Ik quote jouw even omdat jij dit als laatste hier zegt maar niks personelijks dus . Ik las namelijk al vrij snel dat na Factions uitkwam van meerdere mensen dat het erg kort was met weinig inhoud en diversiteit.Ik was eigenlijk een beetje geschrokken omdat ik me er onwijs op verheugd had maar ik ben nu 56 uur verder en bij Cavalon!!! en heb tot nu toe alle quests gedaan incl.starters eiland ben heerlijk aan het exploren en kom van alles tegen quests/missie's/challenges en werd laatst weer verrast met Aspenwood (echt ff weer wat anders op pvp gebied) en nu dan The Deep bij Cavalon .Bor de Wollef schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:45:
[...]
Factions heb je echt in no time uitgespeeld wat bij mij bij Prophecies wel even duurde. Factions is ook lang niet zo groot en divers heb ik het idee. Wat betreft verhaal en "gevoel bij het spel" vind ik Factions echt tegenvallen. Het heeft lang niet de meeslependheid die Prophecies wel had / heeft.
Samen met de afentoe verbluffende graphics ben ik dus erg tevreden
Tot nu toe vond ik alle quests van the Marketplace en Kaineng center afentoe te repetitief en vooral in het begin te moelijk (al hield ik me aardig staande door me spirits ). Denk dat heel veel mensen die de Prohp. al vanaf vrijwel het begin speelden te hoge verwachtingen hadden omdat "we" zo verwend en verrast waren toen het uitkwam
Nou sinds gister eindelijk een goede alliance met aardig wat faction (650k) dus moet weer ff verder