Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de reward van een groep die het gehaald heeft waren 3 groene items.

Deze items zijn op dit moment natuurlijk gigantisch veel waard.

Duurt nog een tijdje maar binnen no time komen er builds uit waarmee je deze boss makkelijk kunt takelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

ixl85 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:28:
even tussendoor..
Stel ik cast een ward against foes (dat 50%van de slagen missen) en ik cast hem meteen weer dmv echo (mesmer). Krijgen de tegenstanders deze ward dan 2keer? of telt dit niet bij elkaar op?
zo werkt het niet, je moet het meer zien als een enchantment als je in de area komt krijg je dat op je.. je kan toch ook geen 2x prot spirit op jezelf casten of healing breeze?

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:03:
de reward van een groep die het gehaald heeft waren 3 groene items.
Oei oei, dat levert gegarandeerd gemor op ... 12 man, je helemaal blauw gevochten om die final boss om te leggen en vervolgens met lege handen naar huis. De overtreffende trap van de bosses in HoH en daar was al genoeg gezeur iedere keer als iemand geen groene drop kreeg...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:01:
Ik fantaseer even mee. Want ik ga er vanuit dat het niet krijgen van damage bij conditions slaat op direct damage en niet op degens ;). ...
Ik mag toch hopen dat de degen conditions wel werken, anders is er helemaal geen beginnen aan.

*ik begin een multi quote optie te missen

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

offtopic:
Die is er wel, gewoon naar beneden scrollen als je aan het typen bent en de post zoeken die je wilt quoten, dan klikken op het knopje rechtsbovenaan genaamd "quote"

Moet je voor die baas van "The Deep" niet gewoon een mesmer of ranger interupter meenemen die zijn "Nightmare's Refuge" interupt? Lijkt me dat je dan al veel minder last hebt van die 1000HP die hij erbij krijgt als die enchantment afloopt.

Of is NR een insta-cast?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weakling schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:50:
[...]

Oei oei, dat levert gegarandeerd gemor op ... 12 man, je helemaal blauw gevochten om die final boss om te leggen en vervolgens met lege handen naar huis. De overtreffende trap van de bosses in HoH en daar was al genoeg gezeur iedere keer als iemand geen groene drop kreeg...
mja, en dan zijn de stats ook nog om van te huilen, allemaal sundering :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:07:
mja, en dan zijn de stats ook nog om van te huilen, allemaal sundering :'(
Hmmm, dus wat dat betreft is het allemaal niet echt waard. Nou ja. Wel leuk om te proberen. Gister voor het eerst in The Deep geweest. Tsjonge. Random pugs werken daar dus echt niet. Wel netjes groepjes van drie gemaakt, maar in de eerste kamer kregen we die "boss" (nou ja geen echte boss) niet voorelkaar. Drie klappen van dat ding en dood.

Een ander groepje zag ik een klein stukje verder komen. Zie je buiten de deur van die eerste kamer een stuk of 40 monsters bijelkaar op een hoopje. Yikes! Gaat nog wel even duren voor ik verder ga komen. Rangers zijn ook niet zo populair lijkt het. Terwijl die mij toch heel handig lijken voor interupts, poisons etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:52:
Ik mag toch hopen dat de degen conditions wel werken, anders is er helemaal geen beginnen aan.
Klinkt makkelijker dan het is natuurlijk en ben zelf nog niet zover in factions. Maar 'k zou dan zeggen, probeer z'n health degen op 10 te houden en probeer 'Nightmare Refuge' te interrupten of anders te strippen. En doe geen knockdown om die nightmares niet te krijgen. Ik vraag me wel een beetje af of dit wel werkt. Verwacht een beetje dat ANet hier rekening mee gehouden heeft.

Andere vraag over het geen damage nemen van Kanaxai. Werken de necro's leach skills dan ook niet? Of geld het alleen voor direct damage, etc?

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GW komt niet verder dan " Connecting to ArenaNet ". Wat kan ik hieraan doen en hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien een rare vraag.

Maar ik heb nu beide games op 1 account. Nu heb ik dus 6 karakters. 3 heb ik er nu in factions en die andere 3 in prop.

Nu schijnt dat je via een boot van eiland a naar b kunt gaan. Maar ik mag dan wel doodvallen. In zowel eerste deel als in factions zie ik deze boot niet. Iemand kan me vast uitleggen hoe ik daar kom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Stronkie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
Misschien een rare vraag.

Maar ik heb nu beide games op 1 account. Nu heb ik dus 6 karakters. 3 heb ik er nu in factions en die andere 3 in prop.

Nu schijnt dat je via een boot van eiland a naar b kunt gaan. Maar ik mag dan wel doodvallen. In zowel eerste deel als in factions zie ik deze boot niet. Iemand kan me vast uitleggen hoe ik daar kom. :P
spoiler:
Om van Tyria naar Cantha te gaan moet je in Lion's Arch met Firstwatch Sergio (Skill Trainer) praten. Deze heeft een quest voor je om over te steken.

Om van Cantha naar Tyria te gaan moet je in Kaineng Center met Guardsman Chienpo praten. Deze heeft een quest voor je om over te steken.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:41:
Mijn GW komt niet verder dan " Connecting to ArenaNet ". Wat kan ik hieraan doen en hebben meer mensen hier last van?
Check je internet, misschien zijn hun servers laggy...
Heb je een nieuwe router (Of nog nooit GW geinstalleerd), check of die je spel wel leuk vind
(GW hoeft geen porten geforward te hebben, maar sommige routers hebben een hekel aan bepaalde apps waardoor ze vreemd doen... mijn linksys (the dreaded V5) kan dat heel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Check je internet, misschien zijn hun servers laggy...
Heb je een nieuwe router (Of nog nooit GW geinstalleerd), check of die je spel wel leuk vind
(GW hoeft geen porten geforward te hebben, maar sommige routers hebben een hekel aan bepaalde apps waardoor ze vreemd doen... mijn linksys (the dreaded V5) kan dat heel goed)
Heb het al opgelost... Het bleek mijn Norton Internet Security voor de zoveelste keer te zijn. Wat een kut programma is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Daarom gebruik ik geen software firewalls meer.

Ik heb de laatste tijd geen GW gespeeld ivm geen tijd. Zoals gewoonlijk natuurlijk. Nog een aantal weken en dan eindelijk m'n huisje in. Dan hopelijk wat meer tijd voor GW of andere dingen.
Heb wel even dat CE draakje nog binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een clan met veel members ^^
ik heb de normale guild wars en ik heb ook factions :D

Edit:

een actieve Guild :P, is ook goed. ik zit nu in een guild waar ik alleen online ben 99% van de tijd :S

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

NielsOveres schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:49:
Daarom gebruik ik geen software firewalls meer.
Ik wel (Kerio) en zonder problemen. Tis niet allemaal zulke bagger als dat Norton spul gelukkig.

On topic dan maar weer: de guild die gister House zu Heltzer in bezit had, gaf gratis ritjes naar de elite Urgoz Warren weg (The Deep voor de Kurzicks). Mijn necrootje maar eens met de taxi gestuurd. Beviel me daar een stuk beter als The Deep. Gruwelijk grote mobs, maar met veel luren door de rangers ging het prima. Stuk of zes of zeven "kamers" gehad, alleen nergens ook maar één chest te bekennen. Dat was zwaar balen. Drie uur bezig geweest en nul leuke drops, maar wel erg leuk om te doen. Hopelijk volgende keer een stukje verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weakling schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:08:
[...]

Ik wel (Kerio) en zonder problemen. Tis niet allemaal zulke bagger als dat Norton spul gelukkig.

On topic dan maar weer: de guild die gister House zu Heltzer in bezit had, gaf gratis ritjes naar de elite Urgoz Warren weg (The Deep voor de Kurzicks). Mijn necrootje maar eens met de taxi gestuurd. Beviel me daar een stuk beter als The Deep. Gruwelijk grote mobs, maar met veel luren door de rangers ging het prima. Stuk of zes of zeven "kamers" gehad, alleen nergens ook maar één chest te bekennen. Dat was zwaar balen. Drie uur bezig geweest en nul leuke drops, maar wel erg leuk om te doen. Hopelijk volgende keer een stukje verder :)
kerio ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kerio (of nu sunbelt) heb ik ook een tijdje gebruikt. Een stortvloed aan BSOD's was het gevolg om mijn dualcore systeem. Ook op mijn 2e single core PC kreeg ik af en toe BSOD's die waren verdwenen na het uninstallen van Kerio. Dit is overigens al zo sinds de oude "packet filter" versie welke bv direcs een BSOD geeft wanneer je The Proximitron gebruikt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik checkte gisteren mn account op school...
Zoals gewoonlijk check ik eerst wie er van mn guild online is...
Ben ik ineens officer geworden :)
Hiep hoi! (redelijk grote guild met veel active mensen, voornamelijk pve en een klein stukje pvp (HA en gvg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ixl85 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:56:
Ik checkte gisteren mn account op school...
Zoals gewoonlijk check ik eerst wie er van mn guild online is...
Ben ik ineens officer geworden :)
Hiep hoi! (redelijk grote guild met veel active mensen, voornamelijk pve en een klein stukje pvp (HA en gvg)
Lol, zonder overleg officer geworden :? In welke guild zit je eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 19-05-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
in ons guild is iedereen officer, in pvp guilds heeft het sowiezo geen zin om officers te hebben, bij ons is het alleen zo zodat we de guildmessage kunnen aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat hangt maar net van de opbouw van de PvP guild af unfor. Het voordeel in een PvP guild wanneer iedereen officer is, is natuurlijk ook dat iedereen een GvG kan starten.

[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 19-05-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:21:
[...]

Lol, zonder overleg officer geworden :? In welke guild zit je eigenlijk?
Nou, het is redelijk duidelijk dat ik wel officer wilde worden. Ze hebben het er wel over gehad (in een officers meeting) alleen ik mocht het zelf zien. (als ik niet zou willen zou ik toch weer terug kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag

Ik heb een groene swaard gekregen van een vriend

maar er zit -1 health generation op hoe kan ik dat weer fixen of meer health generation krijgen...

< ik ben level 9 en ik hit 70+ op pvp :P >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je monk als secondary profession hebt, kun je mending casten. afhankelijk van je healing level is dat 1 tot 3 regen, wat dus iig die ene degen tenietdoet. nadeel is wel dat je -1 energy regen krijgt, maar als warrior is dit niet zo een groot probleem, aangezien je veel skills hebt die werken op adrenaline.

als je geen monk bent, is het het beste om 2 weapon slots te nemen, 1 met zwaard en 1 zonder. Ben je niet in de buurt van ene gevecht, neem dan geen wapen in je hand, en als het gevecht begint, druk je snel op je sneltoets om weer te kunnen vechten. je health zal wel afnemen, maar met elke slag krijg je ook weer wat health terug, en een monk zou je ook nog kunnen healen. En uiteraard moet jee altijd je eigen healing skill meenemen, want alleen op de monk vertrouwen is niet verstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 23:29:
Ik heb een vraag

Ik heb een groene swaard gekregen van een vriend

maar er zit -1 health generation op hoe kan ik dat weer fixen of meer health generation krijgen...

< ik ben level 9 en ik hit 70+ op pvp :P >
Kan je dat zwaard wel dragen bij lv9? hoeveel attribute points heb je op je swordmanship en hoeveel heb je nodig? Als je dat nog niet heb dan moet je nog ff verder lvl'en.

Je kan de health regen van -1 idd met healingskills ongedaan maken, zoals hierboven gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voor het geval dat je dat helemaal niet meer wil, dan zal je de vampirc mod er af moeten halen, maar het is helaas een green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen weekend weer lekker samen gespeeld met m'n vriendin.
Eindelijk weer een aantal stappen verder in de main quest.
Zitten nu op dat vuur eiland (vergeef me dat ik even niet op de namen kan komen) en hebben daar 2 missies gedaan.
We zaten daar voor vast bij de missie waar je in de nederzetting aanvallen moet tegenhouden en de koning in leven.
Het probleem was met een pickup party dat we op een gegeven moment een aantal armors miste die toen bij de koning stonden.
Daarnaast natuurlijk niet het afweergeschut aangezet waardoor je eerst nog andere monsters moet slachten.
De laatste keer dat we gingen was met het guild. En dat ging echt supergoed. er waren 2 personen bij die niet uit het guild kwamen. Deze missie meteen inclusief bonus gedaan.
Daarna met het guild door naar de andere delen.

Mijn vriendin is op zoek naar het armor van de hench genaamd Eve (Necromancer).
Dit is hetzelfde character als op de voorkant van de doos staat.
De armor heeft ze in het spel aan. Maar, voor zover heb ik deze niet kunnen vinden en denk ik eigenlijk dat ze voor de henches uniek armor hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede GW spelers,

Ik heb een vraagje..

Ik en wat vrienden zouden GW gaan spelen dus iedereen koopt het spel en ik koop fractions. Nu heb ik van het weekend het eerste deel gehaald en vroeg me af of mijn lvl11assasin nu ook bij mijn vrienden in de prohecy setting kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:38:
Nu heb ik van het weekend het eerste deel gehaald en vroeg me af of mijn lvl11assasin nu ook bij mijn vrienden in de prohecy setting kan komen?
Ja dat kan, in Kaineng Center (is een stad iets verder in cantha, of je dan nog lvl 11 bent is de vraag) zit een quest die je naar Tyria brengt.

[ Voor 11% gewijzigd door gsteen op 22-05-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dan is eerder de vraag, heb je Prophecies en Factions of alleen Factions?
Want volgens mij kun je niet in Prophecies komen zonder dat je deze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu beide spellen en ik heb ze samengevoegd :P
Oh dus ik moet wachten tot ik bij een quest kom...damn dan ff flink doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:50:
Ik heb nu beide spellen en ik heb ze samengevoegd :P
Daar ging ik een beetje van uit ;) Maar inderdaad, dat is wel de voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om er op terug te komen, damn wat een vet spel! Ik ben nog steeds een WOW addict maar GW trekt me er steeds meer bij vandaan. Het is anders, naar mijn gevoel iets minder bewegingsvrijheid maar het stoort niet. Het aantal spreuken/skills wat je bij je kan dragen is lekker overzichtelijk.

Misschien dat ik beter een Prophecies character kan starten om mijn vrienden in te halen. Ik denk dat 10 levels wel snel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Met Factions schijn je al vrij snel op level 20 te zijn. Dit is bij Prophecies absoluut niet zo.
Maar, het ligt er dan ook aan hoe je zelf speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:08:
We zaten daar voor vast bij de missie waar je in de nederzetting aanvallen moet tegenhouden en de koning in leven.
Het probleem was met een pickup party dat we op een gegeven moment een aantal armors miste die toen bij de koning stonden.
Daarnaast natuurlijk niet het afweergeschut aangezet waardoor je eerst nog andere monsters moet slachten.
Beste manier om deze missie te doen is door niet met zijn allen beneden te gaan staan, maar allemaal bij de koning te blijven en vanaf daar de aanvallen af te weren. Laat de vijanden rustig de trap op komen en val ze daar aan. Zo heb ik de missie ook al een keer volbracht als ranger met alleen maar henchies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wij gingen in het midden staan waar je die draak kilt.
Dat ging toen zeer goed. Je kunt de monsters van de 2 ingangen vandaan zien komen.
Daarnaast mijn fire wielding Me/El omgezet naar Domination spells waardoor ik eigenlijk alle attacks zo'n beetje probeer tegen te gaan. Dat ging goed. Dus die build hou ik voorlopig ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 22-05-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:02:
Misschien dat ik beter een Prophecies character kan starten om mijn vrienden in te halen. Ik denk dat 10 levels wel snel te doen zijn.
Met een beetje hulp van guildies of andere behulpzame spelers, zit je in Prophecies redelijk snel op level 10. Maar dan moet je wel weten hoe je de verschillende missies en quests van het hoofdverhaal moet spelen.

In Factions gaat dit weliswaar veel sneller, maar let op: met een Factions character kun je niet alle missies en quests in Prophecies spelen. Tevens kom je met een Factions karakter ongeveer halverwege de Prophecies map terecht als je met de boot (quest) er naartoe vaart, in een plaats genaamd Lions Arch. Als je vrienden nog niet zover zijn, dan heb je daar nog niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:25:
Dat ging toen zeer goed.
Daarnaast mijn fire wielding Me/El omgezet naar Domination spells waardoor ik eigenlijk alle attacks zo'n beetje probeer tegen te gaan. Dat ging goed. Dus die build hou ik voorlopig ook.
Ah, Thunderhead Keep. Leuke missie. De groepen waarmee ik die gedaan heb splitsten altijd de party. Waarbij twee teams van vier (bij voorkeur elk team een W, R en Mo) bij beide gates gingen staan. Werkt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het splitsen werd niet afgesproken, maar ging automatisch goed.
Op een gegeven moment zie je van de andere kant weer wat aankomen waarbij een deel van de party de verse monsters te lijf ging. Ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad tijdens die party.
Geen gezeur als er iets per ongeluk fout gaat. Tenminste een beetje relaxed.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 22-05-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:25:
Dat ging toen zeer goed.
Kan ook hoor, zolang er maar iemand op de koning blijft letten. Probleem met die manier vind ik persoonlijk dat je party nogal opgesplitst is. Een paar man in het midden, twee bij de katapulten en iemand bij de koning. Maar het kan wel.

Altijd leuk om met je build te experimenteren. Zeker als je later ook je tweede prof kunt switchen. Geen veelgebruikte prof: de mesmer. Goed om te zien dat er toch mensen zijn die het spelen. Jammer dat ik ze zelden tot nooit in een party zie. Lijkt wel of niemand weet waarvoor je een mesmer kunt gebruiken. Net zoiets als een pure earth of water ele. Zie je ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:38:
Het splitsen werd niet afgesproken, maar ging automatisch goed.
Op een gegeven moment zie je van de andere kant weer wat aankomen waarbij een deel van de party de verse monsters te lijf ging. Ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad tijdens die party.
Geen gezeur als er iets per ongeluk fout gaat. Tenminste een beetje relaxed.
Ik bedoel echt splitsen ;) Je staat gewoon met 4 man bij een gate, vrijwel zonder hulp van de rest van de party. Waarbij de ranger liefst 1 of 2 traps bij de gate legt, de warrior min of meer tankt, de monk healt en de 4e persoon (maakt eigenlijk niet uit welke profession) de balista's bedient.

Tot nu toe heeft dit altijd goed gewerkt bij mij, maar mocht het mis gaan, dan was er al van te voren afgesproken dat we met z'n allen richting de king zouden rennen om daar verder te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mesmer zie je weinig omdat het een vrij moeilijke job is om te spelen.
Dit ondervind ik nu ook aangezien ik eigenlijk altijd als Fire Mesmer gespeeld heb voor Damage terwijl ik eigenlijk zoals ik net al vertelde meer bezig moet zijn het de tegen partij (dus de monsters) ontzettend moeilijk te maken om ook maar iets te kunnen doen.
Het is leuk om te doen, maar je staat er wel hulpeloos bij omdat je eigenlijk zelf geen verdediging hebt.

Volgens mij hadden wij ook op die manier gesplitst. Dus iemand voor de balistas en zo verder. Eigenlijk niet op gelet. Natuurlijk wel dat er traps lagen bij de ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:59:
...terwijl ik eigenlijk zoals ik net al vertelde meer bezig moet zijn ...
Je moet helemaal niks natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10
Ik ben met Factions een R/Rt begonnen die nu level13 is, maar heb niet zoveel skills als ik op m'n Prophecies char had. Nu kun je, op een gegeven moment, wel teruggaan naar Tyria, maar dan kom je uit bij Lion's Arch :P.
Nu is mijn vraag; hoe kan ik het beste de skills krijgen die als questrewards gegeven worden VOORDAT je in Lion's Arch bent (zeg maar de quests in Ruins of Ascalon en Northern Shiverpeaks)? Is dat gewoon stomweg kopen, of kun je het beste maar terugrennen naar Ascalon? 8)7
Vind dit best wel onlogisch eigenlijk ;)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
ReZ1987 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:54:
Nu is mijn vraag; hoe kan ik het beste de skills krijgen die als questrewards gegeven worden VOORDAT je in Lion's Arch bent (zeg maar de quests in Ruins of Ascalon en Northern Shiverpeaks)? Is dat gewoon stomweg kopen, of kun je het beste maar terugrennen naar Ascalon? 8)7
Vind dit best wel onlogisch eigenlijk ;)
Ben bang dat je alle skills die je als quest reward krijgt voor Lion's Arch moet gaan kopen. Ben met mijn Rt. terug gelopen naar ascalon, maar er is geen enkele quest te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Daar heb je gelijk in, maar ik zie nu dat ik zeker van meer nut ben wanneer ik meer met Mesmerskills doe. Dat is het verschil. Het werd me gevraagd of ik eens Domination skills wilde gebruiken en er werd ook aangegeven welke. Dus een build maken werd ook iets makkelijker. Het probleem is dat ik meer probeer te kijken naar damage dan naar het nut van mij als Mesmer in een party. En ik moet zeggen dat ik op deze manier veel meer damage output kan genereren dan wanneer ik zelf alle damage doe.

In één van de missies heb je ook nog van die magische gates die damage doen en ook nog regelmatig chainlightning casten. Natuurlijk is er vrij weinig wat ik kan doen. Maar het lukte me toch regelmatig om Chaos Storm te casten waardoor er toch wel wat schade gedaan werd (probleem was anders dat die gate op dezelfde leven bleef staan en nu kreeg hij gewoon schade en bleef tussendoor wachtend op recast op het zelfde leven). Op het laatst kwam ik erachter dat het ook nog mogelijk was om Empathy te casten aangezien dat ding zelf aanviel en dus Empathy nut had. Als ik hier eerder achtergekomen was, dan waren we een stuk sneller door die missie gekomen. Maar ja, alles wat je leert is goed meegenomen.
Ben bang dat je alle skills die je als quest reward krijgt voor Lion's Arch moet gaan kopen. Ben met mijn Rt. terug gelopen naar ascalon, maar er is geen enkele quest te vinden.
Ik denk dat wanneer je primair een Prophecies character neemt dat je gewoon terug kan lopen om daar skills te gaan halen (of voor een secundair prophecies character), maar ja. Zeker weten doe ik het niet.
Daarnaast begin ik mijn Prophecies characters allemaal in pre-searing en de Factions characters in Cantha, dus voor mij zal dit probleem niet echt voor komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 22-05-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
gsteen schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:59:
[...]

Hmm, tjah, maar komt waarschijnlijk ook omdat jij een Rt primary hebt, en daar waarschijnlijk geen skillquests voor zijn in Tyria (in ieder geval geen skill rewards ;) )
Ah... avec stupide boven mij dus :P

Ik blijf het een vreemde zet vinden van A.Net om gewone spelers niet alle skills redelijk simpel aan te kunnen reiken, ik bedoel; helemaal terug (laten) rennen naar Ascalon is nou ook niet het leukste werk en voor sommigen misschien wel onhaalbaar... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ReZ1987 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:08:
[...]

Hmm, tjah, maar komt waarschijnlijk ook omdat jij een Rt primary hebt, en daar waarschijnlijk geen skillquests voor zijn in Tyria (in ieder geval geen skill rewards ;) )
Ah... avec stupide boven mij dus :P

Ik blijf het een vreemde zet vinden van A.Net om gewone spelers niet alle skills redelijk simpel aan te kunnen reiken, ik bedoel; helemaal terug (laten) rennen naar Ascalon is nou ook niet het leukste werk en voor sommigen misschien wel onhaalbaar... ;(
om 't snelste de ouwe skills te kopen zou ik me laten runnen naar droknars forge, daar de 3 missies doen en je komt aan in ember light camp, waar je alle skills kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
unfor schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:14:
[...]

om 't snelste de ouwe skills te kopen zou ik me laten runnen naar droknars forge, daar de 3 missies doen en je komt aan in ember light camp, waar je alle skills kunt krijgen.
True, maar dat kost geld en skillpoints :P
Mijn theorie is dan ook: waarom zou je voor iets betalen als je het ergens anders gratis (nouja; dmv quests) kunt krijgen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ja idd, die dingen zijn 1K per stuk... dat kan ik echt niet opbrengen om dan alle skills te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:36:
ja idd, die dingen zijn 1K per stuk... dat kan ik echt niet opbrengen om dan alle skills te kopen!
Met een Cantha character zul je dat deels in Tyria toch wel moeten, omdat er geen quests in Ascalon voor je zijn. En dat is niet alleen zo als je een Rt of A hebt, maar voor alle profs.

Aan de andere kant: er zijn heel wat skills in Factions die identiek zijn aan die in Prophecies en alleen maar een andere naam hebben. Dat is trouwens ook iets wat ik niet begrijp, waarom hebben ze daar geen core skills van gemaakt dan?

Heeft wel zijn voordelen, want nu kun je twee keer dezelfde skill equippen en heb je een soort van instant echo bij je op die skill. Maar dat moet toch eigenlijk niet de bedoeling zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff nog pijn in me kop tot 4 uur in de DEEP gezeten met een random pug dus veel dood maar de spelers waren wel goed we hebben het tot net na die grote worm gecleard.
Vond het wel top daarzo echt lekker pittig weer en zonder tactiek kom je nergens heerlijk :9
En daar bovenop 2 mooie chests geopend (zodiac staff en de vertebreaker) dus al met al erg naar me zin gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Wij hebben laatst met een GoT groep ook The Deep gedaan. Na een eerste verkenning, waarbij we redelijk vlot dood gingen, zijn we de tweede keer, meteen tot die laatste baas gekomen. Helaas hadden we niet de goede build, om hem ook nog dood te krijgen. Maar al met al wel een hele gave ervaring. Duurde dan ook van 21.00 uur tot 01.30 uur... Maar was zeker wel stoer!

We hadden toen ook nog 1 PUG en die bleek toevallig in de Alliance te zitten, die HzH had, dus meteen daarna een gratis ritje naar de HzH elite!

[ Voor 17% gewijzigd door Balachmar op 22-05-2006 13:57 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:59:
Mesmer zie je weinig omdat het een vrij moeilijke job is om te spelen.
Dit ondervind ik nu ook aangezien ik eigenlijk altijd als Fire Mesmer gespeeld heb voor Damage terwijl ik eigenlijk zoals ik net al vertelde meer bezig moet zijn het de tegen partij (dus de monsters) ontzettend moeilijk te maken om ook maar iets te kunnen doen.
Het is leuk om te doen, maar je staat er wel hulpeloos bij omdat je eigenlijk zelf geen verdediging hebt.

Volgens mij hadden wij ook op die manier gesplitst. Dus iemand voor de balistas en zo verder. Eigenlijk niet op gelet. Natuurlijk wel dat er traps lagen bij de ingang.
ik heb zelf ook een mesmer, pas level 12, maar toch erg sterk. Sta nu in de shiverpeak arena's (voor mij de leukste uit het hele spel), en met domination magic op 10 kom je toch een heel eind met killen. Vooral als ik Backfire, Empathy, Mind Wreck en Spirit Shackle alle4 tegelijk op een vijand cast. Vooral ele's zijn een leuk doelwit, en veel mensen daar hebben niet door dat ze zulke skills op zich hebben, of wat ze doen, zodat ze zichzelf de dood in jagen.

Je hebt wel gelijk dat het best moeilijk is. Eerst was ik van plan om een inspiration mesmer te maken, maar in PvE twijfel ik nog al eens aan de energy van de tegenstander, dus heb ik geen enkel idee of ze onderaan hun energy zitten. Bij PvP in de shiverpeaks zit bijna iedereen altijd onderaan zn energy, dus met spirit shackle en mind wreck voorkom je dan al een heleboel dmg omdat ze geen spells kunnen casten. Domination lijkt me meer wat voor PvE, alleen ben je dan nog steeds afhankelijk van de AI. Als je echt zelf je dmg wilt doen, vrees ik toch dat je illusion moet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:40:
[...]

ik heb zelf ook een mesmer, pas level 12, maar toch erg sterk. Sta nu in de shiverpeak arena's (voor mij de leukste uit het hele spel), en met domination magic op 10 kom je toch een heel eind met killen. Vooral als ik Backfire, Empathy, Mind Wreck en Spirit Shackle alle4 tegelijk op een vijand cast. Vooral ele's zijn een leuk doelwit, en veel mensen daar hebben niet door dat ze zulke skills op zich hebben, of wat ze doen, zodat ze zichzelf de dood in jagen.

Je hebt wel gelijk dat het best moeilijk is. Eerst was ik van plan om een inspiration mesmer te maken, maar in PvE twijfel ik nog al eens aan de energy van de tegenstander, dus heb ik geen enkel idee of ze onderaan hun energy zitten. Bij PvP in de shiverpeaks zit bijna iedereen altijd onderaan zn energy, dus met spirit shackle en mind wreck voorkom je dan al een heleboel dmg omdat ze geen spells kunnen casten. Domination lijkt me meer wat voor PvE, alleen ben je dan nog steeds afhankelijk van de AI. Als je echt zelf je dmg wilt doen, vrees ik toch dat je illusion moet gaan gebruiken.
Als een ervaren mesmer kan ik je zeggen dat het weinig nut heeft om Inspiration Magic offensief te gebruiken in PvE. De monsters in PvE hebben eigenlijk bijna een ongelimiteerde hoeveelheid aan energy en waarschijnlijk ook een hogere energy regen dan spelers normaliter hebben.

Ook is door de wijzingen in skill descriptions in de loop der tijd de Inspiration Mesmer flink wat offensieve kracht ontnomen. (Energy Drain als voornaamste doelwit van de skill-aanpassingen, omdat het de primaire energy management tool van Monks werd en tevens de manier om je tegenstander leeg te zuigen binnen een paar seconden.) Inspiration moet je eigenlijk altijd als support gebruiken en er zijn nog geen builds die een nut hebben bij 16 punten in Inspiration.

Domination Magic en ook Illusion Magic zijn de skills om in PvE te gebruiken. Domination Magic voornamelijk (maar niet exclusief) voor casters (damage door energy verwijdering, damage door interupts, damage/effecten door het casten van spells etc.); Illusion magic voor melee (Clumsiness & Ineptitude zijn 2 fantastische melee skills) of health degen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domination is dus meer voor als je zelf dmg wilt doen (voor zover je het op je in laten slaan zelf dmg dealen kunt noemen) en inspiration is dus meer om andere mensen dmg te laten doen, en dan met name warriors en assasins. begrijp ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hoi....!!!!!!!!!!!
We hebben House Zu Heltzer nu...:)
Met onze 2 guilds een grotere alliance [AE] gejoind die Tanglewood Copse al hadden.
En met onze faction erbij hadden we genoeg voor HzH.

Elite missie wanneer we maar willen nu en met eigen team....>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grats.

Eigenlijk speel ik, sinds ik factions heb, nog steeds alleen Prophecies. ben nog steeds bezig om de titel Protector of Tyria te behalen. Maar er zijn zo weinig mensen om bonussen te doen. Hier nog meer mensen die bonussen willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Jep me!
moet ze bijna nog alemaal vanaf maguuma jungle...
misschien een keer teamen..
mn vriendin wil ze btw ook
Ik ben Fire ele (kan ook een andere ele worden als je wilt) GF is necro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ook nog een aantal bonussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:38:
Hiep hoi....!!!!!!!!!!!
Met onze 2 guilds een grotere alliance [AE] gejoind die Tanglewood Copse al hadden.

8) cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:36:
Domination is dus meer voor als je zelf dmg wilt doen (voor zover je het op je in laten slaan zelf dmg dealen kunt noemen) en inspiration is dus meer om andere mensen dmg te laten doen, en dan met name warriors en assasins. begrijp ik dat goed?
Nee, zo moet je het nu ook weer niet zien.

Domination Magic en Illusion Magic hebben beide skills die conditioneel (door keuzes van je target) bepaalde effecten genereren, dit kan damage zijn, maar ook een vertraagde recharge, verlies van energy, inability om skills of spells te casten, etc...

Domination Magic heeft een flink arsenaal aan skills die de spells (en skills) van je tegenstander kunnen interupten, iets wat Illusion Magic dan weer helemaal niet heeft. En tevens kan je met Domination Magic hexes en enchantments van je tegenstander tegen hem gebruiken. (Shatter Enchantment/Hex)

Illusion Magic heeft ook nog een flink aantal skills die ervoor zorgen dat je een behoorlijke hoeveelheid health degeneration kunt behalen op je target en een paar skills die je eigen weerstand verbeteren. (Illusion of Haste/Illusion of Weakness, wat weer echte self-support skills zijn.)

Inspiration Magic is eigenlijk bedoeld om door middel van energy drainage of bepaalde hexes/enchantments je energy op pijl te houden voor je primaire attribute-lijn. Tevens zitten in de Inspiration Magic lijn een flink aantal mantras (stances) die damage reduction geven voor jezelf of het heel veel moelijker maakt voor een tegenstander om je te interupten. Het is dus echt een 'support'-attribute-lijn.

Het is en blijft waarschijnlijk het moeilijkst te spelen character in heel GW, maar wel eentje met een heleboel nut voor je team, mits de build een mesmer vereist.

Vroeger was er ook een bepaalde build die ontzettend effectief was in de RA en TA omgevingen, dit was de Fragility Mesmer. Dat was de enige build die binnen 5 seconden een target kon neerhalen in zijn eentje. Maar deze build is al heel erg lang geleden generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:36:
De taak van de mesmer is nooit om damage te doen maar om damage te voorkomen, leuk dat je met energy burn en energy surge 160 damage kan doen in 20 seconden maar als je een damage dealer in de party wilt moet kun je beter een ander character pakken.
Als je bijvoorbeeld een groepje elementalist mobs tegenkomt en daarop een cry of frustration gooit kun je zo 100'en damage voorkomen. Dit merk je minder aan nummertjes boven de hoofden van mobs maar je taak is het om het de party makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hiep hoi....!!!!!!!!!!!

En meteen waren alle taxis verdwenen leek het wel ... :'(

De vorige alliance die HzH had, gaf constant taxi ritjes naar Urgoz Warren weg. Gisteren zag ik de hele tijd mensen vragen om een ritje en helemaal niemand die het aanbood. Hopelijk was het toeval, want ik vind het heel jammer wanneer groepen de elite missies voor zichzelf proberen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:09:
[...]

Hopelijk was het toeval, want ik vind het heel jammer wanneer groepen de elite missies voor zichzelf proberen te houden.
Helaas doen de meeste groepen dat. Eerdergister kon je bv een taxi krijgen maar moest je wel 30K betalen! Even hiervoor was een taxi nog gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:36:
Helaas doen de meeste groepen dat. Eerdergister kon je bv een taxi krijgen maar moest je wel 30K betalen! Even hiervoor was een taxi nog gratis.
Sjemig! En als het nou ook waard was om er 30k aan te spenderen, dan is het nog enigzins te begrijpen, maar de rewards van een paar keer in Urgoz Warren of The Deep rondhangen zijn zeer gering vind ik. De opbrengst staat in ieder geval totaal niet in verhouding tot de tijd die je er mee kwijt bent en de moeite die het kost.

Wat dat betreft wordt je over het algemeen sneller rijk van bijvoorbeeld trolls in droks farmen dan van drie uur in de elites rondhangen en er met niks of een gare gouden item van een chest uit komen. Het idee achter de elite missies snap ik dan ook niet helemaal. Geen overdreven goede drops, voor de xp punten hoeft het ook niet, blijft de lol aan de battles over en daarvoor zal ik zeker nog wel een paar keer naar Urgoz Warren of The Deep gaan, maar 30k betaal ik er echt niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Het idee van de eiltes, is dan ook gewoon, dat je, als je ze haalt, weet dat je iets hebt gedaan, wat niet zo heel veel andere mensen kunnen. Dat is volgens mij het idee, dus als er ergens al snel iets generfed zou worden, omdat het te makkelijk zou worden is het daar wel denk ik.
De reden dat er nu nog geld voor wordt gevraagd is simpel. Er zijn nog maar weinig mensen binnen geweest, dus willen mensen er graag naartoe. En er zijn altijd wel klojo's die daar veel geld voor over hebben.
Dit zal met de tijd wel afnemen denk ik.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag weer met een guild team naar de elite van de kurzicks.

De vorige keer in de laatste kamer, maar ja echt overzicht heb je niet in die missie we liepen dus verkeerd dus achteraf 2 uren verspild aan onnodige kamers.

Heb nu de deep gedaan en die van kurzicks.

Zelf vind ik de deep iets meer hebben meer uitdagingen de kurzicks is continue pullen en pullen.

Kistjes kom je in de deep in overvloed tegen, maar bij de kurzicks 1 golden chest meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hoi....!!!!!!!!!!!

Dus jullie zijn 1 van die alliance die 30k voor 1 rit vragen gelukkig passen ze het systeem aan het suckt op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Als ze het gewoon aan de favor vastmaken, net als UW en FoW zou ik dat veeeeeeeeeel beter vinden, dit is maar rommelig in mijn ogen ?

En die "dynamiche grens" wat een onzin ! Hij kan amper verschuiven, omdat die bij de jade quarry en die andere missie toch in het midden moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Drie vragen eigenlijk:

Ten eerste ben nu een lvl 16 A/Mo op het Factions eiland. Ik zoek me een ongeluk om toch naar de prophecies eiland te komen. Ik ben nu net via de main quest naar de marketplace gekomen. Dus nu is mijn vraag , moet ik verder gaan om zo een schip te krijgen naar het eerste deel. Of is er een andere mogelijkheid. Gaarne details en niet moet je quest zus en zo doen :)

Ten tweede. Ik heb een guild in factions. hoe kan ik nu een guildhal bouwen... ??? Volgens de wiki moet ik naar de city of hero's maar dat is toch het orginele deel??. Hoe kan ik dus een guildhall bouwen in factions.

Ten Derde. Ik zoek me de pleuris naar quests in het eerste eiland (dus voordat je naar het eiland gaat en kan)
Ik heb alleen nog maar kidnapped son en de quest van dat beest in de harbour (an unwelcome guest) Het schijnt dat er nog tig quest moeten zijn . Maar helaas kan er niet eens vinden meer op het eiland.

Wie o Wie kan me helpen..

Tevens ben ik nu wel lvl 16 maar ik ben niet echt sterk. Wie heeft mij er een goede layout van skills en welk wapen ik daarmee moet doen (ben Assassin en als second Monk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
1 Ga naar Seitung Harbor en praat daar met een Monk (naam ff kwijt). Je kunt dan naar Tyria. Je moet wel de originele guildwars hebben natuurlijk.

2 Ik weet niet precies waar, maar je kunt als het goed is met een npc praten in Shing Jea Monastery.

3 Let gewoon op ventjes met een uitroepteken boven het hoofd.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Laatst online: 21:57

Clush

Do as I say...

Stronkie schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:17:
Drie vragen eigenlijk:

Ten eerste ben nu een lvl 16 A/Mo op het Factions eiland. Ik zoek me een ongeluk om toch naar de prophecies eiland te komen. Ik ben nu net via de main quest naar de marketplace gekomen. Dus nu is mijn vraag , moet ik verder gaan om zo een schip te krijgen naar het eerste deel. Of is er een andere mogelijkheid. Gaarne details en niet moet je quest zus en zo doen :)

Ten tweede. Ik heb een guild in factions. hoe kan ik nu een guildhal bouwen... ??? Volgens de wiki moet ik naar de city of hero's maar dat is toch het orginele deel??. Hoe kan ik dus een guildhall bouwen in factions.

Ten Derde. Ik zoek me de pleuris naar quests in het eerste eiland (dus voordat je naar het eiland gaat en kan)
Ik heb alleen nog maar kidnapped son en de quest van dat beest in de harbour (an unwelcome guest) Het schijnt dat er nog tig quest moeten zijn . Maar helaas kan er niet eens vinden meer op het eiland.

Wie o Wie kan me helpen..

Tevens ben ik nu wel lvl 16 maar ik ben niet echt sterk. Wie heeft mij er een goede layout van skills en welk wapen ik daarmee moet doen (ben Assassin en als second Monk)
1: houd ALT in gedrukt en praat met Guardsman Chienpo.

2: kweenie... ga er van uit dat je nog steeds een celestial sigil nodig hebt... die zijn op verschillende manieren te krijgen.

3: veel quests krijg je buiten de outposts... dus terwijl je met een andere quest bezig bent, krijg je zo 2 of 3 andere. doe kidnapped son en je moet er zeker een paar tegenkomen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Guardsman Chienpo kan je vinden in Kaineng Center wat ten noorden ligt van The Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:09:
[...]

En meteen waren alle taxis verdwenen leek het wel ... :'(

De vorige alliance die HzH had, gaf constant taxi ritjes naar Urgoz Warren weg. Gisteren zag ik de hele tijd mensen vragen om een ritje en helemaal niemand die het aanbood. Hopelijk was het toeval, want ik vind het heel jammer wanneer groepen de elite missies voor zichzelf proberen te houden.
Ja, dat was stom, ben ik met je eens. Helaas geen toeval...
Maar dat was de voorwaarde waarmee wij konden joinen, geen taxiritjes zonder toestemming van officers, alleen friends.
Een paar uur later hebben Orc's HzH weer van ons afgepakt trouwens.
Ik ben het daar ook niet mee eens, iedereen moet er in kunnen vind ik. Als we HzH weer hebben trek ik me er ook niks van aan en kan iedereen bij mij een taxiritje krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:57:
[...]

Dus jullie zijn 1 van die alliance die 30k voor 1 rit vragen gelukkig passen ze het systeem aan het suckt op deze manier
Nou, dat wist ik niet hoor, mijn guild doet dat niet...
We zijn gisteren gejoind in een alliance waar een aantal franse guilds in zitten, ik denk dat die dat doen...
Ik vind dat zelf ook nergens op lijken dus als we HzH weer krijgen doe ik het gratis en ik zal het er met mn guildleader over hebben om dat met de hele guild gratis te doen.
We zijn met 2 guilds gejoind dus als ze ons eruit gooien zijn ze gelijk HzH weer kwijt... ;)

edit: de alliance chat wordt toch ook al verpest door al dat frans, dat ga ik echt niet missen. Iedereen in de 2 guilds heeft de a-chat uit staan nu...lol

Maar het is wel leuk een town te hebben, vooral HzH natuurlijk! Dat was voor ons ook de enige reden om ons bij die alliance aan te sluiten. Toch weer een doel bereikt. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goedenavond GoT-ers

ik heb al vele MMORPG's gespeeld en heb net rose online gespeeld maar vind er nie egt veel meer aan en ik wacht nu op Prose die voor de europeanen de IP's gaat openen zodat wij erop kunnen spelen.. en verder heb ik nog een kleine 2-3 maanden World of warcraft gespeelt maar vind daar ik nie egt veel aan want het is te somber als je het mij vraagt... nou ben ik hier gekomen omdat ik een aantal vraagjes heb over guild wars want denk dat ik dit ff wil proberen want tenslotte zit hier geen maandelijkse kosten aan...

ff een paar vraagjes hehe:

hoe kan je meedoen aan "capture the flagg" ofzoiets of PVP events?

is het moeilijk qua skills enzow?

heb je zoals in World of Warcraft ook zoiets als dat je je eigen wapens kan verbeteren of poison op je wapens zetten en misschien je eigen equipment maken?

zijn er meerdere servers of is er maar 1 waar iedereen op speelt?

welk lvl kan je maximaal worden?

is het moeilijk om je weg te vinden door de wereld?

als je het spel wilt proberen kan ik dan beter het eerste deel kopen of het tweede of tog allebei?

ik hoop hier een beetje meer duidelijk te krijgen over de game, in mijn opzichte is het een goede game maar wil tog ff een paar ckerheidjes omdat je er tog bijna 90 euro voor betaald als je beide delen gaat kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 18:44:
ff een paar vraagjes hehe:

hoe kan je meedoen aan "capture the flagg" ofzoiets of PVP events?
Door op een speciaal eiland in bepaalde arena's te gaan vechten :)
is het moeilijk qua skills enzow?
Mwa, als je eenmaal doorhebt hoe alles werkt is het niet moeilijk ;)
Maar er zijn zoveel keuze mogelijkheden om je skills en attributes in te stellen maar daar kom je dan vanzelf achter!
heb je zoals in World of Warcraft ook zoiets als dat je je eigen wapens kan verbeteren of poison op je wapens zetten en misschien je eigen equipment maken?
Je kan je eigen wapens verbeteren door er (bij bijvoorbeeld een zwaard) hilts aan te brengen die wat doen met de damage die het zwaard doet.
Ook je armor kun je upgraden met zgn. runes. :)
zijn er meerdere servers of is er maar 1 waar iedereen op speelt?
Er is in principe 3 servers.. elk continent (Amerika/Europa/Azië) heeft z'n eigen :)
welk lvl kan je maximaal worden?
20.
is het moeilijk om je weg te vinden door de wereld?
Nee, er zijn tal van quests die je precies de weg wijzen door van alles en nog wat. :)
Ik vond het zelf vrij simpel in ieder geval!
als je het spel wilt proberen kan ik dan beter het eerste deel kopen of het tweede of tog allebei?
Mwa, in beide versies zit wel een uitgebreide tutorial, maar om het verhaal zoals het begon goed te begrijpen zou ik toch aanraden om eerst Prophecies te doen. :)
ik hoop hier een beetje meer duidelijk te krijgen over de game, in mijn opzichte is het een goede game maar wil tog ff een paar ckerheidjes omdat je er tog bijna 90 euro voor betaald als je beide delen gaat kopen..
Klopt, maar ik hoop dat ik een aantal vragen van je beantwoord heb :P
Anders roep je het maar in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie net dat lvl 20 het hoogst is?
duurt het lang om dit lvl te bereiken dan?
of komen er later in dit jaar updates zodat je een hoger lvl kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lage maximum level is juist een van de sterke punten van GW. Omdat Anet (de makers) niet wil dat de gene die het langst speelt ook meteen de beste is, maar dat het gaat om hoe je je skills (die je maar met maximaal 8 tegelijk bij je kunt hebben) gebruikt, en hoe je dat in het teamverband doet. ZO zal solo-en in GW naar mate je verder komt steeds minder van toepassing zijn, aangezien veel van de latere missies toch wel wat menselijk verstand vereisen. Dit maximum level zal dus ook niet vermindert worden. Hoe snel je het bereikt hangt af van je keuze welk chapter je eerst koopt. In Prophecies (deel 1) duurt het langer, en deze is dan ook zeker het beste om in de gw wereld te stappen. Factions doet alles veel sneller en in het begin krijg je dan ook al quests met 2000 xp, terwijl in prophecies rond dat level 500 xp per lange quest al veel was.

Dus ook hier de tip: als je in de GW wereld nieuw bent, neem Prophecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:16:
ik zie net dat lvl 20 het hoogst is?
duurt het lang om dit lvl te bereiken dan?
of komen er later in dit jaar updates zodat je een hoger lvl kan worden?
jammergenoeg zien veel mensen guildwars als een soort WoW waar je level belangrijk is, in GW is dit niet belangrijk. het mooie van guildwars is dat het een gebalanceerd spel is, waar iedereen hetzelfde kan en het op jouw eigen skills aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
1 Ga naar Seitung Harbor en praat daar met een Monk (naam ff kwijt). Je kunt dan naar Tyria. Je moet wel de originele guildwars hebben natuurlijk.
Ik zei niks :X

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:24:
de lage maximum level is juist een van de sterke punten van GW. Omdat Anet (de makers) niet wil dat de gene die het langst speelt ook meteen de beste is, maar dat het gaat om hoe je je skills (die je maar met maximaal 8 tegelijk bij je kunt hebben) gebruikt, en hoe je dat in het teamverband doet. ZO zal solo-en in GW naar mate je verder komt steeds minder van toepassing zijn, aangezien veel van de latere missies toch wel wat menselijk verstand vereisen. Dit maximum level zal dus ook niet vermindert worden. Hoe snel je het bereikt hangt af van je keuze welk chapter je eerst koopt. In Prophecies (deel 1) duurt het langer, en deze is dan ook zeker het beste om in de gw wereld te stappen. Factions doet alles veel sneller en in het begin krijg je dan ook al quests met 2000 xp, terwijl in prophecies rond dat level 500 xp per lange quest al veel was.

Dus ook hier de tip: als je in de GW wereld nieuw bent, neem Prophecies.
Ik heb vorig jaar al Prophecies uitgespeeld en toen het spel verkocht, ik wil weer na me examen beginnen aan guild wars. Welke kan ik het beste kopen? factions of allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik zou alleen Factions kopen. Smaken verschillen, Prophecies heeft bijvoorbeeld wel iets meer content maar op dit moment zijn veel outposts/missies daar tamelijk uitgestorven.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Factions Guild Emblem Contest Winners

During the months of March and April 2006, we offered another opportunity for gamers to play an active role in enhancing the Guild Wars world. In celebration of the new game—Guild Wars Factions—player were invited to design and submit their favorite concept for a new guild emblem.

The Factions Guild Emblem Contest drew entries from around the world—from four continents and more than a thousand fans. The art was as distinctive as the players themselves, with images based on nature, on combat, on cultural themes, and on just about everything in between. A few entries were so excellent it was impossible to sort out the best of a certain type. In those cases, we submitted two, or even three, similar images to the judges. All winning entries will form the inspiration or the core concept from which the Art Team will work as they create the actual guild image. (You can see examples of this process—the original art and the finished emblem—in the winners page from our first Guild Emblem Contest.)

The final emblems will be incorporated into the game within the next few months, and will then be available to all Guild Wars players. We will update this page when the final art is available, so you can see the new guild emblems!
Bron: GW:F Emblems Anounced
Update – Tuesday, May 23, 2006
  • Fixed a bug that caused certain towns and outposts to experience heavy lag.
  • Fixed a bug that prevented some players who did not have access to the Prophecies campaign from entering Fissure of Woe and The Underworld.
  • Fixed a crash bug in The Deep.
  • Fixed bugs and made improvements to the following quests: A Meeting With the Emperor, To Tahnnakai Temple, Luxon Supply Lines, and The Shadow Blades.
  • Changed the compositions of enemy groups in the Duel of the Houses quest.
  • Updated the merchants in Raisu Palace and Imperial Sanctum so that they now sell Forbidden Keys instead of Canthan Keys.
  • Updated the merchant in Zin Ku Corridor so that he now sells Phantom Keys and Obsidian Keys.
  • Added a name for the merchant in Tahnnakai Temple.
  • Improved the spam filter.
  • Updated Korean translations.
GuildWiki Notes
  • If WTB or WTS is typed in the Local Channel in the Chat window, the text is automatically put into the appropriate Trade Channel.
Bron: Game Updates @ GuildWiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 04:34:
[...]

GuildWiki Notes

If WTB or WTS is typed in the Local Channel in the Chat window, the text is automatically put into the appropriate Trade Channel.
Bron: Game Updates @ GuildWiki
Erg fijn! dat schoont eindelijk eens de lokale channel eens op! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:36:
Nou inderdaad! Heel prettig. Nou moet je toch echt een bord voor je kop hebben en lomp gaan doen als je daar omheen gaat werken en ipv WTS Selling in gaat typen of zo.

Ik zie dat ze ook de lag bug opgelost zouden moeten hebben. Hehe, hopelijk kan ik nu eindelijk eens fatsoenlijk door House zu Heltzer banjeren zonder gruwelijk te laggen.

Ghehe. Kun je vanuit Cantha ook in UW en FoW komen? Wist ik helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Count schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 01:40:
Ik zou alleen Factions kopen. Smaken verschillen, Prophecies heeft bijvoorbeeld wel iets meer content maar op dit moment zijn veel outposts/missies daar tamelijk uitgestorven.
Ik zou eerst Prophecies gaan spelen en daarna factions. Reden hiervoor is dat ik vind dat het verhaal en de totale feel in Prophecies veel beter is. Factions heb je echt in no time uitgespeeld wat bij mij bij Prophecies wel even duurde. Factions is ook lang niet zo groot en divers heb ik het idee. Wat betreft verhaal en "gevoel bij het spel" vind ik Factions echt tegenvallen. Het heeft lang niet de meeslependheid die Prophecies wel had / heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:36:
[...]

Als je Want to sell typt kom je er op dit moment nog steeds omheen. Andere zaken die ik nu tegenkom: W to Sell of gewoon Selling ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:46:
[...]

Als je Want to sell typt kom je er op dit moment nog steeds omheen. Andere zaken die ik nu tegenkom: W to Sell of gewoon Selling ..
denk dat ze er weinig tegen kunnen doen een filter is altijd te omzeilen.

enige goede oplossing auction house

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 09:07:
[...]

Nou inderdaad! Heel prettig. Nou moet je toch echt een bord voor je kop hebben en lomp gaan doen als je daar omheen gaat werken en ipv WTS Selling in gaat typen of zo.

Ik zie dat ze ook de lag bug opgelost zouden moeten hebben. Hehe, hopelijk kan ik nu eindelijk eens fatsoenlijk door House zu Heltzer banjeren zonder gruwelijk te laggen.

Ghehe. Kun je vanuit Cantha ook in UW en FoW komen? Wist ik helemaal niet!
Hoop het niet, dat zou betekenen dat je heen en weer zou kunnen reizen met je Cantha char, zonder dat je Prophecies hebt.

Als dat zo is, waarom heb ik dan Factions moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Hoop het niet, dat zou betekenen dat je heen en weer zou kunnen reizen met je Cantha char, zonder dat je Prophecies hebt.

Het is wel zo ja ook logisch waarom zou er anders fow armor zijn voor de assasin en de ritualist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Volgens mij is dat niet mogelijk, aangezien je daarvoor in ToA moet zijn, en dat in Tyria ligt, en daar kun je niet komen zonder Prophecies op je account :)
Je hebt de beschikking over meer dan 50 nieuwe maps, 300 nieuwe skills en 90 elite skills. Daarnaast moet je het opnemen tegen 100 nieuwe monsters en beschik je over 5 nieuwe pets. Kies uit 2 nieuwe beroepen Assassin of ritualist.
Reden genoeg lijkt mij :)
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:47:
[...]

Het is wel zo ja ook logisch waarom zou er anders fow armor zijn voor de assasin en de ritualist.
Ik denk dat je dat alleen kunt krijgen als je zowel P als F hebt gekocht.. anders zou het een mooie boel worden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ReZ1987 op 24-05-2006 12:49 . Reden: Toevoeging! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Je kan vanuit Cantha inderdaad in FoW en UW komen. Cantha heeft een plaats die lijkt op ToA, namelijk Zin Ku Corridor. Guildwiki hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:03:
Je kan vanuit Cantha inderdaad in FoW en UW komen. Cantha heeft een plaats die lijkt op ToA, namelijk Zin Ku Corridor. Guildwiki hierover.
Tis grappig. Ik ben er met drie van mijn karakters al doorheen gekomen en niet één keer opgevallen dat daar meer te beleven was ... voortaan toch maar eens beter opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
'k Ben er ook al geweest en heb er inderdaad ook niet op gelet ;) Pas toen ik ging zoeken naar FoW en UW toegang vanuit Cantha kwam ik dit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,
ik ben van plan guildwars te kopen (na mn exames :) )
maar nu heb ik vraagje kheb al beetje rondgekeken en zag dat er inmiddels een uitbreiding was (factions) ik zag ze ook allebei in de winkel staan (factions en de 'eerste')

Maar nu heb ik ff vraagje: Heb je die eerste nodig om factions te spelen? dus heb je om factions te spelen alleen de factions cd nodig of moet ik dan gelijk allebei de games kopen?

dit wilde ik even weten, ik hop dat jullie een antwoordje willen geven :P

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Probeer anders even het hele topic te lezen, deze vraag is al 6x eerder langs gekomen.

Factions is een standalone je hoeft de eerste dus niet te hebben, als je die wel hebt kan je ze samenvoegen.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.