Dank je wel Bor, much appreciated. Ook wij gaan proberen in seizoen 3 ons best te doen om weer een hoge ranking te halen. Of dat lukt, waarschijnlijk wel, maar nog zeker onbekend.
Toch heb ik niet het idee dat het heel rustig was op GvG-vlak. Als je ook kijkt naar de top 100, zie dat bijna elke guild >50 GvG's gespeeld heeft en de top 20 natuurlijk nog meer. Al met al lijkt het erop, in mijn ogen, dat ook dit seizoen niet een 'verloren' seizoen is qua aantal GvG's.
Daarnaast zie je dat de nieuwe characters nog niet heel goed geintegreerd zijn in GvG-teams, maar we hebben wel degelijk een flink aantal teams bevochten met daar een Ritualist of Assassin in. Bijvoorbeeld
And Then And Then And [Then] speelde met een Assassin die zonder problemen onze bodyguards solo'de. Ook Ritualists zie je steeds vaker meegaan in een battle, maar zijn toch heel vaak 'verloren' characters omdat ze eigenlijk een utility functie hebben; dmv de Spirits die ze vaak gebruiken. Als een team dus een Ritualist meeneemt, is het eigenlijk een verkapte (protection-)monk en dan speelt een team dus al weer snel met een 3 'monk' backline, wat weer effect heeft op de dmg output.
Maar ook wij kijken uit naar volgend seizoen, eens kijken hoe komend seizoen zal gaan verlopen. Hopelijk komen er weer interessant builds naar voren, ik ben toch wel benieuwd.
En Grave: ik vind het jammer dat je zo ontzettend negatief bent richting ons, zeker omdat ik het idee had dat wij elkaar nooit in de haren hebben gezeten ten tijden dat ik nog bij GOT zat. Ik zou zeggen, neem een voorbeeld aan je guildleider.
Daarnaast heb je absoluut gelijk dat GOT FH verslagen heeft in een GvG. Dat is ook zo en dat rekenen we onszelf (nou, eigenlijk de mensen die toen meespeelden) ook erg aan. Tsja, wij zijn nu eenmaal competatief ingesteld en balen van elk verlies. Gelukkig was die verliespartij ten tijde van de ladderfreeze van vorig seizoen, dus zijn we geen rating kwijtgeraakt daardoor.
De reden dat ik trouwens de win/lost lijst van de afgelopen 2 weken gepost heb is, dat ik trots ben op wat we gehaald hebben en dat we sommige guilds verslagen hebben. We zijn nog niet heel lang op hoog niveau aan het GvG'en en ook voor ons is het speciaal om gerenomeerde GvG-guilds te besten. Met als hoogtepunt van afgelopen seizoen toch
Pirates of BBQ Bay [BBQ], een guild dat volgens mij zelfs al vanaf Alpha GW speelt.
Oh en BCrNet, graag zie ik ook jullie goede cijfers, het is toch alleen maar leuk om te laten zien dat je iets 'speciaals' bereikt hebt (en ja, dit is een persoonlijk mening, ik vind top100 wel redelijk speciaal)? Ik zag dat jullie ook nog een mooie eindsprint hebben gemaakt op de ladder afgelopen week.
Tevens wil ik ook nog even inhaken op de PvE <-> PvP discussie. PvE'ers zijn geen noobs, niemand is een noob in mijn ogen, sommige zijn alleen wat minder ervaren. Ik probeer ook altijd mensen in PvP te weerhouden van het bezigen van het woord noob. Lukt niet altijd en ik krijg het vaak zat naar mijn eigen hoofd gegooid, maar ik blijf volhouden. PvE'ers benaderen het spel echter heel anders dan een PvP'er doet
Wel wil ik ook meegaan in de mening dat er betere skills zijn dan Healing Breeze, ook voor PvE. Ikzelf ben momenteel bezig met mijn monk door Cantha te loodsen om de Elite skills te cappen die ik nodig heb om hem PvP-ready te houden. Ik heb gekozen voor een Boonprot build en ben er tot nu toe nog heel tevreden mee. Ik zou ook willen aanraden om eens zo'n Boonprot build te proberen en Healing Breeze aan de kant te laten liggen.
Attributes:
Inspiriation Magic: 9
Protection Prayers: 9+1
Divine Favor: 12+1+3 (voor PvP zou ik aanraden om voor 12+1+1 te gaan)
Skills:- Reversal of Fortune
- Guardian
- Mend Ailment/Condition
- Protective Spirit
- Inspired Hex
- Mantra of Recall/Energy Drain
- Divine Boon
- Rebirth
Het enige waar je mee zit is dat Mend Condition niet op jezelf gecast kan worden en omdat je geen Contemplation of Purity meeneemt (de skill in PvP om je van hexes en conditions te ontdoen) denk ik dat Mend Ailment dan de betere oplossing is.
Nogmaals probeer de build eens en kijk of je hem lekker vind spelen want deze build is behoorlijk veelzijdig. (PvE-
en PvP waardig.)