Heeft hier uberhaupt enige ervaring mee??nexus schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:38:
Ik zit er over te denken te switchen van training eind volgend seizoen. ik train nu pm, maar ik wil eigenlijk mijn huidige trainees wel houden, er een paar verkopen en dan een nieuw linie gaan trainen. Ik had in gedachten om de vleugels te gaan trainen. Nu kan ik kiezen tussen gewone vleugel training waarbij je 4 mannetjes per week 100% kan trainen en 4 voor 50% maar ik zou ook wing attack kunnen trainen waarbij je vleugelspelers en aanvallers getraind worden in vleugelspel (totaal dus 10). Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt voor ze in skill stijgen, weet hier iemand dat toevallig?
Verwijderd
Iets meer dan 7000 om precies te zijnMarzman schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:44:
[...]
Ik zou gewoon even wachten tot na de wijziging. Ik weet trouwens niet hoeveel je uit gaat breiden, maar ik denk dat je het grootste deel van die 7 ton wel nodig gaat hebben. Daar heb je zo'n 10.000 plaatsen voor.
Ok was al verteld, never mind.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:56 ]
Verwijderd
Ik ben geen voorstander van die rare trainingsvormen. ik zou zelf alleen maar def, scoren of pm doen. keepen is leuk als je net begint en wingers is imo niet echt rendabel, je traint maar weinig spelers.
controlerend spelen en schieten en openingen maken weet ik het allemaal zou ik persoonlijk nooit gaan doen.
Keepers trainen kan je anders nog steeds behoorlijk geld mee verdienen, het is de enige markt die nog niet is ingezakt. Wingers zou ik me niet aan branden, iedereen en z'n moeder gaat nu over op winger trainen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Het trainen van keepers is een interessante optie voor de lager geklasseerde teams, maar is niet rendabel op de lange termijn. Voor een uitgebreide analyse verwijs ik je graag naar: http://www.barthon.com/Shabbaman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:57:
Keepers trainen kan je anders nog steeds behoorlijk geld mee verdienen, het is de enige markt die nog niet is ingezakt. Wingers zou ik me niet aan branden, iedereen en z'n moeder gaat nu over op winger trainen.
Maar dit figuur geeft een goede samenvatting:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 14:03 ]
Verwijderd
keepermarkt is zeker wel ingezakt. uitmuntende keepers zijn nu 800-900k en dat was vroeger 1.3m briljante keepers waren 2,5m en die zijn nu 2m dus dat is ook niet meer je van het.Shabbaman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:57:
ik denk dat gewoon over de prijzen een beetje aan het dalen zijn. dat komt omdat er zoveel meer teams zijn dan een jaar of wat terug...
pm is het enige wat nu nog een beetje wat opleverd imo, maar dat zal ook wel gaan zakken...
Verwijderd
inderdaad, pm-markt (vooral zonder bijstats) staat wat onder druk. Echter Hein heeft zo'n gouden pik dat hij er nog geen last van heeft.
@H3!N: Mijn coaches dalen ook altijd precies een jaar na aanstelling.
Dat barthon onderzoek is al redelijk gedateerd.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
euh een gouden pik? en tsja ik koop geen trainees zonder bijstats dus wellicht dat het me daarom nog niet was opgevallen. over een tijdje gata er weer een uit, maar die heeft uitstekend passen dus dat moet toch wel wat opleveren gok ik.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:45:
[...]
inderdaad, pm-markt (vooral zonder bijstats) staat wat onder druk. Echter Hein heeft zo'n gouden pik dat hij er nog geen last van heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 16:17 ]
Verwijderd
correct, maar de conclusie is nog steeds valide. Treen geen kiepers na je eerste seizoen.Shabbaman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:03:
Dat barthon onderzoek is al redelijk gedateerd.
Hou is op manShabbaman schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:57:
Heeft echt alleen nut als je geen geld hebt om spelers te kopen in je eerste seizoen. Dan koop je namelijk een goed coach en 2 redelijk/goed keepers. Maar dan nog, na 1 seizoen heb je nog maar 1 speler die je kunt verkopen, voor zeg 2 miljoen (zeer optimistisch) er vanuit gaande dat je de andere keeper zelf houdt. Nou, als je in dezelfde tijd 6 spitsen traint waarvan je er 3 van verkoopt levert dat echt wel meer geld op hoor.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ik wil eigelijk wel met mijn spitsen naar de wing spelen, maar ik weet niet precies hoe belangrijk vleugelspel daar precies in is. Ik heb het wel geprobeert, maar waar mijn spelers eerst behoorlijk wat sterren kregen, kregen ze opeens minder sterren, terwijl ze de zelfde vorm hadden zonder specialiteit.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:14:
[...]
Ik ben geen voorstander van die rare trainingsvormen. ik zou zelf alleen maar def, scoren of pm doen. keepen is leuk als je net begint en wingers is imo niet echt rendabel, je traint maar weinig spelers.
controlerend spelen en schieten en openingen maken weet ik het allemaal zou ik persoonlijk nooit gaan doen.
Ben benieuwd of er al iemand onderzoek heeft gedaan naar spitsen naar de vleugel...
Mensen heeft er al iemand nieuws over de GoTcup? Of doen we dit jaar er niets aan??
NEEEEE!!!!! 1 training naar de &^@$%^@$
omg speelt gewoon mijn basis elf
NEEEEE!!!!! 1 training naar de &^@$%^@$
[ Voor 35% gewijzigd door Swanfield op 06-06-2006 18:21 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Yes, voor het eerst dit seizoen helemaal zonder blessures

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 06-06-2006 18:46 ]
Is aan het begin van dit seizoen verandert. Is een melding van geweest op de site van hattrick, omdat ze teveel sterren toebedeeld kregen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:44:
[...]
Ik wil eigelijk wel met mijn spitsen naar de wing spelen, maar ik weet niet precies hoe belangrijk vleugelspel daar precies in is. Ik heb het wel geprobeert, maar waar mijn spelers eerst behoorlijk wat sterren kregen, kregen ze opeens minder sterren, terwijl ze de zelfde vorm hadden zonder specialiteit.
Ik heb Mils een HT-mail gestuurd of hij het dit jaar weer ging organiseren. Want als hij dat niet zou willen dan wilde ik het wel overnemen (omdat ik het al een keer eerder gedaan had). HT-mail heb ik op 30 Mei verstuurd en hij heeft 29 Mei voor het laatst ingelogd. Als hij zaterdag nog niet gereageerd heeft organiseer ik het welDamien2004 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:19:
Mensen heeft er al iemand nieuws over de GoTcup? Of doen we dit jaar er niets aan??
En Damien zou je mij even willen mailen over het overnemen van dit topic? Wat ik vanaf deeltje 50 over zou nemen
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 06-06-2006 21:13 ]
Wat gaan we met de 8-bits doen? Ik dacht het weer overgedragen te hebben, maar als het zo loopt doe ik het liever zelf nog een tijdje
Houden. Zo nu en dan raken er wel eens wat zaken in het slop, maar dat zijn gewoon leuke dingen! Dus ik zeg elke maand 1 nieuwe. Of eens in de 2 weken. Moet ook wel ongeveer lukken denk ik. 24 per jaar? Hebben zo'n 150 leden.Pewwy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:27:
Wat gaan we met de 8-bits doen? Ik dacht het weer overgedragen te hebben, maar als het zo loopt doe ik het liever zelf nog een tijdje
De 8-bits moet zeker blijven en 1x per maand moet toch lukken met zoveel leden.Pewwy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:27:
De regelneef van de 8-bits kan toch maklijk een buffertje van ingevulde 8-bits houden?
Als het standaardformulier nou op de gottirick site komt te staan met een mailadres waar ingevulde heengestuurd kunnen worden dan kan het toch simpeler gaan?
Het enige wat dan nodig is zijn genoeg welwillende invullende leden.
De laatste keer dat ik de 8-bits oprakelde hadden zich al een aantal mensen aangeboden om hem in te vullen.
[ Voor 15% gewijzigd door Quintus op 06-06-2006 22:31 ]
Unknown
Verwijderd
het probleem is dat iedereeen van got al gweest is met 8bits
we kunnen gewoon lekker opnieuw beginnen: iedereen is inmiddels een seizoen of 4-6 verder
kijken waar iedereen nu staat enzo
@gotcup: leuk maar nog niks van gehoord. is er animo? ik ben altijd voor
mijn skiltrade voor de soepele prijs van 2.3m gaat er gok ik niet uit
traing ik hem lekker door. is voor zijn 18 al formidabel. u20 spul of niet?
we kunnen gewoon lekker opnieuw beginnen: iedereen is inmiddels een seizoen of 4-6 verder
kijken waar iedereen nu staat enzo
@gotcup: leuk maar nog niks van gehoord. is er animo? ik ben altijd voor
mijn skiltrade voor de soepele prijs van 2.3m gaat er gok ik niet uit
Ik ben ook voor de cup. Kijken wat dat wordt. Vanaf komende week pak ik de 8 bits wel weer op. Vrijwilligers om hem in te vullen kunnen me bereiken van HT-mail.
Niet iedereen van GoT (niet dat ik nou zo super actief ben hier). Dus wil er best eentje invullen.
En ben voor de cup, al zal ik er net als vorige twee keer wel weer in de voorrondes uit liggen.
En ben voor de cup, al zal ik er net als vorige twee keer wel weer in de voorrondes uit liggen.
Heb het mega druk dus zal eens kijken voor jeSandyman538 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:11:
[...]
Is aan het begin van dit seizoen verandert. Is een melding van geweest op de site van hattrick, omdat ze teveel sterren toebedeeld kregen.
[...]
Ik heb Mils een HT-mail gestuurd of hij het dit jaar weer ging organiseren. Want als hij dat niet zou willen dan wilde ik het wel overnemen (omdat ik het al een keer eerder gedaan had). HT-mail heb ik op 30 Mei verstuurd en hij heeft 29 Mei voor het laatst ingelogd. Als hij zaterdag nog niet gereageerd heeft organiseer ik het wel
En Damien zou je mij even willen mailen over het overnemen van dit topic? Wat ik vanaf deeltje 50 over zou nemen
@ GoT cup we mogen er vanuit gaan dat dit opgepakt moet worden door iemand als er nog een GoT cup georganiseerd moet worden. Ik stel voor geen groepsrondes en gewoon 1 wedstrijd erop of er onder met beker regels
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik was niet helemaal van plan alles wat hier gemeld werd op te schrijven
Ben je ook
Zodra de 8-bits er is zie je hem wel, en anders moet je even zoeken op het forum
Verwijderd
Of gewoon even kijken op de site van deze federatie (die in de OP staat vermeld).
Dan kan jij je alvast verheugen op wat er komen gaat
Verwijderd
Je wilt wachten tot je succes hebtH2opoloër schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:27:
ik zou hem als laatste invullen om een bepaalde reden![]()

GoT Cup, i'm in !!! Ga ik voor de derde winst, dan mag ik de beker houden.
Damien2004 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:33:
@ GoT cup we mogen er vanuit gaan dat dit opgepakt moet worden door iemand als er nog een GoT cup georganiseerd moet worden. Ik stel voor geen groepsrondes en gewoon 1 wedstrijd erop of er onder met beker regels
We hebben trouwens nog ongeveer 6 tot 8 rondes om de GoT cup te spelen, er vanuit gaande dat we de 21e juni gaan beginnen. Dan kunnen we nog wel wat poulewedstrijden spelen hoor.Sandyman538 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:11:
Ik heb Mils een HT-mail gestuurd of hij het dit jaar weer ging organiseren. Want als hij dat niet zou willen dan wilde ik het wel overnemen (omdat ik het al een keer eerder gedaan had). HT-mail heb ik op 30 Mei verstuurd en hij heeft 29 Mei voor het laatst ingelogd. Als hij zaterdag nog niet gereageerd heeft organiseer ik het wel
ach vergeleken bij de rest van je competitie zit je nog steeds niet slecht
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
dan doe ik het een ietsie beter zo te zienJoss schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:08:
true...
[afbeelding]
Gatverdarrie, kijk mijn vorm nou!

[ Voor 29% gewijzigd door lameeuw op 07-06-2006 16:24 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
OK zal ook even met mijn vorm patsen dan. Verklaart waarom ik vanaf wedstrijd 3 ben gaan winnen 
Maar heb een van de eerste wedstrijden wel van dat lijntje daar onderaan verloren
Maar heb een van de eerste wedstrijden wel van dat lijntje daar onderaan verloren

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:27 ]
Verwijderd
OK zal gaan kijken. Ik kan hier op mijn werk alleen niet op de hattricksite komenVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:58:
Of gewoon even kijken op de site van deze federatie (die in de OP staat vermeld).Dan kan jij je alvast verheugen op wat er komen gaat
Straks thuis maar even dan....
Verwijderd
Is niet de hattrick-site zelf, maar een site (buiten hattrick om) alleen van deze federatie.
er bood iemand op mn speler 10min voordat mn friendly begon, kost me mooi weer een half trainingsplaatsje.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
ongelukkige planning?ph4ge schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:51:
er bood iemand op mn speler 10min voordat mn friendly begon, kost me mooi weer een half trainingsplaatsje.

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van trainingsswitch voor een paar weekjes, gewoon lekker doortrainen joh!Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:04:
Dilemma: Ik treen al tijden pm, maar heb nu een 7 tal jonge spelerts die ook redelijk (hoog) in defense zitten. Zou het de moeite lonen om ze een rondje defense te geven zodat er een 3 tal zullen poppen? Of is het misschien beter om dit over te laten aan de defense treners onder ons?
-CKY2K- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:18:
[...]
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van trainingsswitch voor een paar weekjes, gewoon lekker doortrainen joh!
Inderdaad, doortrainen en eventueel een def trainer tippen. Moet je natuurlijk niet gaan lopen dollen, want dan vallen er klappen 

08-06-2006 Verkocht Tomitã Ştefan aan Divine-Talent 1 126 000 € 3 320;)Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:15:
[edit] dat bedrag zit ook iets te dicht tegen de werkelijke waarde aan dus ik had het sowieso niet gedaanaangezien ie geen passen heeft is ie niet heel veel meer dan het openingsbod waard denk ik. misschien 1m ofzo, maar ik zit niet zo in de wingers markt
Verwijderd
Ik verwacht dat er minimaal 3 gaan poppen, dus wat dat betreft moet het kunnen. We praten hier over slechts een weekje.-CKY2K- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:18:
[...]
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van trainingsswitch voor een paar weekjes, gewoon lekker doortrainen joh!
Verwijderd
ja dusph4ge schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:01:
[...]
08-06-2006 Verkocht Tomitã Ştefan aan Divine-Talent 1 126 000 € 3 320;)
Hoe weet je dat zo zeker?Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:51:
[...]
Ik verwacht dat er minimaal 3 gaan poppen, dus wat dat betreft moet het kunnen. We praten hier over slechts een weekje.
Als je zo goed kan voorspellen zit je snel in de eredivisie denk ik
Verwijderd
Eindelijk terug van kroatie. Tot mijn verbazing geen enkele compo match verloren in 2 weken 
De got cup zie ik ook wel zitten!!!
De got cup zie ik ook wel zitten!!!
Ik heb het mega druk
what else is new maar ik kan dit keer echt niet de cup organiseren. Wil dit best in de toekomst oppakken maar op dit moment moet er effe 1 of 2 mensen zijn die dit kunnen regelen, zijn er mensen met wat tijd en zin hier voor?
Zo ja neem dan ook effe contact op met de beheerder van de GoT fed site om gegevens op de site te knallen.
Zo ja neem dan ook effe contact op met de beheerder van de GoT fed site om gegevens op de site te knallen.
Ik ben niet zo iemand die zichzelf 3x gaat quoten. Heb het al 2x gedaan namelijk de afgelopen 2 bladzijdes waarin ik melding maak dat als Mils mij niet voor Zaterdag reageert, ik dan de GoT cup organisatie op mij neem omdat ik het al eens eerder gedaan hebDamien2004 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:52:
Ik heb het mega drukwhat else is new maar ik kan dit keer echt niet de cup organiseren. Wil dit best in de toekomst oppakken maar op dit moment moet er effe 1 of 2 mensen zijn die dit kunnen regelen, zijn er mensen met wat tijd en zin hier voor?
no offense, ik heb het ook wel eens druk
Jeuj, fijne update, wonderbaarlijk mid naar uitstekend verdedigen en in vorm gezakt, voor de rest alleen vormstijgingen 
TSI: 6400 (+7660/-1260)
Vorm: 8 (+10/-2)
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 6400 (+7660/-1260)
Vorm: 8 (+10/-2)
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 7810 (+8200/-390)
Form: 6 (+8/-2)
Playmaking: 1 (+1/-)
Bij mij begint mijn vorm weer ergens op te lijken
Form: 6 (+8/-2)
Playmaking: 1 (+1/-)
Bij mij begint mijn vorm weer ergens op te lijken
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
jopie leuke update:
vorm +7/-2 (1 mijn basisspeler/coach en andere trainier)
pm +2
tsi +8380/-630
vorm +7/-2 (1 mijn basisspeler/coach en andere trainier)
pm +2
tsi +8380/-630
Hmmm mijn vorm blijft kwakkelen, zeker die van mijn beste verdedigers.
Wel een klaverjasser gestegen en mijn eerste def naar wereldklasse!
Die gaat nog door tot bovennatuurlijk net als zijn twee collega's die volgende week poppen.
Mijn 17 jarige talent die ik naar mijn id op hoog redelijk verdedigen gekocht had, blijkt dus (weer) hoog goed passen te hebben...dat is nog maar de derde keer dat me dat overkomt,
Ach weer een rondje passen trainen straks met als resultaat als het goed is 2 pops. Dan heb ik straks 4 defs met uitstekend passen rondlopen, ook niet verkeerd.
Mijn 17 jarige talent die ik naar mijn id op hoog redelijk verdedigen gekocht had, blijkt dus (weer) hoog goed passen te hebben...dat is nog maar de derde keer dat me dat overkomt,
Verwijderd
TSI: +2120/-1610
Vorm: +1/-10 (zijn er gelukkig maar twee basisspelers)
PM: +3 (19j >> uitmuntend, 18 >> uitstekend, 18 >> Goed)
Ervaring: +1 (20j >> slecht)
Vorm: +1/-10 (zijn er gelukkig maar twee basisspelers)
PM: +3 (19j >> uitmuntend, 18 >> uitstekend, 18 >> Goed)
Ervaring: +1 (20j >> slecht)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 08:54 ]
beetje bagger TU gezien de vorm, maar verder..... het kan erger
zie je wel, kan erger, de eerste post na mij is niet echt om vrolijk van te worden
TSI + 640 / - 530
Vorm + 5 / - 6
PM + 2, 2 keer 19 jaar naar uitstekend.
TSI + 640 / - 530
Vorm + 5 / - 6
PM + 2, 2 keer 19 jaar naar uitstekend.
[ Voor 25% gewijzigd door lameeuw op 09-06-2006 10:12 ]
Gatverdamme wat is dit man
twee man met 2 vormdalingen in eens
Vorm: +2/-8 (en dat is week 7 op rij van vormdaling)
TSI: +4080
Ervaring: +2
Pff koop ik van de week een uitmuntende mid voor 600000 in matig vorm, zakt ie vandaag naar slecht :<. Had ik beter mn uitstekende mid kunnen houden. Wel mn eerste skilltrade -> vleugelspeler van redelijk naar goed zonder te spelen
ook hier is de vorm dramatisch. Was de laatste weken al zo maar dit is wel errug slecht. 6 dalingen, 1 stijging.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Na een flinke vormdip begint het nu weer de goede kant op te gaan:
TSI: 3810/-250
Vorm: 15/-6 (voornamelijk B spelers)
PM: +2 (twee naar formidabel)
Zit er nog over te denken om ze direct te verkopen. Ze zijn beiden 21 jaar, en ik speel in de VIII.
Wat zouden jullie doen? Doortrainen?
Zit er nog over te denken om ze direct te verkopen. Ze zijn beiden 21 jaar, en ik speel in de VIII.
HODL
Verkopen als je daar niet teveel mee inlevert in de competitie en gelijk nieuwe trainees aanschaffen die een stuk jonger zijn
Verwijderd
21 jaar en formidabel? héél snel verkopen! aan de andere kant ze zijn hooguit 500-600k per stuk waard. daar haal je net 2 acceptabele trainees voor terug. maarja het ligt wel aan je compo. als je zonder ze kan absoluut verkopen. pure kapitaal vernietiging dat trainen nu bij jouRalphie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:03:
Na een flinke vormdip begint het nu weer de goede kant op te gaan:
Verwijderd
joss jank niet zoJoss schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:44:
Gatverdamme wat is dit mantwee man met 2 vormdalingen in eens
![]()
mijn hele vorm is dit seizoen nog niet boven de 5.5 uitgekomen...
dramatisch echt... maargoed. het begint weer wat aan te trekken. best mid van slecht > matig en meteen 8k tsi omhoog
Verwijderd
He H3IN wat doe je met Tony Eriksson? Ga je die doortrainen of probeer je hem nog een keer voor 2.5M te verkopen?
Verwijderd
mja hij heeft nu wel 1 week training... ik denk dat ik hem ff naar formidabel train. als het goed is moet dat voor eind seizoen lukken zonder blessures.
hoezo wil je hem kopen dan?
Verwijderd
Dat vorm blijft een apart verhaal lol.
Hele seizoen wacht je tot vorm beetje aan trekt, zul je altijd zien net nadat je uit de cup ligt vorm opeens met alles stijgt
Dit seizoen niet echt een doel meer nu cup weg is. Maar eens bouwen om straks een gooi te doen om van V/IV naar II te komen een keer. Wat toch het ultieme doel is.
Hele seizoen wacht je tot vorm beetje aan trekt, zul je altijd zien net nadat je uit de cup ligt vorm opeens met alles stijgt
Dit seizoen niet echt een doel meer nu cup weg is. Maar eens bouwen om straks een gooi te doen om van V/IV naar II te komen een keer. Wat toch het ultieme doel is.
Verwijderd
Op zich wel leuke speler, maar ik heb het geld er (nog) niet voor...Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:16:
mja hij heeft nu wel 1 week training... ik denk dat ik hem ff naar formidabel train. als het goed is moet dat voor eind seizoen lukken zonder blessures.
kijk, dat wordt een paar dagen extra als dat zo door gaatVerzonden 2006-06-10 16:44:00
Van Hattrick
Onderwerp Overzicht uptime
In de afgelopen maand leverde Hattrick 99.6% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automisch verlengd met 5 uur en 30 minuten, als compensatie voor de downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
Morgen maar eens met mijn B-team een WO binnenhalen
[ Voor 19% gewijzigd door lameeuw op 10-06-2006 18:38 ]
Verwijderd
waarom vroeg je er dan naar? wat was de reden?Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:48:
[...]
Op zich wel leuke speler, maar ik heb het geld er (nog) niet voor...
Verwijderd
waarom met je b-team spelen? wat is daar in godesnaam het nut vanlameeuw schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:23:
[...]
kijk, dat wordt een paar dagen extra als dat zo door gaat
Morgen maar eens met mijn B-team een WO binnenhalenKunnen ook die spelers eens wat ervaring opdoen. Volgende week hetzelfde verhaal, mooie mogelijkheid om spelers met een pleister op te stellen overigens
Open your eyes h3!n? "wat ervaring op doen"
[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 10-06-2006 18:57 ]
En dat niet alleen, kan ik meteen mijn 2 spelers met een pleister "veilig" opstellen. Is toch weer training voor die jongens, anders had ik ze niet eens opgesteld deze week en volgende week. Wat dat betreft komen de 2 WO's achter elkaar wel heel mooi uit
WO's zijn toch vervangen door botteams? En een speler met pleister die training nodig heeft stel ik altid gewoon op (waarschijnlijk is die pleister woensdag trouwens al weg), voor andere spelers ligt het er een beetje aan hoe erg ik die speler nodig heb.lameeuw schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 21:20:
[...]
En dat niet alleen, kan ik meteen mijn 2 spelers met een pleister "veilig" opstellen. Is toch weer training voor die jongens, anders had ik ze niet eens opgesteld deze week en volgende week. Wat dat betreft komen de 2 WO's achter elkaar wel heel mooi uit
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 11-06-2006 09:43 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ligt er aan. Het kan zijn dat die speler wel heeft ingelogd binnen 7 weken, maar toch minder dan 9 man op het veld heeft staan... Dan is het nog wel een WOMarzman schreef op zondag 11 juni 2006 @ 09:43:
[...]
WO's zijn toch vervangen door botteams? En een speler met pleister die training nodig heeft stel ik altid gewoon op (waarschijnlijk is die pleister woensdag trouwens al weg), voor andere spelers ligt het er een beetje aan hoe erg ik die speler nodig heb.
Verwijderd
Eindelijk een verkoopbare YP 
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 670
Loon: 780
Verdedigen: Goed
Spelhervatting: Redelijk
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 670
Loon: 780
Verdedigen: Goed
Spelhervatting: Redelijk
pffff, had ik dat maar een keer, was weer waardeloos met rampzalig en slechter met zonder TSI als het ware dus maar van de Basaltflat geflikkerd alhier.
Iedereen wieder succes vanavond, we zitten alweer bijna op de helft
Als ik niet ga winnen, dan .... doe ik iets
Als ik niet ga winnen, dan .... doe ik iets
Trallallaaaa, 5-0 binnen 10 seconden
Wat een aanfluiting dit seizoen, ik heb nu een doelsaldo van + 35 met alle punten in de binnenzak.... zal niet veel moeilijker gaan worden de resterende wedstrijden. De 2e helft van het seizoen begint met een WO
Verwijderd
Half uur gespeeld...
3-0 voor. En ik mag met 10 man verder omdat in een vechtpartij alleen één van mijn spelers een rode kaart krijgt.
Ach ja, gelukkig geen belangrijke speler/positie
3-0 voor. En ik mag met 10 man verder omdat in een vechtpartij alleen één van mijn spelers een rode kaart krijgt.
Ach ja, gelukkig geen belangrijke speler/positie
Kom niet verder dan 0-0 tegen de nummer 7
Misschien verlies ik zelfs nog, want de counterkansen zijn op. Beetje jammer, had verwacht een iets minder mid te scoren door vorige week te motsen, speelt hij ineens 5-4-1.
Verwijderd
gelijkspel...
2 punten beroofd... maarja dat ben ik wel gewend nu...
5* spits speelde niet mee anders was het een eitje...
h3!n jank niet zoVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:02:
gelijkspel...
meer had je niet verdiend
Verwijderd
Met 1-0 verloren, maar dat is niet verwonderlijk kijken naar zijn verdediging. De TSI van zijn verdediging is 1,5 keer die van mijn hele selectie. Daarbij haald een uitmuntend(heel laag) rating centraal in de verdediging. Daar kan ik met mijn matig(hoog) aanval niet tegen beginnen. Al hoewel ik wel de meeste kansen had en zelfs nog een keer op de paal heb geschoten.
Volgende week eens kijken of ik thuis wel kan winnen.
Volgende week eens kijken of ik thuis wel kan winnen.
1-6 gewonnen bij de koploper!
Naja sta nu in ieder geval zelf eerste
HODL
0-1 magertjes gewonnen, maar wel gewonnen
De afstand tot nummer 1 is nog steeds 1 punt en de rest staat op minimaal 5 punten.
Kortom 'gewoon' alles winnen en we zijn kampioen.
De afstand tot nummer 1 is nog steeds 1 punt en de rest staat op minimaal 5 punten.
Kortom 'gewoon' alles winnen en we zijn kampioen.
Unknown
uitmuntend midje zwak passen en onvoorspelbaar 22 jaar 550.000 en een ander uitmuntend midje + matig verdedigen en koppen 22 jaar 600.000. Daar komt nog mijn nieuwe goed/slecht coach bij, nog nooit zoveel geld besteed in een weekend
. Als ik nu nog niet kampioen wordt weet ik het niet meer, 4-1 gewonnen tegen de concurent trouwens, nu nog maar met 1 ander team gedeeld eerste, wel nog steeds last van een vormcrisis, dus de uitwedstrijd zou wel weer eens lastig kunnen worden..
2-0 gewonnen.
Blij, vind het toch moeilijk om te voorspellen tegen iemand die countered. Volgende week bij hem thuis, als die gewonnen is dan weer uitzitten tot de laatste twee weken, waar ik tegen de nummer 1 en 3 moet (zelf 2e). Met een beetje (veel) geluk kan ik nog kampioen worden...
Blij, vind het toch moeilijk om te voorspellen tegen iemand die countered. Volgende week bij hem thuis, als die gewonnen is dan weer uitzitten tot de laatste twee weken, waar ik tegen de nummer 1 en 3 moet (zelf 2e). Met een beetje (veel) geluk kan ik nog kampioen worden...
0-0 gespeeld. Hoop op de titel is nu vervlogen, aangezien mijn concurrenten wel gewonnen hebben. Het was een gok om een lager mid te halen dan mijn normaal counterende tegenstander. Met iets van 5 gemiste kansen is het toch redelijk verprutst gisteravond. Uithuilen en opnieuw beginnen dus
Mensen het is zo ver 
DEEL 50!
ps. heb even gevraagd hoe ik deze plicht kan overdragen aan mijn opvolger
misschien dat iemand van jullie het weet? Effe posten in deel 50 aub
DEEL 50!
ps. heb even gevraagd hoe ik deze plicht kan overdragen aan mijn opvolger
Dit topic is gesloten.