ph4nt0m schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:17:
[...]
ja is ook nie meer nodig
heb em dus inmiddels maar aangeschaft
nog 1 vraag he over een pvp server of een normal server

Hoe zit dat precies in elkaar en kan je wel gewoon pvp battles houden op pvp grounds zeg maar als je op de normal server zit of helemaal niet?
de pvp grounds worden Battlegrounds genoemt, en daar kan je inderdaad, gewoon PVP en.
voor de rest kan je overal rondlopen en word je nooit door players aangevallen.
(ik neem niet aan dat je als Horde zo even Stormwind City in kan lopen?)
ik moet zeggen ik vind pvp veel leuker (zit op een RPGPVP server) toch wel de spanning dat je ineens aangevallen word, kan soms heel irritant zijn, maar ja je kan het zelf ook doen. ik ga zelf vaak zaterdag avond/ nacht even naar redrighe op het dak springen en noobs ganken, toch best vermakenlijk vooral als er later hoger lvl players bijkomen

.
ben mijn priest aan het lvlen (24 inmiddels) en was in het noorden van Stonetalon bezig met questen, had iets van 85% health en 23% mana, en heb net een mob gekilled, word ik ineens aangevallen door een lvl 23 hunter + pet, nou die pet kon ik gelukkig fearen, mana potion genomen, en uiteindelijk toch de hunter kunnen killen, was toch echt wel vet dat het gewoon lukte, lang leve de dots

vooral daar want het is echt een tering eind lopen van stonetalon naar het noorden, denk dat je echt wel 10 min op auto walk staat.
ik ben samen met een vriend allebei een undead priest aan het lvl en we waren gister ook samen toen bovenstaand gebeurde, we waren nogal spread out, en we hebben dan gtalk aanstaan (voip) en hij had een beetje veel mobs gepulled en ging net dood op het moment dat ik aangevallen werd, dus hij hoorde mij zo van kut hunter, dus hij ging vast terug lopen,

uitdeinlijk toch kunnen ressen
sowieso van de 2 kan er meestal nog wel 1 weg komen en zo de andere ressen

BootVluchteling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:34:
[...]
bij een pvp server staat je pvp gewoon aan zodra je in contested area komt. dus dat is lvl 15+ ofzo...
ennuh, RP lijkt me maar niets.. volgens mij zitten daar echt de ubernerds die het niet op prijs stellen als je een char aanmaakt zie zakhooi ofzo heet 
ik ben daar begonnen omdat een andere vriend zei dat het cool was, nou ja moet maar, vond die naming policy maar niks, maar eigenlijk valt het heel erg mee.
er word wat meer met respect omgegaan met elkaar, en inderdad zakhooi moet je waarschijnlijk renamen, maar de sfeer bevalt mij heel erg goed, vrij weinig kiddies.
en er zijn inderdaad een enkel ubernerds die zich een beetje teveel inleven. en dat is alleen maar in /s in bijv Guildchat of Partychat gaat het over van alles.
[
Voor 19% gewijzigd door
Valkyre op 24-05-2006 14:40
]