Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Factions heb je echt in no time uitgespeeld wat bij mij bij Prophecies wel even duurde. Factions is ook lang niet zo groot en divers heb ik het idee. Wat betreft verhaal en "gevoel bij het spel" vind ik Factions echt tegenvallen. Het heeft lang niet de meeslependheid die Prophecies wel had / heeft.
Ik quote jouw even omdat jij dit als laatste hier zegt maar niks personelijks dus . Ik las namelijk al vrij snel dat na Factions uitkwam van meerdere mensen dat het erg kort was met weinig inhoud en diversiteit.Ik was eigenlijk een beetje geschrokken omdat ik me er onwijs op verheugd had maar ik ben nu 56 uur verder en bij Cavalon!!! en heb tot nu toe alle quests gedaan incl.starters eiland ben heerlijk aan het exploren en kom van alles tegen quests/missie's/challenges en werd laatst weer verrast met Aspenwood (echt ff weer wat anders op pvp gebied) en nu dan The Deep bij Cavalon .
Samen met de afentoe verbluffende graphics ben ik dus erg tevreden :)

Tot nu toe vond ik alle quests van the Marketplace en Kaineng center afentoe te repetitief en vooral in het begin te moelijk (al hield ik me aardig staande door me spirits ). Denk dat heel veel mensen die de Prohp. al vanaf vrijwel het begin speelden te hoge verwachtingen hadden omdat "we" zo verwend en verrast waren toen het uitkwam :*) en zo een deel 1 valt toch eigenlijk niet te overtreffen ??
Nou sinds gister eindelijk een goede alliance met aardig wat faction (650k) dus moet weer ff verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

56 uur tot aan Cavalon? Ik had de verhaallijn binnen 24 uur uitgespeeld. Natuurlijk is dat niet inbegrepen de meeste side quests. Die heb ik daarna gedaan. Op mijn primary factions char heb ik zowat alle quests al een keer gedaan op wat quests aan de "andere kant" na en een paar langere quests op het begin eiland. Heel erg veel quests liggen erg dicht bij elkaar. Eenmaal een gebied gecleared en je kunt meestal meerdere quests afronden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:32:
56 uur tot aan Cavalon? Ik had de verhaallijn binnen 24 uur uitgespeeld. Natuurlijk is dat niet inbegrepen de meeste side quests. Die heb ik daarna gedaan. Op mijn primary factions char heb ik zowat alle quests al een keer gedaan op wat quests aan de "andere kant" na en een paar langere quests op het begin eiland. Heel erg veel quests liggen erg dicht bij elkaar. Eenmaal een gebied gecleared en je kunt meestal meerdere quests afronden.
Die 56 uur is wel incl. 10 uur pvp en dan heb ik idd alle side quests gedaan tot daar en aardig wat uurtjes al op het starters eiland doorgebracht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:41:
[...]

Die 56 uur is wel incl. 10 uur pvp en dan heb ik idd alle side quests gedaan tot daar en aardig wat uurtjes al op het starters eiland doorgebracht .
Ah duidelijk, pvp tijd heb ik niet meegerekend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsjonge jonge, wat een dom bericht op nu.nl over Factions:

http://www.nu.nl/news/739620/210/Guild_Wars_Factions.html

Toch jammer dat het spel niet wordt beschreven zoals het echt is.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:28

Clush

Do as I say...

CoRrRan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:18:
Tsjonge jonge, wat een dom bericht op nu.nl over Factions:

http://www.nu.nl/news/739620/210/Guild_Wars_Factions.html

Toch jammer dat het spel niet wordt beschreven zoals het echt is.
hm? vind dat dat bericht redelijk dicht bij de waarheid ligt. het is een kort bericht, en dus wordt er veel niet genoemd, maar ik denk dat ze daar de kern van het succes van gw toch wel aardig te pakken hebben.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

is er ergens een lijstje met ingame commando's

Zo heb ik

/flute
/drums
/dancenew *

moeten horen van medespelers.

Vraagje

Om een guildhal te kopen heb je zo'n Seal nodig

ZO'n Seal kun je verdienen door een battle .... leuk,....
Maar ik wil zo ding kopen en ik ga er echt geen 16000 goud voor neer leggen
Weet iemand een goedkopere manier...

PS de Captured Son bug is Zwaar Irri... Maar wel een manier om goed geld te verdienen.. Hoop daT ZE hem er snel uit halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Stronkie schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 03:31:

Zo heb ik

/flute
/drums
/dancenew *

http://www.guild-hall.net/emotes.php
makkelijk te vinden van bijna elke fan site:)

zelf pas ook weer GW geinstalleerd ooit met een vriend eraan begonnen maar nooit afgemaakt denk op 2 5e van het verhaal al gestopt ofzo, achterin bij het ijs stuk laat maar zeggen. speel alleen nog een beetje PvP met PvP chars, blijft wel grappig. alleen een nadeel dat ik er geen speciale wapens of armor heb en vaak in het nadeel tegenover echte builds sta :( maar ach moet iets, m'n ele/r kan het solo niet door het gebied halen, koste me al veel pijn en moeite bij de 2e grote town te komen (niet echt meer op gelet, lionarch ofzo was het ? :P). ben opzich wel reuze benieuwd naar het verhaal maar niet helemaal de zin er veel tijd in te steken, misschien ga ik het nogwel ooit actief spelen. dan koop ik factions ook gelijk, nieuwe dingen klinken allemaal wel gaaf daar :9~

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Zo heb ik

/flute
/drums
/dancenew *

Vraagje

Om een guildhal te kopen heb je zo'n Seal nodig

ZO'n Seal kun je verdienen door een battle .... leuk,....
Maar ik wil zo ding kopen en ik ga er echt geen 16000 goud voor neer leggen
Weet iemand een goedkopere manier...

PS de Captured Son bug is Zwaar Irri... Maar wel een manier om goed geld te verdienen.. Hoop daT ZE hem er snel uit halen.....
16.000 veel? Hou op zeg, in het eerste half jaar koste dingen wel 100k per stuk en werden vaak door guilds gezamelijk gekocht. 16k is echt een schijntje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 k???? Das een prikkie.

ik wist nog toen ik gw speelde een sigil 75k kostte.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, 16K heb je binnen een paar uur in je eentje farmen bij elkaar, en anders houd je een inzameling in de guild. En als je 16K al dur vind, zou ik maar nooit een kijkje gaan nemen bij de armor crafters in Marhans Grotto en Granite Citadel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij stappen nu met onze 2 guilds weer uit de alliance (Les Pros). We hebben HzH weer maar ze geven dus weer geen gratis taxi ritjes weg. Bovendien willen ze de faction grens van iedere guild verhogen naar 1 miljoen. Dan kun je dus alleen nog maar faction farmen....
We zullen er vandaag nog wel inzitten dus wie een taxi ritje wil moet me ingame even whisperen..

edit: We zijn er uit nu (gelukkig).
Heb nog wel ff een flinke voorraad keys gekocht voor 20% minder daar :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Als je de CE van Prophecies nog wil hebben, bij Bol issie maar €29,99 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Zo heb ik

/flute
/drums
/dancenew *

In dat lijstje in de post onder je ontbreekt /resign, (probeer hem maar eens :) ). En dat * kun je achter elke emote zetten. Als je dit doet wordt de emote geactiveerd door een 'puls' die om de tien seconden wordt gegeven. Hierdoor kun je bijv. synchroon met andere spelers dancen of cheeren. Tip: Zet een zooi mesmers op een rij, laat ze /dance * doen, en je bent aan het country dansen :P .

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

goeievraag schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:46:
[...]
In dat lijstje in de post onder je ontbreekt /resign, (probeer hem maar eens :) ). En dat * kun je achter elke emote zetten. Als je dit doet wordt de emote geactiveerd door een 'puls' die om de tien seconden wordt gegeven. Hierdoor kun je bijv. synchroon met andere spelers dancen of cheeren. Tip: Zet een zooi mesmers op een rij, laat ze /dance * doen, en je bent aan het country dansen :P .
Ehm, niet om het een of andere, maar het komt ietwat meer overeen met een Ierse Riverdance. (Niet helemaal een Riverdance volgens GuildWiki, maar het moet erop lijken.)

Waar ik me tegenwoordig druk om maak... *zucht*

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 26-05-2006 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

/flex is ook niet gedocumenteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel alleen Factions voegt te weinig toe vindt ik.
GW Gold is echt groter en leuker vindt ik zelf.

Maaruh, misschien iemand die een goede website of iets weet om mensen te vergaren?
Heb een NL guild gemaakt, met forum, cape, hall, TS2 server en alles erop en eraan alleen ik blijf hangen bij 3 members omdat iedereen een 'grote' guild willen joinen omdat het dan minder moeite is.
Ik vindt het 'klein' beginnen leuker omdat je dan later kan zeggen 'kijk, dat hebben wij gedaan' hehe.

Verder mooi spel en leuke emotions, heb op een website een hele lijst met emotions gevonden stuk of 30+ opzich wel veel. Die sigil heb ik 16k voor betaald trouwens, ben blij dat hij geen 100k meer is als ik dat zo lees afentoe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig succes met je guild, maar leden verkrijgen is niet zo makkelijk, zeker niet als je goede leden wil. Tegenwoordig heb je, ff snel gezien, 2 soorten guildloze spelers, degene die nieuw zijn en degene die niet in een guild willen zitten. Als je een goed lopende guild wilt, met leuke members, zal je aardig wat tijd in het zoeken moeten stoppen, want leuke leden vind je niet zo snel.

En nog een tip: geef duidelijk aan wt je doeleinden met je guild zijn. Als de een wilt GvGen, maar jij niet, dan kan je daar veel leden aan verliezen. Je kan ze dan beter gelijk in het begin duidelijk maken dat dit niet het geval is, zodat je weet waar je aan toe bent. Zulk soort voorvallen hebben een aantal van mijn vorige guilds uit elkaar laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach dat is inderdaad wel zonde ja erg jammer.
Het soort mensen dat ik zoek is eigenlijk alles, wil je geen GvG is ook goed, dan doen we toch samen gewoon wat questen of zo, en de mensen die wel een GvG willen zijn ook welkom.
Plezier gaat boven alles. Ikzelf zou erg graag GvG willen doen, dat lijkt me gewoon echt super mooi maar voordat je dat kan doen zal ik elite armor, bow, gloves en overige moeten hebben.

Misschien iemand die een tip voor me heeft hoe snel geld te krijgen? want 9 van de 10 mensen zijn tegenwoordig elite dus geen kans voor mij haha. Verder, misschien meer NL mensen die eens samen willen questen of zo? Ben lvl 20, heb fations compleet uit ALLE quests en missions (solo met henchmans gedaan lol) ben nu aan GW Gold quests begonnen.

PM me even als het je wat lijkt :)

p.s. ligt het aan mij of zo? met henchman solo ik alles, met nromale mensen verlies ik 3 van de 5 keer... henchmans beter of zo? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snel geld verdienen doe je natuurlijk door te farmen. Ga naar een goede plek, kill wat vijanden en verkoop de buit. De truc is alleen om de juiste plaats voor de juiste prof met de juiste build te vinden.

En ja, vaak kan je met henchhies meer, aangezien henchies niet rushen, altijd naar je luisteren en je weet meestal wel wat voor skills ze hebben. Zo is de necro hench altijd goed om mee te hebben, aangezien deze (iig bij mij) vaak op de goede momenten BR cast.

Enne, het ligt mss aan mij, maar wat is GW Gold eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gold is de normale eerst, daarna kwam (is) er Factions... misschien dat ik het 'stom' redeneer maar in de winkel noemen ze het (staat ook op de doos) Guild wars gold of Guild wars Factions (stand-alone zoals iedereen weet) :9~

ik ben trouwens een pure ranger op damage gebasseerd, heb ritualist als 2nd job maar doe er weinig mee moet ik zeggen... iemand een goede farm plek? (lvl20 maar wel noob stuff nog helaas ivm geld gebrek, heb hall en zo gekocht dus daar zit al me geld in lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

De eerste heet prophecies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah kijk weer iets geleerd lmao danke shon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:26:
ah kijk weer iets geleerd lmao danke shon
Ik kan je wel een leuke farm run laten zien :) , levert niet zo heel veel op , maar je hebt wel kans op een black dye enzo, en warriors willen best vaak Minotaur Horns( die farm je) hebben voor collectors items.

PM me maar een keertje ingame ;)
IGN : Naromian Neoreth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:00:
ik ben trouwens een pure ranger op damage gebasseerd, heb ritualist als 2nd job maar doe er weinig mee moet ik zeggen... iemand een goede farm plek? (lvl20 maar wel noob stuff nog helaas ivm geld gebrek, heb hall en zo gekocht dus daar zit al me geld in lol)
Ranger is niet typisch een solo farm-professie, al zijn er wel wat solo builds voor om UW of FOW te doen. Makkelijker is het om met nog 1 of 2 rangers te gaan trappen in UW, daar kon ik mn fissure armor mee bekostigen. Al zijn de ecto's wel wat in waarde gezakt nu.
Een andere (nieuwe) mogelijkheid is om faction te gaan runnen in Cantha, de faction inwisselen voor amber en die verkopen. Maar ook dat gaat veel sneller met meer runners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, hartstikken bedankt voor de info daar kan ik zeker erg veel mee!
Rest mij 2 vraagjes!

1. Waar zit die man die mij een faction maakt (heb een guild en alles maar die man nog niet gevonden die ambassador of zo)

2. Welk stadje moet ik zijn voor GOEDE items... dus elite spul zeg maar...
verste is droks waar ik ben momenteel

groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was, zou ik ipv farmen eerst rustig het spel verkennen, doen waar je zin in hebt, en als je wilt PvPen, maak dan een PvP char aan. Zelf farm ik alleen als ik echt geld nodig heb, voor nieuwe armor of zo. Zo kan ik wel niet even spontaan een leuk wapen of zo kopen, omdat mijn budget eigenlijk nooit hoger dan 30K is, maar kan ik wel gewoon de dingen doen waar ik echt zin in heb.

Vooral als ranger moet je niet teveel op zoek gaan naar farm plekken, maak dan heel snel een monk of een warrior aan. Met een monk kun je buiten droks redelijk makelijk in je eentje farmen, alleen zul je er wel in moeten investeren, want de runes die daarvoor benodigd zijn zijn lekker duur tegenwoordig.

Edit: waren tegelijk aan het typen, dus ff mn reactie op je laatste post:

1: Ik heb geen idee. Ben niet erg bezig met Factions
2: Voor armor zit je in Droks al goed. Het is betaalbaar, heeft max stats en je kan het nu al krijgen. (totale kosten ca. 15K) Als je even wat verder gaat, dan kom je bij stukken armor die 15K per stuk kosten, dus tien keer zoveel als die in droks. Er zitten geen verschillen in de stats, alleen in de looks. Deze stukken vind je in de outposts Granite Citadel en Marhans Grotto. (totale kosten ca 100K) Zoek maar even een kaart op en kijk in de Southern Shiverpeaks, je komt ze vast wel tegen. En de laatste stap is natuurlijk FoW armor, maar als je net in de game bent, is dat nog even niet haalbaar, want deze is ook voor vele ervaren spelers nog veel te duur (oa voor mij) (totale kosten: geen idee, ik heb er zelfs nooit over nagedacht.)

De rest van de goede stuff kun je overal kopen, zolang je maar de juiste personen kan vinden. In Lions Arch en Droknars Forge lopen veel mensen rond met spullen die ze willen verkopen. En als je naar veilingsites gaat waar ze GW spullen verkopen zal je ook wel iets moois tegenkomen, maar meestal liggen de prijzen daar iets hoger. Mocht je nog op zoek zijn naar een goede boog, ik heb er wel een die redelijk goed is, maar wel een marksmanship van 13 vereist. Ik doe er toch niet mee, en ik heb nooit zin om te gaan verkopen, dus je kan hem hebben als je wilt. Stuur maar een whisper: Carl Smallwood

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh pijn in me kop was weer laat maar....heb voor het eerst die (eind?) boss verslagen in the Deep 8) was wel heffie was gewoon een PUG en iedereen bleef maar verbaasd hoe makkelijk we er doorheen wandelden er waren natuurlijk wel een aantal spelers die echt goed de route weten en wisten wat te doen . Maar weet iemand nou of hier the Deep ophoud of kan je nog verder ? en is dit de enige grote boss ? ben ik wel ff nieuwschierig naar en o ja btw helaas geen green voor mij dat was te geil geweest hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand al wanneer de ladder weer unfreezed zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes haha kan me voorstellen dat ze even staan te kijken :)
iemand misschien ingame die me even kan helpen?

Moet me guild inschijven bij luxors, heb alle quests die ik kon vinden gedaan, maar nog kan ik niet met die guardsman Chienpo praten...

Kan dus niet echt verder komen nu helaas.

Exotic armor, iemand ervaring mee? is het de +-15k waard of kan je dan beter doorsparen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dat ladder word unfreezed als het tournament is afgelopen dat nu aan de gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bigbadkip schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:24:
Dat ladder word unfreezed als het tournament is afgelopen dat nu aan de gang is.
Dat is bekend maar helaas blijkt dat het niet altijd direct na het tournament unfreezed word. Daarom zoek ik een exacte datum. In het verleden maakte Anet deze nog wel eens bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik hoop gelijk na het tournament, maar ik denk dat er een bergje skill updates aan zit te komen. En dat het daardoor wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
heb voor het eerst die (eind?) boss verslagen in the Deep 8)
_/-\o_

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:27:
En de laatste stap is natuurlijk FoW armor, maar als je net in de game bent, is dat nog even niet haalbaar, want deze is ook voor vele ervaren spelers nog veel te duur (oa voor mij) (totale kosten: geen idee, ik heb er zelfs nooit over nagedacht.)
Smallwood
FOW armor heb je voor +/- 1500K, dus dat wordt voor veel mensen nog doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wanneer kunnen we ons oude 15Karmor upgraden, vind het niet cool dat ik die punten misloop
en mn ele is al zo zwakjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:15:
Wanneer kunnen we ons oude 15Karmor upgraden, vind het niet cool dat ik die punten misloop
en mn ele is al zo zwakjes :)
Oude armor upgraden? Punten mislopen? Wat bedoel je? Het nieuwe 15k armor is toch niet sterker dan het oude? Althans, voor mijn necro en monk heb ik dat nog niet gemerkt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:08:
Oude armor upgraden? Punten mislopen? Wat bedoel je? Het nieuwe 15k armor is toch niet sterker dan het oude? Althans, voor mijn necro en monk heb ik dat nog niet gemerkt.
Volgens mij zijn de stats van bepaalde armors veranderd. Neem bvb het aeromancer armor dat m'n elementalist heeft. Dit heeft een +15 AL vs Lightning stat. Terwijl het nieuwe aeromancer armor +10 AL vs Lightning en +10 AL vs Elemental heeft.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

gsteen schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:21:

Volgens mij zijn de stats van bepaalde armors veranderd. Neem bvb het aeromancer armor dat m'n elementalist heeft. Dit heeft een +15 AL vs Lightning stat. Terwijl het nieuwe aeromancer armor +10 AL vs Lightning en +10 AL vs Elemental heeft.
Correct.

Warrior armors zijn ook aangepast, Platemal/Sentinels is nu 90AL +10 vs Phys, Knights is +20 vs phys geworden, verder zijn er nieuwe types armor beschikbaar gekomen zoals Legionnaire's (stance armor).
Ele's hebben nu de mogelijkheid om + HP armor te kopen (Archmage) en + vs physical (Battlemage) armors.

Overigens zullen oude armors en wapens binnen afzienbare tijd aan de nieuwe versies aangepast worden.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esoteric warrior is kampioen geworden van Playoffs!!

http://www.guildwars.com/competitive/gwfc/season2times.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tijger schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:08:
..
Overigens zullen oude armors en wapens binnen afzienbare tijd aan de nieuwe versies aangepast worden.
Aha, OK. Mooi dat ook de wapens aangepast worden! Heb nu een 10/10 Dragos Flatbow die hoognodig 20/20 mag worden van me. Ben al aan het rondneuzen geweest om een 20/20 te kopen, maar daar wordt belachelijk veel voor gevraagd. De armors zag ik meer als andere armors ipv dezelfde met nieuwe stats, maar dat komt ook omdat ik alleen maar in Cantha op armorjacht ben geweest.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Armors is officieel bevestigt, maar wapens toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bigbadkip schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:22:
True..... true.... (<--budweiser reclame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bigbadkip schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:22:
Damn! Dat zou ik wel erg balen vinden als de wapens niet aangepast worden. Dragos Flatbow kostte eerst maar iets van 25k, maar nu ie 20/20 is geworden vragen ze er zo 95 tot 100k voor en dat heb ik nog ff niet. Blijkbaar worden die sinds de keg nerf ook veel minder gefarmed, dus erg vaak zullen ze niet aangeboden gaan worden. Nah ja. Hopelijk gaat de prijs toch een stukje naar beneden over een paar weken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weakling schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:00:
[...]

Damn! Dat zou ik wel erg balen vinden als de wapens niet aangepast worden. Dragos Flatbow kostte eerst maar iets van 25k, maar nu ie 20/20 is geworden vragen ze er zo 95 tot 100k voor en dat heb ik nog ff niet. Blijkbaar worden die sinds de keg nerf ook veel minder gefarmed, dus erg vaak zullen ze niet aangeboden gaan worden. Nah ja. Hopelijk gaat de prijs toch een stukje naar beneden over een paar weken ...
20/20, 10/10 sundering maakt niet zoveel uit, het zijn beide klote mods, echter wel de meest gewilde onder newbies en tevens de duurste door zijn rarity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
waarom zijn ze btw niet goed? Dat vind ik juist zo relax aan bijv Air dat het de armor negeert (voor 25%).
(ja ok, 20%kans is misschien zo veel... maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ixl85 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:29:
waarom zijn ze btw niet goed? Dat vind ik juist zo relax aan bijv Air dat het de armor negeert (voor 25%).
omdat jij verkeerde info krijgt, air negeert bijvoorbeeld geen armor voor 25% (alleen enkele skills), door zulke info de wereld in te strooien gaan beginners denken dat het echt zo is. (zo zou ik kunnen gaan rondspreiden dat earth 100% armor penetration heeft, kijk naar obsidian flame ;))
Zo gaat het ook ongeveer met sundering, iedereen denkt wauwie, 1 v/d 5 hits 20% armor penetration, echter werkt het niet zo, het werkt op 1 v/d 5 skills ipv elke attack, als je voor de meeste damage wilt gaan neem je een vampiric wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

20/20 of 10/10 maakt niet zo heel veel uit, maar het maakt uit en ieder puntje extra damage op een groen wapen waar de mods vast op zitten vind ik welkom. Dragos Flatbow gebruik ik veelvuldig (naast mijn shortbow en een recurve bow) en dan heb ik toch liever 40% meer damage dan 20% meer damage als de sundering op een skill hit (20% armor penetration resulteert in ongeveer 40% meer damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
unfor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:39:
[...]

omdat jij verkeerde info krijgt, air negeert bijvoorbeeld geen armor voor 25% (alleen enkele skills), door zulke info de wereld in te strooien gaan beginners denken dat het echt zo is. (zo zou ik kunnen gaan rondspreiden dat earth 100% armor penetration heeft, kijk naar obsidian flame ;))
Zo gaat het ook ongeveer met sundering, iedereen denkt wauwie, 1 v/d 5 hits 20% armor penetration, echter werkt het niet zo, het werkt op 1 v/d 5 skills ipv elke attack, als je voor de meeste damage wilt gaan neem je een vampiric wapen.
Ja ok... ik weet dat sommige (nog veel) spells armor negeren... niet alles.. maar van die wapens wist ik het niet... Dus alleen bij skills hu... Dan is het idd niet zo boeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:29:
http://www.gwonline.net/page.php?p=157

Hierin staat alles over dmg en natuurlijk hoe armor penetration werkt

Spells do not gain any armor penetration that are granted from weapon modifiers, attributes or other skills unless it specifically states on the skill that it does. e.g.: Judge's Insight does not grant 20% armor penetration to spells, nor does Strength or any item modifiers. However, if a skill states "your next spell has +10% armor penetration" then it would (unfortunately, no such skill currently exists that grants another spell armor penetration; only some specific skills (such as Air damage spells) have armor penetration).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39
http://www.team-iq.net/forums/showthread.php?tid=1319

Zie die link en dan zeker post nummer 4. Vampiric is gewoon beter, het doet sowieso meer damage dan sundering en het is constant. Zeker voor PvP is dit erg belangrijk. Als je de negatieve effecten van vampiric niet wilt hebben tijdens de wandeling kun je het beste als 2e wapen een zealous wapen pakken. (ook zo'n mod die altijd werkt)

Ze zijn dus niet goed omdat het gebaseerd is op kans, en vampiric doet dus gewoon meer damage.

[ Voor 11% gewijzigd door Exyge op 30-05-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:06:
http://www.team-iq.net/forums/showthread.php?tid=1319

Zie die link en dan zeker post nummer 4. Vampiric is gewoon beter, het doet sowieso meer damage dan sundering en het is constant. Zeker voor PvP is dit erg belangrijk. Als je de negatieve effecten van vampiric niet wilt hebben tijdens de wandeling kun je het beste als 2e wapen een zealous wapen pakken. (ook zo'n mod die altijd werkt)

Ze zijn dus niet goed omdat het gebaseerd is op kans, en vampiric doet dus gewoon meer damage.
Een post van jezelf onder een ander naam? Nee hoor, heel flauw van me, want je hebt helemaal gelijk hoor. Vampiric is stukken beter dan sundering. Logisch, want elke mod met een nadeeltje (in dit geval de eigen -1 health regen) heeft een sterkere positieve kant dan de mods zonder een negative side effect.

Zonder negative side effect is een gebruikelijke mod 15% meer damage als health boven 50% is. Zodra je bijvoorbeeld 20% ipv 15% ziet, dan zit er gegarandeerd een nadeel zoals -10 armor of -5 energy op. Anders werd het kiezen van een wapen wel heel gemakkelijk.

De enige reden waarom ik het prettig vindt als mijn sundering 10/10 omgezet wordt naar 20/20, is omdat het sowieso een mod is van die bow en als ik het er dan toch mee moet doen, ik liever de max versie heb zoals die tegenwordig dropt, dan de "oude" half max versie. De paar extra damage punten zijn dan mooi meegenomen.

Kortom: vampiric is absoluut beter dan sundering, maar als ik dan toch een groene sundering bow heb, dan wel graag upgraden naar de huidige max versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik speel het liefst niet met greens, vind het leuker om zelf een wapen samen te stellen.

Mijn favo nieuwe factions bow: (een horn bow heeft voor zover ik weet 10% (of 20%?) vaste armor penetration) Had even geen zin om veel geld uit te geven aan m'n ranger, dus maar een 29hp modje erop gegooid dat ik nog had liggen :)
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/6632/hornbow2xu.jpg
owja, das presearing 1.5k armor van die gast in de docks, vind ik leuker dan m'n 15k druids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik speel het liefst met m'n groene setje op mijn Mesmer. Maar ja, helaas hebben we als casters niet zo heel veel te kiezen aan verschillen in wapens. (zoals langere boog, kortere boog, armor penetration, etc. bij bogen.)

Ik heb al een 20/20 The Rockmolder, nu moet ik alleen nog een The Dream Haunter zien te vinden...
Weakling schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:38:
[...]

Zonder negative side effect is een gebruikelijke mod 15% meer damage als health boven 50% is. Zodra je bijvoorbeeld 20% ipv 15% ziet, dan zit er gegarandeerd een nadeel zoals -10 armor of -5 energy op. Anders werd het kiezen van een wapen wel heel gemakkelijk.
Helaas: de mods die jij noemt zijn er niet. (Geef mij maar 20% dmg met -10AR of -5E!)

Je hebt de volgende (max) mods op wapens:
+15% while health above 50%
+15% while enchanted
+15% while in a stance
+15% vs. hexed foes
+15% unconditional met -5Energy of -10AR(while attacking)
+15% -1 Health/Energy Regen
+15% unconditional (heel erg zeldzaam)

en
+20% while health below 50%
+20% while hexed

[ Voor 52% gewijzigd door CoRrRan op 30-05-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
http://www.nl.bol.com/is-...ID=1&lgl_Section=1#Review

Dit is toch gewoon de goede versie? is wel goedkoop namelijk :D We zijn aan het overleggen met een groepje mensen om dit te gaan doen namelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's het eerste chapter, Prophecies :). Ik zou 'm gewoon kopen als ik jou was, zo goedkoop is ie nergens, áls je 'm al kan vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:52:
Helaas: de mods die jij noemt zijn er niet. (Geef mij maar 20% dmg met -10AR of -5E!)
He pfff, ik was wat onzorgvuldig met typen. Ik weet ook wel dat 20% met health above 50% niet bestaat, maar dan altijd below of iets anders is, maar vergat dat er even bij te zetten. Gelukkig zijn er mensen die wel altijd gruwelijk nauwkeurig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:52:
Ik speel het liefst met m'n groene setje op mijn Mesmer. Maar ja, helaas hebben we als casters niet zo heel veel te kiezen aan verschillen in wapens. (zoals langere boog, kortere boog, armor penetration, etc. bij bogen.)
Wapens vind ik zelf alleen maar echt interessant bij de non-casters. Voor warriors en rangers is het interessant welke damage een wapen doet en hoeveel. Voor de casters is bij een wapen bijna alleen maar interessant welke health en energy er op zit, omdat je de meeste damage met je skills doet. Niet dat wapens totaal oninteressant zijn voor casters, maar het boeit een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:08:
[...]

Wapens vind ik zelf alleen maar echt interessant bij de non-casters. Voor warriors en rangers is het interessant welke damage een wapen doet en hoeveel. Voor de casters is bij een wapen bijna alleen maar interessant welke health en energy er op zit, omdat je de meeste damage met je skills doet. Niet dat wapens totaal oninteressant zijn voor casters, maar het boeit een stuk minder.
De 20/20 mods voor casters zijn ook niet zo slecht. Als je 40% (2x20%) kans hebt dat je Spells (van een bepaald attribute) sneller caster en rechargen, vindt ik niet echt oninteressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:58:
De 20/20 mods voor casters zijn ook niet zo slecht. Als je 40% (2x20%) kans hebt dat je Spells (van een bepaald attribute) sneller caster en rechargen, vindt ik niet echt oninteressant.
Yippie, word ik weer gepakt op het achterwege laten van iets. Sjemig, ik moet wel heel puntje precies zijn geloof ik in mijn antwoorden. :P

Ja ook 20% kans op sneller casten en 20% kans op sneller rechargen zijn interessant, klopt helemaal. Alleen resulteert dat niet in een totaal van 40% kans. Het zijn kansen op twee heel verschillende dingen die je niet samen kunt tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Yippie, word ik weer gepakt op het achterwege laten van iets. Sjemig, ik moet wel heel puntje precies zijn geloof ik in mijn antwoorden. :P

Ja ook 20% kans op sneller casten en 20% kans op sneller rechargen zijn interessant, klopt helemaal. Alleen resulteert dat niet in een totaal van 40% kans. Het zijn kansen op twee heel verschillende dingen die je niet samen kunt tellen.
Maar je kan ze wel beide hebben op een wand én op een offhand, waardoor je 40% halves casting en 40% halves recasting krijgt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

orange.x schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:09:
http://www.nl.bol.com/is-...ID=1&lgl_Section=1#Review

Dit is toch gewoon de goede versie? is wel goedkoop namelijk :D We zijn aan het overleggen met een groepje mensen om dit te gaan doen namelijk :D
Ja ik heb hem ook gekocht, je krijgt natuurlijk alleen de divine aura op je huidige chars erbij :)
En verder leuk art boek en een headset (die niet echt super is, maar leuk als je er nog geen hebt) + soundtrack.
De headset is niet van logitech zoals staat vermeld, maar van genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:15:
Maar je kan ze wel beide hebben op een wand én op een offhand, waardoor je 40% halves casting en 40% halves recasting krijgt ;).
Nee, dan is het geen 40%! Met 1 dobbelsteen heb je 1 op 6 kans dat je een 6 gooit, maar dat wil niet zeggen dat je met 2 dobbelstenen 2 op 6 kans hebt op een 6 op één van de dobbelstenen. Als je dat idee doortrekt, zou je met 6 dobbelstenen altijd een 6 gooien met één van de dobbelstenen. En dat is niet waar.

[ Voor 6% gewijzigd door Plekuz op 31-05-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ligt eraan of het spel deze bonussen apart berekend, of per spell gewoon 1 kans. dan kan je het systeem zien als een 10zijdige dobbelsteen (klink raar, maar nu kan het ff). Dan zijn bv 1 en 2 zijn wle een extra, en de rest niet. Als die dan op 1 of 2 terecht komt, dan zouden allebij de bonussen hun extra's leveren. Dus stel dat je bv 2 keer een +fire magic 20% chance bij je hebt, dan heb je eigenlijk 20% kans op +2 fire magic. Dus de kans zou dan hetzelfde blijven, alleen word de bonus twee keer zo groot.

worden de kansen echter apart berekend, dan is het een heel ander verhaal. In theorie zou je dan met 5 upgrades van 20% de 100% behalen, maar het blijven kansen. Kansen zijn alleen theorie, in de praktijk kunnen ze heel anders uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:42:
worden de kansen echter apart berekend, dan is het een heel ander verhaal. In theorie zou je dan met 5 upgrades van 20% de 100% behalen, maar het blijven kansen. Kansen zijn alleen theorie, in de praktijk kunnen ze heel anders uitpakken
Nee. Het blijft 20% kans. Stel dat de eerste 4 upgrades mis gaan, dan zou het betekenen dat de 5de en laatste upgrade ineens 100% kans heeft ipv 20% kans. Dat is niet zo. Deze heeft dan nog steeds 20% kans, dat verandert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Weakling schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:18:
[...]

Nee, dan is het geen 40%! Met 1 dobbelsteen heb je 1 op 6 kans dat je een 6 gooit, maar dat wil niet zeggen dat je met 2 dobbelstenen 2 op 6 kans hebt op een 6 op één van de dobbelstenen. Als je dat idee doortrekt, zou je met 6 dobbelstenen altijd een 6 gooien met één van de dobbelstenen. En dat is niet waar.
weet het niet zeker (kansrekening is lang geleden), maar was het niet zoiets als 1-de kans op niet een 6?

in het geval van de 2 keer 20% zou dat dus betekenen dat je 2 keer 80% kans hebt op geen bonus.
0.8*0.8 = 0.64. 1-0.64 =0.36 --> 36% kans op wel de bonus?

even wat anders:
Ik ben samen met een paar vrienden op zoek naar een actieve guild. We hebben met z'n 4-en in een kleine guild gezeten, maar vrijwel iedereen is opgestapt en nu willen ook wij naar een andere guild overstappen. We hebben vooral PvE gespeeld maar willen erg graag PvP gaan spelen en beschikken binnenkort allemaal over zowel Prophecies als Factions. Tips iemand?

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Het ligt eraan hoe het berekend wordt, in het geval van enchantments wordt het wel opgeteld.
Dus als je hebt 20% enchantment mod + 32% van blessed aura heb je 52% langere enchantments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jacman schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:05:
[...]

weet het niet zeker (kansrekening is lang geleden), maar was het niet zoiets als 1-de kans op niet een 6?

in het geval van de 2 keer 20% zou dat dus betekenen dat je 2 keer 80% kans hebt op geen bonus.
0.8*0.8 = 0.64. 1-0.64 =0.36 --> 36% kans op wel de bonus?

...
klopt. als je het andersom uitrekend kom je op hetzelfde uit

de kans op 2 bonussen = 0.2 * 0.2 = 0.04
de kans op 1 bonus = 2 * (0.8 * 0.2) = 2 * 0.16 = 0.32

0.32 + 0.04 = 0.36 kans, dus 36%

(voor degene die de "2" in de 2e rekensom niet snappen, je hebt kans op eenrt niets en dan wel (0.8 * 0.2) en kans op eerst wel en dan niet (0.2 * 0.8). aangezien die 2 sommen gelijk zijn, kun je gewoon X 2 doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

M55 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Ja ik heb hem ook gekocht, je krijgt natuurlijk alleen de divine aura op je huidige chars erbij :)
En verder leuk art boek en een headset (die niet echt super is, maar leuk als je er nog geen hebt) + soundtrack.
De headset is niet van logitech zoals staat vermeld, maar van genius.
Die headset is idd van de tweede generatie, of iig een latere uitgave. Ik heb wel een Logitech headset, maar mijn vriendin heeft ook een ander merk. Haar CE had ik rond de kerst 2005 besteld.

Misschien waren de Logitech sets op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ah rukt et :P Ik had al een Sennheiser PC150 :)

Maar is leuk voor mijn vriendin, die heeft er namelijk nog geen, of geen mic, dus kunnen we nu mooi skypen :) Maar die actie bij Bol.com is dus al mooi afgelopen, ik heb er 2 gekocht en me broer 1, dus ik heb mooi geluk gehad, denk zelfs dat die actie nu ineens afgelopen is omdat ze geen voorraad meer hebben... Levertijd is nu 2-4 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Levertijd is nu 2-3 weken, maar ik denk dat hij straks niet meer te leveren is, hij wordt namelijk niet meer gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok nog steeds is de vraag niet beantwoord hoe je een faction of een alliance aanmaakt. Ik wil wel met mijn guild er een joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een alliance aanmaken kan alleen de guildleader. Je hoeft niets meer te doen dan op G te drukken, het alliance tab te kiezen en een invite te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja lol aan wie? aan wie moet je die invite sturen. Ik zie nl geen enkele group. Ik ben nl GuildLeader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eh, je kunt elke guild inviten die je maar wilt hoor. Het is net als een speler inviten maar dan een hele guild tegelijk. Als je dat doet word je automatisch alliance leader. Je moet natuurlijk wel eerst guilds vinden die een alliance met je aan willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok thanks borres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een idee voor een R/E Tainted Flames waar deze goed kan farmen?
Heb hard geld nodig hehe :9~

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.guildwarsguru.com/forum/forumdisplay.php?f=234

hier staan goede tips en dus plaatsen succes !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:35:
Iemand hier een idee voor een R/E Tainted Flames waar deze goed kan farmen?
Heb hard geld nodig hehe :9~
R/E Tainted Flames? Wat is dat voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ow mensen...
Vandaag in LA international district 1.... word er iets gevierd! Met veeel cadeautjes :)

Ik weet niet hoelaat... maar zorg dat je ff komt kijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Wat is er dan te vieren?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:06
iets te maken met de huidige dag waarschijnlijk 6/6/6 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik zie helemaal niets..
En het is er ook super rustig, dus ik denk dat het een hoax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ga niet eens kijken gezien er niets is aangekondigd en ik mij niet kan voorstellen dat anet een eent op 6/6/6 zou plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is idd niets te zien in LA dis 1 international. waarom zou er ook iets aan de hand zijn? dat het 6/6/6 is ook niet zo bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
nee idd, het is nog neit geweest... maar het is niet vanuit Anet, asl het goed is staat het wel op de grote gw forums... :) (well i cant tell anything.... als het is, post ik het... maar ik weet nog geen tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik ga wel gewoon daar staan terwijl ik me huiswerk doe, wie weet wat er gaat gebeuren

(hoopt op het uitdelen van ale's, is gister net begonnen met de drunkard title)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ixl85 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:06:
nee idd, het is nog neit geweest... maar het is niet vanuit Anet, asl het goed is staat het wel op de grote gw forums... :) (well i cant tell anything.... als het is, post ik het... maar ik weet nog geen tijd)
Als je weet wat het is kun je het toch ook gewoon al melden? Dan kan iedereen bepalen of hij / zij het uberhaubt de moeite waard vind om te kijken.

Zelf denk ik nog steeds dat het een hoax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
around 21:00 CET

Als je echt denkt dat het een hoax is dan kom je niet...
Kijk uit voor elven ;)
En als je op de gwonline en guru kijkt zie je er ook iets over staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ixl85 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:49:
around 21:00 CET

Als je echt denkt dat het een hoax is dan kom je niet...
Kijk uit voor elven ;)
En als je op de gwonline en guru kijkt zie je er ook iets over staan...
Heb je exacte linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
het is bezig, al een half uur, LA international :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hmm, net even gekeken. Er staan een paar "wannabe" Mad Kings die riddles roepen waarop je weer met emotes moet reageren. Af en toe delen ze useless junk uit.

Is dat het event wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh het is maar net wat je krijgt... ook worden er perfect greenies en golden wapens uitgedeelt... :)
edit:
een user gaf 20 greenies en 8 shreader daggers (groene), dat was er maar 1 :)

[ Voor 31% gewijzigd door ixl85 op 06-06-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 21:03
Inderdaad, heb er zonet 1 green paar daggers, een golden paar daggers en een candy cane hammer uitgevist :P
Leuke actie wel ;) Mogen ze van mij vaker doen :+

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Fijn dat er _wel_ iemand blij is

Hey rez ik kom een biertje drinken (je avatar, ik was de eerste ;))

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 06-06-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
het een leuke actie, ik had een mesmer staff greenie en spiked eggnog :+
bedankt voor de tip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
powerguy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:37:
het een leuke actie, ik had een mesmer staff greenie en spiked eggnog :+
bedankt voor de tip :*)
Jaaaa :) de volgende keer staat het hier weer :) wees niet bang ;) 8

/edit
het was best druk! vooral na een uurtje! *duurde anderhalf uur zoiets

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/gw/12.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door ixl85 op 06-06-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 21:03
ixl85 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:27:
Fijn dat er _wel_ iemand blij is

Hey rez ik kom een biertje drinken (je avatar, ik was de eerste ;))
Ja kom maar halen uit Koudum. ;)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ow das een beetje uit de richting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Waren het gewoon andere spelers die spulletjes weggaven op 666 of waren het wat NPCs? Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn. Dit soort events, hoe kleinschalig of ongeorganiseerd ook, vind ik erg vermakelijk. Heb alleen nogal de hobby om ze te missen :P

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.