Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Ik heb het tegenwoordig heel gemakklijk met mijn priest in wsg en AB.

Omdat ik elke dag erin zit kennen de meeste Allies mij wel dus als ze mij zien aan komen lopen draaien ze zich meestal al om.
Bijvoorbeeld gister hab ik een gnome mage tegen we die komt vol op mij af rennen en zet mij in een frost nova >:) ik doe /lol schield me zelf begin met mijn Mind blast te laden en 1 shot de kleine gnome terug naar de grafyard (2354 crit >:) ) nog geen 5 min later kom ik hem weer tegen en hij zette het gelijk op een lopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Anoniem: 101547 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:26:
[
[...]

Zal het vanavond eens proberen. Het is m'n eerste char en zeker niet de laatste.Moet nodig veel leren en sta daar altijd open voor ;)

offtopic:
Vrijdag morgen om 06.00 uur achter de pc (Vriendin moest ineens werken) en dacht rond 12.30 uur hmm krijg honger en dorst hoe kan dat nou _/-\o_ Na 13.00 uur maar doorgegaan :D
wat je ook kan doen.. is.. shield, holy fire.. (3sec *langste* casting time, wel lekkere damage), smite (2.5 sec casting time) en vervolgens mindblast (1.5 sec casting time) en daarna als je shadow talent hebt, mindflay... steeds mindflayn tot als ie dood gaat.. 45 mana voor 75 damage...(in 3 sec channeled) wel weinig.. maar geen casting time...

heeft iemand een suggestie voor namen...? ik dacht iets aan malivious... voor mijn toekomstige character... maar klinkt zo gejat...
iemand ideeën..?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Bosmonster schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:32:
[...]

Thanks, end of warlock discussion...

warlock pets zijn nodig, downtime is te hoog (en downtime is geen kills), demon armor is zo goed als nutteloos gezien de mana cost
ik zie het probleem echt niet. ik doe altijd demon armor. en ik eindig altijd hoog op de kill lijst, behalve waneer ik in een fixed team speel en een andere taak, zoals verdedigen, aan het uitvoeren ben. En ik ben echt een middelmatige speler, er zijn warlocks die beter zijn dan ik, toch heb ik geen enkel probleem om me meteen na rezzen weer in een gevecht te storten en de vijand af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:33:
[...]

wat je ook kan doen.. is.. shield, holy fire.. (3sec *langste* casting time, wel lekkere damage), smite (2.5 sec casting time) en vervolgens mindblast (1.5 sec casting time) en daarna als je shadow talent hebt, mindflay... steeds mindflayn tot als ie dood gaat.. 45 mana voor 75 damage...(in 3 sec channeled) wel weinig.. maar geen casting time...
En je vergeet de Movement speed reduced bij 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 167097 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:29:
Ik heb het tegenwoordig heel gemakklijk met mijn priest in wsg en AB.

Omdat ik elke dag erin zit kennen de meeste Allies mij wel dus als ze mij zien aan komen lopen draaien ze zich meestal al om.
Bijvoorbeeld gister hab ik een gnome mage tegen we die komt vol op mij af rennen en zet mij in een frost nova >:) ik doe /lol schield me zelf begin met mijn Mind blast te laden en 1 shot de kleine gnome terug naar de grafyard (2354 crit >:) ) nog geen 5 min later kom ik hem weer tegen en hij zette het gelijk op een lopen })
hahaha altijd grappig mensen die denken dat ze zo goed zijn dat er andere voor op de vlucht slaan.
Eerlijk gezegt vind ik dat wel lachwekkend in de BG loop je zowieso zo goed als nooit alleen dus waarschijnlijk zag ie achter jou nog 5 rode naampjes opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:35:
[...]

hahaha altijd grappig mensen die denken dat ze zo goed zijn dat er andere voor op de vlucht slaan.
Eerlijk gezegt vind ik dat wel lachwekkend in de BG loop je zowieso zo goed als nooit alleen dus waarschijnlijk zag ie achter jou nog 5 rode naampjes opkomen.
hahaha nice one _/-\o_

ik ben pala in wsg en ik ben zeer nutteloos.. kan niet eens flag carry'n enigste voordeel is bless of freedom.. thats it :p, kan wel goed mense dood slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In AB sta ik altijd alleen de LM te verdedigen en zelfs daar draaien ze om als ze mij zien staan.
Behalve dan als ze met een groep van meer als 5 mijn komen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
idd priest is lekker in PvP maar warlock zijn heerlijk.. je doet diseases op iemand feared hem.. feared hem alweer.. en langzaam sterft hij ^^ heerlijk gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:40:
[...]

hahaha nice one _/-\o_

ik ben pala in wsg en ik ben zeer nutteloos.. kan niet eens flag carry'n enigste voordeel is bless of freedom.. thats it :p, kan wel goed mense dood slaan :)
Yeah... right ;)

Paladins zijn ZEER sterk in PvP, alleen je moet wel weten WAT je doet natuurlijk.
Paladins kunnen Blessings doen, healing, cleansen, shielden, flagcarrieren etc.

Je kan inderdaad mensen doodslaan, vraag alleen niet op wat voor een duizelingwekkend tempo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:49:
Je kan inderdaad mensen doodslaan, vraag alleen niet op wat voor een duizelingwekkend tempo ;)
Helemaal mee eens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Yeah... right ;)

Paladins zijn ZEER sterk in PvP, alleen je moet wel weten WAT je doet natuurlijk.

door de nieuwe patch kan je niet meer shield and flag carrien :( dan drop je de flag... maar de meeste horde renne wel nog steeds achter je.. maarjah... maar meestal sta je ook in je uppie als alliance.. en tegen 2-3 hordes minimaal

btw... ooit gehoord van een critadin..? :P

klappen boven de 300 komen niet lekker aan.. en dat met soc.. ik vind dat ik best wel vaak crits doe... 12 of 15% op crit hit :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

[...]

Yeah... right ;)

Wij maken regelmatig een guild-AB grp en het zijn meestal alleen pallie healers om de simpele reden dat die jongens (mits goed gespeeld) gewoon niet dood kunnen. Als Pallie moet je gewoon niet direct de dps-er willen uithangen, natuurlijk kun je wel dps-en maar dat is gewoon niet je sterkste kant. Pallies healen, cleansen en doen dps/stun als dat nodig/handig is.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 29-05-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:54:
Nee sorry, wij hebben paladins die weten hoe een paladin werkt ;)
Een paladin die op Crit en Agi focused is een Paladin die geen deuk in een pakje boter slaat.
Waarom niet? Omdat je AttackPower, dus je wezenlijke damage, van Strenght afkomt.

Sowieso, je bent nog wat laag level dus dan lijkt een Paladin nog vrij sterk, tot aan LvL45 stijg je nog een beetje qua damage, maar vanaf LvL45 gaat het bergafwaards hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
[...]

door de nieuwe patch kan je niet meer shield and flag carrien :( dan drop je de flag... maar de meeste horde renne wel nog steeds achter je.. maarjah... maar meestal sta je ook in je uppie als alliance.. en tegen 2-3 hordes minimaal

klappen boven de 300 komen niet lekker aan.. en dat met soc.. ik vind dat ik best wel vaak crits doe... 12 of 15% op crit hit :)
Dat komt niet door een patch, dat was altijd al zo, pally shields zorgen ervoor dat de flag dropt. Tuurlijk kunnen "critadins" redelijke damage doen, maar geloof me, je team heeft veel meer aan je als je healt/stunned/cleansed/blessed/etc op de juiste momenten. Een goede pally kan als geen ander een verschil maken in WSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

paladin is de vlagcarrier juist lekker veel hp en armor zichzelf kunnen healen, freedom of movement, stuns evt nog snellere movement speed met talents.
Dmg doen kan je idd beter overlaten aan de gene voor wie het bedoel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 14:05
JeanLucPicard schreef op maandag 29 mei 2006 @ 03:52:
Vandaag eindelijk als 1e alliance side viscidus down, en daarmee AQ40 gecleared \o/

Dropte

Scarab Brooch
Binds when picked up
Unique
Trinket Miscellaneous
Requires Level 60
Use: Your magical heals provide the target with a shield that absorbs damage equal to 15% of the amount healed for 30 seconds.

Qiraji Bindings of Dominance
Qiraji Bindings of Command

voor ons :) . Moet zeggen als je eenmaal de tactiek door heb dat hij best wel meevalt, hadden gister onze tactiek drastisch veranderd en dat werkte perfect.
Filmpje van de kill, uit ogen van de warrior die ik moest assisten voor een blob. Hier zie je goed hoe onze strategie in elkaar zit als je geinterresseerd bent.

http://www.fa-gaming.com/u710-159.html

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:57:
[...]

Nee sorry, wij hebben paladins die weten hoe een paladin werkt ;)
Een paladin die op Crit en Agi focused is een Paladin die geen deuk in een pakje boter slaat.
Waarom niet? Omdat je AttackPower, dus je wezenlijke damage, van Strenght afkomt.

Sowieso, je bent nog wat laag level dus dan lijkt een Paladin nog vrij sterk, tot aan LvL45 stijg je nog een beetje qua damage, maar vanaf LvL45 gaat het bergafwaards hoor ;)
hahaha... :D grappig.. ik ben 49 en neej... ik ben niet agi gericht :p, ik heb herbalism.. en maak agi pots.. en ik heb geen een agi item.. :p, alleen maar str, int sta items... :) maar me 2h sword heeft wel agi.. tho.. maar die is goed voor PvE, instance gebruik ik me polearm.. die heft +20 sta.. :), maar toch doe ik vaak crits O_o,

ik zend wel wat screenshot van me red ranger als ik thuis ben :p

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Anoniem: 167097 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:41:
In AB sta ik altijd alleen de LM te verdedigen en zelfs daar draaien ze om als ze mij zien staan.
Behalve dan als ze met een groep van meer als 5 mijn komen pakken.
Erm.. I beg to differ. Ik speel vaak genoeg tegen jou in BGs, en je bent nooit, maar dan ook nooit, in je eentje. Never. Altijd met je maatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177595

JeanLucPicard schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:01:
[...]

Filmpje van de kill, uit ogen van de warrior die ik moest assisten voor een blob. Hier zie je goed hoe onze strategie in elkaar zit als je geinterresseerd bent.

http://www.fa-gaming.com/u711-266.html
NO ACCESS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Oh heerlijk, Retnoobs zijn mijn favoriete pallies. Laat ze maar lekker meppen met nauwelijks AP en weinig crit op 50% mitigatie ipv die magic damage die zo door m'n armour heen gaat. Ik heb zo paladins verslagen die Hammer of LOL-I-melee, Shield, Repentance en zelfs LoH gebruikten. Geweldig gevoel.
Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:01:
[...]

hahaha... :D grappig.. ik ben 49 en neej... ik ben niet agi gericht :p, ik heb herbalism.. en maak agi pots.. en ik heb geen een agi item.. :p, alleen maar str, int sta items... :) maar me 2h sword heeft wel agi.. tho.. maar die is goed voor PvE, instance gebruik ik me polearm.. die heft +20 sta.. :), maar toch doe ik vaak crits O_o,

ik zend wel wat screenshot van me red ranger als ik thuis ben :p
Toch maar es een filmpje van me maken denk ik. Gegarandeerd dat je dan gelijk warrior rolled ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 29-05-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:10:
[...]

Oh heerlijk, Retnoobs zijn mijn favoriete pallies. Laat ze maar lekker meppen met nauwelijks AP en weinig crit op 50% mitigatie ipv die magic damage die zo door m'n armour heen gaat. Ik heb zo paladins verslagen die Hammer of LOL-I-melee, Shield, Repentance en zelfs LoH gebruikten. Geweldig gevoel.
maar de Retnoobs levelen veel sneller dan holy specced :), btw.. ik klaar je zeker met me ogen dicht.. mits je even hoog bent als ikke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 14:05
Hmm, moet je denk ik ff reggen...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@Zoneseek, er zijn ook goede Paladins hoor ;)
(Ook al zijn ze amper aanwezig!)

Wij hebben van die Paladins die wel weten wat ze doen en je ook compleet plat leggen met Holy damage ;)
Tbh, ik snap niet waarom Paladins altijd zo krampachtig proberen te zijn wat ze niet zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 36290 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Erm.. I beg to differ. Ik speel vaak genoeg tegen jou in BGs, en je bent nooit, maar dan ook nooit, in je eentje. Never. Altijd met je maatjes.
hahaha heerlijk als er mensen bij zijn die de o zo geweldige spelers kennen ;) dank u
[...]

Toch maar es een filmpje van me maken denk ik. Gegarandeerd dat je dan gelijk warrior rolled ;)
ik kan het niet laten: LOL
Als we toch eens een filmpje van jou geweldige kunsten zouden zien dan willen we allemaal warrior worden.
Wat is dat toch met iedereen vertellen dat ze zo geweldig zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 29-05-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Ik heb een dpsadin,maar dat is meer voor de fun dan voor eigenlijk gebruik, moet em nog naar 60 lvlen :P

en van daaruit zien we wel wat we doen :)

persoonlijk is mijn warlock wel sterk, maar dat mensen er voor omdraaien, neu, alleenals ze wachten op 3 man versterking voor een hostile takeover in AB. (static = slaap :/)

Wsg is wat dat betreft veel leuker, als warlock met mijn spec is flagcarrier ook nog wel te doen (SL ftw <3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:15:
[...]

ik kan het niet laten: LOL
Als we toch eens een filmpje van jou geweldige kunsten zouden zien dan willen we allemaal warrior worden.
Wat is dat toch met iedereen vertellen dat ze zo geweldig zijn.
Ik bedoelde het meer om de verschillen tussen Paladins dps en warrior dps te laten zien, niet om mijn goddelijkheid als warrior aan jullie te tentoonstellen of zo.

Of dacht jij dat het toeval is, die warrior toename na Pat zijn video, of al die Fury freaks na Hulksmash zijn movie? Ik kan je vertellen dat het erg leuk is om zo'n rotmage met 2-3 meppen naar z'n grootje te helpen. Vooral Gnomes, die vallen zo leuk om ;p

Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe monsterbak als PC morgen of overmorgen zodat ik denk ik wel normaal Fraps kan laten draaien terwijl ik speel. Zal het zeker proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 29-05-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-04 17:00

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wie heeft er nog goede ideeen voor een BM/MM Hunter build?
Ik heb zelf nu het volgende: http://wow.allakhazam.com/profile.html?853684
En zit er nu aan te denken om op concentrated shot en Crit + te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:20:
[...]

Ik bedoelde het meer om de verschillen tussen Paladins dps en warrior dps te laten zien, niet om mijn goddelijkheid als warrior aan jullie te tentoonstellen of zo.

Of dacht jij dat het toeval is, die warrior toename na Pat zijn video, of al die Fury freaks na Hulksmash zijn movie? Ik kan je vertellen dat het erg leuk is om zo'n rotmage met 2-3 meppen naar z'n grootje te helpen. Vooral Gnomes, die vallen zo leuk om ;p

Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe monsterbak als PC morgen of overmorgen zodat ik denk ik wel normaal Fraps kan laten draaien terwijl ik speel. Zal het zeker proberen :)
weet je.. paladins zijn niet zo sloom hoor met slaan.. okay ze zijn geen pri dps'rs maar ze kunnen wel aardig wat dps geven... ik geef nu rond de 75 dps.. en dood een normale creature rond mijn level binne 30 sec..

wat doe ik... ik gebruik SoL en dan judgement en dan consercration 1x.. en vervolgens gewoon SoC... die extra hit doet zeker pijn... :)

ik pvp niet veel.. nu nog niet.. time waste vind ik.. wil eerst level 60 zijn..

maar laat maar je warrior skillz zien :P _/-\o_ O-) :O

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 15:56
Anoniem: 114195 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:20:
[...]

Vooral Gnomes, die vallen zo leuk om ;p
Hey! :( :>
Nja, daar heb je een punt inderdaad. Pat PVE, Maydie... Helden zijn het :P
Maar ik DENK dat elke warrior met een beetje gear wel zo dat kan, skill LIJKT me niet zo super nodig (zoals bij een mage oid), geen flames plx...

Ik bedoel, je hebt je personal healers(als het kan 3), en je hakt er op los :P Ik moet als mage verdomd goed opletten als ik 2 players op me krijg(sheep zuigt tbh :P), ik word zo in de pan gehakt..
Correct me if i am wrong, maar het lijkt me gewoon te simpel.
Ik ben zo fragile dat zelfs een paladin mij kan 2/3 shotten, om over warriors/rogues nog maar te zwijgen..

@takiho, 75dps? :+ :D
Sorry :X

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 29-05-2006 16:33 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Damn. Al die termen 8)7

Ben al blij dat ik van m'n Priest de meeste start termen kan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-04 02:18
Wat ik heb begrepen is dat een fury build meer skill vraag dan een arms build : )

maarja, wat weet ik, ik ben ook maar een 1 shot mage : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:30:
[...]

Hey! :( :>
Nja, daar heb je een punt inderdaad. Pat PVE, Maydie... Helden zijn het :P
Maar ik DENK dat elke warrior met een beetje gear wel zo dat kan, skill LIJKT me niet zo super nodig (zoals bij een mage oid), geen flames plx...

Ik bedoel, je hebt je personal healers(als het kan 3), en je hakt er op los :P Ik moet als mage verdomd goed opletten als ik 2 players op me krijg(sheep zuigt tbh :P), ik word zo in de pan gehakt..
Ik ben zo fragile dat zelfs een paladin mij kan 2/3 shotten, om over warriors/rogues nog maar te zwijgen..

@takiho, 75dps? :+ :D
Sorry :X
volgens mij wel.. XD staat tenminste bij (c voor character... en bij melee.. en de onderste... daar staat je dps.. maar ik sla minimaal 210 per hit om de 3.3sec dus jah.. :)
maar tellen jullie mages.. de dps wanneer er hit is of wanneer je begint te casten... als je bijv pyroblast doet.. en je maakt een crit.. en crit is zeg maar 700 dan is het 700/6 = 116,66666666, maar me 75dps is zonder soc mee geteld he :)

het is dus niet.. pyroblast.. 6 sec wachten.. en dan hit.. en dan pas je dps telle.. :) neej neej..zo gaat het niet :), maar begin cast is begin dps.. tijdens het casten doe je geen dps.. dus dan is het 0 dps voor minimaal 5-6 sec.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:43
Het zal ongetwijfeld ergens al gepost zijn, maar ik heb niet echt veel tijd ( en zin :+ ) om 75 topics door te spitten:

Ik heb mijn WoW in een windowed venster draaien. Hierdoor kan ik eenvoudig switchen naar Windows en terug. Als ik dan terugswitch naar WoW, staat het volume ineens een stuk harder. Wie weet hoe ik dat op kan lossen ( als het al op te lossen is.. ).

Alvast thx ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
nextware schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:38:
Het zal ongetwijfeld ergens al gepost zijn, maar ik heb niet echt veel tijd ( en zin :+ ) om 75 topics door te spitten:

Ik heb mijn WoW in een windowed venster draaien. Hierdoor kan ik eenvoudig switchen naar Windows en terug. Als ik dan terugswitch naar WoW, staat het volume ineens een stuk harder. Wie weet hoe ik dat op kan lossen ( als het al op te lossen is.. ).

Alvast thx ! :D
Dat probleem heb ik ook, althans niet echt probleem. Maar volgens mij is daar ergens een patch voor te vinden (weet het niet zeker hoor). Maar het is in ieder geval wel een bekend iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@takiho

Ik denk niet dat je al door hebt dat hier spelers zitten van een 'ander' kaliber.
Dit bedoel ik niet kwaad, maar al die tips en trucs van je hebben wij zelf al ondervonden of ergens opgezocht ;)

Sowieso is die DPS niet zo makkelijk uitrekenbaar want je moet natuurlijk Spell Damage voor Mages in rekenen, Fire Restance voor de target meerekenen.
Voor je Paladin moet je natuurlijk ook nog mee rekenen dat je target Damage Reduction heeft waardoor je niet 'zomaar' even je DPS kan uitrekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:36:
[...]
volgens mij wel.. XD
maar tellen jullie mages.. de dps wanneer er hit is of wanneer je begint te casten... als je bijv pyroblast doet.. en je maakt een crit.. en crit is zeg maar 700 dan is het 700/6 = 116,66666666, maar me 75dps is zonder soc mee geteld he :)

het is dus niet.. pyroblast.. 6 sec wachten.. en dan hit.. en dan pas je dps telle.. :) neej neej..zo gaat het niet :), maar begin cast is begin dps.. tijdens het casten doe je geen dps.. dus dan is het 0 dps voor minimaal 5-6 sec.. :)
Dude, je hoeft mij niet uit te leggen hoe dps werkt hoor :P
Als ik constant frostbolts sta te casten heb ik een dps van 310-330, ruig genomen, en dan doe ik nog geen moeite... Het is dat mijn critchance nog onder de 15% ligt, maar anders..

En, ik doelde meer op dat die 75 dps een lachtertje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:40:
@takiho

Ik denk niet dat je al door hebt dat hier spelers zitten van een 'ander' kaliber.
Dit bedoel ik niet kwaad, maar al die tips en trucs van je hebben wij zelf al ondervonden of ergens opgezocht ;)

Sowieso is die DPS niet zo makkelijk uitrekenbaar want je moet natuurlijk Spell Damage voor Mages in rekenen, Fire Restance voor de target meerekenen.
Voor je Paladin moet je natuurlijk ook nog mee rekenen dat je target Damage Reduction heeft waardoor je niet 'zomaar' even je DPS kan uitrekenen..
hoe check jij je dps dan.. met zo'n mod..? XD, ik doe niet aan mods... ik vind ze onhandig.. :)
jarnotjuh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Dude, je hoeft mij niet uit te leggen hoe dps werkt hoor :P
Als ik constant frostbolts sta te casten heb ik een dps van 310-330, ruig genomen, en dan doe ik nog geen moeite... Het is dat mijn critchance nog onder de 15% ligt, maar anders..

En, ik doelde meer op dat die 75 dps een lachtertje is :)
dan mep je aardig hard :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 29-05-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:45:
[...]

hoe check jij je dps dan.. met zo'n mod..? XD, ik doe niet aan mods... ik vind ze onhandig.. :)

[...]

dan mep je aardig hard :)
Veel succes in endgame :Z

Ow, en je bent echt de enige die ik ken die zonder mods speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:45:
[...]

Mods is de makkelijkste manier om je DPS te laten controleren/checken.

Het KAN wel met papier en pen en je calculatortje, alleen ik ben bang dat je zo lang bezig bent.
Mod's zijn niet echt onhandig, het is meer dat er onhandige mods zijn.. probeer kleine mods eerst eens rustig uit en als het niet lukt, niet meteen opgeven maar rustig de readme lezen en NOGMAALS proberen (/poke Jarno ;))

@Jarno, ga je vanavond mee of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Oh heerlijk, Retnoobs zijn mijn favoriete pallies. Laat ze maar lekker meppen met nauwelijks AP en weinig crit op 50% mitigatie ipv die magic damage die zo door m'n armour heen gaat.
Als je als paladin dan toch per se damage wil doen, ga dan voor de holy damage. Geen damage mitigation, geen holy resistance gear. Als je het goed doet kan je zo ~2k damage in een kleine seconde doen. Verder wat creatief gebruik maken van stuns, heals, shield, uiteindelijk Hammer of GG.

De meeste goede paladins die ik ken hebben geen moeite met warriors, rogues, of hunters. De meesten gaan dan ook voor +spell damage gear, geen agi. Zelf zit ik rond de +380 damage. Het helpt, maar niet veel omdat alles instant casts zijn (behalve consecration. ok ook instant cast maar DoT dus meer bonus van +spell damage).

In BGs vind ik het persoonlijk ook een veel grotere uitdaging om iedereen in leven te houden, dan om te kijken of ik de mensen dood kan krijgen. Zal wel aan de aard van het beestje liggen. Maar ik doe niet meer aan pvp op mijn paladin, daar heb ik een mage voor geleveld ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 29-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 172947 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:49:
[...]

Als je als paladin dan toch per se damage wil doen, ga dan voor de holy damage. Geen damage mitigation, geen holy resistance gear. Als je het goed doet kan je zo ~2k damage in een kleine seconde doen. Verder wat creatief gebruik maken van stuns, heals, shield, uiteindelijk Hammer of GG.

De meeste goede paladins die ik ken hebben geen moeite met warriors, rogues, of hunters. De meesten gaan dan ook voor +spell damage gear, geen agi. Zelf zit ik rond de +380 damage. Het helpt, maar niet veel omdat alles instant casts zijn (behalve consecration).

In BGs vind ik het persoonlijk ook een veel grotere uitdaging om iedereen in leven te houden, dan om te kijken of ik de mensen dood kan krijgen. Zal wel aan de aard van het beestje liggen. Maar ik doe niet meer aan pvp op mijn paladin, daar heb ik een mage voor geleveld ;)
paladin met +spell dmg??

ik vraag me af hoeveel dmg spells jij doet dan zou je niet beter strenght kunnen nemen als stat?

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 29-05-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Hmm.. ik kan echt niet zonder dingen als SpellAlert meer, het geeft je zoveel voordeel.

Verder zijn dingen als CTRA/decursive zelfs verplicht bij endgame raiding guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Toch wel leuk, toen ik net begonnen was met WoW hadden we HTT-Thalan, toen met -- dacht ik -- allemaal leuke Rogue tips en theorieën. Nu hebben we takiho, die weer precies het zelfde doet. Het blijft grappig (en soms zelfs irritant), maar meer ook niet. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:51:
[...]

paladin met +spell dmg??

ik vraag me af hoeveel dmg spells jij doet dan zou je niet beter strenght kunnen nemen als stat?
Dat is nu de fout die veel Paladins maken, reken niet alleen op STR want dit is alleen MELEE damage.
Reken op de Holy Damage die bij je MELEE attack zit of je Holy Shock en dat soort grappen.
Die krengen zorgen voor de damage van een Paladin en niet anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
valt eigenlijk wel mee, ik haal een DPS (unbuffed) van 400, fully buffed zou ik de 500DPS wel halen

Probleem is alleen dat ik op men aggro moet letten (zeker in het begin)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

MantaMania schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:51:
[...]

paladin met +spell dmg??

Hoeveel spells? Weinig. Beste damage combo is om te stunnen, dan Divine Favor + Holy Shock (crit voor ~1.2), dan Judgement of Command voor ~700 ofzo, 1k+ als het crit.

Met 380 spell damage krijgen instant casts dacht ik een bonus van rond de 160? Verder sta ik altijd met 1H + shield dus ik moet het sowieso niet hebben van de dikke melee hits. Er zit nu +22 intellect op mijn Lok'amir, als ik ooit serieus ga pvp'en komt er een spell power op.

[edit] veeeel paladins in de guild kijken uit naar Hammer of Ji'zhri, alleen wil ie maar niet droppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 29-05-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 20:09
Komt er een Collectors Editition voor Burning Crusade ? Of is dit nog niet bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
OkkE schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:52:
Toch wel leuk, toen ik net begonnen was met WoW hadden we HTT-Thalan, toen met -- dacht ik -- allemaal leuke Rogue tips en theorieën. Nu hebben we takiho, die weer precies het zelfde doet. Het blijft grappig (en soms zelfs irritant), maar meer ook niet. :)
misschien is het dezelfde persoon ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:02
jarnotjuh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:30:
[...]

Als warlock gaat dat simpel :D ff howl of terrortje dr op, succu mag de ene seducen, de andere krijgt DoT over zich heen terwijl ie nog in HoT zit, misschien nog een shadowbolt tussendoor, dan fearen, shadowbolts spammen, mocht ie nog in leven zijn ff deathcoiltje dr op, huppakee 600hp bij hem er af en bij jou erbij. Dan zal onderhand de seduce wel uitgewerkt zijn bij de ander en kan je die rustig op de zelfde manier gaan afslachten, fearen, DoTen, fearen, nuken.

Kan net zo goed met mages alleen die fearen niet om damage over time te doen. Dus polymorph op de ene, en dan de andere nuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-04 14:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 172947 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:58:
[...]

Hoeveel spells? Weinig. Beste damage combo is om te stunnen, dan Divine Favor + Holy Shock (crit voor ~1.2), dan Judgement of Command voor ~700 ofzo, 1k+ als het crit.

Met 380 spell damage krijgen instant casts dacht ik een bonus van rond de 160? Verder sta ik altijd met 1H + shield dus ik moet het sowieso niet hebben van de dikke melee hits. Er zit nu +22 intellect op mijn Lok'amir, als ik ooit serieus ga pvp'en komt er een spell power op.

[edit] veeeel paladins in de guild kijken uit naar Hammer of Ji'zhri, alleen wil ie maar niet droppen.
Ik ben zelf op dit moment retribution build (21/0/30), maar dat verander ik wel weer als Naxx uitkomt.En ik baal er wel een beetje van als mensen zeggen dat je dan geen damage kan doen. Zelf heb ik 18% crit, en ~350-400 spell damage, en mep er rustig op los met normal crits van 1k+ helemaal lekker als SoC ook erbij crit voor 1k+ met een stun en JoC voor 1k+. Meeste classes zijn dan al niet helemaal full health meer. En vengeance staat 90% van de tijd aan, want in de eerste 'hit' die ik doe zit meestal een normal hit, soc (lage wapen speed = hoge proc kans), joc en judgement, dus 4 dingen die mijn vengeance (+15% meer damage voor 8 seconden) kunnen proccen. Met 18% crit is dat dus zo'n 72% kans om in de eerste seconde al vengeance op me te kijgen.

En ja, ik weet ook dat je eerst de gear moet hebben voor je zulke dingen kunt flikken, als ik geen sulfuras had zou ik het ook niet doen, dan zou ik voor holy damage gaan met holy shock e.d. Maar ik vindt melee gewoon leuker op het moment, ook omdat mensen het niet verwachten dat ze door een paladin ge-twee-shot worden. Verder doe ik niet heel veel aan pvp (alleen duels en in bg loop ik vreemd genoeg altijd met healing gear ;)), en dit grind gewoon een stuk lekkerder en sneller dan een holy spec.

Het grote nadeel van de holy dpsadin is dat hij veel minder players/mobs kan doen met zijn mana dan dat ik dat kan doen. Met mijn grind/pvp gear heb ik 6k mana, maar daar hoef ik geen dure consecrations/holy shocks van neer te leggen om damage te doen, en ik kan divine favor bewaren voor healing ipv damage.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
wie betaalt zijn wow wie een creditcard of wie heeft er een credit card en wil eenmalig woor mij een 3 maands termijn betalen
het lieftst iemand uit de omgeving van heerhugowaard dan kom ik namelijk gelijk met het geld langs
als je jezelf aanbied om mij te helpen zal ik je de details vertelen en dus waarom ik dus iemand zoek

[ Voor 3% gewijzigd door Mili op 29-05-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Mili schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:41:
wie betaalt zijn wow wie een creditcard of wie heeft er een credit card en wil eenmalig woor mij een 3 maands termijn betalen
het lieftst iemand uit de omgeving van heerhugowaard dan kom ik namelijk gelijk met het geld langs
als je jezelf aanbied zal ik je de details verteeln en dus waarom ik dus iemand zoek
Je account is gebanned omdat je bank het geld heeft teruggehaald nadat je gametime hebt gekregen? Heeft een vriend van mij ook in ieder geval... Vervelend, dan moet je eenmalig met CC betalen zodat je account weer active wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Hidde op 29-05-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Hidde schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:42:
[...]

Je account is gebanned omdat je bank het geld heeft teruggehaald nadat je gametime hebt gekregen? Heeft een vriend van mij ook in ieder geval... Vervelend, dan moet je eenmalig met CC betalen zodat je account weer active wordt.
ja dat is idd het geval
en er is niemand in mijn kennissenkring met een creditcard dus probeer ik het via deze weg
anders is het voor mij einde WoW

[ Voor 15% gewijzigd door Mili op 29-05-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 20:09
Betalen met een Credit card die niet op naam staat van degene waaroip het spel geregistreerd is kan ook een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Grappig die discussies over warlock en z'n pet. Ik gebruik m'n imp, maar zet 'm altijd op passive. Ik heb zelf een solo-build, en heb m'n imp alleen nodig voor mana na een gevecht. Healen doe ik wel via drain life, is verder geen probleem. Ik kan op de dag van vandaag 4 tot 5 levels hoger. Vind het persoonlijk best wel knap, voor een class eigenlijk alleen bestemd is voor offence.

Shadow bolt opladen, als ie wordt afgeschoten meteen immolate casten, daarna curse of agony (instant), corruption (instant), siphon life (instant) en dan maar life drainen. 99% kans dat ik in een shadow trance kom als ik solo, en kan ik die ook weer afschieten. Meestal gooi ik er net op het laatst nog een drain soul tegenaan zodat die soulbag ook gevuld wordt. Even een paar keer Dark Pact er tegenaan zodat m'n imp niets meer heeft, en ik ben klaar voor de volgende.

Voor pvp vind ik een voidwalker/succubus/felhunter echt compleet niets. Of dacht je nou echt dat die 4 horde gasten die op me af komen stormen zich voor die pet gaan interesseren? Jammer dat de alliance bijna altijd verliest bij mij op de server (Aszune), samenwerken komt heel weinig voor, en is dat het geval dan is dat binnen 10 min wel afgelopen. In die 2 maand tijd dat ik bg's heb gedaan in totaal nog maar 2x gewonnen :/ En dat was alleen WSG.

[ Voor 3% gewijzigd door Bleet op 29-05-2006 18:56 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
blackraid3r schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:53:
Betalen met een Credit card die niet op naam staat van degene waaroip het spel geregistreerd is kan ook een probleem worden.
volgens account en billing helpdesk medewerker is dat geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:02
@Bleet: Waarom eerst shadowbolten en daarna instant DoTen? In die 4 seconde hadden die DoTs al damage kunnen drainen. Juist voor pvp vind ik succu of felhunter echt perfect :) Felhunter kan spell locken (zeg maar dag tegen casters) en heeft paranoia (zeg maar dag tegen rogues). Verder heeft succubus seduce(zeg maar dag tegen alles behalve trinkets-dragers & undeads) en lash of pain (doet genoeg damage :))... Daar tegenover staat weer de imp die je stamina buff geeft en nette damage.. Toch prefereer ik succu in pvp, voidwalker voor solo-en (aggro pullende torment is lekker), en imp voor pve (stamina buff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Waar kan ik mijn attackpower, crit, hit, etc zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Probeer voor de grap is op de c toets te drukken. Je crit chance wordt (melee) weergegevn bij je attack knop in je spellbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

cls schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:01:
@Bleet: Waarom eerst shadowbolten en daarna instant DoTen? In die 4 seconde hadden die DoTs al damage kunnen drainen. Juist voor pvp vind ik succu of felhunter echt perfect :) Felhunter kan spell locken (zeg maar dag tegen casters) en heeft paranoia (zeg maar dag tegen rogues). Verder heeft succubus seduce(zeg maar dag tegen alles behalve trinkets-dragers & undeads) en lash of pain (doet genoeg damage :))... Daar tegenover staat weer de imp die je stamina buff geeft en nette damage.. Toch prefereer ik succu in pvp, voidwalker voor solo-en (aggro pullende torment is lekker), en imp voor pve (stamina buff)
Omdat een vijand na een dot al meteen op je af kunt lopen? Dan zou ik bijv. dus eerst een corruption doen, wat al een instant spell is en dan komt de vijand al meteen op me af gelopen. Beter kan ik eerst de spells doen met wat casting tijd ipv meteen beginnen te dotten.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Hey :)

Ik heb even een vraagje, op een aantal screenshots hier heb ik bij sommige mensen een speciaal soort combat log gezien, waarin alles duidelijk was aangegeven, bijvoorbeeld. '[You] attack [Mob] xxx' Of iets dergelijks, na een tijdje zoeken ben ik deze mod tegen gekomen. Ik kan hem wel actief krijgen, maar mijn combat log blijft normaal, weet iemand hoe ik deze werkend krijg, of weet iemand nog eventueel een andere mod die hetzelfde doet?

BVD ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:39
Links onderin bij je Character List staat Addons. Dan moet je aanvinken dat ie mods ook laadt ookal zijn ze outdated. Dan zou het als het goed is moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dekay op 29-05-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Deze heb ik al aangevinkt, ik kan ingame ook gewoon bij de options komen, maar nog blijft mijn combat log normaal... Toch bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Dekay schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:16:
Rechts onderin bij je Character List staat Addons. Dan moet je aanvinken dat ie mods ook laadt ookal zijn ze outdated. Dan zou het als het goed is moeten werken.
Je bedoelt natuurlijk links onderin je Character list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ter verduidelijking *klik* en *klik*, hier kun je duidelijk zien dat de mod wel actief is, maar dat mijn combat log nog hetzelfde is, ik heb op dit moment echt geen idee meer hoe ik deze mod werkende zou kunnen krijgen.

Ik hoop echt dat jullie me hierbij kunnen helpen! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Xylon op 29-05-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

./nc watch me 2 (waar 2 je 2e chat window is, je combat log)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Dit werkt jammer genoeg niet :/ Er komt wel 'Now watching Me on this window' te staan, maar mijn Combat Log geeft alles nog precies hetzelfde weer als eerst... Ik gok dat ik nog niets ben vergeten dan, alleen heb ik geen idee wat :/

[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 29-05-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
blackraid3r schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:53:
Welnee, heb maanden voor mn broer betaald, en een vriend van me speelt WoW op de CC van zn moeder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Xylon schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:35:
Ter verduidelijking *klik* en *klik*, hier kun je duidelijk zien dat de mod wel actief is, maar dat mijn combat log nog hetzelfde is, ik heb op dit moment echt geen idee meer hoe ik deze mod werkende zou kunnen krijgen.

Ik hoop echt dat jullie me hierbij kunnen helpen! :)
Hitsmode is wat je zoekt...
Nu in mc:
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/8217/hitsmode9pn.th.jpg
En ja, bored... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:22:
[...]

Hitsmode is wat je zoekt...
Nu in mc:
[afbeelding]
En ja, bored... :z
He! ik ben daar aan het niksen ;)
Hotdogs ftw tbh :Y)

Nah, had het gehad met damage doen na het gezeik met die kutbombs bij Geddon :/
Altijd dezelfde noobs die andere opblazen omdat ze "toevallig" afk gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Heel erg bedankt! Ik heb hem bij de addons geinstalleerd en ik ga hem morgen meteen uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
waar kan ik ghost mushrooms grinden..? liefst niet in maurodon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

@takiho

je vind mods onhandig (denk dat je ze te moeilijk vind)
je 'klaart' iemand met je ogen dicht (lvl eerst even naar 60)
ik heb geen zin om je echt te flamen, maar heb je wel door dat hier mensen zitten die meerdere lvl's 60 hebben, praktisch alle instances en bosses hebben gedaan en dan kom jij met 'tips' in een taal die net nog nederlands genoemd kan worden.... Is niet elitair bedoeld (ben zelf nub) maar probeer wat minder 'stoer' te doen.

En over pat... leuk gedaan, maar LAINTIME> all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54
Ik vind ook dat Laintime goede warriorskills heeft, hij is ook echt heel snel met zijn hotkeys :P erg leuk om te zien. Maar hou er wel rekening mee dat hij die movies maakte vóór een aantal warrior nerfs. Heb iig wel alle movies van Laintime, mijn favo warrior :D al moet ik zeggen dat qua skills Drakkus ook zeer goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zojuist Nefarian down, wat een heerlijke avond. _/-\o_

Air trouwens een uur voor ons. Maar goed, heerlijk gebruld op TS :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

BootVluchteling schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:01:
diremaul :)
en ze lijken ook in hinterlands te groeien
http://www.thottbot.com/?i=5540
johnnyv.nl schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:47:
[...]
Ow, en je bent echt de enige die ik ken die zonder mods speelt :D
Bij mij in de guild zit er ook een :)
na veel zeuren/dreigen heeft ie ctra ge-installeerd. maar iets anders komt er niet in :)
zelfs een mod om je char naar de webpage te uploaden weigert ie.

toch al een beetje vage gast :)
heeft bijna full lawbringer, maar gebruikt voor dm ed altijd nog full tier0
want "tier1 aint needed here" alleen in mc wil ie tier1 gebruiken :)
als het nou om de kost ging kon ik het wel begrijpen :) onze mt gebruikt ook simpler armor in instances, scheelt tig gold in repair bills :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:47
IK heb opzich ook niet veel mods draaien hoor.
Alleen Atlas, Yatlas, SCT, Titanbar, Guildads en nog FastQuest.

Meer heb ik niet draaien. Ook nog redelijk basic stuff.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

euhm vraagje :P het klinkt misschien stom maar zijn die mods wel legaal om te gebruiken of word het gezien als een soort cheat? ben trouwens begonnen met World of Warcraft ben hunter dwarf op xavius server :P mocht iemand dat willen weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Anoniem: 167538 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:08:
euhm vraagje :P het klinkt misschien stom maar zijn die mods wel legaal om te gebruiken of word het gezien als een soort cheat? ben trouwens begonnen met World of Warcraft ben hunter dwarf op xavius server :P mocht iemand dat willen weten :*)
mods die je download van de "normale" mod sites zijn 100% legaal. ( ui.worldofwar.net / www.curse-gaming.com/en/wow/addons.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
dire maul & een cave in the hinterlands (3/4 per keer)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Afbeeldingslocatie: http://www.133t.nl/final_ding.jpg

eindelijk lvl 60! Op naar ZG! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-04 17:01

Thermometer

Whoop Whoop!

Grats! En mag je nog veel fun op je 60'er hebben :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
na een avondje wipen op de strond adds uiteindelijk toch nog

Fankriss the Unyielding neer gekregen

lewt:

[Silithid Carapace Chestguard]
[Pauldrons of the Unrelenting]
[Imperial Qiraji Regalia]

was even oefenen op enzo wat verschillende tactics geprobeerd

uitindelijk de offtank/fear methode gebruikt en ging wel aardig
nog wel even perfectioneren. iets teveel mensen dood :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:26:
na een avondje wipen op de strond adds uiteindelijk toch nog

Fankriss the Unyielding neer gekregen
Tsssk, zeg maar tegen Hellbringer dat ie beter moet leren tanken ;)
Wij hadden em op de 2de try tho :o

Waarom zou je die adds fearen? :P
Stront, trouwes...

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 30-05-2006 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:44

Phydomir

Dennis

Ben gisteren naar 30 gedinged. Maar wat ik nou een goede plek om te questen als lvl 30. Ben al ff de Arathi Highlands ingedoken maar das toch meer 35+.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 25-03 11:53
Phydomir schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:58:
Ben gisteren naar 30 gedinged. Maar wat ik nou een goede plek om te questen als lvl 30. Ben al ff de Arathi Highlands ingedoken maar das toch meer 35+.
\

Desolace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 13:32

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Na een lange discussie hier gister op GoT over warlocks en priest heb ik ze maar beide aangemaakt.

Heb ze allebei geleveld tot level 10 en heb op dit moment voorkeur voor mijn priest en denk dat ik daar ook mee verder ga. Wel grappig gister als level 3 een level 1 wolf met één smite neer. Wil niks zeggen want ik moet nog 50 levels. Maar tot nu toe bevalt priest wel.

Wat zijn trouwens goede proffesions voor een priest?
Tailoring? met
Herbalism en Alchemy
Mining en Engineering ? niet echt passend aangezien het een rp pvp realms is en een human female die mined niet echt in character is. Maar goed uiteindelijk gaat het om jezelf.

Is het ook wijs om first aid te levelen ?

En ik ben ook aan het nadenken over mijn talent build, Ik ga in ieder geval shadow, alleen de vraag is welke tree ik het beste daarbij kan nemen.

Mijn doel is tijdens het questen en pvp in shadow rond te rennen. In instances toch de healer uithangen. Dus dan lijkt mij een combo van shadow en holy wel een goede oplossing. Iemand andere ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177626

Xylon schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:18:
Dit werkt jammer genoeg niet :/ Er komt wel 'Now watching Me on this window' te staan, maar mijn Combat Log geeft alles nog precies hetzelfde weer als eerst... Ik gok dat ik nog niets ben vergeten dan, alleen heb ik geen idee wat :/
Als eerste moet je een nieuwe window maken en je combat log achter je chat log slepen. Deze gebruik je niet meer. Dan maak je een nieuwe window door met je rechtermuisknop te klikken op General en dan boven New Window (geloof ik). Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op het nieuwe tabje van je nieuwe window en zet je alle messages uit (even al die submenutjes langs gaan en alles afvinken). Dan kan je met het commando "/nc watch me 3" daarin de nc combat log zien.

"/nc watch me x" = Alles wat met jou te maken heeft (klappen die je krijgt en uitdeeld).
"/nc watch enemy x" = Alles van de enemy (zie je dus ook wanneer mobs of players van de andere faction zich buffen bij jou in de buurt)
"/nc watch you x" = Alles wat met jou te maken heeft en wat er om je heen gebeurt. (Voor zover ik weet, gebruik deze namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 14:46

chromeeh

the Gnome

Gister avond iemand zo vriendelijk gevonden die me een stel Patterned Bronze Bracers kon maken :)
Weer een quest afgerond :D

Gister in een DM speed run meer dmg gedaan dan een lvl 47 NE Hunter :+
Ik had ong 53K dmg gedaan, hij zat 'maar' op 40K >:) >:)
(M'n FelHunter dmg is er niet eens bij mee gerekent)

DM is best grappig vooral als je met z'n 2'en bent en de hele run (clean sweep) doet in ong. een half uur :D
Solo doe ik er iets langer over :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:33:
[...]

Tsssk, zeg maar tegen Hellbringer dat ie beter moet leren tanken ;)
Wij hadden em op de 2de try tho :o

Waarom zou je die adds fearen? :P
Stront, trouwes...
mjah hij heeft nu wel 8/8 wrath zou het makkelijker moeten maken ;)

mja hadden 1 keer ninjapull, paar keer dat er adds uit te tunnel gepulled werden :P

Een tekort aan tanks dus moest een druid tanken, evenals enkelen newbie tanks die geen ervaring hadden met multiple mob tanking >_< waardoor er wat healers geslacht werden

dus toen is onze nub huntard Wouter maar naar zijn 8/8 might tank geswitched :P toen ging ie wel neer

en fearen mja houd de druk wat meer van de healers af ivm mana, we hebben geen bok of whatever die mana teruggeeft en nee Mana Stream Totem ZUIGT en MTT is maar 1k mana om de 5 mins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb een hele tijd de UI mod Perl gebruikt, maar wil toch weer eens wat anders, en kwam gister discord tegen (ook vaker hier langs zien komen) en die ziet er heel erg mooie uit, voor de custom layout, alleen is het probleem dat ik op een resolutie van 1280 x 1024 speel, en die custom layout waarschijnlijk voor 16xx x 12xx is gemaakt (weet de verhouding niet precies :P)

zijn er veel std layouts te downloaden? en zo ja waar :)

viel me ook gelijk op dat het erop lijkt dat ik met discord meer fps heb dan perl, alles leek veel vloeiender te gaan :)
maar kan ook door de nieuwe drivers + clean install te komen.

edit: volgens mij is nog niet iedereen op zijn/haar werk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 30-05-2006 09:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:23:
[...]

mjah hij heeft nu wel 8/8 wrath zou het makkelijker moeten maken ;)

mja hadden 1 keer ninjapull, paar keer dat er adds uit te tunnel gepulled werden :P

Een tekort aan tanks dus moest een druid tanken, evenals enkelen newbie tanks die geen ervaring hadden met multiple mob tanking >_< waardoor er wat healers geslacht werden

dus toen is onze nub huntard Wouter maar naar zijn 8/8 might tank geswitched :P toen ging ie wel neer

en fearen mja houd de druk wat meer van de healers af ivm mana, we hebben geen bok of whatever die mana teruggeeft en nee Mana Stream Totem ZUIGT en MTT is maar 1k mana om de 5 mins :P
DUDE

Die snakes fear je niet gek, die komen Enraged terug en gaan meppen voor 10k :) Ja dan heb je pas healer druk! En voor die kleine bugjes heb je simpelweg niet genoeg Fears omdat je targets gelimiteerd zijn.

2 tanks op Fankriss
1 tank roaming voor de Spawns
3 in de poortjes met zoveel mogelijk damage mitigatie

Fankriss zelf is het probleem gewoon niet in dit gevecht. 2 tanks en de DPS erop en je hebt er geen omkijken naar. De roaming tank kijkt of er ergens een Spawn tevoorschijn komt, zo ja dan duikt hij er bovenop en pulled deze mee naar waar Fankriss staat. ALLE DPS (Rogues, casters) switch target naar die Spawn en legt hem zsm neer. Rogues zoveel mogelijk stunnen. Zodra de Spawn dood is DPS weer terug op Fankriss en zo blijven roteren. Ze enragen binnen 10-15 seconden geloof ik dus je moet er snel bij wezen anders is je tank gelijk kassiewijle. Denk eraan, een stunned Spawn doet helemaal niks :)

De 3 overgebeleven tanks staan bij ons in die bugspawn poortjes en spammen Demo shout en Shield Block zodat de bugjes netjes daar blijven.

Met deze tacs hebben we Fankriss doorgaans zonder al te veel dooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:01:
[...]

DUDE

Die snakes fear je niet gek, die komen Enraged terug en gaan meppen voor 10k :) Ja dan heb je pas healer druk! En voor die kleine bugjes heb je simpelweg niet genoeg Fears omdat je targets gelimiteerd zijn.
snakes fearen we ook niet :P

bugjes fearen we gewoon tijdelijk het aantal bugs op de tanks te verlagen, max 16 bugs per tank, kan toch aardig aantikken
2 tanks op Fankriss
1 tank roaming voor de Spawns
3 in de poortjes met zoveel mogelijk damage mitigatie

Fankriss zelf is het probleem gewoon niet in dit gevecht. 2 tanks en de DPS erop en je hebt er geen omkijken naar. De roaming tank kijkt of er ergens een Spawn tevoorschijn komt, zo ja dan duikt hij er bovenop en pulled deze mee naar waar Fankriss staat. ALLE DPS (Rogues, casters) switch target naar die Spawn en legt hem zsm neer. Rogues zoveel mogelijk stunnen. Zodra de Spawn dood is DPS weer terug op Fankriss en zo blijven roteren. Ze enragen binnen 10-15 seconden geloof ik dus je moet er snel bij wezen anders is je tank gelijk kassiewijle. Denk eraan, een stunned Spawn doet helemaal niks :)

De 3 overgebeleven tanks staan bij ons in die bugspawn poortjes en spammen Demo shout en Shield Block zodat de bugjes netjes daar blijven.

Met deze tacs hebben we Fankriss doorgaans zonder al te veel dooien.
hmmz onze 3 tanks stonden dus net buiten de poortjes tussen de poortjes en fankriss in
hieroor liepen er af en toe wat bugs vrij welke dus healing begonnen te slopen

probleem was dus dat we eerst te weinig tanks hadden, later dmv van wat geschuif toch 2 extra waaronder 1 full tank spec en toen ging ie dus wel neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Zo doen wij em ook, en zo ging hij in de 2de try neer.
Ik heb filmpjes gezien waar ze de kleine bugs AoE'en, maar dat is levensgevaarlijk :P. Die worden naar fankriss toe "gekite", en zo kapotgeAoE'ed. Je focussed dan niet meer echt op de snakes, en die doen mij toch ook iets te veel dmg..

@bokkie
jah hij heeft nu wel 8/8 wrath zou het makkelijker moeten maken
Een goeie tank kan ook zonder gear tanken hoor. Tanken kan je, of je kan het niet. We hebben warriors in de guild die echt de gear er wel voor hebben, maar tanken, nah..
Ik zeg niet dat hellbringer niet kan tanken, maargoed ;)
en nee Mana Stream Totem ZUIGT en MTT is maar 1k mana om de 5 mins
Blessing of wisdom ;) geen kings.. Anyway, die wisdom is wel leuk ja.
12 ticks in een minuut, da's dus 60 ticks in 5 min met onze BoW. Per tick krijg je 33 mana terug.
33x60 leert mij dat het ongv 1800 mana is in 5 min. Laat die blessing nu 15 minuten duren...
En dan ook maar te zwijgen over judgement of wisdom.... :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:55

we_are_borg

You will Comply

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
cls schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:57:
[...]

Als warlock gaat dat simpel :D ff howl of terrortje dr op, succu mag de ene seducen, de andere krijgt DoT over zich heen terwijl ie nog in HoT zit, misschien nog een shadowbolt tussendoor, dan fearen, shadowbolts spammen, mocht ie nog in leven zijn ff deathcoiltje dr op, huppakee 600hp bij hem er af en bij jou erbij. Dan zal onderhand de seduce wel uitgewerkt zijn bij de ander en kan je die rustig op de zelfde manier gaan afslachten, fearen, DoTen, fearen, nuken.

Kan net zo goed met mages alleen die fearen niet om damage over time te doen. Dus polymorph op de ene, en dan de andere nuken :)
Je vergeet al die keren dat je de een sheeped / seduced, feared, en op de andere gaat nuken, maar dat 2 seconden later die ene uit de sheep of fear komt met zijn trinket, vervolgens jou stunned ofwel vastzet met zo'n druid bramenbosje, of je wordt gecounterspelled of gecharged, en 3 seconden later ben je dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:11:
[...]

Zo doen wij em ook, en zo ging hij in de 2de try neer.
Ik heb filmpjes gezien waar ze de kleine bugs AoE'en, maar dat is levensgevaarlijk :P. Die worden naar fankriss toe "gekite", en zo kapotgeAoE'ed. Je focussed dan niet meer echt op de snakes, en die doen mij toch ook iets te veel dmg..
AOE deden wij de 1e try, inderdaad meteen vanaf gestapt kost teveel mage mana en te veel healer druk op de mages
@bokkie
[...]
Een goeie tank kan ook zonder gear tanken hoor. Tanken kan je, of je kan het niet. We hebben warriors in de guild die echt de gear er wel voor hebben, maar tanken, nah..
Ik zeg niet dat hellbringer niet kan tanken, maargoed ;)
== > ;)

:P
[...]
Blessing of wisdom ;) geen kings.. Anyway, die wisdom is wel leuk ja.
12 ticks in een minuut, da's dus 60 ticks in 5 min met onze BoW. Per tick krijg je 33 mana terug.
33x60 leert mij dat het ongv 1800 mana is in 5 min. Laat die blessing nu 15 minuten duren...
En dan ook maar te zwijgen over judgement of wisdom.... :+ !
mja echt teh suck

Mana Spring Totem (cost 205 mana)
Summons a Mana Spring Totem with 5 health at the feet of the caster for 1 min that restores 10 mana every 2 seconds to group members within 20 yards.

met talents duurt ie 1 min 10 sec en geeft ie 12,50 mana per 2 seconden
dat is dus 35 ticks van 12,50 mana = 437,5 WOW!!!!! :X

giev horde pala plx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
blouweKip schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 03:14:
[...]

dire maul & een cave in the hinterlands (3/4 per keer)
verder ook nog ergens beetje buiten de instances..? dus buiten hinterlands om..? moet er 30 hebben voor mijn epic mount Q....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Bleet schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:55:
Grappig die discussies over warlock en z'n pet. Ik gebruik m'n imp, maar zet 'm altijd op passive. Ik heb zelf een solo-build, en heb m'n imp alleen nodig voor mana na een gevecht. Healen doe ik wel via drain life, is verder geen probleem. Ik kan op de dag van vandaag 4 tot 5 levels hoger. Vind het persoonlijk best wel knap, voor een class eigenlijk alleen bestemd is voor offence.

Shadow bolt opladen, als ie wordt afgeschoten meteen immolate casten, daarna curse of agony (instant), corruption (instant), siphon life (instant) en dan maar life drainen. 99% kans dat ik in een shadow trance kom als ik solo, en kan ik die ook weer afschieten. Meestal gooi ik er net op het laatst nog een drain soul tegenaan zodat die soulbag ook gevuld wordt. Even een paar keer Dark Pact er tegenaan zodat m'n imp niets meer heeft, en ik ben klaar voor de volgende.
Ik gebruik zelfs nooit een pet, DS ftw :)

DP is leuk voor levelen, maar endgame niet zo nuttig meer, zeker niet als je DS kunt krijgen in een uber raid-build (MD/ruin), een uber solo build (SM/DS) of een uber PvP build (SL).
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar