Het grote Guild Wars Topic deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ja, je kunt ze nu alleen nog maar afzonderlijk spelen.

@Viper_Smallwood,

en toch is het niet eens zo moeilijk hoor dat systeem. Voor dat je inlogt staat er zelfs al de optie Add key en ik neem aan dat wanneer je een volgend deel wilt spelen dat je toch echt je huidige email adres in vult. Of was je van plan om voor elk chapter een nieuw mailadres aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, spel gaat marktplaats op dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Tijdje geen GW meer gespeeld, zeg maar gerust een maand of 2 niet meer, ook al was Factions er net, ik heb het misschien 3 weken gespeeld en toen was ik er geheel op uitgekeken maar vandaag heb ik het weer opgepakt. Kreeg bij mijn Warrior mooi een mini Jade Armor :) Dat was al een goed begin van de dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond gister een yellow item, zo'n bow van 13-22 damage. Die luste ik ook wel :9 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:10:
Tijdje geen GW meer gespeeld, zeg maar gerust een maand of 2 niet meer, ook al was Factions er net, ik heb het misschien 3 weken gespeeld en toen was ik er geheel op uitgekeken maar vandaag heb ik het weer opgepakt. Kreeg bij mijn Warrior mooi een mini Jade Armor :) Dat was al een goed begin van de dag :D
Welkom terug Steffy! Heel herkenbaar die GW moeheid. Tijdje terug ook zo'n periode gehad. Ik moet zeggen dat ik Factions niet veel meer speel, op de elite missies na dan. Op naar de volgende 1 jaars verjaardag van je andere karakters, zodat ze ook een mooie minipet krijgen :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:26:
Vond gister een yellow item, zo'n bow van 13-22 damage. Die luste ik ook wel :9 ...
Veel plezier met je bow! Je zit nog niet zo heel ver in het spel neem ik aan?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Veel plezier met je bow! Je zit nog niet zo heel ver in het spel neem ik aan?
Uhm nee klopt 8)7 .. Dacht dat het al heel wat was, maar niet dus... Foutje bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:06:
[...]

Uhm nee klopt 8)7 .. Dacht dat het al heel wat was, maar niet dus... Foutje bedankt.
max dmg voor een bow is 15-28 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gister ook een of ander sterk zwaar, per ongeluk gecraft |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:46:
Ik neem aan dat je gesalvaged bedoelt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the Dragon Festival is an exclusive weekend event for Guild Wars Factions players.
En bedankt :( ik heb sinds een week prophecies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:55:
[...]

Ik neem aan dat je gesalvaged bedoelt?
Ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:06:
Mwah, vergeleken met het maximaal haalbare is het geen geweldig gouden item, maar als je nog niet ver in het spel bent en je vindt dan zo'n boog, dan is dat verre van verkeerd te noemen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:46:
Ghehe, ach ja, overkomt ons allemaal wel een paar keer. Had laatst ook zoiets, maar net omgekeerd. Een gouden item met 20/20 sundering er op. Het was al erg erg laat en niemand wou het ding kopen. Dus toen besloot ik met mijn suffe hoofd om het geval aan de merchant voor 300gp te verkopen. Vervolgens dacht ik "Chips, ik had die mod er misschien uit kunnen salvagen!". Even gekeken wat ie waard zou zijn geweest: rond de 25k ... oeps!

Maar ja, voor het zelfde geld levert het salvagen alleen maar wat wood of iron op. Da's echt de perfecte manier om pissig te worden. Een item met een geweldige mod er op en bij het salvagen wordt die mod om zeep geholpen. Grrr. Erg frusti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt ja, kon ik me ook behoorlijk aan frustreren op dat moment.

Ik heb trouwens een Assasin gekozen, ik snap echt het nut niet van dit personage. Vind hem werkelijk de slechtste die ertussen staat. Maar aangevuld met Ranger zodat ik met een pet en bow op een afstandje kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je bedoelt dat je hem niet kan spelen. Als je de assassin kan spelen en hem niet misbruikt als wanabee warrior dan is het het charter dat de meeste dmg kan doen. Niet voor niets gebruiken Last Pride en Warmachine assasins die solo de hele basis en bodyguards + guildlord kunnen doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
assassins zijn goed, alleen ze zijn geen tank.
En je moet geen wapens gebruiken die voor je secondary prof zijn, dan werken ze niet optimaal.
Zorg maar dat je wat meer spells krijgt en wat meer inzicht in het spel (kijk eens bij builds voor de assassins (www.guildwarswiki.com) verander misschien van second prof)

Goodluck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn veel te veel A's die denken eventjes de warrior te vervangen. Omdat vooral in het begin veel van dit soort spelers zitten, wordt het je daar al gelijk ingebakken: A's zuigen. Dat is zonde voor de A's die wel doen wat ze moeten doen en dmg doen waar de anderen alleen maar naar kunnen kijken, want deze krijgen veel moeilijker een party

Ze zouden elke nieuwe A eerst 50 keer de zin "Ik ben geen tank!" op moeten laten schrijven, mss dat ze het dan weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bigbadkip schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:30:
Je bedoelt dat je hem niet kan spelen. Als je de assassin kan spelen en hem niet misbruikt als wanabee warrior dan is het het charter dat de meeste dmg kan doen. Niet voor niets gebruiken Last Pride en Warmachine assasins die solo de hele basis en bodyguards + guildlord kunnen doden.
Sorry, deze plek is nog steeds voorbehouden voor een warrior. De solo capaciteiten van een Assassin zijn inderdaad erg goed in GvG. De Black Widow [Wi] Assassin die in de vorige playoffs speelde heeft dit heel goed laten zien. (Niet vergeten, [EvIL] en [WM] gebruikten de Assassin niet zoals Black Widow [Wi] dat deed in de vorige playoffs, [Wi] was waarschijnlijk de eerste die het op die manier toepastte (in Observer Mode)).

Deze playoffs zullen waarschijnlijk gedomineerd gaan worden door Soul Barbs + Recurring Insecurity spike builds en Triple-Smite GL-ganks. Niet echt een bemoedigd vooruitzicht...

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 27-06-2006 19:20 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:18:
Sorry, deze plek is nog steeds voorbehouden voor een warrior.
Mwah, dat ligt er maar helemaal aan hoe je het bekijkt. Een invici monk die tegenover een grote groep trolls 53 damage per troll doet met Shield Of Judgement. Een necro die met Spitefull Spirit en Echo tegenover diezelfde groep een aantal keer SS weet te casten. En zo zijn vast nog wel een aantal voorbeelden te bedenken. Het hangt maar helemaal van de situatie af en waarop je het beoordeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

ff een vraagje, want ik kan het antwoord zelf nergens vinden.

hoe zit het met spirits zoals Winnowing en Predatoy Season in PVE? hebben de monsters hier ook profijt van? Ik speel momenteel een minion master (Nec/Ran) en vraag me af of deze skills nu wel of niet de moeite waard zijn.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Jacman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:15:
ff een vraagje, want ik kan het antwoord zelf nergens vinden.

hoe zit het met spirits zoals Winnowing en Predatoy Season in PVE? hebben de monsters hier ook profijt van? Ik speel momenteel een minion master (Nec/Ran) en vraag me af of deze skills nu wel of niet de moeite waard zijn.
De spirits van de ranger zijn Nature Rituals. Deze hebben op zowel allies als foes effect.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

hmmm ok, zijn de dan wel de moeite waard voor een minion master of kan ik beter Monk als secondary profession nemen en dan met heal area m'n minions in leven houden tussen de gevechten door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monk zou idd beter zijn dan ranger, en mocht je later nog willen wisselen, dan kan dat een eind verder in het spel, dus maak je geen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
N/R is goed te doen. Alleen heb je weinig aan de spirits. Een goeie skill die je zou kunnen gebruiken is Serpents Quickness, hierdoor rechargen je skills 33% sneller.

Een spirit die nog handig zou kunnen zijn voor je minion master is "conflagration" hierdoor doen bone fiends fire damage (zeer handig tegen ice creatures).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

ik heb zowel prophecies als factions en kan volgens mij nu al van professie wisselen.

ik heb vooral dit als basis bron gebruikt voor mn minion master. Ik ga nog wel even verder puzzelen. Ik gebruik op het moment vampiric horrors en een tiger als animal companion om een zo groot mogelijk leger samen te stellen. Ik ben net "closer to the stars" geworden dus nu maar eens de golem ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 08:47
Jacman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:14:
ik heb zowel prophecies als factions en kan volgens mij nu al van professie wisselen.

ik heb vooral dit als basis bron gebruikt voor mn minion master. Ik ga nog wel even verder puzzelen. Ik gebruik op het moment vampiric horrors en een tiger als animal companion om een zo groot mogelijk leger samen te stellen. Ik ben net "closer to the stars" geworden dus nu maar eens de golem ophalen :D
Ik gebruik met mijn MM vooral Bone fiends, dit omdat ze volgens mij meer dmg doen en ze tevens als een soort schild gebruikt kunnnen worden voor aanstormende warriors, zodat je eigenlijk alleen je minions in leven hoeft te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik heb geen zin om tijden te zoeken dus vraag het hier maar ff, waar vind je Rebirth in Factions?

Ik heb vakantie vandaar, er zijn vast mensen die het weten namelijk :D

[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 28-06-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Steffy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:35:
Ik heb geen zin om tijden te zoeken dus vraag het hier maar ff, waar vind je Rebirth in Factions?

Ik heb vakantie vandaar, er zijn vast mensen die het weten namelijk :D
Bij de skill trainer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Welke? of ben ik nou zo stom en kijk ik er overheen in die lijst, heb er nu al een paar gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Steffy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:54:
[...]

Welke? of ben ik nou zo stom en kijk ik er overheen in die lijst, heb er nu al een paar gehad 8)7
Google is your friend my young grasshopper ;)

Nee serieus, er zijn legio sites waar je overzichten kunt vinden van de skills en hun locaties.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 28-06-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Bor de Wollef schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:57:
[...]

Google Guildwarswiki & Guildwarsguru is are your friends my young grasshopper ;)

Nee serieus, er zijn legio sites waar je overzichten kunt vinden van de skills en hun locaties.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:+ De eerste site staat ie niet op, de 2e ligt eruit maar ik pruts wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Op GuildWars Wiki staat het wel degelijk hoor:

Main site: http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page

Deep link: http://gw.gamewikis.org/w...8Action%29#Related_Skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:35:
waar vind je Rebirth in Factions?
Kan je niet naar Tyria Steffy? Er is 1 plek waar Rebirth in ieder geval zou moeten zijn. (Zelf niet gezien, ik ben daar nog niet, maar bron is guildwarswiki). Dat is in Harvest Temple. Overige plekken waar je hem kan krijgen in Cantha kan ik niet vinden op guildwarswiki.

[ Voor 14% gewijzigd door gsteen op 28-06-2006 14:41 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik heb het nagekenen, en je kan hem in harvest temple zeker weten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:13:
[...]

Mwah, dat ligt er maar helemaal aan hoe je het bekijkt. Een invici monk die tegenover een grote groep trolls 53 damage per troll doet met Shield Of Judgement. Een necro die met Spitefull Spirit en Echo tegenover diezelfde groep een aantal keer SS weet te casten. En zo zijn vast nog wel een aantal voorbeelden te bedenken. Het hangt maar helemaal van de situatie af en waarop je het beoordeelt.
Je hebt gelijk, ik vergis me altijd weer dat de meeste mensen op gathering PvE spelen. Ik was weer aan het refereren naar PvP. In PvE is het inderdaad zo dat de warrior niet de meeste DPS levert. Maar ja, de AI van GW is gewoon brak: in blijven hakken met SS op je of SoJ op de tegenstander... het zou echt verboden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb het gevoel dat ik bijna klaar ben met het spel. Ik zit nu weer boven in de tempel bij factions. Ik lees hier vaak over gouden wapens. Nou ik heb in het hele spel dat ik nu gespeeld heb ruim over de 30 van die dingen gevonden. Ik heb ze maar verdeeld over mijn 6 karakters en mijn storage. Maar wat moet ik in vredesnaam met al die golden shiiny thingy.'s verkopen wil niet. Niemand wil ze als ik ze te koop aan bied. Ze zouden iets van een actionhall in Guildwars moeten maken.

Kan ik eindelijk die wapens eens goed verkopen. Ik raak nl een beetje vol.

Tevens ben ik ook een assassin/Mo en heb de bovengenoemde rebirth skill van een boss gecapped. In een van de eerste missies als ik het goed heb.

Verder ben ik er over eens dat je deze classe niet als tank moet gebruiken. Maarja Een groepje badguys effe smitten met 50 damage tikt wel aan. En de sneaky assassin runs helpen ook perfect. Je hebt zelf nog maar een beetje leven over , je levert een verwoestende critical strike uit en bingo jezelf weer full health en de badguy een zooi leven kwijt. Als ik zelf dan geraakt word word ik dan weer automatisch uit de groepje badguys gegooid , ga niet snel dood dan

Maarja zou het karakter wel niet optimaal gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Niet weer beginnen over een AH, daar staan nog wel 3 of 4 topics voor de helft vol mee, we weten dat er een AH in moet en dat zou er als ze bij Arenanet aan hun beloftes hadden gehouden ook al lang in gezeten hebben maar helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.net heeft nooit een auction house beloofd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Niet letterlijk nee maar er zouden in Factions al Trade Improvements zitten, aangezien ik me daarbij niks anders kan voorstellen als een AH zal dat het wel zijn, of ie ieder geval iets in die geest. Die Trade Improvements zijn er trouwens nog steeds niet wat jammer is, daar werd toch eind van de zomer begin van de herfst vorig jaar al over gesproken maar hebben er niks meer van gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:37:
Je hebt gelijk, ik vergis me altijd weer dat de meeste mensen op gathering PvE spelen. Ik was weer aan het refereren naar PvP. In PvE is het inderdaad zo dat de warrior niet de meeste DPS levert. Maar ja, de AI van GW is gewoon brak: in blijven hakken met SS op je of SoJ op de tegenstander... het zou echt verboden moeten worden.
Ghehe, ik speel in ieder geval wel meestal PvE. Je hebt helemaal gelijk. De AI slaat idd helemaal nergens op en zeker SS is eigenlijk te sterk. Een keer of vijf casten op een groepje dat je aanvalt en je doet direct 185 dmg per hit. Ik vind het wel leuk hoor, want het maakt het leven van mijn necro makkelijker, maar het is een beetje te veel van het goede. In PvP heb je vrij weinig aan die skills, hoewel ze nog best leuk kunnen zijn.

Helemaal nerfen zou zonde zijn. Misschien zoiets als langdurige enchantments, -1 energy regen per actieve SS of SoJ. Dan leer je het snel af om een stuk of vijf SS casts achter elkaar te spammen. :P

Nou ja, stiekum hoop ik dat ze er niks aan doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt natuurlijk aan de manier waarop je er naar kijkt, maar ik zou die golden dingen gewoon aan de merchant verkopen. Tegenwoordig moet je cht met iets goeds aankomen, zodra het niet meer perfect of bijna perfect is, kom je nergens meer. En daar komt bij dat ik het de moeite niet vind om uren te gaan lopen groepen in een toch al overvol district, zodat je berichten maar een halve seconde in beeld staan. In die tijd kan je allang veel meer gold verdienen, of vrolijk doorgaan met het verhaal. Af en toe eens eentje salvagen als er echt een goede mod opzit, maar anders is die 300 gold van de merchant voor mij wel goed genoeg.

Je kan het idd zien als geld verspilling, want wat je hebt, wil je natuurlijk goed verkopen, maar het kost wel storage (zoals je zelf al zei) en er gaat tijs in zitten om het te verkopen. Als laatste redmisddel kan je het op ene auctionssite zetten, met een beetje geluk word er dan geboden. Zo kan je toch wat winst maken en stop je er niet teveel tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Stronkie schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:38:
...Maar wat moet ik in vredesnaam met al die golden shiiny thingy.'s verkopen wil niet. Niemand wil ze als ik ze te koop aan bied....
Gewoon bij de merchant inleveren. Zo'n 90% van de gouden items zijn onverkoopbaar. Hooguit een max mod die je er uit salvaged is te verkopen. De rest is per definitie puin.
<assassin verhaaltje>
Hoe meer ik over deze profession lees, hoe interessanter ik 'm vind worden. Tot nu toe heb ik nog geen A gemaakt, omdat er een overload aan A's rondliep, maar langzamerhand krijg ik er toch wel zin in om een assassinnetje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Weakling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:03:
Hoe meer ik over deze profession lees, hoe interessanter ik 'm vind worden. Tot nu toe heb ik nog geen A gemaakt, omdat er een overload aan A's rondliep, maar langzamerhand krijg ik er toch wel zin in om een assassinnetje te maken.
Daar heb ik nu ook inderdaad "last" van... Hoewel ik ook nog een Ritualist heb rondlopen die wel wat aandacht mag gebruiken...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben onlangs eens begonnen met een rit. Heb wel gelezen dat ze bijzonder goed in de UW en FoW zouden werken. Daarnaast ben ik gewoon benieuwd naar deze class.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:01:
Ik ben onlangs eens begonnen met een rit. Heb wel gelezen dat ze bijzonder goed in de UW en FoW zouden werken. Daarnaast ben ik gewoon benieuwd naar deze class.
Klopt, een spirit spammer Ritualist (of hoe dat officieel ook heet) is vaak veel effectiever dan een prot monk in PvE battles. Althans dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Volgens mij heet zo`n geval nu een "Spirit Lord" vernoemd naar de Elite skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Morgen begint het Dragons event. Weet iemand er al iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Storen hier mensen zich trouwens aan de Gold ads in de google ad-bar? Ik vind het best irritant, zal het zelf nooit kopen maar er zijn vast wel zwakke mensen die er toe verleid worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:08:
Morgen begint het Dragons event. Weet iemand er al iets meer over?
Ik dacht dat het plaats gaat vinden in Shin jea Monastry, dus nu moet ik een mogelijkheid zien te vinden mijn Proph chars daar heen te krijgen. Wat voor spullen je nodig hebt is nog onbekend vziw.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:31:
Ik dacht dat het plaats gaat vinden in Shin jea Monastry, dus nu moet ik een mogelijkheid zien te vinden mijn Proph chars daar heen te krijgen. Wat voor spullen je nodig hebt is nog onbekend vziw.
Dat zal niet gaan met een Prophecies karakter ... dus maak maar even snel een Factions char aan zou ik zeggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:55:
[...]

Dat zal niet gaan met een Prophecies karakter ... dus maak maar even snel een Factions char aan zou ik zeggen ...
Niet? Ik heb volgens mij wel een paar Prophecies chars gezien maar misschien waren dat Canthans met Proph armor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

the Dragon Festival is an exclusive weekend event for Guild Wars Factions players.
Maar volgens mij bedoelen ze daarmee, dat je Factions moet hebben. Niet dat je character geboren is in Cantha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:17:
Maar volgens mij bedoelen ze daarmee, dat je Factions moet hebben. Niet dat je character geboren is in Cantha.
Tyrian karakters landen altijd in Kaineng op het mainland in Cantha. Voor zover ik weet zijn er geen missies voor Tyrian karakters om naar het aparte beginners eiland voor Cantha karakters te gaan. Dus volgens mij is het echt Factions characters only ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, ik zal straks eens kijken, amar volgens mij ben ik toch echt wel met mijn Tyrian character op dat eiland geweest. Er werd volgens mij alleen gezegd dat je er niet veel te zoeken had. Aangezien het een leergebied is. Maar ik dacht dat je er wel gewoon naartoe kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Je kan gewoon met de boot. Al mijn tyrian chars hebben ook een tengu mask, en ze kunnen allemaal de monestary in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:56
Volgens mij kon je ook gewoon naar het beginners eiland.
Simpelweg omdat daar namelijk die pre-release maskers uitgedeeld werden.
Ik ben daar dus ook geweest met mijn Prophecies character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, klopt ik heb zo'n masker dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt wel degelijk met je Tyrian character naar het eiland, Ik ben met m'n mesmer het hele eiland rond geweest omdat ik de explorer titel wil hebben (zit nu op 94%) Je kunt er alleen geen quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 08:47
Je kan er inderdaaad komen met je Prohecies char, ik geloof dat je dan wel 3 boot tochtjes moet ondergaan om daar te komen, maar ik weet in ieder geval dat de manier om er te komen op guildwarswiki staat, dus dat moet ik maar eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Mijn Tyrian chars zitten er ook. Je moet even in Kaineng Docks, te bereiken vanuit The Marketplace, met de npc First Mate Xiang praten.

[ Voor 1% gewijzigd door gsteen op 29-06-2006 15:03 . Reden: ik praat teveel engels the --> te ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 17:04
Ik speel het spel sinds een week en behoorlijk tevreden ermee. De quests zijn qua lengte goed en afwisselend. Nog niet gewaagd aan het pvp gedeelte.

Ik heb een vraag: hoe kom ik aan extra inventory-ruimte (rugzakken?)??? Ik loot nogal wat en ik wil alles graag bewaren om later te beoordelen/verkopen aan de merchants. Kan iemand mij hierover inlichten? Heb al bij verschillende merchants gekeken, maar die verkochten geen backpacks.

Ik heb ook totaal geen idee wat wat waard is. Wellicht verkoop ik iets voor 5 munten, wat ik aan een speler voor meer zou kunnen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verkoop in elk geval géén verf zomaar aan andere spelers, zeker geen zwarte verf.

Later krijg je merchants die bags verkopen en eventueel runes of holding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Op het begineiland kun je Monastery Credits ruilen tegen Runes of Holding.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ik heb zojuist Shiro verslagen in GW : factions en ik vroeg me af of ik nu nog ergens heen kan en zo jah hoe? (Of is er verder niks meer in het spel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:02:
Mijn Tyrian chars zitten er ook. Je moet even in Kaineng Docks, te bereiken vanuit The Marketplace, met de npc First Mate Xiang praten.
Ow okay, dan zat ik er naast. Was die mogelijkheid nog niet tegengekomen. Gelijk vanavond eens wat van mijn oude karakters naar het eiland loodsen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Thormodo schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:54:
Ik heb zojuist Shiro verslagen in GW : factions en ik vroeg me af of ik nu nog ergens heen kan en zo jah hoe? (Of is er verder niks meer in het spel?)
Op zich ben je dan waarschijnlijk op bijna alle plekken geweest waar je kunt komen. Wellicht zweven links en rechts nog wel subquests rond die je nog niet gedaan hebt en je kunt altijd nog een taxi zoeken naar de elite missies in House zu Heltzer en Cavalon. Verder kun je alliance battles doen (12 tegen 12), PvPen, Fort Aspenwood en Jade Quarry battles (hoewel het daar vaak erg leeg is) en dan heb je het zo'n beetje wel gehad. Persoonlijk vind ik Factions minder uitgebreidt dan Prophecies, maar als je zoekt kun je nog wel het één en ander vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
ok.. :(

Ennu waar kan ik de beste armor krijgen? (Niet de 15k, maar de goedkopere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Jade Wind Orbs droppen al. Farmen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Thormodo schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:54:
Heb je het al uitgespeeld via beide kanten Luxons en Kurzicks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
M55 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:40:
[...]

Heb je het al uitgespeeld via beide kanten Luxons en Kurzicks ?
Nee, maar vroeg me af voordat ik een nieuw ventje maak of der nog andere leuke dingen te doen waren nadat je het spel hebt uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Thormodo schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:02:
ok.. :(

Ennu waar kan ik de beste armor krijgen? (Niet de 15k, maar de goedkopere)
Kaineng / House zu Heltzer / Cavalon

[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 29-06-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:06
Thormodo schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:03:
[...]

Nee, maar vroeg me af voordat ik een nieuw ventje maak of der nog andere leuke dingen te doen waren nadat je het spel hebt uitgespeeld :P
Je zou proberen de elite missions Urgoz Warren en The Deep te finishen. Neem van mij maar aan dat je zo´n 4 uur mee bezig bent met Urgoz :p mocht je bij de endboss komen. Om in de elite mission Urgoz Warren te komen, vraag naar een ferry/taxi in House zo Zhelter(Kuzick) en voor The Deep in Cavalon ( Luxon).

Voor de rest is er eigenlijk vrij weinig te doen qua pve na het uitspelen tenzij je wilt gaan farmen. Zou zeggen probeer wat builds uit in pvp, pvp is wel degelijk leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New Storage Options for Guild Wars

Players who own Factions will soon be given a new form of storage through the Xunlai Agent. This new tab on the storage account will allow you to store up to 250 of each type of material or crafting supply in the game, both common and rare. So as you acquire items, you can put them into the Xunlai vault and keep your regular storage space clear for armor, weapons, and special holiday items. The first tab on the Xunlai interface is where your items are stored; it has 20 slots. The second tab is the new vault where you put all your materials and crafting supplies, such as bones, shells, and other such things.
The following is a Mini-FAQ that will answer your questions about the new storage options.

en de rest van het verhaal : http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=408008

Dit zou helemaal top zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Weakling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:59:
[...]

Op zich ben je dan waarschijnlijk op bijna alle plekken geweest waar je kunt komen. Wellicht zweven links en rechts nog wel subquests rond die je nog niet gedaan hebt en je kunt altijd nog een taxi zoeken naar de elite missies in House zu Heltzer en Cavalon. Verder kun je alliance battles doen (12 tegen 12), PvPen, Fort Aspenwood en Jade Quarry battles (hoewel het daar vaak erg leeg is) en dan heb je het zo'n beetje wel gehad. Persoonlijk vind ik Factions minder uitgebreidt dan Prophecies, maar als je zoekt kun je nog wel het één en ander vinden.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar he ;) . Je kunt altijd nog naar Underworld, of Fissure of Woe gaan. (UW & FOW). Dit kan je in Zin Ku Corridor, door te kneelen bij grenth (UW) of balthazaar (FOW). Dit kost wel 1K per ritje. (Fow armor ftw :*) ).

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Groovy op 30-06-2006 00:16 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:14:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar he ;) . Je kunt altijd nog naar Underworld, of Fissure of Woe gaan. (UW & FOW). Dit kan je in Zin Ku Corridor, door te kneelen bij grenth (UW) of balthazaar (FOW). Dit kost wel 1K per ritje. (Fow armor ftw :*) ).
Da's helemaal waar. Moet wel zeggen dat ik de plaatsing van de statues in Zin Ku behoorlijk ondoordacht vind. Ze staan zo ver weg van de plaats waar je binnenkomt of spawned, dat je er niet zo snel naartoe zal wandelen. Ik ben er wel een aantal keer naartoe gewandeld, maar er was nooit een kip te zien en in je eentje naar UW of FoW gaan is niet echt een avontuur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, vandaag is het Dragon Event losgebarsten. Tot nu toe heb ik al 6 van die groene bolletjes gevonden maar het schijnt dat het ook quest rewards worden. Helaas kan ik zeer beperkt op internet dus de officiële site kan ik ook niet bereiken. Iemand al meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:13:
Nou, vandaag is het Dragon Event losgebarsten. Tot nu toe heb ik al 6 van die groene bolletjes gevonden maar het schijnt dat het ook quest rewards worden. Helaas kan ik zeer beperkt op internet dus de officiële site kan ik ook niet bereiken. Iemand al meer info?
Kan je guildwiki op? Hier staat al een hoop informatie. Rewards van deze orbs zijn 40+50+60+90=240 voor de quests. Voor mask heb je er 250 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
gsteen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:
[...]

Kan je guildwiki op? Hier staat al een hoop informatie. Rewards van deze orbs zijn 40+50+60+90=240 voor de quests. Voor mask heb je er 250 nodig.
:> ik heb er nu 189, gister in 3 uurtjes ofzo al 73 ofzo gefarmed, de rest vandaag gevonden en gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:55:
[...]

:> ik heb er nu 189, gister in 3 uurtjes ofzo al 73 ofzo gefarmed, de rest vandaag gevonden en gekregen
Ik ga de quests wel doen. En qua farmen. Tja moet nog ff leuke plek daarvoor vinden. Heb gister eerst maar eens al m'n Tyrian characters naar Shing Jae gebracht. Had toen ook al aardig wat Orb drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:19:
[...]

Helaas, dat werkt ook niet :{

Wat is nou een goede plaats om die orbs te farmen? Ben op het beginners eiland wat aan het rondlopen maar ze droppen niet echt veel. Kan ik vanavond en morgen de hele tijd orbs farmen want er moeten 16 chars (indien de maskers uitwisselbaar zijn) van een masker worden voorzien :+

Worden de maskers trouwens customized zoals de kerstmuts, pompoen of gewei of kan je ze uitwisselen?

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 30-06-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Quote van guildwiki ;)
The Dragon Festival has begun! Characters who wish to receive their Ceremonial Dragon Mask must collect 250 Jade Wind Orbs, which can be earned by undertaking quests, competing in the Dragon Arena, or taking part in the festival games. Emperor Kisu will honor us by appearing at the Shing Jea Monastery (Dragon Festival 2006) every 2 hours on the final day of the festival to reward those who have gathered 250 orbs. If you cannot attend the final day of the festival, take heart! The emperor has stationed an Imperial Supplymaster at the monastery, who will stay for a few days after the festival’s end to give Dragon Helms to those who have gathered their 250 orbs.
Ik maak hieruit op dat je de masks pas de laastse dag (en paar dagen erna) kan krijgen. Dus eerst maar verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:20:
[...]

Quote van guildwiki ;)

[...]

Ik maak hieruit op dat je de masks pas de laastse dag (en paar dagen erna) kan krijgen. Dus eerst maar verzamelen.
_/-\o_ Bedankt!

Kijk, dat scheelt, kan ik gewoon vijf dagen farmen en op de laatste dag, of zelfs wat later nog, de maskers ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) Ik heb mijn eerste masker binnen, heb nu 259 orbs, ik zal eens ff kijken of ik er nog wat bij kan verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

En zijn ze customized? En zijn er nog meer leuke dingen zoals die rijstwijn of rode bonen oid?

Vtel vtel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P je kunt ze pas woensdag ophalen, maar de 250 orbs zijn binnen, ondertussen zijn het er al 350, gaat echt lekker zo, hopelijk lukt het om de 500 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:43:
_/-\o_ Bedankt!

Kijk, dat scheelt, kan ik gewoon vijf dagen farmen en op de laatste dag, of zelfs wat later nog, de maskers ophalen :)
Waarom zo moeilijk doen door te farmen als je met de quests tijdens het festival 40, 50, 60 etc orbs kunt scoren? Da's waarschijnlijk vele malen sneller dan je helemaal suf farmen. In een paar uurtjes met je verschillende chars heb je dan wel alle benodigde orbs bijelkaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

|:( ohja.... *zich dom voelt*

Maar hoe kom je aan de orbs, vooral quests en pvp?
Weakling schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:56:
[...]

Waarom zo moeilijk doen door te farmen als je met de quests tijdens het festival 40, 50, 60 etc orbs kunt scoren? Da's waarschijnlijk vele malen sneller dan je helemaal suf farmen. In een paar uurtjes met je verschillende chars heb je dan wel alle benodigde orbs bijelkaar lijkt me.
Quests kun je ook gebruiken om te farmen natuurlijk, gewoon solo en de quest niet afmaken :)

[ Voor 76% gewijzigd door Vrijdag op 30-06-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:54:
:P je kunt ze pas woensdag ophalen, maar de 250 orbs zijn binnen, ondertussen zijn het er al 350, gaat echt lekker zo, hopelijk lukt het om de 500 te halen :)
Sjiiit .. ik wil naar huuuiiiisss en speluh!!!! Dat wordt met veel pijn en moeite tot 17:00 uur mijn tijd uitzitten hier op het werk ... Ik weet dat het een paar dagen duurt dit event, maar ik ben er altijd graag zo vroeg mogelijk bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:57:
Maar hoe kom je aan de orbs, vooral quests en pvp?
De speciale event quests geven als reward orbs als je ze klaar hebt. Voor zover ik van een afstandje kan bepalen is dat de snelste manier om orbs te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:01:
[...]

De speciale event quests geven als reward orbs als je ze klaar hebt. Voor zover ik van een afstandje kan bepalen is dat de snelste manier om orbs te verkrijgen.
Ja dat werkt het snels maar op het begin eiland is het ook wel makkelijk om die mantids enzo te farmen, ik heb er wel 5 stuks in een minuut of 5 of 6 ofzo gevonden, dat gaat ook heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:59:
[...]

Sjiiit .. ik wil naar huuuiiiisss en speluh!!!! Dat wordt met veel pijn en moeite tot 17:00 uur mijn tijd uitzitten hier op het werk ... Ik weet dat het een paar dagen duurt dit event, maar ik ben er altijd graag zo vroeg mogelijk bij :P
* Vrijdag is al om half vijf klaar en kwart over vijf staat GW te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:02:
New Storage Options for Guild Wars

Players who own Factions will soon be given a new form of storage through the Xunlai Agent. This new tab on the storage account will allow you to store up to 250 of each type of material or crafting supply in the game, both common and rare. So as you acquire items, you can put them into the Xunlai vault and keep your regular storage space clear for armor, weapons, and special holiday items. The first tab on the Xunlai interface is where your items are stored; it has 20 slots. The second tab is the new vault where you put all your materials and crafting supplies, such as bones, shells, and other such things.
The following is a Mini-FAQ that will answer your questions about the new storage options:
http://www.guildwars.com/gameplay/storage <-- toegevoegde link naar originele bericht op gw.com

en de rest van het verhaal : http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=408008

Dit zou helemaal top zijn 8)
Dit is natuurlijk veel belangrijker nieuws dan zo'n raar drakendinges ;) . Enige sidenotes die ik al gezien heb in fora:
  • Alleen voor accounts met GW:Factions
  • Tabs in storage betekend ook: uitbreidbaar! (Dus misschien ooit nog eens een armor tab, keyring-tab, collector's items tab, etc...
  • Duurt nog 'enkele' weken...
Maar: het is een begin! En persoonlijk is de meeste van mijn inventory bezet door dat stomme craftspul. Nu nog kijken of ik 250 Ecto's kan vinden om zo'n slot optimaal te gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 30-06-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

lol , ik ben benieuwd wanneer een nieuwe chapter uitkomt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Over minimaal 5 maanden. Maar waarom denk je daar nu ineens aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Dit is m'n eerste guildwars event, maar ik vind er echt geen hol aan hoor, is het altijd zo? :O

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Cold_Phoenix schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:33:
Dit is m'n eerste guildwars event, maar ik vind er echt geen hol aan hoor, is het altijd zo? :O
Aparte quests, mini games, feestelijke versiering, grappige items en straks aan het einde een speciale afsluiting waarbij je een uniek "hoofddeksel" kunt krijgen. Wat wil je nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Iets spannenders!
Het is zo tam nu, er waren weinig spelers online en bij die spellen die ze organizeren is er weinig te doen. Bij die circle of fortunes staat iedereen gewoon stil en lopen ze af en toe naar een andere cirkel, er wordt niet gepraat ofzo, behalve de WTB 250 jade orbs!

Dit event is echt ongezellig vergeleken met de events die ik in andere MMO's heb gezien, en ik doe events nu juist voor de gezelligheid, niet voor de extra quests, PvP of z'n maf item waar je niets aan hebt. Events draaien voor mij om gezelligheid en verhalen, en dat zie ik hier niet (genoeg) in terug.

[ Voor 41% gewijzigd door PhoenixT op 30-06-2006 17:19 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:16:
Iets spannenders!
Het is zo tam nu, er waren weinig spelers online en bij die spellen die ze organizeren is er weinig te doen. Bij die circle of fortunes staat iedereen gewoon stil en lopen ze af en toe naar een andere cirkel, er wordt niet gepraat ofzo, behalve de WTB 250 jade orbs!

Dit event is echt ongezellig vergeleken met de events die ik in andere MMO's heb gezien, en ik doe events nu juist voor de gezelligheid, niet voor de extra quests, PvP of z'n maf item waar je niets aan hebt. Events draaien voor mij om gezelligheid en verhalen, en dat zie ik hier niet (genoeg) in terug.
nou zet je feestmuts op en begin met "gezellig" doen .
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.