Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
wat ook grappig is, is als je geganked word, en je ben dood, als je dots de horde nog net ff omleggen.. heerlijk gevoel.. of soulstone en daarna alsnog die gast killen :P

zucht.. :)

maar ganken als je in-fight ben vind ik best lame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Typfout lijkt me. Denk dat gnouw bedoeld; op een PVE server kan je zowel een Horde als Alliance char. hebben. Op een PVP server moet je kiezen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

ach iedereen gankt weleens, of word geganked, maar bij iemand zijn corpse wachen doe ik zelf eigenlijk nooit.

die hunter van gister wou ik wel nog een keer pwnen omdat hij mij zo vies wou backstabben, maar helaas kreeg ik toen net bezoek, dus moet loggen :(
maar ow was zon lekker gevoel om een backstabbende hunter te pwnen, meestal met mijn mage leg ik het af tegen een hunter, (van gelijk lvl)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
wow dat klinkt wel veelbelovend zo een PVP server :P ik hou wel van echte gevechten en btje mensen slopen als ze ind e weg lopen xD (ja sorry ben btje de naRose community gewend)
dus hou wel van een gevechtje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Gohan-san schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:42:
ach iedereen gankt weleens, of word geganked, maar bij iemand zijn corpse wachen doe ik zelf eigenlijk nooit.

die hunter van gister wou ik wel nog een keer pwnen omdat hij mij zo vies wou backstabben, maar helaas kreeg ik toen net bezoek, dus moet loggen :(
maar ow was zon lekker gevoel om een backstabbende hunter te pwnen, meestal met mijn mage leg ik het af tegen een hunter, (van gelijk lvl)
als ik midfight geganked word, ga ik heerlijk corpsecampen.. moet je me maar met rust laten..

ga nu weer de les in

xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]

bij een pvp server staat je pvp gewoon aan zodra je in contested area komt. dus dat is lvl 15+ ofzo...

ennuh, RP lijkt me maar niets.. volgens mij zitten daar echt de ubernerds die het niet op prijs stellen als je een char aanmaakt zie zakhooi ofzo heet :P
Blijft grappig dat iemand met 3 level 60 characters iemand anders ubernerd noemt :+
Maar goed uiteraard wordt het niet op prijs gesteld als een een character maakt met een zielige naam, maar wie in godsnaam zou zo'n stomme nederlandse naam wel op prijs stellen?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:38:
[...]

is het een typo of wat klest jij
Hij kletst niet , dat is gewoon zo :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:47:
[...]

Blijft grappig dat iemand met 3 level 60 characters iemand anders ubernerd noemt :+
Maar goed uiteraard wordt het niet op prijs gesteld als een een character maakt met een zielige naam, maar wie in godsnaam zou zo'n stomme nederlandse naam wel op prijs stellen?
Kijk eens naar z'n sig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]

een tweede verschil is dat je op een pve server een alliance en een horde character kunt hebben op een pve server is dat onmogelijk.
Visgek24 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:48:
[...]

Hij kletst niet , dat is gewoon zo :)
uhm.. ik weet het niet of jij het wel weet.. maar ik speel in Kul Tiras.. PVE SERVER
en heb een UNDEAD Warlock en HUMAN paladin...

edit: vertaal het wel ff voor je.. Het is mogelijk om op een pve server een alliance en een horde character aan te maken, maar toch weer niet...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Oh god. Als iedereen nu eens zou lezen, en een beetje na zou denken...

Gnauw maakte gewoon een typfout, het is zo dat je op een PVP server niet een Horde én Alliance kunt maken. Zoals in Gnauw zijn bericht, begint hij over dat dat "het tweede verschil is", dat er dan 2x "pve" staat is een foutje.

[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 24-05-2006 15:01 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]
ennuh, RP lijkt me maar niets.. volgens mij zitten daar echt de ubernerds die het niet op prijs stellen als je een char aanmaakt zie zakhooi ofzo heet :P
RP is leuk!
Je bedenkt een karakter voor je character (héhé) en dan gedraag je je ernaar...
- Je speekt anderen aan met miss, milord, noble one, mistress, wee man, ...
- Als je als tauren iemand iets rood ziet dragen, dan word je wild en slaagt hem op z'n bakkes
- Je maakt altijd opmerkingen over de lengte van dwergen en gnomes
- Als dwerg ben je slechts gelukkig als er explosieven aan te pas komt (ik zweer dan ook bij m'n dwarven fishing pole)
- ...

En dan is het inderdaad niet leuk dat je dan een idioot tegenkomt die Zakhooi heet... wat dat past niet in de setting van Warcraft. Het is in mijn ogen een kleine moeite om een passende naam te bedenken en als je die moeite niet wil nemen, dan hoor je idd niet thuis op een RP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:06:
[...]
RP is leuk!
Je bedenkt een karakter voor je character (héhé) en dan gedraag je je ernaar...
- Je speekt anderen aan met miss, milord, noble one, mistress, wee man, ...
- Als je als tauren iemand iets rood ziet dragen, dan word je wild en slaagt hem op z'n bakkes
- Je maakt altijd opmerkingen over de lengte van dwergen en gnomes
- Als dwerg ben je slechts gelukkig als er explosieven aan te pas komt (ik zweer dan ook bij m'n dwarven fishing pole)
- ...

En dan is het inderdaad niet leuk dat je dan een idioot tegenkomt die Zakhooi heet... wat dat past niet in de setting van Warcraft. Het is in mijn ogen een kleine moeite om een passende naam te bedenken en als je die moeite niet wil nemen, dan hoor je idd niet thuis op een RP server.
doen ze dat automatisch..? ik neem aan van niet of jah hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:09:
[...]
Ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ach niet alleen op RP servers zitten mensen die zich irriteren aan van die lompe hollandse namen. Waarom zou je je character naar een stuk meubilair (oid) noemen? Da's toch diep triest.. een beetje fantasie heeft iedereen toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

QuarK schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:15:
[...] een beetje fantasie heeft iedereen toch wel?
Alli: Ayokiwa, Ayakura, Avil, Amila, ...
Horde: Zorr, Zurrok, ...

Ik doe mijn best. ;) Al zit ik dus niet op een RP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:09:
[...]

tuurlijk wel dat zegt ie toch, daarom wil ik ook geen tauren, heb eens een tauren hunter gehad. maar telkens als je iemand met een rode cloak oid dergelijks binnen 15 yards loopt gaat je tauren automatische die player attacken, zowel horde als alliance.
vind het opzich wel vet dat je dan je mede horde kan slopen, maar als die gene lvl 50 is en jij lvl 14 dan is dat toch wat minder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ach niet alleen op RP servers zitten mensen die zich irriteren aan van die lompe hollandse namen. Waarom zou je je character naar een stuk meubilair (oid) noemen? Da's toch diep triest.. een beetje fantasie heeft iedereen toch wel?
_/-\o_ _/-\o_

inderdaad ik irriteer me ook kapot aan die namen met tjuh der achter je zit toch niet op msn met je breezertjuh ik vind dat gewoon een bepaald niveau aangeven. Ik kan me niet indenken dat iemand die pietjuh heet ouder is al 18 en serieus speelt.

je mag best iets grappigs hebben maar tjuh achter je echte naam is nou niet echt spannend.

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 24-05-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:22:
[...]

inderdaad ik irriteer me ook kapot aan die namen met tjuh der achter je zit toch niet op msn met je breezertjuh ik vind dat gewoon een bepaald niveau aangeven. Ik kan me niet indenken dat iemand die pietjuh heet ouder is al 18 en serieus speelt.

je mag best iets grappigs hebben maar tjuh achter je echte naam is nou niet echt spannend.
Waar sommige mensen zich druk over maken, moeten ze zelf weten imo en tis wel handig om ze te herkennen. Liep laatst te questen met mn UD rogue van lvl 12 ofzo (toendertijd) en kwam zo'n NL naam tegen, bleek dattie net nieuw was met WoW en het net 4 dagen had gekocht. Ik dus ff op mn main drnaartoe, ff 5g gepast en 4 runecloth bags voor em gemaakt, blij dattie was :D
Azqi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:41:
[...]

Bij ons op Deathwing heb je een alliance speler die "Spetterpoep" heet. Elk woord wat je er verder aan wijdt is er 1 teveel. :X
lol Spetterpoeptjuh :P

[ Voor 15% gewijzigd door Helox-in-a-box op 24-05-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:22:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Bij ons op Deathwing heb je een alliance speler die "Spetterpoep" heet. Elk woord wat je er verder aan wijdt is er 1 teveel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Mijn naam is gewoon mn achternaam andersom (en per ongeluk een -s teveel >.< )
Ik speel op een PvP server en werd, toen ik nog lvlde, ook weleens geganked door highlvl's. Meestal ga ik geen 60 ganken omdat ik warrior ben en het tegen een caster toch nauwlijks win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11:14
Gisteren bij Nefarian weer Boots of the Shadowflame en Prestor's Talisman of Connivery.

Is echt al vier weken achter elkaar dat we deze loot hebben.. bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:41:
[...]

die man heeft tenminste nog fantasie... ik ken iemand.. die heeft zijn namen bijv.. (ik noem geen namen) voorbeeld: takiho en heeft ie als tweede character.. takihox en 3rd takihoxx en 4e takihoxxx

wel grappig dat ie dat doet, hij is wel aardig tho.. had laatst mijn wapen demonslaying ge'enchant.. zodat ik de Red Ranger kan zijn :p

(al mijn rare.. weapons zijn enchant ^^, 1 +7 damage (kleur blauw), 1 fiery (of fire) blaze (free enchant) en 1 demonslaying (kleur rood), ga misschien nog een crusader (groen als ik het goed heb) aanschaffen :)

ps vertel eens wat jullie enchant zijn op je wapen/welke glow, want ik wil graag nog een witte of paarse als ie er is
offtopic:
kent iemand de /silly van de Trollen...?

het gaat zo.. i killed 2 dwarfs in the morning, i killed 2 dwarfs at noon, i killed 2 dwarf at time of war, i killed 2 dwarf at time of peace, i killed 2 dwarfs when i killed 2 dwarfs then i kill 2 more...

ik dat echt zo lauw he hoe die troll dat zegt XD, echt uber
lifestealing is paars...? O_O (hehe die ga ik hale als ik me epic ding heb O-) )

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Crusader is wit volgens mij
Lifestealing heeft een zwarte gloed?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

mdmeijer schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:02:
Crusader is wit volgens mij
Lifestealing heeft een zwarte gloed?
Paars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als je veel problem hebt met de panter boss in zul is het erg handig om je cloty`s een flashbomb te geven werkt als een aoe fear tegen beasts

Wij zetten 1 tank op de boss en alle dps op de boss zodra er een mark gezet wordt op een speler zorgen we dat een backuphealer die persoon in leven houd terwijl de mages bij hem blijven staan en die gaan aoe`en die mages moeten ook goed geheald worden maar de panters slaan niet hard en met frostarmor zijn ze vrij makkelijk in leven te houden, helemaal idiaal is als een mage de mark krijgt of een pally aoe`end verliezen ze niet snel aggro =)
zodra de boss vanished helpt iedereen de mages met het killen van de panters en priests proberen deze periode zo weinig mogelijk the healen laat het de pala/sjamans/druids doen en zet een shield opjezelf als je de boss weer terug verwacht en laat de priests zodra de boss verschijnt fade indrukken

rinse and repeat
mochten de markdragers teveel panters op zich krijgen dan is een flashbomb of een aoeFear erg effcetief om wat tijd te winnen

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:50:
[...]

die man heeft tenminste nog fantasie... ik ken iemand.. die heeft zijn namen bijv.. (ik noem geen namen) voorbeeld: takiho en heeft ie als tweede character.. takihox en 3rd takihoxx en 4e takihoxxx

wel grappig dat ie dat doet, hij is wel aardig tho.. had laatst mijn wapen demonslaying ge'enchant.. zodat ik de Red Ranger kan zijn :p

(al mijn rare.. weapons zijn enchant ^^, 1 +7 damage (kleur blauw), 1 fiery (of fire) blaze (free enchant) en 1 demonslaying (kleur rood), ga misschien nog een crusader (groen als ik het goed heb) aanschaffen :)

ps vertel eens wat jullie enchant zijn op je wapen/welke glow, want ik wil graag nog een witte of paarse als ie er is
offtopic:

het gaat zo.. i killed 2 dwarfs in the morning, i killed 2 dwarfs at noon, i killed 2 dwarf at time of war, i killed 2 dwarf at time of peace, i killed 2 dwarfs when i killed 2 dwarfs then i kill 2 more...

ik dat echt zo lauw he hoe die troll dat zegt XD, echt uber

[...]

lifestealing is paars...? O_O (hehe die ga ik hale als ik me epic ding heb O-) )
icy is wit en crusader is lichtere meer grijs.
En volgens mij gaat het jou om de kleuren of niet?? je zo ook een beetje naar de stat kunnen kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:14:
[...]

icy is wit en crusader is lichtere meer grijs.
En volgens mij gaat het jou om de kleuren of niet?? je zo ook een beetje naar de stat kunnen kijken ;)
Ach, ik liep ook een hele tijd met een slecht chest-piece, gewoon omdat ik het er veel cooler uit vond zien als de chest-pieces die ik verder tegen kwam. :D Zeker op lowlevel als je alleen PVE doet, maakt het niet zo veel uit, imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje fantasie en het nederlandse woord is niet meer te herkennen (zegt iemand met een druid met de naam Aybar op een RPPVP server ;) )

Je zou je char natuurlijk ook Truetall kunnen noemen, maar dat begrijpen de mods weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

OkkE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:25:
[...]

Ach, ik liep ook een hele tijd met een slecht chest-piece, gewoon omdat ik het er veel cooler uit vond zien als de chest-pieces die ik verder tegen kwam. :D Zeker op lowlevel als je alleen PVE doet, maakt het niet zo veel uit, imho. :)
ligt er helemaal aan hoe snel je progress wilt maken ik ben juist voor goeie gear op lager level omdat dat veel prettig speelt ;) Maar je moet vaak wel geld hebben en instances runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

True, als je hele goede gear hebt (of zelfs twink) dan gaat het levellen etc. ook wel sneller. Maar zeker op de lage levels -- onder de 25 -- ging het mij meer om het uiterlijk. :) Nu kijk ik ook veel meer naar de stats die er op zitten.

Maar ik loop bijv. nog steeds met een slechte staff rond (als Druid lvl 25), ook al heb ik ook een goede (betere) dagger en een +int offhand, maar ik vind een staff er gewoon cooler uit zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:50:
[...]
[offtopic]
Spi en int enchant zijn wit, heel licht alleen, heb em zitten op mn staff:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?581572

/silly van troll? nee vertel :P
OkkE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:25:
[...]

looks is idd ook erg belangrijk, dropte dus een keer die robe van strat baron met +healing (zo'n knalroze), ik clickte NEED, deed ze aan, toen zeiden mn guildies die erbij waren "kijk es in de spiegel" en toen diste ik ze weer ;)

wat is Twink
http://www.wowwiki.com/Twink

[ Voor 41% gewijzigd door Helox-in-a-box op 24-05-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
+22 int is toch geel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat is twink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

Helox-in-a-box schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:46:
[...]

Spi en int enchant zijn wit, heel licht alleen, heb em zitten op mn staff:
Dacht dat int geel-achtig was. 9int was het iig =) 22int weet ik dan weer niet.
55 healing is ook licht wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

overdreven optimaliseren van je karakter zoals een enchant van 50G op lvl 19.

of nog erger maar daar hebben we het maar niet over. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 24-05-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:55:
[...]

overdreven optimaliseren van je karakter zoals een enchant van 50G op lvl 19.

of nog erger maar daar hebben we het maar niet over. ;)
Dat verklaart waarom een vriend van me 300+ g naar z`n lvl 19 wsg pvp alt had gemailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
+30 spelldamage --> paars :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
betreft die spelernamen.. paar threads geleden ging het er ook over..

ik vind dat je nergens regels heb die bepalen hoe je moet heten.. ok. namen als rapist ofzo vind ik not done, maar nederlandse namen ofzo.. tja..

ik wilde eerst BootVluchteling, maar dat pastte niet.. dus werd het bootje, daarna blondje, boertje, bikkeltje... de volgende word denk ik "himself" ... is wel leuk met duellen als je verliest.

X has killed himself in duel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Tja als je niet mee kan komen in een RPG kwa orginaliteit, noem je jezelf boertje, hoertje of wietje. Weet in ieder geval elke andere hollander wat ie aan je heeft. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:02:
betreft die spelernamen.. paar threads geleden ging het er ook over..

ik vind dat je nergens regels heb die bepalen hoe je moet heten.. ok. namen als rapist ofzo vind ik not done, maar nederlandse namen ofzo.. tja..

ik wilde eerst BootVluchteling, maar dat pastte niet.. dus werd het bootje, daarna blondje, boertje, bikkeltje... de volgende word denk ik "himself" ... is wel leuk met duellen als je verliest.

X has killed himself in duel :)
Ja.. toen ik nog een puber was het ik bij UT ook altijd als naam "yo mama!" dan lazen mijn slachtoffers;
"you got fragged by yo mama!" ook leuk.. toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
blizzard blew it agian
daggerspine ligt plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Jezelf Parts noemen en pvp rank 1 halen als alliance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
alle servers liggen plat? :(

1 hoeratje voor blizzard :D ze kunnen t weer goed

[ Voor 50% gewijzigd door Proxzor op 24-05-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
QuarK schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:20:
Jezelf Parts noemen en pvp rank 1 halen als alliance..
die is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Goh. Aanmeldt server lijkt weer eens down te zijn. Al de tweede keer deze week. Beetje problemen @ blizzard :s

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

alles plat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Nou alles toch plat ligt: Wat is jullie grootste miskoop?
ik heb net [lvl38] 'dazzling long sword gekocht[lvl36 epic] voor 50g..Echt heel zuur..kwam er achter dat RFD Quest een dikke zwaard heeft met zowat dezelfde stats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
dit is echt super gaar. Als ik niet binnen 15 minuten ingame kan komen wordt ik geboot uit mn molten core raid en kom ik 2e te staan met dkp = geen nightslayer chest = geen 8 piece set bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
2 x black pristine diamond a 75g

weekje later waren ze 3g : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:07:
2 x black pristine diamond a 75g

weekje later waren ze 3g : (
die krengen zijn inderdaad exTREEM gedaald.. eerst rond 200G.. nu spuug je ze bijna uit na een end lvl raid..

ik heb gelukkig eigenlijk geen miskopen gedaan sofar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:09:
[...]

die krengen zijn inderdaad exTREEM gedaald.. eerst rond 200G.. nu spuug je ze bijna uit na een end lvl raid..

ik heb gelukkig eigenlijk geen miskopen gedaan sofar..
Vriend van mij moest nog 500g lappen voor zijn diamond. Kocht de mijne voor 2g95s :o

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
DrProctor schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:07:
dit is echt super gaar. Als ik niet binnen 15 minuten ingame kan komen wordt ik geboot uit mn molten core raid en kom ik 2e te staan met dkp = geen nightslayer chest = geen 8 piece set bonus
Niet dat die bonus veel boeit ofzo. Kijk eens naar je attack power :X

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
joehee! net 300 tailoring gehaald :)

Meteen maar een mooncloth bag gemaakt. Nu maar wachten op de CD van mooncloth zodat ik straks allemaal mooncloth bags heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn guild is van plan binnenkort te beginnen met ZG, Heeft er iemand een guide met hoeveel mages/warriors etc nodig hebben..

En nee op google kon ik niks vinden :+

[ Voor 3% gewijzigd door -Mike- op 24-05-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga misschien WoW kopen maar ik heb geen creditcard :'( en das niet leuk ... maar als ik dan zo'n gamecard koop he ... en die is verlopen .... moet ik dan verder met creditcard of kan ik dan ergens een nieuwe gamecard kopen ofzo ???????????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 20:52 . Reden: zat een foutje in ! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:51:
Ik ga misschien WoW kopen maar ik heb geen creditcard :'( en das niet leuk ... maar als ik dan zo'n gamecard koop he ... en die is verlopen .... moet ik dan verder met creditcard of kan ik dan ergens een nieuwe gamecard kopen ofzo ???????????
Je kan die gamecards gewoon kopen (2 maanden = 26 euri's) bij o.a. Free Record Shop of E-Plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met gamecards blijven betalen, ikzelf heb dit een paar maanden gedaan maar na een tijdje via rabo internet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals de 2 boven mij zeggen met een game card, en zelfs via een bank rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Na veelvuldig Guild Wars te hebben gespeeld ben ik toch maar gezwicht om WoW te proberen :)

Damn, wat is die account creation site langzaam. Ik heb er 20 minuten(!) over gedaan om te reggen. Af en toe had ik het gevoel alsof ze me niet wilden hebben ofzo :/

Maar goed...het is gelukt ik stap maar eens in de wondere wereld van WoW \o/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
kan iemand wat vinden wat er aan de hand is met de servers van warcraft.

kan op de forums niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Apie! schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:06:
Na veelvuldig Guild Wars te hebben gespeeld ben ik toch maar gezwicht om WoW te proberen :)

Damn, wat is die account creation site langzaam. Ik heb er 20 minuten(!) over gedaan om te reggen. Af en toe had ik het gevoel alsof ze me niet wilden hebben ofzo :/

Maar goed...het is gelukt ik stap maar eens in de wondere wereld van WoW \o/
Hehe precies op de verkeerde dag op woensdag is het bijna onmogelijk om iets op de WoW site te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ja, ik had gehoopt dat die patchday alleen betrekking had op het spel, maar niet dus :+

maar hey..'tis me toch gelukt 8)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:26:
joehee! net 300 tailoring gehaald :)

Meteen maar een mooncloth bag gemaakt. Nu maar wachten op de CD van mooncloth zodat ik straks allemaal mooncloth bags heb :)
waarom koop je geen normale 16 slots op AH? leuk en aardig, maar mooncloth brengt meer op, en het is zonde om daarvan voor jezelf 16 slots te maken.. ik maak hooguit 14 slot runecloth bags voor mij(n) alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
lol www.wow-europe.com is traag maar als je naar www.wow-europe.com/en gaat is het veel sneller :), maja weet iemand een goeie axe/mace met weinig speed voor lvl 30?:o

[ Voor 5% gewijzigd door Proxzor op 24-05-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:06:
[...]

waarom koop je geen normale 16 slots op AH? leuk en aardig, maar mooncloth brengt meer op, en het is zonde om daarvan voor jezelf 16 slots te maken.. ik maak hooguit 14 slot runecloth bags voor mij(n) alt
Xavius Horde side kosten traveler's backpacks rond de 30g... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Ragnaros gedownd :D

Eerste try whipe op 31%, tweede try hadden we hem al op 33 bij de eerste sons :*)
Toen ging hij best makkelijk neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo, ben ff heel de avond zoet geweest :P
Ben een Human Mage begonnen op Boulderfist. Het is mn eerste caster char, maar ik moet zeggen, het bevalt me wel :D nadeel alleen is als ik OOM ben dat ik dan echt niets meer ben ^^

/edit
Als ik lvl 30 haal ben ik van plan de Jame's Alliance Guid te volgen, kijken hoe snel het dan gaat :)

[ Voor 23% gewijzigd door superbassie op 25-05-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:11:

Als ik lvl 30 haal ben ik van plan de Jame's Alliance Guid te volgen, kijken hoe snel het dan gaat :)
Snel, kan ik je vertllen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom guides volgen als je al een lvl 60 hebt?

Ik heb mijn hunter onder de 8 dagen gekregen op lvl60, en heb geen 1 guide gevolgd. Je weet zelf wel welke quests het meeste/minste xp opleveren, en welke dat makkelijk zijn om te doen. Dan stippel je toch voor jezelf een route uit die makkelijk is...

Jammer dat er op mijn lock nu al 1day staat, anders had ik em onder de 7d proberen te krijgen, zonder guides! :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:45:
[...]

Xavius Horde side kosten traveler's backpacks rond de 30g... xD
xavius alliance side brengt 1 mooncloth 20G op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Helox-in-a-box schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Waar sommige mensen zich druk over maken, moeten ze zelf weten imo en tis wel handig om ze te herkennen. Liep laatst te questen met mn UD rogue van lvl 12 ofzo (toendertijd) en kwam zo'n NL naam tegen, bleek dattie net nieuw was met WoW en het net 4 dagen had gekocht. Ik dus ff op mn main drnaartoe, ff 5g gepast en 4 runecloth bags voor em gemaakt, blij dattie was :D

[...]

lol Spetterpoeptjuh :P
Ik zie het punt ook niet echt. Iedereen mag toch nemen als naam wat ie zelf wil? Het is toch gewoon een herkenningspunt? Ik ben ook pas net begonnen en heb mijn eerste char ook gewoon Ebayzo genoemd. Nu ik er over nadenk is het natuurlijk niet het meest slimme en zal ik voor andere chars ook maar wat leuks gaan bedenken, maar vind dat mensen het gewoon lekker zelf moeten weten. Denk dat veel gamers toch maar één char zullen hebben namelijk...

Ben wel blij dat mensen nog vrij redelijk tegenover noobs staan en ze ook nog wel willen helpen als je wat vraagt.

Maar anyway, het is een vette game. Ik stond er altijd vrij negatief tegenover en vond het maar een spel voor nerds. Maar toen ik wat filmpjes heb gezien op internet werd ik toch wel enthousiast en heb ik hem toch maar even gekocht om te proberen.Ben ik dan tóch een nerd :P Ik heb binnen twee dagen ook 4 vrienden aan het WOWen gekregen door mijn enthousiasme :P

Ik ben nu nog maar een level 11 Night Elf Druid. Maar het samen gamen met vrienden is echt zo bruut! Ik heb alleen niet echt zo gek veel tijd, dus het levellen zal helaas niet al te hard gaan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ebayzo schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 08:26:
[...]
Ik zie het punt ook niet echt. Iedereen mag toch nemen als naam wat ie zelf wil? Het is toch gewoon een herkenningspunt? Ik ben ook pas net begonnen en heb mijn eerste char ook gewoon Ebayzo genoemd. Nu ik er over nadenk is het natuurlijk niet het meest slimme en zal ik voor andere chars ook maar wat leuks gaan bedenken, maar vind dat mensen het gewoon lekker zelf moeten weten. Denk dat veel gamers toch maar één char zullen hebben namelijk...

Ben wel blij dat mensen nog vrij redelijk tegenover noobs staan en ze ook nog wel willen helpen als je wat vraagt.

Maar anyway, het is een vette game. Ik stond er altijd vrij negatief tegenover en vond het maar een spel voor nerds. Maar toen ik wat filmpjes heb gezien op internet werd ik toch wel enthousiast en heb ik hem toch maar even gekocht om te proberen.Ben ik dan tóch een nerd :P Ik heb binnen twee dagen ook 4 vrienden aan het WOWen gekregen door mijn enthousiasme :P

Ik ben nu nog maar een level 11 Night Elf Druid. Maar het samen gamen met vrienden is echt zo bruut! Ik heb alleen niet echt zo gek veel tijd, dus het levellen zal helaas niet al te hard gaan.
Ik ben nu bezig om mijn 3e character naar level 60 te levellen. Heb al een 60 Priest en Paladin en heb nu ook een level 30 Druid.

Druids vind ik erg cool om te spelen :) Ik volgde eerst de Feral Tree, maar ik ben overgestapt op Balance. Nog 10 levels te gaan voor mijn Moonkin :)

En overigens het maakt niet uit hoe snel je levelt :) Ik doe er gemiddeld een maand of 4/5 over om op 60 te komen. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
B1gk1ller schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:42:
Mijn guild is van plan binnenkort te beginnen met ZG, Heeft er iemand een guide met hoeveel mages/warriors etc nodig hebben..

En nee op google kon ik niks vinden :+
Wij doen meestal:

3 warriors
2 paladins
5 priests/druids
5 mages/locks
5 hunters/rogues

Vaak ligt het er beetje aan welke classes er online zijn en als er bijvoorbeeld veel mages en locks zijn, dan rollen de class managers gewoon voor de 5e spot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 02:33:

Ik heb mijn hunter onder de 8 dagen gekregen op lvl60, en heb geen 1 guide gevolgd. Je weet zelf wel welke quests het meeste/minste xp opleveren, en welke dat makkelijk zijn om te doen. Dan stippel je toch voor jezelf een route uit die makkelijk is...

Jammer dat er op mijn lock nu al 1day staat, anders had ik em onder de 7d proberen te krijgen, zonder guides! :P
ben jij in 8 dagen lvl 60 geworden ? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Kan het zo snel niet vinden.

Maar als ik nu via direct debit betaal. Kan ik dan meteen spelen?

Of moet ik wachten tot het afgeschreven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:34:
[...]

ben jij in 8 dagen lvl 60 geworden ? :Z
8 dagen played, dat is niet heel bijzonder hoor :) (heb ik met m'n druid ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dani2001 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:41:

Je kan zoiezo eerst je 30 gratis dagen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Ik heb al een account.

Alleen zijn de winkels vandaag dicht en heb weer zin om te spelen :)

Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani2001 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:41:

Je kan dan direct spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johnnyv.nl schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:41:
[...]

8 dagen played, dat is niet heel bijzonder hoor :) (heb ik met m'n druid ook)
Ik wilde net zeggen, zo bijzonder is dat niet..
@evion. Dat merk je wel als je al een lvl 60 hebt, je hoeft niets meer op te zoeken kwa quests, en dan gaat het allemaal vrij snel.

Ik heb zelfs nog instances gedaan met mijn hunter, gewoon met pugs toen ie nog geen lvl 60 was, dat vreet wel tijd. Probeer wel altijd rested te lvl'en(dat lukt aardig als je een main heb die raid) :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:16:
[...]

Ik wilde net zeggen, zo bijzonder is dat niet..
@evion. Dat merk je wel als je al een lvl 60 hebt, je hoeft niets meer op te zoeken kwa quests, en dan gaat het allemaal vrij snel.

Ik heb zelfs nog instances gedaan met mijn hunter, gewoon met pugs toen ie nog geen lvl 60 was, dat vreet wel tijd. Probeer wel altijd rested te lvl'en(dat lukt aardig als je een main heb die raid) :P
Wel fijn dat je in je sig in ieder geval toegeeft verslaafd te zijn :P

(ben ik ook, al heb ik inmiddels wel wat grenzen afgebakend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 06:13:
[...]

xavius alliance side brengt 1 mooncloth 20G op...
bij ons ook, maar ik wil wel zelf eerst 4 mooncloth bags maken. Daarna guildies voorzien, en dan verkopen :)

Wat grappig was, en stom van mezelf :P Ik was bezig met een twink. Was ver klaar. Was bezig met 2 essence of earth te grinden voor +15 strength op Cruel Barb.
Iig, potje WSG gedaan, en met mn domme kop lever ik de WSG marks of honor in... en ik lvl. Toen was ik dus lvl 20.
De raid group van mn vorige WSG potje was echter WSG queue alweer gejoined, en ik kwam terecht in de lvl 10-19 battleground :D

screenshot

[ Voor 3% gewijzigd door addictive op 25-05-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik ben benieuwd :D
jarnotjuh schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 02:33:

Ik wil die guide gebruiken omdat ik veel te lang over mn eerste char gedaan en het dus niet opnieuw op die manier wil gaan doen. En ik wil gewoon weten of die guide echt werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
jarnotjuh schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:16:
Probeer wel altijd rested te lvl'en
Ik zie idd dat de exp balk weleens blauw wordt (rested mode). Maar hoe wordt ie nou rested mode, want dat heb ik nog niet ontdekt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs je in de buurt komt van een Inn of een grote stad. Het is dan ook aan te raden om in de buurt van een Inn uit te loggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:54:
ALs je in de buurt komt van een Inn of een grote stad. Het is dan ook aan te raden om in de buurt van een Inn uit te loggen :9
Waarom dat? :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dan wordt je meer rested en krijg je dubbele exp als je weer gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ah ok. Dan snap ik het. Gelukkig log altijd wel uit in een stad of inn. Soms dat ik geen zin heb om er naartoe te lopen, maar dat komt niet zo vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:08:
ah ok. Dan snap ik het. Gelukkig log altijd wel uit in een stad of inn. Soms dat ik geen zin heb om er naartoe te lopen, maar dat komt niet zo vaak voor.
heartstone doet wonderen ;)

ik lvl 2x zo snel met die dubbele xp.. is erg prettig.. vooral als je 180.000 xp nodig heb.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga maar ook eens horde proberen :P server: Shadow Moon
Tis wel ff zoeken .. met quest enso. wen ik vanzelf wel aan . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:36:
ik ga maar ook eens horde proberen :P server: Shadow Moon
Tis wel ff zoeken .. met quest enso. wen ik vanzelf wel aan . :)
jij weet ook niet wat je wil.. :X

hoe zit het nou met je xavius char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je in een group zit, en je wilt met de hele group een battleground in, moet dan de groupleader de queue joinen of kan elke member dat?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:10:
als je in een group zit, en je wilt met de hele group een battleground in, moet dan de groupleader de queue joinen of kan elke member dat?
alleen de leader.. die doet dan "join as group"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat verklaart een hoop, dank

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
is er misschien een handige guide om snel te lvlen? of een handige guide voor een shaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Chubz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:32:
is er misschien een handige guide om snel te lvlen? of een handige guide voor een shaman?
google..? zoekfunctie hier op forum.. word genoeg over gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
BootVluchteling schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:22:
[...]
heartstone doet wonderen ;)

ik lvl 2x zo snel met die dubbele xp.. is erg prettig.. vooral als je 180.000 xp nodig heb.. :X
Joh, echt, 2 x zo snel met rested?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
BootVluchteling schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:00:
[...]

google..? zoekfunctie hier op forum.. word genoeg over gesproken..
google hebk al gedaan en ken geen goeie vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ImdaMned schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:03:
[...]

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

ImdaMned schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:03:
[...]

hmmm dubeel xp... ga je dan 2x zo snel??? :P

Ik ben nu maandje 60 en mijn valor gear wil maa rneit droppen, doe elke dag 1 of 2 runs op strat/scholo/*brs heb de helft pas... maar het blijft leuk en ZG loopt al te lonken.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar