Zo. Weer een dag verder en een zending rijker

(en €109 armer maar dat ga ik nog uitzoeken).

Ik had vandaag echt een

gevoel.
Echter de duvel scheit altijd op de grote hoop... mijn Audio Note Oto SE is na 4 maanden eindelijk gerepareerd en nagekeken. Kreeg net een telefoontje terwijl ik net de Yarland aan het neerzetten ben. Nou dan kunnen we heel snel vergelijken (maar ik laat m lekker ff daar staan want geld is op )
Nu interessanter verhaal:
De doos is aangerand door de douane zie ik nu: er zit een messteek door alle 4 dozen heen

Ze hebben tot in het doosje met buizen gestoken maar niks geraakt gelukkig.

Ze maken het dus niet even netjes open maar steken er gewoon een gat in. 'T is geen pak coke!
Zo. Alles neergezet, filter, kabels eraan. Cd-speler aangesloten, speakers... foto's gemaakt van
de hele zending
.

*klik* ik doe hem aan...
...niets...
Geen gloeien, geen warmte geen plop.

*zweet*

Misschien los contactje? Bel de oude elektronicus die nog buizen op school geleerd heeft,... niet thuis. Slik. Wat nu.
Dan zelf maar nalopen, hmm, misschien een socket van netfilter niet goed: geswitched: hey, aardelampje brand toch groen. Nog niks. Hmm, kabel? Hmm, zit wel wat los achterin.
Versterker gedraaid, ff flink die kabel erin gedouwd. Hey... hij kan nog verder...
*klik* JA! Het begint te gloeien. Ohhhh, wat mooi.
1 minuutje opwarmen moet genoeg zijn na deze hoogspanning... en ja, Katie Melua begint te zingen. Wat heet zingen... het klinkt nu al mooi
Ja maar,.. hij moet toch eerst inspelen en opwarmen enzo? Nee hoor, het klinkt direct al erg goed. Vele malen beter dan mijn 80W (T)echniks receiver. Er zit wel een scherp randje op het hoog, maar zo zingt Katie Melua ook wel. Bas is niet superstrak, maar wel lekker. Het klinkt nu al lekker vloeiend en natuurlijk. Zometeen ff Rammstein opzetten...
CD is afgelopen. Hij bromt heel iets, als ik hem vol open open of dicht draai kan ik het net horen. Wel hoor ik heel af en toe een zacht scherp fluittoontje. Er zit blijkbaar iets niet helemaal goed vast.
De volumeknop gaat trouwens traploos en lekker soepel. De ingangskeuze heeft een lekkere stevige klik.

De speakeraansluitingen zijn lekker stevig. Frontje is mooi afgewerkt. Hij heeft ook een CE stickertje op de onderkant (als dat echt is tenminste, ze plakken het overal op ).
Zo nu nog een shot van de hele setup nu.
[
Voor 142% gewijzigd door
Verwijderd op 26-08-2006 04:26
]