Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

addictive schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:55:
boom!

your ambush crits Bd for 376.
Bd dies.

:D

Mn lvl 19 rgoue alt die een lvl 18 mage in westfall (met full life en mana) one-shot :)
En mn gear is echt nog niet super. Maar verveelde me, en ging toen maar eens in westfall ganken :P

screenshot

Grappige was dat toen ik uit stealth kwam en die mage ambushte, ik meteen een group invite kreeg. Er rende namelijk ook een shammy rond in westfall :D
dat zijn de leukste he maar zeker die cloth dragers gaan te makkelijk neer.
Laatst had ik met die bezerker buff van wsg een crit van 465 das dan ook echt het max wat ik ooit gehaald heb maar die was ook instant dood ;)
Mensen met minder dan 300 hp zouden eigenlijk niet de warsong joinen soms zie ik iemand van mn team met de vlag lopen en onder de 300 hp hebben dan loop ik eigenlijk gewoon door naar de base om de vlag opnieuw op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:55:
boom!

your ambush crits Bd for 376.
Bd dies.

:D

Mn lvl 19 rgoue alt die een lvl 18 mage in westfall (met full life en mana) one-shot :)
En mn gear is echt nog niet super. Maar verveelde me, en ging toen maar eens in westfall ganken :P

screenshot

Grappige was dat toen ik uit stealth kwam en die mage ambushte, ik meteen een group invite kreeg. Er rende namelijk ook een shammy rond in westfall :D
hahaha wel grappig.. al die mensen achter je aan XD

welke server speel je :P
MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:00:
[...]

dat zijn de leukste he maar zeker die cloth dragers gaan te makkelijk neer.
Laatst had ik met die bezerker buff van wsg een crit van 465 das dan ook echt het max wat ik ooit gehaald heb maar die was ook instant dood ;)
Mensen met minder dan 300 hp zouden eigenlijk niet de warsong joinen soms zie ik iemand van mn team met de vlag lopen en onder de 300 hp hebben dan loop ik eigenlijk gewoon door naar de base om de vlag opnieuw op te pakken.
jah... maar jij bent zeker Horde... die alliance newbs zijn echt koppig... als ze geressed zijn.. willen ze asap naar de persoon gaan die hun hebben gedood... en dan is het 4-5-6? hordes tegen 1 alliance.. met zo'n party laat ik gewoon de vlag jatte zodat wsg snel voorbij is :p, maar natuurlijk wel wat hordes doden he !! :p,

wil me nieuwe 2h sword wel testen op zo'n horde... mijn wapen heeft 80.1 dps.. alleen cooldown van 3.30 :( en heeft +15agi/+15str :D en mijn change on crit is volgens mij 14% ( mijn hits op mobs zijn 200-(500 crit). Alleen.. me account is expired.. en ga vandaag op vakantie :D
XD, heb er niet echt opgelet.. sorry O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:02:
[...]

hahaha wel grappig.. al die mensen achter je aan XD

welke server speel je :P
Hahahaha, zie zn sig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Welk wapen wordt door rogues als beste gezien?

Gurubashi Dwarf Destroyer -> +30 AP
Fahrad's Reloading Repeater -> +1% hit, +4 agi
Striker's Mark -> +1% hit, +22 AP

Mijn totale +hit is met Fahrad +13% (+15% met DM trinket) dus al best redelijk. 421 unbuffed agility, ongeveer 850 AP. Ik heb dus zat agility en ben steeds meer naar +AP gear aan het gaan.
De +1% hit van Striker en Fahrad is niet echt onmisbaar. Waar ik over twijfel of de 8 extra AP van Gurubashi Dorf Destroyer opwegen tegen de +1% hit extra van Striker's Mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Damn wat duurt wachten lang als je nog niet zeker weet of je rank 14 bent geworden , zal er om gaan spannen , maar die servers zitten nog aan de wekelijkse brunch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:34:
Damn wat duurt wachten lang als je nog niet zeker weet of je rank 14 bent geworden , zal er om gaan spannen , maar die servers zitten nog aan de wekelijkse brunch :(
Je kan het gewoon op de site checken hoor B)

Hoeveel tijd zit je per week in de bg's om rank 14 te halen?

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 24-05-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Gisteren avond m'n StormGarde badges maar gegrind...
Solo ging dat best leuk eigenlijk :)
Als je binnen komt heb je aan de rechterkant een warlock met een voidy dat stukje daarvoor is practig om te solo'en, vooral omdat als de mobs bijna dood zijn ze dan fear krijgen...

Tevens ben ik met een Orc Warrior begonnen, maar moet zeggen dat dat echte veeeeel harder gaat als een Human Warlock... >:) >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:02:
wil me nieuwe 2h sword wel testen op zo'n horde... mijn wapen heeft 80.1 dps.. alleen cooldown van 3.30 :( en heeft +15agi/+15str :D en mijn change on crit is volgens mij 14% ( mijn hits op mobs zijn 200-(500 crit). Alleen.. me account is expired.. en ga vandaag op vakantie :D
Ah je hebt Hand of Ragnaros geloot in sword vorm als lvl 57(?) Paladin? Tevens is het geen cooldown maar een swingspeed.

Veel plezier op vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
johnnyv.nl schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:34:
[...]

Je kan het gewoon op de site checken hoor B)

Hoeveel tijd zit je per week in de bg's om rank 14 te halen?
Ik zelf speel gemiddeld 11-13 uur per dag WSG/AB , maar die honor website geeft bij mij een ''cant load page'' en meestal wordt die page na de realm maintenance geupdate gloof ik.

EDIT Speel wel de meeste tijd in Pre-mades. ''random'' spelen is echt vervelend in vergelijking met pre-made.

[ Voor 17% gewijzigd door Ruzz321 op 24-05-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Ik zelf speel gemiddeld 11-13 uur per dag WSG/AB , maar die honor website geeft bij mij een ''cant load page'' en meestal wordt die page na de realm maintenance geupdate gloof ik.
11-13 uur :o (hrm, 8 urige werkdag, met 13 uur spelen is 21 uur, kan ik nog 3 uur reizen/eten/slapen :D )

Hoop iig voor je dat je rank 14 wordt, wel even volhouden tot 1.11 zodat je de nieuwe pvp outfits kan kopen :)

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 24-05-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Valt me wel op dat er hier relatief weinig wordt gekletst over het nieuwe alliance ras, de naam is al genoemd, maar is er al meer over bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:18:

Mijn totale +hit is met Fahrad +13% (+15% met DM trinket) dus al best redelijk. 421 unbuffed agility, ongeveer 850 AP. Ik heb dus zat agility en ben steeds meer naar +AP gear aan het gaan.
De +1% hit van Striker en Fahrad is niet echt onmisbaar. Waar ik over twijfel of de 8 extra AP van Gurubashi Dorf Destroyer opwegen tegen de +1% hit extra van Striker's Mark.
Afbeeldingslocatie: http://casterfriendly.com/newitems/nerubianslavemaker.jpg

maja, verder geen gelul :P

Ik weet niet of je als rogue punten in +hit% hebt gestoken of niet, dus kan ik maar 1 ding zeggen.

Zo ja, pak die dwarf destroyer, zo nee, dan pak je striker's mark :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
johnnyv.nl schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:41:
[...]

11-13 uur :o

Hoop iig voor je dat je rank 14 wordt, wel even volhouden tot 1.11 zodat je de nieuwe pvp outfits kan kopen :)
Thanks :9 , maar (field) Marshal set wordt automatisch al geupdate , die van rank 7/10 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
gabiballetje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:42:
Valt me wel op dat er hier relatief weinig wordt gekletst over het nieuwe alliance ras, de naam is al genoemd, maar is er al meer over bekend ?
Alles is al bekend, maar we moeten gewoon wachten op nieuws uit/van de beta en de uiteindelijke versie. Ze krijgen o.a. healing abilities als racial.
The new race will also possess new innate abilities, including a heal-over-time skill called Blessing of the Naaru, though it won't be overwhelmingly powerful ("it's on par with a renew or regrowth [spell]," explained the producer) but will scale up with your Draenei character's level and be useful enough for reducing downtime (the time required to sit and recover from wounds after battle). The new race will also have an innate ability called Heroic Presence, which functions a bit like a paladin character's aura and grants all characters in the Draenei character's party a bonus probability to hit their targets. The race will begin with a substantial plus-15 skill bonus to the expansion's new trade skill of jewel-crafting, which will let players fashion magical trinkets, as well as magical gems that can be added to the expansion's new socketed items. Socketed items will include multiple slots for gems of specific levels (for instance, we were shown a high-level magical hammer that had three slots that required gems of at least level 70). You'll be able to mix and match different gems into an item, but once you decide to socket them, you won't be able to remove the gems (though you can overwrite them with new ones later on). Blizzard is apparently attempting to encourage players to not simply "min/max" (that is, focus exclusively on specific abilities at the expense of variety) by, for instance, focusing only on gems that only give bonuses to your percentage chance to hit your enemies. To combat this, the expansion will have metagems--special gemstones that grant bonuses when a variety of different gems are used (such as granting a special bonus to your mage character's intellect if you socket gems of all different colors, for instance).

[ Voor 69% gewijzigd door pagani op 24-05-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:18:

1%hit zou ik verkiezen boven 8atp zeker in pve, elke hit die je mist had een crit kunnen zijn en met 30%crit kans levert dat op langere boss fights meer dmg op dan extra 8atp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:43:
[...]

[afbeelding]

maja, verder geen gelul :P

Ik weet niet of je als rogue punten in +hit% hebt gestoken of niet, dus kan ik maar 1 ding zeggen.

Zo ja, pak die dwarf destroyer, zo nee, dan pak je striker's mark :P
Zoals ik al zei heb ik idd talents in +hit gestoken, samen met ander +hit gear (DFT etc). Mijn total +hit met de Dorf Destroyer is +12% (+14% met DM trinket). Is dus idd al prima.

Striker's Mark lijkt iig op dit moment de beste optie. Helaas heb ik die nog niet, maar dat komt hopelijk binnenkort. Tot die tijd gebruik ik dan iig de Destroyer.

[ Voor 13% gewijzigd door QuarK op 24-05-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:43:
[...]

Alles is al bekend, maar we moeten gewoon wachten op nieuws uit/van de beta en de uiteindelijke versie. Ze krijgen o.a. healing abilities als racial.
ik wil zeker zo'n nieuwe alliance poppetje zijn.. lijken me echt vet.. ik ga dan spellbreaker worden.. als het kan.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Zit uit verveleing WoW Special op gammo.nl te kijken , hehe :P , we geinig om te kijken als WoW-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:47:
[...]

ik wil zeker zo'n nieuwe alliance poppetje zijn.. lijken me echt vet.. ik ga dan spellbreaker worden.. als het kan.. :D
Nee kan niet, die class bestaat niet :+
Priest, pally, warrior, hunter en 1 die ik vergeten ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:47:
[...]

Volgens mij is dat een class die met uitbreiding komt, dus nog ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Officieel komen er géén nieuwe classes :)

(maar ze zouden imho wel welkom zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:48:
[...]
Nee kan niet, die class bestaat niet :+
Priest, pally, warrior, hunter en 1 die ik vergeten ben :)
uh.. om de nieuwe ras te kunnen spelen MOET je de expansion pack hebben.. dus ook spellbreakers... :D

ik las laatst dat je met de collecters edition van wow.. een leukere speeltje hebt zoals.. mini diablo of hydralisk.. ofso.. had ik die collecters edition maar gehaald... :(

edit:
he... ik had het ergens gelezen over spellbreakers.. raar..
Horde
Five races compromise the Horde, the brutal orcs, the shadowy undead, the spiritual tauren, the quick-witted trolls, and the reckless blood elves. Beset by enemies on all sides, these outcasts have forged a union tey hope will ensure their mutual survival.

Blood Elves
Serving Illidan to satiate their magical addiction, the blood elves have grown stronger than they ever imagined. But even now, with demonic magic in constant supply, many of the blood elves are hungering for even more magic.

Racial Traits:
Demonic Corruption - Due to their corrupted blood and their hunger for magic, the Blood Elves begin the game with +10 resistances to all types of magic. In Addition, all of their resistances to magical spells and effects, excluding Nature, are increased by 8%.

Available Classes: Warrior, Rogue, Mage, Priest, Warlock, Spellbreaker

Alliance
The Alliance consists of five races: the noble humans, the adventurous dwarves, the enigmatic night elves, the ingenious gnomes, and the mysterious draenei. Bound by a loathing for all things demonic, they fight to restore order in this war-torn world.

Draenei
Nearly wiped out by the Orcs during the early days of the Horde and then faced with the destruction of their entire world, the Draenei have become adept at survival and avoiding danger. Even knowing that the Burning Legion is the ultimate cause for their suffering, the Draenei survivors hope that their pact with the Alliance, and Illidan, will someday grant them a new homeland and, most importantly, help them in the eradication of their most hated enemy, the Orcs.

Racial Traits:
Unseen - Once every ten minutes, the Draenei may go invisible for fifteen seconds. This effect may not be cancelled, and the Draenei cannot attack or cast any spells, and they are also considered to be "in combat" for the entire time of this effect.

Available Classes: Warrior, Rogue, Hunter, Spellbreaker

New Class: Spell Breaker

Spell Breaker - Among the Blood Elves, there are those who show such an amazing aptitude for magic that they can become almost immune to it's effects and can even twist the spells of others to benefit themselves. Called Spellbreakers, they were the elite, holding mastery over all forms of magic. Now, with demonic blood flowing through their veins, these Spellbreakers and their allies among the Naga and Draenei have begun to evolve into demons themselves, with the most powerful able to manipulate the fabric of the Twisting Nether.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

gabiballetje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:42:
Valt weinig over te klestsen want we weten er al alles over. Zelfs de zeer sneue en gedrongen verzonnen background.
' Hey jongens hoe zorgen we dat die Drainei erin komen maar wel cool zijn, zoals demons ofzo?'

Zoiets krijg je dan. Maar goed alle info staat gewoon op de Burning Crusade site

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Rank 14 :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja je hebt een mini diablo(spuwt vuur), zergling(starcraft?) en een panda(slaapt veel).

Edit: Gratz Rushwood, maar waar check je dat?

[ Voor 22% gewijzigd door Speedy55 op 24-05-2006 11:05 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Well done, welke class ? Lang mee bezig geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Speedy55 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:05:
Ja je hebt een mini diablo(spuwt vuur), zergling(starcraft?) en een panda(slaapt veel).
En je kan per char er eentje uitkiezen, het is dus niet zo dat je er maar een hebt :)

* pagani heeft hem en gaat ook voor de BC collectors als die er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
NE Rogue , 2,5 maand heel veel pvp-en , gemiddeld zo'n 12 uur per dag

[ Voor 80% gewijzigd door Ruzz321 op 24-05-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 13:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:05:

Edit: Gratz Rushwood, maar waar check je dat?
als je bij je pvp rank kijkt.. en over je pvp bar gaat, waar bijv. private staat. staat er welke rank het is
Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:09:
jij hebt veel vrije tijd!!

ps: willen jullie ook spoilers hebben over burning crusade O-) ?
KraveN schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:16:
[...]

Respect, zou het zelf niet kunnen volhouden om dat iedere dag te doen.

Trouwens als tijdens de release van de burning crusade ook nieuwe servers worden opgezet dan zullen die servers vrij snel vollopen denk ik. Daarbij zullen er weining andere races rondlopen op die servers aangezien iedereen met de nieuwe race wil spelen. Als er dan nog eens nieuwe classes bij komen dan kun je helemaal de lol op. tenzij die alleen beschikbaar zijn voor de oude races.

Weet niet of het daadwerkelijk zal gebeuren maar de kans is volgens mij wel groot.
uhm... volgens mij.. gaan ze het mixen (wow en wow:bc) anders lijkt het me niet leuk om bc te halen als je "vrienden/guildmates" geen bc gaan halen

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:11:
[...]

als je bij je pvp rank kijkt.. en over je pvp bar gaat, waar bijv. private staat. staat er welke rank het is

[...]

jij hebt veel vrije tijd!!
idd.

Kan niet wachten op die nieuwe "mage"patch zeg! Die komt vandaag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Ja, verkeerde hbo gekozen , was toch niks voor mij , in december gestopt , in september weer aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Respect, zou het zelf niet kunnen volhouden om dat iedere dag te doen.

Trouwens als tijdens de release van de burning crusade ook nieuwe servers worden opgezet dan zullen die servers vrij snel vollopen denk ik. Daarbij zullen er weining andere races rondlopen op die servers aangezien iedereen met de nieuwe race wil spelen. Als er dan nog eens nieuwe classes bij komen dan kun je helemaal de lol op. tenzij die alleen beschikbaar zijn voor de oude races.

Weet niet of het daadwerkelijk zal gebeuren maar de kans is volgens mij wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die meer willen weten over bc klik hier (check ook wanneer die is gepost... voor de release van de 2 nieuwe rasse ) :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Ziek, echt ziek :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Je hoeft echt geen respect voor me te hebben ofzo hoor. Maar beetje overdreven vind je niet? Genoeg IT-er's zitten ook van 9-5 achter hun pc en gaan daarna wow spelen of wat voor game dan ook . Ik voel me in iedergeval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:11:
[...]

[...]
Ik bedoelde eigenlijk of je dit ook op een website kan zien, met wat meer info want ik weet namelijk dat je het in het spel wel kan zien

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy55 op 24-05-2006 11:25 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:21:
voor mensen die meer willen weten over bc klik hier (check ook wanneer die is gepost... voor de release van de 2 nieuwe rasse ) :D
10-19-2005, 11:17 PM dus... wat dus wil zeggen dat dit allemaal speculaties zijn en het meeste onzin is.. ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Speedy55 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:24:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk of je dit ook op een website kan zien, met wat meer info want ik weet namelijk dat je het in het spel wel kan zien
damn net een heel verhaal getypt is het weer weg. Page timedout

nog een keer:
als je jou titel opzoekt in de ranking zooi, bijv Grunt.
en je gaat dan naar de uitleg pagina van het honorsystem kan je zien welke rank bij Grunt hoort. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Mojo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:27:
[...]

10-19-2005, 11:17 PM dus... wat dus wil zeggen dat dit allemaal speculaties zijn en het meeste onzin is.. ;)
Mwah waar die wel gelijk in heeft (*kuch* ik vind het ook heel moeilijk om uit mn strot te krijgen) is dat die gast toen al schreef dat de draenei het alliance ras zou worden.

De overige info was wat eenvoudiger bij elkaar te schrapen/verzinnen.. maar dat ras toen al goed hebben vind ik wel knap :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:27:
[...]

Moet wel toegeven dat deze wel grappig is:
Racial Traits:
Demonic Corruption - Due to their corrupted blood and their hunger for magic, the Blood Elves begin the game with +10 resistances to all types of magic. In Addition, all of their resistances to magical spells and effects, excluding Nature, are increased by 8%.
:+

Ik zou als ik jou was Tahiko gewoon de daadwerkelijke bron eens raadplegen.

http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade enzo :)

@Bosmonster: hoewel ze dr daar nog vanuit gaan dat we de Corrupted Draenei kregen, je weet wel; die knappe schatjes uit Swamps of Sorrow

@Chubz: Enige wat Blizz heeft gemeld is "end of year", rest is speculatie :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 24-05-2006 11:33 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
waneer komt BC eigenlijk? ik heb 29 oct gehoord maar wat is de echte datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:
[...]

Je hoeft echt geen respect voor me te hebben ofzo hoor. Maar beetje overdreven vind je niet? Genoeg IT-er's zitten ook van 9-5 achter hun pc en gaan daarna wow spelen of wat voor game dan ook . Ik voel me in iedergeval goed.
Zou ik ook doen hoor... is immers hetzelfde als 12 uur achter je tv zitten... so.. its the same thingie..

maar hey.. de post daar was wel in mei 2005... en wanneer was de blood elfs en nieuwe alliance geintroduceerd..?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Chubz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:31:
waneer komt BC eigenlijk? ik heb 29 oct gehoord maar wat is de echte datum?
Oktober/November, of er een werkelijke datum vast ligt weet ik niet.

In ieder geval kun je er vanuit gaan dat het voor de kerst wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Hey mensen,

Ik wil graag wow gaan proberen, maar ik heb gehoord dat je een trial kan doen. Iemand een idee of dit waar is? En zo niet moet ik maar t spel kopen ^^ maar t liefst heb ik eerst een trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:33:
Hey mensen,

Ik wil graag wow gaan proberen, maar ik heb gehoord dat je een trial kan doen. Iemand een idee of dit waar is? En zo niet moet ik maar t spel kopen ^^ maar t liefst heb ik eerst een trial
Je kunt een guestpass van iemand zien te bemachtigen (bij het kopen van een versie krijg je een 10 dagen guestpass).

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
[...]

Haha idd! Dat was de reden dat ik heb geprobeert te stoppen met WoW.. ik bedoel;
- eigen bedrijf
- vriendin
- sport
- etc etc.

Dan leg je het echt gewoon af tegen de diehards of mensen die gewoon veel tijd hebben.
Als ik verder niets te doen had was ik ook full epic rank 14 ;)
Maarja toch wel een beetje respect hoor 2,5 maanden 12 uur per dag is toch veel voor een spelletje!
Daarbij zit ik al meer dan 2 jaar gem. 12+ uur achter de PC, maar dat is zakelijk en WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

[...]

Tsja, ik vind het niet normaal om 12 uur per dag een spelletje te spelen, en dat 2,5 maand lang, maar goed, ieder zijn ding.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ehmm der zou tog een patch komen en voor shamans en mages talent reset? waars die??? et zou vandaag komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Bosmonster schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:33:
[...]

Je kunt een guestpass van iemand zien te bemachtigen (bij het kopen van een versie krijg je een 10 dagen guestpass).
ah bedankt :) als iemand 1tje vrij heeft voor "donatie" zou geweldig zijn :)
ik had wel al filmpje gezien van die dark moone faire (kermis) dat zag er ckers te weten veel belovend uit :P en heb ook gehoord dat t spel suuuupppeeer verslavend is ^^ dan word t dag dag social life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Chubz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:41:
ehmm der zou tog een patch komen en voor shamans en mages talent reset? waars die??? et zou vandaag komen :(
Nee die zou nooit vandaag komen.. die is net geinstalleerd op de testservers en duurt nog minimaal 2-3 weken voor die live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:35:
[...]

Haha idd! Dat was de reden dat ik heb geprobeert te stoppen met WoW.. ik bedoel;
- eigen bedrijf
- vriendin
- sport
- etc etc.

Dan leg je het echt gewoon af tegen de diehards of mensen die gewoon veel tijd hebben.
Als ik verder niets te doen had was ik ook full epic rank 14 ;)
Maarja toch wel een beetje respect hoor 2,5 maanden 12 uur per dag is toch veel voor een spelletje!
Daarbij zit ik al meer dan 2 jaar gem. 12+ uur achter de PC, maar dat is zakelijk en WoW :)
Noem je ook wel wat... Rank 14 PvP. Er is meer te doen in WoW dan de max rank halen in PvP hoor ;)

Ik heb ook een vriendin, fulltime baan en koophuis, maar heb nog tijd zat om te raiden (3-4 avonden per week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:41:
[...]

ik had wel al filmpje gezien van die dark moone faire (kermis) dat zag er ckers te weten veel belovend uit :P en heb ook gehoord dat t spel suuuupppeeer verslavend is ^^ dan word t dag dag social life :P
Als je Darkmoon Faire al veelbelovend vond dat wordt WoW zeker weten een succes voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Bosmonster schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:44:
[...]

Noem je ook wel wat... Rank 14 PvP. Er is meer te doen in WoW dan de max rank halen in PvP hoor ;)

Ik heb ook een vriendin, fulltime baan en koophuis, maar heb nog tijd zat om te raiden (3-4 avonden per week).
En als je BWL doet krijg je nog beter gear ook ;) , maar rank 14 geeft gewoon een goed gevoel en het maakt je ''bekend'' op je realm bij zowel de Alliance als de Horde. Dat zal met Full BF minder snel gebeuren :P . Althans dat denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:43:
[...]

Nee die zou nooit vandaag komen.. die is net geinstalleerd op de testservers en duurt nog minimaal 2-3 weken voor die live gaat.
maak daar maar een week of 6-8 van, Naxxramas moet gewoon getest worden, en het liefst zorgvuldig, zodat er geen encounters zijn met bugs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Bosmonster schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:44:
[...]

Je bent het toch wel met me eens dat 3/4 avonden per weer al vrij veel tijd is he?
Dat is al snel de helft van een 40 uur werkweek. Ik werk er per week met gemak 80 (ook niet gezond hoor) en dan wil ik ook graag WoW.. ik wil gewoon teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:37:
[...]

Ah je hebt Hand of Ragnaros geloot in sword vorm als lvl 57(?) Paladin? Tevens is het geen cooldown maar een swingspeed.

Veel plezier op vakantie!
takitho je reageert overal op behalve op deze post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:47:
[...]

En als je BWL doet krijg je nog beter gear ook ;) , maar rank 14 geeft gewoon een goed gevoel en het maakt je ''bekend'' op je realm bij zowel de Alliance als de Horde. Dat zal met Full BF minder snel gebeuren :P . Althans dat denk ik dan
Onder de PvP'ers misschien, de rest zal het en worst wezen (sterker nog ik heb weergave van ranks uit staan :P).

Dus ach.. als je 1000 uur in Rank 14 wilt stoppen moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar het is meer prestige dan nut. Al zijn de nieuwe sets best aardig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Feli!

Maar wat heeft WoW tegen mij??? |:( voor de derde keer nu dat ik in dezelfde rank in de 90% zit :( ik wordt echt gek van dat honorsystem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:48:
[...]

Je bent het toch wel met me eens dat 3/4 avonden per weer al vrij veel tijd is he?
Dat is al snel de helft van een 40 uur werkweek. Ik werk er per week met gemak 80 (ook niet gezond hoor) en dan wil ik ook graag WoW.. ik wil gewoon teveel :)
3/4 avonden vind ik niet veel tijd. Ik kan die tijd ook een boek lezen, in het cafe zuipen of op de bank hangen voor de buis, maar ik kies om te gaan raiden.

En ja ik vind 40 uur per week wel genoeg.. als je 80 uur per week werkt moet je niet zeiken dat je geen vrije tijd over houdt...

Mijn doel is eerder om minder te gaan werken (36/32 uur).

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:50:
[...]
takitho je reageert overal op behalve op deze post ;)
Hijs fijn :Y) hahaha, denk dattie een klein foutje heeft gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kheb zojuist maar wow besteld voor 27 euro bij gcshop.
Nu heb ik alleen een aantal vraagjes :)

Welke server zitten de mensen van got?
Hoeveel mensen kunnen er in 1 guild?
Hoe zit t met fishing, wat is de beste "profession" daarvoor? want ik wil namelijk mage gaan. en ik vraag me af of t effectief is om dan te gaan vissen xD
OkkE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:12:
Gotters zitten verdeeld over een aantal servers.

Of er een max. aan spelers per guild is, weet ik niet, maar ik dacht het niet. Anders iedergeval zo veel dat je er niet snel last van hebt.

Fishing is een 2nd proff., net als FirstAid, Cooking, .. (vergeet er vast nog 1?). Deze kun je allemaal nemen, als je dat wilt. Van alle 1st. proffs; Tailoring, Letherworking, Mining, Herbalism, etc.. kun je er maar 2 kiezen.
ah ok bedankt :) ik zal me ff verdiepen op t dees of gene op de wow site. zodat ik jullie niet lastig val met teveel vragen :P

[ Voor 51% gewijzigd door ph4nt0m op 24-05-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gotters zitten verdeeld over een aantal servers.

Of er een max. aan spelers per guild is, weet ik niet, maar ik dacht het niet. Anders iedergeval zo veel dat je er niet snel last van hebt.

Fishing is een 2nd proff., net als FirstAid, Cooking, .. (vergeet er vast nog 1?). Deze kun je allemaal nemen, als je dat wilt. Van alle 1st. proffs; Tailoring, Letherworking, Mining, Herbalism, etc.. kun je er maar 2 kiezen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Chubz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:41:
ja die komt

nee niet vandaag

de PTR is pas een week op duurt nog wel 3 weken denk ik voor 1.11 echt komt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
bah :( ik dag die talents reset vandaag en die patch later:( ach naja dan maar ff met deze noob talents door ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Rushwood schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:47:
[...]

waarom werk je eigenlijk niet..? ik snap het niet hoor. ik ben 21 jaar, en als ik een dag vrij heb, ga ik werken.. hoe kom je anders aan je geld? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Gisteren chromagus down na 5 try's, de hele week ging al lekker, de eerste 6 bosses in BWL down op 1st try en gister dan chromy plat.

De eertse try hebben we naked gedaan op de posities te oefenen, wat een big f... dog is dat zeg....

en op de 5de try ging alles perfect, maar 1 dooie.... nog even neferian geprobeerd maar die vond ons niet lief ;) totaal geowned :)

volgende week dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Geweldig gister eindelijk 60 gehaald en ook nog een Krol Blade gehad als drop :o

Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om de volledige mount quest te doen? op Thottbot staan er teveel verschillende replies dat ik er even niet maar uit kom

Edit: Sorry, ik ben een warlock

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 24-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
B1gk1ller schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:34:
Geweldig gister eindelijk 60 gehaald en ook nog een Krol Blade gehad als drop :o

Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om de volledige mount quest te doen? op Thottbot staan er teveel verschillende replies dat ik er even niet maar uit kom
Als je nou ook eens even zou vertellen welke class je speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Wat ik wel jammer vind in wow is dat op level 60 er iedereen bijna hetzelfde bij gaat lopen uiteindelijk. Natuurlijk ook begrijpelijk aangezien iedereen de beste gear wil hebben. Maar dan zou het toch juist leuk zijn als je de kleur of iets kan aanpassen zodat je er toch iets anders uitziet?

Met de nieuwe add-onn kun je dan gems in je armor stoppen waardoor de stats anders worden, worden overigens ook de looks anders dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt voor een stuk van je professions af, Skinning, Mining en Enchanting spul heb je iig al nodig.

Skinning en Enchanting spul heb ik zelf voor gezorgd, en ik denk dat ik alles samen zo'n 450-500G kwijt ben, wat best meevalt voor de coolste mount ingame ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m

hey Big ouwe maat van Rose xD
welke server speel jij ? aangezien Gerwin Bloodfeather zit hoop ik dat jij daar ook zit :P
maar Rakkerzero en Splendid zitten weer boulderfist aaah wat moet ik kiezen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:42:
[...]

hey Big ouwe maat van Rose xD
welke server speel jij ? aangezien Gerwin Bloodfeather zit hoop ik dat jij daar ook zit :P
maar Rakkerzero en Splendid zitten weer boulderfist aaah wat moet ik kiezen lol
Ik speel op Dentarg...

Carnage bedankt voor de info toevallig heb ik ook skinning/enchanting,
500g is idd niet veel voor de coolste mount :9~
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:46:
[...]

sowieso ben je 156g kwijt voor reagents die je zult moeten kopen :P

daarnaast kun je je guildies laten helpen door met de materialen te komen.
daarnaast ben je nog es 250g kwijt voor summonritueel (als je niet met een lock meegaat die alle reagents voor het ritueel al heeft)

je bent, als je de reagents zelf wilt hebben, al 406g kwijt, zonder de materials die je nodig hebt :P

ik denk dat, mocht je alles zelf moeten kopen, je toch ook wel tegen de 900-1k gold kwijtbent.
Ben ik even blij dat er nog 2 warlocks in mijn guild zitten die de reagents wel hebben

[ Voor 44% gewijzigd door -Mike- op 24-05-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso ben je 156g kwijt voor reagents die je zult moeten kopen :P

daarnaast kun je je guildies laten helpen door met de materialen te komen.
daarnaast ben je nog es 250g kwijt voor summonritueel (als je niet met een lock meegaat die alle reagents voor het ritueel al heeft)

je bent, als je de reagents zelf wilt hebben, al 406g kwijt, zonder de materials die je nodig hebt :P

ik denk dat, mocht je alles zelf moeten kopen, je toch ook wel tegen de 900-1k gold kwijtbent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://s56.photobucket.com/albums/g177/fis...nt=NaxxLoot.jpg

"Corrupted Asshbringer
Equip: Inflcits the will of the Ashbringer upon the wielder"

als het alleen maar die whipsers zijn die je af en toe te horen krijgt valt het nogal tegen :/

vraag me of dat een soort MC is? zit je midden in een bossfight, begint je DPS warrior inenen je healing omver te maaien }>

zal in de expansion wel een cleanse quest krijgen waardoor ie Legendary wordt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Chubz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:17:
bah :( ik dag die talents reset vandaag en die patch later:( ach naja dan maar ff met deze noob talents door ;p
hoe kom je erbij dat die patch vandaag zou komen? staat nergens, en de test servers zijn pas een paar dagen op, pas na 2 weken kan je dan een patch verwachten.

voor de mensen die het spel net gekocht hebben (wat ik hier boven lees) ik kan je aanraden om op een startende server te beginnen, (low population) je maakt vanzelf vrienden, het heeft geen zin om te kijken waar de meeste tweakers zitten, starten op een high populated server verpest ook de gameplay vanwege het feit dat iedereen al een lvl 60 alt heeft en genoeg high lvl vrienden die even bijspringen als het moeilijk wordt.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:27:
Gisteren chromagus down na 5 try's, de hele week ging al lekker, de eerste 6 bosses in BWL down op 1st try en gister dan chromy plat.

De eertse try hebben we naked gedaan op de posities te oefenen, wat een big f... dog is dat zeg....

en op de 5de try ging alles perfect, maar 1 dooie.... nog even neferian geprobeerd maar die vond ons niet lief ;) totaal geowned :)

volgende week dan maar
ik neem aan dat jullie BWL vaker doen dan, want als beginnende BWL guild heb je het wel wat moeilijker, ( heb altijd zo'n hekel aan just lvl 60 figuren die een high end guild joinen en dan zeggen ja net ff BWL gedaan was makkelijk), ik ken zo'n figuur van me werk, niet uit te staan die gozer.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:56:
http://s56.photobucket.com/albums/g177/fis...nt=NaxxLoot.jpg

"Corrupted Asshbringer
Equip: Inflcits the will of the Ashbringer upon the wielder"

als het alleen maar die whipsers zijn die je af en toe te horen krijgt valt het nogal tegen :/

vraag me of dat een soort MC is? zit je midden in een bossfight, begint je DPS warrior inenen je healing omver te maaien }>

zal in de expansion wel een cleanse quest krijgen waardoor ie Legendary wordt :)
Mja, bij mijn weten zijn et alleen die soundclips die ik ergens eerder in dit topic gestopt heb :P

het is nu ook imho meer een sfeerwapen dan wat anders, magoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, ik zoek advies. Zoals ik al eens gepost heb, zijn we 'from scratch' een nieuwe guild begonnen op Emeriss in Maart. We hebben inmiddels zo'n 40 vaste 60s. Nog niet genoeg voor MC, omdat we bepaalde classes missen, maar ZG zijn we dus vorige week aan begonnen. Bat en Snake boss 1e keer down. Stelde ook niet heel veel voor dacht ik zo. Daarna zijn we aan de panther boss begonnen, aangezien die 'ogenschijnlijk' daarna het makkelijkste zou zijn. Na ca. 15 pogingen krijgen we de boss op 31%.

De meeste pogingen waar eigenlijk het uitproberen van verschillende tactieken. De tactiek die we bij onze beste try gebruikten, was het zetten van de 2 OTs in de pens voor de panther spawns en daarbij 2 priests, (ook in de pen dus) om de warriors te healen en zodat ze niet gemarkt worden.

Hoe ik het overal zie is dezelfde tactiek met 2 OT warriors, geheald door 1 priest. Dan wordt echter te vaak de OT healer gemarked en hebben we over het algemeen een probleem. (we kunnen healers wisselen, maar de OTs houden niet de aggro op alle panther adds) We komen echter net wat healing te kort op de main group. Misschien is DPS te laag? Het duurt net wat te lang om Arlokk na uit stealth komen weer op de main-tank te krijgen. (we gebruiken flare en distract shot, maar het duurt even goed te lang, cleave maakt na de eerste wave al een einde aan een aantal spelers)

Hoe lossen de horde ZG-farmers dit op? Alliance hebben het behoorlijk makkelijk hier lijkt me zo.

Raid bestond overigens uit:

2x mages
1x Warlock
4x Priests
1x Druid
4x Rogue
4x Warrior
2x Shaman
2x Hunters

Misschien de verkeerde groep ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:07:
Ok mensen, ik zoek advies. Zoals ik al eens gepost heb, zijn we 'from scratch' een nieuwe guild begonnen op Emeriss in Maart. We hebben inmiddels zo'n 40 vaste 60s. Nog niet genoeg voor MC, omdat we bepaalde classes missen, maar ZG zijn we dus vorige week aan begonnen. Bat en Snake boss 1e keer down. Stelde ook niet heel veel voor dacht ik zo. Daarna zijn we aan de panther boss begonnen, aangezien die 'ogenschijnlijk' daarna het makkelijkste zou zijn. Na ca. 15 pogingen krijgen we de boss op 31%.
zowieso kan je eerst nog de spider boss doen nadat je snake heb gehad
De meeste pogingen waar eigenlijk het uitproberen van verschillende tactieken. De tactiek die we bij onze beste try gebruikten, was het zetten van de 2 OTs in de pens voor de panther spawns en daarbij 2 priests, (ook in de pen dus) om de warriors te healen en zodat ze niet gemarkt worden.

Hoe ik het overal zie is dezelfde tactiek met 2 OT warriors, geheald door 1 priest. Dan wordt echter te vaak de OT healer gemarked en hebben we over het algemeen een probleem. (we kunnen healers wisselen, maar de OTs houden niet de aggro op alle panther adds) We komen echter net wat healing te kort op de main group. Misschien is DPS te laag? Het duurt net wat te lang om Arlokk na uit stealth komen weer op de main-tank te krijgen. (we gebruiken flare en distract shot, maar het duurt even goed te lang, cleave maakt na de eerste wave al een einde aan een aantal spelers)

Hoe lossen de horde ZG-farmers dit op? Alliance hebben het behoorlijk makkelijk hier lijkt me zo.

Raid bestond overigens uit:

2x mages
1x Warlock
4x Priests
1x Druid
4x Rogue
4x Warrior
2x Shaman
2x Hunters

Misschien de verkeerde groep ervoor?
mja wij doen tegenwoordig geen ot's meer op de adds, maar frostnova roulatie op die beesten voor de rest dps op de boss,

vaak 2x stealth, heel soms 3x als er geslacked wordt, maar moet zeggen dat we wel al in bwl gear rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
The panther boss is zeker niet een eenvoudige boss als je niet veel dps hebt (vergeleken met 20 epic equiped mensen).
Wat wij doen is puur dps op de boss als ze er is, panters negeren. Als ze gevanisht is alle panthers killen/fearen etc. Als de boss terug is afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
joostve schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:02:
[...]

ik neem aan dat jullie BWL vaker doen dan, want als beginnende BWL guild heb je het wel wat moeilijker, ( heb altijd zo'n hekel aan just lvl 60 figuren die een high end guild joinen en dan zeggen ja net ff BWL gedaan was makkelijk), ik ken zo'n figuur van me werk, niet uit te staan die gozer.
we doen BWL vaker, maar hebben nog nooit Chromaggus gedaan, gister voor het eerst. en inderdaad op razorgore en veal hebben we problemen gehad, ben in die guild vanaf het begin (december 2005 guild geformed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wat Quark zegt dus :P

heb intussen ook even de mage talents op de PTR bekeken
moet zeggen dat ik wel tevreden ben, heb paar builds geprobeerd en weet nu de build die ik in 1.11 ga gebruiken

elemental met nadruk op frost in ieder geval

shaman ben ik ook al uit, gewoon weer healgimp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wat wij doen is 2 OT voor de panthers geef deze gewoon thorns en ze moeten zat aggro houden.
Als de panthers beginnen weg te lopen van de tanks dan is er iemand gemarked en loopt ie niet snel genoeg naar de overkant.

wij hebben overigens per OT een pally die staat te healen die staat overigens gewoon bij de gong. Dit zou bij horde best door een shammy kunnen worden gedaan lijkt me.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Probleem is dat healers erg snel aggro krijgen want de 2 OTs kunnen nooit aggro vasthouden op alles.
Hoe wij het dan doen iig (Horde, groot gedeelte in MC gear, 25% nog in 5man instance blues):
- DPS op boss natuurlijk
- diegene die gemarkt is gaat kiten (met een earthbind in het midden)
- 1 shammie die earthbind ophoudt dus
- na haar eerste Vanish iedereen naar het midden en AOE-en die hap
- DPS weer op haar als ze verschijnt
- Vanisht weer
- AOE tijgers
- ze verschijnt, meestal heb je dan erg veel adds (spawnrate gaat nmlijk omhoog) en beginnen de warrs/priests te fearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de duidelijkheid, wij lopen dus nog niet rond in purples. Het merendeel loopt gewoon in de halve dungeon set blues rond met wat losse blue drops van de 5-mans en UBRS. Sommigen zelfs in een aantal greens van wat ik begrepen heb. (goed hier moeten we duidelijk aan werken) We hebben denk ik vanwege het hebben van slechts enkele mages en een enkele warlock ook niet genoeg AoE om de panthers allemaal te killen. Zij zullen namelijk ook Arlokk moeten dpsen doordat de grote dps verder bij ons eigenlijk alleen in de rogues zit. Hoe gaan jullie om met Arlokk's Cleave? En hoe bouwt de warrior meteen weer threat op met Arlokk zodat
de healers na stealth niet de volle laag krijgen? Ook met distract shot?

Is Spider niet moeilijker dan Panther trouwens? We moeten iig ook nog aan de individual skills werken, Jindo ook geprobeerd en daar bleken echt 12 van die black trolls op mensen in staan te hakken : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
De spider is echt heel erg makkelijk met poison cleansing totems van shamans. Stop een shaman in elke groep en ze gaat zo neer.
Wel goed heals/drains interrupten natuurlijk en netjes de spider spawns killen. 1 tank in de ranged group om te taunten als ze de melee dps group webbed en het is gewoon een kwestie van volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
QuarK schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:48:
De spider is echt heel erg makkelijk met poison cleansing totems van shamans. Stop een shaman in elke groep en ze gaat zo neer.
Wel goed heals/drains interrupten natuurlijk en netjes de spider spawns killen. 1 tank in de ranged group om te taunten als ze de melee dps group webbed en het is gewoon een kwestie van volhouden.
of je blijft bij haar uit de buurt, vergeet ook iedereen, poison range is rond de 25-30? kwordt iig nooit geraakt als healer zolang ze de poison doet op de plek waar de tanks haar vasthouden.
Je hebt 2 tanks nodig hier, eentje die bij de healers/ranges dps staat en haar terug trekt als ze de MT webt, ook moet iedereen ff stoppen met DPS als ze webt (tijdelijk aggro reset op de MT namelijk).
Of is de aggro permanent zoals een Wing Buffet van ony? Mja ben zelf priest dus hoef daar geen zorgen om te maken ;)

Spiderboss is stukken makkelijk imho, je hebt best wel wat DPS nodig voor de panther en als iedereen in blue/greens rondloopt nog dan zal dat vast niet zo makkelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:43:
voor de duidelijkheid, wij lopen dus nog niet rond in purples. Het merendeel loopt gewoon in de halve dungeon set blues rond met wat losse blue drops van de 5-mans en UBRS. Sommigen zelfs in een aantal greens van wat ik begrepen heb. (goed hier moeten we duidelijk aan werken) We hebben denk ik vanwege het hebben van slechts enkele mages en een enkele warlock ook niet genoeg AoE om de panthers allemaal te killen. Zij zullen namelijk ook Arlokk moeten dpsen doordat de grote dps verder bij ons eigenlijk alleen in de rogues zit. Hoe gaan jullie om met Arlokk's Cleave? En hoe bouwt de warrior meteen weer threat op met Arlokk zodat
de healers na stealth niet de volle laag krijgen? Ook met distract shot?

Is Spider niet moeilijker dan Panther trouwens? We moeten iig ook nog aan de individual skills werken, Jindo ook geprobeerd en daar bleken echt 12 van die black trolls op mensen in staan te hakken : /
Wij AoE-en de panthers helemaal niet. Ik verlies er ook geen aggro op eigelijk gaat altijd prima zolang degene met mark maar naar de overkant rent, anders ben ik ze wel zo kwijt namelijk.

Hoe dat met die cleave gaat weet ik eigenlijk niet ik ben 1 van de offtanks.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:41:
[...]

2 dingen het is nu overdag, dus lijkt mij dat je eventueel zelf een Gamecard kan kopen?(dan heb je ook geen limieten die je met een guestpass wel hebt , max lvl 20 en je kan niet traden met anderen)

punt 2 je hebt wow toch gekocht, dan heb jezelf toch een guest pass??? althans die had ik wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Laatst online: 30-08 00:38
ph4ntom ik heb nog wel wow account die je eventueel mag hebben. ik gebruik hem niet meer staan meen ik naakte 60 rogue op en mss als je gm lief aankijkt dat je epic geared warrior erbij krijgt. email adres staat in mn profiel. maar je moet dan wel gamecard kopen want er staat geen tijd meer op. dus als je interesse hebt email maar f

nvm. zag het al

[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 24-05-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Gohan-san schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:03:
[...]

2 dingen het is nu overdag, dus lijkt mij dat je eventueel zelf een Gamecard kan kopen?(dan heb je ook geen limieten die je met een guestpass wel hebt , max lvl 20 en je kan niet traden met anderen)

punt 2 je hebt wow toch gekocht, dan heb jezelf toch een guest pass??? althans die had ik wel :)
ja is ook nie meer nodig ;)

heb em dus inmiddels maar aangeschaft :P

nog 1 vraag he over een pvp server of een normal server :P
Hoe zit dat precies in elkaar en kan je wel gewoon pvp battles houden op pvp grounds zeg maar als je op de normal server zit of helemaal niet?

[ Voor 18% gewijzigd door ph4nt0m op 24-05-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:17:
[...]
Hoe zit dat precies in elkaar en kan je wel gewoon pvp battles houden op pvp grounds zeg maar als je op de normal server zit of helemaal niet?
Op een PVP server kan je altijd aangevallen worden door de tegenpartij. Op een PVE server kan dat pas wanneer je /pvp aan hebt gezet. Verder is het (zover ik weet) precies het zelfde.

-- edit --

Ik heb daarom gekozen voor een PVE server. Dan kun je ongestoord questen, zonder gelijk geganked te worden bijvoorbeeld. En wanneer je er zin in hebt, kun je altijd /pvp aanzetten. :)

[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 24-05-2006 14:26 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
OkkE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:25:
[...]

Op een PVP server kan je altijd aangevallen worden door de tegenpartij. Op een PVE server kan dat pas wanneer je /pvp aan hebt gezet. Verder is het (zover ik weet) precies het zelfde.
ah ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

als eerste char zou ik voor de rust een pvE server aanmaken.. dan kan je zelf kiezen als je wil pvpen of niet.. ik heb mijn 5e char aangemaakt op PvP server en werd regelmatig geganked..

nu ze een lvl 57 warlock zien lopen maken ze liever een ommetje dan mij te ganken.. ten minste.. me ganken ze niet meer, ze worden geownd.. :P

imbacoil, fear, pet erop af, curses, shadowbolt, alles wat je heb en daarna shadowburn om het af te maken.. tot ziens horde :P

het heerlijke van imbacoil is dat het bezeker rage negeert.. helaas kan je je normale fear niet omzeilen, maar je leeft iig 3 seconde langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

een pvp server hoef je je pvp niet aan te zetten.. dus als je bijv. zit te questen en je ziet een horde/alliance.. dan kan je die helemaal kapot meppen (ligt eraan wie je bent.. alliance/horde..) soms frustrerend.. soms wel leuk...

normal server.. je ziet een horde/alliance.. maar je kan hem niet aanvallen.. tenzij hij pvp aan heeft staan.. (dat zie je aan zo'n logo als je erop klik) en heeft ook pvp (battlegrounds maar dat heeft de pvp server ook..)

je hebt ook een RP server een roleplaying server.. maar weet neit wat dat inhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:31:
[...]

een pvp server hoef je je pvp niet aan te zetten.. dus als je bijv. zit te questen en je ziet een horde/alliance.. dan kan je die helemaal kapot meppen (ligt eraan wie je bent.. alliance/horde..) soms frustrerend.. soms wel leuk...

normal server.. je ziet een horde/alliance.. maar je kan hem niet aanvallen.. tenzij hij pvp aan heeft staan.. (dat zie je aan zo'n logo als je erop klik) en heeft ook pvp (battlegrounds maar dat heeft de pvp server ook..)

je hebt ook een RP server een roleplaying server.. maar weet neit wat dat inhoud..
bij een pvp server staat je pvp gewoon aan zodra je in contested area komt. dus dat is lvl 15+ ofzo...

ennuh, RP lijkt me maar niets.. volgens mij zitten daar echt de ubernerds die het niet op prijs stellen als je een char aanmaakt zie zakhooi ofzo heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:25:
[...]

-- edit --

Ik heb daarom gekozen voor een PVE server. Dan kun je ongestoord questen, zonder gelijk geganked te worden bijvoorbeeld. En wanneer je er zin in hebt, kun je altijd /pvp aanzetten. :)
een tweede verschil is dat je op een pve server een alliance en een horde character kunt hebben op een pve server is dat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

de pvp grounds worden Battlegrounds genoemt, en daar kan je inderdaad, gewoon PVP en.
voor de rest kan je overal rondlopen en word je nooit door players aangevallen.

(ik neem niet aan dat je als Horde zo even Stormwind City in kan lopen?)

ik moet zeggen ik vind pvp veel leuker (zit op een RPGPVP server) toch wel de spanning dat je ineens aangevallen word, kan soms heel irritant zijn, maar ja je kan het zelf ook doen. ik ga zelf vaak zaterdag avond/ nacht even naar redrighe op het dak springen en noobs ganken, toch best vermakenlijk vooral als er later hoger lvl players bijkomen :).

ben mijn priest aan het lvlen (24 inmiddels) en was in het noorden van Stonetalon bezig met questen, had iets van 85% health en 23% mana, en heb net een mob gekilled, word ik ineens aangevallen door een lvl 23 hunter + pet, nou die pet kon ik gelukkig fearen, mana potion genomen, en uiteindelijk toch de hunter kunnen killen, was toch echt wel vet dat het gewoon lukte, lang leve de dots :P
vooral daar want het is echt een tering eind lopen van stonetalon naar het noorden, denk dat je echt wel 10 min op auto walk staat.

ik ben samen met een vriend allebei een undead priest aan het lvl en we waren gister ook samen toen bovenstaand gebeurde, we waren nogal spread out, en we hebben dan gtalk aanstaan (voip) en hij had een beetje veel mobs gepulled en ging net dood op het moment dat ik aangevallen werd, dus hij hoorde mij zo van kut hunter, dus hij ging vast terug lopen, :) uitdeinlijk toch kunnen ressen :)

sowieso van de 2 kan er meestal nog wel 1 weg komen en zo de andere ressen :)
BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]

bij een pvp server staat je pvp gewoon aan zodra je in contested area komt. dus dat is lvl 15+ ofzo...

ennuh, RP lijkt me maar niets.. volgens mij zitten daar echt de ubernerds die het niet op prijs stellen als je een char aanmaakt zie zakhooi ofzo heet :P
ik ben daar begonnen omdat een andere vriend zei dat het cool was, nou ja moet maar, vond die naming policy maar niks, maar eigenlijk valt het heel erg mee.
er word wat meer met respect omgegaan met elkaar, en inderdad zakhooi moet je waarschijnlijk renamen, maar de sfeer bevalt mij heel erg goed, vrij weinig kiddies.
en er zijn inderdaad een enkel ubernerds die zich een beetje teveel inleven. en dat is alleen maar in /s in bijv Guildchat of Partychat gaat het over van alles. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Valkyre op 24-05-2006 14:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]

een tweede verschil is dat je op een pve server een alliance en een horde character kunt hebben op een pve server is dat onmogelijk.
is het een typo of wat klest jij
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar