weer respwnde was hij instant dood, geloof niet dat er iemand anders dan een roog/tank nog een klap op heeft gekregen.
Dus Gnauw noob, niet meer proberen uit de lava te komen de volgende keer, gewoon blijven nuken die priest healed je wel... :)

Daarna ony nog ff gedaan en eindelijk me head geloot, ff wat critzooi opsparen voor 1.11

En grts met Azuregos, ik was onderweg naar Duke voor die rune doof zooi toen ik eerst Grotekoe tegenkwam, verderop inene een hele Exomna raid (en wat mensen van ONIX).
Wat wel weer leuk is is dat mijn CTRA dus reageerden op jullie raid, continue die yell van Azu in beeld gevold door een **teleport**, jullie weten toch dat je bij hem in de buurt moet blijven nubs;)
Graskoe bedoel je zeker ;)

En MC hebben we gecleared in 2 uur, 2 min. en 40 sec. Was echt een topraid, leuk om te doen :) Vooral omdat we MC echt nog nooit op 1 avond hadden gedaan ^^
Wat Azuregos betreft: volgens mij werden er alleen maar mensen van ONIX geteleport of Exomnians die in zo'n ijsblok zaten ;) Eerste keer dat we een poging waagden op Azuregos, en dan in 1x down. Free epics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

iemand had pas een link gepost naar een mooi totaal overzicht met alle soorten pets voor hunters.
En ik dacht ook de movement speed (misschien ben ik compleet in de war) daarop want dat wil ik graag weten voor een lvl 19 pet in de bg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar Azuregos steld ook neit heeft veel voor. hadden um gisterochtend met 7man verslagen, 50minuten duurde het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

MantaMania schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:33:
iemand had pas een link gepost naar een mooi totaal overzicht met alle soorten pets voor hunters.
En ik dacht ook de movement speed (misschien ben ik compleet in de war) daarop want dat wil ik graag weten voor een lvl 19 pet in de bg.
Movement speed is voor alle pets gelijk sinds een paar patches.
http://tkasomething.com/species.php is een hele goeie plek voor info trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc292/th_54370_dwarfjpg.JPG

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn we hebben wel echt geluk met 2handed swords de laatste tijd :O

1e Ragnaros kill --> Bonereaver's edge
2e Ragnaros kill --> Bonereaver's edge ( ondertussen nog een paar keer gedropt )
1e Nefarian kill --> Ashkandi + Lok'amir
2e Nefarian kill --> Ashkandi

+ nog een paar keer Bonereavers edge op een van de eerste paar kills en The untamed blade _/-\o_

nu mag alleen nog wat meer Transcendence droppen zodat ik 8/8 kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
FreeShooter schreef op zondag 21 mei 2006 @ 18:03:
[...]

Heb je een bron hier van? Niet dat ik je niet geloofd maar wil het eens rustig lezen...
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/4912/pollypig9gh.th.jpg

Too bad its true! :X
Testserver screenshot, niet van mij tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
Hier: http://thottbot.com/test?c=Mage staat ook nog een schildpad spell.. :P Het moet toch niet veel gekker worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Vold schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:10:
Hier: http://thottbot.com/test?c=Mage staat ook nog een schildpad spell.. :P Het moet toch niet veel gekker worden..
koe, varken en een schildpad:S vonden ze sheep dan saai?

maar wrm is shaman op lvl 60 een tegenvaller?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om in een macro te checken of iemand pvp-enabled is? Bijv; ik wil iemand buffen, tenzij hij/zij pvp-enabled is, en dat de spell dan gewoon niet gecast wordt?

edit; w00t, gevonden, alleen wordt mn macro nu gewoon gepost in guildchat, dus.... :+

[ Voor 20% gewijzigd door Gaius op 26-05-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:19:
[...]

koe, varken en een schildpad:S vonden ze sheep dan saai?

maar wrm is shaman op lvl 60 een tegenvaller?:S
omdat iedereen je inhaalt qua gear op zowel elemental als enhencement gebied
alleen in endgame raid guild als je alles op farm heb, heb je weer kans op dikke gear + wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Na een break van een jaar wil ik ook weer world of warcraft gaan spelen, voornamelijk omdat een derde van me klas het speelt :P. Nou vroeg ik me af of iemand nog die link weet, waarbij je kon zien hoeveel classes elke server had (en met nog veel meer gegevens natuurlijk) ? Ik wou namelijk een mage beginnen, maar wil op lvl 60 niet weer op het probleem stuiten dat ik toen met me rogue deed, namelijk dat geen raidgroep je wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 26-05-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:43:
Na een break van een jaar wil ik ook weer world of warcraft gaan spelen, voornamelijk omdat een derde van me klas het speelt :P. Nou vroeg ik me af of iemand nog die link weet, waarbij je kon zien hoeveel classes elke server had (en met nog veel meer gegevens natuurlijk) ? Ik wou namelijk een mage beginnen, maar wil op lvl 60 niet weer op het probleem stuiten dat ik toen met me rogue deed, namelijk dat geen raidgroep je wilt.
http://www.warcraftrealms.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:03:
[...]

omdat iedereen je inhaalt qua gear op zowel elemental als enhencement gebied
alleen in endgame raid guild als je alles op farm heb, heb je weer kans op dikke gear + wapens
dus als je gwn een goeie gear heb is der niks aan de hand.. je bedoelt cker dat epic moeilijk te krijgen is voor shaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Chubz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:46:
[...]

dus als je gwn een goeie gear heb is der niks aan de hand.. je bedoelt cker dat epic moeilijk te krijgen is voor shaman?
nee al je epic gear is gericht op healen :P behalve de PvP set of de losse delen uit MC/BWL etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:41
Al vanaf 8 uur vanavond bezig om op die Test Realm te komen. Er zou om 8 uur namelijk bericht komen hoe of wat er gaat gebeuren. Er is gewoon niks laten horen van wie dan ook van de Blizzard staff members. Niet eens even een bericht met iets van "We weten nog niet wat er gaat gebeuren en wanneer ze online komen" oid. Nee, we moesten bericht krijgen via de FA forums :/ (link was gegeven via iemand van forums). Ach ja.. Denk dat ik nu maar ga slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Als de expansion uitkomt en je dus tot en met level 70 kan en je ook die nieuwe races krijgt, moet je dan weer opnieuw een character maken en dus bij level 1 beginnen, of kun je verder gaan met je oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
MysticSnake schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 03:01:
Als de expansion uitkomt en je dus tot en met level 70 kan en je ook die nieuwe races krijgt, moet je dan weer opnieuw een character maken en dus bij level 1 beginnen, of kun je verder gaan met je oude?
verder met je oude :)

Zojuist een lbrs run gehad. Ging lekker! eerst droppen mn valor bracers, daarna win ik devout belt.
Nog een leuke nieuwe mace gekregen, en zo nog random greens en blue's :)

nu lekker naar bed :Y)

edit:
gister was ik aan het questen met mn class leader. En dropte Myrmidon's Signer voor ons. Beide need gerold, en ik had hem gewonnen! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 27-05-2006 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
-=BoKKiE=- schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:00:
[...]

nee al je epic gear is gericht op healen :P behalve de PvP set of de losse delen uit MC/BWL etc
op zich geen probleem;) dan maar losse epic sets of de PvP set, want ik vind pvpen tog et leukst.. maar in Instances geeft t tog niet? dan wil iedereen wel een shaman mee.. overpowered en killed zo monsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Chubz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:26:
[...]

op zich geen probleem;) dan maar losse epic sets of de PvP set, want ik vind pvpen tog et leukst.. maar in Instances geeft t tog niet? dan wil iedereen wel een shaman mee.. overpowered en killed zo monsters
Zelfde reden waarom mensen liever een resto druid of een holy priest hebben.. Als je kan healen, dan heal je :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
MST_Morpheus schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:33:
[...]

Zelfde reden waarom mensen liever een resto druid of een holy priest hebben.. Als je kan healen, dan heal je :/
dan willen mensen je wel als healer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Chubz schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:26:
[...]

Typische PvP shammie in bijv. Molten Core

Shock !!
Tripple windfury crit !!!
Shock !!!
oom
tik
tik
tik
tik
tik
*druipt af*

Terwijl de rest van de dmg classes gewoon door blijven rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik ben nu tijdens het lvlen ook volledig DPS gericht als shaman.
Je doet echt ziek veel DPS! Maar op 60 veranderd dat en worden de echte DPS classes veel beter.
Dan moet je respeccen en voor een groot deel resto gaan.
In raids doe je niet meer dan healen en totums plaatsen. Mocht het nodig zijn dan ben je toch nog sterk genoeg om wat mobs te killen in raids. Maar daar hebben ze al andere classes voor.

Ik vind dat geen probleem, classes die kunnen healen moeten ook healen. Wil je dat niet dan moet je rerollen.

Het is al zo vaak gezegd maar ik zeg het nog maar een keer; shamans kunnen alles, maar niets echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ja das waar.. ik denk dat ik maar met mn mage verder ga:( of warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Kan iemand mij vertellen waar ik het best kan levelen/questen als een lvl 30 Night Elf Combat Rogue? Ik heb de volgende 2 wapens: Claw of the Shadowmancer en Prison Shank.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar