[F1]GoT Batracer league

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Psychokiller schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:37:
Zal eens kijken of dat A1ding nog open is, al lijkt me dat minder aan. Hoop alleen niet dat er grote verschillen tussen de landen zitten, aangezien ik al wat laat ben dus.
Bij A1 zijn de auto's hetzelfde er is geen verschil tussen de snelheid van de auto's van verschillende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
Game-Freak schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:40:
#A1GP:

Jongens.... zullen we maar starten??

27 rijders is toch een mooi aantal ??
goed plan :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Alper15 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:37:
[...]
Bij A1 zijn de auto's hetzelfde er is geen verschil tussen de snelheid van de auto's van verschillende landen.
Dat had ik al begrepen idd, maar wellicht dat er nog onbekende factoren waren zoals bijvoorbeeld de pitcrew voor pitstops. In het echie zag je toch wel grote verschillen tussen pitstops van bijvoorbeeld Holland en Libanon etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
wacht nog 1 of 2 dagen, dan kunnen er nog wat mensen uit #1 f1 2006 meedoen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
gisteren mn 1e winst behaald in #3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
yonexfreak schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:26:
gisteren mn 1e winst behaald in #3 :)
Mja :(
Op deze manier komt Ferrari toch nog wat dichterbij.. Krvabo helaas eruit geramd door een renault }:O en blijkbaar had mijn williams niet zo'n goede snelheid of zo.. Setup was 100%.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
en pole voor de volgende race ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Mja, kijk eens naar mijn comments (die van de driver).
Alleen de eerste was snel.. bij de andere 2 problemen..
Laat ik mijn kwali nu van rustig naar snel opbouwen.. dus dit is mijn langzaamste tijd ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Krvabo, ik heb al getest, ik wou via teamtalk de resultaten doorgeven maar de site is geknept.. Morgen stuur ik je dan de resultaten van mijn warmup.
Site is weer up & running. Resultaten net doorgegeven

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-06-2006 22:10 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
krvabo schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:57:
Mja, kijk eens naar mijn comments (die van de driver).
Alleen de eerste was snel.. bij de andere 2 problemen..
Laat ik mijn kwali nu van rustig naar snel opbouwen.. dus dit is mijn langzaamste tijd ;)
klopt ik had het gezien en de tijden zijn close (voorgaande races was gat veel groter..)

maargoed morgen de race..vorige race als laatste gestart met 1e winst als resultaat..en heb al een race gehad waarbij ik ook pole stond maar (veel) slechter eindigde..kortom zegt nog weinig opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Heb me net ook maar even ingeschreven voor de A1GP versie..
Practice ging vrij slecht, van de 9 pogingen heb ik er maar 4 of 5 kunnen benutten vanwege een crash in de 3e poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Ben nu ook aangemeld, als 30e en tevens laatste van de game dus.
Als ik even me practise mag afronden kunnen we echt beginnen denk ik, aangezien er toch geen teams meer mogen joinen nu. Hoewel het me wel fijner lijkt om net als de andere games rond een uur of 8 's avonds te starten ipv midden op de dag ?

Edit: Training gedaan. Ging niet slecht, maar ik maak me toch wel zorgen over de banden nu al :P Na 2 rondjes training al heat cycled, en na 4 of 5 al light wear. Dat wordt een erg lange race dus.
Jammer dat het echte kwalificatie format niet erin zit en je ook weer gewoon 3 runs hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Psychokiller op 10-06-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

#3 warmup 8)7
--------------
1 Rouw		Ferrari		1:23.928	+0.000
2 Veltman	Ferrari		1:24.012	+0.084
3 Krvabo	Williams	1:24.015	+0.087
4 Fluitketel	Williams	1:24.026	+0.098
------------
Wat een tijden :+

[ Voor 16% gewijzigd door krvabo op 10-06-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Was me nog niet eens opgevallen.. Verschillen zijn wel enorm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weer een podium bestaande uit 2 Williams en 1 Ferrari (was al een redelijk aantal races geleden maar). 4e plaats was weer voor Ferrari.
Constructeursklassement gaat tussen Williams (168 punten) en Ferrari (140 punten). De 3e plaats is op het moment voor McLaren (55 punten) gevolgd door Toyota (49 punten).
In het coureursklassement is het de volgende stand:
1. Fluitketel 94pt. (Williams)
2. Rouw 85pt. (Ferrari)
3. Krvabo 74pt. (Williams)
4. Veltman 55pt. (Ferrari)
5. v.d. Made 47pt. (McLaren)

Coureursklassement kan dus nog flink veranderen vooral voor nr 1 t/m 3. 1 Race niet eindigen en het ligt al compleet door elkaar.

edit:

Whoops.. soort van dubbelpost..

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-06-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Mja kun je nagaan.. mijn finishes:
Krvabo R 1 5 3 3 3 1 1 R 3 R 1 R 3
:+

(FlipFluitketel: practice doe ik morgenmiddag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hatsaflatse, in #2 de overwinning en de pole in A1GP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
P1 t/m4 constructeurs geeft idd wel goed aan hoe veel racefinishes zijn (zoals deze van gisteren)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:16
Hoe gaan we eigenlijk verder in #2 wanneer het kampioenschap is afgelopen na morgen. CyLat en ik zijn rijders die vast wel weer opnieuw willen beginnen al willen we wel een betere verdeling van de wagens zien. We rijden nu in 2 midland wagens die gewoon geen snelheid hebben om serieus mee te strijden, al zijn we toch beter dan vele andere rijders.

CyLat 4e en ik 5e (team midland 2e in constructeur), zouden dus graag een betere verdeling zien, zodat wij ook in een ferrari/mclaren/honda iig iets snellers kunnen rondrijden zodat we kunnen meestrijden voor het echte werk, ipv best of the rest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel zo eerlijk om gewoon zo te doen dat diegene die als eerst is geëindigd aan het eind van het seizoen ook als eerste een stoeltje te laten kiezen en dit dan aflopend te doen. Nieuwkomers laat je dan de overgebleven plaatsen opvullen. Zo krijg je op de iets langere termijn waarschijnlijk het meest competitieve veld.

Enig probleempje kan zijn dat we nu met (voor zover ik weet) 4 GoT F1 en 1 A1GP competities bezig zijn. Behoorlijk wat mensen zijn nu al inactief en er zullen er vast ook een aantal zijn die niet meer aan een nieuwe competitie meedoen. Er zullen dan wel erg veel lege plaatsen zijn die moeilijk snel ingevuld kunnen worden door nieuwe deelnemers. Het lijkt me dan ook het best om het aantal competities te verminderen, alleen zal dit vrij moeilijk te organiseren zijn als je ook op puntentotaal mensen nieuwe stoeltjes wilt laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

RonaldMade schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:16:
Hoe gaan we eigenlijk verder in #2 wanneer het kampioenschap is afgelopen na morgen. CyLat en ik zijn rijders die vast wel weer opnieuw willen beginnen al willen we wel een betere verdeling van de wagens zien. We rijden nu in 2 midland wagens die gewoon geen snelheid hebben om serieus mee te strijden, al zijn we toch beter dan vele andere rijders.

CyLat 4e en ik 5e (team midland 2e in constructeur), zouden dus graag een betere verdeling zien, zodat wij ook in een ferrari/mclaren/honda iig iets snellers kunnen rondrijden zodat we kunnen meestrijden voor het echte werk, ipv best of the rest zijn.
ik start wel weer de nieuwe ;) , en wie 't eerst komt wie het eerst maalt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 06:51
GoldenSample schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:40:
[...]

ik start wel weer de nieuwe ;) , en wie 't eerst komt wie het eerst maalt he ;)
Misschien is het een idee te kijken wie het beste zijn voiture afstelt (m.a.w. kijken naar best setups gedurende het seizoen). Degene die dit het best doet heeft eerste keus....

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Spike-man schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:51:
[...]

Misschien is het een idee te kijken wie het beste zijn voiture afstelt (m.a.w. kijken naar best setups gedurende het seizoen). Degene die dit het best doet heeft eerste keus....
Ik vind wie het eerst komt, wie het eerst maalt ook vrij onzinnig. Met een beetje pech kan ik straks weer in een midland/minardi rondrijden, zodat GoldenSample met de renault weer met 2 vingers in de neus kan winnen :P

Het beste lijkt mij om die methode van CyLat te doen, en zo de key van de league eerst te verspreiden bij de mensen in volgorde van kampioenschapspositie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mijn reeks in mijn eerste public game (zonder actieve teammate):

1 3 1 1 1 1 2 R 1 5 1 2 1 8 1 1

:D

de 5e plaats was toen mijn internet niet werkte 1,5 dag, en die 8e plaats was toen ik op pinkpop zat

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 11-06-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kwalificatie viel beetje tegen voor Williams (practice eigenlijk ook al). Krvabo start vanaf de 4e plek en ik vanaf de 6e.
Het weer maakt het er nu niet makkelijker op. Practice/kwali zijn in droog verreden, warmup wordt verreden in "wet and slippery conditions" en de race begint in "treacherous rain and spray".. Wordt dus nog leuk om de ideale setup te vinden.

[edit]
Ook maar eens mijn reeks finishes plaatsen (met nog 4 races te gaan):
8 3 6 2 2 1 2 2 1 1 5 R 2 1

Vrij matig dus :+

[ Voor 22% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-06-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
RonaldMade schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:59:
[...]

Ik vind wie het eerst komt, wie het eerst maalt ook vrij onzinnig. Met een beetje pech kan ik straks weer in een midland/minardi rondrijden, zodat GoldenSample met de renault weer met 2 vingers in de neus kan winnen :P

Het beste lijkt mij om die methode van CyLat te doen, en zo de key van de league eerst te verspreiden bij de mensen in volgorde van kampioenschapspositie?
Lijkt me prima :)
Kun je trouwens ook met meerdere leagues meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Spike-man schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:31:
[...]

Lijkt me prima :)
Kun je trouwens ook met meerdere leagues meedoen?
Als het prive-leagues zijn kan dat wel ja. Maximaal 2 zonder te betalen. Bij openbaar kan je slechts 1 league per klasse doen (ook max 2 zonder te betalen).

Maar goed, ben benieuwd wat de rest van de #2 rijders van het idee van mij en CyLat vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:00
Voor de mensen van #2 (en de anderen ook natuurlijk, maar #2 eindigt binnen een half uurtje)

Misschien moeten we gewoon een potje BTCC / A1GP / Champ Car spelen - in geen één van de drie heb je verschillen tussen de verschillende auto's dus dan is de boel wat "eerlijker". Het leuke is dan ook dat je per twee zelf je teamnaam kan kiezen enzo (in Champ Car kan je zelfs teams van 1 of 3 man hebben).

