Oosterse versie!
ik heb mijn KG800 in Canada gekocht omdat ik daar een 3band phone nodig had en toch al de KG800 ging kopen...
is een oosterse versie dus met onder andere Thai, Maleisisch, verschillende soorten Chinees en dergelijke er in en Engels...
vervelend dat ik dus alleen in het Engels T9 kan gebruiken en niet in het NL...
heeft er iemand een idee of en hoe ik hem naar de NL versie kan krijgen?
verder mijn beoordeling:
+ the look natuurlijk ;-)
+ bediening van toetsen
+ beeldkwaliteit valt goed mee
+ op 128MB krijg je aardig wat songs (5MB/stuk)
+ ze klinken best goed
+ ik heb bij deze versie een extra batterij èn een heel sexy oplaaddoosje bijgekregen
+ èn een nog mooiere doos (denk ik te zien op de foto van de accessoires ;-)
+ mooie earplugs en remote bediening
- connector is fragiel aan de zijkant en gaat er moeilijk in
- maar 20 agenda punten in zo'n moderne phone?! - hoe veranderen we dat?
- de synchro soft is zo lomp! kent er niemand een betere? mijn SonyE deed het met één druk op de knop... en de T9 was zo veel beter!
- geen beschermhoesje gekregen maar ik draag hem in mijn broekzak zonder iets anders ;-)
- de mp3's die ik als ringtones wil gebruiken speelt ie ook mee af als ik hem als mp3 speler gebruik... maar in nero wave editor kun je je mp3's inkorten
- mooie earplugs maar ze passen niet goed in mijn oren...
- handsfree set beetje lang en veel draad
-niet alle alerts kun je vinden en veranderen naar een mp3 of zo of weggooien en plaats maken voor iets beters
tips:
*hij laadt ook als je hem op de usb hangt (bij mij toch ;-)
*de synchro knoppen zijn die >> << tussen de twee vakken
*niet switchen tussen agenda en contacts (eerst afmaken) want je bent je selectie (v) kwijt
*je kunt de tijd instellen hoe lang de touchpad moet aanblijven
ik heb hem ook al laten vallen en niet meer schade dan een kras en niet veel meer van te zien
vingerafdrukken gaan vrij gemakkelijk weg
camera maakt vrij goede foto's (niet zo goed als vergelijkbare resolutie op de SONY Ericsson) en filmpjes - de flash vreet wel batterij
de batterij gaat nog best lang mee
oftewel we lijden voor schoonheid...