Storing heeft voor mij zo'n 2,5 uurtjes geduurd... jammer dat ik in die tijd wel VPN verbinding nodig had omdat ik vanuit huis zat te werken en connectie naar de zaak nodig had
Het is ze vergeven. Belde eigenlijk meteen nadat ik lampje van Internet van kleur zag veranderen de helpdesk. Daar wisten ze al te melden dat het groot was. Bijna landelijke storing werd me gezegd.
Wat me trouwens opviel, Tiscali helpdesk kost 30 ct per minuut maar klok gaat pas tikken als je iemand aan de lijn hebt volgens mij. Dat vind ik dan wel netjes als dat zo is! Kan iemand dit bevestigen / ontkennen?
Dan nog een probleem dat ik nog steeds heb. Tijdje geleden meldde ik dat mijn modem 2602HW nogal eens reboot. DUs niet alleen ADSL verbinding die down en up komt.
Heb nu ook min of meer achterhaald wanneer dit gebeurt. Ik heb een tweetal machines die van het wifi gedeelte gebruik maken (PC & laptop) en wanneer ik data vanaf één van deze machines over wil zetten naar een PC die bedraad is geconnect klapt het hele modem eruit en reboot.
Andersom, van bedraadde machine naar wifi machine data overzetten gaat wel goed... RAAR OF RAAR????
Zijn er meer mensen die dit hebben ondervonden? Gebruik fw b3-2
edit: ook nog op andere manier getest: wanneer ik laptop via UTP connect lukt het wel om dezelfde data over te zetten naar andere PC. Net of data niet van wireless naar UTP kan worden gelinkt. (maar andersom weer wel
[
Voor 8% gewijzigd door
robbydw op 29-09-2006 08:19
]