[F1]GoT Batracer league

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik heb me dus net geregistreerd. en nu kan ik uit een naatla kampioenschappen kiezen, welke raden jullie me aan? F1? of is dat te moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:16
Game Error schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:25:
Ik heb me dus net geregistreerd. en nu kan ik uit een naatla kampioenschappen kiezen, welke raden jullie me aan? F1? of is dat te moeilijk?
Hmmm F1 is vrij makkelijk om te beginnen, gezien je 2 coureur eigenschappen kan kiezen. 2006 en 2002 maakt niet zoveel uit opzich. 2002 is makkelijker omdat je meer setjes banden krijgt wellicht. BTCC is vrij moeilijk gezien je maar 2 setjes banden krijgt, elke race rijd je daar ook 2 keer en het kampioenschap is redelijk competatief.

V8 SuperCars is een zekere afrader als je net begint, _zeer_ heftige en competatieve kampioenschap ook maar 1 coureur eigenschap en 3 setjes banden voor veel racerondes. Ook krijg je erg weinig feedback bij vrije trainingen.

Dus in termen van moeilijkheid (wat ik dusver heb meegemaakt): F1 2002, F1 2006, BTCC, V8 SuperCars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
dan ga ik F1 2006 spelen... ik volg namelijk F1 best wel enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ow ja.. Ik heb nu bij "car setup" de volgende melding staan:
The perfect setup lies X points beyond the capabilities of the car.
WTF wil dat nu weer zeggen :?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:53

enorm goede start pace ....19>9 maar daarna donderde het weer in als van ouds :(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik join dus nu en zie dat alleen midland en super aguri nog vrij zijn, als ik nou tot morgen wacht, word er dan een andere competitie geopend waarbij ik weer uit alle teams kan kiezen? ik wil namelijk graag met mclaren racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
met een goede setup kom je ook een heel eind _/-\o_
in public staat het bij mij zo :

1 mclaren
2 super aguri
3 super aguri
4 honda ( ik ) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
spyros schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:39:
met een goede setup kom je ook een heel eind _/-\o_
in public staat het bij mij zo :

1 mclaren
2 super aguri
3 super aguri
4 honda ( ik ) :>
maar is er verschil in kwaliteiten van de wagens, dan de renault het bijvoorbeeld standaard veel beter doet dan de aguri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Game Error schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:40:
[...]

maar is er verschil in kwaliteiten van de wagens, dan de renault het bijvoorbeeld standaard veel beter doet dan de aguri?
Ja, vorige #2 zagen we vaak de renaults 0.5 tot 0.7 sec sneller zijn in de kwali/warm-up terwijl CyLat en ik de setup perfect hadden, dus verschil in snelheid is er zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
@FlipFluitketel: Gewoon dat setup weleens -5 of 105 zou kunnen zijn als X 5 is. Dit is hele seizoen al zo geweest, alleen is die melding er niet zo lang geleden bij gekomen.

@Game Error: Waarschijnlijk nog wel eerder :)
Midlands en Aguri's zijn zo slecht ook nog niet, maar bent wel afhankelijk van de updates aan je wagen min of meer.

Rij in andere private game in een STR, en hebben alleen banden updates gehad. Hebben veruit slechtste wagen volgens comparison, maar staan toch 2e bij teams. Bij coureurs moeten we het doen met P5 en 7 ofzoiets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik zeg alleen dat je niet per definitie kansloos bent als je niet met ferrari ,mclaren of renault rijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Psychokiller schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:44:
@FlipFluitketel: Gewoon dat setup weleens -5 of 105 zou kunnen zijn als X 5 is. Dit is hele seizoen al zo geweest, alleen is die melding er niet zo lang geleden bij gekomen.
KNIP
Mja. Zoiets dacht ik al, maar dit is de 1e keer dat ik die melding zie staan bij de F1 versie. Bij A1GP heb ik die melding laatst ook eens zien staan. Hele vorige seizoen die melding niet gezien en toch vrijwel altijd alles op spot gehad i.s.m. krvabo.
Oftewel, niks van die melding aantrekken en gewoon doorkarren. :+

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
spyros schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:46:
ik zeg alleen dat je niet per definitie kansloos bent als je niet met ferrari ,mclaren of renault rijd :+
We pakken even de teams uit #2

77pnt Ferrari
53pnt Williams
43pnt Renault
20pnt RedBull
16pnt McLaren
15pnt Toyota
4pnt Midland
3pnt Honda
2pnt BMW Sauber
1pnt Super Aguri, moet ik wel bijzeggen dat Koonings alleen rijd.

Maar goed, hoe goed je wagen en de competitie is ligt dus voornamelijk aan de rijderkwaliteiten en geluk oa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
is er trouwens ook nog ergens een GoT competitie open? lijkt me namelijk veel leuker om met jullie te racen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

RonaldMade schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:51:
[...]

77pnt Ferrari
53pnt Williams
43pnt Renault
20pnt RedBull
16pnt McLaren
15pnt Toyota
4pnt Midland
3pnt Honda
2pnt BMW Sauber

Maar goed, hoe goed je wagen en de competitie is ligt dus voornamelijk aan de rijderkwaliteiten en geluk oa.
De teams uit het oude #3:
1 220 Williams
2 171 Ferrari
3 71 McLaren
4 70 Toyota
5 51 Honda
6 49 Renault
7 40 BMW Sauber
8 30 Red Bull

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Ik ga voor een middenmoot team, ik wil niet de snelste zijn met de hoogste verwachtingen, maar gewoon wat gaan stunten, williams dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

drice

Loading...

Op dit moment sta ik met een super aguri op 1 en mijn teamgenootje op 2.
Met teamwerk kom je een heel eind

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
#2, prachtig om te zien hoe Visser en Fluitketel de kwali voor zichzelf onmogelijk maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
heb me eindelijk weer eens redeljik kunnen kwalificeren :) had beter gekund maar beter dan weer eens verongelukken in de pits :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Ik pak gewoon ff de tweede tijd tegen een stel proffesionals die al meer dan 100 races erop hebben zitten in mn williams _/-\o_ de banden die ik trouwens gebruikt heb zijn heat cycled, wat betekent dit? kan ik ze nog gebruiken voor de race of zijn ze helemaal versleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Game Error schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:33:
Ik pak gewoon ff de tweede tijd tegen een stel proffesionals die al meer dan 100 races erop hebben zitten in mn williams _/-\o_ de banden die ik trouwens gebruikt heb zijn heat cycled, wat betekent dit? kan ik ze nog gebruiken voor de race of zijn ze helemaal versleten?
Als het harde zijn kan je ze prima gebruiken in de race, als het zachte zijn kan je ze ook nog wel gebruiken voor een ronde of 15 bij normaal verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
RonaldMade schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:51:
[...]

77pnt Ferrari
53pnt Williams
43pnt Renault
20pnt RedBull
16pnt McLaren
15pnt Toyota
4pnt Midland
3pnt Honda
2pnt BMW Sauber

Inderdaad rijd ik alleen, en dat vind ik enorm a-relaxed :(
Toch netjes dat ik de vorige race op 2 na alles op spot on had gekregen, maar ja, laten we het dan niet hebben over de bagger race die ik toen gereden heb :(
Ik mis wel echt een active team member, vorige ronde was heerlijk met Excel (tot een paar races voor het eind toen het duidelijk was dat ie niet meer nummer 1 kon worden of zo).
Als er ergens een superactief seizoen gereden wordt doe ik meteen mee !!!

[ Voor 5% gewijzigd door gabiballetje op 04-07-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
RonaldMade schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:55:
#2, prachtig om te zien hoe Visser en Fluitketel de kwali voor zichzelf onmogelijk maken :P
:X
Ben gisteren de hele dag op pad geweest en 's avonds ook nog eens weg om 19u.. Normaal kijk ik overdag nog even of alle instellingen goed staan maar daar had ik gisteren dus niet aan gedacht. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 04-07-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
nu vroeg ik mij af he, ik heb 1 paar versleten soft banden, en 2 paar die het uit kunne houden tot een stop, hoe kies ik dan juist die banden om te gebruiken tijdens de race en 1 keer het hard compound geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Het compound waar je maar één setje van hebt stel je als startcompound in. Bij de aanvinkhokjes van de compounds die gebruikt moeten worden in de race vink je daarna die compound waarmee je start uit, waardoor er bij een pitstop naar de andere compound geswitched wordt.
De banden met de minste slijtage worden automatisch gekozen daarna.

Een strategie Soft-Soft-Hard is dus niet mogelijk, alleen SSS, HHH, HSS en SHH als alles droog blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
en hoe zorg ik ervoor dat ie de 2e goede banden gebruik van mijn compound, dat ie bijvoorbeeld niet in een pitstop switched naar een heavy wear tyre, of doet ie dit automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:34
Game Error schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:25:
en hoe zorg ik ervoor dat ie de 2e goede banden gebruik van mijn compound, dat ie bijvoorbeeld niet in een pitstop switched naar een heavy wear tyre, of doet ie dit automatisch?
Als je goed leest zie je dat Psycho dat laatste al bevestigd had ;) .

Ik had een redelijke kwali, als ik mn teamgenoot moet geloven, maar moet toch meer in zitten met zo'n McLaren... straks in de race dan maar.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
#2 voor de zoveelste keer problemen in de race... mn teammaatje gelukkig eens geen problemen en dan zie je waar we toe in staat zijn: winnen dus :)
Edit: en altijd leuk als je dan training doet op 45% risk dat hij dan 1x crashed (-4 laps) en 1x overenthousiasm (-3 laps)...

[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 04-07-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Joss schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:57:
#2 voor de zoveelste keer problemen in de race... mn teammaatje gelukkig eens geen problemen en dan zie je waar we toe in staat zijn: winnen dus :)
Eh ja, Ronaldmade en ik (1e en 2e, ik de snelste) knallen tegen elkaar en uit de race.. FlipFluitketel maakt halverwege een drivererror. Dan ben je al 3 van de 4 snelsten kwijt.. moeilijk winnen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
krvabo schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:06:
[...]

Eh ja, Ronaldmade en ik (1e en 2e, ik de snelste) knallen tegen elkaar en uit de race.. FlipFluitketel maakt halverwege een drivererror. Dan ben je al 3 van de 4 snelsten kwijt.. moeilijk winnen hoor :+
* RonaldMade wurgt krvabo :P

Vreemd dat de williams zoveel sneller is, terwijl de Ferrari meer ruwe kracht hoort te hebben, de setup beter was en mijn eigenschappen ook "speed demon" bevat evenals krvabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
RonaldMade schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:08:
[...]

* RonaldMade wurgt krvabo :P

Vreemd dat de williams zoveel sneller is, terwijl de Ferrari meer ruwe kracht hoort te hebben, de setup beter was en mijn eigenschappen ook "speed demon" bevat evenals krvabo.
als het spelletje zo berekenbaar was zou er niks aan zijn... ;)
en fluitketel bungelde trouwens heel de race al achteraan...

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 04-07-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Joss schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:11:
[...]

als het spelletje zo berekenbaar was zou er niks aan zijn... ;)
en fluitketel bungelde trouwens heel de race al achteraan...
Euhm.. So what? Je kunt niet echt zeggen dat dat ook de einduitslag zou worden aangezien ik op een 1stop zat en dus na mijn crash niet meer naar binnen zou hoeven (mocht ik niet gecrashed zijn 8)7 ). Een 5-tal rondes na mijn pitstop waren de bandjes weer opgewarmd en reed ik vrij snel naar degene voor mij toe (wat een gat van 12sec was). Het verschil met de 4 daarvoor rijdende was 5 sec en was dus nog makkelijk dicht te rijden en al helemaal aangezien zij waarschijnlijk wel nog een 2e stop moesten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
FlipFluitketel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:24:
[...]

Euhm.. So what? Je kunt niet echt zeggen dat dat ook de einduitslag zou worden aangezien ik op een 1stop zat en dus na mijn crash niet meer naar binnen zou hoeven (mocht ik niet gecrashed zijn 8)7 ). Een 5-tal rondes na mijn pitstop waren de bandjes weer opgewarmd en reed ik vrij snel naar degene voor mij toe (wat een gat van 12sec was). Het verschil met de 4 daarvoor rijdende was 5 sec en was dus nog makkelijk dicht te rijden en al helemaal aangezien zij waarschijnlijk wel nog een 2e stop moesten maken.
Nee, maar dat je teammaat jou aanwijst als een mogelijke winnaar van deze race vind ik een beetje overdreven... ik zat ook op een eenstopper en kwam nadat ik 20-30 seconde verloren had door mn achtervleugel nog (vlak) voor jou, daarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
1erobin hood brought me something good _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door FDMK op 04-07-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Joss schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:44:
[...]

Nee, maar dat je teammaat jou aanwijst als een mogelijke winnaar van deze race vind ik een beetje overdreven...
Hij had dezelfde setup, zelfde wagen.. en ik reed de snelste rondes, en ik reed vooraan (tweede) tot de crash. Dus ja, FlipFluitketel was zeker een kanshebber om te winnen :)
Het gaat toch niet zo lekker met Williams dit seizoen. Erg veel uitval en fouten door <insert random iets>. De setups zijn zo'n beetje elke keer 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
krvabo schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 01:09:
[...]

Hij had dezelfde setup, zelfde wagen.. en ik reed de snelste rondes, en ik reed vooraan (tweede) tot de crash. Dus ja, FlipFluitketel was zeker een kanshebber om te winnen :)
Het gaat toch niet zo lekker met Williams dit seizoen. Erg veel uitval en fouten door <insert random iets>. De setups zijn zo'n beetje elke keer 100%.
Omdat je zelfde setup hebt wil nog niet zeggen dat je even snel bent. Ik had zelfde setup als de racewinnaar en ben toch maar 5e geworden ;) . Wat ik wil zeggen is dat Flipje een tikje langzamer was dan ik, hij verloor telkens een beetje tijd op mij en ik werd dus 5e (inclusief beschadigde achtervleugel)...
Maargoed, als jij desondanks wil beweren dat hij winkansen had, gaat uwen gang...

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 05-07-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kuch..
Lap 11 of 78
Van der Made has collided with Krvabo whilst trying to defend P1! Krvabo is out of the race! Van der Made is out of the race!
There is a collision as Fluitketel attempts to pass Gareb for P12! Fluitketel is happy with that. Gareb seems fine on the circuit.
Lap 46 of 78
Fluitketel (P10) is concerned with the rear wing. Moments later Fluitketel seems fine on the circuit.
Oftewel.. Ik had nog iets meer problemen dan jij had en die laatste melding zal er vast wel iets mee te maken hebben gehad dat ik toch nog uitgevallen was.. En dat je uitliep is ook niet te zeggen, het verschil was continu 12/13/14sec.

Maar ik ga absoluut niet beweren dat ik had kunnen winnen en dat beweert krvabo ook niet (afgelopen race iig niet). In de vorige league ging het gevecht continu tussen Williams/Ferrari en Renault/McLaren kwam er totaal niet aan te pas toen.

Nogmaals, het is een spelletje en je hebt amper invloed op het verloop van de race. Enige waar je invloed op hebt is de setup. Die kun je zo goed mogelijk proberen te krijgen (en dan moet je niet met verkeerde banden kwalificeren/racen :X)..

Het is voor mij weldegelijk mogelijk om races te winnen maar om een of andere reden heb ik in deze league enorm veel pech. In de vorige league had ik na 7 races 44 punten en nu zit ik pas aan 14 punten. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-07-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:+
Leuke kwali.. Ik had misschien nog een betere tijd kunnen hebben als ik (jaja.. komt ie weer) niet weer eens gecrashed was.. 8)7
Had voor mijn kwali 1 setje banden nog totaal niet gebruikt, 2e run zouden ze dus net opgewarmd zijn..

[ Voor 29% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-07-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Schop..
Niemand commentaar op de race? :+

Williams was deze race dus wel een stukje beter dan de rest.. Eindelijk nog eens een 1e plaats voor mij, 2e plaats voor krvabo (verschil was 1sec), Biemans 3e met een verschil van 30sec.

Ook hier maar even reageren op de stelling dat je meer updates krijgt naarmate je vaker uitvalt.. Dit is dus niet zo. Williams had in de vorige #3 na 6 of 7 races ook al een lading updates gekregen maar toen was krvabo maar 1x uitgevallen en ik niet (zoiets, weet het even niet meer precies, in elk geval vrij weinig uitvallers). In de rest van het seizoen kreeg Williams geen updates meer terwijl we toen ook nog wel eens zijn uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

7e :'(

stom spel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

FlipFluitketel schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:33:

Williams was deze race dus wel een stukje beter dan de rest.. Eindelijk nog eens een 1e plaats voor mij, 2e plaats voor krvabo (verschil was 1sec), Biemans 3e met een verschil van 30sec.
Ja crap, ik was op het einde echt veel sneller dan jij, maar er waren te weinig laps :D
Maargoed, ik sta 2e in het kampioenschap (zelfs na zoveel uitval/crashes).. alles is erg close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
krvabo schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:09:
[...]

Ja crap, ik was op het einde echt veel sneller dan jij, maar er waren te weinig laps :D
Maargoed, ik sta 2e in het kampioenschap (zelfs na zoveel uitval).. alles is erg close
...
Je bent 1 keer uitgevallen, net zoals ik... En dat was toen we de wagens in elkaar reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
krvabo schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:09:
[...]

Maargoed, ik sta 2e in het kampioenschap (zelfs na zoveel uitval/crashes).. alles is erg close
Mja.. na mijn 2e stop was je idd sneller.. Maar die rondes daarvoor was ik dus sneller :p

@hieronder.. Dankzij jouw opmerking over de A1GP dacht ik eraan dat ik daar nog die practice moest doen.. Was het bijna vergeten 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-07-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
De #A1GP league gaat steeds beter hiero.
Laatste race was erg spannend tot aan het einde. Met drie man binnen 1 seconde en veel wisselingen. Laatste ronde snelste ronde van de race gereden, maar helaas op 0.016 achterstand gefinished. Dat is dan wel weer balen ;)

Sta eerste in kampioenschap met vier punten voorsprong en 5 podia op rij. Tis wel al hele tijd geleden dat ik uitviel, dus dat zal binnenkort wel weer gebeuren dan.

Vind een normale league wel leuker met een teamgenoot iig, ook omdat er meer over gediscusseerd wordt hiero. Over de A1GP hoor je niemand bijna. Volgende keer weer een F1 seizoen voor mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

RonaldMade schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:11:
[...]

...
Je bent 1 keer uitgevallen, net zoals ik... En dat was toen we de wagens in elkaar reden.
En ik ben in bijna elke andere race óf tegen iemand opgereden en met schade verder, óf een exeptionaly bad start, óf/en bagger pitstops waarbij mijn auto afsloeg enzo :/ (en die laatste staan beide <50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lig ik weer op kop, val ik gvd in een van de laatste rondes uit :'(
5 van de 9 races uitgevallen, van de overige 4 races 3x op het podium 8)7

Gelukkig is krvabo wel winnaar van de afgelopen race en is er ook een Ferrari uitgevallen, daardoor is Williams als team weer een beetje ingelopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
FlipFluitketel schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:57:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lig ik weer op kop, val ik gvd in een van de laatste rondes uit :'(
5 van de 9 races uitgevallen, van de overige 4 races 3x op het podium 8)7

Gelukkig is krvabo wel winnaar van de afgelopen race en is er ook een Ferrari uitgevallen, daardoor is Williams als team weer een beetje ingelopen :*)
Mja jammer dat ik ook nog schade had op het einde van de race, want het zag er lange tijd naar uit dat ik 1e kon worden vanaf de 19e startplaats. Al kan ik ook nog de schade beperken met de 2e plaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
wordt een flutrace voor McLaren... brakwagen, slechte kwali, slechte trainingen (in totaal al 7 van de tien laps verloren deze FPs) Nee, dat wordt geen podium...

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 09-07-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Joss schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:01:
wordt een flutrace voor McLaren... brakwagen, slechte kwali, slechte trainingen (in totaal al 7 van de tien laps verloren deze race) Nee, dat wordt geen podium...
In de race kan nog van alles gebeuren, dus je weet maar nooit. Voor Ferrari ziet het er uiteraard goed uit. Daarnet in de warm-up 2 setjes harde banden opgewarmt voor de race, zodat ik hopelijk wat meer snelheid in de race kan krijgen na een pitstop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
RonaldMade schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:02:
[...]

In de race kan nog van alles gebeuren, dus je weet maar nooit. Voor Ferrari ziet het er uiteraard goed uit. Daarnet in de warm-up 2 setjes harde banden opgewarmt voor de race, zodat ik hopelijk wat meer snelheid in de race kan krijgen na een pitstop :P
Je had dus hetzelfde idee als ik had.. Helaas staat Williams een beetje verdeeld over het veld :'(
Maar ja.. Ik zei op teamtalk al tegen krvabo dat het niks wil zeggen.. Jij was vorige race ook achteraan gestart en alsnog 2e geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Lol als ik de kwalificatie had gereden had ik zeker pole gehad.
We hadden na de eerste test 3 of 4 niet spot.. ik had ze allemaal wel goed gegokt om de kwali mee in te gaan :')

Maargoed, ik ga de race gewoon winnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
#A1GP wordt spannend einde van kampioenschap. Nog 6 punten voorsprong met een sprint en feature race te gaan, die overigens me homerace zijn.
Helaas me directe concurrent erg veel geluk met de safety car waardoor ik een gat van 10 seconden verlies en op het laatst ook nog de kop verlies aan hem. Nu maar hopen dat ik in de sprintrace niet uitval, dan kun je het wel vergeten meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Psychokiller schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:39:
#A1GP wordt spannend einde van kampioenschap. Nog 6 punten voorsprong met een sprint en feature race te gaan, die overigens me homerace zijn.
Helaas me directe concurrent erg veel geluk met de safety car waardoor ik een gat van 10 seconden verlies en op het laatst ook nog de kop verlies aan hem. Nu maar hopen dat ik in de sprintrace niet uitval, dan kun je het wel vergeten meteen ;)
Volgens mij ben jij Haiko Benthem dan zal ik je directe concurrent wel zijn :).. Jij haalde me in de laatste ronden in toen die ronde daarop ik jou weer :)..
Word inderdaad erg spannend nu maar hopen dat ik me 2e kampioenschap(hiervoor F12006) ook 1e word.
Ik wens iedereen succes (en vooral mijn oude Teammate Mark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
#2 het seizoen wordt zo steeds spannender :X Mooi dat teamgenoot gewonnen heeft, mooi kut dat ik uitgevallen ben, het ging tot die tijd erg goed en snelheid zat er dik in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zie hierboven.. Ik had mooi op het podium kunnen staan maar nee hoor.. Krvabo helaas ook weer buiten de punten dus Ferrari loopt weer uit..
Ik vraag me toch echt af hoe dat k*tding beslist wie er wel/niet uitvalt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
FlipFluitketel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:03:
Zie hierboven.. Ik had mooi op het podium kunnen staan maar nee hoor.. Krvabo helaas ook weer buiten de punten dus Ferrari loopt weer uit..
Ik vraag me toch echt af hoe dat k*tding beslist wie er wel/niet uitvalt. :(
Je training was ook weer een sessie vol batracer-geluk zo te zien :P Gelukkig heb ik toch wel de gouden rijderseigenschappen, alleen ontbreekt het geluk :P

Heel voorzichtig rijden zou je op de baan moeten houden, maarja... daar win je weer geen wereldkampioenschap mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De training van Magny Cours bedoel je of van de vorige race? Van de komende race, ja.. Bagger.. Begon al op de verkeerde bandjes, ondertussen nog een keer overenthousiast en een crash.. :X

Ik heb mijn overall pace nog maar eens lager gezet, agression staat (vind ik) al te laag.. Ben benieuwd wat het gaat geven. :|

Emile Ratelband-immitatie: En vanaf nu ga ik alle races winnen en niet meer uitvallen en euh.. euh.. Iedereen die me in de weg rijdt er vanaf beuken zonder zelf eraf te vliegen en shortcuts nemen op het circuit euh euh euh.. En ow ja.. Officials omkopen.. :Y)

[edit]
60% van de races niet uitgereden :/
Vorige league zat ik nu dus op 72 punten.. 3x zoveel als ik nu heb :X

[ Voor 12% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-07-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat jij in de race hebt Flip, heb ik in IEDERE vrije training/warmup... heb nog NOOIT al mijn laps kunnen doen, altijd gecrashed of overenthousiasm... Vandaag weer, crash @ 45% risk, -5 laps. Zo kan je nooit een degelijke setup maken, heb nu dus echt "niks" aan mn teamgenoot door kunnen geven...

Maargoed, beter dan in de race, dat is wel waar... maar dat ging deze keer ook niet zo goed (ben blij dat er zoveel uitvielen, anders viel ik helemaal buiten de boot met mn brakke wagen :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
En als je het eens omdraait, dat je teamgenoot eerst rijdt en de data aan jou geeft ?
Wellicht dat je rijder minder fouten maakt als de setup minder slecht is ofzo.

Edit: #A1GP:
Slechte kwalificatie met twee maal verkeer, en in training daaropvolgend 4 ronden niet kunnen rijden met overentiousiasm. Geen lekker begin van mijn homerace...

[ Voor 36% gewijzigd door Psychokiller op 10-07-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Joss... Ik heb ook bijna iedere practice/warmup wel een aantal rondes dat ik verklooi vanwege overenthousiasme/crash.. En dan ook nog eens in de race. Kwali gaat meestal wel goed maar dat komt meestal doordat krvabo mijn brakke setups alsnog ver in orde kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
#A1GP, laatste weekend van het seizoen, vallen zowel ik als YoN YoNa onafhankelijk van elkaar uit met een driver error. We zullen nu dus starten vanaf de plaatsen 29 en 30...
Gelukkig heb ik 6 punten voorsprong, alleen is me setup met 62% nog vrij bagger :)

En die wordt er niet beter op met overentisiasm en crash in een toch al heavy rain warmup...

[ Voor 17% gewijzigd door Psychokiller op 11-07-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
Psychokiller schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:39:
#A1GP, laatste weekend van het seizoen, vallen zowel ik als YoN YoNa onafhankelijk van elkaar uit met een driver error. We zullen nu dus starten vanaf de plaatsen 29 en 30...
Gelukkig heb ik 6 punten voorsprong, alleen is me setup met 62% nog vrij bagger :)

En die wordt er niet beter op met overentisiasm en crash in een toch al heavy rain warmup...
Ja zie het nu... Ik was bang geworden dat jij was geindigt waardoor de achterstand verder zou uitlopen maar later crashte je ook :D:D..

Helaas begin ik achter je + weet niet of ik die 6 punten voorsprong kan inhalen.. (rijd ik wel in de punten :P) Hopen dat ik morgen me setup goed weet te krijgen.

Word wel spannend (hadden we maar zelfde hoeveelheid punten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Wie heeft er zin om met mij een V8 Supercars 2006 serie te starten?

Ik heb de nodige ervaring met BATracer:

F1 2006: (FINISHED) - 12e (hier had ik een slechte wagen) van de 22
A1GP: (FINISHED) - 4e van de 25
GoT A1GP: (nog 1 race) - 5e van de 30
BTCC: (1 race gehad) - 4e van de 16

Zoals je ziet heb ik nog geen V8 Supercars 2006 geprobeerd, de auto's zijn gelijk, dus dat lijkt me wel leuk.

Nu zou ik graag met iemand in een team die ook in de top mee kan doen en ook de nodige aandacht besteed aan BATracer.

Wie o wie? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
#2 Werd flink gebeukt door ene Flip F. zag ik?! :9 Voor mij was er niet meer eer te behalen dan de 4e plaats, de safetycarsituatie gooide nogal wat roet in mn strategie waardoor ik daarna met een pitstop ineens wel heel ver weg zakte. Vervolgens ook nog 2 problemen tijdens de race, maargoed, ik mag niet klagen met nog slechts nul retirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Joss schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:07:
#2 Werd flink gebeukt door ene Flip F. zag ik?! :9 Voor mij was er niet meer eer te behalen dan de 4e plaats, de safetycarsituatie gooide nogal wat roet in mn strategie waardoor ik daarna met een pitstop ineens wel heel ver weg zakte. Vervolgens ook nog 2 problemen tijdens de race, maargoed, ik mag niet klagen met nog slechts nul retirements.
Ik denk dat de ene heer F. Fluitketel de volgende keer klem gereden wordt door 2 Ferrari's die hem vervolgens de muur injagen...

Naja shit happens, en nu 2e in kampioenschap, dus kan meer risico nemen opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
#A1GP: Veel inhaalacties en nog bijna uit de race bij eentje, waardoor ik weer ver terugviel. Met 25 inhaalacties uiteindelijk direct achter Alper15 op P6 geeindigd en dus 2e GOT kampioenschap op rij :)

Kwam er achter dat ik voor de kwali en race omgekeerde advies had toegepast. Met wat gegoochel met cijfers uiteindelijk toch nog een redelijke 86% setup gelukkig in de race.

Wel vreemd trouwens dat jou setup er sinds de sprintrace op achteruit is gegaan, terwijl beide races droog waren ?

Een volgend kampioenschap zal F1 worden iig, dat vind ik toch wat meer hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Psychokiller op 12-07-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
A1GP IS AFGELOPEN
Zie hieronder de uitslag ik feliciteer hierbij Haiko Benthem met zijn overwinning. (ben zelf nr. 2)
1 Haiko Benthem
South Korea 137
2 YoN YoNa
Turkey 132
3 Jona Verstraete
Barbados 109
4 Jimmy De Plecker
Belgium 107
5 Mark Biesma
Italy 101
6 Flip Fluitketel
Ireland 91
7 Tim Dame
Germany 83
8 Mark Mark S
Spain 81
9 Tim Van Putten
Greece 65
10 Bastiaan Peters
Jamaica 61
11 Paul Hendriks
South Africa 51
12 Gert Jan Philippi
France 38
13 Michel Veltman
United Nations 27
14 Mitch Owner
England 25
15 Drice Xlx
Malaysia 25
16 Saku Koivu
Finland 20
17 Mitchel Speed
United Kingdom 13
18 Neo Tgp
Europe 12
19 X Excel
United States 11
20 Alessandro Vermeulen
Wales 8
21 Stefan Peters
Austria 6
22 Dennis Jackalson
Columbia 5
23 Allard Neijmeijer
Netherlands 5
24 Von Mossel
Australia 4
25 Kevin Weerman
Czech Republic 4
26 Coen Jacobs
Hawaii 3
27 Stefano Van Dalen
Monaco 3
28 Bjorn De Jong
Brazil 3
29 Wally De Beer
Mexico 2
30 Jaimy De Wit
Bahamas 0
EDIT:
Ja, ik had mijn setups niet opgeslagen (vergeten 8)7 ) Daardoor is het achteruit gegaan... Ik stop momenteel met batracer omdat ik binnenkort op vakantie ga na de vakantie zal ik weer beginnen.

Tot nu toe meegedaan in 2 got leageus waarbij eentje 1e en eentje 2e :)

[ Voor 11% gewijzigd door Alper15 op 12-07-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Joss schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:07:
RonaldMade schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:12:
[...]

Ik denk dat de ene heer F. Fluitketel de volgende keer klem gereden wordt door 2 Ferrari's die hem vervolgens de muur injagen...

Naja shit happens, en nu 2e in kampioenschap, dus kan meer risico nemen opzich.
O-)

En dan te bedenken dat ik de agressie nog omlaag geschroefd heb.. Maar om mezelf even te quoten:
FlipFluitketel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:18:
KNIP
Emile Ratelband-immitatie: En vanaf nu ga ik alle races winnen en niet meer uitvallen en euh.. euh.. Iedereen die me in de weg rijdt er vanaf beuken zonder zelf eraf te vliegen en shortcuts nemen op het circuit euh euh euh.. En ow ja.. Officials omkopen.. :Y)
KNIP
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mooie race :+
1e (ikke) en 2e (krvabo) plaats voor Williams en een 5e en 9e plaats voor Ferrari. Verschil tussen Ferrari en Williams is nu nog maar 2 puntjes.
Voor de Super Aguri vind ik het helemaal een super resultaat. Geen teamgenoot, een van de mindere wagens eigenlijk en 4e worden.

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-07-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Race verkloot, en de eerst volgende training meteen ook maar weer met een crash op 40% risk, -4 laps. Leeeuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Zijn er nu nog league's bezig ? Zo ja welke ?

En is er al weer een nieuwe op komst ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
League #2 is over een week of 1,5 weer afgelopen. Verwacht dat er wel weer aardig wat mensen zullen meedoen om te strijden :P Kost toch weinig tijd en het is wel leuk... naja soms ook niet :X

Batracer tip voor mensen, vertrouw je teamgenoot nooit in andere klasses buiten de GoT League nooit. Ze zijn of lomp of jatten je setup data zonder iets terug te geven. Sommige gevallen zijn beide. Amerikanen en Australiers en Slovenen heb ik als teamgenoten gehad en allemaal zijn ze waardeloos. Ben ook erg blij met Cylat in de GoT league :P

Nog wat tips voor raceklasses:
V8 SuperCars: Kies als eigenschap absoluut geen thinker, het is waardeloos aangezien je te weinig feedback krijgt voor de eigenschap. Daarnaast is de race-klasse erg competatief dus kies voor speeddemon bijv. Kies als thuisrace Sandown of Bathurst. In thuisraces heb je altijd iets meer voordeel in snelheid en daarnaast zijn op die 2 circuits onmogelijk veel punten te winnen. Auto's hebben geen verschil, al lijken de holdens (opel) iets sneller.
Je kan bij deze klasse maar 1 rijdereigenschap kiezen.

BTCC: Speeddemon, een thinker kan ook aardig meekomen maar verliest in de race uiteindelijk wel van een speeddemon. Snelle wagen: Astra Coupe (touring) Honda Civic (productie).
Ook bij deze klasse maar 1 eigenschap.

F1 2002: Ferrari en Arrows zijn snel wanneer er goede rijders inzitten. Verder een leuke klasse om in te beginnen omdat het wat minder heftig is dan de bovenste 2.
Hier kan je 2 eigenschappen kiezen, aan te raden zijn Thinker en Speed Demon. Thinker zal je nodig hebben om je wagen goed af te kunnen stellen (in geval van waardeloze teamgenoot) en speeddemon, altijd handig bij de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _TP_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Game-Freak schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:08:
Wie heeft er zin om met mij een V8 Supercars 2006 serie te starten?

Ik heb de nodige ervaring met BATracer:

F1 2006: (FINISHED) - 12e (hier had ik een slechte wagen) van de 22
A1GP: (FINISHED) - 4e van de 25
GoT A1GP: (nog 1 race) - 5e van de 30
BTCC: (1 race gehad) - 4e van de 16

Zoals je ziet heb ik nog geen V8 Supercars 2006 geprobeerd, de auto's zijn gelijk, dus dat lijkt me wel leuk.

Nu zou ik graag met iemand in een team die ook in de top mee kan doen en ook de nodige aandacht besteed aan BATracer.

Wie o wie? :)
Jij bent dus Mark Biesma? Had al gereageerd op jou bericht bij de A1GP en wil dus wel meedoen met V8 supercars maar weet niet of dat kan als je al meedoet aan een andere serie. Heb dus in ieder geval wel al ervaring met de V8 supercars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Euhm.. Krvabo has left the building of zo :?
Hij heeft geen warmup meer gedaan maar toch nog gewonnen 7(8)7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, over een dag of 4 is #2 weer afgelopen en kunnen we dus weer een nieuwe league starten. Hopelijk doen daarin ook weer een hoop vaste batracer-spelers in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Ik zit inmiddels in 2 publieke en 1 private game, volgens mij kan ik er dan geen meer joinen: "To ensure a high quality of gameplay for all players, a limit of participating in 2 games at once has been introduced. You will not be able to join anymore until you complete your current games. The limit is 4 games for uses of Kooltools"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je kan nog in één private (2 public, 2 privé is de max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
League 2 is dus nog niet afgelopen, maar de winnaar is wel bekend.. Krvabo
Het constructeursklassement is nog niet definitief bepaald, er zijn nog 3 kanshebbers waarvan 1 iets minder kans heeft (Renault). Williams staat met 141 punten eerste (ondanks mijn tig keer uitvallen) en Ferrari staat 2e met 134 punten. Renault staat op 109 punten en zou dus beide wedstrijden 1e en 2e moeten worden en dan mag Williams/Ferrari geen/heel weinig punten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 20:41
RonaldMade schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:34:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, over een dag of 4 is #2 weer afgelopen en kunnen we dus weer een nieuwe league starten. Hopelijk doen daarin ook weer een hoop vaste batracer-spelers in mee.
Dat lijkt me een puik plan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 06:51
FlipFluitketel schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:36:
League 2 is dus nog niet afgelopen, maar de winnaar is wel bekend.. Krvabo
Het constructeursklassement is nog niet definitief bepaald, er zijn nog 3 kanshebbers waarvan 1 iets minder kans heeft (Renault). Williams staat met 141 punten eerste (ondanks mijn tig keer uitvallen) en Ferrari staat 2e met 134 punten. Renault staat op 109 punten en zou dus beide wedstrijden 1e en 2e moeten worden en dan mag Williams/Ferrari geen/heel weinig punten scoren.
Ben ook zeker weer van de partij! :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Krvabo 1e Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif
Williams 1e Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif 18 punten voorsprong, max. 18 punten te behalen voor 1 team, Williams meer overwinningen, conclusie: Williams 1e
Ikke op zijn best 5e Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nopompom.gif

Als er weer een nieuwe F1 League gestart wordt denk ik dat ik wel weer mee doe.. Als krvabo weer mee doet zijn we wat mij betreft weer een team (als hij dat goed vindt iig). :+

[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-07-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Mnee ik stop er nu mee :P
2 seizoenen gespeeld, 1x 2e, 1x 1e, en 2x winnaar in het constructeursklassement.
Het is zeker leuk om te spelen, maar het neemt me teveel tijd in. Ik heb al een keer niets getest omdat ik geen tijd meer had. Voor mij is het nu leuk geweest :P

Maar leuk was/is het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dhr. Biemans melden aub :P
Zie batracer driver chat dinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
* Joss reports for duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
Hoe kun je eigenlijk de setup van je team maat bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
ge-flopt schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:00:
Hoe kun je eigenlijk de setup van je team maat bekijken?
Bij car setup kiezen voor load en dan de naam van je teamgenoot. Hierna zie je dan de setup van je teamgenoot, enige nadeel is dat je eigen setup dan pleite is. 8)7 (En die moet je dan dus opnieuw instellen mocht je een compleet andere setup hebben.) Maar dit moet eigenlijk geen probleem zijn aangezien je je setup met je teamgenoot deelt (als je tenminste de beste setup wilt krijgen) via teamtalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik moet zeggen dat ik het niet verkeerd deed in mijn eentje !
Zonder teamgenoot waardoor je toch een stuk minder goed kan testen, in een super aguri, toch nog 10e weten te worden, niet vet, maar als zeg ik het zelf vrij goed in mijn eentje.

Betekent wel dat ik nu 2 games vrij heb, zijn er weer een paar open waar ik kan joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
gabiballetje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:20:
Ik moet zeggen dat ik het niet verkeerd deed in mijn eentje !
Zonder teamgenoot waardoor je toch een stuk minder goed kan testen, in een super aguri, toch nog 10e weten te worden, niet vet, maar als zeg ik het zelf vrij goed in mijn eentje.

Betekent wel dat ik nu 2 games vrij heb, zijn er weer een paar open waar ik kan joinen ?
Zet je e-mail adres even op batracers driverchat, stuur ik je een mailtje met de vernieuwde GoT F1 2006 league. Wellicht kan je dit keer een actieve teamgenoot vinden, want dan zouden de prestaties echt omhoog kunnen.

Ik start het nieuwe seizoen met Kouwen die het ook alleen moest doen in #2. Hopelijk kan het komend seizoen hierdoor weer leuk en competatief worden zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Einde #2.

Weer een flink tegenvallende race voor me, maar wel winnaar in het coureursklassement, en in het contructeursklassement ook eerste :)

Krvabo 4 7 1 2 5 1 R 2 1 9 1 2 7 1 1 R 1 R 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
krvabo schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:10:
Einde #2.

Weer een flink tegenvallende race voor me, maar wel winnaar in het coureursklassement, en in het contructeursklassement ook eerste :)

Krvabo 4 7 1 2 5 1 R 2 1 9 1 2 7 1 1 R 1 R 8)7
Stoppen op je hoogtepunt he ;) (alhoewel ik het soms ook afraad om juist dan te stoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Bij deze wil ik krvabo en williams nog feliciteren met de dubbele overwinning. Had graag wat heftiger mee willen strijden, echter te vaak uitgevallen of slecht gepresteerd.

Voor de nieuwe mensen die mee willen doen, zal ik spoedig de data bekend maken om te joinen. Eerst wil ik de huidige actieve rijders weer een kans geven om te kiezen uit een beter team of actievere teamgenoot. Vrijdagmiddag of avond zal ik hier snel een post laten maken. Ik zelf zit dan op vakantie maar ik zal nog wel actief meedoen, alleen is gprs vrij prijzig en de wifi faciliteit op het park maakt mijn portemonnee ook snel licht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Krvabo, nogmaals bedankt voor de samenwerking.. Jammer genoeg dat het dit keer geen 1-2'tje was in het kampioenschap maar ja.. je kunt niet alles hebben.

Mijn resultaten:
5. 58 Fluitketel 2 R R R 3 13 R 1 R R 8 1 3 R 7 8 2 3
Ik ben wel 1e geworden in aantal uitvalbeurten.. 7x :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
m4yall en ikzelf lassen even een (korte) break in..ofwel komend seizoen doen we niet mee maar laten wel weer van ons horen als we mee willen/kunnen doen :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Als ik idd nog kan joinen wil ik er ook weer graag bijzijn. Na de twee eerste got kampioenschappen een derde proberen te winnen ;)
De verschillen tussen de rijders zijn wel een stuk kleiner geworden nu iederene het spel wel zo'n beetje kent en de diverse calculaties voor het weer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vanavond wordt de link en pass vrijgegeven voor de mensen die geinteresseerd zijn. Als dit topic aan de 1000 posts zit zal ik proberen een nieuw topic te maken (startpost wordt dan gewoon gekopieerd uit dit topic aangezien mijn html-kunsten waardeloos zijn). Mocht er dus iemand zijn die zich geroepen voelt om een nieuw topic te openen, ga je gang. Mocht er niemand een openen, dan doe ik het dus wel.

Ferrari, Renault en Williams zijn al vol, bij Toro Rosso is op het moment nog een stoeltje vrij, de rest van de teams zijn nog helemaal leeg.
Al zijn de (in werkelijkheid) 2 beste teams al gekozen (Ferrari en Renault), dit wil absoluut niet zeggen dat je geen kans meer maakt. Ik heb (ism krvabo) 2 seizoenen gereden en beide keren zijn we met Williams kampioen geworden, 1e keer was ik kampioen in het coureursklassement en de 2e keer was krvabo kampioen in het coureursklassement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zal wel eens een startpostje in gereedheid brengen :) Ik weet alleen niet hoe dat in zn werking gaat hier (wie ik moet contacten om de vorige te sluiten/of ik uberhaupt wel één mag openen), dus voorlopig maak ik alleen even de layout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je kunt gewoon een nieuw topic openen, om dit topic dicht te laten gooien even een topicreport doen (als er 1000 posts zijn (of meer)).
En dit was nr 998.. :+

[ Voor 12% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-07-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ok, nou ik heb hem af dus zal ik hem maar openen dan? Kan jij nog ff ééntje spammen en dan kunnen we reporten? (ik zie namelijk nog geen handje :9 )
Edit: Found it :9

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 28-07-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Tss.. N00b :p
Handje staat er altijd (voor het geval er dubieuze zaken besproken worden of zo)..

:o
Nr. 1000 :o

Ow ja.. Linkje naar het nieuwe topic:
Het BATracer (Online Race Management) topic deel 2

[ Voor 40% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-07-2006 12:38 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.