Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

*schop*

Inmiddels heb ik een jaar m'n KE800. Bevalt me opzich nogsteeds prima maar de accu is altijd belachelijk snel leeg geweest. Kort geleden heb ik een accu bij Amazon in Duitsland besteld en was voor 15 euro met verzending klaar :D Hij is iets dikker dan de originele accu maar wel in precies dezelfde kleur lak gespoten.

Nog belangrijker: ondanks dat ie op papier dezelfde capaciteit heeft, presteert ie beter dan m'n vorige accu ooit heeft gedaan. Met regelmatig even bellen haal ik nu bijna 4 dagen. Dat haalde ik met de originele accu alleen als ik 'm niet of nauwelijks aanraakte.

Just my 2 cents :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na minder dan een jaar is mijn LG KG800 kapot. Het scherm valt constant uit en geeft dan een paarse gloed.
Voor mij geen LG meer. Ik ben er altijd zorgvuldig mee omgegaan, zat altijd in een beschermtasje.

Heb nu de Samsung U 700 kunnen regelen bij KPN zonder bij betaling ter compensatie van mijn kapote LG.

Mooi opgelost van KPN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:17:
Na minder dan een jaar is mijn LG KG800 kapot. Het scherm valt constant uit en geeft dan een paarse gloed.
Voor mij geen LG meer. Ik ben er altijd zorgvuldig mee omgegaan, zat altijd in een beschermtasje.

Heb nu de Samsung U 700 kunnen regelen bij KPN zonder bij betaling ter compensatie van mijn kapote LG.

Mooi opgelost van KPN _/-\o_
Hoe heb je dat geregeld dan?
ook hier is namelijk de KG800 in de war, dubbele schermen, 16 kleuren, camera werkt niet meer, etc.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:11
Ik had precies hetzelfde met mijn LG.
De kabel die in de telefoon loopt naar het beelscherm is dan stuk door het vele (harde) open en dicht schuiven van de telefoon. (idioot dat ze daar neit aann gedacht hebben, maar goed)
Ik heb hem toen naar de winkel gebracht, en daar hebben ze hem zonder moeilijk te doen gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me a.u.b. kunnen helpen?
Ik heb van de week een LG KG800 gekocht, maar ik kom er niet uit, hoe ik er spellen op krijg, het zou fijn zijn als iemand me hierbij kan helpen! :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Bij de LG KG800 zit zo'n zwart hoesje meegeleverd. Weten jullie of dat los te krijgen is? En zo ja, waar?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mijn KG800 is gister overleden.

Ik haalde hem uit m'n broekzak, en zag dat hij uit stond (terwijl ik dat niet zelf had gedaan).

Ik probeerde hem weer aan te zetten, maar het mocht allemaal niet baten.
Het scherm bleef zwart.

R.I.P LG KG800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Mijn LG choco heeft een wit scherm en geeft niets anders meer. Iemand enig idee wat ik ermee kan doen dat het weer normaal word? De KPN vraag 90 euro voor een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
heb nog even een vraag:

Is er een mogelijkheid om je SMSjes en MMS'jes van je telefoon ( KG800 ) af te krijgen naar een PC? Heb een paar berichten die voor mij ( emotioneel ) heel veel waard zijn, en die wil ik erg graag bewaren.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Helemaal niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sorry voor de late reactie, maar ik vond het nog erger om hier een nieuw topic voor te openen.

M'n vriendin heeft ook een LG KG800, maar koopt binnenkort een nieuw toestel aan. Maar ze wil enkele SMS berichten mee overzetten naar de nieuwe gsm, door deze bvb te kopiëren naar de SIM kaart. Maar deze optie heeft haar GSM niet. De LG helpdesk zei dat ze gewoon een SMS moest openen, en dan voor "opties" moest kiezen, en daarna "opslaan". Maar dit is helemaal niet terug te vinden in haar toestel.

Zijn er andere opties bekend hiervoor?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste