Toon posts:

Adsense, ... werkt het echt? Graag jullie ervaringen.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 56.466 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Ik heb vandaag een email gehad dat ijn account geblokeerd word :(

De reden van de blokatie is omdat het business model niet geschikt is. Dit komt omdat de pagina's die ik had made for adsense pagina's zijn.

Nu raad ik iedereen aan die dit ook heeft en nog geen email heeft gehad op je hoede te zijn.

Zijn er nog meer mensen die een email hebben gehad? Zo ja wat hebben jullie er tegen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-10 11:53
Hier zijn ze al wat langer mee bezig:
http://www.jensense.com/a...05/google_adsense_16.html

IMO ook terecht :) Al die MFA sites zijn niet echt een aanwinst voor de adverteerders en dus ook niet voor de 'normale' publishers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Weet iemand of het, na geblokkeerd te zijn geworden, nog mogelijk is om op een ánder domein adsense te draaien? Door "eigen" clicks (met dank aan degene die dat heeft gedaan :) ), ben ik vorig jaar geblokkeerd (feb 2006). Tot nu toe blijf ik gereject worden door google op mijn huidge naam en domein. Ik vraag me af waarop gecontroleerd wordt bij aanmelding. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Laatst online: 11:39

Kid Buu

Huh, Pietje?

Cis schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:57:
Weet iemand of het, na geblokkeerd te zijn geworden, nog mogelijk is om op een ánder domein adsense te draaien? Door "eigen" clicks (met dank aan degene die dat heeft gedaan :) ), ben ik vorig jaar geblokkeerd (feb 2006). Tot nu toe blijf ik gereject worden door google op mijn huidge naam en domein. Ik vraag me af waarop gecontroleerd wordt bij aanmelding. :)
Je zal geen account meer op je eigen naam kunnen openen. Het domein zelf is als het goed is niet geblocked.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Ok, mooi, mijn google is weder goedgekeurd.
Vraagje aan Adsense-gebruikers: wat is een normale CTR / ECPM? Ik wil niet nog een keer geband worden, dus ik hou goed in de gaten dat iemand niet met me zit te f*cken :)
Op dit moment zit ik op een CTR van 1,38% en een eCPM van 5,64

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:05
Hangt totaal af van je site. Ik zit dichter bij een eCPM van 15 cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

$4,nogwat voor mij :)

Heb alleen niet zoveel bezoekers, dus dan gaat het niet zo hard.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 16:22

-d-

Heb meerdere sites, hoogste eCPM is iets meer dan $10, maar gemiddeld zo'n $5.

[ Voor 19% gewijzigd door -d- op 14-06-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 15:23
Is het ook mogelijk om je inhoud van je advertenties te baseren op bepaalde stukken van je site? Ik heb bijvoorbeeld een pagina met tips over vliegtickets, waaronder ik advertenties van vliegmaatschappijen wil. Even verderop heb ik het over verzekeringen, daaronder wil ik advertenties van verzekeringsmaatschapijen.

Ik krijg echter uitsluitend advertenties over het onderwerp van m'n hele site te zien. Zijn er mogelijkheden om extra keywords per advertentieblok toe te voegen? Kon er niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Extra keywords kan wel, maar niet op een manier die google toestaat.

Je zou misschien iets kunnen proberen met bepaalde stukken te laten negeren, maar volgens mij werkt dat ook niet als de verschillende content op 1 pagina staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien waarom sommigen zich afvragen waarom hun account ineens gecancelled wordt: lees.

Er schijnt dus code vanaf websites gestolen te worden, en op de meest foute sites geplaatst te worden waarop google het account blokkeert. Manieren om de code te encrypten danwel verbergen is er nog niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke website gevonden, met een aantal zeer leuke tips.. en ook een aantal tips, voor je adsense blokken, ik ga toch maar eens denken aan het beginnen van een leuke adsense onderneming.. Willen jullie weten wat? Haha, nog even geduld!:

www.disney.com

[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 27-06-2007 18:57 . Reden: geduld is met een D, en ohja, spam staan we niet toe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

...niet meer nodig...

[ Voor 129% gewijzigd door gambieter op 27-06-2007 19:00 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far mijn bevindingen voor Google adsense: Prima! :)

Ik heb tot op heden 80.000 page impressions gehad, en meer clicks danwel 'hogere pay per click' ontvangen dan met bidvertiser. Dat laatste doet trouwens alleen aan het aantel clicks, en ligt niet wakker van je pageviews.

Als ik m'n channels bekijk dan komen de meeste hits van 'naked chicks', 'southpark' en andere kleine dingen :') Google komt trouwens ook elke maand langs met het advies dat ik 'meer' ads op m'n website(s) kan plaatsen om zo mijn Clicks/Impressions te verhogen, ik vindt het prima zo, komt niets bij en ook niet vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We would like to inform you that beginning August 1, 2007, AdSense
payments in the Netherlands will no longer be available by cheque.
Maarrrrr dat betekend dat wij als hollander niet meer uitbetaald kunnen worden, integendeel, je kan nu gewoon je banknummer invullen, en google maakt een klein bedrag over om te verifyen dat het account ook van jou is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:12:
[...]

Maarrrrr dat betekend dat wij als hollander niet meer uitbetaald kunnen worden, integendeel, je kan nu gewoon je banknummer invullen, en google maakt een klein bedrag over om te verifyen dat het account ook van jou is!
En? Dat is nu toch ook al zo? Alleen is het zo dat vanaf augustus je je betalingen alleen elektronisch kan krijgen.

Snap je punt niet helemaal :?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er niet zo kapot van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 21:03

TDB

Waarvan? Van het elektronisch overmaken ipv een cheque? Maar elektronisch overmaken is gratis en het inwisselen van een cheque kost toch geld? Of ben ik nu gek 8)7

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Heb gisteren eens de nieuwe lay-out online gezet. Voortaan geen scherpe randjes meer maar mooi afgeronde banners. Wel fijn dat je dat nu volledig zelf mag kiezen en dat het niet meteen voor iedereen veranderd maar dat je zelf de touwtjes in handen hebt.

Weet niet of het wat zal doen met mijn conversie maar dat zullen we in de komende maanden wel zien vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HovaCarlito
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 13:23
Beetje OT (mijn excuses daarvoor), maar is er geen alternatief wat óók een beloning per view biedt?

Ik zit momenteel bij AdRemedy, maar ben niet geheel tevreden over de inkomsten (ong 10 eurocent per click - maar soms ook een belachelijke 4 eurocent per click zie ik).

[ Voor 12% gewijzigd door HovaCarlito op 08-07-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
AdSense doet ook beloning per view maar dan moeten adverteerders wel specifiek advertenties op jouw site zetten. In je advanced reports kan je dit zien: "Show data by: Individual Ad" en "Show data by targeting type". Contextual = per click, Site = per 1000 views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eens wat geschuffeld met trefwoorden, en sports danwel waar mijn site over gaat lijkt het beste te werken tot op heden.

@S2801: Ja, ik dacht dat Google alleen aan cheques deedt, verder niet naar gekeken, en ja Overschrijving is idd goedkoper dan een cheque inleveren (die vaak al 12,50€ zijn).

Ik haal met 1 website gemiddeld 1500pageviews per dag, wat opzich nog beter kan. Google adviseert mij ook om meer ads op m'n website te planten, bijv in het fora te verwerken, maar daar ben ik niet zo weg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik gebruikte al sinds begin dit jaar ongeveer een andere advertentie site voor me eigen site..

Sinds eer gister ook google adsene.

Maar gaat lang duren voor dat ik 100 dollar bij elkaar heb, hoe kan je weten of je per 1000 views ook betaald krijgt ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Mars18 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:56:
Ik gebruikte al sinds begin dit jaar ongeveer een andere advertentie site voor me eigen site..

Maar gaat lang duren voor dat ik 100 dollar bij elkaar heb, hoe kan je weten of je per 1000 views ook betaald krijgt ?
Aangezien er geen site in je profiel of bericht genoemd staat...... ergens tussen een paar dagen en een paar jaar..... ligt helemaal aan het aantal bezoekers wat op advertenties klikt ( en de waarde van de kliks, die weer aan je content gerelateerd zijn).

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:56:

Het gaat erom wat de adverteerder bij google betaald per 1000 views. Dat is vaak gewoonweg minder dan een paar cent. Het voordeel is van meerdere websites te hebben is ook je page impressions die groter worden. Gemiddeld haal ik 2500 per dag, en zit nu met 2 a 3 maanden op ongeveer 100.000 pageviews, waarvan 98 clicks. Dat is eigenlijk veels te weinig mischien, maar ik heb geen zin m'n sites te vernaggelen door het een ad-jungle van te maken. Meestal vindt ik 1 banner danwel box genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Coach4All schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:03:
[...]

Aangezien er geen site in je profiel of bericht genoemd staat...... ergens tussen een paar dagen en een paar jaar..... ligt helemaal aan het aantal bezoekers wat op advertenties klikt ( en de waarde van de kliks, die weer aan je content gerelateerd zijn).
Heb het staan op http://www.fr-fotopage.nl/

en http://www.drenthemoetblijven.fr-fotopage.nl/

Heb maar 14 klikken :z
1.321 pagina weergaves

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien moet je de layout van je website eens wat veranderen zodat het wat meer interesant lijkt. Je sublinks komen op witte pagina's met een lap text uit (Firefox), en ik wil niet weten wat er gebeurd als ik het door firefox W3c validator haal.

Volgens mij krijg je ook beter uitbetaald als je website 'hoog geranked' staat. Dus niet al 3 jaar geregged danwel 130.000 pageviews over de laatste jaren, maar stel dat je 2000 pageview per dag krijgt, dan heb je per maand 60.000 gemiddelde pageviews, en daar is wat google volgens mij meer baat aan heeft.

Als je je site interesant wilt maken, doe dan iets met je layout en maak de content wat interesanter, of beter zelfs plak er een fora bij :)

Edit: Google keurt trouwens ook af op sites die gewoon ranzige code bevat. Kijk maar eens, en dat is niet om je te flamen, maar persoonlijk vindt ik wel dat je de 55 foutjes eruit kan werken. Dan heb je voor 60% al kans dat je oneffenheden in Firefox danwel Internet explorer minder zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 13:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Waren fotopagina en photopage al bezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
off-topic:
Ik zou je site eens controleren in IE7. Je nieuws gedeelte 'verdwijnt' onderin de pagina (geen scrollbalk), zodat de helft niet zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

cdezoete schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:32:
[...]

off-topic:
Ik zou je site eens controleren in IE7. Je nieuws gedeelte 'verdwijnt' onderin de pagina (geen scrollbalk), zodat de helft niet zichtbaar is.
Ik krijg een magere content en geblokkeerde pop-ups....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
offtopic:
Besef je wel dat je 'baclkground' bijna 'n halve MB groot is? Ik zou eens naar 'slicing' kijken als ik jou was, dit is hopeloos sloom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Coach4All schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:44:
[...]

Ik krijg een magere content en geblokkeerde pop-ups....
Ach ja zolang er maar feyenoord foto reportages kunnen komen elke week. site loopt sinds 2003, blijft toch een hobby

tja die naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HovaCarlito
Een vraagje:

Een aantal pagina's geleden werd er een link gepost waarbij je kon kijken naar welke "zoekwoorden" meer succes zouden hebben (https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal).

Nu is mijn vraag: hoe kan ik bepaalde zoekwoorden implementeren? Als ik bv "sports Amsterdam" of dergelijke wil aangeven, waar doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
HovaCarlito schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:30:
Een vraagje:

Een aantal pagina's geleden werd er een link gepost waarbij je kon kijken naar welke "zoekwoorden" meer succes zouden hebben (https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal).

Nu is mijn vraag: hoe kan ik bepaalde zoekwoorden implementeren? Als ik bv "sports Amsterdam" of dergelijke wil aangeven, waar doe ik dat?
Bedoel je in Adwords of zoekwoorden implementeren op je website? Indien dat laatste het geval is, de woorden gewoon ( 8)7) vaak opnemen in je content (let op: zorg dat het geen zoekwoordenspam lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HovaCarlito
cdezoete schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:55:
[...]

Bedoel je in Adwords of zoekwoorden implementeren op je website? Indien dat laatste het geval is, de woorden gewoon ( 8)7) vaak opnemen in je content (let op: zorg dat het geen zoekwoordenspam lijkt).
Nee, ik bedoel in AdWords. Omdat mijn website voornamelijk images zijn en weinig tekst, geeft AdWords mij niet goede banners terug. Ik wil eigenlijk AdWords een beetje de goede kant op duwen zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Wat ik merk is dat een website in het Engels beter draait dan eentje in het Nederlands. Had dan ook wel meer bezoekers daar ik een breed publiek had. Maar sinds februari heb ik ook weer een Nederlandstalige informatieve website met 1 onderwerp en daar draait het ook al wat beter op dan vroeger.

Verdien heel weinig met advertenties maar met AdSense verdien ik toch meer dan met andere systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Performance van AdSense in het Nederlandse taalgebied is enorm beroerd als je het vergelijkt met Engels heb ik het idee. Al helemaal als je in een niche zit die niets met leningen of hypotheken te maken heeft. Er lijken (relatief) weinig adverteerders te zijn en de adverteerders die in het netwerk zitten blijven nogal op hun centen zitten. Ik zou bijna m'n hele site naar het Engels gaan vertalen om die reden :) Maar goed, we modderen nog maar wat door, op het moment geen tijd om direct aan acquisitie te doen en dan is AdSense beter dan niets.

Gisteren overigens weer even naar wat advertentie tarieven in de traditionele media gekeken (vooral tijdschriften). Het is echt absurd wat je daar betaald voor een (stukje) van een pagina, als helemaal als je kijkt wat voor een bereik je dan krijgt als adverteerder. Helaas is het zo dat de meeste adverteerders niet bepaald bereid lijken om vergelijkbare bedragen neer te tellen voor online banners :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
HovaCarlito schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:20:
[...]
Ik wil eigenlijk AdWords een beetje de goede kant op duwen zegmaar :)
Volgens mij bedoel je niet Adwords, maar Adsense...
Adwords: Is het advertentieprogramma van Google voor adverteerderds. Hiermee kan je advertenties aanmaken en afhankelijk van je budget een x aantal keer laten zien op websites.

Adsense: Het advertentieprogramma van Google voor uitgevers. Hiermee kan je dus 'externe' advertenties op je website laten zien, waarvoor je een vergoeding krijgt.
Je hebt dus een website, maar de advertenties zijn niet specifiek genoeg, omdat je 'relatief weinig' content hebt omdat je gebruik maakt van afbeeldingen. Je kan eigenlijk niet veel hier tegen doen, er zijn wel methodes (zoals google_hints), maar die zijn strikt verboden... Deze vraag is overigens al regelmatig gesteld... zoekfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HovaCarlito
cdezoete schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:42:
[...]

Volgens mij bedoel je niet Adwords, maar Adsense...

[...]

Je hebt dus een website, maar de advertenties zijn niet specifiek genoeg, omdat je 'relatief weinig' content hebt omdat je gebruik maakt van afbeeldingen. Je kan eigenlijk niet veel hier tegen doen, er zijn wel methodes (zoals google_hints), maar die zijn strikt verboden... Deze vraag is overigens al regelmatig gesteld... zoekfunctie!
Ik bedoelde inderdaad AdSense..

Jammer dat dat niet mag, ik snap dat anders sommige mensen alleen de "goed betalende" banners proberen binnen te halen. Toch had het in mijn geval erg handig geweest als ik een categorie kon aangeven.

Erg bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Leftblank schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:32:
[...]

offtopic:
Besef je wel dat je 'baclkground' bijna 'n halve MB groot is? Ik zou eens naar 'slicing' kijken als ik jou was, dit is hopeloos sloom ;)
Heb nu nieuwe layout op mijn website, en op elke pagina nu adsense..

Gaat wel goed met de inkomsten moet ik zeggen.

Heb ook meer bezoekers deze maand, nu 15.000 bezoekers deze maand. Gaan er denk nog 20.000 worden totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Is het in de zomer nou juist rustiger qua bezoekers of juist drukker dan in de winter. Ik merk duidelijk als het mooi weer is dat men 'wel iets beters te doen heeft' dan op internet hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Dat hangt ook af van waar je bezoekers komen :) Als je puur nederlandse hits hebt kan het weer een invloed zijn inderdaad, maar als je engelstalig bent scheelt het eigenlijk niets. Kijk maar naar de US, de ene helft heeft geregeld regen een koudheid, de andere helft zit met 35 graden en bosbranden...tja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind. Ik reageerde op een zeer oude reply. Mijn excuses.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Xandrios schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:09:
Dat hangt ook af van waar je bezoekers komen :) Als je puur nederlandse hits hebt kan het weer een invloed zijn inderdaad, maar als je engelstalig bent scheelt het eigenlijk niets. Kijk maar naar de US, de ene helft heeft geregeld regen een koudheid, de andere helft zit met 35 graden en bosbranden...tja :P
Vooral uit Nederland en Belgie :) De site is Nederlandstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Volgens mij was er een stukje code dat je toe kan voegen aan je Adsense-script, zodat Google je pageviews niet telt. Is bijv. handig bij een test-site, die je alleen zelf bezoekt...

Ik dacht dat het iets van google_test of google_ignore was, maar ik kan er helemaal niets meer over vinden, in dit topic en google...

Bestaat zoiets (nog) en wat moet je precies toevoegen aan je script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomertje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:37:
Is het in de zomer nou juist rustiger qua bezoekers of juist drukker dan in de winter. Ik merk duidelijk als het mooi weer is dat men 'wel iets beters te doen heeft' dan op internet hangen :P
Ik moet zeggen dat als je een community draait / host dat het echt niet erg is om zo nu en dan een 'relletje' te houden.... goed voor gemiddeld 4000 pageimpressions per dag :P

Maar ja in de zomer zou het best rustiger kunnen zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:58:
[...]

Ik moet zeggen dat als je een community draait / host dat het echt niet erg is om zo nu en dan een 'relletje' te houden.... goed voor gemiddeld 4000 pageimpressions per dag :P

Maar ja in de zomer zou het best rustiger kunnen zijn hoor :)
Nee, t is meer nieuws, zoals de t.net frontpage. Een community wil ik nog wel, maar dan moeten er wat meer bezoekers gaan komen. Anders blijft zo'n forum zo leeg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
@cdezoete:

Eerste link in Google:

http://tech-buzz.net/2006...adsense-ads-on-test-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Bedankt _/-\o_ ... 'k snap niet dat ik dat niet zelf kon vinden 8)7 , maar heb wel degelijk gezocht. beter zoeken in het vervolg dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12-2018
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:21:
Edit: Google keurt trouwens ook af op sites die gewoon ranzige code bevat. Kijk maar eens, en dat is niet om je te flamen, maar persoonlijk vindt ik wel dat je de 55 foutjes eruit kan werken. Dan heb je voor 60% al kans dat je oneffenheden in Firefox danwel Internet explorer minder zijn.
niet helemaal waar...
Google kijkt naar pagina's die hij wil hebben , misschien dat je iets belangrijker wordt in de toekomst , maar bijv. mijn site http://www.2dgames.eu bevat meer dan 300 fouten en wordt toch goed door google gevonden etc etc.

kan ook toeval zijn natuurlijk , maar na mijn idee vind google het leuk als je mooi script maar het is zeker niet noodzakelijk.

(ik ga natuurlijk wel mijn site aanpassen zodat ik straks 0 fouten heb :)

// - bla la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
op mijn website www.fr-fotopage.nl

wil ik de onderste google add verbieden, ik wil dat daar een andere tekst komt. hoe kan ik die nou filteren, dat die niet meer komt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:16:
op mijn website www.fr-fotopage.nl

wil ik de onderste google add verbieden, ik wil dat daar een andere tekst komt. hoe kan ik die nou filteren, dat die niet meer komt,
Als je eens zou zoeken bij het AdSense Helpcentrum naar "Advertenties blokkeren" o.i.d. en dan het eerste resultaat aan zou klikken, zou je het antwoord ook heel simpel kunnen vinden.

Het heet overigens "Filter voor concurrerende advertenties" en daar is ook genoeg over te vinden in de Help...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-10 15:35
mijn vraag is als ik dit op mijn site plaats moet ik dan voor iets betalen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
weebeast schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:30:
mijn vraag is als ik dit op mijn site plaats moet ik dan voor iets betalen of niet?
neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik sinds kort boven de 50$ uitgekomen ben heeft google mij een bericht gestuurd dat ze een Brief met pincode naar me toesturen, en ik die moet verifyen om uberhaubt uitbetaald te worden.

De laatste tijd stijgen de clicks en dergelijk enorm hoog gezien ik een paar sites heb die erg goed draaien. Ook de pageviews per dag liggen gemiddeld op 5000 op enkele websites, wat erg goed doet :)

Ik weet alleen niet hoelang zoiets duurt eerdat ik dat binnenheb en geverified wordt. Iemand daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:01

Pogostokje

* twiet *

Tijdslijnen staan heel uitgebreid op de site van adsense, en daar houden ze zich netjes aan is mijn ervaring.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
ik moest zonet iets van usa belasting vragen beantwoorden en me rekening doorgeven dus dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:13

André

Analytics dude

GC-Martijn schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:41:
[...]

niet helemaal waar...
Google kijkt naar pagina's die hij wil hebben , misschien dat je iets belangrijker wordt in de toekomst , maar bijv. mijn site http://www.2dgames.eu bevat meer dan 300 fouten en wordt toch goed door google gevonden etc etc.

kan ook toeval zijn natuurlijk , maar na mijn idee vind google het leuk als je mooi script maar het is zeker niet noodzakelijk.

(ik ga natuurlijk wel mijn site aanpassen zodat ik straks 0 fouten heb :)
Laten we dat gerucht dat even direct de wereld uit helpen: Google doet NIETS maar dan ook NIETS met het feit of een site ranzig gecodeerd is. Dat is een fabel waar geen hout van klopt. Het is zelfs zo dat de mensen die de ads controleren niet eens capabel zijn om de techniek te beoordelen.

[ Voor 50% gewijzigd door André op 04-09-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
weebeast schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:31:
ik moest zonet iets van usa belasting vragen beantwoorden en me rekening doorgeven dus dit klopt?
Ja, dat klopt allemaal. Met die vragen over de belasting controleert Google of je belastingplichtig bent in de VS. Rekeningnummer moet je opgeven, mocht je uitbetaald willen worden (lijkt me dat je dat wel wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
cdezoete schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:06:
[...]

Ja, dat klopt allemaal. Met die vragen over de belasting controleert Google of je belastingplichtig bent in de VS. Rekeningnummer moet je opgeven, mocht je uitbetaald willen worden (lijkt me dat je dat wel wilt).
oke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door weebeast op 05-09-2007 18:57 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
FYI: AdSense is nu ook beschikbaar voor mobiele sites:
http://www.google.com/int...c/20070917_mobileads.html

Verwijderd

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met Adsense, en ik moet zeggen: het werkt!

Helaas zijn je verdiensten in dollar en met de huidige dollarkoers blijft er steeds minder euro van over.. Laatst hoorde ik iemand over een 'dollar rekening', waar dus de saldo in dollar wordt bijhouden. De ABN heeft bijvoorbeeld de 'Vreeme Valuta' rekening.

Heeft iemand hier ervaring mee? Stort google uberhoubt wel geld in dollars richting nederland?

• Xandrios
Nop, google stort euros afaik. En ik geloof dat ze de chequemethode ook hebben afgeschaft tegenwoordig. (Dat was wel in dollars). Tja, lastig.

Geen familie oid in de US wonen die de cheques kunnen aannemen? ;)

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Ik heb momenteel 4 websites online met Google Adsense en moet zeggen dat het erg goed werkt :)
De "CTR" zit gemiddels rond de 10- tot 20%. De inkomsten zijn zo'n 15 dollar per dag met uitschieters richting de 30 dollar.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik het pakket op http://www.adsense-videos.com/ zal aanschaffen voor een nog beter resultaat! Iemand ervaring met de bovenstaande website?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 06-10 21:03

TDB

Flaterik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:01:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik het pakket op http://www.adsense-videos.com/ zal aanschaffen voor een nog beter resultaat! Iemand ervaring met de bovenstaande website?
Ik krijg geen warm gevoel bij die site, het bekende addertje-onder-het-gras volgens mij.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Niet online
Flaterik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:01:
Ik heb momenteel 4 websites online met Google Adsense en moet zeggen dat het erg goed werkt :)
De "CTR" zit gemiddels rond de 10- tot 20%. De inkomsten zijn zo'n 15 dollar per dag met uitschieters richting de 30 dollar.

Je kan beter een beetje op internet een beetje zoeken voor meer informatie over Adsense. De forums van Webmasterworld behandelen wel zo'n beetje. Veel lezen en bedenken hoe je jouw site beter maakt voor je bezoekers waardoor je ook meer clicks krijgt. Als er een magische manier was om veel geld met Adsense te verdienen dan was Google nu failliet.

Over de dollarkoers, ik heb deze maand een hele goede maand qua inkomsten, komt dat niet mede door de dollar. Mijn bezoekers komen voornamelijk uit Nederland, mijn adverteerders dus ook. Die adverteerders storten geld bij Adwords met de euro, maar het kliksysteem werkt bij Adsense met dollars. De adverteerders hebben dus meer te besteden met de dure euro, ik krijg meer inkomsten in de goedkope dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coju schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:06:
Als er een magische manier was om veel geld met Adsense te verdienen dan was Google nu failliet.
Uhm, ze pakken gewoon een omzetmarge, hoe meer jij verdient, hoe meer Google verdient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Hoeveel % zal er eigenlijks naar Google gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:11:
[...]

Uhm, ze pakken gewoon een omzetmarge, hoe meer jij verdient, hoe meer Google verdient ;)
Ik bedoelde het iets anders, als er zo'n manier zou zijn om makkelijk veel geld te verdienen met Adsense, dan zou het Adsense systeem dus niet meer werken en zouden adverteerders afhaken. Aangezien meer dan negentig procent van de omzet van Google via het Adwords systeem komt zou Google het zo niet meer redden.

In Wired magazine stond een bedrag van 2,5 miljard dat Google omzet met Adwords, het zal nu wel meer zijn. Dit betekent dat Google is gebaat bij het intact houden van het systeem om adverteerders tevreden te houden, met get-rich-quick systemen voor Adsense zal dit niet het geval zijn. Doordat voor adverteerders heel precies bij te houden is hoeveel hun kliks opleveren zullen zij snel genoeg stoppen als blijkt dat het systeem niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 14:26

NightBird

DPC-Crew Coding
Flaterik schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:39:
Hoeveel % zal er eigenlijks naar Google gaan?
Zeker meer dan de helft...

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Dat is toch niet best! :/ Dus een Adwords adverteerder krijgt minder dan de helft van zijn budget terug in advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaterik schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:46:
[...]

Dat is toch niet best! :/ Dus een Adwords adverteerder krijgt minder dan de helft van zijn budget terug in advertenties.
En de vraag is nog maar of klanten bij google erop vooruitgaan in verkopen, of bezoekers, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:47:
[...]

En de vraag is nog maar of klanten bij google erop vooruitgaan in verkopen, of bezoekers, etc.
Dat is dus niet de vraag, dat is nauwkeurig meetbaar, veel beter dan bij conventionele reclame. Je kan precies zien dat die en die klik leidt tot die en die aankoop bij winkel x, en dat advertentie y beter is dan advertentie z want geeft meer bezoekers/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
No way. Heb je wel eens Adwords gebruikt? Toen ik het testte was het <25% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:03

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Hoeveel blijft er eigenlijk ongeveer over van die $100,- ?

Ik gebruik Adsense nu een tijdje en moet zeggen dat de resultaten beter zijn dan ik had verwacht. Ook het registreren en verifieren is allemaal goed en op tijd verlopen (rekening + brief met pin).

Waar ik wel enigzins huiverig van wordt zijn al die spookverhalen over het sluiten van je account door toedoen van een ander, d.w.z. het clickbomben door bepaalde personen of groepen. In hoeverre is dit waar? Het lijkt me namelijk vrij lastig om hier zelf iets tegen te doen, een mail sturen naar google wanneer je inkomsten op een bepaalde dag hoger zijn dan normaal zou de enige mogelijkheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Pendaco schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:24:
Hoeveel blijft er eigenlijk ongeveer over van die $100,- ?
Wat bedoel je? De wisselkoers is momenteel 0,706 euro voor 1 dollar. Dus van $ 100, blijft er € 70,60 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:08
Kan iemand een screenshot posten van het overzicht van verdiensten a.u.b.? Ik ben namelijk nieuwsgierig. Niet naar de hoeveelheid geld, maar naar de CPM en CPC.

[ Voor 25% gewijzigd door Joep op 13-10-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Dat mag niet. Staat in de overeenkomst met google :)

Het verschilt heel erg per site. Een forum zal heel anders presteren dan een blog, bijvoorbeeld. Kan zomaar een paar honderd procent schelen.

[ Voor 61% gewijzigd door Xandrios op 13-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 13:17
Ik zou wel eens in de AdSense van Gathering of Tweakers willen kijken }) Zal wel een aardige opbrengst per click zijn met zoveel hits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Als het goed is is dat per click ongeveer evenveel ;)

In totaal zal het wel meer zijn ja, door het grote aantal clicks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 13:17
Xandrios schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:41:
Als het goed is is dat per click ongeveer evenveel ;)

In totaal zal het wel meer zijn ja, door het grote aantal clicks...
Ik zal ook nog wel ff op die interessante link onderaan klikken }) Krijgen jullie daar als moderators nou ook geld voor eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Toch opvallend, ik zit met mijn site op gemiddeld 1100 mensen per dag en de inkomsten zijn minimaal. Had er toch wat meer van verwacht. Wat is trouwens verstandiger, text only of ook images? Heb nu namelijk text only maar images betalen niet meer volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ligt nogal aan de site wat verstandiger is en wat AdSense oplevert. De meeste forums geven erg weinig omzet omdat het overgrote deel van de bezoekers zeer regelmatig langskomt en dus bannerblind is en niet geinteresseerd is in de inhoud van de banners. Ze zijn op zoek naar de content op de site zelf, dit in tegenstelling tot bezoekers die via b.v. een zoekmachine binnenkomen. Als zij op jouw forum komen omdat ze op 'beste grasmaaier' hebben gezocht dan is de kans redelijk aanwezig dat ze op een (relevante) banner gaan klikken. Ze willen iets weten over grasmaaiers, als de info in het gevonden topic niet boeiend is dan klikken ze dus door.

Image ads doen het op forums goed omdat deze meestal betaald worden per view en niet (alleen) per klik. Handig als je veel bannerblinde gebruikers hebt :)

De opbrengst van AdSense op GoT valt denk ik redelijk tegen, zeker als je het afzet tegen de reclame omzet op de frontpage en andere delen van tweakers.net (hoewel ik gok dat het grootste deel van de omzet van de abonnementen op de pricewatch komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dus als ik instel tekst,image dan krijg je ook nog per view via adsense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-07 23:51
Stel je hebt een website, en je wilt op een winst van 100 euro uitkomen per maand, dus wat je overhoud na wat je moet afdragen enzo. Hoeveel gebruikers zijn daar per maand ongeveer voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
100 euro per maand is zo'n $140. Dat zal 0.5 tot 1 miljoen hits nodig hebben per maand :) Afhankelijk van het type site uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
DaannO, als je image ads aanzet heb je iig meer kans op CPM ads. Adverteerders moeten voor CPM expliciet op jouw site adverteren (wat overigens ook al een paar keer eerder in dit topic gemeld is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:38:
DaannO, als je image ads aanzet heb je iig meer kans op CPM ads. Adverteerders moeten voor CPM expliciet op jouw site adverteren (wat overigens ook al een paar keer eerder in dit topic gemeld is).
Ik heb daar ook een tijdje mee ge-experimenteerd maar dat valt te verwaarlozen eerlijk gezegd. Wat betreft heel veel page impressions en geen clicks, wellicht hebben meerdere gebruikers een adblocker of iets dergelijks :)

Sinds kort ook adblock geinstalleerd, en ik vroeg me maar af waarom ik wel ads in IE had en niet FF :? Was dus een minor foutje kwam ik achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:08
Xandrios schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:48:
100 euro per maand is zo'n $140. Dat zal 0.5 tot 1 miljoen hits nodig hebben per maand :) Afhankelijk van het type site uiteraard.
Als ik dat zo hoor, is AdSense eigenlijk alleen maar de moeite waard als je een premium-account hebt, want echt veel krijg je er niet voor betaald. Het meeste geld gaat naar Google. Het is beter om direct met bedrijven afspraken te maken over reclame op jouw website, zodat de tussenpersoon (Google dus) uitgeschakeld is, waardoor jij meer reclame-inkomsten krijgt en het bedrijf minder reclamekosten hoeft te maken. Of is het veel te ingewikkeld om zoiets zelf op te richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das een goed idee wat je daar neerzet. Ik denk dat dit beter is dan google zelf, maar dan moet je het zelf of een kant&klaar product weten neer te zetten, een website hebben die er volledig mee overeenkomt. De vraag blijft hoe je dit wilt realiseren :)

En ja google strijkt de meeste inkomsten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Laatst online: 11:39

Kid Buu

Huh, Pietje?

Misschien voor een forum based site, maar voor de rest gaat die vlieger niet echt op. Een CPM van $1 is niet heel moeilijk te behalen, en dan heb je slechts 140k impressions nodig om aan die $140 te komen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Het ligt helemaal aan je site. Aantal ads, grootte, taal, content. Met een site dat bestaat uit news/info (35% hits), Gallery (40%) en forum (rest) komt ik wel redelijk op die nummers. En dat is dan voornamelijk Spaans en Engels en een algemeen onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:52:
[...]
Als ik dat zo hoor, is AdSense eigenlijk alleen maar de moeite waard als je een premium-account hebt, want echt veel krijg je er niet voor betaald. Het meeste geld gaat naar Google. Het is beter om direct met bedrijven afspraken te maken over reclame op jouw website, zodat de tussenpersoon (Google dus) uitgeschakeld is, waardoor jij meer reclame-inkomsten krijgt en het bedrijf minder reclamekosten hoeft te maken. Of is het veel te ingewikkeld om zoiets zelf op te richten?
Ja, dat is vaak veel te ingewikkeld. Beschouw Google als een intermediair die advertenties van tientallen bedrijven voor je regelt. Logisch dat ze daar geld voor vragen.
En een premium account is echt niet nodig; als je een website hebt met echt informatieve inhoud die vrij hoog scoort in de zoekmachine, dan is het helemaal niet zo moeilijk een paar honderd euro per maand te verdienen met Adsense.
Let wel: "echt informatieve inhoud", dus het moet ergens over gaan, er vrij behoorlijk uitzien en geen made for Adsense lariekoek zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Op mijn site heb ik toch zo'n 50 euro per maand, met gemiddeld 840 pageviews per maand :)
CPM van ongeveer 5%

[ Voor 4% gewijzigd door Marcusso op 14-10-2007 22:29 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 12:39

ReLight

echo("What Now ? !")

Om hier eens een verhoudings indruk te geven wat je aan bezoek nodig hebt etc. :
Site gegevens van september '07

Paginaweergaves : 53.196
Aantal klikken : 1.049
Pagina-CTR : 1,97%
ECPM van de pagina [?] : US$ 4,70
Inkomsten : US$ 249,83

(excl google-search inkomsten)

De analytics gegevens wijken wel af, maar die tellen immers alle pagina's, niet alleen de paginas met ads.
September Analytics:

38,826 Visits
35,315 Absolute Unique Visitors
71,281 Pageviews

[ Voor 19% gewijzigd door ReLight op 14-10-2007 22:45 . Reden: ' I shown you mine, now you show me yours :) ' ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Welke taal en welk onderwerp? Met een eCPM van $4.70 zou ik in een heel ander huis wonen met een behoorlijk Zwitserleven Gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 12:39

ReLight

echo("What Now ? !")

bartvb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:09:
Welke taal en welk onderwerp? Met een eCPM van $4.70 zou ik in een heel ander huis wonen met een behoorlijk Zwitserleven Gevoel :)
Dat moet je mij eens uitleggen dan.
Taal is nederlands, onderwerp is educatief informatief

[ Voor 4% gewijzigd door ReLight op 16-10-2007 22:06 ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Mijn site doet (overdag) meer dan 50k pageviews in een uur :) Dus als dat dan $4.70 per 1000 views op zou leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Voor mijn site de gegevens van de maand september

Paginaweergaves: 160.387
Aantal klikken: 2.327
Pagina-CTR: 1,45%
ECPM van de pagina: US$ 1,78
Inkomsten: US$ 285,50

Ik werk nu ruim 1 1/2 jaar met Adsense op m'n pagina. De eerste paar maanden waren qua inkomsten waanzinnig. ( 800 euro p/m ). Sinds begin dit jaar is dat teruggezakt naar zo'n 200-300 dollar per maand.

Ben de laatste paar dagen weer wat aan het prutsen met locaties en kleuren van de adsense blokken.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste