Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.841 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:34:
Toch even pimpen met ons guild resultaat, gisteren avond na wat andere matches kregen we deze 3 na elkaar, dat was toch wel even grappig :) Het resultaat nog grappiger.

[afbeelding]
zijn een paar high ranked guilds, "echt gewonnen" ? of speelde ze met gimmick builds/test builds of iets dergelijks. In iedergeval goed gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die madame bleef bij mij vastzitten in de trap de eerste keer, De tweede keer zijn we niet door het centrum van de cathedral gegaan om die trap te vermijden, maar om het centrum heen wat ook nog wel zo gemakkelijk was. Het kan natuurlijk toeval zijn maar we hadden daar minder brokstukken dan in het centrum. Heb de missie daarna nog 3 keer gedaan zonder problemen, ook door het centrum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:14:
[...]

zijn een paar high ranked guilds, "echt gewonnen" ? of speelde ze met gimmick builds/test builds of iets dergelijks. In iedergeval goed gedaan :Y)
zou je rank4 komen te staan met fun/test builds? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 10-05-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik wil guildwars factions kopen maar heb ik daar de normale guildwars ook voor nodig of is het gewoon heel guildwars + wat extra's.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het is alleen + extra's :P

Je kan Factions kopen zonder de eerste chapter. Later kan je dan de eerste chapter ook kopen en dan koppelen als je wil. Let wel, als je koppelt, moet één key ongebruikt zijn, als je er al mee gespeeld hebt geld dat niet. Als ik jou was zou ik beginnen met Prophecies, en dan de 2006 versie (=een lichtroze cover). De standard edition heeft niks extra's en de SE is vooral gericht op PvP terwijl je de wapens in 2006 versie ook voor PvE kan gebruiken. De CE is ook leuk, maar duurder en moeilijker te krijgen, Bol heeft er nog wel een paar dacht ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:48:
Hallo mensen, ik wil guildwars factions kopen maar heb ik daar de normale guildwars ook voor nodig of is het gewoon heel guildwars + wat extra's.?
He, toch fijn om af en toe een nieuwe vraag te zien in het GW topic.

Zowel GW Prophecies als GW Factions zijn losstaande spellen. Bij Factions zit niets van Prophecies en omgekeerd. Koop je alleen Factions, dan kun je alleen in dat landschap rondlopen en omgekeerd. Als je ze allebei koopt, dan kun je de spellen samenvoegen tot één groot spel, waardoor je met één karakter in beide landschappen kunt rondlopen.

Het enige overlappende is dat je in beide delen warriors, monks, eles, rangers, necros en mesmers kunt aanmaken en dat deze karakters in beide delen over een vaste kern skills en spells beschikken die ik beide delen hetzelfde zijn. Voor het overige zijn het twee compleet gescheiden spellen, die je dus eventueel aanelkaar kunt knopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm bedankt voor de info ik ga guildwars binnen deze week aanschaffen maar moet nog even voor mezelf zien welke ik precies ga nemen.. denk meer aan factions maar dat zie ik bij de dixons wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:14:
[...]zijn een paar high ranked guilds, "echt gewonnen" ? of speelde ze met gimmick builds/test builds of iets dergelijks. In iedergeval goed gedaan :Y)
Ja, Be Team speelde een Thumper/Smite pressure build en BBQ speelde een redelijk normale balanced build met enkele nieuwe skills zoals de mesmer/assasin die je tegenwoordig overal ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Aura of Displacement + Drain Enchantment FTW

Blijft leuk tegen Assassins en E/A's. Waarschijnlijk ook tegen Me/A's, maar helaas kunnen ze redelijk makkelijk Blackout al casten voordat Drain Enchantment z'n werk gedaan heeft.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:14:
hmm bedankt voor de info ik ga guildwars binnen deze week aanschaffen maar moet nog even voor mezelf zien welke ik precies ga nemen.. denk meer aan factions maar dat zie ik bij de dixons wel.
Ikzelf zou voor Prophecies gaan. Wat ik gehoort heb is dat Factions erg snel is uitgespeeld, en ik vind zelf ook dat je bij Factions veel te snel lvled. In Prophecies heb je nog de pre enzo. Vooral doordat je nog niet gelijk tegen de hoogste levels moet is het in het begin veel makelijker om dinge bij te leren en dan kan je ook makelijker fouten maken in je build enzo. Maar in Factions verwacht men meer van je, aangezien lvl 20 door de meesten als "ervaren" wordt gezien, maar dat hoeft helemaal niet.

+ nog het voordeel dat je nu gelijk al meer content hebt. Prophecie heeft al verschillende upgrades gehad waar je als lvl 20 veel lol in kan hebben, terwijl dat bij Factions nog wel even gaat duren.

Nadeel is wel dat er minder mensen op Tyria rondlopen, omdat veel (om maar niet alle te zeggen) fans nu Factions spelen. Maar in je eentje gaat het eigenlijk ook wel.

Maar het is jouw keuze, er zijn vast nog veel meer voordelen om Factions eerst te kopen, al kom ik er even niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Idd, eerst prophecies kopen en spelen, om dezelfde redenen als hierboven is aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Prophesies is echt nog wel lekker vol hoor het is er niet leger op geworden eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:23:
Prophesies is echt nog wel lekker vol hoor het is er niet leger op geworden eigenlijk
Gister even de Ring of Fire missies gedaan, maar daar zijn maar +/- een man of 10 max te vinden op die eilanden.

Gelukkig ben ik Monk O+ dus hoef ik niet te zoeken naar een party, maar ik schijn wel zo ongeveer de enige te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:19:
[...]

Gister even de Ring of Fire missies gedaan, maar daar zijn maar +/- een man of 10 max te vinden op die eilanden.

Gelukkig ben ik Monk O+ dus hoef ik niet te zoeken naar een party, maar ik schijn wel zo ongeveer de enige te zijn...
Dat is al tijden zo. Het ziet er in mijn ogen ook niet echt veel leger uit daar.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:21:
[...]

Dat is al tijden zo. Het ziet er in mijn ogen ook niet echt veel leger uit daar.
Dat is idd altijd al zo geweest, met name omdat het daar weinig interessant is, als daar goeie farm plekken waren geweest was het er heel erg druk geweest ;) ze hadden de farm plekken gewoon beter moeten verspreiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:53:
... ik vind zelf ook dat je bij Factions veel te snel lvled ... in Factions verwacht men meer van je, aangezien lvl 20 door de meesten als "ervaren" wordt gezien, maar dat hoeft helemaal niet
Dat veel te snel levellen is soms een behoorlijk probleem. Gister 6x Arborstone moeten doen (zucht), omdat er steeds overduidelijk onervaren types in het team zaten. Zoals de overbekende rusher, die het na de verkeerde afloop het ook nog eens in zijn hoofd haalde om de schuld bij de rest van het team te leggen.

Rushers, leavers, hitchhikers, assassins die tank spelen, eles zonder energy storage, monks die zo ongeveer alleen maar mending wisten te casten, barrage groep zonder pets, zodat de necro niet voldoende minions kon maken, etc. etc. Mijn hemel, wat was het in Arborstone gister een gruwelijk zooitje. Gelukkig was de bug wel verdwenen :)

Ik ben zelf ook geen geweldige speler, dat zul je mij niet horen beweren, maar wat ik gister allemaal meegemaakt heb, tart bijna elke beschrijving. Nee dat snelle levellen maakt het onderscheid tussen goede en slechte spelers er niet beter op. Okay, een level zegt net zoals een rank niet alles, maar bij Prophecies kon je tenminste nog iets verwachten van zo iemand (hoewel dat door het runnen en speed levellen van chars ook snel minder werd).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
90% van de missies in Factions is uitstekend te doen met henchmen. Dat voorkomt echt een heleboel frustraties. Als je dan ook nog eens een guild monk mee kunt nemen en de rest henchies dan haal je iedere missie gewoon.

Ook de laatste 2 missies zijn makkelijk te doen met een full henchmen team.

[ Voor 3% gewijzigd door Exyge op 11-05-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, al die assasins vormen een probleem ja. Als eerst zijn het er teveel, en ten tweede vergeten een heleboel assasins dat het de bedoeling is dat ze weg zijn voordat er klappen aan hun kant vallen, zodat ze veel te snel dood zijn.

In Prophecies was een hoog lvl meestal wel een bewijs voor ervaring. De beginners weten immers niets af van runners, power lvlers om maar te zwijgen van waar Droknars Forge ligt.

Eigenlijk baal ik er ook van dat je tot aan waar ik bent niet elk gebied in kan waar je heen wilt. Al kan je solo-en naar een bepaalde plaats, zonder een bepaalde quest kom je er niet in. Dat helpt wel tegen runners, maar had Anet niet gezegt dat ze niets tegen runners zouden doen, omdat ze al een onderdeel van het spel zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:23:
In Prophecies was een hoog lvl meestal wel een bewijs voor ervaring. De beginners weten immers niets af van runners, power lvlers om maar te zwijgen van waar Droknars Forge ligt.
Da's ook weer waar.
Eigenlijk baal ik er ook van dat je tot aan waar ik bent niet elk gebied in kan waar je heen wilt. Al kan je solo-en naar een bepaalde plaats, zonder een bepaalde quest kom je er niet in. Dat helpt wel tegen runners, maar had Anet niet gezegt dat ze niets tegen runners zouden doen, omdat ze al een onderdeel van het spel zijn geworden?
Kweenie wat Anets standpunt is, maar het is wel een goede oplossing tegen runners. Ondanks dat vind ik het af en toe ook heel vervelend, zeker als je met je derde of vierde PvE karakter bezig bent en weer al die missies moet doen. Tot het einde toe wordt het principe van "je komt hier niet binnen als je niet de quest gedaan hebt" volgehouden voor de hoofdlijn van het verhaal. Een hoop tussenliggende outposts zijn wel te bereiken, maar daar heb je ook niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:23:
Ik vind het erg jammer dat ze dit gedaan hebben. Het helpt inderdaad tegen runners, maar je hebt mensen die er gewoon naar toe vechten als ze toevallig in de buurt zijn ook mee. Zo heb zelf ook al voor zo'n gesloten deur gestaan. Dat is dan echt goed balen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:09:
Ik vind het erg jammer dat ze dit gedaan hebben. Het helpt inderdaad tegen runners, maar je hebt mensen die er gewoon naar toe vechten als ze toevallig in de buurt zijn ook mee. Zo heb zelf ook al voor zo'n gesloten deur gestaan. Dat is dan echt goed balen.
Mjah, maar hoe zouden ze anders runners kunnen voorkomen? Ik kan zo snel in ieder geval niets bedenken. Het enige wat misschien kan, is het verplichten om met één karakter alle missies te doen op de manier waarop het nu werkt, waarna je met alle andere karakters die je vervolgens gebruikt vrij toegang krijgt tot de outposts. Alleen voorkom je daar runners niet mee, alleen maar runners voor newbies in GW wordt voorkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 11-05-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Klopt het is lastig om runners op een andere manier te voorkomen. Maar zoveel voordelen heeft het runnen toch ook weer niet? Ik bedoel. Te lage level karakters gingen bij mij in bepaalde missies gewoon echt niet mee (gold ook voor bepaalde quests)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft het gewoon geen zin om runners te nerfen. Er worden veel meer mensen de dupe van dan dat er mensen mee geholpen worden. Het is ook niet realistisch. Waarom zou je als je bepaalde dingen nog niet hebt gedaan ergens niet naar binnen mogen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:53:
Klopt het is lastig om runners op een andere manier te voorkomen. Maar zoveel voordelen heeft het runnen toch ook weer niet? Ik bedoel. Te lage level karakters gingen bij mij in bepaalde missies gewoon echt niet mee (gold ook voor bepaalde quests)
Ik heb mijn laatste twee Tyria karakters ook laten runnen naar Droks. Had veel gold gespaard en kon daardoor direct 1.5k armor voor die karakters kopen. Vervolgens via Lions Arch naar Sanctum om in de desert ascended te geraken. Dat scheelt toch wel heel veel gedoe om een PvE karakter op volle sterkte te krijgen voor Underworld of Fissure of gewoon wat farmen, maar als je dat met je eerste karakter al doet, dan mis je veel te veel en is ook zonde van het spel. Runnen heeft dus wel voordeel, zolang je er maar voor zorgt dat je netjes level 20 haalt en goed wordt met je skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:11:
Volgens mij heeft het gewoon geen zin om runners te nerfen. Er worden veel meer mensen de dupe van dan dat er mensen mee geholpen worden. Het is ook niet realistisch. Waarom zou je als je bepaalde dingen nog niet hebt gedaan ergens niet naar binnen mogen gaan?
Omdat dan binnen de kortste keren "niemand" meer het PvE gedeelte speelt en het spel daarmee de helft van zijn mogelijkheden verliest. Waarom zou je nog de moeite doen om je dagenlang door alle missies te vechten, als je binnen een dag je door het spel kan laten runnen? De meerderheid zal kiezen voor het zich laten runnen vrees ik.

De mensen die wel PvE willen spelen, haken dan heel snel af, omdat ze geen groepen meer kunnen vinden om de missies en quests te doen. Dat zag en zie je al op heel wat plaatsen in Tyria, waar je veel moeite moet doen om groepjes te vinden. Door het "locking" systeem in Cantha is iedereen tenminste verplicht om een groepje te zoeken en zal het niet snel zo rustig worden als in Tyria.

Kortom: ik vind het op zich ook vervelend, maar wel een goede oplossing en snap goed waarom Anet voor dit systeem gekozen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:19:
Ik heb mijn laatste twee Tyria karakters ook laten runnen naar Droks. Had veel gold gespaard en kon daardoor direct 1.5k armor voor die karakters kopen. Vervolgens via Lions Arch naar Sanctum om in de desert ascended te geraken. Dat scheelt toch wel heel veel gedoe om een PvE karakter op volle sterkte te krijgen voor Underworld of Fissure of gewoon wat farmen, maar als je dat met je eerste karakter al doet, dan mis je veel te veel en is ook zonde van het spel. Runnen heeft dus wel voordeel, zolang je het maar er voor zorgt dat je netjes level 20 haalt en goed wordt met je skills.
Dat is inderdaad een voordeel. Maar dat nu zo erg? Ik vind van niet. En je geeft er ook nog een voorwaarde bij. "zolang je het maar er voor zorgt dat je netjes level 20 haalt en goed wordt met je skills"

Een ander voordeel dat ik me wel in kan denken ligt/lag bij PvP in de low level arena's (corrigeer me maar als ik het mis heb want ik heb nauwelijks PvP gespeeld). Maar als dat de reden was om het te 'nerfen' kan ik wel andere oplossingen bedenken. Level gebonden armor of gewoon geen toegang als je high lvl armor hebt.

Edit:
Kortom: ik vind het op zich ook vervelend, maar wel een goede oplossing en snap goed waarom Anet voor dit systeem gekozen heeft.
Ik vind het ook vervelend en ik heb er op zich geen moeite mee omdat ik toch wel alles van het spel wil zien. Daar heb ik immers m'n geld voor neer gelegd. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door gsteen op 11-05-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Ook ik ben zo iemand die niet runt, maar gewoon mijn level 20 op mijn eigen manier wil halen en dat ik daarvoor al heel wat uren kwijt ben, dat hoort bij het spel.

Ik heb met mijn level 19,5 (ja, ja ik ben er bijna) nog niet de helft van de plattegrond van Prophecies en ik vind het best.
Wil ook overal mijn mission en mijn bonus halen en dan ook nog alle quest.

Heb nog quests staan van North Kyrantia.

En leuk dat ik het spel vind.

Maar, bijna 20, dus dan kan ik eindelijk mijn PvP char maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Even vraagje:

kheb op mijn collecters editions activerings kaart 3 verschillende nummertjes staan.
1 voor het spel zelf om te activeren, die 25 tekens.
een andere om aan tegeven dat het om de guild wars factions collectors edition europe gaat, hierachter staan alleen nog 2 letters. "SC" iemand enig idee wat dit betekend ?
Er staat nog een nummer op met letters en cijfers. Dit staat volgens mij voor het kaart nummer zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je nog de moeite doen om je dagenlang door alle missies te vechten, als je binnen een dag je door het spel kan laten runnen?
dat ben ik niet met je eens. die "moeite" is gewoon het spelen van het spel. Als je een nieuw spel koopt downlaod je toch ook geen savegame zodat je hem gelijk hebt uitgespeeld?Op deze mannier dwingen ze mensen dingen te doen die ze mss helemaal niet leuk vinden om te doen, voordat ze iets kunnen doen waar ze wel lol in hebben, zoals farmen.

Maar toch, zo is het spel nou eenmaal, laten we er maar over ophouden. GW blijft het toppertje van mn gamelijst, zelfs zonder runners :P

Edit: over die code van de CE: ik ben ook wel benieuwd. Ik heb zelf ook een CE, en heb die extra cijfers eigenlijk niet eens opgemerkt. Ik heb gewoon de code ingevoerd en spelen maar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan iemand mij duidelijk uitleggen waarom ik dit spel zou moeten kopen?

Graphics zien er prachtig uit en ik hou zowieso van RPG's, maar vooral het MMO gedeelte spreekt me zeer aan. En dat terwijl je niet eens maandelijks hoeft te betalen.

Edit: is er ook ergens een demo te downloaden?

*laat maar, er is geen demo ;)

[ Voor 19% gewijzigd door PcManiaxx op 11-05-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je duidelijk maken waarom je het NIET moet kopen: Het kost je je nachtrust, je hebt kans dat huisgenoten je uitmaken voor potplant, je zult je voeten regelmatig moeten ontdoen van ontstane wortels en voor de jongere onder ons: je schoolresultaten zullen er haast zeker van achteruitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:30:
Ik zal je duidelijk maken waarom je het NIET moet kopen: Het kost je je nachtrust, je hebt kans dat huisgenoten je uitmaken voor potplant, je zult je voeten regelmatig moeten ontdoen van ontstane wortels en voor de jongere onder ons: je schoolresultaten zullen er haast zeker van achteruitgaan.
Hahaha, daar spreekt de echte kenner :P

Maar goed, ik neem het maar voor lief, want ik ben net als alle tweakers een echte nerd B)

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 11-05-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had liever toch gehad dat cantha gerund kon worden spelers kunnen zelf wel de keuze maken of wel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Kwestie van prioriteiten en een sterke persoonlijkheid.
Mijn prestaties zijn neit minder geworden en mn sociale leven ook niet.
Heb al 2 weken niet gespeeld (omdat school voor gaat).

Waarom je het moet kopen:
Omdat deel 1 cheap is en suuuper vet (die moet je er eht bij halen). Omdat het meer om builds gaat dan om wie het eerste lvl7982 is met ultra super 1337 armor.
Het gezellig is.... en de sfeer echt goed is. (allemaal redelijk subjectief, maar goed, kjik maar wat je er mee doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:42:
dat ben ik niet met je eens. die "moeite" is gewoon het spelen van het spel. Als je een nieuw spel koopt downlaod je toch ook geen savegame zodat je hem gelijk hebt uitgespeeld? Op deze mannier dwingen ze mensen dingen te doen die ze mss helemaal niet leuk vinden om te doen, voordat ze iets kunnen doen waar ze wel lol in hebben, zoals farmen.
Dan hebben wij precies dezelfde mening. Ik gaf alleen maar aan wat veel andere spelers zullen denken en vervolgens dat ik het daarom juist goed vindt dat je in Factions niet of nauwelijks gerund kunt worden.

Ikzelf heb met mijn eerste karakter ook Tyria van voor naar achter en van links naar rechts op mijn gemak doorgespeeld. Ben er alles bij elkaar een maand of twee, drie mee bezig geweest met gemiddeld 3 uur spelen per dag. Zo ook met mijn eerste Cantha karakter.

Mensen moeten helemaal zelf weten wat ze doen natuurlijk, maar ik vind het doodzonde om meteen al met je eerste karakter een sprintje naar het einde te trekken en daardoor 80% van al het andere moois te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. als dat je doel is, wrm zou je dan een game kopen...

staat wel leuk op de plank, al die games maar de helft nooit uitgespeeld (heb ik zelf ook)

Prophecies eigenlijk ook niet, maar "uitspelen" is zo een groot woord. Alle missies uit? alle bonussen? alle quests erbij? overal geweest zijn? alle skills voor alle professions op een char hebben? FoW armor op 4 lvl 20 chars met alle skills en alle FoW armor voor de verschillende stats?

Wanneer vinden jullie eigenlijk dat je GW hebt uitgespeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:57:
[...]
Als je al je voor jezelf gestelde doelen gehaald hebt.

Een van mijn doelen: playoffs spelen.

Wat zijn die van jou?

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 11-05-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momenteel de titel "Protector of Tyria" behalen. Nu moet ik nog 8 bonussen doen daarvoor, alles in de desert, southern shiverpeaks en fire chain isle's behalve Thirsty River en Ring oF Fire

eigenlijk heb ik nooit een vast doen gehad bij GW. Ik deed gewoon waar ik zin in had, naar mijn mening de beste mannier om het spel te spelen. Ik ben bv geen PvPer, maar met mn warrior in de shiverpeakarena's was toch wel even leuk, vooral omdat ik door mn W/E combo eens een hele party in mn eentje heb afgeslacht. Dat was wel lol. Maar toen ik daar geen zin meer in had, ben ik maar verder gegaan. Nu staat mn warrior al maanden stil bij Sanctum Cay op lvl 17 en dient meer als storage dan als char. Tis tenslotte ook sonde om hem te deleten met 15K armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. als dat je doel is, wrm zou je dan een game kopen...

staat wel leuk op de plank, al die games maar de helft nooit uitgespeeld (heb ik zelf ook)

Prophecies eigenlijk ook niet, maar "uitspelen" is zo een groot woord. Alle missies uit? alle bonussen? alle quests erbij? overal geweest zijn? alle skills voor alle professions op een char hebben? FoW armor op 4 lvl 20 chars met alle skills en alle FoW armor voor de verschillende stats?

Een hele interesante vraag vind ik persoonlijk!

Zelf ben ik van mening dat ik de game heb "uitgespeeld" als ik de verhaallijn van een game volledig heb voltooid. Dus gewoon zeg maar de single player mode van een game uitspelen. Dan heb ik in mijn ogen voltooid waar ik de game voor kocht. Tenminste, in de meeste gevallen dan. Een RPG koop ik bijvoorbeeld gewoon omdat het normaal gesproken altijd wel lekker speeld. Veel opties, character lekker oppoetsen, enz. Veel games koop ik voor de storyline. Echter zijn er ook wel eens andere dingen waarvoor ik een game zou kopen. Bijvoorbeeld omdat het iets heel nieuws is wat nog nooit eerder gedaan is in een game, en die optie(s) mij wel aanspreken.

Een game als bijvoorbeeld Silent Hill koop ik voor de sfeer, het verhaal, enz. Een game als Monkey Ball koop ik voor de hoge fun factor (alhoewel ik af en toe bijna mijn joypad heb opgegeten!), en bij een game als Guild Wars is het erg leuk om gewoon een beetje door de wereld heen te wandelen, een paar missies en quests te voltooien onderweg, enz.

Uitspelen is inderdaad een ruim begrip, en houd denk ik voor iedereen wel iets anders in. Toch is het zo dat ik van de games die ik nog niet heb uitgespeeld zeker niet minder plezier heb gehad dan de games die ik wel heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb het spel uitgespeeld wanneer ik er geen plezier meer in heb. Tot nu toe is dat punt nog lang niet in zicht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 11:59
Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:15:
[...]

Ik heb het spel uitgespeeld wanneer ik er geen plezier meer in heb. Tot nu toe is dat punt nog lang niet in zicht.
hier te zelfde het spel is pas uit gespeeld als ik het niet meer leuk vindt en dit is nog lang niet inzicht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik heb een moment met GWP gehad dat ik er geen plezier meer in had en heb het toen dik twee weken niet meer gespeeld. Daarna begon het toch weer te kriebelen en ben ik weer gaan spelen. Het hervonden plezier kwam voort uit het starten van een nieuw karakter en de skills daarvoor onder de knie krijgen. De quests en missies waren daarbij maar bijzaak voor mij.

Dus ik denk dat ik GW "uitgespeeld" heb zodra ik niet meer het gevoel heb dat ik nog beter kan worden in het spelen van een karakter en geen nieuwe soorten karakters kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met Guild Wars. En loop nu echt vast op het Dualclass systeem. Wat zijn nu mooie Combo's?

Ik heb nu een Warrior/Monk, Ranger/Monk en een Necro/Elementalist.

Het is allemaal echt ff wennen met het spel. Ik ben op level4 het starters area uit gegaan en ineens was het 2 Years later. Heeft dit gevolgen op mijn spells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:21:
Ik ben nieuw met Guild Wars. En loop nu echt vast op het Dualclass systeem. Wat zijn nu mooie Combo's? Ik heb nu een Warrior/Monk, Ranger/Monk en een Necro/Elementalist.
Dat zijn mooie combo's ... Er is geen combinatie die echt slecht is eigenlijk. Het is maar net wat je op dat moment wilt doen. Bijvoorbeeld: een Ranger/Monk is handig als je met een groep op stap bent om een missie te doen, maar veel later in het spel kun je op sommige plaatsen solo farmen en dan is de combi Ranger/Mesmer weer handig.

De tweede profession die je hebt kun je tegen het einde van het verhaal vrij wisselen naar wat je maar wilt (moet je eenmalig per profession een quest voor doen), dus ben niet bang dat je nu een verkeerde keuze hebt gemaakt. Later kun je er van maken wat je wilt.
Het is allemaal echt ff wennen met het spel. Ik ben op level4 het starters area uit gegaan en ineens was het 2 Years later. Heeft dit gevolgen op mijn spells?
Nee, het enige is dat je in het post searing gedeelte waar je nu zit (het "2 years later" deel) stukje bij beetje toegang krijgt tot veel meer spells die je kunt kopen of capturen van een boss. Met level 4 al de overstap maken zoals jij gedaan hebt, is wel een beetje vroeg, want de monsters in post searing zijn een heel stuk moeilijker. Persoonlijk vind ik het beter om met je eerste GW karakter pas over te stappen als je rond de level 8 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf ben het veel minder gaan spelen, speelde het in men 1e week even iets teveel en was niet in staat om normaal op me werk te verschijnen en dus weer ermee gestopt (tot ongenoegen van een paar oud collega's denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Guild Wars Factions Collectors edition nog te koop? Ik heb het ook van Guild Wars en het zou leuk zijn als ik van Factions ook nog kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:07:
Is de Guild Wars Factions Collectors edition nog te koop? Ik heb het ook van Guild Wars en het zou leuk zijn als ik van Factions ook nog kan krijgen :)
Jawel hoor, die is nog wel te koop. Misschien dat je even goed moet zoeken, maar ze zijn er nog wel. Ik zag er laatst een paar bij de FRS verstopt staan op de bovenste plank achter de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:54:
ikzelf ben het veel minder gaan spelen, speelde het in men 1e week even iets teveel en was niet in staat om normaal op me werk te verschijnen en dus weer ermee gestopt (tot ongenoegen van een paar oud collega's denk ik)
Oei oei, niet normaal op je werk kunnen verschijnen? Begon je aan je collega's te vragen waar je 15k armor kon kopen in de kantoor outpost waar je was? Probeerde je een Mantra Of Raise Salary te casten op de baas? Ben je nu met je werk gestopt, want je hebt het over oud collega's? Vanwege GW? Oef ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie over de elite missies

Deze missies zijn de enige highlevel contenct in faction die je tevens met 12 man kan doen.

Nu dus het nadeel een alliance die een town beheert heeft toegang en kan toegang verschaven nu heb je redelijk weinig kans om elite missies te spelen ten eerst heb je grote farm factie alliance daar kan je als normale guild al niet tegen op en die toegang dan moet je maar net iemand treffen die je het wil verschaven plus je kan je eigen tijd niet bepalen.

Knap waardeloos systeem dus.

Had het dan bv als fow/uw gedaan bv als kurzicks in overwinning zijn staan de kurzicks elites openen en vice versa dan hebben tenminste die grens missies ook nog nut.

Die grens missies voegen nu helemaal niks toe en deze combineren met wie toegang tot elite missies heeft

A gaan meer mensen deze missies toen dus geen irritant scherm met no opposing force joined
B je krijgt kans om deeltenemen aan een elite missie
C de missies hebben nu eindelijk een doel ipv factie te grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:29:
Wat vinden jullie over de elite missies
Ik heb er nog geen eentje gespeeld. Zou ook niet weten hoe ik die kan benaderen.
Deze missies zijn de enige highlevel contenct in faction die je tevens met 12 man kan doen.
Oh, zijn dat niet de missies zoals Jade Quarry en zo dan?
Nu dus het nadeel een alliance die een town beheert heeft toegang en kan toegang verschaven
Hoe kan een guild/alliance je toegang verschaffen tot een elite missie? Moet je dan met één of andere npc praten daarvoor?
... plus je kan je eigen tijd niet bepalen.
Bedoel je dat als je een elite missie wilt spelen en je krijgt er toegang toe, dat je het alleen op een afgesproken tijdstip kan spelen?
Knap waardeloos systeem dus.
Dan is het zeker knap waardeloos.
Had het dan bv als fow/uw gedaan bv als kurzicks in overwinning zijn staan de kurzicks elites openen en vice versa dan hebben tenminste die grens missies ook nog nut.
Mjah het nut van die gevechten ontgaan me vooralsnog ook een beetje. Een outpost er bij is leuk, maar je kunt er niks meer krijgen dan wat je ook al in de steden kunt krijgen.

Er is nog wel het één en ander aan te verbeteren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@weakling

Een alliancespeler kan je dan toegang verschaven, maar je bent dan afhankelijk van zijn tijdstip en deze elite missies zijn zo moeilijk dat je het wel met een georganiseerde party wilt doen

Plus sommige alliances geven helemaal geen toegang die willen alle exclusive items die er droppen exclusief houden.

Als het goed is zijn er bij elke kurzick/luxons towns een elitemissie.

Zelf lijkt het mij prachtig om met een guildy team deze missies te voltooien de enige uitdaging in faction het overige gebied is makkelijk te doen met hechies.

check dit zijn de groene elite drops

http://gw.gamewikis.org/wiki/Canthan_unique_items_list

ze staan helemaal onderaan zoals je ziet staat er nog niet veel zo ontiegelijk moeilijk schijnen die missies te zijn

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:07:
Kijk op Bol.com kan je hem bestellen, voor 1700 besteld morgen in huis (69,90 excl verzendskosten)
Oei oei, niet normaal op je werk kunnen verschijnen? Begon je aan je collega's te vragen waar je 15k armor kon kopen in de kantoor outpost waar je was? Probeerde je een Mantra Of Raise Salary te casten op de baas? Ben je nu met je werk gestopt, want je hebt het over oud collega's? Vanwege GW? Oef ...
haha nee zo erg was het gelukkig niet maar halverwege de dag dommelde ik op kantoor in.
Oud collega's daar die jongens naar een ander bedrijf zijn overgestapt.
Maar onder de koffie uurtjes ging het ipv over werk ook over GW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo dat je de trial key maar voor 1 persoon kan gebruiken of is deze meerdere keren geldig.
Ik heb 2 vrienden die het allebij willen proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:08:
haha nee zo erg was het gelukkig niet maar halverwege de dag dommelde ik op kantoor in.
Oud collega's daar die jongens naar een ander bedrijf zijn overgestapt.
Maar onder de koffie uurtjes ging het ipv over werk ook over GW
Lol. Tijdens (koffie)pauzes moet je het ook helemaal niet over het werk hebben. Lijkt mij wel lollig om met anderen op mijn werk te kunnen ouwehoeren over GW zo af en toe. Nu val ik mijn collega's er ook mee lastig en probeer ze er warm voor te krijgen, maar dat wil (nog) niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:44:
Is het zo dat je de trial key maar voor 1 persoon kan gebruiken of is deze meerdere keren geldig.
Ik heb 2 vrienden die het allebij willen proberen....
Voor zover ik weet is die maar 1x geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:02:
... Als het goed is zijn er bij elke kurzick/luxons towns een elitemissie ...
Oei, dan moet ik maar eens goed gaan zoeken, want ik was ze nog niet tegengekomen. Heb trouwens zowiezo nog geen enkele boss een groen wapen zien droppen in heel Cantha :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Weakling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:06:
[...]

Oei, dan moet ik maar eens goed gaan zoeken, want ik was ze nog niet tegengekomen. Heb trouwens zowiezo nog geen enkele boss een groen wapen zien droppen in heel Cantha :/
Waarbij je alleen toegang tot hebt als je de stad bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

M55 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:18:
Waarbij je alleen toegang tot hebt als je de stad bezit.
Ow. Meende dat Grave bedoelde dat je de alliance of guild die de stad bezit om toegang tot de elite missies kunt vragen op de één of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Ow. Meende dat Grave bedoelde dat je de alliance of guild die de stad bezit om toegang tot de elite missies kunt vragen op de één of andere manier.
wat ik ervan begrijp is zolang de party leader deel is van de alliance die de stad bezit kom je erin... Maar dit heb ik nog niet persoonlijk ondervonden, dus weet ook niet zeker of het waar is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:31:
[...]

klopt ja members van die allaince kunnen je toegang verschaffen

edit typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb redelijke contacten met iemand van XoO, dus ik zal eens kijken of hij mij mee kan nemen naar de House Zu Heltzer elite missie. Lijkt me wel interessant om gewoon eens te zien.

Met ons PvP guild zullen we in ieder geval niet zo'n stad in bezit gaan krijgen. Echt belachelijke hoeveelheden faction heb je al nodig om ook maar het kleinste stadje te bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:56:
Met ons PvP guild zullen we in ieder geval niet zo'n stad in bezit gaan krijgen. Echt belachelijke hoeveelheden faction heb je al nodig om ook maar het kleinste stadje te bezitten.
Is dat nog ergens te zien hoeveel punten je nodig hebt om een stadje te veroveren? Soort ranglijst of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Is dat nog ergens te zien hoeveel punten je nodig hebt om een stadje te veroveren? Soort ranglijst of zo?
Als je op een stad klikt, dan zie je info over die stad. Daar staat ook de huidige eigenaar en hoeveel faction je moet hebben om die stad te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:18:
Als je op een stad klikt, dan zie je info over die stad. Daar staat ook de huidige eigenaar en hoeveel faction je moet hebben om die stad te krijgen.
Rechtermuisknop neem ik aan op de map? Want met links verhuis ik meteen naar die stad. Was me nog nooit opgevallen dat die info daar zat. Straks eens even kijken om vervolgens in huilen uit te barsten waarschijnlijk omdat we dat aantal punten nooit met onze guild voorelkaar gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:40:
[...]

Rechtermuisknop neem ik aan op de map? Want met links verhuis ik meteen naar die stad. Was me nog nooit opgevallen dat die info daar zat. Straks eens even kijken om vervolgens in huilen uit te barsten waarschijnlijk omdat we dat aantal punten nooit met onze guild voorelkaar gaan krijgen
Nee, 1x klikken op de stad in map-view, dan krijg je een klein schermpje te zien met daarin de 'eigenaar' van het stadje en hoeveel faction je nodig hebt om het over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
CoRrRan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:20:
[...]
Als je al je voor jezelf gestelde doelen gehaald hebt.

Een van mijn doelen: playoffs spelen.

Wat zijn die van jou?
Met welke guild wilde je dat gaan bereiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Exyge schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:23:
[...]

Met welke guild wilde je dat gaan bereiken? ;)
Later als ik groot ben dan... dan... zit ik in een guild wat HEEEEEEL goed is. Egt waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ej... ik wil een mesmer starten (niet omdat mn ele niet meer leuk is... maar omdat het gewoon moet :))
Ik wil eigenlijk in prohecies starten, maar in factiosn ben je sneller lvl20.
Als ik in factions start en ik ga terug naar tyria krijg ik dan nog alle missies in ascalon enz?
(en zijn de spells die je in de presearing het zelfde in alletwee de games? niet dat ik een belangrijke mis loop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Wil iemand zo vriendelijk zijn om eens een paar ingame screens te posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
www.guildwars.com

Dat zijn ingame shots ;)
(ik heb nu geen tijd om ze te maken... srry next time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had pas voor de lol deze kalender gemaakt van GW screens. Het is wel alleen de pre, maar laat wel een paar van de grafische hoogtepuntjes zien.

Klik hier om em te downloaden

Het is geen pp-bestand, daar hakte hij stukjes van mn screens af, vandaar de losse bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

PcManiaxx schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:49:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om eens een paar ingame screens te posten? :)
Alles wat je hier ziet is in-game.
http://www.guildwars.com/gallery/screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:56:
Ik heb redelijke contacten met iemand van XoO, dus ik zal eens kijken of hij mij mee kan nemen naar de House Zu Heltzer elite missie. Lijkt me wel interessant om gewoon eens te zien.

Je hebt inderdaad al zo'n 3 miljoen faction nodig!
Wij proberen nu een town in bezit te krijgen met de alliance, tenminste 2 guilds zijn er al druk mee bezig. Met competive missions en faction runs heb je snel wat bij elkaar.

Met een 8-mans team geeft runnen 1000 faction per minuut, is toch 60k per uur. Met 5 teams dus 300k per uur!!
In theorie kun je dus in 10 uur de 3 miljoen halen....
Tenminste als iedereen zijn faction doneert aan de alliance.

En je MOET gewoon faction farmen wil je een town in bezit krijgen, de alliances die er al één hebben doen dat ook. Volgende week heb je waarschijnlijk 10 miljoen nodig voor een town.....
Avalon is nu al 7 miljoen....

Mo/Ra is de beste runner in Cantha... ;)

edit:
btw, XoO heeft Amatz Basin op mijn map....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:29:

Nu dus het nadeel een alliance die een town beheert heeft toegang en kan toegang verschaven nu heb je redelijk weinig kans om elite missies te spelen ten eerst heb je grote farm factie alliance daar kan je als normale guild al niet tegen op en die toegang dan moet je maar net iemand treffen die je het wil verschaven plus je kan je eigen tijd niet bepalen.
Join of maak een alliance dan. De grootte van je guild zegt misschien wel iets maar niet alles.
In grote guilds is het vaak ook maar een kleine groep mensen die er voor gaan...
Sommige (ook grote) guilds voegen heel weinig toe aan een alliance, ik heb bv. in mn eentje al meer faction gedoneerd dan één van de andere guilds die 70 members heeft!!
Die houden alle faction voor zichzelf om amber mee te krijgen, maar als wij straks een town hebben dan mogen hun er ook de elite missie doen, dat irriteert mij dan weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Mensen

Ben aan het overwegen om Guild Wars aan te schaffen. Heb alleen een vraag waar ik niet uitkom. Alles wat ik lees is toegespits op PvP of PvE maar in een group/alliance.

Is Guild Wars ook een leuk/goed spel om solo te spelen?
Spellen als EVE-online en WoW hebben zowel goede group als solo mogelijkheden, hoe sit dat met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 11:59
het spel is goed te doen met henchies al zijn ze wel een tikkeltje eigenwijs

maar ik zal ook wel een klein beetje eigenwijs zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:53:
[...]

Join of maak een alliance dan. De grootte van je guild zegt misschien wel iets maar niet alles.
In grote guilds is het vaak ook maar een kleine groep mensen die er voor gaan...
Sommige (ook grote) guilds voegen heel weinig toe aan een alliance, ik heb bv. in mn eentje al meer faction gedoneerd dan één van de andere guilds die 70 members heeft!!
Die houden alle faction voor zichzelf om amber mee te krijgen, maar als wij straks een town hebben dan mogen hun er ook de elite missie doen, dat irriteert mij dan weer....
ga echt niet grinden en vervolgens factie doneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:58:
[...]

ga echt niet grinden en vervolgens factie doneren
Zal je ook nooit een town ownen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you can't beat them, join them! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:21:
[...]

Zal je ook nooit een town ownen....
ze veranderen het systeem wel op dit moment is het systeem gewoon kut.

Gw is juist bedoeld om niet hoeven te grinden en nu moet je grinden om exclusieve content te krijgen dus kwestie voor tijd tot ze dit hebben aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Lijkt mij ook, dit slaat namelijk als een lul op een drumstel. Je mist veel content als je niet in een van de top 10 alliances zit, en dan kan je alsnog alleen maar een stad ownen door dag in dat uit met al je members faction te farmen. Op deze manier intreseert die dynamische grens ook niemand, je kan er tog niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Bigbadkip schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:17:
Lijkt mij ook, dit slaat namelijk als een lul op een drumstel.
:P Dat doe ik ook wel eens.

Maar ontopic: Het moet gewoon zo zijn dat een faction er voor moet vechten, de gene die wint krijgt een half uur of een uur lang de tijd er missies te doen, daarna kan er weer gestreden worden om het controle over het dorp/stad. Of een ander maar goed werkent systeem. Zo krijgt 95% van de mensen, ik denk nog wel meer zelfs geen kans om die elite missies te doen. En het gemis van gebieden als FoW en Uw en SF is al zo groot, er zitten helemaal geen high level gebieden met bijzondere content in het spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:26:
[...]ze veranderen het systeem wel op dit moment is het systeem gewoon kut.

Gw is juist bedoeld om niet hoeven te grinden en nu moet je grinden om exclusieve content te krijgen dus kwestie voor tijd tot ze dit hebben aangepast
Ik denk niet dat ze het systeem gaan veranderen, het favor systeem hebben ze ook nooit veranderd hoeveel er ook over geklaagd werd. Toen Europa nooit favor had klaagden de Europeanen en zo is het nu omgedraait nu Europa juist vaker de favor heeft. Al is het verschil met wie bij de content kan op dit moment denk ik nog wel een stukje groter.

Iedere online game heeft een soort wortel aan een stok nodig voor de speler om achteraan te rennen. Zij het, het volledig unlocken van je account, FoW/Faction armor of de elite missies. Ik ben het wel met je eens dat ze deze keer het stokje net iets te lang hebben gemaakt.

Mij persoonlijk maakt het niets uit, als ik erbij zou kunnen prima dan zou ik het eens een keer doen. Maar ik zie het echt niet als een gemis, maar ik snap dat voor pure PvE'ers dit een uitdaging is die ze aan willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:26:
[...]

ze veranderen het systeem wel op dit moment is het systeem gewoon kut.

Wie zegt dat ze dat gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen liever hun faction gebruiken om geld te verdienen met amber dan is dat hun keus maar dan moeten ze niet zeuren over elite missies die ze niet kunnen doen (en waar nog veel meer mee te verdienen valt).

Het zou me niet verbazen als je straks tegen betaling zo'n missie kan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:48:
[...]Wie zegt dat ze dat gaan doen?
sst! breek de man zijn dagdroom nou niet af...

Wat een gezever zeg, over die elite missions... En waar hebben we het nou over: 2 questjes... eentje Kurzick, eentje Luxon. Toegegeven; 2 questjes van een uur of 5 elk. En wie moet er nou grinden om elite missions in te komen? helemaal niemand, niemand moet grinden, sommigen doen dat ( Duel of the Houses vanuit Brauer Academy bijvoorbeeld ) Als je wil kun je zelfs de challenge missions in Altrumm Ruins en Amatz Basin nog grind noemen. Wat blijft er dan nog over om faction te verkrijgen? Alliance Battles inderdaad, PvP dus... en als je op het punt bent aangekomen dat je PvP grind gaat noemen,
tsja wat moet ik dan nog zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:11:
[...]

Ik denk niet dat ze het systeem gaan veranderen, het favor systeem hebben ze ook nooit veranderd hoeveel er ook over geklaagd werd. Toen Europa nooit favor had klaagden de Europeanen en zo is het nu omgedraait nu Europa juist vaker de favor heeft. Al is het verschil met wie bij de content kan op dit moment denk ik nog wel een stukje groter.

Iedere online game heeft een soort wortel aan een stok nodig voor de speler om achteraan te rennen. Zij het, het volledig unlocken van je account, FoW/Faction armor of de elite missies. Ik ben het wel met je eens dat ze deze keer het stokje net iets te lang hebben gemaakt.

Mij persoonlijk maakt het niets uit, als ik erbij zou kunnen prima dan zou ik het eens een keer doen. Maar ik zie het echt niet als een gemis, maar ik snap dat voor pure PvE'ers dit een uitdaging is die ze aan willen gaan.
Maar dan wel met het verschil dat bij de FoW en de Uw telkens een grote groep van de community tevreden was. En als je echt niet kon w88, dan kon je altijd nog van district wisselen. Maar als hierbij 90% van de community iets niet krijgt omdat ze gewoon het spel spelen, ipv als maniakken faction te gaan halen, klopt ewr toch iets niet.

Anet zal dit wel gedaan hebben om het PvPen te bevorderen, want naar mijn idee is er erg weinig content voor de PvP'ers in Factions toegevoegd. Ze wilden immers dat mensen met alleen Prophecies geen nadeel zouden hebben tegenover degenen met beide chapters. Nou speel ik nooit PvP, dus kan ik er ook helemaal naast zitten. Maar Anet zal we lgeprobeert hebben de grens tussen PvP en PvE te verkleinen. Er zijn 2 groepen GW'ers : de PvE-ers en de PvP-ers. PvE-ers vinden er niets aan om te PvP-en of willen wel, maar kunnen niet omdat het erg lastig is nu en goede PvP groep te krijgen als je helemaal geen ervaring hebt. Leuk dat Anet probeert deze groepen bij elkaar te brengen, maar op deze mannier lijkt mij niet dat dat echt gaat lukken. Eerst was je maar voor een heel klein stuk van de content afhankelijk van anderen, maar zoals ik het hier allemaal hoor met al die namen, en als ik dan ff op mn kaart kijk zie ik dat je nu voor een veel groter deel afhankelijk bent van anderen. Dat vind ik wel erg jammer.

Ik vind overigens Factions wel een beetje tegenvallen, maar dat zal vooral door het verschil komen met Prophecies. Je bent alles heel anders gewend, zoals het langzaam opbouwen van je lvl's etc. Die titels die je kunt verdienen zijn overigens wel leuk, dat kan je een extra aantal uur bezig houden, want nu ben je eindelijk gemotiveert om ens de hele map te ontdekken, of alle missies met bonussen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind het wel jammer dat er geen FoW oid in zit. Ik ben er in prophecys maar 1 keer geweest maar het feit dat het er was vond ik wel leuk...
Zoiets kunnen ze toch makkelijk er bij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
nou ik ben zojuist "The Deep" ingeweest, maar ik kan je 1 ding zeggen: als je alleen pve speelt hoef je je daar niet aan te wagen, ik zat in een team van StormBearers en andere ranked pvp spelers, maar zelfs daarmee kom je niet voorbij de 1e kamertjes :) ik als monk kon het nog wel aan, maar de damage was er dan gewoon niet. random pugs met pve spelers liggen meteen al dood op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ixl85 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:25:
Ik vind het wel jammer dat er geen FoW oid in zit. Ik ben er in prophecys maar 1 keer geweest maar het feit dat het er was vond ik wel leuk...
Zoiets kunnen ze toch makkelijk er bij maken?
komt nog wel, er zijn nog een aantal statues vrij in toa en die andere plek in cantha, als iedereen verveeld raakt denk ik dat ze er mee komen, net zoals sorrows furnace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:17:
nou ik ben zojuist "The Deep" ingeweest, maar ik kan je 1 ding zeggen: als je alleen pve speelt hoef je je daar niet aan te wagen, ik zat in een team van StormBearers en andere ranked pvp spelers, maar zelfs daarmee kom je niet voorbij de 1e kamertjes :) ik als monk kon het nog wel aan, maar de damage was er dan gewoon niet. random pugs met pve spelers liggen meteen al dood op de grond.
Een beetje arrogant om pve-ers voor noobs uit te maken......
dat zijn ze heus niet allemaal.
Alles is in het begin moeilijk, als je eenmaal weet hoe het moet is het vaak een eitje.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:13:
[...]

Een beetje arrogant om pve-ers voor noobs uit te maken......
dat zijn ze heus niet allemaal.
ik zeg niet dat een pve'er noob is, maar ik blijf er wel bij dat de gemiddelde pvp'er meer pressure aankan dan een pve'er, hoe vaak zie jij een pve'er met goeie energy management, en hoe vaak zie je wel niet monks met healing breeze? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 14-05-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:16:
[...]

ik zeg niet dat een pve'er noob is, maar ik blijf er wel bij dat de gemiddelde pvp'er meer pressure aankan dan een pve'er, hoe vaak zie jij een pve'er met goeie energy management, en hoe vaak zie je wel niet monks met healing breeze? ;)
Al kom je dan nog wel genoeg noobs tegen, gister in abaddons mouth nog een monk en een warrior in mn team die niet infused waren.......zucht.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ik het nog een keertje...

vraag:
is Guild Wars ook goed te spelen/leuk als solo-speler?
dus zonder groups, alliances en factions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:23:
probeer ik het nog een keertje...

vraag:
is Guild Wars ook goed te spelen/leuk als solo-speler?
dus zonder groups, alliances en factions?
Als je echt solo wilt spelen, dan zou ik je aanraden om naar spellen als Oblivion te kijken. Het sterke punt van Guild Wars is het juist het competieve. Nu kan dat natuurlijk met random mensen, maar dan kan je nooit skills en tactieken op elkaar afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:16:
[...]

hoezo eigendunk :Z

Gebieden zijn te clearen zolang je als team communiceerd en bent voorbereid de 1e keer dat je er komt wordt je misschien weggeveegd jullie tenminste, maar met een goede georganiseerd guildparty hoeft dit niet zo te zijn.

oe rank zoiezo zegt rank helemaal niks, maar ach zullen altijd mensen op cijfers geilen dat bewijs jij wel weer

@GreatLich

deze missies zijn de enige high level content wat er in faction zit de rest stelt geen ruk voor plus je kan deze missies als enige met een 12 man groep doen.
Zeg nou zelf faction je hebt het zo uitgespeeld, waarom dan zo moeilijk doen over toegang tot extra high content.
Ik vind dat je het zelf in de handen moet hebben om toegang te krijgen en nu ben je van een alliance afhankelijk.

@exyge

speel beiden pve en veel gvg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je het zelf in de handen moet hebben om toegang te krijgen en nu ben je van een alliance afhankelijk.
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Omdat jij cijfers belangrijk vind, ik ben rank 6 maar wat is er in hemelsnaam mis met healingbreeze? Dat is echt een van de belangerijkst pve skills die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:34:
[...]
hoezo eigendunk :Z

Gebieden zijn te clearen zolang je als team communiceerd en bent voorbereid de 1e keer dat je er komt wordt je misschien weggeveegd jullie tenminste, maar met een goede georganiseerd guildparty hoeft dit niet zo te zijn.

oe rank zoiezo zegt rank helemaal niks, maar ach zullen altijd mensen op cijfers geilen dat bewijs jij wel weer
waar zie jij eigendunk dan? waar zie je mij beweren dat ik zo goed ben? juist.
waar zie je mij zeggen dat rank iets betekent? ik heb het over pvp'ers in het algemeen. ik heb zelf ook geen bijzondere rank (7), aangezien ik 't liefst gvg speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bigbadkip schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:57:
Omdat jij cijfers belangrijk vind, ik ben rank 6 maar wat is er in hemelsnaam mis met healingbreeze? Dat is echt een van de belangerijkst pve skills die er is.
Healingbreeze is echt een Uber spell!
en dat meen ik.
Met mijn Ele/monk waar ik soms ook wel eens mee monk (80 energy :9) werkt het perfect!
10 seconden +8 regen (dat is dus 16hp per sec).
Als je dan nog een +20% enchantment mod hebt duurt ie 12 seconden. Reken uit je winst.

Als iemand bleeding heeft, counjour fantas&^%#$ (die ene mesmerskill) of zelfs als ie in de fik staat (wat de meeste degen heeft) kan je die makkelijk counteren. Cast je word of healing over zn ass als ie beneden 50%hp is en alles is weer goed.
Ik vind hem echt fantastisch... (ook voor selfhealing, heeft al vaak mn leven gered, ook in pvp)

/edit
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150806
oi oi :) epi 3...
Ik moet hard doorwerken!

[ Voor 6% gewijzigd door ixl85 op 15-05-2006 00:56 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.