Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik hinkel momenteel met dezelfde gedachten, de LG of de Samsung. De nokia heb ik gisteren werkend in handen gehad, maar daarvan wist ik al dat deze het niet zou gaan worden. Zelf neig ik naar de LG, alleen al vanwege de looks (oke, enig nadeel: je vingerafdrukken). Alle extra functies zoals uitbreidbaar geheugen en betere specs qua camera enzo spreekt mij eigenlijk niet zo aan. Zo uit mijn hoofd heeft de Samsung wel een groter scherm tot zijn beschiking.

* Pjottski zal volgende week waarschijnlijk wel een LG aanschaffen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik denk dat Samsung technisch en qua functies gezien de betere is en bovendien de beste ondersteuning in de markt heeft voor allerlei accesoires etc. Dus als je dat belangrijk vindt moet je voor de Samsung gaan. Als je alleen wat belt en sms't maakt t volgensmij weinig uit.

Zelf vindt ik de looks van de LG beter en is Samsung gewoon eenheidsworst. Derhalve zou ik voor de LG gaan maar ik hoop dat jij Samsung kiest, dan blijft mijn cellie tenminste een beetje exclusief ! haha :D

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke afmetingen de wallpapers voor deze telefoon hebben?
Ik ben zelf al wat aan het experimenteren gegaan, maar krijg steeds lelijke witte randen om de afbeelding heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:24:
Weet iemand welke afmetingen de wallpapers voor deze telefoon hebben?
Ik ben zelf al wat aan het experimenteren gegaan, maar krijg steeds lelijke witte randen om de afbeelding heen.
Is niet zo moeilijk hoor...Neem gewoon de resolutie van de telefoon als cropafmeting in photoshop. 176 x 220 pixels, dan komt het goed.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

220 x 176 dus, want zo te zien is het scherm hoger dan breed ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 10:06
MadMarky schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:56:
220 x 176 dus, want zo te zien is het scherm hoger dan breed ;)
Ik gebruik zelf de resolutie voor mn afbeeldingen van 440 x 352 (dubbele) dan hebk scherpere plaatjes.

Maar weet iemand hoe je de software kunt gebruiken die meegeleverd is?
Dan doel ik op LG PC Sync en LG Contents Bank.

Ik kan namelijk niet met mn telefoon verbinding maken. (De USB kabel zit er wel in hor .... :9 )

Je kan kiezen uit COM 1 en COM 2 poort is dat het zelfde als USB?
Daarnaas kun je ook nog kiezen bij BAUD rate uit een hele dot met aantallen ;)
Maar zodra ik op connect klik krijg ik na een paar seconden timeout

[ Voor 18% gewijzigd door Martinique op 31-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook waar je heen kan als je problemen hebt met de KG800?
Ik heb namelijk dat de touchpad toetsen erg slecht reageren als hij aan de oplader hangt. Bij gewoon gebruik geen last, alleen als hij aan de lader hangt wel.

Bestaat er zoiets als een LG service point? Op de website van LG zelf kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Misschien heb je de telefoon online gekocht, maar anders zou ik gewoon naar de winkel terug gaan waar de LG ook gekocht hebt.

offtopic:
Hopelijk komt over 2 weken (dan mag ik ook pas mijn abbo opzeggen) de witte variant van de kg800 uit, wil toch wel eens zien hoeveel fingerafdrukken daar op blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb hem ook net binnen en het is absoluut een bruut apparaatje.
Er zijn wel een aantal punten waar je goed over moet nadenken voor je hem neemt.

- bluetooth is moeilijk, apparaat is nogal kieskeurig en kan dus niet met alles lullen.
- 128 mb en that's it.
- software is onhandig en verouderd.
- elke tweede dag laden wanneer je 4 of 5 keer per dag belt.
- data kabel, oplaad kabel is een zwak punt (aan de zijkant geplaatst).
- geen (of weinig accessoires)

+ wow factor is hoog
+ soft key (eenmaal aan gewend wil nooit meer terug)
+ menu (ziet er gelikt uit, is snel en instinctief).

Verder ben ik er wel tevreden mee en kan ik hier prima een jaartje mee verder ;) .

Als je nog even wacht dan is deze ook binnenkort leverbaar 8) .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 10:28 . Reden: moest er ook even bij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Ik weet niet wat jij "geen (of weinig accessoires)" vind maar als je dit zo ziet ben ik het daar niet mee eens

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/lg_kg800/foto02.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
'k Heb gelezen dat de witte versie in het 3e kwartaal geleverd wordt. Maar weet iemand een preciezere datum? In welke week bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Laguna schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:39:
Ik weet niet wat jij "geen (of weinig accessoires)" vind maar als je dit zo ziet ben ik het daar niet mee eens

[afbeelding]
Helemaal mee eens, en die accu tijd is dat niet een beetje overdreven?
Ik doe langer met een accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Ok,

We hebben allemaal gelijk >:).

Met accessoires bedoel ik extra's die je erbij kan kopen.
Ik mis een desk charger en een degelijke carkit (hands free optie mis ik ook :o ) bijvoorbeeld.

Met de accessoires die standaard worden meegeleverd is niets mis mee. Sterker nog, ken mensen die hem zouden kopen voor het doosje alleen al _/-\o_ .

p.s. wat betreft de accu, kom ik nu ook op terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:32:
p.s. wat betreft de accu, kom ik nu ook op terug.
Een nieuwe accu moet een paar keer zijn opgeladen voordat je gebruik kan maken van de maximale capaciteit.
Laguna schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:39:

[afbeelding]
Je afbeelding is een beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik kan het nergens terugvinden helaas, maar is het zo dat deze telefoon geen uitbreidbaar geheugen heeft? (En toch een mp3 speler :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Klopt, het geheugen is momenteel niet uitbreidbaar, je zal het met 128 Mb moeten doen. Er is wel variant (Verizon) die dat veel heeft, maar uiteraard is die hier niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09-09 13:47
Peedjeeh schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:55:
Klopt, het geheugen is momenteel niet uitbreidbaar, je zal het met 128 Mb moeten doen. Er is wel variant (Verizon) die dat veel heeft, maar uiteraard is die hier niet leverbaar.
Maar wat moet je dan met een mp3 speler als er 5 nummers op kunnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik heb momenteel een K700i die het ook moet doen zonder uitbreidbaar geheugen (40 Mb), maar als je de mp3's omzet naar een 64kbps variant dan kan je er een album op kwijt. Ben je +/- per album 30 Mb kwijt, zodat je nog wat speling hebt. Dus met 128 Mb kan je er toch 3 en misschien 4 albums op kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is maar goed dat ik dan deze kocht, ik bedoel was ook op zoek naar een telefoon.
Voor mijn MP3's heb ik iets anders genomen, namelijk een MP3 speler ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Shailesh schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:23:
Kan ff melden hoe het staat met de valbestendigheid van het toestel:

Speciaal voor jullie net ff het toestel van 1 meter hoogte terwijl ik van de trap sprong uit mn broekzak laten vallen, die door mijn neerwaartse beweging een grote versnelling meekreeg en keihard op de tegel viel :X .
Dacht zelf dat ie dood was, maar na goed onderzoek heeft ie geen enkel schrammetje en is hij in volledig functionerende staat. Dus hij kan wel wat hebben, wat je niet zou zeggen als je het toestel ziet.
Ik wil toch wat meer mensen zien die dit kunnen bevestigen 8)

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de garantie?
De achtergrondverlichting van mijn numpad is dus defect, moet ik zelf iets betalen om dit te laten fixen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het is normaal dat er een jaar garantie (misschien wel 2 jaar) op zit. Het lijkt me dat dit gewoon bij de garantie hoort en dus door de verkopende partij wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee of je de playlist van de MP3 speler ook kunt wijzigen? En zo ja, hoe?

Verder vind ik 128 MB nog wel genoeg voorlopig. Is toch zo'n 2 uur aan muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:41:
Voor mijn MP3's heb ik iets anders genomen, namelijk een MP3 speler ;) .
kun je daar ook mee bellen? :)
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:53:
Als je nog even wacht dan is deze ook binnenkort leverbaar 8) .
Ik wil die witte wel hebben, past goed bij mijn overige gadgets...

http://img415.imageshack.us/my.php?image=img22778xc.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 1 een week geleden aangeschaft mooi dingetje:

Enkele plussen en minnen wat mij betreft:

PLUS: Strak design, makkelijke bediening(effe wennen), makkelijke menu's, goed bereik, goed geluid,mooi helder scherm

JAMMER; geen luidspreker functie, geen extrern geheugen, agenda na 10 verjaardagen en 5 afsrpaken vol??, SMS toontje niet zelf in te stellen (keuze 4 standaard geluiden), bellen en tegelijk tel.nummer opslaan niet mogelijk.

Ben verder prima tevreden.

VRAAG: er zit standaard maar 1 spelletje op en elke keer als ik iets probeer te downloaden geeft hij aan toestel niet compatable. Wie kan mij helpen tips, trucs?

Groetjes, een LG vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag je wel oppassen, voor je het weet probeer je te bellen en selecteer je je favoriete playlist te deleten :).

Het gaat wel erg op elkaar lijken dan.

p.s. getuigd wel van een goed ontwerp (design wil ik het niet noemen, wit en vierkant)

Even weer terug on topic:
Heeft iemand al ervaring met een goeie carkit voor deze telefoon? Parrot 3100 ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:29:
bellen en tegelijk tel.nummer opslaan niet mogelijk.
Ik heb onlangs hetzelvde probleem ondervonden toen ik aan het bellen was en die persoon aan de lijn vroeg of ik een telefoon nummer kon op zoeken. Is me toen niet gelukt en moest dus ophangen (gebeurder vanzelf eerder).

Tijdens een telefoongesprek rechter mp3 knop even indrukken, dit activeert je touchpad en je kan dan contacten opzoeken e.d.
p.s. de telefoon meld het ook in het scherm onderaan. Je krijgt wat text voorbij scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de witte stond vandag in de Telegraaf. Helaas stond er niet bij wanneer die te koop zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe ik de resolutie standaard op 1200x900 kan zetten? Als ik een foto wil maken springt hij steeds terug naar 640x480.

Heeft iemand daarnaast dat de touchknoppen erg slecht reageren als hij aan het opladen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Minpunten:
- geen voicedial
- (te) eenvoudige contactenregistratie
kan bv niet meerdere nummers aan 1 contact koppelen. Contact naam - nr - groep - foto
- bij normaal gebruik, leeg na 2 dagen
- voor ieder gemiste gesprek komt een nieuwe entry in je lijst. Word je 10x gebeld door 1 persoon. Dan staat die er 10x onder elkaar in. SE maakte hier 1 entry van met de datum / tijd van de laatste call voor die persoon.
- Bij het zoeken van een persoon. Kan je niet te snel achter elkaar de naam van de persoon intoetsen. Anders word de tweede letter overgeslagen. Dus je zoekt Karin in je lijst. Typ je in (snel) K, dan a dan r. Staat er in je display. Kq. (ECHT SLORDIG!)
Bij smsjes gaat dit weer wel goed.
- Je ontvangt muziek via bleutooth, dan zet hij die in je map muziek (hoort ook zo). Je ontvangt een foto van iemand, dan zet hij die in overige en niet foto's. Er is dan ook geen manier om die alsnog te verplaatsten. Je kan de foto wel in overige bekijken.
- onthoud 1280 x 960 niet. springt terug naar 640 bij het dicht sliden. Ik heb hetzelfde probleem.

pluspunten:
- MOOI!
- ligt lekker in de hand. Slide gaat makkelijk cq soepel.
- Komen mooie oordopjes met een goeie afstandsbediening daarvoor.
- Menu is simpel. Dus minder poespas.
- Je krijgt er een mooi zwart opbergzakje bij. Is meteen het probleem van snel vlekken op je coating opgelost. Of in ieder geval minder.

[ Voor 3% gewijzigd door KontI op 16-08-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:15

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb een vraag over het ontvangen van ontvangstbevestigingen met een KPN abonnement.

Ik heb op mijn lg de optie aangezet, maar krijg geen ontvangstbevestiging. Nu zie ik op kpn.com staan dat je het volgende voor je sms moet gebruiken om een statusbericht te krijgen:

*0#

Is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik altijd zonder dit in te voeren, ontvangstbevestigingen krijg?

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik zag vandaag de white chocolate tussen de telefoons op de site van de phonehouse staan. Het lijkt mij in ieder geval dat deze nu wel bestelt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 09:15

slaay

Natuurbeleven.com

Hmm, ik kijk zojuist op mijn telefoon. Helemaal donker..
Misschien toch per ongeluk uitgezet ofzo, maar door op het aan-knopje te duwen geen reactie.
Misschien de batterij leeg dacht ik, dus de oplader erin, en na enkele minuten weer proberen aan te zetten.... niks...

Mijn KG800 is dus al na 7 dagen overleden, zonder intensief gebruikt te zijn.
Maandag ff naar Primafoon, als ze er voldoende op voorraad hebben, krijg ik een nieuwe ;)

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oog viel ook op de witte LG KG800. Hij lijkt inderdaad bij Phonehouse verkrijgbaar te zijn, echter, na een telefoontje naar het hoofdkantoor bleek dat dit nog niet het geval is... helaas. Als iemand weet wanneer hij waar verkrijgbaar is: ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:24

Brabrabra

Chaoss ahv

Ik wilde java spelletjes op mijn nieuwe KG800 zetten, maar hij zegt elke keer als ik wil uploaden "This java file is not offered by LG Electronics".

Is hier een oplossing voor?
----------------------------------------------------------

Oplossing gevonden:
In de .jad file die bij het spel zit, bovenaan een van deze regels toevoegen:

MIDletX-LG-Contents: KG800
MIDlet-LG-Contents: KG800

Ik weet niet zeker welke het moet zijn dus ik doe maar allebei ;)

Als je geen .jad file hebt, kun je die laten maken door Jadmaker: http://www.softhypermarket.com/JADMaker-download_8453.html

[ Voor 54% gewijzigd door Brabrabra op 20-08-2006 15:31 . Reden: Oplossing gevonden ]

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag advertentie in de krant van Hi: witte KG800 deze week leverbaar i.c.m. Hi-abonnement. (Heb 'm gelijk telefonisch besteld; op de site staat hij nl. nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:24

Brabrabra

Chaoss ahv

Als er een afspraak in de agenda staat, krijg ik die hele dag een vakje met wat tekst en 4 icoontjes "Bericht, Voicemail, Planner, Alarm" in beeld, die als ik hem wegdruk na een paar seconden weer komt.

Kan dit ook uit? Ik kan er geen instelling voor vinden.

Als ik pas om 21:00 een afspraak heb hoef ik daar niet de HELE dag aan herinnerd te worden... :/

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Die software krijg ik ook niet aan de gang. Heb em sinds vandaag. Bevalt verder prima...

Tis ieg veel beter dan m'n motorola. ;).

Iemand een idee hoe dat zit met die compoorten?

[ Voor 60% gewijzigd door kreator op 21-08-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Zelf de oplossing gevonden. ;).

Voor de mensen die dit lezen en het ook willen weten:

- Ga in je telefoon naar instellingen, connectiviteit.
- Kies modem.
- Activeren? kies ja.
- Hang daarna de mobiel via USB aan je pc.
- Start het LG programma naar keuze op en voila. Er staat een nieuwe verbindingsmogelijkheid bij...
- Kies die USB verbinding en druk op verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kan iemand me helpen?
Ik ben nu al flink wat uren bezig om te proberen om java spellen op mijn KG800 te zetten.
Ik heb volgens deze site gewerkt:
http://www.writingup.com/...mes_on_lg_kg800_chocolate
Mijn code bij config.ini ziet er als volgt uit:

[Setup]
EXIST_JAVA=Y
MODEL_NAME=KG800
MODE=0
Path=C:\Program Files\lggsm\Lgcontentsbank\Contents\java
TYPE=114
Port=4
Baud Rate=38400
USB_CONNECT_MODE=Y

de code bij de java game heb ik ook bovenaan gezet:
MIDlet-LG-Contents: KG800
MIDletX-LG-Contents: KG800

De java games staan in de map Program Files/LGGSM/LGContentsBank/Contents/Java, en via LG contents bank ben ik te werk gegaan.
Ik krijg het spel gedownload, maar er zou blijkbaar een automatisch installatie menuutje verschijnen, maar dat zie ik dus niet.

Kan iemand mij zeggen wat ik nu nog fout doe?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oosterse versie!
ik heb mijn KG800 in Canada gekocht omdat ik daar een 3band phone nodig had en toch al de KG800 ging kopen...
is een oosterse versie dus met onder andere Thai, Maleisisch, verschillende soorten Chinees en dergelijke er in en Engels...
vervelend dat ik dus alleen in het Engels T9 kan gebruiken en niet in het NL...
heeft er iemand een idee of en hoe ik hem naar de NL versie kan krijgen?
verder mijn beoordeling:
+ the look natuurlijk ;-)
+ bediening van toetsen
+ beeldkwaliteit valt goed mee
+ op 128MB krijg je aardig wat songs (5MB/stuk)
+ ze klinken best goed
+ ik heb bij deze versie een extra batterij èn een heel sexy oplaaddoosje bijgekregen
+ èn een nog mooiere doos (denk ik te zien op de foto van de accessoires ;-)
+ mooie earplugs en remote bediening

- connector is fragiel aan de zijkant en gaat er moeilijk in
- maar 20 agenda punten in zo'n moderne phone?! - hoe veranderen we dat?
- de synchro soft is zo lomp! kent er niemand een betere? mijn SonyE deed het met één druk op de knop... en de T9 was zo veel beter!
- geen beschermhoesje gekregen maar ik draag hem in mijn broekzak zonder iets anders ;-)
- de mp3's die ik als ringtones wil gebruiken speelt ie ook mee af als ik hem als mp3 speler gebruik... maar in nero wave editor kun je je mp3's inkorten
- mooie earplugs maar ze passen niet goed in mijn oren... |:(
- handsfree set beetje lang en veel draad
-niet alle alerts kun je vinden en veranderen naar een mp3 of zo of weggooien en plaats maken voor iets beters

tips:
*hij laadt ook als je hem op de usb hangt (bij mij toch ;-)
*de synchro knoppen zijn die >> << tussen de twee vakken
*niet switchen tussen agenda en contacts (eerst afmaken) want je bent je selectie (v) kwijt
*je kunt de tijd instellen hoe lang de touchpad moet aanblijven

ik heb hem ook al laten vallen en niet meer schade dan een kras en niet veel meer van te zien
vingerafdrukken gaan vrij gemakkelijk weg
camera maakt vrij goede foto's (niet zo goed als vergelijkbare resolutie op de SONY Ericsson) en filmpjes - de flash vreet wel batterij
de batterij gaat nog best lang mee

oftewel we lijden voor schoonheid... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:05:
Vandaag advertentie in de krant van Hi: witte KG800 deze week leverbaar i.c.m. Hi-abonnement. (Heb 'm gelijk telefonisch besteld; op de site staat hij nl. nog niet).
En had je hm binnen 24 uur binnen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nieuwtje, was vandaag bij de phonehouse geweest en heb daar een lg kg800 white chocolate in handen gehad. Als de manager en de juiste formulieren aanwezig waren dan had ik hem nu ook in bezit gehad. Moet nu even een weekje wachten voordat ik het toestel in ontvangst kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Peedjeeh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:44:
Nieuwtje, was vandaag bij de phonehouse geweest en heb daar een lg kg800 white chocolate in handen gehad. Als de manager en de juiste formulieren aanwezig waren dan had ik hem nu ook in bezit gehad. Moet nu even een weekje wachten voordat ik het toestel in ontvangst kan nemen.
En hoe beviel ie in het wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

SilencerNL

No remorse

Ik ben ook een trotse bezitter van de KG800... Mooie telefoon.

Ik probeer nu via mijn PDA (HX2410) op het internet te komen via bluetooth en GPRS van mijn KG800, maar ik krijg het niet helemaal voor elkaar. Wil namelijk traffic informatie gaan ophalen voor Tomtom.

Zijn er hier gebruikers van deze telefoon die deze verbinding wel voor elkaar hebben gekregen? Zo ja, welke gegevens heb je hiervoor gebruikt?

alvast bedankt!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het toestel viel mij in ieder geval niet tegen, kan het niet echt een uitgebreide test noemen. Het was een toestel uit het magazijn, dus met al het plastic er nog op. Het leek mij niet echt gepast om dit er direct vanaf te trekken, dus kan je weinig vertellen over de vetgevoeligheid. Maar qua krasjes zou het minder moeten opvallen. Volgende week hoop ik er meer over te kunnen vertellen.

Verwijderd

Hey mede tweakers ik volg deze post al een tijdje ik heb sinds een weekje ook de witte lg 8) echt een prachtig toestel, connect makelijk met bluetooth alleen sms is ff wennen voor een nokia gebruiker :P
verder heb ik gemerkt dat achterkant van me lg beetje donker wit begint te worden :'( al heb ik het altijd in me hoesje liggen dus als je de witte aanschaft laat de bescherm laagje erop
verder is het een Super telefoontje.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/Azmat/DSCF0071.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/Azmat/DSCF0072.jpg

srry voor slechte foto's ff snel op werk gemaakt

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:51:
Hey mede tweakers ik volg deze post al een tijdje ik heb sinds een weekje ook de witte lg 8) echt een prachtig toestel, connect makelijk met bluetooth alleen sms is ff wennen voor een nokia gebruiker :P
verder heb ik gemerkt dat achterkant van me lg beetje donker wit begint te worden :'( al heb ik het altijd in me hoesje liggen dus als je de witte aanschaft laat de bescherm laagje erop
verder is het een Super telefoontje.

srry voor slechte foto's ff snel op werk gemaakt
Dank voor je fotos, heb je ook een foto van de "donkere" achter kant?

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:00:
[...]
Dank voor je fotos, heb je ook een foto van de "donkere" achter kant?
tuurlijk Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/Azmat/DSCF0073.jpg

Je ziet dat me klepje gewoon nog wit is en de rest wat donkerder is geworden :( vanavond goed poetsen dan het beschermlaagje weer erop
vindt het alleen heel erg raar heb hem altijd in me hoesje 8)7

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:11:
[...]

tuurlijk [afbeelding]

Je ziet dat me klepje gewoon nog wit is en de rest wat donkerder is geworden :( vanavond goed poetsen dan het beschermlaagje weer erop
vindt het alleen heel erg raar heb hem altijd in me hoesje 8)7
Thx, ik geef het even door aan mn vriendin, die wil de witte namelijk ook ;)

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:14:
[...]
Thx, ik geef het even door aan mn vriendin, die wil de witte namelijk ook ;)
Telefoon is gewoon Kwel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
Ik zit zelf te denken om de zwarte te nemen.
De witte ziet er ook wel mooi uit, maar zoals ik nu dat schermpje zie, met die (misschien wel fout gekozen) achtergrond, vind ik het toch minder mooi. Maarja, die zwarte heeft ook zo zijn nadelen, ik zit nog even te twijfelen. mijn oude LG (B2100 prepaid toestel) doet zijn werk ook nog wel goed eigelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mn vriendin heeft hm besteld gister met Hi abbotje..nu maar afwachten.

• Martinique
KG800 is inderdaad te gek

Heb videoconverter van IMTOO gedownload en aantal clips geconvert naar .3gp / .3g2
Is ideaal, clip van 60Mb naar 5mb met nog redelijke kwaliteit...

Verder heb ik alleen nog geen leuke games op me phone (al1 Sudoku)
Iemand een tip om aan games te komen?

En hoe voeg je een foto aan een contactpersoon toe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinique schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:56:
En hoe voeg je een foto aan een contactpersoon toe???
Foto maken op 72x72 kwaliteit. Verder is bluetooth vrij dramatisch bij mij, jammer want nu werkt ie niet op mijn blauwe tand carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hoe krijg je filmpjes werkende op de telefoon? ik heb sinds vandaag ook de lg kg800 maar wil graag ff kijken of ik er ook filpmjes op kan zetten. Kan iemand mij uitleggen hoe dit moet? ik heb et zo 1 2 3 niet in de manual kunnen vinden

ah ik zie al hoe et moet :D

[ Voor 6% gewijzigd door Proqzor op 15-09-2006 21:46 ]

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Sinds gisteren in het bezit van mijn white chocolate en moet zeggen, het toestel bevalt echt uitstekend. Je went ook vrij snel aan de touchpad. Yep, ben zeer tevreden over deze mobiel/usb stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinique schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:56:
Verder heb ik alleen nog geen leuke games op me phone (al1 Sudoku)
Iemand een tip om aan games te komen?
ik kan je daarbij een eindje op weg helpen;) je kunt ze downloaden op internet en vervolgens op je telefoon zetten(is mij helaas niet gelukt, 2 paginas terug staat een uitgebreide vraag van mij..;) )

op deze site staat een engelse handleiding hoe je de spellen download en ze op je telefoon zet:

succes ermee, laat me weten als het je gelukt is ok?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De opvolger van de KG800:

De 2e:
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/lg/ke820/lg_dealershow_54.jpg
LG heeft de aanval ingezet en breidt voor het einde van dit jaar de Black label series uit met zes nieuwe modellen. Daaronder toestellen in een nieuwe formfactor, met UMTS, 2.0 Mpixel camera en ingebouwd geheugenkaartslot. LG wordt eindelijk een volwassen merk dat zich kan gaan meten met de grote vijf binnen de Nederlandse markt. Vanaf nu spreken we dan ook over de grote zes.

De nieuwe modellen zijn een doorontwikkeling binnen de Black label series en de Chocolate Phone lijn die het merk LG de afgelopen maanden voor het eerst op de kaart zette. Binnen de vernieuwde lijn met modellen is een zeer duidelijk LG gezicht zichtbaar dat menig klant zal aanspreken. Modellen in diverse formfactors en in diverse kleuren zijn binnenkort beschikbaar.

De markt is klaar voor LG, maar LG is vooral klaar voor de markt in de komende maanden waarin zij zich duidelijk zullen profileren als een merk met een groot aantal mooie producten. De 2.0 Mpixel camera, het geheugenkaartslot en onderdelen als flight mode, een eenduidig menu, een eenduidig bediening en eeen enorm trendy en stijlvolle reeks met toestellen zullen ervoor zorgen dat LG aan het einde van dit jaar een marktaandeel zal bereiken van 7% binnen de Nederlandse markt. In onze ogen een haalbare kaart!

De volgende modellen kan men de komende periode vanuit LG verwachten:

- LG KE800 Chocolate II
- LG KE820
- LG KG800 Pink Edition
- LG KG800 Red Edition
- LG KG810
- LG KU800

Deze zes modellen zullen de komende maanden op de markt verschijnen al dan niet met de ondersteuning van een provider. De KE800 Chocolate II zal los gevoerd gaan worden, hetzelfde geldt voor de KE820. De KG800 Pink Edition zal alleen bij The Phone House verkrijgbaar zijn en rond Oktober de markt bereiken. De nieuwe KG800 Red Edition is alleen voor behouden aan nieuwe en bestaande KPN klanten. Hetzelfde geldt voor de KU800 die alleen voor behouden is aan Vodafone klanten en zal de eerste Vodafone Live! UMTS telefoon worden vanuit LG. De LG KG810 is momenteel al op de markt verkrijgbaar.

Om duidelijk aan te geven wat de nieuwe modellen in zich hebben, hebben we van ieder model hieronder een korte preview gegeven. Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de toestellen kunnen terecht op de toestelpagina's van de betreffende modellen en kunnen zich daar opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten. (Van de KE800, KG800 Red Edition en KU800 zijn nog geen toestelpagina's beschikbaar. Zodra de informatie van LG binnen is zullen deze aangemaakt worden en kan men de specificaties en gemaakte foto's bekijken.)

LG KE800

Bekend vanuit Korea en daar al als opvolger van de KG800 verkrijgbaar onder de merknaam Cyon. De nieuwe KE800 ook wel Chocolate II genoemd zal bij ons eind Oktober de markt bereiken. Het nieuwe toestel mag als opvolger van de KG800 gekwalificeerd worden, maar is eerder een uitbreiding binnen de reeks met Chocolate phones.

Het toestel zal wat duurder geprijsd gaan worden dan de KG800 en LG mikt met het toestel meer op de exclusievere klant. Anders gezegd men wil roeren in de pap die Samsung heet. De KG800 is namelijk gepositioneerd ten opzichte van de E900 en de nieuwe KE800 zal een aanval doen op de duurdere modellen binnen onder andere de Samsung range. Denk hierbij aan de huidige D900.

Heeft LG enige kans van slagen? Wel degelijk. De nieuwe KE800 is schoonheid van een toestel die in de varianten zilver en goud de markt zal bereiken. De zilveren versie zal als eerste volgen de komende weken.

Aanboord van het toestel vindt men de standaard KG800 specificaties inclusief een 2.0 Mpixel camera, geheugenkaartslot voor MicroSD geheugenkaarten, flight mode, flitser en natuurlijk de speciale touchpanel toetsen. Deze drukt men niet fysiek in, maar men raakt ze aan.

LG KE820

We horen iedereen al denken. Jeetje wat lijkt de nieuwe KE820 veel op de nieuwe Samsung P310. Iedereen die dat denkt heeft gelijk. De KE820 lijkt verdacht veel op de nieuwe Samsung telg. Zoveel zelfs dat de specificaties gelijkwaardig aan elkaar zijn. De P310 en KE820 bieden beide een 2.0 Mpixel camera, zwart menu, MicroSD geheugenkaartslot, speciale lederen cover en een 262.000 kleuren TFT scherm.

De verschillen zitten hem in het uiterlijk waarover iedereen zelf zal moeten oordelen, de bediening van het toetsenbord dat bij LG beter lijkt te zijn, de aanwezigheid van touchpanel toetsen op de E900 en vooral de prijs. De LG KE820 wordt namelijk goedkoper dan de Samsung.

Het zal een hete strijd gaan worden tussen beide en NieuweMobiel.NL zal daarin proberen duidelijkheid te scheppen met een vergelijkingsreview tussen beide. We zullen aan de hand van beide bepalen welk model de beste keuze is voor de consument. We kijken er nu al naar uit.

(De getoonde KE820 wijkt af van het uiteindelijke model. De zilveren rand rond het toestel zal op het uiteindelijke model niet meer aanwezig zijn.)

LG KG800 Pink Edition & Red Edition

Vond je de kleur van de zwarte KG800 niks? Wellicht is de roze of de rode iets voor je! LG brengt naast de witte en zwarte versie de komende weken een roze en wijn rode versie van de KG800 op de markt.

De roze versie zal alleen verkrijgbaar zijn bij The Phone House. Men heeft het alleenrecht op het product. De nieuwe wijn rode versie is een lust voor het oog. De speciale rode metallic kleur geeft de KG800 iets heel speciaals. De kleur is uniek, nog nooit getoond op de huidige markt en zal op voorhand een hit zijn. De Red Edition is alleen verkrijgbaar voor toekomstige of huidige KPN klanten.

De specificaties van de huidige modellen zijn aan elkaar gelijk. Het uitgebreide pakket waarin de modellen geleverd zullen gaan worden en de meegeleverde accessoires zijn aangepast aan de kleur van het toestel.

LG KG810

De nieuwe KG810 is sinds deze week verkrijgbaar op de Nederlandse markt. De eerste echte Chocolate clamshell vanuit LG is op Dealershow door onze handen gegaan. Het toestel zal geplaatst gaan worden in dat gedeelte van de markt waarin momenteel alleen de Motorola V3i vist. Andere opponenten zijn er simpelweg niet.

De KG810 bevat een 1.3 Mpixel camera, Bluetooth stereo audio ondersteuning, touchpanel MP3 speler toetsen op de voorkant van het toestel en een stijlvol zwart design.

LG KU800

De laatste telg die hier besproken wordt is de nieuwe KU800; het allereerste UMTS toestel van het merk op de Nederlandse markt. Het toestel zal samen met Vodafone Live! UMTS op de markt gebracht gaan worden de komende weken.

De KU800 is gebaseerd op de KG800, maar is iets dikker en vooral minder breed. Het toestel heeft op de voorkant een videogesprek camera gekregen en aanboord UMTS. Deze functie biedt de mogelijkheid om diverse content zoals video's, afbeeldingen en beltonen te downloaden vanaf de Vodafone Live! portal.

Verder is het toestel uitgerust met een MicroSD geheugenkaartslot, 2.0 Mpixel camera, flight mode, flitser en natuurlijk de speciale touchpanel toetsen. Deze drukt men niet fysiek in, maar men raakt ze aan.

Overig LG nieuws

Als laatste valt er nog vanuit LG te melden dat de nieuwe LG KG338 en de KE600 de Nederlandse markt niet zullen bereiken. De toestellen die NieuweMobiel.NL mocht aanschouwen tijdens de LG Dealershow passen niet binnen de huidige positinering van het merk binnen de markt; verklaarde Dirk-Jan van Heteren van LG Mobile. Ook wij zullen er geen traan om laten.

Tevens wist Dirk Jan van Heteren ons te melden dat er begin volgend jaar een Windows Mobile smartphone gaat komen vanuit LG. Het toestel is gebouwd in een candybar/monoblock formfactor en draait op Windows Mobile 5.0 smartphone editie. Het complete toestel zal bedient worden door middel van touchpanel toetsenbord. Ook het numerieke deel van het toestenbord zal in touchpanel toetsen worden uitgevoerd.

Deze eerste stap van LG richting de smartphone markt was lang verwacht en zal nu waarheid worden. Het idee achter het toestel en de manier waarop men het zal gaan uitwerken zal een unicum zijn binnen de huidige markt van smartphones. We kunnen nu al niet meer wachten. Rond 3GSM in Februari hopen wij meer informatie over de nieuwe LG telg te kunnen melden.

Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de toestellen kunnen terecht op de toestelpagina's van de betreffende modellen en kunnen zich daar opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten. (Van de KE800, KG800 Red Edition en KU800 zijn nog geen toestelpagina's beschikbaar. Zodra de informatie van LG binnen is zullen deze aangemaakt worden en kan men de specificaties en gemaakte foto's bekijken.)

Verwijderd

Die KE800 ziet er echt super uit, nog even een paar weekjes wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik vind die KE minder mooi, met name omdat er heel groot in zilver Chocolate op staat.. jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:02:
[...]

ik kan je daarbij een eindje op weg helpen;) je kunt ze downloaden op internet en vervolgens op je telefoon zetten(is mij helaas niet gelukt, 2 paginas terug staat een uitgebreide vraag van mij..;) )

op deze site staat een engelse handleiding hoe je de spellen download en ze op je telefoon zet:

Het is mij inderdaad gelukt. Je kunt gratis spellen op je phone zetten als je de stappen volgt bij bovenstaande link... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Martinique schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:32:
[...]

Het is mij inderdaad gelukt. Je kunt gratis spellen op je phone zetten als je de stappen volgt bij bovenstaande link... :9
Nu alleen nog de juiste spelletjes vinden...
Ik had er een paar...dacht ik...alleen op K800i resolutie ;(

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Mijn LG KG800 is nu al kapot. Het scherm blijft helemaal wit! Na 3 maanden al en ik ben echt super voorzichtig met da ding. Gelukkig heb ik garantie, mja kan hem natuurlijk wel gaan opsturen.

Verder bevalt de foon mij best goed, alleen jammer dat ie t woordenboek af en toe weer helemaal leegmaakt. Alleen een telefoon die na 3 maanden al kapot gaat bij zeer voorzichtig gebruik die moet ik niet meer.

Denk dat ik nu toch maar de Sony Ericsson K800 ga kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Kan iemand mij verder helpen met de mail instellingen voor Vodafone Mail via toestelmenu die moeten worden ingevoerd in de LG KG800?

Ik ben tot zover gekomen in de instellingen in het toestelmenu via Berichten > Instellingen > E-Mail > Account > Selecteren Account Bewerken:

Titel: Vodafone Live!

Gebruikers-ID: XXXXXX (Gebruikersnaam Vodafone)

Wachtwoord: XXXX (wachtwoord Vodafone mail)

Emailadres: ....@vodafone.nl

Uitgaande Server: authsmtp.vodafone.nl

Inkomende Server: pop3.vodafone.nl

Berichten op server laten staan: ja

Handtekening toevoegen: nee

Toegangspunt: Access point1 (hier gaat het fout denk ik)

SMTP poortnummer: 25

POP3 poortnummer: 110

ID uitgaande server: XXXX (gebruikersnaam, dus zonder @vodafone.nl)

Wachtwoord uitgaande server: XXXX (wachtwoord Vodafone mail)

Zelf denk ik dat het fout gaat bij het kiezen van een access point.

Deze accesspoint (toegangspunt) kun je ook bewerken in de email instellingen. Ik heb het volgende geprobeerd om hier in te voeren:

Titel: Access point

APN: web.vodafone.nl of live.vodafone.com

Gebruikers-ID: vodafone

Wachtwoord: vodafone

DNS-adres: werkelijk geen idee

Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:45

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

awwexl schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:39:
Kan iemand mij verder helpen met de mail instellingen voor Vodafone Mail via toestelmenu die moeten worden ingevoerd in de LG KG800?

Ik ben tot zover gekomen in de instellingen in het toestelmenu via Berichten > Instellingen > E-Mail > Account > Selecteren Account Bewerken:

Toegangspunt: Access point1 (hier gaat het fout denk ik)

Zelf denk ik dat het fout gaat bij het kiezen van een access point.

Deze accesspoint (toegangspunt) kun je ook bewerken in de email instellingen. Ik heb het volgende geprobeerd om hier in te voeren:

Titel: Access point
Oke, geef je AP een andere naam (zeg: Vodafone) en selecteer deze ook in je mailinstellingen (maakt het duidelijker)
Het AP moet zijn: live.vodafone.com , id/pw vodafone

Probeer ook eens of het mogelijk is om te wappen met deze AP settings

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
ik heb Vodafone maar ff gebelt. Hebben me de instellingen gemailt en daar door heen geloodst. Werkt nu prima! Ik heb de LG KG800 trouwens net 1 dag in bezit. Heb hem voor 175 Euro tweedehands op de kop kunnen tikken. Hij bevalt me tot nu toe prima. Ik zal over enkele weken een duidelijk oordeel kunnen geven maar tot nu toe ben ik nog gene minpunten tegen gekomen. Ja 1: niet te syncen met iSync via Mac. Dan maar via de usb connectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:30
Heb dit telefoontje zonet gewonnen op schoolfeest :D
Toegangskaartje: €3
Drinken etc..:€2

Telefoon twv: 400 euro

* ThinkPad is blij 8)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:02:
[...]

Ik heb dat ook geprobeerd, via Bluetooth krijg ik: Timeout en via de USB kabel: Port in use o.i.d

Bij Bluetooth heb ik ingaande en uitgaande poort geprobeert, hij zei (de telefoon) bij 1 van de 2 poorten wel: Verbinding gemaakt en direct daarna, verbinding verbroken.

Iemand die me hiermee kan helpen?

:)

[ Voor 73% gewijzigd door ThinkPad op 11-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
KICK

[ Voor 99% gewijzigd door ThinkPad op 11-10-2006 16:37 . Reden: kick! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:51:
Ik heb dat ook geprobeerd, via Bluetooth krijg ik: Timeout en via de USB kabel: Port in use o.i.d

Bij Bluetooth heb ik ingaande en uitgaande poort geprobeert, hij zei (de telefoon) bij 1 van de 2 poorten wel: Verbinding gemaakt en direct daarna, verbinding verbroken.

Iemand die me hiermee kan helpen?

:)
probeer eens instellingen>connectiviteit>modem> en dan activeren.. dan gewoon opnieuw proberen als je timeout krijgt, dan moet het volgens mij lukken..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Het is al gelukt, Ik heb de USB Modem driver geinstalleerd en kan nu via USB synchroniseren. Bedankt voor je hulp :)

[ Voor 82% gewijzigd door ThinkPad op 11-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag gedaan ;)

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij even stap voor stap uitleggen hoe ik java games van mijn pc op mijn mobiel gooi?

Het gaat om de LG KG800 natuurlijk :)

alvast bedankt...

groetjes LG LOVER

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:38:
Kan iemand mij even stap voor stap uitleggen hoe ik java games van mijn pc op mijn mobiel gooi?

Het gaat om de LG KG800 natuurlijk :)

alvast bedankt...

groetjes LG LOVER

kijk eens aan alles stap voor stap ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan de mensen hier die er in geslaagd zijn de spellen op je telefoon te zetten: voor sommige spellen heb je je softkeys nodig(ik noem maar wat, het spel worms ofzo), alleen reageren bij mij de softkeys dan niet.. |:( weet iemand een manier om die te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Waar ik van de week achter kwam is dat je geen MMS met video kunt ontvangen.....nouja..wel ontvangen maar het filmpje kun je dan niet bekijken.
Foto met geluid gaat wel goed.

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ik heb sinds een paar weken de KG LG800, en deze bevalt goed.

Sinds eind vorige week doet mijn touchpad verlichting het niet meer :'(

Ik heb al in de instellingen gekeken en op internet gekeken, maar kan nergens iets vinden om dit weer aan te zetten..
Is die verlichting nu stuk of zie ik wat over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:18:
Waar ik van de week achter kwam is dat je geen MMS met video kunt ontvangen.....nouja..wel ontvangen maar het filmpje kun je dan niet bekijken.
Foto met geluid gaat wel goed.

Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb nu gevonden dat video MMS NIET wordt ondersteunt...toch best een grote misser, maargoed kan er mee leve.
ajt schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:50:
Ik heb sinds een paar weken de KG LG800, en deze bevalt goed.

Sinds eind vorige week doet mijn touchpad verlichting het niet meer :'(

Ik heb al in de instellingen gekeken en op internet gekeken, maar kan nergens iets vinden om dit weer aan te zetten..
Is die verlichting nu stuk of zie ik wat over t hoofd?
Ik denk dat je het beste garantie kunt gaan claimen (als je dat nog hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
wtf

mijn kg800 die ik nu al een tijdje hebt, begeeft 't ineens, zo lijkt 't :S

ik dacht eerst batterij leeg.. maar nu wil ie als ie aan de oplader hangt ook niet meer aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Zijn er trouwens nog handige tips/tweaks, verborgen features voor de KG800 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31

WheeleE

Dinges

Qua design en functionaliteit wil ik dit apparaatje eigenlijk best graag hebben.
Echter, door de diverse posts hier twijfel ik toch nog een beetje. De defecten aan o.a. het scherm die worden genoemd, plus de gebrekkige Bluetooth-headset-functionaliteit zijn voor mijn vooralsnog de punten die mij tegenhouden er een te kopen.

Focus ik mij nu teveel op de (paar) mensen die er slechte ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
ik heb "heel het internet" afgezocht en ben nog 1 iemand tegen gekomen met 'tzelfde probleem, die stuurde zijn gsm op en kwam zonder problemen weer terug, netjes gemaakt dus.. zo hoop ik nu de mijne ook terug te krijgen

ken ook mensen die geen problemen hebben met deze gsm.. of dat ooit komt.. wie weet

ik vind 't ieg een leuk prettig en strak ding en ben nog steeds blij dat ik em heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
Ik heb geen problemen met een bluetooth headset tot nu toe. Goedkoop merkloos ding.
Verder vind ik de functionaliteit zeker onderdoen aan de samsung, maar het design gaf bij mij de doorslag.
Syncen met de PC is een ramp vergeleken met Nokia, is ook alleen mogelijk via de kabel, niet via bluetooth. Ook de accuduur valt mij erg tegen.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heeft iemand ook een idee wat voor Bluetooth PC control software je kunt gebruiken op de KG800 ?

Ik heb PuppetMaster al geprobeerd, maar die gaf op de telefoon errors bij het opstarten, de error was iets van: "Undefined class" (iets met Java).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE

WheeleE

Dinges

DikkieDik schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:32:
Ik heb geen problemen met een bluetooth headset tot nu toe. Goedkoop merkloos ding.
Verder vind ik de functionaliteit zeker onderdoen aan de samsung, maar het design gaf bij mij de doorslag.
Syncen met de PC is een ramp vergeleken met Nokia, is ook alleen mogelijk via de kabel, niet via bluetooth. Ook de accuduur valt mij erg tegen.
Valt de accuduur tegen omdat ie gewoon kort is, of omdat ie korter is dan verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
WheeleE schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:50:
[...]

Valt de accuduur tegen omdat ie gewoon kort is, of omdat ie korter is dan verwacht?
Kort in vergelijking met mijn nokia 6230.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
Ik maak eigenlijk altijd gebruik van het T9 woordenboek. Ook met mijn eigen toegevoegde woorden.

Na verloop van tijd blijken ineens die zelf toegevoegde woorden verdwenen en kan ik ze weer opnieuw toevoegen.
Is dit een bug in de kg800, of is dit gewoon zo ingesteld door LG? Vind het wel irritant iig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het woordenboek is gewoon erg irritant. Het meest slechte aan het toestel is nog wel de bluetooth. Zowel met mijn blue&me carkit als garmin nuvi 660 kan hij niet praten. Hij wordt wel herkent maar ontkoppelt zichzelf weer na 10 seconden. Heb nu contact met LG en hopelijk krijg ik binnenkort een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben sinds 2 weken ook een trotse gebruiker van de KG800.
Hiervoor heb ik een tweetal QTek's gehad en ik was klaar met het geneuzel van Windows op je mobiel, ik wilde weer een "gewone" mobiel. Tot nu toe bevalt de Chocolate erg goed. Mooi design en dergelijke.

Alleen ik wilde wat Java games installeren, alles goed en wel, heb de instructies zoals op deze forum gevolgd, heb allerlei Java games geinstalleerd gekregen..

Maar.. Geen enkele doet het! (Behalve de bij de telefoon geleverde Sodoku game)

Allemaal geven ze een foutmelding met "java.lang.NoClassDefFound Error" :(

Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem hier is, de icoontjes van de games worden gewoon geladen e.d.

Waar moet ik opletten zodat ik weet dat de game wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
El_Quedro schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:29:
Allemaal geven ze een foutmelding met "java.lang.NoClassDefFound Error" :(
Ik had laatst een spelletje wat het wel deed, bomberman. Waar haal jij de spelletjes weg? Want als je naar www.getjar.com gaat en dan zegt dat je een 176x220 scherm hebt en LG als merk doet, dan krijg je spelletjes die het wel doen. En die error krijg ik ook als ik PuppetMaster (bluetooth PC control software) installeer, iemand daar al wat op gevonden?

• aegis
  • Laatst online: 12-09 15:36
oei nog 4 daagjes dan krijg ik mijn kg800 ook. kan echt niet meer wachten.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb nog nergens een firmware update gezien voor de KG800. Iemand een idee of die er al is of komt?

Mijn versie: KG800P64-EUR-v10h-XXX-XX MAY 12 2006

Versienummer is te controleren vanaf het systeem-menu:
Toets: 2945#*# -> optie 7.

(let op! optie 6 is een factory-reset, dus kijk uit wat je selekteert)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Laatst online: 12-09 15:36
ik heb vandaag mijn kg800 binnen gekregen, netjes afgeleverd op mijn werk door een koerier.
maar ik ben nu thuis en probeer hem op mijn pc aan tesluiten ik hem wel benaderen als USB HD maar als ik LG PC Sync gebruik dan zegt

No response from mobile.
pleas check connection or baudrate.

en.

Failed to read mobile.

ik heb zo als hier in het topic gezegt word eerst bij connectivity en dan modem aan zetten.
weet iemand hier raad me?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bij Vodafone is er nu, naast de 'gewone' KG800 ook een KU800 !

Dit is de UMTS-versie van de Chocolate.

Hier zit een 2 megapixel camera in, en een extra camera aan de voorzijde, welke dus ook Beeldbellen mogelijk maakt.

Zo heel veel duurder is ie ook niet. 10 a 20 euro icm een willekeurig abonnement.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
Chrasher schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:06:
Heb nog nergens een firmware update gezien voor de KG800. Iemand een idee of die er al is of komt?

Mijn versie: KG800P64-EUR-v10h-XXX-XX MAY 12 2006

Versienummer is te controleren vanaf het systeem-menu:
Toets: 2945#*# -> optie 7.

(let op! optie 6 is een factory-reset, dus kijk uit wat je selekteert)
Mijn versie:
KG800P64FL-31-V10b-XXX-XX JUN 23 2006, ik wacht ook op een update eigenlijk.. hoop dat er dan vele bugs verholpen zijn :(

Tot nu toe nog geeneen gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
halo schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:18:
No response from mobile.
pleas check connection or baudrate.

weet iemand hier raad me?
Heb je alle drivers geinstalleerd, dus ook voor Modem? want je moet alles van de software installeren, anders werkt het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WheeleE

WheeleE

Dinges

Na een tijdje twijfelen heb ik nu sinds een paar dagen toch ook de zwarte KG800. Het is erg wennen aan de bediening na 4 Nokia's versleten te hebben. Als ik heel eerlijk ben, ben ik door het design overstag gegaan, maar het ding bevalt me wel goed.

De connector voor de synckabel/adapter/headset vind ik alleen wel erg onhandig. Je moet elke keer friemelen met een klepje en een stekkertje. Verder vind ik het aantal profielen wat mager. Ik zou 1 of 2 profielen zelf willen customisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb ook de 12 mei versie....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• aaajeetee
WheeleE schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:01:
Na een tijdje twijfelen heb ik nu sinds een paar dagen toch ook de zwarte KG800. Het is erg wennen aan de bediening na 4 Nokia's versleten te hebben. Als ik heel eerlijk ben, ben ik door het design overstag gegaan, maar het ding bevalt me wel goed.

De connector voor de synckabel/adapter/headset vind ik alleen wel erg onhandig. Je moet elke keer friemelen met een klepje en een stekkertje. Verder vind ik het aantal profielen wat mager. Ik zou 1 of 2 profielen zelf willen customisen.
Ik ben eigenlijk ook meer voor het design gegaan, maar als ik tóen wist wat ik nu weet.. dan had ik m uberhaupt niet gekozen.. maarja:)

Hopelijk komt er nog een update ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

De wekker bij mijn KG800 gaat niet af als ik de telefoon uitzet.

Weet iemand hoe ik dit in kan stellen???

Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste