Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:42:
[...]

Dit jaar is het al wat zwaarder dan in voorgaande seizoenen. Heb zowaar al wat tactische keuzes moeten maken. Een van die keuzes was om een retegoede opa aan te schaffen voor 2 wedstrijden. Misschien ook iets voor jou Hein? :?
wat moet ik met opa's? trouwens mijn verdediging is al behoorlijk oud: 27, 29 en 30 dus dat is oud zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:14:
[...]

wat moet ik met opa's? trouwens mijn verdediging is al behoorlijk oud: 27, 29 en 30 dus dat is oud zat :)
geen idee, misschien wil je winnen zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het beste spelen tegen iemand met titanic counterattack en disastrous (low) middenveld terwijl ik ook verdedigers train.

Toch maar de voorkeur geven aan 4-4-2 of 4-3-3?

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:50:
@Damien: Zo'n database heb ik al tot mijn beschikking voor de verdedigers, een hele grote, dus ik ben al voorzien dank je.
@Sterren: Ik dacht dat de sterren aangaven hoe goed de speler presteert en dat het verder niet zo enorm veel over de sterkte van je team zegt. :?
Ok cool! Kan je vertellen of dit echt een voordeel voor je oplevert? Ik neem aan van wel? Misschien dat je mij even een HT mailtje kan sturen zodat ik nog wat vragen naar je kan mailen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je zorgt dat je tegenstander < 50 procent, maar geen 40 procent (dus minder dan 40 of 45 ofzo als je middenveld niet supersterk is) balbezit haalt dan zit je wel goed denk ik (maar ben geen counteraar).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ph4ge schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:30:
[...]

als je ook vleugels gaat doen wil ik je wel helpen, alleen heb ik maar weinig verstand van klaverjassen dus heb ik wel even een beetje uitleg nodig (ik ken het princiepe wel).
Prima!

Keepers: nog niemand
Verdedigers: nog niemand
Vleugelspelers: ph4ge,
Middenvelders: Zoldermus, River1974
Spitsen: Damien2004, Damaskus(Schiedamse Boys)

Nog een paar plekjes open :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:11:
[...]

Prima!

Wat wil je precies weten? Anders doe ik verdedigen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:08:
Als je zorgt dat je tegenstander < 50 procent, maar geen 40 procent (dus minder dan 40 of 45 ofzo als je middenveld niet supersterk is) balbezit haalt dan zit je wel goed denk ik (maar ben geen counteraar).
Ja, dus dan kies ik maar niet om te counteren en om maar meer balbezit te krijgen. Ik vraag me af of ik ooit door zijn verdediging kom maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:11:
[...]

Prima!

Ik denk dat het beter werkt als je spelers in je database stopt op het moment dat ze net gepopt zijn (dan hoeven het ook geen klaverjassers te zijn). Zo heb je een database van spelers die net gepopt zijn en kan je spelers vergelijken (zo gaat het ook in de positiespelfederatie). Op deze manier wil ik ook best helpen met middenvelders (maar ik doe niet aan klaverjassen dus ik heb maar zo'n 6/8 updates per seizoen.

Gewoon spelers overnemen van de transferlijst waarbij je niet weet wanneer ze gestegen zijn lijkt me weinig toevoegen (behalve dan dat als je er veel hebt je inderdaad de hoogste er uit kan gaan filteren).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29-05-2006 Verkocht Yke Bouma aan Gavallah FC 3 499 000 € 6 630

haha ik had de hoop al opgegeven omdat er geen bod was ;)

nou jongens papa hein is rijk. ik koop een normale trainee. niet weer zo'n dure. rendement is te laag.(nouja bij deze niet dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:22:
[...]

geen idee, misschien wil je winnen zondag?
winnen doe ik alleen door meer bb te hebben dan hij en als pm trainer ga ik geen opa's op die linie zetten. maar mijn ts is in de wolken en zijn 6* mid is geblesseerd dus ik denk dat ik een heel eind kom.

we shall see... met winst zet ik iig een goeie stap richting #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Damien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:26:

Middenvelders: Zoldermus,

Ik wil 2 per linie en misschien wel 3 als er erg veel animo is :)
Dus meld je aan als je mee wilt doen :)

De database is nog niet af en zit in een test fase maar we kunnen wel alvast spelers invoeren :)
Ik klaverjas met vleugelspelers, als je daar ook data van wil stuur me dan een HT-mail.

edit: Ik ben ook voor het idee van Marzman alleen spelers invullen die net gepopt zijn dit geeft het beste beeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Wceend op 29-05-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Wceend schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:57:
[...]

edit: Ik ben ook voor het idee van Marzman alleen spelers invullen die net gepopt zijn dit geeft het beste beeld.
eensch

Als dat doorgaat wil ik ook wel wat midjes doorgeven (trainees en klaverjassers en skilltrades), random jonge spelers toevoegen heeft geen nut.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak dan wel en onderscheid tussen klaverjassers(18jr/19jr redelijk) en skilltrades(17 jr goed met bijstats). toch wel totaal iets anders. skilltrades zijn veel duurde, mar ook veel rendabeler en leuker, maar ook riskanter. zeker naarmate ze duurder worden. als ze niet optijd poppen dalen ze hard in waarde. vorig seizoen en die ervoor toch wel 2-3m per seizoen mee verdient. dat redt je niet met klaverjassers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
vandaag Engels gehad als examen, minstens een 7.5 dus das lekker :)
nu even "snel" twee daytrades gekocht, omdat ik een +5 heb, dus 2 plekjes vrij deze week...

een 17j redelijk + redelijk passen á 300k
een 17j redelijk + uitstekend passen á 485k

Beetje hoge bedragen denk ik, maar heb/had niet zoveel tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 29-05-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.5m voor een bov nat spits met matig passen van 20 jr :) wat een schijntje :)

@joss examen waarvan? en bovendien waarom begin je erover? :) ik meld hier ook niet mijn tentamens :) of was je zo blij dat je het had gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:09:
[...]

eensch

Als dat doorgaat wil ik ook wel wat midjes doorgeven (trainees en klaverjassers en skilltrades), random jonge spelers toevoegen heeft geen nut.
Ik denk dat het ook nuttig is om die spelers in te vullen idd. Alleen dat is moeilijker filteren dan spelers met een hoge TSI. Je weet namelijk nooit wanneer een speler net gepopt is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:18:
[...]

Ik denk dat het ook nuttig is om die spelers in te vullen idd. Alleen dat is moeilijker filteren dan spelers met een hoge TSI. Je weet namelijk nooit wanneer een speler net gepopt is....
ff spuiten :p Dan lijkt het me des te zinvoller om juist spelers in de db te zetten die net gepopt zijn met hun bijskills erbij en hun TSI, ik koop nu mids zonder bijstats, is veel goedkoper, maar levert weer minder op.... Nu is het veelal gokken wat je aantrekt.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:30:
[...]

ff spuiten :p Dan lijkt het me des te zinvoller om juist spelers in de db te zetten die net gepopt zijn met hun bijskills erbij en hun TSI, ik koop nu mids zonder bijstats, is veel goedkoper, maar levert weer minder op.... Nu is het veelal gokken wat je aantrekt.
Uiteraard worden de spelers die gekocht worden ook in de database gezet. Met die gegevens van wanneer ze poppen en wat hun skills dan zijn en wat er in de tussen tijd allemaal gebeurd is word genoteerd.

Uitgang is alleen dat we aan de hand van een zooi spelers een filter maken om zo goed te kunnen oordelen wat een hoge TSI is voor een bepaalde spelers met bepaalde skills en wat niet. Het is slechts een soort tranfer vergelijking maar dan wat groter :)

Maar als er meer ideën zijn ofzo post ze gerust hier het gaat ten slotte om de best mogelijke manier om te klaverjassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
@Damien Het systeem gaat alleen werken als je mensen net gepopte spelers laat posten. Dus trainingsupdate...hey twee pops! Vul dan in de database alle skills van de speler in, de TSI en de vorm. Als je dan later in de database gaat zoeken en je zoekt bijvoorbeeld op hoog redelijk verdedigen, dan laat je de database net gepopte goed defs zien, zodat je ziet met welke bijstats en welke tsi+vorm spelers van redelijk naar goed gepopt zijn. Dit is de enige goede manier denk ik en zo werkt de database bij de NLVF al een behoorlijke tijd. En ja het is enorm handig en nauwkeuriger dan loon, moeilijke blijft altijd de multiskilled spelers. Ben ik al twee keer (misschien 3x) mee op mijn bek gegaan. Ach uiteindelijk heb ik daardoor nu twee 18 jarige uitstekend def/uitstekend passen rondlopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:00:
Hoe kan je het beste spelen tegen iemand met titanic counterattack en disastrous (low) middenveld terwijl ik ook verdedigers train.

Toch maar de voorkeur geven aan 4-4-2 of 4-3-3?

Iemand een oplossing?
Je kunt 532 zonder counter proberen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
-CKY2K- schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:44:
@Damien Het systeem gaat alleen werken als je mensen net gepopte spelers laat posten. Dus trainingsupdate...hey twee pops! Vul dan in de database alle skills van de speler in, de TSI en de vorm. Als je dan later in de database gaat zoeken en je zoekt bijvoorbeeld op hoog redelijk verdedigen, dan laat je de database net gepopte goed defs zien, zodat je ziet met welke bijstats en welke tsi+vorm spelers van redelijk naar goed gepopt zijn. Dit is de enige goede manier denk ik en zo werkt de database bij de NLVF al een behoorlijke tijd. En ja het is enorm handig en nauwkeuriger dan loon, moeilijke blijft altijd de multiskilled spelers. Ben ik al twee keer (misschien 3x) mee op mijn bek gegaan. Ach uiteindelijk heb ik daardoor nu twee 18 jarige uitstekend def/uitstekend passen rondlopen. ;)
Hoe gaat het systeem precies werken? Alleen speler skills of ook bijv aantal sterren van de laatste wedstrijd? En hoe ga je het 'voorspel mechanisme' opzetten? Ik ben ooit eens bezig geweest om mbv een Neuraal Netwerk een voorspel tooltje op te zetten. Een gebrek aan tijd en te kleine database zaten in de weg om het ooit echt af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:44:
@Damien Het systeem gaat alleen werken als je mensen net gepopte spelers laat posten. Dus trainingsupdate...hey twee pops! Vul dan in de database alle skills van de speler in, de TSI en de vorm. Als je dan later in de database gaat zoeken en je zoekt bijvoorbeeld op hoog redelijk verdedigen, dan laat je de database net gepopte goed defs zien, ...
Dit word ook gedaan :) Alleen wil ik een filtertje op het geen wat ik ga kopen. Ik kan 2 dingen doen als ik een speler gaat kopen, 1. ik kijk of dat de TSI voor die skills hoog is of dat er in het verleden spelers zijn geweest met een hogere TSI. 2. Ik kijk wat er in het verleden voor die positie al gepopt is.

Het is dus beide en ook de gepopte spelers worden er in gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
vargo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:12:
[...]

Hoe gaat het systeem precies werken? Alleen speler skills of ook bijv aantal sterren van de laatste wedstrijd? En hoe ga je het 'voorspel mechanisme' opzetten? Ik ben ooit eens bezig geweest om mbv een Neuraal Netwerk een voorspel tooltje op te zetten. Een gebrek aan tijd en te kleine database zaten in de weg om het ooit echt af te ronden.
Ok even de uitleg, in de database staan 2 soorten spelers.

1. Spelers die gebruikt worden voor het klaverjassen en een history van succesvolle en minder succesvolle klaverjas spelers.

2. Alle spelers die in de buurt komen van het type speler waarop je wilt klaverjassen. Voor mij is datbijvoorbeeld een speler van 17 met redelijk scoren en zwak passen en een TSI van minimaal 450.

Stel ik wil een speler kopen op de transfermarkt en ik wil die gebruiken voor het klaverjassen. Dan ga ik eerst kijken wat er aan klaverjas spelers is wat vergelijkbaar zou kunnen zijn. Daarna kijk ik of dat voor zijn skills de TSI hoog is of misschien standaard.

Met deze 2 gegevens koop ik een speler of ik koop hem niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Damien2004 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:18:
[...]

Ok even de uitleg, in de database staan 2 soorten spelers.

1. Spelers die gebruikt worden voor het klaverjassen en een history van succesvolle en minder succesvolle klaverjas spelers.

2. Alle spelers die in de buurt komen van het type speler waarop je wilt klaverjassen. Voor mij is datbijvoorbeeld een speler van 17 met redelijk scoren en zwak passen en een TSI van minimaal 450.

Stel ik wil een speler kopen op de transfermarkt en ik wil die gebruiken voor het klaverjassen. Dan ga ik eerst kijken wat er aan klaverjas spelers is wat vergelijkbaar zou kunnen zijn. Daarna kijk ik of dat voor zijn skills de TSI hoog is of misschien standaard.

Met deze 2 gegevens koop ik een speler of ik koop hem niet....
Okay: de database geeft dus puur info over hoe de speler TSI (of loon) zich verhoudt tot zijn naasten, maar biedt geen 'verwachte skill waarde' (bijv. dat de hoofdskill een verwachte waarde van 6.73 heeft)? Als de database wat groter is wil ik hier wel eens een poging aan wagen. Hoe meer data hoe beter, want dan kan ik het netwerk nauwkeuriger trainen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dergelijk systeem had de verdedigers federatie ook. Toen hadden ze inmiddels al duizenden spelers in de lijst staan. Geen idee of dat nog leeft. Daar werkte ze met excel systeem. Was wel erg handig. Want daar stonden er echt veel spelers rond solid/passable stijgingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
vargo schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:33:
[...]

Okay: de database geeft dus puur info over hoe de speler TSI (of loon) zich verhoudt tot zijn naasten, maar biedt geen 'verwachte skill waarde' (bijv. dat de hoofdskill een verwachte waarde van 6.73 heeft)? Als de database wat groter is wil ik hier wel eens een poging aan wagen. Hoe meer data hoe beter, want dan kan ik het netwerk nauwkeuriger trainen en testen.
Over hoeveel spelers hebben we het dan? Ik kan daar namelijk wel voor zorgen denk ik :) En ik ben zeer geïntresseerd in jou calculatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Werken nu met een echte database moet zoek functionaliteit. Als je lid bent en je hebt 10 defs doorgegeven mag je er ook in. Werkt helemaal top, als je de tijd hebt om het allemaal te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:06:
2.5m voor een bov nat spits met matig passen van 20 jr :) wat een schijntje :)

@joss examen waarvan? en bovendien waarom begin je erover? :) ik meld hier ook niet mijn tentamens :) of was je zo blij dat je het had gehaald? :)
Offtopic; Omdat mn examens de rede zijn dat ik geen tijd heb/had :9 Doe examen gymnasium op dit moment dus en vanmiddag is wiskunde aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:50:
Werken nu met een echte database moet zoek functionaliteit. Als je lid bent en je hebt 10 defs doorgegeven mag je er ook in. Werkt helemaal top, als je de tijd hebt om het allemaal te controleren.
Ja ik wil ook naar zo'n systeem toe dat er wel mensen zijn die dus echt klaverjassen en er dus wel continu mee bezig zijn :)
Gelukkig heb ik die nu ook wel :) ben zelf ook van plan meer dan 10 spelers te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:08:
[...]

Offtopic; Omdat mn examens de rede zijn dat ik geen tijd heb/had :9 Doe examen gymnasium op dit moment dus en vanmiddag is wiskunde aan de beurt.
Nou succes dan maar :)

Poe dat is alweer een tijd terug vwo examen.. zomer '00 mooie tijden... geen fuck doen en wel halen :) kantje boord, maar who cares :)

vraagje: kan iemand een bod doen op mijn spits? wonderbaarlijk scoren. morgen heb ik vrij en dan heb ik tijd en geld om eens te gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Over die database. Dat is toch hetzelfde als wat PsicoTSI doet? De enige meerwaarde die die database heeft, is volgens mij dat je straks weet bij welke TSI/welk loon een speler met bijstats alle stats dermate hoog heeft, dat je zeker weet dat ze snel gaan poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CookiePower schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:18:
Over die database. Dat is toch hetzelfde als wat PsicoTSI doet? De enige meerwaarde die die database heeft, is volgens mij dat je straks weet bij welke TSI/welk loon een speler met bijstats alle stats dermate hoog heeft, dat je zeker weet dat ze snel gaan poppen.
Uit eindelijk is dat wel de bedoeling idd. Het is dan ook mijn idee om meerdere klaverjasspelers aan te schaffen en zo te kijken welke het beste zijn. Met die ervaring kan je dus dadelijk aan de hand van de database de juiste spelers aanschaffen en een kleine zekerheid hebben dat die snel zal poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is die db? ik haal morgen een nieuwe trainee dus die kan ik er ook wel even in zetten en dan wanneer ie popt. is er al iets online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:57:
waar is die db? ik haal morgen een nieuwe trainee dus die kan ik er ook wel even in zetten en dan wanneer ie popt. is er al iets online?
H3!N, heb jij wel de DB van de positiespelfederatie? Indien ja, werkt deze beter dan psico? Op dit moment gebruik ik psico, skillraisetool en een gezond boerenvestand tav salaris en psico. Vaak werkt het maar heb er ook wel eens 2 weken naast gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:57:
DB is nog niet online er word nog hard aangewerkt door Zoldermus. Mocht je mee willen doen dan kan dat natuurlijk ;) Je moet nu dan even alle gegevens in een excel sheet zetten en deze dan later als hij online is toevoegen.

Gegevens als aankoopbedrag, TSI, loon, hoeveel x hij speelt op zijn trainingsplek, hoeveel weken je hem heb, wat de aankoop datum is, ect ect

Echt alles willen we weten :) Ik ga er nu ook een stuk of 10 kopen en deze ook allemaal in excel zetten en dan later invoeren in de database :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt misschien een beetje nOOb, maar wat is precies klaverjassen (en dan bedoel ik niet het kaartspel)

Ik doe al jaren mee, maar had de term tot nu toe nooit gehoord... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:59:
Klinkt misschien een beetje nOOb, maar wat is precies klaverjassen (en dan bedoel ik niet het kaartspel)

Spelers die niet op een trainingsplek spelen, krijgen ook vaak een lichte vorm van training. Door spelers die heel dicht tegen een nieuw niveau aanzitten te kopen, kan je ze zo vaak laten stijgen. Als je daar een beetje handig in bent, kan je daar geld mee verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:59:

Het heeft tevens verschillende namen maar in Nederland is klaverjassen populair :) god knows why :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal posts heb ik mijn ideeen iets moeten herzien en dus ook de database :)

Dus wat nu het idee is:
Alleen spelers in de database plaatsen die net gepopt zijn. Hiervan alle stats / salaris vermelden.

Nog wat vragen:
Heeft het nut om te vermelden op welke stat hij gepopt is?
Ik zelf let ook op de persoonlijke eigenschappen van een speler. Ook opnemen in DB of niet?

Ikzelf had eerst het idee om ook bij te houden hoe lang je een speler hebt etc. Maar het is idd handiger om een speler alleen op te nemen als tie net gepopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Damien2004 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:49:
[...]

Over hoeveel spelers hebben we het dan? Ik kan daar namelijk wel voor zorgen denk ik :) En ik ben zeer geïntresseerd in jou calculatie :)
Als je er een paar 100 zou kunnen aanleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, duidelijk... Maar erg lucratief lijkt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:26:
[...]

H3!N, heb jij wel de DB van de positiespelfederatie? Indien ja, werkt deze beter dan psico? Op dit moment gebruik ik psico, skillraisetool en een gezond boerenvestand tav salaris en psico. Vaak werkt het maar heb er ook wel eens 2 weken naast gezeten
het klinkt wellicht wat ouderwets, maar ik doe het zonder tools of sites en kijk gewoon naar tsi/loon en vergelijkbare trainees met dezelfde skills. handmatig dus. en ik zit er meestal niet ver naast(net als die def trainee waar iederen(de def trainers) gilde dat ie laag goed was en 2 weken later popte :P )

ik maak geen gebruik van de PM fed database. sterker nog ik heb nog nooit op het forum gekeken :) ik weet niet eens wat het is. alleen ooit aangemeld.

shit man ik wil ff een 17jr goed pm /redelijk passen pm hebben, maar die zijn allemaal minimaal 1m ofzo... nouja het moet dan maar... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe het ook altijd handmatig. Ik hou een simpele excel-sheet bij met de vorderingen van al mijn trainies. Aan de hand daarvan koop ik ook altijd mijn nieuwe trainees.
Ik zit er ook nooit ver vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:38:
Heeft het nut om te vermelden op welke stat hij gepopt is?
Ik zelf let ook op de persoonlijke eigenschappen van een speler. Ook opnemen in DB of niet?
Lijkt me wel interessant om te weten op welke stat hij gepopt is vooral voor de multiskilled players een niet overbodige luxe
Daarnaast vind ik de persoonlijke eigenschappen niet zo relevant omdat die geen invloed hebben op het poppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies anders wordt je te afhankelijk van allerlei tools en sites. ik gebruik tegenwoordig ook amper meer de lineuptool omdat ik toch wel weet welke ratings ik haal met welke opstelling. alleen bij bijzondere lineups check ik het even.

hoe was het ook alweer? fingerspitzengefühl? ;)

bij kale def of scoren trainees is het zowieso super makkelijk om te zien of ie snel popt. pm trainees of spelers met bijstats is wel lastiger, maarja zo'n site weet dat net zo min als je het zelf uitzoekt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:58:
hoe was het ook alweer? fingerspitzengefühl? ;)
LOL en dan nog steeds in de VIe :+

Ik moet zeggen dat mijn salaris/TSI boerenverstand redelijk werkt, maar dan wil ik graag wat extra zekerheid en daar gebruik ik psico voor. Daarnaast gebruik ik PSico ook wel om juist spelers te selecteren die laag staan in psico, maar waarvan ik weet dat ze bijna zeker gaan poppen. Daar heb je dan automatisch minder concurrentie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:42:
Ok, duidelijk... Maar erg lucratief lijkt het me niet.
Nou dat licht er dus aan wat je lucratief noemt :) Kijk koop je 40 trainees in één seizoen voor bijvoorbeeld 30k per stuk en je verkoop ze allemaal 40k per stuk dan heb je 400k verdiend maar daar moeten dan nog wat kosten af uiteraard maar wel winst. Stel je verkoop deze aan teams die ze door trainen en ze doen dit met 2 spelers en die worden weer verkocht voor bijvoorbeeld 1 miljoen dan krijg jij daar weer een percentage van. Dus je kan er wel aardig mee verdienen zeker als je ze jong inkoop en met veel mazzel binnen een half seizoen weer door verkoop.

@Klaverjassen Ik denk dat het wel intressant is om te weten hoelang je zo'n speler al in je team heb eer hij popt. OOk het verschil in TSI e.d. voor het poppen en na het poppen zijn belangrijk om te weten. Tevens kan je natuurlijk in het tussen seizoen conditie of passen trainen dus het is ook intressant om deze gegevens te noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:13:
[...]

LOL en dan nog steeds in de VIe :+

Ik moet zeggen dat mijn salaris/TSI boerenverstand redelijk werkt, maar dan wil ik graag wat extra zekerheid en daar gebruik ik psico voor. Daarnaast gebruik ik PSico ook wel om juist spelers te selecteren die laag staan in psico, maar waarvan ik weet dat ze bijna zeker gaan poppen. Daar heb je dan automatisch minder concurrentie op.
en dan nog inderdaad in de VIe ja :) ik zie het verband er ook niet tussen, maar dat zal wel aan mij liggen ;) (hap!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:22:
[...]

Nou dat licht er dus aan wat je lucratief noemt :) Kijk koop je 40 trainees in één seizoen voor bijvoorbeeld 30k per stuk en je verkoop ze allemaal 40k per stuk dan heb je 400k verdiend maar daar moeten dan nog wat kosten af uiteraard maar wel winst. Stel je verkoop deze aan teams die ze door trainen en ze doen dit met 2 spelers en die worden weer verkocht voor bijvoorbeeld 1 miljoen dan krijg jij daar weer een percentage van. Dus je kan er wel aardig mee verdienen zeker als je ze jong inkoop en met veel mazzel binnen een half seizoen weer door verkoop.

@Klaverjassen Ik denk dat het wel intressant is om te weten hoelang je zo'n speler al in je team heb eer hij popt. OOk het verschil in TSI e.d. voor het poppen en na het poppen zijn belangrijk om te weten. Tevens kan je natuurlijk in het tussen seizoen conditie of passen trainen dus het is ook intressant om deze gegevens te noteren.
En hoe zit het dan met het loon dat je in tussentijd betaald? En niet te vergeten dat je TS niet vooruit te branden is als je een boel spelers verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loon niet zozeer, maar ts inderdaad. die gaat naar de gallemiezen

je kan beter een paar dure skilltrades doen dan 30 klaverjassers per seizoen vind ik. het percentage daarover later is ook weer stukken hoger. meer geld minder ts hits en later meer geld bij doorverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:40:
[...]

En hoe zit het dan met het loon dat je in tussentijd betaald? En niet te vergeten dat je TS niet vooruit te branden is als je een boel spelers verkoopt.
Idd maar als je mijn plek op de ranglijst ziet dan zal je merken dat mijn TS niet echt een prioriteit is :)

Kijk tuurlijk zijn er nadelen en ga je dus ook wat inleveren maar dat is een overweging die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ik klaverjas alleen met spelers met minimaal goed op hun hoofdskill. Vaak verkoop ik deze voor een ton meer dan waarvoor ik ze gekocht heb min de makelaars kosten en wat loon houd ik dan al snel een leuk bedrag over als ik dit 10 keer per seizoen doe.
Het lukt mij om op deze manier een hoger uitgaven patroon aan te houden dan normaal mogelijk zou zijn. Heb duurdere spelers doordat ik kan klaverjassen en skilltraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:43:
Een dergelijk systeem had de verdedigers federatie ook. Toen hadden ze inmiddels al duizenden spelers in de lijst staan. Geen idee of dat nog leeft. Daar werkte ze met excel systeem. Was wel erg handig. Want daar stonden er echt veel spelers rond solid/passable stijgingen etc.
Spuit elf! ;)
Dat had ik een paar posts daarboven al beschreven, de NLVF (verdedigers fed) heeft die database dus nog steeds en staan al meer dan 10k spelers in! :Y)

@Klaverjassen: Ik heb mijn klaverjassers (tot nu toe 12 stuks) voor max 10k ingekocht en allemaal voor 40-50k verkocht dus best leuke winst hoor! Als ik weer een beetje geld heb ga ik me op wat duurdere spelers richten voor grotere marges. Probleem is dat ik de laatste weken alleen maar tijd heb om een opstelling te maken ...post hier ook maar weinig momenteel al zal niet iedereen dat vervelend vinden. :Y)

@Joss: Ah VWO examen! Succes! Ben ik nu een oude lul als ik zeg dat ik mijn VWO afrondde in 1996? :X

[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 31-05-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat ben je dan :)

argh ik wil een pm trainee hebben, maar die met goed pm en redelijk passen zijn onbetaalbaar en ik wil eigenlijk geen redelijk pm trainees. schiet niet op.

heb max 1.5m wilde eigenlijk niet alles opmaken maar het moet denk ik maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:04:
[...]
@Joss: Ah VWO examen! Succes! Ben ik nu een oude lul als ik zeg dat ik mijn VWO afrondde in 1996? :X
Tis geen VWO, tis Gymnasium :( :9 . Gister wiskunde B1,2 ( ;( ), straks Natuurkunde B1,2 en morgen als laatste Latijn. Maar het ziet er met 50% zekerheid naar uit dat ik toch wel een her-tje moet doen :/

Mijn daytrades zijn tot nu toe allemaal gestegen (hoog-goed inkoop) alleen ik ben bang dat ze niet echt de tonnen gaan opleveren die ik voor ogen had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Tis geen VWO, tis Gymnasium :( :9 . Gister wiskunde B1,2 ( ;( ), straks Natuurkunde B1,2 en morgen als laatste Latijn. Maar het ziet er met 50% zekerheid naar uit dat ik toch wel een her-tje moet doen :/

Mijn daytrades zijn tot nu toe allemaal gestegen (hoog-goed inkoop) alleen ik ben bang dat ze niet echt de tonnen gaan opleveren die ik voor ogen had :/
gymnasium is vwo alleen dan met 2 compleet overbodige vakken waar je niks aan hebt. te weten: oud-grieks en latijn ;)

iig succes! na het vwo komt de mooie studententijd waar ik al iets te lang in hang, maar ach... studeren moet je ruim zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:04:
[...]
Ben ik nu een oude lul als ik zeg dat ik mijn VWO afrondde in 1996? :X
Nope, een broekie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha een vriend van me biedt op dezelfde speler als ik wil hebben. dat wordt oorlog ;)

maar ik moet een trainee hebben voor vanmiddag dus kijken wie de meeste $$ heeft ;)

[edit] hij had maar weinig geld :)

1.5m zet hem maar in de database. ik geef wel een gil als ie popt. hopelijk dus vrijdag :)

Tony Eriksson
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!

Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 160
Loon: 1 008 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

als ie niet in 1-2 weken popt dan weet ik het niet meer. kan voor zijn 18 wellicht al formidabel zijn ;)

het lijkt wel of de pm markt alleen maar stijgt terwijl die andere afnemen. voorlopig zit ik aan de goeie zijde van het verhaal.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:39:
haha een vriend van me biedt op dezelfde speler als ik wil hebben. dat wordt oorlog ;)

maar ik moet een trainee hebben voor vanmiddag dus kijken wie de meeste $$ heeft ;)

[edit] hij had maar weinig geld :)

1.5m zet hem maar in de database. ik geef wel een gil als ie popt. hopelijk dus vrijdag :)

[small]Tony Eriksson
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!

als ie niet in 1-2 weken popt dan weet ik het niet meer. kan voor zijn 18 wellicht al formidabel zijn ;)

het lijkt wel of de pm markt alleen maar stijgt terwijl die andere afnemen. voorlopig zit ik aan de goeie zijde van het verhaal.
Ok zal ik doen, ben nog wijzigingen aan het maken, duurt allemaal ff: m'n vrije tijd is een beperkende factor :). Zal binnenkort mensen wel toegang geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Ok zal ik doen, ben nog wijzigingen aan het maken, duurt allemaal ff: m'n vrije tijd is een beperkende factor :). Zal binnenkort mensen wel toegang geven.
belachelijk! Hoe kan tijd nu een beperkte factor zijn? Straks ga je ook nog vertellen dat je een sociaal leven hebt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn aanval maar eens versterkt :7

Claude van Scheijen (60922731)
21 jaar, goed in vorm

Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 010
Loon: 8 780 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak

koste 2,4 milj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
H2opoloër schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:45:
Scoren: wereldklasse

koste 2,4 milj
Ik wil de pret niet drukken, maar ik vind het duur. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Sandyman538 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:05:
[...]

Ik wil de pret niet drukken, maar ik vind het duur. :)
Ik vind dat opzich nog wel meevallen (zeker met koppen), ik vind alleen zijn TSI zo laag (zeker met goed vorm). Ik heb een wonderbaarlijk scoren met matig passen en redelijk (laag) vleugelspel die heeft 4000 TSI meer en is in redelijk vorm (die kostte overigens dik 2 miljoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:09:
[...]

Ik vind dat opzich nog wel meevallen (zeker met koppen), ik vind alleen zijn TSI zo laag (zeker met goed vorm). Ik heb een wonderbaarlijk scoren met matig passen en redelijk (laag) vleugelspel die heeft 4000 TSI meer en is in redelijk vorm (die kostte overigens dik 2 miljoen).
misschien veel hogere conditie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wereldklasse = wereldklasse ze worden allemaal verkocht na een pop dus who cares. vorm, conditie (hoge) zwak bijstats heeft allemaal invloed.

ik vind koppen de extra doekoe niet waard. liever een spits met hogere skills. passen bij spitsen zal me ook redelijk jeuken. je betaalt je scheel en de invloed...

2.4m is best een leuke prijs met passen en koppen. ik had het alleen anders gedaan persoonlijk.

@cola: hoe weet je dat ie laag redelijk vleugelspel heeft? misschien wel heel hoog en laag matig passen. of beiden laag of hoog.zulke dingen kan je niet zeggen. je weet het immers gewoon niet. zeker niet met ook nog conditie. natte vinger werk :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik vind het ook niet echt goedkoop, maar leuke speler hoor!
@Hein: jij verkoopt je pm trainees dan wel voor meer, je betaald ook belachelijke inkoopprijzen...als de markt instort ga je op deze trainee een stuk minder winst maken hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishfull thinking... hij stort niet in :) sterker nog de prijzen stijgen alleen maar. de indicator hiervoor zijn de trainees. nu nog duurder dan vorig seizoen. en mensen gaan geen dure trainees kopen als de markt dalende is. oftewel overstappen nu het nog kan ;)

en wellicht zakt de pm markt in over een tijdje nou dan ga ik juist scoren trainen omdat dat dan weer aantrekt :)

kijk jij verkoopt wonderbaarlijke defs voor 1.5 en ik formidabele pmmers voor 3.5 dus ik vind het allemaal meer dan prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Coca-Cola schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:09:
[...]

Ik vind dat opzich nog wel meevallen (zeker met koppen),
Koppen of niet, voor dat geld kun je tegenwoordig ook een bovennatuurlijk of reusachtig zonder passen kopen. Geef mij dan maar een speler met een hogere hoofdstat.
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:42:
kijk jij verkoopt wonderbaarlijke defs voor 1.5 en ik formidabele pmmers voor 3.5 dus ik vind het allemaal meer dan prima :P
Was dat niet iets met zout en wonden? ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 31-05-2006 16:49 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is 3 week geblesseerd drom is tsi laag :) btw conditie geld alleen met tsi van middenvelders
maar ik vind het voordeel nogal koppen en nl
en komende 2 week heb ik hem niet echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, dat was me het examen wel :)
Streng gerekend kom ik op 50 van de 85 punten, dat zou dus minimaal een 5.3 (en die had ik nodig) zijn. Daar komt echter nog wel een normering bovenop tussen de 0.0 en 2.0, maar meestal 1.0 dus dan is dat zeker wel een voldoende :) Ik leef dus nog, zij het dat ik wel herkansing Wi (5.4 halen) of Sk(6.0 halen) moet gaan doen.

Ik heb dezee week ook twee "net-niet"pops gekocht, moet ik die gegevens even bij houden damie? :)

@H31N; waarom maak je zn loon dik, is toch maar 840 en inclusief passen vind ik dat niet echt veel (ja, passen heeft invloed op loon ja!)

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 31-05-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:16:
Zo, dat was me het examen wel :)
Streng gerekend kom ik op 50 van de 85 punten, dat zou dus minimaal een 5.3 (en die had ik nodig) zijn. Daar komt echter nog wel een normering bovenop tussen de 0.0 en 2.0, maar meestal 1.0 dus dan is dat zeker wel een voldoende :) Ik leef dus nog, zij het dat ik wel herkansing Wi (5.4 halen) of Sk(6.0 halen) moet gaan doen.

Ik heb dezee week ook twee "net-niet"pops gekocht, moet ik die gegevens even bij houden damie? :)
Ja graag :) Effe alle data in een excel sheetje ofzo hoe meer zielen hoe meer vreugd (hopen we dan) We kunnen dit misschien ook wel noemen: Plan© 2 hehe maar dat overleg ik nog wel even met Zoldermus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt dit plan nog mislukter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:18:
[...]

Ja graag :) Effe alle data in een excel sheetje ofzo hoe meer zielen hoe meer vreugd (hopen we dan) We kunnen dit misschien ook wel noemen: Plan© 2 hehe maar dat overleg ik nog wel even met Zoldermus :p
Kan je niet beter een voorbeeldje geven hoe je ze in de sheet wil hebben? Nu krijg je ook alle specialiteiten enzo erbij waardoor je ze niet automatisch kan laten uitlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:16:

@H31N; waarom maak je zn loon dik, is toch maar 840 en inclusief passen vind ik dat niet echt veel (ja, passen heeft invloed op loon ja!)
maar 840? veel hoger wordt het niet hoor. ik geloof dat 900 het hoogst is bij 'goed' trainees. hoger dan dat kan niet, want dan zijn ze al uitstekend.

en voor zover ik weet, althans dat begreep ik van wat anderen die al langer ht spelen, daalt het loon juist met veel bijstats? hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:49:
[...]
en voor zover ik weet, althans dat begreep ik van wat anderen die al langer ht spelen, daalt het loon juist met veel bijstats? hoe zit dat?
Het loon daalt niet als een speler bijstats heeft, maar met een speler met bijstats betaal je meestal wel minder loon omdat je minder hoofdstat nodig hebt voor hetzelfde resultaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:34:
wereldklasse = wereldklasse ze worden allemaal verkocht na een pop dus who cares. vorm, conditie (hoge) zwak bijstats heeft allemaal invloed.
Dat is niet helemaal waar. Je kan (als je je er goed in verdiept en de tijd hebt) best half getrainde spelers kopen, gewoon een kwestie van een stoppende trainer vinden ;)
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:34:
@cola: hoe weet je dat ie laag redelijk vleugelspel heeft? misschien wel heel hoog en laag matig passen. of beiden laag of hoog.zulke dingen kan je niet zeggen. je weet het immers gewoon niet. zeker niet met ook nog conditie. natte vinger werk :)
Ik weet dat hij laag vleugel had omdat hij nu, na 4 weken vleugelspel training nog niet gepopt is ;) (zou max 8 mogen duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:49:
[...]

maar 840? veel hoger wordt het niet hoor. ik geloof dat 900 het hoogst is bij 'goed' trainees. hoger dan dat kan niet, want dan zijn ze al uitstekend.

Nou dan hebben die andere het flink mis :) Een simpele zoek op de transfermarkt zegt al genoeg over het loon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote friendly's :( mn beste trainee eraf met +4, daarna vergis ik me in het aanemen van doktoren waardoor ik er 8 direct weer kan ontslaan... frustatie alom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:50:
Klote friendly's :( mn beste trainee eraf met +4, daarna vergis ik me in het aanemen van doktoren waardoor ik er 8 direct weer kan ontslaan... frustatie alom
Waarom gebruik je je beste trainee dan in een friendly? Die stel ik op in mijn competitie (of de beker zolang dat kan, krijgen ze ook meteen wat ervaring mee)

Bij mij ook eentje +5 vandaag, maar het is maar een halve b-trainee (pm op vleugel) en ik had er daar toch een te veel van.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:52:
[...]

Waarom gebruik je je beste trainee dan in een friendly? Die stel ik op in mijn competitie (of de beker zolang dat kan, krijgen ze ook meteen wat ervaring mee)

Bij mij ook eentje +5 vandaag, maar het is maar een halve b-trainee (pm op vleugel) en ik had er daar toch een te veel van.
Hij was net gestegen in ervaring, wilde mn andere trainees ook ervaring op laten doen, zodat die gaan stijgen. Verder is tie uit vorm dus ook weer niet zo'n versterking voor mn a-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Heeft er iemand tot zaterdag nog een miljoentje vrij liggen?
Zou je dan een openingsbod van 1 miljoen op mijn Bovennatuurlijk midje willen doen?
Deze gaan er wel voor 2,5 a 3 miljoen uit.
Dan kan ik op zoek naar een winger voor zondag

John Åkesson (47910246) SC Amsreiw

EDIT: Inmiddels 1,5 mln geboden

@ Friendly
Eerste wedstrijd in de JennerCup gewonnen met 5-2 van onze H20poloër.
Volgende week tegen een team met 70 ratingspunten :D

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 01-06-2006 17:27 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:50:
Als je geen (reserve)spelers hebt, laat dan gewoon je waardeloze YP van de zondag ervoor spelen. Scheelt in ieder geval zware blessures ;)

Mijn keeper ging er vandaag ook af, gelukkig met een pleister. Daar heb ik er helaas nog maar 1 van (tot over een week of 3, bij mijn volgende verkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe 8-2 gewonnen in een erg dynamische wedtrijd. nieuwe trainee ook meteen met rood het veld af net als mijn spits. heerlijk! ik hou ervan als mensen met passie voetballen :)

@joss: laten we het er op houden dat ik het grondig niet met je eens ben en mijn resultaten uit het verleden het ook allemaal weerspreken. maargoed ik train dan ook andere spelers dus wellicht ligt daar het verschil.

hopelijk popt mijn trainee dan zijn we in 1x weer 600k rijker. msch zelfs skiltraden ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redelijke bizarre friendly, 6-5 verloren na plotselinge dood, 4-0 voor, spelers gaan focussen op verdedigende taken, wat ik dus niet wil, 4-2 bij rust, 5-5 na 90 minuten en de rest is bekend.

Gelukkig geen blessures, maar wel weer een rode kaart voor vriendelijke Tony })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder hevig begeleiding hebben we het stadion in Iran kunnen verlaten na de 8-0 overwinning al daar gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ehm H3!N formidabele PM voor 3.5mill? rrrright, die was dan vast geen 21 jaar oud! Een 19 jarige wonderbaarlijk def gaat er ook niet voor 1.5mill uit hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:34:
[...]

Kan je niet beter een voorbeeldje geven hoe je ze in de sheet wil hebben? Nu krijg je ook alle specialiteiten enzo erbij waardoor je ze niet automatisch kan laten uitlezen...
Ik geloof dat Zoldermus binnenkort een invul pagina klaar heeft waaraan je dus kan zien welke gegevens we graag willen verzamelen. Omdat het nog niet helemaal af is denk ik dat het verstandig is gewoon alles te noteren en dan later te bekijken wat we graag allemaal willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:25:
Ehm H3!N formidabele PM voor 3.5mill? rrrright, die was dan vast geen 21 jaar oud! Een 19 jarige wonderbaarlijk def gaat er ook niet voor 1.5mill uit hoor! ;)
euh jawel? :) bekijk de tl maar. sommige iets meer inderdaad.

mijn trainee was 18 jr

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

30-05-2006 Herziening toeschouwersaantallen
We zijn niet helemaal tevreden met de manier waarop het publiek zich gedraagt bij de Hattrick-wedstrijden. Om dat gedrag te verbeteren gaan we de formules een tikkeltje fijnregelen. De verbetering zal inhouden dat er meer toeschouwers in je stadion zitten als je fans gelukkig zijn en minder als de fans reden tot klagen hebben. Bovendien gaat het de aanhang minder uitmaken tegen welke club je speelt. De aanpassing gaat in op het midden van het seizoen, 16 juni.
Goeie zaak. Aangezien m'n supporters dolgelukkig zijn ga ik me vast voorbereiden op een uitbreiding :p De mickey mouse competitie dit seizoen mag best een paar keer voor een uitverkocht huis zorgen :9

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Bovendien gaat het de aanhang minder uitmaken tegen welke club je speelt."

goed idee, maar dit vind ik dan weer onzin. reken maar dat het uitmaakt of je tegen de nr 1 of 8 speelt 'in het echt' dus het is raar dat ze dat eruit halen. maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:34:

goed idee, maar dit vind ik dan weer onzin. reken maar dat het uitmaakt of je tegen de nr 1 of 8 speelt 'in het echt' dus het is raar dat ze dat eruit halen. maarja...
vind dit eigenlijk wel een goede regel, zeker aan het begin van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:34:

minder uitmaken, het maakt dus nog wel uit. ik vond het effect ook iets te groot.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zie ik iets over het hoofd of is deze loser: Wolfgang Wölfersheim (36616211) echt zoveel waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een bekende naam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Volgensmij istie het niet echt waard nee, maar kzou niet klagen iig ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Joss op 01-06-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:01:
Volgensmij istie het niet echt waard nee, maar kzou niet klagen iig ;)
Dat dacht ik dus ook al :p

pff misschien een bekende duitser ofzo hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, gast in mijn divisie heeft een YP voor 2,5 miljoen verkocht, in week 5 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
2 skilltrades samen verkocht voor 2 ton na aftrek kosten ongeveer een ton winst toch mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:37:
[...]

Ik geloof dat Zoldermus binnenkort een invul pagina klaar heeft waaraan je dus kan zien welke gegevens we graag willen verzamelen. Omdat het nog niet helemaal af is denk ik dat het verstandig is gewoon alles te noteren en dan later te bekijken wat we graag allemaal willen hebben :)
Ik ga verder met de DB in het weekend, heb wat tegenslag te verwerken...
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.