Lijkt mij in ieder geval wel leuk voor de afwisseling (BTCC is een vrij "makkelijk" kampioenschap - weinig verschillende afstelmogelijkheden niet echt veel strategie - maar daardoor wel erg close; Champ Car vind ik het moeilijkste wat ik tot nu toe heb gespeeld en met A1GP heb ik geen ervaring).

Over de race zo dadelijk: ik kan nog tweede worden in de stand ... wordt een spannend gevecht met die Renault ... Wel met de ene ;) De andere is al tijden kampioen (proficiat trouwens)

greetz

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
RonaldMade schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:59:
[...]

Is ook goed voor mij - ik doe in ieder geval weer mee [en ondanks het feit dat ik dan tweede of derde mag "kiezen" ga ik toch maar weer voor Honda rijden ;)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
En de laatste race voor mij in #2 is niet goed verlopen, ging net na de SC pitten waardoor ik dus teveel tijd verloor, jammer maar helaas toch nog 8e geworden :P

Uiteindelijk 5e in het kampioenschap geworden met 62 punten. Midland F1 uiteindelijk 2e als constructeur met 130 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
Derde plaats, best haalbare positie voor mij.

Proficiat aan Renault, ze waren de beste - niet alleen vandaag maar het hele seizoen.

Toch een overwinning of drie en een elftal podia uit de brand kunnen slepen - niet slecht al zeg ik het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Daventry schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:49:
Voor de mensen van #2 (en de anderen ook natuurlijk, maar #2 eindigt binnen een half uurtje)

Misschien moeten we gewoon een potje BTCC / A1GP / Champ Car spelen - in geen één van de drie heb je verschillen tussen de verschillende auto's dus dan is de boel wat "eerlijker". Het leuke is dan ook dat je per twee zelf je teamnaam kan kiezen enzo (in Champ Car kan je zelfs teams van 1 of 3 man hebben).

Lijkt mij in ieder geval wel leuk voor de afwisseling (BTCC is een vrij "makkelijk" kampioenschap - weinig verschillende afstelmogelijkheden niet echt veel strategie - maar daardoor wel erg close; Champ Car vind ik het moeilijkste wat ik tot nu toe heb gespeeld en met A1GP heb ik geen ervaring).

Over de race zo dadelijk: ik kan nog tweede worden in de stand ... wordt een spannend gevecht met die Renault ... Wel met de ene ;) De andere is al tijden kampioen (proficiat trouwens)

greetz

Tom
Tom, ik ben dus die renault, ik moet bekennen dat je het erg goed hebt gedaan, je had niet altijd mazzel met je team maatje :P
maar de tacktiek vind ik toch wel erg leuk, dat mis ik wel een tikkie in de A1GP, dus denk dat het dan wel Champ Car word... alleen jammer dat je 't probleem met inactieve teamgenoten zit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
GoldenSample schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:15:
[...]

Tom, ik ben dus die renault, ik moet bekennen dat je het erg goed hebt gedaan, je had niet altijd mazzel met je team maatje :P
maar de tacktiek vind ik toch wel erg leuk, dat mis ik wel een tikkie in de A1GP, dus denk dat het dan wel Champ Car word... alleen jammer dat je 't probleem met inactieve teamgenoten zit :>
Gelijkwaardige wagens doen er niet zoveel om. Zolang de meeste actieve en snelle mensen van het vorige seizoen dit F1 seizoen weer snelle wagens krijgen kan het kampioenschap erg interessant worden.

Midland bleek achteraf toch ook niet zo'n trage wagen te zijn, want de williamsen in #2 hadden vaak moeite met ons. Dus voor de nieuwe spelers in de league kan het een interessante wagen zijn, heb ik iig ook meegemaakt. Ding is betrouwbaarder dan een mclaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daventry schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:13:
Derde plaats, best haalbare positie voor mij.

Proficiat aan Renault, ze waren de beste - niet alleen vandaag maar het hele seizoen.

Toch een overwinning of drie en een elftal podia uit de brand kunnen slepen - niet slecht al zeg ik het zelf ;)
Doe je toch netjes ja, zonder een actieve teamgenoot.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
mn 2e winst behaald :)
gaat de goede kant op me, jammer dat seizoen al zover gevorderd is hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023

Ik ben eerste geworden, zonder mijn teammate was het niet gelukt :P aangezien we samen meestal wel spot on kregen.De laatste race hebben we de dubbel gehaald.

@ Tom Sels : Jou vond ik de de enige tegenstander sinds het begin tot aan het eind. Hierbij wil ik je ook feliciteren met de 3e positie.

Ik weet niet of ik verder zal gaan met batracer zit nu in GOT A1GP is ook weer wat anders, misschien doe ik wel mee als er nog een GOT league word gestart (behalve F1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
RonaldMade schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:33:
[...]

Als het prive-leagues zijn kan dat wel ja. Maximaal 2 zonder te betalen. Bij openbaar kan je slechts 1 league per klasse doen (ook max 2 zonder te betalen).

Maar goed, ben benieuwd wat de rest van de #2 rijders van het idee van mij en CyLat vinden :)
Das mooi, laat maar komen dan die nieuwe league :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 22:27
yonexfreak schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:40:
mn 2e winst behaald :)
gaat de goede kant op me, jammer dat seizoen al zover gevorderd is hehe...
Feli! Ik zat er eindelijk weer een keer goed bij :). Mijn 3e podium van het seizoen in mijn toyota. Ook weer leuke verandering ten opzichte van mijn kwalificatiepositie...maar dat lijkt bij mij elke wedstrijd wel zo te zijn. Mijn kwalificaties zuigen gewoon :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Loogie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 08:47:
[...]

Feli! Ik zat er eindelijk weer een keer goed bij :). Mijn 3e podium van het seizoen in mijn toyota. Ook weer leuke verandering ten opzichte van mijn kwalificatiepositie...maar dat lijkt bij mij elke wedstrijd wel zo te zijn. Mijn kwalificaties zuigen gewoon :P.
Voor mij was het mijn 11e podium.. :+

Was weer een beetje k*t in het begin van de race. Krvabo en ik gingen gelijk de pits in en toen moest ik weer wachten.. :(
Helaas voor krvabo viel hij buiten de punten maar is nr.2 in het coureursklassement niet te veel op hem uitgelopen (die was 8e en kreeg dus maar 1 puntje). Gelukkig voor mij ben ik nog wat uitgelopen op nr. 2. Verschil tussen mij en nr. 2 is nu 14 punten met nog 3 races te gaan.
Verschil in constructeursklassement tussen Williams en Ferrari is nu 23 punten in het voordeel van Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
Mochten er mensen stoppen binnenkort, ben ik wel bereid in te stappen :)
Welke league staat er op het punt van eindigen? En waar kan ik die dan eventueel joinen? Want om daar 2730 pagina's voor door te lezen... :9

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 13-06-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik meld me ook aan als er ergens een nieuw seizoen begint, is er al weer een gemaakt ???
Ik hoop dat ik dit keer een teammate krijg die meer dan 1x inlogt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Dat het nieuwe seizoen start ligt aan GoldenSample in #2, deze heeft de recht behaald om hem te starten en als eerste te kiezen voor een team. Dus het is even afwachten wanneer dat gebeurd en hoe de teamverdeling/selectie dan gaat plaatsvinden. Zijn 2 opties:

1. Key tot league hier posten en dan joint iedereen zomaar. Kans dat je dus bij een minder actieve rijder komt maar wel een top wagen (waar je in mijn ogen weinig aan hebt, tenzij je Sels heet.)
2. Key eerst zien te verspreiden onder de vorige deelnemers (op rank) en opvullen met nieuwe. Zodoende zou het veld vrij actief moeten worden en er meer competitie in het seizoen komen omdat het actiever in de top is. (nu waren ferrari, mclaren vrij inactief imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik stem, ookal ben ik nieuwkomer dan, voor optie 2. Een niet actieve team-mate is immers helemaal niks en dat ik dan in een midland oid moet beginnen doet mij weinig aangezien ik het spelletje toch nog niet 100% door heb. Dan wordt er ook wat minder van me verwacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn wat een droomseizoen heb ik gehad (afgezien van teamgenoot die er na 3 races mee stopte)

uitslagen:
1 3 1 1 1 1 2 R 1 5 1 2 1 8 1 1 1 1

12 overwinningen en 9 poles
met 147 punten de eerste plaats (2e plek stond op 93)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weer een vrij goede kwalificatie voor Williams. 2e plaats voor Krvabo en 3e voor mij.
McLarens hebben (weer?) geen tijd neer gezet.. Is toch nog een keer eerder voorgekomen dacht ik of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

oke, ik start een nieuwe, alleen starten we eerst een Poll of het ChampCars of F1 word, en ik zal dan voor optie 2 de key verstrekken, voeg me maar toe op MSN (graag het adres binnen dit topic houden :) ) zeg wel even dat je van batracer bent en wat je rank was :)
Poll: Batracer #2 Champ Cars of F!
ChampCars!
Formule1!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=134929&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

MSN is: knip, tom mag organiseren

alleen toevoegen als je in #2 hebt gezeten

of je me gewoon zo tof vind :P

[ Voor 18% gewijzigd door GoldenSample op 15-06-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GoldenSample schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:22:
oke, ik start een nieuwe, alleen starten we eerst een Poll of het ChampCars of F1 word, en ik zal dan voor optie 2 de key verstrekken, voeg me maar toe op MSN (graag het adres binnen dit topic houden :) ) zeg wel even dat je van batracer bent en wat je rank was :)
En hoe zit het met actieve nog-niet GoT-leaguers (ik dus :9 )?

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 14-06-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Joss schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:59:
[...]

En hoe zit het met actieve nog-niet GoT-leaguers (ik dus :9 )?
laten we zeggen, ik maak het password openbaar als de mensen die toegevoegd zijn en hun ranking hebben gezegt al gekozen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik wil echt wel weer mee doen met de nieuwe ronde, ik hoop dat ik deze keer niet zo'n schrale inactieveling voor me kiezen krijg waar je niets mee kan doen.
En dan nog 8ste worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gabiballetje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:44:
Ik wil echt wel weer mee doen met de nieuwe ronde, ik hoop dat ik deze keer niet zo'n schrale inactieveling voor me kiezen krijg waar je niets mee kan doen.
En dan nog 8ste worden.
moet je me even toevoegen op MSN, kan je eerder kiezen ;)

en inderdaad ik hoop dat iedereen wel actief blijft die er in stapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
GoldenSample schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:14:
[...]

moet je me even toevoegen op MSN, kan je eerder kiezen ;)

en inderdaad ik hoop dat iedereen wel actief blijft die er in stapt!
Is dat msn adres dat ene vage adres dat in je profiel staat. En is e-mailen ook goed?, ik ben anti-msn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

staat (stond) een paar postst terug, maar bedacht me dat ik het seizoen ivm vakantie niet afmaken kan dus Tom mag hem organiseren als hij dat wil, anders mag iemand anders het doen (als tom niet wil, hij heeft er het meeste recht op na alper en mij vind ik ;) niet dat je d'r echt wat mee kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Nou Tom, kom er eens mee, of ik begin te verroesten :P

Andere league die ik doe in de BTCC is nu verschrikkelijk spannend geworden. Er zijn maximaal 18 punten te halen door: 1. de race te winnen (15 pnt), pole (1pnt), snelste lap (1pnt), langst aan de leiding (1pnt).

De stand met nog 1 race te gaan:
1. 194 2 Made R 7 1 7 2 1 2 2 1 1 7 4 3 7 13 1 1 R 1 -
2. 182 2 Hanke 3 1 2 1 3 3 1 5 6 R 2 1 7 2 2 R 7 13 2 -

Hopelijk haal ik de komende race genoeg punten, ik heb de sprint op het circuit reeds gewonnen maar nu de echte race nog dus. Maar de strijd wordt dus beslist in de laatste race van het seizoen en dat is gewoon geweldig om te zien. Het spel blijft goed open voor de kampioenschap.

[ Voor 10% gewijzigd door RonaldMade op 15-06-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
Ronald; jij mag hem van mij organiseren :) Ik ga wel meespelen enzo maar heb effe niet zoveel zin om het hele gedoe te organiseren.

Ik zou dan wel graag als tweede kiezen -- maakt toch niet aangezien er dan in elk team nog minstens één stoeltje vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Daventry schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:14:
Ronald; jij mag hem van mij organiseren :) Ik ga wel meespelen enzo maar heb effe niet zoveel zin om het hele gedoe te organiseren.

Ik zou dan wel graag als tweede kiezen -- maakt toch niet aangezien er dan in elk team nog minstens één stoeltje vrij is :)
Even wachten op CyLat, aangezien hij voor mij staat en dus recht voor mij zou hebben (in mijn ogen). Het is wel zo netjes om je aan de structuur te houden die jezelf en je teamgenoot bedenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Prutsers allemaal :+
In de kwalificatie is mijn snelste tijd 1,2sec sneller dan nr.2.. Mijn langzaamste tijd was precies 1sec sneller dan de snelste tijd van nr.2. 7(8)7
Helaas start mijn teamgenoot (krvabo) vanaf de 6e plaats.. Maar ja, dat wil ook niks zeggen.
Nr 2 is wel een beetje een verrassing vind ik.. Red Bull.. Is wel gunstig aangezien het gevecht in de coureurs en constructeurskampioenschappen voornamelijk tussen Williams en Ferrari gaan en op deze manier zit er bij de start toch even (na 1 rondje misschien al niet meer) een gat tussen.

Is "Van Heynsbergen" nog actief? Lijkt er beetje op van niet. Staat bijna altijd als eerste met een tijd in de practice en warmup maar wel een dusdanig trage tijd dat het verschil rond de 5sec zit.

[ Voor 28% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-06-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
agg vorige x ook een race gewonnen vanaf laatste startplaats ;)
(zoals je ziet geef ik iig niet op :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hopelijk haal ik nog 1 puntje deze race (en nog liever 2 (en nog liever 10)) dan ben ik iig al zeker van de overwinning in het coureursklassement.
In het constructeursklassement staan we nu 34 punten voor, dus daar nog 2 puntjes halen deze race en die is ook binnen.
Krvabo staat 9 punten achter op nr 2, wat dus ook nog wel haalbaar kan zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

drice

Loading...

Ik wordt echt niet goed van die A1GP.
Elke keer als ik een beetje naar voren ga komen komt er iets tussendoor.

Het lijkt ook wel ik elke keer een pitstop teveel maak. Echt niet leuk meer

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Williams heeft idd veruit beste mogelijkheden om beide titels in de wacht te slepen
teamm8 heeft halverwege/einde seizoen wat meer pech gehad in de races/kwalis itt begin dit jaar

daarintegen doe ik omgekeerde als teamgenoot, nl beter presteren in races en kwali itti begin dit jaar...wisseling van de wacht :)

qua tijden/competitie zijn my4all en ik aardig aan elkaar gewaagt en werken goed samen en wat mij betreft plak ik er nog een seizoen tegenaan met my4all :) :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
drice schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:25:

Beter dan twee maal uitvallen in vier races met mechanische/uitlaat problemen terwijl je mechanical sympathy op 45% hebt staan, of een pitstop maken in de sprintrace voor regenbanden terwijl de race nog maar 5 ronden ofzo is.
Kortom, hier al 3 van de 4 races verkloot...

Tot nu toe vind ik het A1GP nog geen succes, maar kan geen private F1 game meer joinen helaas. Anders had ik graag mijn vorige seizoen een goed vervolg gegeven.

@RonaldMade: Had in andere public game ook zoiets. Voor aanvang van de laatste race stond het 116 om 116 punten, dat kan niet closer :P
Kwalicatie had ik nog pole, tegenstander P5 ofzo. Koos voor lichte 1e stint omdat ik perse voor hem wou blijven. Hij koos blijkbaar voor zware 1e stint en won mijn 15 seconden voorsprong geheel terug in de 6 ronden dat hij langer doorreed. Bij 2e pitstop had ik 4sec wasted en na zijn 2e stop zat hij voor me. Uiteindelijk op anderhalve seconde van hem geeindigd en het kampioenschap verloren dus.
Beetje zuur, maar als het hele seizoen close tussen 2 man gaat en beide het kampioenschap verdienen kan ik er opzich wel mee leven dat het P2 wordt uiteindelijk.

In andere private game rij ik rond met de STR, maar die wagens zijn vrij bagger :Y)
Voor pole kunnen ze niet mee in ons veld, maar als je niet uitvalt kun je best het podium ermee halen. Maar helaas al drie races in de laatste ronden punten weggegooit waardoor ik slechts 7e sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Nou, door gebrek aan reactie van Cylat in 24u tijd (terwijl hij op GoT is geweest maar niet meer op batracer, waar ik hem ook een signaal heb gegeven) heb ik een vernieuwde GoT League #2 gestart.

Als je de vorige league gespeeld hebt wil je dan aub even in de oude #2 league in de Driver chat je e-mail adres zetten, dan stuur ik de join-link + wachtwoord op volgorde van de eindstand. Zodoende weten we zeker dat de goede persoon de goede volgorde heeft.

Hiervoor krijgen mensen 1,5 dag de tijd voor, hierna zal het wachtwoord openbaar worden gemaakt. Dus graag ook zo snel mogelijk je mail-adres bekend maken en joinen zodat het weer verder kan. Wanneer dit niet gebeurd kunnen we de join-tijd wellicht nog wat verlengen.

We hopen uiteraard zoveel mogelijk actieve teams te zien zodat het een competatief seizoen wordt. Zodoende kan je wellicht ook beter een teamgenoot joinen dan zelf een team beginnen zeker wanneer deze al een vorig seizoen gespeeld heeft.

ps. ik heb lekker een ferrari :P

[ Voor 36% gewijzigd door RonaldMade op 16-06-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:( en :) in 1 wedstrijd
Eruit gevlogen maar mijn voorsprong is te groot om nog ingehaald te kunnen worden door nr. 2.
Het constructeurskampioenschap is ook al beslist, maar de 2e plaats in het coureursklassement is nog absoluut niet beslist. Nr 2. heeft een voorsprong van 4 punten op de nr. 3.
Williams heeft de afgelopen race compleet gedomineerd en de 1e plaats geen enkele ronde afgestaan. In het begin had ik de 1e plaats tot ik eruit vloog en krvabo nam lekker de 1e plaats over hierna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
drice schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:25:

Ik vind het ook minder geslaagd dan de F1 races.. elke keer die extreme weers veranderingen en dan ook nog eens weinig rondjes en weinig keuze met bandjes enz. Beetje saai imo. Maargoed blijf voorlopig nog wel even "proberen" om wat punten te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
gefeliciteerd aan team Williams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
#2 bis:

Heb me dus opnieuw ingeschreven - het was verleidelijk om naar een groter team te gaan (bijvoorbeeld teamgenoot van Ronald te worden bij Ferrari - had ik ook de zekerheid gehad een actieve ploegmaat te hebben), maar ik ben toch maar uit nostalgie bij Honda gebleven.

Even een kleine oproep voor wanneer de join key publiek wordt:

Belgen, aarzel niet om ook mee te spelen. Ik heb vorig seizoen alleen de eer van België moeten verdedigen tegen die bende Hollanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:14
we spelen hier zeker allemaal F1 2006 ?
Wat is nou een goede pit-stop strategie ? ik stop ongeacht welke race maar 1 keer omdat mn banden het goed houden...doen andere dat ook hier?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
spyros schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:36:
we spelen hier zeker allemaal F1 2006 ?
Wat is nou een goede pit-stop strategie ? ik stop ongeacht welke race maar 1 keer omdat mn banden het goed houden...doen andere dat ook hier?
Ik doe het liefst een 2 stop, gebruik ook harde banden maar voor de brandstof is het ook wat fijner. Alleen als je helemaal achterin staat na een kwalificatie is een 1 stop wellicht handiger omdat je dan langer kan doorrijden, maar als je vrij voorin het veld staat is een 2 stop wat handiger ivm brandstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
RonaldMade schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:43:
[...]

Ik doe het liefst een 2 stop, gebruik ook harde banden maar voor de brandstof is het ook wat fijner. Alleen als je helemaal achterin staat na een kwalificatie is een 1 stop wellicht handiger omdat je dan langer kan doorrijden, maar als je vrij voorin het veld staat is een 2 stop wat handiger ivm brandstof.
Hangt er bij mij gewoon van af. Net als in de echte F1.

Als ik gekwalificeerd ben op een positie waar ik tevreden mee zou zijn in de race (gezien de setup enzo) ga ik ook voor 2 stops.

Kwalificeer ik "onder mijn waarde" (meestal ... kwali's lukken gewoon niet zo goed bij mij) dan is het een éénstopper met extreem late pitstop (kwestie van toch even vrije baan te hebben). Dat je dan zwaarder geladen bent maak in weze geen ene flikker uit (je zit toch vast achter je voorganger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik gebruik deze tactiek altijd...ook als ik me al Q6> heb..heb tot nu al van de 5 races met deze tac

1x gewonnen en 2 podium plaatsen :P 1x 4e en 1x 6e

[ Voor 8% gewijzigd door FDMK op 17-06-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vanavond de laatste race. De 2e plaats in het coureursklassement is nog niet beslist. Rouw staat op het moment 2e met 4 punten voorsprong op nr.3 (krvabo) maar in de kwalificatie heeft Rouw geen tijd neergezet en zal als laatste starten. Krvabo start vanaf de 3e plek. Het wil nog niks zeggen dat Rouw achteraan start en Krvabo flink vooraan, ik denk dat het verschil gemaakt zal gaan worden door het weer in de race.

Gaan we trouwens verder in #3 of wat is de bedoeling/planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
#3 is imo te rustig, we zijn met 15 coureurs begonnen omdat er geen extra bij wilde komen, verwacht dat dat probleem weer terugkomt. #2 is nog niet van start gegaan dus wellicht rijders van #3 naar #2 over laten komen?

Dusver is Sels de enige die nog heeft gemaild om zijn plekje bij Honda zeker te stellen, en ik bij Ferrari. Rest is dus nog vrij. Mensen die in #2 hebben meegedaan en in de nieuwe #2 ook weer mee willen doen kunnen hun e-mail adres aangeven in de oude league. Vanavond maak ik de sleutel gewoon openbaar, zodat de league hopelijk met actieve mensen gevuld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daventry
Wel aangezien #3 eindigt vandaag kunnen we hopelijk wat volk van daar in de "nieuwe" #2 steken. Lijkt mij best wel een goed idee om de actieve spelers van twee spelletjes samen te brengen in 1 league.

Zou echt super zijn om een potje met 22 actieve spelers te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er een beetje aan de late kant bij waarvoor excuses. Ik heb in de oude league #2 mijn mailadres neergegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
moet je bij een weersverwachting van "heavy rain" nou gewoon op intermediate gaan rijden of op full wet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
spyros schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:30:
moet je bij een weersverwachting van "heavy rain" nou gewoon op intermediate gaan rijden of op full wet?
Full wet, intermediates zijn meer voor steady rain en lager dan dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker voor wet bandjes gaan. En misschien ook wel de monsoon banden, al zou het kunnen dat die dan toch net wat langzamer zijn. Standaard staat bij de 'race strategy' settings trouwens dat je beide banden gebruikt bij een 100% natte baan waarna bij één van de twee 'use this tyre' staat aangevinkt. Zelf heb ik betere ervaring om beide te laten gebruiken en dan de wet banden te gebruiken bij een ongeveer 80% natte baan. Nadeel daarvan is wel dat je automatisch meer binnen zult komen als de weersomstandigheden in een race veel zullen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Mark Rouw en ik hebben iig al besproken als dit seizoen over is we nog wel een seizoen willen doen als teamgenoten dus even zien welke Got league beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

#3...
Als #2 een beetje actief wordt doe ik ook wel mee als teammate van mijn huidige teammate FlipFluitketel.
Ik wil opzich wel zien hoe de winnaars van #3 zich bewijzen in #2 tegen hun winnaars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@RonaldMade: Mogen de winnaar en teammate (waarschijnlijk 2e in de eindstand :+) van #3 ook alvast aanmelden voor de nieuwe #2 of moeten we wachten?

@krvabo: Williams dan maar weer?

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-06-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

FlipFluitketel schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:14:
@RonaldMade: Mogen de winnaar en teammate (waarschijnlijk 2e in de eindstand :+) van #3 ook alvast aanmelden voor de nieuwe #2 of moeten we wachten?

Als die nog vrij is, mij best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
FlipFluitketel schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:14:

Vooraanmeldingen van 2 schieten niet echt op, dus als je je e-mail adres in Driver Chat in #3 zet mail ik alvast de url en key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
RonaldMade schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:39:
[...]

Vooraanmeldingen van 2 schieten niet echt op, dus als je je e-mail adres in Driver Chat in #3 zet mail ik alvast de url en key.
Ik had je ook een mailtje gestuurd (naar dat delta-mailadres), dus als het goed is heb je mijn mailadres al. Als je me die url en key doormailt geef ik het aan krvabo wel door via drivertalk.
Krvabo, url en pass heb ik via teamtalk doorgegeven. Meld jij je al vast aan als je het leest. Ik kan me pas aanmelden als F1 afgelopen is (max 2 private leagues, en ik zit nu nog bij die F1 en bij A1GP). Als ik er aan denk meld ik me vanavond na de race direct aan.

@RonaldMade: Thanks voor de url en key.

[ Voor 39% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-06-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

FlipFluitketel schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:01:
[...]

Ik had je ook een mailtje gestuurd (naar dat delta-mailadres), dus als het goed is heb je mijn mailadres al. Als je me die url en key doormailt geef ik het aan krvabo wel door via drivertalk.
Krvabo, url en pass heb ik via teamtalk doorgegeven. Meld jij je al vast aan als je het leest. Ik kan me pas aanmelden als F1 afgelopen is (max 2 private leagues, en ik zit nu nog bij die F1 en bij A1GP). Als ik er aan denk meld ik me vanavond na de race direct aan.

@RonaldMade: Thanks voor de url en key.
Aangemaakt :)
Gekozen voor Williams.

Andere mensen die #2 gaan joinen; niet bij mij bij de williams instappen, die is al bezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
Ik heb mijzelf inmiddels via de driver chat gemeld, want ik doe graag weer mee met een nieuw seizoen :). Al was het maar om yonexfreak weer een keer tegen te komen in de eerste bocht >:).

En nu weer terug op de vertrouwde stek in de Toyota :Y).

[ Voor 16% gewijzigd door Loogie op 18-06-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
RonaldMade schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:39:
[...]

Deze avond zet je de gegevens hier he? Dat ik nog niet voor GoT heb gereden betekend immers niet dat ik niet actief ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Joss schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:35:
[...]

Deze avond zet je de gegevens hier he? Dat ik nog niet voor GoT heb gereden betekend immers niet dat ik niet actief ben :9
Yes, om 21.15 heeft iedereen in mijn ogen genoeg tijd gekregen dus dan zal ik de gegevens hier zetten :P

En bij deze:
url: http://batracer.com/-cj?&D&4160
pass: Oranje

Besef eraan voordat je begint: een league duurt 36 dagen, elke dag is er iets te doen (kwalificatie of race) Probeer verder ook eerst teams aan te vullen ipv nieuwe teams maken zodoende heb je waarschijnlijk ook een actievere teamgenoot.

[ Voor 32% gewijzigd door RonaldMade op 18-06-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kick ass.. Krvabo, congrats..

#3 heeft Williams met een behoorlijke voorsprong gewonnen.
Helaas voor Ferrari zijn beide wagens in de laatste race uitgevallen wat dus zeer gunstig voor krvabo is aangezien hij nu 2e geworden is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Eindklassement coureurs:
1. Fluitketel 118
2. Krvabo 102
3. Rouw 96
4. Veltman 75
5. Huijzer 66
6. Van der Made 62
7. Ronk 45
8. De Vries 30
9. Vermeulen 29
10. Bakx 25
11. Lathouwers 24
12. Van Heynsbergen 11
13. Kleppe 9
14. Edelenbos 6
15. Kroon 4

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Constructeurs:
1. Williams 220
2. Ferrari 171
3. McLaren 71
4. Toyota 70
5. Honda 51
6. Renault 49
7. BMW Sauber 40
8. Red Bull 30

#2 (renewed)
Ik heb me zojuist aangemeld en net zoals in #3 werk ik samen met krvabo bij Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

In your face! :P
Mooi dat ik nog 2e ben geworden.. spannend tot de laatste race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
idd een brakke race voor team ferrari maar concrats aan krvabo en team williams voor een toch wel erg strak seizoen :)

jammer dat mark P2 niet kon vasthouden maargoed shit happens ;)

hoop dat mark en ik ook meedoen in de league hierboven als teamm8tes..moet nog even zien welke teams beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 22:50
Ik heb me ook ingeschreven voor #2, yonex zal weer mijn teamm8 zijn, alleen revanche op williams zal er niet inzitten aangezien het dit keer het team redbull is geworden, maar ik ga evengoed mijn best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
en idd weer gejoined bij m4yall als teamm8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
m4yall schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:03:
Ik heb me ook ingeschreven voor #2, yonex zal weer mijn teamm8 zijn, alleen revanche op williams zal er niet inzitten aangezien het dit keer het team redbull is geworden, maar ik ga evengoed mijn best doen!
Alles is mogelijk.. Renault, McLaren en Ferrari zouden in theorie ook betere teams zijn dan Williams maar het ligt er ook gewoon geheel aan hoe goed je setup is en hoeveel mazzel je hebt dat je in de race er niet uitgesodemieterd wordt (en dan vooral de mazzel die je hebt, je setup kan dan nog 100% zijn, als de batracer-computer (of wie het ook beslist wie 1e/22e wordt/eruit vliegt) beslist dat jij eruit vliegt, dikke pech. Ik heb de mazzel gehad dat ik maar 2x ben uitgevallen en de overige keren ben ik iedere keer in de punten geëindigd waarvan 13x op het podium).

[ Voor 24% gewijzigd door FlipFluitketel op 19-06-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
jee helemaal afkicken vanavond haha., ben gewend dat ik nu uitslag van kwali/race bekijk van #3..maja die is klaar

nu wachten tot volgende seizoen start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hopelijk duurt het niet te lang voor de nieuwe league start anders heb je kans dat het sommige mensen te lang duurt en niet meer terug komen. Natuurlijk is het leuker als er 22 mensen mee doen, maar dan heb je dus weer meer kans op inactieve personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
Nu we het er toch over hebben :P. Ik vind de opkomst in de nieuwe league sowieso wat tegenvallen...ik had verwacht dat het samenvoegen van #2 en #3 zou leiden tot een vol veld. Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat er nog veel mensen bijkomen nu..dat zou best jammer zijn, want het spel is een stuk leuker met 22 coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ja idd..had ook wel verwacht dat we niet alleen een sterk veld kregen maar ook een vol(ler) veld dan we hadden met de #3...

kom op jongens, aanmelden met die hap
* yonexfreak geeft Got gluurders een *schop onder die bekende k*nt* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Er zijn momenteel 11 deelnemers in #2 dus nog 11 gezocht. Probeer overigens ook teams aan te vullen aub ipv nieuwe aan te maken, dat is fijner voor jezelf (als je een actieve teamgenoot hebt) en leuker voor de rest van het veld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
RonaldMade schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:08:
Er zijn momenteel 11 deelnemers in #2 dus nog 11 gezocht. Probeer overigens ook teams aan te vullen aub ipv nieuwe aan te maken, dat is fijner voor jezelf (als je een actieve teamgenoot hebt) en leuker voor de rest van het veld :)
F1 2002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.