mwah raid nu 2 dagen in de week, das al meer dan de meeste mensen die ik buiten mijn guild ken.
En begin het ook al een beetje flauw te vinden, MC ken ik nu onderhand echt wel (wil alleen me gloves en chest nog dammit) en bwl is eigenlijk ook weer meer van hetzelfde.
Het hele idee van geleidelijke progressie is eruit

mattttt schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:19:
Nou ik heb WoW ook maar eens geinstalleerd, nu heb ik nog 3 vragen
- Is er een mogelijkheid om met een logitech rumblepad te spelen? Ik ben teveel aan de movements van FFXI gewend en ik zou het geweldig vinden als ik sowieso de basics (rondlopen/camera en action) met m'n controller kan doen
Nope zou ook niet bepaald handig zijn. als je zonder muis speeld heb je toch zeker een stuk of 20 keybindings nodig

. en hoe wil je dan chatten
- Welke mods raden jullie mij aan?
sja das helemaal persoonlijk.
erm ctra als je gaat raiden (maar das nog lang niet aan de orde

)
verder allinoneinventory : maakt van je 5 losse bags 1 groote bag.
auctioneer : snel zien voor hoeveel je iets op de ah moet zetten
mod om lvl van quests te zien.
en masmail mod (in 1 keer 20 dingen per mail versturen)
gatherer als je een mining of herb hebt (onthoud waar je iets gevonden hebt)
smartcast : als je target vijandelijk is en je cast een vriendelijke spel (heal of buf) dan cast hij die op jezelf
mobhealt : laat zien hoeveel hp je tegenstander heeft ipv een percentage
titanbar : kleine balk bovenaan met wat handige info en coordinaten (oa handig voor thott)
mailmod voor addressenboek
dat was het eigenlijk wel wat ik echt handig vind

- Ik heb soms last van een verschrikkelijk pest geluid, klinkt als een corrupt mp3tje en duurt meestal niet langer dan een seconde of 2, hoe fix ik dat?
geen idee..............
owja
wipe-mod. speelt de benny hil tune als je wiped
[
Voor 24% gewijzigd door
heuveltje op 23-05-2006 01:08
]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d