Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:05:
[...]
Dit is natuurlijk veel belangrijker nieuws dan zo'n raar drakendinges ;) . Enige sidenotes die ik al gezien heb in fora:
  • Alleen voor accounts met GW:Factions
  • Tabs in storage betekend ook: uitbreidbaar! (Dus misschien ooit nog eens een armor tab, keyring-tab, collector's items tab, etc...
  • Duurt nog 'enkele' weken...
Maar: het is een begin! En persoonlijk is de meeste van mijn inventory bezet door dat stomme craftspul. Nu nog kijken of ik 250 Ecto's kan vinden om zo'n slot optimaal te gebruiken.
las net de posts na mijne en d8 echt dat ik oud nieuws had gepost ofzo vond het namelijk wel (groot) nieuws :P hehe
en eh vullen die slots coRrRan 250 ecto makkie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
nou zet je feestmuts op en begin met "gezellig" doen .
Dat lukt niet echt als de anderen alleen maar bezig zijn om zoveel mogelijk Jade Wind te scoren en de rest ze niet boeit.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Dat is ook het grote verschil met bv MMORPG's. Iedereen chat hier al de hele dag in steden, daar ontkom je niet aan want je haald je quest in steden, waar ik bv in wow vaak in kleine dorpjes een quest kon halen en ook daar weer mijn reward kon halen kwam ik zelden in de grote steden. Nu in GW kom je juist in de grote steden, een paar keer per dag, iedereen is bij de Events in GW juist bezig de extra items te verdienen want gezellig rondhangen in een stad doe je de helft van de dag al, het hele jaar door. Al moet ik zeggen dat het met kerst wel erg druk was en was ook veel sfeervoller dan dit event maar deze is ook maar een paar dagen. Die met kerst duurde veel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo
Ik ben van plan om GW te kopen voor het GvG/PvP welke versie moet ik dan kopen :o? (diegene die het meest active is qua ladders/rankings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:32:
Yo
Ik ben van plan om GW te kopen voor het GvG/PvP welke versie moet ik dan kopen :o? (diegene die het meest active is qua ladders/rankings)
het pvp staat in principe los van factions en prophecies, met beide speel je op dezelfde ladders etc, echter mis je erg veel skills als je alleen factions hebt.
ik zou dus aanraden eerst prophecies te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt opzich ook wel weer mee. Factions skills zijn idd anders dan Prophecies, maar vaak zat is de inhoud precies hetzelfde. Als het je echt gaat om het PvP-en zou ik zeggen datr Factions beter is, aangezien je daar als eerste al alle 8 de professions kunt kiezen en je ook nogal snel lvled in het PvE gedeelt, zodat je ook sneller aan je skills kunt komen mocht je faction op zijn. Ook heb ik het gevoel dat Factions meer PvP gericht is dan Prophecies, en bepaalde PvE missies die ook PvP bevatten kunnen een leuke afwisseling vormen. Nadeel is wel dat in Faction nog niet veel pure Faction builds bekend zijn, zeker niet in vergelijking met Prophecies, maar dat maakt het tegelijk ook weer makkelijker om in te stapppen en mee te doen, omdat er nu nog veel meer onervaren spelers rondlopen in Factions de ook willen PvPen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:+ Na het vinden van 2 sub abso runes kwam ik er achter dat je er nog 1500 gold voor krijgt, beetje tegenvaller dus maar onder tussen ook mijn eerste Sub vigor gevonden, ik speel vanaf dag 1 dat het spel er is, meer dan een jaar dus en nu pas in de laatste 3 dagen deze 3 runes gevonden, gelukkig leverd de vigor nog wel lekker wat op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Half jaar geleden had je 2x 95k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
tsja ik weet het, het is jammer maar aan de andere kant ook wel weer beter, nu aarzel je niet er 1 te gebruiken, toen ze bijzonder waren twijfelde je wel eens. Ik ben er met 600K in voorraad dan ook niet rouwig om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`nieuwe quest in Shing Jea!

Was om 5 uur 's nachts lekker bezig in SF toen we berichtje kregen dat die vent daar onze hulp nodig had. Als je aanvaard wordt je naar gebied getransporteerd en is je missie 8 portals te vernitigen. Het is echter erg lastig, die wezens uit UW2 lopen daar rond, en rennen erg snel, en hebben ook grote agro cirkel. Net UW2 met zn 4en...

---

EN ja hoor, een uurtje later is het dan toch gelukt! Met een healer, SS, MM, en interupter en een heleboel rennen en wat resses hadden we het dan toch voor elkaar. En de reward? wel 50 orbs...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Het gaat natuurlijk om de extra gameplay, niet op de orbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, maar was toch wel ene teleurstelling, na al dat werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Zijn de drops daar ook low level ? ( 4 gold voor een bow enz. ) of zijn die wel van nivo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk niet op gelet, maar ik geloof dat ze wel geone UW niveau drops zijn. IIG geen ecto tegengekomen daar...

Over ecto's gesproken, kennelijk kent nog neit iedereen ze. Sta vrolijk in Adcalon te proberen wat te verkopen, wil dr een lvl 20 monk met Protector of Tyria title (dus wel enige ervaring) een Kuunavang kopen. Aangezien ik de mijne wel zat was, ik verkopen. Hij wilde percee geen ecto kopen, (ik vroeg 100K + ecto), en betaald ipv daarvan niet 100K + de prijs van een ecto of zo, maar 130K. Nou ja, ik klaag niet hoor. Gelukkig was ie te vertrouwen, anders 30K mis gelopen...

En wat doet meneertje Smallwood met zijn juist verworven rijkdom (houd niet zo van sparen, als ik geld nodig heb ga ik het pas halen)? Die rent gelijk naar Droknars om ff 500 Dwarven Ales te kopen, om zn Drunkard title wat bij te werken. Ben vorige keer op 109 minuten van de 1000 blijven hangen, dus heb nog ff te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:29:
...

En wat doet meneertje Smallwood met zijn juist verworven rijkdom (houd niet zo van sparen, als ik geld nodig heb ga ik het pas halen)? Die rent gelijk naar Droknars om ff 500 Dwarven Ales te kopen, om zn Drunkard title wat bij te werken. Ben vorige keer op 109 minuten van de 1000 blijven hangen, dus heb nog ff te gaan...
rofl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Ale hound ftw! :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

...
OMG. Geef je gold dan aan mij joh. Ik ben zo arm :'( Nou ja, ligt aan mezelf, had ik maar niet een material manneke voor de guild hall moeten kopen.

Factions blijft wel een lekker spel om een karakter snel te levellen. Vrijdagmiddag een assassin begonnen en zondagmiddag was ze level 20. Maar het is wel heel duidelijk dat ongeveer niemand assassins mag. Dat krijg je als veel assassins denken tanks te zijn. Heb alles tot nu toe met hench moeten doen. Erg jammer, want A's kunnen denk ik erg nuttig zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het schijnt dat de Grasps of Chaos met hun Chaos Fingers geen Mesmers, Assassins en Rit's kunnen beïnvloeden. Als je de Captain quest gaat doen zouden die professies dus best handig zijn. Wellicht een As/Mes combo oid?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Zaterdag en zondag eindelijk weer GuildWars gespeeld.
Mijn broer speelt het ook sinds hij Factions van mij heeft gekregen (had ik gewonnen op Gamez.nl samen met het Z-board).
Hij zit nu in Old Ascalon, dus we zijn hem gisteren even op komen zoeken en wat items mee gegeven. Leuk om "hoog" level te zijn.

Ben de 2 dagen bezig geweest met het halen van die orbs samen met m'n vriendin.
De quests gedaan ervoor en we moesten er nog in totaal 11. Ik had ze dan ook vrij snel, maar zij kreeg ze maar niet. Toen solo gaan farmen bij het dorpje beetje westelijk van de tempel. Zij heeft er in dezelfde tijd 2 gehaald en ik de rest die ze nog nodig had. Lekker verdeelt. Alhoewel zij de oostelijke uitgang nam en ik de westelijke. 5 juli maar eens online gaan om die emperor te ontmoeten. Hadden geen zin meer om 750 orbs erbij te gaan halen.
Valt me op (afgezien van het feit dat mijn andere characters nog in het begin stadium zitten) dat ik alle speciale dingen met mijn main character doe. Denk ook niet dat ik erg veel zin heb om alles met de andere characters nog erbij te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je kan ook de quests aannemen van die npc in Shing Jea monastry. Daar krijg je 4 quests, in totaal goed voor 240 orbs. Daarna is er de Captain quest, ook in Shing Jea, waar je 50 orbs voor kan krijgen. Deze laatste quest is trouwens meerdere keren te spelen. Vooral voor Tyria chars zijn de eerste vier quests peanuts. Gewoon wat stadjes unlocken op het eiland en je hebt binnen een half uur oid 240 orbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:51:
Het schijnt dat de Grasps of Chaos met hun Chaos Fingers geen Mesmers, Assassins en Rit's kunnen beïnvloeden. Als je de Captain quest gaat doen zouden die professies dus best handig zijn. Wellicht een As/Mes combo oid?
Ik heb de Captain quests gedaan als monk samen met een warrior, ele en mesmer. Werkte perfect en ging ook vrij snel. Warrior een groep laten aggro-en en dan de rest van ons groepje er op af. Ik hoef vrijwel alleen maar de warrior te healen en heel af en toe de mesmer en ele. Okay, eerlijk is eerlijk, 1x niet goed opgelet op een groepje dat achterop kwam en een paar casualties, maar voor de rest ging het best goed. Mesmer skills zijn dus goed bruikbaar daar.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op dit moment 185 attribute point, maar kan die andere quest niet vinden waar je 15 attribute kan krijgen. En ik heb geen idee meer of ik unwelcomed guest gedaan heb. waar kan ik die andere vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
http://gw.gamewikis.org/wiki/Attribute_quest

Hier staan de vier quests voor Prophecies en Factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:55:
[...]

Valt me op (afgezien van het feit dat mijn andere characters nog in het begin stadium zitten) dat ik alle speciale dingen met mijn main character doe. Denk ook niet dat ik erg veel zin heb om alles met de andere characters nog erbij te moeten doen.
Heb ik ook. Ik doe ongeveer alles wat ik wil met mn monk, de rest is eigenlijk alleen ontstaan als ik eens in een bepaalde bui was en ergens zin in had. Ook de titels doe ik alleen op monk, ga nadat ik op vakantie ben geweest beginnen aan de 100% in Tyria en Cantha, iemand anders uit mn (overigens erg kleine) guild heeft gister ze allebij 100% completed, dus die zal wel eens kunnen helpen, mocht ik een plek niet vinden.

Iemand eigenlijk enig idee of die Lucky titles ook na de event blijven bestaan als je ze niet completed hebt? Het geeft toch een bepaalde voldoening als je alles max hebt, of iig een title, maar na de event heb je daartoe geen kans meer met die 2 titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar :)
Mijn mesmer heeft alles op tyria en cantha uitgebreid gedaan, terwijl ik met de andere karakters sneller door het spel ga zodat ik alle steden erop heb. De mesmer was trouwens niet m'n main, dat is een ranger. De laatste heb ik een week of wat geleden in 1 avond en middag naar altrum ruins gebracht voor een guild event. Aleen Vizunah square is dan een bezoeking, 10x moeten doen met een pug, de laatste 8 keer met dezelfde mensen, omdat de andere kant steeds Mehnlo liet doodgaan.
Ik ben met de mesmer ook bezig de explorertitel te halen, zit nu op 94.5% van Cantha en als ik die heb ga ik terug om Tyria ook te krijgen.
Ik vind die titels een leuke toevoeging van het spel, ik merk zelf dat ik gewoon de hele avond kan spelen om weer ergens 1% erbij te slepen. Voor andere geldt dat misschien voor een andere titel, maar je blijft spelen omdat je denkt , dat moet ik toch kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Dat is zeker, die titels zijn een hele goede uitbreiding!
Ikzelf heb nu charmed, wat een goede money drain is dat trouwens, alleen jammer dat het AFK zijn stimuleerd

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de titles zijn idd leuk, en het is bij de meeste ook echt een prestatie om ze te halen. De 60% haalt iedereen wel, maar de 100% is een ander verhaal. En wat de denken van die zuiptitle? 10000 minuten dronken zijn = 166.67 uur = 6.9 dagen = ongeveer een hele week achter elkaar nonstop zitten zuipen...

Wil ook zoveel mogelijk maxed levels halen, de eerste vier voor de "Big deal" zijn nog relatief makkelijk, dus allebij de maps 100% en all missies en bonussen/experts, maar de 5e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

dronken :)

Lol, hoe word je dronken en wat zijn de effecten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Stronkie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:05:
dronken :)

Lol, hoe word je dronken en wat zijn de effecten dan
Door bijvoorbeeld bij de merchant ale te kopen. Het werkt net als met echt dronken worden: na één of twee merk je nog niks, maar daarna is het: hoe meer je drinkt, des te meer zal alles om je heen beginnen te wiebelen en wazig te zien. Best lollig om eens mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:59:
[...]

Best lollig om eens mee te maken.
:P in het echt of in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol. Voor het beste resultaat neemt gij 5 ale's, meer kan men niet hebben, het effect veranderd daarna niet meer, en om die toestand vol te houden, heb je er ongeveer 1 per minuut nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Steffy schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:38:
[...]

:P in het echt of in het spel?
Als ik hier in de lokale slijterij om een fles Dwarven Ale vraag staan ze me heel raar aan te kijken ;)

Ik vind de titels die je nu kunt verdienen ook een hele leuke uitbreiding. Heb er zelf nog geen verdiend, maar de 60% exploration van Tyria staat op 58,6% op mijn main char en nog twee missies te gaan om Protector of Tyria te worden. Mijn tweede char zit daar net iets onder.

Heb net een Ranger in Factions gemaakt. Speel het spel al best lang maar heb nog nooit een Ranger gehad en ik moet zeggen, dat bevalt echt super ! Mijn main Ele vond (en vind) ik altijd fantastisch spelen, met mijn Warrior hak ik er ook altijd vrolijk op los, maar had nooit verwacht dat Ranger zo leuk kon zijn. Ben net level 11 en heb pas net de eerste missie op Cantha gedaan, dus of ik Trapper/Interrupt/Barrage/... wordt weet ik nog niet. Op dit moment bevalt een combi-Ranger mij prima. Trappen, aggro, interrupten en daarna mijn pet er op afsturen bijvoorbeeld :P

Hmmm, Ranger is nu leuk, orbs verzamelen is nu leuk, titels voor mijn Ele en eventueel Wa te verdienen is nu leuk... So much to do, so little time...

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 03-07-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vakantie FTW! het voordele van nog op school zitten en in het westland wonen. 's Ochtends werken, 's middags GW. Ranger is idd erg leuk, het was ook mn eerst prof keuze. Heb pas mn eigen boog samen gesteld, maar daarna nog een hele goede gevonden, die ik waarschijnlijk toch maar ga verkopen. zal wel wat opleveren, is perfect, op de +29 mod na...

Heerlijk dat farmen, eerst vond ik er nix aan, maar nu verdien ik geld voor de ontspanning... is weer eens iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik ben nu met factions begonnen, ben assassin en wil nu als 2nd profession monk worden.
Nu heb ik dus de primary quest "Stale Mate" en moet dus bij de yundin circle een monk relieven en de warriors healen als ze aan het trainen zijn, maar als ik die Sister Tai aanklik krijg ik 2 skills, ok die deel ik in, maar verder gebeurd er niets, er zijn geen warriors in de circle aan het trainen of wat.

waar moet ik heen of wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Nog een keer met haar praten, je moet 3 keer over met haar praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

BioWEB schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:52:
...
Heb net een Ranger in Factions gemaakt. Speel het spel al best lang maar heb nog nooit een Ranger gehad en ik moet zeggen, dat bevalt echt super ! ... had nooit verwacht dat Ranger zo leuk kon zijn.
Heel heel erg herkenbaar. Bij het maken van een nieuw karakter had ik bij de ranger elke keer zoiets van: "Meh, wat een middelmatige profession, zal niks aan zijn". Destijds waren ze ook niet echt populair bij het samenstellen van pugs. Op een gegeven moment was ik mijn ele en monk een beetje zat en heb toen uit verveling toch maar een ranger gemaakt. En precies wat jij meemaakt: nooit verwacht dat het zo leuk kon zijn!
... of ik Trapper/Interrupt/Barrage/... wordt weet ik nog niet. Op dit moment bevalt een combi-Ranger mij prima. Trappen, aggro, interrupten en daarna mijn pet er op afsturen bijvoorbeeld :P
Daar hoef je ook niet over na te denken. Koop met de tijd een wilderness en een marksmanship mask, gooi er de respectievelijke sup runes op en je kunt switchen naar wat je maar wil. Voor een ritje in Underworld ga ik vaak als trapper, voor Fissure als barrage en voor sommige missies interupt. Kortom: je hoeft helemaal niet te kiezen. Wissel lekker af.
Hmmm, Ranger is nu leuk, orbs verzamelen is nu leuk, titels voor mijn Ele en eventueel Wa te verdienen is nu leuk... So much to do, so little time...
Nog heel veel plezier met je ranger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik zou gewoon 1 of 2 extra pakjes kopen, van de goedkoperen en dan kun je elke build wel gebruiken wanneer het je uit komt, als je naar UW of FoW wilt zul je bv een trapper build moeten hebben, maar tijdens PvE heb je daar niet heel veel aan tenzij solo dan kun je beter wat anders zijn, of een interupt build, etc. Beetje kijken hoe die builds werken en verschillende pakjes met verschillende runes gebruiken dat werkt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bigbadkip schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:31:
Nog een keer met haar praten, je moet 3 keer over met haar praten.
ik heb al 100 keer met haar gepraat, maar ik heb ook ingame ergens opgevangen dat de celebration intervered met de gewone quests, dus daar houd ik het maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:27:
Ik ben nu met factions begonnen, ben assassin en wil nu als 2nd profession monk worden.
Nu heb ik dus de primary quest "Stale Mate" en moet dus bij de yundin circle een monk relieven en de warriors healen als ze aan het trainen zijn, maar als ik die Sister Tai aanklik krijg ik 2 skills, ok die deel ik in, maar verder gebeurd er niets, er zijn geen warriors in de circle aan het trainen of wat.

waar moet ik heen of wat moet ik doen?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Stale_Mate

Geen notities bij guildwiki over een conflict echter. Meestal is dat wel redelijk accuraat.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:42:
ik heb al 100 keer met haar gepraat, maar ik heb ook ingame ergens opgevangen dat de celebration intervered met de gewone quests, dus daar houd ik het maar op.
Ehm, ik ben afgelopen weekend ook begonnen met een assassin en als second monk. Ook dezelfde quest gedaan en geen enkel probleem ermee gehad, ondanks het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Iedereen die 250 orbs heeft kan ze vandaag al inruilen voor een mask, om 1 uur is the emporer er weer en dan steeds om de 2 uur. In Shing Jea Monastery _/-\o_

Ik heb mijn hat binnen, post zo ff sreen

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/9176/mask23uh.jpgAfbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/8712/mask10co.jpg

Zijn er morgen ook nog wel, geloof deze hele week maar zeker t/m woensdag. Ze zijn customized.

[ Voor 89% gewijzigd door Steffy op 04-07-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Morgen ook nog hoop ik ? En ik neem aan dat ze gecustomized zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kun je de kleur wijzigen? Of is deze random of kun je deze van te voren kiezen?
Ik ga hem heel misschien vanavond ophalen en anders morgen dan maar.
Vind hem wel stoer in iedergeval... Beter dan die fugly maskers voor het pre-release Factions event. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Kleur is te wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dan is er dus absoluut geen reden om meerdere maskers te halen (afgezien natuurlijk voor andere characters). Of zijn er meerdere soorten maskers? Gok zelf eigenlijk van niet, maar vraag het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gloof het niet, anders had Anet wel verschillende masks laten zien in plaatjes.

--

ondertussen ook mn eigen mask gekocht en gedyed, zelfde kleur als armor: (silver+yellow -> dye romover -> yellow). Ziet er wel mooi uit op monk. En ook net op tijd gedaan, net waren ineens alle red en silver dye op by de dye trader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:41:
... silver+yellow -> dye romover -> yellow ...
Hey, wat is dat voor truc met dye remover? Die ken ik niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
dye's zijn idd bijna allemaal al op, iedereen is aan het kopen geslagen, misschien kunnen we dus hogere prijzen gaan verwachten maar met nog meer dan 250 dye in stock in mijn storage maak ik me nergens druk om :)

Edit:

Ondertussen al 3 hats, mijn monk, assassin en warrior hebben er 1. Morgen haal ik met mijn ranger ook nog 1tje :)

[ Voor 25% gewijzigd door Steffy op 04-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Doe je dat verfen nu over het item heen of de flesjes zelf in de inventory :? Ik heb dat nooit begrepen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:48:
Doe je dat verfen nu over het item heen of de flesjes zelf in de inventory :? Ik heb dat nooit begrepen namelijk.
eerst mixen, dan over je item heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:45:
[...]

Hey, wat is dat voor truc met dye remover? Die ken ik niet ...
Met een dye remover maak je ook een andere kleur. Wist het 24 uur geleden ook nog niet, maar sindsdien ff ene mooi kleurtje kunnen mixen voor pakkie.
Zal zo wel ff screentje posten.

En uiteraard moet je het mixen in de flesjes, zie het als gewone verf. OP je pak is het droog ,en dan kun je er gewoon met een andere kleur overheen, het mengt niet. Maar verf in de vloeibare vorm (dus in de flesjes) mengt wel. Je kan echter wel maar 3 dyes met elkaar mengen geloof ik.

---

EDIT: screentje:
Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/4168/cs3sb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Oooehh, nice! Zodra ik weer wat geld heb zal ik ook eens gaan experimenteren met verf ;( ... Black dye 12k, wat! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, alle dye begint op te raken, en word dus duurder. Deze armor was voorheen ook black, maar was toe aan iets anders

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silver dye is nu 1.1k en Black dye is al 15k! :P
(bij dye trader bedoel ik dan) :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sjees, waar komt al die vraag dan ineens vandaan :? Mensen die hun maskers gaan verfen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:35:
Sjees, waar komt al die vraag dan ineens vandaan :? Mensen die hun maskers gaan verfen ofzo?
Ik vrees het. Wel grappig het spelletje na het verkrijgen van het masker en het droppen van festival gifts. Iemand al ondervonden wat er gebeurt als je het spelletje van de emperor niet wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Geen idee, alleen nog maar gewonnen. Wel scheld iedereen mekaar de huid vol als het op plekken gaat waar vaak de items droppen. Het is echt constant 'Get Lost' en 'Pick your own spot' en wat al niet meer :D _/-\o_ Ik was gister zo sociaal om mijn plek af te staan zodat iemand die al een tijdje wat minder geluk had ook nog het 1 en ander kon pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

AFK mensen bij die ringen FTW! Gisteren vier pakjes achter elkaar kunnen pakken, had er in totaal 88 in mijn laatste "gift-run".

En die Celestial charm: gewoon bij de henchies staan en naar die priest bij de henchies of bij de portal rennen, easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Weakling schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:54:
[...]

Ik vrees het. Wel grappig het spelletje na het verkrijgen van het masker en het droppen van festival gifts. Iemand al ondervonden wat er gebeurt als je het spelletje van de emperor niet wint?
was gisteren 1 keer in een district waar de mensen met opzet het spelletje gingen verliezen.

als je verliest droppen er geen cadeautjes maar blijven die monster rondlopen en als ze je aanraken val je dood neer net als in het spel behalve dat je lichaam nu gaat branden. niet echt de moeite waard dus.

Gisteren pakjes gecamped bij de henchmen, goeie plek ongeveer 25k mee verdient :D

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het lastig prijzen te bepalen van wapens. Ik speel GW nu 3/4 weken en zit nog lang niet in endgame maar het valt me op dat er bizar veel wapens zijn met elk hun voor- en nadeel.
Maar een goeie prijs is lastig te bepalen. Soms hoor je groen wapen max dmg 3k, of gold wapen max dmg 10k etc etc.
Hoe kan deze noob door de bomen het bos zien zonder over 15 maanden door schade en schande wijs te worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P ik kreeg van de kadootjes die je kreeg 65 orbs. Ik roepen dus zoveel free orbs, die eerste die de trade windows opent krijgt ze, allemaal mensen sprinten in mijn richting :+ :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:38:
Ik vind het lastig prijzen te bepalen van wapens. Ik speel GW nu 3/4 weken en zit nog lang niet in endgame maar het valt me op dat er bizar veel wapens zijn met elk hun voor- en nadeel.
Maar een goeie prijs is lastig te bepalen. Soms hoor je groen wapen max dmg 3k, of gold wapen max dmg 10k etc etc.
Hoe kan deze noob door de bomen het bos zien zonder over 15 maanden door schade en schande wijs te worden? :P
Ga naar www.guildwarsguru.com en kijk in de fora op prijzen. Er is een speciaal gedeelte, genaamd Ventari's Sell, waar je kan kopen, verkopen en de prijs checken. Soms worden voor mods kranzinnige bedragen neergelegd terwijl het maar 2 HP verschil kan uitmaken. Zoals bijvoorbeeld een Sword pommel of fortitude van 27 HP is veel minder waard dan één van 30 (is tevens max) terwijl die 3HP je echt niet zullen redden in een gevecht. Zelfde als een energy mod, +5 is veel meer waard dan +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Steffy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:46:
:P ik kreeg van de kadootjes die je kreeg 65 orbs. Ik roepen dus zoveel free orbs, die eerste die de trade windows opent krijgt ze, allemaal mensen sprinten in mijn richting :+ :'( :D
Lol dan heb ik je gezien ja, dat was gisteravond ja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Stronkie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:13:
[...]

Lol dan heb ik je gezien ja, dat was gisteravond ja.. ;)
gister idd ook al of ik het was, zou kunnen, ik had toch al geen char meer wat nog binnen zoveel tijd daar zou raken dus ik dacht ik geef alles maar weg maar vanmorgen ook nog een paar keer, al waren er nu minder mensen toch ook vanmorgen waren er toch kleine groepen mensen die sprinten om het leven om mij te vinden.

Net als gratis golden max items weg geven in ascalon, zelf kun je er niks mee, verkopen leverd ook niks op behalve 120 gold ofzo bij de merchant, dan moet je ze eens zien rennen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel! Ga meteen een kijkje nemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef mn orbs nooit gratis weg. Ik vroeg 1 gold voor 175 orbs. Zo maak je nog eens winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:49:
Ik geef mn orbs nooit gratis weg. Ik vroeg 1 gold voor 175 orbs. Zo maak je nog eens winst!
is dat winst? 8)7
denk dat je 1 platinum bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ik heb nog iets van 7k verdiend met het verkopen van orbs. :)
ja dat festival was good voor mn goudopslag (vooral omdat ik niet veel had :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:14:
is dat winst? 8)7
denk dat je 1 platinum bedoeld?
Humor, het blijft een moeilijk iets. Nee hij bedoelt denk ik echt 1 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:54:
[...]

Humor, het blijft een moeilijk iets. Nee hij bedoelt denk ik echt 1 gold.
En dan is het nogsteeds winst, van 0 naar 1 gold is nog steeds 100% winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:05:
[...]

En dan is het nogsteeds winst, van 0 naar 1 gold is nog steeds 100% winst :P
Hmmm rare school heb jij gehad... dus van 0 naar 2 zou dan 200% winst zijn?
Van 1 naar 2 zou het wel kloppen volgens mij, maar 2 * 0 = nog steeds 0 volgens mij...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:20:
[...]

Hmmm rare school heb jij gehad... dus van 0 naar 2 zou dan 200% winst zijn?
Van 1 naar 2 zou het wel kloppen volgens mij, maar 2 * 0 = nog steeds 0 volgens mij...
Nee hoor, niks geen rare sgool ;)

Iets verkopen wat je zelf gratis hebt gekregen maak je toch 100% winst of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:56:
Nee hoor, niks geen rare sgool ;)

Iets verkopen wat je zelf gratis hebt gekregen maak je toch 100% winst of wat?
Uhm, 100% van 0 is nog steeds 0 hoor. Je kunt alleen maar winst maken als je anders verlies zou lijden. Je hebt iets gratis en daar kun je nooit winst op maken, je kunt er wel aan verdienen, maar dat is weer iets anders. Ach, waar zit ik me nou toch weer druk om te maken op zo'n warme benauwde dag als deze ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Als je iets gratis hebt gehad, en je geen kosten maakt om het te verkopen is inderdaad alles wat je krijgt bij het verkopen winst. Ongeacht hoe hoog dat bedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of hoe laag ;) Over het winst geval: procentueel is het niet te bepalen, maar als je alleen naar de cijfers kijkt blijkt dus wel dat ik 1 gold winst heb gemaakt. Wie het kleine niet eert (of was het met een -d??? leve de vakantie...)...

---

EDIT: Ben komende 3 weken op vakantie in een of ander oort waar ik iig geen internet heb, dsu verw8 niet te veel posts van mij :P
Zal jullie missen (of niet...)...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wat ben ik blij dat ik een Assassin ben begonnen! Nee echt, het is geweldig. Vrijwel onmogelijk om in een team te komen. Uitgescholden worden voordat je zelfs maar aan de missie begonnen bent. Van alles en nog wat beticht worden. Heerlijk heerlijk heerlijk ... zucht ...

Arborstone missie: "Nee niet die assassin meenemen, die gaan steeds dood" ... "Uhm, nou ik niet hoor" ... "Ja ook jij zal steeds dood gaan" ... "Sorry maar dat is echt niet zo". Gelukkig werd de teamleider niet overgehaald om me te kicken. Vervolgens ga ik niet 1x keer dood in die missie. Maar nee hoor, dat kwam volgens de heren warriors weer niet omdat ik weet hoe ik een assassin moet spelen, maar omdat de monks mij constant healden en ik naar hun idee niks had uitgevoerd ... zelf waren ze ook een aantal keer aan het randje van de dood geweest, maar dat vergaten ze maar even voor het gemak ...

Zucht, hele diepe zucht. Dit is wel het meest lastige karakter dat ik ooit gespeeld heb en niet omdat ik niet de skills beheers, maar puur en alleen door de manier waarop de community tegen assassins aankijkt. Nou ik ga er lekker mee door, heeft me teveel geld gekost om dit karakter te verwijderen :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 06-07-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als ik wil beginnen met GW, kan ik dan beter Factions kopen of het origineel?

Factions is toch ook meteen online te spelen, daar heb ik het origineel toch niet voor nodig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Epitome schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:36:
Als ik wil beginnen met GW, kan ik dan beter Factions kopen of het origineel?

Factions is toch ook meteen online te spelen, daar heb ik het origineel toch niet voor nodig? :?
He, eindelijk weer eens een nieuwe vraag in dit topic ... Nee je hebt het origineel niet nodig om Factions te spelen ... Naar mijn mening kun je het beste met het origineel beginnen, omdat die meer te bieden heeft ... je mist dan alleen wel twee professions: assassins en ritualist, maar daar is prima mee te leven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
@Weakling
Dat is een van de redenen dat ik mijn assassin eventjes bevroren heb voordat ik naar het vaste land kon springen. nouja even voor het event uit de diepvries gehaald, maar daarna er snel weer in ;). Ik heb geen zin in al dat gezeur van "assassins gaan steeds dood", etc en moeilijk parties kunnen krijgen. Ik speel wel even met mijn andere karakters, die wil ik ook allemaal door Cantha heen krijgen. Het spelen van die is net zo leuk, of misschien leuker met de mening van de "community" over assassins op dit moment. We spelen GuildWars wel voor ons plezier heh ;). Maar goend ik zal m'n assassin zeker niet deleten , want het lijkt me een erg leuke profession om mee verder te gaan.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Zijn er Warrior(/Monk)'s hier die mij kunnen adviseren over runes op je armor ?

Ik weet niet goed, wat ik nu het beste kan plaatsen op mijn armor ( Ik heb Knights Armor set ) , en in hoeverre ik Superior runes moet gebruiken. Voor absorption en health lijkt me het maximale het beste, maar die attribute runes hebben behoorlijke penalties :? .

Mijn vraag is dus eigenlijk:

Er zijn dus 5 armor pieces. Welke rune zou je waarop plaatsen en waarom ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:35:
@Weakling
Dat is een van de redenen dat ik mijn assassin eventjes bevroren heb voordat ik naar het vaste land kon springen. nouja even voor het event uit de diepvries gehaald, maar daarna er snel weer in ;). Ik heb geen zin in al dat gezeur van "assassins gaan steeds dood", etc en moeilijk parties kunnen krijgen. Ik speel wel even met mijn andere karakters, die wil ik ook allemaal door Cantha heen krijgen. Het spelen van die is net zo leuk, of misschien leuker met de mening van de "community" over assassins op dit moment. We spelen GuildWars wel voor ons plezier heh ;). Maar goend ik zal m'n assassin zeker niet deleten , want het lijkt me een erg leuke profession om mee verder te gaan.
Ik had verwacht dat het allemaal wel mee zou vallen en het niet zo erg zou zijn, maar dat was een vergissing. Iedereen praat elkaar ook maar na, terwijl er al zat assassins zijn die wel weten hoe het hoort. De meeste missies heb ik met henchmen moeten doen en voor de rest was er steeds gezeur. Al mijn andere karakters heb ik al door Cantha heen gesleurd. Heb nog 1 slot over voor een nieuw karakter. Die ga ik pas gebruiken als ik weer wat geld in storage heb, zodat ik snel het beste armor kan kopen.

Maar je hebt helemaal gelijk: we spelen voor ons plezier. Assassin vind ik verder heel erg leuk. Bijvoorbeeld snel achter de vijandelijke linie springen, de healers een flinke klap verkopen en er weer uitspringen. Ook dat je attacks in drie stappen kunt uitvoeren is erg lollig om onder de knie te krijgen en daar een goede combi in te vinden. Het shadow steppen en vergelijkbare skills vind ik trouwens wel erg riskant hoor. Is al een paar keer gebeurd dat ik helemaal klem kwam te staan tussen de vijanden, maar dat houdt het lekker spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

StarWolf schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:02:
Zijn er Warrior(/Monk)'s hier die mij kunnen adviseren over runes op je armor ?

Ik weet niet goed, wat ik nu het beste kan plaatsen op mijn armor ( Ik heb Knights Armor set ) , en in hoeverre ik Superior runes moet gebruiken. Voor absorption en health lijkt me het maximale het beste, maar die attribute runes hebben behoorlijke penalties :? .

Mijn vraag is dus eigenlijk:

Er zijn dus 5 armor pieces. Welke rune zou je waarop plaatsen en waarom ? :)
Zoals bijna bij elke profession: 1 sup vigor rune en 1 sup rune met een health penalty. In het geval van een warrior heb je dan ook nog de sup abs rune. Zit je op 3 stuks. Op de rest wat ondersteunende minor runes, hoewel dat niet zo heel vaak nut heeft naar mijn mening.

En welke sup rune met health penalty? Tsja dat hangt er van af of je sword, hammer of axe gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:08:Is al een paar keer gebeurd dat ik helemaal klem kwam te staan tussen de vijanden, maar dat houdt het lekker spannend.
Ik ben dan nog niet zo ver met m'n assassin lvl 13 ofzo, maar 'k vond het zeker al leuk om te spelen. Inderdaad veel henchmen voor mij ook, maar dat wil op bepaalde plekken gewoon niet en heb je medespelers nodig.

Dat klem zitten heb ik zelf nog nooit gehad, maar al wel vaker zien gebeuren. Maar de minions van de minion master was daar meestal de oorzaak van ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Beetje build afhankelijk ook, de invinci monks gebruiken er zoveel dat ze amper health over houden bv maar dat is de taktiek van die build. Ik gebruik zelf bij mij farm warrior bv ook meer sub runes zodat ik tactics lekker hoog kan zetten. Ook is meerder armor pieces wel aan te raden, dan kun je op elk stuk armor een andere run zetten zodat je over verschillende builds kunt beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:14:
Ik ben dan nog niet zo ver met m'n assassin lvl 13 ofzo, maar 'k vond het zeker al leuk om te spelen. Inderdaad veel henchmen voor mij ook, maar dat wil op bepaalde plekken gewoon niet en heb je medespelers nodig.

Dat klem zitten heb ik zelf nog nooit gehad, maar al wel vaker zien gebeuren. Maar de minions van de minion master was daar meestal de oorzaak van ;)
Oh dan ben je al ver hoor en is het nog maar een half dagje stevig doorspelen om tot level 20 te komen. ;) Gelukkig hebben we voor het klem zitten een aantal truukjes als assassin om er uit te ontsnappen, zoals recall, return en heart of shadow :)

Mijn huidige favo combi is: Leaping Mantis Sting -> Jungle Strike -> Death Blossom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag kun je ergens vinden waar je precies elite skills kunt krijgen, op welke plaatsen ?
Kzou graag elite skills willen hebben voor mijn warrior en mijn ranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:57:
Ik heb een vraag kun je ergens vinden waar je precies elite skills kunt krijgen, op welke plaatsen ?
guildwiki.org
of guildwarsguru.com, of gwonline.net. Of het programma van GWFreaks, hoewel daar de laatste keer dat ik het gezien heb, niet alle faction plekken bij zaten.
edit:
misschien iets voor in de SP straks?

[ Voor 6% gewijzigd door Balachmar op 06-07-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:57:
Die kun je met Signet op Capture verder in de game krijgen, door de juiste bosses te killen kun je ze dan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:08:
[...]

guildwiki.org
of guildwarsguru.com, of gwonline.net. Of het programma van GWFreaks, hoewel daar de laatste keer dat ik het gezien heb, niet alle faction plekken bij zaten.
edit:
misschien iets voor in de SP straks?
Bedankt daar zal ik wel ff op kijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:25:Oh dan ben je al ver hoor en is het nog maar een half dagje stevig doorspelen om tot level 20 te komen. ;) Gelukkig hebben we voor het klem zitten een aantal truukjes als assassin om er uit te ontsnappen, zoals recall, return en heart of shadow :)

Mijn huidige favo combi is: Leaping Mantis Sting -> Jungle Strike -> Death Blossom
Assassins wel, maar andere professions niet. Zo heb ik ook gezien dat Warriors niet of lastig bij de foes konden komen omdat ze gehinderd werden door de melee minions. Maar goed, ik laat mijn assassin even voor wat het is, die komt nog wel. Vind op het moment mijn minion master weer erg lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:38:
Assassins wel, maar andere professions niet. Zo heb ik ook gezien dat Warriors niet of lastig bij de foes konden komen omdat ze gehinderd werden door de melee minions. Maar goed, ik laat mijn assassin even voor wat het is, die komt nog wel. Vind op het moment mijn minion master weer erg lekker spelen.
Necro kan het ook enigszins met necrotic traversal, maar dan houdt het wel op ja. Zou leuk zijn als je als MM op de 1 of andere manier je minions een beetje kon sturen, zodat ze niet in de weg lopen. Heb alleen geen idee hoe. Speel zelf ook necro, vaker SS dan MM, maar een stel beestjes om je heen is toch elke keer wel weer een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:55:
Zou leuk zijn als je als MM op de 1 of andere manier je minions een beetje kon sturen, zodat ze niet in de weg lopen. Heb alleen geen idee hoe. Speel zelf ook necro, vaker SS dan MM, maar een stel beestjes om je heen is toch elke keer wel weer een kick.
Dat zou inderdaad mooi zijn als je ze een beetje kan sturen. Nu luisteren ze absoluut niet naar je. Nouja, ze volgen je, mits er niets in hun agro cirkel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

gsteen schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:01:
[...]

Dat zou inderdaad mooi zijn als je ze een beetje kan sturen. Nu luisteren ze absoluut niet naar je. Nouja, ze volgen je, mits er niets in hun agro cirkel staat.
wat erg vervelend is als er sprake is van hoogte verschil. dan staan de monsters en niveau hoger of lager maar je minios blijven vrolijk staan ook al loop je zelf kilometers door |:(

ze zouden er een soort bubbel van moeten maken ipv een cylinder (de zogenaamde cirkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Zo dragon festival achter de rug, nog even al de orbs kunnen inwisselen voor de rest van mijn chars bij de Imperial Supply Master. Net op tijd voor mijn groepsfoto _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/7389/dragonfestival4hp.jpg

60K op mijn Lucky title (charmed(1)) :|. Ach ja maar wachten tot het volgende event :9

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Groovy op 06-07-2006 16:11 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:14:
Zo dragon festival achter de rug, nog even al de orbs kunnen inwisselen voor de rest van mijn chars bij de Imperial Supply Master. Net op tijd voor mijn groepsfoto
Orbs inleveren bij supply master? Wat krijg je daar dan voor? Ook maskers? Groepsfoto? Hoe? Wat? Waar? ... gelukkig vraag ik niet al te veel ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Dan krijg je een masker. Dit is om ervoor te zorgen dat mensen (zoals ik) niet buiten de boot vallen, als ze die specifieke dag niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:13:
[...]

Orbs inleveren bij supply master? Wat krijg je daar dan voor? Ook maskers? Groepsfoto? Hoe? Wat? Waar? ... gelukkig vraag ik niet al te veel ... :P
Bij de Imperial Supply Master Is in Shing Jea Monestary voor de som van 250 Jade Orbs kan je een Dragon Mask krijgen. ( Als je alle quest had gedaan tijdens het event, had je er 240. Die laatste 10 kreeg je wel bij elkaar door drops, whack'o worm of dragon battle).

Die groeps foto was een prive feestje lol :D

Offtopic:Spot de professies in de group pic.^^

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:25:
Die groeps foto was een prive feestje lol :D

Offtopic:Spot de professies in de group pic.^^
Ow, dus dat was geen feature op het festival. Leuke groepsfoto trouwens.

Enne: monk, ele, warrior, assassin gok ik zo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Je mist er eentje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:02:
[...]

en ranger :p
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.