Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ff topic kicken :P

mijn vrouw heeft de KG800, mooi teostel maar wel last van een paar bugjes, weet iemand of er ergens nieuwe firmware/software te downloaden is?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 08-12-2006 12:30 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:38

Bob Popcorn

Plop!

Ik heb 'm gister gekocht. Mooi toestel, grooooot nadeel is alleen dat de SMS functie niet automatisch een hoofdletter aan het begin van een zin doet? :?

Sowieso doet de hele software een beetje "gedateerd" aan, maargoed, ik wil alleen bellen & smsen.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Yep, alleen bij het eerste woord krijg je automagisch een hoofdletter, bij de rest moet je het instellen. Daarnaast is het ook wel jammer dat je niet direct een cijfer kan intoetsen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bekend wanneer de opvolger; KE800 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Sorry voor crossposting, maar verwacht niet dat er hier veel mensen met de Samsung E780 zitten en in ander topic niet veel met de KG810, vandaar dat ik deze post in beide threads plaats.

Het gaat in mijn geval dus om de KG810. Enig verschil dat ik weet is dat het de clamshell versie van de LG KG800 slidephnoe is.

Heb nu al ruim 3 jaar een Samsung C100 prepaid en het is tijd voor wat nieuws.
De C100 bevalt me in een aantal punten niet, die met de Samsung E780 (en hopelijk ook met de LG KG810) verholpen zouden moeten zijn.

Zit nog erg te twijfelen tussen de E780 en de LG KG810. De laatste heeft een strakker design en kom ik nauwelijks tegen. Minpunten zijn de touchkeys aan de buitenkant en hoor van de LG KG800 veel negatieve verhalen over geluid en bereik.

MP3-speler zal ik niet tot nauwelijks gebruiken (of af en toe wat uit luidspreker van telefoon zelf).
Af en toe een foto maken is leuk, maar heb ook een digicam, dus 1,3 of 2,0 MP is voor mij niet doorslaggevend.
Heb van beiden de specs bekeken en kan aan de hand daarvan geen keuze maken.

Nadeel van de C100 vind ik dat het geluid af en toe zacht is en dat ik moeite heb om de ander goed te verstaan. Verder heb ik nu 3x trillen voordat ie overgaat op belmeldoie. Als de telefoon in je zak zit is de trilfunctie alleen lichtjes te merken als je stil zit. Heb altijd oordoppen in onderweg, dus beltoon hoor ik ook vaak niet. Het komt nu dus vaak voor dat ik een oproep mis. Ook als ik even niet in de buurt van mn telefoon ben mis ik oproepen en zie ik niet dat ik er een gemist hebt, omdat in de huidige modus standby lampje niet wordt gebruikt bij gemiste oproepen (wel bij sms berichten).
Tevens is display van C100 nauwelijks te lezen als verlichting uit is. En om het te kunnen lezen moet je of heel dicht erop zitten en veel moeite doen of toetsen ontgrendelen waardoor verlichting aanspringt.

De E780 kan trillen en melodie tegelijk aan en hoop ook knipperend standby lampje. Hoop tevens dat er een goede trilfunctie op zit die ik merk als ik beweeg en dat beltoon goed hoorbaar blijft, wat nu niet het geval is omdat mn broekzak speakertje dichthoudt. Weet niet hoe dit met de LG KG810 is.

Kom er zelf niet uit en hoop dat jullie me kunnen helpen bij mijn keuze tussen de Samsung E780 en de LG KG810.

Wil de telefoon nemen met een abbo. Bij abbo dat ik op oog heb is de E780 37euro duurder, wat verwaarloosbaar is over 2 jarig abbo.

[ Voor 4% gewijzigd door VincentG op 11-12-2006 00:22 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ik weet niet hoe het met de KG810 zit (qua software) in vergelijking met de KG800, maar als dat hetzelfde is.. zou ik die _niet_ nemen.

Ik sms(te) altijd met het woordenboek aan, sinds een paar weken vertikt mijn KG800 om ook maar íets aan de invoertaal te veranderen (of T9, of 123, of ABC).. ik sms dus nu gewoon met kleine letters, zeer irritant.
Ook doet mijn verlichting van het numerieke gedeelte het niet meer (nokte er ineens mee), ook zeer irritant om in het donker te smsen ofzo.

Ik heb de mijne sinds de september ofzo, en ga er verder heel normaal mee om. Geen gegooi etc, bovenstaande is er zelf mee gekapt. Als ik toen wist wat ik nu weet, had ik deze zéker niet genomen.

Nog een nadeel van de KG800 is het niet kunnen instellen van het volume van de SMS-toon. Deze hoor je alleen als het stil om je heen is en je de telefoon niet in je broekzak hebt. Verder geen problemen met het touchpad gedeelte ofzo.

Weet niet hoe die E780 in gebruik is enzo.. maar als de KG810 hetzelfde is als de KG800, was voor mij de keuze sowieso snel gemaakt (de KG810 dus níet).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Heb er zeker wat aan.
Je noemt immers toch een paar punten op die me al zowat overhalen om voor de E780 te gaan.
Nu weet ik niet in hoeverre alles geld voor de 810, maar heb vanmiddag nog wat reviews gelezen van de KG800 en die komt dan toch een stuk slechter uit de bus.
Veel problemen met verlichting, scherm dat iets minder is, camera die aanzienlijk minder is, geluid SMS-toon ed.

De buitenkant is van de KG810 mooier, maar inwendig vind ik de E780 iets mooier.
Moet er wel 2 jaar mee doen. Slick design is leuk, maar op den duur ben je er ook op uitgekeken of gewend aan geraakt en dan ga ik liever voor kwaliteit en zekerheid.
Neig dus sterk naar de E780 te gaan.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 17:48:
Al bekend wanneer de opvolger; KE800 uitkomt?
De KE800 is beschikbaar(en op voorraad) bij gsmtrack. Heb hem net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe KE800 binnen!! Wat een super telefoon! Veel minpunten van de KG800 heeft LG nu weg gewerkt:

+ punten
- Uitbreidbaar geheugen
- MP3 speler in de achtergrond afspelen
- Camera met autofocus
- Vliegtuigmodus
- Makkelijk een nr invoegen in een SMS (gewoon inhouden)
- Na elke punt weer een hoofdletter (bij SMS)
- Bellen over de luidspreker

- punten
- Nog steeds geen eigen SMS toon instellen
- Geen thema's
- Afsluitklepje van de headset

De minpunten zijn overheen te komen, LG heeft goed werk afgeleverd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
kan wel wat vragen beantwoorden over de KG810. Heb 'm net een week, dus kan nog niet echt een mening geven, wel wat feiten:

-toetsen op de voorkant staan standaard uit, dus je kan niet per ongeluk iets activeren (wat dat betreft moet je 'm niet vergelijken met de kg800, front toetsen zijn puur voor de mp3 speler)
-geluid van de ringtones is hard genoeg, ik heb 'm zelfs niet op z'n hardst staan omdat dat storend zou zijn voor mijn collega's
-voor ringtones kun je de ingebouwde ringtones gebruiken (zijn er niet erg veel) of gewoon mp3 ringtones gebruiken
-je kan 5 'ringtones' instellen bij het ontvangen van een sms, helaas kun je geen eigen toon kiezen :(
-je kan 5 modi instellen bij het ontvangen van een sms:
1. Een keer toon
2. Toon periodiek herhalen
3. Toon plus trillen
4. Trillen
5. Stil

tot nu toe ben ik wel tevreden, ik vind het wel jammer dat er geen voice dial op zit.
zijn LG telefoons eigenlijk te flashen?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En kunnen ze nu al video MMS versturen en ontvangen? ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik schiet even een 'video' van een seconde of 6, ga naar berichten, kies nieuw bericht, multimedia bericht, en wil vervolgens een video file toevoegen, dan zegt ie "bestand te groot". denk het niet, dus?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40
Puh puh, hij heb het ook niet lang uitgehouden. Na 7 maanden is de accu van mijn LG dood. Volgens mij valt dat niet eens onder garantie. Ik heb geen zin om het te proberen, want ik koop gewoon direct de nieuwe Nokia N73. De LG viel me laatste tijd al zwaar tegen. Hoewel een mooi toestel werkt hij gewoon vooral in de winter niet echt optimaal. Als je buiten staat en met je koude vingers het menu wil bedienen lukt dat je gewoon niet. Dat is echt jammer. Nieuwe telefoon inmiddels besteld, en deze gaat op marktplaats :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een dag de KE800. Super design, naar mijn idee de mooiste telefoon van het moment. De diverse bugs van de KG800 zijn er naar horen uitgehaald. Heb namelijk nooit een KG800 gehad. Touchpad is even wennen, komt wel goed. Wat me wel tegenvalt is de snelheid van het apparaat, en dan praat ik over de performance met filmpjes afspelen. Bv. een wmvtje (bernie und ert - drogen.wmv ;p) die het gewoon goed deed op mijn Nokia N70 met een grafoude firmware, die kan de KE800 niet aan. Halverwege het filmpje lijkt hij vast te hangen. De resolutie van de video-opnamefunctionaliteit valt me ook tegen. Ik kan amper zien wat er gebeurd zo klein. Op de N70 kon ik lekker fullscreen genieten van elk filmpje wat iemand me stuurde. Tot zover de performance met filmpjes afspelen. Ophangen vind ik overigens ook erg onhandig. Je moet ophangen dmv een miniscuul knopje aan de zijkant (of natuurlijk dichtsliden), maar weet dus niet of dat bij de KG800 ook zo is.
Fotokwaliteit is in het donker (door de slechte flitser) slecht. Als een object verder als 40cm van je foon af staat mag je blij zijn als het op de foto komt.
Mag tot nog toe niet klagen over de standy-tijd. Indicator staat nog steeds op 4 streepjes na een dag af en toe bellen en wat foto's maken.
Bluetooth communcatie verloopt ook allemaal goed (bestanden uitwisselen), alleen vind ik hem erg traag, maar dit kan ook aan mij liggen? Bluetooth icm gps oid. heb ik nog niet geprobeerd.
Oja, deze mag ik echt niet vergeten.
Waar ik me het meeste aan stoor, is het volume van de beltonen! Deze staat nu op maximum, maar ik moet nog steeds goed opletten of ik iets hoor uit m'n broekzak. Trilsignaal is gelukkig wel ok.

Kijken of er nog nieuwe firmwares komen. Ik heb nu:

KE800P40-EUR-V10g-XXX-XX NOV 24 2006

Nogmaals, deze telefoon heeft echt een zeer strak, zakelijk design. Mooier dan de KG800, die wat meer rondingen heeft.

Zie hier op tweakers nog erg weinig staan over de KE800, dus mede-eigenaren, laat de suggesties en tips maar komen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon ook maar hij valt soms midden in een gesprek uit terwijl ik nog genoeg accu streepjes heb, als ik hem aan de lader doe tijdens het bellen heeft ie dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:09:
Zie hier op tweakers nog erg weinig staan over de KE800, dus mede-eigenaren, laat de suggesties en tips maar komen!! :D
Ik heb er sinds vandaag ook eentje :9

Afbeeldingslocatie: http://www.cellphonebeat.com/images/lg-ke800_48.jpg

Eindelijk weer eens een strakke telefoon zoals de Nokia 8810 destijds die me helemaal aanspreekt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en? hoe vindt je em tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind 'm opzich helemaal super, maar 1 ding stelt me teleur: er zit een CD'tje bij met PC Sync en een notitie op een papiertje met de mededeling dat de KE800 PC Sync via Bluetooth niet ondersteunt. Ik krijg 'm uberhaupt met geen mogelijkheid werkend met PC Sync (laptop met Bluetooth en Windows XP) en wil 'm liefst met m'n Mac laten communiceren maar Apple (de iSync applicatie) ondersteunt LG telefoons niet. Al met al dus geen mogelijkheden ontdekt om data in te voeren buiten de telefoon om.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
mooi toestel die kg800 :9 vind het alleen irritant dat de pijltjes zo ver uit elkaar zitten, maar dat zal wel zijn omdat ik samsung gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Exirion schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:18:
[...]

Ik vind 'm opzich helemaal super, maar 1 ding stelt me teleur: er zit een CD'tje bij met PC Sync en een notitie op een papiertje met de mededeling dat de KE800 PC Sync via Bluetooth niet ondersteunt. Ik krijg 'm uberhaupt met geen mogelijkheid werkend met PC Sync (laptop met Bluetooth en Windows XP) en wil 'm liefst met m'n Mac laten communiceren maar Apple (de iSync applicatie) ondersteunt LG telefoons niet. Al met al dus geen mogelijkheden ontdekt om data in te voeren buiten de telefoon om.
Mag ik hieruit ook begrijpen dat je niet via de GPRS-verbinding van de telefoon kunt internetten op een laptop via Bluetooth?

