Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik was net aan het kijken op nieuwemobiel.nl en ik zag deze telefoon, ik heb zo'n gevoel dat dit mijn nieuwe telefoon gaat worden. Hij ziet er heel mooi uit!

Info:

Almere, 9 mei 2006 - Wit de mode(kleur) van deze zomer? Zwarte accenten en een slank postuur: dat is de mode als het aan LG ligt. Een telefoon met 'Touch Sensitive Keypad', superstrak, zwart design en ultra slank formaat. LG Electronics introduceert met de KG800 een revolutionaire, nieuwe 'must have'-GSM die deze zomer de trend gaat zetten.

De slanke en visueel aantrekkelijke LG KG800 telefoon blijft volledig zwart, totdat de telefoon wordt geactiveerd. Het Touch Sensitive Keypad - een wereldprimeur voor mobiele telefoons - wordt dan samen met het hoogwaardige TFT kleurendisplay zichtbaar. Felrode pictogrammen brengen het keypad tot leven.

De KG800, ook wel 'Chocolate Phone' genoemd, is de eerste GSM in een nieuwe lijn van mobiele designtelefoons die LG zal introduceren, bedoeld voor gebruikers die stijl evenzeer waarderen als technologie. LG Electronics biedt hiermee een volledig op zichzelf staande lijn van mobiele premiumproducten in een bijzonder design.

Naast oogstrelend design beschikt de telefoon over een hoge kwaliteit MP3/AAC muziekspeler met een intern geheugen van 128 MB, een 1.3 megapixel camera en videocamera. Met USB Mass Storage kan de telefoon gemakkelijk gebruikt worden als USB stick en is het, door middel van de meegeleverde datakabel, aan te sluiten op iedere PC. De batterijcapaciteit is toereikend voor 200 uur stand-by en een gesprekduur van 3 uur en 20 minuten.

Het design van de LG KG800 heeft al twee Europese prijzen opgeleverd: de iF Design Award en de reddot Design Award voor styling en gebruikersinterface. (schaamteloos overgenomen van nieuwemobiel)

foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/mei_2006/kg800_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/mei_2006/kg800_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/mei_2006/kg800_03.jpg

Specificatie's(nieuwemobiel.nl):

Afmetingen : 95 x 48 x 15 mm
Gewicht : 83 gram
Inhoud : 68.4 cc
Standbytijd : 200 uur
Beltijd : 200 minuten
Tri band
Kleuren beeldscherm 262.144 kleuren
Resolutie: 176 x 220 pixels

Camera:
Flitser
Kwaliteitsopties
MultiShot
Nachtmodus
Portret modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 960), (640 x 480), (320 x 240)
Resoluties: (camera) (2) (176 x 220), (72 x 72)
Resoluties: (video) (176 x 144), (128 x 96)
Soort: 1.3 Mpixel camera

Geintegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Thema's
Wallpapers
Geheugen: 128 MB
64-toons polyfone beltonen
Downloadbare beltonen
MP3 beltonen
Stereo luidspreker
Voice memo

Messaging:
E-mail POP3
SMTP
Via SMS
EMS
Java ondersteuning
MMS
Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)

Connectivity:
Bluetooth
GPRS
Internet browser
Modem
Synchronisatie PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
WAP 2.0
WAP browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee. Ik zag alleen al op een van de persfoto's dat het zwarte scherm nogal vlekt.
Bovendien vind ik het jammer van het kleurverschil op het nummerieke toetsenbord.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
ja dat verschil in kleur op het toetsenbord is niet echt mooi. Het valt me nu op. Maar voor de rest vind ik het een mooie foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Oeh, vind dit echt een prachtige telefoon, jammer dat ik zelf niet aan een nieuwe toe ben, anders was dit hem zeker geworden!
Echt prachtig.
en ja vlekker, dat is het nadeel van dit design.

Vind zelf overigens het numerieke gedeelte wel speels. maar toch niet Te!
ja ik vind um mooi!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Weet iemand toevallig ook wanneer hij in de winkel verkrijgbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Heb er vandaag eentje in Utrecht in de winkel gezien. Ik geloof bij the Phonehouse, maar weet het niet meer zeker.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
En hoe ziet ie er uit in "reallife"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Vrij blits, maar ik heb hem niet in m'n handen gehad. Hij lag in de vitrine.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hij is nu gewoon in veel winkels echt te koop. Heeeeel mooi toestel hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 23:57

Matjan

:D

deuxani schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:54:
Hij is nu gewoon in veel winkels echt te koop. Heeeeel mooi toestel hoor!!
Gister hebben we de LG binnengekregen...
Het pakket is gelukkig helemaal compleet, vooral de datakabel ontbreekt gelukkig niet!!!!

In principe een leuk ding, het enige minpuntje is, dat je vingerafdrukken erop blijven hangen!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wie is "we" en wat kost zo'n ding in een reguliere winkel?

[ Voor 8% gewijzigd door Limbeckx op 12-05-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb em vandaag zien staan in de t for telecom. Ziet er heel goed uit. Nog even 2 weken wachten en dan kan ik em kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:12
Heel apart dat deze telefoon vrijwel geen aandacht krijgt. Ik heb de afgelopen maanden (naast nog wat andere telefoons) behoorlijk lopen twijfelen tussen de D520, D720, D800 of de SLVR. In real life zien ze er allemaal toch niet zo super uit. De SLVR bv lijkt erg groot door z'n hoogte en lengte en heeft te weinige functionaliteit. D520 was 'm bijna geworden, maar deze LG is veel mooier. Bovendien loopt binnenkort iedereen met een D520, gezien die foon gigantisch gehyped wordt.

Dus, zwaar onder de indruk (en omdat op hun site nog niks over de LG te vinden was) ben ik de Orange shop binnengewandeld en gevraagd wanneer de KG800 op voorraad kwam. Blijkt dat ze 'm net hebben gekregen, maar dat ze nog geen dummy's in de winkel hadden liggen. Meteen maar gekocht dus :), ik had daarvoor nog het idee dat de Samsung E900 die over een paar maanden uitkomt wellicht nog mooier is, maar dat lijkt onmogelijk na de LG gezien te hebben.

Van de KG800 kan ik bijna zeggen dat de foto's 'm geen eer aandoen. Sterker nog; ik vind 'm mooier dan mijn zwarte iPod Nano :X

LG heeft trouwens absurd veel aandacht aandacht aan de verpakking geschonken :D In de klep van de zwarte box zitten magneetjes die 'm netjes dichthouden 8)

Touchkeys werken lekker, geen problemen mee. De twee verschillende tinten van het keypad zijn subtiel gedaan, ziet er heel mooi uit.

Ik had nog een beetje de angst dat de telefoonsoftware niet goed zou zijn omdat LG natuurlijk niet de de facto voor GSM's is: dit is gelukkig niet het geval. Software is gewoon goed, nog geen problemen tegengekomen.

LG KG800: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Overigens.... de dummy van dit toestel is echt de mooiste dummy die ik ooit in mn handen heb gehad hahaa. De toetsverlichting gaat zelfs aan als je em openschuift. LG heeft echt aandacht geschonken aan dit toestel. Ik hoop trouwens dat de overige kleuren ook in Nederland uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://mobile.yesky.com/imagelist/06/04/6hakus8jd310.jpg

Overigens... de naam Chocolate voor dit toestel is afkomstig vanwege het feit dat de originele toestellen in Korea een geurtje hadden meegekregen. De zwarte rook naar.......... chocolade dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik vind het design van het toestel echt prachtig, en het sluit precies aan bij datgene waar ik naar op zoek was in mijn nieuwe telefoon, een trendy design telefoon, die niet al te overhyped is ( ;) ). Ik had voorheen de W800, maar dan zie je na een tijdje iedereen ermee lopen, toch niet zo super. Ik ga denk ik straks de KG800 halen bij de debitel shop (tip) http://www.debitel.nl/int...ntext=yrolaEsHoSbRbJAmFrF .

Nu samen met een 1 jarig kpn debitel abonnement van 20 euro pm!!! Dat is te goedkoop om niet te nemen. Het alternatief is een W810 voor dezelfde prijs, maar die is lang niet zo mooi.

Ik lees net btw dat de telefoon geen handsfree functie heeft :/ . Dat is echt een flink minpunt.

[ Voor 8% gewijzigd door B-Bandit op 14-05-2006 15:49 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Oordopjes zitten er vast wel blij. Maar goede software, wat is goede software? Want ik ken het software van samsung en dat is toch best slecht.

Er zullen langzamerhand wel een aantal reviews gaan komen. Dus dan kunnen we daadwerkelijk gaan vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel SMSjes kunnen er worden opgeslagen?

Jammer trouwens dat er niet aan een geheugenslot is gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik heb hem gehaald vandaag en hij is echt super :) . Ziet er goed uit en is lekker makkelijk in de besturing.

Minpuntjes die ik tot nu toe heb gevonden:
trilfunctie werkt niet zo goed. Je voelt hem slecht en hij is redelijk luidruchtig.
En inderdaad geen handsfree functie...erg jammer, maar goed.

En dat was het, voor de rest heb ik nog niks kunnen ontdekken :P

En er is ruimte voor 150 smsjes ;) genoeg lijkt mij

Ok, groot minpuntje:
Hij geeft de simnummers en de toestelnummers samen weer. En dat vind ik erg onhandig. Ik heb altijd de nummers op het toestel staan maar ook op de simkaart, en bij deze telefoon heeft dat als gevolg dat je beiden ziet. Bij mij W800 zag je alleen de toestelnummers en stonden de simnummers apart. Maar goed, dat wordt ff wat uitvinden dan maar...

En een aantal grote pluspunten:
Geen camerageluid in stille modus :)
En je kan het operatorlogo gewoon uitschakelen voor de verandering })

[ Voor 40% gewijzigd door B-Bandit op 15-05-2006 16:56 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Erg mooi dingetje, vandaag bij de MM bekeken en ziet er heerlijk uit.. denk dat ik em morgen ga halen met 2 jarig orange abbo (22,50 pm) ofzo aangezien orange een aanbieding heeft

[ Voor 13% gewijzigd door RedruM op 15-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met simlockvrij maken van deze gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Dat mag je hier niet vragen d8 ik. Maar waar is ie met simlock te krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
heb em van het weekend ook besteld.. dus nog eventjes wachten en dan ben ik ook trotse eigenaar van de kg800.... (alhoewel ik hem nog niet irl heb gezien, vetrouw ik erop dat dit gewoon een pracht toestel is.. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik had er een tijdje terug al wat over gelezen in een telecom vakblad. (mijn zwager is de redacteur daar, vandaar) Het is zeker een mooie telefoon! LG wil zichzelf op de nederlandse markt gaan verstevigen. Ze zijn van plan iedere maand een nieuw design toestel op de markt te brengen. Ik hoop dat ze het gaan redden. Want als ze dit pad blijven volgen, is dat zeer zeker interessant. De hele drive achter LG uit zich op vrij positieve manieren door bijv. geregeld de winkels te gaan bezoeken. (kan een winkel dit trouwens beamen??)
helaas werd er niet veel verteld over het toestel zelf. :(

Weet er iemand in hoeverre het toestel te synchroniseren valt met outlook? Kun je bjiv. je sms-jes daar veilig stellen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Het toestel heeft niet echt veel synch mogelijkheden met de computer. Je kan je telefoonboek exporteren, en je kan met outlook je agenda bijwerken, maar veel meer...nee. Je kan niet je smsjes exporteren.

Ik was toevallig gister nog ff in het doosje aan het snuffelen, en ik ontdekte een schoonmaakding waarvan ik in eerste instantie dacht dat het een wriststrap was. Blijkt nu dat ze een klein stoffen schoonmaakding hebben gemaakt, en op de achterkant het LG logo hebben gezet. En dat kan je dan aan je telefoon bevestigen om hem schoon te maken! LG heeft vooruit gedacht, want het toestel vlekt vrij snel...Niettemin gebruik ik dat ding niet omdat het maar wat bungelt, maar tis een leuke accessoire.

Overigens vond ik op internet een ander model van de Black label series.
http://www.slashphone.com/89/4294.html
Hoewel de gouden versie ietwat overdreven is, ziet de zilveren versie er echt goed uit. Aan de specs te zien komt hij binnenkort uit, want ze zijn exact hetzelfde als die van de KG800 in Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen dat de synchronisatie zo moeizaam gaat :( maar bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn toestel ik heb hem nu ook sinds een paar dagen. Ik heb wel een probleem. Elke keer als ik hem oplaad schakelt hij zich vanzelf uit (hij laadt dan wel op), en krijg hem pas weer aan als ik de oplader eruit haal. Maar dan moet ik wel weer de datum en de tijd overnieuw instellen. Niet handig dus.

Wee tiemand hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:09:
Overigens.... de dummy van dit toestel is echt de mooiste dummy die ik ooit in mn handen heb gehad hahaa. De toetsverlichting gaat zelfs aan als je em openschuift. LG heeft echt aandacht geschonken aan dit toestel. Ik hoop trouwens dat de overige kleuren ook in Nederland uitkomen.

[afbeelding]

Overigens... de naam Chocolate voor dit toestel is afkomstig vanwege het feit dat de originele toestellen in Korea een geurtje hadden meegekregen. De zwarte rook naar.......... chocolade dus.
Zijn deze al wel uitgegeven in Korea? Iemand ervaring met kopen en verschippen naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat de Europe versie ook maar 128mb ingebouwd had. Ik had namelijk begrepen dat de Koreaanse versie over 512mb beschikte?

In het echt ziet ie er overigens supergoed uit, de foto's doen hem inderdaad weinig eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Heb een maand geleden met het toestel gespeeld vond het zeker een aardig design. Alleen de touch knoppen waren toch wel echt wennen voor mij hoor.
Er is mij toen verteld door LG, toen ik naar het geheugen vroeg, dat er een opvolger zou komen met extern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:42:
[...]

Zijn deze al wel uitgegeven in Korea? Iemand ervaring met kopen en verschippen naar Nederland?
Ze zijn wel al uitgegeven in Korea, maar ik meen me te herinneren dat ze daar geen GSM gebruiken. Dus je kan hem wel laten toesturen, maar of je hem kunt gebruiken in NL, dat zou nog wel eens lastig kunnen worden.
Sur_G schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:00:
Heb een maand geleden met het toestel gespeeld vond het zeker een aardig design. Alleen de touch knoppen waren toch wel echt wennen voor mij hoor.
Er is mij toen verteld door LG, toen ik naar het geheugen vroeg, dat er een opvolger zou komen met extern geheugen.
Klopt, deze zijn ook al beschikbaar in Korea. De vraag is alleen wanneer deze geintroduceert gaan worden in NL. Er zijn ook clamshell varianten van, en modellen met een betere camera. Het duurt denk ik alleen even voordat alles in Nederland verkrijgbaar is.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Heeft iemand enig idee hoe die dingen moeten heten. Wordt dat de KG820 zoals bij de immers voorspelbare Samsung :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu sinds vanmiddag ook enkele uren in het bezit..
Tot nu toe bevalt hij me perfect.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand last ervan dat hij na het opladen de tijd en datum reset? Als ik hem oplaad springt hij uit, krijg ik hem niet aan, en als ik hem weer aanzet is de datum en tijd gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die datum en tijd heb ik nog niet meegemaakt. Toestel nu 5 dagen in bezit en ben er echt super tevreden over. Fantastisch toestel!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm ook besteld :*)
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:04:
Niemand last ervan dat hij na het opladen de tijd en datum reset? Als ik hem oplaad springt hij uit, krijg ik hem niet aan, en als ik hem weer aanzet is de datum en tijd gereset.
Hm ik kan hem gewoon opladen en de telefoon aanlaten op standby.
Datum tijd reset ook niet.. raar..

///

Weinig animo rond dit toestel trouwens.. waar ligt dit aan?

Ben er zelf nog steeds heel tevreden mee..

Maar moet je bij het aannemen van oproepen hem persé open doen?
Ik krijg namelijk niet echt ingesteld dat ik oproepen kan aannemen terwijl hij dicht zit..
Zelf bellen kan wel dicht..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat de specs nou niet echt geweldig zijn. En daarnaast LG toch niet heel bekend is in Nederland. Mensen hebben liever een samsung lijkt het wel. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dit toestel is nou een typische underdog...in Nederland althans. Wie koopt er nou een LG telefoon als je voor minder geld de Samsung E900 kan kopen met betere specs. Ik niet in ieder geval. Als ik 1 week terug had geweten dat de E900 deze week zou uitkomen (want eigenlijk wou ik die kopen), had ik de LG nooit gekocht. Maar voor de rest vind ik het gewoon een prima toestel, erg basis, en mooi design. For the record, mooier dan de E900 :P . Maar specsgewijs...tsjah, dan ga je natuurlijk voor de E900, mooi compromis tussen mooie telefoon en leuke specs. De E900 is eigenlijk de LG telefoon gecombineerd met de functies van de D600, dus ik kan me voorstellen dat mensen hem willen.

@The Th1ng, je kan moeilijk praten met het toestel dicht, aangezien de microfoon in/onder het toetsenbord zit, en de beller je dan niet kan horen }:O .

[ Voor 36% gewijzigd door B-Bandit op 27-05-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iemand bel terwijl m'n toetsen dicht zitten ben ik anders gewoon perfect verstaanbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
heb em nu ook.. bevalt prima..

krijg het alleen niet voor elkaar om te connecten met mijn pc.. krijg de hele tijd de melding,

check com port/ baudrate (ofzo)

iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik nou een gemiste feature vind op deze telefoon is de 1.3 megapixel en dat het geheugen niet uitbreidbaar is. Gevolg de camera en de mp3 speler zijn net niks en dat voor zon belachelijk hoge prijs.

de 2 redens dat mijn zusje hem niet hoeft tenminste.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:43:
Als ik iemand bel terwijl m'n toetsen dicht zitten ben ik anders gewoon perfect verstaanbaar..
Ow, ik heb het nooit geprobeerd, maar dat zou best kunnen. Maar aannemen zonder het toestel te openen is niet mogelijk. Wat je ook instelt in het menu, elke optie vereist dat je je telefoon opent...wel jammer opzich.

@Rexcore, heb je het modem wel ingeschakeld op de telefoon? Instellingen>modem>connectiviteit>modem>aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Heb dit toestel al een paar weken, had hem speciaal laten bestellen nadat er een review in de spits uitkwam. Echt een super ding, maar 1 ding irriteert me onzettend: Je kan niet opnemen als dat ding dicht is, is gewoon niet mogelijk.

voor de rest, tsja.. super mooi design, functionaliteit is simple, geen ingewikkelde instellingen en weinig opties.

Sommige dingen zijn niet doordacht, zoals de foto's die je maakt en wilt bekijken, zie je alleen namen. Om toch in tumbnails te zien moet je via camera naar album gaan, beetje omslagtig.

het schuif systeem is niet echt betrouwbaar, na 2 weken te gebruiken gaat hij heen en weer schuiven als je hem open hebt, en de klepje voor de oplader springt spontaan open.....

beetje jammer dit allemaal, maar ah, wat wil je. tis een test model van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Kan iemand mij vertellen of:

je een foto aan een contact kan hangen (foto-call)
je een mp3 ringtone per persoon kan toewijzen
hoe de standby tijd van dit toestel is.

Je snapt het wel, ook ik twijfel tussen de LG en de samsung.
Ik heb ze beide gezien maar nog niet in de hand gehad.... kwestie van smaak misschien.
Maar sommige dingen zijn voor mij wel belangrijk zoals de dingen die ik hierboven vraag.

Als iemand mijn vragen kan beantwoorden, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:10:
Kan iemand mij vertellen of:

je een foto aan een contact kan hangen (foto-call)
Ja, maar dit moet wel een 72x72 fototje zijn. Dat moet je dus voordat je de foto maakt instellen en dat is wel een nadeel.
je een mp3 ringtone per persoon kan toewijzen
Nee alleen per belgroep, nadeel 2.

Standby kan ik je niet veel over vertellen, ik heb het toestel nog niet volledig opgeladen en loop er voortdurend mee te spelen >:)

Ik heb de Samsung in handen gehad en vond 'm een stuk minder mooi dan de LG, maar dat is idd een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sur_G schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:00:
Dat is jou zeker verteld door die nietswetende dames van de Televisiebeurs in Nieuwegein?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Kunnen mensen misschien iets testen?

Toen ik probeerde een telfort kaart erin te doen pakte die hij totaal niet, ("insert simcard") verschillende toestellen (6st.) en simkaarten (5st, verschillende series) geprobeerd, maar allen deden ze het niet in de KG800 (op een oude telfort kaart van mezelf na),
Met vodafone kaarten hadden ze totaal geen probs.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben?

*Oh en voor de rest is het een vrij mooi toestel, touchpad is ff wennen maar wel een nieuwe evolutie die hopelijk een succes wordt!
Vindt wel dat er vrij weinig standaard op het toestel zit qua plaatjes/muziek

[ Voor 22% gewijzigd door Underworld op 28-05-2006 19:21 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik ga morgen de knoop doorhakken. Het wordt de kg 800 of de 6280 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een super mooi toestel, en ben er ook ontzettend van gecharmeerd, maar we hebben in de winkel al diverse examplaren terug gehad ivm slechte geluidskwaliteit. Ik denk dat het toch ff wachten is op de 2de levering voor het interessant word om er een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
dat valt me wel wat tegen ja.. dat geluid van het ding... is echt super brak.. heel erg dof en hol.. maar voor de rest wel een super dingetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Nou, ik ben na aanraden van de verkoper toch voor de 6280 gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Geluid vind ik niet slecht hoor. Ik heb er tenminste niks op aan te merken...En de 6280 waren iets te veel klachten over...Voor de rest ook mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ECiftci schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:11:
Nou, ik ben na aanraden van de verkoper toch voor de 6280 gegaan. :)
Waarom niet voor de E900 ? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Underworld schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:00:
[...]

Waarom niet voor de E900 ? :? 8)7
zie bericht in E900 topic. De E900 heeft nogsteeds de samsung eigenaardigheden. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze mobiel toevallig gekocht op de dag dat ie uitkwam. Opzich wel goede telefoon alleen toen ik vannochtend wakker werd stond ie uit terwijl ik hem de dag ervoor opgeladen had. Nog erger is dat ie helemaal niet meer aan gaat (ook geen signaal wanneer ik hem in de oplader doe) Maar even snel terug naar de debitel shop, want heb zoiets nou nog nooit gehoord of meegemaakt.(gelukkig heb ik die verzekering van 5 Euro per maand erbij genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Batterij al eruit gehaald en opnieuw erin gezet? En voor dit soort dingen heb je die verzekering echt niet nodig hoor, valt gewoon onder garantie, als ie al kapot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja al geprobeerd, gister naar de winkel geweest, ben hem nu dus een tijdje kwijt omdat ze hem terug gaan sturen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft al iemand geprobeerd om de telefoon als modem te laten werken? Ik heb Orange world en wilde proberen om verbinding te krijgen op mijn laptop. Maar wanneer ik probeer om de computer de telefoon te laten zoeken vind hij deze niet. Ik heb de optie "Modem aan" ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld met dat programmatje wat op die cd staat?

Daarmee lukt het mij inderdaad ook niet, maar heb nog niet geprobeerd met modum aan. Maar opzich heb je dat niet echt nodig. Je kan je telefoon ook gewoon openen als verwisselbare schijf bij deze computer en dan zie je alle mappen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:59

UMD

You don't say

ECiftci schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:26:
[...]

zie bericht in E900 topic. De E900 heeft nogsteeds de samsung eigenaardigheden. :r
wat bedoel je met 'samsung' eigenaardigheden?! |:(

ik zie iedereen maar praten over samsung eigenaardigheden en k snap echt niet wat ze bedoelen. ieder merk heeft wel zijn eigenaardigheden. ik heb nu een D600 en daarvoor een w800i. ik vind ze echt vergelijkbaar. ze hebben allebei hun sterke punten en zwakke punten, maar ik vind de samsung echt niet minderwaardig!

kan iemand me nu uit leggen wat ze bedoelen met die samsung eigenaardigheden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Hij trilt eerst een paar keer en gaat dan pas geluid maken. Trillen + geluid is niet mogelijk dacht ik. Dus dan zit je met een hele harde beltoon, of je moet altijd op de trilstand hebben staan.

Ik zelf geef ook de voorkeur aan trillen + gemiddelde volume beltoon. Maar ik zou er geen telefoon om laten...Ik heb de LG puur gekocht omdat de E900 er niet was, en deze veel mooier was in mijn ogen. Niet om deze samsung eigenaardigheden. Anders zou iedereen immers alleen Nokia's kopen, die naar wat ik hoor, helemaal probleemloos werken...(hoor je van veel nokia'ers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Shailesh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:46:
Hij trilt eerst een paar keer en gaat dan pas geluid maken. Trillen + geluid is niet mogelijk dacht ik. Dus dan zit je met een hele harde beltoon, of je moet altijd op de trilstand hebben staan.

Ik zelf geef ook de voorkeur aan trillen + gemiddelde volume beltoon. Maar ik zou er geen telefoon om laten...Ik heb de LG puur gekocht omdat de E900 er niet was, en deze veel mooier was in mijn ogen. Niet om deze samsung eigenaardigheden. Anders zou iedereen immers alleen Nokia's kopen, die naar wat ik hoor, helemaal probleemloos werken...(hoor je van veel nokia'ers...)
bul-shit. ook nokia's hebben veel problemen! :(

ik heb verschillende nokias gehad en het was een nokia waarop ik het voor het eerst mocht mee maken dat een telefoon kan blijven hangen.

tot nu to enog de beste ervaringen met SE en sharphuh? sharp??? ja! sharp maakt erg goede betrouwbare telefoons.

ik moet zeggen dat k met de samsung D600 tot nu toe zeer tevreden ben en dat de LG idd erg mooi is!

maar k hou niet zo van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
UMD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:45:
[...]

bul-shit. ook nokia's hebben veel problemen! :(
Ik zeg ook niet dat Nokia's probleemloos zijn :P . Ik heb dr zelfs nog nooit een gehad, design heeft me nooit aangesproken, en de echt leuke modellen (N80) vind ik te duur en eigenlijk ook niet mooi. Alleen zweren veel nokia gebruikers bij een nokia, en dat heb je niet zoveel met andere merken.

Ik had voorheen een W800, en ik moet zeggen, de software was erg goed. Telefoon liep amper vast, en de menu'tjes werkten lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Shailesh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:15:
[...]

Ik zeg ook niet dat Nokia's probleemloos zijn :P . Ik heb dr zelfs nog nooit een gehad, design heeft me nooit aangesproken, en de echt leuke modellen (N80) vind ik te duur en eigenlijk ook niet mooi. Alleen zweren veel nokia gebruikers bij een nokia, en dat heb je niet zoveel met andere merken.

Ik had voorheen een W800, en ik moet zeggen, de software was erg goed. Telefoon liep amper vast, en de menu'tjes werkten lekker.
idd, daar heb je gelijk in. ik heb dus wel enkele nokia's gehad en k kan je zeggen dat ze zeker problemen hebben.

maar over het algemeen ben ik ook tevreden over nokia. ieder merk heeft zijn moeilijkheden. daar is niks aan te doen en t zijn zelde echt grote problemen.

de telefoons van tegenwoordig zijn over het algemeen dik in orde. dat wil trouwens niet zeggen dat ik zomaar een alcatel of sagem zou gaan kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

UMD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:50:
[...]

idd, daar heb je gelijk in. ik heb dus wel enkele nokia's gehad en k kan je zeggen dat ze zeker problemen hebben.

maar over het algemeen ben ik ook tevreden over nokia. ieder merk heeft zijn moeilijkheden. daar is niks aan te doen en t zijn zelde echt grote problemen.

de telefoons van tegenwoordig zijn over het algemeen dik in orde. dat wil trouwens niet zeggen dat ik zomaar een alcatel of sagem zou gaan kopen :Y)
Het wordt iig allemaal steeds beter, elk merk heeft zo z'n eigennaardigheden.
Bij nokia de symbian toestellen vindt ik dat het erg traag is, het menu iig, mja de N80 is al behoorlijk sneller dan z'n voorgangers, en vindt ik zelf al aardig naar perfectie toe gaan.
Samsung is irritant dat je niet tegelijkertijd trillen en geluid kan doen.
LG,...nouja lees m'n post een stukje hierboven maar :S + niet geweldig geluid zoals bij een D600 met dual speakers.
SonyEricsson, heeft weer te maken met veel vastlopers of ook weer traagheid na van loop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMD schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:21:
[...]

wat bedoel je met 'samsung' eigenaardigheden?! |:(

ik zie iedereen maar praten over samsung eigenaardigheden en k snap echt niet wat ze bedoelen. ieder merk heeft wel zijn eigenaardigheden. ik heb nu een D600 en daarvoor een w800i. ik vind ze echt vergelijkbaar. ze hebben allebei hun sterke punten en zwakke punten, maar ik vind de samsung echt niet minderwaardig!

kan iemand me nu uit leggen wat ze bedoelen met die samsung eigenaardigheden? 8)7
Onder samsung eigenaardigheden versta ik onder andere:
- Geen ringtone + trillen tegelijk
- Zelf geen SMS toon kunnen instellen
- MP3 speler niet op de achtergrond laten spelen\
- Geen nieuwe thema's installeren
- Het 'vergeten' woorden in T9 woordenboek

Dit zijn voor mij redenen geweest om mijn D600 weg te doen en een LG te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Bij de E900 kan je trouwens nu wel de MP3 speler op de achtergrond laten doorspelen.
Verder kan ik jullie vertellen dat ik meerdere KG800 heb geprobeerd en stuk voor stuk erg slecht geluid. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik heb mijn punt bewezen. Slechts enkele weken na de introductie van de E900 zie ik al meerdere mensen met de telefoon rondlopen. De KG800 heb ik echter nog helemaal niet gezien. Ik vind dat persoonlijk wat leuker omdat ik er niet van hou als 20% van de mensen die ik ken met de zelfde telefoon loopt.

Het kan er ook wat mee te maken hebben dat de E900 wat aantrekkelijker is geprijst O-)

Hoewel ik moet zeggen, LG is een reclameoffensief begonnen. Het kan zijn dat binnenkort het toestel erg populair wordt. Nu al herkennen mensen mijn telefoon als de 'chocolate' (was de eerste keer ook verbaasd :P ), blijkbaar komt de reclame vaak op tv (kijk ik amper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
De LG is qua specificaties e.d. een stuk minder aantrekkelijk dan de goedkopere Samsung E900, die onder andere Bluetooth Stereo ondersteunt en ook nog eens betere foto's maakt.
Beide toestellen vergeleken en mijn vrouwtje gaat nu toch voor de E900...

[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 08-06-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T is natuurlijk maar net wat je goed en niet goed vind, maar in mijn ogen zijn deze minpuntjes van de d600:
- Geen ringtone + trillen tegelijk
- Zelf geen SMS toon kunnen instellen
- MP3 speler niet op de achtergrond laten spelen\
- Geen nieuwe thema's installeren
- Het 'vergeten' woorden in T9 woordenboek

bijna lachwekkend te noemen in verhouding tot de specificatievergelijking van deze LG en de D600. Bovendien vind ik het ontwerp van deze LG (té) erg veel weg hebben van de D600.

En ja ik heb zelf inderdaad een D600 maar het valt me op dat niemand echt ingaat op de slechtere speficaties van de LG en het grotendeels identieke ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Sorry hoor, maar het achterlopen op specs zie ik niet zo zeer als een nadeel. Voor degenen die gewoon een telefoon willen hebben om mee te bellen, die er ook nog eens leuk uitziet, doet de LG niet onder voor andere telefoons. Tuurlijk zijn de specs van elke andere telefoon in dezelfde prijsklasse beter, maar dat zegt ook niet alles. De Razr was/is ook een crappy telefoon, als je kijkt naar de specs, maar toch is het een van de best verkochte toestellen. En dat is waar LG op mikt ;) , en ik denk dat het ze gaat lukken ook.

Daarnaast, deze telefoon en de d600 op elkaar lijken :/ . Heb je ze weleens in het echt naast elkaar gezien? Lijken totaal niet op elkaar imho, en de LG is ook veel dunner, wat ik zelf heel belangrijk vindt. Want de dikte bepaalt hoezeer je merkt dat je iets in je broek hebt zitten (icm het gewicht en de vormgeving van de telefoon, die bij de LG allemaal minimalistisch zijn).

Ik zeg dit niet omdat ik een soort van fanboy van de telefoon ben :P , ik geef gewoon aan waarom toch veel mensen voor de telefoon zullen kiezen ondanks de specs. Ik kon kiezen tussen de W810, N70, en de nog niet beschikbare E900. Maar ik koos deze telefoon omdat hij het kleinst en mooiste was, en ik al de functies van de andere telefoons toch niet zou gebruiken. Heb namelijk al 1 keer een functietoestel gehad, en ik gebruikte na 1 maand, geen van de functies meer.

En natuurlijk heeft de LG nadelen. Zát! Er zijn dingen waarvan ik me afvraag waarom dat niet anders is:
- Het niet kunnen instellen van een eigen smstoon.
- Geen speakerphone
- Niet goed voelbare vibratie
- Geen uitbreidbaar geheugen

Maar goed, ieder toestel heeft zijn problemen.

edit:

Kan ff melden hoe het staat met de valbestendigheid van het toestel:

Speciaal voor jullie net ff het toestel van 1 meter hoogte terwijl ik van de trap sprong uit mn broekzak laten vallen, die door mijn neerwaartse beweging een grote versnelling meekreeg en keihard op de tegel viel :X .
Dacht zelf dat ie dood was, maar na goed onderzoek heeft ie geen enkel schrammetje en is hij in volledig functionerende staat. Dus hij kan wel wat hebben, wat je niet zou zeggen als je het toestel ziet.

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 08-06-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
niet verkrijgbare e900???
hij is toch echt al in de shops hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Batsu schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:11:
niet verkrijgbare e900???
hij is toch echt al in de shops hoor!
ah wacht.... toen jij de keuze had was ie nog niet beschikbaar! Dom van me ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
iemand zin om een mooie openingspost te maken?
offtopic:
ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn KG800 nu net een week, en het LCD scherm is dood. Als ik em aanzet is het scherm helemaal wit met een paar donkere vlekken erin. Verder werkt alles nog, toetsenbord en die touchkeys ook. Ik kan er ook nog wel mee bellen, maar vraag niet hoe.
En dat terwijl ik super er super zuinig op was. Altijd in het bescherm hoesje in m'n broekzak gedragen. (Zonder andere spullen zoals sleutels in die zak)
Ik denk dat het komt omdat er van die metalen balletjes aan het koortje van dat hoesje zitten, als ik namelijk heel goed kijk zie ik een heel klein deukje of scheurtje onder het frontje zitten.
Denken jullie dat dit onder garantie valt? Want ik weet bijna zeker dat het komt door die metalen balletjes, die tegen het scherm drukten toen er iemand tegen me aanliep ofzo.

:( het is echt een mooie telefoon. En ik baal er enorm van, dus dat wordt maandag maar opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:42:
Ik heb mijn KG800 nu net een week, en het LCD scherm is dood. Als ik em aanzet is het scherm helemaal wit met een paar donkere vlekken erin. Verder werkt alles nog, toetsenbord en die touchkeys ook. Ik kan er ook nog wel mee bellen, maar vraag niet hoe.
En dat terwijl ik super er super zuinig op was. Altijd in het bescherm hoesje in m'n broekzak gedragen. (Zonder andere spullen zoals sleutels in die zak)
Ik denk dat het komt omdat er van die metalen balletjes aan het koortje van dat hoesje zitten, als ik namelijk heel goed kijk zie ik een heel klein deukje of scheurtje onder het frontje zitten.
Denken jullie dat dit onder garantie valt? Want ik weet bijna zeker dat het komt door die metalen balletjes, die tegen het scherm drukten toen er iemand tegen me aanliep ofzo.

:( het is echt een mooie telefoon. En ik baal er enorm van, dus dat wordt maandag maar opsturen.
dat moet toch bijna wel onder garantie vallen toch??

wat me alleen nog een beetje tegen valt aan dit toestel is een relatief zwakke batterij.. het ding is binnen een week compleet leeg gezogen.. (ok ok is best lang nog. maar vergeleken met mijn oude mobiel (die dus 2 1/2 week op de batterij deed) is het best veel..)

ok ok... ik zal niet meer zeiken.. het is een mooi toestel.. [punt!] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) het is een mooi toestel ja. Hij ligt nu bij de retouren, dus ik hoop volgende week een nieuw exemplaar te krijgen.
Van de batterijduur weet ik dus niks :P Hij was al kapot voordat de batterij op was. Maar ik heb nu zo'n oude nokia 6210 geloof ik, die heeft inderdaad een batterij waar je meer dan 2 weken mee doet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Awww het is zo'n geweldig foontje. Ik hoop dat ik hem krasvrij kan houden, berg hem daarom ook altijd netjes op in het hoesje dat je erbij krijgt. Een beetje jammer van de krappe synchronisatie mogelijkheden, echt iets wat alle telefoons van deze generatie goed voor elkaar moeten hebben vind ik.

Dan nu, in de reclame van de chocolate foon hoor je zo'n enorm geil techno toontje als hij openklapt/dichtschuift. Viel me tegen dat diezelfde geile toon niet standaard in de foon zit, volgens mij ook niet in te stellen verder.

Ik was trouwens de laatste gelukkige die bij Debitel bij een 1jr abonnement van 20 euro deze foon kon krijgen, in dezelfde middag dat de aanbieding in de Metro stond waren ze uitverkocht.

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@ nokia's hadden ze 'vroegah' (in 3310 tijd) al... 3410 anyone.. :X

verder zijn vooral die toetsjes net als bij de E900 onder 't scherm _zo_ mooi... als ik nu een nieuwe moest wist ik 't wel (naja 1 van deze 2)
geheugen is toch niet uitbreidbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verlichting van mijn toetsenbord werkt niet meer. Hoe dit kan gebeuren is mij een raadsel, kan dit evt. software matig opgelost worden? Ik maak namelijk nogal vaak gebruik van de energiebesparing wellicht is dat de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo bij verlengen van mijn Hi20 abo kreeg ik hem voor 50 euro bijbetalen. Nu nog 5 dagen wachten voordat ik hem heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:42:
Zo bij verlengen van mijn Hi20 abo kreeg ik hem voor 50 euro bijbetalen. Nu nog 5 dagen wachten voordat ik hem heb >:)
Dan had je em net even eerder moeten kopen zeg. Ik heb nu ook een Hi20 abbo, voor 15 euro per maand + telefoon gratis (die ik nu dus niet meer heb :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een contractverlening of nieuw abo afgesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Ik heb hem sinds gisteren en vind t een super brute telefoon om te zien en de bediening is veel beter dan verwacht, alleen het open schuiven is nog ff wennen.

Verder krijg ik t maar niet voor elkaar met het programma pc synch de gegevens van outlook om te zetten naar de foon. Hij connect wel met de foon zowel via bluetooth als via de kabel ma ik zie nergens de button om het naar de telefoon te kopieren....wie heef hier een (lees DE) oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:12:
Een contractverlening of nieuw abo afgesloten??
Ah ja, een nieuwe abbo. Dat zal het dus wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 juni telefoon terug laten sturen naar fabriek, bij debitel winkel omdat ie niet meer aan ging. Nog steeds niet terug :S. Ben hem nu al langer kwijt dan dat ik hem gehad heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die van mij gisteren binnen gekregen en ik moet zeggen leuke telefoon, irl ziet die er beter uit dan op foto's.

Eerste indruk:

Geluidskwaliteit: redeljik/goed
Beeldscherm binnen: goed
beeldscherm buiten: matig/redelijk
batterijduur: nvt
Trilfunctie: slecht/matig

Wekker/herinneringen kunnen geen mp3's afspelen, en volume van de ringtones is niet in te stellen bij deze functie.

Maar het uiterlijk maakt voor mij deze kleine gebreken goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
zijn er al leuke tweak dingetjes van dit ding bekend??

hidden menu's of leuke software programmatjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een nieuwe ontvangen. Beetje vreemde service van Hi, maar dat kan me nu weinig schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand me telefoon kwijt te zijn geweest uiteindelijk een nieuwe gekregen. Kom ik thuis blijkt dat de opdruk op de knopjes aan de zijkant verkeerd om is (dus pijltjes rechts en aan en uit knoptje links) Wel slordig maar heb geen zin hier weer voor terug te gaan.

Weet iemand trouwens of je de achtergrond kleur van je "bureaublad" ook een andere kleur kan doen? Als ik namelijk een eigen afbeelding als achtergrond doe, gebruikt ie niet de hele grootte van het scherm en dan laat ie dus een groot stuk wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je de achtergrond kleur van je "bureaublad" ook een andere kleur kan doen? Als ik namelijk een eigen afbeelding als achtergrond doe, gebruikt ie niet de hele grootte van het scherm en dan laat ie dus een groot stuk wit.
Op Mobile9 kan je full screen wallpapers downen en in het mapje plaatsen van je foon.

Wat ik niet terug vind, overal staat er dat je met de KG800 4 verschilende menu kleuren moet hebben, alleen vind ik er maar 2 ( zwart en wit :/ )
Voor de rest een prima foontje, alleen jammer dat er nog geen themes voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Ik kan nu beginnen met een lofzang over hoe mooi hij wel niet is enzo (want dat is ie ;))
maar dat doe ik niet. Ik zit namelijk met een probleempje. Wanneer ik de mobiel aansluit op de computer en ik schakel de modem niet in dan zou de pc hem moeten herkennen als een USB mass media device. Dat gebeurt helaas niet, hij herkent wel een apparaat maar zegt:
"Het USB-apparaat wordt niet herkend" Weet iemand hoe ik dit oplos? Want ik zou graag wat mp3 op mijn speler zetten voor de vakantie (ik ga morgen weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen
1. is die ook in het wit in .nl te koop?
2. wat kost een kaal los toestel zo een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
ormagon schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:40:
Ik kan nu beginnen met een lofzang over hoe mooi hij wel niet is enzo (want dat is ie ;))
maar dat doe ik niet. Ik zit namelijk met een probleempje. Wanneer ik de mobiel aansluit op de computer en ik schakel de modem niet in dan zou de pc hem moeten herkennen als een USB mass media device. Dat gebeurt helaas niet, hij herkent wel een apparaat maar zegt:
"Het USB-apparaat wordt niet herkend" Weet iemand hoe ik dit oplos? Want ik zou graag wat mp3 op mijn speler zetten voor de vakantie (ik ga morgen weg).
Telefoon openklappen, dan herkent ie hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij herkent de computer het toestel ook als die dicht is.

Het grootste probleem vind ik toch het zachte trillen van het toestel, vaak geneog dat ik (vooral) in disco te laat zie dat iemand me een berichtje gestuurd heeft of me gebeld heeft :( en juist die berichtjes wil je meestal niet missen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:38:
2 vragen
1. is die ook in het wit in .nl te koop?
2. wat kost een kaal los toestel zo een beetje?
Ja hij is binnenkort in wit te koop Edit: ook in het roze trouwens!
zon 350 euro[/quote]
[quote]

[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 18-07-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
weet er nu al iemand hoe ik de synchronisatie met outlook voor elkaar kan krijgen? Het werkt nog steeds niet.

De telefoon word wel herkend door de computer, maar ik zie geen mogelijkheid tot synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop enorm te twijfelen over de LG KG800, de Samsung E900 en de Nokia N70. Die laatste valt er een beetje buiten, die lijkt totaal niet op de andere twee. Vooral het ontbreken van uitbreidbaar geheugen is een heikelpunt bij de LG vind ik. Daarentegen is het wel de mooiste van de drie.

Ik weet dat ik prioriteiten moet gaan stellen, maar ik weet niet of ik mijn mobieltje ook voor MP3's ga gebruiken. Dan is de Samsung toch wel de betere optie (= meer geheugen). Heeft iemand nog andere punten waarop ik mijn mening zou moeten besluiten?

(Dit alles gaat trouwens samen met een Hi 30€ abbonement, voor 25€ per maand. Ik hoop dat Hi.nl deze actie nog een tijdje volhoudt, zodat ik nog even de tijd heb om erover na te denken)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste