haai peepz,
k'heb nu enkele weken een MSI 7900 GT.
heb enkele probleempjes gehad, en kvind e rmaar geen oplossing voor
dit is wat er de afgelopen week is gebeurd :
1) soms een BSOD bij het bekijken van wmv's op inet, slechts 1 seconde de BSOD, daarna automatische reboot. na de reboot valt m'n beeld weg. geen output van m'n beeldkaart meer lijkt me zo. lichtje van m'n 790BF blijft aan en uit flikkeren.
nadat ik de pc volledig af heb gezet en dan weer op zet, heb ik wel weer beeld.
2) alle laatste windows updates en stuff installed, en media player 9 gekicked en 10 erop gezet. hierna geen BSOD's en reboots meer gehad bij het afspelen van wmv's op inet.
3) was vandaag San Andreas aan't spele, toen ik uit m'n huisje kwam kreeg ik het laadschermpje, hier bleef ie hangen. niks werkte meer, reset was noodzakelijk.
weer hetzelfde probleem, geen beeld meer na de reset. wel geen BSOD tho.
4) probleem proberen te zoeken, hoop tests gedaan met Sandra, geen probs gevonden.
memtest gedownd en gerund, na de eerste pass geen fouten gevonden. toen ik hem afsloot, reboot en weer geen output meer van m'n beeldkaart.
dus om samen te vatten, na eenderwelke reset op welk moment dan ook valt m'n output van beeldkaart weg.
een klein detail, toen ik m'n pc ineen had gestoke en windows net had installed, had ik aan de linkerkant van m'n scherm een paarse streep van paar mm. na het installen van de nieuwste drivers was die streep toch weg. ma da leek mij ook niet echt gezond, en het lijkt me dus dat m'n probleem bij m'n videokaart ligt.
temperaturen zijn het probleem ook niet, GPU 45-50°, CPU 30-40°, MOBO 35-40°
m'n system specs:
AMD Ahtlon 64 X2 3800+
ASUS A8n-E
2x 1GB G-Skill DDR Ram
MSI 7900 GT
250 GB Maxtor SATAII
Creative X-Fi XtremeMusic
BeQuiet Dark Power Pro 600W
iemand enig idee wat m'n probleem nog zou kunnen zijn ?
thx
edit: ik mag deze MSI omruilen voor een ASUS als ik wil, omdat de ASUS niet in stock waren toen ik m'n onderdelen ging halen. en de ASUS stond eignelijk op m'n lijstje.
aangezien het GDDR van de asus 256bit is en die van de MSI 128bit, doe ik hier mss altijd een goede zaak mee ?
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 182889 op 24-08-2006 17:05]