Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
ixl85 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:53:
[...]
Healingbreeze is echt een Uber spell!
en dat meen ik.
Met mijn Ele/monk waar ik soms ook wel eens mee monk (80 energy :9) werkt het perfect!
10 seconden +8 regen (dat is dus 16hp per sec).
Als je dan nog een +20% enchantment mod hebt duurt ie 12 seconden. Reken uit je winst.

Als iemand bleeding heeft, counjour fantas&^%#$ (die ene mesmerskill) of zelfs als ie in de fik staat (wat de meeste degen heeft) kan je die makkelijk counteren. Cast je word of healing over zn ass als ie beneden 50%hp is en alles is weer goed.
Ik vind hem echt fantastisch... (ook voor selfhealing, heeft al vaak mn leven gered, ook in pvp)

/edit
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150806
oi oi :) epi 3...
Ik moet hard doorwerken!
op een e/mo is healing breeze zeker een fijne skill, voor o/a flagrunning.
maar als je als monk 10 energy skills gaat gebruiken om 80 health te healen ben je dom bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Tja, ik wil toch nog een keer een full monk opzetten om dat te ervaren...

Maargoed, ik heb net een mesmer gemaakt en natuurlijk ben ik in ascalon begonnen (voor de spells, dat wel) en ik moet zeggen, mesmer ruled echt nog meer dan ik dacht...
Vooral dat de meeste spells dus gewoon poep hebben aan armor...
heerlijk die hexes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Waar deluxe het over had was primairy monks die healing breeze gebruiken. Als iemand damage krijgt kun je dit beter oplossen met een heal other als monk zijnde als je dan toch een 10 energy skill pakt. Het is ook geen health over time, iemand met healing breeze op zich gaat nog steeds dood als de damage te hoog is.

Voor een non monk is het een goede als self heal. Voor een primairy monk is er geen goede reden om deze skill op de skillbar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zondagmiddag FTW! (Oh en voor de rest in Nederland natuurlijk Zondagavond!)

Op naar de ladder freeze en fun-GvG builds gaan doen in Obs Mode! Woot!

Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw162.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw163.jpg

En ja, we werden echt keihard geroll'd door [iB]. Damn wat zijn die lui goed in dit spelletje...

[ Voor 15% gewijzigd door CoRrRan op 15-05-2006 01:52 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
ixl85 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:53:
[...]

Healingbreeze is echt een Uber spell!
en dat meen ik.
Met mijn Ele/monk waar ik soms ook wel eens mee monk (80 energy :9) werkt het perfect!
10 seconden +8 regen (dat is dus 16hp per sec).
Als je dan nog een +20% enchantment mod hebt duurt ie 12 seconden. Reken uit je winst.

Als iemand bleeding heeft, counjour fantas&^%#$ (die ene mesmerskill) of zelfs als ie in de fik staat (wat de meeste degen heeft) kan je die makkelijk counteren. Cast je word of healing over zn ass als ie beneden 50%hp is en alles is weer goed.
Ik vind hem echt fantastisch... (ook voor selfhealing, heeft al vaak mn leven gered, ook in pvp)

/edit
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150806
oi oi :) epi 3...
Ik moet hard doorwerken!
Jammer dat er nu al weer zo hard gewerkt wordt aan een 3e uitbreiding, factions is net uit, het nieuwe deel was al in ontwikkeling en dan nu nog maar een deel? GW is een groot succes dat is zeker maar ik vind dat ze eerst wel eens wat mogen gaan doen aan de tekortkomingen van Factions. Ze denken nu echt alleen nog maar aan verkopen, verkopen en verkopen lijkt het wel:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op maandag 15 mei 2006 @ 01:41:...Voor een non monk is het een goede als self heal. Voor een primairy monk is er geen goede reden om deze skill op de skillbar te hebben.
Mag ik het hier niet mee eens zijn? Dank u! Healing Breeze is ook voor een primary healing monk goed om bij je te hebben. Je moet het alleen niet als hoofd healing skill gebruiken, dat is de fout die beginnende monks weleens maken. Dus als iemand hard in health achteruit gaat, ga je geen Breeze casten, da's lomp.

Maar Healing Hands in combi met Healing Breeze (of Seed) op een warrior als ie net begonnen is met hakken geeft je als monk wat ademruimte om de normale healing skills te gebruiken op de overige mensen in je party en zorgt ervoor dat je energy weer een stukje kan rechargen, omdat de warriors een stuk minder hard health verliezen.

Het is erg kortzichtig om Healing Breeze zo aan de kant te schuiven. De skill is zeer goed bruikbaar, zolang je maar je verstand gebruikt en niet op zijn henchies gaat healen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zaterdag heb ik guild wars factions gekocht.
Hiervoor heb ik meer dan een jaar WoW gespeeld maar raakte verveeld en had geen zin/tijd om echt úren lang high lvl instances te doen.
Dus nu ben ik aan het testen met guild wars. Tot nu toe lijkt het wel aardig, alleen mist het imho de sfeer die WoW heeft.
Op dit moment heb ik het idee dat ik nog een soort van tutorial aan het doen ben(MQ), maar ben intussen al wel lvl12 :?. Ik ben ook tot nu toe telkens alleen nog maar op dit linker eilandje waar je begint. Ik neem aan dat je later ook daar naar rechts naar het grote eiland kunt?
Als professions heb ik Elementalist en Mesmer. Dat vind ik tot nu toe nog wel een leuke combi. En ik heb tot nu toe alle quests nog gedaan met henchmen. Heb gewoon nog totaal niet samengespeeld met anderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:51:
[...]

waar zie jij eigendunk dan? waar zie je mij beweren dat ik zo goed ben? juist.
waar zie je mij zeggen dat rank iets betekent? ik heb het over pvp'ers in het algemeen. ik heb zelf ook geen bijzondere rank (7), aangezien ik 't liefst gvg speel.
nou ik ben zojuist "The Deep" ingeweest, maar ik kan je 1 ding zeggen: als je alleen pve speelt hoef je je daar niet aan te wagen, ik zat in een team van StormBearers en andere ranked pvp spelers, maar zelfs daarmee kom je niet voorbij de 1e kamertjes ik als monk kon het nog wel aan, maar de damage was er dan gewoon niet. random pugs met pve spelers liggen meteen al dood op de grond.

Tja had je dit helemaal niet moeten vermelden ten eerste boor je de pveers in de grond en toch moet je het vermelden dat je met ranked spelers niet voorbij de 1e kamer oftewel de rest zal het zeker niet lukken.
Dus ranked zegt jouw eigen waarschijnelijk heel wat terwijl de beste pvpers gvg spelen.
Ranked systeem had stukken anders gemoeten ook weer een slecht uitgedacht systeem van arenanet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

NiaX schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:02:
Zaterdag heb ik guild wars factions gekocht.
Gefeliciteerd en welkom!
Hiervoor heb ik meer dan een jaar WoW gespeeld maar raakte verveeld en had geen zin/tijd om echt úren lang high lvl instances te doen. Dus nu ben ik aan het testen met guild wars. Tot nu toe lijkt het wel aardig, alleen mist het imho de sfeer die WoW heeft.
Komt misschien ook omdat je zo vergroeid bent geraakt met WoW. Ikzelf had in het begin ook een beetje moeite om de klik te maken. Maar na een tijdje spelen kreeg GW een stevige grip op me die nu een dik jaar later nog steeds niet los laat.
Op dit moment heb ik het idee dat ik nog een soort van tutorial aan het doen ben(MQ), maar ben intussen al wel lvl12 :?. Ik ben ook tot nu toe telkens alleen nog maar op dit linker eilandje waar je begint. Ik neem aan dat je later ook daar naar rechts naar het grote eiland kunt?
Ja daar kom je later ook terecht. Als je vooral PvE speler bent, dan had je beter kunnen starten met GW:Prophecies, het vorige deel. Daar duurt het levellen veel langer en is het verhaal ook wat sterker en een stuk langer. Het PvE gedeelte heb ik in Prophecies ongeveer tien keer zo lang over gedaan als in Factions.
Als professions heb ik Elementalist en Mesmer. Dat vind ik tot nu toe nog wel een leuke combi. En ik heb tot nu toe alle quests nog gedaan met henchmen. Heb gewoon nog totaal niet samengespeeld met anderen :D
Geeft niks. Hele volksstammen spelen op die manier het PvE gedeelte. Als je geen zin hebt om met anderen samen te spelen, dan ben je dat gelukkig ook nergens verplicht om te doen. Tegen het einde van het PvE verhaal wordt het alleen wel veel makkelijker als je met anderen speelt ipv henchies.

Veel plezier in Cantha!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 01:48:
Zondagmiddag FTW! (Oh en voor de rest in Nederland natuurlijk Zondagavond!)

Op naar de ladder freeze en fun-GvG builds gaan doen in Obs Mode! Woot!

[afbeelding]
[afbeelding]

En ja, we werden echt keihard geroll'd door [iB]. Damn wat zijn die lui goed in dit spelletje...
zoiezo iedereen bezig met faction nu de kans om een hoge ranking neer te zetten.

Volgende seizoen zal het stukken anders gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Weakling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:18:
Ja daar kom je later ook terecht. Als je vooral PvE speler bent, dan had je beter kunnen starten met GW:Prophecies, het vorige deel. Daar duurt het levellen veel langer en is het verhaal ook wat sterker en een stuk langer. Het PvE gedeelte heb ik in Prophecies ongeveer tien keer zo lang over gedaan als in Factions.
Alleen als je heel erg van PvE houd misschien... De meeste mensen die ik spreek vinden het snellere levelen en de kleinere, gedetaileerde gebieden van Factions wel beter vergeleken met de enorme uitgestrekte gebieden waar niet superveel te beleven valt in Prophecies.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Count schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Alleen als je heel erg van PvE houd misschien... De meeste mensen die ik spreek vinden het snellere levelen en de kleinere, gedetaileerde gebieden van Factions wel beter vergeleken met de enorme uitgestrekte gebieden waar niet superveel te beleven valt in Prophecies.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar PvE gedaan in GW, maar ik denk dat ik PvP ook wel heel erg leuk ga vinden.
Dus van beide wat. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:26:
[...]

zoiezo iedereen bezig met faction nu de kans om een hoge ranking neer te zetten.

natuurlijk ken jij de guilds niet, aangezien je met zulke reacties komt, maar het zijn niet de minste guilds, pvp guilds blijven altijd wel door gvg'en.
maar ik ben benieuwd wat de got guild gaat presteren (niet sarcastisch of flauw bedoeld, aangezien jij alles zo leest)

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 15-05-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Even mijn 15K Canthan monk armor showen ;)
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/2464/fataldevotion15kcanthan7uw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
Gisteren the deep geprobeerd. Als je bij de oni's komt wordt het pas echt moeilijk >_>;

http://img114.imageshack.us/my.php?image=gw0084ei.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:11:
[...]

natuurlijk ken jij de guilds niet, aangezien je met zulke reacties komt, maar het zijn niet de minste guilds, pvp guilds blijven altijd wel door gvg'en.
maar ik ben benieuwd wat de got guild gaat presteren (niet sarcastisch of flauw bedoeld, aangezien jij alles zo leest)
Zijn op dit moment genoeg guilds die niet aan het gvgen zijn daarom is het dit seizoen makkelijk ranking scoren.

Anders vergelijk je het vorige seizoen ranking met wat je nu hebt toch verdacht of niet, maar je geilt op cijfers anders had je het verband wel gezien.

Op dit moment gaan wij bij got weer actief gvgen en het vorige seizoen heeft got stukken beter gepresteerd dan een pvp only guild zoals fairly harmless kan me zelfs herinneren dat we nog een gvg tegen jullie hebben gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Op dit moment gaan wij bij got weer actief gvgen en het vorige seizoen heeft got stukken beter gepresteerd dan een pvp only guild zoals fairly harmless kan me zelfs herinneren dat we nog een gvg tegen jullie hebben gewonnen
Vrede op aarde mensen. Dit soort vijandigheid is toch niet nodig? Goed gedaan FH, hopelijk behouden jullie de ranking wanneer er meer guilds met Factions skills gaan GvGen :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:19:
[...]
Zijn op dit moment genoeg guilds die niet aan het gvgen zijn daarom is het dit seizoen makkelijk ranking scoren.

Anders vergelijk je het vorige seizoen ranking met wat je nu hebt toch verdacht of niet, maar je geilt op cijfers anders had je het verband wel gezien.

Wat is dit dan weer voor dikke onzin? Waar kom jij vandaan dat je die kerel en zijn guild af zit te kraken... niets dan zeiken in deze thread ook nog eens.
Ik bespeur een consistente tik fout in je posts overigens: "griefer" spel je niet "g-r-a-v-e"

Echt waar, ga gewoon ff iets anders doen als je zo'n hekel hebt aan guild wars...
Is de rest ook beter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:21:
[...]

Zal je ook nooit een town ownen....
Lekker boeiend, als je geen Guild hebt met luitjes die 10 uur per dag faction grinden kun je dat sowieso vergeten, voor een kleine (12 personen) Guild is dat sowieso uitgesloten.
Ik sprak gisteren iemand van Black Blades en die zijn dus gewoon alleen maar faction aan het grinden 16 uur (of meer) per dag om Cavalon te houden, nou, da's leuk... 8)7

Dan maar geen 'town ownen' en gewoon voor de lol spelen met mensen die hetzelfde doen.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:37:
[...]

Wat is dit dan weer voor dikke onzin? Waar kom jij vandaan dat je die kerel en zijn guild af zit te kraken... niets dan zeiken in deze thread ook nog eens.
Ik bespeur een consistente tik fout in je posts overigens: "griefer" spel je niet "g-r-a-v-e"

Echt waar, ga gewoon ff iets anders doen als je zo'n hekel hebt aan guild wars...
Is de rest ook beter mee.
Zit zijn niet guild niet af te kraken lezen is ook een vak zeg alleen dat genoeg guilds nu niet gvgen .
Dit is een discussie topic en over welke dingen zit ik dan volgens jouw te zeiken?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:49:
[...]

Zit zijn niet guild niet af te kraken lezen is ook een vaak zeg alleen dat genoeg guilds nu niet gvgen
Iedereen zijn mening als je het ergens niet mee eens bent wie ben jij mij hierover aan te spreken.
Dit is een discussie topic en over welke dingen zit ik dan volgens jouw te zeiken?

offtopic het is alleen een nickname |:(
Dit is jouw mening:

Is niet direct opbouwende kritiek of wel soms?
Die cijfers die je daar ziet, die beteken iets! die betekenen dat [FH] die wedstrijden gewonnen heeft, dat ze hun best gedaan hebben en in ruil daarvoor in de top honderd mogen spelen!

Alleen een nick misschien, maar Griefer spel je echt niet zo... en anders misschien wat minder griefen en meer graven ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:02:
[...]

Dit is jouw mening:

[...]

[...]

Is niet direct opbouwende kritiek of wel soms?
Die cijfers die je daar ziet, die beteken iets! die betekenen dat [FH] die wedstrijden gewonnen heeft, dat ze hun best gedaan hebben en in ruil daarvoor in de top honderd mogen spelen!

Alleen een nick misschien, maar Griefer spel je echt niet zo... en anders misschien wat minder griefen en meer graven ;)
Je hebt je lol gehad dus nu weer ontopic aub

Welke zeikpunten?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
SoundWave schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:28:
Gisteren the deep geprobeerd. Als je bij de oni's komt wordt het pas echt moeilijk >_>;

http://img114.imageshack.us/my.php?image=gw0084ei.jpg
Mijn party ging daar gister ook aan gort. Ik kon ze wel tanken als warrior ook al waren het er 2 dozijn maar we hadden geen damage genoeg. Met een Spiteful Spirit moet het wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:10:
[...]GRAVE is een nickname zit niks achter

Nu met het huidige seizoen met de faction release kan je verwachten dat veel guilds niet spelen.
over welke punten zat ik dan te zeiken toch benieuwd?

edit nu lees ik jouw post weer en nee niks opgezocht boeit me geen ruk.

Als je het zo graag wilt weten destijds met mijn eerste fps deze nickname bedacht
Niet opgezocht? Hmm, toch maar even doen dan...

"kan je verwachten dat veel guilds...." Kan je doen ja, maakt het niet waar.

Ik vind dat jij zeikt over de elite missies, over het grote onrecht wat jou wordt aangedaan door A.Net, die jou het recht ontneemt de missies te spelen. Dat vind ik. Ik vind ook dat jij jezelf opstelt als een pve-carebear. (zoek maar eventjes op...) Ik weet dat een hoop mensen dit niet leuk vinden om te lezen maar evengoed: De high/endgame content van guild Wars is PvP.

"hate the game, not the players" zoals het gezegde gaat; gaat simpelweg niet op voor Guild Wars. Het systeem klopt, het systeem zit degelijk in elkaar. De spelers echter gaan er niet mee om zoals bedoeld. Als dit leidt tot onbalans in het systeem, wordt het aangespast. Niet eerder!

edit: Ik zie, grave, dat je de scherpere hoekjes van je posts hebt bijgevijld, respect daarvoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijger schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:47:
[...]

Lekker boeiend, als je geen Guild hebt met luitjes die 10 uur per dag faction grinden kun je dat sowieso vergeten, voor een kleine (12 personen) Guild is dat sowieso uitgesloten.
Ik sprak gisteren iemand van Black Blades en die zijn dus gewoon alleen maar faction aan het grinden 16 uur (of meer) per dag om Cavalon te houden, nou, da's leuk... 8)7

Dan maar geen 'town ownen' en gewoon voor de lol spelen met mensen die hetzelfde doen.
Daarom zie ik liever een andere methode om elite missies te benaderen.

Nu krijgt de alliance die het meeste factie farmt toegang.

Fow/uw hadden destijds al restricties met favor, maar dit systeem legt de lat stukken hoger.

Een normale alliance kan hier niet tegen op de huidige alliances zitten nu al dag en nacht factie te grinden.

Dus hopelijk krijgen we ook andere benaderingsmethodes.

Zelf zou ik het wel mooien vinden als kurzicks winnen dat je dan deze elites kunt benaderen dan hebben de grens missies ook nog nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:39:
[...]

Niet opgezocht? Hmm, toch maar even doen dan...

"kan je verwachten dat veel guilds...." Kan je doen ja, maakt het niet waar.

Ik vind dat jij zeikt over de elite missies, over het grote onrecht wat jou wordt aangedaan door A.Net, die jou het recht ontneemt de missies te spelen. Dat vind ik. Ik vind ook dat jij jezelf opstelt als een pve-carebear. (zoek maar eventjes op...) Ik weet dat een hoop mensen dit niet leuk vinden om te lezen maar evengoed: De high/endgame content van guild Wars is PvP.

"hate the game, not the players" zoals het gezegde gaat; gaat simpelweg niet op voor Guild Wars. Het systeem klopt, het systeem zit degelijk in elkaar. De spelers echter gaan er niet mee om zoals bedoeld. Als dit leidt tot onbalans in het systeem, wordt het aangespast. Niet eerder!
immidels al gedaan check vorige post van mij.

zoiezo speel ik beide onderdelen pve en pvp, maar waarom dan het high level content voor de pveers zo onmogelijk maken om toegang te krijgen?
Je moet het van beide kanten bekijken een pvper zal het idd niet boeien dat hij bepaalde pve content mist.

offtopic met het opzoeken dat is best wel denigrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:54:
[...]immidels al gedaan check vorige post van mij.

zoiezo speel ik beide onderdelen pve en pvp, maar waarom dan het high level content voor de pveers zo onmogelijk maken om toegang te krijgen?
Je moet het van beide kanten bekijken een pvper zal het idd niet boeien dat hij bepaalde pve content mist.
Waarom? Dat is eigenlijk heel simpel, om je aan het pvpen te krijgen. Zoals ik al zei in mijn vorige post endgame voor Guild Wars is PvP, wederom: veel mensen vinden dat niet leuk om te horen maar het is simpelweg waar.
Arena.Net had met het factions-systeem waarschijnlijk voor ogen gehad dat de pvp-ers Alliance Battles gingen doen en dat de pve-ers met de herhaalbare quest/missies ook hun steentje konden bijdragen. Dit om het gat tussen de pve- en pvp-speler kleiner te maken. Of dat zal werken is een tweede. ( het favor-syteem had ook dat doel )

Elk punt wat opgeworpen wordt tegen het huidige systeem is makkelijk te ontkrachten. Zo gemakkelijk zelfs dat het blijven hameren op argumenten die geen kracht hebben gezien wordt door mij als "zeiken". Beetje lomp om het zo te stellen, toegegeven... Maar ik heb inmiddels wat koppen koffie op en ben een stuk vriendelijker :)

Alleen als je voor jezelf de doelstelling zet dat je alle content gezien moet hebben, kun je content missen. Kun je twee dingen aan doen, in mijn ogen: de lat lager legggen of tanden op elkaar en beter je best doen. Onthoudt dat als er dingen zijn die je niet wil doen om in de elite missions te komen, dat dat keuzes zijn die jij maakt. Je kunt A.Net niet verantwoordelijk houden voor de keuzes die jij maakt.

offtopic: zal ik mee ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Elk punt wat opgeworpen wordt tegen het huidige systeem is makkelijk te ontkrachten.
Sorry maar dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. De vergelijking met Favor vind ik bijvoorbeeld niet volledig opgaan gezien in het huidige systeem de toegang tot de extra content door een veel kleinere groep zal worden bepaald. Daarbij lijkt Anet de focus nu te verleggen van PvP-en om content te krijgen naar zowel PvPen als farmen om content te krijgen. Veel alliances doen op dit moment niets anders dan faction farmen. Vele hebben zelfs een minimum faction per guild per dag gesteld. Voldoe je als guild hier niet aan dat lig je er snel uit. Imho kan dat niet de bedoeling zijn. Immers, het aantal mensen dat toegang krijgt tot de extra content is kleiner dan ooit en ipv dat de huidige regels de PvPers en PvE-ers dicht bij elkaar brengen doen ze voor een deel het tegenovergestelde. De meeste alliances zien namelijk het farmen van faction als enige doel.

De manier hoe jij stelt dat elk argument makkelijk te ontkrachten is wekt een beetje de indruk dat je te overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zie jou zelf namelijk ook niet met bijster sterke argumenten komen. Dit is overigens geen persoonlijke aanval maar meer een observatie.

Wat betreft jouw stelling dat de endgame content voor GW puur PvP is: zelfs daar kun je over discussieren. Dat is namelijk eigenlijk totaal een kwestie van eigen voorkeur. Een PvE-er zal hele andere doelen hebben aan het eind van de game (bv armours, farmen, titels etc).

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 15-05-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOED hoor, ik hou wel van een flinke discussie.

Valt wel op dat bepaalde mensen, bepaalde cijfers ineens naar buiten brengen. Dat ga ik ook maar eens doen. Kijken of het mijn ego streelt.

Wat betreft PvE/PvP discussie.

Ik ben een ras-PvE-er. Ik kan heel goed meekomen in PvP als monk. Maar ik vind het gewoonweg minder leuk. Dus wat sommigen beweren is voor mij niet het geval. Ik zal ten alle tijden PvE erboven verkiezen. AL is het om de PvPers te kunnen helpen ergens mee, zoals skillcaps etc.

Dus dat er elders gezegd word dat PvE-ers noobs zijn, dan moeten ze er nog maar eens op terugkomen, want als PvE-er heb ik zelfs gewonnen in een scrimmage batte met een PvE char!! Terwijl ik wist hoe de build van de tegenstander er uit zag.

Wat ik eerlijkheidshalve wel erbij moet zeggen is dat ik het wel leuk zou vinden om een PvP build te verzinnen. Aangezien je best een hoop ervaring opbouwd met het gebruiken van skills in PvE. Maar daar gaat best tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Weakling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:05:
[...]Maar Healing Hands in combi met Healing Breeze (of Seed) op een warrior als ie net begonnen is met hakken geeft je als monk wat ademruimte om de normale healing skills te gebruiken op de overige mensen in je party en zorgt ervoor dat je energy weer een stukje kan rechargen, omdat de warriors een stuk minder hard health verliezen.
Healing hands :) nog zo'n goede skill, probeer eens damage te voorkomen dan in plaats van dat je hem opvangt met een heal. In pve werkt in principe een heal/prot hybrid of een boon prot perfect. Damage voorkomen is altijd beter dan genezen.
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:26:
[...]

Ik weet niet of je ziet tegen wie we allemaal gespeeld hebben maar het zijn voornamelijk allemaal bekende guilds. Juist de PvP guilds laten PvE zo vaak als het kan (8 man) links liggen en duiken de guild hall in. Juist dit seizoen zijn we veel van de bekende GvG en tombs guilds tegengekomen in GvG. Er wordt inderdaad minder gespeeld op de ladder, juist daardoor hebben wij dit seizoen het meeste lol gehad en zijn we de meest uitdagende PvP guilds tegen gekomen.

Ook zijn we al zeer interessante nieuwe builds tegen gekomen met Factions skills. 1 op de 3/4 guilds gebruikte een ritual lord. Mesmer assasin met shadow shroud. Perfecte warrior spikes door deaths charge, zeer sterk soloende assasins. Zeer interessant dus en af en toe zeer verrassend. Tegen iB was het ook wel schrikken als je even denkt dat je veilig staat en er staat een warrior naast je, daar ben je nog niet op bedacht.

[ Voor 46% gewijzigd door Exyge op 15-05-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:13:
Healing hands :) nog zo'n goede skill, probeer eens damage te voorkomen dan in plaats van dat je hem opvangt met een heal. In pve werkt in principe een heal/prot hybrid of een boon prot perfect. Damage voorkomen is altijd beter dan genezen.
En dat doe je dus precies op deze manier. Healing monks kunnen niet echt damage voorkomen, daar zijn prot monks voor. Combi monks heal/prot vind ik te zwak op beide gebieden. Je kunt je beter specialiseren in het één of het ander ipv beide een beetje proberen te doen en je attrib punten daardoor niet hoog genoeg te kunnen zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Plekuz op 15-05-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Weakling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:24:
[...]En dat doe je dus precies op deze manier. Healing monks kunnen niet echt damage voorkomen, daar zijn prot monks voor. Combi monks heal/prot vind ik te zwak op beide gebieden. Je kunt je beter specialiseren in het één of het ander ipv beide een beetje proberen te doen en je attrib punten daardoor niet hoog genoeg te kunnen zetten.
Probeer eens wat resterende puntjes in protection te gooien en neem prot spirit mee daar voorkom je gewoon onnodig grote klappen mee. Prot spirit duurt bij een lage protection prayers al vrij lang. Mend ailment kan ook nog steeds effectief zijn met lage protection prayers.

Met prot spirit is je 10 energy stukken beter besteedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:30:
Probeer eens wat resterende puntjes in protection te gooien en neem prot spirit mee daar voorkom je gewoon onnodig grote klappen mee. Prot spirit duurt bij een lage protection prayers al vrij lang. Mend ailment kan ook nog steeds effectief zijn met lage protection prayers.

Met prot spirit is je 10 energy stukken beter besteedt.
Dat is niet echt damage voorkomen he. Met prot spirit kun je maar maximaal 10% van je health met 1 klap kwijtraken per foe. Dat is voor een warrior dus maximaal zo'n 50hp per klap. De meeste foes in het spel doen niet eens zoveel damage per klap. Staan er een stuk of zes foes om hem heen die ieder individueel 25 damage per klap doen, dan verliest de warrior per keer al 150hp die je niet met Prot Spirit tegen kunt houden.

Cast je Healing Hands en Healing Breeze, dan krijgt een warrior per klap 32hp er bij, plus per sec nog eens een stuk of 8hp, ongeacht de damage die de foes doen. Dus zelfs als ie maar 10 damage op loopt, krijgt ie er nog 40 voor terug. Staan er zes foes om hem heen die per klap 25 damage doen, dan krijgt ie er per keer direct 240hp voor terug.

Lijkt me toch wel duidelijk dat Prot Spirit totaal niet geschikt is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Nu is het mij ook helemaal duidelijk ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Exyge schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:53:
Nu is het mij ook helemaal duidelijk ja :+
Nu snap ik meteen ook waarom je met zulke rare adviezen komt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Vrede op aarde mensen. Dit soort vijandigheid is toch niet nodig? Goed gedaan FH, hopelijk behouden jullie de ranking wanneer er meer guilds met Factions skills gaan GvGen :)
Dank je wel Bor, much appreciated. Ook wij gaan proberen in seizoen 3 ons best te doen om weer een hoge ranking te halen. Of dat lukt, waarschijnlijk wel, maar nog zeker onbekend.

Toch heb ik niet het idee dat het heel rustig was op GvG-vlak. Als je ook kijkt naar de top 100, zie dat bijna elke guild >50 GvG's gespeeld heeft en de top 20 natuurlijk nog meer. Al met al lijkt het erop, in mijn ogen, dat ook dit seizoen niet een 'verloren' seizoen is qua aantal GvG's.

Daarnaast zie je dat de nieuwe characters nog niet heel goed geintegreerd zijn in GvG-teams, maar we hebben wel degelijk een flink aantal teams bevochten met daar een Ritualist of Assassin in. Bijvoorbeeld And Then And Then And [Then] speelde met een Assassin die zonder problemen onze bodyguards solo'de. Ook Ritualists zie je steeds vaker meegaan in een battle, maar zijn toch heel vaak 'verloren' characters omdat ze eigenlijk een utility functie hebben; dmv de Spirits die ze vaak gebruiken. Als een team dus een Ritualist meeneemt, is het eigenlijk een verkapte (protection-)monk en dan speelt een team dus al weer snel met een 3 'monk' backline, wat weer effect heeft op de dmg output.

Maar ook wij kijken uit naar volgend seizoen, eens kijken hoe komend seizoen zal gaan verlopen. Hopelijk komen er weer interessant builds naar voren, ik ben toch wel benieuwd.

En Grave: ik vind het jammer dat je zo ontzettend negatief bent richting ons, zeker omdat ik het idee had dat wij elkaar nooit in de haren hebben gezeten ten tijden dat ik nog bij GOT zat. Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je guildleider.

Daarnaast heb je absoluut gelijk dat GOT FH verslagen heeft in een GvG. Dat is ook zo en dat rekenen we onszelf (nou, eigenlijk de mensen die toen meespeelden) ook erg aan. Tsja, wij zijn nu eenmaal competatief ingesteld en balen van elk verlies. Gelukkig was die verliespartij ten tijde van de ladderfreeze van vorig seizoen, dus zijn we geen rating kwijtgeraakt daardoor.

De reden dat ik trouwens de win/lost lijst van de afgelopen 2 weken gepost heb is, dat ik trots ben op wat we gehaald hebben en dat we sommige guilds verslagen hebben. We zijn nog niet heel lang op hoog niveau aan het GvG'en en ook voor ons is het speciaal om gerenomeerde GvG-guilds te besten. Met als hoogtepunt van afgelopen seizoen toch Pirates of BBQ Bay [BBQ], een guild dat volgens mij zelfs al vanaf Alpha GW speelt.

Oh en BCrNet, graag zie ik ook jullie goede cijfers, het is toch alleen maar leuk om te laten zien dat je iets 'speciaals' bereikt hebt (en ja, dit is een persoonlijk mening, ik vind top100 wel redelijk speciaal)? Ik zag dat jullie ook nog een mooie eindsprint hebben gemaakt op de ladder afgelopen week.

Tevens wil ik ook nog even inhaken op de PvE <-> PvP discussie. PvE'ers zijn geen noobs, niemand is een noob in mijn ogen, sommige zijn alleen wat minder ervaren. Ik probeer ook altijd mensen in PvP te weerhouden van het bezigen van het woord noob. Lukt niet altijd en ik krijg het vaak zat naar mijn eigen hoofd gegooid, maar ik blijf volhouden. PvE'ers benaderen het spel echter heel anders dan een PvP'er doet

Wel wil ik ook meegaan in de mening dat er betere skills zijn dan Healing Breeze, ook voor PvE. Ikzelf ben momenteel bezig met mijn monk door Cantha te loodsen om de Elite skills te cappen die ik nodig heb om hem PvP-ready te houden. Ik heb gekozen voor een Boonprot build en ben er tot nu toe nog heel tevreden mee. Ik zou ook willen aanraden om eens zo'n Boonprot build te proberen en Healing Breeze aan de kant te laten liggen.

Attributes:
Inspiriation Magic: 9
Protection Prayers: 9+1
Divine Favor: 12+1+3 (voor PvP zou ik aanraden om voor 12+1+1 te gaan)

Skills:
  1. Reversal of Fortune
  2. Guardian
  3. Mend Ailment/Condition
  4. Protective Spirit
  5. Inspired Hex
  6. Mantra of Recall/Energy Drain
  7. Divine Boon
  8. Rebirth
Het enige waar je mee zit is dat Mend Condition niet op jezelf gecast kan worden en omdat je geen Contemplation of Purity meeneemt (de skill in PvP om je van hexes en conditions te ontdoen) denk ik dat Mend Ailment dan de betere oplossing is.

Nogmaals probeer de build eens en kijk of je hem lekker vind spelen want deze build is behoorlijk veelzijdig. (PvE- en PvP waardig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op maandag 15 mei 2006 @ 01:41:
Waar deluxe het over had was primairy monks die healing breeze gebruiken. Als iemand damage krijgt kun je dit beter oplossen met een heal other als monk zijnde als je dan toch een 10 energy skill pakt. Het is ook geen health over time, iemand met healing breeze op zich gaat nog steeds dood als de damage te hoog is.
Als iemand damage krijgt doe ik Heal Other en Healing Breeze achter elkaar aan, want vaak blijft hij damage krijgen en is het effect van alleen Heal Other vrij snel weer verdwenen. Met Healing Breeze er bij heb ik even de handen vrij voor de anderen.
Neemt wel meer energy maar met Peace and Harmony in je skillbar is het goed te doen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:34:
[...]Als iemand damage krijgt doe ik Heal Other en Healing Breeze achter elkaar aan, want vaak blijft hij damage krijgen en is het effect van alleen Heal Other vrij snel weer verdwenen. Met Healing Breeze er bij heb ik even de handen vrij voor de anderen.
Neemt wel meer energy maar met Peace and Harmony in je skillbar is het goed te doen...:)
Probeer eens met 9 inspiration Energy drain mee te nemen (of wellicht nog offering of blood). Deze skills geven je netto meer energy en geven je de energy wanneer jij wilt en niet over bepaalde tijd. Dan kun je ook nog eens profiteren van Inspired hex als extra energy management.

Edit: Gebruik energy drain ook in combinatie met een 20% recharge wand en 20% recharge focus op inspiration voor nog meer energy.

[ Voor 15% gewijzigd door Exyge op 15-05-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vor de nerf gebruikte ik altijd OoB voor mn energy, samen met divine spirit. Was niet echt een top-build, maar hij werkte best. Maar sinds OoB 20% sacrifice ipv 10% heeft, is hij een stuk minder goed voor mn build. verder gebruikte ik altijd orison, hb en heal other, meestal ook met healing seed, een condition verwijderaar en rebirth. Tegenwoordig ga ik eigenlijk steeds vaker met henchies op stap, en die necro cast eerlijk gezegt heel vaak op het goede moment BR, of wat ie ook bij zich heeft. (was leuk tijdens Riverside Province bonus, 4 regen van mezelf, +1 van de scepter of orr, + iets van 6 van BR, 11 mana regen...)

Maar ik wil eigenlijk wel eens een prot worden, dus mss zal ik de eerder genoemde build maar eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:39:Daarbij lijkt Anet de focus nu te verleggen van PvP-en om content te krijgen naar zowel PvPen als farmen om content te krijgen. Veel alliances doen op dit moment niets anders dan faction farmen.
Dit is nu juist een van mijn punten uit m'n vorige post. Anet != Veel alliances. Anet dwingt niemand te farmen, mensen gaan uit eigen beweging farmen. Keuzes...
Imho kan dat niet de bedoeling zijn. Immers, het aantal mensen dat toegang krijgt tot de extra content is kleiner dan ooit en ipv dat de huidige regels de PvPers en PvE-ers dicht bij elkaar brengen doen ze voor een deel het tegenovergestelde. De meeste alliances zien namelijk het farmen van faction als enige doel.
Nee, ik vind ook niet dat Alliances alleen maar faction moeten farmen.
Kleiner dan ooit? Argument vaker gehoord in deze "kwestie". IMO komt het argument neer op "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" wat in dit geval betekend: Als jij de toegang tot de elite missie zou controleren, zou je non-alliance spelers niet naar binnen laten.
De manier hoe jij stelt dat elk argument makkelijk te ontkrachten is wekt een beetje de indruk dat je te overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik zie jou zelf namelijk ook niet met bijster sterke argumenten komen. Dit is overigens geen persoonlijke aanval maar meer een observatie.
Ik ben redelijk overtuigd van mijn eigen gelijk ;) maar te overtuigd? Ik ben niet overtuigd dat er iets mis is met het elite missions systeem, kom met een onweerlegbaar argument en ik pas mijn mening wel aan hoor. En daarbij, zoals ik het zie, ligt de "bewijslast" bij de mensen die tegen zijn.
Wat betreft jouw stelling dat de endgame content voor GW puur PvP is: zelfs daar kun je over discussieren. Dat is namelijk eigenlijk totaal een kwestie van eigen voorkeur. Een PvE-er zal hele andere doelen hebben aan het eind van de game (bv armours, farmen, titels etc).
Hmm, "puur PvP" heb ik niet gezegd, ik zie niet in waarom je niet meer zou kunnen PvE-en als je bij het "endgame stadium" bent aangekomen. Probeer alstublieft niet teveel tussen de regeltjes te lezen.
En natuurlijk bepaald iedereen zijn eigen doelstellingen voor het spel, maar dat zijn wederom keuzes die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:59:
[...]

Dit is nu juist een van mijn punten uit m'n vorige post. Anet != Veel alliances. Anet dwingt niemand te farmen, mensen gaan uit eigen beweging farmen. Keuzes...
Het huidige systeem dwingt mensen tot farmen indien ze ooit nog een keer een town of settlement in "handen" willen hebben.
Kleiner dan ooit? Argument vaker gehoord in deze "kwestie". IMO komt het argument neer op "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" wat in dit geval betekend: Als jij de toegang tot de elite missie zou controleren, zou je non-alliance spelers niet naar binnen laten.
Dit raakt kant noch wal imho. Het zegt namelijk niets over mij persoonlijk (zo doe je het namelijk wel voorkomen) maar is slechts een observatie van de huidige situatie ingame.
En daarbij, zoals ik het zie, ligt de "bewijslast" bij de mensen die tegen zijn.
Het beste argument zul je vinden wanneer je het huidige systeem en het effect dat het heeft ingame bekijkt. De towns en settlements zijn op dit moment in handen van slechts een paar grote alliances. Waarom zou de bewijslast overigens liggen bij de mensen die tegen zijn? Ik hoor van de "voor" kant ook geen enkel goed argument tot nu toe. De stelling dat Anet het heeft gemaakt en dat de spelers de invulling er ingame aan geven vind ik echt onzin.
Hmm, "puur PvP" heb ik niet gezegd, ik zie niet in waarom je niet meer zou kunnen PvE-en als je bij het "endgame stadium" bent aangekomen. Probeer alstublieft niet teveel tussen de regeltjes te lezen.
Je stelde hiervoor:
Zoals ik al zei in mijn vorige post endgame voor Guild Wars is PvP, wederom: veel mensen vinden dat niet leuk om te horen maar het is simpelweg waar.
Niets tussen de regels door gelezen dus, het is precies wat je gepost hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:15:
[...]

Ik denk dat je die zin van GreatLich anders moet lezen (zoals ik het interpreteer): hij bedoelt te zeggen dat het 'einddoel' (dus in feite de 'endgame') van GW volgens A.Net PvP is. Ik geloof niet dat hij bedoelt te zeggen dat de Elite Missions voor PvP only ("puur PvP") zijn. Want juist die Elite Missies zijn eigenlijk niet iets wat een PvP speler als ontzettend interessant zal vinden. Het is echter een 'extraatje' voor de PvE-community om te streven naar het kunnen doen en volbrengen van deze missies. (En ikzelf denk dat grind idd is geintroduceerd met de Elite missies, mits de Alliance die de town beheerst deze missie niet vrijgeeft aan non-Alliance spelers.)

edit:
(Lees het niet verkeerd: ook PvP-spelers zullen vast wel interesse hebben om zo'n Elite Mission te spelen, maar meer als "oh, leuk..." ipv een doel op zich.)

Maar dit is mijn persoonlijk interpretatie van GreatLich' zinnetje. Mocht ik dit verkeerd hebben, dan reflecteert deze post mijn idee over 'endgame'.

[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 15-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:27:
[...]
Oh en BCrNet, graag zie ik ook jullie goede cijfers, het is toch alleen maar leuk om te laten zien dat je iets 'speciaals' bereikt hebt (en ja, dit is een persoonlijk mening, ik vind top100 wel redelijk speciaal)? Ik zag dat jullie ook nog een mooie eindsprint hebben gemaakt op de ladder afgelopen week.
Daar gaat het in principe niet eens om, maar als je kijkt in dit topic, zijn jullie wel opvallend de enige die dit doen. Kan ik me ergens best voorstellen hoor, dat men zijn competitiedrang wilt tonen, zeker nadat iemand dit bereikt heeft. Maar er zijn allerhande sites die dit bijhouden, waarvan denk ik 75% van de mensen die hier komen op kijkt.

Ik hou zelfs heel vaak de observer in de gaten, en heb jullie gisteren zien spelen! Wat was een leuke pot om te zien hoor, daar zal ik zeker geen negatieve reactie over geven. Want simpel gezegd, jullie staan niet voor niets hoog, dus is dat vedriend.

Daarmee wil ik wel zeggen. Feli met de rank. En dat meen ik nog ook! Ik hoop wel dat jullie nog een stapje verder komen want persoonlijk ben ik van mening dat er veel te weinig EU landen in de top staan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:09:
[...]
Ik denk dat je die zin van GreatLich anders moet lezen (zoals ik het interpreteer): hij bedoelt te zeggen dat het 'einddoel' (dus in feite de 'endgame') van GW volgens A.Net PvP is.
Zo las ik het ook. Ik stel alleen dat dit niet noodzakelijkerwijs waar hoeft te zijn. Het hangt van de speler zelf af wat hij / zij als endgame content beschouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:18:
[...]
Daar gaat het in principe niet eens om, maar als je kijkt in dit topic, zijn jullie wel opvallend de enige die dit doen.
Niks mis mee om trots te zijn toch, even de prestaties showen mag best op z'n tijd vind ik. En hoeveel nederlandse pvp guilds komen hier op dit forum behalve de GoT guild en FH? Ik weet dat EW en SiA hier een nederlander hebben zitten, maar niet echt volledig nederlandse pvp guilds.. ben benieuwd of ik hier nog een guildje over de kop heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:18:
[...]

Daar gaat het in principe niet eens om, maar als je kijkt in dit topic, zijn jullie wel opvallend de enige die dit doen. Kan ik me ergens best voorstellen hoor, dat men zijn competitiedrang wilt tonen, zeker nadat iemand dit bereikt heeft. Maar er zijn allerhande sites die dit bijhouden, waarvan denk ik 75% van de mensen die hier komen op kijkt.
Tsja, misschien wordt het inderdaad wat minder geapprecieerd door anderen dan door ons. Dat begrijp ik ook wel. Ik zal vanaf nu niet meer met cijfertjes gaan rondstrooien. :) Bij deze: mijn welgemeende excuses!

En ook ik hoop dat er meer EU guilds bij de top kunnen komen. Momenteel is de verhouding Am-Eu-Jp-Kr: 8-5-1-2. (Voor komende playoffs dan.) Een van de vijf is natuurlijk EW met Nick Oeuf (Furfoot) en die wil ik wederom feliciteren met het halen van de Playoffs! Nu hopen dat jullie de finale gaan halen!
]BCrNet:Ik hou zelfs heel vaak de observer in de gaten, en heb jullie gisteren zien spelen! Wat was een leuke pot om te zien hoor, daar zal ik zeker geen negatieve reactie over geven. Want simpel gezegd, jullie staan niet voor niets hoog, dus is dat vedriend.
Oh, leuk om te weten! Welke match heb je gezien van ons? Die roll-match van [iB]? Die was wel erg duidelijk en heel slecht uitgevoerd van ons uit. Maar ja, [iB] heeft veel meer ervaring met het spelen van GvG's dan wij en op een of andere manier hadden zij een betere aanpak dan de andere topguilds die we wel verslagen hebben. Duidelijk is dat we nog beter moeten anticiperen op topguilds in de toekomst.
Bor de Wollef
[...]

Zo las ik het ook. Ik stel alleen dat dit niet noodzakelijkerwijs waar hoeft te zijn. Het hangt van de speler zelf af wat hij / zij als endgame content beschouwt.
Ook dit is waar, maar let ook op de toevoeging "A.Net" in mijn zin. Ik denk dat A.Net graag iederen uiteindelijk GvG's en PvP ziet spelen, maar ze kunnen natuurlijk de mensen die daar niets van willen horen (PvE'ers) links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk wel raar, Anet wil (zo lijkt het tenminste) veel PvP en GvG zien, maar ondertussen is het grootste deel van het spel PvE.

Komt denk ik doordat GW helemaal nix is als je heel het PvE gebeuren wegdenkt. Eigenlijk hebben ze het zo wel slim gedaan, een PvE gedeelte voor de RPGers onder ons, voor de meer bloedlustigeren is er het, nu toch al redelijk uitgebreide PvP gedeelte, en door een paar verbanden te leggen, zoals de favor, brengen ze iedereen iets dichter bij elkaar. Alleen wel jammer dat alle competities voor GvG zijn, al zou ik zo snel geen PvE evenement kunnen bedenken.

Maar door 2 spelen in 1 te doen (ff oppervlakkig gezien) verkopen ze er toch meer.
Zou wel een mooie marketingtruc zijn: Eerst Prophecies erg mooi maken, zodat iedereen er verslingerd aan raakt, vervolgens een eind inzakken met Factions, omdat alle fans het toch wel kopen, en dan voor chapter 3 weer alles veelbelovend maken. zodat men gaat kijken of het ze wel gelukt is. Dat zou wel een heleboel geld besparen met Faction.

BTW, ik gloof dat ik ergens gehoort heb dat chapter 3 in de noord-afrikaanse stijl komt. Iemand die dit kan bevestigen of juist ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Viper_Smallwood

van chapters 3 klopt ja is op de e3 een filmpje van vertoond helaas mocht niemand filmen.

@corran

Heb echt niks tegen jullie guild doelde alleen op dit seizoen tegelijk met de faction release dat er wellicht minder guilds aan het gvgen zijn. Hoop dat jullie zo doorzetten jullie zijn tenslotte een pvp guild en dan zijn dit zeer goede resultaten.

@greatlich

Einddoel beslist de speler

Om te zeggen dat pvp de einddoel is waarom hebben ze dan zoveel pve content toegevoegd?

Juist ja om beide soorten spelers te bedienen.

Spelers zoals ik die van pvp en pve gebieden is dit perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:28:
[...]

BTW, ik gloof dat ik ergens gehoort heb dat chapter 3 in de noord-afrikaanse stijl komt. Iemand die dit kan bevestigen of juist ontkrachten?
Doe eens een "WHOIS" op de URL http://www.guildwarsnightfall.com/ ?

Tevens zijn er een aantal links op i-net te vinden die inderdaad refereren naar een Noord-Afrikaans thema. Ik geloof op 1up.com en ign.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zoveel mogelijk uit Factions wilt halen dan heb je als speler een sterke guild nodig en als guild een sterke alliance.
In plaats van tegen elkaar aan te zeuren kunnen we elkaar beter helpen op dit forum.
Ik denk dat een goede alliance bestaat uit èn pvp èn pve guilds,( pve-ers denken ook wel eens na over skills, hoor.. ;) )
Ik vind trouwens dat er in Factions een betere balans is tussen pvp en pve dan in Prophecies.

Maar goed....
Wij zijn met 2 guilds uit de alliance gestapt omdat we onze doelstelling (zelf een town) niet kunnen halen met de andere 3 guilds.
Eén van die guilds is alleen bezig om filmpjes te maken en voor de rest alleen maar op- en aanmerkingen op de anderen te maken. De andere guild heeft een leaderswisseling gehad, het is een interne chaos daar nu, bovendien nooit elkaar helpen daar en veel te veel 12-jarigen. De derde guild was een klein zusterguildje van de 2de waar ze alleen maar avatars en signs maken voor forum gebruik.
We hebben nu een alliance met [MU] en [DDB], samen goed voor 750k Kurzick faction inmiddels, in een week bij elkaar gerund door nog geen 10 man. Over zo'n 3 dagen zullen we wel 1 miljoen hebben waarschijnlijk.
Maar het gaat natuurlijk een stuk makkelijker met nog een paar guilds erbij, vooral als je een town ook nog een tijdje wilt houden.
Je snapt 'm misschien al, wij zoeken dus nog een 1 of 2 guilds met dezelfde factionkeuze en dezelfde doelstelling.
DDB is nederlands en MU ook voor een groot deel.
Weet niet of de guilds die wij zoeken vertegenwoordigd op dit forum, mocht dit zo zijn, een keer praten kan natuurlijk nooit kwaad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:15:
[...]Het huidige systeem dwingt mensen tot farmen indien ze ooit nog een keer een town of settlement in "handen" willen hebben.
Sleutelwoorden hier zijn uiteraard "willen hebben". Keuzes...
Dit raakt kant noch wal imho. Het zegt namelijk niets over mij persoonlijk (zo doe je het namelijk wel voorkomen) maar is slechts een observatie van de huidige situatie ingame.
Ah, excuses... Hier was "men" beter op zijn plaats geweest, i.p.v. "jij/je"
Een observatie die ik niet kan bevestigen overigens, ik zie misschien een vriendelijker deel van de community wanneer ik speel?
Het beste argument zul je vinden wanneer je het huidige systeem en het effect dat het heeft ingame bekijkt. De towns en settlements zijn op dit moment in handen van slechts een paar grote alliances. Waarom zou de bewijslast overigens liggen bij de mensen die tegen zijn? Ik hoor van de "voor" kant ook geen enkel goed argument tot nu toe. De stelling dat Anet het heeft gemaakt en dat de spelers de invulling er ingame aan geven vind ik echt onzin.
"Men" wil verandering, dus moet "men" aan kunnen tonen dat dat noodzakelijk/wenselijk is ten opzichte van de status quo, dit is niet meer dan logisch?
"slechts" een paar grote Alliances? er zijn dan ook "slechts" een paar towns en settlements. Je (imho) overdadige gebruik van woorden met negatieve connotaties doet je argument overigens geen goed.

Overigens hoe combineer jij "De stelling dat Anet het heeft gemaakt en dat de spelers de invulling er ingame aan geven vind ik echt onzin" met "Het hangt van de speler zelf af wat hij / zij als endgame content beschouwt."?
Dan wil ik graag dat je laat zien waar het woord "puur" staat in mijn posts... Anders ben je bezig met mis-quoten. "Puur" is hier ook weer een beladen woord, wat je mij in de mond probeert te leggen.
nofi, maar niet doen dus.
Ik ontken dit ook niet. Corran's interpretatie is accuraat.

@ Viper_smallwood: Als je de PvP wegdenkt, blijft er ook weinig over van Guild Wars.

Beide zijn elementen van 1 spel en A.net moet schipperen tussen beide elementen. Ik denk dat dat "schipperen" komt omdat de PvE'ers met hun vingertje staan te wijzen naar de PvP'ers en roepen dat zij worden voorgetrokken en de PvP'ers doen hetzelfde richting de PvE'ers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder PvP zou voor sommigen idd weinig van GW overblijven, maar zelf speel ik het maar af en toe, en meestal in de shiverpeak arena, waar je wel lol kan hebben met een PUG. Voor mij zou gw wel kunnen bestaan zonder PvP, maar dat is gewoon ieder zijn eigen kijk op het spel.

Ik zie eigenlijk ook geen reden om te zien dat de PvPers voorgtrokken wordne. Als je kijkt naar wat er allemaal toegevoegd wordt, worden de PvEers er idd beter van, terwijl er niet al te veel content voor de PvPers (kan) worden toegevoegd.
Zo moet je het ook bekijken: Je kan wel zeuren dat de PvE voorgetrokken wordt, maar bedenk wel dat PvE veel makelijker te upgraden is dan PvP gedeeltes. Je kan wel meer arren's maken, maar dat heeft enkelt als gevolg dat die arena's leeg blijven en iedereen gewoon in dde bekende arena gaat, aangezien je dan tgenminste iemand hebt om mee en tegen te vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Moet je guild in dezelfde alliance zitten als de guild die een outpost in handen heeft om meegenomen te kunnen worden naar de elite missies? Ik zou zelf graag een paar keer een elite willen spelen, maar de guild waar ik in zit is een beetje lam als het gaat om faction punten verzamelen en goede alliances aanknopen.

We hebben nu bijelkaar ongeveer 100k Kurzick Faction en daarvan heb ik er 35k van verzorgd, waarna ik het al snel beu was om zo ongeveer in mijn eentje de punten te moeten farmen. Veertig mensen in de guild en maar twee, drie man die de punten proberen binnen te halen, dat schiet niet op. Het is een hele gezellige, leuke, vriendelijke guild, maar echte doelstellingen lijken er niet te zijn en dat is erg jammer

Ik ben er in ieder geval heel egoistisch van geworden. Alles wat ik nu nog farm aan punten stop ik in ambers om straks een leuke armor te kunnen kopen. Maar ja, een elite missie kunnen spelen zou toch wel eens leuk zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:25:
[...]

Sleutelwoorden hier zijn uiteraard "willen hebben". Keuzes...
Keuzes heb je altijd. Zo is het ook je eigen keuze om GW uberhaubt te gaan spelen. Ik vind alleen dat iedereen evenveel kans moet hebben op toegang tot elite missies en het in handen krijgen van towns etc. Dat is op dit moment niet zo gezien je echt gigantisch veel moet farmen en dus andere zaken ingame moet laten liggen. Dat komt wel weer op keuzes maken naar maar geeft wel aan dat de kans op toegang dus duidelijk niet voor iedereen even groot is. Eerder werd al aangegeven dat je het huidige systeem niet echt kunt vergelijken met de Favor. Dit laatste word namelijk wel door een beperkte groep verzorgt maar maakt het erg grote groepen mogelijk UW en FoW in te gaan. Het "probleem" dat veel mensen hebben bij het systeem van Faction farmen is dat de groep die uiteindelijk toegang heeft vele malen kleiner is.

De ingame grenslijn is bv op dit moment ook redelijk nutteloos voor veel van de spelers.
"slechts" een paar grote Alliances? er zijn dan ook "slechts" een paar towns en settlements. Je (imho) overdadige gebruik van woorden met negatieve connotaties doet je argument overigens geen goed.
Het niet onderbouwen van je eigen stellingen doet jouw argument totaal geen goed. Wil je echt op deze voet doorgaan? Kom eens met argumenten waarom de huidige opbouw WEL werkt voor een groot deel van de GW spelers? Ik hoor namelijk over het algemeen alleen maar klachten, zowel op fora als deze als ingame. Verder zijn er inderdaad slechts een paar towns en settlements die daadwerkelijk zijn over te nemen evenals slechts een paar alliances die deze telkens in handen hebben. Kortom: compleet rechtvaardig woordgebruik gezien het een weerspiegeling geeft van de huidige situatie ingame. Verder discussieren heeft geen zin wanneer je niet inhoudelijk op de zaken in gaat maar slechts vervalt in het omlaag proberen te halen van argumenten zonder zelf met tegenargumenten te komen.
Overigens hoe combineer jij "De stelling dat Anet het heeft gemaakt en dat de spelers de invulling er ingame aan geven vind ik echt onzin" met "Het hangt van de speler zelf af wat hij / zij als endgame content beschouwt."?
Dat is makkelijk te combineren omdat het totaal verschillende zaken zijn. Wat je gaat doen na het spel te hebben uitgespeeld is duidelijk een keuze maar hierbij blijf je gewoon redelijkerwijs toegang houden tot alle content. Dat is bij het huidige systeem van toegang tot elite missies etc niet zo. Je tracht nu 2 zaken te combineren die totaal niet direct met elkaar te maken hebben. Het eerste doelde namelijk op het huidige systeem op towns over te nemen. Het tweede doelde op de end-game content. Deze zaken kun je prima van elkaar gescheiden zien toch?
Dan wil ik graag dat je laat zien waar het woord "puur" staat in mijn posts... Anders ben je bezig met mis-quoten. "Puur" is hier ook weer een beladen woord, wat je mij in de mond probeert te leggen.
nofi, maar niet doen dus.
Waar ik het ik het woord "puur" gequote? Het is slechts wat je met minder woorden zelf hebt aangegeven: ofwel een andere verwoording van wat er staat. Gezien ik het niet gequote heb zie ik het probleem totaal niet. Het toevoegen van het woord "puur" veranderd niets aan jouw stelling "de endgame content is PvP".

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 16-05-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:
[...]

Ik vind alleen dat iedereen evenveel kans moet hebben op toegang tot elite missies

[...]
Misschien moet men maar es ophouden hierover te klagen aangezien je helemaal niet Cavalon hoeft te controllen om de Elite missie te spelen. Ik heb 'The Deep' op 2 characters en daar heb ik nooit iets voor betaald (geen faction en ook geen gold).

En wat krijg je verder als je een city controlled? Fireworks... nou hoera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Count schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:48:
Misschien moet men maar es ophouden hierover te klagen aangezien je helemaal niet Cavalon hoeft te controllen om de Elite missie te spelen. Ik heb 'The Deep' op 2 characters en daar heb ik nooit iets voor betaald (geen faction en ook geen gold).

En wat krijg je verder als je een city controlled? Fireworks... nou hoera.
Hoe krijg je die dan? Moet je in de alliance zitten waar ook de guild in zit die de outpost bezit? Ik wil ook weleens een kijkje nemen in zo'n elite missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Over de Elite missions:
Gaile:
Hey, all,

Just a word that we hear you, and are currently working on solutions to this concern. I don't have specifics yet -- the design team is meeting to discuss various options and you know how super-secretive they are! But there will be an alternative means for players to access Elite Missions.

Do remember the devs will devise, discuss, and then test this new means of access. They'll amend, if necessary, or roll out if all is found to be good to go. Basically, nothing is easy, or simple, when you want to do it right. So give us a month or two to finalize this system, and we'll share more with you as it becomes available!

Thanks for your thoughts. To those of you who expressed your concerns so constructively and with such support, an extra-special thanks!
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

M55 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:07:
Over de Elite missions:
Gaile:

bron
Wat ik al meteen zei toen die hele Black Blades vs The Crusaders ellende uitbrak, als het te ver gaat grijpt Anet wel in.

Toen vorig jaar favor een enorm probleem was voor Europese spelers heeft men de manier waarop je favor krijgt en verliest ook aangepast, er zal vast wel een systeem gehandhaaft blijven waardoor de Elite missies bijzonder blijven en een zeker cachet behouden maar de huidige situatie waarin een Guild 50K verlangt voor toegang zal vermoedelijk wel beeindigd worden.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Weakling schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:56:
[...]

Hoe krijg je die dan? Moet je in de alliance zitten waar ook de guild in zit die de outpost bezit? Ik wil ook weleens een kijkje nemen in zo'n elite missie.
Nope, je hoeft niet in een sterke alliance te zitten. Het enige wat je moet doen is naar Cavalon US 1 gaan op een gunstig tijdstip (wanneer de Amerikanen spelen) en om een 'ferry to the Deep' vragen. Iemand die in de alliance zit die Cavalon controlled kan je dan meenemen naar the Deep. The Deep is een outpost die niet op de map staat. Je kan uit&inloggen en dan is je character nog steeds in The Deep.

Afgelopen weekend was Cavalon in bezit van een andere alliance die iedereen gratis toegang gaf. Nu vragen ze 10-15k ofzo.

Als je char eenmaal in the Deep is geweest kan je hem ook naar een andere outpost mappen maar dan moet kan je enkel via een bepaald truukje weer terug naar The Deep. Het werkt zo; een guildmate die op dat moment in The Deep is gaat naar de guildhall en jij ook. Hij invite jou (zodat hij leader is) en klikt de 'Leave Guildhall' button op het guildroster. Dan teleport hij zichzelf en jou naar The Deep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hey tnx! Ik zal vanavond eens kijken of er op de EU servers ook een "bootreisje" te krijgen is. Zou me zelfs niet uitmaken als ze er wat gold voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Ik sta nu in the deep, lastig zeg om daar te komen :|

[ Voor 3% gewijzigd door Exyge op 16-05-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wat tips voor The Deep:
- Hang niet rond in de 1e room, je krijgt daar tonnen aan Exhaustion elke 30 sec.
- Portal 1 = halve adrenaline gain
- Portal 2 = heals werken maar voor 20%
- Portal 3 = knockdown wanneer je geraakt word
- Portal 4 = je kan niet evaden/blocken
- Neem een knockdown mee. Elke room heeft een Aspect (soort boss) die onkwetsbaar is behalve tijdens, en ~3 seconden na, een knockdown.
- stance/armor tanks zijn cruciaal
- Als monk zal je veel hebben aan een signet heal (SoD of SoR) aangezien je in sommige rooms geen spells kan casten
- boon prots zijn niet fantastisch omdat je in sommige rooms ook geen enchants kan casten
- 55 monks werken niet, teveel degen.
- Healing Seed is erg goed tegen de smiters en hordes Oni
- Spiteful Spirit is nog steeds goed
- minion masters zijn niet fantastisch, veel rooms waar geen corpses zijn en je moet vaak lang wachten
- Restoration en Lively was xxxx zijn goed om mee te nemen zodat je iemand kan rezzen in de room waar je geen spells kan casten.
- voor de eindbaas Kanaxai is het erg handig om non-Spell enchant removal te hebben (dus via signets of anders Dark Apostasy/Order of Apostasy).
- elke keer als de eindbaas geknockdowned word spawnt hij een horde nightmares die je party instant wipen als je niet goed uitgespreid staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

The Deep...ik ben even een weekeindje weg (plus dat internet er twee weken uit heeft gelegen, maar nu werkt het weer, 6mbit \0/) en ik mis weer veel te veel :P

Daar moet ik maar eens naar gaan kijken, maar voorlopig zijn mijn vier Factions chars nog lang niet van het beginnerseiland af. Hell, ze houden het niet eens lang vol omdat ik vooral aan het proberen ben en ze na een paar quests gewoon delete als het me niet geheel bevalt.

Ben er wel achter hoe je de Prophecies en Factions CE dans kan combineren: Eerst gewoon /dance, daarna /dancenew. Zo danste mijn assassin met "werpsterlichtjes" aan haar handjes gezellig samen met de gesummonde spirits :+

Heb net de posts gelezen over de healingmonks, maar mijn build is het volgende:
Orison, Heal. Breeze, Heal Other, Word of healing, Healing touch, Mend Ailment, Remove hexes, Restore life/Rebirth
Verdeel mijn punten in healing en divine, en wat rest in prot. Misschien niet de meest ultieme healbuild, maar ik kom er een heel eind mee met PvE zoals FoW en een enkele guild battle. Nuja, ik zit niet meer in een guild, maar dat werkte toen prima.
Als healmonk ben ik ook helemaal niet bezig met de omgeving, het enige wat ik doe is de balkjes van mijn partymembers in de gaten houden en letten op pijltjes naar beneden. En natuurlijk niet gaan lopen luren/kiten, daar zijn andere classes voor :P
Items zijn een offhand item met +15 energy die ik dan weer kan wisselen om de -1 regen op te vangen en een wand, maar ben even vergeten welke precies.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
TroonStaal schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:42:
Orison, Heal. Breeze, Heal Other, Word of healing, Healing touch, Mend Ailment, Remove hexes, Restore life/Rebirth
Verdeel mijn punten in healing en divine, en wat rest in prot. Misschien niet de meest ultieme healbuild, maar ik kom er een heel eind mee met PvE zoals FoW en een enkele guild battle. .
Ik zou Prot aan iemand anders overlaten en zelf Heal Party (vrij ultieme heal met 12 man) & Healing Seed meenemen ipv Mend Ailment & Remove Hex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij met onze Alliance hebben ruim 330.000 kurzick faction, ik wil graag weten wat andere alliances hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuja, ik zit niet meer in een guild, maar dat werkte toen prima.
het valt wel op dat er steeds meer mensen guildloos zijn.Gister bijvoorbeeld, ging even de bonus van Dunes of Despair proberen, zaten uiteindelijk met 5 nederlands in een party, waarvan er 4 guildloos waaren (waaronder ikzelf). Zelf ben ik guildloos omdat ik al die guilds zat ben, waar ik meestal deheltijd gevraagd werd om te helpen, terwijl ik dat 10 minuten geleden, toen ik nog niet met iets boeiends bezig was, al had aangeboden. En dan maar blijven zeuren... Zo ging het in bijna iedere guild. Maar hoe zit dat met anderen die guildloos zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Het prof veranderen is echt een monsterlijk voordeel zeg, voor 500 gold verander je van prof. Dat is weer eens wat anders dan eerst een kut quest te moeten doen waar je behalve henchman geen hond voor kunt vinden om je te helpen.

Ik weet het, verder ben ik nog niet maar doe rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:05:
Wij met onze Alliance hebben ruim 330.000 kurzick faction, ik wil graag weten wat andere alliances hebben.
Kijk eens ingame wat het overnemen van een town kost aan faction: zo veel hebben de andere alliances ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 16-05-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:05:
Volgens mij hebben wij iets meer dan 2000 Luxon faction. We kunnen nu bijna een stad overnemen, geloof ik...

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

ehm, volgens mij heb je meer dan 2 miljoen nodig atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
TroonStaal schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:42:

Verdeel mijn punten in healing en divine, en wat rest in prot.
brrr, m'n haren gaan recht op staan als ik dat zo lees :P
normaal zou ik zeggen: boonprot, maar aangezien ik lees dat er een area is waar je geen enchantments kunt casten lijkt me dat niet zo geweldig, hoewel je natuurlijk ook gift of health mee kunt nemen wat natuurlijk wel mooi past in een boonprot build.

maar als je full healing gaat, zou ik iets nemen als: WoH, Healing Whisper, Ethereal Light (2 nieuwe 5e heals, erg fijn in pve, niet in pvp), Healing Seed, Heal Party, Inspired Hex, Revealed Hex (energy management!! waarom zie je dat nooit op pve monks? in the deep heb je echt geen tijd om te regeneraten), en nog iets leuks,. maar aangezien ik in de korte periode dat ik binnen ben geweest veel blind heb gezien, zou ik ook iets van een condition removal bij me willen hebben. (blessed light ipv woh?)

maargoed, ik blijf zelf in pve altijd voorstander van een boonprot-achtige build, mainly voor effectiviteit, en de energy management (e-drain, MoR of evt. zelfs OOB)

mooie info trouwens Count!

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 16-05-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in de deep maar hangt echt van de alliance af gelukkig nu een gratis ritje:)

Nadeel om dit met een guildy party te doen moet je een dag plannen en dan moet je, maar geluk hebben of ze je wel of niet toelaten.

Gelukkig wordt het systeem aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ik met m'n prophecies karakter m'n secondary profession aan kunnen passen tot ritualist of assassin?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:45

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:23:
zou ik met m'n prophecies karakter m'n secondary profession aan kunnen passen tot ritualist fo assassin?
ik zou zeggen: ja. maar probeer het eens.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:36:
[...]

ik zou zeggen: ja. maar probeer het eens.
lol, dat is ook wat ik wil proberen, maar heb geen id waar, zo rond augury rock kan je je secondary aan passen, maar asassin en ritualist zit er niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Trouwens op dit moment heeft 'The Crusaders' (TC alliance) weer Cavalon. Dat betekent dat ritjes naar The Deep gratis zijn!

Op dit moment zijn ze druk bezig mensen met tientallen tegelijk van Cavalon US 1 naar The Deep te porten, volgens mij ook een beetje om de andere alliance (Black Blades) te ondermijnen aangezien die er wel geld voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Woehoe! Ik heb een Kuunavang gekregen!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Draakje.jpg

8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:05:
Trouwens op dit moment heeft 'The Crusaders' (TC alliance) weer Cavalon. Dat betekent dat ritjes naar The Deep gratis zijn!

Op dit moment zijn ze druk bezig mensen met tientallen tegelijk van Cavalon US 1 naar The Deep te porten, volgens mij ook een beetje om de andere alliance (Black Blades) te ondermijnen aangezien die er wel geld voor vragen.
je krijgt geen outpost of je character in de guild hall parkeren of nooit de deep verlaten.

Daarom zie ik dit huidige systeem het liefst verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je wel makkelijk kunnen doen, als je in Factions heel snel overal komt, gewoon een aparte char aanmaken, die zo snel mogelijk naar the deep brengen en die daar dan altijd daarlaten zitten, behalve dan af en toe een tripje naar je hall om wat mensen mee te nemen. Dan kan je via iemand die je dan hebt meegenomen ook zelf met je andere chars daarheen, op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Heb vanavond weer 3 uren in The Deep rondgedoold, dit keer met een georganiseerde duitse guild, zijn zonder kleurscheuren tot Kanaxai gekomen, maar die krijg je echt niet zomaar dood, op gegeven moment maar een kamikaze run gedaan :).
Voor zover ik weet is het nog maar 1 team gelukt hem te doden.
Wel wat mooie zodiac goldies gevonden :P

wat screens van kanaxai, en wat voor absurde situaties je onder vecht. (de nightmares casten allemaal chaos storm en energy burn etc)

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/8984/heal6xk.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/6849/degen9qx.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/172/suicide5mw.th.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 17-05-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:25:
[...]

je krijgt geen outpost of je character in de guild hall parkeren of nooit de deep verlaten.

Daarom zie ik dit huidige systeem het liefst verdwijnen
Niet waar. Je kan altijd teruggaan naar the Deep als je er minstens 1x bent geweest. Zie mijn eerdere post voor de truuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Geloof dat ik toch maar beter Luxon had kunnen worden. Daar zijn tenminste ritjes naar The Deep te vinden. Ben gister de halve avond bezig geweest om in House zu Heltzer een ritje naar Urgoz Warren te vinden (voor zover ik weet is dat The Deep voor Kurzicks), maar geen kip te bekennen die me mee wilde nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:01:
...maar als je full healing gaat, zou ik iets nemen als: WoH, Healing Whisper, Ethereal Light (2 nieuwe 5e heals, erg fijn in pve, niet in pvp), Healing Seed, Heal Party, Inspired Hex, Revealed Hex (energy management!! waarom zie je dat nooit op pve monks? in the deep heb je echt geen tijd om te regeneraten) ...
Interessante manier van energy management. Waard om eens een keer te proberen. Je hebt helemaal gelijk dat energy management bij veel PvE monks (inclusief mijzelf moet ik toegeven) een ondergeschoven kindje is. Hmm, ik moet maar eens snel mijn monk door Factions gaan jagen, want de twee skills die je daarvan gebruikt klinken ook niet onaardig, ondanks de halve range bij de ene en de makkelijk geinterrupt worden bij de ander. Na mijn necro en ranger, moet mijn monk ook maar eens Shiro onder ogen gaan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:19:
Geloof dat ik toch maar beter Luxon had kunnen worden. Daar zijn tenminste ritjes naar The Deep te vinden. Ben gister de halve avond bezig geweest om in House zu Heltzer een ritje naar Urgoz Warren te vinden (voor zover ik weet is dat The Deep voor Kurzicks), maar geen kip te bekennen die me mee wilde nemen.
Je kunt als Kurzick ook gewoon naar The Deep. Vraag om een "ferry to the deep" in Cavalon.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 17-05-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:45:
Je kunt als Kurzick ook gewoon naar The Deep. Vraag om een "ferry to the deep" in Cavalon.
Mjah, maar ik zag daar gister gratis ritjes aangeboden "but not for friggin kurzicks". Nou weet ik niet hoe ie zou kunnen zien dat ik een Kurzick ben als ik me toch zou hebben aangemeld. Draag ook geen Kurzick armor of zo. Maar kwam niet erg vriendelijk over.

Ik dacht ook dat ik als Kurzick misschien wel in de outpost voor The Deep zou kunnen komen, maar het niet mogelijk zou zijn om de missie te doen. Blijkbaar verkeerd gedacht. Dan ga ik toch maar eens als Luxon vermomd een ritje naar The Deep maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
unfor schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:37:
wat screens van kanaxai, en wat voor absurde situaties je onder vecht. (de nightmares casten allemaal chaos storm en energy burn etc)

http://home.wanadoo.nl/unfor/kanaxai/degen.jpg
http://home.wanadoo.nl/unfor/kanaxai/heal.jpg
http://home.wanadoo.nl/unfor/kanaxai/suicide.jpg
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

Wanadoo :r . Ben toch blij dat ik bij die 'geel/zwarte' provider zit. Die heeft zulke onzin niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:54:
[...]

De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

Wanadoo :r . Ben toch blij dat ik bij die 'geel/zwarte' provider zit. Die heeft zulke onzin niet :)
Ik heb er twee kunnen redden...

http://xs300.xs.to/xs300/06203/heal.jpg

http://xs300.xs.to/xs300/06203/suicide.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
wowww. die gast van dat eerste plaatje ziet er vet uit!
wat voor een lvl beast is dat wel niet? :D

/edit
kan je ook je ping zien naar gw?

[ Voor 18% gewijzigd door ixl85 op 17-05-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:46:
[...]

Niet waar. Je kan altijd teruggaan naar the Deep als je er minstens 1x bent geweest. Zie mijn eerdere post voor de truuk
ehm ik zeg toch of je character in de guild hall parkeren. Niet de perfecte oplossing
Had het liever anders gezien, maar ze gaan het systeem zoiezo veranderen.
Over de deep heb een assasin naja die is niet gewenst dus een pug is al een probleem.
Nu druk bezig om mijn warrior in cavalon te krijgen.

Ga binnenkort met een guildy team dus verwacht geen problemen om het gebied te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:56:
wowww. die gast van dat eerste plaatje ziet er vet uit!
wat voor een lvl beast is dat wel niet? :D

/edit
kan je ook je ping zien naar gw?
Zo te zien level 30 ... en dan toch zo moeilijk te killen ... dan is die level 31 Shiro toch maar een superwatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het punt zit hem ook meer in de skills die hij gebruikt om zich in leven te houden. Ik heb er echt al heel erg veel mensen dood zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

StarWolf schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:54:
[...]

Oh jawel hoor. Die heeft ook een datalimiet wat betreft het dataverkeer vanaf je homepage. Is bij mij ook al een paar keer op slot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:47:
Het punt zit hem ook meer in de skills die hij gebruikt om zich in leven te houden. Ik heb er echt al heel erg veel mensen dood zien gaan.
Ik las net op guildwiki dat ie geen damage doet, maar ook niet krijgt als ie een condition heeft en dat je hem na een tijdje een knockdown moet geven, omdat ie anders ook geen damage meer krijgt. Dan ook nog eens een degen op 8. Begrijp meteen waarom ie zo moeilijk te killen is ...

Hmm, zou ie niet door een clubje rangers met interupts gemakkelijker te verslaan zijn? Krijgt ie ook geen kans om zijn skills te gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Plekuz op 17-05-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik heb m'n shotjes even op imageshack gegooid, zie originele post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Weakling schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:51:
[...]

Ik las net op guildwiki dat ie geen damage doet, maar ook niet krijgt als ie een condition heeft en dat je hem na een tijdje een knockdown moet geven, omdat ie anders ook geen damage meer krijgt. Dan ook nog eens een degen op 8. Begrijp meteen waarom ie zo moeilijk te killen is ...
Dat is nog maar het begin. Hij gebruikt een enchantment (Nightmare's Refuge) waardoor attacks & spells 50% kans om te failen hebben, hij een boel regen krijgt en healt voor 1000 wanneer de enchant eindigt. Zoals je zei; zonder knockdowns is hij compleet onkwetsbaar, echter wanneer je hem knockdowned spawnen er een dozijn Nightmares die je party heel rap om zeep helpen dmv AoE attacks daarbij geholpen door de -8 standaard degen die er is (alsmede de welhaast onvermijdelijke Death Penalty die je bent opgelopen).

En omdat dus spells 50% kans hebben te failen en je ook de Nightmares moet killen is het niet triviaal om zijn enchant te strippen en wanneer hij zich eenmaal healt kan je weer van voor af aan beginnen.

Dus het is nog best een uitdaging. Er zijn al wel lui die hem verslagen hebben overigens. Ik crashte gisteren helaas in de een na laatste kamer :(

FoW/UW heb ik altijd erg saai gevonden, ben blij dat ze The Deep zo afwisselend en uitdagend gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
even tussendoor..
Stel ik cast een ward against foes (dat 50%van de slagen missen) en ik cast hem meteen weer dmv echo (mesmer). Krijgen de tegenstanders deze ward dan 2keer? of telt dit niet bij elkaar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat dit werkt. Je kan bijv conditions ook maar met 1 tegelijk op je hebben, netzoals enchntment en alle andere soorten. Zelfs bij spirits kan dit niet, dus zal het met wards ook wel niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Count schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:12:Dat is nog maar het begin. Hij gebruikt een enchantment (Nightmare's Refuge) waardoor attacks & spells 50% kans om te failen hebben, hij een boel regen krijgt en healt voor 1000 wanneer de enchant eindigt.
Hmm, gezellig. Ik zie ook dat NR wel gestripped kan worden, maar niet geleeched. Zou handig zijn als je 'm zelf ook zou kunnen casten, maar dat gaat dus niet. Ook lekker.
Zoals je zei; zonder knockdowns is hij compleet onkwetsbaar, echter wanneer je hem knockdowned spawnen er een dozijn Nightmares die je party heel rap om zeep helpen dmv AoE attacks daarbij geholpen door de -8 standaard degen die er is (alsmede de welhaast onvermijdelijke Death Penalty die je bent opgelopen).
Spawned ie bij elke knockdown die Nightmares? Dan hoop ik niet dat er iemand op het onzaligmakende idee komt om een meteorshower o.i.d. te casten. Heb je in no time enkele tientallen Nightmares rondlopen ... brrrr.
En omdat dus spells 50% kans hebben te failen en je ook de Nightmares moet killen is het niet triviaal om zijn enchant te strippen en wanneer hij zich eenmaal healt kan je weer van voor af aan beginnen.
Die enchant moet er idd zo snel mogelijk weer af. Na 10 sec in 1x er 1000 health bij krijgen, da's echt niet normaal meer. Daar kom je nooit doorheen anders.
Dus het is nog best een uitdaging. Er zijn al wel lui die hem verslagen hebben overigens. Ik crashte gisteren helaas in de een na laatste kamer :(

FoW/UW heb ik altijd erg saai gevonden, ben blij dat ze The Deep zo afwisselend en uitdagend gemaakt hebben.
Als ik er eenmaal in terecht kom, ga ik het ook zeker leuk vinden. Ondanks dat die laatste boss meer op spelertje pesten lijkt dan echt een boss die te hebben is. Aan de andere kant, dat maakt het wel weer exclusief als je het wel voorelkaar krijgt. Hopelijk staat er dan wel een leuke reward tegenover. Goeie om een leuke build voor te verzinnen die 'm aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Dus als ie geen knockdown heeft komen er geen nightmares?
Waarom dan geen mesmer/monk die alleen de enchantments stript of spell slasher is en 2 Air elementals (Dit zijn dus armorpenetrating attacks zonder knockdown maar met blind). En 2 rangers met distracting shot...
Verder kom ik even niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 17-05-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Ik fantaseer even mee. Want ik ga er vanuit dat het niet krijgen van damage bij conditions slaat op direct damage en niet op degens ;). Ik zit te denken aan bleeding, poisoned, diseased en dan nog wat health degen hexes erbij. En dan inderdaad enchantments strips ;)

zeg maar als ik het mis heb met die conditions

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.