There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Ok, dank u, ik vond het al een beetje simpel wordenFlipFluitketel schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:53:
[...]
Na de 6e race of zo krijg je maar 4 rondjes om de ideale setup te vinden. Kan zijn dat het na de volgende race weer meer is, maar je blijft niet continu 7/8 rondes krijgen om de setup te bepalen.
Mooie spannende race
Dit keer wel een 1-2'tje van Williams en wederom een Ferrari.
Williams is nu dus nog wat verder uitgelopen op Ferrari.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
gaat lekker zeg...zit er in kwali en warmup elke x prima bij maar in de race gebeurd er elke x iets wat me weer van podium/punte houd
* yonexfreak is ff pissed off......;)
I don't drive fast, I only fly low!
that was meyonexfreak schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:25:
g*v*d van de baan gebeukt door een red bull![]()
gaat lekker zeg...zit er in kwali en warmup elke x prima bij maar in de race gebeurd er elke x iets wat me weer van podium/punte houd
* yonexfreak is ff pissed off......;)
Scorito: FC Bal op ons dak
naja op naar volgende race dan maar weer....There is a collision as De Vries attempts to pass Veltman for P4! De Vries is out of the race! Veltman is out of the race!
Dan kun je NU joinen!slashhead89 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:11:
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een GOT A1GP league: ik heb er eentje opgezet.
Joinen kan via deze link:http://batracer.com/-cj?&D&2670
Het password is : henk
Have fun!
na 2 uitvalbeurten en slechte starts van de pole position ging het nu toch goed, op 3 ronde na (toen m'n teammaatje die helaas uitviel) van begin tot einde aan kop gereden, ook 20 ronden ofzo (op 2 na) onafgebroken opnieuw m'n eigen fastest lap verbeterd
ben spanjaard nu in A1GP trouwens!
[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 28-05-2006 12:54 ]
Verwijderd
nu maar weer f1 kijken
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 14:30 ]
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
al weer de pole, helaas kende Alper problemen maar dit is al m'n 6e pole, met afstand (ook nog 1tje 2 poles) de meeste poles alleen helaas maar 2x weten te winnen
heb niet eens het hokje 'polesitter king' aangefinkt aan 't begin
Erg kostbare driver error waardoor ik uitval. Doordat de Red Bulls 1-2 pakken is me voorsprong in kampioenschap totaal weg nu...
In andere league gisteren 2e in kampioenschap geworden op 1 punt achterstand. Nare daarbij is dat ik een race in de laatste bocht ben uitgevallen terwijl de mensen vanaf P4 op ronde achterstand zaten en ik daar dus voor had moeten eindigen. Hoop niet dat me dat hier ook gaat gebeuren
FlipFluitketel en ik (Williams) Een spot on-kwalificatie, en beiden homerace. Ik op 1 (bijna gegarandeerd, spot on alles gereden, met heatcycled banden) en FF op 2.
Ziet er goed uit
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Mijn McLaren weet de echte omstandigheden anders wel verdomd goed na te bootsen in #3, volgens mij heb ik nog maar 3 keer de finish weten te halen van de 7 races...yonexfreak schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:02:
jammer dat jullie niet de betrouwbaarheidsprob hebben wat williams in echt heeft![]()
Verwijderd
ik ben met m`n USA car toch wel lekker snel, van de voorlopig 13 coureurs sta ik op 1
Wordt een beetje saai op deze manier hekrvabo schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:37:
FlipFluitketel en ik (Williams) Een spot on-kwalificatie, en beiden homerace. Ik op 1 (bijna gegarandeerd, spot on alles gereden, met heatcycled banden) en FF op 2.
Ziet er goed uit
Wel niet stiekem de resultaten omdraaien he..

Boeit verder ook niet, zo lang we maar 1e en 2e staan
Ow ja.. zoals te zien in het screenshot.. Vanaf nr 10 reden ze op droogweerbanden terwijl er aangegeven was dat de kwalificatie in "Monsoon" verreden zou worden..
[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-05-2006 09:17 ]
iig m4yall is lekker bezig
Volgens mij is het merendeel van die mensen ook niet meer actief (correct me if i'm wrong), dus bij regen zijn ze altijd gezienFlipFluitketel schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:10:
Ow ja.. zoals te zien in het screenshot.. Vanaf nr 10 reden ze op droogweerbanden terwijl er aangegeven was dat de kwalificatie in "Monsoon" verreden zou worden..
Oh sorry, in de warmup sta ik eersteFlipFluitketel schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:10:
[...]
Wordt een beetje saai op deze manier he
Wel niet stiekem de resultaten omdraaien he..
[afbeelding]
Boeit verder ook niet, zo lang we maar 1e en 2e staan
spanning is weer terug
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En meteen ingeschreven voor een paar got leagues
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
eem paar?? volgens mij is er maar 1 opendrice schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:01:
Ook opgegeven.
En meteen ingeschreven voor een paar got leagues
Zag er al meerdere in dit topic voorbij komen.
Hoe zit dat eigenlijk met die kooltools.
Ziet er wel geinig uit, maar is wel duur
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd

Begint eentonig te worden zo..
Wederom 2 Williams op het podium (krvabo 1e en ik 2e), 3e was wederom een Ferrari.
Williams blijft dus uitlopen op de rest.
Tom Sels gewonnen, de grote concurent...
had de pole maar again... slechte start, auto met kuurtjes en gelijk een halve minut achterstand... gelukkig nog 2e weten te worden op ongeveer 10 sec achterstand, als de start goed was gegaan had ik Tom zo ingepakt
als als als
maar toch nice Tom!
hehe val dan eens een keer uit zoals williams in het echt ook doet!FlipFluitketel schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:32:
Begint eentonig te worden zo..
Wederom 2 Williams op het podium (krvabo 1e en ik 2e), 3e was wederom een Ferrari.
Williams blijft dus uitlopen op de rest.
maar nee jullie gaan als de brandweer!
eindelijk weer eens een keer een goed resultaat (P3) waar ik iig blij mee ben, helaas had m4yall wat probs bij de pitstop wat veel tijd gekost heeft...
maargoed op naar de volgende race..team ferrari geeft niet op!
Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slechte race gereden geloof ik.. Volgende keer beter hopelijk
door een internetstoring staan Pater [RedBull] en Staals [Toyota] helemaal achteraan op de grid vanavond, terwijl hun teamgenoten op de eerste rij staan.
Belooft een mooi kampioenschapsduel
Dus NU joinen!slashhead89 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:11:
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een GOT A1GP league: ik heb er eentje opgezet.
Have fun!
hoop alleen dat ik er wel tijd voor kan vinden....
ben overigens team United Nations
[ Voor 9% gewijzigd door yonexfreak op 30-05-2006 18:15 ]
Ja klote chello weer hoor!Phusebox schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:31:
door een internetstoring staan Pater [RedBull] en Staals [Toyota] helemaal achteraan op de grid vanavond, terwijl hun teamgenoten op de eerste rij staan.
Belooft een mooi kampioenschapsduel
Nouja laten we er het beste van hopen!
Benthem heeft een home race dat scheelt altijd weer iets helaas, misschien toch een hongaarse maffia eens bellen of ze wat aan die toyotas kunnen saboteren
Verwijderd

Had me driving style voor de race nog alles een stuk minder gezet om maar niet eruit te vliegen, maar toen ging die 1e Red Bull er wel aardig hard vandoor meteen. Nu was het in ieder geval omgedraait aan vorige race; ik win en de directe concurrent valt uit.
Teamgenoot mooi van achteraf naar 4, dus wie weet kunnen we nog wat in het teamskampioenschap
Verwijderd
Ja eindelijk een goede race voor het gehele toyota team. Aangezien ik op 1 stop zat was de auto zwaar als ik mijn ronde tijden mag geloven.
Maar wel heelhuids de finish gehaald
kwalificatie op monsoon gereden

Echt, vervelend die kwali's op monsoon
Ach, ik haal jullie toch wel in
Zat er al op te wachten dat iemand die fout zou gaan maken......krvabo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:30:
Maar succes tijdens de hoofdrace
Scorito: FC Bal op ons dak
mn 1e pole \o/
nu dit weer zien om te bouwen naar een mooi resultaat in de race
jammer van m4yall teamm8 welke bij 1e run auto stuk ging
krvabo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:30:

Zolang je mij maar niet inhaalt is het goed (bij de start ga ik direct voorbij aan nr 1. en na 2 rondjes lig jij al weer 2e dan).
Moet wel zeggen dat de Ferrari er dit keer enorm goed bij zit. (Veltman iig, de andere had klein beetje pech
[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 31-05-2006 10:03 ]
Beetje geluk eerlijk gezegd. Blijkbaar werken de Midlands en de Renaults samen ... en mijn teamgenootje is redelijk niet-actief dezer dagenGoldenSample schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:37:
Tom Sels gewonnen, de grote concurent...
had de pole maar again... slechte start, auto met kuurtjes en gelijk een halve minut achterstand... gelukkig nog 2e weten te worden op ongeveer 10 sec achterstand, als de start goed was gegaan had ik Tom zo ingepakt
als als als
maar toch nice Tom!
Zie je trouwens goed aan mijn kwalificatieresultaten ... meestal tussen de vijfde en de zevende plaats - achter de Renaults & Midlands dus
dat ik/ferrari er erg goed bijzit viel mij ookal op, gat lijkt me veel groter dan ik had verwachtFlipFluitketel schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:22:
[...]
Zolang je mij maar niet inhaalt is het goed (bij de start ga ik direct voorbij aan nr 1. en na 2 rondjes lig jij al weer 2e dan).
Moet wel zeggen dat de Ferrari er dit keer enorm goed bij zit. (Veltman iig, de andere had klein beetje pech)
beetje probs met de setup voor elkaar te krijgen boys?
hoop dat racepace net zo lekker gaat als de overige sessies waarin ik lekker op dreef ben
Mja.. practice ging inderdaad niet enorm lekker.. Daardoor een minder goeie kwalificatie (krvabo zal wel sneller zijn geweest als mij als ie op de goeie banden de kwali had gedaanyonexfreak schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:03:
[...]
dat ik/ferrari er erg goed bijzit viel mij ookal op, gat lijkt me veel groter dan ik had verwacht
beetje probs met de setup voor elkaar te krijgen boys?
hoop dat racepace net zo lekker gaat als de overige sessies waarin ik lekker op dreef ben(mag wel een keertje he, heb nog wel wat punten nodig om bij jullie te komen
)
Warmup ging bij krvabo ook voor geen meter, hij crashte in het 1e rondje dus veel wijzer is ie niet geworden er door. (Maar ik heb wel gewoon een lekkere warmup gereden
[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 31-05-2006 12:23 ]
De zes snelste tijden in vrije training op dit moment, maar het is even afwachten wat de Red Bulls nog doen. Slechts 2 setup items waar we er maximaal 1 naast zitten, dus we gaan weer voor een top drie in de kwalificatie en de winst in de race dan
nou als je rijder 4 rondjes verkloot in practice ben je dus de zak. de RedBulls doen deze race dus niet mee voor de overwinning...Psychokiller schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:42:
Kwali voor league #1 ziet er voor Toyota goed uit.
De zes snelste tijden in vrije training op dit moment, maar het is even afwachten wat de Red Bulls nog doen. Slechts 2 setup items waar we er maximaal 1 naast zitten, dus we gaan weer voor een top drie in de kwalificatie en de winst in de race dan
en in mijn andere league gaat het ook al slecht; teammaat is ermee gestopt en ik krijg geen goede setups alleen... hou altijd maar 3 nuttige rondjes over ofzo
zijn setups eigenlijk voor alle teams, en elke nieuwe league random???
Elke team iig wel, had die van mijn midland in #2 eens genoteerd, en die van de mclaren in #3 leek er totaal niet op. Dus competitievervalsing door dat te proberen is niet mogelijkPhusebox schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:32:
[...]
nou als je rijder 4 rondjes verkloot in practice ben je dus de zak. de RedBulls doen deze race dus niet mee voor de overwinning...
en in mijn andere league gaat het ook al slecht; teammaat is ermee gestopt en ik krijg geen goede setups alleen... hou altijd maar 3 nuttige rondjes over ofzo
zijn setups eigenlijk voor alle teams, en elke nieuwe league random???
Deze trainingen gingen erg goed hier, wel 1 foutje maar verder gewoon iedere lap veel info. Voor de race even die laatste 2 spots vinden. Wat dat betreft is het voor ons Toyota nu jammer dat er nog eens 12 ronden ofzo zijn om een setup te vinden per team.
Morgen gaan we voor een 1-2 in ieder geval
Verwijderd
Dat zou wel een mooie podium zijn. En als de red bulls het morgen niet trekkenPsychokiller schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:14:
Per team en ook per league anders. Heb althans geen overeenkomsten gevonden tussen de diverse leagues waar ik nu in het gereden. Zonder teamgenoot ben je niet direct kansloos, maar ik geef toe dat je kansen toch wel echt inslinken.
Deze trainingen gingen erg goed hier, wel 1 foutje maar verder gewoon iedere lap veel info. Voor de race even die laatste 2 spots vinden. Wat dat betreft is het voor ons Toyota nu jammer dat er nog eens 12 ronden ofzo zijn om een setup te vinden per team.
Morgen gaan we voor een 1-2 in ieder geval
Wederom een Williams overwinning (moi
Ferrari is in het constructeurskampioenschap dus weer wat dichterbij gekomen.
Tijdens de race begon het (voor de 3e race op rij of zo
Uiteindelijk toch nog gewonnen
een mooie P2 en P3 voor ferrari (wat een race van mn teamm8...van achteraf op P2 en ik van pole op p3...ik doe iets niet goed hehe)
maar zoals gezegt weer wat ingelopen op team williams
behoorlijk irri dat het gaat regenen terwijl voorspelling zegt ''bone dry'' ...hebben ze daar ook een piet paulusma in dienst ofz0
Verwijderd
Klopt wel, maar je kunt alleen je banden aanpassen dus niet de andere instellingen terwijl die toch ook vrij belangrijk zijn als het weer van bone dry naar monsoon omslaat.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:20:
De weer die aangegeven wordt is de weer tijdens de start van het evenement. De weers condities kunnen tijdens de events gewoon veranderen. Daarvoor heb je ook instellingen bij geloof ik race strategie. Om te bepalen wanneer je binnenkomt en of je dan de banden aanpast aan het weer.
Als er een voorspelling bij zou staan in de vorm van "op 60% van de race 30% kans op neerslag" of zo dan zou je vantevoren al een setup kunnen kiezen die tussen bonedry en wet zit. Maar dan zou je dus ook een foute beslissing kunnen maken doordat het toch niet gaat regenen (zoals je op tv ook wel eens merkt roepen ze dat er regen voorspelt is en het blijft gewoon droog).
Ik denk dat dit het nog wel iets spannender zou kunnen maken maar ook weer moeilijker..
lol wat een race.. vanaf de 10e plaats naar de 1ste door de safety car
Echt geluk dat ik vlak daarvoor de pit straat in was gegaan. Helaas werd ik in de laatste paar rondjes nog ingehaald.
Ook de eerste paar rondes steeds snelste ronde tijd neer gezet.. best cool
Voor mij de verkeerde volgorde, maar de tactiek van me teamgenoot pakte beter voor hem uit. Desondanks ben ik tevreden voor de Red Bulls te eindigen en me voorsprong weer te vergroten in het kampioenschap
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Netjes, net niet zo goed als mij, van laatste naar 1steSideSwipe schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:10:
Toch nog 5e geworden na een drama kwalificatie... Van de laatste plek naar 5
Hangt er vanaf hoe sterk het veld isVerwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:45:
[...]
Netjes, net niet zo goed als mij, van laatste naar 1ste
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
heb ''weer'' een pole te pakken met teamm8 op 4 met er tussenin de williams gebroeders (etters
hopen op een droge race..heb iig mn pitstrategie wat aangepast ...
belooft een mooie wedstrijd te worden!
Uiteindelijk toch nog 2e gefinished na mijn teammaatje
yonexfreak schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:44:
heb ''weer'' een pole te pakken met teamm8 op 4 met er tussenin de williams gebroeders (etters![]()
)
hopen op een droge race..heb iig mn pitstrategie wat aangepast ...
belooft een mooie wedstrijd te worden!

Jij verpest het weer voor Williams met je pole.. Jij had slechter moeten kwalificeren, dan hadden wij tenminste weer eens 1e en 2e gestaan bij de start
[edit[
Maar ja.. De kwali zegt niks.. In de race worden de punten verdeeld..
[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-06-2006 14:59 ]
Wanneer gaan we van start met de raceslashhead89 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:11:
Have fun!
pff tell me about itFlipFluitketel schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:59:
[...]
Maar ja.. De kwali zegt niks.. In de race worden de punten verdeeld..
al tevaak meegemaakt dat een goede kwali niet betekend een goede finish...

maargoed begint een stijgende lijn te komen in mn raceprestaties ...
blijf vol goede moed
yonexfreak schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:02:
[...]
pff tell me about it![]()
al tevaak meegemaakt dat een goede kwali niet betekend een goede finish...![]()
maargoed begint een stijgende lijn te komen in mn raceprestaties ...
blijf vol goede moed

Nu snap ik dus wat je bedoelt...
De einduitslag had beter gekund, maar is acceptabel voor mij (voor krvabo misschien niet
kijk dit bedoel ik dusVeltman (P1) is concerned with the exhaust. Moments later Veltman is out of the race!
......
Run 1 van de kwali waar we alles spot hadden: ""Vehicle wrecked following mistake."
Zal de race als laatste moeten starten dus. In andere league vanaf de laatste plek nog 2e geworden, daar dan maar op hopen in combinatie met veel safety car situaties...
Teamgenoot vergeten monsoons te monteren en start ook achteraan, beetje zonde dus ook.
problemen bij de een groot deel van de topteams... Toyota staat als gehele team ver naar achteren, door technische problemen en een verkeerde bandenkeuze. Tevens staat een van de RedBulls, te weten Pater, ook veel te ver naar achteren door problemen met de banden.
Phusebox van Redbull staat eindelijk eens op pole met mooie vooruitzichten en een kans om het kampioenschap weer open te breken.
We hopen op een mooie race waarbij er vanachter veel geweld zal moeten komen, en dat beloofd dus veel spannende situaties hopelijk.
[ Voor 2% gewijzigd door BM op 04-05-2018 09:42 ]
*kuch* mechanical sympathyyonexfreak schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:19:
[...]
kijk dit bedoel ik dus....en dan heb je dus pole getraind met flinke voorsprong...*zucht*
......
1e startrij is voor Williams.
Krvabo staat op pole, ik sta 2e. Het verschil tussen mij en nr 3 (Ferrari) is lekker klein (0,02sec). Het verschil met nr 4 valt ook nog mee maar tussen nr 4 en 5 zit een gat van 0,7sec.
Startplaats 22, na 1 ronde 16e, 8e na 5 ronden, 4e na 7 ronden. Daarna nog 3 keer een weersverandering met bijbehorende pitstops. Laatste 10 ronden nog monsoon terwijl een van de Red Bulls doorrijdt op intermediats blijkbaar.
Uiteindelijk dus gewonnen met 26 seconden voorsprong, terwijl ik de race startte vanaf positie 22. Ik mag niet klagen
Me teamgenoot lijkt ongeluk aan te trekken ofzo. Eerst een collision, daarna de elektronics en tenslotte een fatale driver error...
ja lekker die teamgenoot van jou,mij eruit rammen. hoezo pech, sjeezes wat ik al niet heb verloren door pech... spel begint nu echt belachelijke vormen aan te nemen...Psychokiller schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:06:
#1: Ik denk niet dat deze race beter had kunnen verlopen voor mijzelf.
Startplaats 22, na 1 ronde 16e, 8e na 5 ronden, 4e na 7 ronden. Daarna nog 3 keer een weersverandering met bijbehorende pitstops. Laatste 10 ronden nog monsoon terwijl een van de Red Bulls doorrijdt op intermediats blijkbaar.
Uiteindelijk dus gewonnen met 26 seconden voorsprong, terwijl ik de race startte vanaf positie 22. Ik mag niet klagen
Me teamgenoot lijkt ongeluk aan te trekken ofzo. Eerst een collision, daarna de elektronics en tenslotte een fatale driver error...
idd mooie kwalificatie, erg closeFlipFluitketel schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:29:
1e startrij is voor Williams.
Krvabo staat op pole, ik sta 2e. Het verschil tussen mij en nr 3 (Ferrari) is lekker klein (0,02sec). Het verschil met nr 4 valt ook nog mee maar tussen nr 4 en 5 zit een gat van 0,7sec.
een wetrace voor de boeg...als dat maar goed gaat....
Ik wilde in de laatste paar min voordat de race starte nog snel naar een regensetup veranderen. Helaas door vele time-outs op de site lukte dat dus niet. Geluk bij een ongeluk blijkt de race daarna te zijn \o/
goh welkom bij de club
Dus NU joinen!slashhead89 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:11:
Have fun!
2 collisions, waaronder met me teamgenoot bij de start al, een pitstop fout en uiteindelijk uitvallen met mechanische problemen:(
Zelfs zonder die mechanische problemen had ik nog punten moeten kunnen halen.
Nagoed,10 punten voorsprong met nog 2 races te gaan. Zonder uitval moet het normaal gesproken te houden zijn...
Verwijderd
SorryPsychokiller schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:11:
#1: Wat een klote race...
2 collisions, waaronder met me teamgenoot bij de start al, een pitstop fout en uiteindelijk uitvallen met mechanische problemen:(
Zelfs zonder die mechanische problemen had ik nog punten moeten kunnen halen.
Nagoed,10 punten voorsprong met nog 2 races te gaan. Zonder uitval moet het normaal gesproken te houden zijn...

De hele race had meer weg van een botsbaan. Wederom een wedstrijd om te vergeten.
kwalificatie geeft een mooi beeld voor team ferrari iig
P1 en P2 met maar 11/1000e verschil tussen my4all en mezelf
prachtige vind ik nog wel dat mn 2e en 3e kwalificatierun een exact dezelfde tijd liet zien!
daarachter weer de williams gebroeders dus ziet er voor race weer spannend uit..
maja de vraag voor mij begint te worden ''haalt ie de finish zonder probs of...''
Aan de tests heb je 0,0 voor de race namelijk. De spots liggen op andere plaatsen dan in de droge warmups, en de race is ook droog..
Zoals moderate, light wear etc. etc.
Als je alles al spot on had is het inderdaad zinloos. Als je dat echter nog niet hebt zou ik het wel doen. Met wat logisch denken kun je daarna toch nog de spots terugrekenen naar droog, als je maar 1 onderdeel spot hebt in beide conditieskrvabo schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:20:
De vraag voor mij is, zal ik nog testen ja of nee...
Aan de tests heb je 0,0 voor de race namelijk. De spots liggen op andere plaatsen dan in de droge warmups, en de race is ook droog..
@Game-Freak: Als je ronden overhebt kun je er natuurlijk makkelijk een setje inters doorheen jagen ofzo, alleen heb je niet vaak ronden over. Het is volgens mij Green, Heat Cycled, Light Wear, Moderate, High Wear.
#1: De trainingen voor deze race verliepen puin. Crash en 5 ronden weg in eerste poging, daarna nog 1 ronde waarin die fout maakte. Onze setup klopt dus van geen kanten nog bij Toyota. Gelukkig hebben we nog ene warm up straks.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Omdat het niet full wet is, moet je niet het hele advies nemen, maar bijvoorbeeld maar de helft ervan etc.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Mijn eerste race die ik niet uitgereden heb/geen punten gehaald heb.
Setup was (dankzij krvabo die gistermiddag toch nog even getest heeft
Gelukkig is de 1e plaats (eindelijk
Ik heb nu 4 races gewonnen, FlipFluitketel 3, dus samen 7
De komende kwali ziet er ook weer erg goed uit voor Williams
Was inderdaad een vrij matige practicekrvabo schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:28:
Ik heb nu 4 races gewonnen, FlipFluitketel 3, dus samen 7
De komende kwali ziet er ook weer erg goed uit voor Williams
Maareh.. wtf doet die 1.13 tussen je tijden? Uitstapje richting grindbak gehad of zo?
IJsje halen, het was warmFlipFluitketel schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:29:
[...]
Was inderdaad een vrij matige practice.
Maareh.. wtf doet die 1.13 tussen je tijden? Uitstapje richting grindbak gehad of zo?
Maar nu heb ik pole \o/
Beide ferrari's uitgevallen zonder ook maar 1 lap te rijden
naja dan maar een inhaalrace met zn 2en morgen
ik geef iig niet op, heb al de nodige tegenslagen ondervonden dit jaar en teamgenoot zal er vast zelfde over denken
It's cooler to win from behindyonexfreak schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:29:
* yonexfreak ziet dr krantenkoppen in italië al voor zich gezien deze drama kwalificatie (beiden tech probs..)
naja dan maar een inhaalrace met zn 2en morgenhehe
ik geef iig niet op, heb al de nodige tegenslagen ondervonden dit jaar en teamgenoot zal er vast zelfde over denken
Ik met mijn mclaren in #3 ook pech gehad met de kwali, maar dat was de vorige keer ook, en toen ook nog 3e geworden. Dus ik ben van plan om dit weer te doen
no shit sherlock
maargoed we gaan het veld van achteren eens starten, kijken wat dat oplevert hehe
Proficiat van Benthem met je wereldkampioenschap voor coureurs... Voor ons als RedBull rijders is er dan tenminste nog de troostprijs van het constructeurskampioenschap.
Jongens.... zullen we maar starten??
27 rijders is toch een mooi aantal ??
Williams 1 en 2 staat al vastRonaldMade schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:43:
[...]
It's cooler to win from behind
Ik met mijn mclaren in #3 ook pech gehad met de kwali, maar dat was de vorige keer ook, en toen ook nog 3e geworden. Dus ik ben van plan om dit weer te doen
Wordt nog een spannende strijd om plaats 3 dus..
3e McLaren of Ferrari?
Goed plan, ik ben overigens #26 die joindeGame-Freak schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:40:
#A1GP:
Jongens.... zullen we maar starten??
27 rijders is toch een mooi aantal ??
Is de eerste keer dat ik Batracer doe, ziet er erg leuk uit allemaal
Merci, met 9 overwinningen dit seizoen denk ik ook wel de terechte kampioen. Hopelijk hier de tiende nog pakkenPhusebox schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:30:
Proficiat van Benthem met je wereldkampioenschap voor coureurs... Voor ons als RedBull rijders is er dan tenminste nog de troostprijs van het constructeurskampioenschap.
Tis trouwens zonder van, ben geen familie van die boerende schaatser verder of wat dan ook.
Zal eens kijken of dat A1ding nog open is, al lijkt me dat minder aan. Hoop alleen niet dat er grote verschillen tussen de landen zitten, aangezien ik al wat laat ben dus.
Edit: Gaat nog niet omdat ik nog in een private game actief ben, die vannacht als het goed is eindigt.
Als de game morgen nog niet gestart is zal ik kijken of het dan gaat, en anders pech gehad. Er hoeft iig niet gewacht te worden ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door Psychokiller op 08-06-2006 10:59 ]
Dit topic is gesloten.