[edit]
Ik zie ook op diverse sites waaronder GSMTrack dat de KE800 een 240x320 scherm heeft tegen de 176x224 van de originele chocolate, is dit waar? (bij gebrek aan product page op lge.com :/ )

[ Voor 11% gewijzigd door curry684 op 08-01-2007 00:05 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjeng1978
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 14:01
Heeft iemand ervaring met deze foon (KG800) icm de TomTom Go x10 serie? Ik zou graag willen weten of ik hiermee de bluetooth carkit functie van de TT go 510 kan gebruiken ook al staat het toestel niet op de officiele compatability lijst van TT...

[ Voor 1% gewijzigd door sjeng1978 op 08-01-2007 14:22 . Reden: type spec ]

http://specs.tweak.to/2902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

curry684 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:51:
Mag ik hieruit ook begrijpen dat je niet via de GPRS-verbinding van de telefoon kunt internetten op een laptop via Bluetooth?
Dat staat er verder los van en zou gewoon moeten werken. Na een update van de LG software moet het data syncen via BT ook gewoon werken lijkt me.
curry684 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:51:
Ik zie ook op diverse sites waaronder GSMTrack dat de KE800 een 240x320 scherm heeft tegen de 176x224 van de originele chocolate, is dit waar? (bij gebrek aan product page op lge.com :/ )
Ja, het scherm is haarscherp en voor zover ik kan beoordelen is het idd 240x320. Als ik m'n iPaq met 640x480 resolutie ernaast leg dan zijn de pixels ongeveer even groot.

[ Voor 29% gewijzigd door Exirion op 08-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ja had net ook al confirmation van GSMTrack dat het idd 240x320 is :)

Ik ben op zich heel geinteresseerd, maar synchronizeren van contacts en agenda is vitaal voor mij (desnoods via kabel), evenals het gebruik van de telefoon als GPRS modem voor een laptop (bluetooth dammit). Ben erg benieuwd of iemand dat eens kan uitproberen, evenals die TomTom Go compatibility waar sjeng naar vraagt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harharhar *heeft de lg ke800 :9~* deze mobiel kicks ass:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de KE800 ook, maar als ik een foto heb genomen komt deze erg korrelig op het scherm. Weet iemand waar dat aan kan liggen? Heb al veel verschillende instellingen geprobeerd, maar het resultaat blijft hetzelfde :/

En waarom de MP3 speler wel op de achtergrond af te spelen is en de radio niet is mij ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 13:09

M14

Ik heb sinds vandaag een KG800. Nu las ik in dit topic al wat je moet doen om em te syncen met je pc. Ik krijg een mooie melding van het feit dat ie een driver wil, alleen is de meegeleverde driver volgens mij niet geschikt voor win xp64. Bestaat hier wel een driver voor, want de LG site maakt me ook niet veel wijzer.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat me opvalt is dat de accu van de KE800 echt niet lang meegaat :{ Eergisteravond rond een uur of 8 was ie klaar met laden, sindsdien is er niet mee gebeld en alleen een paar smsjes gelezen, en nu na niet eens 48 uur is ie meer dan half leeg. Iemand soortgelijke ervaringen? M'n 3 jaar oude Motorola doet even lang met z'n accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Een accu moet altijd even tijd hebben om te wennen he, je batterij wordt alleen maar beter vanaf nu. (Tot een bepaald punt, dat is na 2 jaar ofzo)

Mijn KG800 werkt nog steeds even leuk, alleen het gekke is dat je eraan went hé, eerst was het vet bijzonder enzo, maar ik ben er nu al aan gewend :P

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 11-01-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ThinkPadd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:16:
Een accu moet altijd even tijd hebben om te wennen he
Kweenie waar je het vandaan haalt, maar een accu is optimaal na enkele keren opladen. De mijne is al 2 keer herladen en er zit geen vooruitgang in. Bovendien wordt het na die paar keer alleen maar slechter; het gros van de accu's is na 2 jaar veel slechter geworden. Soms al versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Laatst online: 12-09 13:09

M14

M14 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:17:
Ik heb sinds vandaag een KG800. Nu las ik in dit topic al wat je moet doen om em te syncen met je pc. Ik krijg een mooie melding van het feit dat ie een driver wil, alleen is de meegeleverde driver volgens mij niet geschikt voor win xp64. Bestaat hier wel een driver voor, want de LG site maakt me ook niet veel wijzer.
^^ Hier even een subtiel schopje :).

Onder winxp werkt het goed, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de driver te installeren onder winxp64.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:27:
Kweenie waar je het vandaan haalt, maar een accu is optimaal na enkele keren opladen. De mijne is al 2 keer herladen en er zit geen vooruitgang in. Bovendien wordt het na die paar keer alleen maar slechter; het gros van de accu's is na 2 jaar veel slechter geworden. Soms al versleten.
Inmiddels heb ik het idee dat m'n accu niet goed is of dat de KE800 stroom vreet. Hij is na precies 1.5 dag al half leeg en ik heb minder dan 10 minuten gebeld. Verder raak ik 'm amper aan dus het display is ook zelden aan. M'n 3 jaar oude telefoon deed het even goed met z'n accu :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:32:
[...]

Inmiddels heb ik het idee dat m'n accu niet goed is of dat de KE800 stroom vreet. Hij is na precies 1.5 dag al half leeg en ik heb minder dan 10 minuten gebeld. Verder raak ik 'm amper aan dus het display is ook zelden aan. M'n 3 jaar oude telefoon deed het even goed met z'n accu :{
Ik heb precies hetzelfde, mijn accu is binnen 36 uur leeg :/ en dat bij normaal gebruik. Ik heb hem inmiddels al 6 weken ongeveer, maar er zit geen vooruitgang in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Maak je ook gebruik van de energiebesparing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Peedjeeh schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:35:
Maak je ook gebruik van de energiebesparing?
Display staat op 40% en gaat heel snel uit. Wat wil je nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

De energiebesparing zorgt er ook voor de toetsenverlichting standaard uit staat: Menu -> (9) Instellingen -> (3) Energiebesparing. Zelf heb ik dan de kg800, met een display op 80% en het display gaat al uit na 20 secs. en energiebesparing aan dan gaat de telefoon zekers wel 120 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:36
Ja de accu is vrij snel leeg. Het ook energiebesparing aanstaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Mils op 20-01-2007 10:51 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer geïnteresseerd in de KE800. Maar ik vroeg me af of er snel krassen op komen. En zijn er behalve de duur van accu nog meer minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIET kopen die KE800,

ik heb er nu al spijt van! :( Bugs waardoor mn mobiel soms zomaar uitvalt, beltoon steeds opnieuw moeten instellen :@ en die filmpjes die die maakt zijn super klein. Ik heb eigenlijk niks goeds meer over deze telefoon te vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eerst dit forum doorgelezen en kwam tot de conclusie dat dit een goed en mooi toestel was! Inmiddels hen ik hem ruim een maand in gebruik en GEEN enkele software klacht gehad. Wel moest de accu flink doorladen voor de juiste capaciteit maar dat is wel vaker . Geen bugs en super geluid ( ringtones) PS @Loutjeee jammer dat jij een maandagochtend app te pakken hebt gekrgen. Gewoon omruilen bij de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:00:
beltoon steeds opnieuw moeten instellen :@
Dit herken ik ja. Erg maf en hinderlijk, maar verder bevalt ie eigenlijk wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Heb de KG800 nu sinds november 2006 en begin nu pas problemen te krijgen met de telefoon.

Sinds 2 weken doet de trilfunctie helemaal niets meer.

Telefoon is nog nooit gevallen.....

Pas terug liep de software vast, hoop gekraak en het leek alsof de batterij op ontploffen stond, batterij losgekoppelt en telefoon weer aangezet, geen problemen meer gehad daarna (met de software).

Voor de rest is het een leuke en goede telefoon, ga vanmiddag eventjes terug om te kijken hoe lang het duurt om de trilfunctie weer werkend te krijgen (heb zelf alle instellingen al geprobeert...zelfs alles gereset naar fabrieksinstellingen).

Ik hoor namelijk her en der dat het opsturen van de LG nogal wat tijd in beslag neemt (minimaal 3 weken tot zelfs 2 maanden ;) )

Mocht dit zo zijn dan zit ik er toch over te denken de telefoon in te ruilen voor de gelijkende samsung...

Waarom?

De minpuntjes die de telefoon hebben zorgen er bij mij al voor dat ik de eerstkomende keer dat ik een nieuwe telefoon haal het geen LG zal worden :
  • Alarmfunctie werkt niet bij andere instellingen dan "Normaal"
  • Alarmfunctie werkt niet als de telefoon uitgeschakeld staat
  • 20 agenda punten maar mogelijk ?!?!?!
  • SMS-en vergt nogal wat moeite, zeker in het begin
  • T9-woordenboek werkt niet altijd als je veel switched tussen cijfers en letters
  • Krasgevoeligheid
  • Vreet stof
  • Indien je de telefoon niet op energiebesparende zaken insteld = batterij leeg binnen 48 uur
  • 2 lange telefoongesprekken en de batterij is leeg (60 minuten totaal)
  • PC-software vergt nogal wat moeite in het begin
  • Synching werkt niet 100% goed en snel
  • Bluetooth niet compatibel met de meeste hands-free car-kits
Uiteraard heeft de telefoon ook zijn pluspunten, waardoor ik zeker wel gebruik zal blijven maken voor zover de telefoon mij toelaat :
  • Design is echt über
  • Touchkeys is ideaal
  • Gebuiksfuncties zijn simpel en snel onder de knie te krijgen
  • Camera is naar mijn idee beter dan wordt beweerd
  • 128mb geheugen is meer dan voldoende voor deze telefoon
  • Geluid is zeer goed, zelfs met harde wind zijn mensen goed te verstaan
  • Bereik ivm. KPN en Vodafone is uitermate goed, zelfs in ondergrondse parkeergarages werkt het super
  • Opladen is ook zo gebeurd
  • Opladen via USB kabel
  • Compatibel met de meeste Java applicaties
  • Bluetooth connectie is relatief snel (mits de software werkt...)
ik ga vanmiddag eens terug, kijken of het aan mij ligt ;)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

KatirZan schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:47:
  • Krasgevoeligheid
  • Vreet stof
Uiteraard heeft de telefoon ook zijn pluspunten, waardoor ik zeker wel gebruik zal blijven maken voor zover de telefoon mij toelaat :
  • Design is echt über
ik ga vanmiddag eens terug, kijken of het aan mij ligt ;)
Bij al mijn vorige telefoons maakte het mij niet zoveel uit als er een krasje op kwam. Deze telefoon heeft dan ook de meeste tijd in het meegeleverde zakje gewoont. :)

Hopelijk komt de trilfunctie weer snel tot leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Peedjeeh schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:45:
[...]

Bij al mijn vorige telefoons maakte het mij niet zoveel uit als er een krasje op kwam. Deze telefoon heeft dan ook de meeste tijd in het meegeleverde zakje gewoont. :)

Hopelijk komt de trilfunctie weer snel tot leven.
net even naar de winkel geweest, duurt plusminus 3 weken voor reparatie (schiet dus niet echt op....maarja...nieuwe telefoon moet natuurlijk wel alles op werken).
is geen bekend probleem bij de winkel zelf, ze krijgen ze eigenlijk alleen maar terug met batterij problemen.

Krasjes maakt mij ook niet zoveel uit, maar een telefoon met hoogglans hadden ze wel wat beter kunnen verdichten ;)

Ik hou het gewoon bij mijn KG800 :) vind het gewoon een mooi ding :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de KE800. Voor z'n functionaliteit hoef je hem niet te kiezen (m'n oude K750i kan meer). Maar het design is gewoon über. Dat is dan ook de reden waarom ik deze telefoon heb gekozen.

Vroeger vond ik die extra functies zoals camera en mp3 speler gaaf. Maar na een tijdje gebruik je die toch niet meer. Mijn enigste eis was (toch ;)) een mp3 speler en extern geheugen (1 GB)

Dingen die me opvielen in de eerste paar dagen:
  1. "Damn, dat ding is mooi"
  2. De MP3 functionaliteit is een beetje krom.
    • Playlisten kent ie niet
    • MP3's in submappen kan je niet afspelen met de MP3 speler (deze moet je afspelen met de file browser, en dan gaat ie niet automatisch naar volgende nummer en werkt de afstandbediening niet)
    • Meer dan 100 nummers en hij wordt traag met het opvragen van de MP3 lijst
    • Waarschijnlijk komt de MP3 speler van de KG800, met maar 128MB geheugen. Vandaar dat dit niet zo lekker werkt met 1 GB
  3. Bij contacten toevoegen en degelijke, als je op "back" drukt dan gaat ie meteen terug zonder te vragen of je wilt opslaan.
  4. Afsluiting van adapter-, koptelefoon-, usbingang is dom gemaakt. Er zit zo'n raar klepje op die op een punt vastzit. Dit breekt er vroeg of laat natuurlijk af
Deze paar min-puntjes kunnen me niks bommen. Het is gewoon een prachtig ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:12:
Heb eerst dit forum doorgelezen en kwam tot de conclusie dat dit een goed en mooi toestel was! Inmiddels hen ik hem ruim een maand in gebruik en GEEN enkele software klacht gehad. Wel moest de accu flink doorladen voor de juiste capaciteit maar dat is wel vaker . Geen bugs en super geluid ( ringtones) PS @Loutjeee jammer dat jij een maandagochtend app te pakken hebt gekrgen. Gewoon omruilen bij de winkel!
Ik heb hem bij GSMtrack gekocht, en later een mail gestuurd.
Blijkbaar doen ze niet aan ruilen, ik kan hem alleen opsturen en dan 3-4 weken wachten, vind ik allemaal te veel gedoe. En ik heb ook het idee dat ze die bugs niet zullen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarantino78
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Al met al zou ik toch heel graag die KE800 willen hebben, en ja ik geef het ook toe, het komt door het design :P
Wat ik wel belangrijk vind, is hoe de bluetooth-functie werkt met andere apparaten! Ik wil namelijk binnenkort de volgende pioneer-radio kopen ivm handsfree bellen. Weet iemand of dit naar behoren werkt? Ik hoop het wel, want de looks van alle Sony-Erissons pleasen me niet, maar ze zijn helaas wel onzettend goed met bluetooth...
Ik weet het anders ook niet meer hoor als blijkt dat hij niet goed kan communiceren. De KG800 heeft iig helaas problemen.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me dit topic een paar dagen aan staan kijken, en volgens mij heeft niemand hier echt een goedkope link gegeven voor een goedkope telefoon, dan zal ik de eerste maar doen: www.2call.nl, ga dan naa telefoons en dan zie je hem staan in kpn simlock, kan je met €30 euro ongedaan maken als je wil. Maar wat ik wil vragen, ik ben me dit aan het aankijken en ik vind dat er wel erg veel commentaar gegeven wordt op dit toestel, over mijn zwarte ipod nano hebben ze ook lopen zeiken maar er is tot nu toe nog niks gebeurd, met dit ben ik aan het twijfelen, ik heb geld genoeg, dat is het niet. even wat info van andere gebruikers lijkt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Daar heb ik m'n KE800 ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:42:
[...]

Daar heb ik m'n KE800 ook vandaan.
Ik wil hem gaan bestellen, maar hoe zit het met de levering van de site uit? Ik denk toch dat ik hem ga bestellen, ben alleen nie zeker over hoe hij bij je bezorgd wordt enzo

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik ben een paar dagen aan het kijken maar is dit nou een vrouwentelefoon of ook voor mannen?
Want dit is echt een super toestel, hoop alleen dat ik er binnenkort ook mee mag rondlopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:02:
Ik wil hem gaan bestellen, maar hoe zit het met de levering van de site uit? Ik denk toch dat ik hem ga bestellen, ben alleen nie zeker over hoe hij bij je bezorgd wordt enzo
Ging prima. Keurig verpakt en snelle levering.

Alleen baal ik steeds meer van die KE800. Het is een geweldig ding, maar om de doodsimpele reden dat ik zelfs met hooguit 10 minuten bellen en een paar smsjes lezen niet verder kom dan 48 uur met de accu zeg ik: kutding :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:57:
[...]

Alleen baal ik steeds meer van die KE800. Het is een geweldig ding, maar om de doodsimpele reden dat ik zelfs met hooguit 10 minuten bellen en een paar smsjes lezen niet verder kom dan 48 uur met de accu zeg ik: kutding :{
Idem hier ;( zelfs met energiebesparing aan. Ik vraag me af hoe LG aan de 270 uur komt bij de specificaties

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:57:
[...]

Ehm, wordt dat niet opgelost zoals in de vorige pagina's? Vaker opladen enz.
Dit zou moeten werken. Of niet, anders, probeer accu uit en erin te doen, en als dat niet helpt wordt het helaas een andere accu, met langere tijd...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 03:05:
Idem hier ;( zelfs met energiebesparing aan. Ik vraag me af hoe LG aan de 270 uur komt bij de specificaties
Door 'm uit te zetten? :+ Dan doet ie 't na 270 uur gelukkig nog wel ja.

Ik vind het echt schandelijk slecht, op het onbruikbare af. En aangezien ik niet de enige ben denk ik niet dat het aan mijn accu ligt. Het is gewoon een stroomvreter en daar moet LG echt wat aan veranderen in nieuwe telefoons want dit is anders meteen mijn laatste LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het inderdaad zo´n slechte accu is, moet je hem vervangen, door een andere, die krijg je wel voor 12,00 euro ofzo... dat is het probleem niet LG moet aan zijn verwachtingen voldoen van 270 uur. en dit zal met de geringste energiebesparing gemeten zijn, want dit kan niet, als het een probleem is koop anders een nieuwe accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Even geduld, het is hier geen helpdesk.

[ Voor 188% gewijzigd door Eggy op 04-02-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ervaring uitwisselen, waarvoor posten we hier anders nog, dit topic is opgericht voor ongeveer een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik eruit ik ga de SE k800i kopen, bij kpn voor 286,51 euro!!!!! :P:P

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 21:27 ]

• aaajeetee
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 08:04:
Nu ben ik eruit ik ga de SE k800i kopen, bij kpn voor 286,51 euro!!!!! :P:P
Ik zou nog ff wachten tot de w880i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarvoor zou ik? dit is echt een geweldig toestel en heb al een ipod dus dat walkman gedeuns hoef ik nie echt... En ik vind de w880 minder mooi als de k800i... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook sinds vandaag. Eerste indruk is dat het een erg mooi ding is maar ontzettend gevoelig voor vingerafdrukken. Verder valt me op dat de toetsen wel heel gevoelig zijn, ff verkeerd beetpakken en je belt iemand voor je er erg in hebt.
Heb het toestel voor 19,95 euro bij een jaarabbo van kpn van 20 euro per maand. Als ik via internet bestelde kreeg ik elke maand 5 euro kado, dus een abbo van 25 euro voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon|A
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05-2013
Sinds een maandje of zoiets heb ik deze telefoon. Na een paar jaar mobielloos te zijn(daarvoor een Nokia 3310) had ik besloten voor deze mobiel te gaan. Hij zag er goed uit, en de functies die ik zou gebruiken zaten erop (camera, en normale functies).

Pluspunten/Voordelen:
- Hij ziet er goed uit, vooral met de rode standaard achtergronden(glas roze/rode roos) samen met een rood oplichtend touchpad. Ik ben niet van het hippe gedoe(bah, geen ipod voor mij), maar dit is gewoon een mooie mobiel
- Er zit een Sudoku spelletje op

Minpunten/Nadelen:
- Het grootste nadeel meteen: de trilfunctie werkt niet goed. Ik heb de telefoon nog nooit voelen trillen, met strakke of wijde broek, dat maakt niet uit. Het enige wat je van het trillen merkt, is het geluid wat hij maakt, maar voelen: ho maar! En aangezien ik vaak oordoppen in hebt, mis ik oproepen vaak.
- De geluidskwaliteit is erg brak. Ik was sowieso niet van plan om de telefoon als mp3speler te gebruiken, omdat de telefoon met mijn eisen aan geluidskwaliteit, en bediening daarvoor waarschijnlijk pas over 6 jaar op de markt komt, had ik het ook niet verwacht. Maar als ik het geluidskwaliteit op speaker vergelijk met andere telefoons komt hij daar echt als laatste uit de test.
- Het scherm is redelijk gevoelig voor krassen. Ik doe hem zeker niet bij sleutels in een zak, maar icm een mp3speler in een broekzak(geen scherpe randen) komen er toch redelijk veel krassen op, welke wel minder te zien zijn als het scherm opgelicht is.
- Het touchpad is even wennen, en niet geschikt voor mensen die heel snel en effectief met een telefoon willen werken. Het ziet er goed uit, het werkt niet onhandig, maar zeker niet meer dan dat. Je moet dus altijd kijken wat je doet, en kan niet op de tast werken. Opzich is het ook redelijk onergonomisch, aangezien je je vinger niet op een toets kan laten rusten als je ergens op moet wachten.
- De foto's hebben op de grootste resolutie(1280x960) geen mogelijkheid tot zoomen, op kleinere resoluties is dit wel het geval. Het maken van een foto duurt toch redelijk lang, het is toch wel iets van "even wachten jongens, hij is nog niet klaar". Om vanuit standby een foto te kunnen maken ben je toch 15/20 seconden bezig. Als je eenmaal in het fotomenu bent en alle instellingen goed hebt staan duurt het maar iets van 7 seconden.

Andere opmerkingen:
- Vingerafdrukken: het valt wel mee, de krassen zijn erger. Als het scherm opgelicht is, zie je er ook niets van. Volgens mij heb je niet meer last van vinger afdrukken als met andere telefoons met slider.
- De rekenmachine ziet er heel cool/futuristisch uit.
- Er zijn 6 alarmen in te stellen, bv elke dag, elke werkdag of eenmalig. Maar de instellingen daarvoor vervallen als je dat alarm even uitzet.
- KPN is klote. Een machtig maar inefficient bedrijf waar de klanten de dupe van zijn, zelfs als ze hun fouten zelf erkennen.
- De kwaliteit van de fotos is opzich niet erg brak. Voor zo'n klein dingetje vindt ik de fotos iig redelijk goed.

Zelf ben ik totaal niet iemand die een telefoon nodig heeft, maar met DigId, en betalen via internet(Postbank) wordt het steeds meer opgedrongen. Een logisch gevolg opzich.
Nu betaal ik 15 euro per maand voor een KPN 20 abbo(5 euro korting per maand). Uiteindelijk ben ik niet meer tevreden of ontevreden met een of deze mobiel. Het geld is het net wel/niet waard. (en nu heb ik het dus ook over het hebben van een mobiel opzich, niet deze speciale)
Maar uiteindelijk dus aardig wat minpuntjes

Dit is dus mijn 2e telefoon sinds mn 3310(2002 oid), veel vergelijkingen kan ik dus niet maken)

Verder is het een mooie mobiel, en KPN is klote.

[ Voor 22% gewijzigd door Pantalaimon|A op 24-03-2007 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg eens uit waarom kpn klote is, ik heb mijn Lg ook via KPN namelijk. Heb je het dan over de ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn KG800 is zojuist kapot gegaan.
Ik zie allemaal rare strepen en kleuren op het display. Denk een soort softwarefout of iets dergelijks.
Ben helaas de aankoopbon kwijt dus weet niet hoe het nu zit met de garantie?
Kan hem naar LG opsturen of kijken of de locale gsm ''specialist' het display kan maken, zoals ze op de website pretenderen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:15:
Mijn KG800 is zojuist kapot gegaan.
Ik zie allemaal rare strepen en kleuren op het display. Denk een soort softwarefout of iets dergelijks.
Ben helaas de aankoopbon kwijt dus weet niet hoe het nu zit met de garantie?
Kan hem naar LG opsturen of kijken of de locale gsm ''specialist' het display kan maken, zoals ze op de website pretenderen......
Hoelang had je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
maandje of 4 geloof ik.....
neem aan dat het gewoon garantie is, maar heb de bon niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon|A
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:54:
Leg eens uit waarom kpn klote is, ik heb mijn Lg ook via KPN namelijk. Heb je het dan over de ontvangst?
Dat niet, het is een groot, machtig bedrijf maar heel inefficient. Misincasso's en facturen waarvan ze zelf erkennen dat ze incorrect zijn, worden toch geïnd, en als je het daar niet mee eens ben dreigen ze met afsluiten omdat ze het niet intern kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe zet je die regio info in de KG800 aan.
Ik bedoel 045, 020 enz enz. De regio waar je je in bevindt dus. Zoek me rot maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pantalaimon|A schreef op zondag 25 maart 2007 @ 15:35:
[...]

Dat niet, het is een groot, machtig bedrijf maar heel inefficient. Misincasso's en facturen waarvan ze zelf erkennen dat ze incorrect zijn, worden toch geïnd, en als je het daar niet mee eens ben dreigen ze met afsluiten omdat ze het niet intern kunnen oplossen.
Daar kan ik over meepraten maar dan wel ten gunste van mezelf _/-\o_ Kreeg na 4 maanden IPB pas de eerste factuur binnen van kpn. 2 maanden daarvoor hebben ze zelfs 2x 34,95 op mijn rekening bijgeschreven 8)7 In de 5de maand dus de eerste echte automatische incasso. Reken dus uit mijn winst. En geen haan die ernaar kraait :? Na maar afwachten of ze termijn 6 ook afschijven. Laat ze maar lekker slapen daar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Als ik een afbeelding selecteer als achtergrond,krijg ik dan full scherm of een boven en onderbalk?
en kan ik zelf een mp3ringtone selecteren als sms berichtentoon?of kiezen tussen standaard tonen.
Dat zijn de 2 belangrijkste vragen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:00:
Als ik een afbeelding selecteer als achtergrond,krijg ik dan full scherm of een boven en onderbalk?
en kan ik zelf een mp3ringtone selecteren als sms berichtentoon?of kiezen tussen standaard tonen.
Dat zijn de 2 belangrijkste vragen voor mij.
Mij lukt het ook niet om een andere sms toon te krijgen dan die standaard dingen. Ik moet zeggen dat de sms tonen ontzettend zacht zijn, je hoort ze nauwelijks en de tril functie voel je ook bijna niet.
Met mijn eigen foto's krijg ik ook een boven en onderbalk helaas.

Groot minpunt van de KG800 is het geluid, je hoort de foon niet of nauwelijks afgaan. Ook de zachte sms tonen zijn een groot nadeel. Beide geluids niveau's heb ik op 5 staan, de hoogste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Dat is echt..... dan koop ik hem niet,bedankt ;)

Verdorie,blijf hem welmooi vinden (bordeaux rode) las ook net op newmobile in review,dat het menu scherm erg pixelig is??? hoe zit dat met het standby scherm? met welk toestel kan ik het scherm vergelijken?heb nu SE K800 en nokia 5300.
Is het lettertype erg klein zoals bij de N73 (sms lezen en typen) ken helaas niemand die een KG800 heeft anders was ik wel wezen kijken dus sorry voor al die vragen,maar voor mij wel belangrijk. :>

[ Voor 96% gewijzigd door rooie60 op 27-03-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon|A
rooie60 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:11:

Verdorie,blijf hem welmooi vinden (bordeaux rode) las ook net op newmobile in review,dat het menu scherm erg pixelig is??? hoe zit dat met het standby scherm? met welk toestel kan ik het scherm vergelijken?heb nu SE K800 en nokia 5300.
Is het lettertype erg klein zoals bij de N73 (sms lezen en typen) ken helaas niemand die een KG800 heeft anders was ik wel wezen kijken dus sorry voor al die vragen,maar voor mij wel belangrijk. :>
Het menuscherm vind ik niet pixelig. Als je hem open hebt en niet gebruikt, gaat het beeldscherm na verloop van tijd(in te stellen) even op een minder verlichtte stand, evenals als je hem dicht doet.
Het lettertype is niet groot. Één smsje past precies in het scherm zonder te scrollen.

Nu moet je even jezelf de vraag stellen: vindt je het erg om niet te horen/voelen als er een smsje binnenkomt, en soms een telefoontje te missen? Dan moet je deze zeker niet nemen. Die dingen tellen zwaarder dan de pixelachtigheid(mooi woord zeg;)) van een scherm lijkt mij.
Maar het blijft idd een mooi dingetje.

[ Voor 16% gewijzigd door Pantalaimon|A op 28-03-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:11:

Neem even een kijkje in deze review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En deze review:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=a987b9

Ik heb er trouwens een heel andere headset bij, het bedieningspaneeltje is niet zo utgebreid als op de foto's. Bij mij zit er alleen een klik knop en een volume draaiknop op.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:25:
[...]

En deze review:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=a987b9

Ik heb er trouwens een heel andere headset bij, het bedieningspaneeltje is niet zo utgebreid als op de foto's. Bij mij zit er alleen een klik knop en een volume draaiknop op.
Ik heb m'n KE800 binnen en daar zit precies dezelfde afstandsbediening/oordopjes bij als de KG800 in die review van newmobile.nl. Het toestel is erg mooi, maar er kan slechts 1 alarm tegelijk worden ingesteld en videos opnemen en afspelen is beperkt tot 176x144 wat wel een beetje jammer is. Met een hogere resolutie van 240x320 zou je toch verwachten dat 't afspelen van video ook in die resolutie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
KG800 was stuk. Opgestuurd naar Dynafix die de toestellen repareren en heb het toestel gerepareerd binnen 8 werkdagen terug. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ik heb mijn k800 te koop voor de geinteresseerden...stuur maar pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al eens gehad?
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/3011/dsc00488ol6.jpg

Dit krijg ik als ik de mp3 aanzet, mijn vinger onder dat dingetje houd waar die camera zit enz. en hem dan dicht slide. Zodat je vinger tussen de telefoon zit. Dan krijg je dit 2 kleurige scherm.
Uit en aanzetten dan heb je weer normaal scherm.
Raad het niet aan om dit te doen, want misschien blijf je dit beeld dan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:11

Lightah

Strikes Again

Ik heb een vraagje over de modes bij het krijgen van een oproep.
Je kan kiezen tussen een stuk of 5 modi, en daarvan kies ik trillen en bellen.

Echter als de telefoon overgaat begint hij op volume 1, bij de tweede keer overgaan volume 2 etc.

Is het niet mogelijk dat hij meteen vol volume start? De eerste 3 keer hoor ik toch niet want dat is gewoon te zacht!

edit: KE800 btw

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08-2020
kan er nu wel of niet het geheugen uitgebreid worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westrtp schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:10:
kan er nu wel of niet het geheugen uitgebreid worden :)
Ja, er zit een MicroSD-slot in. Kon je ook even opzoeken trouwens, kleine moeite.

Als ik mijn KE800 opstart is er altijd 50% kans dat hij gaat hangen. Soms hangt hij tijdens het gebruik van het menu zonder enige aanleiding. Dan kan ik 'm alleen maar unlocken door te resetten met de aan/uitknop. Als hij hangt, kan hij met het proces je interne geheugen wissen! Is me al een paar keer gebeurd. Sinds gisteren start hij niet meer op. Hij gaat wel aan, maar dan hangt het bij het logo en gaat het weer uit. Nou doet hij dus helemaal niets meer, alleen het opstartlogo weergeven en dan uit. Dat wordt dus een ritje naar de reparateur. Ik ben altijd uitermate voorzichtig met hardware en dit toestel heeft dan ook geen enkel krasje of wat dan ook opgelopen, elke dag heel netjes gepoetst met een PSP-poetsdoekje en supervoorzichtig behandeld. En dan nog redt hij het niet. :|

Hij mag dan wel mooi vormgegeven zijn, maar het belangrijkste: de functionaliteiten en stabiliteit zijn ver te zoeken bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb eindelijk een nieuwe gekregen. Gloednieuw in de verpakking... Toch blijft hij ontzettend mooi!

Als iemand interesse heeft, ik verkoop hem ook. Mail me maar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:08:
Hij mag dan wel mooi vormgegeven zijn, maar het belangrijkste: de functionaliteiten en stabiliteit zijn ver te zoeken bij dit toestel.
De KE800 is om te zien inderdaad een juweeltje maar ik zou 'm nooit opnieuw kopen. In praktisch opzicht is het echt een kreng van een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er -een- mogelijkheid om je SMS-jes op te slaan?

Dit leek me vanzelfsprekend, maar blijkbaar kan dit niet met de normale software. Misschien met 3-party software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:25:
Dit leek me vanzelfsprekend, maar blijkbaar kan dit niet met de normale software. Misschien met 3-party software?
Ik heb software op de Mac waarmee het werkt, dus op Windows zou het met dergelijke software ook zomaar moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Mobile Master & Cell Phone manager geprobeerd, maar op beide sites staat vermeld dat SMS enkel kan verstuurd worden met hun programma en niet gelezen / afgehaald van de telefoon.

Welke software doet dit wel voor de Mac, want het lijkt me onmogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 08:27:
Welke software doet dit wel voor de Mac, want het lijkt me onmogelijk :(
Bluephone Elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:51:
[...]

De KE800 is om te zien inderdaad een juweeltje maar ik zou 'm nooit opnieuw kopen. In praktisch opzicht is het echt een kreng van een ding.
Ik heb hem netjes binnen een week terug gekregen. Ik ontdekte vandaag dat het rekenmachineprogramma vernieuwd is meteen mooiere GUI en intuitievere bediening. Ze hebben er dus een nieuwere firmwareversie op gezet. Hopelijk lost dat de stabiliteitsproblemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag gekocht voor 199 eurootjes, best netjes mooi ding :>
Maar wat ik me nou afvroeg.. ik neem aan dat die remote die erbij zit er ook voor is om je mp3 speler mee te bedienen, ik krijg wel gewoon geluid als ik hem aansluit op de kg800 maar next, pauze, volume etc. werkt niet hoe komt dat?
Kan je de firmware btw ook zelf updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
Ik heb de mijne onlangs naar het KPN Business Center gestuurd, omdat mijn display er eigenlijk mee nokte.

Zodra ik de telefoon aanzette kreeg ik een compleet 'negatief' scherm. Dus alle kleuren waren nu in het negatief. Gaf wel een leuk thema effect, maar niet echt zoals het zou moeten lijkt mij.
Ook kreeg ik soms ipv 1 scherm, 2 kleine schermpjes verdeeld over de breedte van mijn display. Ditmaal in het groen en er was weinig meer van te zien.
Wel apart dat dat allemaal 'zomaar' gebeuren kan :?

Dus nou toch maar naar KPN gebracht, zij hebben m opgestuurd en ik krijg wel bericht als ie klaar is.

Voor mij nooit weer een LG in huis, geef mij maar een SE :)

[ Voor 4% gewijzigd door aaajeetee op 18-06-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

LG=Philips. ;) Nooit kopen die merken zou ik zeggen. Beter LG dan Philips, maar geen Philips.

Hij staat te koop voor 150 Euro bij Bel Company. Prepay Orange. O+ Kopen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik weet dat dit topic al oud is, maar ik zit toch met een dringende vraag. Ik heb al in de manual gezocht, maar die geeft er geen antwoord op.

De verlichting achter mijn toetsenbord doet het niet meer, niet het touchpad, maar het toetsenbord. En dat is echt ontzettend irritand omdat ik ook vaak in het donker m'n telefoon wil gebruiken! Weet iemand hoe je het weer aan kan krijgen, of dat het gewoon stuk is en ik hem terug moet sturen?

ps geef je telefoon nooit aan je schattige, pasgeboren baby nichtje, want dan krijg je dus dit soort dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Heaget schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:52:
ps geef je telefoon nooit aan je schattige, pasgeboren baby nichtje, want dan krijg je dus dit soort dingen ;)
= vochtschade = einde verhaal = nieuwe kopen ;)
NOOIT een mobiel aan een klein kind geven om mee te spelen, die doen 'm in hun mond en hop, vochtschade

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
ah, vochtschade, nu je het zegt, ik had hem laatst op de fiets gebruikt in een hele erge onweersbui, toen was ie ook redelijk nat ja... nouja, jammer dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 20:31
Hm, ik zie dat hij nu bij meer aanbieders voor 150€ verkocht wordt. Ik ben op zich wel geinteresseerd, maar kan niet zo snel vinden of ik mp3tjes als mijn sms tonen kan gebruiken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week nog een nieuwe telefoon gekocht, aanbieding bij kijkshop, maar serieus wat een kuttelefoon en keek dus voor een nieuwe, ik had eerst een simpele LG phone met alleen camera functie en thats it, and i was happy..maar hij ging kapot, toen kocht ik een Sagem My nog wat :P 60 euro bij kijkshop maar menus zijn klote, t-mobile is klote en ik wil een nieuwe en deze word het denk ik..ik wil eentje met goede fotokwaliteit, videokwaliteit, en dat je videos van youtube kan afspelen erop, natuurlijk moet je het bestand ff converteren maar...reacties plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij iets vertellen over de geluidskwaliteit van de LG KG800 ten opzichte van de nokia 6300?

alvast heel erg bedankt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Yo! MedeTilburger. O+

Mn zus heeft de tsjoklet, en ik ben aan het kijken naar de 6300. Ikzelf zou voor de 6300 gaan. Het geluid van de LG klinkt een beetje dof, Nokia dus. ;)

_-^Ghwiewgwiewgwiew...
Willem II sucks balls. Schaam je. foei! :O :? 8)7
Waar gaat dit heen? |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat ik al 10 jaar lang zo gek ben om een seizoenkaart te kopen en zo'n 5 uitwedstrijden per jaar te bezoeken.. de eerste 5 jaar daarvan gingen nog wel, maar nu|:(
Pagina: 1 2 3 4 Laatste