Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
heuveltje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Lol jullie lezen verkeerd, was zelf ook al even aan het juigen. fire ruby is de quest reward van de mage lvl50 quest. niks nieuws dus :(
alleen kon je hem vroegen nooit DE/vendorren (heb de mijne heel typisch vorige week destroyed)

Added a new level 60 quest available from Archmage Xylem in Azshara for mages.
Wel interesant :) iemand ening info hier over ?
Totaal niet interessant. Ik zat ook eerst te springen, dacht dat we misschien een epic quest kregen ofzo. Maar nee hoor. Met die quest kan je een nieuwe polymorph spell krijgen! En dan poly je geen schaap.... maar een varken!.... :| :/ |:(

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tonio schreef op zondag 21 mei 2006 @ 05:18:
[...]

Totaal niet interessant. Ik zat ook eerst te springen, dacht dat we misschien een epic quest kregen ofzo. Maar nee hoor. Met die quest kan je een nieuwe polymorph spell krijgen! En dan poly je geen schaap.... maar een varken!.... :| :/ |:(
Niet interessant? Dit is juist een van de dingen die Blizzard eindelijk aanpakt na lang zeuren van de magecommunity. Ik weet niet of jij ooit Major Domo in MC gedaan hebt maar als je daar met 4 man aan het sheepen bent en die beesten rennen als een gek heen en weer heb jij geen idee meer welke sheep van jou is. Met een extra sheepform wordt het iets makkelijker om dat uitelkaar te houden. Een erg goede verandering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:54
4 bwl bosses down in 2 weken, gaat wel lekker, hopelijk deze week ebonroc op zn minst erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E vertel die Xai bij jullie uit de guild dat het een zielig ventje is aub.
Mijn loading screen was nog niet geladen en ik zat al op -40% health.

Leuk joh in de inn in Winterspring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Even een simpel mage-vraagje:
Heeft een frostmage alleen maar frost in zn build, of hoofdzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 104748 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:55:
Even een simpel mage-vraagje:
Heeft een frostmage alleen maar frost in zn build, of hoofdzakelijk?
Hoofdzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

engessa schreef op zondag 21 mei 2006 @ 09:48:
[...]
Niet interessant? Dit is juist een van de dingen die Blizzard eindelijk aanpakt na lang zeuren van de magecommunity. Ik weet niet of jij ooit Major Domo in MC gedaan hebt maar als je daar met 4 man aan het sheepen bent en die beesten rennen als een gek heen en weer heb jij geen idee meer welke sheep van jou is. Met een extra sheepform wordt het iets makkelijker om dat uitelkaar te houden. Een erg goede verandering dus.
Idd zeer gemakkelijk ik heb het namelijk al een keer gehad dat ik niet meer wist wat wat was.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 21:05
DarkShadow schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:23:
4 bwl bosses down in 2 weken, gaat wel lekker, hopelijk deze week ebonroc op zn minst erbij :)
Prepare for more.. Als je Firemaw neer kan krijgen dan kan je ebonroc en flamegor ook, wij deden ze op de zelfde avond met beide 3 of 4 tries voordat ze neergingen.
Imho is de trash van ebonroc lastiger als ebonroc en flamegor zelf. :)

Wtf, nieuwe polymorph rank? Varken? :X
Ik mag hopen dat het een grapje is ....

@ Engessa, waarom zou je je target van domo loslaten.. Je kan ook wel 1 min wachten met dmg doen hoor ;)
Je schaap is trouwens niet hetzelfde als de anderen. Als je goed kijkt is je schaap gewoon helemaal wit, en de rest is grijsachtig... Het verschilt wel degelijk :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07
Mijn toekomstige warlock build, iemand aan/op merkingen?
http://www.curse-gaming.c...00005050005122000100.html

Afgewijkt van SM/Ruin build omdat ik CoE nooit gebruik.. Jammer van dat laatste puntje dat niet op darkpact kan maar anders heb ik geen 100% extra crit dmg voor Ruin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 13:34
cls schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:58:

Afgewijkt van SM/Ruin build omdat ik CoE nooit gebruik.. Jammer van dat laatste puntje dat niet op darkpact kan maar anders heb ik geen 100% extra crit dmg voor Ruin...
bijna identiek aan de mijnes.. ik heb alleen 3 talentpoints minder te besteden :)

goeie build afaik alleen geen tier 3.. wat erg jammer is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 00:45
Azqi schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:27:

ochje... PvP op een PvP server..... NERF!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-05 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

engessa schreef op zondag 21 mei 2006 @ 09:48:
[...]
niet interesant dus :( doe MD elke week eigenlijkenlijk wel :)
daar is het totaal niet interessant, je houd gewoon jouw schaap getarget totdat je schaap dood is.

Mischien handig in urbs daar wil je nog wel eens met 2 of 3 mages tegelijk sheepen, maar zelfs dan is het :O

* heuveltje wil ook een benediction achtige q

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

M1lamb3r schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:33:
[...]

ochje... PvP op een PvP server..... NERF!
The horror !!!!!!!!!

* heuveltje is lekker al lang geleden pve ge-rerolled :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114996

Vraagje de:

Elemantal Rockridge Leggings ( je weet wel die uit Maraudon van de princess )

droppen die vaak?? Heb nu al 5 runs gedaan geen een keer tot nu toe gedropt.
of is het meer zo'n item die 1 keer per 100 runs dropt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Anoniem: 114996 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:23:
Vraagje de:

Elemantal Rockridge Leggings ( je weet wel die uit Maraudon van de princess )

droppen die vaak?? Heb nu al 5 runs gedaan geen een keer tot nu toe gedropt.
of is het meer zo'n item die 1 keer per 100 runs dropt??
Kijk anders ook even op allakhazam.

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17711

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
Droppen redelijk vaak, iig ik had ze in 1 x. Blijven proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
BootVluchteling schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:06:
[...]

bijna identiek aan de mijnes.. ik heb alleen 3 talentpoints minder te besteden :)

goeie build afaik alleen geen tier 3.. wat erg jammer is..
Mja, kzat er aan te denken wat de voordelen zouden zijn van een 20/0/31 build.. (dus met conflagerate).. Doe je volgens mij wel uberdamage mee maar dan heb je ook niet die coole affliction adds.. Ik weet het niet meer ;( Dus 30/0/21 en darkpact mislopen of 20/0/31 met conflagerate en een hoop coole affliction dingetjes mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:06

On_E

Housemusic

cls schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:58:

Improved Curse of Agony is zonde van je 3 talentpoints, die zou ik dan in Amplify Curse en 2/5 Suppression doen ofzo.

En de enige juiste Conflag build is natuurlijk 7/5/39, maar ik ben bevooroordeeld ;)

:o

[ Voor 23% gewijzigd door On_E op 21-05-2006 16:17 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik als 44 shaman vraag me nu nogsteeds een paar dingen af.
Shamans zijn hybrid dus ze kunnen eigelijk alle kanten op.
Ik heb nu al 2 build gehad.
1e was gericht op melee/healing en dus richte ik me op str en agi, mijn 2e was op spells/healing en richt me op spi en int.

van de eerste was het voordeel dat ik wat beter met m`n mana kon omgaan.

Wat is nou een goede "allround" shaman build en op welke dingen moet ik me dan richten.

Kan iemand dit voor me ophelderen. (natuurlijk blijven meerdere opties mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:19
[...]

Heb je een bron hier van? Niet dat ik je niet geloofd maar wil het eens rustig lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
On_E schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:15:
[...]

Improved Curse of Agony is zonde van je 3 talentpoints, die zou ik dan in Amplify Curse en 2/5 Suppression doen ofzo.

En de enige juiste Conflag build is natuurlijk 7/5/39, maar ik ben bevooroordeeld ;)

[...]

:o
Kan je die build eens "builden" dan voor me? Wil eens kijken want heb veel goede verhaaltjes gehoord over fire/conflag builds..

edit:
Je hebt het over 7/5/39... Dit is de firemancer build (1 van de beste warlocks gebruikte die)
Affliction Talents: 7
5 Improved Corruption
2 Improved Life Tap
Demonology talents: 7
2 Improved Healthstone
5 Demonic Embrace
Destruction Talents: 37
5 Cataclysm
5 Aftermatch
5 Bane
5 Devastation
1 Shadowburn
2 Destructive Reach
2 Imprved Searing Pain
5 Improved Immolate
1 Ruin
5 Inferno
1 Conflagrate
Waar haal jij dan 2 punten weg bij demon? hearthstone zeker? En waar stop je die in destruction talents in?

edit2:

Oh je hebt die build zelf ook XD

http://wow.allakhazam.com/profile.html?103463

[ Voor 44% gewijzigd door danslo op 21-05-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ragnaros speedkill, 1minuut16sec...

http://video.google.com/videoplay?docid=-9024435764919244981

en iemand die toevallig een werkende link voor die ptr file heeft??

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540

Met betrekking tot de randomness -

als je een dobbelsteen wilt testen op eerlijkheid, zal je duizenden worpen moeten doen. Dus zelfs als je al honderd keer MC gedaan hebt staat een perfect random gemaakte loottable toe dat je scheve verdelingen hebt... frustrerend en toch random :-).

Wel begrijp ik dat de verschillende bossen in de hogere-level instances allemaal hun eigen droptabellen hebben. Als je dus langzaam leert hoe iedere boss te doden, dan zal je dus relatief veel drops van de eerste bosses krijgen, wat voor een scheve verdeling kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Bah.. probeer nu al de hele dag om een character te kopieren en het wil maar niet lukken. :'(

Op de beveiligde verbinding gaat het wel wat sneller maar ik blijf maar steken op de laatste stap.. :(
https://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html

lol.. nadat ik deze post had gemaakt werkte het gewoon ineens.. probleem nu is alleen 't feit dat die server er steeds uit ligt, maar ik heb iig een char :).

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 21-05-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Skullcrusher down?

zzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:30

Japser

Jeej!

Zo , net Chromaggus gedowned!! Na drie wiped ging ie echt perfect.

Heb me ook nog deze geloot van Flamegor: http://www.thottbot.com/?i=46350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 30-05 21:05
Waarschuwing:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar

...
Anyway, net sartura neergehaald. Het lijkt een klote fight, maar is eigelijk poepsimpel. Iedereen hield nogal van elkaar geloof ik en bleef te dicht bij elkaar staan.
Na een 1% whipe nog en van 19% gehad, daarna ging ze neer.

Gauntlets of steadfast determination(oid, die met defense) naar een paladin, moet niet gekker worden...
Edit, Vem & Co ook maar meteen een lesje geleerd. 2 healing items :)

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 22-05-2006 00:12 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu voor eens en altijd :

Heeft het met de samenstelling van de groep te maken welk blue item dropped of niet, of heeft het te maken met wie meeste schade heeft gedaan enz??

iemand die zeker weet dat hij het weet graag er iets over vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 16:48

DinX

Motormuis

Grmbl, ben nu al 2 maanden ofzo op EoD aant wachten. Vandaag de 6de keer op rij leaf dat dropt :(

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 114996 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 23:49:
nu voor eens en altijd :

Heeft het met de samenstelling van de groep te maken welk blue item dropped of niet, of heeft het te maken met wie meeste schade heeft gedaan enz??

niemand weet het zeker, maar de algemene indruk is dat het niet compleet random is.. dat het te maken heeft met wie je als raidleader hebt en/of wie er als eerste de instance ingaat

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met andere woorden als pala eerst gaat grote kans dat de baas plate spul dropt als mage eerst gaat dropt die cloth spul??

Ik heb trouwens wel sterk de indruk dat de leader van een party een bonus op zijn rolls krijgt

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 114996 op 22-05-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Anoniem: 114996 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:01:
met andere woorden als pala eerst gaat grote kans dat de baas plate spul dropt als mage eerst gaat dropt die cloth spul??
Broodje aap.

Random :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
echt random bestaat niet bij computers ;) :P

maar wat 'random' bepaalt weet niemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Viggen schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:09:
[...]

echt random bestaat niet bij computers ;) :P

maar wat 'random' bepaalt weet niemand :P
en dat is nou het hele punt met die klotezooi

als mensen random horen verwachten ze dat dat precies gelijk loopt met de kanseberekeningen die ze bijv. zien op thottbot, en tjah die vlieger gaat dus niet op.
De hele emerald dream server verzuipt in warrior loot in MC maar wij krijgen amper Might. Kijk en dat is nou echt random :D
Tuurlijk baal ik ervan dat we telkens felheart krijgen maar raidleader wisselen en wie er het eerst de instance ingaat maakt gewoon geen bal uti het is felheart all the way. tuurlijk zou blizzard hget zo kunnen maken dat er precies dropped wat iedere guild nodig heeft. Maja dan zou het niet echt meer random zijn of wel?

kortom ik moet een tijd wachten totdat ik full might heb, nouja daar kan ik wel mee leven ik heb er nog altijd lol in dus.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
pyrofielo schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:33:
[...]

en dat is nou het hele punt met die klotezooi

als mensen random horen verwachten ze dat dat precies gelijk loopt met de kanseberekeningen die ze bijv. zien op thottbot, en tjah die vlieger gaat dus niet op.
De hele emerald dream server verzuipt in warrior loot in MC maar wij krijgen amper Might. Kijk en dat is nou echt random :D
Tuurlijk baal ik ervan dat we telkens felheart krijgen maar raidleader wisselen en wie er het eerst de instance ingaat maakt gewoon geen bal uti het is felheart all the way. tuurlijk zou blizzard hget zo kunnen maken dat er precies dropped wat iedere guild nodig heeft. Maja dan zou het niet echt meer random zijn of wel?

kortom ik moet een tijd wachten totdat ik full might heb, nouja daar kan ik wel mee leven ik heb er nog altijd lol in dus.
Dat kan blizzard wel, en dat hebben ze met zg en aq ook zo gedaan, en zo gaan ze het met naxx ook doen :)

Dat is het voordeel van een token system (en het nadeel) je dissenchanted nooit meer setitems ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Heeft hier al een ally guild viscidus down? Atm is onze beste try rond de 65%, maar onze dispellers en healers beginnen een beetje laag aan mana te raken. Heeft iemand hier nog tips die hierbij zou kunnen helpen(rotatie oid?)?

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 22-05-2006 04:05 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister tevergeefs BRD weer geprobeerd, ik heb zo'n mazzel met die *** instance. Ten eerste is een groep vinden alleJezus moeilijk. Ikzelf heb 5 maanden niet gespeeld, en weet nog niet de ins-and-outs van alle instances .... dus weet niet hoe ik aan de sleutel bij die bar kom. Als je een rogue mee neemt, begrijp ik, dan kun je erdoorheen door die sleutel te stelen, maar moet je wel snel bij de deur zijn. Wat is de andere manier?

Daarnaast ga ik die quests alleen met mijn main doen, je moet &)^^)%*% 80 keer terugkomen in die instance voor bepaalde quests, en ik ga echt niet lopen smeken in /4 of /g, ik wil ze afmaken met mijn main, mijn lat 60 Druid gaat gewoon mee met runs, en die quests kunnen zijn rug op, iig die van BRD ;).

Ik ben al op thottbot aan 't speuren, kan niet alles vinden. Die Marshall Windsor om een bepaalde quest aan terug te geven, zit 'ie nu in een van jails??

De laatste vraag over die instance .... ik moet de emperor doen, maar ook de Shadowforge Key hebben, zitten die op 1 weg naar elkaar toe, of moeten we 2 kanten helemaal uitwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wat vinden jullie nou van me nieuwe mace???? :) Meningen en ervaringen wil ik horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 86074 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 07:22:
Gister tevergeefs BRD weer geprobeerd, ik heb zo'n mazzel met die *** instance. Ten eerste is een groep vinden alleJezus moeilijk. Ikzelf heb 5 maanden niet gespeeld, en weet nog niet de ins-and-outs van alle instances .... dus weet niet hoe ik aan de sleutel bij die bar kom. Als je een rogue mee neemt, begrijp ik, dan kun je erdoorheen door die sleutel te stelen, maar moet je wel snel bij de deur zijn. Wat is de andere manier?

Daarnaast ga ik die quests alleen met mijn main doen, je moet &)^^)%*% 80 keer terugkomen in die instance voor bepaalde quests, en ik ga echt niet lopen smeken in /4 of /g, ik wil ze afmaken met mijn main, mijn lat 60 Druid gaat gewoon mee met runs, en die quests kunnen zijn rug op, iig die van BRD ;).

Ik ben al op thottbot aan 't speuren, kan niet alles vinden. Die Marshall Windsor om een bepaalde quest aan terug te geven, zit 'ie nu in een van jails??

De laatste vraag over die instance .... ik moet de emperor doen, maar ook de Shadowforge Key hebben, zitten die op 1 weg naar elkaar toe, of moeten we 2 kanten helemaal uitwerken?
Bar: in het bovenste gedeelte zit een vendor waar je drank kan kopen. Dat moet je paar keer aan zo'n NPC daar in de buurt geven en dan maakt ie een heleboel heisa en gaat die deur open.

Windsor zit in een cel ja. En Shadowforge Key is een quest die niet op de route ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:51

chromeeh

the Gnome

Gister gedinged naar lvl 44 :*)
Gelijk naar SW geweest nieuwe spells kopen, daarna even uitstapje gemaakt naar de DM :Y)
Had voor de zekerheid een backup healer (lvl 12 :+ ) meegenomen, maar die was niet nodig.
Vorige run kwam ik net niet bij Van Cleef.
Gister dus wel :) :)

Wat me wel op viel is dat er 1 ~ 2x over een spawn bug voorkwam.
Nadat je de blasting powder hebt gebruikt om de deur op te blazen komen er 3 ~ 4 mobs, Voidy er op af gestuurd, DoT's er op enz.
Dus loop ik een heel klein stukje door de deur, begint Van Cleef weer te schreeuwen en spawnen ineens nog een groepje van 3 ~ 4 guards :?
Misschien dat het kwam omdat ik na het kanon niet verder ben gelopen maar gewacht heb op de guards :?

Nou ja geeft niet... Heb er plezier aan gehad, vooral het feit dat ik ook nog op die lvl 12 moest passen :D
(Hij is een guildie, maar we hadden toch stiekum een weddenschap hoever hij zou komen :) Ik had gelijk, full run 8) Heeft de anderen met elkaar 2G gekost :P)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Mijn hemel wat is Molten Core leuk om te doen! Zaterdag avond zijn we naar binnen geweest en hadden we in 5 uur tijd Lucifron t/m Sulfuron down. Zondag nog even 2 personen de quest afgerond geloof ik voor het rune water en toen Domo gesummoned. Die ging met 2x proberen neer en vervolgens op naar Ragnaros. Daar hebben we gewoon 30 minuten gestaan en alles heerlijk relaxed besproken wie wat moet doen, waar je moet staan (Sons kill-spot bv.) en wat je kan verwachten. Enfin, wij beginnen, en voor de 1ste keer dat we bij Ragnaros staan in deze formatie kregen we de Sons bij 30% :P Toen moest Ragnaros ook gewoon neer. We hadden nog 30 seconden over ofzo voor 2e keer Sons en WHAMMO! Ragnaros neer! Te gek was dat en damn wat een "Adrenaline Rush" :P hehe. Vervolgens nog eventjes Onyxia gemold maar dat ging echt rommelig, er waren nog 10 mensen levend achteraf. Denk dat we ons eventjes overpowered voelden haha. 1 Deep breath, 10 man neer ofzo :P

Hoe dan ook, begin deze maand zijn we begonnen met Molten Core en Onyxia en we gaan volgende week beginnen met BWL! Niet slecht voor een guild die 50% bestaat uit noobs (ik dus ook) en 50% uit mensen die alles gezien hebben tot (ik geloof) Vael in BWL. Reden dat het zo goed gaat? De guild bestaat uit volwassen mensen en niet uit kinderen die denken dat ze je van het zijn ^^ Iedereen luistert naar elkaar in de guild waar door wij zo'n beetje elke boss de 1ste keer neer krijgen. (Helaas wipen we de eerstvolgende keer dan steevast min. 3 keer op diezelfde baas omdat we denken farmers te zijn maar ook dát komt wel goed hehe)

Loot van Ragnaros:
Onslaught Girdle
Judgement Legplates
Nemesis Leggings
Essence of the Pure Flame (a.k.a., Essence of Pure Crap)

Onyxia Loot:
Dragonstalker Helm
Nemesis Skullcap
Shard of the Scale
En een Onyxia Hide Backpack en die RaidRoll won ik ^^. M'n eerste 18slotter :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 92838 op 22-05-2006 08:30 . Reden: meer loot zelfs :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

hier, van de US forums, encounter van een van de wings in Naxx :) ziet er tot nu toe dus erg vet uit :)

staan wel wat spoilers in over de bossfight, maar niet zodanig veel :P
As we walked into the oddly bright and mystical central room, our spirits were high, we were confident and ready.

The ability of 40 skilled warriors, prepared to confront the encounters ahead, encounters more challenging and terrifying than anything we'd lived through before; molten fire, hellish arthropods, jungle trolls alike. We were attuned to our senses here, and our emotions ran high.

Our high was short lived. The torturous screams of thaddius, and the malicious threats from other ghastly forces unknown worked quickly to break our confidence.

--------------------------------

Naxxramas is a raid instance that, even upon first view, is totally immersive to the player. The music is unique. The environment intricately detailed, and even the trash mobs offer strategies that are not shared with other instances in the game.

I wanted to share my experience with the mobs and how greatly scripted the Razuvious Fight is.

Deathknights: The guys hit decently hard, but that's not the main issue. After finding out that they raised undead creatures from the dead that lay around us made these beasties our first target in kills to come (Targetting was a breeze, btw, thanks Blizzard!)

Deathknight Captains: With a whirlwind that you really can't shake a stick it, we opted to spare our more close-encounter type players and ranged these nasties down. We kept that away from our magic users and they also posed little threat.

One of the two of these were so terrifying that they caused us to run around, much like the proverbial headless chicken. We opted to fight in already well cleared areas to prevent any accidents.

Shades: Everyone loves balls of darkness being thrown at them. Not only was our entire raid being hit continuously by shadowbolts, but they opened a portal with unharmable ghosts pouring out of it. In some cases these portals disappeared, but in one case, they were permanent, and the ghosts made short work of anyone who ventured near the portals.

Dark Touched/Death Touched Warriors: Not really sure what they did, but they were fairly simple to deal with, we killed them after deathknights, but before deathknight captains, and always before the deathkinght cavaliers.

Deathknight Cavaliers: With an aura dealing over 1000 damage, we opted to keep this meanie a good distance from us, until everything that was alongside him was downed.

Death Lord: Not entirely sure what he did, but we made short work of him. Just had our main warrior, acec, get up in his face, and we killed him before his two rider friends.

Undead Stallions: Really a treat to kill. Nothing to it!

"Rattlegore clones": They sure don't make them like they used to. They can be shackled and die quite easily.

Necroknight: With arcane explosions constantly hitting our party, we opted to kill these guys first. That explosion was a source of a lot of damage.
-----------------------------------------------

Razuvius

spoiler:
4 Understudies, circled around this great evil, bowing to his will, and practicing the dark arts in lieu of that will.

Intructor Razuvious must certainly have been finding time to go to the gym between teaching classes. He was hitting our MT for 8-12K damage, and our cloth for... well.. you don't want to know.

It became evident very quickly that having a warrior sacrifice his life to try to keep his attention would do little more that just that, sacrifice his life.

We were out of ideas. We were at a loss for understanding. But! Just then, a priest of unknown name attempted soemething marvelous!

Mind Control!

It seems that through their studies, the understudies were unable to gain enough mental aptitude to withstand that brain melting that only priests can offer.

Not only were they mind controllable, but they had taunt and shield wall! It became evident that they were to be the tanks for this nasty. Only problem is that once the MC broke, their minds were exhausted (stupid undead) and couldn't be controlled for another full minute.

We setup MC rotations and tanks associated with each understudy, but unfortunately with a group of warriors so unfamiliar to one another, it was a rough execution.

Additional things to note:
- Clear out the room near him, the mobs all join him when the encounter is started
- He can be kited, he is not quick enough to catch even a walker.
- Curse of Shadows and points invested in shadow line may help in keeping the MC breaks limited.

I hope you enjoyed my preview of one of the wings of Naxxramas! Good luck to you all in your future endeavours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Predje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:51:
Ik als 44 shaman vraag me nu nogsteeds een paar dingen af.
Shamans zijn hybrid dus ze kunnen eigelijk alle kanten op.
Ik heb nu al 2 build gehad.
1e was gericht op melee/healing en dus richte ik me op str en agi, mijn 2e was op spells/healing en richt me op spi en int.

van de eerste was het voordeel dat ik wat beter met m`n mana kon omgaan.

Wat is nou een goede "allround" shaman build en op welke dingen moet ik me dan richten.

Kan iemand dit voor me ophelderen. (natuurlijk blijven meerdere opties mogelijk)
Wat wil je doen? PVP / PVE?

Het is aan te raden om wat in resto te doen (15 talent points) en de rest in of Enhancement of in Elemental (wat jij het leukst vind). Op deze manier kan je redelijk damage doen en jezelf goed healen. Probeer weinig talent point te stoppen in Resto, want je wil damage doen zodat je sneller levelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03 16:48
Gister de tweede week ingegaan dat we met de guild MC zijn ingeweest. In de eerste week hadden we al Luci t/m Gehennas neer (allen in de eerste try), nadat we hierna een aantal keren zijn blijven steken op Garr, hebben we deze gister ook omgelegd. Was zelf alleen erg rap dood doordat ik aggro van 1 van de adds welke los was gekomen wegtrok bij de healers.

In ieder geval hebben we het nu zo gedaan: Adds worden gebanished en getanked (4 om 4), terwijl de rest van de raid Garr nuked. (Hadden gister dps teveel over, 8 mages mee). Garr ging nadat een paar adds los waren gekomen en gekilled waren vrij makkelijk neer, maar ik heb het idee dat het makkelijker te doen is op het moment dat we de 4 adds eerst killen. Hierdoor lijkt het mij ook makkelijker voor de healers bij te houden.

Iemand hier enige ideeen over?

Tevens nog even een kijkje genomen met Baron Geddon. Had alleen het idee dat de priests zich teveel richten op het healen, en niet op het dispellen van de magics welke we gebuffed kregen van Geddon. Iemand nog enige tips hierover? Ik zelf heb het idee dat er 2 of 3 priests zich alleen maar moeten bezighouden met dispellen, en de druids/shamans de tank in leven moeten zien te houden. Kan dit uiteraard verkeerd zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Upper schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:07:
In ieder geval hebben we het nu zo gedaan: Adds worden gebanished en getanked (4 om 4), terwijl de rest van de raid Garr nuked. (Hadden gister dps teveel over, 8 mages mee). Garr ging nadat een paar adds los waren gekomen en gekilled waren vrij makkelijk neer, maar ik heb het idee dat het makkelijker te doen is op het moment dat we de 4 adds eerst killen. Hierdoor lijkt het mij ook makkelijker voor de healers bij te houden.

De non-banished add's idd eerst killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431

Ik zit in een guild die net is begonnen aan AQ40 ( gister Sartura down). Als nou straks dit item dropped:

http://www.thottbot.com/?i=52942

Die questgiver zit in de kamer naast C'thun( ? ), waar ik dus voorlopig nog niet ga komen :), Maar er is een andere guild op mijn server die wel bij C'thun is. Als ik nou in een raid ga met iemand van die guild die is gesaved aan de instance van die guild kan ik dan in één keer doorlopen naar die questgiver?

En als je die quest inleverd gaat die npc dan weg?

Iemand die al eens deze quest gedaan heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171431 op 22-05-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Als je op het moment als shaman in de resto tree wilt investeren, is 21 punten the way to go voor Nature Swiftness. Ook in PvP met een enhancement/elemental specced shaman, is de Nature Swiftness-Great Heal op jezelf (of in PvE op een MT) een life-saver of een Nature Swiftness-Chain Lightning in een vijandige groep erg prettig. Maar goed, shaman kan werkelijk 3 kanten op, en kan je in al die 3 specialisaties uitblinken, met de juiste gear. Helaas gaat dat niet allemaal tegelijkertijd, dus maak je keuze, wat wil je doen?

- Melee: Dikke 2H axe/mace (Brain Hacker/Arcanite Reaper als pre-MC wapens) met enhanced windfurry/flurry etc. Investeer in Str/Agi/Crit gear
- Caster: Investeer in +spelldamage, Int/Sta
- Healen: Investeer in Int/+healing/Sta

Wat je altijd moet onthouden is dat een party/raid beter kan spelen door een shaman. Wat dat betreft heb je in parties/raids een smeerolie functie: windfury/agi/str voor melee, mana tide voor casters en allerlei cure/healing abilities om de boel op te houden. Daarbij zal een raidleader vaak verwachten dat je mee helpt healen. Voor echte melee zijn rogues en warriors vaak beter geschikt.

Ikzelf ben een soort elemental-resto hybride. Dus ik ben wel volledig gegaan voor Mana Tide Totem en +healing talents, maar heb daarbij ook geinvesteerd in mijn shocks en clearcast. Op zich niet de "beste" build voor een resto, maar dat kleine beetje oomph met shocks vond ik wel handig. De laatste MC run stond ik numero 1 op healing done, wel met 14% overhealing (ook numero 1 op de overhealinglijst :P, maar als dat werd verrekend stond ik nog steeds 1) In 1.11 ga ik wel volledig resto, omdat ik altijd met mijn shaman in parties/raids de healer taak op mij neem.

Verder zijn er op googlevideos best wel wat filmpjes te vinden van imba elemental en enhanced shaman. Windfury procs van 1k+; maar ook chain lightning van 2k+ (full gepimpt natuurlijk), zijn erg leuk om te kijken.

Oh ja, als je aan het levellen bent: investeer vooral in elemental en enhancement. Dat vergemakkelijkt het levellen enorm omdat je dps lekker omhoog gaat met flurry, enhanced windfury en de kortere en heftigere shocks. Toch zou ik dan gaan voor NS, zo onderhand kan ik daar niet meer zodner.

Veel plezier!

[ Voor 8% gewijzigd door mdmeijer op 22-05-2006 09:26 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:23:
Ik zit in een guild die net is begonnen aan AQ40 ( gister Sartura down). Als nou straks dit item dropped:

Die questgiver zit in de kamer naast C'thun( ? ), waar ik dus voorlopig nog niet ga komen :), Maar er is een andere guild op mijn server die wel bij C'thun is. Als ik nou in een raid ga met iemand van die guild die is gesaved aan de instance van die guild kan ik dan in één keer doorlopen naar die questgiver?

denk niet dat die guild dat op prijs gaat stellen dat jij ff hun raidid jat en zo zonder problemen een uberwapen krijgt, wat je niet eens eerlijk verient hebt.

Zijn maar weinig guilds die dat gaan toestaan ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

weet iemand hoe lang zo een wsg "weekeind" duurt is dat ook echt tot zondag avond of is het nu ook nog de hele week?

Was trouwens echt mijn weekeind
Met mn main had ik het laatste set item wat ik nog nodig had might boots daarna bij ragnaros nog de onslaugth girdle.
Toen met mn lvl 19 twink rogue de defias chest van van cleef en uit eindelijk ook nog de lucky fishing hat waar ik ontzettend blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431

Anoniem: 167308 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:36:
[...]

denk niet dat die guild dat op prijs gaat stellen dat jij ff hun raidid jat en zo zonder problemen een uberwapen krijgt, wat je niet eens eerlijk verient hebt.

Ik zie niet in waarom niet, ik ken die gasten van die guild best goed en wat is er dan zo erg aan het "jatten" van een raidid?
ik zou ze zelfs nog kunnen helpen als ze moeite hebben de raid te vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Nog meer mensen problemen met connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 30-05 07:21
Upper schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:07:
Gister de tweede week ingegaan dat we met de guild MC zijn ingeweest. In de eerste week hadden we al Luci t/m Gehennas neer (allen in de eerste try), nadat we hierna een aantal keren zijn blijven steken op Garr, hebben we deze gister ook omgelegd. Was zelf alleen erg rap dood doordat ik aggro van 1 van de adds welke los was gekomen wegtrok bij de healers.

Wij killen ook altijd eerst de adds die niet zijn gebanished
Tevens nog even een kijkje genomen met Baron Geddon. Had alleen het idee dat de priests zich teveel richten op het healen, en niet op het dispellen van de magics welke we gebuffed kregen van Geddon. Iemand nog enige tips hierover? Ik zelf heb het idee dat er 2 of 3 priests zich alleen maar moeten bezighouden met dispellen, en de druids/shamans de tank in leven moeten zien te houden. Kan dit uiteraard verkeerd zien:)
Zorg in ieder geval dat je mages full distance nemen, dan worden ze nooit geraakt door de mana iginite. Over het dispellen, bij ons wordt dat door de pala's gedaan; maar als je horde hebt, heb je daar niks aan. Het moet in ieder geval wel asap weg gehaald worden. Laat verder de mensen zoveel mogelijk bandagen/ firepots drinken, etc, etc.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mimic schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:50:
Meldt, werkte een uur geleden nog wel. Och ja, moet toch studeren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-05 13:34
same. blijft hangen op "connecting..".

iemand die CS source gaat spelen..? geef ff iptje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Anoniem: 171431 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Ik zie niet in waarom niet, ik ken die gasten van die guild best goed en wat is er dan zo erg aan het "jatten" van een raidid?
Waarom join je dan niet lekker die andere guild als die waar je in zit blijkbaar niet goed genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Beetje maar :P

Ik zat met m'n dronken kop naar dat scherm te kijken, wil rustig Ravencrest aanklikken, en vlak ervoor verdwijnt ié inen! :P Kwam wel terug hoor, maar da's wel schrikken.

Ontopic: Earthfury Vestments! Da's twee stukkies (Epauls ook al), maar ik zie er nu al uit als full Earthfury! Alleen... waarom moet het nou weer +Healing ipv. +Spells & Healing zijn :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Wat voor server zit je? Hier op Qual Thalas kan mn maat ook niet connecten! Terwijl realm status gewoononline staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:45:
[...]

heel simpele rede

je hebt er niet voor gewerkt, dus verdien je het ook niet.

anders zou iedereen die een regalia/armaments gewoon al met weaponry rondlopen die ze niet verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 21:41
Bosmonster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:57:
[...]

Waarom join je dan niet lekker die andere guild als die waar je in zit blijkbaar niet goed genoeg is?
Moeilijk he? On-topic reageren :/

JA, het kan wel in theorie, die persoon moet dan wel eerder dan jij de instance betreden.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Anoniem: 114996 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 23:49:
nu voor eens en altijd :

Alle speculatie over het kunnen instellen van loottables naar eigenhand is ook echt speculatie, het enige feit dat aanwezig is en ook bevestigd; Once a raidid has been aquired to a raid-dungeon, the loottables have been set. Ervaring leert dat er al een raidid wordt gereserveerd als je een nieuwe raiddungeon binnenstapt, dus dat zou beteken dat het enig sinds wel van te voren bepaald wordt, maar dan wel random en niet classbound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 167308 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:00:
[...]

heel simpele rede

je hebt er niet voor gewerkt, dus verdien je het ook niet.

anders zou iedereen die een regalia/armaments gewoon al met weaponry rondlopen die ze niet verdienen.
Zo zo moraalridder :/
Laat deze jongen maar zelf kiezen wat hij wil doen, met alle gevolgen van dien.
Hij vroeg niet om een verhaal over waarden en normen, maar vroeg gewoon of het wel of niet kon.
Het kan dus weldegelijk gedaan worden.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 167308 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:36:
[...]

Gewoon gezonde contacten onderhouden met andere guilds. Onze MT heeft zo ook zijn uberschild gekregen, geen probleem.
Ben ik de enige die dit nou gewoon grappig vind? Het hoeft toch niet altijd nuttig te zijn? Wat mij betreft kunnen ze veel meer verschillende dieren maken, lachen imo...
Heb toch iets te veel "anomalies" gezien en van gehoord om te geloven dat het een goede random-generator is. En idd, het is pseudo random at best, computers kunnen geen random trekkingen doen ^^, mensen eigenlijk ook niet trouwens maar dat is een veel langere discussie :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 22-05-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:41:
Was trouwens echt mijn weekeind
Met mn main had ik het laatste set item wat ik nog nodig had might boots daarna bij ragnaros nog de onslaugth girdle.
Toen met mn lvl 19 twink rogue de defias chest van van cleef en uit eindelijk ook nog de lucky fishing hat waar ik ontzettend blij mee ben.
Mijne niet.
Ga ik een keer niet naar MC mee, dropt de Mageblade.
BWL, 2 dagen wipen op Vael. (max 15%), met als klapper op zondag een kwart van de raid last van disconnects en latency.

Anyway, wel m'n Titanic Leggings en Lionheart Helm laten craften. (voor een paladin :9)

[ Voor 14% gewijzigd door Tranzity op 22-05-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 171431 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:23:

dat kan alleen als je zelf niet gesaved bent in een eigen AQ40

je zal dus moeten wachten op de volgende reset, met hun meegaan, en NIET met je eigen guild meegaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Anoniem: 148782 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:59:
[...]

Wat voor server zit je? Hier op Qual Thalas kan mn maat ook niet connecten! Terwijl realm status gewoononline staat!
Op Bladefist (Alliance)..

------

Nog 60k tot mijn mount \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Mijne niet.
Ga ik een keer niet naar MC mee, dropt de Mageblade.
BWL, 2 dagen wipen op Vael. (max 15%), met als klapper op zondag een kwart van de raid last van disconnects en latency.

Anyway, wel m'n Titanic Leggings en Lionheart Helm laten craften. (voor een paladin :9)
ja ik zag het ik dacht al jij zal wel balen dropt ie eindelijk eens ben je er niet.
En op beide bwl dagen kon ik niet dus lekker ook de wipes gemist ;) nee hoor ik was graag mee gegaan.

Lijkt wel of bwl op een andere server zit het is altijd slecht daar hebben andere servers daar ook last van??

Titanic leggings en lionheart helm wil ik nu ook graag ben toch wat meer richting dmg aan het kijken maar zoveel geld heb ik helaas nog niet.

neeeeee zijn reli en kula weg?

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 22-05-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
-=BoKKiE=- schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:10:
[...]

dat kan alleen als je zelf niet gesaved bent in een eigen AQ40

je zal dus moeten wachten op de volgende reset, met hun meegaan, en NIET met je eigen guild meegaan
Dat zijn uiteraard de juiste voorwaarden die Bokkie stelt.
Maar maak wel duidelijke afspraken van te voren hierover, ook met je eigen guild. Het kan je grote problemen geven namelijk.

[edit]

Op mijn server, Hellscream zijn er dikke vetes ontstaan tussen een aantal guilds, waaronder de mijne. Hier worden dergelijke zaken dus echt NIET gewaardeerd en kunnen je een guildkick opleveren denk ik zo.

Hangt dus geheel af van de relatie met de andere guild en hoe je eigen guild er tegenover staat.

[ Voor 26% gewijzigd door MGSNK op 22-05-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
offtopic:
Yep,
Reli had problemen met Xtor, verder weet ik er niks van.

Hoort Vael zo moeilijk te zijn?
Razorgore krijgen we nu redelijk snel neer (afgelopen zaterdag in 3 tries).
Ik hoor namelijk dat Vael het moeilijkste is van BWL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

Anoniem: 27963 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:05:
Heb toch iets te veel "anomalies" gezien en van gehoord om te geloven dat het een goede random-generator is. En idd, het is pseudo random at best, computers kunnen geen random trekkingen doen ^^, mensen eigenlijk ook niet trouwens maar dat is een veel langere discussie :)
Tja, en nog steeds vind ik dat het gewoon goed random is. Veel mensen denken nog steeds dat je minder kans hebt bij onyxia om: Helm of wrath 4x achter elkaar te krijgen dan een compleet gevarieerd item drop. De kans om een item te droppen is precies hetzelfde ondanks wat er op die raid al gedropt is of wat er de vorige keren gedropt is.

Dus als je kijkt naar de 7 set items bij onyxia, dan zou dat "theoretisch" 100 / 7 ≈ 14.2% zijn. Dus elke keer als er gekeken word naar de drop, is er 14% kans dat het een van de zeven is. Dus of het nou 2x wrath is of een keer stormrage en jugdement maakt niks uit.
Tranzity schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:17:
[...]
Hoort Vael zo moeilijk te zijn?
Razorgore krijgen we nu redelijk snel neer (afgelopen zaterdag in 3 tries).
Ik hoor namelijk dat Vael het moeilijkste is van BWL?
Wat wij wel hadden is dat Vael een c**cblock is in BWL. Razorgore is redelijk rechtdooraan, 2 tanks ofzo en dik healen. Bij Vaelstraz draait het oppeens compleet om de tanks. Als een tank 2x seconden niet op let als Vaelstraz de volgende tank pakt (soms target hij een ander dan onze volgorde) en flamebreath in de healers of rogue's ofzo is het al een whipe. Zeker omdat het maximaal 3 minuten duurt :P

Wij hadden hem laatst wel in 1 try maar met nog maar 10 mensen levend ofzo, hadden een rogue die heb tankte voor de laatste 10 seconden :P

[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 22-05-2006 10:19 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

[...]

Hm of je gebruikt die andere raid_id even om je wapen (of schild) te krijgen zodat je je eigen guild weer beter kan helpen omdat je net weer wat effectiever bent tijdens raids.

Persoonlijk zie ik het probleem niet. Bij mij op de server gebeurt dit heel veel. Bij de Alliance zijn er pas twee guilds die de Twin Emperors down hebben, 1 guild is een beetje onze 'aartsvijand', de andere gaat allemaal prima. Laatst nog twee guildies die even hun instance in zijn gegaan voor hun wapens, moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
[...]

LOL, waar slaat deze reactie nou weer op? Zijn guild is nog niet voorbij Twin Emperors, gaat ie ff een weekje niet mee naar AQ40 zodat ie z'n wapen op kan halen bij een andere guild, lekker boeiend. Beter dat dan dik lang moeten wachten tot je eigen guild eindelijk zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:13:
Op mijn server, Hellscream zijn er dikke vetes ontstaan tussen een aantal guilds, waaronder de mijne. Hier worden dergelijke zaken dus echt NIET gewaardeerd en kunnen je een guildkick opleveren denk ik zo.

Hangt dus geheel af van de relatie met de andere guild en hoe je eigen guild er tegenover staat.
Uiteraard werd het netjes met de GM geregeld en ging het in dit geval om onze MT.
Tja, ik weet echt wel eea van random / pseudorandom. Ik ben econometrist, net als mijn broer, en wij zetten toch beide wel wat vraagtekens bij een aantal gebeurtenissen. Tuurlijk, vreemde dingen gebeuren, inherent aan random, maar de hoeveelheid en de "rareness" (gewoon uit te rekenen) vallen gewoon wat te erg op imo.

Voorbeelden:
- Geen DS-legguards op de eerste 40 (!!) Raggie-kills.
- DS-chest is niet eens zeldzaam bij ons, al aantal van gedisenchant.
- Druid-chest was bijne non-existant.
- Many more....

Grappige is: We hebben een week niet geraid en zijn toen ook van GM gewisseld. 3 Raggie-kills --> 4 (!!) DS-legguards, en veel andere vage rare loot-changes.

Tuurlijk, ik kan het (nog) niet bewijzen oid, maar ik zie iets teveel vreemde dingen gebeuren.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 22-05-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
mdmeijer schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:23:
Als je op het moment als shaman in de resto tree wilt investeren, is 21 punten the way to go voor Nature Swiftness. Ook in PvP met een enhancement/elemental specced shaman, is de Nature Swiftness-Great Heal op jezelf (of in PvE op een MT) een life-saver of een Nature Swiftness-Chain Lightning in een vijandige groep erg prettig. Maar goed, shaman kan werkelijk 3 kanten op, en kan je in al die 3 specialisaties uitblinken, met de juiste gear. Helaas gaat dat niet allemaal tegelijkertijd, dus maak je keuze, wat wil je doen?

- Melee: Dikke 2H axe/mace (Brain Hacker/Arcanite Reaper als pre-MC wapens) met enhanced windfurry/flurry etc. Investeer in Str/Agi/Crit gear
- Caster: Investeer in +spelldamage, Int/Sta
- Healen: Investeer in Int/+healing/Sta

Wat je altijd moet onthouden is dat een party/raid beter kan spelen door een shaman. Wat dat betreft heb je in parties/raids een smeerolie functie: windfury/agi/str voor melee, mana tide voor casters en allerlei cure/healing abilities om de boel op te houden. Daarbij zal een raidleader vaak verwachten dat je mee helpt healen. Voor echte melee zijn rogues en warriors vaak beter geschikt.

Ikzelf ben een soort elemental-resto hybride. Dus ik ben wel volledig gegaan voor Mana Tide Totem en +healing talents, maar heb daarbij ook geinvesteerd in mijn shocks en clearcast. Op zich niet de "beste" build voor een resto, maar dat kleine beetje oomph met shocks vond ik wel handig. De laatste MC run stond ik numero 1 op healing done, wel met 14% overhealing (ook numero 1 op de overhealinglijst :P, maar als dat werd verrekend stond ik nog steeds 1) In 1.11 ga ik wel volledig resto, omdat ik altijd met mijn shaman in parties/raids de healer taak op mij neem.

Verder zijn er op googlevideos best wel wat filmpjes te vinden van imba elemental en enhanced shaman. Windfury procs van 1k+; maar ook chain lightning van 2k+ (full gepimpt natuurlijk), zijn erg leuk om te kijken.

Oh ja, als je aan het levellen bent: investeer vooral in elemental en enhancement. Dat vergemakkelijkt het levellen enorm omdat je dps lekker omhoog gaat met flurry, enhanced windfury en de kortere en heftigere shocks. Toch zou ik dan gaan voor NS, zo onderhand kan ik daar niet meer zodner.

Veel plezier!
thx, een ietwat ophelderende post.
Ik ben van mening dan classes die (goed) kunnen healen dat ook moeten doen voor de rest van de party/raid en niet een melee wonder willen zijn; daar heb je immers warriors en roques voor.
Dus zeker staat dat ik altijd punten in resto zal stopen (de tier sets zijn eigelijk ook allemaal daar een beetje op gericht). Mijn 1e build was dus enha/resto en was lekker meleen (ook gear daar een beetje op gericht) en mijn 2e build was ele/resto en was lekker casten. Nu ik ze allebei gehad heb weet ik niet echt wat ik het fijnste vind. Aangezien ik pas 44 ben en nog een long way te gaan heb voordat er echt van me verwacht word dat ik goed kan healen denk ik dat ik NOG een keer ga respeccen naar enha/ele dan kan ik tot 60 kijken of ik nu meer cast of meer melee doe, healen doe ik toch wel.

Wat kost het respeccen trouwens? geloof dat dat duurder word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 27963 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:30:

Tja, ik weet echt wel eea van random / pseudorandom. Ik ben econometrist, net als mijn broer, en wij zetten toch beide wel wat vraagtekens bij een aantal gebeurtenissen. Tuurlijk, vreemde dingen gebeuren, inherent aan random, maar de hoeveelheid en de "rareness" (gewoon uit te rekenen) vallen gewoon wat te erg op imo.

Voorbeelden:
- Geen DS-legguards op de eerste 40 (!!) Raggie-kills.
- DS-chest is niet eens zeldzaam bij ons, al aantal van gedisenchant.
- Druid-chest was bijne non-existant.
- Many more....

Grappige is: We hebben een week niet geraid en zijn toen ook van GM gewisseld. 3 Raggie-kills --> 4 (!!) DS-legguards, en veel andere vage rare loot-changes.

Tuurlijk, ik kan het (nog) niet bewijzen oid, maar ik zie iets teveel vreemde dingen gebeuren.
ik ben het met je eens er moet gewoon iets zijn of het nou een combinatie is van de dag en lootmaster/raidleider. Wij hebben nog nooit de druidchest en drillborer disk gehad om 30 mc runs en we hebben nu een mc2 die op een andere dag / leider gaan die hebben in 5 runs 2 x drilborer and 2 x druid chest gehad. En ik hoorde pas een verhaal van 2 guilds die tegelijke tijd ony down hadden en beide 2 x rogue head kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Thijs schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:24:
[...]

LOL, waar slaat deze reactie nou weer op? Zijn guild is nog niet voorbij Twin Emperors, gaat ie ff een weekje niet mee naar AQ40 zodat ie z'n wapen op kan halen bij een andere guild, lekker boeiend. Beter dat dan dik lang moeten wachten tot je eigen guild eindelijk zover is.
Vind ik wel boeiend. Je zit bij een guild die bepaalde dingen die jij wilt niet kan. Hoe ver ga je dan? Ga je voor iedere quest met die andere guild? Wil je een item van C'Thun en ga je ook met hun mee?

Imho kies je een guild en accepteer je hun capaciteiten. Tuurlijk kan ik af en toe bij de buurvrouw langs omdat zij wat lekkerder kan pijpen, maar das niet zo aardig tegenover mijn vriendin niet? :P

OVerigens hebben wij er ook al eens problemen mee gehad. Onze MT was met een andere guild meegeweest voor Onyxia. Hij maakt de raid voor ons paar dagen later, we gaan naar binnen en Onyxia weg.. en wij er allemaal gesaved aan zijn instance. Weekje geen Onyxia en tijd van 40 man weggegooid.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Vind ik wel boeiend. Je zit bij een guild die bepaalde dingen die jij wilt niet kan. Hoe ver ga je dan? Ga je voor iedere quest met die andere guild? Wil je een item van C'Thun en ga je ook met hun mee?

Imho kies je een guild en accepteer je hun capaciteiten. Tuurlijk kan ik af en toe bij de buurvrouw langs omdat zij wat lekkerder kan pijpen, maar das niet zo aardig tegenover mijn vriendin niet? :P

OVerigens hebben wij er ook al eens problemen mee gehad. Onze MT was met een andere guild meegeweest voor Onyxia. Hij maakt de raid voor ons paar dagen later, we gaan naar binnen en Onyxia weg.. en wij er allemaal gesaved aan zijn instance. Weekje geen Onyxia en tijd van 40 man weggegooid.
wat een onzin als je guild nog niet zover is maar je kan wel iets halen daar dmv quest kan je dat toch best doen waarom zou je zo moeilijk doen.
Wij hebben ook al een paar keer mensen mee genomen voor de quel serrar zwaardje omdat hun zelf nog niet zover waren om ony te downen.

Daarbij ben je helemaal niet gesaved als je naar binnen gaat pas als je haar kilt en daar was je niet bij dus das onzin.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 22-05-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Respeccen wordt goedkoper (5G per maand deraf) maar mijns inziens is op 44 eigenlijk je speelstijl nog niet helemaal bepaald.

In onze guild hebben we de 'vrijheid' als shammy nog flink te kunnen kiezen tussen diverse specs, zo hebben we 2 melee DPS shammy, 1 of 2 elemental (waarvan er 1 mee mag bieden op +dmg zoals SoD, TOEP etc) en een hoopje resto's. Gelukkig zal het verschil in 1.11 flink omhoog gaan met wat voor spec je kiest, maar kan je als DPS shammy met een aantal deeltjes EF ook prima meehealen :)

Ik vind de whine over PvE abilities van shammy nog altijd wat onzinnig, je moet niet vergelijken eigenlijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

ligt maar aan de stupiditeit van die warrior dan aan wat anders :P
boeiend, dat je even voor de quest met een andere raid meegaat.

zelfde met de Sulfuron hammer, zat guilds die aan elkaar ingots uitlenen om de hammer eerder te kunnen maken, same met elementium

ook zat warriors die even met een andere guild meegaan om hun QS te laten maken bij Ony

gewoon afspraken maken en leuk guildcontact houden met de andere guilds, niets mis mee.

als je je raidid's en timers maar in de gaten houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mwah ik zie idd ook het probleem niet.
Zijn bij ons ook meerdere personen diemet een andere guild een zg quest hebben ingeleverd, aq gedaan. En we hadden al 4 quelserrars voordat we onyxia ooit gedaan hebben.
Als zijn guild en de andere guild er geen problemen mee hebben, why not ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Over het meenemen van ander mensen buiten je guild naar onxia of ander raid instances hebben wij nooit echt moeilijk over gedaan

wij hebben al 3x een warrior meegenomen naar onxia er moet wel plek voor zijn aangezien we geen guildy`s buitenwillen sluiten maar ik zie het probleem niet echt, ok je moet geen idoot hebben die gaat kijken bij de eieren =) maar waarom zou je niet effe iemand helpen zodat ie een cool item krijgt.

Ook hebben we al een paar x een van onze tanks uitgeleens aan een startende MC guild maar zo zijn er een paar raidleaders van ons weer meegegaan naar bwl voor wat ervaring met de encounters

Al met al vind ik dat op hellscream het raiden een aardig bekende scene is geworden

We hebben met onze guild zelfs een x de raidleader van sempher fi meegenomen omdat we een halfjaar terug maar bleven wipen op domo, maar met wat handige aanwijzingen van capahab kregen we hem toen in 1x neer en het is tot nu toe maar 1 x fout gegaan en dat was doordat we een mage hadden die maar niet begreep dat ie iets moest sheepen :/

al met al wordt er op mijn realm aardig wat info en tactics uitgewisseld tussen de guilds

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:48:
[...]

ik ben het met je eens er moet gewoon iets zijn of het nou een combinatie is van de dag en lootmaster/raidleider. Wij hebben nog nooit de druidchest en drillborer disk gehad om 30 mc runs en we hebben nu een mc2 die op een andere dag / leider gaan die hebben in 5 runs 2 x drilborer and 2 x druid chest gehad. En ik hoorde pas een verhaal van 2 guilds die tegelijke tijd ony down hadden en beide 2 x rogue head kregen.
sja ik ben het met je eens dat dingen vreemd overkomen !
Maar kan ook voorbeelden geven andersom
in de afgelopen 35 raids op mc is er nog nooit een sorcerous dagger gedropt. in de afgelopen 2 raids zijn er 5 gedropt (dat was dus 3 keer op een avond...) zelfde dag als normaal, zelfde ML, zelfde RL.
Der is gewoon geen pijl op te trekken :(

* heuveltje die nu wacht op de runefire grimoir die ook nog nooit gevallen is .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
[...]
Je vergelijkt nu een item looten die iemand van de guild goed kan gebruiken met het gebruik maken van een raid ID. Iets wat een guild 0,0 kost. 't lijkt me wel logisch dat die guild er wat voor vraagt. Zoiets hebben wij ook momenteel in de guld, skeram1 x down die die quraji dropped (3% kans)
Oh, dus jullie spelen geen leentjebuur bij andere guilds qua tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:08:

Oh, dus jullie spelen geen leentjebuur bij andere guilds qua tactics?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. Bovendien zijn tactics nu niet echt iets unieks. Iedere guild haalt ze uiteindelijk van internet. Er zijn maar een handjevol guilds die werkelijk tactics bedacht hebben.

Wij nemen ook regelmatig (bijna iedere week) warriors mee naar Onxyia. Dit zijn altijd warriors die in niet-raid guilds zitten en het dus ook niet conflicteert.

Ik vind dat een verschil met met een andere guild meegaan die net iets verder is in een instance om een quest wat sneller af te kunnen ronden, terwijl je daar voor je eigen guild een raid-run voor moet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:54:
[...]

Daarbij ben je helemaal niet gesaved als je naar binnen gaat pas als je haar kilt en daar was je niet bij dus das onzin.
Als de Raid leader gesaved is aan de instance (na een kill) en maakt een nieuwe groep en je gaat naar binnen, is iedereen gesaved aan de Raid leader zijn instance.

En ja was nogal een domme actie van een van de MT's (en Ony raid organiser) :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Naxx gaat denk wel gaaf worden :)
Alleen komt het denk ik net iets te vroeg bij ons. Gister na 3 weken training op de twins eindelijk voor het eerst een serieuze poging gedaan en ze op 28% gekregen. Zal vanavond en anders zeker morgen wel dood gaan :) we houden de 15min vol, dus moeten voor meer dps gaan wat we nog totaal niet gedaan hebben.
Enja, als volgende patch dan over 2 weken kom denk ik Cthun nog niet dood te hebben :( Nog niet 1 guild op Doomhammer btw terwijl 1 guild al zeker 2 maandjes bij Cthun is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:23:
Naxx gaat denk wel gaaf worden :)
Alleen komt het denk ik net iets te vroeg bij ons. Gister na 3 weken training op de twins eindelijk voor het eerst een serieuze poging gedaan en ze op 28% gekregen. Zal vanavond en anders zeker morgen wel dood gaan :) we houden de 15min vol, dus moeten voor meer dps gaan wat we nog totaal niet gedaan hebben.
Enja, als volgende patch dan over 2 weken kom denk ik Cthun nog niet dood te hebben :( Nog niet 1 guild op Doomhammer btw terwijl 1 guild al zeker 2 maandjes bij Cthun is :|
Wij hebben hetzelfde probleem op het moment, maar er wordt nu flink werk van gemaakt. De guildbank gaat zich nu ook even iets actiever bemoeien met AQ-progress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Nu heb ik hier toch al een paar keer de naam van de Realm waar ik op speel langs zien komen.
Namelijk Doomhammer
Wie speel er allemaal op Doomhammer? En onder welke naam?
Wellicht leuk om ingame eens te chatten ;)

* Predje is Predatornl (44 shaman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

ik ben gisteren voor het eerst naar ZF gegaan.. met me instances buddies, helaas niks kunnen looten.. en ook nog nie de mallet kunnen gebruiken omdat niemand het had... wel jammer..
bij de eerste boss hadden we een wipe... omdat we niet alle mobs erom heen hadden gedood.. er stond daar iets van 20 elites de tweede wipe was dat een mouse flip heb gekregen... en rende in een groepje mobs... derde keer was door patrol.. :( (2g aan repairs... en 6g aan cash gekregen :) )

[question]
ik heb ook iets gehoord over mauradon.. ofzo..? Weten jullie daar iets van...? Kan je daar ook warrior/paladin gear krijgen..?

waar kan ik goed groene items grinden voor me enchanter... iemand enige idee... en begin aub niet over dat paladins niet snel kunnen grinden..

alvast bedankt voor mensen die tips geven :)
[/question]

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 22-05-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Heeft iemand een link of de stats van de nieuwe blue pvp armor (met name die van de warlock en shaman)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
heuveltje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:07:
[...]
Der is gewoon geen pijl op te trekken :(
Dat heet nou random loot :P

Mensen willen teveel orde in de chaos zien. Switchen van RL, mensen in bepaalde volgorde in een instance laten lopen. Het is wat mij betreft hetzelfde als op maandag niet onder een trap doorlopen om op dinsdag niet overreden te worden door een auto. Dat het frustreert omdat men heel graag wil dat een specifiek item dropt, dat klopt natuurlijk volledig ;P

Oh ja, natuurlijk bestaat er geen 100% random in de computer business. En dat een random teller afhankelijk zou kunnen zijn van een raid-id is speculatie, gevoed door 1 blauwe post. Echter dan nog zou deze randomizer dan nog zodanig random zijn dat je er niets van merkt en de loot dus nog steeds random is. Grappig dat deze discussie eens in de zoveeltijd weer oplaait. Neem de loot nou eens gewoon zoals die valt.

[ Voor 28% gewijzigd door mdmeijer op 22-05-2006 11:48 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij ons valt het allemaal toch nog wel beetje mee hoor :) Tis dat huhuran telang duurde, maar gister voor eerste keer serieus twins gedaan en dan 28% halen is niet slecht, zeker niet met 3 rogues in de raid. Gezien we nu dus weten dat we de 15min volhouden kunnen we vanavond wat meer voor de dps gaan en zullen ze denk ik wel down gaan.
Iemand trouwens een idee hoe moeilijk en lang de weg van twins naar Cthun is? Wil als ze down gaan vanavond wel me quest krijgen en completen zodat ik weer een nieuw en beter schild heb :D de items zijn er in iedergeval al wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 13:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Predje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:42:
Nu heb ik hier toch al een paar keer de naam van de Realm waar ik op speel langs zien komen.
Namelijk Doomhammer
Wie speel er allemaal op Doomhammer? En onder welke naam?
Wellicht leuk om ingame eens te chatten ;)

* Predje is Predatornl (44 shaman)
Hehe, zal moeilijk gaan gezien ik alliance ben :p
Maar me main is Rea, warrior lvl60
Alts zat maar enige lvl60 alt is Joane, rogue

Gister trouwens wel een soort van samenwerking gehad met een horde hunter :) In Tyr's hand zitten grinden, wij steeds emotes doen en zo groepjes op een eerlijke manier kunnen killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

iemand anders hier tegen de nieuwe warlock set?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 11-05 22:14
[...]OVerigens hebben wij er ook al eens problemen mee gehad. Onze MT was met een andere guild meegeweest voor Onyxia. Hij maakt de raid voor ons paar dagen later, we gaan naar binnen en Onyxia weg.. en wij er allemaal gesaved aan zijn instance. Weekje geen Onyxia en tijd van 40 man weggegooid.
je saved toch pas nadat onyxia gekilled wordt? Dus volgens mij zou alleen de MT in deze instance blijven hangen. Abandon raid opnieuw aanmaken zonder de MT er in gaan. Of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Noumoe, ipv mekaar allemaal lekker te lopen flamen, reageer es op mn nieuwe wapentje ? Ik hoor graag jullie reacties/meningen/etc op dit prachtstukje :)

Ben er zo trots op en blij mee :P

Welke enchant zal ik er nou op zetten? Crusader of +22 Intell? (Buffed heb ik 5600 mana).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 27-05 20:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 27-05 20:13
Japser schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Noumoe, ipv mekaar allemaal lekker te lopen flamen, reageer es op mn nieuwe wapentje ? Ik hoor graag jullie reacties/meningen/etc op dit prachtstukje :)

Ben er zo trots op en blij mee :P

Welke enchant zal ik er nou op zetten? Crusader of +22 Intell? (Buffed heb ik 5600 mana).
Neem aan dat dat dingetje meer voor PvP doeleinden gebruikt wordt of zie ik het verkeerd? In dat geval kun je beter Crusader als +22 int nemen lijkt me.

edit:
Sorry, vergeten te editten.

[ Voor 4% gewijzigd door The Realone op 22-05-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

TomSmit82 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:53:
[...]

je saved toch pas nadat onyxia gekilled wordt? Dus volgens mij zou alleen de MT in deze instance blijven hangen. Abandon raid opnieuw aanmaken zonder de MT er in gaan. Of heb ik het verkeerd?
volgens mij ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TomSmit82 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:53:
[...]

nope als je een instance ingaat waarin je nog niet gesaved was en er wel 1 boss dood is, wordt je gesaved in die instance

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou je posts nuttig en wees vriendelijk voor elkaar