Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:17
Guild Wars spelers, ik zou graag wat advies willen krijgen van jullie.

Ik heb ruim 2,5 jaar Star Wars Galaxies gespeeld en ben onlangs ermee gestopt. De constante spelsysteemwijzigingen en gebrek aan nieuwe content waren voor mij de hoofdredenen om te stoppen.

Sindsdien voel ik toch de behoefte om online iets te gamen. Niet rechttoe, rechtaan knallen als in Battlefield, maar toch iets wat meer op SWG lijkt.

Zijn er onder jullie ex-SWG-spelers die mij wellicht de verschillen kunnen vertellen tussen SWG en GW? Wat ik in SWG erg leuk vond was het guild-gevoel. Samen dingen doen. Ook het verzamelen van unieke items en die opslaan in mijn huis als een museum vond ik leuk. Het feit dat ik ook alleen erop uit kon trekken, trok mij erg (ik had niet altijd de behoefte om met anderen mee te gaan).

Wat ik begrepen heb van GW is dat je twee karakters kan maken: één voor PVE en een ander voor PVP. Maar mixen kan niet, toch? En als ik tot aanschaf overga, is het dan aan te raden om GW te kopen of direct GW:F aan te schaffen?

Het spel is niet duur (28,99 op het internet) en het gebrek van een maandelijkse bijdrage trekken mij behoorlijk.

Ik lees graag jullie mening. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je mag zelfs 4 chars, maken.

En met een PvP kan je alleen PvP spelen. Maar met een PvE kan je bijden spelen, dus je kan weldegelijk mixen zoals jij het noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03
Hmm ik heb SWG nog nooit gespeeld maar wil toch even op een paar dingen reageren. :)
Vads schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:56:
Wat ik in SWG erg leuk vond was het guild-gevoel. Samen dingen doen. Ook het verzamelen van unieke items en die opslaan in mijn huis als een museum vond ik leuk. Het feit dat ik ook alleen erop uit kon trekken, trok mij erg (ik had niet altijd de behoefte om met anderen mee te gaan).
Je kunt in GW zowel met echte spelers als met Henchmen de wereld gaan verkennen. Ook kun je in bepaalde plekken zoals in "Ruins of Tomb of Primevil Kings" met een party gaan verkennen naar mooie (groene) items die meestal wel een paar centen waard zijn :P. Alle loot kan opgeslagen worden bij een Xunlai Agent; dat is een soort vaultkeeper. :)
Wat ik begrepen heb van GW is dat je twee karakters kan maken: één voor PVE en een ander voor PVP. Maar mixen kan niet, toch? En als ik tot aanschaf overga, is het dan aan te raden om GW te kopen of direct GW:F aan te schaffen?
Je kunt 2 types character aanmaken, PvE en PvP. In totaal heb je met alleen Factions of Prophecies 4 charslots, als je de twee spellen mengt krijg je in totaal 6 slots. Je kunt met een PvE character allemaal PvP dingen doen zoals bijvoorbeeld in de Arena's vechten. Je kunt daarentegen niet met een PvP character de buitenwereld intrekken.
Ik zou, als ik jou was, eerst GW:Prophecies kopen... Zo volg je het verhaal veel beter en is het ook wat duidelijker denk ik.

Succes met kiezen!

offtopic:
@ ixl85: sorry maar zo ver weg woon ik nou eenmaal B)

[ Voor 4% gewijzigd door ReZ1987 op 07-06-2006 16:09 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een gele Hale Raven staff, weet iemand wat ie waard is, en het een te goed wapen is om weg te doen. Daarnaast heb ik een simpele lichtblauwe Fire Wand, doet maar de helft van de damage.

Ben trouwens een lvl 15 E/R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:22:
Ik heb nu een gele Hale Raven staff, weet iemand wat ie waard is, en het een te goed wapen is om weg te doen. Daarnaast heb ik een simpele lichtblauwe Fire Wand, doet maar de helft van de damage.

Ben trouwens een lvl 15 E/R
Het hangt maar helemaal af van de exacte stats of het iets waard is. Dus: welke damage doet ie, welke upgrades zitten er op etc. Een Raven staff is nogal erg "gewoontjes" wat betreft uiterlijk, dus dat levert niets extraas op. In de meeste gevallen is het zelfs zo dat als je een max upgrade kunt salvagen van een gouden item, dit meer opbrengt en makkelijker verkoopt. Aan het verkopen van blauw spul hoef je al helemaal niet te beginnen, de kans dat je dat verkocht krijgt is niet zo groot.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het dus

Hale Raven Staff
Energy +10
Fire Dmg: 11-22
Health +20
Halves Casting times of spells (10%)
Damage + 20%
Two Handed
Value: 268g

8)7 nu ik dit zit te typen zie ik dat ie al customized is.... mja dit zijn dus de stats. Is het wat?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Weakling schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:07:
Waren het gewoon andere spelers die spulletjes weggaven op 666 of waren het wat NPCs? Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn. Dit soort events, hoe kleinschalig of ongeorganiseerd ook, vind ik erg vermakelijk. Heb alleen nogal de hobby om ze te missen :P
Het waren echte spelers, er was 1 queen en een intotaal iets van 5 a 6 elven...
De elven zijn haar bediende en die deelde spulletjes uit. Het was om het bestaan van de konigin te vieren. Dit evenement keert terug hoor.. dus ik zal het de volgende keer eerder posten (het was ditkeer wel wat ongeorganiseerd)
Queen Malafides heet ze btw, dus als je ooit character met "elf" en of "malafide" ziet roepen dat de queen er is... moet je zeker even ene kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:36:
Dit is het dus

Hale Raven Staff
Energy +10
Fire Dmg: 11-22
Health +20
Halves Casting times of spells (10%)
Damage + 20%
Two Handed
Value: 268g

8)7 nu ik dit zit te typen zie ik dat ie al customized is.... mja dit zijn dus de stats. Is het wat?
Ik denk dat je em niet verkocht krijgt :p, Halves Casting times kan 20% kans zijn max, en het mist een Halves Skill Recharge of spells ( of kan dat niet op een staff?)
en die Health is ook niet max, max is +30 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:05:
[...]

Ik denk dat je em niet verkocht krijgt :p, Halves Casting times kan 20% kans zijn max, en het mist een Halves Skill Recharge of spells ( of kan dat niet op een staff?)
en die Health is ook niet max, max is +30 ;p
De casting mod is wel max. Het gaat hier om niet attribute gebonden Spell casting, dat is max 10%. De staff zal zonder een 2e mod (recast in dit geval) zo goed als niets waard zijn (plus dat hij al gecustomized is).

Weet iemand toevallig een collectors (of quest reward) item dat 10% halves casting of Spells geeft? Staff, wand of offhand of het ontbreken van andere mods/niet max zijn maakt niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:02:
[...]

De casting mod is wel max. Het gaat hier om niet attribute gebonden Spell casting, dat is max 10%. De staff zal zonder een 2e mod (recast in dit geval) zo goed als niets waard zijn (plus dat hij al gecustomized is).

Weet iemand toevallig een collectors (of quest reward) item dat 10% halves casting of Spells geeft? Staff, wand of offhand of het ontbreken van andere mods/niet max zijn maakt niet zo veel uit.
Collectors item Flame Spitter is 10% op halves recharge time, maar 10% op halves casting time ken ik zo 1-2-3 niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een 20/20 flame wand gehad. Ik heb m of bij droknar's forge gecraft, of bij die collector in df, of ergens buiten in de sneeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:26:
ik had een 20/20 flame wand gehad. Ik heb m of bij droknar's forge gecraft, of bij die collector in df, of ergens buiten in de sneeuw
20/20 items zijn een attribute gebonden (in jouw geval waarschijnlijk fire magic). Ik bedoel een 10 casting (10/10 mag natuurlijk ook) voor alle spells. Handig voor resurrect op de runner (E/Mo) in gvg's, die 10% kans op een harde resurrect van 3 seconden is toch wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:32:
[...]

20/20 items zijn een attribute gebonden (in jouw geval waarschijnlijk fire magic). Ik bedoel een 10 casting (10/10 mag natuurlijk ook) voor alle spells. Handig voor resurrect op de runner (E/Mo) in gvg's, die 10% kans op een harde resurrect van 3 seconden is toch wel nice.
Ik zou gewoon een focus en een wand nemen met beide 20% kans op faster cast van healing prayers, die moet je sowiezo hebben op een HP spammer vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

10% halves casting time op alle spells:

Groene items:
- Gordacs Holy Rod
- Wenslauss Faith
- Brohns Holy Rod
- Koles Torment
- Morgiffs Scepter
- The Shadestone
- Morgiffs Staff
- Gorrels Cane
- IIlyanas Staff
- Gorrels Staff
- Vokurs Chakram
- Millius Pillar
- Ragos Flame Wand

Nou heb je er voorlopig wel genoeg om uit te zoeken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:32:
[...]

Ik heb nog wel een goude staff liggen volgens mij, die dat heeft. Als je die wilt hebben, ik ben vanavond na 21.00 uur zeker wel in game. Misschien nog wat eerder.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39
unfor schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:18:
[...]Ik zou gewoon een focus en een wand nemen met beide 20% kans op faster cast van healing prayers, die moet je sowiezo hebben op een HP spammer vind ik :).
Alleen jammer dat Ressurect een non attribute spell is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Exyge schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:33:
[...]

Alleen jammer dat Ressurect een non attribute spell is :P
Er zijn genoeg andere res spells hoor... ik heb er al iets van 4/5 andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:26:
[...]

Er zijn genoeg andere res spells hoor... ik heb er al iets van 4/5 andere...
Ressurect is de beste GvG hard res (voor een E/Mo runner dan). Voor Heal Party moet ik ook nog een 40/40 setje zoeken, maar die zijn waarschijnlijk niet zo moeilijk te vinden (collector's lijstje op guildwiki ofzo).

Edit: met een 40/40 HP setje is Resurrection Chant gemiddeld sneller dan 20/20 Spells setje met Resurrect.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:55:
Ressurect is de beste GvG hard res (voor een E/Mo runner dan). Voor Heal Party moet ik ook nog een 40/40 setje zoeken, maar die zijn waarschijnlijk niet zo moeilijk te vinden (collector's lijstje op guildwiki ofzo).
Zit ik net even de res spells te vergelijken, zie ik dat zowel resurrect als rebirth 6 sec casting time heeft. Had toch stellig in mijn hoofd verankerd zitten dat resurrection 8 sec is. Ben ik nou zo in de bonen of is het ooit wel 8 sec geweest? Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:16:
Zit ik net even de res spells te vergelijken, zie ik dat zowel resurrect als rebirth 6 sec casting time heeft. Had toch stellig in mijn hoofd verankerd zitten dat resurrection 8 sec is. Ben ik nou zo in de bonen of is het ooit wel 8 sec geweest? Nou ja, het zal wel weer aan mij liggen :P
Nee dat klopt, dit was een skill update in maart 2006

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:27:
Nee dat klopt, dit was een skill update in maart 2006
Tnx, phew! Dan ben ik toch niet zo gek als ik dacht ... flierp bwoep bwoep blaaaa!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook last van lag, echt onbespeelbaar. me character tranfereerd vna de ene plek na de ander lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:44:
hebben jullie ook last van lag, echt onbespeelbaar. me character tranfereerd vna de ene plek na de ander lijkt wel
Niet overmatig, maar ik heb er wel iets meer last van dan anders. Gister schoot ik ineens enkele tientallen meters verderop naar een groep vijanden in SF, terwijl ik naar mijn weten niet eens aan het lopen was. Maar verder is het voor mij nog steeds prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb nu al een aantal uren Factions gespeeld (prophecies heb ik maanden geleden gespeeld) en nu heb ik een aantal vragen.

-Ik zit nu al even in het begin van die stad, en ik blijf maar heen en weer lopen voor alle quests. Nou probeer ik wel zo veel mogelijk tegelijkertijd te doen, maar ik vind steeds weer nieuwe quests. In prophecies werd het aantal quests later in het spel lager voor mijn gevoel. Is dat in Factions ook zo?
-In Kainen Center kun je "Capture Signets" kopen. Ik wist al wat dit was en zocht ze al, maar is er voor mensen die alleen Factions spelen een quest die dat uitlegt.
-Ik zit nu op lvl 20, maar mis nog 15 att. punten. In prophecies kreeg je die voor een quest in die woestijn, waar krijg je die in Factions, want misschien heb ik die gemist.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Er zijn twee 15 attribute punten quests op 't begin eiland.
1 van Zunraa (kirin paard) in Seitung Harbor
1 van Raitahn Nem Ran Musa Gardens

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 09-06-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Die van Zunra had ik nog niet, maar ik heb toch echt een keer met dat paard staan praten, en toen had ie die quest nog niet. Maar goed, thnx anyway.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

goeievraag schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:05:
Ik heb nu al een aantal uren Factions gespeeld (prophecies heb ik maanden geleden gespeeld) en nu heb ik een aantal vragen.

-Ik zit nu al even in het begin van die stad, en ik blijf maar heen en weer lopen voor alle quests. Nou probeer ik wel zo veel mogelijk tegelijkertijd te doen, maar ik vind steeds weer nieuwe quests. In prophecies werd het aantal quests later in het spel lager voor mijn gevoel. Is dat in Factions ook zo?
Ja dat wordt een stuk minder. Het is wel leuk om met je eerste karakter de side quests te doen, want veel quests zijn een aanvulling/uitdieping van het verhaal en niet compleet losstaand zoals in Prophecies.
-In Kainen Center kun je "Capture Signets" kopen. Ik wist al wat dit was en zocht ze al, maar is er voor mensen die alleen Factions spelen een quest die dat uitlegt.
Niet dat ik weet, maar was ie er wel in Prophecies dan? Kan me zo niet herinneren. Persoonlijk vind ik de beschrijving al duidelijk genoeg. Tis "maar" een skill en er is geen quest voor elke skill. Snap echter wel dat nieuwe spelers misschien niet direct doorhebben dat ze elite skills kunnen vangen met zo'n signet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:10:
Niet dat ik weet, maar was ie er wel in Prophecies dan? Kan me zo niet herinneren. Persoonlijk vind ik de beschrijving al duidelijk genoeg. Tis "maar" een skill en er is geen quest voor elke skill. Snap echter wel dat nieuwe spelers misschien niet direct doorhebben dat ze elite skills kunnen vangen met zo'n signet.
In Prophecies had je in ieder geval een quest rondom de capture signets.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:15:
In Prophecies had je in ieder geval een quest rondom de capture signets.
[opamode]Ik kom nog uit de tijd dat je cap sigs op levende vijanden moest gebruiken en je ze niet alleen op bosses los hoefde te laten. Veel te lang geleden voor me om nog te herinneren of er zo'n quest destijds was.[/opamode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Niet online
Weakling schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:10:
[...]
Ja dat wordt een stuk minder. Het is wel leuk om met je eerste karakter de side quests te doen, want veel quests zijn een aanvulling/uitdieping van het verhaal en niet compleet losstaand zoals in Prophecies.
[...]
Juist daarom wilde ik het weten, want het is mijn eerste character en ik heb me voorgenomen vrijwel alle quests te doen, maar dat wilde ik opgeven omdat er zo veel quests leken te zijn. Maar nu ik dit weet ga ik ze gewoon allemaal doen.

Dat je capture sigs. op levende vijanden moest gebruiken was ik alweer vergeten, maar ik weet weer wél nog precies van wie je die quest krijgt; in LA bij binnenkomst door de poort op het eerste heuveltje links. (Ben ook nog zo een oude opa (mijn geheugen niet ;) ); mijn eerste karakter is net zo oud als het spel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:08:
[...]

[opamode]Ik kom nog uit de tijd dat je cap sigs op levende vijanden moest gebruiken en je ze niet alleen op bosses los hoefde te laten. Veel te lang geleden voor me om nog te herinneren of er zo'n quest destijds was.[/opamode]
Guys.... DONT Kill him.... Not yet, i'm capping his elite.......
[Party killed boss]
[Random Party Member] w000t gold items for meh!!!
Heel de missie opnieuw gedaan voor een elite skill... en dan cast ie hem als laatste spell (Melandru's Resilience... een of andere Nature Dragon in de missie nadat je 'jezelf' moet verslaan).....
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:32:
[...]

[Party killed boss]
Heel de missie opnieuw gedaan voor een elite skill... en dan cast ie hem als laatste spell (Melandru's Resilience... een of andere Nature Dragon in de missie nadat je 'jezelf' moet verslaan).....
Lol, komt heel erg bekend voor. Vond trouwens wel dat het cappen van een skill van een dead boss de lol er een beetje afhaalde.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Ah ik wist niet dat dat ooit bestaan had, cappen van levende bosses ;) En toch speel ik al vrij lang. Waarschijnlijk dus een skill update geweest voordat ik in LA aan kwam. Heb in het begin nogal zitten twijfelen wat ik zou gaan spelen. 'k Had meteen al meerdere characters voor de afwisseling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:32:
[...]

[Party killed boss]
Mwhehehe! Brengt een hoop "goede" herinneringen terug. Dat waren nog eens tijden. Ben wel blij dat ze het veranderd hebben. Nu nog een countdown timer aan het einde van een missie, zodat je kans krijgt een elite te cappen als de laatste tegenstander een boss is. Het lollige is er dan wel een beetje af, maar het is wel zo eerlijk ten opzichte van de makkelijk te cappen bosses halverwege een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeievraag schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:52:
Die van Zunra had ik nog niet, maar ik heb toch echt een keer met dat paard staan praten, en toen had ie die quest nog niet. Maar goed, thnx anyway.
Je kan deze quests pas doen als je ook de tweede missie hebt gedaan (was het niet iets als Zen Daijun?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
Ben zo dom geweest in een scam te trappen, daar gaat 15k :'(
Het is jammer dat er zulke mensen zijn, het gaat niet alleen om het geld (wel erg jammer) maar om het vertrouwen van mensen. dus vertrouw nooit "Legends Bow"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet blijven opletten. Meestal doen ze zich erg aardig voor, alsof de deal in jouw voordeel is, maar stiekem veranderen ze iets. Zo probeerde iemand ooit een goede boog van mij te ruilen voor een collectors, met de smoes dat de upgrade (20/20) veel meer ward was dan mijn boog, als ik em zou salvagen. Helaas kan dat niet met collectors,en gelukkig wist ik dat, anders was ik mooi die 20K die ik er later voor kreeg misgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mjah, helaas is bijna iedereen weleens tegen een scammer aangelopen. Gelukkig had ik het tot nu toe steeds door, maar het is wel gruwelijk zuur als iemand er met je item of gold vandoor gaat.

Meest gebruikte "grap" die ik tegen ben gekomen: je wil iets verkopen voor zeg 20k, de koper geeft even 20k, vervolgens is het van "oh wacht ik heb nog geld nodig, is 18k en een ecto goed?". Je denkt "ha mooi". Vervolgens wordt het veranderd in een ecto en 18gp ipv 18k.

Tsja. Je doet er helaas weinig tegen. Vertellen dat je 'm gerapporteerd hebt bij Anet met screenshots helpt vaak wel ... plus natuurlijk de rest in de outpost waarschuwen voor 'm. Maar uitroeien zal helaas nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe heb ik niet veel gemerkt van het rapporteren. De meesten zullen het wel niet meer voor de eerste keer doen, en weten dat er niets gebeurd. Eigenlijk kan Anet er niets tegen doen. Dat wij met zn allen zo stom zijn om telkens te goed van vertrouwen te wezen en onze muis al op de "accept" button te plaatsen, en tenslotte een deal accepten die je niet wilt, in niet Anet zn/haar probleem. Er is tenslotte niets tegen de regels gedaan, beide partijen hebben met de deal ingestemd, zo is het trade systeem ook opgebouwd. Je hebt altijd de kans om de deal te controleren voordat je op accept klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:28:
tot nu toe heb ik niet veel gemerkt van het rapporteren. De meesten zullen het wel niet meer voor de eerste keer doen, en weten dat er niets gebeurd. Eigenlijk kan Anet er niets tegen doen. Dat wij met zn allen zo stom zijn om telkens te goed van vertrouwen te wezen en onze muis al op de "accept" button te plaatsen, en tenslotte een deal accepten die je niet wilt, in niet Anet zn/haar probleem. Er is tenslotte niets tegen de regels gedaan, beide partijen hebben met de deal ingestemd, zo is het trade systeem ook opgebouwd. Je hebt altijd de kans om de deal te controleren voordat je op accept klikt.
Is mij nog nooit gebeurd, ben er altijd alert op met traden.
Wel eens gehad dat iemand mn drop inpikte terwijl ik dood was, is ook knap irritant....

btw Viper, wordt je vader? Van harte gefeliciteerd dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje: Bij mij crashed GW nog wel eens, en dat is volgens mij alleen als mn pc in stand-by heeft gestaan. Heeft er iemand weleens datzelfde probleem?

@ Guildy:
lol, nee, alsjeblieft nog niet zeg

Vond em wel grappig, vandaar dat ie er staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:31:
Is mij nog nooit gebeurd, ben er altijd alert op met traden.
Wel eens gehad dat iemand mn drop inpikte terwijl ik dood was, is ook knap irritant....
Mwehehe, net weer eentje. Ik wilde nieuwe Dragos Flatbow verkopen. Biedt iemand 60k + 2 shards (ik kreeg meteen vermoedens, maar ok). Hij biedt me 60k + 1 shard. Zegt "Oops should be 2 shards". Maakt er vervolgens 2 shards van en 60gp. Toedeledokie meneer de scammert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het blijven ook zielige lui. Wat willen ze eigenlijk met dat geld gaan doen? Als ze geen zin hebben om te spelen, en in plaats daarvan vrolijk mensen gaan oplichten, dan hebben ze ook niet veel aan het geld dat ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Just me of is die Orozar quest onmogelijk?
Al 100 keer die quest geprobeerd en geen succes.
Het krijgen van een beetje party is al een quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel opvallend ja. Met een 5 man farm party is het allemaal erg makkelijk, als je weet wat je doet, maar als je een 8 man party hebt, al dan niet met de farm build, dan is het ineens een stuk lastiger

en idd is het krijgen van een party een stuk lastiger, want wie wilt nou zo een quest doen? voor de xp hoeft het niet (je hebt al ergens boven de 50 skillpoints), het verhaal is al ongeveer cmpleted als je aan die quests wilt beginnen, en als je de quest voltooid, dan kan je volgens mij niet meer farmen tenzij iemand anders de quest heeft. Om zekerheid te behouden, doen ze de quest gewoon niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Gisteren avond eindelijk weer eens gespeeld na lange tijd.
Was wel weer leuk, eerste keer missie Abadon's Mouth gedaan met Pick-up party.
Gingen bij de eerste monsters al dood. Daarna met een guild vriend van ons gedaan.
Dat gaat altijd ontzettend goed. We waren met z'n drieëen en de rest was Henchies. (die stoppen niet ineens halverwege)
Die vriend van ons lagte op een gegeven moment waardoor hij disconnecte, dus hebben we de bonus maar even afgemaakt. Na de bonus moest m'n dinnetje naar huis, dus niet de missie meer afgemaakt.

Tijdje terug het Zboard met Special Edition Factions board gewonnen met Factions erbij.
Maar ja, Factions heb ik al (CE), dus aan mijn broer gegeven. Hij heeft nu ook meteen Prophecies gehaald. Hij had de E3 beta lange tijd terug al gespeeld samen met ons, maar voor de rest eigenlijk geen GW meer gedaan.
Als hij het niet meer speelt, krijg ik het account terug.
Daarnaast heeft m'n vriendin het Zboard op het moment aangezien ik zelf de G15 van Logitech heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Sir_Floppy schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:04:
Mjah, zelfs met een 5 mans farm party is het flink aanpoten en zijn we ook meer dan eens afgeslacht in het quest gedeelte, terwijl het farmen een makkie is. Maar zoals al eerder gezegd doe ook ik eigenlijk de quest liever niet om te kunnen blijven farmen. Meestal ga ik mee als necro (SS of MM) in de welbekende tank, healer, bonder, ss en mm opstelling. Laatst 2x achter elkaar Dragos Flatbow gescoord, mooi eentje voor mijn ranger en eentje verkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 12-06-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Deze vraag is al eerder in andere vormen gesteld, maar ik wil het toch even zeker weten:

Ik heb lang geleden de originele Guild Wars gespeeld (en deze staat nu niet meer geinstalleerd) . Zojuist heb ik Factions gekocht. Maakt het nog uit welke box/game ik installeer (of wat is het handigst) ?

Naar wat ik begrijp kan ik 1 van beiden installeren, en vervolgens beide keys opgeven ? . Ik wil graag mijn account/character koppelen.

Sorry voor de n00b vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet beide spellen installeren, want de content voor Factions zit natuurlijk nog niet bij de oudere Prophecies, en andersom ook niet. Als je beide spellen wilt koppelen, moet je eerst 1 van de 2 spellen registreren, wat jij al gedaan hebt. Log in, en klik op de button links onder waar "Edit account" op staat. vandaar moet je zelf even kijken, ik weet niet precies meer hoe dat is gegaan. Vergeet iig niet dat je nieuwe key NOG NIET geregistreert moet zijn, anders kan je ze niet meer samenvoegen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Floppy schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:04:
Ik dacht dat ze die Orozar quest makkelijker hadden gemaakt een tijd geleden.... :?

Ik ben tot nog toe maar één onmogelijke quest tegengekomen en die is in UW. Als je de eerste quest gedaan hebt en je add de eerstvolgende bij de reaper dan moet je het opnemen tegen 'super' aatxes die geen enkele damage krijgen en die je niet eens kunt targetten maar die jou wel met 1 of 2 tikjes doodhebben...
Heb m nog lang niet 100 keer geprobeerrd want na een paar keer zinkt de moed je echt wel in de schoenen.
Is dit een fake quest of is er echt een manier om het te halen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hij is te halen, ik heb hem niet zelf gedaan, maar er zit een trukje: ipv dat je langs de Aatxe's gaat die je niet kunt verslaan moet je naar een van de reapers transporteren die je al vrij gemaakt hebt. Op die manier kun je de 'dryders' (Feast of Souls?) aanvallen van achteruit.

Zoek nog maar eens goed op GuildWiki, GWOnline of GWGuru. Ik weet zeker dat ik een volledige beschrijving heb gelezen hoe je de gehele UW kunt leeghalen.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Unwanted_Guests

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 12-06-2006 20:42 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 19:20:
je moet beide spellen installeren, want de content voor Factions zit natuurlijk nog niet bij de oudere Prophecies, en andersom ook niet. Als je beide spellen wilt koppelen, moet je eerst 1 van de 2 spellen registreren, wat jij al gedaan hebt. Log in, en klik op de button links onder waar "Edit account" op staat. vandaar moet je zelf even kijken, ik weet niet precies meer hoe dat is gegaan. Vergeet iig niet dat je nieuwe key NOG NIET geregistreert moet zijn, anders kan je ze niet meer samenvoegen
Mwah, op zich hoeft je niet beiden echt zelf te installeren. Installeer Prophecies, kies dan in het menu voor "I have a new key" en voeg de key van Factions toe. Vervolgens wordt de content voor Factions van de server van Anet stukje bij beetje naar je eigen harde schijf gekopieerd. Automatisch, achter de schermen en pas een outpost als je er voor het eerst komt, dus prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de client versie gedl en gewoon faction key eroverheen gegooid. cd's nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf heb het wel gewoon geinstalleerd, is toch snel gebeurt, en met mijn internetverbinding duurt het wel f voordat hij alles stukje bij beetje heeft gedownload, + het feit dat ik als ik speel ik wil spelen, en niet w88 tot iets eindelijk geladen is, maakt het voor mij beter om te installeren. Maar idd maakt het niet uit of je em installeerd of niet, je komt er vast wel, zolang je je accounts maar gelijk samenvoegd, anders heb je grote pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik heb ook gewoon de client gebruikt. Vervolgens kun je guildwars ook eens opstarten met guidwars.exe -image ofzo en dan haalt ie alles binnen en pakt ie het uit. Ben je meteen up to date. Dat duurt dan natuurlijk wel even. Maar als je toch naar bed gaat....

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 19:20:
Dude helemaal fout.

Mensen die nu prohecies spelen hebben de client al totaal geupdated. Dit is al enkele maanden geleden gebeurt toen het spel net uitkwam (factions dan) Op het moment dat je daadwerkelink met een accoutn die de key van factions heeft inlogt zulje de data uitpakken als je de steden binnen komt.

Dat leuke langzame process dat wel lang kan duren op sommige systeemen.

Bij de weg , waar pakt ie de data in uit.. Het enige wat ik in mijn guildwars folder heb staan is dat damme bestandje van 1 gig. Dus waar zet ie tijdens het spelen de data naar toe...

Nog een vraagje.

Het stadje waar je instart na de shearing (in de officiele Prohecies) Kun je daar ook komen als je via lionarch na boven gaat en naar het oosten.... Is er een snelle manier om daar te komen.

Tevens bij factions ben ik zo met alle karakters op lvl 20. Bij prohecies is dit wel anders, kom amper over level 13 komen . Ook het goed gaat minders daar. Nu heb ik idd al flink veel goud geprokkeld en heb nu al mijn guildhall compleet en met goodies... Nu ben ik dus om de haverklap mijn goud van mijn ene factions karakter naar die van prohecies door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dat het gold minder gaat daar is jouw eigen schuld, met een level 13 zit je nog en erg low level gebied.Gewoon doorspelen tot je in endgame gebied zit, en dan zal je zien dat je daar echt net zoveel gold verdiend als in factons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

StarWolf schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:50:
Deze vraag is al eerder in andere vormen gesteld, maar ik wil het toch even zeker weten:

Ik heb lang geleden de originele Guild Wars gespeeld (en deze staat nu niet meer geinstalleerd) . Zojuist heb ik Factions gekocht. Maakt het nog uit welke box/game ik installeer (of wat is het handigst) ?

Naar wat ik begrijp kan ik 1 van beiden installeren, en vervolgens beide keys opgeven ? . Ik wil graag mijn account/character koppelen.

Sorry voor de n00b vraag :)
Maakt niets uit, je moet iig de key van factions toevoegen aan het account waar je Prophecies op heb zitten. Dus _geen_ nieuw account aanmaken (!).

Als je van plan bent om een character in Factions aan te maken zou ik installeren vanaf de Factions cd-rom, omdat hij anders dat allemaal moet gaan downloaden. Maar in principe maakt het niets uit.

[ Voor 72% gewijzigd door M55 op 13-06-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nu prohecies spelen hebben de client al totaal geupdated. Dit is al enkele maanden geleden gebeurt toen het spel net uitkwam (factions dan) Op het moment dat je daadwerkelink met een accoutn die de key van factions heeft inlogt zulje de data uitpakken als je de steden binnen komt
oor sommigen mss, maar voor StarWolf nog niet. Zie zijn post:

Sorry voor de n00b vraag
zoals je ziet heeft hij gw niet meer geinstalleerd staan, dus zal die van hem wel niet al van alles gedownload hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja maar het maakt dus niet uit welke je installeerd . Je zult met beide clients kunnen werken :S. Allen word de ene (factions) minder geupdated dan die van prophecies.

Beide zijn uiteindelijk de zelfde clients. Op beide (eigenlijk delzefde) zitten dus de content van BEIDE delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij onwaarschijnlijk, dat zou onnodig ruimte vullen zijn. Natuurlijk zijn er delen die gezamelijk gebruikt worden, denk maar aan de battle isle's, of hetgene dat de AI verzorgt, maar om nou gebieden uit factions in Prophecies te stoppen (zo zie ik jouw bericht iig), en andersom, is natuurlijk onzin, dat heeft geen enkele zin. Er zal heus wel iets worden gedownload als je een nieuw gebied ingaat, maar op de 2 bijgeleverde cd-roms zal heus wel grote delen van het spel bevatten. Anders heeft het spel nogal voor niets staan installeren. anet zal vast wel iets hebben verzonnen om te detecteren of je niet al een client hebt geïnstalleerd.

Persoonlijk denk ik dat je met de CD's al het grootste deel hebt geïnstalleerd, en als je een nieuw gebied in gaat kleine, later gemaakte aanpassingen erin zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kijk maar op de tech site. Der is 1 client voor beide delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:39:
Hij is te halen, ik heb hem niet zelf gedaan, maar er zit een trukje: ipv dat je langs de Aatxe's gaat die je niet kunt verslaan moet je naar een van de reapers transporteren die je al vrij gemaakt hebt. Op die manier kun je de 'dryders' (Feast of Souls?) aanvallen van achteruit.

Zoek nog maar eens goed op GuildWiki, GWOnline of GWGuru. Ik weet zeker dat ik een volledige beschrijving heb gelezen hoe je de gehele UW kunt leeghalen.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Unwanted_Guests
thx GoRrRan, ik zal m weer eens proberen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:37:
kijk maar op de tech site. Der is 1 client voor beide delen.
k heb ook nooit gezegt dat dat er was, natuurlijk is er maar 1 client, anders kan je volgens mij niet zo simpel die 2 spelen en latere delen met elkaar verbinden. Ik bedoelde dan ook telkens de content, dus de gebieden etc. IMisschien dat dat wat misverstanden oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik ben vanmiddag lekker bezig geweest om zoveel mogelijk spells te krijgen voor mn baby mesmer.. Ben nu lvl7 of 8 en heb er al best veel (ben mesmer necro).
Ik moet zeggen dat ze zelfs op dit level al behoorlijk krachtig is! iets dat ik eigenlijk niet had durven hopen!!!
Mensen met mesmer tips voor de toekomst? aangezien er word gezegt dat dit een van de moeilijkste classe is om fatsoenlijk te spelen (maar ik vind die uitdaging wel leuk... vind het leuk om uren over skills na te denken en te proberen :D)
Heb nu de punten die ik heb (bar weinig dus) in domination en insperation (in elk geval om energy en health te krijgen) zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het idee dat het PVP gedeelte in pre-seering weg is gehaald. Volgens mij heb ik iets gemist :? Heb nu al twee keer gemerkt dat ik niet meer tegen een andere groep moet vechten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
ixl85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:08:
Mensen met mesmer tips voor de toekomst? aangezien er word gezegt dat dit een van de moeilijkste classe is om fatsoenlijk te spelen (maar ik vind die uitdaging wel leuk... vind het leuk om uren over skills na te denken en te proberen :D)
Ja, cap spitefull spirit en wordt fast cast curser :)

Een build die ik vaak gebruik is:
Curses 12 Inspiration 10 en de rest in fast casting (geen superior rune gebruiken dus, niet nodig en zonde van je HP)
Spitefull Spirit
Spirit of Failure
Price of Failure
Reckless haste (voorheen faintheartedness)
De rest kun je zelf aanvullen met bijvoorbeeld drain enchantment/powerdrain etc.

Pure mesmers zijn in mijn ogen vrij nutteloos in PvE, energy drainen werkt voor geen meter, mobs hebben vaak een ontzettend grote energy pool. Als je damage wilt doen kun je beter een Ele of warrior pakken. En interrupten kun je in pve vaak beter een degelijke ranger voor hebben. En vaak kun je toch wel een of twee interrupts in je build passen.

Misschien dat een ineptitude mesmer leuk zou kunnen werken in PvEm daar heb ik alleen nog niet mee gespeeld in PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Exyge schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 02:57:
[...]
...
Misschien dat een ineptitude mesmer leuk zou kunnen werken in PvEm daar heb ik alleen nog niet mee gespeeld in PvE.
Mja een Ineptitude mesmer gebruik ik ook in PvP, redelijk effectief als er een *domme* Warrior op je af komt rennen.. Doe je net 1 sec voor hij bij je is Clumsiness, gevolgd door Ineptitude, gevolg: meer dan 200 dmg + blind voor 10 sec :*) . Als ie dan nog verder probeert te meppen of probeert te retreaten doe ik Conjure Phantasm + Phantom Pain voor een leuke -8 degen :)
Als m'n energy laag dreigt te worden kun je bijv. Energy Tap / Ethereal Burden / Drain Enchantment gebruiken om wat energy bij te vullen, en Ether Feast om je zelf te healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:35:
Ik heb het idee dat het PVP gedeelte in pre-seering weg is gehaald. Volgens mij heb ik iets gemist :? Heb nu al twee keer gemerkt dat ik niet meer tegen een andere groep moet vechten.
Dit heb ik ook al eens maanden geleden gezien bij 1 van mijn characters. Volgens mij gebeurd dat als er geen opponents beschikbaar zijn. (Neem beetje aan dat je de academy bedoelt)

[ Voor 5% gewijzigd door gsteen op 14-06-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:08:
Mensen met mesmer tips voor de toekomst? aangezien er word gezegt dat dit een van de moeilijkste classe is om fatsoenlijk te spelen
Moeilijkste weet ik niet, wel een profession die je niet heel veel als primary tegenkomt. Tip voor de toekomst: gooi je mesmer niet weg, hou vol, want er zijn er te weinig. Ik heb er zelf ook weleens over zitten denken om een mesmer te starten, maar ze worden niet of nauwelijks gevraagd bij quests en als er al eentje zich zelf aanmeldt bij een groepje, dan wordt ie vaak snel gereject (lekker nederlands weer).

Persoonlijk vind ik dat wel jammer, want in mijn ogen kan een mesmer enorm handig zijn. Zelf gebruik ik mesmer alleen als secondary bij mijn SS necro. Slechts twee skills gebruik ik: arcane echo en conjure phantasm, maar die helpen enorm bij het snel verspreiden van SS over een groepje vijanden en het omleggen van stragglers. Dus er moet veel potentieel in zitten.

Even wat betreft het necro zijn. Ik was er tot voor kort niet echt van gecharmeerd afgaande op de omschrijving, maar Spinal Shivers is toch een erg lekkere spell in combi met een cold damage wapen. Interupten daarmee gaat mij gemakkelijker en beter af dan met mijn ranger. Monk bosses zijn nog nooit zo eenvoudig geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al tijden met een full mesmer en heb ook een ritualist met mesmer als second. Ik merk dat in faction je om de één of andere rede veel vaker in partys wordt gevraagd dan in prophecies.
Meestal speel ik een domination mesmer. Mesmer is niet geschikt om solo te farmen of zo iets. Ik ga dan ook altijd op pad met een henchgroep als ik gewoon wat wil cappen of exploren. Rijk zul je als mesmer dus niet snel worden.
Het punt is dat veel mensen niet zien wat een mesmer aan schade doet, je krijgt er misschien niet gelijk iets mee dood maar je helpt anderen om dat makkelijker te doen. Ze merken het pas als je eens besluit om bij een mob niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:17:
Het punt is dat veel mensen niet zien wat een mesmer aan schade doet, je krijgt er misschien niet gelijk iets mee dood maar je helpt anderen om dat makkelijker te doen. Ze merken het pas als je eens besluit om bij een mob niets te doen.
Ik vind het voordeel van de degen die je als mesmer kan doen ten opzichte van bijvoorbeeld een ranger, is dat je niet hoeft zo zeer hoeft te letten op wat voor soort tegenstander je hebt. Als ranger kun je soms poison of bleeding niet gebruiken en wordt meteen je slagkracht onderuit gehaald, terwijl bij een mesmer conjure phantasm en dergelijke op alles werkt. Wel goed om te horen dat je in Factions gemakkelijker in een groepje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Mesmers worden vaak in een hoekje geduwt waarbij er van ze verwacht wordt dat ze alleen maar conjure phantasm spammen. Dit zijn imo veel betere skills, conjure phantasm heeft echt een waardeloze energy/dmg ratio.
Backfire werk erg lekker in factions, die afflicted necros halen zichzelf in 3-4 spells compleet neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mythrill schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:47:
Mesmers worden vaak in een hoekje geduwt waarbij er van ze verwacht wordt dat ze alleen maar conjure phantasm spammen. Dit zijn imo veel betere skills, conjure phantasm heeft echt een waardeloze energy/dmg ratio.
Backfire werk erg lekker in factions, die afflicted necros halen zichzelf in 3-4 spells compleet neer :P
Alleen helpt backfire alleen maar goed tegen casters en niet echt geweldig tegen warriors of rangers, omdat ze alleen maar backfiren op spells. Maar je hebt gelijk hoor. Conjure Phantasm is niet de heilige graal qua skills voor een mesmer. Conjure Nightmare vind ik al helemaal van de zotte. 25 energy voor 8 degen een seconde of 10 tot 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh, jah... met mn ele kan ik ook niet solo'en, dat maakt me opzich niet zoveel uit... ik vind het leuk om te casten en ik vind vooral de sneaky-heid van de mesmer cool.
Ik ga hem zowel voor pve gebruiken als voor pvp... in pvp wil ik denk ik anticaster worden (backfire enz vind ik echt geweldig, zeker omdat ik weet voor een dmg die doen aan mijn eigen elementalist)
En degen dmv mesmer en necro-curse skills is ook echt vet :)

en voor pve..... de build van Exyge klonk wel leuk :) en rez heeft iets tegen warriors :)
maar daar kan ik beter mn ele voor gebruiken (16 in air, de rest in energy, overige punten in je kont steken).
De spells die dmg doen hebben allemaal, op 1 na, 25% armor penetration.
Cast eerst air attunement en dan Elemental attunement, zo kan je oneindig lang blijven casten omdat je energy niet op gaat (je krijgt zo 80% van je eng terug en de overige 20% krijg je terug door de recharge)
cast nu Aura of restauration dit is eigenlijk niet eens nodig maar toch wel veilig om te doen mocht de warrior of ranger je raken.
cast dan blinding flash, 10 seconden blinded. Hierna Enervating charge: 50dmg en 20 seconden weakness. doe nu een dmg spell (Lightning stike is snell en goedkoop) mocht de enemy moeilijk gaan doen cast dan voor de grap Gale dan krijg ie 3 sevonden knockdown!
Om flink wat dmg te doen om de warrior uit het spel te krijgen maak een kleine combo:
Lightning orb -- Whirlwind (dmg en knockdown) -- chain lightning.
Zo kan de warrior niks doen omdat er in het midden van de combo een knockdown zit en krijgt zo dus 245 dmg waar hij niet onder uit kan komen. (je zou dit kunnen combineren met gale, nog eens 3 seconden knockdown)
Blijf zelf je enchantments casten en zorg dat de warrior blinded en weakness heeft herhaal deze skills en er is niks aan de hand.

Dit werkt vooral goed in 1vs1 (via de GH).

Maargoed, ik ga jullie mesmerbuilds zeker checken als ik alle skills heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ghehe, precies zoals jij beschrijft heb ik met mijn ele ook al menig warrior gek gekregen. Ook altijd lollig om te zien dat ze gewoon door blijven hakken terwijl ze geen klap raken. Opletten welke hexes etc op je hebt zitten is een zeldzaamheid bij een groot deel van de warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
:) ja dat is leuk om te zien ja :D
En wat nog veel leuker is:
Er is nu zoiets dat Factions heet... en sommige spels zijn nu dubbel >-)
De spell Whirlwind is er in een exacte copy!!
Dus als je nog meer knockdown wilt veroorzaken dan zet je die er 2 keer in...
Hoe frustrerend moet dat wel niet zijn voor closecombat characters.... heehheheh (balanced stance kan gecounterd worden met gale als je opijd bent, en anders doen blindness en weakness hun werk wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je backfire net niet dubbel hebt, dat is een core skill.
Anders had je 2 tegenstanders tegelijk kunnen uitschakelen. Tegen warriors en rangers helpt empathy altijd goed, ook dat is een core skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:26:
Wel jammer dat je backfire net niet dubbel hebt, dat is een core skill.
Anders had je 2 tegenstanders tegelijk kunnen uitschakelen. Tegen warriors en rangers helpt empathy altijd goed, ook dat is een core skill.
Echo :) dan kan je elke skill dubbel doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb echo ook wel eens geprobeerd icm backfire, maar zelf vond ik het niet zo super werken. Mn Mesmer houd ik nu eigenlijk alleen voor als ik eens zin heb in een potje PvP, het duurt wel even voordat je van lvl 13 tot lvl 16 bent in de shiverpeak arena's .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ixl85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:16:
:) ja dat is leuk om te zien ja :D
En wat nog veel leuker is:
Er is nu zoiets dat Factions heet... en sommige spels zijn nu dubbel >-)
De spell Whirlwind is er in een exacte copy!!
Dus als je nog meer knockdown wilt veroorzaken dan zet je die er 2 keer in...
Hoe frustrerend moet dat wel niet zijn voor closecombat characters.... heehheheh (balanced stance kan gecounterd worden met gale als je opijd bent, en anders doen blindness en weakness hun werk wel)
Stances kan je niet interrupten. En waarom zou je nog aandacht willen besteden aan een Warrior die blind is? Hij mist toch al met 90% van zijn attacks dus je kan je beter bezighouden met het afschieten van iemand die wel gevaarlijk is en af en toe de blind vernieuwen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Count schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:24:
[...]

Stances kan je niet interrupten. En waarom zou je nog aandacht willen besteden aan een Warrior die blind is? Hij mist toch al met 90% van zijn attacks dus je kan je beter bezighouden met het afschieten van iemand die wel gevaarlijk is en af en toe de blind vernieuwen.
mhh wist ik niet van stances..
Maar ik doe voornamelijk 1vs1... onze alliance heeft binnenkort een tournament (gvg (50K prijs) en 1vs1 (nog geen prijs bekend))
dus ben nu voornamelijk 1vs1 aan het oefenen...
Ik moet zeggen dat mn ele het echt goed doet... necro's zjin tot op hede geen probleem, mesmers iets meer.. maar zolang ik goed kijk naar backfire ed kan het wel.
Warriors + assasins zijn geen probleem... rit's nog niet geprobeerd.
Rangers zijn wel lastig als ik ze niet kan blinden.
Laatst had er eentje iets van "gas" op zn pijl en elemental resistance.. ik kon niks casten... (iemand iedeen voor?) en monks zijn makkelijk, vooral met mark of rodgort (constant -14hp degen) en meteor.

/edit
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:17:
ik heb echo ook wel eens geprobeerd icm backfire, maar zelf vond ik het niet zo super werken. Mn Mesmer houd ik nu eigenlijk alleen voor als ik eens zin heb in een potje PvP, het duurt wel even voordat je van lvl 13 tot lvl 16 bent in de shiverpeak arena's .
Zoek een LA expres en verhuis naar cantha... daar krijg je zoveel exp... ben je zo lvl20 (dan even een run zoeken naar de +15 atr point en je bent klaar :D)

[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 14-06-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:09:
[...]

en monks zijn makkelijk, vooral met mark of rodgort (constant -14hp degen) en meteor.

[...]
-14hp degen? je kunt toch maar max -10 pips hebben en de rest als 'backup' ?
of bedoel je -7pips en dus 14hp/s ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 4 extra degen merk je pas als iemand een regen spell op je cast. Dus bv met HB op 9 regen, maar met een degen van 14, kom je nog steeds uit op een degen van 5. Dus zelfs al casten ze HB< dan gaat de degen toch nog redelijk snel.

/edit : ik geloof eigenlijk ook dat je dat bedoelde met back-up :P 8)7
Laatst had er eentje iets van "gas" op zn pijl en elemental resistance.. ik kon niks casten... (iemand iedeen voor?)
als je van te voren weet waar je tegen komt, moet je proberen een evade-skill in je build te zetten. Chokin Gas werkt geloof ik alleen als de pijlen je raken, en dat is de enige manier om het te beperken, tenzij je als een gek de hele tijd van richting wilt veranderen en zo enkele pijlen wilt ontwijken
Zoek een LA expres en verhuis naar cantha... daar krijg je zoveel exp... ben je zo lvl20 (dan even een run zoeken naar de +15 atr point en je bent klaar )
ik hoef geen lvl 20 te worden, iig nog niet. Voor mij zijn de Shiverpeak arena's de leukste, dus ik hoop er nog wel even te blijven. Ik blijf tenslotte een PvEer

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShot
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 14:12
ik heb vanmiddag Guildwars factions gekocht,
heeft er hier iemand nog tips voor me?
met welk soort personage ik het best kan spelen bijvoorbeeld ?
ik houd er niet van om veel met magie bezig te zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
NightShot schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:10:
Meh, dit is niet echt veel info maar vooruit.. Als je geen mage wilt zijn blijven de Melee/Ranged classes over; dus Assassin/Warrior/Ranger.
Assassin is wel leuk, maar vrij lastig om mee te beginnen; je wordt dan vrijwel in het diepe gegooid met conditions/shadow step/lead attack/offhand attack/dual attack enzovoorts :P
Ranger is vooral fijn als je veel van afstand wilt 'snipen', of gewoon veel wilt interrupten :)
Warrior is imo één van de betere classes om mee te beginnen GW te leren, dit komt omdat de Warrior standaard het meeste armor heeft van alle classes, en toch meer kan dan uitsluitend tanken ;). Verder kun Warrior ook combineren met Monk, zodat je jezelf een beetje kunt healen als het moet :P

Succes met je keuze en veel plezier met GW gewenst :)

edit:
PS: kijk ook eens op: http://gw.gamewikis.org/wiki/Getting_started_%28Factions%29

En @ hieronder: Hij wou toch geen magie usen dus monk valt al af ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ReZ1987 op 14-06-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Word monk... die zijn altijd welkom :)

Wat er ove rhet algemeen word aangeraden is warrior monk, dat is een "makkelijk" class... als je dat niet leuk vind pak je een assasin... maar dat is geen tank!!! (wat veel mensen denken... arggg).
Met een ranger kan je veel kanten op (trappen, beasts, barrage enz...)
En de rest heeft allemaal wel iets te maken met "magie", maar wen er maar aan... het is leuker dan je denk hoor.. het is ook geen vreemde soort magie, het gaat meer om de manier van spelen.
Zo vond mn vriendin in het begin een mesmer echt niet cool (ik had er alleen over verteld, ze had het nog nooit gespeeld), nu is ze Necro/mesmer :+

Lees gewoon even wat builds en classes op guildwarswiki.com door en beslis dan... Ik zou er gewoon even de tijd voor nemen... je eerste char is na mijn mening toch de gene die er altijd zal blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al doende leert men, dus mijn raad: Probeer gewoon wat uit. Ikzelf had zoiets van: IK WORD RANGER! en dat is me best bevallen uiteindelijk. Dat was dan ook mn eerste char. Zelf gebruik ik ook meestal warrior als second, al zullen velen dat vreemd vinden, maar ik blijf erbij dat je met Read The Wind (een skill waardoor je pijlen sneller gan vliegen, en dus moeilijker te ontwijken zijn. Ook doen ze xtra damage) en Frenzy (een skill waardoor je sneller aanvalt) een goede combo hebt. Dan houd je nog 6 skill slots over voor andere dingen, zoals bv een pet, uiteraard de ressurection signet.
Eventueel een extra attack, maar zelf heb ik dan liever een attack voor mn pet.

Zoals al gezegt is ook Warrior goed om mee te beginnen, dus daar hoef ik verder niet veel over te vertellen.

En je houd niet zo van magie? welkom bij de club. Dat vond ik eerst ook, maar met een mesmer vermaak ik me best, al is het mij ook nog nooit gelukt me genoeg te motiveren voor een ele of een necro.

Zoals gezegt: probeer wat uit, maak een keuze, en schroom niet om mensen om hulp te vragen. Het merendeel van de community die in de beginnerssteden rondzwerft is vriendelijk genoeg om je iets uit te leggen, al moet je wel eerst even het boekje doorlezen en daarin iets opzoeken, of af en toe eens op internet kijken. Want "domme" vragen leveren vaak gefrustreerde atwoorden op. AL moet je niet teveel gaan kijken bij andere builds, in het begin is het het beste om zelf je builds te maken, zodat je de skills leert kennen en eventueel zelf een goede build kan maken.

Overigens toch 1 voordeel van de snelle lvlling in Faction: beginners kunnen zo snel een goede char neerzetten en kijken of ze het wat vinden. Dan verspillen ze tenminste niet hun uren met het opbouen van een char die ze tenslotte helemaal niet leuk vinden, zoals in Prophecies.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
ixl85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:09:
Laatst had er eentje iets van "gas" op zn pijl en elemental resistance.. ik kon niks casten... (iemand iedeen voor?) en monks zijn makkelijk, vooral met mark of rodgort (constant -14hp degen) en meteor.
Misschien gale gebruiken om Choking gass te interrupten, het is een preparation dus dat is te doen. Misschien Glyph of concentration inpassen als je echt bang bent voor interrupts. Al is een glyph nog steeds een 1 seconde cast en kan dus makkelijk geinterrupt worden.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:40:
Ook doen ze xtra damage) en Frenzy (een skill waardoor je sneller aanvalt) een goede combo hebt. Dan houd je nog 6 skill slots over voor andere dingen, zoals bv een pet, uiteraard de ressurection signet.
Eventueel een extra attack, maar zelf heb ik dan liever een attack voor mn pet.
Waarom gebruik je dan niet Tigers Fury? Zoals je zegt heb je een pet en dus beast mastery en die energy die het extra kost om TF te gebruiken pak je wel op als je switched naar een zealous boog wanneer het nodig is.

[ Voor 36% gewijzigd door Exyge op 14-06-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:37:
[...]

Misschien gale gebruiken om Choking gass te interrupten, het is een preparation dus dat is te doen. Misschien Glyph of concentration inpassen als je echt bang bent voor interrupts. Al is een glyph nog steeds een 1 seconde cast en kan dus makkelijk geinterrupt worden.

[...]

Waarom gebruik je dan niet Tigers Fury? Zoals je zegt heb je een pet en dus beast mastery en die energy die het extra kost om TF te gebruiken pak je wel op als je switched naar een zealous boog wanneer het nodig is.
een prep interupten lijkt me lastig, aangezien je dat voor een gevecht al cast, en de meeste builds met Chocking Gas hebben Practiced Stance zodat het langer duurt, en ze dus vantevoren de prep kunnen casten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ranger word je niet zo snel aangevallen, dus is het nadeel van Frenzy te overzien. En ik houd graag al mijn spells onder controle, niet dat er enkele 5 seconden disabled zijn. En ik heb ook graag een andere upgrade op mn bow zitten, ipv zealous. Zo kost het me minder energy, heb ik geen disables, hoef ik niet altijd points in beastmastery te hebben (voor als ik eens iets anders probeer), en ik gebruik toch nooit mn seconds voor meer dan een enkele skill, dus warrior vervangen voor een andere is ook niet echt nodig. Ikzelf vind Frenzy dus beter, maar deze build kan dus ook wel met Tigers Fury, als je persee een andere second wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Choking Gas werkt door Blind heen en het maakt niet uit of de pijl geblocked of evade word. Als Necro of Ele met trage spells ben je dus aardig kansloos normaliter.

Glyph of Concentration zou wel werken en is geen Spell dus word ie niet automatisch geinterrupt door Choking Gas. Het is wel een aardig nutteloze skill wanneer je geen CG ranger tegenkomt.

En daarbij zijn Elementalist sowieso bar slecht tegen Rangers omdat die 100+ armor vs Elemental damage hebben.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Count schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:25:
Choking Gas werkt door Blind heen en het maakt niet uit of de pijl geblocked of evade word. Als Necro of Ele met trage spells ben je dus aardig kansloos normaliter.

Glyph of Concentration zou wel werken en is geen Spell dus word ie niet automatisch geinterrupt door Choking Gas. Het is wel een aardig nutteloze skill wanneer je geen CG ranger tegenkomt.

En daarbij zijn Elementalist sowieso bar slecht tegen Rangers omdat die 100+ armor vs Elemental damage hebben.
Zonder die choking gas valt het wel mee.. je kan ze dan een constante degen van 7pijltjes (dus 14hp/s voor de duidelijkheid :D) laten hebben, af en toe een knockdown dmv meteor ofzo...
Het nadeel van dat gas is dat je ook steeds je energy verlies en er niks voor terug krijgt voor je attunements (dat krijg je pas als je spell is gecast).
En die glyphs... tja, beetje een wast of space... en misschien kan het af en toe wel werken, maar die dingen moeten altijd herladen... dus je zou sowieso veel te traag zijn om iets te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShot
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 14:12
NightShot schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:10:
Bedankt allemaal voor de tips. Ik ben begonnen aan een Assasin account.
2nd Proffesion is Necro geworden. Ik geloof dat ik het al aardig door heb :+
[ Al een guild gevonden en ben ondertussen level 10, bijna 11 ;) ]
Nogmaals allemaal bedankt en ik post wel weer als k er niet uit kom :X :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Count schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:24:
Stances kan je niet interrupten.
Dat kan wel degelijk (ranger interrupts FTW), maar het is erg moeilijk i.v.m. korte casting-time.
Daarnaast kun je b.v. met Wild Blow iemand zo uit zijn stance 'meppen'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
warp schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:17:
[...]

Dat kan wel degelijk (ranger interrupts FTW), maar het is erg moeilijk i.v.m. korte casting-time.
Daarnaast kun je b.v. met Wild Blow iemand zo uit zijn stance 'meppen'. ;)
Dan ben jij in de war met een andere 'skill', want stances hebben geen activation time; en, ik quote GuildWiki:
Stances give special bonuses to characters for a period of time. Stances don't have activation times or targets. As a result, stances cannot be interrupted, and can be activated while running. Only one stance may be active at a time (activating a second stance will end the first one). There are very few ways to end an enemy's stance.
Het klopt dat er (twee) skills zijn die stances kunnen eindigen, te weten: Wild Strike (Assassin) & Wild Blow (Warrior) :)
Maar je kunt ze niet, zoals jij stelde, interrupten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek mensen om naar FoW te gaan over een paar dagen, een team 100% zonder leavers, ik betaal de entree dat is geen probleem en Ventrilo dedicated heb ik ook staan, als iemand intressen heeft
(groep van 7 man nodig) PM me even dan maken we een betrouwbaar groepje.

Heb 5 chars met FoW armor ga nu voor mijn 6e (Trapper) dus heb wat hulp nodig in deze onderwereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:46:
Zoek mensen om naar FoW te gaan over een paar dagen, een team 100% zonder leavers, ik betaal de entree dat is geen probleem en Ventrilo dedicated heb ik ook staan, als iemand intressen heeft
(groep van 7 man nodig) PM me even dan maken we een betrouwbaar groepje.

Heb 5 chars met FoW armor ga nu voor mijn 6e (Trapper) dus heb wat hulp nodig in deze onderwereld :)
Wat is "over een paar dagen"? en gebeurt het savonds of smiddags?
Ik wil opzich wel mee doen (elemental), ik kan vuur of air zijn (als je geen AOE wil stel ik air voor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet zeggen, ik kan 24:7 atm dus wat jullie het beste uitkomt.
AoE is mij goed opzich, ben zelf trapper met AoE dus mag niet mauwen op een ander als hij / zij AoE heeft haha, anyways denk dat s'avonds het makkelijkst is dan is iedereen thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hmm, ik wil ook wel eens FoW doen, maar pas als ik fatsoenlijke armor voor m'n necromancer heb. Je hoort in Factions eigenlijk nooit over FoW. Iedereen zit in The Deep enzo. Ik was pas in international bij de plek in Factions waar je naar FoW kan en daar stond gewoon niemand. Ik vroeg of iemand soms naar FoW wilde en ondanks de drukte reageerde er niemand, behalve 1 Amerikaan die FoW kende van Prophecies. Overigens wist ik ook pas waar de statues stonden nadat dat hier gepost was :z

[ Voor 10% gewijzigd door PhoenixT op 16-06-2006 23:39 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.