Fow kan je niet doen in de international districts. Je kan er alleen in als europe favour heeft en je op de europese server zit.
Verwijderd
Gisteren dropten de ecto's in UW zonder dat je er iets voor hoefde te doen.
Jammer dat die bug nu alweer gefixed is.
Ah, dat verklaart het een en anderFow kan je niet doen in de international districts. Je kan er alleen in als europe favour heeft en je op de europese server zit.
Maar als amerika favor heeft kan ik als europeaan dus gewoon naar het amerikaanse district gaan en daar FoW doen?
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Verwijderd
ja, alleen kan je maar 4 ker van district wisselen, dus je kan van europa naar amerika, en weer terug, en dat nog 1 keer doen, dan kan je verder niet meer. eerst kon je 5 keer wisselen, maar oa ik en nog vele anderen kwamen zo onbedoeld vast te zitten in de amerikaanse servers, dus dat hebben ze omgezet naar 4, en degenen die het wilden konden toen nog teruggeplaatst worden.
Ah, dat verklaart veel, bedankt!
Maar dan nog vind ik dat maar weinig factions mensen FoW doen, in mijn guild bijvoorbeeld is het The Deep, The Deep en nog eens The Deep.
Maar dan nog vind ik dat maar weinig factions mensen FoW doen, in mijn guild bijvoorbeeld is het The Deep, The Deep en nog eens The Deep.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Ik denk dat ik hier even iets moet verduidelijken.Cold_Phoenix schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:04:
[...]
Ah, dat verklaart het een en ander![]()
Maar als amerika favor heeft kan ik als europeaan dus gewoon naar het amerikaanse district gaan en daar FoW doen?
Je kan een DISTRICT wisselen door dat knopje wat standaard links bovenin staat. Hierin kun je ook naar international districts. Dit kun je oneindig vaak doen. Maar dat zal je niet helpen om UW in te komen als jouw eigen SERVER geen Favour heeft.
De server kun je kiezen bij het inlogmenu. En je kan dus maar 4 of 5 keer wisselen van server.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Volgens mij is het wel mogelijk om vanuit een international district in UW te komen. Namelijk via Grenth's Statue in Lornar's Pass. Had dit ooit gezien op guildwiki.Balachmar schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:23:
Je kan een DISTRICT wisselen door dat knopje wat standaard links bovenin staat. Hierin kun je ook naar international districts. Dit kun je oneindig vaak doen. Maar dat zal je niet helpen om UW in te komen als jouw eigen SERVER geen Favour heeft.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Waaaa?!? Sjemig, dat heb ik weer eens gemist ...Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:19:
Gisteren dropten de ecto's in UW zonder dat je er iets voor hoefde te doen.![]()
Ik merk dat ik weer steeds meer met mijn karakters in Tyria rondhang. Cantha is leuk, maar als je een paar keer het verhaal hebt doorgespeeld blijft er niet zoveel meer over om te doen. Goede farm gebieden zijn er niet echt, Aspenwood en Jade Quarry blijven akelig leeg en Alliance Battles heb ik langzamerhand ook wel gezien. Nou ja, Urgoz Warren en The Deep heb ik nog niet uitgespeeld, dus die staan nog op mijn verlanglijstje ... maar verder? Factions heeft veel potentieel, maar het wil er nog niet echt uitkomen voor mijn gevoel.
Meer mensen die aan het terugkeren zijn naar het oude vertrouwde Tyria nest?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Helemaal mee eens. Factions bracht niet de vernieuwing die ik had gehoopt, er is onvoldoende om echt tijden bezig te zijn. Ik zie dat heel veel mensen weer terug gaan naar Tyria.Weakling schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:35:
[...]
Factions heeft veel potentieel, maar het wil er nog niet echt uitkomen voor mijn gevoel.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ik probeer terug te komen maar helaas verder dan lions arch kom ik niet
wat dat lieg ik
ik ben nu in beacon's Perch. Maar helaas verder oostelijk kom ik niet
Het meest oostelijke dat ik gekomen ben is Iron horse mine
wat dat lieg ik
ik ben nu in beacon's Perch. Maar helaas verder oostelijk kom ik niet
Het meest oostelijke dat ik gekomen ben is Iron horse mine
nou misschien dat ik niet weet waar ik naar toe moet. 
Met mijn prophecies account ben ik ook niet verder gekomen dan ergens in die sneeuw na een missie in een soort outpost.
Met mijn prophecies account ben ik ook niet verder gekomen dan ergens in die sneeuw na een missie in een soort outpost.
Misschien is het puur opzet van Anet om de content beperkt te houden. Als ze echt ieder half jaar een chapter uitbrengen, dan is het wel zo handig als er veel spelers uitgekeken zijn op de oudere chapters. Maar misschien denk ik teveel in complottenBor de Wollef schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:52:
Helemaal mee eens. Factions bracht niet de vernieuwing die ik had gehoopt, er is onvoldoende om echt tijden bezig te zijn. Ik zie dat heel veel mensen weer terug gaan naar Tyria.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Je komt (even simpel gezegd) twee keer in de sneeuw terecht en dan ben je al redelijk ver in het spel of zit nog zo ongeveer aan het begin. Ik gok het laatste. Ik zou haast zeggen: stop met Factions en speel eerst verder met je Prophecies karakter. Er is nog zo ontiegelijk veel leuks te doen in Tyria, dat je daar maanden mee zoet kunt zijn.Stronkie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:08:
nou misschien dat ik niet weet waar ik naar toe moet.
nou ik ben nu bijna met mijn factions karakter in het gedeelte waar ik ook ben met mijn eerste karakter zit nu in die mines
Edit nu ben ik waar ik met mijn prophecies karakter ook zit.
Yark's End.
nu naar ascalon foothills
dan grendich courthouse zoeken
dan naar de breach (piken's square)
dan naar old ascalon
en bingo ascalon city
Pfief en dan ben ik er , dan kan ik eindelijk mijn guildmembers helpen die daar pas begonnen zijn met prophecies.
Nice
Edit nu ben ik waar ik met mijn prophecies karakter ook zit.
Yark's End.
nu naar ascalon foothills
dan grendich courthouse zoeken
dan naar de breach (piken's square)
dan naar old ascalon
en bingo ascalon city
Pfief en dan ben ik er , dan kan ik eindelijk mijn guildmembers helpen die daar pas begonnen zijn met prophecies.
Nice
[ Voor 59% gewijzigd door Stronkie op 19-06-2006 14:40 ]
Verwijderd
sterker nog, ben nooit weg geweest. Af en toe een beetje Factions, maar dan nog altijd met mijn vertrouwde Prophecies monk. Heb nu net de Protector of Tyria title binnen, weet nog niet echt wat ik nu verdert daarmaa wil, maar in Factions heb ik ook niet zoveel zin meer.Meer mensen die aan het terugkeren zijn naar het oude vertrouwde Tyria nest?
Dan heb je de mijne nog niet gelezen. Mijn theorie is dat ze dit expres doen, omdat de 'harde kern' van GW toch wel Factions ging kopen, en niet-GW-ende mensen nu ook weten wat GW is het ook wel eens willen spelen, en het dus gaan kopen, zodat ze daar niet zoveel aandacht aan hoeven te besteden. Om dan vervolgens veel verbetering te beloven in Chapter 3, zodat die weer wel gekocht gaat worden. Zo is Factions even een makkelijk verdient tussendoortje.Maar misschien denk ik teveel in complotten
ik ga weer es een keer bezig met GW en nu hadden 2 van mijn charrs, birthday pressents gekregen mini creatures dus.
weet iemand wat die waard zijn om te traden? ik heb 1 verkocht voor 7k en die gast wou allebij kopen voor 15k maar ik wil eerst weten wat het max is wat je ervoor kan vragen. (het waren 2 whites)
hier wat meer info over die creatures.
weet iemand wat die waard zijn om te traden? ik heb 1 verkocht voor 7k en die gast wou allebij kopen voor 15k maar ik wil eerst weten wat het max is wat je ervoor kan vragen. (het waren 2 whites)
[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 20-06-2006 03:31 ]
Dan heeft die persoon een heel goede deal gesloten als je 'm voor maar 7k verkocht hebt ...WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 03:31:
ik ga weer es een keer bezig met GW en nu hadden 2 van mijn charrs, birthday pressents gekregen mini creatures dus.
Minipet prijzen
In bovenstaande link staan de huidige prijzen. Weliswaar op US servers, dus trek er een procent of 10 vanaf voor EU prijzen, maar dan nog is 7k een koopje ...
Let wel dat de minipet prijzen echt behoorlijk zijn ingezakt de laatste tijd. Volgens mij klopt dat overzicht niet helemaal meer of je moet echt uren of dagen willen lopen spammen in de hoop dat je iemand vind die de pet echt graag wil hebben.
[ Voor 53% gewijzigd door Bor op 20-06-2006 09:59 ]
Ik heb laatst mijn devourer verkocht voor 20K dat is ook een witte... Ik vind een devourer maar niets... En dan ook nog plaats innemen in mijn inv. Dan is 20K toch handiger
Ik hecht uberhaubt geen waarde aan die pets. Ik verkoop dan ook elke pet die ik krijg direct. Je hebt er in feite niets aan.
Verwijderd
Ik speel sinds zaterdag GW. Heb de special edition van prophecies gekocht. Ben lvl 11 E/Mo en het gaat vrij redelijk.
Heb vooral met henchmen gespeeld en af en toe met andere spelers.
Baal er vooral van dat de betere spells zo ver weg te koop zijn. Ik heb al zitten denken om me te laten runnen naar 1 van die steden waar je heel veel goeie skills kan kopen maar twijfel een beetje.
Is er iemand die mij naar wat zou willen runnen naar de towns met goeie skills?
Of zijn er andere goeie tips wellicht?
alvast bedankt
Baal er vooral van dat de betere spells zo ver weg te koop zijn. Ik heb al zitten denken om me te laten runnen naar 1 van die steden waar je heel veel goeie skills kan kopen maar twijfel een beetje.
alvast bedankt
Je moet ook niet alleen naar de eerste pagina in die link kijken, maar ook op de laatste pagina van die forum thread. Dan zie je dat in ieder geval op de US servers de minipets nog steeds voor ongeveer de prijzen zoals ze genoemd worden op de eerste pagina verkocht worden. Het inzakken was vooral bij de witte minipets, die werden eerst voor gemiddeld 60k verkocht, maar da's nu dus gemiddeld zo'n 25k geworden.Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:58:
Let wel dat de minipet prijzen echt behoorlijk zijn ingezakt de laatste tijd. Volgens mij klopt dat overzicht niet helemaal meer of je moet echt uren of dagen willen lopen spammen in de hoop dat je iemand vind die de pet echt graag wil hebben.
Zelf had ik eerst zoiets van: "Oeh leuk, minipet en wat zien ze er leuk uit". Maar uiteindelijk liet ik ze nooit los en namen ze een aantal kostbare plaatsen in mijn inventory in. Had het nooit verwacht en in het begin heb ik ook hard geroepen dat ik ze nooit zou verkopen, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en ik deed er toch niks mee.
Ik heb mijn mini pet verkocht omdat ik _gek_ werd van die geluidjes, en zeker dat draakje met zijn "wooosh... woooosh" . Dan maar verkopen voor 100k
Verwijderd
Nu ik die mini pet prijzen zo zie, ben ik blij dat ik m'n pet meteen verkocht heb 
Necrid Horseman, voor 140k
)
Je ziet ze amper, en ik was nogal arm, dus heb ik em maar verkocht
Necrid Horseman, voor 140k
Je ziet ze amper, en ik was nogal arm, dus heb ik em maar verkocht
Verwijderd
Het beste is gewoon gebruik te maken van wat je hebt. Vooral als je het net speelt is het veel leuker om gewoon het verhaal te volgen ipv je te laten rennen. Als je nu al begint met het verhaal over te slaan, dan zal je straks wel helemaal niets leuks meer kunnen vinden. Maar als je begint met rustig het verhaal te volgen, heb je veel langer plezier van het spel. Het heeft mij in rustig tempo een paar maanden gekost om het verhaal uit te spelen. Daar komt ook nog bij dat het best een goed verhaal is, plus het feit dat je als je ook gewoon de quests doet je al veel skills krijgt. En als je echt niet wilt wachten, heb je nog een andere keuze dan je laten runnen: Ga een poosje PvP-en. Neem een van de vooraf gemaakte builds, haal faction, en ruil deze bij de reward NPC om voor skills. De skills je je daar unlocked kun je weer kopen bij skill trainers in het PvE gedeelte, dus als je de skills goed uitkiest, heb je al snel je favoriete build te pakken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:23:
Ik speel sinds zaterdag GW. Heb de special edition van prophecies gekocht. Ben lvl 11 E/Mo en het gaat vrij redelijk.
alvast bedankt
hmm dan heb ik mn jade armor te goedkoop weg gedaan, maargoed de troll voor 24 verkocht dus daar ben ik wel blij mee. je hebt verder toch niets aan die pets en geld is altijd wel leuk.
verder heb ik nog een charr die 9 maand is dus money boost here we come.
verder heb ik nog een charr die 9 maand is dus money boost here we come.
Verwijderd
Dank je wel voor je reactie. Ik wil nog steeds wel het spel spelen dus als ik me zou laten runnen zou het puur voor de skills zijn en dan zou ik het verhaal gewoon afmaken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:01:
[...]
Het beste is gewoon gebruik te maken van wat je hebt. Vooral als je het net speelt is het veel leuker om gewoon het verhaal te volgen ipv je te laten rennen. Als je nu al begint met het verhaal over te slaan, dan zal je straks wel helemaal niets leuks meer kunnen vinden. Maar als je begint met rustig het verhaal te volgen, heb je veel langer plezier van het spel. Het heeft mij in rustig tempo een paar maanden gekost om het verhaal uit te spelen. Daar komt ook nog bij dat het best een goed verhaal is, plus het feit dat je als je ook gewoon de quests doet je al veel skills krijgt. En als je echt niet wilt wachten, heb je nog een andere keuze dan je laten runnen: Ga een poosje PvP-en. Neem een van de vooraf gemaakte builds, haal faction, en ruil deze bij de reward NPC om voor skills. De skills je je daar unlocked kun je weer kopen bij skill trainers in het PvE gedeelte, dus als je de skills goed uitkiest, heb je al snel je favoriete build te pakken.
Je advies vwb eerst te gaan PvP-en is een interessante; denk dat ik dat maar eens ga doen
Verwijderd
zoek dan wle eerst een goede guide op internet, aangezien je als beginner zonder ervaring zeker niet snel een goede party krijgt.Je moet mss maar beginnen in de random arena's, aangezien daar van alles rondloopt. Daar kan je dan rustig je eigen builds uitwerken, of gewoon doorsparen voor je PvE skills.
een vraagje
waarom kunnen guild leden van mij op het eiland van balthazar de andere eilanden niet zien.
Ze zien allen
Onze guildhall
Random Area's
en island of the nameless
Waarom zien ze de andere rode eilanden niet
en niet de challanges eilanden.
waarom kunnen guild leden van mij op het eiland van balthazar de andere eilanden niet zien.
Ze zien allen
Onze guildhall
Random Area's
Verwijderd
dit komt doordat accounts die zijn aangemaakt na de creatie van de battle islands eerst die challange moeten voltooien, wil men verder kunnen komen.
/edit
heb even wat opgezocht, dit heeft ooit op de 'game update' pagina gestaan:
/edit
heb even wat opgezocht, dit heeft ooit op de 'game update' pagina gestaan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| New computer AI challenges: Training Arenas: a series of four maps designed to teach the basics of PvP and Arena Combat. Beat all four maps to unlock the Zaishen Challenge on your account. Zaishen Challenge: an Arena where you can play the computer AI team of your choice on the map of your choice. Beat five different computer AI teams to unlock the Zaishen Elite Challenge. Zaishen Elite Challenge: the ultimate AI challenge. See how far you can get in a series of random Arena matches against increasingly difficult AI teams. New unlocking of existing PvP types: Win five-in-a-row in the Random Arenas to unlock the Team Arenas on your account. (Existing accounts have the Team Arenas unlocked already.) Win five total games in the Team Arenas to unlock the Tournament (Heroes' Ascent) on your account. (Existing accounts have the Tournament unlocked already.) |
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 17:07 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk hebben ze die niet unlocked, de Zaishen Challenge krijg je door de test te doen bij zo'n npc meteen als je binnenkomt bij Isle of the Nameless, als je 5 teams @ Zaishen Challenge hebt verslagen krijg je Zaishen Elite Challenge, en Team Arenas (& Heroes Ascent?) krijg je na een x aantal wins in de random arena.Stronkie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:54:
een vraagje
Ze zien allen
Onze guildhall
Random Area's
ok gotcha thanks, zal ik ze zeggen
Na weer het spelen van mijn favo game heb ik toch weer enkele vraagjes.
* Als je challange missies speelt , dan kan ik alleen maar Annaliation spelen, Capture the flag en de andere "arena's" zijn niet te bekennen. Na het winnen van zo missie zou ik naar de volgende missie moeten gaan maar helaas. Ik kom gewoon weer op de challange eiland uit. Hoe krijg ik de andere soorten arena's?
* Ik ben leader van een guild. Nu wil ik alliances maken met andere guildleaders. Maarja geen mogelijkheid op dat te doen in mijn guildopties. Der staat dat ik met een ambasedeur moet praten . Maar die dude is dus nergens te vinden.
* Na het spelen van dus enkele missions op de challange eiland heb ik dus factions gekregen. Deze heb ik ingewisseld voor een prijs . Een dagger unlock. Leuk denk ik , Maar waar haal ik die dagger nu vandaan.
* Ik vind dat ik maar weinig attribute points heb in factions. Is of zijn er missie's (zoals an unwelcome guest) waarmee je die points kunt krijgen.
* Ik ben nu zo ver met het verhaal met die missie waar je 4 "geesten" moet verslaan. 3 lukt maar de 4e word te veel. Misschien iemand wat tips . (ben een lvl 20 As/Mo)
* nu ik zover ben als boven wil ik toch mijn armour upgraden. Enig idee waar je de leukste armour vind met de beste attributes?. Ik ben een assassin
* Kan ik mijn guild hall ook verhuizen of zit ik vast aan degene die ik nu heb. En ik zag dat er in de guildhall ook mogelijkheden zijn battles te spelen. Is dat Guild vs Guild of worden die ook in standard arena's gespeeld.
Dat was het wel zo'n beetje , hoop dat jullie mij kunnen helpen. Bedankt alvast
* Als je challange missies speelt , dan kan ik alleen maar Annaliation spelen, Capture the flag en de andere "arena's" zijn niet te bekennen. Na het winnen van zo missie zou ik naar de volgende missie moeten gaan maar helaas. Ik kom gewoon weer op de challange eiland uit. Hoe krijg ik de andere soorten arena's?
* Ik ben leader van een guild. Nu wil ik alliances maken met andere guildleaders. Maarja geen mogelijkheid op dat te doen in mijn guildopties. Der staat dat ik met een ambasedeur moet praten . Maar die dude is dus nergens te vinden.
* Na het spelen van dus enkele missions op de challange eiland heb ik dus factions gekregen. Deze heb ik ingewisseld voor een prijs . Een dagger unlock. Leuk denk ik , Maar waar haal ik die dagger nu vandaan.
* Ik vind dat ik maar weinig attribute points heb in factions. Is of zijn er missie's (zoals an unwelcome guest) waarmee je die points kunt krijgen.
* Ik ben nu zo ver met het verhaal met die missie waar je 4 "geesten" moet verslaan. 3 lukt maar de 4e word te veel. Misschien iemand wat tips . (ben een lvl 20 As/Mo)
* nu ik zover ben als boven wil ik toch mijn armour upgraden. Enig idee waar je de leukste armour vind met de beste attributes?. Ik ben een assassin
* Kan ik mijn guild hall ook verhuizen of zit ik vast aan degene die ik nu heb. En ik zag dat er in de guildhall ook mogelijkheden zijn battles te spelen. Is dat Guild vs Guild of worden die ook in standard arena's gespeeld.
Dat was het wel zo'n beetje , hoop dat jullie mij kunnen helpen. Bedankt alvast
House zu heltzer voor Kurzick, Cavalon voor Luxon.Stronkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:18:
Verhuizen = gewoon nieuwe kopen op een ander eiland.* Kan ik mijn guild hall ook verhuizen of zit ik vast aan degene die ik nu heb. En ik zag dat er in de guildhall ook mogelijkheden zijn battles te spelen. Is dat Guild vs Guild of worden die ook in standard arena's gespeeld.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 21-06-2006 09:22 ]
Stronkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:18:* Ik ben nu zo ver met het verhaal met die missie waar je 4 "geesten" moet verslaan. 3 lukt maar de 4e word te veel. Misschien iemand wat tips . (ben een lvl 20 As/Mo)
spoiler:
Bedoel je 'Sunjiang District', die waar je aan het begin ook eventueel de spear of dat andere ding kunt meenemen? Gewoon nog een keer proberen. Die bosses zijn random. En als er een Warrior boss bij zit moet je blijven staan waar je staat, hij komt dan naar je toe, terwijl de anderen niks doen. Dan heb je er alvast eentje.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Verwijderd
De weapon unlocks zijn alleen beschikbaar bij het aanmaken van een nieuwe PvP-character. Alleen de skills worden ook beschikbaar in PvE, maar dan wel alleen bij skill trainers.* Na het spelen van dus enkele missions op de challange eiland heb ik dus factions gekregen. Deze heb ik ingewisseld voor een prijs . Een dagger unlock. Leuk denk ik , Maar waar haal ik die dagger nu vandaan
je kan in totaal 200 attribute points krijgen. Je krijgt er 170 door gewoon te lvlen naar lvl 20, en er zijn 2 quests met elk 15 attribute points als beloning. Als je Unwelcome guest al hebt gedaan, moet je nog eens gaan naar die outpost (Ran Musu Gardens of so) waar je komt na de eerste missie. Goed rondkijken, dan zie je ergens een vetje staan, ene beetje verscholen, met een quest. deze levert ook 15 attribute points opIk vind dat ik maar weinig attribute points heb in factions. Is of zijn er missie's (zoals an unwelcome guest) waarmee je die points kunt krijgen
probeer Kaineng Centre eens. Volgens mij heeft die max stats, en is betaalbaar.nu ik zover ben als boven wil ik toch mijn armour upgraden. Enig idee waar je de leukste armour vind met de beste attributes?. Ik ben een assassin
Tip: als je iets even niet weet, kan je voor directe hulp beter even kijken www.guildwiki.org, of een andere fansite. Ikzelf heb vaak dat ik iets wel wil weten, maar het geduld niet heb om te w88.
Eej ik had een vraagje:
Ik heb nu een tijger, maar ik wil graag een wolf (ziet der leuker uit
). Alleen als ik die wolf probeer te temmen zegt die dat ik al een pet heb (doh -,- ). Dus ik moet op een of andere manier mijn pet zien te 'dismissen' (kwijt zien te raken). Weet iemand hoe je dit doet?
PS : Ik heb alleen GW : factions.
Ik heb nu een tijger, maar ik wil graag een wolf (ziet der leuker uit
Praat met een Tamer. Er staat er een net buiten Ascalon City (post searing) en ook buiten House zu HeltzerThormodo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:17:
Eej ik had een vraagje:
Ik heb nu een tijger, maar ik wil graag een wolf (ziet der leuker uit). Alleen als ik die wolf probeer te temmen zegt die dat ik al een pet heb (doh -,- ). Dus ik moet op een of andere manier mijn pet zien te 'dismissen' (kwijt zien te raken). Weet iemand hoe je dit doet?
Great minds think in parallel gutters.
slimmerd . hij zeft factions niet prophecies
Ascalon zal ik wel niet kunnen komen jah, maar ben net aanbeland bij Houze zu Helter, dus kon ik daar mijn pet inleverenStronkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:23:
slimmerd . hij zeft factions niet prophecies
Verwijderd
er kunnen ook mensen zijn met het zelfde probleem, die wel Prophecies hebben. Als zo een kort antwoord toch zo volledig is, dat het ook anderen kan helpen, is dat juist goed. Dit topic is er om elkaar te helpen etc., niet om elkaar af te zeiken als die een antwoord geeft op een vraagslimmerd . hij zeft factions niet prophecies
Vind ik ookVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:35:
[...]
er kunnen ook mensen zijn met het zelfde probleem, die wel Prophecies hebben. Als zo een kort antwoord toch zo volledig is, dat het ook anderen kan helpen, is dat juist goed. Dit topic is er om elkaar te helpen etc., niet om elkaar af te zeiken als die een antwoord geeft op een vraag
Om de vraag van Thormodo te beantwoorden; buiten de Shing Jea Monastery (in Sunqua Vale) zit een tamer genaamd Sahnlae the Tamer, bij hem kun je je tiger gewoon kwijt
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Ik geloof dat er even buiten Kaineng Center ook een tamer zit. Wel jammer dat je geen gold krijgt naar gelang de xp van je pet, maar een vast klein bedragje. 100.000 xp = 100gp en 1.000.000 = 1.000gp of zoiets zou toch leuk zijn.
Dat is inderdaad best een leuk idee. Alleen is het dan wel een bevoordeling van de Ranger. Want die krijgt dan dus altijd meer gold per run. Omdat de xp van de pet dan dus ook omgezet kan worden in gold. Dan zou je wapen bijvoorbeeld ook meer waard moeten worden. Hoewel zoiets eigenlijk best leuk zou zijn. Want dan krijg je een beetje het idee, dat een specifiek zwaard die veel vijanden heeft gedood, meer waard wordt. Wat je bijvoorbeeld ook in LOTR hebt... Het zwaard dat de ring van Sauron hand had gehakt.
Heren /Dames
Nog effe het vraagje dat nog niet beantwoord is

Bedankt voor de antwoorden tot zo ver
Ik weet wel dat mensen elkaar helpen ben der ook blij mee.Stronkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:18:
Na weer het spelen van mijn favo game heb ik toch weer enkele vraagjes.
Verwijderd
bevoordeling van de ranger valt wel mee. Andere professions zijn weer geschikter om te farmen (al is ranger zeker niet de slechtste, met een FoW run), en al is het een bevoordeling, dan is er nog niets aan de hand. Warriors hebben de Absorbation runes, en meer kan ik even snel niet bedenken, al zullen er wel meer voordelen voor bepaalde proffesions zijn. Het zou ook niet zo zijn dat iedereen ranger gaat worden om dan maar geld met je pet te verdienen.f Lijkt me dus wel een leuk idee, zie alleen niet in dat Anet dit gaat realliseren. Jmmr.Balachmar schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:50:
Dat is inderdaad best een leuk idee. Alleen is het dan wel een bevoordeling van de Ranger. Want die krijgt dan dus altijd meer gold per run. Omdat de xp van de pet dan dus ook omgezet kan worden in gold. Dan zou je wapen bijvoorbeeld ook meer waard moeten worden. Hoewel zoiets eigenlijk best leuk zou zijn. Want dan krijg je een beetje het idee, dat een specifiek zwaard die veel vijanden heeft gedood, meer waard wordt. Wat je bijvoorbeeld ook in LOTR hebt... Het zwaard dat de ring van Sauron hand had gehakt.
als het bedoeld dat je die "outposts" op de battle isle's nog niet hebt, moet je zoals eerder gezegt een bepaald aantal keer winnen om ze t eunlockenHeren /Dames
[]
Ik weet wel dat mensen elkaar helpen ben der ook blij mee.
Zolang het idee hier op dit forum blijft, zullen ze het ook nooit weten, maar ik heb geen idee of en hoe je GW ideeen bij Anet kunt aandragen. Aan de andere kant, lijkt me sterk dat ze in het afgelopen jaar niet zelf al eens een keer hier over nagedacht hebben ... maar toch ...Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:06:
Lijkt me dus wel een leuk idee, zie alleen niet in dat Anet dit gaat realliseren. Jmmr.
Zo, bijna een jaar geleden dat ik GW gespeeld heb (er kwam een WoW verslaving tussendoor
). Gisteren maar weer geïnstalleerd en jeuj al mijn characters zijn er nog 
Toen ik stopte met spelen had ik o.a. een 55 Monk om in sommige gebieden als een weapon of mass destruction te solo-en
Mijn vraag: gaat dit nog werken of is er een hoop veranderd in het spel?
Toen ik stopte met spelen had ik o.a. een 55 Monk om in sommige gebieden als een weapon of mass destruction te solo-en
Je kunt Anet mailen, maar volgens mij wordt je naar de community fora door verwezen als je ideëen hebt. Ikzelf heb ze toen der tijd gemailed over mijn idee met het betalen voor extra character slots.
Hierbij werd ik ook doorverwezen naar de community fora.
Overigens was dit idee waarschijnlijk al langer bekend aangezien niet veel later er een mededeling kwam dat er in de zomervakantie een mogelijkheid komt tot het kopen van extra slots.
Al een tijdje niet meer gespeeld aangezien ik weinig tijd heb. Wel nog een keertje met Ranger in Pre-searing Ascalon alle collectors armor gehaald. Daarnaast nog even de charm skill opgepakt.
Heb volgens mij het sterkste beest gezien dat je kunt krijgen met een Ranger. Is dat niet die spin (Black Widow ah... die zit dus in UW, misschien maar eens uiteindelijk doen met de Guild ^_^) tijdens één van de missies ergens op de laatste eilanden (die missie met al die Seals volgens mij de 2e daar). Dacht dat het een andere was.
Of heb ik het mis? Welke kun je het beste halen?
Hierbij werd ik ook doorverwezen naar de community fora.
Overigens was dit idee waarschijnlijk al langer bekend aangezien niet veel later er een mededeling kwam dat er in de zomervakantie een mogelijkheid komt tot het kopen van extra slots.
Al een tijdje niet meer gespeeld aangezien ik weinig tijd heb. Wel nog een keertje met Ranger in Pre-searing Ascalon alle collectors armor gehaald. Daarnaast nog even de charm skill opgepakt.
Heb volgens mij het sterkste beest gezien dat je kunt krijgen met een Ranger. Is dat niet die spin (Black Widow ah... die zit dus in UW, misschien maar eens uiteindelijk doen met de Guild ^_^) tijdens één van de missies ergens op de laatste eilanden (die missie met al die Seals volgens mij de 2e daar). Dacht dat het een andere was.
Zit er uberhaupt wel verschil in de kracht en zo van de pets? Okay, de ene doet slashing damage en de ander piercing, maar voor de rest heb ik geen idee of de ene nou beter zou moeten zijn als de andere. Ik hou het voorlopig bij mijn Phoenix ...Arunia schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:35:
Heb volgens mij het sterkste beest gezien dat je kunt krijgen met een Ranger. Is dat niet die spin (Black Widow ah... die zit dus in UW, misschien maar eens uiteindelijk doen met de Guild ^_^) ...
Ik heb absoluut geen idee of er enig verschil in zit. Denk dat je gewoon kunt kijken wat je zelf de leukste vind. Overigens is die Black Widow een status symbool eerder.
Misschien dat ik ook eens kijk naar die Phoenix. Is altijd wel een gaaf beestje (overigens in het spel nog niet gezien).
Misschien dat ik ook eens kijk naar die Phoenix. Is altijd wel een gaaf beestje (overigens in het spel nog niet gezien).
Dit gaat nog steeds werken, ik solo ook nog steeds met mijn 55HP monk, alleen zijn sommige gebieden wel generfed.Rene59 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:33:
Zo, bijna een jaar geleden dat ik GW gespeeld heb (er kwam een WoW verslaving tussendoor). Gisteren maar weer geïnstalleerd en jeuj al mijn characters zijn er nog
[ Voor 12% gewijzigd door Twinwhistle op 22-06-2006 13:25 ]
De Phoenix kun je ook maar op één plaats vinden helemaal aan het einde van het Factions verhaal in het Divine Path gebied. Eerste keer dat ik daar kwam, werd de Phoenix door een paar warriors gekilled voordat ik 'm kon charmen en had ik niet door dat er verderop in dat gebied nog wat kon vinden. De tweede keer was ik zo handig om niet eerst mijn eigen pet te verpatsen. Maar zoals altijd: 3x is scheepsrecht. Een Black Moa is trouwens ook wel grappig als pet.Arunia schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:03:
Inderdaad. Mijn 55 monk is nog steeds mijn favoriete farm char. Droks Troll Cave, Elona Reach, Underworld, Augury Rock, Mineral Springs, gaat allemaal nog prima. Ben wel een beetje op aan het proberen om andere gebieden te vinden, want na 100.000x de Droks Troll Cave wil je toch weleens wat andersTwinwhistle schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:24:
Dit gaat nog steeds werken, ik solo ook nog steeds met mijn 55HP monk, alleen zijn sommige gebieden wel generfed.
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nooit een andere pet gehad dan de Stalker, luisterend naar de naam "Pizzadoos."
Ook net weer een nieuwe ranger begonnen, ga eerst elk gebied in de pre (muv Northlands) opschonene (lees: killen tot alles weg is) voordat ik aan de quests begin. Wil gewoon eens kijken hoe hoog je zo komt.
------
Ik dnejk trouwens dat Anet echt niet alle fora langsgaa, en zeker niet alle topics leest. Wil je je idee in GW zien, zal er per toeval iemand van Anet dat moeten lezen en het een goed idee vinden, anders heb je weinig kans. Maar ik geloof oo kdat ze gewoon standaard mailtjes terugsturen, je krijgt heel vaak dezelfde tekst, dus er bestaat een kans dat ze het wel lezen, maar dat wij dat niet weten. En je hebt altijd nog mensen van Anet die het spel spelen en daar iets opvangen, maar de kans dat je zo iemand tegenkomt is sinds kort iets van laten we zeggen 4 op 2 miljoen, en dan zullen ze meestal in de VS servers zitten...
Ook net weer een nieuwe ranger begonnen, ga eerst elk gebied in de pre (muv Northlands) opschonene (lees: killen tot alles weg is) voordat ik aan de quests begin. Wil gewoon eens kijken hoe hoog je zo komt.
------
Ik dnejk trouwens dat Anet echt niet alle fora langsgaa, en zeker niet alle topics leest. Wil je je idee in GW zien, zal er per toeval iemand van Anet dat moeten lezen en het een goed idee vinden, anders heb je weinig kans. Maar ik geloof oo kdat ze gewoon standaard mailtjes terugsturen, je krijgt heel vaak dezelfde tekst, dus er bestaat een kans dat ze het wel lezen, maar dat wij dat niet weten. En je hebt altijd nog mensen van Anet die het spel spelen en daar iets opvangen, maar de kans dat je zo iemand tegenkomt is sinds kort iets van laten we zeggen 4 op 2 miljoen, en dan zullen ze meestal in de VS servers zitten...
ik heb nou toch iets vreemd , Ik heb mijn gloves een rune gedaan voor 43 + health. Maar nee hoor als ik die aan trek krijg ik die health er niet bij
zelfde geld voor mijn schoenen . Wat doe ik verkeerd
Verwijderd
Het stacked niet, de nieuwe factions armor wel( +15 hp? armor ) , maar je kunt maar 1 vigor rune hebben, dus óf Minor, óf Major, óf Superior, en aangezien er geen (grotere) nadelen op Sup. zitten tegenover Minor of Major, kun je dus het beste voor Superior gaan, alhoewel het nog steeds maar een keer stacked, ook als je Minor Major en Sup op je armor hebt, er telt er maar eentjeStronkie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:43:
ik heb nou toch iets vreemd , Ik heb mijn gloves een rune gedaan voor 43 + health. Maar nee hoor als ik die aan trek krijg ik die health er niet bijzelfde geld voor mijn schoenen . Wat doe ik verkeerd
dus nog even een samenvatting ;+
- Maar één type/klasse (Minor , Major of Superior ) rune op je armor, dus niet Minor Major en Superior
- Dezelfde soort Rune kun je ook maar een keer op je armor gebruiken, je kunt jezelf dus niet helemaal volplakken met Superior Death Magic ofzo (lv36 Flesh Golem ftw
Hahaha, geweldige naam Viper!Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:54:
Ik heb eigenlijk nooit een andere pet gehad dan de Stalker, luisterend naar de naam "Pizzadoos."
Oei oei, dat is een behoorlijke verkwisting van zuur verdiende goudstukken geweest vrees ik. Zoals hiervoor al uitgelegd is kun je maar 1 vigor rune op je totale armor zetten. Ik hoop niet dat je een stuk of vier of vijf superior vigors hebt gekocht en op je armor hebt gekwaktStronkie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:43:
ik heb nou toch iets vreemd , Ik heb mijn gloves een rune gedaan voor 43 + health. Maar nee hoor als ik die aan trek krijg ik die health er niet bijzelfde geld voor mijn schoenen . Wat doe ik verkeerd

ja ben er achter...
Maar maakt niet uit nog 143 Plat over
Toch wel handig als je Guild leader bent en members spekken je zo af en toe als je ze weer tot lvl 20 geholpen hebt
hoe kun je je pet namen dan?
en nog es wat, ik krijg meestal mn runes terug als ik exp-salvage op mn oude armor doe. maar mn kammeraad krijgt allen maar 3 materials terug hoe zit dat? krijg je altijd je rune terug of is dat random.
want om zo'n vigor rune te verpesten is wel aardig prijzig..
Is random, je hebt ook meer kans (of zo gaat het gerucht) dat je een rune krijgt wanneer iemand anders jouw armor salvaged.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:40:
[...]
hoe kun je je pet namen dan?
en nog es wat, ik krijg meestal mn runes terug als ik exp-salvage op mn oude armor doe. maar mn kammeraad krijgt allen maar 3 materials terug hoe zit dat? krijg je altijd je rune terug of is dat random.
want om zo'n vigor rune te verpesten is wel aardig prijzig..
/petname (name)
or
/namepet (name) To give your pet a name.
or
/namepet (name) To give your pet a name.
ok het werkt top.
hoe zit het met de skill en atribute points na lvl 20 krijg je alleen nog maar skill points? of ook nog atributen.
hoe zit het met de skill en atribute points na lvl 20 krijg je alleen nog maar skill points? of ook nog atributen.
Verwijderd
alleen nog skill points (een beetje nutteloos als je de verhaal lijn volgt, wat moet ik ign met 107 skillpoints??? de skills heb je toch al). Als je nog meer atributes krijgt, dan zou de balans waar GW op draait ernstig vertoord worden, aangezien de langer spelende spelers een voordeel krijgen boven andere spelers. Stel je voor, je denkt ff een gezellig potje GvG te gaan doen, en je komt tegen een guild waarin iedereen alle attributes op 12 of hoger hebben staan. Ken je je lol op...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 15:57 ]
Skillpoints kan je weer gebruiken om alle elite skills te unlocken. Ik zou het trouwens leuk vinden als je er ook mee zou kunnen "betalen" bij bijvoorbeeld een skill of runetrader.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Met skillpoints elite skills unlocken ? met skill points kun je gewoon skills kopenTroonStaal schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:20:
Skillpoints kan je weer gebruiken om alle elite skills te unlocken. Ik zou het trouwens leuk vinden als je er ook mee zou kunnen "betalen" bij bijvoorbeeld een skill of runetrader.
Yay! Weer een event!Guild Wars FactionsTM Dragon Festival
June 30, 2006 7:00 GMT – July 5, 2006 7:00 GMT
In the spirit of celebration, adventurers on the continent of Cantha are cordially invited to the Dragon Festival, a summer festival with all the trimmings!
After the destruction wrought by the Jade Wind, the newly crowned Emperor Hanjai (the eldest son of the assassinated emperor) oversaw the settlement of Shing Jea Island and the expansion of Kaineng City. The following summer, Emperor Hanjai dedicated a new Dragon Festival to commemorate the survival of the Empire of the Dragon.
Participants in the Dragon Festival can join in fun carnival-type games (Whack-A-Worm, anyone?), play new mini-missions and special PvP gameplay, undertake unique quests, and collect Asian-flavored treats such as red bean cakes and rice wine. Ceremonial Dragon Masks will be awarded to those players who are able to collect enough globes filled with the Jade Wind essence that changed Cantha two hundred year ago. The conclusion of the Dragon Festival will be marked with surprises true Canthans won't want to miss.
Taking place in and around the Shing Jea Monastery on June 30, 2006 at 7:00 GMT and running through July 5, 2006 at 7:00 GMT, the Dragon Festival is an exclusive weekend event for Guild Wars Factions players.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Iemand die al wat meer over de 'special PvP' play weet? Ik verwacht weer zoiets als het wintersday event, kortom PvP met een knipoog.
Verwijderd
eigenlijk vind ik die "PvP met een knipoog" juist een van de beste vormen. Iedereen is gelijk, en dan pas worden je echte tactische kwaliteiten op de proef gesteld. Alleen jammer dat je party leden er nooit zo over denken, en gewoon (eigenlijk zoals het hoort tijdens de events) voor de lol gaan. Zullen ze leuk vnden, die level 5-jes die een lvl 20 verslaan met een sneeuwbal met een steenje dr in...
Verwijderd
Kan ik ingame een groen wapen kopen (en gebruiken) als ik alleen maar Prophecies heb?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 12:42 . Reden: nvm, weet het al, kan gewoon :) ]
Verwijderd
Ja, bosses uit Sorrow's Furnace(en Grenth's Footprint) en Ruins of Primeval Kings droppen groene itemsVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:05:
Kan ik ingame een groen wapen kopen (en gebruiken) als ik alleen maar Prophecies heb?
Verwijderd
elk wapen is in beide chapters te gebruiken, maar zoals altijd zal je wapens met een req van een attribute dat je niet hebt niet optimaal kunnen gebruiken. Je kan als je alleen Prophecies hebt ook wel Daggers gaan dragen,lmaar of je er veel mee op schiet...
wat is prophecies? ik heb wel vandaag net factions binnen, is dat het zelfde? of het vanilla guildwars.
en trouwens wanneer kun je tussen de werelden wisselen? ik heb net een nieuwe factions charr gemaakt, en ben net in dat eerste outpost na de tutorioal. maar is het met de factions campaign ook zo dat je eerst een begin hebt en dan pas de echte map? (waar je ook je stash dan hebt) en kun je dan pas wisselen tussen de werelden?
en trouwens wanneer kun je tussen de werelden wisselen? ik heb net een nieuwe factions charr gemaakt, en ben net in dat eerste outpost na de tutorioal. maar is het met de factions campaign ook zo dat je eerst een begin hebt en dan pas de echte map? (waar je ook je stash dan hebt) en kun je dan pas wisselen tussen de werelden?
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 24-06-2006 13:45 ]
Prophecies is het eerste "hoofdstuk" van Guild Wars. Factions is de opvolger (uitbreiding) van Prophecies.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:
wat is prophecies? ik heb wel vandaag net factions binnen, is dat het zelfde? of het vanilla guildwars.
Je kunt pas tussen de twee werelden wisselen zodra je zowel Factions als Prophecies gekocht hebt en deze gecombineerd hebt. Daarna kun je van Prophecies naar Factions dmv de quest in Lion's Arch en van Factions naar Prophecies dmv de quest in Kaieng Center.en trouwens wanneer kun je tussen de werelden wisselen?
Er zit in elke van die outposts in Shing Jea Island voor zover ik weet een Xunlai Agent waar je je spullen kwijt kunt. Maar er is niet, zoals in Prophecies, een soort Pre-Searing wereld waar je eerst wat kunt aanmodderen; je kunt later ook weer terug naar dat Island als je dat zou willenik heb net een nieuwe factions charr gemaakt, en ben net in dat eerste outpost na de tutorioal. maar is het met de factions campaign ook zo dat je eerst een begin hebt en dan pas de echte map? (waar je ook je stash dan hebt) en kun je dan pas wisselen tussen de werelden?
ja ik had guildwars al een hele tijd, en vandaag heb ik net faction binnen. maar ik dacht dat je ook gewoon via de map naar de andere wereld kan travelen.ReZ1987 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:57:
[...]
Prophecies is het eerste "hoofdstuk" van Guild Wars. Factions is de opvolger (uitbreiding) van Prophecies.
[...]
Je kunt pas tussen de twee werelden wisselen zodra je zowel Factions als Prophecies gekocht hebt en deze gecombineerd hebt. Daarna kun je van Prophecies naar Factions dmv de quest in Lion's Arch en van Factions naar Prophecies dmv de quest in Kaieng Center.
[...]
Ja dat kan wel, door middel van een quest die je kunt krijgen in Lion's Arch (om je Tyrian char naar Cantha te krijgen), of een quest in Kaieng Center (Cantha -> Tyria).WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:49:
[...]
ja ik had guildwars al een hele tijd, en vandaag heb ik net faction binnen. maar ik dacht dat je ook gewoon via de map naar de andere wereld kan travelen.
De quests die je moet hebben zijn:
Mhenlo's Request
Chaos in Kryta
[ Voor 6% gewijzigd door ReZ1987 op 24-06-2006 15:15 ]
Nee, mergen kan alleen vóórdat je de nieuwe key activeert. Dus eerst => add key. Indien je het al hebt gespeeld kan het niet.
Of het wel kan als je je chars delete weet ik niet trouwens.
En als je wel hebt gemerged kan het zoals ReZ1987 zegt
Of het wel kan als je je chars delete weet ik niet trouwens.
En als je wel hebt gemerged kan het zoals ReZ1987 zegt
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 24-06-2006 15:16 ]
Verwijderd
Ik vind zowieso dat dat merge systeem niet deugt. Echt duidelijk staat het nergens aangegeven, en beginnelingen die beide hoofdstukken hebben, maar geen ervaring met GW, zullen ze apart registreren. En wat is er nou op tegen als mensen pas later hun accounts willen koppelen. Zo veel problemen kan het niet opleveren om dat mogelijk te maken...
ik heb hem gelijk aan mn bestaande account gekoppeld, maar het is gewoon dat factions ook stand-alone is, maar eigenlijk zou hij dat niet moeten zijn, en dat je dan alleen maar aan je bestaande account kan toevoegen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:34:
Ik vind zowieso dat dat merge systeem niet deugt. Echt duidelijk staat het nergens aangegeven, en beginnelingen die beide hoofdstukken hebben, maar geen ervaring met GW, zullen ze apart registreren. En wat is er nou op tegen als mensen pas later hun accounts willen koppelen. Zo veel problemen kan het niet opleveren om dat mogelijk te maken...
trouwens krijg je 2 charr slot erbij dus zo'n probleem is het ook niet (ja anders had je wellicht 2x 4 gehad maar kun je niets van je ene account aan de andere geven DMV de stash)
Hey,
Mijn kameraad heeft laats guild wars factions gekocht en is er heel tevreden mee. Ik zag het laatst bij hem en vond het ook heel leuk. Nu probeerde we met 1 account op 2 computers tegelijk te spelen, als het lukt, wou ik wel de helft betalen, Maar het lukt niet. Weet iemand of je dit (misschien) kan aanvragen bij guildwars, of er miss iets kan wijzigen in het spel(een bestandje)? Bij rFactor kan je namelijk wel met 2 verschilden pc's op 1 account(tegelijk), en bij sommige spellen moet je het aanvragen(dan mag het wel opeens
). Dus weet iemand of het hier lukt?
Mijn kameraad heeft laats guild wars factions gekocht en is er heel tevreden mee. Ik zag het laatst bij hem en vond het ook heel leuk. Nu probeerde we met 1 account op 2 computers tegelijk te spelen, als het lukt, wou ik wel de helft betalen, Maar het lukt niet. Weet iemand of je dit (misschien) kan aanvragen bij guildwars, of er miss iets kan wijzigen in het spel(een bestandje)? Bij rFactor kan je namelijk wel met 2 verschilden pc's op 1 account(tegelijk), en bij sommige spellen moet je het aanvragen(dan mag het wel opeens

Verwijderd
Nee, kan niet, je mag volgens mij ook niet eens een account delen ( dus om de beurt spelen zegmaar, maar met 2 verschillende personen) volgens de 'Rules of Conduct' .matsume schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:11:
Hey,
Mijn kameraad heeft laats guild wars factions gekocht en is er heel tevreden mee. Ik zag het laatst bij hem en vond het ook heel leuk. Nu probeerde we met 1 account op 2 computers tegelijk te spelen, als het lukt, wou ik wel de helft betalen, Maar het lukt niet. Weet iemand of je dit (misschien) kan aanvragen bij guildwars, of er miss iets kan wijzigen in het spel(een bestandje)? Bij rFactor kan je namelijk wel met 2 verschilden pc's op 1 account(tegelijk), en bij sommige spellen moet je het aanvragen(dan mag het wel opeens). Dus weet iemand of het hier lukt?
Verwijderd
Bij GW is het heel duidelijk aangegeven dat elke persoon zijn eigen account moet hebben, dus zowiezo is het gene wat je probeert te doen illegaal, en kunnen wij je hier (gloof ik) niet helpen.
Om je dan toch gelijk uit je leiden te verlossen: nee, het is ook niet mogelijk om een bestandje aan te passen, omdat je als je zelf even had gekeken maar 5 bestanden in de GW map staan: namelijk de map met screens, een tekstbestand met de naam Arenanet, GW.tmp, GW.exe en een bestand van 2 gig groot, genaamd Gw.dat. Tenzij jij tussen 2.256.822.784 bytes wilt gaan zoeken naar die ene juiste, die er waarschijnlijk toch niet in zit, raad ik je aan het gewoon te kopen. Het is het geld heus wel waard
Om je dan toch gelijk uit je leiden te verlossen: nee, het is ook niet mogelijk om een bestandje aan te passen, omdat je als je zelf even had gekeken maar 5 bestanden in de GW map staan: namelijk de map met screens, een tekstbestand met de naam Arenanet, GW.tmp, GW.exe en een bestand van 2 gig groot, genaamd Gw.dat. Tenzij jij tussen 2.256.822.784 bytes wilt gaan zoeken naar die ene juiste, die er waarschijnlijk toch niet in zit, raad ik je aan het gewoon te kopen. Het is het geld heus wel waard
Idd, 2x inloggen zal snel resulteren in een ban waarna je hele account waardeloos is geworden. Gewoon 2x kopen dus.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:28:
[...]
Nee, kan niet, je mag volgens mij ook niet eens een account delen ( dus om de beurt spelen zegmaar, maar met 2 verschillende personen) volgens de 'Rules of Conduct' .
@Matusme: Koop gewoon GWF: jij krijgt dan Geen extra kosten
en je MAAKT je vriend plezier mee om samen te spelen.
Verwijderd
Ik heb een probleem, ik heb 2 guild wars spellen.
- Guild wars
- Guild wars factions
Alleen deze staan beide op een ander emailadres geregistreerd. Nu wil ik echter die spellen op 1 emailadres krijgen want zo krijg ik niet de mogelijkheid voor extra slots. Iemand een idee hoe ik dit moet doen? Of moet ik NOG een spel bij gaan kopen
...
- Guild wars
- Guild wars factions
Alleen deze staan beide op een ander emailadres geregistreerd. Nu wil ik echter die spellen op 1 emailadres krijgen want zo krijg ik niet de mogelijkheid voor extra slots. Iemand een idee hoe ik dit moet doen? Of moet ik NOG een spel bij gaan kopen
Verwijderd
deze 2 accounts krijg je iig niet mer bij elkaar. mocht je toch een combi willen, zal je idd een nieuw spel moeten kopen
Probeer een mailtje naar de support zou ik zo zeggen.
Volgens mij kan dit wel. Ik ben destijds van provider gewisseld, waardoor mijn emailadres wijzigde. Ik heb toen mijn account aan een ander emailadres gekoppeld. Volgens mij kon je dit doen via de client, maar weet het niet helemaal zeker meer.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:48:
deze 2 accounts krijg je iig niet mer bij elkaar. mocht je toch een combi willen, zal je idd een nieuw spel moeten kopen
Een e-mail adres bijbehorende aan een client kun je wijzigen. Je kunt geen accounts achteraf samenvoegen.Twinwhistle schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 07:20:
[...]
Volgens mij kan dit wel. Ik ben destijds van provider gewisseld, waardoor mijn emailadres wijzigde. Ik heb toen mijn account aan een ander emailadres gekoppeld. Volgens mij kon je dit doen via de client, maar weet het niet helemaal zeker meer.
Dit topic is gesloten.