Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:07
Nog een vraagje. Ben enkele weken geleden begonnen met het spel. Zit nog in de Pre-Searing fase en heb de Northlands eenmaal bezocht.

Een of andere jongen begeleide mij daar, maar helaas ging hij dood onderweg. Hij gaf aan dat ik ergens in de Northlands vette wapens kon vinden en die kon ik ergens langs de muur vinden. Maar om daar te komen moet ik langs vetgrote Charrs die ik echt niet alleen aan kan.

Overigens kwam ik bij een "kamer" in de muur, alleen kon ik er niet in lopen, waarna hij dus vertelde dat ik verder moest.

Ik heb al op verschillende GW-sites gezocht, maar niets gevonden. Is er nou wel of niet een missie in de Northlands gedurende de Pre-Searing fase (behalve die van "Behind the wall") die mij enkele stoere wapens/armor kan geven daar voordat ik naar de Post-Searing ga?

Zo niet, dan weet ik dat ik vanavond aan mijn Primary Quest kan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Van links naar rechts, Tyrian Warrior, Canthan Monk, Canthan Assassin, Tyrian Ranger en Tyrian Elementalist. Photoshop ftw. :*)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-08 09:15
Vads schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:25:
Nog een vraagje. Ben enkele weken geleden begonnen met het spel. Zit nog in de Pre-Searing fase en heb de Northlands eenmaal bezocht.

Een of andere jongen begeleide mij daar, maar helaas ging hij dood onderweg. Hij gaf aan dat ik ergens in de Northlands vette wapens kon vinden en die kon ik ergens langs de muur vinden. Maar om daar te komen moet ik langs vetgrote Charrs die ik echt niet alleen aan kan.

Overigens kwam ik bij een "kamer" in de muur, alleen kon ik er niet in lopen, waarna hij dus vertelde dat ik verder moest.

Ik heb al op verschillende GW-sites gezocht, maar niets gevonden. Is er nou wel of niet een missie in de Northlands gedurende de Pre-Searing fase (behalve die van "Behind the wall") die mij enkele stoere wapens/armor kan geven daar voordat ik naar de Post-Searing ga?

Zo niet, dan weet ik dat ik vanavond aan mijn Primary Quest kan beginnen...
Dat zit daar idd, ik ben er zelf als ranger wel een paar keer geweest en je kunt er leuk spul vinden, je moet met z'n 2en maar je moet wel enige ervaring in het spel hebben wil je het daar redden. Je moet ook wel minsten lvl 10 of 11 zijn wil je daar naar toe kunnen, het is die moeite niet waard maar voor de gevorderde speler is het met een nieuw char nu eenmaal leuk om alles te ontdekken. Dus gewoon verder gaan, daar kom je veel beter spul tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 22:07
Steffy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:37:
[...]

Dat zit daar idd, ik ben er zelf als ranger wel een paar keer geweest en je kunt er leuk spul vinden, je moet met z'n 2en maar je moet wel enige ervaring in het spel hebben wil je het daar redden. Je moet ook wel minsten lvl 10 of 11 zijn wil je daar naar toe kunnen, het is die moeite niet waard maar voor de gevorderde speler is het met een nieuw char nu eenmaal leuk om alles te ontdekken. Dus gewoon verder gaan, daar kom je veel beter spul tegen.
Dus jij zegt dat ik de Northlands nogmaals moet betreden en het liefst met een veteran-player? Dat was op zich ook mijn idee. Ik ben namelijk bang dat ik Post-Searing geen toegang meer heb tot de Northlands en dan wellicht enkele coole wapens misloop.

Maar is het dan een missie? En zo ja, bij wie/waar begint ie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:28:
Van links naar rechts, Tyrian Warrior, Canthan Monk, Canthan Assassin, Tyrian Ranger en Tyrian Elementalist. Photoshop ftw. :*)
Mwehehe, ook raar dat ik de ranger compleet over het hoofd gezien heb. Toch tijd voor een brilletje B)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vads schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:49:
[...]

Dus jij zegt dat ik de Northlands nogmaals moet betreden en het liefst met een veteran-player? Dat was op zich ook mijn idee. Ik ben namelijk bang dat ik Post-Searing geen toegang meer heb tot de Northlands en dan wellicht enkele coole wapens misloop.

Maar is het dan een missie? En zo ja, bij wie/waar begint ie?!
Post searing heb je er idd geen toegang meer tot nee maar ik ben er toch een tijdje regelmatig geweest en ik heb er eigenlijk weinig gevonden wat bijzonder is, misschien wel wat maar het is niet zo bijzonder dat je er smakken geld voor kunt vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Het duurste wat ik in post searing heb gevonden was black dye verder eigenlijk alleen maar troep...

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dan farm je vast ook niet. :Y)

Ik heb gister de hele dag besteeds aan het verkopen van greens, en toen gelijk alles verspild aan de veel te dure black dye van dit moment. ( 12,5K ) Denken jullie dat de prijs van dye gaat dalen binnenkort ? Of dat die alleen maar stijgt vanwege de nieuwe armors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

meh, ik bedoelde PRE searing 8)7

post searing al een paar dingen voor veel geld verkocht maar ik geef het ook altijd veel te snel weer uit!

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 11:20

Balachmar

The truth is out there

Ik denk dat de prijs van de dye wel weer gaat dalen, de enige reden van de stijging was voor zover ik kan beoordelen het uitgeven van de maskers, die iedereen even in bijpassende kleur wilden verven.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik zie dat dit topic bijna were vol zit, aangezien ik er voor onbekende tijd niet meer ben zal iemand het moeten overnemen als deze in de komende weken vol komt te zitten. Ik weet niet wie dit wil doen maar neemt de SP maar over, past hem aan, maakt geheel een nieuw, doe er mee wat je wilt. Ik ben er over enkele weken wel weer maar dat kan zo maar uitlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Je kan ook gewoon nu vast een nieuwe maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ja kan princiepe ook wel maar misschien zijn er mensen die er wat leuks van willen maken, die mogen van mij een poging wagen en kunnen zich vandaag nog melden, zo niet dan maak ik wel een nieuw topic aan en laat deze wel sluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ga je nu dus een nieuwe TS maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-07 21:29

DR161

is sarcasminist

kan iemand mij zeggen hoeveel dat kleine vliegende draakje ongeveer kost(die miniepet bij GW factions collector edition)
ja ik heb gezocht maar ik kon hem niet vinden :'( search wou niet werken

[ Voor 9% gewijzigd door DR161 op 09-07-2006 21:35 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:52
Als je Kuunavang bedoelt. (lijkt me wel :P )
http://gw.gamewikis.org/wiki/Kuunavang

Volgens deze site : http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3073869 .
Ligt de prijs voor deze mini pet tussen de 90k en de 100k + 5 ectos.

[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 09-07-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-07 21:29

DR161

is sarcasminist

ja dat issie onwijs bedankt man (heb nu een doel om te sparen en wat te doen in vakantie :D)

[ Voor 18% gewijzigd door DR161 op 09-07-2006 23:42 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Er is een nieuwe skill voor GW:

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5561/zidanehb8nn.png

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
GENIAAAAL , vooral die knockdown

Heb je die zelf gemaakt of is daar een site van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Helaas niet, een vriend had hem ergens op een forum zien staan.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo zijn er ook varianten van Mantro of the Penis, Mantra of the Beer, meestal erg flauw. Die van Zidane vind ik overigens wel grappig.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 10-07-2006 19:03 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Waarom een recharge van 60 seconden als je na 20 seconden een "per definitie" Err=7 krijgt? Beetje vreemd wel. :)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:12
Valt wel mee, als je dan binnen de overgebleven 40sec weer inlogt, kun je de skill niet meteen gebruiken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
ook de 0 sec. casting time vind ik wat laag. Hij loopt er eerst heen enzo dus ik denk dat 1 of 3/4 beter is.
En het zou een Elite offhand atack moeten zijn of een Monsterskill :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Bigbadkip op 11-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-05 14:55
denk dat als je die skill gebruikt,
je ook de condition disease in je hoofd moet hebben

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Eerder dazed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:49:
Wat ben ik blij dat ik een Assassin ben begonnen! Nee echt, het is geweldig. Vrijwel onmogelijk om in een team te komen. Uitgescholden worden voordat je zelfs maar aan de missie begonnen bent. Van alles en nog wat beticht worden. Heerlijk heerlijk heerlijk ... zucht ...

Arborstone missie: "Nee niet die assassin meenemen, die gaan steeds dood" ... "Uhm, nou ik niet hoor" ... "Ja ook jij zal steeds dood gaan" ... "Sorry maar dat is echt niet zo". Gelukkig werd de teamleider niet overgehaald om me te kicken. Vervolgens ga ik niet 1x keer dood in die missie. Maar nee hoor, dat kwam volgens de heren warriors weer niet omdat ik weet hoe ik een assassin moet spelen, maar omdat de monks mij constant healden en ik naar hun idee niks had uitgevoerd ... zelf waren ze ook een aantal keer aan het randje van de dood geweest, maar dat vergaten ze maar even voor het gemak ...

Zucht, hele diepe zucht. Dit is wel het meest lastige karakter dat ik ooit gespeeld heb en niet omdat ik niet de skills beheers, maar puur en alleen door de manier waarop de community tegen assassins aankijkt. Nou ik ga er lekker mee door, heeft me teveel geld gekost om dit karakter te verwijderen :Y)
Tja, ik begrijp je verontwaardiging wel maar de meeste mensen spelen dus blijkbaar niet op een goede manier met assassin. Ik heb er zelf niet een dus ik kan niet oordelen wat dan goed of niet goed is maar als monk kan ik wel zeggen dat veel (de meeste ) assassins extreem veel healing nodig hebben. Te veel naar mijn idee, zelfs met een heel energie bewuste healing build redt je het dan niet als monk.
Hetzelfde probleem als met warriors zo was ( en nog wel soms) maar op een gegeven moment waren er wel veel meer goede warriors. Dus (hopelijk) zal dat met assassin ook gebeuren al zal het nog enige tijd vergen voordat er meer goede assassins zijn.

En dan krijg je onwillekeurig dat mensen daar rekening mee houden met het maken van een team.
Moet bekennen dat ik als monk ook vaak het team kies met de minste assassins.
Leuk is het niet, ben ik met je eens. Als assassin heb je een goede guild nodig dus.

Zowat iedereen bij mij in de guild heeft wel een assassin maar bij UW of FoW trips gebruiken ze hem nooit terwijl ritualist wel wordt gebruikt.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:31:
Tja, ik begrijp je verontwaardiging wel maar de meeste mensen spelen dus blijkbaar niet op een goede manier met assassin.
Dat is idd het probleem. Ook wel te begrijpen hoor. Iedereen sprong op de assassin (en ritualist) wagen nadat Factions uit kwam. Omdat het een nieuwe profession was, was iedereen nog zoekende naar de juiste manier van spelen met de assassin.
Ik heb er zelf niet een dus ik kan niet oordelen wat dan goed of niet goed is maar als monk kan ik wel zeggen dat veel (de meeste ) assassins extreem veel healing nodig hebben. Te veel naar mijn idee, zelfs met een heel energie bewuste healing build redt je het dan niet als monk.
Ik heb zelf ook een monk en maak hetzelfde mee. Vooral bij assassins die denken tank te zijn of niet slim in een groepje vijanden springt. Maar ook dat komt weer omdat iedereen nog steeds zoekende is naar de beste manier om een assassin te spelen.
Hetzelfde probleem als met warriors zo was ( en nog wel soms) maar op een gegeven moment waren er wel veel meer goede warriors. Dus (hopelijk) zal dat met assassin ook gebeuren al zal het nog enige tijd vergen voordat er meer goede assassins zijn.
Klopt. Hetzelfde was in het begin van de eerste GW ook met rangers. Die waren ook verre van populair en nu zijn ze toch inmiddels redelijk goed geaccepteerd. Dat zal ook wel met assassins gebeuren ja.
En dan krijg je onwillekeurig dat mensen daar rekening mee houden met het maken van een team.Moet bekennen dat ik als monk ook vaak het team kies met de minste assassins.
Leuk is het niet, ben ik met je eens. Als assassin heb je een goede guild nodig dus.
Ik had gelukkig bij mijn laatste missies als leader een monk (niet van mijn guild) die zelf ook een assassin had en precies begreep waarom assassins het zo moeilijk hadden om een team te vinden. Heb hem niet teleurgesteld en ben in de laatste vier missies niet 1x dood gegaan. Wel 1x bijna, want mijn assassin bleek niet goed tegen de eles in de raisu palace missie te kunnen, maar dat werd gelukkig net op tijd door de monks opgevangen.
Zowat iedereen bij mij in de guild heeft wel een assassin maar bij UW of FoW trips gebruiken ze hem nooit terwijl ritualist wel wordt gebruikt.... :?
Dat snap ik wel, een goede spirit lord ritualist biedt (naar mijn mening) meer bescherming dan een prot monk. Sinds de opkomst van die ritualist heb ik nog nauwelijks mijn prot monk uit de kast hoeven halen, terwijl dat toch stiekum mijn favoriete monk is na de 55hp monk.

Afijn, mijn assassin heeft het verhaaltje rond en daar was het maar om te doen. Nu nog lekker doorpuzzelen op een nog idealere skill setup, armor en wapen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:41

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:31:
[...]

Rits schijnen het in UW erg goed te kunnen doen. Of dat zo is weet ik niet maar heb op guru wel eens wat gelezen hierover.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je nu weet: werving is niet toegestaan

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:56:
Rits schijnen het in UW erg goed te kunnen doen. Of dat zo is weet ik niet maar heb op guru wel eens wat gelezen hierover.
In mijn guild zitten rits die solo farmen. Of daar UW bij zit weet ik niet, maar ze zijn tot veel in staat. Ik heb nog één slot over en de keuze uit warrior, mesmer en ritualist professions die ik nog niet heb. Zit er heftig aan te denken om een ritualist te starten. Kan wel wat extra farming power gebruiken nu al mijn geld in de assassin is gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Recruiten is hier niet toegestaan. Leuk om te zien dat er toch nog nieuwe guilds worden gestart. Ik zie de laatste tijd erg veel guilds kapot gaan doordat mensen uitgekeken raken op Factions (en prophecies al helemaal kennen).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:00:
[...]

Recruiten is hier niet toegestaan. Leuk om te zien dat er toch nog nieuwe guilds worden gestart. Ik zie de laatste tijd erg veel guilds kapot gaan doordat mensen uitgekeken raken op Factions (en prophecies al helemaal kennen).
oeps..wist ik niet.. Is er elders een site waar dit wel kan ? Wij zin idd pas begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:30:
[...]

oeps..wist ik niet.. Is er elders een site waar dit wel kan ? Wij zin idd pas begonnen.
http://www.gw-nl.net/
Daar is het voor zover ik weet toegestaan, maar ik geloof niet dat daar heel veel 'nieuwe' spelers komen. Wel de enige Nederlandstalige officiele fansite van Guildwars. Ik zou het daar dus zeker gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47

KneoK

Not in a million lightyears

Zooo. Gisteren nog even op het randje voor 3 characters genoeg orbs gekocht om ze te voorzien van een drakenmaskertje. Voor 1 char had ik zelf al genoeg orbs verzameld dus heb nu totaal 4 chars met masker :) Had geen zin meer om na mijn warrior ook nog eens met een elementalist naar Shing Jea Monestary te rennen (beiden Tyrian chars) en kon zo snel geen lift vinden. Heel jammer dat de maskers customized zijn trouwens...
Daarnaast nog wat armor en runes voor mijn nieuwe ranger gekocht en hem meteen maar voorzien van een aardig boogje (14^50, poison +33%, armor +5, enige "jammere" is de 11 req).
Mijn warrior heeft nog een Totem Axe gekregen en een superior absorption rune op zijn hemd gespeld.

Was een leuk avondje shoppen :) Was in totaal, inclusief 750 orbs, ongeveer 14k kwijt. Goed, de armor voor de ranger was vrij goedkoop, maar toch denk ik dat ik wel wat aardige deals gesloten heb. Nu is mijn geld alleen op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Double Weekend Fun 12 July 2006
This coming weekend, you'll have a double-dose of Guild Wars goodness. First, you can participate in the Guild Wars Factions Championship Open Event. Secondly, as a special treat for all guild-versus-guild players, everyone playing during the Open Event—which runs from 08:00 GMT Friday July 14 until 08:00 GMT Monday July 17—will receive double Balthazar Faction! That's double faction for unique kills, for matches won, and for flawless victories. Join us this weekend for twice the fun!
Ik ga balthazar faction farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

BioWEB schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:35:
Zooo. Gisteren nog even op het randje voor 3 characters genoeg orbs gekocht om ze te voorzien van een drakenmaskertje. Voor 1 char had ik zelf al genoeg orbs verzameld dus heb nu totaal 4 chars met masker :)
En als je ook nog voor al die karakters een kerstmuts, een rendier gewei en halloween masker hebt, dan ben je 16 kostbare storage plaatsen kwijt. Ik doe het daarom niet, maar het is wel lollig om voor al je karakters zo'n speciaal item te hebben.
Had geen zin meer om na mijn warrior ook nog eens met een elementalist naar Shing Jea Monestary te rennen (beiden Tyrian chars) en kon zo snel geen lift vinden. Heel jammer dat de maskers customized zijn trouwens...
Kweenie welk level je ele is, maar van Lions Arch naar Kaineng Center naar Seitung Harbor naar Shing Jea kom je erg weinig weerstand tegen en kun je met bijna alle karakters solo lopen. Ik heb dat in ieder geval wel gedaan met mijn ele.
Daarnaast nog wat armor en runes voor mijn nieuwe ranger gekocht en hem meteen maar voorzien van een aardig boogje (14^50, poison +33%, armor +5, enige "jammere" is de 11 req).
Mijn warrior heeft nog een Totem Axe gekregen en een superior absorption rune op zijn hemd gespeld.
Och ja, zo erg is req 11 niet. In de meeste setups staat marksmanship toch op max. Alleen als trapper zet ik 'm op req 9 of soms nog lager, maar voor de rest zul je altijd wel aan 11 zitten denk ik.
Was een leuk avondje shoppen :) Was in totaal, inclusief 750 orbs, ongeveer 14k kwijt. Goed, de armor voor de ranger was vrij goedkoop, maar toch denk ik dat ik wel wat aardige deals gesloten heb. Nu is mijn geld alleen op :(
Ghehehe, bekend verschijnsel. Zo heb ik ook al vele vergelijkbare avondjes achter de rug. Denk je net een beetje lekker geld te hebben en dan is het in no-time weer op. Ach ja, zolang we nog kunnen farmen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:49:
En als je ook nog voor al die karakters een kerstmuts, een rendier gewei en halloween masker hebt, dan ben je 16 kostbare storage plaatsen kwijt. Ik doe het daarom niet, maar het is wel lollig om voor al je karakters zo'n speciaal item te hebben.
Je vergeet er één. Een Tengu mask ;). Maar idd kost erg veel storage plaatsen. Zelf heb ik ook nog de candy wapens/schild/focus.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:59:
Je vergeet er één. Een Tengu mask ;). Maar idd kost erg veel storage plaatsen. Zelf heb ik ook nog de candy wapens/schild/focus.
Oh ja, ghehehe, die was ik vergeten terwijl ik er zelf ook eentje heb. Hmm, candy spul, dat herinnert me er mooi aan dat ik eens wat candy canes moet gaan hamsteren (als ze nog te krijgen zijn). Altijd handig voor de elite missies en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Die gingerbread foci moet ik maar eens weg doen. Ik heb er een paar maar om nou te zeggen dat ik ze veel gebruik, nou nee. De schilden en de wapens zijn dan wel weer leuk.
Heb ook nog van die Ghost in a box, absinthe, witches brew en Snowman summoner, ook maar es opmaken. Of die drank verkopen ofzo :Y)

Mijn 47 candycanes hou ik lekker voor mezelf :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 13-07-2006 12:56 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:55:
Die gingerbread foci moet ik maar eens weg doen. Ik heb er een paar maar om nou te zeggen dat ik ze veel gebruik, nou nee. De schilden en de wapens zijn dan wel weer leuk.
Heb ook nog van die Ghost in a box, absinthe, witches brew en Snowman summoner, ook maar es opmaken. Of die drank verkopen ofzo :Y)

Mijn 47 candycanes hou ik lekker voor mezelf :P
'k Heb van de foci, schilden en wapens van elk 1 gehouden. De rest heb ik al weg gedaan. Maar wat dacht je van eggnog en spiked eggnog? Heb ik ook nog wat van. ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:02:
[...]

'k Heb van de foci, schilden en wapens van elk 1 gehouden. De rest heb ik al weg gedaan. Maar wat dacht je van eggnog en spiked eggnog? Heb ik ook nog wat van. ;)
Ohja, die zooi idd. Moet ik maar eens opzuipen, dat had toch geen effect op drunkard geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Heeft wel nut voor de titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:? Oh, ik dacht van niet? Of waren dat absinth en witches brew die niet telden? Naja, ik hoef toch die titel niet, ik ga het wel op een zuipen zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
absinth en witches brew tellen NIET
En de rest wel.

nu moet je er nog 3000 hebben voor je titel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

[...]

[...]

Kweenie welk level je ele is, maar van Lions Arch naar Kaineng Center naar Seitung Harbor naar Shing Jea kom je erg weinig weerstand tegen en kun je met bijna alle karakters solo lopen. Ik heb dat in ieder geval wel gedaan met mijn ele.

[...]

Och ja, zo erg is req 11 niet. In de meeste setups staat marksmanship toch op max. Alleen als trapper zet ik 'm op req 9 of soms nog lager, maar voor de rest zul je altijd wel aan 11 zitten denk ik.

[...]

Ghehehe, bekend verschijnsel. Zo heb ik ook al vele vergelijkbare avondjes achter de rug. Denk je net een beetje lekker geld te hebben en dan is het in no-time weer op. Ach ja, zolang we nog kunnen farmen ...
Ik vond de drakenmaskers gewoon errug leuk :) Heb nog een gingerbread focus en candycane hammer van het vorige event die ik maar eens moet weggooien... Kan niet wachten op de material sloten bij je storage.

Mijn Ele is overigens gewoon lvl 20 (nog 1 missie voor de protector title yay !) maar ik had totaal geen zin meer om op dat moment weer te gaan lopen. Ging veel liever wat quests doen. En aangezien het de laatste avond was toen, tsja... Dan kan ik nog wel 250 orbs erbij kopen, maar de kans was zeer klein dat ik ze nog ging opmaken zeg maar. Naar de monastery komen was het probleem niet. Ben daar met mijn warrior op mijn dooie gemak naartoe gewandeld.

Wat ik trouwens jammer vind van de req 11 is de waarde. Een req 9 met die stats zou denk ik veel meer geld opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Update - Thursday July 13

* Imperial Supplymaster Kagno is no longer stationed in Shing Jea Monastery.
* Added a crafting material storage upgrade for the Xunlai Agent storage vault. To purchase the upgrade, visit one of the new Xunlai Representatives in Shing Jea Monastery or Kaineng Center. (PvP characters gain access to the crafting material storage once any roleplaying character on the account purchases it.)
* Added the ability to split stacks of inventory items. Holding the Shift key while dragging a stack of items allows you to "split off" a portion of the stack before moving it.
* Modified the algorithm that causes the alliance battle line to shift. A faction that pushes into enemy territory will temporarily gain a "momentum bonus" that helps it drive the battle line further into enemy territory.
* Added support for EAX audio when sound quality is set to maximum.
* Modified the Burning Isle guild battle map so that Flame Cursed Sentinels are now Lesser Flame Sentinels. Lesser sentinels are vulnerable to all Conditions, do not heal when out of combat, and slowly die on their own in the first 25 minutes of the match.
* Updated Mesmer Courtly and Virtuoso armor sets so that the +15 armor bonus applies only to the piece the bonus is on, not to the entire body. The bonus is now active whenever the equipping character activates any skill (not just spells).
* Updated Warrior Ascalon and Knight's armor sets so that the damage reduction applies only when the corresponding location of the body is struck. The damage reduction applies only to physical damage, and the amount of reduced damage was increased from 2 to 3.
* Updated shields, armors, and runes with damage reduction abilities so that they only reduce physical damage.
* Increased the inherent armor level on all unique (green text), promotional, crafted, and collector shields so that they behave the same way as other shields when the characters equipping them do not meet the necessary attribute requirement.
* Updated all Ascalon Bows so that they now include their bow type in the name.
* Raised the armor penetration bonus for the following promotional items: Bonecrusher, Bear's Sloth, Rhino's Sloth, and Rhino's Charge.
* Raised the conditional Energy bonus on the following promotional items: Quicksilver, Unicorn's Wrath, Peacock's Wrath, and Luminescent Scepter.
* Raised the conditional damage reduction on the following promotional items: Bronze Guardian, Hog's Gluttony, Spiders Gluttony, and Serrated Shield.
* Removed the increased attack rate and decreased damage attributes from the fire wand found at the collector outside of Nolani Academy.
* Reduced the chance to halve skill recharge time from 20% to 10% on Rockmolders dropped prior to the item being corrected.
* Fixed bugs and made improvements to the following quests: The True King, A Monk's Mission, and A Second Profession.
* Improved support for hardware acceleration on some low-end audio cards.
* Fixed a bug that caused a number of skill sounds to play incorrectly as non-positional sounds.
* Improved the pathing in the Sunjiang District explorable area and the Imperial Sanctum outpost.

SKILL UPDATES

All

* Lowered the cap for Healing Reduction to 40%. *
* Lowered the cap for Recharge Reduction to 50%. *
* You can no longer be knocked down immediately after you respawn from a resurrection shrine.

* Note: like all reduction caps, these only affect the cap from multiple sources. Any single skill that exceeds this cap will still work. Thus, skills such as Lingering Curse or Ritual Lord still gain their full effect.

Assassin

* Expunge Enchantments: no longer disables pet attack skills.
* Moebius Strike: now recharges pet attack skills if it hits a foe below 50% health.
* Return: reduced recharge time to 15 seconds.
* Shadow Form: increased Energy cost to 10.
* Shadow Shroud: no longer prevents the casting of untargeted enchantments.
* Signet of Malice: reduced cast time to .75 seconds.
* Siphon Speed: increased duration to 5..20 seconds.

Elementalist

* Bed of Coals: now deals damage only to non-moving foes.
* Burning Speed: reduced cast time to .25 seconds.
* Elemental Attunement: this skill is now attributed to Energy Storage; increased duration to 30..55 seconds.
* Immolate: increased damage to 15..60.
* Mark of Rodgort: increased duration to 10..35 seconds.
* Mind Burn: reduced recharge time to 10 seconds.
* Smoldering Embers: increased damage to 15..60.
* Ward skills no longer affect spirits.

Mesmer

* Blackout: reduced blackout time to 2..6 seconds.
* Conjure Nightmare: removed the long pause after this spell was cast.
* Illusionary Weaponry: reduced recharge time to 35 seconds.
* Recurring Insecurity: reduced the duration to 1..10 seconds.
* Signet of Disenchantment: reduced cast time to 1 second.

Monk

* Air of Enchantment: added a minimum 1 Energy cost; increased recharge time to 8 seconds.
* Divine Spirit: now reduces energy cost for Monk spells, not all Monk skills.
* Infuse Health: fixed a bug that occasionally caused it to execute without healing the target.
* Life Sheath: now renews damage reduction when it is cast on a target that already has Life Sheath on it.
* Signet of Rejuvenation: reduced recharge time to 8 seconds; increased the conditional heal to 15..75 Health.
* Spell Shield: no longer disables skills more than once when renewed.

Necromancer

* Bitter Chill: increased damage to 15..60.
* Chilblains: now removes 1..2 Enchantments.
* Enfeebling Blood: increased the area-of-effect to "nearby".
* Feast of Corruption: increased Energy cost to 15.
* Fetid Ground: reduced cast time to .75 seconds.

Ranger

* Archer's Signet: no longer disables pet attack skills.
* Broad Head Arrow: reduced recharge time to 15 seconds.
* Determined Shot: now recharges pet attack skills if it misses.
* Equinox: reduced recharge time to 45 seconds.
* Famine: reduced recharge time to 45 seconds.
* Focused Shot: now disables pet attack skills when used.
* Greater Conflagration: reduced recharge time to 45 seconds.
* Lacerate: reduced recharge time to 45 seconds.
* Marauder's Shot: no longer disables pet attack skills.
* Oath Shot: increased recharge time to 25 seconds.

Ritualist

* Displacement: Changed the skill's description to match its behavior.
* Draw Spirit: reduced cast time to .25 seconds.
* Lamentation: increased the target's needed proximity to a corpse or Spirit to "in the area".
* Wielder's Boon: increased conditional heal to 15..60 Health.

Warrior

* Quivering Blade: increased Daze duration to 8 seconds.
* Standing Slash: reduced adrenaline cost to 6.
* Victory is Mine!: no longer displays "-0" on targets with no conditions.
Jawel dames en heren: STORAGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Woohoo! Da's heel mooi. Het kunnen splitten van stacks en EAX ondersteuning bij max kwaliteit geluid vind ik trouwens ook een prettige verbetering. Plus ook fijn om te zien dat 55 monking nog steeds mogelijk is en niet de cruciale skills zijn aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Maar let wel, storage is alleen voor Factions, zo heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

EAX audio, dat kan ook best een leuke uitbreiding zijn. Ik zal het zo eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Eerste keer dat ik eigenlijk wel een beetje pissed ben om een update:
* Reduced the chance to halve skill recharge time from 20% to 10% on Rockmolders dropped prior to the item being corrected.
Echt belachelijk om dit item, wat door bijna niemand gebruikt wordt, zo aan te pakken.

*zucht*

Ik snap niet waarom A.Net dit nu opeens moest doen, alsof er een inbalans was gecreeerd hierdoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:18:
Eerste keer dat ik eigenlijk wel een beetje pissed ben om een update:

[...]
Echt belachelijk om dit item, wat door bijna niemand gebruikt wordt, zo aan te pakken.

*zucht*

Ik snap niet waarom A.Net dit nu opeens moest doen, alsof er een inbalans was gecreeerd hierdoor...
Laat me raden: jij wield een rockmolder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:31:
En waarschijnlijk flink veel geld neergeteld voor een 20% versie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:31:
[...]

Natuurlijk, je weet toch dat mijn primary character een mesmer is?
Weakling schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:48:
[...]

En waarschijnlijk flink veel geld neergeteld voor een 20% versie ...
Nope, gelukkig niet. Ik heb de mijne nog kunnen kopen voor 5k nadat ik de eerste, die ik gedropped kreeg, had gedelete samen met een PvP character... :|

[ Voor 14% gewijzigd door CoRrRan op 14-07-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardige update al niet super veel generfed of gebuffed alleen wat tweaks beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-08 22:11
On behalf of ArenaNet and NCSoft, we have the honor and pleasure of inviting the final chosen 8 members of your guild, Esoteric Warriors, to participate in the 2006 Guild Wars Factions World Championship in Leipzig, Germany. This single elimination tournament will be taking place on August 24, 25, and 26. Each match is set up at a scheduled time (see below).

We are working with an international booking agency to set up and schedule your flights into Leipzig, Germany. You will be scheduled to arrive on August 23 th, 2006, and will be scheduled to depart on August 27th 2006.

The awards ceremony will take place after the finals are held on August 26th to be followed by a party we will be holding in the booth for members of the participating guilds and other VIPs. Each guild will be scheduled certain times to meet with the press at this show. Once we have a set press schedule, we will let you know.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT Leipzig here I come! Tenminste nog 1 persoon die nederland kan vertegenwoordigen tussen alle koreanen en finnen :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Furfoot schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:54:
[...]

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT Leipzig here I come! Tenminste nog 1 persoon die nederland kan vertegenwoordigen tussen alle koreanen en finnen :)
Gefeliciteerd Nick! Veel succes tegen [iB]! (Want daar moeten jullie toch als eerste tegen?)

Nu nog even afwachten wie het zesde team gaat worden in de finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hey mooi man! Heel veel succes daar. Finnen? Oh dat wist ik niet dat die zo fanatiek waren. Koreanen had ik het wel van door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:49:
[...]
Natuurlijk, je weet toch dat mijn primary character een mesmer is?
[...]
Nope, gelukkig niet. Ik heb de mijne nog kunnen kopen voor 5k nadat ik de eerste, die ik gedropped kreeg, had gedelete samen met een PvP character... :|
Yikes, dat was wel een moment voor wat gevloek toen je je PvP char gedelete had denk ik. Wel mooi dat je 'm weer redelijk vlot voor een schamele 5k hebt weten te bemachtigen.

Maar je bent dus met je primary char een mesmer? Nu heb ik nog één char slot over en twijfel tussen een mesmer of ritualist (warrior heb ik ook nog niet, maar dat trekt me niet zo). Zou je willen vertellen wat er leuk is aan het spelen van een mesmer en ik niet meer hoef te twijfelen? Enne nee, ik koop (vooralsnog) geen char slots er bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:20:
[...]

Yikes, dat was wel een moment voor wat gevloek toen je je PvP char gedelete had denk ik. Wel mooi dat je 'm weer redelijk vlot voor een schamele 5k hebt weten te bemachtigen.

Maar je bent dus met je primary char een mesmer? Nu heb ik nog één char slot over en twijfel tussen een mesmer of ritualist (warrior heb ik ook nog niet, maar dat trekt me niet zo). Zou je willen vertellen wat er leuk is aan het spelen van een mesmer en ik niet meer hoef te twijfelen? Enne nee, ik koop (vooralsnog) geen char slots er bij :P
Volgens mij is er al ooit zo'n soort discussie geweest op gathering over mesmers. Misschien moet je heel eventjes terugkijken in de posts.

Maar wat ik het leuke vind aan Mesmer spelen, is dat ik het een uitdaging vind om een van de lastigste characters goed te spelen. Daarnaast is het ook een kunst om als Mesmer te zorgen dat je een goed overzicht hebt van de verschillende tegenstanders in een GvG en te zorgen dat de monks of een key character van het team van de tegenstander uit te schakelen.

Als mesmer ben je eigenlijk heel erg veel door de verschillende tegenstanders aan het scrollen voor threat-assessment.

Daarnaast is het concept van damage doen door OF degen OF keuzes van de tegenstander erg leuk. Bijna alle mesmer skills geven een keuze aan je tegenstander: val je nog een keer aan en accepteer je de resultaten of blijf je eventjes stil staan en tel tot 10. Offer je een skill op om toch maar te proberen die heal op een van je medespelers te krijgen.

Dat soort dingen, dat vind ik het mooiste van een mesmer. Ook heerlijk: van die berichten in All Chat van tegenstanders die je vervloeken en uitschelden omdat je ze totaal onder controle hebt gehad gedurende het gevecht. Heerlijk.

Subtiliteit. Waarschijnlijk een van de dingen die ik erg waardeer.

En sorry, maar mijn focus ligt voornamelijk op PvP gebied. Ik ben bezig m'n mesmer door Cantha heen te leiden om maar de elite's te kunnen cappen, maar PvE is eigenlijk niet meer interessant voor mezelf. Dus daar kan ik ook niet echt meer ervaringen over delen met je, sorry.

In vergelijking met een Ritualist: ik heb nog nooit een Ritualist gespeeld in GW (serieus dan) en kan je ook niet vertellen hoe zo'n character 'aanvoelt'. Ik heb eigenlijk het idee dat een Ritualist niet bijzonder spannend is, vanwege het feit dat de spirits van de Ritualist eigenlijk het belangrijkste zijn, dacht ik, en op die manier spelen lijkt mij persoonlijk erg saai. Maar guildies van me hebben een Ritualist en die hebben geloof ik wel wat betere ervaringen ermee.

Oh: en je moest inderdaad niet in dezelfde kamer zijn op het moment dat ik die 20/20 Rockmolder samen met m'n PvP character verwijderde... dat was echt niet prettig. :D

[ Voor 14% gewijzigd door CoRrRan op 14-07-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Gratz! ALs het zover is hoop ik dat we de match kunnen spectaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Congrats en natuurlijk veel plezier :) Dat je het maar ver mag schoppen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 14-07-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:15:
Congrats en natuurlijk veel plezier :)
Gaan jullie proberen in Leipzig te komen met GOT2 BM?

Onze leden zijn helaas grotendeels op vakantie en ikzelf heb niet eens een internetverbinding momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
GoT2 gaat er niet komen. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bigbadkip schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:24:
GoT2 gaat er niet komen. Helaas
Nee, dat is duidelijk maar dat was de insteek van dit eerste halve GoT2 seizoen ook niet. GoT2 is gewoon nog te pril om zich echt hiervoor te gaan inzetten. Het is belangrijker eerst echt beter op elkaar ingespeeld te raken.

Eerlijk gezegd liggen mijn ambities ook niet echt op dat vlak. Naar Leizig zou leuk zijn maar het is persoonlijk geen hoofd doel van mijzelf.

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 14-07-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:40:
aardige update al niet super veel generfed of gebuffed alleen wat tweaks beetje jammer...
Zo hallo jij bent grappig :r

Updated Warrior Ascalon and Knight's Armor sets so that the damage reduction applies only when the corresponding location of the body is struck. The damage reduction applies only to physical damage, and the amount of reduced damage was increased from 2 to 3.

Of te wel Knights boots hebben geen global effect meer :'(.

Updated shields, armors, and runes with damage reduction abilities so that they only reduce physical damage.

Alle absorbtion dingen zijn nu alleen nog geldig tegen physical. Dus ook je leuke -2 stance/ echanted shield je. Of te wel zeg maar dag tegen IDS (icy dragon sword) farmen. Je kan nu ook letterlijk dood worden gewand door monks :S.

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:54
Mr_Groovy schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:53:
[...]

Zo hallo jij bent grappig :r

Updated Warrior Ascalon and Knight's Armor sets so that the damage reduction applies only when the corresponding location of the body is struck. The damage reduction applies only to physical damage, and the amount of reduced damage was increased from 2 to 3.

Of te wel Knights boots hebben geen global effect meer :'(.

Updated shields, armors, and runes with damage reduction abilities so that they only reduce physical damage.

Alle absorbtion dingen zijn nu alleen nog geldig tegen physical. Dus ook je leuke -2 stance/ echanted shield je. Of te wel zeg maar dag tegen IDS (icy dragon sword) farmen. Je kan nu ook letterlijk dood worden gewand door monks :S.
Met een 55hp monk kan je toch nog wel IDS farmen? ? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Phyth0n op 15-07-2006 02:02 . Reden: Had alleen gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Dat ze dat ascalon armor hebben generft vind ik redelijk normaal, maar dat ze de hele werking van absorption veranderd hebben vind ik debielr. Nu werkt het alleen op physical. Dus je sup. absorption is nu echt een stuk slechter, net je schild. Zoveel voordeel had je er echt niet mee, en het is alleen maar voor warriors, dus ik vind het wel eerlijk zo heeft elke proffesion iets wat een andere niet heeft. Maar nu het alleen voor physical geld is het bijna nutteloos. 80% van de wapens doet namelijk toch wel fire, cold, of een anders soort damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Quote:
* Added support for EAX audio when sound quality is set to maximum.

Hoe zet je die EAX support aan? Ik heb de sound quality altijd op maximum maar krijg geen extra optie. Of gaat Anet er vanuit dat iedereen die de sound instellingen op max heeft EAX kan spelen (want dat is niet waar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Volgens mij zet hij EAX aan, als je de slider op MAX zet, en je soundcard support heeft voor EAX, er is geen aparte instelling AFAIK.

Maar ik heb geen EAX supported soundcard, dus zou het niet kunnen
testen.

offtopic:
cross-posting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bigbadkip schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:39:
. Maar nu het alleen voor physical geld is het bijna nutteloos. 80% van de wapens doet namelijk toch wel fire, cold, of een anders soort damage...
Shadow damage, da's ook zo'n nare ;). Nuja, iig zijn de sup abs te betalen. Alleen jammer idd van die nerf. Heb je ook minder aan als een ele een meteor op je kop gooit.

Er stonden in de update ook promowapens die ik nog niet heb gezien. Heb zelf ook de 2k6 versie dus met de Coca Cola items, maar die andere wapens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

De aziatische versies hebben ook andere unique wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah, vandaar :) Zijn die hier te krijgen? Ik zal eens kijken op play-asia dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Serieus trappen doe je a) met een +15 energy staf, en b) met attributes: Wilderness Survival 16, Expertise 15. Om te pullen met een boog heb je verder geen punten in Marksmanship nodig. ;)
Mr_Groovy schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:53:
Hmm, keyskill in die IDS W/Me farm build is anders Elemental Resistance, dus niet een -2 enchanted/stance schildje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet echt hoe dat Absorption werkt.... -2 (-3 nu dus) is toch bar weinig?
stel een Elementalist cast een spell die 88 dmg geeft... dan krijg je 86 dmg... daar heb je toch niets aan ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:27:
Ik begrijp niet echt hoe dat Absorption werkt.... -2 (-3 nu dus) is toch bar weinig?
stel een Elementalist cast een spell die 88 dmg geeft... dan krijg je 86 dmg... daar heb je toch niets aan ? :X
Als je tankt, en er meppen 5 monsters op je, dan is het al -3 * 5 = -15 damage minder per keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
stel een Elementalist cast een spell die 88 dmg geeft... dan krijg je 86 dmg... daar heb je toch niets aan ?
Maar als een elementalist nu cast dan werkt dat dus helemaal niet meer omdat dat geen physical is. Dus het is echt heel veel slechter geworden.

[ Voor 44% gewijzigd door Bigbadkip op 17-07-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

warp schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:05:
Serieus trappen doe je a) met een +15 energy staf, en b) met attributes: Wilderness Survival 16, Expertise 15. Om te pullen met een boog heb je verder geen punten in Marksmanship nodig. ;)
Ik loop zelf in UW als trapper ook met een stafje rond, maar expertise zet ik zelden op 15. Simpelweg omdat je met een groepje meer dan genoeg traps kunt leggen om een zooitje vijanden de das om te doen. Je hebt gelijk hoor dat het best kan, maar echt nodig heb ik het tot nu toe nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bigbadkip schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:19:
Maar als een elementalist nu cast dan werkt dat dus helemaal niet meer omdat dat geen physical is. Dus het is echt heel veel slechter geworden.
Verklaart misschien ook wel waarom ik de laatste tijd zoveel "WTB -50hp cesta" meldingen voorbij zie komen. Ik heb in ieder geval het vermoeden dat veel mensen een 55hp monk aan het bouwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:02:
Verklaart misschien ook wel waarom ik de laatste tijd zoveel "WTB -50hp cesta" meldingen voorbij zie komen. Ik heb in ieder geval het vermoeden dat veel mensen een 55hp monk aan het bouwen zijn.
Hmm zoveel heb ik dat nog niet gezien. Maar als er zoveel vraag naar is. Zijn de dan ook veel waard? 'k Dacht dat ze makkelijk te krijgen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bigbadkip schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:19:
[...]

Eigenlijk best gek, je zou verwachten dat Earth, Fire en Water toch best wel physical damage is. Ik bedoel, wat is er fysieker dan een groot rotsblok op je kners krijgen, of een meteoor of een blok ijs? :+

In dat licht zou ik graag zien dat die spells worden gezien als physical damage, maar ik denk niet dat ze er wat aan gaan doen. Misschien ook een vorm van balans, want sinds de AoE nerf is het lastig met een Ele (veel energy, traaaaag casten, exhaustion, lange recharge, ze vluchten toch wel...)
gsteen schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Hmm zoveel heb ik dat nog niet gezien. Maar als er zoveel vraag naar is. Zijn de dan ook veel waard? 'k Dacht dat ze makkelijk te krijgen waren.
Ze zijn heel simpel te krijgen, maar het kost veel tijd. Er zijn ook nog -20 health items (je krijgt er oa één in pre-searing), maar daar heb ik het nut nog niet van ingezien. (van de -5 energy ook niet, maar dat ga ik maar eens opzoeken)

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 18-07-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-20HP is handig als je 1x bent dood gegaan als 55HP monk (nog 13HP over geloof ik)

De -5Energy is ook handig, maar daar hebben we het al eens over gehad in deel 6 of 7 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Weakling schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:58:
Ik loop zelf in UW als trapper ook met een stafje rond, maar expertise zet ik zelden op 15. Simpelweg omdat je met een groepje meer dan genoeg traps kunt leggen om een zooitje vijanden de das om te doen. Je hebt gelijk hoor dat het best kan, maar echt nodig heb ik het tot nu toe nog niet gevonden.
Ik doe meestal 2-man UW trap runs, vandaar de 15 expertise. Meer geld, meer drops, meer exp. Met meer dan 2 personen kan de expertise wel op 13. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:48:
-20HP is handig als je 1x bent dood gegaan als 55HP monk (nog 13HP over geloof ik)

De -5Energy is ook handig, maar daar hebben we het al eens over gehad in deel 6 of 7 volgens mij.
Ah, dan heb ik de -X hp items toch goed gebruikt.

Ik weet weer waar die -5 E goed voor was, als je energy denial oid krijgt kan je snel overschakelen tussen die wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Guild Wars Nightfall Chapter 3 PVP preview event:
http://www.guildwars.com/...essrelease-2006-07-18.php

(volgende week) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M55 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:48:

Heej. Dat is cool ! Daar ga ik zeker aan deelnemen. Eens kijken wat de twee nieuwe proffessions ons brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Hmm... Weer een Melee Profession erbij lijkt het dus.
En weer een soort monk denk ik, tenminste dat leidt ik af uit de naam 'Guardian Angel'.

Maar ben desalnietemin wel benieuwd..

Kan er helaas niet bij zijn, dan zit ik met mn luie reet op een strandstoel in Lloret de Mar! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ik heb onderhand wel 50 platinum over voor een groep die mij door de Final Assault quest kan slepen :'( ... op de Engelse districts ben je echt 2+ uur druk om een group te krijgen :/ .

In de Duitse districts is "Letzter Angriff" (duitse naam voor deze missie) wel populair, maar na 12 keer proberen ben ik er nog niet door :| .

Iemand een groepje vrienden die mij er doorheen willen slepen ? O+

[ Voor 4% gewijzigd door StarWolfer op 19-07-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 22:12
Ben ook wel benieuwd naar Nightfall.
Volgende week kan ik er waarschijnlijk wel bij zijn, maar PvP trekt me jammergenoeg niet zo. Maar kan wel de graphics zien.

offtopic:
@Bosman,
in Lloret moet je eens bij cafe Rotterdam (of Amsterdam) aan het strand kijken.
De fruit drankjes in het meter hoge glas zijn wel ontzettend lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

StarWolf schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:14:
Ik heb onderhand wel 50 platinum over voor een groep die mij door de Final Assault quest kan slepen :'( ... op de Engelse districts ben je echt 2+ uur druk om een group te krijgen :/ .

In de Duitse districts is "Letzter Angriff" (duitse naam voor deze missie) wel populair, maar na 12 keer proberen ben ik er nog niet door :| .

Iemand een groepje vrienden die mij er doorheen willen slepen ? O+
Ik heb Final Assault gedaan vanuit Yak's, dan heb je zes mensen. Het is dat mijn pc in de soep ligt (koeler zit los) anders had ik je vanavond kunnen helpen. Als ik mijn 2e pc'tje aan de praat kan krijgen laat ik het je weten :) (dan kom ik wel met monk helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
TroonStaal schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:00:
[...]

Ik heb Final Assault gedaan vanuit Yak's, dan heb je zes mensen. Het is dat mijn pc in de soep ligt (koeler zit los) anders had ik je vanavond kunnen helpen. Als ik mijn 2e pc'tje aan de praat kan krijgen laat ik het je weten :) (dan kom ik wel met monk helpen)
Ik denk dat je in de war bent met een andere missie. Final Assault is in Sorrow's Furnace, en is de laatste missie waarbij je drie Rage Binders binnen 20 seconden moet killen (praktisch onmogelijk met henchies), en vervolgens de 3 Flame Djinn moet verslaan (de groep moet naast elkaar blijven staan, tegen de damage).

Maar zoals al eerder gezegd, ik heb er veel platinum voor over, dus contact me maar op
"Lord StarWolfer" :)

[ Voor 3% gewijzigd door StarWolfer op 19-07-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

M55 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:48:

Guild Wars Nightfall PvP Preview Event
From GuildWiki

The Guild Wars Nightfall PvP Preview Event is a "first look" preview event for the beta version of Guild Wars Nightfall, the upcoming third campaign of the Guild Wars game series. It will focus on the competitive PvP aspect of the game.

The event is scheduled for July 28 - 30, 2006.

From the official announcement:
"Guild Wars Nightfall has entered the beta testing stage and Guild Wars players worldwide are invited to participate in an exclusive, first-look player-versus-player (PVP) event, July 28 — 30, 2006.
During the PVP Preview Event, both Guild Wars and Guild Wars Factions® players will get a first look at Guild Wars Nightfall, and will be able to try out the two new professions being introduced in the game; the Dervish, a scythe-wielding holy warrior, and the Paragon, guardian angel of the Elonian people. In addition to testing out the new professions and arenas, players will also be able to compete for items that will be exchangeable for a variety of rewards throughout the weekend event.
The Guild Wars Nightfall PVP Preview event will kick off on Friday, July 28 at 12:01am PDT and will continue through Sunday, July 30 at 11:59pm PST."
Nieuwe professions:
Dervish - "a scythe-wielding holy warrior"
According to preview reports, the profession will be a melee character with more in common with a Warrior (W/Mo to be precise) than an Assassin. The Dervish will use scythe-type weaponry and also have some healing and protection abilities.

The Dervish will also have the ability to transform into 'the physical embodiment of a god' temporarily. Whether this refers to the five gods of Tyria is unknown at this time, though it seems likely.

The Dervish armour will consist of robes, which include bracers for the hands and hoods which symbolize their humility to the gods.

Paragon - "guardian angel of the Elonian people"
Apparently, the Paragon is meant to be a ranged support character, who can strip hexes and buff teammates, while throwing spears at range. The Paragon is reported to use shouts and chants to buff their teammates which makes them similar to the warrior class in this regard.

Images of the Paragon show that they have been given an angelic appearance with white and gold armour. Their armour reported to often have wings etched into the back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

StarWolf schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat je in de war bent met een andere missie. Final Assault is in Sorrow's Furnace, en is de laatste missie waarbij je drie Rage Binders binnen 20 seconden moet killen (praktisch onmogelijk met henchies), en vervolgens de 3 Flame Djinn moet verslaan (de groep moet naast elkaar blijven staan, tegen de damage).

Maar zoals al eerder gezegd, ik heb er veel platinum voor over, dus contact me maar op
"Lord StarWolfer" :)
|:( idd, helemaal verkeerd gelezen. Ik dacht aan de quest Titan Source, da's ook zo'n pittige. Final assault moet ik ook nog doen, maar ik dacht dat je die Djinn niet hoefde dood te maken. Maargoed, mijn aanbod blijft natuurlijk staan, als ik online ben en ik ben in de gelegenheid wil ik wel proberen te helpen :) (of het lukt is weer een andere vraag natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:06
IK speel nu ook 2 dage Guild Wars, ga morgen Factions halen, maar vind het nog best verwarrend allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RisingSun schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:17:
IK speel nu ook 2 dage Guild Wars, ga morgen Factions halen, maar vind het nog best verwarrend allemaal 8)7
HeHe ik ken dat gevoel maar geloof me dat gaat vanzelf weg speel het spel lekker relaxed in je eigen tempo lekker op je gemak alles exploren dan komt de rest vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Sshhhhhhttt... Niemand durft meer te posten omdat we dan de 1000 posts overschrijden en niemand heeft zin om de startpost aan te passen!

Komend weekend Chapter 3 Preview Event. Ik persoonlijk vind het jammer dat er nu alweer 2 nieuwe professies geintroduceerd gaan worden, al zal het nog wel minstens 4 maanden duren voordat Chapter 3 "Live" is. Ik vind het voornamelijk jammer omdat ik het idee heb dat de Assassin en Ritualist nog niet 'uitgekristaliseerd" zijn qua builds (PvP-wise dan). Om dan nog 2 nieuwe professies erbij te gooien, dat wordt bijna chaotisch.

Maar ja, geld in het laadje van A.Net/NCSoft (wat NCSoft wel nodig heeft natuurlijk na de fantastische verkoopcijfers van AutoAssault...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een domme fout gemaakt....
Ik had gw1 en heb voor gwf een nieuw account aangemaakt kun je dat nog veranderen op een manier of moet je nou gewoon een nieuwe key kopen voor gw1 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:00:
Ik heb een domme fout gemaakt....
Ik had gw1 en heb voor gwf een nieuw account aangemaakt kun je dat nog veranderen op een manier of moet je nou gewoon een nieuwe key kopen voor gw1 :?
Als je een nieuw account hebt gemaakt kun je niet terug. Als je een key van een Factions kopie eenmaal gebruikt hebt dan is die key nutteloos.
Om de twee spellen samen te voegen zul je dus een nieuwe GW 2 (Factions dus) key moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 18:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.