Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
TomSmit82 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:53:
[...]

je saved toch pas nadat onyxia gekilled wordt? Dus volgens mij zou alleen de MT in deze instance blijven hangen. Abandon raid opnieuw aanmaken zonder de MT er in gaan. Of heb ik het verkeerd?
Yeah, je hebt het verkeerd ;)

Iedereen is bij binnengaan van een reeds gesavede (1 boss gekilled) raid instance, is daar direct aan gesaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:46:
[...]

Neem de loot nou eens gewoon zoals die valt.
/no !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mdmeijer schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:46:
[...]
Neem de loot nou eens gewoon zoals die valt.
mja lekker, krijg je meteen een gkick en sta je als ninja te boek :+

wij hebben trouwens volgens mij weinig priest drops

meeste bij ons is hunter en warlock loot :P althans dat spul wordt het meest gedissed bij ons ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tis anders best frustrerend die random loot :P.. Hadden we een keertje maar 2 shamans bij Onyxia vorige week... droppen er precies 2 shaman helmen.. allebei gedissed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Goedemorgen

Ben nu sinds 2 weken volop bezig met WoW en bevalt me goed ook mijn vriendin is begonnen heeft het spel gister gekocht. Ben zelf inmiddels lvl 18 paladin vriendin is lvl 9 paladin. Maar nu vroeg ik me af of er nog meer mensen hier op de server Vek'nilash zitten.

Leuk om eens met wat mensen bv de DM te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:15:
[...]

mja lekker, krijg je meteen een gkick en sta je als ninja te boek :+

wij hebben trouwens volgens mij weinig priest drops

meeste bij ons is hunter en warlock loot :P althans dat spul wordt het meest gedissed bij ons ^^
Dat is bij ons dus ook 't geval.. shaman spul is best zeldzaam :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Noumoe, ipv mekaar allemaal lekker te lopen flamen, reageer es op mn nieuwe wapentje ? Ik hoor graag jullie reacties/meningen/etc op dit prachtstukje :)

Ben er zo trots op en blij mee :P

Welke enchant zal ik er nou op zetten? Crusader of +22 Intell? (Buffed heb ik 5600 mana).
Leuk en gefeliciteerd. Ben zelf niet zo'n fan van 2H'ers. Maar die 2H mace van Skeram lijkt me net iets beter dan deze. 5600 buffed is nou niet echt super, ik zou er een +22Int op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ik kreeg geen invite van een guild.. omdat ik aan een lid van hun guild, mijn codex: prayer of fortitude niet wou geven.. maar ik ga wel vaak met hun instances in :)

denken jullie dat ik lvl 49 paladin met 80.1 dps SM snel kan solo'n? Ik heb SoC (seal of command) en consecration. Graag jullie mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik ga me hier heel zachtjes uit drukken...

hier ben ik niet zo blij mee :(

maar ik dacht iets heel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@takiho: Denk dat sowieso Cathedral/Armory je niet gaat lukken, maar ik zou zeggen probeer 't en see for yourself :).

Heb trouwens met mn test realm char ff kunnen inloggen, en je start met hele leuke gear:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13

Kan niet wachten totdat ik een goede guild heb gevonden en Naxx kan gaan proberen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
wat is de naam van de testrealm???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:37:
wat is de naam van de testrealm???
Test Realm :P

http://www.wow-europe.com/en/ - Check 't nieuwsbericht daar voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:24:
offtopic:
ik kreeg geen invite van een guild.. omdat ik aan een lid van hun guild, mijn codex: prayer of fortitude niet wou geven.. maar ik ga wel vaak met hun instances in :)

denken jullie dat ik lvl 49 paladin met 80.1 dps SM snel kan solo'n? Ik heb SoC (seal of command) en consecration. Graag jullie mening.
Denk dat het wel kan, als je voorzichtig pulled.

Gisteren deed ik met mijn 48 warrior nog SM (cath) met een paar vrienden, en deed ik toch 3/4 van de damage, en had ik echt minimale heals nodig. Twee runs in een uurtje.

Alleen Mograine in Cath zal wat moelijk zijn om solo te doen, de rest moet best wel lukken.

Ohja, zorg dat je veel kan stunnen, want runners zijn dodelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:40:
[...]

Test Realm :P

http://www.wow-europe.com/en/ - Check 't nieuwsbericht daar voor meer info
krijg je als je een char overhevelt naar een test realm ineens allemaal tier 2 epics..?? of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Over de loottable again :P, Wij hebben nogal wat personele wisselingen gehad in de afgelopen weken. En sinds deze gasten meegaan naar MC/BWL, merken wij dat de de drops helemaal omgegooit zijn. Het lijk dus wel, als je steeds met dezelfde de instance in gaat. Dat er aan de table weinig verandert.

Wel grappig om te lezen dat bij de ene guild, van een bepaalde class wel veel items droppen en bij de andere niet. Zo hebben we een bloodfang en nemesis pants probleem, terwijl andere guilds op de server daar mee doodgegooid worden.
Zelfde met de legendary bindings. Na 1 jaar MC nog steeds maar 1!!!! binding gedropt, dus nog steeds geen thunderflury in onze guild. Terwijl alle andere er al minimaal 2 hebben.
Maar zo hebben wij ziekveel Pardition Blades, maar 0 Dragon fang blades. En zo kunnen we wel verder gaan. Maar iig kunnen we wel zeker stellen, dat van random niet echt sprake is.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wel hartstikke random..

2 Weken achter elkaar geen rogue loot, volgende run laten Razor en Vael allebei 2x BF Bracers en BF Belt vallen. En bij Broodlord weer BF Boots..

Dat het niet random lijkt is wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 18:37:
[...]

Pff, inderdaa verschrikkelijk vol zeg. Eerlijkgezegd had ik eerst ook zoiets maar kheb eindelijk het licht gezien en alles zoveel mogelijk gehide. Dit is mijn UI voor alles (in raids nog met raidwindows erbij, natuurlijk)

http://img456.imageshack.us/img456/3029/newui1qe.jpg
damn das wel een mooie cleane UI, helaas doe ik zelf alles met de muis en heb daarom al 2x zoveel buttons nodig (en beetje groot ook zodat je er relaxt op kan klikken).
Verder wordt bij mij al de helft ingenomen door mn CTRA windows, aangezien ik heal door daarop te klikken (castparty ftw) en heb ik mn chats en combatlogs gesplits (generalchat/combatlog/ra&pchat).
Ieder zn ding natuurlijk, dit werkt voor mij het beste.
MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:48:
[...]
ik ben het met je eens er moet gewoon iets zijn of het nou een combinatie is van de dag en lootmaster/raidleider. Wij hebben nog nooit de druidchest en drillborer disk gehad om 30 mc runs en we hebben nu een mc2 die op een andere dag / leider gaan die hebben in 5 runs 2 x drilborer and 2 x druid chest gehad. En ik hoorde pas een verhaal van 2 guilds die tegelijke tijd ony down hadden en beide 2 x rogue head kregen.
net zoals dat de Shard of the Scale nooit dropt bij ons van Onyxia, we hebben dr zeker al 10x neergehaalt en nooit dropt ze die trinket (droprate 3%) terwijl we al 3x de Deathbringer hebben gehad (droprate guess? 3% ja).
Tijdje geleden hadden we 4 Trans helms in 3 runs :P

-------------------------------------------
Onze oude MT heeft ook gewoon van een bevriendelijk guild Elementium geleent voor zn Thunderfury (onderlinge contacten zijn goed op onze server, alleen altijd gekut met bepaalde alli guilds ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:42:
[...]

krijg je als je een char overhevelt naar een test realm ineens allemaal tier 2 epics..?? of hoe zit dat precies?
Je maakt eigenlijk zelf geen char aan. Ze hebben daar een lijst met characters, van elke class een Alliance en Horde versie (je kunt geen ras kiezen). Daar maak je een keuze uit, dan moet je een naam invullen en wordt er een kopie van gemaakt. Elke class is 't best equipped voor zijn taken en je kunt 4 chars aanmaken.

En je start met een epic mount + 100G. Verder heb ik ook nog gehoord dat tanks starten met 1000G maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.big-upload.com/c9d595c8c4a523f40f5f6513fa745b23

omg, soundclips van ashbringer
en holy hell, klinken die goed :) heerlijk ghostly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

se7en schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:52:
iemand anders hier tegen de nieuwe warlock set?
Nee, ik vind het wel een coole set!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan kiezen of je jouw eigen karakter wil kopiëren naar de test server, of dat je een pre-made karakter op de server zet. Deze karakters hebben dan inderdaad full tier 2, et cetera.

[edit] of tier 2.5 zelfs, zo te zien aan de shaman screenshots.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Lol jij dacht dat Blizzard Warriors zouden buffen :+ Ook al doen ze dien talent er wel in, dan zal die ene clothie class toch wel zo hard mekkeren erover dat de volgende patch die talent weer generfed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Je kan een pre-made character maken en niet je eigen character transferren.
Die heeft wel Tier2 etc :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vind je? Misschien geinig als je geen MC runt.. anders vrij nutteloze items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:46:
[...]

Ja, als ik kijk als paladin, heb ik liever die neck, dan dat ik casters boos maak als ik op de Choker roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tranzity schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:49:
[...]

Ja, als ik kijk als paladin, heb ik liever die neck, dan dat ik casters boos maak als ik op de Choker roll.
Misschien in dit soort uitzonderlijke gevallen ja, maar verder... alleen als je nog geen voet in MC hebt gezet de moeite van het grinden waard imho.

Verder staan de prijzen er niet bij, ze kosten ook nog een aanzienlijke hoeveelheid goud om te komen, naast het grindwerk.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]
idd, lijken me eerder casual-epix dan vervangers van MC gear. Revered bij AD raak je redelijk snel, ben zelf revered bij AD en heb nooit gegrind op die undeads in EPL, alleen maar scholo en strat runs gedaan voor items.
Tranzity schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:49:
[...]
rollt? imho als je genoeg DKP hebt dan heb je er gewoon "recht" op, want meer dkp = meer inzet bij raids en tegenover die tijd die je erin investeerd moeje gewoon epix kunnen krijgen die je wilt hebben.

Laatst bij ons een gevecht geweest wie de Heart of Hakkar mocht hebben, mages/locks claimden het en toen begonnen de priests (ikke dus want ik trek altijd mn bek open alsik dr niet mee eens ben ;)) te rebellen en begonnen de druids er ook over, alleen de shammies niet maar die klaagden de keer daarop pas ;) nu isset iig netjes opgelost en hebben alle casters er recht op.

[ Voor 50% gewijzigd door Helox-in-a-box op 22-05-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Amulet of the dawn is leuk voor PvP

<3 sta / int / spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Helox-in-a-box schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:53:
[...]

idd, lijken me eerder casual-epix dan vervangers van MC gear. Revered bij AD raak je redelijk snel, ben zelf revered bij AD en heb nooit gegrind op die undeads in EPL, alleen maar scholo en strat runs gedaan voor items.
Yeah ik ben ook revered, alleen maar quests/instance runs gedaan eigenlijk. Ook exalted is zo gebeurd als je ff foxust op strat UD runs en tussendoor nog wat grind.

Strat runs levert ook nog wel aardig wat G op ook meestal al die bazen die in een uurtje voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]
Je krijgt inderdaad een full tier-2 set, en daar wringt de schoen ook meteen...

In de USA kun je je 'eigen' character kopieren, dus met de gear die je op dat moment hebt, en de gear die ik nu heb is beter dan judgement. Dus als mijn complete guild een premade char kopieert om naxx te kunnen testen, dan gaan we er in principe op achteruit, terwijl in de USA complete guilds hun chars kunnen kopieren en dan een echte testrun op naxx kunnen doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:(

Hele fucking testrealm vol met lvl 50 lowbie casuals die op hun epics zitten te geilen. OMG ASHKANDI DUEL ME etc.

Niets persoonlijks hoor want ik snap de aantrekkelijkheid ervan ook wel, maar zo krijg je natuurlijk geen dungeon getest. Gelukkig komt vandaag als het goed is de normale character transfer open zodat ik het met mijn eigen vertrouwde Orcje mag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn guild is dan nog niet zo gevorderd als de echte die-hards die BWL al een tijd op farm status hebben, maar ik denk dat ik mn class nu wel goed genoeg ken om van nut te zijn bij die nieuwe encounters. Of denken jullie dat ik echt de ervaring van BWL/AQ40 ga missen?

Want als ik op de test-realm forums kijk zie ik dat ze in die recruits post vragen om mensen met MC/BWL/AQ40 ervaring.. en mijn guild is pas bij Vael in BWL dus.. ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:24:
[...]
Nee, ik vind het wel een coole set!
Stats zijn O+ , looks zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Misschien in dit soort uitzonderlijke gevallen ja, maar verder... alleen als je nog geen voet in MC hebt gezet de moeite van het grinden waard imho.

Verder staan de prijzen er niet bij, ze kosten ook nog een aanzienlijke hoeveelheid goud om te komen, naast het grindwerk.
Schreeuwde jij nou niet moord en brand om casual gamer epic quality gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:28:
[...]

Schreeuwde jij nou niet moord en brand om casual gamer epic quality gear?
Ik schreeuw geen moord en brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:12:
Mijn guild is dan nog niet zo gevorderd als de echte die-hards die BWL al een tijd op farm status hebben, maar ik denk dat ik mn class nu wel goed genoeg ken om van nut te zijn bij die nieuwe encounters. Of denken jullie dat ik echt de ervaring van BWL/AQ40 ga missen?

Want als ik op de test-realm forums kijk zie ik dat ze in die recruits post vragen om mensen met MC/BWL/AQ40 ervaring.. en mijn guild is pas bij Vael in BWL dus.. ik zie wel.
WElke nieuwe encounters en bedoel je dat als jij als persoon naar andere guild of als guild bv naxx ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:42:
[...]

WElke nieuwe encounters en bedoel je dat als jij als persoon naar andere guild of als guild bv naxx ingaan?
Ik als persoon naar een guild op 't Test Realm, om Naxx te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:42:
[...]

De echte raid-ervaring die nodig is doe je al wel op in MC maar veel uitgebreider in BWL doordat daar meer tactics nodig zijn. Ervaring is geen magical iets trouwens, het bestaat gewoon uit: luisteren, opletten en niet gaan lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:53:
[...]

[...]

waarom altijd gelijk die sneer opmerkingen over geen MC ??
En dan nog kunnen items buiten mc ook nog erg grappig zijn al is het voor pvp of andere doeleinde en als je geld genoeg hebt en tijd waarom niet?

En als je je iets meer verdiept in mede forum gebruikers zou je ook weten dat tranzity de nodige mc/bwl runs op zijn naam heeft staan. Zie ook de tekst onder zijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:50:
[...]

De echte raid-ervaring die nodig is doe je al wel op in MC maar veel uitgebreider in BWL doordat daar meer tactics nodig zijn. Ervaring is geen magical iets trouwens, het bestaat gewoon uit: luisteren, opletten en niet gaan lopen klooien.
Niet alleen dat, dat is juist waarom ik de vraag stelde ;)
Ervaring is niet zo nodig, maar als nieuwe guild ergens beginnen kan wel moeilijk zijn.
De persoon begon over "nieuwe" encounters. Dan denk ik dus aan de nieuwe die gaan komen, dan kom je met je MC gear denk ik niet zo ver. Daarbij is ervaring als guild zijnde ook zeer belangrijk. Jou persoonlijke ervaring is handig, maar heb je niets aan als anderen het verzieken, dus guild/raid ervaring is veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:10:
[...]

Niet alleen dat, dat is juist waarom ik de vraag stelde ;)
Ervaring is niet zo nodig, maar als nieuwe guild ergens beginnen kan wel moeilijk zijn.
De persoon begon over "nieuwe" encounters. Dan denk ik dus aan de nieuwe die gaan komen, dan kom je met je MC gear denk ik niet zo ver. Daarbij is ervaring als guild zijnde ook zeer belangrijk. Jou persoonlijke ervaring is handig, maar heb je niets aan als anderen het verzieken, dus guild/raid ervaring is veel belangrijker.
Je hebt groot gelijk.. met mij instances vrienden halen we ZF met gemak.. maar met onbekende mensen is het niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:58:
[...]

En dan nog kunnen items buiten mc ook nog erg grappig zijn al is het voor pvp of andere doeleinde en als je geld genoeg hebt en tijd waarom niet?

En als je je iets meer verdiept in mede forum gebruikers zou je ook weten dat tranzity de nodige mc/bwl runs op zijn naam heeft staan. Zie ook de tekst onder zijn post ;)
Waar lees je nou toch weer een sneer?

Ik zeg alleen dat die items wat mij betreft wel ietsje beter hadden gemogen, aangezien ze voor veel mensen nu niet interessant zijn. Ze hoeven ook niet interesant te zijn voor mensen die BWL/AQ40 op farm hebben natuurlijk, maar beetje competatief met MC loot was wel leuk geweest.

edit:
En ik kijk zelden naar de naam van een post, alleen naar de inhoud. Zal mij een worst wezen of iemand nog nooit in ZG geweest is of C'Thun solo't. Ik zit hier voor de discussie.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:31

On_E

Housemusic

Spelen hier mensen op Kazzak ?

Is de guild 'Primal' (Horde) wat ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:25:
Spelen hier mensen op Kazzak ?

Is de guild 'Primal' (Horde) wat ?
Primal was 1 van "de" guilds op Daggerspine. Volgens mij waren die in AQ40 bezig al. Ik weet echter niet hoe het met ze gaat sinds de migration naar Kazzak.

Site: http://www.primalguild.net

Lees voor de gein even application sticky door. Daar staat wat ze verwachten van Warlocks en Rogues. Tot in HP/AP detail zelfs.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-05-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Ik wil zo graag een 60 op dat testrealm aanmaken maar die site ligt continue plat, geef mij ook eens een kans, telkens misgelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:53:

[...]

rollt? imho als je genoeg DKP hebt dan heb je er gewoon "recht" op, want meer dkp = meer inzet bij raids en tegenover die tijd die je erin investeerd moeje gewoon epix kunnen krijgen die je wilt hebben.
Gaat erom dat ik m'n DKP wil uitgeven aan iets anders :D
En ik ook nog wat solo content wil spelen, wij raiden niet 24/7.

[ Voor 37% gewijzigd door Tranzity op 22-05-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:58:
[...]

[...]

Ook voor een alt char te equippen zijn dit wel leuke dingetjes :)
(zeker voor mijn shadowpriest, kan ik eindelijk ook wat dmg gear bekomen zonder dat ik gelijk gezeik krijg van mages en locks).

Trouwens, proficiat met je 8/8 might _/-\o_
Hoelang heb je er over gedaan? Mijn eigen warrior heeft zijn eerste might gekregen begin november en heeft sinds vorige week een volledige set.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:31:
[...]
Primal was 1 van "de" guilds op Daggerspine. Volgens mij waren die in AQ40 bezig al. Ik weet echter niet hoe het met ze gaat sinds de migration naar Kazzak.

Site: http://www.primalguild.net

Lees voor de gein even application sticky door. Daar staat wat ze verwachten van Warlocks en Rogues. Tot in HP/AP detail zelfs.
Ik heb het gezien, thanks :D

Nu nog even goed nadenken of ik mijn server/guild ECHT wil verlaten om de oneindige LAG(-spikes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders draait je forum en website ff op een 56k modem... zucht het is weer zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik wil ook op die Test Realm met een pre-made character :P. Waarom fixen ze die site niet eens.. Staat al tijden op "Service Temporarily Unavailable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:57:
[...]

Ik heb het gezien, thanks :D

Nu nog even goed nadenken of ik mijn server/guild ECHT wil verlaten om de oneindige LAG(-spikes).
Ik zelf ben wel gemigrate naar Kazzak vanaf Daggerspine, ook al speel ik mijn warlock niet meer. Wou het risico niet nemen om op een dooie Daggerspine te zijn. Had er nog effe op ingelogd en het voelde lagvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Kun je ergens zien welke guilds actief zijn op een bepaalde server ? Ik zit namelijk op Vek'nilash en wil graag in een nederlandse guild of in ieder geval waar nederlanders in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:17:
[...]
Ik zelf ben wel gemigrate naar Kazzak vanaf Daggerspine, ook al speel ik mijn warlock niet meer. Wou het risico niet nemen om op een dooie Daggerspine te zijn. Had er nog effe op ingelogd en het voelde lagvrij.
Mja weet je, de lag is op Deathwing al ruim een maand amper te doen, raids worden gecancelled omdat mensen disconnecten, of omdat er een ping van 1k-5k is, en gisteravond kregen we tijdens een routine Ragnaros try een spike van 10 seconden op 6%, waarna iedereen dood was.

Dat was de bekende druppel zeg maar, en nu ben ik aan het rond kijken naar guilds op Kazzak, die nog niet in AQ40 zitten.

Punt is alleen, dat ik mensen die ik al ruim een jaar ken (ingame) moet gaan achterlaten ALS ik ga.

En ik vraag me af wat wijsheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:20:
[...]

Mja weet je, de lag is op Deathwing al ruim een maand amper te doen, raids worden gecancelled omdat mensen disconnecten, of omdat er een ping van 1k-5k is, en gisteravond kregen we tijdens een routine Ragnaros try een spike van 10 seconden op 6%, waarna iedereen dood was.

Dat was de bekende druppel zeg maar, en nu ben ik aan het rond kijken naar guilds op Kazzak, die nog niet in AQ40 zitten.

Punt is alleen, dat ik mensen die ik al ruim een jaar ken (ingame) moet gaan achterlaten ALS ik ga.

En ik vraag me af wat wijsheid is...
Tot nu toe zijn alleen de ninja's gemigreerd. Wij blijven ook zitten waar we zitten, ben benieuwd hoe de migratie verloopt... Ik wacht op een reactie van Thundgot iig.

Heb je het gezien, ze hebben nu ook een migratie geopend naar Daggerspine toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Azqi schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:31:
[...]

Tot nu toe zijn alleen de ninja's gemigreerd. Wij blijven ook zitten waar we zitten, ben benieuwd hoe de migratie verloopt... Ik wacht op een reactie van Thundgot iig.

Heb je het gezien, ze hebben nu ook een migratie geopend naar Daggerspine toe...
Ja de migration is 1 groot drama geworden, waren we maar samen met Dunemaul naar een nieuwe server gegaan, dan was mijn hele guild gemigrate en was er niets aan het handje geweest.

Maar nu is het gewoon kiezen of delen, OF je blijft en moet maar hopen dat Deathping ooit nog eens gefixed wordt of dat er ZSM nieuwe migrations komen, OF je moet in je eentje gaan migraten, en helemaal opnieuw beginnen wat betreft de community en een nieuwe guild.

iig de moeilijkste keuze die ik moet maken wat WoW betreft, en beide opties kunnen eindigen in het uiteindelijk cancellen van mijn account…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:39:
[...]
Ja de migration is 1 groot drama geworden, waren we maar samen met Dunemaul naar een nieuwe server gegaan, dan was mijn hele guild gemigrate en was er niets aan het handje geweest.

Maar nu is het gewoon kiezen of delen, OF je blijft en moet maar hopen dat Deathping ooit nog eens gefixed wordt of dat er ZSM nieuwe migrations komen, OF je moet in je eentje gaan migraten, en helemaal opnieuw beginnen wat betreft de community en een nieuwe guild.

iig de moeilijkste keuze die ik moet maken wat WoW betreft, en beide opties kunnen eindigen in het uiteindelijk cancellen van mijn account…
Niet noodzakelijk. Je kunt, als in de zomer de payed transfers ingevoerd worden, altijd nog weg, of terug, afhankelijk van wat je nu beslist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:49:
[...]

Niet noodzakelijk. Je kunt, als in de zomer de payed transfers ingevoerd worden, altijd nog weg, of terug, afhankelijk van wat je nu beslist :)
Ja dat is wel weer waar ja, maar aan de andere kant ken ik Blizz's beloftes nu wel zo'n beetje. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bovendien gaan alle oude servers voorzien worden van nieuwe hardware.. iig voor de expansion. Nadeel is dat de expansion pas eind november gereleased wordt.. dus dat dat ook weinig zegt..

Ze zeiden 'deze zomer' worden de oude servers geupgrade naar nieuwe state of the art hardware, die sowieso nodig is voor het draaien van de expansion (+25% player cap) (ergens in een interview).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Burning Crusade krijgt een alliance ras die magisch is, nu vraag ik me af zal het net zo worden als met dwarfs(priest,fear word), krijgen ze grote voordelen t.o.v. andere rassen als mage? Ik hoop het niet want ik wil me gnome mage hoog krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Nou ik heb WoW ook maar eens geinstalleerd, nu heb ik nog 3 vragen

- Is er een mogelijkheid om met een logitech rumblepad te spelen? Ik ben teveel aan de movements van FFXI gewend en ik zou het geweldig vinden als ik sowieso de basics (rondlopen/camera en action) met m'n controller kan doen
- Welke mods raden jullie mij aan?
- Ik heb soms last van een verschrikkelijk pest geluid, klinkt als een corrupt mp3tje en duurt meestal niet langer dan een seconde of 2, hoe fix ik dat?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:08

Phydomir

Dennis

Jongens, wat gaat dit topic snel tussen 9 en 17u. Moeten jullie niet werken ofzow ;)

Heb zelf nu naast m'n NE Druid, die inmiddels al weer lvl 22 is, ook een Undead Warrior aangemaakt (andere server).
Hoop zo dat ik rond lvl 30 er niet uitgekeken op raak. Beetje afwisseling creëren voor mezelf. En daarnaast ook lekker snel lvl-en als ik ze om en om speel. Heerlijk die rested bonus.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Weet iemand hoe die mod heet waarmee je kunt vergelijken wat je momenteel aan hebt.
Je gaat met je hand over een item (vender, AH) en dan zie je daarnaast je eigen items, dus makkelijk vergelijken.

En hoe heet die mod waarmee je kunt zien hoeveel crit, dodge etc. je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 21:08

Phydomir

Dennis

Predje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:57:
Je gaat met je hand over een item (vender, AH) en dan zie je daarnaast je eigen items, dus makkelijk vergelijken.
Erm... Dit is toch standaard in WoW?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Phydomir schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:03:
[...]

Erm... Dit is toch standaard in WoW?
ja ik zie het net... ik krijg het wel in de AH maar niet tijdens het looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:09:
[...]

ja ik zie het net... ik krijg het wel in de AH maar niet tijdens het looten.
http://auctioneeraddon.com/ ?? Die misschien...

Ik heb trouwens ook nog een vraagje, ik betaalde al een paar maanden via mijn bankrekening met automatische incasso. Nou heeft de bank opeens de stekker eruit getrokken; ze hebben het geld terug geroepen. :X Iig is mijn account nu gebanned :? Het vervelende is nu dat ik alleen mijn account weer kan activeren door middel van een creditcard. Nou kan ik er wel een gaan aanvragen maar om dat ding nou verder in mijn kast te laten verstoffen. Nou wilden ik hierbij vragen of meer mensen problemen hebben gehad met blokatie van automatische incasso? Of gebanned zijn door slechte betaling en dit zonder CC hebben kunnen oplossen.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Predje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:57:
Weet iemand hoe die mod heet waarmee je kunt vergelijken wat je momenteel aan hebt.
http://www.curse-gaming.c...s-308-1-equipcompare.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 23:41
warlock = >:)

55 rogue en 21 werden saai

alleen mn naam is een beetje belachelijk

:>

Afbeeldingslocatie: http://img431.imageshack.us/img431/7793/ownage23mm.png

newbie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

centenbakkie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:04:

'tis dat je het zelf zegt })

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
Crowmeister schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:19:
[...]

'tis dat je het zelf zegt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

centenbakkie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:04:

[afbeelding]
wat find je van deze naam dan :

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=416987

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centenbakkie
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:36:
[...]

wat find je van deze naam dan :

Rogue
:p op mn server al'akir heet er ook eentje bendoverxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:31:
Jongens, wat gaat dit topic snel tussen 9 en 17u. Moeten jullie niet werken ofzow ;)
Ze zitten allemaal van het werk te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier nog die op Executus speelt ?

Je kan me vinden op Viswijf, alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
ik ben na 3 maanden weer eens in de mood voor WoW, nu probeer ik in te loggen en blijft hij de hele tijd hangen op Connecting.. of Authenticating... ik zie dat jullie gewoon nog kunnen gamen, ik krijg het bij het inlogscherm, dus wat is er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah je treft het net na (voor mij) 6 week zonder problemen is de inlog server down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:38:
[...]

Ze zitten allemaal van het werk te posten
lol yup, saai he op het werk guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
er zijn meerdere servers met dat probleem, wij stonden klaar de twin emperors te pullen in AQ in eens 2 massive Lag spikes en maar 7 man in de guild online >.>

Krabbelt nu weer een beetje terug.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:48:
ik ben na 3 maanden weer eens in de mood voor WoW, nu probeer ik in te loggen en blijft hij de hele tijd hangen op Connecting.. of Authenticating... ik zie dat jullie gewoon nog kunnen gamen, ik krijg het bij het inlogscherm, dus wat is er mis?
Server lag er ff uit :(

Net midden in een raid, maar ik zit er weer in dus je zal zo wel erin kunnen ook denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net uitgelogged om van server te wisselen. En kom er ook niet meer in. Dus er is niets aan de hand met je software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:52:
er zijn meerdere servers met dat probleem, wij stonden klaar de twin emperors te pullen in AQ in eens 2 massive Lag spikes en maar 7 man in de guild online >.>

Wij waren die trash aan cleanen naar twins, kom terug dood :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gisteren net lvl 60 geworden met m'n main. Dus mij kan het effe worstje wezen.

Toch maar weer effe EVE-online van stal halen, zeker? Of GTA:SA of Wolf:ET, of Dungeon Siege 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:03:
Gisteren net lvl 60 geworden met m'n main. Dus mij kan het effe worstje wezen.

Toch maar weer effe EVE-online van stal halen, zeker? Of GTA:SA of Wolf:ET, of Dungeon Siege 2...
Op 60 begint het pas :)

Als je kan en wilt raiden dan :Y)

Anders is het beetje saai als je je gear bij elkaar hebt en alles verder al gezien hebt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hey allemaal,

Ik probeer ook op de test servers te komen, echter wanneer ik de patch probeer aan de game toe te voegen krijg ik deze error;

The patch "Azeroth_28_27.adt" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x3a161bf7, actual 0x6fc2427a.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)

Weet iemand hoe ik deze error good kan maken?
- edit

Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd

[ Voor 7% gewijzigd door Forn op 22-05-2006 22:41 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:11:
[...]

Op 60 begint het pas :)
Als je kan en wilt raiden dan :Y)
Anders is het beetje saai als je je gear bij elkaar hebt en alles verder al gezien hebt :Z
mwah raid nu 2 dagen in de week, das al meer dan de meeste mensen die ik buiten mijn guild ken.
En begin het ook al een beetje flauw te vinden, MC ken ik nu onderhand echt wel (wil alleen me gloves en chest nog dammit) en bwl is eigenlijk ook weer meer van hetzelfde.

Het hele idee van geleidelijke progressie is eruit :(
mattttt schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:19:
Nou ik heb WoW ook maar eens geinstalleerd, nu heb ik nog 3 vragen

- Is er een mogelijkheid om met een logitech rumblepad te spelen? Ik ben teveel aan de movements van FFXI gewend en ik zou het geweldig vinden als ik sowieso de basics (rondlopen/camera en action) met m'n controller kan doen
Nope zou ook niet bepaald handig zijn. als je zonder muis speeld heb je toch zeker een stuk of 20 keybindings nodig :). en hoe wil je dan chatten
- Welke mods raden jullie mij aan?
sja das helemaal persoonlijk.
erm ctra als je gaat raiden (maar das nog lang niet aan de orde :) )
verder allinoneinventory : maakt van je 5 losse bags 1 groote bag.
auctioneer : snel zien voor hoeveel je iets op de ah moet zetten
mod om lvl van quests te zien.
en masmail mod (in 1 keer 20 dingen per mail versturen)
gatherer als je een mining of herb hebt (onthoud waar je iets gevonden hebt)
smartcast : als je target vijandelijk is en je cast een vriendelijke spel (heal of buf) dan cast hij die op jezelf
mobhealt : laat zien hoeveel hp je tegenstander heeft ipv een percentage
titanbar : kleine balk bovenaan met wat handige info en coordinaten (oa handig voor thott)
mailmod voor addressenboek

dat was het eigenlijk wel wat ik echt handig vind :)
- Ik heb soms last van een verschrikkelijk pest geluid, klinkt als een corrupt mp3tje en duurt meestal niet langer dan een seconde of 2, hoe fix ik dat?
geen idee..............

owja
wipe-mod. speelt de benny hil tune als je wiped :)

[ Voor 24% gewijzigd door heuveltje op 23-05-2006 01:08 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Vandaag na een aantal pogingen op Huhuran best ver gekomen. 15% kwamen we uiteindelijk, wat ik best netjes vind voor een eerste avond. We moeten nog een hoop meer nature resistance hebben, maar we komen er wel :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond mijn 2e UBRS run ;) (ja, ik heb 5 maanden niet gespeeld, en was net met level 60 s*** bezig ;)) .... tot aan 'The Beast' ging 't goed, die knakker erna was erg vervelend .... althans, de boss zelf viel wel 'mee' .... we moeten nog ff een manier vinden voor die shades. Ikzelf zeg, zo dicht mogelijk bij de boss staan, dan heb je het minste problemen (op boss attacks na da, dus niet TE dicht erop). Zoveel mogelijk AoE gebruiken, en niet te ver uit elkaar gaan staan, sterker nog, volgens mij boven op elkaar gaan staan. Nou ja, het was wel leuk, vind 't zelf wel leuk als dingen niet in 1 keer goed gaan. Was met de Guild, dus geen vervelende groep. We hebben net geen grote guild genoeg om een volle MC party te maken, maar 20 krijgen we er zeker makkelijk bij elkaar. Zelf de beslissing gemaakt mijn paladin als main te maken, zijn best veel paladins, maar ach, ik vind 'm leuk om te spelen. Ik heb een level 60 Druid alt. Maar met mijn main doe ik de meeste quests .... mijn Druid ga ik wel gear mee verzamelen tzt .... en attuned maken voor het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:52:

mja wij waren met trash na Vael bezig gisteravond

2e pack, 3 van die draken in vaels room lekker knokken etc

hmmz daar gaat een healer, shit iemand moet Cryalis healen
kut, Hellbringer gaat offline, kan een andere tank ff die draak opppakken

Meanwhile on vent:
* hey alles staat hier stil
* ja promwarm loopt rondjes
* hier ook alles stil, screen freeze

terug ingame

*plop* 80% van de raid DC
oops, oke tis een wipe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 07:04:
Gisteravond mijn 2e UBRS run ;) (ja, ik heb 5 maanden niet gespeeld, en was net met level 60 s*** bezig ;)) .... tot aan 'The Beast' ging 't goed, die knakker erna was erg vervelend .... althans, de boss zelf viel wel 'mee' .... we moeten nog ff een manier vinden voor die shades. Ikzelf zeg, zo dicht mogelijk bij de boss staan, dan heb je het minste problemen (op boss attacks na da, dus niet TE dicht erop). Zoveel mogelijk AoE gebruiken, en niet te ver uit elkaar gaan staan, sterker nog, volgens mij boven op elkaar gaan staan. Nou ja, het was wel leuk, vind 't zelf wel leuk als dingen niet in 1 keer goed gaan. Was met de Guild, dus geen vervelende groep. We hebben net geen grote guild genoeg om een volle MC party te maken, maar 20 krijgen we er zeker makkelijk bij elkaar. Zelf de beslissing gemaakt mijn paladin als main te maken, zijn best veel paladins, maar ach, ik vind 'm leuk om te spelen. Ik heb een level 60 Druid alt. Maar met mijn main doe ik de meeste quests .... mijn Druid ga ik wel gear mee verzamelen tzt .... en attuned maken voor het een en ander.
Ehm... UBRS -> beast dat begrijp ik nog. Maar shades klinkt meer als Jindo the hexer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

althans, de boss zelf viel wel 'mee' .... we moeten nog ff een manier vinden voor die shades.
je hebt het over drakki + 2 adds? de spelerlimiet is nu 10 mensen (was 15),maar de huntertrick werkt nog steeds het beste bij drakki:
  • hunter neemt drakki mee naar de kamer van "the beast" en doet een feign death
  • ondertussen worden de twee adds getankt (sleep kan ook, maar werkt vaak slecht ivm resists) en 1 voor 1 afgemaakt.
  • tegen de tijd dat drakki weer terug is kan de main tank beginnen te tanken en kan drakki afgeslacht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag na de geweldige eerste serieuze try op twins waar we tot 28% kwamen leek het gisteren een leuke avond te gaan worden.
Waar we normaal gesproken moeite moeten doen om om 19:00 40man online te hebben, dat is de tijd dat we normaal beginnen was het gister opeens anders. Voor eerste keer om 19:00 dat we met 52 man online waren, grappig als mensen denken dat we twins gaan killen dat men dan wel allemaal online willen komen (60 man inguild dus vrijwel iedereen online).
Maar nu de tries opzich. Eerste 3 gingen verloren omdat 1 persoon (kwamen we niet achter wie het was) aoe spells gebruikte waardoor de neutral bugs kwamen en we wipen. Daarna wat problemen met tanks online houden en lag bij 1 vd tanks. Uiteindelijk een poging naar 32% enja, diezelfde tank weer dc'ed :( en toen was het al laat met veel repairkosten en mensen die te moe werden. Vanavond dus weer opnieuw :( ga er vanuit dat twins wel dood gaan vanavond, maja, dat dachten we gisteren ook :(
Trouwens, wat is AQ40 eigenlijk makkelijk!!! Ja, het kost veel tijd voordat iedereen daadwerkelijk weet wat te doen en dat dan ook echt doen. Maar ik mis wel iets in AQ40 en dat is de random factor. Als iedereen weet wat te doen en dit doet dan wipe je eigenlijk nooit. Zou leuker zijn dat bepaalde bazen een random factor hebben waardoor ze opeens veel moeilijker zijn of dat het hele gevecht opeens anders loopt, dat komt nu niet voor. Neem nou bv onyxia of vael. Die staan bij meeste guild al zeer lang op farm, amar toch wipen ze zo af en toe, dat zie ik in AQ40 neit gebeuren, alleen de server lag en dc kan ervoor zorgen dat een guild wiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
ImdaMned schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:24:
[...]

Ehm... UBRS -> beast dat begrijp ik nog. Maar shades klinkt meer als Jindo the hexer
Nee hij bedoelt die nieuwe baas in UBRS ivm de tier 0.5 quests (iets alla vylakken oid)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord valthalak :)

die gozer dropt echt een idioot goede staff voor pre-mc casters.

Enige probleem wat ik heb met aq40 is dat het er allemaal zo flets uitziet. Bosses hebben qua loot ook niet echt veel soeps te bieden. magoed, twin emps eerst maar eens fatsoenlijk neer krijgen en dan c'thun, en dan die zooi op farm hebben zodat je het in 1 avondje kan doen.

Naxxramas daarentegen, zou ik maar wat graag van binnen zien :) bossfights lijken erg vet te zijn en die plaatjes van sommige bosses zijn echt helemaal geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Die boss is hardstikke simpel, maar juist als je het tegenovergestelde doet als jij zegt :P Ver uit elkaar en zo ver mogelijk van de boss staan.

Verder die shades main priority geven (rogues bijvoorbeeld op duty daarvoor, maar de rest ook opletten en direct neer dps'en).

Vond hem eigenlijk vrij simpel als je die simpele regels volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Na wederom een half slapeloze nacht (triest, ik weet het..), heb ik toch maar besloten om niet in mijn eentje te migraten naar Kazzak.

Ik zou mijn guildmaatjes teveel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 07:49:
[...]

mja wij waren met trash na Vael bezig gisteravond

2e pack, 3 van die draken in vaels room lekker knokken etc

hmmz daar gaat een healer, shit iemand moet Cryalis healen
kut, Hellbringer gaat offline, kan een andere tank ff die draak opppakken

Meanwhile on vent:
* hey alles staat hier stil
* ja promwarm loopt rondjes
* hier ook alles stil, screen freeze

terug ingame

*plop* 80% van de raid DC
oops, oke tis een wipe 8)7
Hadden gisteren hetzelfde probleem, op 7 man na had iedereen een D/C (nog maar 26 man in BWL) grootste probleem was dat wij dit hadden aan het einde van de suppression room. Konden we die weer opnieuw clearen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:41:
[...]

Hadden gisteren hetzelfde probleem, op 7 man na had iedereen een D/C (nog maar 26 man in BWL) grootste probleem was dat wij dit hadden aan het einde van de suppression room. Konden we die weer opnieuw clearen :(
Wij hadden net een wipe gehad op Nef, dus we hadden geluk wat dat betreft. Even wachten tot de rest van de raid weer connectie had en weer doorgaan.

Nef phase 3 is best lastig, de hele fight duurt ook best lang. Maar het is wel een leuk gevecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:45:
Enige probleem wat ik heb met aq40 is dat het er allemaal zo flets uitziet. Bosses hebben qua loot ook niet echt veel soeps te bieden. magoed, twin emps eerst maar eens fatsoenlijk neer krijgen en dan c'thun, en dan die zooi op farm hebben zodat je het in 1 avondje kan doen.

Naxxramas daarentegen, zou ik maar wat graag van binnen zien :) bossfights lijken erg vet te zijn en die plaatjes van sommige bosses zijn echt helemaal geweldig :)
Bij ons in de guild hebben we ook een beetje een probleem met AQ40. Qua loot is het wel aardig, maar de set items zullen voor veel klassen niet echt helpen qua PvE t.o.v. tier 2. Er zijn wel een aantal idioot goede non-set items, helemaal voor healers. We zitten nu bij Huhu, beste poging was 13%. Is het verstandig eerst AQ af te maken en op farm te krijgen, zodat het in 1 avond te doen is? Of is het beter om AQ te laten vallen en Naxx te gaan doen zodra het uitkomt? Lastig.

De bedoeling is om sowieso 4 dagen Naxx te doen, en 2 dagen oude zooi farmen. Het liefst dus zowel BWL als AQ, maar dan moeten we Huhu, Twins en C'thun neerhalen in 2-3 weken voor 1.11 uit is. Dat zie ik niet helemaal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:24:
[...]

je hebt het over drakki + 2 adds? de spelerlimiet is nu 10 mensen (was 15),maar de huntertrick werkt nog steeds het beste bij drakki:
  • ondertussen worden de twee adds getankt (sleep kan ook, maar werkt vaak slecht ivm resists) en 1 voor 1 afgemaakt.
meestal wordt een van de adds gefeared bij ons op de server (Executus, horde-side)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stonden net met 40 man buiten AQ40 gisteren, *ploep*, 5 man online opeens lol en natuurlijk was de login server weer helemaal onbereikbaar tot na 22:30 dus ging de raid niet door :(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar